bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۸۳۴

بخشش نوعروس پای چوبه دار/ قتل تازه داماد 3 ماه پس از عروسی

نوعروس جوان وقتی طناب دار بر گردنش گره خورد تصور نمی کرد مادر شوهرش به او زندگی دوباره ببخشد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
نوعروس جوان وقتی طناب دار بر گردنش گره خورد تصور نمی کرد مادر شوهرش به او زندگی دوباره ببخشد.

به گزارش مهر، سوگند سه ماه بعد از عروسی همسرش را با ضربه کارد از پا درآورد. نوعروس که از این جنایت ترسیده بود، از خانه خارج و با داد و فریاد از اهالی کمک خواست. ماموران بلافاصله به آنجا رفتند. هرچند اورژانس نیز در محل حضور یافته بود، تکنسین ها اعلام کردند این مرد لحظاتی بعد از زخمی شدن جان باخته است.

به دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و سوگند همسر مقتول برای بازجویی به پلیس آگاهی انتقال یافت. وی در همان بازجویی های اولیه گفت شوهرش با ضربه چاقوی وی زخمی شده است. سوگند در مراحل مختلف تحقیقات به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی بیان کرده است.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در این جلسه مادر مقتول برای عروسش تقاضای قصاص کرد و گفت: پسرم بی گناه کشته شده و من حاضر نیستم از خون او بگذرم. پسرم جوان بود و می توانست زندگی خوبی داشته باشد.

در ادامه سوگند در جایگاه قرار گرفت تا در مورد اتهام قتل عمدی از خود دفاع کند.

وی گفت: قبول دارم چاقو به دست من وارد بدن شوهرم شد اما من قصد کشتن او را نداشتم. من و شوهرم حمید تازه با هم ازدواج کرده بودیم البته مدت طولانی با هم نامزد بودیم. از همان روزهای اول نامزدی حمید با من بدرفتاری می کرد. او چندین بار در دوران نامزدی مرا زد. با این حال تحمل می کردم، همه به من می گفتند این بدرفتاری ها به دلیل این است که شما زیر یک سقف زندگی نمی کنید اگر عروسی کنید همه چیز درست می شود. من هم به این امید مشکلات را تحمل می کردم.

وی گفت؛ متاسفانه زندگی ما آن طور که پیش بینی می شد، نبود و روابط ما حتی بعد از ازدواج هم اصلاح نشد و حمید همچنان با من بدرفتاری می کرد. رفتارهای عصبی او تا حدی بود که مرا کتک می زد. روز حادثه صبح از خواب بیدار شدم. چند روزی بود که با حمید مشکل داشتم. زمانی که من از رختخواب بیرون آمدم باز هم مطابق معمول حمید بهانه گرفت و دوباره با هم درگیر شدیم. حمید به شدت مرا کتک زد من هم به شدت خشمگین بودم و به دنبال راه دفاعی از خودم می گشتم. زمانی که حمید مرا به سمت آشپزخانه هل داد به کابینتی که چاقو ها روی آن قرار داشت برخورد کردم و در یک لحظه تصمیم گرفتم چاقو را بردارم و با آن شوهرم را تهدید کنم تا از ضرباتی که به من می زد، جلوگیری کنم. چاقو را رو به روی خودم گرفتم تا به حمید بگویم دیگر به من نزدیک نشود اما او جلو آمد تا دوباره مرا بزند و یک دفعه چاقو که تیغه اش رو به او بود وارد بدنش شد.

نوعروس متهم به قتل ادامه داد؛ قسم می خورم قصد کشتن شوهرم را نداشتم و زمانی که او زخمی شد، من با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم تا او را از مرگ نجات دهم. با اینکه من و حمید با هم اختلاف داشتیم، او را دوست داشتم و راضی به مرگش نبودم. ضمن اینکه ما قبلاً بارها و بارها با هم درگیر شده بودیم اما هیچ وقت کار به اینجا کشیده نشده بود و ما این طور رو درروی هم قرار نگرفته بودیم.

