bato-adv
کد خبر: ۱۵۳۲۴۴

پناهیان: روحانی به خاطر احمدی‌نژاد رای آورد

یک استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در انتخابات این دوره در درجه اول عملکرد دولت بود که رای نیاورد و دوم موج اجتماعی که می خواست نارضایتی خودش را نسبت به عملکرد دولت فعلی با انتخاب آقای روحانی که مورد حمایت هاشمی بود، نشان دهد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
یک استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در انتخابات این دوره در درجه اول عملکرد دولت بود که رای نیاورد و دوم موج اجتماعی که می خواست نارضایتی خودش را نسبت به عملکرد دولت فعلی با انتخاب آقای روحانی که مورد حمایت هاشمی بود، نشان دهد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با مهر، با بیان اینکه نگرانی و ناراحتی بسیاری از نیروهای انقلابی از عدم اتحاد کاندیداهای اصولگرا که باعث پیروزی روحانی شد را به هیچ وجه قبول ندارم، گفت: در صورت ائتلاف هم تغییری در نتیجه آرا پدید نمی آمد.

وی افزود: هر کدام از کاندیداها آرای خاص خودشان را کسب کردند و یک موج اجتماعی به نفع آقای روحانی پدید آمد که باعث شد آرای وی بیشتر از سایر کاندیداها گردد. 

پناهیان در بیان مهمترین دلایل ایجاد این موج اجتماعی به نفع حسن روحانی گفت: مشکل اقتصادی مردم و اینکه دولت احمدی نژاد خودش را خیلی مخالف هاشمی نشان داد باعث شد که مردم به صورت جدی و گسترده از احمدی نژاد ناراضی باشند و به نقطه مقابل وی رای دهند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در انتخابات دور گذشته نیز به این شکل بود، یعنی وقتی مردم به صورت عمومی از فرد یا جریان سیاسی ناراحت باشند معمولا به جریان یا نقطه مقابل آن رای می دهند.

وی افزود: البته در این دوره از انتخابات عده ای هم که از منطق خاصی برخوردار بودند با توجه به دیدگاهشان به کاندیدای مورد نظر خودشان رای دادند و من معتقدم هیچ کدام شکست خورده انتخابات محسوب نمی شوند.

پناهیان افزود: در انتخابات این دوره در درجه اول عملکرد دولت بود که رای نیاورد و دوم موج اجتماعی که می خواست نارضایتی خودش را نسبت به عملکرد دولت فعلی با انتخاب آقای روحانی که مورد حمایت هاشمی بود، نشان دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: یادمان باشد که روحانی به عنوان چهره ای از راست سنتی رای آورد و البته اصلاح طلبان نیز تقریبا از وی حمایت کردند، البته حمایت آنها صریح و آشکار نبود چون می دانستند نماینده آنها رای نمی آورد. 

پناهیان گفت: در این انتخابات یکی از چهره های راست سنتی و از اعضای جامعه روحانیت مبارز جدای از سلایق سیاسی خاصی که دارد توانست در مقابله با کارنامه دولت احمدی نژاد رای بیاورد. 

وی با بیان اینکه یکی از بی انصافی هایی که در مناظره های این دوره شاهد بودیم این بود که برخی رقبای خودشان را به عنوان نماینده دولت مورد حمله قرار می دادند، تصریح کرد: هیچ کدام از کاندیداها نماینده دولت نبودند که بخواهند از عملکرد دولت حمایت کنند.

پناهیان اظهار داشت: امیدواریم در فضای جدید ابتدا مشکل مردم حل شود و همچنین آینده بسیار شفاف تری در فضای سیاسی کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به دو نقطه برجسته در این دوره از انتخابات گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی محقق شد و موجب اقتدار نظام گردید از سویی جریان فتنه ای که ادعای تقلب در انتخابات را داشت روسیاه شد و برای همیشه می توانیم ادعای تقلب در انتخابات را به فراموشی بسپاریم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: ملت باید حق خودشان را از کسانی که اتهام تقلب به نظام را زدند بگیرند چرا که این افراد امروز شرمنده ملت هستند.

وی با بیان اینکه اگر برای مردم مسلم نبود که در انتخابات تقلب نیست شرکت نمی کردند، گفت: باید سجده شکر به جا آورد و امیدواریم دولت جدید و آقای روحانی به عهدهایی که به مردم داده اند وفادار و در عمل به آن موفق باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سئوال که برخی بزرگان جبهه اصولگرایی پیش از انتخابات توصیه به وحدت و ائتلاف کاندیداهای اصولگرا کرده بودند اما عدم موفقیت در وحدت میان کاندیداها یکی از عوامل شکست آنها در این دوره از انتخابات بود و تحلیل شما در این خصوص چیست، گفت: بنده به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم چرا که آقای روحانی به خاطر مقاومت سرسختانه با دولت رای آورد.

وی افزود: اگر آقای رضایی با سایر کاندیداها ائتلاف می کرد بخشی از آرای وی به سبد روحانی می ریخت چرا که رضایی به شدت به دنبال انتقاد از دولت بود. همچنین اگر قالیباف به نفع دیگر کاندیداهای اصولگرا کنار می رفت باز هم بخشی از سبد رای وی به نفع روحانی تمام می شد. ولایتی نیز به همین صورت و اگر جلیلی به نفع قالیباف کنار می رفت بخشی از آرای قالیباف و ولایتی به سبد روحانی می رفت چرا که جریانی که شعار انقلابی می داد، پشت سر جلیلی بودند و هر کدام اگر با هم جمع می شدند ممکن بود آرایی که جذب کرده اند از بین برود.

پناهیان افزود: اینکه نگاه انقلابی بالاخره در این دوره از انتخابات رای نیاورد چند نکته قابل تامل دارد. شاید اگر کسی به نمایندگی از انقلابیون وارد انتخابات می شد که قدرت تخریب رقیبش بالا بود رای می آورد اما افرادی مانند جلیلی و قالیباف اگر رای نمی آورند خوشحالیم چرا که بدون اینکه به تخریب رقبایشان بپردازند، رایشان کم شد.

وی افزود: اگر جلیلی و قالیباف از روش هایی استفاده می کردند که ما نمی پسندیم و غیر اخلاقی بود یعنی از طریق تخریب رقبایشان رای می آوردند و پیروز می شدند برای ما شیرین نبود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حال که نتیجه انتخابات مشخص شده است اصولگرایان باید تحلیل های منفی قبل از انتخابات را کنار بگذارند و به روشنگری و بالابردن سطح آگاهی های جامعه و همکاری با دولت بدون فاصله گرفتن از ارزش ها و به منظور خدمت به مردم بپردازند تا مشکلات جامعه برطرف شود.

پناهیان گفت: امیدواریم مردم زیر سایه ولایت طعم رشد و بهبود وضعیت را شاهد بچشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بیائید قدری از اصلاح طلبان بیاموزید. آقای عارف، در مناظره سوم زمانیکه از عملکرد دولت های قبلی صحبت می کردند ، در مورد آقای احمدی نژاد به تلاش زیاد او اشاره کردند. اصول گرا های غیر معتدل در یک دوره اشکالات جامعه را به اصلاح طلبان نسبت دادند، با اینکه بیشترین حضور در دولت رفسنجانی را داشتند، به تخریب رفسنجانی پرداختند و حالا احمدی نژاد را عامل بدبختی خود می دانند و به مسئله اصلی که اقبال ملت است توجهی نمی کنند. بقول شاعر : آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بیائید قدری از اصلاح طلبان بیاموزید. آقای عارف، در مناظره سوم زمانیکه از عملکرد دولت های قبلی صحبت می کردند ، در مورد آقای احمدی نژاد به تلاش زیاد او اشاره کردند. اصول گرا های غیر معتدل در یک دوره اشکالات جامعه را به اصلاح طلبان نسبت دادند، با اینکه بیشترین حضور در دولت رفسنجانی را داشتند، به تخریب رفسنجانی پرداختند و حالا احمدی نژاد را عامل بدبختی خود می دانند و به مسئله اصلی که اقبال ملت است توجهی نمی کنند. بقول شاعر : آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قبلا تو وامثال تو حرف می زدین جرص میخوردم ولی الان اصلا برام مهم نیست چون حرفت به جز برای4میلیون برای کسی خریدار نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قاعدتا انتظار میرفت بسیج 20میلیونی که آقای نقدی میخواد انشاء... 50 میلیونیش بکنه رایشون رو به برادرشون آقای جلیلی بدن.چرا اینطور نشد؟!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مردم ایران به گفتمان اعتدال و اصلاحات رای دادند. آقای پناهیان شیره را نوش جان کرده اند و گفته اند : شیرین است. معلوم است بخشی از رای دکتر روحانی بخاطر احمدی نژاد است. خودمانیم حامیان آقای احمدی نژاد از جمله امثال آقای پناهیان باید خوشحال باشند که کسی پیدا شد که به اوضاع سرو سامان بدهد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
حالا همینطور خودتون رو به درب و دیوار بکوبیدو توجیه پشت توجیه . حالا که محمود رفت و جلیل هم نیومد این مهم و برای من ارزشمند هست
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقا شما حرف نزنی بخدا هیچکس ناراحت نمیشه.نظراتت رو بذار برای خودت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
تو هم همین طور محمد
esmail
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
و احمدي نژاد هم به خاطر شماها!!!
سیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
درست صحبت کن ...!!!!!!!!
نهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان یاد سالهای قبل هم بیافتید این عملکرد و سرمستی از قدرت اصولگرایان بود که مردم رو تشویق کرد
ناشناس
MALAYSIA
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
بذار حرف بزنه، محصول چهار سال قرارگاه عمار رو بذار بچینه...... آقای پناهیان برای شما احترام قائلیم اما چهار سال بهترین نیروهای علاقمند وطن رو از نظام راندید. از روشهای گوناگون اسم نمی برم اما جواب خدا رو چه می دهید؟ این تحلیل ها رو بذارید برای جلسات خودتون.ملت به بزرگی تاریخ به شما نه گفتند. با احترام فائقه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پس تو هم شدی دیکتاتور که می گویی نظر نده تو چکاره هستی که بگویی نظر نده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
صعود یا پرتاب ناگهانی ایشان به مدارج بالا! مربوط به فتنه شناسی درنطفه ! بود آقای پناهیان کلیپ توهین به تمام کسانی که امروزمعلوم شد درمردم پایگاه محکم دارند کنارچشم ماست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
منم الان مي خواستم همينو بنويسم :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ایشون استاد کدوم "دانشگاه"ست؟! وکدوم "دانشجو " پای صحبت ایشون میشینه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شما لطفا خجالت بکشید. مصداق حرکت در جهت وزش باد هستید کاملا.
اون 8 سال هم نتیجه تاثیر گذاری شماهاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عملکرد احمدی نژاد رو که خود شما با به به چه چه و افتخار تایید می کردین حالا بد شد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ماموریت جدید ایشون و حلقه کیهان ایجاد تفرقه بین خاتمی و هاشمی است

مردم خیلی باید مواظب نظر سازیهای افراد معلو م الحال باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اولش خوب بود بعد که بد شد ما خودمان نیز طردش کردیم اما سال 88 که آن فتنه را راه انداختند چرا طرد نکردند فتنه جویان را حتی تایید هم کردند مگر چه عیبی دارد یک روز اگر فردی خوب تشخیص دهیم حمایتش کنیم اگر بد شد طردش کنیم اما شما که از اصلاح طلبها چه بد باشند یا نباشند حمایت می کنید این می شود بت پرستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
حضور محترم آقای پناهیان باید عرض شود که ایشون همون احمدی نژادی هست که جنابعالی سال 88 مدعی بودی اگر امام(ره) یه یار مثل ایشون داشت مجبور به نوشیدن جام زهر نمیشد!بله آقا؛ همونه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آخه حافظه آقایون بدجوری ایراد داره!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بعد انوقت احتمالا موقعی که احمدی نژاد رای اورد نگفته بودین مردم به شخص احمدی نژاد رای دادن؟؟؟ و رای اوردن ربطی به بد اخلاقیشون نداشته!!! واقعا که؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
یعنی الان مردم به بد اخلاقی روحانی رای دادن ؟
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
هرکول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ببین درسته که خوشحالی از رای آوردن آقای روحانی ولی پسرم این آیه مصداق امام زمان هست و بس . بیاد زیاد احساسی نشیم و قران رو دیگه تفسیر به رای نکنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
رای به روحاتی نه به تو و احمدی نزاد ومصباح وجریان افراطی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
باید عرض کنم که بیشترین سهم را در پیروزی روحانی امثال شما داشتید. حتما می پرسید چرا؟ به دلیل اصلح دانستن جلیلی در اصولگراها. مردم به خود گفتند که اگر در بین اصولگراها جلیلی اصلح است پس قالیباف و ... هیچ شانسی برای ریاست جمهوری ندارند و خود اصولگراها هم به او رای نمی دهند و ما باید به نقطه مقابل جلیلی رای بدهیم. برادر با کدام حجت شرعی می خواستید مملکت را بدست کسی بسپارید که کوچکترین سابقه اجرایی ندارد؟؟؟؟؟ اگر جلیلی نبود انتخابات خیلی نزدیکتر برگزار می شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای خاتمی رسما از روحانی حمایت کرد حتی به دکتر عارف گفت به خاطر روحانی کنار بکشه اون وقت این آقا میگه اصلاح طلبان صریح و شفاف از روحانی دفاع نکردن ! جلل خالق !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اگر دکتر عارف کنار نرفته بودند، آقای روحانی به 50/7 درصد نمیرسیدند و نتیجه ی دور دوم معلوم نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای ناشناس ناراحت نباش اینها هنوز در شوک هستند و شکست سختی را تجربه کرده اند بهمین علت خودشان هم نمی دانند چی میگن فکر میکنند مردم هم مثل خودشان ابله هستند وگرنه حمایتهای آشکار اقای خاتمی و اصلاح طلبان که اوج آن با کناره گیری آقای عارف به نفع دکتر روحانی بود بر کسی پوشیه نیست و به این ترتیب می خواهند شکست مذبوحانه خودشان را توجیه کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جالبه که میگه اصلاح طلب ها میدونند کاندیدای اونها رای نمیاره!!!
یعنی تا این حد خودتو به خواب زدی عمو؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
فتنه گران فتنه جدیدی اغاز کزده اند. اصلاح طلبان پشت روحانی را داشته باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
منظور اصلاحطلب , اصلاحطلبان تندرو هستند.در ضمن من خودم زیاد به اصلاحطلبی علاقه ای ندارم ولی چون دکتر روحانی فراجناحی بود بشون رای دادم
ناشناس
AUSTRALIA
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
تمامی این آقایان در طول مدت 8 سال ریاست احمدی نژاد یک کلمه در بیان مخالفت با دولت ابراز نکرده اند و یک شبه در زمان انتخابات یادشان افتاده که از او انتقاد کنند و جالب اینکه انتظار دارند که مردم هم خیمه شب بازی آنها را باور کنند. مردم هم حقشون رو کف دستشون گذاشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
از خودتم خرج کن بابا تو و دارو دستتم جزو اون گروه هائي هستين که مردم از دست شما به تنگ اومدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عجب روئي؟ ميگه نماينده اصلاح طلبا اگه مي آمد راي نداشت شما از اومدن خاتمي وحشت داشتيد اگه ميامد خوب ميدونستيد چقدر راي داشت. ما به عشق خاتمي به روحاني عزيز راي داديم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اینا را نگه چی بگه؟!
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
"استاد حوزه و دانشگاه" خوب اومدی!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
نه خیر
روحانی به خاطر عملکرد جنابعالی و جلیلی رای آورد.
امیر علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
100٪ موافقم
رای به آقای روحانی رای نه امثال آقای پناهیان و همفکران ایشان بود. من وقتی دیدم آقای پناهیان آقای جلیلی تا صندوق آرا مشایعت کردند از رای خود به آقای روحانی شادمان شدم
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
گلی گفتی، از موقعی که مردم فهمیدند و دیدند که شما طرفدار آقای جلیلی هستید به جریان مخالف شما که آقای روحانی بود رای دادند، به نظرم علت رای بالای آقای روحانی حمایت شما و امثال شما از آقای حلیلی بود!!!
فرارو منتشرش کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اقاى پناهيان شما بهتره به فکر تنفرى که از دين در دل جوونها ايجاد کردى باشى. اونم بخاطر جانبدارى بيخودى از دولت و دروغ هاش. فراموش نکن وظيف ت حوزه دينى هست نه خرافات گويى و بحث سياسى و قدرت طلبى! اميدوارم چشماتون رو باز کنيد و در صدد جبران واقعى باشيد نه کسب قدرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان ! نمی خواهید فکر نکرده حرف نزنید؟
یداله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عجب استاد حوزه ودانشگاهی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقاي پناهيان عزيز :
1- راي آقاي دكتر روحاني تجميع خرد جمعي اصلاح طلبان با محوريت آقاي خاتمي وحاميان دكتر با محوريت آقاي هاشمي بوده است.
2- اگر برفهم مردم ارج بنهيم به اين خواهيم رسيد كه گفتمان آقاي جليلي مورد نظر مردم نيست و شايد رفراندمي بدون هزينه انجام شد.
3- افراط گري و سهم خواهي كه دوستان اصول گرا از خود نشان دادند و بدون هيچ گونه گذشت عاقبت كار را نشان داد.
4-اصلاح خود و رسيدن به آنچه مردم مي پسندند از نكات مهم ديني است كه بهتر از بنده حقير مي دانيد پس بهتر است همراه مردم شويد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ایشون چرا فکر می کنند که صاحب نظر و صائب نظرند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
البته صاحب نظر بودن ایشان و امثال ایشان برای ما بد نشد و ایشان بصورت غیر مستقیم با حمایت های کور کورانه شان از عملکرد احمدی نژاد زمینه را برای پیروزی اصلاح طلب ها فراهم نمودند و حق به حقدار رسید.
ناشناس
GERMANY
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
البته ترس از جلیلی هم بی تاثیر نبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
این حقه بازی شما بود که همه چا جلیلی را نماینده دولت معرفی کردید که جلیلی رای نیاورد والا جلیلی رای می آورد
ناشناس
SAUDI ARABIA
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب آقای پناهیان باید کم کم اماده بشی به غار بری چون احتمالا 8 سالی نباید باشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اصول گرایان معتدل به قالیباف ورضائی و ولایتی رای دادند ولی مااصلاح طلبان همه به روحانی .پیروزی روحانی پیروزی اصلاحات است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
این گونه فکر کنید اما عارف که نماینده واقعی اصلاح طلبها بود به خاطر نداشتن رای کنار رفت پس اصلاح طلبها هم یک جوری شکست خوردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
و البته امثال شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اين واقعيت كمتر در تحليلهاي تحليل گران ديده مي شود. يكي ديگر از دلايل راي بالا و قاطع آقاي دكتر روحاني اين بود كه چون بر اساس بسياري از نظرسنجي ها راي اول قاليباف و راي دوم را روحاني و جليلي بصورت متغير داشتند و احتمال اينكه جليلي با قاليباف به مرحله دوم برسند، من و گروه زيادي از طرفداران واقعي دكتر قاليباف در يك حركت حساب شده و اطلاع رساني گسرتده و هشدار دهنده تبليع كرديم و در نهايت به روحاني راي داديم (ضمن ارادت به دكتر قاليباف) كه دكتر روحاني با دكتر قاليباف به مرحله دوم بروند لذا بخشي از اراي دكتر روحاني، اراي طرفداران دكتر قاليباف است كه براي تضعيف احتمال دوم شدن جليلي و رفتن به مرحله دوم، به دكتر روحاني راي دادند و صدالبته از رايشان و انتخاب ايشان به رياست جمهوري راضي هستند و پشيمان نيستند.
در كنار اين نكته، آقاي جليلي و ولايتي و حتي رضايي در كاهش آراي دكتر قاليباف بي تاثير نبودند و دكتر روحاني از اين دونفر هم بايد براي كمك به رياست جمهور شدنشان تشكر كند چرا؟ چون بخش قابل توجهي از طرفداران اصولگرايي وقتي ديدند دوستان در رقابت روي عهدشان نيستند (آقاي ولايتي)، يا به رتبه نظرسنجي ها توجه نمي كنند كه بنفع اصولگرايي كنار بكشند (جليلي و رضايي)، به اين نتيجه رسيدند و اين سوال برايشان پيش آمد كه اينها چگونه مي خواهند باهم كار كنند و مملكت را اداره كنند. لذا بهتر ديدند به روحاني راي بدهند كه عارف ائتلاف را به اصولگرايان ياد داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
یک تحلیل بسیار آبکی و کودکانه
لبخند نو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
بد نیست بگی به خاطر خودتم بود. بد نیست بگی به خاطر جلیلی هم بود. بد نیست ..... بد نیست دیگه نظر ندی
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان قبلا حرفهایت به دل می نشست!
ولی،،،،،،،،،،،!
سعید1973
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
چون از دلش بر نمیاد که به دل بشینه
ebrahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
بخدا برای من هیچ وقت حرفهایش به دل ننشسته!
فتنه بزرگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
هیچوقت حرفهاش به دل نمی نشست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قبلا هم حرفاش همینطوری بود
ناشناس
CANADA
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قبلاً هم به دل نمی نشست. والا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان لطفا یه چند صباحی به خاطر کشور و مملکت نظرات سیاسی ندهید. تا بلکه به قول خودتان
شاهد بهبود وضعیت مردم باشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اگر آقای پناهیان و امثال ایشان این سخن را فراموش نمی کردند که هرکسی را بهر کاری ساختند و یا کار هر بز نیست خرمن کوفتن/ گاو نر میخواهد و مرد کهن کار مردم و ایران و ایرانی به اینجا نمی کشید که بجای انتخاب خوب از بد به انتخاب بد از بدتر اکتفا و راضای باشد. آقای پناهیان خوب است در زمینه ای که واقعاً تخصص و اطلاعات کافی دارید نظر بدهید و خودتان را بیش از این نزد اذهان عمومی خراب نکنید!!! قشر جوان و دانشگاهی شما را خوب می شناسند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اصلاحات راي آورد.
آقاي خاتمي راي آورد.
با چه مشروعيتي من بعد ميتونيد در مورد فتنه و سران فتنه حرف بزنيد وقتي اعتبار و مشروعيت نداريد؟
چطور اين سالها به جاي مردمي حرف زديد كه هيچ مقبوليتي بين آنها نداريد.
شايد ميخوايد حسابي تغيير كنيد!!!!!!!!!يه جوري كه ديگه شناخته نشيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب پناهیان عزیز استاد بزرگوار کمر همت بسته و منتخب مردم را با حمایت و پشتیبانی همه جانبه یاری دهیم ودر سر بلندی ایران و انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی بکوشیم وبه رای مردم که بنیانگدار جمهوری اسلامی از ان به عنوان میزان یاد می کند احترام بگداریم
دحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
نه آقای پناهیان به حاطر عملکرد احمدی نزاد نبود به خاطر عملرد اصول گرایان بی اصول بود
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
هزار هزار مثبت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان لطفا شما دیگه بس کن . اتفاقا دقیقا اصلاح طلیان دای آوردن .چرا نمیخواید قبول کنید مردم هاشمی و خاتمی رو دوستدارن؟ حتما انتظار دارین بگین مصباح رد دوستداریم . تو رو خدا بس کنید. بی بصیرتی شما کار رو به اینجا کشوند.
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
در این مقاله یک طلبه و یک روحانی باعنوان استاد ، دکتر و حجت الاسلام خوانده می شود بزرگ بی بدیلی در عرصه انقلاب با آن همه درجات علمی ، مذهبی ، سیاسی چون دانشمندی در عرصه علوم دینی و سیاسی و به گواه خیلی از علمای دین مجتهدی فرزانه بااکتاف به نام مستعارش هاشمی خوانده می شود، بزرگی را در برابر کوچکی کوچک کردن بی منظور و بی هدف نمی باشد و بی شک نگارنده مطلب با هدف تحقیر حضرت آیت الله هاشمی اقدام بدین کار کرده . از طرفی ظاهر امر گویا آقای پناهیان مناظره آقای قالیبافت را با آقای روحانی جدی رصد نکردند که می فرمایند بد اخلاقی ندیدیم که اگر مدیریت اقای روحانی نبود بی شک شاهد بدترین نوع از بد اخلاقی می بودیم . و شاید منظور ایشان از بد اخلاقی فعلی است که از جناح مخالف ایشان سر میزند که آن فعل حتمی در زمان خود از مظاهر صداقت و شجاعت و راستی دوستان هم حزبی خواهد بود . باری باید یاد گرفت که نام بزرگان را همیشه به بزرگی یاد کنیم که روزگار با ما چنین خواهد کرد و انتقام سختی خواهد گرفت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آفرین بر دوستان با مرام اصلاح طلب. اصلاح طلب واقعی یعنی این دوستمان که به یک واقعیت درست و تاریخی اشاره نموده اند و ماید احترام به بزرگانمان را فراموش نکنیم تا آیندگان نیز ما را فراموش نکنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
"در انتخابات این دوره در درجه اول عملکرد دولت بود که رای نیاورد و دوم موج اجتماعی که می خواست نارضایتی خودش را نسبت به عملکرد دولت فعلی با انتخاب آقای روحانی که مورد حمایت هاشمی بود، نشان دهد."!!!
به نظر شما درجه اول و دوم چه فرقی با هم دارند آقای بصیرت ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقا در هر صورت نظر شما اصلا مهم نیست.....
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
:))))))))))))
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اخوی عزیز قالیباف که اساس کارش را اول بر تخریب هاشمی بعد روحانی گذاشت . یادتان رفته که می گفت مدیریت خسته و بسته دیگه بسته ؟
حسین
NETHERLANDS
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شما اول بگید چه کسانی بخاطر عملکرد احمدی نژاد رای نیاوردند!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
رو كه نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آی قربون دهنت!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پس خودتون هم فهمیدیداین هشت سال چه گلی به سر ملت مالیدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خیلی وقت بود که فهمیده بودند ولی به روی خودشان نمی آوردند و سعی در ماست مالی کردن اوضاع داشتند!!! چون روی ایشان و افرادی مثل ایشان رو که نیست ایشان بعد از این دوحالت دارد یا رنگ عوض می کنند و یا از فردا پس فردا خودشان را برای ایجاد بحران در مقابل دولت آماده میکنند تا این دولت نتواند عملکرد خوبی داشته باشد ولی زهی خیال باطل!!! کسی که به اصلاحات فکر می کند به شرایط عبور از بحران هم فکر کرده است. زنده باد اصلاحات........................................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
مشخص شد که باند شما فقط با تخریب میتواندرای بیاورد
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
مهمترین نکته همینه که گفتی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
در مناظرات این دوره معلوم شد که اصولگرا ها چیزی در چنته نداشتند و اگر نبود تخریب افراد توسط احمدی نژاد در دوره قبل، عمراً اصول گرا ها نمی توانستند به پاستور برسند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اقا خاتمی فرمودند رای خود رابه اقای دکتر حسن روحانی میدهم.
این یعنی عدم حمایت صریح واشکار؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
چاره ای نداشتند چون نماینده واقعی اصلاح طلبها رای نداشتند از ناچاری از روحانی دفاع کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
نمونه ای آشکار از انکار واقعیات توسط جناح اصولگرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آهان
یعنی سری قبلی که رای با تخریب به دست اومد برای ایشون شیرین نبود
اما نمی دمنم چرا چیزی از تلخیش نگفت
fahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اینقدر بدم میاد آدما سریع نظرشون عوض میشه
قبلاً احمدی نژاد یکی بود و همه پشتش وایساده بودن حالا هیچ کس حاضر نیست به اشتباهش اعتراف کنه. بعدشم سال 88 سرعت رو فدای دقت کردن انگار و سه چار ساعت بعد از اتمام رای گیری نتیجه در اومد اما حالا نمی دونم چرا اینقدر طول کشید!!!!!!!!!!!
شما میدونید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
لطفا" هیییییییییسسسسسسس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب پناهیان در جمع خودشون میگه جلیلی برای قالیباف بره کنار ،بعد که فیلمش پخش میشه میگه رای من جلیلیه. اون فیلم هم نباید پخش میشد.بالاخره در جلیلی سودی داشت که هر جا میرفت ولش نمیکرد.شما اول برو گفتار و کردارت رو یکی کن بعد بیا اخلاق یاد ما بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
سال 88 که با تخریب رقیب ، هاشمی و ناطق نوری رای آوردید که خیلی برایتان دلچسب بود و آن موقع به ریش همه می خندید. فعلا حنای شما حداقل برای 4 سال رنگی ندارد. سعی کنید در افکار متحجرانه تان قدری تجدید نظر کنید.
محمد
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
یه عده که واقعا طرفدار هاشمی و خاتمی بودن.یه عده ای که تعدادشون کم هم نیست به خاطر عملکرد بد اقتصادی احمدی نژاد به ایشون رای دادن.چرا حرف حق رو قبول نمیکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب پناهیان! اینکه می فرمایید "حمایت آنها (اصلاح طلبان) از آقای روحانی صریح وآشکار نبود" باید بپرسیم که چگونه باید حمایت می کردند که جنابعالی آنرا صریح وآشکار بدانید. دوم اینکه فرمودید آقای قالیباف از روش تخریبی استفاده نکرد.برادر گرامی ایشان رقیب را چگونه باید تخریب می کردند که شما اسمش را تخریب بگذارید دیدیم که ایشان به آقای ولایتی که با ایشان ائتلاف داشت هم رحم نکردند! بگذریم گذشته ها گذشته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
راستی اقای پناهیان. مگر احمدی نژاد معجزه قرن و فرستاده ار آسمان نبود. مگر نمیگفتید که امام زمان حکم او را امضا< کرده است.
بس است. مفدسات را بازیچه میل قدرت دوستی خود نکنید.چقدر از مقدسات برای محمود مایه گذاشتید.
درود بر خاتمی
نامشخص
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
مردم به عقلانيت ؛ تدبير ؛ اعتدال و اصلاحات راي دادن . حمايت اصلاحات از اين آشكارتر كه تمام جريان اصلاحات و ليدر آن ( جناب خاتمي ) از جناب روحاني حمايت كردند.؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان متاسفم که شما هنوز اظهار نظر می نمایید. با چه روئی در حال تفسیر انتخابات هستید؟! مگر شما نبودید که تمام قد پشت سر آقای احمدی نژاد ایستادید و دولت او را دولت منسوب به امام زمان تلقی نمودید. آیا ای همه به ستون انقلاب توهین نمودید بس نیست. دیدید که همین ستون چه کرد. دیدید که معمار اصلاحات چه کرد. و از همه مهمتر دیدید ملت بزرگوار چه جوابی به افراد تندرویی شبیه شما داد. امیدوارم از این ملت درس اخلاق و انسانیت بیاموزیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
به جای این اظهار نظر که نشون دهنده عدم احترامت به رای مردمه یه تبریک میگفتی اتفاق خاصی نمیوفتاد
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
نميدونم چرا بعضى ها از هر چيز بى ربطى براى تبرئه خودشون استفاده ميكنند ، اگه مردم بازم تو انتخابات شركت كردند نه بخاطر اينكه قبول كردن قبلا" تخلفى نشده ، بلكه ميدونستند كه براى هر دوره امكان دوره قبل ميسر نيست !!!
خواهشا" اين كامنت منو منتشر كن ، چرا كه اين نتيجه گيرى ديروز تا حالا بارها تكرار شده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شما تواضع جناب اقای عارف رو دیدید که با یک اشاره خاتمی کنار رفت. حالا واقعا بقیه کاندیداها این کار رو نکردند.اگر هم بهشون پیشنهاد دادند باز نکردند.حتی اقایونی که اءتلاف قرار بود بکنند!!!
ناشناخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
لابد قالیباف هم به خاطر احمدی نژاد رای نیاورد.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
وسیاهی بر ذغال ماند.
اگر نظام اهل تقلب بود با جابه جایی 40 هزار رای میتوانست انتخابات را به دور روم ببرد.
معترضان 88 در پیشگاه خدا باید توبه کنند!
قلی
UNITED KINGDOM
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
حالا که روحانی رای آورده همه اصولگرایان و راست های سنتی و عیر سنتی سعی دارند بگن روحای اصلاح طلب نیست.

خخخخخخخخ پس فردا روحانی میشه حزب پایداری و مصباح میگه من خواستم روحانی رای آورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شما و بقیه اصول گرایانی که در برابر دولت در این 8 ساله سکوت پیشه کرده بودند هم دست احمدی نژاد بودند و به همین دلیل ملت همه آنها را به یک چشم نگاه می کردند.
faraz
TURKEY
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
واقعا رو میخواد
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
به جناب پناهیان تذکر می دهم از مهمترین دلایل رای دادن ملت ایران به جناب روحانی حمایت شما و امثال شما از کاندیداهای رقیب بود که در نقش بهترین تبلیغ برای دکتر روحانی ظاهر شدید. به نوبه خودم از شما و امثال شما صمیمانه تشکر می کنم باز هم از این کارها بکنید..اا اما ای کاش به سوی ملت می آمدید؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب پناهیان بعضی وقتها اکر انسان نه برای شانه کردن موی سر جلوی ایینه برود بد نیست.ماهیت خود را خواهد دید.واقعا چقدر از رفتار احمدی نژاد در انتخابات قبل لذت بردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
به خاطر این بود که 1-تند روی وافراط در عملکرد مسوولین به شدت دیده شد مشی عده ای با فطرت پاک انسانی وبا خط اصیل انقلاب وراه امام تفاوت داشت 2-بد اخلاقی ها دروغ ها تخریب ها تهمت ها مردم را به ستوه اورده بود بدی همیشه دافعه دارد 3- ترویج ریا شعار عدالت بدون عمل 4-در راس امورقرار گرفتن افراد نالایق وسپردن پست های حساس به افراد تند رو -5 قدردانی مردم از زحمت کشان مثل بیت امام وهاشمی اینه همه به علاوه مدیریت ضعیف -دفع همه وغریبه دانستن نیروهای باسابقه به دلایل واهی مردم را خسته کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان جای شما توی مسجد و روی منبر هس نه وسط میدون سیاست، هر کی خواست میاد همون جاها به حرفاتون گوش میده، مارو معاف کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
امثال شما نبودند روحانی رای نمی آورد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب استاد حوزه ودانشگاه لطفا خودتان دستی به سرو گوشتان بکشید همه چی میگید که اونی که باید بگید ونگید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
سلام
اقای پناهیان خودشون رو به کوچه علی چپ می زنند-به خاطر کارهای احمدی نژاد و نقد نکردن اون توسط اصولگراها و باج دادن و خط نکشیدن روی اشتباهات اقای احمدی نژاد 10 میلیون از رای اصولگراها پرید -اخلاق که دیگه مُرده-همین اقا روز انتخابات با سعید تاجیک رفته رای بده بر فرض که فائزه هاشمی خائن-اصلا تو مردی که از فحاشی به یک زن دفاع می کنی؟بعد بالا منبر قصه حضرت علی و خلخال پای زن یهودی رو تعریف می کنند-همون موقع که عکس زن میرحسین سر نیزه رفت اخلاق نزد این اقا به خاطر نهی نکردن مُرد-جون مادرت نظرمو بگذار
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اصلاح طلبان خیلی هم رسما از روحانی حمایت کردند،
خود او هم اگر مخالف نمایندگی اصلاح طلبی بود، می گفت من نماینده اصلاحات نیستم.همانگونه که جناب جلیلی گفتند نماینده دولت نیستند.
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
جناب پناهیان عزیز! مردم به افکار افراطی شما یک نه محکم گفتند! این رو خوب درک کنید
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
از یه نفر پرسیدن علت اعتیادت چیه ؟ گفت رفیق بد . گففتند همشتقصیر رفیق بد بود ؟ گفت نه . زغال خوب هم بی تاثیر نبود. حالا جناب پناهیان علت اقبال مردم به روحانی البته عملکرد احمدی نژاد هم بوده ولی خداییش خاتمی و هاشمی هم خیلی تاثیر داشتن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عجب تحلیل کوچه بازاریه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
"برای همیشه می توانیم ادعای تقلب در انتخابات را به فراموشی بسپاریم."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALI
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
میدونی بخاطر تحلیل های غلط افرادی مثل شما ها بودکه هیچ طرز تفکری غیر از تفکر متحجرانه خودتون قبول نداریدودر طی این هشت سال همه را ضد انقلاب کردید وچه ستم هایی که به رهبر نکردید؟؟؟؟
عاشق دولت روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقایون هرچی گشتن نکته ای واسه ی تخریب دکتر روحانی پیدا نکردن وگرنه دریغ نمی کردن!!
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من روحانی رو نمیشناسنم
به خاطر خاتمی به روحانی رای دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آدم ها رو از اطرافیان شون بشناسید. اونوقت سخت تر می توانند گولتان بزنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
يعني آن موقع كه آقاي احمدي نژاد با روش تخريب رقيب راي آورد ايشان ناراحت شد؟! آخي !!!!
داش آکل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اتفاقا نباید دلایل واقعی رای اوردن روحانی رو به این اقایان گفت بگذار همینجور فکر کنند
سیدمنصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای محترم لطفا مغلطه نفرمایید همه میدانند هم شما وهم دولت احمدی نژاد نماینده مستقیم اصول گرایی هستید ورقبای اصلی اقای روحانی (آقای قالیباف جلیلی و دکتر ولایتی )نمایندگان اصولگرا بودند نتجتا مسؤلیت عملکرد احمدی نژاد بر عهده اصولگرایان و حامیان اوست
چنانچه اگر او گل میکاشت شما او را اد خودتان میشمردید
علی از قزوین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شعارهای بصیرت یادتون رفته . نتیجه آن همه بصیرت همینه که میگید به خاطر عملکرد بد احمدی نژاد روحانی پیروز شد .کمی هم به خود بیایید و واقعیت ها را ببینید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
یکی عکسهای تبلیغاتی روحانی که در کنارش خاتمی و هاشمی است را به ایشون نشون بده شاید متوجه حمایت صریح خاتمی از روحانی رو متوجه بشوند.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
(( اگر جلیلی و قالیباف از روش هایی استفاده می کردند که ما نمی پسندیم و غیر اخلاقی بود یعنی از طریق تخریب رقبایشان رای می آوردند و پیروز می شدند برای ما شیرین نبود))اگر حرف دلت رو میزنی پس چرا8سال از احمدی نزاد حمایت کردی؟؟؟!!!حداقل یه چیزی بگو که بهت بیاد مرد مومن؟؟؟؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اتفاقا در این انتخابات تنها کسانیکه قصد تخریب داشتند و در سایت حامیان آنها هم مشهود بود آقایان قالیباف و جلیلی بودند(کافی بود سری به سایت رجانیوز میزدید) و این آقای روحانی عزیز با خنثی کردن فتنه ی منافقای مسلمان نما توانست دل ملت ایران رو بدست بیاره!
یعنی اکثریت مطلق ملت ایران بصیرت ندارند و فقط تعداد کم حامیان جلیلی بصیرت دارن؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من به شخصه وقتی خاتمی گفت رای بدین رفتم و رای دادم . وگرنه تا قبل از انصراف عارف که الحق باید قدردانش بود تصمیم به شرکت در انتخابات رو نداشتم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
همون رفتاری که 8 سال ازش دفاع کردید؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ميزان رأي ملت است
کمالی
CANADA
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
یکی از مهمترین علل پیروزی روحانی حضور دوست ایشان سعید جلیلی در انتخابات بود.مردم از ترس موفقیت جلیلی در صفوف فشرده رفتند به رقیب اصلی او یعنی روحانی رای دادند. پناهیان برای پیروزی جلیلی ناامیدانه از طرفدارن او خواسته بود شب رای گیری تا صبح دعا بخوانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
به خاطره عملکرد و افکار شما و امثال شما هم بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقا این همه استاد حوزه و دانشگاه تو مملکت هستند، شما نظرات سیاسی همه را منتشر می کنید؟ خسته شدیم از بس از این آقا و همفکرانش اظهار فضل شنیدیم. لطفا به اعصاب مردم استراحت بدهید!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
وقتی جلیلی با حجه الاسلام ها رسایی به قم میره و با همین نظر صائب پای صندوق رای وعکس پخش شد!! مختصرینا آخروقت جمعه کمی از قهرکرده ها را عازم صندوق کرد!!تازه 80درصد از14ملیون رای نداده ها جزو همین مختصرینا بودند که بزعم امثال شماها مرده و بقول کیهان 10درصدهستند!! اقلا چندوقت سکوت و بروید بارفیکس زنی!!
کرسفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
این تحلیل های سیاسیت باعث شده که به حرفهای دینی که قبلا می زدی و به دل می نشست خنثی شود
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اقا شما مثلا استاد حوزه و دانشگاه هستید دست از این رفتارها بردارید نتیجه انتخابات دست رد مردم به سینه امثال شما بود
حباب
CHINA
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پيروزي بنز بر پژو مبارك!
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ایشان یکی از سرشناس ترین سخنرانان کشوری بوده که بارها در حضور رهبری خطابه کرده اند. نباید به خاطر اعلام نظرشان اینقدر بی احترامی با ایشان شود.
این 4 سال ها تمام می شود. امیدوارم مدعیان آزادی اندیشه و بیان همانند چند سال پیش ایشان را ممنوع التصویر نکنند.
یا زهرا
mahdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آقای پناهیان نه سواد حوزوی درستی داره و نه سواد دانشگاهی خواهشا به ایشان استاد دانشگاه و حوزه نچسبونید ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پناهیان افزود: اینکه نگاه انقلابی بالاخره در این دوره از انتخابات رای نیاورد چند نکته قابل تامل دارد. !!!
جناب آقاي پناهيان چه كسي به شما حق داده كه يك گروه تندرو بي منطق را انقلابي بخوانيد ؟ منطق انقلاب شما در كجا معني مي شود ؟ اين آقايان را با معيار امام بسنجيد و با محك امام سبك و سنگين كنيد . نان و پنير خوردن و جاي مهر بر پيشاني و ماشين پرايد سوار شدن هيچكدام ملاك انقلابيگري نيست . انقلابي كسي است كه سپر بلاي ملت و ميهن باشد . اينها كه ملت و ميهن را سيبل بيگانگان كردند . انقلابي كسي است كه اخلاق و مدارا را سرلوحه اعمالش كند . اينها كه هنوز نيامده بازي بگم بگم را و پرونده هاي در جيب را شروع كرده بودند كه . . .
بگذريم شما به كساني كه بسياري از مسايل انقلاب را نديده و حس نكرده اند انقلابي ميگوئيد و جناب روحاني را كه عمري را در مبارزه و خدمت گذرانده غير انقلابي مي گوئيد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اگر خاتمی نمیگفت به روحانی رای بدین ما هرگز رای نمیدادیم
داش مری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ایشون و آقای حدادعادل و دیگران این روزا جوری از احمدی نژاد حرف میزنند که انگار 4 سال پیش رو فراموش کردیم!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من خطرناکترین خطر برای امنیت ملی را مغژهایی می دانم که تحلیل هایی مثل تحلیل پناهیان را با شوق و یقین می پذیرند
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من خطرناکترین خطر برای امنیت ملی را مغژهایی می دانم که تحلیل هایی مثل تحلیل پناهیان را با شوق و یقین می پذیرند
ian
UNITED STATES
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آیا این از اهداف خفیه ی الهی نبود که جایگاه و وزن افرادی چون آقای مصباح یزدی در شهر خودش در قم،جایی که کاندیدای مورد حمایتش از کسب حمایت و اعتماد اکثریت مردم ناتوان بود بیش از پیش آشکار شود؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اقای پناهیان کمی دقت داشته باشید عادت کرده اید همینطوری حرف بزنید که چیزی گفته باشید نظرات اقای روحانی در تمام موارد منطبق بر نظر اصلاح طلبان بودبخاطر همین هم اقای خاتمی توصیه به کناره گیری عارف و رای دادن به روحانی کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چي شده جناب پناهيان نيومده داري بر طبل اختلاف مي كوبي؟!!!!چه دشمني شما با مردم ايران داريد؟فكر كنم بدهي پرداخت نشده اي به شما داريم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
واقعا که چه رویی داری
یا مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان فقط دعا میکنم هر چه زودتر مولامون امام زمان بیان و دست شما و دروغ هایی که میگی رو بشه.آرزوی شرمندگیتو دارم که چقدر با حرفات همه رو تخریب میکنی...
اردبیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب پناهیان در76هم به همه چیزنه گفتیم اماشماهامتوجه نشدی 24خرداد 92 آخرین نه بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مطرودین توسط امام خمینی دوباره هم طرد شدند

شنبه 1392/03/25 03:14 بعد از ظهر
.
طرفداران اقای مصباح گوش کنند با این روش تحجرتان نه تنها مردم را دین زده کردید .امروز معلوم شد مردم را سیاست گریز البته از رویه خودتان وبا عث ابرو ریزی اصولگراین هم شدید بنابر فرمایش دوستان شما که به طور انبوه اس ام اس کردند حدیث کسا خواندیم ولی رای جلیلی کمتر شد وچهارم شدند ظاهرا خدا خیر را در نیامدن شما ها قرار داد تا بقیه هم دین گریز نشوند رهبر قبل از اتخابات هم جواب شما را داد و فرمودند حتی فرزند من هم رای من را نمداند .ان وقت این ها مهر اق را درست کرده بودند واسم جلیلی را در ان گذاشتند که اقا طرفدار ایشان است .چقدر هزینه از رهبری کردید نمی گویم دوست نادان شما دشمن دانا بودید . ولی خوب رهبری صحبت کردند وشما را جدا کردند .البته حمایت جامعه مدرسین هم بی حکمت نبود تا نشان دهد رهبری با شما نیست .اگرنه یزدی واحمد خاتمی بدون اجازه رهبری اب نمی خورند چه برسه به بیانیه دادن ومدیریت جلسه مجدد برای بیانیه دادن .کسانی که زمان امام خمینی طرد شده بودند به خاطر ایستادن مقابل امام خمینی امروز هم دوباره مردم طردشان کردند .اگر سوابق اقای مصباح را در زمان امام خمینی ندارید بذارم!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
همه این تحلیل هاتون کشکه ملت از افراط خسته شده اند و حضرتعالی هم یکی از علمدارهای این گروه افراطی بودید و هستید لطفا از تئوری دادن برای این ملت دست بردارید
سرو استوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
زنده باد استاد پناهیان
چرا این قدر از حرف حق می سوزید؟
کاملا بیطرفانه و صادقانه بود.
آقایان سیاستمدار که ادعای آزادی بیان دارند لطف کنند این قدر با بغض و کینه حرف نزنند،اگر هم فهم ایشان نم کشیده مشکلی نیست چون از آن ها جز این انتظار نیست.
Alireza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
٤سال پيش هم مردم به اصلاحات راي دادن اما.....
ولي اين رو ديگه متوجه باشيد مردم عاشق اصلاحات،آقايان هاشمى و خاتمى بزرگوار هستند وديگه بيشتر از اين خودتون رو كوچيك نفرماييد.....
فرارو خواهشا سانسور نكن.
استخوان در گلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اقای پناهیان که تا دیروز برام عزیز بودین ولی حمایت شما از طالبان (جلیلی‏)‏ دیگه بکلی دلسردم نمود و دانستم شما هم بفکر بدبختی های ملت نبودید و بفکر جاه و مقام خودتان بودید و حالا که از دست رفته میبینید دست پیش گرفتید که پس نیوفتین .
ولی ملت جواب همه شما را دادن پس لطفا رجز خوانی نفرمایید که دیگه حناتون پیش ما رنگی ندارد.
پدرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
يه ايران يه محمود
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اگر مقام رهبری اصلاحات نمیگفت به روحانی رای بدهید بنده بعد از آقای عارف قصد رای دادن نداشتم قابل توجه شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما همون منبرت برو بگو جوانان چرا ؟
پویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما که دم از بصیرت میزنید .چگونه است که محبوب دیروزتان مغذوب امروزتان است . ما بی بصیرتان مگر چه فریاد میزدیم ؟
کارتابل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اینمردم تابع و قانعند لکن شما مشکل دارید حیف این ملت و کشورو........
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب پناهیان !
سلام !
شنیدم " عرض کردید " برای روی کار نیامدن جناب آقای دکتر حسن روحانی ، منتخب حقیقیه اکثریت قاطع مردم ایران ، حدیث کساء بخوانند مردم ، این موضوع حقیقت دارد یا مثل سایر موارد کذب محض است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بخاطر بی تقوایهای تو وامسال تو بی اخلاقیهای که به نام اصول گرای -حسادتها اعتقاد قلبی نداشتن به اصول استفاده ابزلری از دین واصول-اخرت را به دنیای دیگران فروختن سعی کنید به معنای واقعی اصول گرا باشید وببیند در اینده موفق خواهی شد
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
كانديداي موردنظرآقاي پناهيان با تخريب رقيب راي بياورندويابدون تخريب راي نياورندادعاي تقلب درانتخابات باشدويانباشدكلا"درهرحالتي حق باايشان وامثال ايشان است.روكه نيست سنگ پاي ...
شری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
همین چند روز پیش بود میگفت با ائتلاف نامزد اصول گرا ها برنده میشه - پناه بر خدا
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بنام خدا.باسلام خدمت امام زمان (عج)وامام خامنه اي ومردم ايران خدمت يكي از مراجع رسيدم عرض كردم به من نصيحتي بفرماييد ايشان فرمودند هر موقع بين خود وخداقرار گرفتيد خدا راانتخاب كنيد.اقاي پناهيان شماهم بخاطر خدا صحبتي بكن براي رضاي خدا -امام زمان-مردم واتحاد مردم را بيشتركند.
دیانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اين كه مردم از سر لج راي مي دهند توهين به شعور ملتي است كه به خاطر تغيير سر نوشت به پاي صندوق ها رفتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان شما بهتر بود مانند سایر عقلا خاموش میشدی تا اکنون شرمنده مردم فهیم ایران نباشی روحانی بخاطر عملکرد بد شما در برخورد با اندیشمندان رای آورد
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مردم از ترس ادامه افراط به آقای روحانی رای دادند با اینکه آقاى قالیباف هم همین شعارهارا میداد ولى اعتماد ایشان به اصولگرایان بی اصول(کسانی که به اصول پابند نبودند) باعث شد مردم ناچار به روحانی روی بیاورند.
ما حامیان دكتر قالیباف امیدواریم دكتر روحانی بدور از افراط بر شعارهای خود پایبند بوده و واقعا از تمام پتانسیل هاى موجود بیشترین بهره را ببرند تا بار دیگرمملکت بخاطرحب و بغض های بیمورد هزینه هاى بیشتر ندهد انشاالله
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
حاجی جون !
جون مادرت یه کدت ولو خیلی کم روزه سکوت بگیر به خدا به جایی بر نمی خوره بذار مردم خوش باشن و خودشون تفسیر تصمیم قشنگی رو که گرفتن انجام بدن .

آخه تا کی می خواین پدر خونده مردم و وکیل بهشت و جهنم اونا باشین از هاشی یاد بگیرین 8 سال صبر کرد بالاخره شیرینی اونو چشید شما ها ( پناهیان ف علم الهدی،پایداری ها و جناب مصباح) هم از این بزرگوار یاد بگیرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
امیدوارم مملکت از شر افراد بی سواد و خود برتربین خلاص شود. تمام تریبون ها در اختیار شما بود آقای پناهیان. از بصیرت بسیار دم زدید اما از بصیرت عاری بودید و مردم جواب دندان شکنی به شما دادند مدعی بصیرت.
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان خوابه یا خودشه به خواب زده سران اصلاح طلب باید به چه شیوه ای حکایتشئن را از آقای روحانی اعلام میکردند که از نظر ایشون با صراحت باشه شاید مفهوم صراحت تغییر کرده و ما در خوابیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بله، خیلی ممنون. نمی دونم تو مناظره معروف 88 چرا آ موسوی نماینده آ هاشمی، خاتمی و ناطق بودند اما اینجا جلیلی نبود ؟!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بله، خیلی ممنون. نمی دونم تو مناظره معروف 88 چرا آ موسوی نماینده آ هاشمی، خاتمی و ناطق بودند اما اینجا جلیلی نبود ؟!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بیائید قدری از اصلاح طلبان بیاموزید. آقای عارف، در مناظره سوم زمانیکه از عملکرد دولت های قبلی صحبت می کردند ، در مورد آقای احمدی نژاد به تلاش زیاد او اشاره کردند. اصول گرا های غیر معتدل در یک دوره اشکالات جامعه را به اصلاح طلبان نسبت دادند، با اینکه بیشترین حضور در دولت رفسنجانی را داشتند، به تخریب رفسنجانی پرداختند و حالا احمدی نژاد را عامل بدبختی خود می دانند و به مسئله اصلی که اقبال ملت است توجهی نمی کنند. بقول شاعر : آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پس چطور چهار سال پیش که با تخریب رای اوردید خیلی هم براتون شیرین بود ؟؟؟؟
میثم رستم زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
تخریب یعنی همین ، یعنی اینکه دلیل اقبال مردم به کسی را ، تخریبی بودن افکار آن فرد بدانیم. تا کی باید علاوه بر کرسی هایی که در اختیار داشته اید بر کرسی نمایندگی افکار عمومی تکیه زده و خود را نماینده تمام مردم و حتی بالاتر از آنها بدانید؟
به نظر این حقیر همان مشکلی که در عدم ائتلاف نامزد های اصول گرا رخ داد ، در دیگر اهالی احزاب اصول گرا و اصلاح طلب نیز وجود دارد ، آن نیز این مسئله هست که شلوغ ، رفت و آمد های زیاد در اطرافمان ما را دچار این وهم کند که این طرفداران اکثریت مردم هستند و ما و تفکرمان مورد حمایت طیف های مختلف جامعه هستیم ، چرا که قبل از روز رای گیری تمام نامزد های اصول گرا خود را پیروز بلامنازع رقابت ها می دانستند.
پایین آوردن شیرینی موفقیت مردم در حماسه سیاسی ، مرا به یاد بد اخلاقی هایی می اندازد که این سالها همه از آن رنجیده اند خوب است اهل دین در کنار تحلیل هایی که از حوادث رخ داده در جامعه ارائه می کنند، همه عوامل از جمله خواست خدا ، نظر مردم ، گذشته نامزد ها را نیز در نظر بگیرند ،(چون مردم اینگونه عمل می کنند) شاید دلیل محکمتری برای توجیه شکست گفتمان اصول گرایی پیدا کردند. با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اقای پناهیان لطفا ساکت باشید امثال شما با مقدسات مردم بازی میکنید یک روز دولت نهم را هدیه امام عصر میخوانید یک روز انحرافی و ........ لطفا ساکت شو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان خودت را به این و آن در نزن مردم به روحانی رای نداه اند بلکه به اصلاحات رای داده اند!!! اگر حمایت خاتمی و رفسنجانی و ایثار آقای عارف نبود بزرگتر از روحانی هم رای نداشت. پس لطفا رای مردم اصلاح طلب را به نفع دیگران مصادره نکنید!!! خوب شد حالا بعد از انتخابات بالاخره قبول کردید که عملکرد دولت احمدی نژاد غلط بود!!! ایکاش حداقل دو سال پیش به این مهم می رسیدید چون حالا برخی از مشکلات در کشور نبود و شاید نتایج انتخابات فرق میکرد!!! ولی جناحی که شما طرفدارش هستید همیشه دوست داشته اند واقعیات را انکار و آنها را وارونه جلوه دهند و زمانیکه که دیگر واقعیتها اظهرالشمس میشوند تازه آنموقع هم مثل حالا سعی در توجیح و فرافکنی می کنند!!! آقای پناهیان عزیز این موضوع که دروغ گفتن آفت بزرگی است این است که حتی در مسائل جزئی هم ما دوست نداریم بمردم راست بگوئیم و حتی دروغ را با دروغ پاسخ می دهیم و این زنجیره ادامه دارد تا.... اگر واقع بین بودید و افراط پیشه نمی کردید این وضعیت قابل پیش بینی بود ولی چه کنیم که اصولگرایان همیشه در توهم بوده و هستند و خواهند بود و ایشان از کنار آمدن با واقعیت های جامعه ایران و جهان فرسنگها فاصله دارند چون دوست دارند همه کس و همه چیز و همه جا را با عینک خودبینی و به رنگی که خودشان دوست دارند ببینند! که این هم بعنوان یک امر مطلق محال است!!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ترا بخدا به سیاست کاری نداشته باش
پیروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
در دوره قبل چرا با اینکه درصد مشارکت بالا و 85 درصد بود به سرعت آرا خوانده شد و هنوز صبح نشده اعلام کردند که احمدی نژاد رئیس جمهوره! ولی این دفعه که تعداد رای دهندگان کمتر بود اینقدر طول کشید؟ کسی می داند چرا؟ تقلب بود یا نه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
رای به روحانی نفی افراط گرایی وافراطیونی نظیر شماو-----بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پناهيان استاد كدوم حوزه يا دانشگاه است؟اگرهم هست واي به حال اون حوزه و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان معلوم است هنوز هم متوجه نشده اید و همان روش عوام فریبی را در پیش گرفتید. مردم به این روش رای نداند لطفا این را بفهمید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقاي پناهیان خود را فريب ندهيد. آقاي روحانی به خاطر عملكرد بد اصولگراها و با حمايت آقايان رفسنحاني و خاتمي و عملكرد خوب آقايان عارف و مطهري رای آورد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اصلا شما تحلیل نکنی، کفری نمیشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان بهتره از سیاست بیای بیرون .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پناهیان جان یاداوری چند نکته برای شما ضرورری است.
1- گفتید خوشحالیم اقایان جلیلی و قالیباف بدون تخریب رای نیاوردند . پس چرا این حرف را برای احمدینژاد نگفتید که تمام رای های احمدی نژاد با تخریب بود نگفتید.
2- اگر خاتمی و عارف نماینده اصلاح طلبان نیستند پس کی نماینده اصلاح طلبان است.باید چه کسی حمایت می کرد تا شما قبول داشتید که حمایت صریح شده .
3- اگر وحانی جزو جامعه روحانیت است پس اصلاح طلب نیست پس کجا رفت بوق و کرنای شما که موسس جامعه روحانیت آقای هاشمی را اصلاح طلب و جزو سران فتنه می دانستید
4- آقای روحانی با حمایت سران فتنه ( به قول شما ) هاشمی و خاتمی رای آورد پس این همه فتنه فتنه نکنید و این نسبت را به این دو بزرگوار ندهید.
5- شماها هرگز دوست ندارید آرامش در این مملکت حکمفرما بشود چون در آن صورت بساط شما برچیده می شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
کاملاً درسته. وقتی هرچیز سر جای خودش باشه دیگر مجالی و جایی برای ادای افاضات غلط آقای پناهیان در این کشور باقی نمی ماند. چون جایی که آب باشد تیمم باطل است.
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ای بابا باختن که گریه نداره استاد دانشگاه.شما فکر میکنید که ماپشت هاشمیو خالی میکنیم.هرگز ارزش و احترام به اقای هاشمی برای ما مثل نماز خوندن واجبه شما به کار خودت برس مردم شعور و عقل دارن و با شعور و عقل سلیم انتخاب کردن.شما با توهم از ی جریانی حمایت میکنید که امام سالها پیش اونارو بایکد کرد به خاطر افراط گراییشون. که آفت نظام و دین شد.من نفهمیدم کار شما حفظ دینه یا تیشه زدن به ریشه اوساکت باشید دیگه حرف نزنید.تخریب و تحقیر حریف به دروق بقول میثم طمار خصلت آدم حروم زاده است
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
من فکر کنم تا حالا هر رئیس جمهوری در ایران رأی آورده به خاطر آقای هاشمی بوده.

خاتمی و احمدی نژاد به خاطر انتقاد از هاشمی رأی آوردن و روحانی به خاطر طرفداری هاشمی از خودش .
azade
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
به نظر من که مردم بعد از 8 سال دفاع مقدس 2 به دولت سازندگی و اصلاحات رای دادند .
فافان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای پناهیان وقتی که خود را قاطی سیاست نکرده بود محبوب جوانان بود ولی حالا اگر از حرفهاش در هم بریزد مشتری ندارد و برای همیشه خودش را باخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب !
پذیرفتن واقعیتها برای کسانی که تعصب و افراط چشم بصیرتشان را کور کرده امری است محال. پس خود را خسته توجیه و آوردن منطق برای امثال تو نخواهیم کرد. وقت این کار را هم نداریم.
ولی از همین ابتدای کار به تو و تمام افراطی ها و کفن پوشان و آن جماعت به اصطلاح خودجوش و ... هشدار جدی می دهیم دست ازسنگ اندازی بدارند . این تو بمیری دیگه اون تو بمیری دوره خاتمی مظلوم نیست. با هر گونه افراط از طرف هر کس باشد حتی تندروهای خود اصلاح طلبها برخورد خواهیم کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
من از خود آقای پناهیان و دوستان و آشنایان ایشان میخواهم حتماً این نظرات را بخوانند و ایشان را در جریان امر قرار دهند بلکه ایشان از خواب غفلت بیدار شده و واقعیات جامعه امروز ایران را درک کنند و براه راست هدایت شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اصلاحطلبان برای بقا از گزینه اصولگرا استفاده کردند .
دکتر روحانی هم نفعش در این بود چون قفط در این صورت رای می اورد(هاشمی و خاتمی هر کدام 8 میلیون رای به سبد او ریختن رای واقعی شخص دکتر 2 میلیون بیشتر نبود)البته من به روحانی رای دادم
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
28 میلیون اخوی. 10 میلیون قهر کردند رأی ندادند، 18 میلیونشون رأی دادند روحانی انتخاب شد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برادر پناهیان جناب اقای روحانی بدلیل رفتارهای شما رای اورد انشا ا... شما به ایشان کمک کنید نه اینکه مجددا حمله را شروع کنید ترا به روح شهدا بس کنید بخاطر خدا بس کنید بخدا خسته شدیم خدایی فکر کنیم و حرف بزنیم نه احساسی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
حیف که از لباس ارشاد واخلاق درامدی وبه سیاست بازی به نفع این و ان وتخریب دیگران روی اوردی
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
با آمدن جلیلی مردم از ترس ادامه روند موجود به روحانی متوسل شدند با اینکه قالیباف هم همان شعارهای روحانی را با پشتوانه سابقه اش میداد چون نزدیک به گروهی بود که به جلیلی منتسب بود و او چوب اعتمادش به اصولگرایان بی اصول(کسانی که یه اصول در عمل پایبند نبودند مثل حداد و ولایتی) را خورد ولی این نتیجه بصیرت حضرات را نشان داد
ناشناس1000
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ایکاش حرفهای چند سال گذشته شما را کنار حرفهای الان شما میذاشتند تا مردم ببیند شما با مردم چه میکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ببخشید فقط در مورد بحث تقلب لازم دیدم عرض کنم اون دوره اصلا تقلب نشده بود بابا فقط سرعت فدای دقت شد که متاسفانه گندش در اومد و اسمش رو به اشتباه گذاشتن تقلب اقا ببخشید اشتباه شده بود تقلب نبودهههههههههههه ایها الناس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
روحانی رای آورد تا مداحان و روضه خوان ها دست از سیاست بشویند و به میکروفون و منبر خود بپردازند. تا آدم ها بفمند جایگاهشان کجاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برات متأسفم که به عارف پشت کردی
مهران رنجبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
تند رو خاموش باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
البته باید توجه داشت که مردم نه به اصلاح طلبان رای دادن نه به اصولگرایان بلکه به اعتدال رای دادن چون آقای روحانی یک فرد اعتدال گرا است . پس هم اصولگرایان وهم اصلاح طلبان باید در رفتارشون با مردم تجدید نظر کنند.
مجله فرارو