bato-adv
کد خبر: ۱۹۱۵۷۲
روحانی در همایش بیمه سلامت همگانی:

نمی‌توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد

رئیس جمهور تصریح کرد: این قدر در زندگی مردم مداخله نکنیم، ولو به خاطر دلسوزی ؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
فرارو- رئیس جمهور تصریح کرد: این قدر در زندگی مردم مداخله نکنیم، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.
 
حسن روحانی در همایش بیمه سلامت همگانی که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد با گرامی داشت سالگرد سوم خرداد و با اشاره به اهمیت موضوع سلامت و بیمه همگانی گفت: هدف ما طبق سند چشم انداز 20 ساله تبدیل کشور به یک کشور توسعه یافته است. 

در ادامه گزیده اظهارات روحانی را به نقل از ایسنا می‌خوانیم:
 
  • تقریبا 9، 10 سالی است از زمان ابلاغ سیاست‌های چشم انداز 20 ساله می‌گذرد و خوشبختانه یک ده سال دیگر از آن 20 سال باقی مانده است. ما در ده سال اول می‌بایست به نحوی حرکت می‌کردیم که به نیمی از اهداف می‌رسیدیم. یعنی باید سالانه رشد 8 درصد می‌داشتیم تا طی 20 سال به نقطه چشم انداز برسیم.
  • متاسفانه در ده سال اول شرایط ما در این زمینه شرایط مناسبی نبود. در سالهای اولیه رشدمان 4 و نیم درصد بود. در یکی دو سال بعد وضع ما بهتر شد، اما در دو سه سال اخیر وضع به گونه‌ای شد که در سال 91 رشد ما به منفی 5.8رسید. در مورد سال 92 نیز هنوز آمار اعلام نشده، ولی علی القاعده سال 92 نیز منفی خواهیم بود. ان شاء الله در سال 93 به حول و قوه الهی و با کمک همه‌ی مردم یکی از اهداف مهم دولت این است که میزان رشد در کشور مثبت شود، و در سال‌های بعد این میزان رشد را افزایش دهیم.
  • در 10 سال آینده باید با یک حرکت ملی و بنا به گفته‌ی مقام معظم رهبری با یک عزم ملی و مدیریت جهادی کار را به پیش ببریم، من ناامید نیستم. ان شاء الله ما می‌توانیم بخش بزرگی از عقب ماندگی 10 سال قبل را در اجرای سیاست‌های چشم‌انداز 20 ساله در 10 سال بعد جبران کنیم و این شدنی است که ما به اهداف چشم انداز دست پیدا کنیم.
  • این موضوع یک اراده ملی می‌خواهد و همه باید در این ارتباط دست به دست هم بدهیم. در این راستا باید غم ما همه یک چیز باشد و یک سوال را از یکدیگر بپرسیم که چرا توسعه یافته نیستیم. اگر این سوال ملی شود و عزم‌ها و اراده‌ها دراین راستا سوق داده شود کار ما درست می‌شود.
  • فتح خرمشهر پشت قباله هیچ کس و هیچ نهادی نیست. پشت قباله ی ملت ایران است. همه به صحنه آمدند در جنگ صحنه‌های عجیب و غریبی را می‌دیدیم، همه حضور داشتند ونقش آفرین بودند. در سال 62 من یک روز در جبهه از صبح تا غروب در حال بازدید بودم و درآن روز دیدم که فرزندان روسای سه قوه در جبهه بودند. بعد من در یک سخنرانی در دو کوهه گفتم که ما پیروز می‌شویم چرا که همه در این صحنه هستند.
  • هر چیزی را که یک ملت اراده کند، خداوند نیز عنایت می‌کند. امروز باید توسعه، دغدغه‌ی ما شود و اگر این اتفاق صورت بگیرد و همه ما یک صدا شویم می‌توانیم به اهدافمان در این ارتباط برسیم. ما برای این که به اهدافمان برسیم باید در ده سال دوم دو برابر تلاش کنیم.
  • نباید مردم را بیهوده و بدون جهت نگران کرد و باید بگذاریم مردم راحت باشند. اینقدر در زندگی مردم مداخله نکنید، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد. پیامبر (ص) شلاق در دست نداشت، پیامبر (ص) بشیر و نذیر بود و ما نیز باید بشیر و نزیر باشیم. همه باید کاری کنیم که آرامش در جامعه حاکم باشد.
  • دعواهای گروهی و جناحی یک حدی از آن بد نیست. من در مورد این مسائل تعبیر نمک را به کار نمی‌برم، تعبیر فلفل را به کار می‌بریم. وجود فلفل یک مقدارش مشکلی ندارد، ولی وقتی همه غذا پر از فلفل شود داد آدمی در می‌آید.
  • همه چیز اندازه‌ای دارد. رقابت‌ها و دعواهای حزبی و جناحی نیز تا یک حدی معمول است، ولی اگر بنا باشد که همه شود دعوای جناحی و گروهی این خوب نیست. ما همیشه انتخابات داریم. اگر این مسائل را از 6 ماه قبل انتخابات شروع کنیم، اشکالی ندارد، ولی در کشور وقتی یک انتخابات تمام می‌شود، بلافاصله دعوا برای انتخابات بعدی شروع می‌شود.
  • در دنیا نیز انتخابات مهم است، ولی از 6 ماه و یا یک سال قبل این مباحث شروع می‌شود و مقدمات آن فراهم می‌شود و در دو ماهه آخر اوج می‌گیرد، ولی در کشور ما به محض این که انتخابات تمام شد این مباحث برای انتخابات بعدی آغاز می‌شود و شروع می‌کنیم که کسی که پیروز شده موفق نشود و دراین راستا این استدلال به کار برده می‌شود که فرد پیروز موفق نشود تا کاندیدای ما در چهارسال بعدی در انتخابات موفق شود. ما در قواعد بازی مشکل داریم و باید آن را حل کنیم. 
  • در نظام سلامت باید از نظر روحی به مردم آرامش دهیم و از لحاظ جسمی نیز مشکلاتی که مردم در این ارتباط دارند را برطرف کنیم و عوامل آلودگی و معضلات در نظام سلامت را کاهش دهیم. همه‌ی ما می‌دانیم که اصل بهداشت است و اگر بهداشت ناموفق شود نوبت به درمان می‌رسد، ولی اگر در زمینه‌ی بهداشت موفق باشیم درمان کمتر می‌شود.
  • اگر می‌خواهیم توسعه پیدا کنیم جامعه ما باید سالم باشد و پولی که برای سلامت خرج می‌شود هزینه نیست.
  • تصمیم ما این است که نظام سلامت را متحول کنیم و به سمت نقطه‌ی مطلوب ببریم؛ گرچه با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید قدم به قدم جلوبرویم. اگر ما بتوانیم نظام سلامت را در این کشور به نقطه مطلوب برسانیم این به معنای فتح خرمشهر است.
  • ما باید دغدغه مردم درنظام سلامت را حداقل به حد معمول برسانیم. اکنون دغدغه‌ی مردم در این زمینه بیش از حد معمول است. نظام سلامت و بیمه باید متحول شود و وزارت‌خانه‌های مسئول باید در این زمینه تلاش کند.
  • امروز روز افتخارآمیزی است یک کاری که بیش از 20 سال در قانون گفته شده و شعارش داده شده است امروز می‌توانیم اعلام کنیم که عملیاتی کرده‌ایم و مردم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. البته این قدم اول است وباید در راستای ارزشمند شدن بیمه‌ها و الکترونیکی شدن آنها حرکت کنیم. پوشش بیمه‌ها باید افزایش پیدا کند. در حال حاضر بیش از 2 هزار و 300 قلم دارو تحت پوشش بیمه است. باید این ارقام افزایش پیدا کند. دولت به تنهایی نمی‌تواند این هدف را محقق کند و باید سازمانهای مردم نهاد در این زمینه به صحنه بیایند. باید مردم نیز کمک کنند.
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
لابد میتوان با زور و شلاق مردم را به جهنم برد.پس حدود بالای 70%از مردم که می خواهند دین و ناموسشان حفظ شود تکلیفشان چیست ؟! آیا اکثریت مومن باید قربانی تمایلات نفسانی اقلیت شوند.این فرموده حضرت رسول اکرم(ص)به حقیقت پیوسته است که فرموده اند:در آخرالزمان نگه داشتن دین مانند نگهداشتن زغال آتشین در کف دست خواهد بود.
master
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
روحانی فقط حرفه. کاره ای نیس . مگه ویچتو فیلتر نکردن. مگه روزنامه هارو نبستن. پس اگه بخوادم کاره ای نیس
هیچ برنامه ای هم نداشت ار اول. والا ظریف بیشتر کار کرده تا اونجایی که ما دیدیم.
به نظرم این حق ملتیه که دارن از گرسنگی میمیرن ولی به کسی رای میدن که با کلید و گازانبری بالا اومده.
راستی یه چیزی 50 درصد مردم به روحانی رای دادن ولی 97 درصد یارانه گرفتن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آفرین روحانی...
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حرف هاي عوام پسند انتخاباتي قيمت ها را بچسب ماسك اكسيژن يادت نره!!!!!!!
معمولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام
تمام کسانی که از امر به معروف و نهی از منکر میگن میشه توضیح بدن محور امر به معروف و نهی از منکر در زمان حکومت پیامبر اکرم (ص) و امام علی چه بود و مخاطبشان چه کسانی بودند؟؟
میشه فقط یک مورد از برخورد با بیحجابی در زمان این دو بزرگوار را بصورت مصداقی و با سند بیاورند.(منظور لزوم حجاب نیست.منظور مصداق برخورد با بیحجابیست).
دنبالش نگردید در تمام سایتهای پاسخ به سوالات دینی نوشته مصداقی برایش ندارند.
جالب آنکه در زمان ایشان اهل کتاب بدون حجاب بودند.
شما یک درصد مانند این بزرگواران رفتار کنید در مبارزه و امر به معروف و نهی از منکر با مفسدان اقتصادی بعد نتیجه را نظاره گر باشید.
تازه اضافه کنید شرایط آمر به معروف و ناهی از منکر را.
مشکل مردم ما عدم مطالعه در تاریخ است.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
زنده باد رئیس جمهور روشن فکر ایران.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف جالبی زد ولی کو گوش شنوا
تچچچچچکری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مهم نیست دولت چه کار میکنه مهم این است که بعضی وقتها "حرفهای قشششنگ قشششنگ" میزنند!

وظیفه مردم تچچچچچکر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به زور به بهشت نمی بریم اما نمی ایستیم تا ما را به جهنم ببرید.
سیدجمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هر کس مسولیت اعمال خود را دارد هیچ کس به زور نمی تواند شما را به جهنم ببرداقای ناشناس 15:36
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حتی اگه از روی دلسوزی هم باشه نمیخوایم نمیخوایم نمی خوایم
بخ چه زبونی بگیم که این دلسوزی دروغین رو نمیخوایم؟؟؟؟
ایران آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
1-لازم هم نیست که به زور مردم را جهنمی کرد.
2-پیغمبر در موقع لازم،شمشیر هم دست میگرفتند. ولی شما شمشیر و سپر را زمین انداخته اید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای روحانی مچکریم که :
1 - ما رو از شعب ابی طالب خارج و به قبرستان بقیع وارد کردی
2 - مسکن مهر رو تعطیل کردی
3 - بنزین بی کیفیتتون رو تا دو هفته ی دیگه گرون تر بهمون میدی
4 - تورم رو ( فقط تو آمارهات ) مهار کردی
5 - آبرومون رو جلوی آمریکا بردی و تحقیرمون کردی

6 - بیخیال تولید و اشتغال شدی و چسبیدی به مذاکرات
7 - کم کم داری یارانه هامون رو هم قطع میکنی
8 - ما رو قبل از عید واسه چهار تا دونه تخم مرغ و برنج هندی به صف کردی
9 - برای تغییر مسئولین به جای داس از کمباین استفاده کردی
10 - هر کس ازت انتقاد کنه رو بی سواد میخونی

11 - هر جا کم میاری تقصیر ها رو گردن دولت قبل میندازی
12 - قرار شده هر کی یارانه بگیره ، بانک ها بهش وام ندن
13 - برای ندادن 45 هزار تومان پولی که احمدی نژاد با عزت می ریخت تو کارت بانکی ملت رو مجبور میکنی تو فرمها اعلام گدایی بکنن
14 - از توقیف روزنامه ای ، توسط قوه قضائیه که به مقدسات توهین کرد انتقاد کردی و روزنامه ای که سیاست های دولت رو به حق به نقد کشید ، بستی
15 - برنامه ی هسته ای رو که با خون شهدا ساخته شده بود رو داغون کردی!

16- شعار امید دادى ولى ملت رو ناامید و اسرائیل امثال شیمون پرز رو طبق گفته خودش, امیدوار کردى!
17-با سیاست انفعال اجازه دادى امثال اشتون, انقلاب و آرمان هاى ما رو به سخره بگیرند و با اهالى فتنه دیدار کنند!
18- با سیاست انفعال, زمینه تصویب قطعنامه ننگین اروپا رو که حتى در مورد آزادى همجنس بازى, به ایران دستور داده اند رو فراهم کردى!
19- دولت قبل رو گدا پرور نامیدید ولى الان خودتون به گدایی چندتومان پول یارانه ملت افتادى!
و......
و.....
#روحانی مچکریم#
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه بلدن از اين حرفها بزنن تا اونجايي كه يادمه از اين حرفها همه ميزدند
ناشناس
GERMANY
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ناشناس 15: 36
لسان الغیب میفرماید:
عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت/ که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت.
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش/ هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وظیفه دولت فراهم کردن بستری است که مردم را به بهشت رهنمون سازد.
نه اینکه بری توی سازمانی که رشوه بدی کارت راه بیفته و بعد مردم رو جهنمی کنی
آقای روحانی مسئولیت شما سنگینه و با این حرفا از این مسئولیت نباید شونه خالی کنی
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 15:36 کی میخواد تورو به جهنم ببره؟تو اعمال خودتو درست کن.فوقش هم اگه میخوای کاری کنی برو به صورت خودجوش بر علیه اینهمه اختلاس در دولت قبلی سرو صدا کن. اونجاست که خطر جهنم بیشتر تهدیدت میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزیزم این رئیس جمهور هم مثل بقیه و هیچ فرقی باهم ندارن فقط حرف زدنش قشنگ تره .

جنسها 100 برابر گرون شده و باید هم قشنگ حرف بزنه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 15:36 شما کاری نکن که به جهنم بری با بقیه هم کاری نداشته باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
18:85 سکته میکنیا دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزيزان دل اگه در جمله رئيس جمهور دقت كنيد ايشون گفته در امور خصوصي مردم دخالت نشه اين به معناي اين نيست كه در فضاي عمومي نميشه جلو ناهنجاريها و حرمت شكني ها را گرفت به نظر ميرسه برخي برداشت اشتباه كردن
نوروزی
UNITED STATES
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هرچند همیشه سعی می کنم به عمل افراد نگاه کنم نه به حرفشون، اما این جمله خیلی به دلم نشست. بهشت زوری نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یک عده حالا خوشحالی میکنن و شروع به عبور از خط قرمز ها میکنن!
محمد
FRANCE
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای ناشناس ایمان باید قلبی باشد نه ازروی ریا ,ایمانی که از روی ریا باشد دین نیست حیله وتزویر است خدا هم مردم را آزاد گذاشت وشیطان را آفرید وبه مردم فرمود شما میتوانید راه هدایت را پیش گیرید یا راه شیطان را
14:16
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
الان این چه ربطی داشت به حرف من؟
پدرام خیاوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینو خوب اومدی
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خط قرمزها خیلی وقته شکسته شده شما خبر نداری؟
این خطوط قرمز رو جامعه به طور عرفی و قراردادی تعیین کرده و مدام در حال تغییر و تحوله و هیچ جبر و فشاری نمی تونه جلوی این تغییرات ایستادگی کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خط قرمز شما یا ما ؟؟؟
سرانجام خواست مردم ،اتفاق می افتد..
روحانی مچکریم ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کاملا با محمد موافقم
ولایت مدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لا اکراه فی الدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه قرآن همین یک آیه هست؟!
گمراهی شما به این خاطر هست که به چند آیه قرآن که به نفع خودتون هست استناد میکنید !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همونطور که شما خیلی از آیه های قران رو به نفع خودتون مصادره میکنین
مگر اشتباه میگه؟
این کلام خدا هست لااکراه فی الدین
از خدا که بالاتر نیستی هستی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
معنی این آیه رو متوجه نمیشی؟
خداند میگه راه راست و راه انحراف مشخص است و کسی که باطن و قلب پاکی داشته باشه اکراهی نداره که راه راست رو بره
نه اون برداشتی که شما از این آیه داری!
منظور اینه که انسان راه راست رو دوست داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خیلی هم درست میگی.....در دین هیچ اجباری نیست....فقط دوست عزیز قبل و بعد این آیه هم جزء قرآنه یه مطالعه کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر میتوانی آیه ای بر خلاف این بیاورید
نیش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
میشه بفرمایید پس چرا خدا گفته کسی که فلان کار رو بکنه 100 ضربه شلاق بزنید؟ یا کسی که فلان کار رو کرد بکشیدش؟ البته این کارها به قول شما ها شخصی هست و شاکی خصوصی نداره! این آیه برای ایمان آودن هست که اجباری در آن نیست و اصلا امکان اجبار وجود ندارد ولی اگر کاری به صورت آشکار بر خلاف احکام شرعی اسلام انجام گرفت ربطی به ایمان فرد ندارد حکمش اجرا میشود. البته اجرای حکم طرف را به بهشت نمیبرد ولی به سعادتمند شدن فرد و جامعه کمک میکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این اعتماد به نفس شما که حکم به «گمراهی» می دهید از کجا می آید؟ شما مفسر قرآنید؟ یا نکند مجتهید یا شارع دین؟!
کسانی که علاقه مند تفسیر قرآن هستند (قرآن پژوه) می دانند که همین یک آیه خودش چند کتاب تفسیر است؟ دکترین اسلامی در همین یک آیه موجود است. اسلام در شکل و محتوی یک دگرآیینی نیست که از بیرون به اجبار به فرد وارد شود، بل خودآیینی است که اراده آزاد فرد را در نسبت با وظیفه اش به امر قدسی مسئول می داند که این اصلا اجبار نیست بل اراده آزاد فرد است در نسبت با امر قدسی. این آیه سند افتخار و بلوغ دین اسلام است که نه فرمان محض است و نه اجبار تام و تمام. این کلام خود خداست بدون هیچ سانسوری !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزیزم شان نزول این ایه این هست که افرادی که مسلمان نیستن را نمیشه به زور مسلمان کرد. و ارتباطی به مسلمانان نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 16:23 شما به کدوم آیه قرآن استناد میکنی که از نظرتون همه چی با اجبار میشه؟
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ایات را تفسیر به رای نکنیم انچه ذکر کرده اید قسمتی از سوره بقره است که به نام ایه الکرسی میشناسیم .بهتراست بار دیگر این ایات را کامل با معنی فارسی بخوانیم .
بنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس18:16 این تفسیری که شما کردید در میان مفسران در اقلیت است و مخالف تفاسیر بزرگ مانند تفسیر المیزان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شاید کسانی دنبال این کار باشن اما این حرف ها هم باعث میشه از اون ور بوم بیوفتیم و کسانی برای رفتن به جهنم عجله کنن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو کار خودت رو بکن، مگه ضامن بهشت و دوزخ ملتی؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما به جهنم رفتن بقیه چه کار داری؟ زندگی خودت رو بکن عزیزم! همه مشکلات ما از همین طرز فکرهاست.
سپیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما میری بهشت برای ما کافیه. فقط کاری به کار دیگران نداشته باش.
ناشناس 13:48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من میگم عده ای از این حرف درست سو استفاده و سو برداشن میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بهشتی که امثال شماها قراره توش باشن، من جهنم رو ترجیح میدم
ناشناس 13:48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در پاسخ به ناشناس 14:43
دوره آخر زمان دیگه که معروف و منکر برعکس میشه تو اصلاً میدونی همه نظرات من چیه که این حرف رو میزنی دوست عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما ها ظاهر بین هستید که چشم بسته به نظر رای مخالف میدید به نظر دقت کنید معنی دقیق اون رو متوجه میشید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با ناشناس 14:01 موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
14:43 خیال میکنی بهشت رفتن خونه عمه و خالست؟نه عزیز.مثقال و ذره
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه امثال طرز فکر تو به بهشت میرن، من همین الان از رفتن به جایی که شما میری انصراف میدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
به ناشناس 14:01 امر به معروف و نهی از منکر دستور خداست
به ناشناس 14:43 با این حرفتون ینی به عدالت خدا شک دارین؟

میزان حرف خداست نه حرف روحانی و خاتمی و احمدی نژاد و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آفا امین
نه طور خدا ، بفرمایید بهشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جناب روحانی الان بشیر و نذیر بودن رو تندروی میدونن و با امر به معروف و نهی از منکر مخالف هستن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوست عزیز امر به معروف و نهی از منکری که انسان رو از دین زده کند به یقین درست ادا نشده،
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشه اشرار بر ما مسلط می شن
به نظر من باید حاکمان جامعه رو همیشه به زیر ذره بین برد و امر به معروف و نهی از منکر کرد
حیف که این اصل زیبا بد فهمیده شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فذکر انما انت مذکر لست علیهم بمصیطر
پس تو فقط تذکر دهنده ای بر آنها تسلط نداری
سوره غاشیه آیه 21 و 22
پس امر به معروف باشد ولی زبانی نه با شلاق
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه دقت کنید جناب روحانی از بشیر و نذیر بودن حمایت کردن و اینو کار پیامبر دونستن و شلاق را تندروی می دونن
فرجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به زور نمی توانیم راه بهشت را به مردم تحمیل کنیم.

سپاس جناب روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
روحانی مچکریم !!
دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رییس جمهور عزیز ما را بیش از این دلواپس نفرمائید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
طعنه زده دوستمون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلواپسشون نکن
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اخه دلواپس. شما میخواهی بگه مردم را به زور به بهشت می شه فرستاد .ما سه دهه با این تفکر آیا تونسیم همه مردم را بهشتی کنیم .نه برادر من یه سری به مساجد بزنید تعداد نمازگزان هی کم و کمتر می شن می دونی برای چی .برای اینکه در مقابل افکار زورکی قرار گرفتن تا کار فرهنگی صروت نگیرد زور جواب نمیده .انتخابات نمونه دیگر مردم به جلیلی با اینکه همه ابزارها با ایشان بود رای ندادند چون تند رو بود چون مثل شما فکر می کرد شما خواستگاه اجتماعی کمی در بین مردم دارین و تعدادشما اندک بس به نظر مردم احترام بگذارید
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
روحانی متشکریم که حرف دل مردم را میزنی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا از طرف مردم حرف نزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
50 درصد + 1 یعنی مردم، تا این لحظه 141 به 6 حرف مردمو زده آقا/خانم 17:17
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
روحانی ممنونیم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
از طرف مردم عادی که تو کوچه خیابون میبینیم و با ما هم نظرن حرف میزنیم. نه از طرف از ما بهتران!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 18:24 "مردم" بازدید کننده های فرارو نیستن
حداقل به حرف رییس جمهوری که بهش رای دادین عمل کنین با شناسنامه حرف بزنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه نمیگید پیامبر بشیر و نذیر بود؟!
پس چرا با امر به معروف و نهی از منکر و تذکر مخالفت میکنید؟!
امر به معروف و نهی از منکر هم مداخله در زندگی مردم است؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به زور که امر به معروف نمیکنن میکنن؟
س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلواپسها اینقدر مردم رو تحقیر کردند و به زورگویی عادت کردند که دچار توهم شده و خود را پیامبر مقایسه می کنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خانم یا آقای "س" عقل کل! بشیر نذیر بودن و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی وظیفه و واجب است بر همه. فقط کار پیامبر نیست!
خطبه های نماز جمعه برای چیست؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کم سواد جناب "س"
در ابتدای خطبه نماز جمعه معمولا توصیه به تقوا میکنن که معنای بشیر و نذیر هست ایا اونا هم جای پیغمبر هست؟!
واقعاً شما که در فرارو نظر میدید درباره اسلام و احکام الهی بسیار کم اطلاع هستید.
محمد
FRANCE
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آن پیامبر بود نه اصحاب پایداری که هرروز به وزراورئیس جمهور امر نهی میکنند که ما را اطاعت کنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بله کاری که شما میکنید دقیقا فضولی در کار مردم است ، از 7 میلیارد انسان روی کره زمین بپرس تا بهت بگن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوست عزیز ناشناس همه میدانیم که پشت سر این امر به معروف و نهی از منکری که شما مدافعش هستید چه نیاتی نهفته است اصل بر رعایت قانون است در همه موارد ونه دخالت در اموری که متولیان دیگر طبق قانون دارد بهتر است منصفانه و از روی وجدان قضاوت کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
7 میلیارد انسان درسته کارشون؟!
خداوند در قرآن میگه اکثر مردم ایمان نمیارن و نمی فهمن دین خداوند رو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امر به معروف شرایطی داره و از شرایطش اینه که که آمر به معروف خودش عامل باشه. وقتی دانشجوهای دختر نیروی انتظامی رو بیرون از دانشگاهشون با یک اوضاع بی ریختی می بینی و بعد همون آدم چادر میندازه سرش و وارد دانشگاه میشه و چند سال بعد می ایسته کنار خیابون و به دخترا تذکر میده ، انظار نداشته باش که نتیجه ای بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا چه اعتماد به نفسی...
پس شما این ایمانتون رو واسه خودتون نگه دارید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با "س" موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ناشناس 16:21 مگه تو این 7 میلیاردو میشناسی که اینطور راحت قضاوت میکنی؟؟
ناشناس
CANADA
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بله بهر شکل ورود به زندگی خصوصی دیگران و خود را محور حریم شخصی دیگران دانستن حماقت محض و بلاهت است حال هر اسمی میخواید بهش بدین .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلواپسی هم معنای واقعی بشیر و نذیر بودن است جناب روحانی !
امر به معروف و نهی از منکر تندروی نیست.
ناپایدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کی تا حالا یه جماعتی که قانون رو به نفع خودش مصادره کرده و هیچ پایگاه و جایگاه مردمی نداره، شده بشیر و نذیر، جناب دلواپس پایداری؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کی برهم زدن مراسمات و همایش های قانونی توسط تندروها جزو امر به معروف و نهی از منکر شده؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما چرا اونجایی که در قران میگه در دین هیچ زوری نیست رو نمیبینی؟ شماها فقط اسلام ظاهری رو میخوایید. دیندار باید از درون دیندار باشه نه اینکه از ترس ظاهرش رو حفظ کنه. برید از خدا بترسید که بزرگترین ضربه به دینش همین شماها زدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما به دین مردم چیکار داریم ظاهر بد باعث ترویج بی دینی میشه با جلوی اون رو گرفت همین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ناشناس 16:14 وبرخورد بد با ظاهر بد همم بیتر باعث نرویج بی دینی میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا خاتمی که همون غول بیابونی تو جنوب ایران پارس جنوبی و خیلی از طرح های اقتصادی مهم کشور در اون دوره پی ریزی شد بهتره بگین بعدش کی بود که همه رو زد ترکوند با اون همه درآمد نفتی
scorpion
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دیگه دارم از این سخنان نگران میشم جناب روحانی متاسفانه دارین راه غربیهارو میری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا شما از کارهای احمدی نژاد نگران نمی شدید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
داشتم منفی میزدم برای مخالفا بدون خوندن نظرشون گفتم یه سلامی هم عرض کنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آخه احمدب نژاد هاله نور میدید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما نگران راه غربیها هستی ولی بیکاری، فقر،اختلاس، نابود کردن 700 میلیارد دلار درامد نفتی در 8 سال و ایجاد 5.8% رشد اقتصادی منفی نیستی؟... خیلی از همین منکرات ریشه اقتصادی داره برادر. اگه حل بشه خیلی از این موارد خود بخود حل میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دلواپس ؛؛؛؛؛نگران نشو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزیزم درست میگن. به زور که نمیشه. منظورش اینه با نصیحت و راه صحیح امر به معروف. اگر هم نخواست فقط زمانی حق برخورد داری که قانون رو زیر پا بذاره. در مورد فرد مرتد(برگشته از اسلام) هم تا زمانی که در اجتماع تبلیغ بی دینی نکنه کسی نمیتونه کاری باهاش داشته باشه.در غیر اینصورت حکمش اعدامه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تعریف شما از غرب چیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اجرای احکام و حدود الهی در جامعه اسلامی چی میشه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از بزرگترین و مهمترین احکام الهی رعایت و گسترش عدالت در جامعه است که متاسفانه در دولت قبلی رعایت نشد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مثل اینکه شما از پیامبر هم پیامبرتری!!!!! چطوز زمان پیامبر ایشان اجازه نمیداد تو زندگی مردم سرک بکشن احکام و حدود الهی نبود؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احکام اسلام باید رعایت شود ولی نه اینکه مردم را به زور به رعایت احکام مجبور کنیم و امر به معروف تذکر است نه زور و شلاق
بنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حدود الهی منحصر به بهشت فرستادن مردم نیست. بلکه آثار دیگه ای هم براش ذکر کردن. علاوه بر او بعضی از فقها اجرای حدود در زمان غیر معصوم رو جایز نمیدونن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اصلا اینچنین برخورد هایی برای بهشت بردن افراد خاطی نیست بلکه برای بوجود اومدن امنیت روانی برای جامعه اسلامیه،امنیت روانی یکی از مهمترین مولفه های امنیت در هر جامعه ای هست،برای مثال در هیچ یک از کشور های دنیا حتی ازادترین اونها اجازه نمیدن خانم یا اقا به صورت کاملا عریان در محافل عمومی رفت و امد کنه و،شاخص امنیت روانی با توجه به عرف،اخلاق عمومی و قوانین موضوعه(که میتونه برگرفته از مذهب رسمیه کشور باشه)اقتباس میشه
من به هیچ شخص حقیقی توهین نکردم پس اگه منتشر نکنی معلومه طرفدار حقیقت نیستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من هم با نظر شما کاملا موافقم هدف از این برخوردها به بهشت مردن مردم نیست بلکه شما از این میترسید که اگر فضا باز شود فرزندانتان راه شما را انتخاب نکنند پس برای اینکه میخواهید از ادامه تفکرات خود توسط فرزندانتان مطمئن شوید کاری میکنید کل مردم مجبور باشند مثل شما رفتار کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه تو ایران کسی کاملا عریان در محافل عمومی اومده!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه مردم ما عریان میان بیرون، مانتو شلوار روسری این چه جور مقایسه ای بود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من نمی دونم چرا هر وقت بحث حجاب میشه میگن در هیچ کجای دنیا نمیشه لخت اومد تو خیابون ؟!؟
بابا کسی نمی خواد لخت بیاد !؟؟!
بحث فقط در نحوه انتخاب پوشش هست !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مگه اینجا کسی گفته که آدما بصورت عریان در محافل عمومی رفت و آمد کنند؟ ما تنها کشور اسلامی هستیم که همه چی توش اجباریه
بنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حرف درستی زدی برادر یا خواهر ناشناس. اما باید توجه داشته باشی به علت عومل مختلفی عرف، اخلاق عمومی در جامعه تغییر کرده و به سرعت هم سمت تغییر و قوانین موضوعه هم نتوانسته چاره ای بکنه
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امنیت روانی. درسته دوست عزیز.
اما واقعا بیاییم یک تحقیق و بررسی منصفانه در مورد شاخص امنیت روانی در کشورهای پیشرفته اروپایی و مقایسه آن با کشور خودمان بکنیم که آیا این شاخص در مورد ما بالاتره یا آنها؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اشتباهی بردنت استخر گفتن این جامعه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گفتن بی حجابی که نشان دهنده فحشا نمیشه
، گفتیم آره ممکنه بی حجابی نشان دهنده فحشا نباشه
اما نمیدونم پوشیدن ساپورت دیگه چه لزومی داره اونم با مانتو که نه ، پیراهن
باور و قبول کنید در تمام دنیا اگر اینطور لباس بپوشن ، نگاها بهش جلب میشه
چادر که هیچ ، روسری هم گذشتیم ، مانتو هم بی خیال ، آخه ساپورت چه لزومی داره
شلوار معمولی که تو تابستان خنکتره ، تو زمستان هم میشه لباس گرم زیرش پوشید
نگوید دلواپس ، نگوید افراطی ، نگوید تندرو و ...
عاقلانه فکر کنید
فرارو لطفا منتشر کن
بهلول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شايد نشود مردم را با زور و شلاق به بهشت برد اما مطمئنا" ميشود آنها را از بهشت بيزار نمود و اين عملي است كه افراط گرايان در حال انجام آن هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دقیقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به جای این حرفهای قشنگ قشنگ بدون پشتوانه
حقوق کارمندان را پرداخت کنید
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بهبود اقتصادی تدریجی است عزیز. یک شبه که نمیشود شق القمر کرد... شما باید از اون شخصی ناراحت باشی که ثروت مملکت رو به باد داد و جلوی ورود پول رو به این مملکت گرفت که حالا باعث شده نقدینگی کم باشه و پرداخت حقوق امثال شما به تاخیر بیفته.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون احمدی نژاد یه جور خیانت کرد شما هم یه جور همتون سر و ته یه کرباسید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مقایسه کردن احمدی نژاد با رییس جمهور عزیزمان کار درستی نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احمدی نژاد یگانه موجودیه که با هیجکس قابل مقایسه نیست البته از اون طرف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شدیدا" باهاتون موافقم
مقایسه کسی که دل شیر داشت، با کسی که ... کار درستی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گل گفتی ...احمدی نژاد کجا و روحانی کجا....
تازه بعد از 8 سال ما هوای سالم تو تهران داشتیم !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این جمله نشانه لجبازی است
واقع بین باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حامد خان تو که داشتی خودت رو واسی اوس محمودت می کشتی چی شد یک دفعه انصراف دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدایا شکرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقای رئیس جمهور اگر بتوانی این فلسفه را که نمی توان کسی را به زور به بهشت برد جا بیاندازی 40% مشکلات مملکت حل می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
98% !
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رای من حلالت باد آقای دکتر روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خوشحالم که غرورم را شکوندم و به روحانی رای دادم...امید به زندگی برگشت !
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سید
پس چرا از رفتار خانم حاتمی گله مند بودی؟
تکلیف کسانی که مثل ما فکر نمی کنند و دوست ندارند مثل ما زندگی کنند در جامعه اسلامی چی می شه؟به نظرت اجبار جامعه به یک نوع سبک خاص از زندگی که مطابق با دین ماست درسته و یا اصلا امکان پذیره؟
من جوابی برای این سئوالها ندارم ولی خوشم نمیاد کسی عقیده یا نظرش رو بر من تحمیل کنه حتی اگر اون عقیده وجود خدای یکتا باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از وقتی وضعیت معیشتی مردم خراب شده مردم هم کمتر به معنویات و غذای روحشون فکر میکنند

در حال حاضر فکر ملت شده ، قیمت گوشت ، نون ، دلار ، مسکن ، خودرو ، ازدواج ،بیکاری ، تورم و...

کلا به جای معنویات توی فکر ملت اعداد رژه میرن
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حق دارن این ملت که کمتر فکر کنند... البته تقصیر هم دارن که همیشه میخوان قناعت کنن و نمیخوان سرنوشت خودشون رو خودشون رقم بزنن و زندگی بهتری داشته باشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گفتار درمــانی و شعار درمانی رمز مدیریت در ایران است
حبیب الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اکثر بشریت گوش به فرمان شیطان هستند جناب روحانی شما با این حرفتان سنگ را بستید وسگ را رها کردید بس ف امر به معروف ونهی از منکر چه می شود تا الان رگ ناهی از منکر را میزدند فردا می گویند به دستور ریاست جمهور نمی خواهیم بهشت برویم جناب رییس جمهور عزیز این حرف جایش توی این جامعه نییست اگر اینطور است خسروی را هم باید بشیر ونظیر می کردید خدا عاقبت ما را بخیر کند با این ریاست جمهور ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بعضی وقتها انقدر فشار می اورید که بهشت از اونطرف میزند بیرون...
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درود بر این روشنفکر...
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فكر كنم نم نم قدرت داره به دست كاردان مي افتد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هزاران آفرین بر رییس جمهور عزیز . درود ملت ایران بر عقلانیت شما . تجربه نشان داده است در طول سالیان متمادی زور گویی و تجسس و فشار . تمرد مردم و نسل جوان کشور را به همراه داشته است و دین و امر به معروف را لوث کرده است . دین اسلام مکتب رافت .محبت و نیکی است .نهی از منکر با ارعاب و تهدید و تعزیر و تنبیه جواب نمی دهد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به خاطر همین زوری بودن است که فرزندانان ما در دوران قبل از انقلاب بیشتر مذهبی تر بودند تا الان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درود...درود...درود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا که حرف دل مردم رو زدید، درود بر روحانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلواپسان بهشت زوری احتمالا در آینده نزدیک همایش دارند
ناشناس
CANADA
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هم بهشت هم جهنم مال خودتون. ما نخواستيم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای من بهشت زوری عین خود جهنمه ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من فقط خواستم سئوالی از این دوستان بکنم که پای امر به معروف و نهی از منکر رو به میان می کشند:
چرا امر به معروف و نهی از منکر را به موضوع حجاب و بی حجابی تنزل می دهید.
چرا درباره رباخواری، دروغ، دزدی از بیت المال، ریاکاری، ظلم به مظلوم و ... نهی از منکر نمی کنید!؟
چرا برای خوش اخلاقی، غیبت نکردن، تهمت نزدن، حفظ آبروی انسانها، رعایت حقوق دیگران، راستگویی، کسب روزی حلال و ... امر به معروف نمی کنید!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درود بر تو....
برای این چیزا ،مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به نفعشون نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینهمه میگن اخلاق، غیبت، دروغ.... شما نمیبینی؟نمیشنوی؟عجب.خب حجابم،، ریشه خیلی گناهان همون مسائل جنسیه که رعایتش برای سلامت جامعه مفیده.وقتی طرف میره وام میگیره تا بره دبی برای.....مطمئنا دروغم میگه.پاش برسه دزدی هم میکنه.فرصت براش پیش بیاد خیانتم میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ درد جامعه ما همینه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امام صادق(ع): دعوت کننده باشید اما نه با حرف بلکه با اخلاق و عمل.
در جای دیگر هم فرمودند:شیعیان مایه زینت ما باشند نه مایه زشتی...

به نظرتون گشت ارشاد چقدر با امام صادق مطابقت داره؟؟ من اولها سر خواهرم داد میزدم که روسریتو بکش جلو!فلان کن!فلان نکن!
اما از وقتی زبونم نرم شده خودش رعایت میکنه.به همین سادگی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف رضا مارکولک هم همین بود. ولی با حرف چیزی درست نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اما دلواپسها ميخوان مردم رو با زور به بهشت ببرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما اختیار داری نرو بهشت!
مارمولک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینقدر گیر ندین که به جای بهشت از اونور جهنم در بیان عزیز دل برادر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قابل توجه فرارو : هرچند جای این مطلب در اینجا نیست اما مجبور شدم. مدتی هست که قسمت های "پربحث ترین " و "پربیننده ترین "سایت شما برای مشاهده سایر تیترها به پایین کشیده نمیشه. با کامپیوترها و سرورهای مختلف امتحان کردم همینگونه بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد شما مسئول تورم و نان مردمی نه این حرفها
اورانیوم غنی شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اما شماها به شعار و .... محمودجان! رای دادین که وضعمون این شد.حالا لطفا سکووووووووووووووت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بعد شما مسئول چي هستين.....؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اتفاقا مشکل تورم و نان مردم از همین خودسری ها و اینکه عده ایی خود را قیم مردم می دانند ، شروع میشود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حتی اگه عمل هم نشه شنیدن اینگونه حرفا روح ادم رو سبک میکنه دمت گرم حسن جان!
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بله ولی چرا به زور میخواهید به جهنم ببرید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته اين توسيعه ايست كه هداوند هم در قران بارها به پيامبرش گوشتزد كرده كه بزور نمى شود اعده اى را به بهشت برد ولى منظور كسانى هستند كه در ايران بزور فكر ميكنند كه اهل بهشتند وبايد همه از طرز فكر آنان پيروى كنند ودر اين راه هر روز براى دولت خط ونشان مى كشند و در امور فرهنگى با چماق مى خواهند قضيه را حل كنند وبه تجمعات مختلف حمله مى كنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بهشت رفتن لیاقت میخاد اولندش دیما برای حرفات مصداق بیار سومندش کسانی هستند به زور و فریب میخان مردمو جهنمی کنن چرا ککت نمیگزه خیر سرت آخوندی تو. چهارمندش این دوروبری های تو هستند که از الان دندان برای مجلس تیز کرده اند. خوبه آدمی یه خورده برای رضای حق حرف یزنه نه رضای خلق. رضایت خلق با یه باد میاد و با یه باد میره
ساره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من به دکتر روحانی رای ندادم و اصلا برام مهم نبود رای بیاره یا نه،اما با این حرفش از الان منم یکی از طرفداراشم.گفتن این حرف در ایران خیلی جرات میخواد.
حقیقت گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ولی من به دکتر روحانی رای دادم و الآن پشیمان شده ام
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف حرف حرف ............ و دیگر هیچ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جناب روحانی مشکل مملکت در این هست که بعضی ها از پیامبر هم پیامبرتر شدند. متاسفانه در کشور ما قوانین و اقدامات براساس خواسته اقلیت تعیین میشود.. حالا حکومت ما اسلامی هست و رعایت حدود اسلامی در اجتماع واجب ولی بهشتیان و دلواپسان محترم دیگه تو زندگی خصوصی مردم سرک نکشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آفرین رییس جمهور محبوب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عمل چیز دیگه ای رور نشون میده از جمله تداوم هرچه بیشتر گشت ارشاد
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بسم الله
سوال:امر به معروف و نهی از منکر که در قرآن آمده است یعنی چه؟
دوما:چرا کسی که مشروب می خوره طبق احکام اسلامی شلاق داره؟؟؟؟؟
سوما:اصلا مفسد فی الارض که عینا در قران آمده و حکمش اعدام است یعنی چه؟
منتظر پاسخ یه جوانمرد مسلمان و منطقی هستم......؟؟؟؟؟؟
چون اگه مسمان نباشی در این مورد بحثی نداریم.
امیدوارم فرارو سانسور نکنی.
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اسلام احکام اجتماعی داره و لاجرم برای پیاده کردن این احکام نیاز به تاسیس حکومت
آقای روحانی وقتی می گه پیامبر بشیر و نذیر بودن منظورش امربه معروف و نهی از منکره
ایشون نمی گه هر کس هر فسادی که خواست مرتکب بشه،کشور قانون داره و قوانین اون هم مطابق با احکام اسلامی وضع شده،حرفشون اینه که دخالت در زندگی خصوصی مردم و تجسس در اون اشتباهه و سخت گیریهای بیمورد باعث دلزدگی مردم از دین میشه و نه جذب اونها
پژمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بسم الله وبالله وعلي عبادالله الصالحين
اميد جان
امر به معروف دامنه وسيعي دارد و تنها اعمال زور و فشار در برابر اجرا نشدن شريعت نيست بلكه بزرگترين نهي از منكر در اين دوره جلوگيري از زشت نشان داده شدن چهره دين توسط عده اي انسان قشري و عصباني به ذهن پرسشگر جوانان است جوان امروز بدون پيش زمينه فكري نگاه مي كند تا ببيند دين خدا چيست چه مي گويد و متوليان آن چگونه عمل مي كنند وبعد انتخاب مي كند چه كرده ايم كه جوانانمان (بر خلاف جوانان مصر و تركيه كه خواهان اسلامند) احساس دلزدگي مي كنند
دوم -شلاق شرب خمر و امثالهم در موارديست كه علني باشد و آن هم با تشخيص حاكم شرع
سوم -مفسد في الارض وتشخيص آن هم دامنه وسيعي دارد وتشخيص آن كار دستگاه قضاي بي طرف است...
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
پاسخ آقا امید:

تمام حرفهای شما درست و عین اسلام است و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر مسلمان است ، اما پس از آن نوبت به این آیه می رسد و به عهده خود شخص است که سخن شما را بپذیرد یا نه :
" انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا"
در آخر هم سوال من این است که کجای حرف رئیس جمهور نفی این احکام مسلم دین است؟!
کمی منصف باشید آقا امید، چرا که در روز قیامت که بدان اعتقاد دارید از همین کامنت هم سوال خواهد شد.طوری وانمود کرده اید که دکتر روحانی که رئیس جمهور یک کشور بزرگ اسلامی است و قبل از اینکه یک سیاستمدار باشد، یک روحانی تحصیلکرده حوزه علمیه و از سابقون انقلاب است ،اعتقادی به اسلام ندارد و شما دارید !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ایمان ما که به پای شما نمیرسه. اما هیچکدوم این مواردی که گفتی با گفته های دکتر روحانی مخالفتی نداره. ایشون نگفتن که هر کس آزاده هر کار کنه. همین اسلامی که میگه مشروب خور شلاق داره، برو ببین رفتار ائمه چطور بوده وقتی یه مشروب خور رو میدیدن.حواست باشه اعتیاد بیماریست اما فروشش جرمه.مثل مشروبات و غیره.دقت کن مسلمان
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اسلام شلاق هم دارد نه اينكه كسي به بهشت برود بلكه مردم از شر يك عده در امان باشند اي بي سوادي!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی گشت ارشاد جمع میشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا من نمیتونم نظر بدم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ولي با زبان فريب مي توان به جهنم برد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پاسخ به رئیس جمهور:
عده ای در جنگ اسیر شدند، آنها را پیش پیامبر آوردند. پیامبر تبسم می کردند. آنها گفتند که ما در زنجیر هستیم و شما تبسم می کنید. پیامبر فرمود: تبسم من برای این است که ما می خواهیم شما را به زور به بهشت ببریم. بعضی جاها واجب کردن لازم است. خدا با واجب کردن نماز می خواهد که ما حتما بهشتی بشویم.
جناب شیخ از نظر جنابعالی که لباس روحانیت دارید باید به امر معروف و نهی از منکر تعطیل بشه؟ پس فلسفه قیام امام حسین(ع) و نهضت انبیا و اهل بیت چیست؟
فرق حکومت اسلامی و لائیک چیست؟ شما رئیس دولت نظام اسلامی هستید یا سکولار؟
خداوند نور خود رو کامل خواهد کرد انشالله.
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امربه معروف برای سران حکومته نه مردم امربه معروف درصدراسلام مثل تظاهرات ضددولتی دراروپا وامریکاامروزه شما برید نامه حضرت علی (ع)روبه مالک اشتربخونید ببینید وضایف اصلی یک حاکم اسلامی چیست
amir
CANADA
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در جواب به بهشت زوری شیخ حسن:
پس از فردا همجنس بازی را آزاد اعلام کنید و ازدواجشون را هم قانونی کنید، بهشت که زوری نیست میخوان همجنس باز باشن؛
فیلمهای پورنو را هم از صدا سیما پخش کنید؛
عرق و مشروب هم آزاد باشه؛
کاواره‌ها را هم بازسازی کنید؛
والله بهشت که زوری نیست.

یک سوال: ایشون اصلا فلسفهٔ تشکیل حکومت اسلامی و این نظامی که رئیس جمهورش شده را میدونه؟!!!
اورانیوم غنی شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما اول از پرچم کشورت استفاده کن بعد نظر بده...خوبه که همه چیز رو هم میدونی چیه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما اگه نه نفر بهت بگه سردمه آب جوش روش میریزی؟
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شیوه برخورد و تفکر عمیق !!! مخالفین این دولت از همین استدلالهای سخیف و احمقانه کاملا مشخص است.خدا را شکر که دولت و حکومت دست امثال شما نیست وگرنه روی طالبان و القاعده را سفید می کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
چرا فکرت بسته هست عزیز. کی بنده خدا گفت بیاد فحشا رو رواج بده. میگه لج نکن با کسی که نمیخواد بپذیره. درگیر نشو. راه و روش داره. این موارد که شما گفتی قانون اسلامی و جامعه رو زیر پا میذاره. یعنی نمیدونی واقعا تو مجالس خصوصی خیلی ها چه خبره؟از مشروبات گرفته تا دیدن فیلم و دیگر موارد که بهتر میدونی.اما اگر بشه بازار و انحراف دیگران مطمئنا برخورد خواهد شد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با سلام. ملت شريف اين درسته كه نميشه مردم را بزور فرستاد بهشت ولي ايا نميبينيد كه فرق هست بين اسلام شيعي در ايران وبين اسلام وهابي در ديگر كشورها كه بخاطر كوچكترين چيزي سر از تن جدا ميكنن نه كوچيك سرشون ميشه نه بزرگ حتي در بعضي جاها درس خوندن دختران رو حرام ميدانند. حالا در ايران خدا روشكر تقريبا همه چيز براي زن ومرد مساوي است فقط بايد اصولي رعايت شود كه ان هم حجاب است. همينجوريش كه حجاب اجباريه وضع حجاب متاسفانه اينجوريه بخدا اگه بقول شما آزادي بشه كه اينا اصلا لخت لخت ميان بيرون. شما رو بخدا فرض كنيد امر به معروف برداشته بشه چه وضعيتي ميشه. باز قضيه اختلاس وغيره رو وسط نكشيد كه ما هم مخالف ايناييم.
بنفشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینقدر برای خانم های هموطنتون تکلیف تعیین نکنید و تهمت نزنید. آیا کسی که با حجاب اجباری مخالفه معنیش اینه که دوست داره لخت بیاد بیرون؟ آقای رضا تا حالا به این فکر کردی که خانم ها هم عقل و شعور دارند و نیاز ندارند مردها راه به راه راجع به همه چیشون نظر بدن؟ ضمنا، کی گفته تو ایران همه چیز بین زن و مرد مساویه؟ بدون پشتوانه حرف نزن که خنده م می گیره.
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بد نیست که شاهد سقوط انسانیت وسوق یافتن جامعه به ظاهرسازی وهوس بازی وووو در نهایت به جهنم نباشیم و برنامه ای برای آگاه سازی جامعه داشته باشیم واینقدر به دلسوزان حمله نداشته باشیم ومتاسفانه هم وغم تمام دولتها نان نان نان است جامعه نیاز مبرم به تخصص وتعهد دارد که هیچکدام به تنهایی موفق نخواهد شد قابل توجه وزیر محترم ارشاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خواص بی خواص
سمیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امیدوارم پس از این حرفها وشعارهای مردم پسند اقای رئیس جمهور وکابینه اشان اخر سر ایشان مانند اقای خاتمی نگویند من یک تدارکاتچی بیش نبوده ام واینکه میخواستم اصلاحات انجام دهم اما نگذاشتن وهر 9روز یک بحران داشتم واز اینجور توجیهات
سید محمد خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آفرین

قصه پر غصه دوران خاتمی داره تکرار میشه !

بازی با کلمات وجملات مردم پسند!

ودر انتها " ای مردم می خواستم برایتان خیلی کارها بکنم اما یه عده نگذاشتند!!!"

" رییس جمهور در ایران.......................!"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واقعنی کسی کاری نداره به رییس جمهور، معلومه اصن
واویلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حسن خطرناکه ، این حرفها رو نزن !

حالا فردا یه عده برای این که حرفهای شمارو خنثی کنن ، راه می افتن توی کوچه خیابونها و برای بردن زورکی مردم به بهشت ، جهنم رو میارن جلوی چشمشون !
مرتضی خاکپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
...

به جانباز جبهه و جنگ و دفاع مقدس که ایران را ؛ و اسلام را نجات داد : 5 % می گویند و از همه حقوق مادی و معنوی و معیشت محروم کردند .
و بعد می خواهند : فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تعمیم کنند .
البته یک بیمه عمر کردند و بیمه ایران حق بیمه خودش را می گیرد ولی جانباز مدرک ندارد که خانواده اش بدانند این جانباز بیمه عمر دارد ؟!
بعد می خواهند حسابرسی هم بکنند .
باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران اجازه بدهند که به همه جانبازان رسیدگی کنند ؟!از 1 % به بالا و به همه جانبازان رسیدگی کنند ؟!
معنی ندارد جانباز دفاع مقدس و جبهه و جنگ را 5 % بنامند و از همه حقوق مادی و معنوی محروم کنند ؟!
و جامعه ای فرهنگی را هم طلب کنند ؟! که جامعه ببیند که فرهنگی شدن مانند جاباز 5 % گرسنه می ماند ؟!
شتر سواری که دولا دولا نمی شود ؟!

اول حقوق و مسکن و معیشت همه جانباز مثلا 5 % را بدهند : آنوقت از عدالت و فرهنگ بگویند ؟!

آقایی که محکم به میز و بیت المال چسبیده ای : همه از جانباز است و جانباز را از همه معیشت محروم نکن ؟!
====...
عباس نامدار چو از پشتِ زین فتاد
گفتی قیامت است که مه بر زمین فتاد
آه از دمی که بهر سکینه به دوش مشک
لابد به راه از پیِ ماء مَعین فتاد
اندر فرات راند و پر از آب کرد کف
بر یاد حلق تشنه‏ی سلطانِ دین فتاد
از کف بریخت آب و پر از آب کرد مشک
زان پس میان دایره‏ی اهل کین فتاد
افتاد بر یسار و یمین لرزه عرش را
چون هر دو دست او ز یَسار و یمین فتاد
فریاد از آن عمود که دشمن زدَش به سَر
وانگاه مَغْفَرش ز سرِ نازنین فتاد
===...
عباس بن علی ( علیه السلام) : بفریادمان برسد ؟!

انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقای روحانی قرار هم را ببر بهشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خیابان "بهــشت " پزشکی قانونی!!

انا لالله وانا الیه راجعون!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون الاحسنه
به بندگان من بشارت و نويد ده
همه سخنان را بشنوید و از بهترین آن پیروی کنید
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حضرت علي ميفرمايند:من ميخواهم مردم رابه بهشت برسانم اين وظيفه مسئولين است.
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
در این سخن مولا علی علیه السلام هیچ تردیدی نیست و اصلا رسالت تمام پیامبران و امامان و صالحین همین بوده است ،اما شما یک پرانتز وسطش باز می کنی و داخل پرانتز می نویسی : به زور !!!
و دقیقا مشکل ما با شما هم همین است !
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ازكجا معلوم آنهايي بازوروشلاق بنام امربه معروف ونهي ازمنكر دلواپس نرفتن مردم به بهشت هستندخودشان بهشتي اند؟
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هزار هزار مثبت ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
فردوسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بزرگی سراسر به گفتار نیست دوصد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اصلا مگه همه این مردم بهشت رو قبول دارند. مگه همه مسلمون هستند. اول از همه یاد بگیره همه رو به یه چشم نبینه
استاد دانشگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دوستان عزيز:
قاعده اي در بازي سياست وجود دارد بنام "نظم در بي نظمي"نظامهاي توتاليتردر اطاق فكر خود براي ادامه حيات خود به دنبال آن هستند پرداختن به مسائلي است كه جامعه را متشنج ومردم را منفعلانه سرگرم نمايد كه بازخود آن منفعتي است كه از آن بهره مي برند.اجازه ندهيد با شما بازي شود0
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه اين دلواپس ها ميرن بهشت
من جهنم رو ترجيح ميدهم به بهشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا شما برو بهشت ان شا الله درست میشه با هم میسازید
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه اين دلواپس ها ميرن بهشت
من جهنم رو ترجيح ميدهم به بهشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دستاورد دولت احمدي نژاد !دلواپسم !!!!!يه همايش برگزار كنيم!!!!!!!!!!!
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دوستان عزیز خوب است بدانیم که آیه لااکراه فی دین یعنی در پذیرش دین هیج اجباری نیست نه اینکه مسلمان باشی واحکام اسلام را زیر پا بگذاری ! ارتداد حکم اسلام برای مسلما نانی است که دین را زیر پا گذاشتند!
در ثانی آیا آقای رئیس جمهور واقعا نمی داند واجب دینی امر به معروف ونهی از منکر یعنی چه وچرا خداوند این را واجب کرده واز نماز هم بالاتر قرار داده است
آیا آقای رئیس جمهور موازین ومبانی فکری حضرت امام را درک نکرده وچرا حرفهای او با آن حضرت درتقابل است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عادل جان
تو که اسلام شناس هستی میشه جند تا حدیث وروایت و فتوا در مورد"رانت خوری" وعوارض دنیوی وآخرتی رانتخوری و همچنین وام های کلان گرفتن از بیت المال مسلمین (خارج از ضوابط قانونی) وپس ندادن پول مسلمین چند تا روایت برامون تعریف کنید تا مستفیض بشویم؟؟
بهزاد
SINGAPORE
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
همینه رویس جمهور قبلی(اقای احمدی نژاد) موازین اخلاقی رو درک کرده بودن برای ملت بسه!!!
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سیاست چماق و شیرینی. همه سر کاریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تنها چیزی که در دنیا اهمیت دارد اقتصاد است و بس
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هرچه بیشتر از عمر ریاست جمهوری این اقا میگذره ما نا امیدتر و افسرده تر میشیم اخه چرا درد اصلی مردم را درک نمیکنند که بهبود وضع اقتصادی ومبارزه با مفسدین اقتصادی را میخواهند ودائم مسایل حاشیه ای را برای یک عده مرفه بی درد مطرح میکنند
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تکلیف ما رو لطفا روشن کنید . بالاخره ما رو می برید بهشت یا نه ؟! یکی می گه کارش مسافر زدن به بهشته و همه رو هم به زور سوار می کنه یکی دیگه می آید می گه مسافر زورکی نداریم . اگر قید بهشت بردن ما رو زدید بزارید مردم همین دنیاشون رو بهشت می کنند و کارهای اون دنیا رو هم به خدا و خلق خدا بسپارید . نه اگر قراره ببرید بهشت زودتر دست بکار شید که جهنم این دنیاتون بد جوری مردم رو داره اذیت می کنه . ما به خدا به هر دو حالت راضی هستیم فقط زودتر تکلیف ما رو روشن کنید . مرسی
مجله فرارو