وی در آخرین دفاعیات خود گفت؛ باز هم می گویم قصد نداشتم شوهرم را بکشم و من چاقو را به بدن او فرو نکردم بلکه حمید به سمت من آمد و زمانی که می خواست با من درگیر شود، چاقو به بدن او اصابت کرد.

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برای صدور رای پرونده وارد شور شده و سوگند را به قصاص محکوم کردند.

در ادامه حکم نیز در شعبه 27 دیوان عالی کشور تائید شد. با استیذان حکم از سوی رئیس قوه قضائیه، سوگند 12 تیر امسال پای چوبه دار رفت که در آخرین لحظات مادر مقتول حاضر به بخشش عروسش شد.

صبح امروز جلسه محاکمه برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در این جلسه سوگند گفت: سه ماه پس از عروسی این قتل رخ داد. حمید بیکار بود و سرکار نمی رفت. پدرم برایش کاری پیدا کرده بود و حاضر نبود به آنجا هم برود. ما از قبل از ازدواج اختلاف داشتیم اما به دلیل اینکه حمید انتخاب خودم بود نمی توانستم اعتراضی بکنم. روز حادثه هم قصد کشتن او را نداشتم.

در ادامه قضات دادگاه با توجه به ابهام در رضایت پدر مقتول جلسه را تجدید وقت کردند.
122
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فرارو دستت درد نکنه از اینکه فقط نظرات بارانو رو سایت می زاری .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مثبت برای ناشناس ۱۳:۰۱
راستی فراجان کاش برای پاسخ ها هم امتیاز دهی میذاشتی
علی
Germany
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بلا نسبت بعضی خانموها بعضیهاشون لیاقت ندارند و باید مثل عریها باهاشون رفتار کرد
120
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خدا وکیلی بدور از تعصب میگم اینطور که خانم ها مظلوم نمایی میکنن نیست وبسیاری از فجایع وجنایت ها توسط همین خانم ها ی محترم اتفاق می افته ووقتی پاش میرسه شروع میکنن به گریه کردن ومظلوم نمایی کردن ومن بیگناهم گفتن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
من 28 ساله هستم و مجرد
تو خانواده ای بزرگ شدم که پدرم همیشه سر هر چیز کوچیکی مادرم رو میزد ، من کودکی خیلی بدی داشتم
به خودم قول دادم اگر روزی ازدواج کردم در انتخاب همسرم چشمام رو باز کنم و درست انتخابش کنم و فقط بهش محبت کنم
من درک میکنم شوهر و پدری که دست بزن داره یعنی چی چون خودم سالها زجر کشیدم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۲
کریمی
Germany
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
وقتی مردی زنش را زیر ضربات کتک بگیرد و تخم نفرت را در دل همسرش بکارد دو نتیجه بیشتر محتمل نیست. بیزاری و تنفر که گاهی به خیانت همسر و پناه عاطفی به شخصی دیگر بردن است یا انتقام و خونریزی و قتل و خودکشی..
مردان بواسطه قوه مردانه و روحیه مردسالارانه گاهن دچار توهم استفاده از زور میشوند اما غافلند که زن بی پناه برای جبران غرور شکسته اش روزی بالعخره به فغان خواهد رسید.
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
قتل نفس غیر قابل توجیه است
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقای یا خانم کریمی
راهکارش در قرآن و دین مقدس اسلام آمده است.قرارنیست خون و خونریزی راه بیافتد یا انتقام گیری شود و یا خودفروشی کند اگر بین زن و شوهری اختلاف است و نمی توانند با هم زندگی کنند بهترین راه حل طلاق و شروع زندگی دوباره.
ناشناس
Armenia
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بالعخره!!!!!!!!!!
منظور بالاخره است دیگه ؟
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
گاهن!!!!!!
بالعخره!!!!!!
با نظرت موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
گاهن؟ بالعخره؟؟؟؟؟ به فغان خواهد رسید؟ یعنی چی؟
کریمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
عادت کنیم همانطور که میگوییم بنویسیم. گاهن یا بالعخره املای فارسی کلمات عربیست چه ایرادی دارد..؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حامد جان حرف شما متین، اما سرنوشت یک زن بیوه توی این جامعه مردسالار چیه؟ هر چند خانمها این روزها بسیار مستقل تر شدند، و این جای شکر داره، اما باز هم اوضاع آنچنان خوب نیست که بشه به راحتی همچین تصمیمی گرفت. در ضمن همین قوانین اسلامی اجازه طلاق گرفتن رو به زن نمی ده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقای حامد که گفتید راه حلش توی قرآن هست و اون هم طلاقه، حرف شما متین اما متاسفانه طلاق به همین راحتی ها نیست. اگر توافقی بر سر این موضوع نباشد و مرد قصد طلاق نداشته باشد، طلاق سالیان زیادی به طول می کشد. مواردی که 8 سال و 5 سال بوده اند را به چشم دیده ام! باید در مورد طلاق بازنگری کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
قوانین غیر قابل انعطاف ما باید تغییر کنه. در این جور موارد نه قصاص نفس کار درستیه و نه در صورت رضایت خانواده مقتول عدم مجازات یک قاتل و آزادی بی قید و شرط و فوری او صحیحه. قاتل به هر دلیل موجه و غیر موجهی که دست به جنایت زده باید عادلانه تاوان اونو پس بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اگه تو یک کشور پیشرفته بود شاید به ده یا پانزده سال زندان محکوم میشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اگه تو یک کشور با قوانین متفاوت بود شاید به ده یا پانزده سال زندان محکوم میشد! اگه هم پولدار بود یک وکیل درجه یک می گرفت و شاید حتی تبرئه میشد و یا اینکه پنج سال هم زندانی نمیشد! چه برسه به حکم اعدام!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقا حامد راه حل اسلامی طلاق نیست بلکه طلاق در آخرین درجه است . تقوا راه حل اسلام برای همه ی مسائل است
علی
Canada
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای ناشناس و مجید و دوباره ناشناس! اتفاقن نوشتن گاهن و بالعخره و اینا الان خعلی مده! شما از قافله عقبی !
PEYMAN
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حامد خان این برای وقتیه که راحت بتونی طلاق بدی نه اینکه وقتی میری تو دادگاه اینقدر سرت می گردونند که دیگه از زندگی می افتی. توی دادگاهها و قوانین مسئله به این راحتی که تو قرآن و رساله ها نوشته نیست.
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
این چنین زندگیهایی فقط در حوادث روزانامه ها نیستند ، بسیار فراوان در اطراف ما هستند ، وریشه بسیاری از این معضلات فقر مادی است که انسان را به جنون میکشد . برای همین است که طلاق واقعی و عاطفی در زندگیهای زوج های کشور دیده می شود . متاسفم برای ایران عزیز
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
فقر نقش مهمي در بسياري معضلات دارد اما بيشاز هر چيزي اين تربيت انسانهاست كه مشكل زاست . اين آقايي كه شغل ندارد براي چه ازدواج كرده حالاكه ازدواج كرده بايد به خاطر زندگي اش حاضر به انجام هر كار مشروعي ميشد ولو اينكه سخت باشدو يا خود را در شان آن نبيند . متاسفانه مادران امروزي جوانان خود را بسيار خودخواه و لوس بار مي آورند ومن در طي 12 سال سرو كار داشتن با جوانان جوياي كار و خانواده هايشان بارها اين موضوع را از نزديك ديده ام كه يا اصلا خودشان دنبال كار نيستند و توي خانه مي نشينند تا مادرشان با گريه و زاري و التماس يك شغل راحت برايشان پيدا كند يا خود مادران وقتي كار يدي به پسرشان پيشنهاد مي شود مي گويند وا پسر ما بره كارگري ؟ نتيجه اش مي شود اينكه زن بدبختش بايد هميشه در مورد طبيعي ترين و بديهي ترين وظيفه مردش با او جرو بحث كند و ...
شيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
هرگز نبار باران

چي شده همش كامنتهاي باراني رو ميگذاري شفاف؟!
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جناب كريمي طلاق رو براي همچين روزايي گذاشتن قرار نيست هر مردي دست به زن داشته باشه كشته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا داوود اولا اختیار طلاق با زن نیست.
ثانیا در فرهنگ ما طلاق به قدری مذموم است (مخصوصا برای زن) که اکثر زن ها تلخی بی پایان را به پایان تلخ ترجیح میدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
طلاق راه جدايي هست ولي راه جبران غرور و شخصيت يك زن نيست...لعنت بر غيرت و مدانگي هر مردي كه دست روي زنش بلند ميكنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جداً؟ حق طلاق با کیه اونوقـــــــــت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا داوود جهت اطلاع شما بگم یه سری به دادگستری بزنید تا بدونید که طلاق گرفتن در ایران به این سادگی نیست چون قانون در این مورد هیچ حقی به زن نداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
داوود جان..مثل اینکه تو باغ نیستیا!نمیدونی تو کشوری زندگی میکنی که زنا تا عسر و حرجشون ثابت نشه حق طلاق ندارن؟!!!!!عسر و حرج میدونی اصلا چیه؟سلیقه قاضی میدونی چیه؟نمیدونی؟پس صحبت نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اینجا ایرانه و نه از نظر عرفی و نه از نظر مراحل اداری طلاق گرفتن برای یه خانم به این راحتی نیست به همه چیز مردانه نگاه نکنید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
احسنت به ناشناس 12:06
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دادن حق طلاق به زنان بسیاری از مشکلات رو حل خواهد داد. رعایت حقوق زنان باعث پیشرفت جامعه و در نتیجه پیشرفت مردان میشه. عده ای لابد فکر میکنن اگه زنها حق طلاق داشته باشن آمار طلاق در ایران چند برابر میشه! و یا آزادی زنان و برابری حقوق زن و مرد معضلات اجتماعی رو دوچندان میکنه و کنترل زنان رو برای مردان به عنوان شوهر پدر و برادر غیر ممکن می کنه. در حالیکه زنها هرچقدر آگاه تر و قوی تر و رهاتر باشند زندگی زناشویی بهتری خواهند داشت. مردها به جای ضعیف و احمق نگه داشتن زنها باید توانایی های خودشون رو به حدی بالا ببرن که لیاقت زنهای باهوش و فهمیده و بااراده رو داشته باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
وقتی زنی از شوهرش کتک میخوره و توانی برای دفاع از خودش نداره توقع داری چکار کنه؟همونجور وایسه؟
بیچاره با یه امیدی ازدواج کرده
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نکنه شما هم دست به زن داری؟؟ بهرحال مردی که دست به زن داره باید حواسش جمع باشه که ممکنه کشته بشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ناشناس 12:06 نمیدونم شما خانوم هستین یا آقا! ولی اکثر زنها اینجوری نیستن اکثرشون میگن مهرم حلال جونم ازاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چاقو رو برای چی سمت خودت گرفتی آخه دختر؟ بعضیها زندگی رو با سریالهای آبکی تلویزیون اشتباه گرفته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چاقو را باید سمت خودت می گرفتی تا آقا ناراحت نمی شدند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
باید به اون دوستی که درباره مرد سالاری صحبت کرده یادآوری کنم که خدا رو شکر جامعه ایران حداقل از قاجار به بعد چیزی به نام مرد سالاری رو به خودش ندیده و خانم ها به صورت کاملا نامحسوس کنترل همه چیز رو به دست دارند و مطمئن باشید که جامعه ایران یک جامعه کاملا زن سالار هست. شاید براتون تعجب آور باشه ولی به سفر کردن به کشور های دیگه مخصوصا کشور های اروپایی متوجه این موضوع خواهید شد. در اون کشورها که نظر به برابری زن و مرد داده میشه می تونید ببینید که دخترها و پسرها، مرد و زن چگونه در کنار هم کار و زندگی می کنند. اونجا لازم نیست شما خانه میلیاردی ماشین چند صد میلیونی شغل با درآمد بی انتها داشته باشید تا دختر خانم منت بذارن و وارد زندگی شما شن و خیلی مسائل دیگه....
کریمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
تا جاهایی با شما موافقم که زنان هوشمندانه عنان را از ما مردان می ربایند اما مردسالاری ما و بعضی همجنسانمان در صدای کلفت و بازو و دست بزن همواره انحصاری می ماند حتی اگر کم اختیار باشیم گاهن بدانها متوسل میشویم. بماند که فحاشی و زیر و بالا جنباندن همسر و ناسزاگویی به مادر و پدرش هم جز حقوق لاینفک ما مردان است.این خصوصیات را در مردان کشورهای دیگر هم دیده ام حتی مردان اروپایی هم دچار این توهم مزمن هستند. آیا وقتی عجولانه به همسرمان حمله میکنیم نگران عواقبش نباید باشیم..؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جناب آقا این مسائلی که شما ذکر فرمودید و به عنوان زن سالاری مطرح کردید و آقایان کامنت گذار سایت فرارو با کمال میل به شما مثبت دادند از جمله پدیده های جدیدی الظهوریست که در سالهای اخیر در ایران رواج پیدا کرده و نه نشانه زن سالاری یا مردسالاری و یا اصولا هیچگونه انسان سالاری بلکه نشانه کامل بی فرهنگی در میان ما ایرانیان است. جامعه ایرانی به خصوص از زمان قاجاریه در نحوه برخورد با زنان، قضاوت در مورد زنان، دخالت در شیوه پوشش زنان، در نحوه قانون گذاری (قوانین تبعیض آمیز به نفع مردان) جامعه ای نه تنها عمیقا مرد سالار، بلکه زن ستیز نیز می باشد! درباره معضلی که شما عنوان فرمودید مردان ایرانی در کمال صحت و سلامت عقل کاملا مختار هستند که از ازدواج با دختران پرتوقع خودداری کنند. در غیر اینصورت هرکه را طاووس خواهد جور هندوستان کشد. پسرانی که به طمع پول و ثروت و مال و منال به خواستگاری دختران خانواده های ثروتمند می روند و توقع جهیزیه های میلیونی و میلیاردی دارند جورش را هم بکشند. شما ظاهرا فقط یک طرف قضیه را می بینید. شما پسرانی رو نمی بینید که از دختران نه فهم و کمالاتشان بلکه فقط ظاهر و زیبائیشان را می خواهند. پس خانه و ماشین هم برای خال و خطشان آماده کنند که حافظ شیراز گفت اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را. هر چیزی بهایی دارد. شما غرب رو با ایران مقایسه کردی. جانم میان ماه من با ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. سبک زندگی ما کلا با سبک زندگی آنها تفاوت داره. در همه جای دنیا دختران نه با اجازه پدر و مادر بلکه به اختیار خود شوهرانشان رو انتخاب می کنند اما در ایران باید خواستگار در خانه شما رو بزنه. در سرزمین گل و بلبل ما فقط مردان حق انتخاب دارند - و هیچکس هم مردان را مجبور به انتخاب دختران پرتوقع نکرده - اما دامنه انتخاب دخترها بسیار محدوه و بیشتر دختران مجبورند با کسی که به خواستگاری آنها آمده ازدواج کنند چون در ایران ازدواج یک دختر به دلایل فرهنگی یک امر اجباری ست. فکر می کنید اگر یک دختر با کسی که واقعا دوستش داشت ازداوج می کرد از او چه طلب می کرد؟! من ازدواج های عاشقانه هم در اطرافم دیدم. دخترهایی دیدم که جز عشق از شوهرانشان هیچ توقعی نداشتند و با هیچ به منزل شوهر رفتند. این دخترها ایرانی بودند. مردان ایرانی هم دیدم که هیچ به عنوان جهیزیه از همسرانشان طلب نکردند. اینها هم ایرانی بودند. زنان و مردان ایرانی دیدم که مراسم ازدواجشان یک سفر ساده به شمال ایران بود. اینها فقط ار صمیم قلب عاشق هم بودند. فرارو به خواست خدا که حذف نمی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چهار خط اول کامنت 12:10 مزخرف ترین و نادرست ترین نظری که تا حالا تو فرارو خوندم
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جامعه زن سالار؟؟ شما چند تا مرد زن ذلیل دورو برت دیدی فکر کردی همه همینجورین... کاش زن سالار بود واقعاً
زنده باد مغلطه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فرارو من جواب این آقا رو که فرموده طلب خانه و ماشین (میلیاردی!) از طرف خانم ها از آقایان آنهم از همان ابتدای زندگی نشانه زن سالاری در ایرانه و از زمان قاجار تا به امروز زنای ایرانی کنترل زمین و زمان رو در ایران به شکل نامحسوس! به دست گرفتن و ایران زن سالارترین کشور دنیاست و یک چیزی هم از زنهای بیچاره ایرانی طلبکار شدند و از فردا لابد باید دوره بیفتیم و حقوق پایمال شده مردان مظلوم!! ایرانی رو از زنان ایرانی طلب کنیم- رو دادم ولی کامنت منو حذف و (خیلی ببخشید) به دروغ در باکس غیر قابل انتشار عدد صفر رو ثبت کردی. پس حداقل کاری که میتونی بکنی این کامنت من رو حذف نکن تا این آقا بدونه یک نفر جوابشو داده ولی خب فرارو صلاح ندونسته و سانسورش کرده. به همین حد هم قانعم
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
من با این عقیده موافقم . زنان نباید زیر بار زور بروند اگر مردی عصبی و لاقید است نباید عمر یک زن حرام اون مرد بشه .طلاق عاقلانه ترین راه است .
ابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
باران! لطفا نبار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
طلاق راه جدايي هست ولي راه جبران غرور و شخصيت يك زن نيست...لعنت بر غيرت و مردانگي هر مردي كه دست روي زنش بلند ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
زنان همیشه بی گناه و مردان همیشه مقصر اند . این را در نظر کاربران می توان دید حالا هم که مرد قربانی شده باز او مقصر و آن زن قاتل بی گناه شد .
دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مردم دیوانه اند
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا یا خانم ناشناس اینجا هیچ چیزی مثل اروپا نیست . زنان ساده ایرانی فقط یگ زندگی همراه با آرامش و عشق می خواهند و زیاد دنبال تجملات نیستند اینجا ایرانه و فرهنگ غنی ما متاسفانه یک قرن از فرهنگ های عقب افتاده غرب خسته تر و عقب تره . هیچ فرقی نمی کنه ، گاهی مرد گاهی هم زن زندگی مشترک را قربانی می کنند . خواهشا به زنان ایرانی دیگر توهین نکن که حتما باید ماشین میلیاردی داشته باشند تا زندگی کنند . بعضی از مردها خیلی نامردند
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دوستاني كه ادعا ميكنند حق طلاق با مرد است و زن براي طلاق گرفتن بايد عسر و حرجش را ثابت كند و ....
بهتر است سري به دادگاه خانواده در ميدان ونك بزنند و ببينند چه كسي در عسر و حرج است؟!

زن با اهرم مهريه ميتواند همه جوره مرد را سر به راه كند يا پدرش را درآورد يا حتي نابود كند و ...

اتفاقا در كشور ما قانون خيلي خوب از خانمها دفاع ميكند و حتي بيش از حقشان به آنها ميدهد
بنظر من زناني كه اظهار شكايت از همسرشان ميكنند ولي طلاق نميگيرند فقط يك علت دارد: نان مفت خوردن و حرف مفت زدن همين و بس

پس خانمها لطفا اينقدر ننه من غريبم بازي درنياريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بسي لذت بردم از کامنت شفاف و صريح شما آقا حميد
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
زنی رو میشناسم که 6 سال از بهترین سال های زندگیش رو در آرزوی رضایت شوهرش برای طلاق از دست داد! مردی رو هم میشناسم که یک روز بعد از شروع زندگی مشترکش با اجراییه مهریه از سوی همسرش مواجه شد که بسیار سنگین بود! می بینید هر دو به نوعی قربانی هستند اما به نظرم گذشته از قانون که ضعیف یا قوی است خود افراد هم نقش مهمی ایفا میکنند. شاید اگر عرف مهریه خیلی بالا را ننگ می دانست که یا دادن حق طلاق به زن را ننگ نمیدانست! اینقدر مشکل نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
خدا شفات بده این مرحوم که سر کار نمیرفته که خانمش نون مفت بخوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نظری جالب چه عجب یک نظر غیر زن ذلیلانه در اینجا پیدا شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حمید مجردی یا متاهل؟

اگه متاهلی، تو که میگی زنا اینقدر بد و ظالم و مفتخور و عوضین واسه چی زن گرفتی بدو برو طلاقش بده زنیکه رو...

اگه هم مجردی هیچوقت زن نگیر زنا خیلی بدن اذیتت میکن. همینجور تا آخر عمر مجرد بمون
یه زن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
این که بعضیا با پول مهریه شون میخوان پولدار بشن درست البته در مورد همه صادق نیست
ولی واقعا در مورد حقوق برابر خانم ها با آقایون واقعا موافقین؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
شما خانومت نمیدونم چیکار کرده باهات! ولی زنها موجودات مظلومی هستن در مملکت ما
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جاناسخن ازدل مامیگویی..دم شماگرم.
علی
Germany
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حمید جون دمت گرم . حقیقت همینه
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چاكرم حميد جون
حقيقت همينه خداييش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چطور زود رسیدگی شده اگر آقا خانم را کشته بود مرده زن می گرفت و چندتا بجه هم پیدا می کرد بعد حکم اعدامش صادر میشد
ارکیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1000+
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا حمید ، شما بهتره به خاطر طرز فکرتون و علت نارضایتی زنان ، هیچوقت ازدواج نکنید چون از عاقبتتون می ترسم
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
باران خانم

من 5 ساله ازدواج كردم و ديگه دارم در زمينه زندگي زناشويي يك تئوريسين ميشم و خيلي از دوستان تو اين زمينه از من كمك فكري ميگيرند.
ميبيني كه چقدر خوب جنس شماهارو شناختم و اتفاقا همسرم رو به خوبي مديريت ميكنم تا نتونه نابودم كنه. رمز عدم نابوديمم اين بوده كه از همون اول زير بار مهريه سنگين نرفتم 14 تا سكه خيلي ايده آله واسه مهريه.

شما هم برو كار ميكن مگو چيست كار كه ...
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا حمید تئوریسین!!!
تلاش کن یک ثانیه این مدیریت حرفه ای خودتو رها نکنی تا همسرت مبادا بتونه نابودت کنه
بسیار نگاه عقب افتاده ای نسبت به یک زن داری...گویا ما عقل نداریم و نیاز داریم یکی مدیریت مون کنه
شما آقایون نمی تونید یکم باز نگاه کنید؟ نمی تونید قبول کنید که زن فرقی با شماها نداره؟
خدا رو شکر که زنان جوان فهمیدند باید از لحاظ مالی مستقل باشند تا وقتی که ازدواج کردند یکی منت نذاره بگه میدونی چقدر پول در آوردن سخته؟؟
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بدبخت زنی که داره با تو زندگی میکنه
یه زن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقا حمید اگه زنت اینجوریه که برو کلاهتو بنداز هوا و اینجوری در مورد خانمت صحبت نکن
خیلی خانم ها از جمله خانم شما مهریه های سنگین دوست ندارند
غرور هیچوقت خوب نیست به خصوص با زنت
ناشناس
Germany
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حمید خان ،خان های زمان قدیم این طوری فکر می کردن بترس از اون روزی که مدیریتت کار دست زن وبچه ات بده دوره فشار وزور قلدر بازی گذشته
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حمید در قوانین ما یا به زن ظلم می شود یا به مرد.زنان حق طلاق و حضانت و ...ندارند،مهریه هم همیشه عامل رسیدن به این حقوق نیست؛چرا که همه مهریه بالا ندارند و دوم اینکه در مورد مردان ثروتمند کارساز نیست.در مواردی هم زنانی با مهریه های بالا به مردان ظلم کرده و بعضا کلاه برداری می کنند.
در ضمن این طرز صحبت در مورد زنان و به خصوص همسر خودتان کاملا نشانگر شخصیتی بدوی و متحجر می باشد. با احترام.
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای حمید
؛ همسرم رو به خوبی مدیریت میکنم ؛ شما در مورد یه انسان داری حرف میزنی هااااا
بعدشم؛ تا نتونه نابودم کنه: ؟؟؟ یعنی عشق و علاقه بیداد میکنه بین شما ....
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بیچاره زنت حمید خان
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای حمید! گفته میشه اصولاً مردایی که که در غیاب زنشون از مدیریت زنشون حرف میزنن زن ذلیل هستن!
مرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقاحمیدباعث افتخارمایی..یه دونه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
تا قبل از قتل هیچ چیزی مهم نیست، کتک زدن، فحاشی و... و قاضی فقط از قتل به بعد را میبیند و قضاوت می کند، که قضاوت عادلانه ای نیست.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
امیدوارم روزی برسد که همه ایرانی ها چه از نظر مالی و اقتصادی و چه عاطفی و اجتماعی به نقطه ای برسیم که فرهنگ ایرانی و جایگاه ایرانی را به خود و جهان ثابت کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
من خطبه عقد هر زن وشوهري را خوانده ام حرف اولم به زوج اين بوده که پيامبر زن را گل معطر خانواده و حيات اجتماعي معرفي ميکند نبايد همسرت را چون مردي مورد اذيت قرار دهي در هر عقدي که ميخوانم پس از انشاء عقد، قانوني که پيامبر بين دختر و دامادش برقرار کرد به مدت 10 دقيقه که فرصت دارم به آنها گوش زد ميکنم و در پايان به آنها تذکر ميدهم اگر باهم نزاع کرديد فرداي قيامت از شما به خدا شکايت خواه کرد
آروين
China
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اتفاقاً كشتن اين افراد لطف به انها ست ، بايد آنها را ضجركش كرد مرگ كم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به نظر من این دو نبایداصلا ازدواجمیکردن
نينا
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
از دوران نامزدى هم معلوم بوده كه اون خدابيامرز عصبيه.اما ما ايرانيها متاسفانه تو دوران نامزدى چشمامونو ميبنديم و پس از ازدواج باز ميكنيم وميفهميم كه چه بسرمان امده...
frouzan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جناب حمید نظراتت در مورد اهرم مهریه کاملا درسته. متاسفانه این مسئله برای بعضی از خانوم هایی که درک درستی از زندگی مشترک ندارن به ابزاری برای آزار شریک زندگی تبدیل شده. مواردی رو به چشم دیدم که به محض بروز کوچکترین اختلاف نظر خانوم سریعا مهریه شو به اجرا گداشته . مسلما همچین طرز فکری هرگز نمیتونه ضامن خوشبختی کسی باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
كتك زدن زن بر اساس موازين، حق مردان است. بايد قانون اصلاح شود.
مینا09111147995
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به نظرم تنگناهای قانونی در ایران برای زنان در جهت گرفتن حق و حقوقشون کم هستش...!
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین