bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۷۸۱۷
فرودگاه صنعا و کاخ ریاست جمهوری هدف قرار گرفت

حمله هوایی عربستان به یمن با 100 فروند جنگنده

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابع سعودی اعلام کرد که 100 فروند هواپیمای جنگی و 150 هزار نظامی سعودی در تجاوز نظامی این کشور به خاک یمن شرکت دارند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
فرارو- عربستان سعودی بامداد امروز پنجشنبه چندین منطقه در شهر صنعا و اطراف آن را مورد حمله هوایی قرار داده است.

 تلویزیون المسیره وابسته به جنبش انقلابی انصارالله در یمن گزارش داده است که هدف قرار گرفتن یک منطقه مسکونی در شمال  پایتخت این کشور دهها قربانی بر جای گذاشته است.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابع سعودی اعلام کرد که 100 فروند هواپیمای جنگی و 150 هزار نظامی سعودی در تجاوز نظامی این کشور به خاک یمن شرکت دارند.

منابع خبری همچنین افزوند که وزارت آموزش و پروزش یمن در پی تجاوز نظامی سعودی، فعالیت های مدارس صنعا پایتخت را بطور موقت تعطیل اعلام کرد.

در تجاوز هوایی بامداد پنجشنبه سعودی به صنعا، اهدافی در فرودگاه نظامی این شهر و کاخ ریاست جمهوری که در تصرف کمیته های مردمی و جنبش انصارالله است، هدف قرار گرفت و ده ها تن کشته شد.

حمله هوایی عربستان در پی پیشروی و پیروزی های جنبش اعتراضی مردم به رهبری انصارلله در منطقه صورت گرفته است. عربستان سعودی  به بهانه حمایت از رئیس‌جمهور مستعفی یمن، در این کشور دست به اقدام نظامی زده است.

عادل الجبیر نماینده عربستان در سازمان ملل گفته است که حملات این کشور بیش از یک شهر و یک منطقه را در یمن شامل می‌شود.

وی مدعی شد که ریاض برای حمایت و پشتیبانی از «دولت مشروع» یمن دست به مداخله نظام در این کشور زده است و در این راه به هر اقدامی که لازم باشد مبادرت خواهد کرد.

انصار الله: پاسخ می‌دهیم
در مقابل «علی العماد» عضو ارشد جنبش انصارالله به شبکه سی‌ان‌ان گفته است که مردم یمن با قدرت به تجاوز خارجی پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، وی در این مورد گفت: «این تجاوزی آشکار است و ما با آن مقابله به مثل می‌کنیم. اقدام سعودی‌ها تمام مردم یمن را متحد کرده و آل سعود بهای این اقدام را خواهد پرداخت.»

آقای عماد همچنین گفت بعید است عربستان اقدام به اعزام نیروی زمینی کند، اما در صورتی که دست به چنین کاری بزند، قطعا شکست خواهد خورد.

به گزارش سی‌ان‌ان، جنگنده‌های عربستان مراکز حضور نیروهای مردمی و انبارهای تسلیحاتی را هدف قرار داده‌اند. یکی از خبرنگاران حاضر در صنعا می‌گوید صدای صدها انفجار را شنیده است.

این شبکه همچنین به نقل از یک مقام ارشد شورای همکاری خلیج فارس، نوشته است که این سازمان به زودی بیانیه‌ای صادر و اعلام می‌کند که به درخواست عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، وارد عمل شده است.

سی‌ان‌ان نوشته است که هنوز عربستان درخواستی مطرح نکرده، اما ممکن است که حمایت هوایی، تصاویر ماهواره‌ای و اطلاعات را از آمریکا خواستار شود.

یک مقام ارشد آمریکایی هم گفته است: «ما می‌توانیم با کمک‌های لجستیکی و اطلاعاتی و چیزهایی شبیه به این، کمک کنیم، اما مداخله نظامی‌ای از سوی آمریکا نخواهد بود.»

اسراییل و عربستان بار ها نگرانی عمیق خود را از پیروزی های جنبش مردمی انصارالله در یمن ابراز کرده اند.
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
فرارو شما شیعه هستید؟ شما چطور می تونید اون دنیا تو صورت رسول الله نگاه کنید؟ اگه منصف بودید این همه کامنت گذاشتم برای حمایت مردم مظلوم و شیعه حوثی ها در جواب بعضی از همفکرانتون گذاشتم لااقل چاپ می کردی تا لااقل بگی سایتی بی طرفی هستی و روشنفکر. خدا رو شاهد می گیرم این کامنت رو برای مسئولین گذاشتم تا فکر کنند به خدا نوشته هاتون هم جزء اعمال تون هست ، من فقط گفتم . یا زهرا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نیست یمن از دست رفت سفت بچسبید به عراق و سوریه تکلیف عراق و سوریه را یک سره کنید فقط باید در این درگیری ها یمن، بجای مقابله با نیروهای متحد عربی غربی انصارا... فقط به نیروهای مخالف داخلی حمله کند
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بارسیدن موشک هاازیمن به ریاض معادلات را برهم میزند
مش قاسم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
یکمی از زاویه دیگه نگاه کنید عربستان تو توافق آذرماه بیکار بود و برای مذاکرات ایران مزاحم اما نوبت این سری توافق سرش حسابی گرم به درگیری هست ! از کجا که این درگیری برنامه ریزی نشده باشه برای سرگرم کردن دلواپسان خارجی و همسایگان ایران ؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
انشا... با خروج یمانی از یمن.و حمله به ال سعود ریشه شیطان را در این کشور خشک نماید و مقدمات ظهور امام مهدی عج هر چه زوتر فراهم گردد....انشاا..
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۷
ناشناس
United States
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
یاد حمله عراق به ایران افتادم، زمانیکه آمریکا برای فشار به ایران در مورد جریان سفارت آمریکا همه راهها را رفت و به نتیجه نرسید، صدام را برای فشار به ایران تحریک به حمله کرد... حالا هم برای نتیجه گیری در مذاکرات هسته‌ای و گرفتن امضا، ایران را به سوی یک رویارویی بزرگ با کشورهای سنّی از عربستان تا مصر و ترکیه و پاکستان دارد می‌کشد... چرا ما از تاریخ خود درس نمی‌گیریم و با خوابیدن در باد تحلیل‌های جهت دار آنها، خود را درگیر می‌کنیم... چرا... قبل از حمله به صدام و عراق، چنان صدام را شیر کرده بودند، که نصف بغداد در تصرف آمریکایی‌ها بود ولی‌ او در گوش دیگر برای هوادارانش دست تکان میداد.... ولی‌ تاریخ همیشه در خاورمیانه تکرار میشود... افسوس!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
خوابی برادر!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مثل ایتکه این برادر ناشناس منتظر چنین وضعی بوده تا در تمام سایتها ! اکی ثانیه سخن پراکنی کند !!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کم بی بی سی نگاه کن
الان عربستان لشکرکشی کرده تقصیر ماست؟؟؟
ما باید تنش زذایی کنیم؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
باید گفت باتلاق عظیمی که برای ایران وعربستان تهیه کرده اند دارد آرام آرام نتیجه می دهدوبدبختی بزرگی درانتظارمردم هردوکشور وکل خاورمیانه دارد محکم به در می کوبد تابا نهایت سیاهی ونکبت واردشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
داش با خودت چند چندی ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
افرادی که میگویند ایران دخالت کند اصلا متوجه اثرات زیانبار یک جنگ نیستند!
دفاع مقدس هنوز که هنوزه آثارش باقی هست.
همین چند وقت پیش چند تا دانش آموز پاشون رفت روی مین جا مونده از جنگ ایران و عراق....

اسراییل همین را میخواهد که ایران در این جنگ دخالت کند و مسلمانان را به جون هم بیاندازد و خودش کیفش را ببرد!

اصولا دخالت در این جنگ با پای خود در چاه رفتن است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
فعلا که شمایی که بی بی سی نگاه نمی کنی شوکه شدین و هاج واج حمله کشورهای دوست و برادر به یمن را نظاره می کنید. : )
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
صدام ربطی به امریکا نداشت اعراب کوکش می کردند.
شروین بابصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مرگ بر عربستان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
این کشورهای عربی و پادشاهان شکم گنده و زن بازشان از خانه عنکبوت سست ترند

همشون به هم متحد شدن یه اسراییل رو نتونستن شکست بدن
ما که ایرانیم هیچ غلطی نمیتونن بکنن!
ترسو های و بزدل یکم از دوستتان اسراییل یاد بگیرید چطور جلوی اینا ایستاد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حداقل این جنگ شد تا بحث روز ملت از دعوای نامداری و حسنی به جنگ یمن تغییر پیدا کنه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اصولا حمله چند کشور عربی بهم به ما چه ربطی دارد؟
جز اینکه ما از قبل خود را در این مسایل دخالت داده باشیم؟

آقایان و فرماندهانی که از سیطره ایران بر خاورمیانه میگفتند الان کجان؟
آقای شریعتمداری که دیروز همه را به سخره گرفته بود کجاست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
راستی حوثی درست است یا حوسی یا حوصی لطفا ارشاد فرماییدوبگویید ریشه این لغت درچه مایه ای بوده وهست وخواهدبود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دقیقا هدف کشاندن ایران به درگیریها در یمن و شکست مذاکرات هسته ای است .ایران باید با در نظر گرفتن اولویتهای ملی پای در دام عربستان و ترکیه نگذارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
به جز ایران و سوریه و عراق چه کسی مخالف حمله بوده است؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگر واقع بین باشیم این حرفهای ناشناس بخشی از واقعیت ملموس منطقه است و ممکن است نادیده گرفتن همین حقایق ما را به نا کجا آباد ببرد
البته کسانی که خواب هستند را می توان بیدار کرد اما کسانی که خود را به خواب زده اند هرگز نمی توان بیدار کرد خدایا در بیداری امت مسلمان که بجای مودت وهمزیستی مسالمت آمیز به جان ومال یگدیگر آفتاد ه اند لطفی نما امین یا ربالعالمین
ناشناس
United States
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
متأسفانه داریم همان اشتباه گذشته را می‌کنیم و با احساس داریم به دشمنان ایران اجازه میدهیم که یک جبهه از کشورهای سنّی را عالیه شیعیان بسیج کنند... مهم نیست که در یمن یا عراق یا سوریه، حق با چه کسی‌ است، مهم این است که عربستان و کشورهای خلیج فارس ، وارد فاز نظامی و حمله هوایی در یمن شدند، این یعنی‌ اینکه حالا به دنیای سنّی اینجور دارد خورانده میشود که ایران به حمایت از شیعیان عراق، سنّی‌های عراق را مورد حمله قرار میدهد، سنییهای یمن را مورد حمله قرار میدهد، سنّی‌های سوریه و لبنان را مورد حمله قرار میدهد... تا دیر نشده از این دام خارج شویم، اجازه ندهیم که منطقه را به یک سوریه بزرگ تبدیل کنند، اجازه ندهیم که کشورهای تولید کننده نفت خارج از منطقه و اسرائیل ، منطقه را به نفع خود به آتش بکشن... با تدبیر و از خود گذشتگی، به سوی کاهش تنش با اعراب ٔبر بیاییم... این دام است برای ایران... این دام است برای ایران... این دام است برای ایران و شیعه و منطقه... ببینید که عربستان ویزا صادر نمیکند و افرادی غیر مسول در امور خارجی‌ در نماز جمعه برای فوت یک رهبر کشور اسلامی تبریک میفرستند و دیگران که خود را تحلیلگر ارشد می‌دانند طرف مقابل را با لطیفه تحریک میکنند که بله شما عرضه ندارید و...... توطئه بسیار عمیق است... دلسوزان وطن، فردا خیلی‌ دیر است...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آقا ما که در یمن دخالت نکردیم. خود مردم یمن هستند که تحت رهبری حوثی ها وارد عمل شده اند. ما هم از جنبش های مردمی حمایت می کنیم. این اتهامات را عربستان و اسراییل به ایران میزنند که بهانه برای حمله و دخالت نظامی در یمن داشته باشند. نباید فریب آنها را خورد.
ناشناس
United States
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دوست عزیز، در حال حاضر مهم نیست که در یمن چه کسی‌ مردم هستند و چه کسی‌ حق دارد، مهم این است که در ۹۰ میلیون جیمییت سنّی مصر، ۳۰ میلیون جمعیت سنّی عراق،سوریه،اردن و لبنان و حتی فلسطینی‌ها و ترک‌ها و البته عربستان و... جا اندختند که ایران از شیعیان یمن ٔبر عالیه سننیها دارد حمایت می‌کند و چیزی که در میان این کشورها بسیار است، تعصب و فقر دانش سیاسی، که اگر بود، از آنها داعش بیرون نمی‌آمد..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
شما از کجا میدونی در یمن دخالت نداریم
دخالت پس چه جوریه
ما هم داریم کار پوتین رو انجام میدم و کشور خودمون رو بدنام تر می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تو لیبی و مصر هم ما دخالت میکنیم که همش جنگه؟!!اتفاقا این حمله کشورهای عربی اذهان عمومی جهان عرب به ویژه اهل سنت رو نسبت به خودشونئ منفی میکنه چون مردم منطقه این سوال رو دارن که چرا اعراب واسه فلسطین کاری نمی کنن؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ناشناس9:48آمریکا از اون سر دنیا میاد تو منطقه ما دخالت میکنه ولی ما نمیتونیم با کشورهای منطقه خودمون ارتباط داشته باشیم؟!!وطن فروشی هم حدی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اینکه سعودی ها نمیفهمند و هر چه دلشون خواست رو جا میندازن تقصیر ما نیست.
ما مسئول سیاست بازی کثیف آنها نیستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
میدونی بافت جمعیتی یمن چطوره؟ جمعیت حوثی ها و اهل سنت شافعی که با هم متحد هستند بیش از 90 درصد جمعیت رو دارن ، حالا اونها می خوان حکومت تشکیل بدن به عربستان وهابی و نوچه هاش چه ربطی داره ایضا به ایران چه ربطی داره؟ مگه یمن ارتش نداره که داره با حوثی هتا کمک می کنه پس درد عربیتان چیه؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ناشناس ۰۹:۴۸ - کشور ما بدنام نیست و بلکه سرافراز از تمامی مراحل و آشوب های خاورمیانه که بدست عوامل بیگانه و دست نشانده آنها داره صورت میگیره بیرون اومده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تا حالا به دو کشور شیعه بحرین و یمن حمله کردند فکر می کنید سومی کدوم کشور باشه. مراقب باشیم.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
احسن احسن کاش مسولان کشور کمی درک از مسایل خطرناک پیش رو داشتند فکر کنم یک جبهه دیگری برای ملت بیچاره ایران باز شد اما این دفعه با ده ها کشور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بابا راست می گوید ما دخالت نداشته ایم ونداریم وماهی 28 هواپیمای بزرگ ترابری سبزی وتره باروگوجه فرنگی وشویدبرای میدان تره بارصنعا می بردند!!!.
ميرآقا طلبه جانباز ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حرف هاوتحليل اين جناب ناشناس گوياي واقعيت ملموس ومحسوس است .مسؤلان كشورما خيلي بايدباتدبيرعمل كنند وخودرا داخل ماجرانكنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حق خيلي مهم است
افشین
United States
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
راست میگه ما دخالت نداریم بعد از به قدرت رسیدن حوثی ها پروراز مستقیم بین تهران صنعا گذاشتن زخمی های حوثی رو در ایران درمان کردن حمایت تبلیغاتی رسانه ای اینها هیچکدوم اسمش دخالت نیست شعار صدور انقلاب هم که الکیه اصلا از بشار اسد هم حمایت نمیکنیم اینها همش توطئه غربه هخخخخ
ناشناس
United States
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
متأسفانه زمانیکه با بی‌ تدبیری از دخالت پوتین و روسیه بعد از وقایع داخلی‌ اوکراین دفاع میشود، حالا هم عربستان به خود حق میدهد به همان دلیل پوتین، از منافع و طرفداران خود در یمن دفاع کند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حاجی برو ببین توی سازمان ملل وقتی رای به الحاق کریمه به روسیه بود، موضع ایران چی بود. ایران رای ممتنع داد. این یعنی حمایت نمیکنیم.مخالفت هم نمیکنیم
اگه قراره هرکسی از طرفداران خود در کشورهای دیگه حمایت کنه پس ما هم بریم پاکستان و افغانستان و .. حمله کنیم
عربستان درحال جنگ با مخالفانشه نه حمایت از طرفداران.. اینا فرق داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اینها که میگویید کیلویی چند وبمن وتو چه ارتباطی دارد ومگرماوکیل ووصی مردم دنیا هستیم که این همه جوش این وآن می زنیم ولی خودمان درکوچکترین کارخودمان بی ادبی نباشد مانند...درگل مانده ایم.
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
با سلام من از دوستان میخوام اطلاعاتشون رو در مسائل سیاسی بالا ببرند و بعد نظر بذارند اخبار اینور و اونور و گوش بدید از توش اطلاعات درست رو بدست بیارید بعضی ها مغرضانه نظر میدند ما یه خانواده هستیم که خوب یا بد باید مشکلاتمون رو خودمدن حل کنیم و به هیچ کسی مربوط نیست ما در داخل با هم اختلاف داریم البته نظر من این بود امیدوارم با دانش سیاسی به حل مشکلاتمون بپردازیم.
ناشناس
United States
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
می‌بینید روسیه چه نقش مرموزی بازی می‌کند، چند هفته پیش از ریاست جمهوری منصور هادی حمایت و او را ریاست جمهوری قانونی‌ یمن دانست، خوب، یعنی‌ راه را برای حمله عربستان و کشورهای عرب باز کرد و آنها تایید شورای امنیت را دارند و ایران باز تنها ماند،تا آنها و ایران را به عنوان کشورهای بزرگ تولید کننده نفت در گیر یک درگیری طولانی‌ کند... باز هم تحلیلگرهی ما لطیفه می‌گویند!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چه گیری دادید به روسیه و پوتین هههه دست آمریکا و اسراییل و حکومت دست نشانده آنها که سالیان درازی خاورمیانه شعله ور کردند نادیده میگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آغاجان یک جمله نامه تمام وآن اینکه" رندی دیگران وبازیچه واقع شدن دانشمندان!!! اسلامی".
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مرد عبور از بحران خواهد توانست اشتی در منطقه بوجود بیاورد هاشمی فقط هاشمی اگربگذارند تندروها
ناشناس
United States
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
با هاشمی‌ و مشی‌ سیاسی او بسیار مخالفم، ولی‌ اگر بتواند تنش را بین ایران و عربستان کم کنه، مچکر او خواهم بود...در داخل که به گواه تاریخ مثبت نبود،حداقل به هر دلیلی، کشور را از این فتنه رویارویی سنّی و شیعه نجات دهد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
هاشمی اندازه یک انتخابات داخلی برش نداره چجوری میخواد این مشکلو حل کنه؟؟؟
هاشمی دیگه تموم شد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آفای ناشناس فیلتری
اگه هاشمی نبود الان به مموتی میگفتی آق دایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عامو کجای کاری ؟؟
برو مطالعه تو راجب وهابیها و سعودیها زیاد کن بعد بیا نظر بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
هاشمی در دل مردم جای دارد
به انتخابات داخلی خود نگاه نکنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ما باید از یمن حمایت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
باید از شیعیان مولا علی حمایت کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بمن چه به تو چه بگذارکشک خودمان رابسابیم وسیاست رابه سیاست پیشه گان خیلی دانشمند!!!!!....!!! اسلامی بسپاریم که خوب دارند اسلام رازنده!!!!!!می کنندوخوب آنرابه مردم دنیا معرفی می فرمایند وفرق نمی کند کدام مذهب ودین ومسلکی باشندچون همه دانشمند!!!! تشریف داروند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تا دیروز آمریکارو ارباب میدونستن حالا عربستان و اعراب رو هم بهشون اضافه کردن

خلاصه نظرات کاربرهای این سایت همینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دقیقا...
عرب دوستهایِ آمریکا پرستِ سعودی مصب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
با این تحلیلها تقصیر همه هست بجز عربستان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
برداشت شما اشتباهه
ما وقتی جریان بحرین را دیدیم نباید اجازه می دادیم در یمن دوباره همان اتفاق بیفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اقتصاد غرب رونق خواهد گرفت با این جنگ و نفت ارزانتر و در مدتی نه چند طولانی عربستان بدهکار غرب و در اخر هیچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اتفاقا نفت گرونتر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
داداش توی جنگ نفت گرون میشه نه ارزون.. بابا اقتصاد دان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کلی اسلحه و مهمات میفروشن به این احمقا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان فقط با درامد سفر حجاج می تواند خودش اداره کنه شما نگران خودت باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بی تدبیری در مواجهه با کشورهای مسلمان و عرب چندین سال است موج میزند بفکر دفاع از کیان اسلام باشید نه جنگ شیعه و سنی و برادر کشی صلح صلح صلح وحدت وحدت نیاز امروز است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
طرف به خون ما تشنه است.
اگه یکی بخواد سرتو ببره بهش میگی بخاطر صلح سرمو نبر؟؟؟از خودت دفاع نمیکنی؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چه ربطی به جنگ شیعه و سنی داره؟!! ارتش یمن سنیه و متحد انصارالله شیعه
جنگ بین آل سعود و مردم یمنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
واقعا وهابیها رو برادر میدونی؟
اونا هرشب قبل از خواب آرزو میکنن ک بتونن 7تا شیعه رو بکشن تا برن بهشت.اونوقت تو فکر میکنی برادرتن؟
پس لطفی کن و برو توی محله وهابیها یه دور بزن و برادراتو در آغوش بمبهاشون بگیر
الف ف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دو تحلیل قبلی جهت دار و خود این کامنت ها تحریک کننده است.
امير
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
متاسفانه جنگ بين شيعه وسنى كه خواست اسراييل وانگليس است روز به روز شعله ور تر مى شود
هرچه سريعتر بايد ايران وعربستان وارد مذاكره شوند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان سعودی هم در جبهه اسراییل و هم پیمانان آن است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
جنگ بین سعودی و شیعیان بالاخره سر میگیره
امام خمینی گفت: اگه روزی از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت
ناشناس
United States
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
جنگ نعمت نیست.
جغرافیا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
جغرافیای اسلامی، جغرافیای مسیحی، جغرافیای یهودی و جغرافیای .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
منظور ؟؟؟
احسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
روسیه وچین هم درشورای امنیت ازمنصورهادی حمایت کردند.وحمله ی امروزباحضورجنگنده های پاکستان هم بوده است کشوری که بمب اتم دارد وحامی سرسخت عربستان هست.پس ماباید بهوش باشیم ودردامن افراطی ها نیفتیم. مصرهم اعلان حملات هوایی وزمینی کرده است. بنابراین این یعنی سرآغازیک تراژدی..فراروجان ممنون ازخبررسانی منصقانه ودقیقت.باتشکرازدست اندرکاران زحمت کش فراروکه تعطیلات نوروزهم خبررسانی نمودند.
رامش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مساله بسیار ساده تر از چيزيه که بنظر میرسه البته اگه به مسایل دیگه هم که خیلی نميشه علنی کرد بیشتر توجه کرد.شعور سیاسیه اعراب حاشیه نشین بسیار بسیار پایینتراز این حرفهاست.ثابت خواهد شد...!
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
من هم با نظر شما بسیار موافقم حتی بیشتر از خودت چرا که مسائل اینقدر ساده است که لازم نیست مسئولین ما دست به کار بشن و قضایا باید توسط شهرداراولیها حل بشه چون واسه بزرگترها افت داره وارد این مسائل پیش پا افتاده که تازه نمیشه هم علنیش کرد بشن درثانی نه که شعور سیاسی ما خیلی بالاست اینه که اصلا" افت داره با این اعراب بادیه نشین و حاشیه نشین نمیدونم کجا که شعور سیاسیشون زیر خط فقره دهان به دهان بشن
اصلا" همون بهتر که ما بریم تماشا تا وقتی مسائل یک کمی پیچیده تر شد و گره به کار همشون افتاد مثل یک سیاستمدار کارکشته موجبات آشتی و صلح و صفای همه رو فراهم کنیم و اگه نشد ماهم بریم جنگ
تازه بعدشم که ثابت بشه یا نشه که کی چکار کرده و بخوان مچ گیری کنن ماهم میتونیم منکر بشیم و بگیم : کی بود کی بود من نبودم و خلاصه بریم بزنیم زیر کاسه و کوزه شون
با اینحال دمت گرم که در نبود مسئولین با شعور سیاسی بالا یک تنه داری جور دیگران رو در ارائه تحلیلهای به این مهمی میکشی ، اصلا" حیفه اومدی فرارو باید بری وزارت امور خارجه به آقای ظریف درس بدی
وا...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگر از شیعیان یمن حمایت نکنیم بزودی شیعیان یمن توسط قلدران منطقه قتل عام می شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
باید زودتر از اینها به فکر می افتادیم دیگه دیر شده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تا حالا چرا مشکلی نداشتن و قتل عام نشدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ایرانی عزیز
مطمئنی قبلا قتل عام نشدن
سال 2009 نشدن؟ برو کمی مطالعه کن
60-70 سال پیش چه اتفاقی افتاد ک حکومت از شیعیان یمن گرفته شد ؟
ناشناس
Canada
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگه گذاشته بودند هاشمي رابطه ايران و عربستان رو درست كنه اين اتفاقات نميفتاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چه ربطی داره...عربستان بر اساس منافع ملی حرکت میکند نه اشتی با یک نفر...در ضمن نقش ایران در یمن خیلی بزرگ شده که به نوعی توطئه برای زمینه سازی این حمله بود...ایران در یمن انقدر قدرت نداشت که تغییر ایجاد کند....این تحلیل امریکایی ها دو روز قبل منتشر شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگه میشه تحلیل نکنید
همین مونده ک جیره خور سعودی هم بشیم
اگه خدا بخواد بزودی بقیع رو میگیریم البته با امام زمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آمریکا به دنبال فروش تسلیحات نظامی خود می باشد، سوریه، عراق، لیبی، اکراین و یمن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بازنده نهایی این ماجراها عربستان خواهد بود ... زوال آل سعود از مدت ها پیش آغاز شده و بدون شک همه این تحرکات ناشی از استیصال اونهاست... تا نفت ارزش خودش رو داره، داستان جنگ شیعه و سنی هم ادامه داره ... نه بخاطر انگلیس و اسرائیل .. بلکه فقط بخاطر تسلط بر منابع انرژی و قدرت ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگه ال سعود نابود بشه، دوام اسرائیل یک روز هم طول نمیکشه
آل سعود موقع تاسیس تعهد داده ک از اسرائیل حمایت کنه
بي نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
در نهايت آل سعود شكست خواهي خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
من کاری با سیاست ندارم اصلنم منظورم دخالت کشور تو جنگ نیست
اما به عنوان یه شیعه
فقط برا خودم متاسفم که تو همین ایام فاطمیه داشتم عزاداری میکردم و میخواستم پادررکاب صاحب زمان برای نجات فرزندانش باشم یا تو هر محرم ادعا داشتم که نمیزارم کربلا تکرار بشه
اما الان کفار دارن فرزندان فاطمه رو بمباران میکنن من نشستم نگاه میکنم
الانم که چتربازا و نیروی زمینی کفار هم وارد یمن شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
احسنت
زضا
Netherlands
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کفار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر کوتاه بیا. رو منبر رفتی حکم تکفیرم دادی؟
الله اکبر!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نری بازسفارت اشغال کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کوتاه بیا بابا عدن همشون سنی هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
خدا لعنت کنه این وهابیا رو که حالا حرکت حق طلبی مظلومان یمن رو سرکوب میکنن .چرا مواضع القاعده تو یمن رو اینجوری نمیزدید تا حالا ؟
الان چه کارمیشه کرد واسشون ؟وارد جنگ مستقیم هم که نمیتونیم بشیم چون اینا همینو میخوان .نشیمم شیعیان رو قتل عام میکنن
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
این چه حرکت حق طلبی بود که علی عبدالله صالح دیکتاتور فاسد یمن ازش دفاع میکرد؟ برادر اینا همش جنگ قدرته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چون القاعده خودش وهابیه و پسر نافرمان شونه
سعید
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
متاسفانه دولت فعلی فقط به دنبال توافقنامه کذایی است و ازدیگر مسائل غافل شده است.این هم تدبیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نتیجه جنگ معلومه متاسفانه .شیعیان مظلوم و محروم بحرین قتل عام خواهند شد.پاکستان همسایه ما وارد جنگ مستقیم شده تا دست ما هم بسته بشه.فرودگاه رو زدن ک پرواز ممنوع کردن که حتی نتونیم مجروحارو منتقل کنیم ایران
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اولا بحرین نه و یمن. دوما سه ماهه دارن هشدار میدن با گفتگو مساله حل شه ولی انصارلله بیخیال لشکرکشی نمیشه. اینم آخر و عاقبتش
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
خوب است همه بدانند که ایران از یمن حمایت می کند همانطوری که از عراق و سوریه حمایت می کند و خوب است همه این را بدانید که مردم یمن با حمایت ایران پیروز خواهند شد واین داعشی هایی که در لباس عربستان به یمن حمله می کنند را شکست خواهند داد. وسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
برادران انصارالله و ارتش یمن خدا پشت و پناهتون
پیروزی نهایی از آن شماست دلاوران
ناشناس
United States
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
با تحلیل های ما ملت همه مقصرند جز خود عربستان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اره والله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
الهی آمین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دوستی که گفتی برادر کشی!!!وهابیا از کی برادر شیعه ها شدن ؟
شما مثل اینکه با وهابی برخورد نداشتی که شیعه رو به خیال خودش کافر و خونشو حلال میدونه
نه داداش برادر کشی نیست جنگ کفار با مسلمانان یعنی شیعیان هستش
سپاهیان یزید شب قبل از حمله به امام حسین نماز شب هم خوندن .شما چی فک کردی؟اینا نسل همونهان که به فرزند پیامبر رحم نکردن
reza
Netherlands
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
فرمودید که وهابی ها شیعه رو به خیال خودش کافر مي دونن.
یعنی عملا از اینکه وهابی ها شیعیان را تکفیر می کنند انتقاد کردید. اما سطر پایین خودتان کشورهای مسلمان شرکت کننده در جنگ علیه حوثی ها رو تکفیر کردید. اینم عبارت شما: جنگ کفار با مسلمانان یعنی شیعیان هستش.
و از عبارت (مسلمانان یعنی شیعیان) اینطور برمیاد که فقط شیعیان را مسلمان می دانید.
این افکار برخلاف منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری می باشد.
اختلاف سیاسی را به اختلاف مذهبی و از اون بدتر ابزاری برای تکفیر دیگران تبدیل نکنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگر وهابی برادرمون باشه پس صهیونیست هم پسرعمومونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
به هر حال ما همه فرزند آدم و هوا هستیم و این تقسیم بندی ها رو هم خودمون به وجود آوردیم!
ناشناس
Turkey
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگر کافر میدونن که باید در مدینه مسجد شیعیان وجود نمی داشت مرشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
باز جنگ و خون ریزی .باز کشت و کشتار .باز هم خاور میانه و کشورهای مسلمان!!!واقعا"ما مسلمانان را چه شده که تا مسئله ای خلاف میلمان پیش می آید دست به سلاح برده و ماشه را میکشیم؟آیا همزیستی و صلح اینقدر غیر قابل دسترسی میباشد؟؟این کارشناسان استراتژیک !!ما با چه تفکری معتقد بودند کشورهای عربی در قبال حملات انصار ساکت مینشینند؟نقش کشور ما با توجه به تاثیر پذیر بودن انصار از ایران در این مقوله چه اهدافی داشته و دارد؟؟دیروز جناب کیهان نشین آقای شریعتمداری با تمسخر از ترسیدن عربستان حرف زده بود و با ذکر یک لطیفه حوثی ها را شیر قوی پنجه خوانده و ندای هل من مبارز سر داده بود .تحویل بگیرید آقای کارشناس!!!جنگی خانمان سوز دیگر با هزاران کشته و مجروح و بی خانمان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
داداش اینقد ترسو نباش
تازه چند ساعت از شوع جنگ غافلگیر کننده گذشته. ندیدی ک صدام تو روز اول حمله به ایران چقد پیشروی داشت
بشین و ببین چه بلایی بر سر حکومت سعودی بیاد
نترس قوی باش
جنگ با آل سعود اجتناب ناپذیره
حقگو
United Kingdom
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
در جنگ آغاز کننده عربستان است ولی پایان دهنده مهم تر است.
ضمن انکه اکثریت مردم یمن رییس جمهور وابسته به عربستان را نمی خواهند باید بمب بر سر آنها ریخت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
بگو غیرت ندارم و ترسو هستم
اگر شما به ذلت و نوکری افتخار میکنی شیعیان یمین اینجور نیستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
همش مال جانشینی رییس داعش تو منطقست .هر کی میخواد خودش خلیفه بشه اا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دوستان همه احساساتی شدن اندکی صبر غبار فتنه خواهد خوابید و بهار می اید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
منظورت چیه؟ فکر کنم اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
جنگ شیعه و سنی راه انداختن ایران نباید تو دام بیفته ،هر چه زودتر باید یک تصمیم عاقلانه گرفته بشه و از شعله ور شدن جنگ جلوگیری بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تازه از خواب بیدار شدی برادر، این جنگ سال هاست در جریانه
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اين درگيري ها و افزايش وخامت آن احتمالا مذاكرات هسته اي را تحت تاثير قرار خواهد داد. همان نگراني كه احتمال داده مي شد مذاكرات را متوقف يا تعويق اندازد با شيطنت عربستان واقعيت پيدا كرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مگه چند ماه پیش حزب الله پاسخ اسرائیل رو داد مذاکرات چیزیش شد؟ ما در مذاکره در مورد هسته ای صحبت می کنیم و انقدر ظریف باهوش هست که نگذاره پای مباحث مسائل منطقه به مذاکرات باز بشه. ایران مثل سعودی احمق نیست لشکرکشی کنه بلکه با تجهیز خود مردم و نیروهای بومی اون کشور قدرت منطقه ای بوجود میآره کاری که سعودی نفت فروش از درکش خارج هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آخرین تیر ال سعود و اسراییل و لابی انها در امریکا برای به بن بست رساندن مذاکرات
PEYMAN
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اونا ازاین آخرین تیرا زیاد دارن. این ماییم که باید هوشیار می بودیم و خودمون رو در دام نمی انداختیم که نبودیم و انداختیم.
جاوبد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اللهم عجل لوليك الفرج
alio
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نمی دانم معنی اینکه هاشمی رفسنجانی در جریان سیاست داخلی موفق نبود یعنی چی؟ ایشان که همه کاره مملکت بود و امام در کل جریانت مهم و بحرانهای کمرشکن جمهوری اسلامی حلال بود و هیچ احدی مخلفتی با وی نداشت حالا چه شده 20 سال از کشورداری هاشمی گذشته تازه یادتان افتاده 20 سال پیش چه شده است. ولی همین دم گوشتان از 94 تا 92 کسی که کشور را و منلبعش را نابود کرد قدیسش کردید ما چگونه بپذیریم که طراحان چنین مباحثی صداقت دارند که اگر نسبت به نظام و دینشان صداقت داشتند اول این قدیس کذاب را به جرم خیانت به نظام و کشور محاکمه می کردند. در ثانی مگر هاشمی در زمان رهبری ایتالله خامنه ای در مسند کار نبوده. مگر حکم ایشان توسط رهبری تنفیض نگردیده بود . پس اگر خائن و غیره بود چرا همان کاری که امثال هاشمی با بنی صدر کردند و عدم کفایت سیاسی زدند در مورد خودش نکردند. در زمان هاشمی حتی یک نفر از کار هایش ایرادی نمی گرفت کمی با تعقل نظر دهید. اینکه هاشمی مثلا موردی که خلاف نظرات شما بود را اجرا کرد مگر خیانت است که اکر بود سکوتتان بیش از هاشمی خیانت بار بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اشتباهی مثبت دادم
کشور و منابعش را شما و محمود جان در 8 سالی که بهترین درآمد نفتی در کل تاریخ ایران را داشتیم به باد دادید....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اگه ایران اینقد از حوثی ها حمایت نمیکرد...الان کار به اینجا نکشیده بود....حالا باید یه بودجه هم واسه اونها بزاریم کنار.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چرت نگو بابا وهابی احمق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حيف كه دكتر جواد ظريف سرگرم مذاكرات هسته اييه ،،،،وگرنه قطعا مساله رو مديريت ميكرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
معلوم بود که عربستان بیکار نمی نشیند حضور یک دولت شیعی توازن منطقه خصوصا منطقه استراتژیک باب المندب را به هم می زند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اقای شریعت مداری دیدی لطیفه ات به واقعیت تبدیل شد
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان و کشورهای متحد با این کار فقط خودشونو زیر سوال بردن و امنیت حاشیه خلیج فارس رو بر هم زدن کشوری مثل پاکستان اردن و.. هم هیچ موقع فرصت عرض اندام نداشتن که الان همراه این جریان شدن و کار درست رو عمان انجام داد که خودشو درگیر نکرد ولی باز قدرت ایران در منطقه بیش از این حرفاست و ما سرداری مثل حاج قاسم سلیمانیو داریم اگه همه ی اعراب جهان هم جمع بشن بازم به اندازه ی به اندازه ی 1 سانت از خاک ایران اقتدار ندارن . و من الله توفیق
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کمی عقلتو بکار بنداز اینقدر سردار سلیمانی را فیلم هندی نکنید
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان و کشورهای متحد با این کار فقط خودشونو زیر سوال بردن و امنیت حاشیه خلیج فارس رو بر هم زدن کشوری مثل پاکستان اردن و.. هم هیچ موقع فرصت عرض اندام نداشتن که الان همراه این جریان شدن و کار درست رو عمان انجام داد که خودشو درگیر نکرد ولی باز قدرت ایران در منطقه بیش از این حرفاست و ما سرداری مثل حاج قاسم سلیمانیو داریم اگه همه ی اعراب جهان هم جمع بشن بازم به اندازه ی به اندازه ی 1 سانت از خاک ایران اقتدار ندارن . و من الله توفیق
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
انشالله یمن به کمک خدا عربستان رو شکست میدهند و از شر این عراب راحت میشویم
هرکی منفی بزنه یعنی با امریکا انگلیس و اسرایل و عربستان و داعش هم پیمانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
یاد این sms ها افتادم که میگن برای چهل نفر این دعا رو بفرست وگرنه بری زیر تریلی!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
هم پیمانان داعش تو شیرازن
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
هرکی مثبت بزنه باامزیکا انگلیس عربستان وداعش هم پیمانه این هم نظرمنه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
يمن ديگه چه خبره. يکي توضيح دهد مگر حوثي‌ها از طريق انتخابات پيروز نشدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دولت حسن روحاني در حل بحران خاورميانه موفق عمل نکرده است. حمايت‌هاي بي دريغ از بشار چرا؟ چرا حوثي‌ها از راه ديپلماتيک قدرت را بدست نمي‌گيرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مرگ بر عربستان
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ولایتی : از یمن تا لبنان را تحت نفوذ داریم.
وقتی ایشان 16 سال وزیر خارجه باشد و اینقدر سطحی نگر باشد باید سیاست خارجی ما اینقدر ناشيانه باشد ، ایشان الان باید جوابگو باشند که ما چه میتوانیم بکنیم ، البته بعید نیست وی حکم به ورود ایران به جنگ که آرزوی غربیها و اسراییل است بدهند. تا دهها سال دیگر منطقه صحنه جنگ رسمی شیعه و سنی شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تا نیروی زمینی نفرستن جنگ واقعی شروع نمی شه
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کشاندن پای ایران به یک درگیری نظامی با نیرو هاو کشورهای سنی منطقه بیشترین منافع امریکا وغرب رو تامین میکنه امیدوارم مسو لین هوشیارانه عمل کنند ودر این دام نیفتند
سروش
Bulgaria
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان توهم زده ...
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آقایان دولت تدبیر بهتر است اندکی سرتان را از آن مذاکرات کذایی که دول غربی و شرقی شما را گرفتار آن کرده اند بیرون آورید و اندکی به مناطق همجوار نیز نظری داشته باشید. مماشات شما با عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس سبب گستاخی و جسارت آنها شد به طوری که اکنون تمام مناطق غرب آسیا را به آتش کشیده اند و مواضع دولت جمهوری اسلامی در این مسائل بسیار از موضع ضعف و منفعلانه است و تنها به این فکر هستید که به مذاکراتی که هیچ سودی برایتان ندارد آسیبی وارد نشود. اکنون که سال همزبانی و همدلیست بهتر است دولت فخیمه نیز از خود حرکتی نشان داده و با مردم همزبان و همدل باشد و جوابی مقتدرانه به این حماقت سعودیهای تکفیری و این جرثومه فساد در منطقه اسلامی بدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
خدا مي خواهد مارا امتحان کند که در کدام جبهه باشيم جبهه يزيد ياامام حسين ع .تاريخ هميشه تکرار ميشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
برای خدا این جنگ های بچگانه و تعصبات مذهبی ذره ای ارزش ندارد چرا خدا را تا حد آرزو ها و آمال و انتظارات خودمون پایی میاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
یا علی چرا وایسادی برو یمن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مسئولين محترم فرارو يک کم انصاف داشته باشيد و نظرات منتقد را نيز چاپ کنيد. باور کنيد اين انتقادات به نفع منافع ملي است. چرا ما بايد از گروهايي حمايت کنيم که با راي مردم بر سرکار نيامده اند و موجب تخريب وجه ايران و ايرانيان در نزد جهانيان مي‌گردد. آخر عاقب حمايت بي دريغ از بشار اسد را ديديد .بيش از 250 هزار کشته
ناشناس
China
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
همین آل سعود مگه با رای مردم سر کار اومدن؟ در ثانی یمن بیش از نیمی اش شیعه است و ارتش یمن هم با شیعیان پس دیگه چه مرگته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
همیشه همینطوره .فقط بلده کامنت عمو سایبری بزاره
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
آمریکا و اسراییل و عربستان نداره که همشون از نطفه و ذات خرابن و تروریست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
این فقط نقشه ایران بود که عربستان رو در یمن گرفتار کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دجال ظهور کرده؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دجال کیلویی چنده ومزه اش چگونه است برو رویت رابا آب خنک بشوی تاخواب ازچشمت بپرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کاربران فرارو اربابشون الان شد عربستان :))))

یعنی سست عنصری هم حدی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کاربران فرارو طرف حق هستند
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مرگ بر رهبران صهیونیست آل سعود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ناخودآگاه آدم رو یاد حمله عراق به ایران میندازه خیلی پررو شده عربستان
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
قیاس امریکا و عربستان اصلا صحیح نیست حکومت کثیف ال سعود حکومت کثیف اعراب شکم دریده ای است که از قدیم الایام موجب بروز نا امنی تشویش و تشنج در منطقه بوده اند .من در موردحق یا باطل بودن حکومت یمن یا مردمی بودن و نبودن انصارالله صحبت نمیکنم اما فی النفسه تجاوز نظامی به حریم یک کشور بدون دلیل منطقی و صرفا به دلیل حفظ منافع در منطقه روشی منسوخ و احمقانه است.مطمعنا یکی از اهداف این حمله تحت شعاع قرار دادن مذاکرات هسته ای خواهد بود .امیداورم با درایت دکتر ظریف این اخرین گام های توافق هم با موفقیت برداشته شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کمک نظامیه
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
یاد سریال Game of Thrones افتادم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عالیه منتظر فصل جدیدش هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دردم از اینه از همون سوراخی که در بحرین گزیده شدیم در یمن هم داریم گزیده می شویم.
ناشناس
China
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مگه در بحرین چه شد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
می خوام بدونم خلباناش عربستانی بودن یا نه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
خهان توحش همین است. براحتی آلت دست بیگانگان میشوند. براحتی برادران همکیش خود یعنی مسلمانان را میکشند و همه هم خود را حق و برادر بغل دستیش را ناحق میداند و توهین و تهمت های چندش آور بهم میزنند. تحقیقا تمامی جها توحش ناحق هستند. کشورهای غربی با توسل به توحش این جهان تمام منابع کانی و نفتی و مالی این دیوانگان را می بلعند و آنها هم بجای اتحاد دنبال بهانه ای هستند تا نادنی خود را گردن بیگانگانی نظیر آمریکا و ارائیل بیاندازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
این سایت باتحلیلهای شخصی مخاطبان خاص خودشو داره تحلیلها در سایتهای دیگه حتی انتخاب بازخورددیگری داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
از یمنی های عزیز خواستار هدف قرار دادن تمام تاسیسات نفتی عربستان هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
من کاری ندارم که وهابی های عربستان خود عامل فتنه هستند ولی حوثی ها هم بی تقصیر نیستند اونها با دیکتاتور جنایتکار خونریزی مثل علی عبدالله صالح شریک شده اند و مردم یمن را وارد این بحران کردند در ضمن ارتش یمن یکدست نیست بخشی از ان از منصور هادی و بخش دیگر از علی عبدالله صالح حمایت میکنند. نیمی از جامعه یمن موافق اقدامات و کودتای حوثی ها نبود. یک طرفه نبینید ماجرا رو هر دو طرف مقصرند. انصارالله خیلی جو گیر شدند فکر کردند میتوانند کل یمن را تصرف کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
با عبدالله صالح شریک شدن؟!!!! خدایش داری العربیه می بینی یا الجزیره ؟ میشه بگی عبدالله صالح آلان کجاست و زمان انقلاب یمن به کجا فرار کرد؟!!!! الحوثی ها 30 سال تموم در صعده مقابل ارتش صالح وایستادند حتی مقابل حمله سعودی وایستادند ، به خدا قسم بدجور خوابی ، عبدالله صالح پس از انقلاب به عربستان گریخت !!!! کافی سرچ کنی توی اینترنت می فهمی!!! یعنی انقدر اطلاعات سیاسی ات ضعیفه؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
افرین این یک تحلیل واقعی و دور از احساسات هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
واقعا برای بعضها متاسفم ایران حامی شیعه نباشه ولی وهابیت حامی تروریستها و القاعده ،نصره ،داعش وووباشه
ومنطقه رو بگند بکشه یه عده دم از هاشمی بزنن که بریم با یزید زمانه پادشاهای آل سعود بگیم وبخندیم و دست دوستی بدیم فردا سعودیه بگه ایرانم سر جاش نشوندیم بخدا قسم آقای خامنه ی دستور بده میریم خون تک تک وهابیای کثیف را میریزیم وتارو مارشون میکنیم که بفهمند دنیا دست کیه و یکمن ماست چقد کره میده
پس شهاد طلبی کجا رفت کسای که حسین حسین میکنن امام حسین علیه سلام گفت هیهات من الذله
داعش ووهابیها شیعه وسنی نمیشناسن و خون هر دو رو میریزن
این دو رو دنیا چقد بعضیها رو بزدل کرده
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
شما اگر عاشق شهادت هستید می توانید تشریف ببرید یمن و به اارزویتان برسید رو من یکی اصلا حساب نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
داداش زیاد تند نرو
اگه هر کی از اون یکی خوشش نمیومد به قول شما میرفت حسابش رو کف دستش میزاشت که الان کره زمینی وجود نداشت!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
حمله عربستان نشون میده اونا مسله رو خیلی جدی گرفتن و نمیخوان در یمن به ایران ببیازن. تو سوریه شکست خوردن در عراق دارن شکست میخورن. در یمن تا این مرحله شکست خوردن و دارن می بازن پس هر کاری بتونن میکنن تا حداقل در اینجا نبازن. باخت عربستان در یمن به نظر من یکسره شدن کار آل سعوده. عربستان اگر نتونه با حمله نظامی پیروز بشه اشتباه تاکتیکی بسیار بزرگی مرتکب شده شاید هم بشه گفت استراتژیک. پیام قدرت گرفتن حوثی ها در یمن برای شیعیان عربستان برای آل سعود بسیار سنگین خواهد بود و باید منتظر گسترش حق طلبی شیعیان در شرق عربستان باشد. در هر صورت هزینه های عربستان چه پیروز شود و چه شکست بخورد بسیار فراتر از ایران خواهد بود. ایران مدافع حق طلبان و عربستان یاریگر زور گویان. ایران بواسطه خواست مردم یمن پیروز میشه ولی عربستان باید با حضور مستقیم خودش و تجاوز پیروز بشه.
با همه اینها آیا عربستان توان پیروز شدن دارد؟ هم دارد و البته بسیار محتمل است که نداشته باشد. عربستان باید با مردم یمن بجنگد و پیروزی اصلی در زمین اتفاق می افتد نه در حملات هوایی. حوثی ها چیزی ندارن که از دست بدن نهایتا عدن رو پس میدن ولی شروع میکنن به پرتاپ موشک به پالایشگاه و سکوهای نفتی عربستان فقط یک موشک به این زیرساختها بخوره مساوی میشه با تمام دستاوردهای عربستان. عربستان باید نگران نارضایتی شیعیان داخلی هم باشد.
از طرفی هم کمترین شکست برای شاه جدید مساوی عدم کفایت وی هست. به هر حال عربستان ریسک بسیار بالایی باید کرده باشد. آمریکا با این قدرت به این اندازه در جاهای مختلف خودش رو در گیر نمیکنه عربستان حتی با تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس قدرت خاصی محسوب نمیشن. فقط پول مفت دارن و کارخونه های اسلحه سازی غرب رو خوشحال می کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ايران تا پايان مذاكرات نبايد هچ دخالتى در اىن تهاجم بي شرمانه داشته اشد هدف انها بر هم زدن توافق است
ضد استکبار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
مرگ بر عربستان نوکر مغرب زمین
مرگ بر امریکا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ایشاالله به زودی شیعیان یمنی با جنازه های سعودی ها عکس سلفی بندازن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
فرارو جان، امیدوارم یک تحلیل درست و حسابی از یمن بزنید ، لااقل شما به بعضی ها بفهمانید این حرفهای که میگن صالح با حوثی هاست رو به گوش بعضی داخلی ها برسانید که این حرف اشراق الوسط هست این حرف العربیه ( العبریه ) است ، میشه یک نفر بگه آلان صالح کجاست؟ موقع انقلاب به کدوم کشور پناهنده شد؟!! 30 سال صالح توی کشور در صعده با کی جنگید؟!! یادش بخیر یک روزی توی BRT یک بنده خدایی می گفت اسرائیلی ها مظلومن و همش این فلسطینی ها اینها رو میکشن؟!!!!! من موندم چه شبکه ای رو نگاه می کرد؟!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
این کار عربستان کقیف تو پوزی به ایران بود . ایران از یمن حمایت میکرد و عربستان به فکر نابودی یمن افتاد . ایران باید دست به کار میشد و عربستان رو با خاک یکسان میکرد . و از قدرت خودش استفاده میکرد تا یک توگوشی به عربستان بزند . ولی حیف با سیست های غلط همهی کشورها را با خود بد کردیم و باعث شدیم تا کشورهای مثیفی مثل ترکیه و عربستان قدرت ایران را به دست آورند و از این فرصت نهایت بهرا رو ببرند
کینن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
سلالام فقط می تونم بگم جنگ کلا خوب نیست اما اگه عربستان چشم چپ ب ایران داشته باشه چشمشو در میاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نتیجه سیاست و تفکر غلطی که فکر میکنه چون قدرت نظامی داریم بنا بر این نیازی به دیپلماسی نیست همین میشه.
حالا بفرمایید درستش کنید حضراتی که ادعا می‌کردید یمن و لبنان و سوریه و عراق همه در ید قدرت نظامی ماست.
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان هم بخاطر منافع ملى خود وارد عمل شده
همانطور كه ايران در سوريه عمل كرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
به کاربران فرارو توصیه میکنم به جمع ائتلاف عربستانی بپیوندند در کنار وهابیون عملیات انجام بدن:)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
رسیدن به ارامش و ثبات ارزویی شده، امیدوارم جنگ زود تمام شه
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
امیدوارم تحولات یمن و عراق و سوریه باعث تحلیل های اخرالزمانی نشود و ما را وارد جنگی خانمان برانداز نکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
کامنتهای زیری رو بخون
دوستان دست به کار شدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
تو این سایت نمیشه نظر گذاشت چون خیلی هم سو با انقلاب اسلامی نیست
ولی به زودی متوجه خواهید شد آینده به فضل خداوند بسیار روشن است
مردم یمن مردمی رقیق القلب هستند که نقش مهمی را قبل از ظهور ایفا میکنند
سیدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان عراق رو به عنوان یه همسایه مطمئن از دست داده ودوست نداره یمن رو هم از دست بده
برای همین هر کاری میکنه ایران هم درست حمایت کرده اما مثل حمایت از حزب الله و عراق حمایت نکرده
علی
United States
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ضمن محکوم کردن اقدام نظامی عربستان و خود حکومت مصر که با کودتا سر کار آمده است به دولت روحانی پیشنهاد میکنم تا حوثی ها را ترغیب کنند تا از راه مسالمت آمیز قدرت را بدست آورند و با دولت بر آمده از رای مردم مذاکره کنند تا در دولت شریک شوند. نگذارند تا یمن مثل سوریه شود. به خدا قسم شیعه علی این نیست که صرفا به خاطر شیعه بودن از افراد و احزاب حمایت کنیم. شیعه علی یعنی طرفداری از حق و انسانیت و جلوگیری از خونریزی مردم بیگناه.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
رحمت براون شیری که خوردی و آفرین بر شرافتت من شخصا از اینکه می بینم هنوز در بین هموطنان و پیروان مرتضی علی (ع) انسانهای فرهیخته و معتدل وجود دارد مباهت و افتخار می کنم ؛انشالله پرچم صلح وبرادری که خواسته ذات اسلام است دربین مسلمانان منطقه برافراشته شود ؛ وکسانی که در پی تئوریزه کردن خشونت و برادرکشی درجهان اسلام هستند بدانند این ناشی از روانپریشی آنهاست و از خداوند شفای شما را خواستارم امین یارب العالمین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عزیزان به اصطلاح روشنفکر انپریالیسم بی خودی کامنت نذارید که در کشور هر دوحزب اصلی اصلاحات و اصولگرا از مخالفان سرسخت وهابیون هستند که مقر اصلی وهابیت کشورهای حاشیه خلیج فارس که اگه ایران بخواهد درگیر بشه ظرف یک ماه وکمتر شپه جزیره عربستان سقوط میکنه که ایران وتهدید به درگیری جنگ میکنید اما برای اینکه ایران در تمام عرصه ها حتی جنگ مستقیم موفق بشه نیاز به توافق داره روحانی با قدرت کارت وبکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان عامل تمام خونريزي هاي كشورهاي خاور ميانه هست ايران بايد اين رژيم فاسد رو بدون اينكه خودش وارد جنگ بشه از سر راه برداره
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
الکی جوش نزنین این نیز بگذرد ولی روسیاهی برا نوکران امریکایی مثه عربستان و قطر و مصر و.... میماند
ملت و مردمی که ساده و کم فکر باشن و اجازه بدن دیگران در مملکتشون دخالت کنن بیشتر از این نمیشه این ملت و مردم یمن هستند که تصمیم نهایی رو میگیرن نه امریکا و امثالهم.
من مطمنم به یاری خدا ملت و ارتش یمن پاسخ دندان شکنی به احمق های سعودی و همپیمانانشان میدهند
فقط احساسی برخورد کردن تو یمن قضیه رو بغرنج تر میکنه
سعید
United States
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
امیدوارم تحولات یمن و عراق و سوریه باعث تحلیل های اخرالزمانی نشود و ما را وارد جنگی خانمان برانداز نکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
امارات هم در جنگ شرکت کرده علیه یمن پیشنهاد من به یمینها این است که امارات کشوری کوچک و و پراز برج شیشه ای است کافی است چند موشک بهچند خیابان بخورد تا اقتصاد امارات تماما تعطیل شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ما باید وارد جنگ بشویم اگه امروز این کار رانکنیم یقینا فردا پشیمان خو.اهیم شد این فردا خیلی دور نیست تورا به خدا درست فکرکنید امروز اگر توی دهن ال سعود نزنیم فردا توی دهن ما میزنند برادران یمنی ما امروز به حمایت ما احتیاج دارند قسم به خدایی که جانم دردستان اوست امروز ر وز عمل است ونه تردید وانتظار امروز را باید به نابودی ال سعود گره بزنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اتفاقات در یمن چیزی جز زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت نیست ... سید یمانی نشنیدید .. چرا کفار تاکید بر خاموش کردن این انتفاظه دارند ... متاسفم برای احمق های داخلی که حتی اندازه آمریکایی ها تحولات یمن رو نمیدونن هشدار ظهور هست
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
ایران باید چند تا موشک بالستیک بزنه تو قلب عربستان تا حساب کار دستشون بیاد ،مگه دنیا همین نمیخواد ما هم براشون انجام میدیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نا امنی و جنگ در عربستان از علائم ظهور هستش.
اللهم عجل لولیک الفرج
جوانمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اولا از سایت بسیار وزین و منصف فرارو تشکر میکنم.ثانیا مسئله حمله عربستان به یمن بسیار پیچیده است.و درنهایت مطمئنا ایران از این حمله سود نخواهد برد.وقتی بازی به مرحله ای میرسه که باید زورآزمایی بشه این اتفاقات طبیعیه.ما زورمون رو تو یمن زدیم و اونجا کمی شلوغ کردیم.حالا نوبت حریفه حریفی که قطعا با توجه به حمایت کشورهای منطقه از اونها از ما قویتره.یمن هیچوقت به میل ایران نخواهد چرخید ما تو زور آزمایی بازنده ایم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
عربستان از توافق ایران با غرب به شدت میترسه و ضرر می کنه به همین خاطر در شروع دور آخر مذاکرات با این حمله کاری کرد تا یک عدم هم نظری دیگر بین ایران و آمریکا بوجود بیاره.
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
شما سنگ یمنو به سینه میزنین و هی ناسزا به اعراب میگین و اینکه اعراب دشمن یمن و یمنیهان , بفرمایید بگید مگه یمنیها آعراب نیستن؟ مگه زادگاه آصلی اعراب یمن نبوده؟ ولی متاسفانه اینم از سیستم آموزشی کشور که یه مشت ملت بی سواد به بار اورده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چی بگممممممممممممممم والا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
اخلاق روباه صفتی خیلی جالب نیست. انسان باید شیر صفت باشه. یا کاری نکنه یا اگر جایی ماجرایی درست کرد رو در رو بایسته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
شما جناب "حقگو"
شما از کجا می دونید مردم یمن چی می خوان چی نمی خوان؟
اونها انتخاب برگزار کردند همونطور که ما برگزار می کنیم. عبدالله صالح زمانی به نقل از خبرگزاری های خودمان قاتل مردم بود و حالا منجی؟
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv