bato-adv
bato-adv
bato-adv

سخنان لیلا حاتمی در برلین جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

فرارو- لیلا حاتمی‌ بازیگر سینما در کنفرانس خبری فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی در فستیوال فیلم برلیناله در برلین‌ از نحوه برخورد  با معترضان و ناآرامی‌های خیابانی در دی ماه امسال به‌تندی انتقاد کرد.

سخنان لیلا حاتمی در برلین جنجالی شد

به گزارش فرارو، لیلا حاتمی در فستیوال فیلم برلیناله گفت: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و عصبانیت و ناراحتی شدید خود از نحوه برخورد با معترضان در ایران را اعلام کنم.»

این هنرپیشه ایرانی گفت: «شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

حاتمی این سخنان را اولین اظهار نظر سیاسی خود خواند.

ویدئو سخنان حاتمی بارها در شبکه های اجتماعی باز نشر شده است.

سخنان لیلا حاتمی واکنش‌های دوگانه‌ای را برانگیخته است. در حالی که برخی در شبکه‌های اجتماعی از اظهارات او به طور گسترده‌ای استقبال کردند اما عده ای نیز به انتقاد از سخنان او  پرداختند.

خبرگزاری فارس‌، در واکنش، این سخنان را "عجیب" و "دور از انتظار" توصیف کرد.

سایت اصولگرای مشرق  نیز در گزارشی از "جشنواره اشتباهات" حاتمی نوشت.

به نوشته مشرق حاتمی "حتی فن بیان اظهار نظر سیاسی را هم ندارد، چه برسد به اطلاعات دقیق سیاسی!"

bato-adv
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
کلا راجع به این خانم:نمیدونم کی این همه اعتماد به نفس به این خانم داده که راجع به همه چی اظهار نظر میکنه.شرم اوره که یه عده همیشه ازش طرفداری میکنن.مشکل این خانم غرور و ادعای بی جاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
این حرفای نابخردانه فقط یک جواب دارد.خانوم حاتمی در کاری که نه به شما ربط دارد نه درمورد آن میفهمید اظهار نظر نکنید.شما حتی نمیدونید چند نفر و چجور کشته شدن.
البته قابل درکه ضد ایران حرف زدن یکی از متد های برنده شدن در اینجور مراسم هاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
خيلي جالبه! بعضي از بازيگراي ايراني كمترين تحصيلات تخصصي در مورد مسائل مختلف كه سهله كمترين تحليلم در موردشون ندارن بعد در مورد همه چيز اظهار نظر ميكنن حالا اگه يه نفر بخواد در مورد سينما چيزي بگه صد تا انگ ورود بدون تخصص در مسائل بهش ميزنن پ ن : سطح زبان انگليسي دانش آموزاي دبيرستانيم از ايشون بالاتره همه سلبريتي دارن مام داريم!
مهتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
فقط میتونم بگم متاسفم... ولی عزیزم راه جلب توجه و....‌ این نیست.....
همین امثال شماهاهستن که مملکتو خراب میکنن
یه عده که تفاوتی باداعش ندارن حمایت میخوان؟این که از اعتراض گذشته.‌‌‌...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
من نمیدانم بعضی ها و از جمله خانم حاتمی با چه منطقی از آشوب خیابان پاسداران تعبیر اعتراض میکنند. اینکه عده ای بیایند با زور قمه و قداره بخواهند خیابان را ببندند ، یک کلانتری را اشغال کنند و بعد به منازل و اموال مردم حمله کنند و عوامل انتظامی را بکشند ، اعتراض است؟؟؟؟
اتفاقاً قبل از اغتشاشگران، باید مسئولین انتظامی چنین کشوری به جرم سهل انگاری باید دادگاهی شوند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۸
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
هیچی دیگه از الان به بعد انگ مزدوری و جاسوسی و ممنوع التصویری را باید تحمل اینجا تحمل حرف حق را ندارند
چون حقیقت در این کشور سالهاست که مرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
نظرشو گفته و درست هم گفته منتهی حکومت اننتظار داره هرکاری بکنه و همه تقدیسش کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حقیقت مد نظر شما و عروسک هایتان آزادی جنسی و بی حجابی است نه درد اقتصاد و معیشت مردم برای اینکه معیشت و اقتصاد را هم همین امثال شما که فکرو حرکتتان فقط در جهت آزادی های جنسی است به این حال و روز انداخته اید و حالا بر ویرانه های این اقتصاد بیمار عربده می کشید و گلوتونو جر می دهید و مثلا مدافع توده مردم شده اید حال آنکه درد واقعی مردم هیچ وقت دغدغه شماها نبوده از این خانم و بقیه عروسک ها هم با اون سابقه خانوادگیشون انتظاری غیر از این حرف ها نمی ره به هر حال الان امیدوارند توی همون گنداب آلوده قبل برگردند و باید هم از جیب مردم خرج کنند
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض... قالوا انا نحن مصلحون..... و هنگامی که به اینها گفته شود در روی زمین فساد نکنید ..... می گویند همانا ما اصلاح طلب هستیم.....این است حقیقت اصلاح طلبان ایران
ناشناس
United States
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حالا فردا کیهان شروع میکنه به حمله کردن به لیلا حاتمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حرف حق؟!!
شورش رو درنیار عزیز...
اینکه مثلا کامیونی رو خلاص کنند که برود روی خودروی مردم و دو نفر کشته بشوند، این الان اعتراضاتی بوده که سرکار حاتمی بهش اشاره کرده اند؟!
یا تو شلوغی و در حالی که هیچ نیرویی از وزارت کشور مجوز سلاح نداشته، یکی تیر میخورد و کشته میشود، اعتراضاتی بوده سرکار حاتمی بهش اشاره داشتند؟!
چندی ماه بود که اعتراض های مختلف برپا بود، همه هم گفته بودند که اعتراض حق مردم است و باید پیگیری هم بشود... اما اینکه یهو روی این مسئله سوار بشوند و قائله درست بشود و شلوغ کاری بشود و اغتشاش و تشویش ایجاد بشود و در این بین یه عده هم کشته شوند، این الان اعتراضات است؟!!
همه توانستند اعتراض را با اغتشاش تفکیک کنند، اما هنوز عده ای گیر دارند! البته از روی غرض...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
فکر کنم وضع خيلي خرابه که اين موجودِ يخ زده و منفعل هم واکنش نشون داده! لابد خواسته در آينده احتمالي ايران براي خودش جايگاهي فراهم کنه. غافل از اينکه اگه اون شيوه اي که در اعتراضات اخير ديديم تداوم پيدا کنه ديگه بايد با ايران خدافظي کرد و خيلي از جمعيت هشتاد ميليوني فعلي رو هم در آينده در کنار خودمون نخواهيم داشت! حالا شايد خيلي هم بد نباشه!! يعني بعد از اين که يک دل سير هم رو زدند و کشتند و همه عقده ها و کينه ها خالي شد براي جمعيت باقي مانده در ايرانستان مشکل کم آبي و بيکاري وجود نخواهد داشت.آدم بايد هميشه مثبت باشه:)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بیچاره یه کامنت گزاشت برادران داعش حمله کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تو این کشور به سنگ قبر مخالف هم عزیزان دلواپس رحم نمیکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ناشناس 12:39گناه غیر همفکران شما نیست که در مورد هر مشکلی اعتراض کنند شما درخواست آزادی جنسی برداشت می کنید و بی حجابی.می گویند اقتصاد شما می خوانید فحشا!!می گویند سیاست خارجی شما می گویید غربزده و مرعوب!!،
ناشناس
Canada
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اعتراض خانم لیلا حاتمی , هنرپیشه محبوب من , کاملا بجا و به حق است. ولی من متاسفم که ایشان این حرفها را به خارجی ها زده . اگر فکر میکنید که خارجی ها کوچکترین اهمیتی به آزادی در ایران میدهند سخت در اشتباهید. . خدا اموات همه را بیامرزه , بابا بزرگ من میگفت به هیچکس نگو تنبان ندارم . تنبان برات نمیخرند که هیچی , ابروت را هم میبرند .خارجی ها نه تنها هیچ کمکی به ما ایرانیها نمیکنند این حرفها فقط خوراک دشمن های قسم خورده ما مثل نتانیاهو و ترامپ میشود که از آنها چوبی بسازند و به سر ملت نجیب ایران بکوبند. خانم حاتمی مقیم ایران است و میتوانست همین حرف ها را به مخاطبین ایرانیاش بگوید.
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
دقیقا منم با این دوست یخ زده و منفعلمون موافقم که اگر سرکوب به همین شکل ادامه پیدا کنه و موفق بشند اصلاح طلبان و تحولخواهان رو بیشتر از این منزوی کنند یا فراری بدند چیزی از جمعیت هشتاد میلیونی باقی نمیمونه و اون عده قلیل که باقی میمونند میتونند با خوبی و خوشی در کنار هم بشینند و فیلمهای حاتمی کیا رو تماشا کنند
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
نه اتفاقا از الان به بعد باید منتظر مو ج جوایز خارجی که بهش خواهند داد در راهه!
اینم یه روشه برای انتخاب شدن در جشنواره های خارجی :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بزودی این عزیز دلت راه گلشیفته رو تو اونجا ادامه میده شماها هم براش هورا بکشین
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
راست كفته ازادي نيست ازادي قبل از انقلاب بود ميكيد نه از مامانش زري خوشكام ببرسيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اینجا جای جاسوس و مزدور و دروغگو و منافق و وطن فروش خائن نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
عزیزان توجه نمیکنن که ایشون به نا ارامی های دی ماه اعتراض کردن نه بهمن ماه.
بحث با اتوبوس رد شدن و کشتن نیروهای انتظامی مربوط به یه موضوع دیگه بود که کلا قضیش متفاوته و ایشون راجب اون اظهار نظری نکردن.
صحبت ایشون مربوط به اعتراظات مردم عادی بود که از شدت فشار اقتصادی و دروغهای مسئولین محترم و عدم توجه به حقوق شهروندی به وجود اومده بود.
اعتراض به نحوه برخورد با انسانهایی که حداقل حقشون رو طلب می کردند.
اعتراض به افرادی که تا دیروز تحریم رو کاغذ پاره میدونستند و بعد از این که مملکت رو به فنا دادن تازه یادشون افتاده بیان و از حقوق مردم دفاع کنن.
اعتراض مردم در دی ماه فقط و فقط از بی اعتمادی به حکومت نشئات میگرفت که باعث و بانیش کسی جزء خود مسئولین نظام نبودند. حالا اگه هم یه عده دیگه هم از این آب گل الود ماهی میگرفتن فرقی در اصل قضیه نمیکنه و نمیشه اسم منتقدین رو خائن، مزدور گذاشت.
محتاج کمی تفکر، کمی انصاف و کمی ترس از خدا از تمام دوستانی که یک طرفه فقط بلدن در مقابل هر انتقادی گارد بگیرن
sokoot
United Kingdom
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
این حق همه مردم هستش که اعتراض کنن ولی دوستان اعتراض به این معنی نیست با اتوبوس هم وطن های خودت رو له کنی . اعتراض به این معنی نیست جوون مردم رو چند نفری بریزید سرش با میله تو چشمش فرو کنید با چماق جمجه ی سرش رو له کنید طوریکه قابل شناسایی هم نباشه جوونی که تنها یه بچه دو ساله داره . خانم حاتمی شما واقعا دارید از این بی شرف های به ظاهر معترض دفاع میکنید ؟ حرومزاده هایی که نه وجدان دارن و نه شرف و نه انسانیت حالیشون میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
هیچ هم جنجال نداره. این حرفها کاملا درسته و از این به بعد هم بیشتر زده میشه تا یک عده سر عقل بیان و یاد بگیرن به مردم احترام بذارن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
منظورت از مردم داعشیای درویشه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ایشالله بدست یکی از همین داعشی ها بیفتین تا سر عقل بیاین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ناشناس 13:17 همه چی رو با هم قاطی کردین..
داعش بخواد وارد ایران بشه همین آدمهائی رو که اعتشاش گر و فتنه گر معرفی میکنین بیشتر از شما شجاعت جنگیدن با اینها را دارن..
بجای اینکه بیان پاسخگوی مشکلات عدیده کشور باشن , سر مردم منت میزارن که ما نباشیم داعش همه رو میخوره !! مثل آقایونی چون دنیای ما رو تبدیل به جهنم کردن وعده بهشت میدن.
هر کسی تو کشور وظیفه ای داره , یکی جنگ با داعش یکی هم طبابت و آتش نشان و ...
هیچکس حق نداره سر یکی دیگه منت بزاره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
برای دریافت جایزه ...طرح از مانی حقیقی..مانی جان ببخشید..مطمئن نیستم..ولی ازت بعید نیست این کارا : )))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اون یک عده به مردم احترام می گذارند ولی به وطن فروش ها احترام نمی گذارند
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
نه منظورش از مردم همه مردم ایران به جز اون اقلیت جیره خور افراط گراست که با هر نوع تحول و اصلاحی از ریشه مخالف هستند.. همون مردمی که سال 88 با وانت از روشون رد شدید.. همون مردمی که به محض صحبت از هر نوع تحولخواهی که اتفاقا ازادی در انتخاب نوع پوشش برخلاف تصور شما یکی از مهمترین اونهاست صداشون رو خفه میکنید.. مشکل ما بیشتر تفکرات رادیکال و داعشی شما در داخل کشور هست تا بیرون از مرزها!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
لیلای خائن نمک پاشیدی رو زخم مادرای داغدار
منتظر باش تا تاوانشو ببینی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
گرچه من هم به بعضی از امور معترض هستم . اما بیان اعتراض در سرزمین دشمنان این کشور فقط نشان دهنده نا آگاهی طرف را می رساند .
آیا معترضان آلمانی اعتراضشان را در ایران مطرح می کنند ؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آلمانیها اعتراضشون رو تو خود آلمان اعلام میکنند و کسی بهشون تیراندازی یا با باتوم حمله نمیکنه
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تو ایران که بگه حسابش یا کرام الکاتبینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
یه جوری از سرزمین صحبت میکنی انگار الان داریم به شیوه قبیله‌ای زندگی میکنیم! لیلا حاتمی چه اینجا اینو میگفت چه جای دیگه، این حرف رو فقط ما میشنیدیم! الان عصر ارتباطاته!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
معترضین آلمانی به راحتی میتوانند در آلمان در تلویزیون ها و رادیو ها و شبکه های اجتماعی و روزنامه ها و مجلات و حتی در راهپیمایی ها و تظاهرات های خیابانی اعتراضات و انتقادات خودشون رو مطرح کنند و هیچکسی هم کاری شون ندارد و دولت و حکومت هم مجبور به گوش کردن و عمل کردن به حرف های منتقدان و معترضان هست بنابر این معترضین آلمانی احتیاجی به اینکه بیان اینجا در ایران اعتراضات حودشون رو مطرح کنند ندارند.
ناشناس
United States
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
البته که نه! فقط با یک تفاوت. آنها بعد از اعتراض شب در تختخواب خودشان می خوابند و
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اساتید معترض دانشگاه های امریکا که میان توی برنامه های آقای طالب زاده کل آمریکا و مقامات امریکا رو میکوبند و میرند
Oعليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دوست عزيز...معترضين المانى حرف خودشونوباكمال ازادى دركشورخودشان مطرح ميكنندودرايصورت نيازى ندارندكه اعتراضشان رادرايران مطرح كنند......افتاد؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
البته آنها می توانند در همان آلمان هم اعتراض کنند و بر خلاف ایران پلیس مسئول حفظ امنیت آنها هم هست. توی ایران فقط عده ای حق همه چیز را دارند ومابقی برده آنها هستند.
ناشناس
United States
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
من هم با نظر شما موافقم. این هنرپیشه جایی این حرف رو مطرح کرده که سیاستمدارانش دست در دست جنایتکاران بین‌المللی جان هزاران یمنی را گرفته‌اند. همین‌ها بودند که در جنگ عراق علیه ایران صدام رو به سلاح‌های شیمیایی تجهیز کردند. واقعاً شرم‌آوره!
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
شما بفرما، چطوری میشه در داخل مملکت اعتراض کرد تا در خارج این کار رو نکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
نه ،معترضان آلمانی در مهم ترین بخش های شهر های آلمان اعتراضشان را بیان می کنند ولی....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانم عادت داره صحبتش رو با غربیها میکنه! ایرانیها رو اصلا قبول نداره! احتمالا یه جور عقده خودبرتربینی در مورد ایرانیها و یه جور عقده حقارت در مورد خارجیها داره!
ناشناس
United States
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
خود امام خمینی رفت فرانسه که بتونه از فضای آزاد و رسانه های بین المللی فرانسه استفاده کنه برای همین حاضر نشد بره سوریه چون آزاد نبود رسانه هم نداشت. حالا شما استدلال های خنده دار میارید. تاریخ بخونید.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
بیچاره میخواسته خودشو مطرح کنه .نفهمیده یه غلطی کرده و وطن فروشی کرده
دیگه ولش کنید. حتما مثل سگ پشیمونه
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
در روزگار حاتمی کیاها تو لیلا ی سینمای ما باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانوم در واقع لیلونِ سینمای ماست!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آب روبریز اونجا که می سوزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
خاک بر سر ایرانی جماعت که یه خاین خودخواه الگوش بشه ما هرچقدر پست باشیم وطن فروش نیستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
ما لیلا نمی خوایم فیلمهاشم نمی خوایم
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ناشناس 00:42! خاک بر سر تو و امثال تو کنن که عادت کردین هرکی متفاوت از شما فکر کرد و حرف زد فورا و بدون مدرک انگ خائن بهش بزنین. من مطمئنن هستم با این پستی که در وجود شما هست پاش بیفته وطن فروش هم می شین.
مسعود نبی فر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
حیف علی حاتمی بزرگ که دخترش شده عروسک دست مانی حقیقی پر ادعآ
ناشناس
United States
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانم به علت توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی ما امت مسلمان و خداجوی ایران باید به اشد مجازات برسد تا هر ب....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
شما دقیقاً با حرفهاتون به آنچه خانم حاتمی گفتن اذعان نموده اید."اشد مجازات" متاسفانه آدمهای مثل شما در بدنه حاکمیت کم نیست و همین چیزها باعث می شه عده ای بخاطر اعتراض به شرایط نامطلوب دستگیر زندانی و در شرایطی قرار بگیرند که یا جانشان را از دست بدهند و یا مجبور به از دست دادن جانشان شوند. در ضمن ایشان به مقدسات و ارزشهای اسلامی هم توهین نکرده اما هر کس که از سخنان ابوذر ناراحت می شود طرفدار علی نیست. چرا که حضرت علی حتی با خوارج اینگونه رفتار نکرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
افساد طلب نمی خاد نقش اصولگرا بازی کنی و جملات آتشین بگی.
ناشناس
United States
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بشین بینیم بابا بزار افتاب بیاد..به هر کسی که کوچکترین انتقادی از شماها بکند همین تهمت ها و انگ های دروغ و تکراری و نخ نما شده رو میچسبونید.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
شما زیاد نمیخواد حکم بدی
حالا شما تشریف بیار مملکت خودت با اون پرچمت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
شما اینقدر روی ارزشهای اسلامی حساسی برای سینوزیتت بد نیست آمریکا زندگی میکنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
برو عموجون. داعش جمع شده.
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دوست گرامى ....چرابيخودوبيجهت برچسب لايتچسبك ميزنيد؟؟ايشون بكدوم يكى ازمقدسات وارزش هاتوهين كردند؟؟كمى انصاف هم خوب چيزيه
ناشناس
United States
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانم کار اشتباهی کرده اما شما هم داری تند میری برادر!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
معلومه که الکی اینجور حرف میزنی تا خودتو بچسبونی به یه گروه خاص .... دیگه این سیاه کاریا قدیمی شده ولی ظاهرا یه عده هنوز باور میکنن.
ناشناس
Netherlands
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
ایشان اتفاقا به آزادی انسان ها اشاره دارد ک مطمئنا از اصوله اصلیه دین ماست. اگر میخواهید با یک برچسب همه را از دمه تیغ بگذرانید لااقل دقت کنید از کدام برچسب در کجا استفاده میکنید که زیاد ضایع جلوه نکند!
امین برادران
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ابوسفیان تو روی پیغمبر گفت من به تو اعتقادی ندارم و کوچکترین گزندی بهش نرسید اونوقت شما برای یک اظهار نظر از اشد مجازات حرف می زنید.این اسلام نیست بخدا.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اگه کسی جلوی دوربین فیلمسازی خوب نقش بازی می کنه لزوما شعورش بالا نمیره!
کرکس
Germany
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
شعور امثال تو مملکت رو به این روز انداخته محسن جون
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حالا کسی حرف حق زد و اعتراض کرد شعور نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
احسنت، گل گفتی
ناشناس
United States
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تظر جنابعالی در مورد کسانی که جلوی دوربین راحت دروع می گویند چیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بهتره بگیم هر فرد مشهوری لزوما باشعور نیست! چنانکه هر فرد باشعوری هم لزوما مشهور نیست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حق گویی و حقیقت طلبی و انصاف از علائم شعوره و مقاومت در برابر حق و حقیقت نشانه بیشعوری حالا خودت منصفانه قضاوت کن کی بی شعوره و کی باشعور اگه میتونی منصف باشی
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
از دید شما تنها افرادی با شعور هستند که موافق شما هستند افراد مخالف یا جیره خور آمریکا هستند یا اسرائیلی یا نمی دونم با اجنه در ارتباط هستند ، عدالت شما هم به شمال تهران تو اوین و جنوب تهران تو بهشت زهرا ختم میشه البته شیوه جدیدتون هم در کشتن افراد و تهمت خود کشی زدن به آنهاست ولی از قدیم گفتن از مکافات عمل غافل مشو گندم ز گندم روید جو ز جو شما هم همانند دیگران شامل عدالت ، تنها عادل عالم خواهید شد.بدرود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اینکه این سیستم مشکل داره و نیاز به اصلاح گسترده داره شکی توش نیست.
ولی چیزی که آزاردهنده است اینه که بعضی ها نه با هدف اصلاح سیستم و نه با هدفت کمک به مردم بلکه با هدف خودنمایی و ژست گرفتن دهن باز میکنن. اینهمه مشکل توی این کشور هست اینا چیزی نمیگن ولی برای طرفداری از یک حرکت قلدرمآبانه تب میکنن.
دردآور اینه کسانی تز میدن که اهل مطالعه و خبر خوندن نیستن. با اون اطلاعات سطحی و ...
بابا حداقل دوتا سایت خبری باز کنید بعد برید انتقاد کنید.
شما به همون مدلسازیت برس کافیه نمیخواد برای کشور دلسوزی کنی.
.
اینقد بدبخت شدیم که سلبریتی های ناآگاه و بیسواد و اون حسینی دلقک ری استارت میخوان ما رو نجات بدن. بر باعث و بانی این وضعیت خراب لعنت ک باعث شده هرکسی برای ما شاخ بشه!
کرکس
Germany
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
میشه درمورد اصلاح ساختار کمی بیشتر توضیح بدی باسواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
الان ایشون اگه میخواست به قول شما با هدف اصلاح سیستم و با هدف کمک به مردم این حرفش رو بزنه چطوری باید ژست میگرفت؟ چیکار باید میکرد؟ به کدوم خبرگزاری میگفت که منتشر بشه؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اگر تز دادن به تخصص بود که الان روحانیون ما فقط باید در مساءل حوزوی تز میدادن نه سیاسی
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
انگار یادت رفته لیلا حاتمی کیه؟!!! لیلا حاتمی احتیاجی به خودت نمایی نداره عموجان. همه ایرانی ها عاشقشن
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
دوست عزیز؛
حرفت کاملا درست که هنرمند نباید سیاسی باشه ولی
در کشوری که بخاطر ابراز عقیده و انتقاد روزنامه روزنامه نگارش ،توقیف
نویسنده ش، ممنوع الکار .استاد دانشگاهش اخراج. حوزویش ممنوع المنبر.مجریش ممنوع التصویر و سیاستمدارش رد صلاحیت می شود.
بیشتر از این هم نباید انتظار داشته باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
من که ازش متنفرم البته قبلا ازش خوشم میومد و فیلمهایی که توش بازی کرده بود رو انتخاب می کردم ولی حالا ازش بدم میاد دیگه تصمیم گرفتم هر فیلمی که لیلا حاتمی بازی کرده تحریمش کنم البته من و دوستام
عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دیر زمانی ست که حرف حق زدن در این مملکت تاوان سنگینی داشته است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بله ولی با چه معیاری میتوان تشخیص داد حرف چه کسی حق است؟ آیا هر کسی از موضع اپوزیسیون حرف بزند حتما حرفش حق است یا اگر کسی از موضع پوزیسیون حرف بزند حتما حرفش حق است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دیر زمانی ست مردم یه کشور بدون اطلاع از یه حرف بی پایه حمایت کنن
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
آه ه ه و دیر زمینی ست که بازیگرها فکر می کنن منجی همه عالم شده اند
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ناشناس 15:41! اصلا حرف زدن چه حق و چه ناحق نباید تاوان داشته باشه. حرف ناحق رو باید نقد کرد نه این که دهن گوینده را بست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
درود بر ليلا حاتمي! هنرمند بايد در برابر مشكلات مردمي كه او را به اين جايگاه رسانده حساس و مسئوليت پذير باشد. جناح مقابل هم نمي تواند با پاك كردن صورت مسئله واكنش شجاعانه ليلا حاتمي را تحقير و تخريب كنه. صورت مسئله اين است كه در كشور ما با منتقدين به شدت برخورد ميشود و به مجيزگويان و ستايش كنندگان خلعتي و اشرفي داده ميشود. در اين شرايط اظهارنظر شجاعانه ليلا حاتمي نشان از منتهي درجه هنر ايشان دارد هنر مردم خواهي و مردم داري! درود بر شرف تو و هر آنكس كه مصيبت هاي مردم روزگارمان را ميبيند و سكوت نمي كند. نه كسي كه با مصيبت هاي مردم سلفي مي گيرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اگه یکی از نزدیکانت زیر همون اتوبوس میرفت و کشته می شد اونوقت باز هم این حرفها رو میزدی؟
ثاقبه
United Arab Emirates
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانم که تعداد تار و پود فرش قرمزهای جشنواره ها رو بهتر از خیابونهای اصلی وطنش میشناسه! تعجب میکنم از کسانی که داخل ایران بودند و اوضاع رو دیدند و باز صحبتهای ایشون رو تأیید میکنند. شما رو به خدا قسم میدم از پای شبکه هایی که توسط سازندگان داعشهای خارجی و داخلی تأسیس و تأمین هزینه میشه بلند بشید و الا یه وقتی به خودتون میایید که خدای نکرده در لبه جهنم قرار گرفته اید!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
به نوشته مشرق حاتمی "حتی فن بیان اظهار نظر سیاسی را هم ندارد، چه برسد به اطلاعات دقیق سیاسی!"

پی نوشت به مشرق: هر ایرانی حق اظهارنظر در مورد کشور خودش رو داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
درست است. اما انتقاد از هر اظهار نظری هم حق هر ایرانی است! و این دور ادامه خواهد داشت تا هرج و مرج بعدی!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
مگه اون آقاي كه از خوردن اشكنه حرف ميزنه فن بيان سياسي داره تريبون دادن دستش هرچه دل تنگش ميخواهد ميگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
پی نوشت به شما : اظهارنظر احساسی و فاقد اطلاعات کافی و مطالعه بار و تاثیر منفی داره .
بدبخت جامعه ای ک دلخوش ب اظهارات یک عده بیسواد کنه !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
نه شما ایرانی نیستید غربی هستید حق ندارید درمورد ایران حرف بزنید
کندول
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اظهارنظر حق همه است وربطی به شغل وموقعیت افراد نداره ، اتفاقا تاثیر بعضی از نظرات در مکان وموقعیت مناسب گاها از تاثیر کارهای 4 سال یک نماینده بی خاصیت وظاهرا مردمی بیشتر است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
چرا اظهار نظراتتون فقط در مورد آشوبگرها و مخالفین نظام هستش لطفا جواب بدید؟ چرا در مورد منافقین تروریست هیچوقت افاضات نمی کنید واونا رو محکوم نمی کنید
ایرانی
Hong Kong
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
کجای حرف این خانم غیر منطقی و نادرست است . او حقیقت را گفته . یکی از اهداف انقلاب 57 آزادی بیان وعقیده بود . که به طور کلی مرده است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اگر مرده بود الان شما به این راحتی بیانش میکردی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حقیقت؟! حرفایی که من شنیدم هیچکدوم حقیقت نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حقیقت رانگفته دروغ گفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
ایرانی جان بعد از انقلاب 57 آزادی بیان وجود دارد فقط آزادی بعد از بیان نیست که اون هم ان شاء الله حل میشه
ناشناسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
زنده باد.ما میزنیم ظریف درستش میکنه،خیر سفرای فرهنگی هم هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
کاملا درست گفته،مگه شما چیزی غیر از این در کشور میبینید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
به گفته ی رئیست عینک بزن تا ببینی!!!! خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خائن
طرفدار مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ممنون لیلای سینمای ایران که با وجود این همه تهدید و اهانت بازم حرف حق رو زد و طرف مردم موند' اونایی که میگن چرا تو آلمان گفته'به خاطر آزادی بیان بیش از حدی هست که در کشور موج میزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آخی آدم دلش برا اینهمه حماقت میسوزه اگه جرئت دارین یک کلمه در مورد هولوکوسات تو همون کشور آزادحرف بزنین ببینن چطوری دهنتون رو جر میدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
لیلای سینمای ایران ؟
حرف حق ؟
خودتو کنترل کن !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
با اون انگلیسی حرف زدنش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ایشون به سه زبان آلمانی انگلیسی و فرانسه تسلط کامل دارن، شما آروم باش اخوی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
قابل توجه شما بی ترمز عزیز ایشون به فرانسه مسلط هستند اگر شما هم یه یک زبان خارجی دیگه مسلط بودید میفهمیدی که به دو زبان خارجی مشابه نمی تونی مسلط بشی مگر اینکه به اندازه صالحی امیری باهوش باشی هر چند امثال شما عربی که خیلی دوستش دارید هم مسلط نیستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ناشناس ۸:۰۱ از شما که فارسی هم بلد نیستی انتظاری جز این نیست با این همه غلط دستوری در رو خط تایپ. اتفاقا یادگیری زبانهای مشابه همدیگه رو تکمیل میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
پول های جمهوری اسلامی رو پس بده بعد ادای مخالف رو در بیار تو هر چی داری به خاطر بازی در نقش شیدا بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آی گفتی! اسناد پرداختها رو اگر افشا کنند معلوم میشه که به کیه!
ایرانی
Hong Kong
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بنده خدا این جمهوری اسلامی است که مدیون توست چون تو داری براش کارمی کنی ودستمزد میگیری . درجهان امروز حکومتها مدیون مردم ودر خدمت آنها هستند نه بر عکس . ظاهرا شما در عصر پارینه سنگی سیر می کنی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
چیزی به اسم پول جمهوری اسلامی وجود نداره
این پول مال منه، مال لیلاست مال همه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
البته این قشر بیشتر برای جذب طرفدار این حرفها رو میزنه هر چند که نظراتشون بحق باشه ولی دلسوز مردم نیستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
لیلای دوست داشتنی، ممنونم ازت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دوست داشتنی!خخخخخخختت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
همان بهتر که عقل شما دست این سلبریتی ها باشد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
۱۵:۴۰ عزیز عقل باشه ولی دست کسی دیگه بهتر از اینه که اصلا نباشه
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اینها حتی تحمل این حد از انتقاد را هم ندارند. درود بر شما بانو لیلا حاتمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دورد برشما بانوی وطن فروش خیلی ها حرف وطن فورشی می زنند ولی شما ثابت کردید که واقعا وطن فروشید خسته نباشید با این اعمال وافکارتان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
با سلام واحترام
شما چه جائي را در تهران سراغ داريدكه هركس آزادانه بتواند به هر كس ديگر بابت ظلمي كه به آن ويا به نظام شده است، آزادانه انتقاد كند؟ وبعد آنرا اغتشاشگر ومنافق وضد ولايت وفتنه گر نخوانند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
پیدا کردی خبر کن این جماعت به سنگ قبر مخالفان هم رحم نمیکنند
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
در کجای دنیا اغتشاشگران آدم میکشند و بعد ازشون حمایت میشه؟!! آخه عقل هم خوب چیزیه. اعتراضات مردم آلمان رو با یه عده چماق به دست و حشی یکی میدونید؟؟؟ خدا رو شکر اغلب مخالفین نظام رو یه عده آدم سطحی نگر و ساده لوح تشکیل میدهند. اگر کسی درست اعتراض کند مساله ای نیست اما حمله کردن با چوب و چماق، تخریب اموال عمومی و کشتن آدمها در هیچ کجای دنیا با اعتراض یکی نیست. شما این چند ساله اخیر شنیدین که معترضان آلمان آدم بکشند؟؟ توی آمریکا کافیه یه پلیس بکشی تا آخر دنیا سراغت میان بعد اینجا آشوبگرها میشن مظلوم و پلیسها یه عده حیوان حساب میشن. واقعا برای حماقت و بی سوادی بسیاری از کامنت گذاران متاسفم. تاسفی شدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
برادر عزیز شما وقتی این حرف رو میزنید دارید مغالطه میکند
ینی دارین بحثو یه جور دیگه جلوه میدین اصلا از این خبرا نیست
حالا شما خودتو بزار جای برادر یکی از افرادی که اونا شهیدش کردن بعد ببین دوباره اینقدر منطقی نگاه میکنی
با قمه کشتن مامور
با ۵۰تا شلیک کردن به یه مامور
با ردشدن اتوبوس رو یه مامور
باکشتن یه بسیجی با ماشین سمند
شما میگید این کارا اسمش اعتراضه
اعتراض با آشوب یه چیز جدا از همه
من بحث کردن خوشم نمیاد من خودم منطق و فلسفه خوندم الان شما دارین بحث رو یه جور دیگه نشون میدین
این کار اونا اسمش اغتشاشه نه اعتراض
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
احسنت، بسیار شیوا و بجا!
ناشناس
Thailand
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ننگ بر شما که با این رفتار هایتان آبرو حیثیت برای کشور نگذاشتید شرتان از سر کشور و‌ملت دور باد
ناشناس
Austria
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حق با ایشان است. نمونه اش حجاب اجباری است که حتی در کشور دیگر هم مجبور به رعایت آن هستند
محمد
Germany
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خیلی افکارت غرب گراست.خون چندتا جونو این مملکت که واسه امینت شماها فدا شدند را به راحتی با یک جایزه فروختی .جایزه سیمرغ بلورین جلوههای بصری میرسد ب......ه حاتمی وطن فروش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
انصافا انگلیسیش خیلی ضایع بود. حداقل کمی روانتر و بهتر صحبت می کرد یا اینکه فارسی صحبت می کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
وقتی فضای سیاسی جامعه ما به سمتی میره که هر کس که گفت آخ منافق ، مزدور ، فتنه ، آمریکایی اسرائیلی انگلیسی عربی و کودتا گر میشه اونوقت یک خانم بازیگر میره در خانه همسایه حرفی میزند که حرف دل هست ولی محل گفتنش ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
چه خبره هنرپیشه سیاستمدار بشه اونوقت سیاستمدار باید کارگردانی کنه
ناشناس
Germany
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آفرین دختر خوب ایران ... فقط بهتر بود برای این موضوع مهم کمی انگلیسی تمرین میکردی که دستاویزی دست این و آن ندهی ...
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آفرین لیلا جون

همین الآن تو برلین جلسه میزارن تا ببینن چه چیزی خاطرت رو آزرده کرده تا برطرفش کنن

آخه لمپن تو که که از درد نگو

درد واسه اونایی هست که واسه اعتقاداتشون خون میدن
نه اینکه مملکت فروشی کنن
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
كاش ياد بگيريم عصباني هستيم توهين نكنيم اين مملكت كه شما ازش حرف ميزني مال تمام ماست اون كه اين شكاف رو بين مرم ايجاد كرد و جامعه رو به خودي و نخودي تبديل كرد مقصر هستش علي آقا
مژگان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
ببخشید فکر کنم شما معنی کلمه لمپن رو نمی دونید چون تو این بحث فکر نکنم صفت لمپن به هیچ کس بچسبه!!!! احتمالا میخواستید به قشر ثروتمند اشاره کنید که باید از بورژوا یا امپریالیست یا کاپیتالیست و اینا استفاده می کردید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ظاهرا خانم حاتمی کیا راه راحت تر برای کسب جوایز رو انتخاب نموده اند .... ؛ اگر خیلی ایراندوستی تابعیت دومتو رو کن ببینیم به پرچم کدوم کشور پایبندی
عوام
Belgium
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
گل گفتی ولی چرا تو کشور " من " نگفتی !!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
متاسفم برای خانم حاتمی که از دراویش داعشی حمایت کرده است.
سیّد دلبر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
سال‌ها بعد در کتاب‌های درسی
"چرا سقف جعبه‌های تقسیم برق را در خیابان انقلاب، شیروانی می‌ساختند؟"
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
به زودی شاهد سرازیر شدن انواع جوایز جشنواره های اونور آبی به ایشون خواهیم بود.
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
چه غلطا برو حجابتو درست کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خوشوقت بچه آخوند. ریش نرم و هیکل ترکه ای و فرم گرد عینکت و دوبنده شلوار. خاک بر سرت. مملکت افتاده دست چارتا سوسول مثل تو. متاسفم برا کسانی که امثال تو شدن تریبون حق طلبیشون.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ممنون بابت این اقدام

بنظرم بازیگران و چهره های مشهور به ویژه هنرمندان باید انعکاس دهنده خواسته های مردم به خصوص در مواقع ضروری باشند چون نهایتش ممکنه ممنوع التصویر و...شن و مثل مردم محدودیت ندارند و ترس زندان و جان را ندارند.
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
احسنت به لیلا حاتمی که حرف دل بسیاری از مردم را زد وتریبون بسیاری از مردم شد!واین جواب اون عزیزانی که به ایشون بر چسب هایی مثل خاین می زنند مگر بعد از اینکه رابرت دنیرو گفت با مشت می زنم تو دهن ترامپ کسی به اون گفت خاین وطن فروش، این حرف ها باعث رشد مملکت می شود دوستان همه ما سرافرازی ایران را می خواهیم به امید ایرانی پیشرفته و آزاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
انگار هر کی می خواد تو این کشور اعتراض کنه باید سیاستمدار باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
الان میفهمم چرا پدرت دوست نداشت معروف شی چون میشناختت.با اتوبوس عین داعشی ها چند تا مامور رو له کردن خانوم نگران سیبیل درویش های بدتر از داعشه انشاالله روزی جوابگوی حرفت جلوي همین شهدا باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خدا خیرش بدهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
حرف این خانوم چند تا مشکل داره:
1- هیچکدوم از معترضان تو این اعتراضا کشته نشده و این ماموران ناجا و بسیج بودن که کشته شدن
2- اعتراضی که ایشون ازش حرف میزنن اعتراض به یکی از "قانون" های بدیهی کشور ما بوده. کسی که دستگیر شده سارق خودرو بوده و اعتراض به این موضوع بی معناست. همچنین معترضان با شمشیر و قمه ریختن تو خیابون.
3- اعتراض به شرطی اعتراض حساب میشه که به جان و مال مردم آسیبی نرسه در غیر اینصورت میشه آشوبگری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
صحبت کردن در یک کشور بیگانه علیه کشور خودت اوج بی شعوری شخص هست
محمودی
United Kingdom
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ای لیلا حاتمی فتنه گر
تو به دنبال جلب توجه هستی تو بدنبال رواج بد حجابی و بی حجابی میبتشی مشکل این مملکت بی اقتصادی نیست مشکل بی حجابی میباشد
۳۲بهمن بدجور سیلی خوردی تا بنا گوشت قرمز شده خجالت بکش بی حجالب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ازصحبتهای لیلا حاتمی زیادتعجب نکردم این
واکنش حاصل بطری های روی میز بود.
باورکنید دراین شب جمعه روح پدرش راازرده
انهم بابیان الکنی که بسختی بیان میکرد .
خانم حاتمی دیگرنزدمردم ایران وجامعه هنری
هیچ ارزشی نداری درکشوری که هزاران رزمنده دو ران جنگ رابافروش بمب شیمیایی به شهادت رساند این خوش رقصی برای ک بود.متاسفم برایت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
وقتی اطلاعات دقیق سیاسی نداری حرف خائنانه نزن حاتمی باید ممنوع فعالیت بشه هنرمند اجنبی پرست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
اگر شرف داشتی اونجا از تحریم ظالمانه چشم آبی ها می گفتی تا بدازنت بیرون....
شبانه روز از داخل و بیرون کشور علیه این نظام داره صحبت می شه ؟ شما آزاد نیستید ؟ کسی منکر مشکلات نیست ولی جالبه هرکسی حتی اگر جانی بالفطره هم باشه اگر علیه نظام باشه می شه عزیز دل شما ...
البته معترضین حقشونه که اعتراض کنند اما بلند گو دشمن شدن و اغتشاش و فحاشی و آتیش زدن پرچم کشور و روسری به چوب گرفتن که منافی قانون رسمی کشور است کار درستیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ضمن احترام به لیلا حاتمی عزیز
به نظرم همه ما باید ملی فکر کنیم در این شرایط کار ایشان کمکی به حل مشکلات کشور نمی کنه و ممکنه وجهه خراب ما را در دنیا بدتر کنه وجهه بد یعنی کسی در اینجا سرمایه گذاری نمی کنه وضع اقتصادی ما بهتر نخواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
کاش اینم میگفت در اخرین اعتراض این به اصطلاح معترضان ، با اتوبوس و قمه به پلیس حمله کردندو 3 تا پلیس کشتن... رو هم خوب چیزیه خانم حاتمی کیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
چرا یک‌نظر سنجی نمیگذارید ببینیم با هم چند چندیم ؟ ؟ ؟
پیرو ولایت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این خانم به قول خودش برای اولین بار اظهارنظر سیاسی کرد که کاش همین یک بار هم نمیکرد
گند زد با این اظهاراتش
یکی به این خانم بگه شما به همین کیف و کولت برس بیخیال سیاست جون مادرت
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
ما أزادي بيان داريم ولي أزادي بعد از بيانو متأسفم
مهران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
مدتیه از کفن پوشان خود جوش خبری نیست بابا کجایید !!
رضا
United States
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
خانم حاتمي حق داره اين جور حرفارو بزنه.
چون نه از امنيت چيزي ميفهمه نه از اقتدار مملكتش نه از حيثيت كشورش.
اگه همين دراويش به ايشون حمله ميكردن وايشون رو به فيض عظما ميرسوندن میفهمید
زياد بهش كار نداشته باشيد.
ناشناس
United States
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
فارغ از بحث هاي سياسي و جناحي، از نظر من هنرمند و هنر نبايد مستقيم يك پيام سياسي رو ابلاغ كنه بلكه بايد در خود هنر اين رو ابراز كنه. اين اظهارات مستقيم مخاطباني را بيگانه خواهد كرد و پيام او را نخواهند پذيرفت هرچند صحيح باشد. الان خواننده هاي سنتي خوبي داريم كه از وقتي مستقيما وارد سياست شدند، نفوذ آثار خود را در جامعه كاهش داده اند.
آتنا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
نامرد وطن فروش
ما هر مشکلی تو کشورمون هست به خودمون ربط داره نه یه مشت اجنبی که به خونمون تشنه ان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
لطفا از زبان خودت صحبت کن نه ملت...من از خانم حاتمی ممنونم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
جدیدا وطن فروشی و بی غیرتی و بی وجداتی مد لیبرال های داعشی کدخداپرست شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
با این شعورت آبروی هنرمندا را هم بردی .خانم چشماتو باز کن ببین چی خبره .ببین کی ظالم کی مظلوم.
ناشناس
Canada
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بابا با شعور تند نرو بزار با هم بریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اونایی که میگن ژست سیاسی بلدنیست نه خیلی لیدرها و متفکرینشون از سیاست میفهمن که به دیگران گیر میدن . شما یک مشت ور شکسته سیاسی هستین که با قلدر بازی سوارین .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
داداش اون اغتشاشه نه اعتراض برو اول فرق این دوتا رو یاد بگیر بعد بیا حرف بزن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این هنرپیشه ایرانی گفت: «شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

کشور من!!!!!!!
منظورش کدوم کشوره؟؟؟ ایشون که تابعیت فرانسه داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
بخاطر اینکه ایشان تابعیت کشور دیگه ای رو داره منفی دادید؟؟؟ یابرای افشای حقیقت؟؟؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
خدایا چرا من با ضریب هوشی دو برابر این دختره که به زور باباش هنرپیشه شده تریبون ندارم که بگم......... کودکان یمن دارن از گرسنگی می میرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
مطمئنی ضریب هوشیت دو برابر ایشانه و این حرفها رو میزنی!!!؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اندازه بز آی کیو نداری
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
درود بر بانوی محترم سینمای ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بل سلام.لیلا حاتمی راهنرمند باارزشی میدانستم اما وطن فروشی بیش نیست .خدالعنت کند کسانی را که به امثال او بال وپر می دهند.بدای گرفتن جایزه باید اینطور خودش را خوار می کردوچیزهایی میگفت که آنها خوششان میآید؟بدبخت بیگانه پرست .مخصوصا انگلیسی حرف زدنش منو کشته.
ناشناس
Canada
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
وطن یعنی تو و امثال تو . وطن یعنی تو و افکار امثال تو . وطن یعنی باورها و ایدئولوژی تو و امثال تو . وطن یعنی خیلی چیزهای که نمیشه گفت . بی خیال عمو دوره این حرفها و سنگر بندی ها گذشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بحث اینجاست که مردم کشور ما به محض اینکه به چیزی میخوان اعتراض کنن همین کشورهای بیگانه که این خانم برای خودشیرینی پیششون اظهار نظر کرده وخائنین مملکت کاری میکنن که اغتشاش به وجود بیاد ومردم نتونن به درستی اعتراض خودشون رو به گوش مسئولین برسونن آیا دراین مواقع که خائنین باعث نا امنی در کشور میشن باید کشورما دست رودست بزاره تا اغتشاشگر هرکاری دلش خواست انجام بده.چرا این خانم پیش دشمن در مورد کشور اظهار نظر کنه که اونا هم سوءاستفاده کنن
کچورستاق امهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اخه چقدر انسان احمق و خائن باشد که نتواند ببند جان چه کسانی فدا شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
تو سرت تو کار خودت باشه هنررررررمند

حرف بیربط نزنی کسی نمیگه لالی
ناشناس
Canada
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
از این به بعد همینه حرف و نقد هست. دردتون گرفت برید دکتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
مرگ بر کسی که حرف ناحق میزنه ....
بترسید ار روز قیامت.....
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
لیلا حرف حق زده حرف اکثریت ملت ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
غلط‌کرده‌کجا‌حرف‌اکثر‌مردم‌زده‌‌بی‌شرف
افروز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
خوب شد مملکت ازادی نداره وگرنه یه عده با شجاعت تمام کشور رو میفروختن اسمشم میذاشتن ازادی بیان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
متاسفانه هنرپیشه ها ، فوتبالیست ها و برخی دیگر در ایران که توانسته اند در خلا بسیاری از سرگرمی ها به ثروت و شهرت دست پیدا کنند فقط برای مطرح شدن بجای شرکت در اعتراضات و حمایت از معترضین در داخل، در تریبون هایی انتقاد میکنند که فقط دشمنان ایران و تندروهای داخلی از آن بهره میبرند. این خانم حاتمی زمانیکه شجریان در ۸۸ اعتراض کرد، خواب بود؟
ناشناس
Germany
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
مشکل اعتراض توی کشور اینه که یه عده داعشی و عوضی منتظرن که تا تقی به توقی میخوره شروع کنن عقده خالی کردن ... ماشین خلاص کنن روی مردم پدر و پسر با هم بکشن اگه این آشغالها نباشن اعتراض هم میشه کرد ... مشکل وجود اینهاست که آدم عطای اعتراض به لقاش میبخشه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
جایزه گرفتن و مشهور شدن چه قدر ارزش داره که جلوی خارجی ها خودشیرینی کنی؟؟؟؟!!!
ظاهرا در این زمینه شماها خیلی خیلی هنرمندی!! این رفتار جز وطن فروشی چیز دیگری نیست!!
هنرمند وطن فروش! اون جایزه و پول و شهرت نوش جونت!!
امیر چراغی خیرآبادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
در ضمن اینقدر با گفتن آقای گل کسی را که به مالدیو بجای دویست گل،ده تا گل زده رو گنده اش نکنید!متشکرم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
چرا شما از لیلا حاتمی انتقاد نمی کنید؟! چرا شما اعتراض نمی کنید که کشور اجنبی جای طرح مسائل داخلی کشورمون نیست اونم تو آلمانی که حامی صدام تو هشت سال دفاع مظلومانه بوده؟! چرا شما دفاع این خانم از آشوب و هرج و مرج و خونریزی رو محکوم نمیکنید؟! چرا همیشه کار به اینجا میرسه جماعت اصلاح طلب روزه سکوت میگیرن؟ مگه مدعی نیستید جمهوری اسلامی فقط مال اصولگراها نیست؟! چرا همیشه مهاجمید پس کی وقت دفاع کردنه؟! چرا شما هم مظلومیت این نظام رو سانسور می کنید هم اقتدارش رو؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
معمولا آدمهایی که میخوان پناهندگی بگیرن، در یک کشور خارجی بر علیه کشور خودشان اظهار نظر میکنند
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
وطن فروش
محمد
United Arab Emirates
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
واقعا" باید لیلا حاتمی و اون کارگردان تأیید کننده اش بروند و شرم کنند و خجالت بکشند! ۵ عزیز ما، ۵ سرباز ما و پنج مدافع حریم امنیت کشور، از نیروی انتظامی و بسیج مردمی را به شهادت رساندند این آشوبگران و این برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم که به معترضین تلفاتی تحمیل نشود و بدون خون و خونریزی قائله ختم شود اما آنان به هولناكترين شيوه ها جوانان حافظ و سرباز وطن را به خاك و خون كشيدند!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
به نظر من اگر کسی در خارج از کشور از کشورش بد گویی کند حتی برای خارجی ها هم قابل احترام نیست حتی اگر برزبان چیزی نگویند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
امثال لیلا حاتمی باید بعد از مرگ در قبرستان کفار دفن کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
حالا چرا اعتراض در سرزمین بیگانه...! فقط ابروی کشورت رو بردی ... رستمی کیا که دنیا قبولش داشت و هنرمند واقعی بود هیچ وقت حرمت کشورشو نشکوند حتی برای درمان هم حاضر به رفتن به اروپا نمی شد و اطرافیان مجابش کردن برای رفتن
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
چرا برخی با یه انتقاد ناگهان طرف مقابل را با ناجوانمردانه ترین القاب مورد هجوم قرار میدن . لیلای سینمای ایران اینقدر افتخار آفریده که باعث سربلندی ایران در هنر سینما شده کمی انصاف داشته باشین و به نظرات منفی مردم کانمت های خودتان هم یه نیم نگاهی بیندازین واقعیت افکار عمومی دستگیرتان میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
افرین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
شرم اور اینه که عده ای به قیمت جانشان تامین امنیت امثال این خانم رو بکنند تا ایشون برای خوش آمدن عده ای حیثیت کشورش رو در خارج از مرزها لکه دار کنه.
شهدای ناجا در آشوب اخیر در تئوری عمیق این خانم کجا جا میگیرن.
اف بر این همه از خودبیگانگی و حیف از دل مادرانی که جوانان پاکشون برای امنیت چنین بی شرم هایی آتش میگیره
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
تو این مملکت مشهور شده و حالا که به جایی رسیده اینجوری ناپخته حرف میزنه هر حرفی جایی داره!!! عزیز مشهور.اینکه یه هنرمند حرفشو ایجوری میزنه نشانه ضعف جامعه هنریه
Mahdi
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
سیمین دانشور در پاسخ به دعوت سفیر آلمان جهت شعر خوانی در سفارت و حرف زدن درباره سانسور در ایران:
"من رخت چرک هایم را در حیاط همسایه نمی شویم و به این برنامه نمی آیم."
من به ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
من یه آدم سیاسی نیستم ولی عاشق خاکم هستم و به این معتقدم که تو کشور ما هیچ کی نه خوب حرف میزنه و نه خوب میشنوه چرا همیشه همه چیز به خونریزی میرسه چرا خوب و درست و منطقی و بدون آشوب و تخریب حرف نمیزنیم چرا همیشه با هم جنگ داریم چرا به جای اینکه هر کدوم کارمون رو درست انجام بدیم فقط دیگران رو متهم میکنیم ....
حال ایران من خوب نیست
نسترن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
وقتی میشه توقع آزادی بیان تو یه جامعه را داشت که مردمش تحمل شنیدن حرف مخالف میلشان را داشته باشند. درست یا غلط یه کسی یه چیزی گفته اگه باهاش موافقی که هیچی اگرم مخالفی دیگه جنجال نداره نظرشد نظر همه هم محترمه البته تا وقتی مه تبدیل به عمل نشه در ضمن با این حرفا که چیزی درست نمیشه. شده دیگه.در ضمن اخبار اون جوری نیستندکه به گوش ما می‌رسند هر جنجالی براساس منفعت طلبی خودش یه سری زوایای یه اتفاق را اصلا بیان نمیکنی یا گاهی پررنگ تر می کنه. پس به نظرم حمایت الکی از افراد و جانبداریذوقتیهمه چیز. را کامل نمیدونم درست نیست.
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
خوب راست گفته الان خانم حاتمی اعتراض کرده ببینید چه برسرش میارن
Fateme
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
ليلاي عزيز و پاك تنها نظرش را گفت ولي چرا طرفداران نظام او را مورد آماج اهانت قرار دادند
با اين كارها تنها مردم را نسبت به حكومت بدبين تَر ميكنند متاسفم
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv