bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۴۱۶

واکنش کیهان به سخنان هاشمی درباره سوریه

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
کیهان با قطعی گرفتن سخنان منسوب به هاشمی رفسنجانی درباره سوریه نوشت:

هاشمی در شیرگاه(مازندران) مدعی شده که «مردم سوریه از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده‌اند و حالا هم باید منتظر حمله خارجی‌ها باشند».

اظهارات هاشمی رفسنجانی فارغ از خاستگاه آن، نمونه روشن ماجراجویی و بهانه‌تراشی برای دشمنان خون‌آشام ملت‌های مسلمان منطقه است. در واقع آقای هاشمی برخلاف ادعای همیشگی موضعی به غایت نسنجیده و افراطی اتخاذ کرده که می‌تواند مستند دروغ آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گیرد و این در حالی است که رسانه‌های غربی اخبار متعددی حاکی از نقش رژیم سعودی در انتقال تسلیحات شیمیایی و کاربست آن از سوی گروه‌های مسلح و تروریست‌ها منتشر می‌کنند.

رسانه‌های غربی همچنین اغلب اذعان دارند که با توجه به پیروزی‌های بزرگ ارتش سوریه طی چند ماه اخیر، دلیلی ندارد که این ارتش از سلاح‌های شیمیایی آن هم علیه شهروندان خود و کودکان و زنان حومه دمشق- و نه دشمنان- استفاده کند.

در هر حال بازی - انشاءالله ناخواسته- هاشمی در زمین آمریکا و رژیم صهیونیستی چند گمانه نگران‌کننده را پیش می‌کشد. نخست اینکه ناتوانی جسمی و ذهنی وی باعث شده نتواند مصلحت خود و کشور خود و مردم منطقه را تشخیص دهد و به رغم نبودن کوچک‌ترین سندی، همان ادعای رژیم ملک عبدالله سعودی و رژیم شیمون ‌پرز و اوباما و کامرون را تکرار کند.

احتمال دوم که در تناقض با گمانه نخست نیست این که حلقه مشورتی آلوده‌ای- از لحاظ اطلاعاتی- در گروه اطرافیان و مشاوران هاشمی نفوذ کرده که مرتبا وی را به اتخاذ مواضع رادیکال و به دور از خرد و اعتدال ترغیب می‌کند. وگرنه در شرایط عادی دلیلی ندارد یک چهره سیاسی مدعی میانه‌روی و پرهیز از بهانه‌تراشی برای دشمنان، ادعاهای دروغ سران کاخ سفید و تل‌آویو را که حتی سازمان ملل نیز آن را تأیید نکرده و پارلمان انگلیس نیز حاضر نیست بپذیرد، تکرار کند. برای ناظران و تحلیلگران ردگیری این حلقه بسیار ضروری است چرا که در آشوب‌افکنی 4 سال پیش بیگانگان نیز همین رفتار غیرعقلانی به چشم می‌خورد.
برچسب ها: کیهان هاشمی سوریه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
دلیل توهین به کیهان رافقط درصداقت میدانم.چاتاکنون هیچ یک ازاقایان درباره افشاگری کیهان درباره فتنه جواب ندادند؟اینکه درباره یک فردبی دلیل جوسازی کنیم،منطق نیست.خیلی هاحرفهای مخالفین کیهان رامیخوانند،اما،قضااوت میکنندوبه کسی هم توهین نمیکنند.شماهم بادلیل ثابت کنید که افشاگری کیهان صحت نداردوحرفی نو ومنطقی بزنید.چندسال منتظر جواب اقایان جورج سوروسی هستم،اما،،،توهین بجای جواب زیاددیده ام!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
کیهان تو از تضعیف دولت و ورشکستگی اقتصاد چه نفعی میبری؟که همیشه در این راستا ثلاش میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
یعنی این حرفها رو میخونم فقط خندم میگیره ها!!! وضعمون از این بدتر بشه حقمونه بخدا!
عباس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ببخشید ولی برای هاشمی و طرفداران هاشمی افت داره با شریعتمداری بخث کنند....اصلا در حد و اندازه هم نیستند و شریعتمداری هدفش از این بحث ها بزرگ کردن خودشه وگرنه میدونید....
بس کنید این بچه بازی ها رو
نزارید بیشتر از این خودشو بزرگ کنه این بچه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
والا یک نفر هم که حرف حساب میزنه اینجوری تخریبش میکنن.
انتشار یافته: ۱۶۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی و خانواده اش همیشه تا ابد تا وقتی شریعتمداری نفس میکشه .. تا وقتی جایی برای افراطی گری تو دنیا باشه، تا وقتی آزادی بیان فقط برای ایشون روا باشه و پشت پرده حمایت بشه و تا وقتی کفن پوش های در غم از دست دادن رانت سر عقل نیان، مورد کینه ورزی و حسادت قرار دارند.. این خانواده خار چشم افراطی ها هستند..
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای ناشناس اگرمسلمان هستی باید ادعای آقای هاشمی مبنی بر تهمت زدن مسلمانان در استفاده از بمپ شیمیایی برایت یک فاجعه باشد اگرم مسلمان نیستی که هیچ.
حق شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سلام . هاشمی پرست نباش. راه امام و رهبری و انقلاب زنده و پویا است و مادام که آقای هاشمی در این راه درست قدم بردارد حیات سیاسی دارد . وقتی با سخنان نسنجیده خود می خواهد استخوان در گلوی انقلاب باشد به خودش مربوط است . لکن بهتر است خار چشم دشمنان نظام و انقلاب و ولایت فقیه باشد نه همسو با آمریکا و اسرائیل و عربستان و ..... / ولعاقبت للمتقین .
ك.م
Australia
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خانواده هاشمي خار چشم ملت مسلمان ايران هستند .كي گورشونو گم ميكنند و پيش اربابان انگليسي خود بر مي گردند .رفاقت سر كرده اين خانواده با ملك عبداله،مهدي با سيف الاسلام قذافي،فائزه با انگليسها و....بر كسي پوشيده نيست.ان شااله همه شان گورشان را از ايران اسلامي گور خواهند كرد.
درود به شريعتمداري كه هميشه حرف حق را گفته است و ضد انقلاب را خوب سوزانده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ماهیت اصلاحطلبا یعنی نفی و فرافکنی. آقا کیهان اصلا کافر. توصیه می کنم که تا آخر دولتتون به عنوان صاحب منصبان پاسخ گو باشید. شما توی فاز اثبات هستین نه نفی!! هرچی بهتون میگن فوری مثل قبلی ها پرخاش نکنین. پاسخ بدین. از نظر ما سندی بر حمله شیمیایی دولت سوریه نیست. un گفته نیست و هاشمی رو هوا گفته هست. عاقل ترین فرد شما هم هست. جواب بدین چرا؟!
گرچه فرارو تا بحال به من یکی نشون داده پیام ها رو کاملا مهندسی شده انعکاس میده. بیشتر سخنان استدلالی اصلاحطلبان رو میزنه و بیشتر حرف های عوامانه مخاطبین اصول گرا. من منطقم استدلالی و اصولگرا ولی جایی در میان مخاطبین فرارو نداشتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
می بینم چه جوری داری خودتو واسه یه آدم که می تونه مثل هر آدم دیگه ای اشتباه کنه می کشی آدم حسابی این جوری که تو هم می شی افراطی
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی سلطان است و هرچه می گوید فقط به منافع کشور فکر می کند و نه ایدئولوژی شما افراطیون
عباس
United Arab Emirates
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
از گذشته هاشمی با خاندان سعودی بده بستان داشت اکنون نیز در راستای سعودیها اینارو میگه
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
منفی ها را ببین و ساکت شو
محسن
Germany
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من کاری به درست یا اشتباه بودن نظر عباس ندارم ولی جناب ناشناس حقیقت داشتن یا نداشتن یک حرف به تعداد مثبت یا منفی گرفتن اون ربطی نداره عزیز من
قلی
United States of America
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اره بعد تو کشور هم همه میشینن کاریش ندارن... اینارو تنهایی کشف کردی یا کمکت کردن؟
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کل منفی ها 2هزار تا هم نیست چی داری میگی؟ اون هم یه سایتی با مخاطبان خاص
ضمنا اگه ملاکت برای حرف حق منفی مثبت باشه که خیلی عقبی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
محسن تعداد - یا + نشانگر اکثریت و اقلیت هستش که باید امثال عباس به افکار اکثریت احترام بذارن و فقط ساکت باشن 8 سال حرف زدن ما سکوت کردیم حالا نوبت این هاست . دم از روشنفکری هم نزن که عملکردتون چیز دیگری رو مستند ثابت کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
محسن ولی وقتی تعداد منفی ها چندین برابر مثبت هاست یعنی طرفداران هاشمی قدرتشو دارن که سیلی محکمی به مخالفانش بزنند
ناشناس
Switzerland
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کسانی‌ که حمله شیمیای را به وجود آوردند به راستی‌ به هدف خود رسیدند، حالا تنها چیزی که چه در ایران و چه در دنیا از اولویتی برا خوردار نیست، دولت جدید ایران و سیاستش برای تشنج زدائی در روابط خارجی‌ با آمریکا و غرب می‌باشد، می‌بینید چه آسان با یک حرکت کّل بازی ژئوپلتیک خاورمیانه را به نفع منافع خود و به ضرر منافع ایران تغییر دادند.حالا کسی‌ در سازمان ملل توجه زیادی به سفر آقای روحانی یا سیاستهای جدید او نخواهد کرد چون ایران متحد کسی‌ است که سلاح شیمیای به کار برده. حالا باز هم ایران باید در زمین روسیه بازی کند.گفته آقای هاشمی‌ نیز مبنی برا نفوذ جریانی در ارتش سوریه حاوی همین نکته بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خداوکیلی این حرف هاشمی بدتره و بی منطق تره یا هولوکاست احمدی نژاد؟! یادتونه چه جنجالی برای حرف های راست احمدی نژاد کردین؟ حالا به دروغ هاشمی فقط توجیه می کنین. شما متعصبانه زندگی می کنین کلا و دولتتون دوامی نخواهد داشت.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نخست اینکه ناتوانی جسمی و ذهنی وی باعث شده نتواند مصلحت خود و کشور خود و مردم منطقه را تشخیص دهد...
واقعا متاسفم واسه آقای شریعتمداری,یکی نیست بگه مگه خودت و آقای جنتی 18 سالتونه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چی کار کنه؟ بگه هاشمی خائنه قبول می کنین؟ هاشمی رو دوست داره این جور میگه. مثل اینکه شما متوجه نیستین عمق فاجعه این گند هاشمی چقدره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
منتقد بایستی از کسی که مورد نقد قرار میدهد دارای تجارب بیشتر و یا نزدیکتری باشد
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سلام . سخن در دهان ای خردمند چیست . کلید در گنج صاحب هنر. چو در بسته باشد چه داند کسی . که گوهر فروش است یا پیله ور.
سخن نسنجیده ، نسنجیده است چه هاشمی گفته باشد چه بقال سر کوچه و ربطی به تجربه نقد کننده ندارد . در بیان نظر منصف باش عزیز دل برادر.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پس اسم شما و تمام دوستانتان که در این سایت به همه چیز و همه کس انتقاد می کنید چیه؟
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حامد جون . شناس هستم . به همه کس هم انتقاد نکردم . راست می گوئی جواب منطقی به نظر من بده و یا تحلیل ارائه کن .اگر اطلاعات درست داری ارائه کن دیگران هم بدانند . عزیز باشید .
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
غریب آشنا
آروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آخه نوشته های کیهان ارزش بازتکرار دارند؟؟؟ لطفا وقت خوانندگان رو با کینه جویی های کیهان نگیرید.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اقای شناس. شما هم اگر منصف هیستید حتما انتقادات نسنجیده و بیجای حسین خان شریعت مداری را گاهگاهی پاسخ بدهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
لایک حامد جان.
azime
Nepal
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقا حامد زدی به هدف باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حاج حسین

می دونستی یک مدتی هست غیر قابل تحمل شدی؟؟

از خشم ملت نمی ترسی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
یک مدت ؟؟؟؟ داداش این ح.ش سال هاست که از چشم ملت افتاده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
20 سال با هر بدبختی بود تحملش کردیم

به خدا دیگه نمی تونیم تحملش کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اینکه از نظرات اکبرشاه در مورد حکومت بشاراسد انتقاد میکنه غیرقابل تحمله؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا سوهان روح مردم است.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خواهشمندم به کسی که جرات حرف زدن دارد وبه راحتی اظهار نظر میکند احترام بگذارید و کلام انها رافقط نقد بفر مائید چه شریعتمداری باشد چه هاشمی فقط خواهشا رعایت ادب و نزاکت را بفرمائید تا سخنتان شنیده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بابا اگر یه مطبوعه ی دیگری این حرف ها را برضد یه بزرگ دیگری از مسئولان نظام زده بود تا حالا خاکشم به توبره کشیده بودند . هیچ کس هم حق نداشت پیگیری قضایی کنه
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به چه حقی شما اقلیتی هایی که خودتون رو به روحانی چسبوندید خودتون را ملت می دونید
اگه رای داشتید که عارف رو نمیکشیدید کنار
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
خوشم میاد رای روحانی حسابی کلافتون کرده ولی ما یه چیزی میدونیم که شما در مقابلش جبهه میگیرید و خودتونم نمیدونید که انتخاب روحانی چقدر به نفع تون هست دوست مخالف
من از همینجا به همه مخالفین درود میفرستم حتی آقای شریعتمداری کیهان آزادی بیان یعنی همین فقط اگر دوستان با توهیناشون خرابش نکنند و ادب در مخالفتشون وجود داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو که جسماً و عقلاً در حد اینشتین هستی حالا بگو باید حرف راست را از انگلیس و روسیه و بشار شنید؟ اگه اینطوره چرا از دیوار سفارت انگلیس مثل قوم آپاچی بالا رفتین و تا چند روز پیش مرگ بر انگلیس می گفتین؟
تبريز زنجان بيرليگي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمي هاشمي خدا نگهدار تو. چشم دشمنات كور بشه الهي.
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناتوانی جسمی و ذهنی!!!؟ اگه چشمام درست میبینه و 2تا گزارش رو با هم قاطی نکردم، شریعتمداری جان! حالت خوفه؟؟؟
آناناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
از زمانی که ما شریعتمداری جان شما رو می شناسیم

ایشان مبتلا به پارا نویید ( سوئ ظن شدید و توهم توطئه ) داشته است.

پارانویید همون اختلال ذهنی است که هیتلر داشت و در انتخاب مشاوران و همکارانش فقط آنهایی که مبتلا به پارانویید بودند رو انتخاب می کرد!!
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناتوانی جسمی و ذهنی!!!؟ اگه چشمام درست میبینه و 2تا گزارش رو با هم قاطی نکردم، شریعتمداری جان! حالت خوفه؟؟؟
ebrahim
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اره راست میگه حاجی سوروس شناس، اقای هاشمی رفته بوده پیش اقای ناطق و این حرفها را زده. تازه با خاتمی هم خویش و قوم شده، سید حسن اقای خمینی هم باهاش رفیقه، روحانی هم باهاش هم خطه، اصلا خود رهبری سابقه 55 ساله رفاقت با هاشمی داره. با یک حمله غافلگیرانه برادران و رفقای حاج اقا باید همشون را دستگیر و برد پیش ایشون تا توطئه ها را خنثی کنه. تازه خوب فهمیده اینا اکثرشون دچار ناتوانی ذهنی شدن و حاجی که ذهنشون مثل ساعت ناتانیاهو دقیقه، باید قلمی بجنبانند و جوانهای با بصیرتی مثل پناهیان و رسایی و بقیه بز و بچ ها را بیاره تا مملکت را اداره کنند.
تيفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
أدبيات أيشان هنوز در زمان احمدي نزاد باقي مانده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خدا شفات بده شریعتمداری
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خدا همه کسانی را که سخنان نسنجیده می زنند شفا بدهد . الهی آمین
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اشنا جان. شریعتمداری هاشمی را به خاطر پیری وناتوانی مورد حمله وتوهین قرارداده است؟!! اگر استدلال این روزنامچی هتاک را به پذیریم باید خیلی از سران ارشد کشور وانقلاب به خاطر پیری وناتوانی مورد انتقاد قرارداد وبه انان گفت که هرچه سریعتر خداحاففظ کنند؟؟×!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی درست گفته.. تا کی باید برای هر اتفاقی تو خاورمیانه مردم ایران زخمی بشن؟
حمایت هم حد و حدودی داره.
اگر اسد جنایتکار باشه باید مجازات بشه ولو بر خلاف نظر کیهان و اصولگرایان باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بهترین نظر برای این خبر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دلیل بسیاری وجودداردکه حمله شیمیائی توسط دولت سوریه انجام گرفته:
1- سوریه تا چند روزبه بازرسان سازمان ملل اجازه بازدید ازمحل راندادتا آنجاراپاکسازی نماید
2-مخالفان (که بنده با آنان نیز موافقت ندارم ) قدرت وامکانات اینگونه سلاح راندارند.
3-رژیم اسد قبلا نیزسلاح شیمیائی بکاربرده است.
آیابه عقل جوردرمی آیدکه مخالفان مناطق تحت کنترل خودرابزنند!
4- آقای هاشمی سیاستمداری است که سالها مهمترین طرف مشورت وامین امام راحل بوده وخصوصا دراین قضییه به این مهمی بی دلیل اظهارنظرنمی نماید.مگرسرآقای هاشمی درد میکند که بیاید دروغی بگوید که هم گناه شرعی باشد وهم برای زندگی دنیوی وی دردسرسازباشد!
5- بهتر است کیهان اشتباهات ودروغهای مکرر ومتعدد خود رابااظهارات آقای هاشمی مقایسه کند.
6- گویادراین زمانه حرف حق زدن گناه است من همانگونه که با دخالت آمریکا درسوریه مخالفم بااستفاده رژیم اسد ازسلاح شیمیائی هم مخالفم
7- حمایت ازحمله شیمیائی اسد ضربه به اسلام است بیائید حقیقت وانسانیت رافدای سیاست نکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به فرض حرف شما سحیح که اسلا من قبول ندارم آیا آقای هاشمی لازم بود الان چنین حرفی روبزنه آیا آقای هاشمی درک میکنه که اگه سوریه سقوط کنه دشمن به پشت دروازه های شهر ما میاد آیا هاشمی میدنه القاعده تو ایران نفوذ کنه فرقی بین ایشون وشریعتمداری نمیگذاره وبه جرم شیعه بودن فجایعی رو که درسوریه انجام دادن مثل قلب خوردن یک سرباز رو هم در کشور ما هم با شقاوت بیشتر انجام میدن آیا هاشمی میدونه . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
در ایران

صداقت و راستگویی و دفاع از منافع ملی جرم است!

دروغگویی - رانت خوری- دفاع از توهمات و تخیلات بیمار گونه ذهنی منزلت است!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جناب ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴ غلط املایی داری شدید
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای شریعتمداری اولا ناتوان جسمی و ذهنی گفتن به یک چنین انسان بزرگی از ادب و انسانیت به دوره.ثانیا شما کدوم کشورها رو میگی که گفتن کار کاره صهیونیست هاست؟لبنان؟روسیه؟عراق؟فلسطین؟گینه بیسائو؟ایران؟
دیگه حرفات خریدار نداره حاجی 2 زاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اگه خریدار نداشت که هر وقت هر اظهار نظری که میکنه پربحث ترین عنوان نمیشد پسرم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نا شناس 16:42 اگه شما یه روزنامه داشته باشی توی اون حرفی را مطرح کنی بعد موج نظرات مخالف بیاید سراغت. این می شه خریدار!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شريعت مداري بالاخره يك روزي مياد كه دوره شماهم تموم ميشه ببين اون موقع مردم بطور خودجوش با تو چه ميكنند
یاور خوش مرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
راست میگی داداش دیروز بیا زیر گذر تیمچه با همه نوچه هات بیا . جون داداش
ك.م
Australia
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دكتر بهشتي فرمود:"به آمريكا بگوييد كه از دست ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير"
حال بايد به اين ضد انقلاب و سكولار ها كه از انتقاد هاي به حق استاد سخن جناب آقاي دكتر حسين شريعتمداري كفري مي شوند بايد گفت كه از انقلاب و انقلابيون واقعي عصباني باشيد و از اين عصبانيت به درك واصل شويد كه طبق گفته قرآن آخرت از آن متقيان است و مستضعفان (و نه فئودالهايي مانند خانواده جاسوس هاشمي)بر زمين حاكم خواهند شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پاسخ ک.م

اوایل انقلاب خواه نا خواه همه تندروی می کردند چه در مسایل داخلی وچه در مسایل خارجی!

مطمئن باش اگر شهید بهشتی تا حالا زنده بود خیلی از رفتارهای خودش در زمان اوایل انقلاب رو نقد می کرد

وحالا از عقلانیت حمایت میکرد نه از شعارهای تند و مملکت خراب کن!!!!

در ضمن کی جلوی شما و استاد سخن شما فوق دکتری پروفسور کرسی تمام حاج حسین رو گرفته است

اگر مرد هستید ؟! و اگر صداقت دارید؟ به اتفاق ایشون پاشو برو سوریه ودر دفاع از اسد پوزه امریکا فرانسه و اسراییل و هر کشو دیگه ای رو که دوست داشتید رو به خاک بمالونید!

کسی جلوی شما رو نگرفته است!
ناشناس
Finland
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ک.م حقا که نوچه استاد سخن شریعتمداری هستی
مرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
جناب ک.م توکه همه مردم را روانه جهنم کردی بابا ظرفیت جهنم را از بانیان انقلاب شاگردان امام تکمیل کردی یک طبقه جهنم را اگر صلاح میدانی برای مسعود رجوی و بنی و صدام خالی نگهدار جهنم را از یاران و دوستان امام پر نکن و بدانکه گنجایش بهشت و رحمت خدا از 4 تا افراطی بیشتر است اگر چنین بی پروا سخن بگویی احتمالا یکی از مسافرای جهنمی
معین
Germany
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
همین مونده تو از اظهار نظر افراطی حرف بزنی...
خدا رو شکر مردم هم تو رو خوب میشناسن هم آقای هاشمی رو
جواد
Germany
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حسین شریعتمداری نماد افراط و خشونت و استبداد رای در رسانه درون کشور میباشد که البته تبعات این مواضع بی خردانه و چشم بسته او و تیمش، با هشیاری و آگاهی مردمان سرزمین خرد و زیبایی ، به تاریکی سوق داده میشود..
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ننگ بر کیهان
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ایشان تحلیل خودشان را گفتند و شما هم حق ندارید بی ادبی بکنید.
با ادب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
امریکا ننگت باد . مرگ بر آمریکا
جیگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ادب مرد به زه دولت اوست . شما اگر راست می گوئی تحلیل ارائه بده عزیز نا شکیبا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
از کی تا حالا توهین به مقامات (ناتوانی جسمی و ذهنی) شده تحلیل؟
اون هم از طرف کسی که غرض ورزیش بر هیچ کس پوشیده نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کاش تحلیل بلد بود به غیر از توهین چیز دیگه بلد نیست
جان جان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناشناسان عزیز تر از جان . شما که تحلیل می دانید تحلیل ارائه نمائید و کمی هم معتدل باشید .
ضد امپریالیسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
امریکا ننگت باد مرگ بر امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سارا جون نظرت در مورد استادی که نظرشو گفته و لی جناب صدرالدین اخراجش کرده هم همینه؟!
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سارا خانم، بر اساسِ این کامنتِ شما اساسا کیهان حقِ انتشار نداره، چون بالایِ 90 در صدِ مطالبش توهین و تهدید در موردِ کسانیه که "تحلیلِ خودشون رو میگن".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حتی راه دشمنی رو هیشکی یادمون نداده!!!
امید ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مدتهاست عده ای خودشونو عقل کل می بینن و برای دیگران نظر می دن همون ادمایی که اگه به رای گذاشته بشن فقط یک رای می آرن و هنوز هم یاد نگرفتن اندازه رایشون صحبت کنن
برای این افراطی ها متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شما اشتباه می کنید

ای کشور در بست متعلق به اصول گرایان است!
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بنده گمان نمیکنم آقای هاشمی چنین سخنانی گفته باشند و دفتر ایشون هم تکذیب کرده، به نظرم باید از خود ایشون سوال بشه که منظورشون چی بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای شریعتمداری شما برو دیروز بیا!!!
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای شریعتمداری آمده که برای فرداها باشد . دیروز مال شماها بوده است.
ناشناس
Germany
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کیهان معنی افراط رو هم پس میفهمه......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بستگی لحظه ایی به منافع اش دارد!!
مرید شریعت مداری
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی رفتنی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ای بابا، همه ما رفتنی هستيم.
بايد از حق و حقيقت دفاع کرد حتی اگر به ضرر خودمان باشد.
"قولوا الحق ولو علی انفسکم".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اره مرید جون . با 18 میلیون رای.... این اسم وفامیلت هم خیلی بانمکه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حالا آقاي شريعتمداري خودشون تو سوريه بودند و به چشم خود ديدند كه بمب شيميايي رو كي استفاده كرده؟ يا صرفا چون دولت سوريه اعلام كرده دربست قبول مي كنن؟ بدبختي رو ببين به شناسنامه انقلاب اعتماد ندارن اون وقت حرف يك بعثي لاييك رو كه اسلام سياسي رو قبول نداره بي چون و چرا مي پذيرند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
صادق زیباکلام :

آنچه آقای هاشمی‌رفسنجانی گفته‌اند خیلی هم بی‌راه نبوده، مقصود ایشان آن بود که اگر رژیم حاکم بر سوریه به‌جای مقاومت و ایستادگی در برابر مردمش تن به اراده آن‌ها داده بود، امروز به‌جای جاری شدن جوی‌های خون در این کشور، سوریه کشوری می‌شد که با وجود داشتن مشکلات سیاسی اما به‌هرحال توانسته بود در جهت دموکراسی گام برداشته و دچار ویرانی نشوn
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اتفاقاً آقای هاشمی اگر همچین حرفی زده باشه باید نتیجه گرفت ایشون در اوج سلامت ذهنی و جسمی هستن..اونی که از ناتوانی ذهنی رنج میبره تویی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حال فرض کنیم نمایندگان سازمان ملل استفاده از گاز هاسمی چه از طرف دولت وچه از طزف معارضین را تایید کرده باشد و محکوم شود این آقای ملیخولیلیی چه میکند. احسنت به هاشمی در دام روسها نمی افتدد . هرچند در داخل اورا تخریب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مغز هاشمی عالی کار میکنه. چون پیرها معمولا به تحجر می رسند و افکارشون غیر قابل تغییر می شه ولی هاشمی نشون داده که مثل آب روانه و ذهنی فعال و سیال داره
نمونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناتوانی جسمی و ذهنی؟ ببخشید این همه نخبه و مهندس و دکتر و کارشناس و حتی بیسواد داخلی و خارجی تو کف حرکات حساب شده آقای هاشمی هستند! خوت حضرتعالی آچمز ایشون شدی! اونوقت ناتوانی ذهنی! یعنی اعضای مجمع و تمام مردم ایران سر کارند که ایشونی با ناتوانی جسمی می تواند خودش بیاید برود و جلسات را مدیریت می کند بعد به عنوان رییس مجمع انتخاب شده باشند؟ راستی گفتی مشاور! مگه کسی که ناتوانی فکری داره برای خودش حلقه مشورتی می گذارد و اصلا مگه انسان ناتوان می تواند فکر بکندو مشورت هم تازه بکند و بعد هم با بدن ناتوان و فکر ناتوان برود و ایستاده سخنرانی بکند و تحلیل بکند. تازه به صورتی حرف بزند که تعدادی از کارشناسان داخل کشور حرفهای ایشان را قبول کنند! واقعا عجیب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خروجی تفکر امثال شریعتمداری و همفکرانش احمدی نژاد بود که ملت تا سالها باید تاوان دوران خفت بارش را بدهد و اگر نبود تدبیر و هوشیاری هاشمی عزیز همچنان باید مشابه همان دوره تندروی و افراط جاهلانه را ادامه میدادیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی خاری است در چشمان کور برادر حسین هاشمی زنده است زنده تر از همیشه
شاه سلطان حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
و استخوانی در گلوی انقلاب تازگی ها
azime
Nepal
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نه عزیزم اشتباه نوشتی خار نه خــــــــــــــــــوار درسته
حمیدرضا
United States of America
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عظیمه شما هم از دار و دسته ی حسین بازجو هستی که هنوز املای خار رو نمیدونی و بعد از دیگران ایراد میگیری؟؟الحق که شماها همتون مثل هم بی سواد و کم مایه هستید
پوریا
United Arab Emirates
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شریعتمداری حرف از اعتدال و سنجیده سخن گفتن و منطق می زنه ه ه ه!!!! هاهاهاها..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درود برحسین آقای شریعتمداری که مانند یک ژنرال نظام انحرافات را رصد ودرمقابل انحرافات همیشه راست قامت ایستاده است . خدا حفظت کنند عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ژنرال از کی یاد گرفتی حاجی؟
سرجوخه هم نیست :)))))))))))))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فایده سرباز صفر بیشتره!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ما و ژنرال ! کیهانیان میگن که ژنرال ها که همه فاسد هستند و ترسو!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فراموش نکنیم هاشمی کیست او یار صدیق امام و سردار سازندگی است. شریعتداری تو تندرو ترین ایرانی هستی که هیچ وقت برا رضای خدا و ملت صحبت نکرده ای.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ب..............له !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی از کهولت سن رنج می برد
سهند غفاری
United Arab Emirates
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شمایی که اینطور فکر می کنید از نا توانی ذهنی رنج می برید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
و همین طور بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اینکه شما رو سیاست بازیها تون قتل عام مردم بیگناه در حما و درعا و حلب رو بدست اسد جنایتکار لاپوشانی میکنید به معرفت نداشته تون برمیگرده حالا یکی هم که راست حسینی حرف میزنه جلز و ولز نکنید یایا.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
دمت گرم
ناشناس
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اين نقد نيست توهينه.ناتواني ذهني يعني چي؟از راي و نظر اكثريت مردم خجالت بكش كيهان!خدا هدايتتون كنه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با برچسب ناتوانی جسمی از رئیس جمهوری رد صلاحیتش کردند دیدند محبوبتر شد حالا با برچسب ناتوانی ذهنی میخوان ناک اوتش کنن ولی نمی دونند محبوبیتش رو بیشتر می کنن آخه بابا جان شماها کی میخواین سر عقل بیاین ؟؟؟؟
نجفی
United Arab Emirates
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دائما ادعا می شود که ارتش سوریه در حال پیشروی بوده و تروریستها را از مناطق زیادی تخلیه کرده.چرا متوجه نیستید این بمبها در 6 کیلومتری دمشق منفجر شده است یعنی در مناطق تحت نفوذ معارضین.آیا مقصود از پیشروی اسد دور کردن معارضین از پایتخت بوده؟راستی چرا مسکو در حال تغییر مواضعش است مگر سوریه براش مهم نیست؟دلیل اصلی نگرانی ما اصلا خود اسد نیست دلیل اصلی ما حزب الله لبنان است و نتیجه جنگ: تقویت اسراییل.شیمیایی و غیره بهانه است.هی ما داریم تو سر خود می زنیم که استفاده کرده یا نکرده.اصل حرف را بزنیدبابا.با نبود اسد اقتدار ما در برابر اسراییل ضعیف می شود.چه بخواهید چه نخواهید اسد سقوط خواهد کرد در واقع از همان زمانی که سر اسلحه را بروری مردمش گرفت سقوط کرد.برید به فکر بعد از اسد باشید همانند کاری که در عراق کردیدوالله سرتان بی کلا می ماند.تو این دنیا صحبت از صلح و دوستی دیگر شبیه شعر گفتن شده و انگار به قول هابز واقعا انسان گرگ انسان شده است.دنیا تهوع آور شده.خدایا کمک کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو رو خدا ببين كي از افراطي گري صحبت ميكنه!!! خودشو عقل كل مي دونه، رو كه نيست، سنگ پا قزوينه!!
آقا جان نظرش رو گفته، مگه دم از آزادي نمي زنيد؟!
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درود بر آقای شریعتمداری
و لعنت خدا بر ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بر جناب شریعتمداری حرجی نیست. جزم اندیشی دیرگاهی است که افق دید برخی آقایان را حداکثر تا نوک بینیشان کرده و حکایتشان حکایت بنده خدائیست که فکر میکرد پاسخ مسابقه 20 سوالی مرغابی است و تا سوال آخر می گفت: جواب مرغابیه؟ ووقتی فهمید جواب میخه، پرسید به اون میخ یه مرغابی آویزون نیست؟
ایشان هم این تصور را دارد که حقیقت محض تنها نزد اوست و او رسالت دارد این حقیقت را به هر وسیله ای حتی استفاده از ابزارهای ناروا به همه بباوراند!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کیهان جان شما به طور نا خودآگاره راه و روشت شبیه النصره و طالبان هست . به خود سوزن بزنی بر نیست
امیلی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بهوش باشید که قاضی شریح دیگری پیدا شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حسین آقا طوری از کهولت سن هاشمی صحبت می کنه که انگار خودش بیست سالشه. در ضمن آقای هاشمی خانواده ش تو ایران هستند. خودت چی که خانواده تو فرستادی لندن زندگی کنن؟
لندن فقط برای ما بده؟
ناشناس
Germany
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عامل اصلی فتنه شریعتنمداری است.حضرت امیر میفرماید هرکسی اتش فتنه ر بیفزاید خودهیزم اتش میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
یک گوشه ای از دزدیهای بیت المال توسط دوستانت هم بگو اگر منطق داری ح ش
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حرف حق را بگویید حتی اگر تلخ باشد .درود بر هاشمی که نمیخواهد ایران بیهوده در میانه جنگ باشد
کاظمی از ایل قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
البته باید صبر کرد تا مشخص شود چه کسی از سلاح شیمیایی استفاده کرده . هرکس استفاده کرده محکوم هست حتی اگر اسد باشه. فکر میکنم خاندان اسد اینقدر نمی ارزه که ما همه مملکت را به خاطر خودخواهی اسد به مخاطره بیاندازیم و اینقدر هزینه کنیم که در نهایت چه؟ ما اگه زنده باشیم میتونیم فرهنگ و تمدن خود را به دنیا نشان بدیم. با خودکشی کسی به ما بارک الله نخواهد گفت. لطفا بگذارید عقلای مملکت کار خودشان را بکنند. آدم وقتی به چهره هاشمی نگاه میکند آرامش و امید را احساس میکندولی وقتی به چشمهای شریعتمداری نگاه میکنی از دنیا اومدن خجالت میکشی. وحشت و دو رویی و تظاهر . .... بابا ول کنید دست از سر مردم بردارید مملکت آرامش میخواد. رفسنجانی بازوی رهبری هست و استوانه نظام..
ك.م
Australia
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عزيز جان حمايت ايران از سوريه به خاطر يك خانواده نيست.به خاطر دفاع از مقاومت در مقابل دشمن صهيونيستي است كه براي مملكت ما خوابهاي زيادي ديده اند.مطمئن باش اگر سو ريه سقوط كند كشور بعدي ايران است.چرا اينقدر ملت يران بخصوص برخی روشن فكرها درك سياسي و تحليل پاييني دارن.
حضرت علي فرمود من بيش از فقر امتم از بي تدبيري انان مي ترسم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان:
روایت داریم اگر 50 نفر هم بگویند فردی حرفی را زده ولی خود آن فرد بگوید نگفته‌ام، فصدقه و کذبهم (آن فرد را تصدیق کن و آنها را که می‌گویند گفته، تکذیب کن). این روایت امام صادق علیه السلام است.من این موضوع را از ایشان پرسیدم و ایشان صراحتاً اعلام کردند که نگفته‌اند و صدایی که منتشر شده جعلی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اي كاش اين افراد كوته فكر يه كمي از عاقبت انديشي هاشمي را داشتند. حسين جون از مرحله پرتي.
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این اقای حسین شریعتمداری در خیلی از موارد دارای دیالوگ القا عده شده وتمام سعی او در بیرون راندن دلسوزان مردم از گردونه اداره کشور میباشد چراکه او از هر نظر تحت حمایت بوده وکسی نمی تواند به وی معترض گردد مگر خدا به داد این کشور که هشت سال گذشته در دستان هم فکرهای شریعتمداری بوده ودچار بلایای فراوان نیز گردیده رحم کند
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دست اسد به خون هزاران بی گناه آلوده است.هاشمی چیزی جز واقعیت نگفته.وای به حال دیکتاتور ها.
از بندرعباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درسته ولی چه کار کنیم
حقیقت تلخه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بی نهایت مثبت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ما که شیعه هستیم وپیرو امامان معصوم باید آنهاراالگوی خوقرادهیم که برای حفظ مردم ازجان خودگذشتند حال چگونه برخی به خودحق میدهند خودراشیعه بنامند لیکن بخاطر دوروز مقام دنیوی از استفاده اسد ازسلاح شیمیائی حمایت کنند.ضمنا امام حسن برای حفظ اسلام وجلوگیری ازخونریزی بامعاویه صلح کردوامام علی فرمود هرگز مخواهید به زوربرمردم حکومت کنید.درپایان آقای شریعتمداری به موضع گیریهای آقای هاشمی از اول انقلاب تاکنون نگاه کن ببین وبا تحلیل های عموما افراطی وغلط خود مقایسه کن وتوبه کن.
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ان چیزی که تابحال برای مردم ثابت شده است اینستکه درک وفهم اقای هاشمی بسیار بالاتر از هم پالکیهای اقای شریعتمداری وخود ایشان میباشد .ودرایت بسیاربالای او باعث شده است که امام امت بنابر قول نوه ایشان اقای هاشمی را مناسب رهبری بدانند . پس دیگر اقای شریعتمداری چه ادعایی دارد.
استاد دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دوستان عزیز! همه قبول داریم که مردم ایران دچار کمبود و گرانی شده اند اما یادمان باشد که امنیت ایران از فلان دارو بیشتر ارزش دارد. من هم با اسد مخالفم اما اگر ایران از او حمایت نکند القائده و تکفیری ها زیر سایه اسراییل ، سوریه را تصرف می کنند و سپس وارد عراق می شوند! آن گاه ما با النصره و القائده باید در اهواز و ایلام و کرمانشاه و سنندج بجنگیم!!! کدام بهتر است؟ جنگ با القائده در سوریه یا جنگ با القائده در کرمانشاه و اهواز و دزفول؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
قبول دارم واقعا تحلیل درستی بود ولی ما باید با جهان رابطه برقرار کنیم واقعا مشکلات حل میشود
azime
Nepal
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
استاد جان انرژیتو هدر نده اینا یا نمیفهمن یا نمیخوان که بفهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درود بر حاج حسین شریعتمداری که مخالفینش به جای دادن جواب منطقی برای استدلالهاش فقط بلدن بهش توهین کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شریعتمداری منطق و استدلالش توهین و افترا به دیگران است.
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ببخشید فرق آقای شریعتمداری با تکفیری ها چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به رغم تغییر حکومت ها در کشورهایی مثل مصر، تونس و لیبی، 8سال سیاست خارجی وابسته به شریعتمداری نتونست دیدگاه ملت و سیاستمدارهای روی کارآمده در کشورهای مذکور را نسبت به ایران تغییر دهد، نتیجه سیاست خارجی شما تندروهارو هم دیده ایم جنابان اصولگرایان بیتقوا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حق با هاشمی عزیزه ولی متاسفانه واسه یه عده وقتی بحث قدرت مطرح باشه اسلام و انسانیتم میشه ابزار.
مطهر مطهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
یاد تهمت کفری که به بوعلی سینا زدند افتادم،که در جوابشان گفت:
در دهر یکی چو من آن هم کافر ؟/پس در همه دهر یک مسلمان نبود
قادیکلاء
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای شریعتمداری دست از نفاق بردار.هاشمی به مردم اثبات کرده خیر خواه مردم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شریعتمداری می سوزی اما بدان که مردم هاشمی را دوست دارند
ناشناس
Malaysia
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هر وقت کشور داره به سمت آرامش پیش میره، این برادر حسین سر و کله اش پیدا میشه و در داخل و خارج بحران سازی می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حاج حسین چرا در مورد نور چشمت محمود نمی نویسی که هرروز جریان یکی از اختلاس های او و یارانش در جراید منتشر می شود.
محمدی
Sweden
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خداوندا وجود شریعتمداری را برای انقلاب حفظ کن , امین
قلم ایشان را توانمندتر کن , امین
یار و مدد او باش , امین یا رب العا لمین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با توجه به منفی ها آمین!
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
يكي از كاربران گفته دست اسد به خون هزار انسان الوده هست پس اسرائل و امريكا(شيطان بزرگ) چي كه نيم قرن خون مردم فلسطين رو كردن تو شيشه. ها جواب منو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هاشمی بدون فکر چنین موضعی نگرفته ما مو می بینیم او پیچش مو
نمیشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تنها کسی که در ایران همیشه حرف منطقی و مصلحت نظام را با جرأت بیان کرده فقط آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حسین باز جو در حدی نیستی که به هاشمی توهین کنی تو جایگاهت رابشناس و بدان توهین به هاشمی توهین به ملت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است.....
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جانم فدای هاشمی
دوستانی که امروز به انتقاد از هاشمی سخن می گویند اکثرشان هیچ نقشی در انقلاب ندارند و به گفته امام راحل حتی از دور هم دستی بر آتش نداشتن.
کدامتان می توانید فقط و فقط یک لحظه شکنجهای که توسط ساواک هاشمی شده تحمل کنید .
101010
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آنچه هاشمي ميفهمد کيهان وقط در زمان وقوع متوجه ميشود من گنگ خواب ديده و خلق است جمله کر **** من عاجزم زگفتن و خلق از شنيدنش نقد تا جايي که مصالح ملي و مذهبي فدا نشود ولي گويا شريعتمداري مرزي جز کوبيدن مخالفان فکري خود نمي شناسد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناتوانی جسمی و ذهنی هاشمی !!!
خجالت بکش شریعتمداری !
اگر دین نداری لاقل آزاده باش
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
16 تا از لایکها رو خودم زدم !!
فرارو جان لطفا ایراد رو اصلاح بفرمایید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با همین ناتوانی جسمی و ذهنیش!!!!!!!!!!!!!!! تمام رشته های هشت ساله شما رو پنبه کرد دیگه. هاشمی خیلی دوست داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درودبرهاشمی
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عمیقا متأسفم که هنوز عده ای از هموطنانم آقای هاشمی و خانواده ایشون رو اینطور بی محابا مورد تاخت و تاز قرار میدن و در مورد ایشون قضاوت میکنن و تهمت میزنن و اونوقت اسم خودشون رو مسلمان و شیعه امام علی ع میدونن، حکایت شریعتمداری و کیهان که اظهر من الشمس شده و نیازی به تحلیل نوشته های سراسر دروغ و آکنده از کینه و نفرت ایشون نیست، فقط خدا به دادش برسه که چطوری میخواد روز حساب جواب این اعمال و رفتارش رو بده.
شهروند ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کیهان منتظر عدالت الهی باش / کیهان باید بزودی تاوان همه تهمت ها و ناسزاها و ....... که در حق خدمتگزاران نظام انقلابی مردم عزیزمان ایران را روا داشته ای پس بدی
به امیدی آن روز ، آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خبرخبرازعجایب بیاد ماندنی باورکردنی نیست ولی حقیقت دارد
8/30 امروز 14شهریور صداوسیما ازآقای هاشمی حمایت کرد
آفرین به صداوسیما
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درود بر حاج حسین با بصیرت
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
@پویا: بعد از 4 سال معنی بصیرت رو هم فهمیدیم آقا پویا!!!
میرحسین از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چی شده 20و 30 از هاشمی بعد 8 سال دفاع کرد؟؟
من هنو موندم!!
اصن باور نمیکردم داره از هاشمی دفاع میکنه
هه
رنگ عوض کردنا خودمونیم
اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
تو شریعتمداری فکر کردی کی هستی که به کسی که انقلاب مدیون اوست توهین میکنی تمام افتخار تو این است که توی روزنامه به زمین و زمان فحش بدهی الا رفیقات
bato-adv
bato-adv