bato-adv
کد خبر: ۱۳۱۶۸۱

ژیلا صادقی: فردوسی‌پور بوی پول مي‌دهد!

ژیلا صادقی، یکی از معدود زنان مجری صاحب سبک است که توانست با خوش کلامی و مهربانانه رفتار کردن هایش در دل خیلی ها جا باز کند. او درباره موفقیت و راز های اجرای در تلویزیون و همچنین انتخابات بهترین مجری به نکات جالبی اشاره می کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
ژیلا صادقی، یکی از معدود زنان مجری صاحب سبک است که توانست با خوش کلامی و مهربانانه رفتار کردن هایش در دل خیلی ها جا باز کند. او درباره موفقیت و راز های اجرای در تلویزیون و همچنین انتخابات بهترین مجری به نکات جالبی اشاره می کند. 
 
این مسیر گویندگی را از کجا شروع کردی؟
خب من با کار گویندگی و بازیگری وارد عرصه هنر شدم و توانستم رسانه را بشناسم. تابستان سال 75 بود که آن اتفاق تلخ برایم افتاد و مسیر زندگی‌ام را تغییر داد، آن زمان احساس کردم برای اینکه بتوانم به خواسته‌هاي درونی و استعدادم پاسخ درست بدهم، وارد عرصه اجرا بشوم. 

جالب است بدانید اولین اجرای من، اجرا کنار آقای «بهروز رضوی» در برنامه «کاپیتولاسیون» کار گروه سیاسی شبکه چهار بود. به هر حال اجرا کنار این مرد بزرگ کار ساده‌اي نبود، اما از خوش روزگار قسمت من شد. اما آن کسی که تشویقم کرد و اطمینان داد مي‌توانم این مسیر را طی کنم و موفق شوم، آقایان «دهقان نسب» و «مجید مظفری» بودند.

آن زمان آرام آرام جلو آمدم و همچنان در همان وادی سیاسی برنامه اجرا مي‌کردم؛ بعد از «کاپیتولاسیون»، برنامه «جهان در مطبوعات امروز» و پس از آن «اقتصاد شبکه خبر» و «جاذبه‌هاي شبکه خبر» را اجرا کردم.

آن موقع به کار اجرا خیلی علاقه‌مند شده بودم، اما همیشه دوست داشتم متفاوت‌تر از دیگران باشم، چون احساس مي‌کردم در این وادی آدم‌هاي قابلی در حال کار‌کردن هستند، اما تقریبا همه‌شان یکنواخت هستند! مي‌خواستم تحولی ایجاد کنم اما احساس مي‌کردم در زمینه سیاسی خیلی مجالی برای بروز خیلی از استعدادها وجود ندارد.

به همین دلیل ژانرم را تغییر دادم و اولین حضورم در یک ژانر دیگر با حضور در برنامه «هشت فصل عشق» ویژه برنامه دفاع مقدس اتفاق افتاد.

اولین بار بود که خانمی در این ژانر اجرا مي‌کرد که خدا را شکر به لطف کارگردانی خوب جناب آقای مجتبی شهردادی آن برنامه جوایز متعددی در زمینه‌هاي دکور، کارگردانی، نویسندگی و اجرا دریافت کرد.

خب آن کار خیلی محدود و مناسبتی بود؛ بنابراین خیلی راضی‌ام نمي‌کرد، اما همین که در کارنامه‌ام به عنوان اولین خانم که در این ژانر اجرا مي‌کند ثبت شد، برایم مایه فخر و مباهات بود.

بعد از آن برنامه از طریق شخص آقای شهردادی، وارد گروه تاریخ و معارف شدم. 

حدود دو سال است دیگر اجرای تلویزیونی نداشته‌ای. دلیلش چیست؟
بله، در این دو سال اتفاقاتی برای من افتاد که نتوانستم روی آنتن باشم، بنابراین احساس کردم این اتفاقات دارد من را از دنیای هنر دور مي‌کند.

دروغ نگویم، یک مقدار وسوسه شدم که سراغ بازیگری بروم، چون پیشنهادات خیلی خوبی به من شد، از جمله پیشنهادی که از آقای «حسن فتحی» گرفتم و ایشان در برنامه «سین مثل سریال» از من با عنوان «سرمایه» یاد کردند و گفتند توانایی بازیگری را در من مي‌بینند.

صادقانه بگویم در مرحله‌اي قرار گرفته بودم که داشتم تصمیم به بازیگری مي‌گرفتم، اما نتوانستم با خودم کنار بیایم و در این دو سال با اجرا روی استیج‌هاي مختلف که فکر مي‌کنم بالای 100 اجرا باشد خودم را راضی نگه داشتم.

خب، مردم خیلی در کوچه و خیابان از من مي‌پرسند چرا نیستی و اجرا نمی‌کنی؟ من هم بهشان مي‌گویم احتیاج به استراحت دارم و باید اطلاعاتم را به روز کنم تا با کوله‌پشتی سنگین‌تری ظاهر شوم و به قولی به تکرار نیفتم.

در فاصله این دو سال احساس کردم بی‌انصافی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی علیه من صورت گرفت که باعث شد یک جورهایی احساس کنم زندگی 18-17 ساله تلاش من در رسانه در حال خدشه دار شدن است.

خودم را مقصر اصلی مي‌دانستم چون احساس مي‌کردم باید با تدبیر بیشتری گام برمی داشتم اما یک جاهایی هم احساس مي‌کردم باید بروم و از حقم دفاع کنم و خودم را بیشتر معرفی کنم. 

وقتی متوجه شدم کمیته مجریان تشکیل داده شده و خیلی دقیق در حال بررسی کردن همه جوانب هستند، تا حدود زیادی خیالم راحت شد و با آرامش نشسته‌ام تا ببینم چه تصمیمی گرفته مي‌شود. مطمئنم این روزنامه را خیلی از مسوولان رسانه‌اي کشورمان خواهند خواند.

وضعیت مجریان امروز رسانه را چگونه ارزیابی مي‌کنی؟
فکر مي‌کنم امروز مجریان قابل و توانایی بالایی در رسانه‌مان حضور دارند و خواهش مي‌کنم به استعدادهایشان توجه بیشتری شود.

یکی از مجریان جوانی که متعلق به نسل سوم مجریان تلویزیون است، خانم «مژده لواسانی» است که خیلی در خفا و آهسته و پیوسته در حال انجام کارش است و من آینده روشنی را برایش پیش‌بینی مي‌کنم. 

عرصه اجرا شوخی‌بردار نیست و نمي‌توانی یک شبه به جایگاهی مثل «احسان علیخانی» یا امثالهم برسی.

من مي‌گویم اجرا یک حرفه تخصصی است که به واسطه‌اش شما ویترین یک رسانه بزرگ به حساب خواهی آمد؛ رسانه‌اي که همه جای دنیا به آن چشم دوخته است. مگر نه اینکه همه امید مردم ما تلویزیون است؟

از تلویزیون برای خودشان برنامه‌ریزی مي‌کنند، تبلیغات و محصولات موردنیازشان را پیدا مي‌کنند، درس زندگی مي‌گیرند، خبرهای روز دنیا را مي‌گیرند و... اما هیچ وقت اتفاق نمي‌افتد دیدن سریال یا فیلم سینمایی برایشان دلیل انتخاب تلویزیون باشد، چراکه آنها یک سرگرمي و برنامه اضافه بر سازمان است، چراکه معتقدم مردم از فیلم‌ها و سریال‌هایمان درس زندگی نمی‌گیرند.

فضا و دنیای اجرا یک رابطه مستقیم با آدم‌هاست و یک جورهایی محک زدن حالت‌هاي درونی خودتان به حساب مي‌آید. اجرا یک آزمایشگاه درونی‌است. یک جاهایی همه‌مان مي‌توانیم خیلی خوب شعار دهیم، درباره زندگی خوب، حرف‌هاي قشنگ، جمله‌هاي خیلی قشنگ و... حرف بزنیم و به کرات چنین چیزهایی را مي‌بینیم، اما طرف در زندگی خودش به هیچ وجه اینگونه نیست! 

دنیای اجرا هم به من مجری خیلی کمک مي‌کند تا خودم را بسازم، هم به مردمم کمک مي‌کند خودشان را پیدا کنند. مجری یک رابطه، وسیله و پل بین من و درونم است و برای همین هم اینقدر جذابیت دارد.

خیلی سال است دیگر برنامه‌هاي تولیدی را اجرا نمي‌کنم، چون در برنامه زنده است که حس زندگی برایم تداعی مي‌شود و رابطه بهتری برقرار مي‌شود. 

هر آدمی در زندگی‌اش شگردی دارد که مي‌تواند به واسطه‌اش موفق شود. شگرد شما چیست؟
چه سوال سختی. اگر شگردم را بگویم در اصل فوت و فن کارم را گفته‌ام! (خنده) فکر مي‌کنم یک سکوت پر معنا و یک خلوت تعریف‌شده مي‌تواند شگرد شما را معرفی کند. شگرد من خوب گوش کردن و خوب نگاه کردن و درک کردن است. 

به نظرت در حال حاضر به کسی مي‌توان عنوان «بهترین» مجری را نسبت داد؟
آخر مي‌دانی، طرف تا مي‌آید بهترین شود، یک جورهایی اوتش مي‌کنند! 

اگر اینجوری که مي‌گویی باشد، پس چرا عادل فردوسی پور اوت نمي‌شود؟
آخر عادل فردوسی‌پور بوی پول مي‌دهد! اصولا مردم ایران به مقوله فوتبال بسیار علاقه‌مندند و از طرفی «عادل فردوسی‌پور» هم امروز تبدیل به شخصیتی شده است که خیلی خوب دارد پول‌زایی مي‌کند.

اجازه بدهید از منظر اجرا «عادل فردوسی پور» را کالبد شکافی کنم؛ او فقط متخصص فوتبال است. اگر بخواهی اینگونه حساب کنی، عادل فردوسی‌پور از منظر اجرا فاقد استاندارد‌های لازم است.

دلیل شیرین شدنش را بهتان خواهم گفت؛ اول اینکه دست روی موضوعی گذاشته که علاقه مردم است، دوم اینکه به واسطه فوتبال چهره شناخته شده و برندی شده است و برای رسانه پولسازی مي‌کند. 

پس از نظر تو عادل فردوسی‌پور بهترین نیست.
نه. 
یعنی گزینه دیگری نداریم که الان بهترین باشد؟!
از نسل قدیم (منظورم نسل اول مجریان است) بهترین مان در خانم‌ها، سرکار خانم ژاله صادقیان است؛ هیچ وقت از صدا، اجرا و صورتش سیر نمي‌شوی.

در آقایان بی‌شک آقای اسماعیل میرفخرایی بهترین است که جلویشان تعظیم مي‌کنم. در نسل ما که نه، بهترین وجود ندارد! درباره مجریان نسل سوم مان هم اصلا نمي‌خواهم قضاوت کنم. درباره این نسل در گفت‌وگویی که مدتی پیش با یکی از روزنامه‌هاي صبح ایران داشتم، گفتم نسل سوم ما، نسل پر‌حاشیه و کم تجربه‌اي است.

شما نگاه کنید، من، فرزاد حسنی و احسان علیخانی با حضورمان انقلابی در رسانه ایجاد کردیم. 

بعضی وقت‌ها مي‌نشینم مصاحبه‌هاي این مجریان نسل جوان را مي‌خوانم که با اصرار تاکید مي‌کنند خودشان صاحب‌سبک هستند و در عرصه اجرا سبکی متولد کرده‌اند! آخر من دارم مي‌گویم تو در این سبک اصلا موفق نبوده‌اي که ادعا مي‌کنی.

شخصا اصلا به این موضوع فکر نمي‌کنم که من سبکی در اجرا ایجاد کرده‌ام یا انقلاب کرده‌ام (که به شهادت خیلی‌ها این کار را کرده‌ام)، من فقط به این فکر مي‌کنم که چقدر مثمرثمر بوده‌ام، به این فکر مي‌کنم که چه کمکی توانسته‌ام به جامعه‌ام بکنم، به این مي‌اندیشم که چقدر توانسته‌ام مردمم را بشناسم، چقدر پیشرفت کردم یا چند واحد این حرفه را پاس کردم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
چرا؟ چرا نظر منو منتشر نکردین؟ لوسها
فرشید
TURKEY
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
دوستان کسی که پس از جستجو تو اینترنت می تونی بشناسیش رو زیاد جدی نگیرید ... خواست خودشو مهم جلوه بده ... ضمنا این بقیه که اسماشون رو برد برا تعظیم و این حرفا کی هستن ؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
من خودم که نه ولی فرزاد حسنیم نه فردوسی پور چقد قر میاد. باور کنید بوی پول به مشامش بخره پشتک دو نیم وارو آفتاب بالانس میره سراغ حرکات قدرتی و جرا می خند؟
كيانوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
شما به خاطر تشابه اسمي با خانم ادب دوست و فرهيخته اي به نام زاله صادقيان تونستيد مدتي در تي وي ديده شويد ولي آخر سر معلوم شد اون كجا و شما كجا_ احسان و فرزاد هم كه به جز جلف بازي و دريدن الفاظ كار خاصي نكردن_اجراهاي بيرون از صداسيما را هم ديدم .شو من بودن تا مجري_
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
نه اعتماد به نفسش خوبه...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۱۹
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
همه دنیا دارن میرن به سمت تخصصی شدن
الان دیگه ارتوپد نداریم بلکه فلوشیپ زانو داریم فلوشیپ مچ دست داریم فلوشیپ کمر و ستون فقرات داریم
عقب ماندگی ما هم برای همینه که تو هرکاری دست می بریم
عادل فردوسی پور تو کل خاورمیانه هم رقیب نداره خانم
دوکتور
SWITZERLAND
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
این خانم اصلن کی هست؟
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
منظور خانم توهین به فردوسی پور نیست.بلکه برای یک مجری خوب بودن رعایت ادب در عین سماجت،داشتن تن صدای خوب و شمرده حرف زدن و مسائلی از این دست مهم است. شما از صد حرف عادل بخصوص موقع جدیت و عصبانیت چند تاشو متوجه می شوی؟ضمنا این خانم همان مجری معروف نیمرخ است که با سبکی جدید به خوبی اجرا می کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
محبوبیت را مردم تعیین می کنند نه خود شخص .
کدوم یک از مجری ها شجاعتی مثل فردوسی پور دارند یک مثال بیاورید!
(ماجرای نماینده اراک، رفتن تیم صبا به قم، دلالی در فوتبال، ماجرای علی کریمی و...)
به خاطر همین چیزهاست که مردم دوستش دارند. وگرنه کیه که ندونه اگر فردوسی پور اهل زد و بند و پول پرستی بود می تونست چه کارها که بکنه.
توی این سالها چند مجری دیگر ورزشی خواستند در رقابت بابرنامه 90 بخصوص فردوسی پور، برنامه روی آنتن ببرند ولی الان نه خودشان هستند و نه برنامه شان.
باید ظرفیت روحی مان را برای احترام به افراد موفق و مردمی بالا ببریم.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
چرا تصويري از اين خانم هنرمند نزديد تا با چهره او آشنا شويم . خيلي بد است كه با كسي مصاحبه كنيد و تصوير او را ارائه ندهيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
شاید فردوسی پور از لحاظ اجرای دیداری خیلی خوب نباشه اما از لحاظ گزارش فوتبال بهترینه و هیچ کسی به پاش نمی رسه.
فوتبالدوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
مگه قراره صدمن پودر و ماتیک بزنه بیاد برنامه فوتبالی اجرا کنه؟؟؟
اصل اطلاعات - تخصص - اشراف به موضوع و صداقت و رو راستیه که فردوسی پور از همه بیشتر داره. ادا وعشوه هم مثل بعضیا نداره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
بلد نیست بازی را گزارش کند. فقط به زندگی خصوصی بازیکنان کار دارد. فلانی چند تا زن داره .فلانی چند تا خونه داره. فلانی.... مخصوصا بازیکنان لیگ های خارجی.
فوتبالدوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
ناشناس عزیز پاسخگو اینجا دارند از فردوسی پور حرف میزنند نه خیابانی!!! راستی تا حالا گزارش عادل رو دیدی ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
به این جمله دقت کنید:
"عرصه اجرا شوخی‌بردار نیست و نمي‌توانی یک شبه به جایگاهی مثل «احسان علیخانی» یا امثالهم برسی. "
حالا مثلا علیخانی با اون اجراهای مسخره ش به کجا رسیده که این خانم اینقدر شیفته ش شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
چون ايشون مجري خوبي نيست و حالا از احسان عليخاني تعريف كرده پس عليخاني هم اخ ميشه؟
بدون شك احسان عليخاني يكي از قويترين مجرياني است كه تا حال در تلويزيون اجرا داشته.
من خودم اصلآ اهل وقت تلف كردن با تلويزيون ايران نيستم ولي برنامه هاي قبل از افطار احسان عليخاني و اجراهاي ماندگار احسان كرمي در راديو هفت را از دست نداده ام.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
من کاملا موافقم که علیخانی مجری خوبی نیست و با اجراهای متکبرانه و همراه با غرورش به شعور بیننده توهین می کند و بعلاوه از لحاظ اطلاعات هم ضعیف است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
رادیو 7 کجا و برنامه علیخانی کجا؟
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
یک جورایی مجریها خیلی جلف شدن!! یعنی به جای اینکه به موضوع بپردازن همش در حال خودنمایی و به رخ کشیدن اطلاعات شخصیشون با کلمات قلنبه سنلبه هستن!! این بخصوص توی اجراهایی که مثلا در مقابل یک کارشناس نشستن خیلی آزار دهنده هست! شاید به خاطر همین هست که برای ما حتی گاهی غیر قابل تحمل می شن!! البته نمیشه الگوگیری مجریان از برنامه های پر بیننده خارجی رو انکار کرد! ولی ایراد اینه که نمیشه الگوی رابطه صمیمانه و خودمونی در یک شوی تلویزیونی زرد رو برای مثلا یک برنامه کارشناسی و چالشی جدی استفاده کرد مقاسه وقار و لحن و شخصیت مجریان بزرگی مثل آقای میرفخرایی یا خانم صادقیانی که خود خانم صادقی نام بردن با بعضی از مجریانی که به زور عبارتهای سبک با لحن های عجیب ( مثل "قررررررررربونت برم" و "ما خییییییییییلی مخلصیم" و امثالهم) می خوان به برنامه هیجان بدن منظور منو می رسونه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
من که از وقتی احسان علیخانی رو از برنامه ماه عسل حذف کردند حتی دیگه یک قسمتش رو هم ندیدم.فقط احسان
alireza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
مغرور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
من اولا که اومده بود اجراش و اعتماد به نفسش رو دوست داشتم،اما یه مدت که گذشت اجراش مثل آدمای طلبکار بود و انگار دعوا داشت!غیرقابل تحمل بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
جلوی مدیران صدا سیما تعظیم کردی و دیگه چه کار کردی که با این صدای گوش خراشت مجری شدی؟؟؟
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
نه بابا بی انصافی نکنید ایشون اظهار فضل زیادی کردن و تو حرف مهمان برنامه پریدن و جیغ جیغ کردن و منم منم کردن هم خیلی بلده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
با عادل موافقم
sara
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
سلام،ببخشید که رک میگم ولی خانم صادقی کاملا داشت مزخرف میگفت و از خودش تعریف میکرد این یک جور خودبزرگ بینیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
تا حالا اسمش رو هم نشنيده بودم
نیما امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
اوت بودن از موضوع یعنی همین. شما تا بحال ضدای ژیلا صادقی را نشنیده ای؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
فقط سربسته حرف زده.بعد از اون اتفاق تلخ. دئسال کار نمیکنم و به نظرم تقصیر خودم بوده....
ولی در مورد عادل بی انصافی کرده عادل رو مردم به خاطر اطلاعات و صداقتش دوست دارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
نفرتم از این شخص بیش از پیش شد.شاید تفاوت شما و فردوسی پور این هست که برخلاف شما آقای فردوسی پور توانایی به چالش کشیدن و انتقاد از افراد هست ولی تنها کاری که شما میتونید انجام بدید تعریف از مهمان برنامه هست تا جایی که طرف مقابل هم می دونه دارید شیرین کاری می کنید.ادم حالش از اجرای مصنوعی و تعریف بیجای شما بهم میخوره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
حیف که یک مثبت بیشتر نمی شه داد!!! خیلی موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
خدایش خوب شد که این خانمه دیگر برنامه نداره تا ما رو مستفیض کنه! خیلی چاپلوس و بادمجون دور قاب چین بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
حالا این خانم صادقی کی هست؟
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
آدم مهمی نیست . نگران نباش که نمیشناسیش خیلی ها نمیدونن کیه و هیچ مشکلی هم ندارند.شاید هم بهتر که ندیده باشندش.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
خانم؛ راستش من شما رو نمیشناسم؛ اما خواهش میکنم به کسی که مورد احترام مردم چه زن و چه مرد هست حداقل در ظاهر احترام بگذارید و اگر انتقادی از اجرایش دارید بیان کنید نه آنکه جای قاضی بنشینید و حکم صادر کنید
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
درمورد فردوسی پور حرفشان کاملا درست است. اولین لازمه یه مجری خوب فیزیک مناسب و مهمتر از آن صدای خوب است . درمورد شرایط فیزیکی ایشان بهتر از چیزی نگوییم اما و حشتناک ترین وجه منفی اجرای او صدایی است که به سختی قابل شنیدن و فهم است .صدایی تو دماغی که از ته چاه بیرون می آید . طرفداران ایشان می توانند قضاوت کنند که هنگام پخش برنامه نود چه دردسری با صدای او دارند و کنترل بدست به محض به حرف آمدنش ولوم تلویزیون را چند درجه بالا می برند و به خاطر شنیدن مطالب ذاتا جذابی که مطرح میکند ، صدایی را تحمل می کنند که هیچ برنامه و حتی کانالی به خود ندیده است. این دو خصیصه منفی جدای از حرکات سخیفانه ، دایره لغات بسیار محدود ( به نحوی که از یک جمله در یک بحث و مکالمه تلفنی بارها و بارها استفاده مینماید) و سوء استفاده از فضای روانی فوتبال کشور برای رسیدن خواسته های خود و دیگران می باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
فردوسی پور اولين کسی بود که موضوعات فوتبال و داوری رو به چالش کشيد و با اين کارش خدمت بزرگی به ورزش کشور کرد.
حسین
UNITED KINGDOM
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
انصافا تو خودِ ژیلا صادقی نیستی که با اسم مستعار نظر گذاشتی..؟!؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
اولا برو تلویزیونت رو درست کن این خانمی که این حرفا رو رده از حسودیش بوده کی میگه عادل اطلاعات نداره اون همیشه با مطالعه میاد بعدش هم همین اجرای ساده و به دور از غرورش عادل رو عزیز کرده خانم صادقی کمی غرور رو کنار بزار
نازنین
GERMANY
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
اقا جان مشکل یا از گوش شما هست یااز تی وی خونتون در هر دو حالت درمان پذیر هست لطفا" اقدام فوری کنید الکی هم گیر ندین به مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
نه اینکه سایر مجریان و گزارشگران تلویزیون صدی داوودی و فیزیک آلن دلون دارن؟!
چرا رک و راست نمی گید از اینکه مردم یکی مثل فردوسی پور رو قبول دارند ناراحتید یا بهتر بگم از حسادت دارید دق می کنید!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
اره بخاطر همین صدای گوش خراششه که هر هفته دو سه میلیون اس ام اس واسش میفرستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
بابا انقلاب
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
بابا استاندارد - فیزیک خوب - با شگرد! - همه چیز دان - فیلسوف - هنرمند - زرنگ ........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
ماشاالله به این تواضع و فروتنی!!!!!!!!!منظورم خانم صادقی هست
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
فردوسی پور بهترینه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
با کلامی جلف و زننده می گفتی بهتر بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
"شما نگاه کنید، من، فرزاد حسنی و احسان علیخانی با حضورمان انقلابی در رسانه ایجاد کردیم"
شکسته نفسیش منو کشته!
ناشناس
POLAND
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
به خصوص این احسان علیخانی!!! هر کسی رو که می شناسم نسبت به این بشر آلرژی داره. این خانم رو هم که اصولاً کسی نمی شناسه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
علی ضیا وسلوکی هم شاید خوب باشند سرکار خانم!!
از ژانر صحبت کردید به نظرم فوتبال شاید زیرمجموعه ای است از ژانر ورزش که البته بی گمان خود فراژانر شده است.به همین خاطر اگر میرفخرایی عزیز یا حسنی و علیخانی محترم یا حتی خودشما یک دقیقه در نود اجرا کنید به خیلی از حقایق پی خواهید برد. راستی بهتره هر کس در یک موضوع متمرکز شود و در ان بهترین باشد.بی شک عادل عزیز نیز از این نگاه بهترین است.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
بهتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران!
عادل بیریا
UNITED STATES
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1- مثل اینکه این خانم هنوز نمیدانند که تلویویون خیلی وقت است که " امید مردم ! " نیست.
2- صداقت - سادگی و بیریایی عادل فردوسی پور چیزیست که در دل مردم نشسته نه ادا و اطوارهای لوس و بیمزه مجریان استاندارد دار !!!
3- فروتنی و بی ادعا بودن "شما که با حضورتان انقلابی در رسانه ایجاد کرده اید " ما رو کشته و از تلویزیون بیشتر منزجر کرده!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
آورین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
این چه تیتر مزخرفیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
چقدر منم منم آخه بابا!! مشک آن است که خود ببوید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
من که راستش از اجرای این خانم خوشم نمیاد. ضمناً به نظر من آقای فردوسی پور محبوبیتش را مدیون صداقت و رک گویی اش است که در دیگر مجریان تلویزیون در هر عرصه ای کمیاب است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اعتماد به نفس شما بیش از حد بالاست خودتونو با امثال احسان علیخانی مقایسه می کنید و عادل فردوسی پور را هیچ میدانید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
این اعتماد به نفس نیست عزیز جان،غرور کاذب هست که بعضیها خودشون رو پشت این نقاب قایم میکنند!!!!
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
از ته دلم میگم.خانم صادقی یکی از ضعیف ترین مجریهایی است که تلویزیون به خودش دیده.علتش هم اینه که با پریدن زیاد میان صحبتهای میهمان واصرار عجیب بر اظهار فضل درباره موضوع برنامه توازن وریتم برنامه را بهم میزنه وبیننده را عصبی میکنه.به عقیده بنده ایشان شاید در قسمتهای دیگر صدا وسیما بجز مجری گری بهتر عمل کنند.
رضا حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
عادل اگر مجری بدی بود نزدیک به 30000000پیامک نداشت تازه کدام برنامه تلویزیونی تونسته در یک برنامه 4 میلیون پیامک داشته باشد خانم صادقی انسانی موفق است که بتواند در یک زمینه فعالیت کند واگر نه از این شاخه به ان شاخه کاری ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
چي ميگه؟!!!
MARYAM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
یه نظر من لوس ترین ، بی سواد ترین و ضعیف ترین مجری تلویزیون که تا حالا برنامه های تلویزون را اجرا کرده خانم صادقی هست
همون بهتر که نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
ای که گل گفتی ! کاش میشد صد تا مثبت داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
احسان عليخانی؟ با برنامه های لوس ماه رمضون؟ اصلا کسی برنامه هاشو نگاه می کنه؟ من يه بار ده دقيقه نگاه کردم حالم به هم خورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
یک میلیون مثبت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
اتفاقا من فقط وقتی احسان بود ماه عسل رو نگاه میکردم
حسین
UNITED KINGDOM
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
خانم صادقی همین واست کافیه که همه باید اسمتو تو اینترنت سرچ کنن تا بدونن اصلا کی هستی.!!!!
حسن فردوسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
ایول آقا حسین با کمالات.
ناشناس
CANADA
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
اصلا مگر تو ایران تو مجری خوب داریم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
فردوسی پور کی هسته
کرمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
احتمالا" از همشهریان جنابعالی " هسته " !!! ضمنا" خیلی هم ارادت داریم عادل خان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
اين خانم كه مصاحبه كرديد اصلاًكي هست
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
من با نظر رضائی کاملا موافقم که می گوید: "انم صادقی یکی از ضعیف ترین مجریهایی است که تلویزیون به خودش دیده.علتش هم اینه که با پریدن زیاد میان صحبتهای میهمان واصرار عجیب بر اظهار فضل درباره موضوع برنامه توازن وریتم برنامه را بهم میزنه وبیننده را عصبی میکنه".
انصافا همین طوره .تو کار مجری گری که خدمتی به مردم نمی کنه و برعکس میره رو اعصاب. بابا یکی به این خانم بگه مردم به اندازه کافی اعصابشون از مشکلات کشور داغونه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
درود بر مجریانی مثل فردوسی پور علی ضیا حاج عبداللهی شهریاری و ...... غیر از این خانم از دماغ فیل افتاده با این حرف زدنت خودت رو بیچاره کردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
ضرب المثل قدیمی میگه چون تو دیگ گوشت نیست چغندر پهلوونه! خانم محترم برو تواضع رو از بهترین مجریان رسانه ای دنیا یاد بگیر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
آووورییین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
از نظر روانشناسي اين خانم دچار نوعي خود شيفتگي است و اگر روش ميشد فرزاد حسني و احسان عليخاني رو هم له و لورده ميكرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
خانم عزيز مگه 6 تا كانال ديگه برنامه فوتبالي ندارن چرا اونا موفق نيستن...بهتره در حضور عموم به همكارتون احترام بگذاريد و حسودي نكنيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
آورین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
حالا این خانم ژیلا صادقی چه برنامه ای اجرا می کنه؟ کیه؟ چه شکلیه؟ سبکش چیه؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
سبک نداره... سبُک بازی داره
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
آقا رضا نميدونم چند سالته و چجوري اولين بار صداي فردوسي پور رو شنيدي. ولي من و هم نسلي هاي من اولين بار صداي عادل رو توي گزارشاي فوتبال شنيديم و باهاش آشنا شديم و در نهايت شيفته اون صدا شديم و بعد از اين داستانها تازه چهره يا بقول خودت فيزيكش رو ديديم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
نظرشون در مورد خانم ژاله صادقیان رو قبول دارم ، همین .
متعجب
UNITED STATES
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
خانم صادقی خودت راخیلی باور کردی در عرصه مجری گری آنچه به دل مردم می نشیند صداقت در کلام است که عینا" به بیننده منتقل میشود وگرنه پاچه خواری که در بین مجریان چیزی عادی ومعمول است وکار شاق وفوق العاده ای نیست که شما به آن افتخار می کنید ودر پاسخ دوستی که گفتند فردوسی پور در بیان کلمات مشکل دارند عرض میکنم ایشان دارای تن صدای مخصوص به خود است واز نظر سواد بالاتر از خیلی مدعیان اجرا مثل خانم صادقی هستنددرضمن بسیاری از خبرنگاران اعزامی صداوسیما به بلاد کفر قادر به بیان بعضی از حروف وکلمات نیستند مثل آقای... درضمن خانم ژیلا صادقی راههای بهتری هم برای مطرح شدن وجود دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
متاسفانه برخی از دوستان در انتقاد از خانم صادقی ادب رو رعایت نکردند اگرچه بنده بانوع نگاه ایشان و برخی از صحبتهایشان به شدت مخالفم ولی ایشان مجری قدری است.
ناشناستر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
ببخشید " مجری قدر " اصطلاح خود خانم صادقی نیست؟؟؟؟؟
azzerilla
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
شما نگاه کنید، من، فرزاد حسنی و احسان علیخانی با حضورمان انقلابی در رسانه ایجاد کردیم.

شخصا اصلا به این موضوع فکر نمي‌کنم که من سبکی در اجرا ایجاد کرده‌ام یا انقلاب کرده‌ام

!!!!!!!!!!!!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
کی گفته فرزاد حسنی انقلاب کرده به نظر من فقط سعی داره با این اجراش فقط در رسانه جلب توجه کنه و گنده بشه ولی مردم کسی که دلسوز باشه و ادا در نیارد را خوب میفهمند عادل فردوسی پور شاید از نظر شما ایده آل نباشد ولی صداقتش برای همه مشهوده و اصلا در حدی نیستیدکه خودتونو با ایشان مقایسه کنید بهتره با همون فرزاد در یک سطح باشید واقعا براتون متاسفم نارسیس
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
دقیقا
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
اگر ایشون با فرزاد حسنی در یک سطح بود که فرزاد حسنی خودکشی میکرد برادرجان.تورو خدا حسنی رو با اون اجرای قوی وحاضرجوابی واطلاعات بالاش با این مجریهای درجه دو وسه مقایسه نکنید.خواهش میکنم.تمنا میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
جالب هست تمام این هایی که با پارتی و سفارش وارد تلویزیون می شوند بعدش اینهمه قیافه می گیرند فردوسی پور حداقل اش این است که نان استعداد و سوادش را می خورد ضمنا اصلا هم پولکی نیست
اوري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
من فقط يك جمله مي تونم بگم : واقعاً متاسفم واسه اين خانم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
این چشم تنگی ها کی میخواد تمام بشه نمیدونم بابا تو خودت چی هستی چکار به یکی که موفق هست داری؟ مطمئن باشید اگر شما انقلابیون پشتوانه مردمی داشتید به راحتی نمیتوانستند از چرخه بیرون بیاندازنتان
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
هنوزچهره ايشون رو روي بيلبردهاي تبليغاتي كه لوازم خانگي رو تبليغ ميكرد يادمون نرفته اگه فردوسي پوربوي پول ميده شما كه ازهرفرصتي براي استشمام اين بواستفاده ميكنيد.
خواننده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
وقتی نظر این خانم را در مورد رک و قوی مثل آقای فردوسی پور خواندم ، بنظرم رسید حتما یک مجری دسته 3 و4 است که این حرف را میزنه ، ولی وقتی از اینترنت عکس این خانم را دیدم فهمیدم که این کلمات از زبان افراد متملق و ضعیفی چون ایشان خیلی دور از انتظار نیست . ایشان در جهل مرکب بسر میرند.....
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
عادل بوی پول میده یا اونکه عکسش رو بیلبورده؟در ضمن یادمه این خانم چقدر به هموطنانش فتنه گر و...می گفت.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
واقعا ایول داری خانوم. آدمی مانند شما ندیده بودم که اینقدر تعریف کنه از خودش. فردوسی پور سرورته. احسان علیخانی هم که اصلا نمیدونم چی بگم. اون اصلا در حد یک مجری نیست. اصلا حرف زذنشو هم بلد نیست با مهمونش.چون چندبار اعصابمو خورد کرده با بی ادبیاش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
این بنده خدا کلا تو توهم به سر میبره . دلم براش سوخت . بیماری و اعتیاد به شهرت تمام وجودش رو گرفته ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
دو ساعت تو اینترنت گشتم ببینم این ژیلا صادقی کیه که اینقد از خودش متشکره.اه اه اه حالم بد شد جدا خانوم اعتماد به نفست خیلی زیاده .در ضمن به عادل ما هم توهین نکن. باید ببخشیدا قد این حرفا نیستی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
ببخشید ایشان کدوم شبکه هستند؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
وب سايت شخصيشون رو هم ديديد؟
من كه متوجه نشدم چه حرف جديدي در اون مي خوان بزنن جز اينكه هر جا ازشون اسمي برده شده رو اونجا ياداوري كنن!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
ژاله خانوم ، كار عادل فردوسي پور درجه يكه، شجاعه، مثل شما هم تو ماه مبارك رمضان به ميهمان برنامه اب پرتقال تعارف نميكنه، در ضمن بجاي نون قرض دادن به بقيه ، كيفيت كارتون رو بالا ببريد و همون برنامه هاي اشپزي رو مجري گري كنيد كافيه.
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
مجری فقط و فقط احسان علیخانی
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
بقوله علی دایی یه عده خودشونو با من درمیندازند تا بزرگ بشن.
حالا خانم صادقی هم یه سره فردوسی پور فردوسی پور می کنه
امید حسنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
اوه اوه جدآ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
البته از یک نظر درست میگه. اگر عادل فردوسی پور برای آقایون پولساز نبود، خیلی وقت پیش حذفش می کردن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
متاسفم که احسان علیخانی شده مجری موفق برای ایشان .احسان علیخانی در برنامه هاش مدام به شعور بیننده توهین میکنه و با ان حرفهای پراز ریا میخواد که از مصاحبه شونده هم حرفهای ریائی بزند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
خودشیفته صادقی!
به دوستان توصیه می کنم در گوگل نام ایشان را جستجو کنید. توی صفحه بیوگرافیشون نوشته:​
سایت شخصی ژیلا صادقی نیارکی مجری موفق و برتر شبکه سوم سیما!!!!!!!!!!!!!!!
در جای جای وبسایت از خودش تعریف کرده. مثلا: مجري اين برنامه ژيلا صادقي مجري توانمند و حرفه اي است كه اجرايش دوست داشتني و جذاب است!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
کو تصویر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
يه كم هندونه بزار زير بغل خودت
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
خوبه ازین پس عادل هم بیاد بگه: آسمون دلاتون آفتابی باشه، زمینای فوتبالتون سبز سبز و رنگ پیرنتون صورتی مایل به گل یاس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
کلی خندیدم حاجی دمت گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
اين خانم محترم با عقده حسادت سعي كرده با تخريب عادل فردوسي پور خودش را مطرح نمايد چون خيلي ها هستند كه براي اولين بار اسم ايشونو مي شنوند.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
بابااین خودشیفته سایت اختصاصی هم داره.
بچه ها بریم توسایتش اشکش رودربیاریم؟
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
خود شيفته من اينقدر از اجراي اين خانم بدم مي اومد كه خدايا، خودشو با فردوسي پور مقايسه ميكنه، عزيزم شما بويي از آزادگي نبرديد، يعني همون صفتي كه عادل دارد(آزادگي)
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
در حدی نیستم که نطری بخوام بدم ولی هر آدمی میفهمه که فردوسی پور تو تمام مجریان رسانه بهترین اجرا رو داره.
محبوب ترین مجری که تاحالا صدا سیما به عمرش دیده فردوسی پور بوده که اینو میشه از روی تعداد پیامک های ارسالی به برنامش هم فهمید.
حتی مادر من که فوتبالی نیست هم از برنامه نود و اجرای فردوسی پور لذت میبره چون بی پرده چالش هارو بیان میکنه و اصلا به فکر چاپلوسی مثل خیلی از مجریان صدا سیما نیست.

پول ساز هم باشه حلالش پون ما از برنامش لذت میبریم.

در جواب معیار های مجری گری هم که بگم یکی از معیارها جذب مخاطب برای برنامه هست. چیزی که هیچکدوم از مجریای تلویزیون نتونستند انجامش بدن ولی یه آدم فوتبالی تونست انجام بده.
در این صورت واسه تمام مجری های صداسیما که شغل حرفه ایشون مجری گریه متاسفم که نتونستند همچین برنامه ای داشته باشن.

برنامه های فردوسی پور حداقل بینندش نزدیک به 5 ملیون نفره. یعنی از هر 15 ایرانی یک نفر این برنامه رو میبینن.
حالا به من بگید که آیا از هر 15 نفر ایرانی یکی فوتبالیسته؟ به فوتبال علاقه داره؟

فرق برنامه نود با بقیه برنامه ها چه ورزشی چه سیاسی چه هنری چه ... تو اجرای عادل فردوسی پوره و به فوتبالی بودن برنامه ربطی نداره چرا که اگه این طور بود برنامه ورزش از نگاه دو هم باید میلیونی مخاطب داشته باشه.

مجری که بتونه بیش از 10 سال تو یه برنامه بمونه مجریه نه کسی که تو برنامه ای که میره از قبل میدونه که سال بعد جاش یکی دیگست.
تمام.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
موندم با چه اعتماد به نفسی خودتو با عادل فردوسی پور مقایسه می کنی؟؟؟؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
ژیلا صادقی کی هست اصلا؟؟؟؟
جدی میگم، یه عکسی مسذاشتی بشناسیمش که کیه داره درباره عادل عزیز اینطوری صحبت میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
انقلاب در تلویزیون!!!!اعتماد به نفسو داشتین....
مجله فرارو