bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۰۶۷

زیباکلام: جلیلی راجع به رویاها سخن می‌گوید

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
فرارو- جبرائیلی با انتقاد از سخنان زیباکلام مبنی بر اینکه هر 8 نامزد انتخابات طالب گفتمان مقاومت هستند، گفت: چطور حسن روحانی که نماد سازش در حوزه هسته‌ای است را عضو گفتمان مقاومت بدانیم و یا آقای عارف معاون آقای خاتمی چطور عضو گفتمان مقاومت تلقی می‌شود؟

مناظره سیاسی صادق زیباکلام کارشناس مسائل سیاسی و سید یاسر جبرائیلی معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس، ظهر امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «انتخابات یازدهم؛ مقاومت یا سازش» برگزار شد.

ابتدا زیباکلام با اشاره به عنوان این نشست، اظهار داشت: بنده سمبل مقاومت نیستم و بیشتر سمبل سازش هستم و باید از موضع سازش صحبت کنم.

وی با اشاره به خط سازش و مقاومت در میان نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: علی‌القاعده با انجام وظیفه شورای نگهبان، خط سازش در میان نامزدها وجود ندارد و شورای نگهبان افرادی که دنبال سازش بودند را رد صلاحیت کرد و افرادی که ماندند بیرق مقاومت را بر دست دارند.

زیباکلام تأکید کرد: یکی از چهره‌هایی که نورانی‌ترین بیرق مقاومت را در دست دارد، آقای سعید جلیلی است که به نظر من نامزد اصلی جریان اصولگرا خواهد شد.

وی افزود: خیلی جالب و حیرت‌آور است که وقتی ایشان راجع به انتخابات و آینده کشور صحبت می‌کند مطلقاً حرفی از مسائل عینی و حقیقی جامعه نمی‌زند، بلکه راجع به مسائل انتزاعی در خلأ و اینکه خط امام، انقلاب و مقاومت را به جلو ببریم سخن می‌گوید. او کاری به تورم، گرانی و سقوط جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی که ظرف این 8 است که قدرت در دستشان بود ایجاد شده، ندارد.

زیبا کلام تصریح کرد: ایشان اصلا راجع به مشکلات حقیقی و واقعی 75 میلیون ایرانی سخن نمی گویند ایشان راجع به رویاها، آرمان ها،  راجع به خط مقاومت، درباره آمریکا و درباره صهیونیست ها سخن می گویند. اینها اصلا دغدغه و مسائل اصلی کنونی جامعه ایران نیست.

زیباکلام تأکید کرد: از سوی دیگر بخش خصوصی شاهد ورشکست شدن شرکت‌ها و مؤسسات است، اما آقای جلیلی طوری صحبت می‌کند که انگار قرار است رئیس‌جمهور کشور دیگری شود نه ایران و از دنیا، فضا و گفتمان دیگری صحبت می‌کند.

وی با بیان اینکه نظر جلیلی نزدیکترین گفتمان به احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال 84 است.

* سیاست‌ خارجی دوران اصلاحات منافع ملی کشور را تأمین نکرد
در ادامه این مناظره جبرائیلی معاون خبرگزاری فارس، سخنانش را اینگونه آغاز کرد و گفت: اینکه ابتدا مقدمه‌ای غیرواقعی گفته می‌شود و بر اساس آن نتیجه گرفته می‌شود، تاکتیکی آشنا در رسانه‌ها و جریان اصلاحات است.

وی با انتقاد از سخنان زیباکلام مبنی بر اینکه هر 8 نامزد انتخابات طالب گفتمان مقاومت هستند، گفت: چطور حسن روحانی که نماد سازش در حوزه هسته‌ای است را عضو گفتمان مقاومت بدانیم و یا آقای عارف معاون آقای خاتمی چطور عضو گفتمان مقاومت تلقی می‌شود؟

جبرائیلی افزود: این نگاه که مردم در سال 86 به سکولاریزم و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی رأی داده‌اند و همین مردم به آغوش نظام برگشتند و پشیمان شدند تصور غلطی است. رقابت ما در انتخابات گفتمانی نیست بلکه مردم به دنبال این هستند که چه کسی می‌تواند رابطه خوبی با نیازهای مردم برقرار کند و راهکارهایی برای رفع مشکلات مردم داشته باشد.

جبرائیلی خاطرنشان کرد: در سال 76 کابینه آقای هاشمی به کابینه آقای خاتمی اسباب‌کشی کرد اما تاکتیک و شعار خاتمی تغییر وضع موجود بود. در آن زمان مردم از وضع موجود و سیاست‌های ریاضت اقتصادی ناراضی بودند و تیم خاتمی و خودش این موضوع را به خوبی شناخت و شعارشان تغییر وضع موجود بود.

معاون خبرگزاری فارس،‌ ادامه داد: خاتمی با اینکه وابسته به هاشمی رفسنجانی بود او را نقد می‌کرد و به همین دلیل مردم به تغییر، رأی دادند و در سال 84 نیز همینگونه بود، یعنی مردم به تغییر رأی دادند. احمدی‌نژاد 16 سال گذشته را به خوبی نقد کرد و این موضوع را به خوبی شناخت.

دموکراسی یعنی مردم بتوانند فردی ولو مفسد را انتخاب کنند
زیباکلام در پاسخ به دانشجویی مبنی بر اینکه طبق فرمایش امام کسی نباید با شورای نگهبان مخالفت کند، گفت: من در مورد شورای نگهبان بحثی نداشتم اما می‌گویم و معتقدم با هر قرائت و روایتی که دموکراسی و مردم‌سالاری را تعریف کنید، عملکردی که امروزه شورای نگهبان پیدا کرده در تضاد با دموکراسی و مردم‌سالاری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ابتدایی‌ترین اصل مردم‌سالاری و دموکراسی این است که مردم هرکس را که بخواهند انتخاب کنند. مردم باید آزادانه فرد مورد نظرشان را ولو مفسد و فردی بی‌شعور باشد را انتخاب کنند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: تاریخ نشان داده نهادهایی که برای مردم انتخاب می‌کند بیش از آنکه خیر و صلاح مردم را بخواهند خیر و صلاح منافع خودشان را می‌خواهند.

زیباکلام همچنین در پاسخ به دانشجویی دیگر اظهار داشت: اگر حقیقت اسلام را می‌دانستید اینقدر دنبال مرگ بر آمریکا نبودید.

آقای هاشمی را حذف شده نمی‌دانیم
جبرائیلی با انتقاد از سخنان زیباکلام تصریح کرد: هیچ جای دنیا این موضوع اجرا نمی‌شود که مردم هرکس را که خواستند ولو فردی مفسد، بتوانند انتخاب کنند. در همه جای دنیا سیستم های کنترل وجود دارد.

این تحلیلگر سیاسی افزود: حتی در آمریکا مردم مجبورند تنها از بین کاندیدای حزب دموکرات و یا حزب جمهوری‌خواه فردی را انتخاب کنند در حالیکه در جمهوری اسلامی اینگونه نیست و چالش‌گران نظام به انتخابات آمدند و نمونه آن نمایندگان مجلس ششم هستند.

جبرائیلی در پاسخ به سخنان دانشجویی مبنی بر حذف هاشمی گفت: ما آقای هاشمی را حذف شده نمی‌دانیم او از مقام معظم رهبری حکم دارد و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما به دلیل برخی بیماری‌ها و اینکه روزی 4ساعت بیشتر نمی‌تواند کار کند برای ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد.

وی ادامه داد: دیگران هم تا کنون حذف نشده‌اند، آقایان خودشان علیه نظام و جمهوریت شمشیر کشیدند و کسی آنها را حذف نکرد.

معاون خبرگزاری فارس، تأکید کرد: یکی از نگرانی‌هایی که دوستان آقای هاشمی داشتند این بود که ناتوانی های جسمی آقای هاشمی در مناظره ها برملا شود.

صادق زیباکلام در پاسخ به این بخش از سخنان جبرائیلی ادعا کرد: من معتقدم مسئله رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی به تنها چیزی که ارتباط پیدا نمی کند توانایی های جسمی و روحی ایشان است. مسئله بر می گردد به وضعیت بسیار شگفت انگیز امید شادمانی و شعفی که بعد از ثبت نام آقای هاشمی ایجاد شد و این وضعیت شرایط انتخابات را شبیه انتخابات دوم خرداد 76 می کرد و اتفاقا برای جلوگیری از شکل گیری یک دوم خداد دیگر در 24 خرداد بود که ایشان رد صلاحیت شدند.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سلام
دکتر سعید جلیلی در شورای امنیت با خیلی از مسائل اقتصادی و تحریم ها و افراد متخصص در اون مسائل آشنا شده اند با مشکلات اقتصادی کشور و این که چه کسانی در این زمینه ها توانایی دارند، ،، و با تعهد و تقوا و حسن تدبیری که از ایشان مشاهده شده انشا الله تیم قوی را برای این کار بر می گزینند ،از جمله آقای زاهدی وفا که از جمله افراد و برنامه ریزان اقصادی ایشان است و رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاههای ایران است.
اقتصاد ما نیاز به انقلاب و محور مقاومت و تولید علم دارد ،تا اقصادی دانش بنیان و بومی و سالم و مهم تر از همه بدون ربا شکل بگیرد ،تا ربا در ساختار بانکی وجود دارد هر گونه اصلاحات دیگری چندان فایده نخواهد داشت و امید است که دکتر جلیلی با توجه به پشتوانه علمی و مدیریتی تیم اقتصادی و مدیریتی خود به چنین مهمی دست یابد ،همان گونه که اصلاح ساختار اداری را در دست دارند و موضوع بسیار مهمی است،امیدواریم زمین فعالیت های مدیریتی و اقتصادی باز تعریف و آنوقت به شارژ این منبع بپردازیم.
استراتژِی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی باید در اقتصاد عملی شود ،و جدای از مکتب آدام اسمیتی و فریدمنی و نئوکینزی اندیشه شود...که اوج این اندیشه ها در غرب در حال فروپاشی است،و ما نباید برنامه های توسعه و مالی خود را طبق غربی ها پیش ببریم گرچه بعضی از کارهای آنها مناسب است ،اما اقتصاد باید از حالت سود و فرد محوری دور شود و از ربا خالی گردد تا هم موجبات تعالی مادی و معنوی خانواده را فراهم آورد و موجب عزت و کرامت ایرانی شود.
مشکلات اقتصادی نیاز به اصلاحات اصیل و علمی و دین محور دارد ......امیدوارم با شناختی که از دکتر جلیلی هست از عهده این مهم برآیند.
انشا الله....
ابوذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خ که داریم باز بدبخت تر از الان میشیم، ما مردم چقدر زود تاریخ رو فراموش میکنیم؟همین شماها چند سال بعد که اگر جلیلی اگر! رأی بیاره مثل الان احمدی نژاد رفتار میکنید،اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم.
مهرانفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نمیدونم چه ربطی داره اما یاد فیلم هندیه افتادم
یه ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اما همچنانکه قراین نشان می دهد ملت ایران هم کماکان در رویاهایش غرق است و چه بسا بار دیگر سند بدبختی ما را امضا نماید.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
با وجود جلیلی معلومه که مذاکرات هسته ای به نتیجه نمیرسه.این مرد اصلا حرف منطقی نمیتونه بزنه.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۶
ظفرقندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
آقای زیبا کلام زیبا کلامی.
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
مثل احمدی نژاد سال 84 و 88 که تو رویا بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
دوستان عزيزي که نظرات را مي خوانند لطفا تا نظر آخر را مطالعه کنند و موافقت يا مخالفتشان را مکتوب کنند تا اين حداقل براي اين حداکثر خاموش حفظ بشه . با تشکر پويا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
بنده حقییر بعد از برنامه گفتگوی ویژه خبری که با حضور دکتر جلیلی برگزار شد تازه علت خندههای خانم اشتون را قبل از شروع مذاکرات فهمیدم و متاسف از اینکه.....
فیروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
توجه توجه! دوستان فقط مواظب باشیم حس مظلوم نمایی را در شخص ایجاد نکنیم، چون مردم ما یار و یاور مظلوم ها هستند که مانع انتخاب عقلانی آنها می شود. پس در مقابل هیچ نامزد ریاست جمهوری گارد نمی گیریم و در سکون انتخاب می کنیم.
نسترن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
"ابتدایی‌ترین اصل مردم‌سالاری و دموکراسی این است که مردم هرکس را که بخواهند انتخاب کنند... ولو مفسد و فردی بی‌شعور باشد را انتخاب کنند."
یکی برای جناب زیبا کلام!!توضیح بده بابا مردم سالاری دینی این نیست.
تازه ستایندگان ابر قدرتها چرا سبقت میگیرید از ارباباتون!!!!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
این سخن زیبا کلام بسیار جالب است
من معتقدم مسئله رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی به تنها چیزی که ارتباط پیدا نمی کند توانایی های جسمی و روحی ایشان است. مسئله بر می گردد به وضعیت بسیار شگفت انگیز امید شادمانی و شعفی که بعد از ثبت نام آقای هاشمی ایجاد شد و این وضعیت شرایط انتخابات را شبیه انتخابات دوم خرداد 76 می کرد و اتفاقا برای جلوگیری از شکل گیری یک دوم خرداد دیگر در 24 خرداد بود که ایشان رد صلاحیت شدند
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
آقای زیبا کلام شما اصل و واقعیت رو گفتی که تقریبا 65 میلیون نفر اون رو میفهمن و با گوشت و خون اون رو لمس میکنن و به گفته ها و عقیده شما واقفن ولی مشکل همون 10 نفری هستن که نمیخوان بفهمن و منافعشون ایجاب میکنه که بر علیه همه چی جبهه گیری کنن.در مرگ بر آمریکا گفتن برای خیلی ها پست و مقام و پول و منافع خوبی بود
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بهتر از صحبت در مورد رضاخان و....نیست؟!!!!!
هامون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اقاي زيبا كلام بحث كردن با اين افراد اب در هاون كوبيدن است بيخودي خودتان را خسته نكنيد . شعور مردم خيلي بيشتر از بعضي سياست مداران ميباشد و انها به اين امر واقف بودند و بهمين دليل با هر عذر و بهانه اي باشد مجبور به حذف هاشمي بودند . بزرگترين دغدغه اقاي حداد طراحي لباس براي مردان ايراني ميباشد اينچنين فردي تائيد ميشود ولي شخصي مثل هاشمي كه بزرگترين دل مشغوليش حفظ نظام مياشد حذف ميشود.........
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اقای جبراییلی که داغ کردی برو به شورای نگهبا ن بگو این دو نفر که روشن نیست اصول گرا باشند چرا تایید کرده زیاد هم نارا حت نباش تا چهار سال پاستور را مانند هشت سال گذشته در اختیارتان قرار گرفت غصه هم نخور برو شاد باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
افراد ایدئولوگ همواره در خیالات خود زندگی میکنند!
این سخنان دکتر زیباکلام را باید طلا گرفت!
درود بر روحانی!
درود بر حسن روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
با همه حرفات مخصوصا با درود بر روحانی کاملا موافقم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
درود بر روحانی سلام بر عارف اتحاد2+ملت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی همون اول که حرف از بدهکاران بانکی زد فهمیدیم که احمدی نژادی دیگر در راه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
راي ملت روحاني
کفن پوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
"درود بر روحانی "
این جمله منو یاد وحشیی های سبزکی میندازه که در عاشورای 88 به سیدالشهدا(ع) بی حرمتی کردند. ولی خوشحالم که مردم شما و دار و دستتون رو شناختن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
دکتر زيبا کلام
درود به شرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ای بابا ناشناس جون!
از داشته ها صحبت کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
شرف بر درودت
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
به نظر من رییس جمهور باید عارف باشد . جلیل باشد . روحانی باشد . بدونی غرض باشد . به همه چیز عادل باشد . ولایتی باشد و کمی هم قالیباقی بلد باشد...بزن کف قشنگه رو ....
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اگر خلیلی از رویاها سخن می گوید شماها که توهم زده اید ودر دنیای توهم بسر می برید
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
منظورت جلیلیه دیگه ؟! تو هم که توهم زدی برادر !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
سیاوش تو فکر کن هوشیاری.
یه درصد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
نگووووووووووووووووووووووووووووووووو....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خلیلی..:)))
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
لا اقل 2 نفر همفکر مثل خودت پیدا کن آبرورزی نشه
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
واقعا ....
خودت رو به خواب زدی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اولاً جليلي نه خليلي دوماً احتمالاً توهم نميدوني چيه كه اينجوري ميگي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
عزیزم فعلا شما تو توهم هستی که به جلیلی میگی خلیلی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
مثلا چه توهمي؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
نه اتفاقا منظورش همون رویاییه توهم زده بود یعنی جلیلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
تفاوت مقاومت و سازش اینه که :
مقاومت یعنی : اول سازش نکن ، بعد سازش کن !
سازش یعنی : از اول سازش کن !

فرقش هم اینه که شما در مقاومت وضعیتت میشه کره شمالی و در نهایت میشینی بعد کلی زیان دوباره میری سر میز مذاکره و امتیاز میدی و امتیاز میگیری و بلاخره امید وار میشی که یه روز بشی کره جنوبی
اما تو سازش همون اول میشی کره جنوبی !!
حالا این رو باید مردم تصمیم بگیرن
در این مورد هم میتونن از مردم کره شمالی و جنوبی استعلام کنن !
خواهشا چاپ کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
زیبا کلام یه دونه ای .. مردم باید آگاه بشن که جلیلی یعنی جنگ و قحطی و تحریم و فربه شدن رانت خوارها و ادامه احمدی نزآدیسم
komadoli
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اقای زیبا کلام آقای هاشمی در انتخابات مجلس در تهران چرا بیست و هشتمین نهمین نفر و در نهایت استعفا داد در ریاست جمهوری 84 اونجوری .برادر مردم نمی خواهند زوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نه به جليلي نه به طالبانيسم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
خدای بزرگ رحم کن جلیلی رییس جمهور نشه.این یکی دیگه راه نداره.
حاظرم 70 رای به داغونترین کاندید بدم که این نیاد بالا
امین خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
چه فرقی داره
تو هم جدی گرفتیا!!!!!!!!!!!!
سیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
منم....
می بینمش وحشت میکنم...
درود بر حسن روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
نگران نباش.تا منو تو باهمیم کسی جلودارمون نیست.رای ما دکتر حسن روحانی.
ناشناس بالایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
البته با عرض معذرت خدمت دوستان منظورم همون "حاضر" بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یعنی حرفاش در حد لالیگا تو آفسایده وقتی حرف زدنشو دیدم گفتم مردیم. حرفای کلی تو فضا بعد از دو دقیقه اول هم که خواب آور تازه فهمیدم چرا با کاترین به نتیجه نرسید. دیدم کاترین بهش لبخند میزد فهمیده بود به خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خدا ميگه مردم بهتون شعور و حق انتخاب دادم خدا مردم رو از چاله در نمياره و به چاه بندازه خدا مسئول تغيير سرنوشت ملتها نيست بلکه اين مردم هستن که بايد راه درست رو از نادرست و خوب رو از بد تشخيص بدن درسته خدا ارحم الراحمينه ولي ندانم کاري ما هم تو بد و خوبه سرنوشتمون تاثير داره دليل نداره ما بشينيم نگاه کنيم بعد بگيم خدايا رحم کن خدا خودش ميدونه کجا رحم کنه کجا نکنه ما اشتباه کنيم و جوري رفتار کنيم که خوراک بشيم برا ظلم و نابرابري و زور بعد بگيم خدايا رحم کن خدا اگه رحم کرده بود اين وضع ما نبود ما خودمون خواستيم و جوري رفتار و زندگي کرديم که خوراک زور و ظلم شديم که هشت ساله پيش احمدي نژاد رو تو دامنمون انداختن حالا هي بشينين بگين خدايا رحم کن پس هرچي سرمون مياد جواب عمل اشتباه و ندانم کاري حودمونه برادر من.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
عارف روحانی اتحاد اتحاد ملت هوشیاری هوشیاری نخبگان حمایت حمایت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آفرین!!حماسه سیاسی با تبدیل تهدیدها به فرصت نه؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حالا شما "حاظر" باش
شاپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با سلام
من وقتی حرف های اقای جلیلی خواندم تعجب کردم هر چند از اول هم چون فرد بی تجربه ای بود معتقد بودم بدرد کشور نمی خورد آخر چهار بار پیام رساندن به خانم اشتون که نشد تجربه این کار را موبایل هم می کرد ولی حرف هایش در اولین همایش انقدر عجیب بود که هم در کار شورای نگهبان ماندم و هم به سابقه ی کاریش و هم طرفدارنش . آخر این بنده خدا در باره عالم ارواح صحبت می کرد تورم بیکاری وضعیت معیشت مردم گرانی و جامعه را ندیده سخن از عالم تخیل می گوید آیا وقعا این بنده خدا احمدی نژادی دیگر نیست تا ما را به 80 سال عقب برگرداند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
تا کور شود هر آنکه نتوان دید..:)
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقا به این آقا رای بدی ایران الفاتحه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اونقدر چشم کور کردید که روی آقامحمدخان قاجار رو سفید کردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یعنی کور باشی بهتر زندگی میکنی با آرامش اقلا کور که هیچی کر اصلا بمیریم بهتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
انشالله کور شه اوني که حرفي برا گفتن و منطق و شعور نداره و کوري ديگران رو آرزو داره کور باد جغدان شب نشين تاريکي پرست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقا یا خانم ناشناس، این هم شد جواب و منطق؟ هم منفی زدم و هم لازم دیدم در حدی که متوجه می شوی نکتۀ فوق را ذکر کنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ادبيات بسيار زيباي طرفداران ايشان خيلي مسائل را روشن مي كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خودت کور شوی و دارو دسته ی خود جوشتان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
جلیلی احمدی نژاد دیگر و عجوبه هزاره سوم (2)!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
منطق برادران اصولگرا.زور دارن دلشون ميخواد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ادب مرد به ز دولت اوست... فرهنگ نداری اقای ناشناس
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
کور شمایید که واقعیت ها را نمی بینید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یه سوال.
چرا هر کاری میکنم دیگه نمیشه به این منفی داد؟
میخواستم 24 ساعت کامل به این ناشناسه منفی بدم.
اه.حیف که نمیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ادب و تربیتم خوب چیزیه واقعا .خوب معلومه از کدوم قماشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
این دوم خرداد را تو نطفه خفه کردند..
ناشناس
CANADA
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با حرفهاي آقاي زيبا كلام كاملا موافقم،كاش ميشد يه بليط يك سره براي تمام مقاومتيها بگيريم بروند تا آخرين نفس با اسراييل و آمريكا بجنگند ما هم از شرشون خلاص بشيم،فرارو لطفا سانسور نكن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ای ول بخدا گل گفتی
امید به روزی که شرشان کم شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یک بلیط به تو و امثال تو بدهند بروید به آمریکا زیر سایه امریکا زندگی کنید و مردم از شر شما سازشکاران راحت بشوند
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
معلومه که این نظرا سانسور نمیشه تو فرارو.. اما نظرای من که معمولا مخالف نظر خواننده های این سایت و خود سایته سانسور میشه.. ماها از شما دموکراسی آزادی بیان یاد میگیرم واقعا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
تازه من آرزو می کنم به فیض عظیم شهادت نائل بشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
نه عزیز ؛ کجا برن با این پول نفت مجانی؟
نفیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
چرا ما باید بریم مملکتمونو رها کنیم ما که سر جنگ با کسی نداریم ! فقط می خواهیم تو کشور خودمون با ارامش و بدون تنش زایی در روابطمون با کشورهای دیگه زندگی کنیم درخواست زیادیه؟ هر کی میخواد جومونگ بازی دربیاره لطفا بیرون!
کفن پوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پايداری ورزيدند ،، فرشتگان فرود می آيند که مترسيد و غمگين مباشيد ، شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است
سوره مبارکه فصلت آیه 30
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ضمن احترام به آقای جلیلی...باید بگم که در تایید فرمایش آقای زیبا کلام. این جلیلی اصلا انگار در این کشور زندگی نمیکنن و از وضعیت مردم و مشکلات انها خبر ندارند و فقط میگه مقاومت!!!!مقاومت چی؟؟؟؟برای کی؟؟؟؟این حرفهای دهن پرکن دیگه به درد مردم نمیخوره....کشور غرق در مشکلات هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حرفهاش بيشتر بدرد لبنان و سوريه و عراق ميخوره.
ناشناس
-
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حرف دیگه ای بلد نیست بزنه تازه این را هم یادش دادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ايشون از وضعيت خانم اشتون بيشتر خبر داره و قطعا در مقابل ايشون خيلي مقاومت كردند كه اينطوري تو ذهنشون نهادينه شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
درود بر زيباكلام يعني حرف حق و منطقي زدي
سرباز گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خداروشکر نمردیم و معنی حرف حق و منطقی رو هم فهمیدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ازاین ادم(زیباکلام بداندیش)که پاچه خواری سرمابه دارمعروف(رفسنجانی)راسرلوحه کارش قرارداده است اینگونه چرندیات صادرشدن جای لعجب ندارد.
ناشناس
ARMENIA
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
من نمی دونم کی به این بنده خدا لقب کارشناس مسایل سیاسی داده. وای بر ما که کارشناس مسایل سیاسی مون اینه. آخه من که یک کارشناس نیستم می دونم که در آمریکا در هر انتخابات فقط دو حزب شرکت نمی کنند و بلکه کاندیداهای دیگری هم شرکت دارند ولی رای آنها اندک است. آخه چرا یه حرفی می زنید که سوادش رو ندارید. این حرفا رو می گید ۴ نفر باور می کنن و میلیون ها نفر هم بهمون می خندند.
امین خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
آفرین
حالا آقایون گوش عالمو (ایرانو) کر کردن که انتخابات آمریکا دو حزبیه
هر چیه اونا حذبشون ده دقیقه قبل انتخابات تشکیل یا منحل نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
سیاست مدار دوزاری که می گن همین ها هستن. اینها فقط به خاطر طرفداری از یک تفکر انحصار طلب پلکان ترقی رو طی می کنن. به خودشون القاب دهن پر کن می دن. فالس نیوز چیه که معاونت نمی دونم چی هم داشته باشه
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
سلام لطفا یک مثبت کم کنید اشتباه شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آخه پسر خوب حزبی که پشتوانه نداشته باشه که حزب نیست تا حالا دیدیی تو آمریکا طی این 200 سال غیر از دموکرات و جمهوری خواه حزب دیگه ای ام سر کار امده باشه تازه اوناهم در کلیات هم رای و عقیده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
از زیباکلام خوشم نمیاد، سریع از کوره در میره، فکر می کنه حرفایی رو که میزنه هیچکس بلد نیست و فقط اونه که حرفای قشنگ قشنگ میزنه!
در مورد "انتخاب فرد مفسد و ..." جواب خوبی بهش داد اون آقا. توی آمریکا هر کدوم از حزبا نماینده شو معرفی می کنه، مردم یکی از اون دو تا رو انتخاب می کنن. به نظرتون دموکراتا یا ریپابلیکنا یه فرد مفسد و بی شعورو معرفی می کنن؟
اون دموکراسی که پس ذهن اکثر ماست، یعنی هر کار میخوای بکن، قابل اجرا بین آدما نیست. حیوونا هم واسه خودشون قوانین دارن.
اما در کل با این نظر موافقم که توی نظام و بین مردم افراد مصلح تر از تائید شده ها فراوونن
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
"...و این وضعیت شرایط انتخابات را شبیه انتخابات دوم خرداد 76 می کرد و اتفاقا برای جلوگیری از شکل گیری یک دوم خداد دیگر در 24 خرداد بود که ایشان رد صلاحیت شدند."
دقیقا همینه
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ته گفتمان سازش نیروگاه هسته ای مان پلمپ شد و رفتیم در محور شرارت
ابتدای گفتمان انقلاب غرب به حقوق هسته ای ایران اعتراف کرد و راضی شد به شرط تعطیل شدن فردو تحریم های نفتی را بردارد
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
خودتم فهمیدی چی گفتی ؟!!
تروخدا شماها که ادعاتون میشه برید دو خط مطلب مستند بخونید انقدر پای منبر این و اون نشینید و همه چیزو ضبط کنید !!!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نیروگاه بوشهر پلمپ شده بود بهتر بود یا حالا که در اثر تحریمها میدان مشترک پارس جنوبی عملا پلمپ شده و شریک ما (قطر) با استفاده از همین میدان مشترک به ثروتمند ترین کشور دنیا شده
درود بر حسن روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
مثل این که از هیچ چیز خبر نداری.اصلا تو ایران زندگی میکنی؟!!!
1: پلمپ نشد و تعلیق موقت شد.
2:اون موقع سیاست اصلاح طلبان باعث جلوگیری از تحریم های فلج کننده وانزوای ایران شد.
3:پرونده ایران به شورای امنیت نرفته بود که الآن با این مقاومت به شورای امنیت رفته و جز، پرونده های مهمی که باید سریع بهشون رسیدگی بشه قرار گرفته.
4:بیشتر کشورهای همسایه به دشمنی با ایران روی آوردن و ایران را به جای اسراییل منشا، شرارت و دشمن اعراب میبینند.
5:از نظر تورم سومین کشور ضعیف دنیا از نظر اقتصادی هستیم.
حدود 80 پله از رتبه اقتصادی ایران کم شده که ناشی از مقاومت امثال شماست.
6:با مقاومت بی تدبیری شما ایران راه برگشتی نداره.یعنی یا باید انرژی هسته ای رو بذاره کنار و یا اینکه مقاومت کنه که بعید میدونم ایران تا 5 سال دیگه بیشتر دووم بیاره.(آخرش میشیم کره شمالی)
7:وقتی زمان اصلاح طلبان تیم مذاکره کننده به ریاست آقای روحانی تاسیسات هسته ای رو تعلیق موقت کرد یعنی اینکه موقتا به این کار ادامه نمیدن تا ایران به قدرت مورد نظر برسه که بتونه در مقابل تحریم ها مقاومت کنه که دولت اصولگرای آقای احمدی نژاد تمام این زحمات را به باد داد و مردم را گرفتار غرور کاذب خود کرد.
8:در ضمن به قول دکتر حسن روحانی حق مسلم مردم فقط انرژی هسته ای نیست.زندگی راحت،ازدواج جوانان،حل مشکل بیکاری،رونق کسب و کار،ایجاد امید به آینده و زندگی در جوانان،ارتباط با دنیا برای رشد علمی و اقتصادی و سیاسی کشور،حقوق شهروندی و هزاران چیز دیگر هم حق مسلم مردم با فرهنگ و متمدن ایران است که از آن محرومند و تمام این حقوق فدای انرژی هسته ای شده که اگر کمی دیر تر به فکر آن افتاده بودبم حتما موفق میشدیم.
ناشناس
MALAYSIA
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
و ته گفتمان مقاومت؛ سوختن دختران شیرین آباد، خشکی اب دریاچه ارومیه و آبادانی جنوب لبنان هست؛ من محور شرارت زمان اصلاحات رو با محور مقاومت کنونی ترجیح می دهم یونس جان، بیا بیرون از ایران تا بیشتر لمس کنی "این کجا و آن کجا"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
هنوز تهش نرسیده هم پدر ملت جلوی چشمشون اومده و دلار سه برابر شده. نفتمونو نمیخرن پول بهمون نمیدن کالا تحریم و ....
پونز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ته گفتمان سازش: دلار = 800 تومان ، نفت= 30-50 دلار
ابتدای گفتمان انقلاب: دلار = 3550 تومان ، نفت= 90-120 دلار
ضمناً ، کره هم دیگه گیر نمیاد ، حالا از وضع کار و مسکن و فساد مالی و اینا بگذریم
qq
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اينهمه قطعنامه كه توي اين دوره عليه ايران صادر شد و كاغذ پاره خوانده شد و كشور را به اينجا رساند ثمره كدام دوره است ؟ لطفا منطقي برخورد كنيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ته گفتمان مقاومت هم ميشه تورم،بيكاري،فساد و فحشا و فقر و رواج طلاق و تن فروشي و دزدي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
چقدر هم ميبينيم كه تحريم ها برداشته شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
براي همينه كه اوضاع اينقدر گل و بلبله.منظور از مقاومت اينه كه هر مشكلي هم پيش اومد باز هم تا آخرين رمق وبا هر وسيله اي در برابر از دست دادن ميز و مقاممون مقاومت كنيم
امین خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
مقاومت یا سازش؟!!!!!!!
شما؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نفیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
سازش
امین خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
مقاومت یا سازش؟!!!!!!!
شما؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
جانا سخن از دل ما میگویی!

آقای زیبا کلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
راستش حرف هایی که آقای زیبا کلام می زند حرف دل خیلی از ماهاست.
جهت اطلاع آقای جبرائیلی که ادعای سیاستمداری دارد و از سیاست چیزی نمی داند باید بگویم که انتخابات در آمریکا بین دو نفر نیست. طی دو سال، انتخابات در هر ناحیه ، سپس شهر، سپس ایالت برگزار می شود و پس از غربال نهایی، یک نامزد از حزب دموکرات و یکی از حزب جمهوریخواه رو در روی هم قرار می گیرند. البته اینها هر یک خرد و ریز برنامه هایشان را اعلام می کنند و مورد چالش های سخت از طرف صاحب نظران قرار می گیرند و در نهایت یکی انتخاب می شود. نه این که ظرف دو هفته مجبور شویم از بین هشت نفر یکی را الله بختکی انتخاب کنیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
متاسفانه تنها روزنه امیدی را که در این کشور باز شده بود کور کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
وزیلاکلام راجع به چه سخن میگوید!!!؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
زیباکلام! ننگ براندیشه شیطانی وزردوستیت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ننگ بر تو که اندیشه خود را اندیشه حق و اندیشه حق را اندیشه شیطانی میبینی.
به منفی هات نگاه کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
اگه فکر می کنی حق تویی، به منفی ها یه نگاه بنداز
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ﮐﺎﻣﻼ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻫﻢ ﺣﺪﻭﺩ ﻫﻔﺖ ﯾﺎ ﻫﺸﺖ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﺻﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﺸﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﺍﯼ ﺍﻭﺭﺩ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﺸﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻫﺴﺖ ﺟﺎﻟﺒﻪ ﻓﮑﺮﮐﻨﻢ ﯾﻪ ﺳﯿﺎﻩ ﭘﻮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺑﯿﻨﺸﻮﻥ ﺑﻮﺩ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﺣﺰﺍﺏ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺑﺎﯾﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﻭﻓﺮﺍﻓﮑﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﯾﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﻭﺍﺍﺳﻔﺎ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
" زنده باد هاشمی بزرگ! "
این دار و دسته چی می زنن میرن تو این فازا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
کاندیداهای محترم خواهشمندم که برای بالابردن رای خود نهادهای انقلابی خصوصا شورای محترم نگهبان را که دبیری آن بر عهده انسان شجاع و ولایت مدارچون آیت الله جنتی می باشد راتضعیف ننمایید.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ايشان به جاي اينکه بگويد من نمي فهمم مي گويد آقاي جليلي انتزاعي صحبت مي کند تمام آنچه آقاي جليلي مي گويد ريشه مشکلات امروز است وقتي مي گويد حذف دروغ ، قانون گرايي مطلق ، پيش برد اسناد بالادستي نوشته شده مثل چشم انداز، پاسخ گويي و شفاف سازي در امور اصلاح ساختار هاي اداري ، جاري وساري کردن اعتقاد به کارکرد عمل صالح در اصلاح امور و ... آقا شما نمي فهمي عيب از خود شماست و متاسفانه تمام بدبختي ها از فهم کوتاه امثال شماست که شکل و شمايل زندگي و را در اين کشور به شکل حاضر درآورده ، يک نفر نيست از شما بپرسد خروجي جنابعالي به عنوان استاد دانشگاه با اين هزينه هنگفتي که نظام براي شما مي کند چيست
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقاي فهيم!نتيجه بصيرت شما و ساده زيست شماره 1راديديم.نتيجه شماره 2هم باورژن جديد ازبهارش پيداست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ببین! کم با این کوچک زاده و حسینیان بپر
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
جانا سخن از زبان ما می گویی ....
خدا شاهده دلم پر کشید واسه اون روزای انتخاباتی سال 76 ... چقدر امیدوار بودیم ... چقدر خوب بود اون روزا
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎﺭﻭ ﺍﺯﮐﺠﺎﺕ دراوردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ما که این دو شب هرچی صحبتهای آقای جلیلی را گوش کردیم چیزی دستگیرمون نشد جز این چند کلمه :گفتمان انقلاب اسلامی.این بنده خدا اینقدر گفتمان کرده که همه چیز را گفتمان میبیند .من که فارسی زبانم از حرفهاش هیچی نفهمیدم بیچاره اونایی که با این آقاسر میز مذاکره منشینند فکر کنم تا گفتمان بعدی با ایشان در کف گفتمانهای قبلی ایشان می مانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
جلیلی بنده خدا گناه دارد ولش کنید خودش هم قبلا گفت من بلد نیستم
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ببينيد گروه انحرافي چه کلاهي سر ملت گذاشته.
www.u313.ir
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خوب است بررسی شود آقای جلیلی چه کارنامه ای در وزارت امور خارجه دارد؟
بخش عمده خدمت خود را در بخشهای غیرسیاسی و در دوره ای که در بخش سیاسی بود با سیاست به اصطلاح تهاجمی به زحماتی که کشیده شده بود ویران کردند
آبشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
متاسفانه ایشون نه صادقند و نه زیبا کلام
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
عوضش آقاي جليلي هم سعيدهم جليل وهم زيباكلام است وخوشابه حال كساني كه ازحرفاش سردرمي آورند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
منفی ها جوابتو میدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
یعنی الان پا منبریهای پایداری رفتن تو کار جلیلی. دیگه از جلیلی هم بهتر نیست. تورو خدا روزی چند دقیقه فکر کنید. یکم کتاب بخونید.
رضا
CANADA
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
زیباکلام: جلیلی راجع به رویاها سخن می‌گوید.


به نظرم بیشتر به کابوس ها می مانند تا رویاها. خدا به خیر کند.
حقیقت گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
جلیلی کاندیدای دولت است.جلیلی کهخ واسه مردم اینقدر ارزش نذاشت که فیلمشو درست کنه .تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
agh zibaa kalaam neshaan daadi keh adame baa maraami hasti.

doroud beh shomaa
ناشناس
CANADA
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی سرشار از فرصت و ظرفیت است و دیگر هیچ
ناشناس
CANADA
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی سرشار از فرصت و ظرفیت است و دیگر هیچ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دقیقا . موافقم. ولی برای کیا؟
ناشناس
CANADA
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
انتخاب جلیلی یعنی پیش به سوی جنگ همین امسال
طاها علوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
این سایت فرارو هم بلد است فقط کامنت آدم های خودفروخته و بی منطق را منتشر کند که همه نوع رفتاری را به سلیقه کثیف خودشان می خواهند و یا سخنان هرمیداس و زیبا کلام را که طبق برداشتزیبا کلام از دموکراسی باید هم جنس بازان هم رئیس جهمور شوند تا دموکراسی مورد نظر ایشان پیاده شود . بی غیرت های خودفروش و وطن فروش . شما از اون کسانی هستید که اگر ورزی مشکلی برای این مملکت پیش بیایید مانند سرباز تروریست مخالف دولت سوریه قلب خواری کنید . قسی القلب ها .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
برادر جلیلی عزیز مقاومت انگیزه میخاد امکانات می خاد اقتصاد می خاد با چهارتا موشک و تیرو تفنگ نمیتونی بدون نان دادن به سربازت مقاومت کنی . الحمد الله سلف شما احمدی نزاد که اقتصاد مملکت را ترکونده ؟ تو می خای با چی مقاومت کنی ؟ برادر عزیز تو دیپلماتی کمی واقع نگر باش نه ارمانی . اونم تو فضای خیال
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ای کاش این اقای جبرائیلی در مورد انتخابات در امریکا و نحوه پذیرش اندازه یک کلاس 6 امریکائی مطالعه داشته باشند که روز دیگری خدا نکرده مورد تمسخر از دید نا اگاهی قرار نگیرند واقعا چرا این اقایان سطح مطا لعاتشان اینقدر پا ئین است
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یا علی، جلیلی
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
شما واقعا آمریکا تشریف دارید ناشناس عزیز؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
بابا یکی به این حاج سعید بگه آقای اخوی لا اقل نباید یه قرص نون و یه قوت شکم پرکنی باشه که ملت جون برای مقاومت داشته باشن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اقای زیباکلام ننگ برااین اندیشه استعمارپسندوسرمایه دارراضی کنت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اقای زیبا کلام اگرامثال شما ازجلیلی تجلیل کنندمابایددرصداقت وپاکی آنان شک کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
چون شما بیسوادید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
جلیلی راست میگه که بایدمقاومت روجلوببرن واسه همین فقط فکرمقاومته چون میدونه رئیس جمهوربشه طوری اوضاع کشور روبه هم میریزه که بایدجلوی خشم مردم مقاومت کنند.وفاتحه نظام وکشور روبایدخوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
لیاقتتون همینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
و اما لیاقت شما؟؟؟
ناشناس
CHINA
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
شاید عده ای خاص به دنبال رییس جمهوری شدن جلیلی باشند، اما این آدم، اونقدر خیالاتی است و اونقدر با دردهای واقعی جامعه ناآشناست که هر چه بیشتر صحبت کند، آرایش کمتر می شود. من اگه جای دیگر نامزدها بودم، نیمی از فرصتم را در اختیار جلیلی قرار می دادم که خودش، تصویر روشن تری از خودش به دست دهد. دیگرانی که از او حمایت می کنند، آدم های حراف و پشت هم اندازی هستند که توانایی های ایشان را بزرگ نمایی میکنند. یا بهتر است بگویم: ناتوانی های ایشان را پنهان می کنند. اما، اگر مردم صحبت های خودش را بشنوند تازه متوجه می شوند که چرا این سالها، پرونده هسته ای ایران تا این اندازه دردسرساز شده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
بی کلام هم شد کارشناس؟ شما اظهار نظر ایشون رو از چند ماه قیل به این طرف بررسی کنید متوجه میشید که ایشون همه چی هستن الا کارشناس. بنده خدا هرچی میگه برعکس از اب در میاد. این شور و شعفی که میفرمایید کجاست پس ما چرا ندیدیم شاید در مردم تهران بوده ولی در شهر ما که نبود. در ضمن نگران نباشید اگر هاشمی نیست روحانی هست ایندو فرقی باهم ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حرفای آقای زیبا کلام عقلانی و منقی بود. با ایشان موافقم. در ضمن اگر آقای جلیلی رای بیاورد باید متاسفانه عرض کنم که احمدی نژادی دیگری خواهد شد و راهش را ادامه خواهد داد. ببینید این را ما کی گفتیم.
حق جو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
جناب آقای جبرائیلی ! حتی اگر فرض بر صحیح بودن مسیر مقاومت باشد ، داشتن گفتمان مقاومت فقط به های وهوی کردن و آتش زدن پرچم دیگر کشورها نیست . عاقلان بهترین روش مقاومت را در گفتمان اصولی و مورد قبول جامعه جهانی میدانند که میتواند آمریکا و اسرائیل را در جامعه جهانی به انزوا ببرد .مثل اتفاقی که در دوران خاتمی افتاد . وگرنه آخرین افرادی که نگاهشان به روش مقاومت مشابه جنابعالی بود صدام ، بن لادن ، طالبان و قذافی بودند .
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حالا آقای زیبا کلام تو حالا شدی اسلام شناس و حقیقتش رو میخوای به بشناسونی و یهنی با امریکا سازش کنی . همانطور که قبلاً هم نوشته بودم و فراروجونت منتشر نکرد تو طرفدار اسلام امریکائی هستی و بس، حالا جلیلی هر که میخواد باشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
همين افرادي مانند شما هستند را که اسم اختراع مي کنند اسلام وهابي ، اسلام آمريکايي ، اسلام ... بچه جان ما يک اسلام داريم که اونهم مخالف گشنگي ، فساد ، ريا ، نقد نکردن ، عدم جوابگويي به هر بهانه ووو است حالا تو و همپالکي هايت براي منافعتان بياييد اسم انتخاب کنيد و مردم رو بدبخت کنيد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اگر این دلسوزان اسلام امریکایی نبودن ما خیلی جلوتر از اینا بودیم(که البته به نظرم دم از اسلام زدنشون نشانه اسلام خواهیشون نیست حتی آمریکاییش بلکه نشانه ضعفشون در مقاب دینداری مردم ووسیله فریبه)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
به منفی ها نگاه کن.این نظر کثریت مردمه.
یعنی شما داری بر خلاف نظر مردم حرف مینی.
پس مزخرف نگو
یاسر
FRANCE
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ما هندوانه دربسته نمیخواهیم همین 8 سال بسمون بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
مقاومت كردن به اين شيوه بيشتر اسمش خود زنيه تا مقاومت. اين شكل مقاومت كار آدمهايي كه هوش و سياست ندارن. اگه بتوني با سياست و خرد كارتو پيش ببري هم امتياز بگيري و هم بدي هنر كردي اگه نه داد زدن و فحاشي كردن و نقاط ضعف ديگران و تو بوق و كرنا كردن و خود را منزه ترين دانستن و عقب تر انداختن و خراب كردن يك مملكت كه كاري نداره.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
تفاوت چندانی بین آقایان جلیلی ؛ حداد عادل ، ولایتی ، وحتی قالیباف وجود ندارد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
یادمون نره که تحریمهای فعلی حاصل مذاکرات شخص آقای جلیلی و نتیجه گفتمان ایشون با دنیا هست.جالبه که حالا میخواد در مقابل تحریمی که خودش ساخته مقاومت هم بکنه.
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
نطق ديشب آقاي جليلي فلاشبك روياهاي سي سال قبل ايشان وچپ هاي راست شده اصولگرابودكه بازگشت واقعي به آن دوران به لطف شوراي نگهبان و همفكران آقاي جليلي نزديك است.
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
چقدر تعداد اصولگراها کم هستش! پس چطور اول میشن تو انتخابات ؟!! ما که نمی دونیم ! یا شاید این نظر سنجی ها دروغ میگن!
معترض
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
دوستان میدونم خیلی غم انگیز است ولی اقای جلیلی متاسفانه بدبختانه انتخاب خواهد شد.زیادم بهش فکر نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
من که رای نمی دهم. با این حال امیدوارم مردم به جلیلی رای ندهند. ادامه احمدی نژااد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جبرائیلی عزیز شما بی تقصی هستید! کسی را که واقعاً خواب است میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد. شما مشکلات عینی را نمی بینید ولی مشکلاتی را که ممکن است در آینده بوجود بیاید را دائماً بر سر مردم می کوبید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اقاي زيبا كلام بسيار منطقي و منطبق با واقعيت هاي جامعه امروز تحليل مي كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
به نظر میاد آقای جلیلی هم می خواهند مدیریت جهان را در دست بگیرند...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
این روزها که تلویزیون سریال طنز به درد بخوری ندارد ما یک کیلو تخمه می خریم و پای صحبت های طنز نامزدها می نشینیم خوایش بعضی جاها از خنده روده بر می شویم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ما هم سالای قبل تخمه میخریدیم ولی امسال پولشو نداریم یه لیوان آب یخ گذاشتیم بغلمون مخمون آبپز نشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
از او وقتی یارانه واریز شد.ما دیگه تخمه ندیدیم.
حالا معلوم نیست تا انتخابات پول برقو میتونیم بدیم که مناظره نگاه کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
حتز رویا هم نداره اصلا نمیدونه چی به چی هست.
فقط میخواد برخی ظرفیتها و تهدیدها رو به فرصت تبدیل کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اقاي زيبا كلام در شرايطي كه مردم كوچه و خيابان حيران بازار اشفته انتخابات هستند
روشنگري شما ستودني است
مجتبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقاي زيباکلام يه دونه اي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
کلام زیبای دیگری از زیبا کلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
زیبا کلام! آرمانهای امام مملکت را نجات داد و ارمانهای امام همان است که به مردم با ید خدمت شود اما تو تمام طول عمرت را برای به دست آودن حقوق استادی طلف کردی و چه خدمتی به مملکت کردی و در طو ل تاریخ روشنفکرانی مثل تو ایران را برای به دست آوردن پست و مقام فروختند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اقای باسواد تلف درسته نه طلف !!
برو املا یادبگیر بعد از استاد دانشگاه انتقاد کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خموش بی سواد..............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خداي من دوباره احمدي نژاد اين بار با يك اسم ديگر.نه ديگه مملكت توان چنين افرادي را ندارد.قاليباف
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
منفی دادم به خاطر کلمه آخر کامنتت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
کاش اصلا افرادی مثل جلیلی یکی دیگه بجای اونها حرف می زد تا آدم بتونه پا حرفشون بشینه
دوستدار اصلاحات تدريجي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
بابا فرارو من با اين كار شما مشكل دارم آراي به نفع خودتون يعني خودمون 50 تا 50 تا با يك كليك مثبت ميشه آما آراي منفي 2تا 2تا خوب نيست اين كارا. الان دوستان اصولگراي بنده دارند منو به چالش مي كشند. نكنيد از اين كارا مهندسي نكنيد خواهشا. بابا يكم اخلاقگرا باشيد. بي اعتمادي ايجاد نكنيد خواهش مي كنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خدا مدیری و حفظ بکنه اینطور متنها رو میخونیم این جمله ها یادمون میاد"درود بر شرف اریایی زیبا کلام!"
عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
دکتر جان الحق وانصاف که زیبا سخن می گوئی البته برای کسانی که تفکر کنند
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی در جای خودش قابل احترام است ولی چون کار اجرایی انجام نداده نباید توقع داشت که از زندگی مردم خبر داشته باشه.این آقا فقط گیر داده به ساختار و گفتمان دینی و انقلابی و فکر میکنه داره با اشتون صحبت میکنه و اصلا برنامه ای نداره.برای اونایی که به عنوان رییس جمهور قبولش دارن متاسفم.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
موافقم:
وی با بیان اینکه نظر جلیلی نزدیکترین گفتمان به احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال 84 است.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
واقعا برای شما ساده لوح ها و ساده اندیشها متاسفم. خیلی بخشید قصد بی ادبی ندارم ولی به احتمال قریب به یقین اکثریتتون و البته خود این زیبا کلام کارنشناس خیلی گوگوری مگوری هستین و با کوچیکترین فشاری حاضرین خودتونو در اختیار طرف بزارین تا یه دل سیر بهتون تجاوز کنه. خوشحالم که تو اقلیت هستین خوشحالم که تو کشوری زندگی میکنم که مردمکش حاضرن فشار رو تحمل کنن ولی زیر بار حرف زور نرن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
میبینم که نظرم اینجا ساسور شده از شماها بیشتر از این انتظار نمیره خب. ولی خداییش خیییییییلی بچه صفت و تیتیش مامانی هستین النگو ها تون نشکنه یه وقت!!!!!!!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی در دو برنامه تلویزیونی خود فقط از ضرورت داشتن برنامه صحبت کردند اما چه برنامه ای چه راهکاری چه برنامه های بلندمدت و کوتاه مدتی....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقای جلیلی با همین گفتمان رئیس جمهور می شه .ایران سرزمین عجایبه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
انشاء الله با حمایت آقای هاشمی و آقای خاتمی از روحانی و یا عارف خرداد 76 دیگری خلق می کنیم و از شر جلیلی نژادها راحت می شویم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
"غرب به حقوق هسته اي ايران اعتراف کرد"؟؟؟؟؟!!!
کجا اعتراف کرد؟
به فرض که اعتراف کرد؛ چه حاصلي براي کشور داشت؟
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
متن قبلی ام رو اصلاح میکنم .
آقای زیبا کلام حالا شدی اسلام شناس و با این حرفت "اگر حقیقت اسلام را می‌دانستید اینقدر دنبال مرگ بر آمریکا نبودید."
میخوای اسلام رو بشناسونی و یا با امریکا سازش کنی . همانطور که قبلاً هم نوشته بودم و فراروجونت منتشر نکرد تو طرفدار اسلام امریکائی هستی و بس، حالا جلیلی هر که میخواد باشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
واقعا توی این 8سال چه کسانی صاحب نظر شدند !....جبرائیلی !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
زنده باد جلیلی رییس جمهور ایران
نسرین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اگر اسلام را می دانستید این قدر دنبال مرگ بر امریکا نبودید... عالی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
در پاسخ به آقای زیبا کلام : آقای احمدی نژاد با وجود عملکرد کاملا متضادش حرفهایی که سال 84 زد کاملا در جهت دغدغه های مردم (مثل اقتصاد و...)بود، مثلا: مشکل ما موی جوانها نیست،دولت باید به اقتصاد برسه،پول نفت باید بیاد سر سفره مردم و از این جور چیزا. این آقای جلیلی از همین الان داره تو یه عالم دیگه سیر میکنه من فکر میکنم عملکردش خیلی بدتر از احمدی نژاد باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
اگر جليلي رئيس جمهور بشه ، ما از قدرناشناسي که نسبت به احمدي ن‍ژاد کرديم اتستغفارها خواهيم کرد ! ما در آستين آسهاي ديدني داريم که هربار رو ميکنيم ! هيهات
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
نه مقامت محض نه سازش محض فقط منافع ملی که میشه معیشت مردم رفاه مردم کار برای مردم بهداشت آرامش نه اصلاح مدیریت جهانی و این دس حرفا!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
همين آقاي جليلي با اين طرز مذاكره كردن مملكتو به اين روز تحريم و ... انداخته و با ادامه اين سياست همه رو ميخواد به خاك سياه بنشونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
يك ذره عفت كلام هم بد نيست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقا، نقي، نگي، نگو ....
جون مادرتون به جليلي راي نديدا، به جون خودم به خاك سياه ميشينيم. صد رحمت به احمدي نژاد. اصلا بلد نيست حرف بزنه. جون به لب مي كنه آدمو تا بخاد يه جمله بگه.
بابا يكي نيست به اين مردم ساده لوح بگه كه پرايد سوار شدن و به اصطلاح ساده زندگي كردن شرط لازم حكومت داريه اما قطعا كافي نيست. رييس قوه مجريه بايد خصايص و ويژگيهاي مهمتري هم بايد داشته باشه.
خدا به ما رحم كنه از دست اين مردم ساده لوح
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
فرارو این تیتر را اشتباهی زدی شما باید از جلیلی و قالیباف حمایت کنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
مدیر محترم سایت لطفا مثبت و منفی ها را با هر کلیلک یک واحد افزایش دهید تا امار واقعی باشه.
هر چند من هم از طرفداران این سایت هستم ولی متاسفانه چند بار که امتحان کردم نظرات موافق رویکرد سایت با ضریب بالاتری در مثبت و منفیها لحاظ میشه.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
آقاي جليلي و حاميان گفتمان مقاومت ايشان همگي جمع بشوند بروند در يك شهر خاصي از ايران و البته بقيه مردم ايران هم كاملا موافق هستند كه با هزينه بيت المال ملت ايران . خرج خودشون و زندگيشون رو بدهند اما بقيه كشور و مردم رو بگذارند به حال خودشون تا هر گفتماني مي خواهند انتخاب كنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
مثلا زمانی که دولت هاشمی و خاتمی رو کار بودن چه خدمت بزرگی جز فساد به ملت کردن؟
اونایی که طرفداری میکنن از اصلاحات یه مشت خودفروخته و بی دینن
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بزرگترين كمكي كه امثال آقاي جليلي مي‌توانند به كشور بكنند، اينكه هيچ پست اجرايي در كشور نداشته باشند. روي كار آمدن اين گروه راديكال باعث ايجاد هرج و مرج اقتصادي بيشتر در كشور مي‌شود
پژمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
در جواب کسانی که می گویند:"در انتخابات جاهای دیگه دنیا هم همین کنترلها وجود دارد..." باید گفت قبول ما راضی هستیم عینا" مکانیزم کشورهای غربی یا امریکا یا حتی هندوستان در ایران پیاده شود ! من نمی دونم چرا هر وقت صحبت محدودیت میشه ما یاد غرب می افتیم ! چرا آزادیهای اونها رو مثال نمی اریم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
وای بر آن دانشگاهی که ایشان استادش هست هنوز کاغذ پاره های چهل سال پیش را در دست دارد وبرای دانشجویان ارائه مطلب میفرمایند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک حقوقدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقای زیبا کلام حالا مونده بود تو هم اسلام شناس بشی یعنی تو الان حقیقت اسلام رو میدونی؟
به عمرت اگه یه صفحه قران خوانده باشی!حالا هر جوجه از تخم درآمده ای داره اسلام شناس میشه و نظر میده خب بگو من با فلانی مخالف تمام!نه اینکه بیایی پز ندانسته‌هاتو بدی! رشته تخصصی تو حقوقه پس اظهارنظر بچه‌گانه نکن استاد
مجله فرارو