bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۳۸۵۲

(تصاویر) آلبوم جنگ‌جهانی‌دوم؛ هولوکاست(2)

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
فرارو- واقعه هولوکاست، یا همه‌سوزی به کشتار دسته‌جمعی یازده میلیون نفر در اروپا به خاطر نژاد، مذهب یا ملیت آنها به دست نازی ها اطلاق می شود که عمدتا در اردوگاه های آلمان نازی بین سال های 1941 تا 1945 روی داده است.

به گزارش سرویس تاریخ فرارو، نزدیک به ده سال پس از آنکه آلمان نازی در سال ۱۹۳۳ کمپ‌هایی برای شکنجه و کشتن مخالفان سیاسی خود تشکیل داد، این کمپ‌ها به عنوان اردوگاه کاراجباری اسرای جنگ و یهودیان استفاده می‌شد.

گفته می شود آلمان نازی در سال ۱۹۴۲ دست به اجرای طرحی زد که به موجب آن 11 میلیون نفر که 6 میلیون از انها را یهودیان تشکیل می دادند به کام مرگ فرستاده دشند. در این طرح که "راه حل نهایی" نام داشت اردوگاه‌های ویژه کشتارجمعی با کوره های آدم سوزی، اتاق گاز ساخته شد. این اردوگاه ها همگی در لهستان و شامل اردوگاه‌های آشویتس، بلزک، خلمنو، یازنواک، مایدانک، مالی تروستنتس، سوبیبور، و تربلینکا بودند.

مورخان غربی گفته اند در کنار کشتار جمعی در تعدادی از این اردوگاه ها مانند آشوویتس، داخائو، بوخن‌والد، رافنسبروک، زاکسن‌هاوزن، و ناتسوایلرآزمایش های پرشکی نیز بر روی انسان ها انجام می گرفته است.

به تازگی برخی دیگر از مورخان معتقداند قربانیان هولوکاست در کشتار‌های وسیع کمپ‌ها به قتل نرسیدند بلکه اعدام‌ها در محل‌هایی صورت گرفتند که به آن «کشتارگاه» می گویند.

با این وجود "هولوکاست" موضوع چالش برانگیزی است که بسیاری آن را دروغ، افسانه و ساخته و پرداخته رژیم اسرائیل برای اشغال فلسطین و ممنوعیت انکار آن را دلیل دیگری بر "دروغ پردازی" می دانند.

آنان معتقداند روایت ها از هولوکاست در تعداد قربانیان، شیوه یا شیوه‌های کشتار متناقض است، چنانکه بسیاری از کسانی که در اردوگاه ها سوزانده شده اند، مبتلا به بیماری های واگیر دار بوده و پس از مرگ برای جلوگیری از شیوع بیماری سوزانده شده‌اند. مجموعه عکس های زیر که بعضا به دلیل رعایت شئونات دستکاری شده است به عنوان اسنادی از آنچه هولوکاست گفته می شود مورد استناد قرار می گیرند. گفتنی است تعدادی از این عکس ها ممکن است بیش از اندازه برای مخاطبان آزاردهنده باشد.


یکی از بازماندگان اردوگاه کار اجباری در نوردهاوزن. 1945


سربازان زن عضو اس.اس اجساد قربانیان اردوگاه کار اجباری در بلزن را جابجا می کنند. 1945


یکی از گورهای دسته جمعی قربانیان اردوگاه کار اجباری در بلزن. 1945


گوردسته جمعی در اردوگاه "گلزن بلزن" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


گوردسته جمعی در اردوگاه "گلزن بلزن" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


افسر نازی در کنار کامیونی از اجساد قربانبان اردوگاه کار اجباری در بلزن. 1945


انتقال اجساد قربانیان اردوگاه های کار اجباری در بلزن. 1945


سربازان امریکایی و انگلیسی در جایی که نازی ها اجساد قربانیان اردوگاه "اوهردرف" را سوزانده اند. 1945


کشف اتاقی از اجساد قربانیان در اردوگاه "داخائو". 1945


دو تن از قربانیان کمپ کار اجباری "ووبلین"که به دست نیروهای امریکایی کشف شده است. 1945


دفن قربانیان اردوگاه "گلزن بلزن" در گورهای دسته جمعی. 1945


دفن دسته جمعی اجساد قربانیان اردوگاه "گلزن بلزن"در حضور نیروهای انگلیسی. 1945


تبعیدشدگان به اردوگاه کاراجباری در "بوخنوالت" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


دو تن از آزادشدگان اردوگاه داخائو در برابر دوربین با جسد یکی از قربانیان، رفتار زندانبانان را شبیه سازی می کنند. 1945


اجساد قربانیان و دو تن از بازماندگان اردوگاه "بلزن" پس از آزادی. 1945


پزشک لشکر هفتم ارتش امریکا در کامیونی از تبعیدی های مرده و زنده اردوگاه "داخائو". 1945


اجساد قربانیان اردوگاه کار اجباری در "اوهردرف". 1945


تبعیدی زنده مانده در میان قربانیان اردوگاه "برگن بلزن". 1945


تبعیدی‌های اردوگاه کار اجباری در "بلزن" پس از آزادی به دنبال آب هستند. 1945
برچسب ها: هولوکاست جنگ
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
متاسفم واسه کسایی که نمی تونن تمایزی قائل بشن برای عده ای که به نام دینی خاص دست به جنایت می زنن.
چه نازی چه صهیونیت و چه هر جنایتکار دیگه ای
مسيحي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
عكسا خيلي ازار دهنده اند .... من نمي دونم كسايي كه چنين واقعه اي رو تكذيب مي كنند چه طور مي توانند انسان باشنددد ؟؟؟ اميدوارم خدا وجدان انساني بهتون ببخشه
شبنم
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
فرارو جان یه سوال
آیا مطمئنی که این عکسها متعلق به هلوکاسته؟؟؟؟؟
آیا منابع موثقه؟ استنادات قویه؟؟؟
منابع موثق باید صادق باشه تاریخ دان باشه از روی علم حرف بزنه نه از روی میل .
امیدوارم به جای روشنگری مردم رو دچار سردرگمی و وارونه نشان دادن حقیقت نباشی چون در نزد خدا مسئولی.
برای حرفی که می زنی فردا باید پاسخ بدی
ناشناس0241
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هولوکاست را هیچ کس از یاد نخواهد برد مگر یهودی چه گناهی کرده بود که یهودی شده بود هولکاست واقیعت تلخ....
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷۴
زیرهشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بسیار اسفناک و ................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
1سوال
چرا تحقیق درباره هولوکاست ممنوعه؟
اگه .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
انتقامشو از فلسطینیها گرفتن؟چرا با آلمان ها کاری ندارن؟
ناشناس
Germany
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرارو چرا دلت واسه هلوکاست سوخته؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هلوکاست یک واقعه تاریخی هست
مثل سایر نسل کشی ها که تو همین دوران به وقوع پیوسته
تشکر فرارو
میرحسین از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
:| چقد بده
خط ممتد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
با این وجود "هولوکاست" موضوع چالش برانگیزی است که بسیاری آن را دروغ، افسانه و ساخته و پرداخته رژیم اسرائیل برای اشغال فلسطین و ممنوعیت انکار آن را دلیل دیگری بر "دروغ پردازی" می دانند.

آن مرد دیگر رفته است...و امیدواریم دیگر برنگردد و اگر برگشت...!!!...!!!
بنده خدا
Canada
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
1. "به گزارش سرویس تاریخ فرارو.." مگر در 1942 فرارو وجود داشته؟
2. اگر نه پس بر اساس کدام مدرک این گزارش و عکس ها را به هولوکاست نسبت میدهی فرارو؟ رفرنس بده فرارو!
3. "نزدیک به ده سال پس از آنکه آلمان نازی در سال ۱۹۳۳ کمپ‌هایی برای شکنجه و کشتن مخالفان سیاسی خود تشکیل داد، این کمپ‌ها به عنوان اردوگاه کاراجباری اسرای جنگ و یهودیان استفاده می‌شد.
گفته می شود آلمان نازی در سال ۱۹۴۲ دست به اجرای طرحی زد که به موجب آن 11 میلیون نفر که 6 میلیون از انها را یهودیان تشکیل می دادند به کام مرگ فرستاده دشند"
مجددا کی گفته؟ وانگهی ظرفیت شکنجه گاه برای مخالفان کجا و زندانی کردن 11 میلیون نفر در همین شکنجه گاهها کجا؟ فرارو تو باور می کنی؟ من که نه!
4. مگر کل جمعیت یهودیان جهان در آنزمان چند نفر بوده که 6 میلیون آن توسط آلمان سوزانده شوند؟
5. اگر آمار بگیرید که جمعیت یهودیان در همین الان چند نفرند؟ با یک رابطه آماری میتوان فهمید که در سال 1942 چند نفر بودند؟ و این دروغ هولوکاست را ثابت می کند.
6. اگر این نسل کشی صحت دارد چرا پاپ در واتیکان هیچوقت آنرا محکوم نکرد؟
7. چطور آلمان نازی به دشمنانش اجازه داده در همان زمان با خیال راحت عکس و فیلم بگیرند؟
8. اگر بعد از سرنگونی هیتلر و شکست آلمان گورهای دسته جمعی را کشف کرده اند پس چرا جسد ها سالمند؟
8. اصلا چرا اجازه نقد یا بحث در خصوص واقعه تاریخی با این درجه اهمیت را به محققان دنیا نمیدهند؟
فرارو منتظر جوابیم. اگر چاپ نکنی برای سایتهای مخالفت همین متن را میفرستم.
مدیر پایگاه با سلام
:منبع عکس ها
http://waralbum.ru/catalog/
http://www.wwiiarchives.net/servlet/action/gallery/90
http://www.theatlantic.com/infocus/2011/10/world-war-ii-the-holocaust/100170/
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کاشکی عکسهای جنایات صهیونیستها در صبرا و شتیلا را هم کنارش میگذاشتید(تا بعضی از دوستان احساسی ما فورا مدافع اسراییل نشوند).ضمنا اگر موضوع همین اندازه که به تصویر میکشند واقعیت داره،چرا اجازه ی تحقیق و صحبت در این موارد را نمیدهند(شخص محقق سریع بایکوت شده و سر به نیست میشود)؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اگه درست باشه فاجعه است و از طرف هر کی باشه اشتباهه
ولی برای من هم سواله چرا در دورانی که آزادی بیان شعار حکومت هاست اونوقت تحقیق در مورد هولوکاست ممنوعه؟
من کاری به سیاست ندارم اما اگر بوده خوب چه ربطی به فلسطین داره که الان فلسطینیای بی چاره رو بکشن بخاطرش!
والا به قول انگلیسی زبان ها
its a dogy dog world
صلح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سلام مجدد
یک بنده خدایی از اسرائیل نظر گذاشته بود منم بهش جواب دادم ولی انگار نظر ایشون رو حذف کردید،طبق قرآن یهودیان کافر نیستند و دین یهود برای مسلمانان قابل احترام است حالا اینکه رژیم اسرائیل فاسد است چه ربطی به مردم آن دارد؟؟؟
امیدوارم خط قرمز خود را قرآن قرار دهید نه اهرم فشار تندروها
درود بر صلح جهانی،مرگ بر هیچ کجا
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ددرود بر بنده خدا که با اسناد دهان خیلی ها رو بست
ناشناس
Germany
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوستان به یه نکته ریز توجه نمیکنن (تو همین متن گزارش هم به درستی نوشته شده)
تحقیق درمورد هولوکاست ازاد هست اما انکارش ممنوع هست
مثلا کسی میتونه جنگ تحمیلی رو انکار کنه؟ توجه کنید هنوز بعضی از کسایی که تو آشویتس بودن زنده هستن...
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوستان عزيز هر نوع نسل كشي و آدم كشي پليد است .چه در داخائو و آشويتس و چه در صبرا و شتيلا . در اين گزارش واقعيتي منعكس شده اگر كشتار صبرا و شتيلا هولناك است - كه هست- كشتار ارامنه هم هولناك است و همينطور هولوكاست. بياييد از هرنوع بدي براي هر بنده خدايي فارغ از نژاد و دين و رنگ وي متنفر باشيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قابل توجه آقای احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
1- چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوع است؟
2- اگر هولوکاستی توسط آلمان نازی مسیحی انجام شده، چرا باید تاوان آن را مسلمانان با اشغال فلسطین بدهند؟ چرا یهودی قربانی در خود آلمان ساکن نشدند؟
3-در جنایات نازی های شکی نیست، اما کدام عکس گواهی می‌دهد که این قربانیان همه یهودی هستند و مربوط به هولوکاست است؟؟؟؟؟
4- آیا کشته شدن صدها هزار نفر در جریان بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا هولوکاست نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تحقیق ممنوع نیست بلکه توجیه و موجه جلوه دادن و یا رد کردن این فاجعه که اکثزاً به دست نئونازی ها صورت میپذیرد ممنوع است. چون این واقعه به قدری اظهر من الشمس است که رد این فاجعه توسط عده ای به هر دلیلی بسیار اسفناک جلوه میکند و البته شاید بعضی مسائل سیاسی هم در پشت آن باشد ولی این توجیهی برای رد این حادثه نمیباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناس 14:09 باید بگم متأسفانه در این بین اکثر اسرا و آواره ها به کشور اصلی خودشان بازگشتند اما کسانی که بی خانمان شده بودند که بیشترشان یهودی بودند به کشورهایی مثل آمریکا و ... فرستاده شدند و این کار انگلیس بود که تعداد اندکی از آنها را (200-300 هزار نفر) که روی دستشان مانده بود به هزار دلیل سیاسی به قسمت هایی از اردن و ... فرستادند. که متأسفانه اکثراً یهودیانی با تفکرات صهیونیستی در بین آنها بودند. و البته بیفکری اعراب منطقه هم زمینه را برای آنها باز کرد و نهایتاً آن شد که امروز میبینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای ناشناس 15:.2 من به عنوان یک خوانندۀ فرارو و نه خود فرارو باید بگم زمانی دنیا درست میشه که رسانه ها که کارشان را و وظیفه اشان را که صرفاً اطلاع رسانی است و نه هیچ کار دیگری از قبیل سیاست بازی و ....را به نحو احسن انجام دهند. وامیدوارم همۀ ما به آن درجه از انسانیت و عدالت برسیم که جنایت و فاجعه را در هر کجای دنیا باشد و توسط هر کسی که رخ دهد را نفی کنیم . خواه این جنایت بدست نازی ها صورت گیرد خواه به دست صهیونیست ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خط ممتد ظاهراً شما از کسانی هستی که روی یک خط راه میره و هیچوقت مرغش دوتا پا پیدا نمیکند عزیز من فکر کن فردا هر کسی راه بیفته و برای خودش جنگ تحمیلی علیه ما را نفی کند و در این بین حتماً کسانی هسنتد که حرفشان را باور کنند شما چه عکس العملی نشان خواهی داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از فرارو خواهش میکنم این کامنت رو چاپ کنه. چیزی که به نام فلسطین یا اسرائیل میشناسیم قبل از جنگ جهانی زیر سلطه حکومت عثمانی بوده و بعد از پایان جنگ این قسمت جز مستعمره انگلیس میشه از اونجایی که اروپایی ها کلا دل خوشی از یهودی ها نداشتن اوارگان یهودی رو به اینجا میفرستند و کلا ارتش اسرائیل در ابتدا از همان تجیزات بجا مانده از انگلیس ها خودش رو پایه گذاری میکنه. حالا اینکه اینها پول به عربهای منطقه دادند و زمینهایشان را خریدند و بعد هم گفتند اینجا کشور ماست بحث دیگریست. هیچ وقت اینطوری نبوده که یک عده اواره جنگی ناگهانی سر از این سرزمین در بیاورند و کشور رو اشغال کنند. و باید برید تاریخ رو بخونید که چطور عربها با دست خودشون یک قطعه کوچک به نام اسرائیل را با ندانم کاریهایشان تبدیل به یک کشور بزرگ کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اینجا اردوگاهها ونسل کشی برای همه بودند فقط که یهودی نبودند!!!! حالا ادعای هلوکاست دارند
تاریخ خوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
برخی از این تصاویر، برگرفته از فیلم های ساخته شده پس از جنگ بوده. متأسفانه انقدر آرشیو تصاویر موجود دستکاری شده که دقیقاً نمیشه مشخص کرد کدومیک ثبت واقعه است و کدومیک زائده ذهن کارگردان!
حاج علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چه افسانه، چه واقعیت، ما تا 8 سال پیش چه میدونستیم هولوکاست چیه؛ افسوس که الان بچه ها و پیر زنهای ایرانی هم از این موضوع با اطلاعات هستند.
در صورتی که مردم اروپا که درگیر جنگ جهانی بودند حتی الان نمیدونن ایران کجاست!!!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من حرف دیگری ندارم جز اینکه اگر در توان من بود بقیه یهودی های صهیونیزم را هم نابود میکردم و این میتواند فاشیزم یا هر چیز دیگه ای تلقی گردد ....
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اگه سر کارمون نذاشتی، یه دکتر برو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لعنت بر مدعیان انسانیت که با دیدن چنین تصاویری باز هم از کشتن حرف می زنند. مهم نیست که چه مسلکی داشته باشیم ، مهم اینست که ابتدا درک کنیم که همه ی ما انسان هستیم.نابودباد تفکر چندش آور خشونت
ناشناس
Canada
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هیتلر=صهیونیست
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
افسانه هولوکاست تخم طلای اسرائیل و صهیونیسته برای بدست آوردن مشروعیت و مقبولیت بین المللی و مظلومیتی کاذب در جهت توجیه توحش و ددمنشی.
Tesla
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ای وای... ای وای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
كيفيت بالاي عكسها حكايت از جديد بودن عكسها كه با نرم افزار به صورت سياه وسفيد وقديمي تيدبل شده اند دارد .صرفا براي تحريف تاريخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای ناشناس 9:08 واقعاً براتون متأسفم با این طرز فکر !! شما هم کم از صهیونیست ها ندارید. هم فاجعۀ هولوکاست هولناک است و هم قتل عام فلسطنی ها به دست صهیونیست ها و هیچکدام دیگری را توجیه نمیکند. زمان زیادی از این حادثه نگذشته که به راحتی بتوان قضیه را دروغ خواند.
0451
-
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
آقای ناشناس که می فرمایید عکس هارو به خاطر تحریف تاریخ دستکاری کرده اند بنده از همین شبکه نمایش تلوزیون فیلمی دیده ام با بهترین کیفیت محصول هتادو چند سال قبل
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من معتقدم نباید افکار عمومی را منحرف کرد
اینها یک مشت جذامی هستند ولی به جای یهودی جا زده شده اند .
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
تو اصلا احساس داری!!!!قیافه آدم جذامی این شکلیه برا شما آقازاده ها که شکمتون سیر و تپل هست باور اینکه یه آدم میتونه از گرسنگی پوستش به استخون هاش بچسبه سخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یعنی جذامیها مستحق مرگ هستند؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
رسوا جون جوک میگی؟
البته نظر رئیس جونت هم در همین مایه ها بود.
اسماعیل
United States of America
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اساسا این که شما به چه چیزی معتقد هستید یا نیستید اصلا مهم نیست؛ چیزی که مهم هست وجود اردوگه ههای مرگ در دوران جنگ جهانی دوم در لهستانِ.
شمام یه زحمت بکش یه نگاهی به اینترنت بنداز و فیلمهای واقعی که از اون روزها هست رو یه نگاه بکن...
بنده حق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اصلاً میدونی جذام چیه؟ چهره کدوم خوردگی و... داره؟ خدایا آن را که عقل ندادی چه دادی؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مسلما خیر اما مستحق بهره برداری سیاسی هم نیستند .
عمه رسوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یهودی نه اصلا بت پرست جذامی طاعونی یا هر چی - اینها انسانهایی بودند که ناجوانمردانه کشتار شدند .
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
تعصب بزرگترین دشمن عقله،رسواگر محترم بهت توصیه می کنم دست از تعصبات بی منطق بردار و اجازه بده ذهنت و فکرت از بند تعصبات رها و آزاد بشه و نگران نباش آزادی اندیشه بهترین چیزیه که می تونیم به خودمون هدیه بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای رسواگر برو یکم مطالعه کن !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من با رسواگر تا اینجا موافقم که یهودی ها این قضیه رو مصادره کردن یعنی تعدادی از اسرا یهودی بودن ولی خیلیاشون داستان دیگه یی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
حماقت از سر و روی کامنتهات میریزه. و متاسفم برای فرارو که شده چاپخانه نظرات احمقانه رسواگر فتنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بابا این ادم یکی هست مثل من و شماها و برای خوشگذرانی این کامنت ها را میذاره. و من مطمئنم این بابا یا از ادمهای خود فرارو هست یا اینکه فرارو نظرات مورد دار و احمقانه این بابا رو چاپ میکنه که کامنت بیشتر بگیره.
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دقیقا ولی من جذامیها رو به یهودیا ترجیح میدم حداقل خومه مردم رو به زور نمیگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من معتقدم ساکت باش عمو جون
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرارو جان به شما پیشنهاد میکنم برای حفظ شان سایت وزین خودتون هم که شده کامنت هایی که از سر کوته فکری پر از توهینه رو منتشر نکنی و مخاطبان واقعی خود را آزرده نسازی .
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فرارو با رسواگر فتنه موافقم تو که گفتی کامنت هایی که در آن توهین باشه رو منتشر نمی کنی
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کیمیا من فاشیست نیستم من انقلابی- آزادی خواه - روشن فکر- و دموکراسی خواه - هستم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لباس زندانی را به تن آنها نمیبینی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناس 15: 58 شما درست میگی ولی این نباید باعث بشه کل حادثه را نفی کنیم . در این که تعداد معدودی صهیونیست این حادثه را به نفع خودشون مصادره کردن جای هیچ شکی نیست. درست مثل افراطی های ما که تمام شهدا را منتصب به خودشان میدانند و شهدا و بسیج را مصادره کرده اند. رفتار اصولگراهای تندرو ما دقیقاً شباهت دارد به رفتار صهیونیستها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اتفاقا برای حفظ شان سایت باید پخش نظرات مسخره و احمقانه جلوگیری کنه. فعلا که دربست نظرات مورد دارت داره یکی بعد از دیگری چاپ میشه.
دور از وطن
United States of America
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
"رسواگر فتنه: کیمیا من فاشیست نیستم من انقلابی- آزادی خواه - روشن فکر- و دموکراسی خواه هستم ..... براستی که هیچ کدام از اینهایی که بلغورکردی نیستی، حتی معنی ش رو نمیدونی چون جیبت رو از اموال بیت المال با رانت همدستانت و دوستانت پر کرده ای. شکم پر معنی آزادگی و دموکراسی و عدالت رو نمیدونه. یا حق
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
قربون همه زجر کشیده های و گرسنگی کشیده ها ... می دونید در جریان جنگ جهانی دوم نزدیک به 4 میلیون ایرانی از گرسنگی و بیماری مردند .... ولی غذا و سوخت و امکانات کشور در اختیار سرباز هایی قرار گرفت که از کشور ما عبور می کردند ... حالا ایران باید یقه چه کسی رو بگیره ... آیا می دونید شهر هویزه در جریان جنگ تحمیلی به طور کامل تخریب شد و تمام بازماندگان از زن و بچه همه کشته شدن ... آیا می دونید هواپیمای مسافر بری ایران توسط امریکا با تمام مسافر هاش بدون هیچ دلیلی نابود شد و الان ما داریم زور می زنیم تا امریکای جنایتکار به کشور ما نزدیک بشه .... آیا می دونید توافق نامه ژنو یه جورهایی پا روی تمام جنایات امریکا ، اسرائیل ، عراق و انگلیس علیه مردم و کشور ما گذاشت ... حالا برید به طرفداری اسرائیل پلید مطلب و عکس بزارید ... هرچی باشه شما مزد بگیر اسرائیل هستید مستقیم یا غیر مستقیم ... درضمن اگر هم نظر من رو منتشر نکنی می زارم به حساب همون ده ها نظری که به نفع شما نبود منتشر نکردید .... آزادی بیان نما ها ...............................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اي كاش بيش از اينكه ما مردم عادي اين صحنه ها را ببينيم و انگشت حيرت و افسوس به دهان بگيريم رهبران كشورهاي دنيا هر روز قبل از شروع كارهاي روزانه اين تصاوير را ببينند و مواظب باشند با اقدامات احمقانه باعث بروز جنگ ديگري در دنيا نشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یعنی اینها افسانه است ؟
ناشناس
Germany
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بلی
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
در اینکه آلمانی ها با دشمنانشون این کار رو میکردند شکی نیست . ولی
1 - آیا آلمانیها فقط دشمن یهودیها بودند و هیچ نژاد دیگری در این جنگ کشته نشد؟
2- اگر نازیها جنایت کردند ، مسلمانان در این جنایات چه نقشی داشتند که باید تاوان آن را بدهند؟
3- میلیونها ایرانی که به خاطر اشغال کشور بیطرف ایران توسط متفقین از قحطی و بیماری جان دادند ، انسان نبودند ؟
4- بمب اتمی مصداق کوره آدم سوزی نیست ؟
5- چرا الان جنگ افروزان و جنایت کاران جنگ جهانی باید الگو و مسوول رسیدگی به حقوق بشر باشند ؟
و صدها سوال بی پاسخ دیگر .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اگه نیست جلوی بررسی و تحقیق رو نگیرن
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اقای هموطن این هلوکاست آیا به امنیت ملی ایران متصل بود؟ چرا بعضیا بیخودی وارد این ماجرا شدن باعث شدن اروپا هم با ایران دشمن بشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
افسانه اش کردند.کسی منکر کشته های واقعی نیست. تعداد کشته ها رو هر سال ضربدر 1000 کردند! این یعنی افسانه سازی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جناب هموطن! این درست که هیتلر بسیاری از فرانسوی ها و روس ها و اتباع کشورهای دیگر رو هم کشت اما هیتلر این افراد را کشت تا سرزمینشان را اشغال کند در حالیکه جنایت علیه یهودی به خاطر اشغال سرزمین نبود بلکه به خاطر محو کردن انها از صحنه روزگار بود و این جنایتی صد چندان وحشیانه تر از کشتن ملل و اقوام غیر یهود بود. تنها مورد قابل مقایسه با کشتار یهودیان توسط نازی ها جنایت صرب های بوسنی علیه مسلمان ها در اواخر قرن بیستم خصوصا در سربرنیتسا بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای رسواگر فتنه شما اسم خودتونو گذاشتی رسواگر یعنی حق داری رسواگری کنی و لابد برای کارت هم منطقی داری

حالا چطور ماها حرفی یا سندی می گذاریم می شه انحراف افکار عمومی ، ترفند آمریکایی ، می شه خیانت ، می شه زیر سوال بردن ارزش ها و افکار عمومی و ... از این قبیل جملاتی که می گید

فکر کنم جنازه واقعی هم شما ببینی می گی اینا خودشونو کشتند تا بدنامی بوجود آوردند

آخه چرا نمی خواهی بعضی چیزها را باور کنی برادر ( برادر ؟ )
پیمان
Germany
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
منظور برادر رسواگر عزیز اینه که اینا میخوان با اینجور مسائل تاریخی جنایت خودشون در خاورمیانه رو توجیه کنن
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ببینید بذارید حرف آخر خودم رو بزنم .
اولا من فقط دارم انچه بهش معتقدم رو مطرح میکنم .
ثانیا من میگم اگر بوده کار غیر انسانی ای بوده اما نباید مجوز تسخیر فلسطین بشود .
اما اگر نبوده چرا از یک داستان خیالی سو استفاده بکنند ؟
ثالثا ناشناس محترم اگر می دیدید که همین صهیونست هایی که شما مظلومشان می پندارید با مسلمانان در فلسطین چیکار می کنند قطعا نظرتان عوض می شد. خدا به همه انسان ها توفیق شناخت دوست از دشمن عطا فرماید (مطلب ثانیا اقتباسی از یکی از دوستان است .)

رابعا واقعا با چند تا عکس نمیشه راجع به موضوع به این مهمی قضاوت کرد .

خامسا نظر شخصی من با تحقیقاتی که کردم اینه که فقط زیر 500 هزار نفر کشته شده اند .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فکر نکنم جنایت های نازی ها اصلا قابل قیاس با جنایات اسرائیلی ها باشد.
آقای پیمان لطفا واقعی نگاه کنید. . .
کشته شدن هر انسانی دردناک است، چه یهودی باشد و چه مسلمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای رسواگر
لطف کنید به تاریخ سرزمین کنعان یا فلسطین فعلی نگاهی بیندازید
نه به تاریخ بلکه به قرآن نگاه کنید
کنعان سرزمین حضرت یعقوب بود و اسرائیل نام حضرت یعقوب است و بنی اسرائیل هم یعنی فرزندان یعقوب
بعد ازاین که یوسف در مصر به پادشاهی رسید خانواده یعقوب هم به آنجا رفتند وبعدها به بردگی گرفته شدند و اگر به قرآن نگاه کنی حضرت موسی(ع) قصدداشت بنی اسرائیل رابه سرزمین آباء واجدادیشان برگرداند یعنی به بیت المقدس
همه اینها که گفتم آیات قرآن است اگر قبول داری
البته بعدها سرزمین کنعان یافلسطین فعلی توسط مسلمانان درقرن اول هجری به تصرف در آمد و بعدها هم موضوع کشمکش بین مسلمانان و ساکنان اصلی آن سرزمین شد که تاکنون نیز ادامه دارد
نمی دانم توانستی چیزی درک کنی یانه
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مریم خانوم مناطق محروم کشور خودمون رفتی؟!
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چرا مسئله فلسطین رو با جنایات جنگ قاطی می کنید؟اگه جنایات نازیها رو محکوم می کنیم به معنی دفاع از جنایات صهیونیست ها نیست.یهودیهای کشته شده در جنگ جهانی هنوز مرتکب جنایت نشده بودند و قصاص قبل از جنایت پسندیده نیست
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جناب رسوا گر بهتر نیست شما بجای دفاع از حق مردم فلسطین از حق مردم خودت دفاع كنی ؟ البته اگه ایرانی هستی ؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
قطعا یهودی هایی در اون جنگ کشته شدن.اما دو مسئله اساسی مطرحه:
1-به اون تعدادی که الآن خودشون میگن نبوده.(یعنی کمتر بوده)
2-هیتلر خودش یه ماسونه . یهودی های کله گنده این قشقرق رو به پا کردن یک مشت یهودی از همه جا بی خبر رو کشتن تا بهانه ای برای بازگشت به سرزمین موعودشون یعنی فلسطین داشته باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مریم خانم ما اتفاقا نظر ما اینه که مسئله هولوکاست و فلسطین نباید با هم قاطی شه...چرا باید با بهانه کردن هولوکاست هر بلایی که خواستن سر فلسطینیها بیارن؟!چرا سازمان ملل و غربیها هلوکاست رو محکوم میکنن ولی از جنایات صیهونیستها حمایت میکنن؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
به جناب هس (موسس و رئیس آشویتس) تو دادگاه ورشو گفتن: چطور تونستی 3 و نیم میلیون نفرو بکشی؟ گفت: دادستان شلوغش می کنه، همش دو و نیم میلیون نفر بودن. حالا شده حکایت ما، جناب رسواگر می فرمایند 500 هزار نفر، اصلن قبول، همین یک نفر مزربان وظیفه که کشته شد، چه فرقی با 10 میلیون نفر داره؟ اینجا مهم بد بودن ذات جنایته، نه ابعادش، ابعادشو تو دادگاه، 60 سال پیش بررسی کردن.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناسی که از قران ایه اوردی لطفا ادرس سوره و ایات را بگویید چون من در قران مسلمین همچین داستان هایی رو ندیدم .
مرغ سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پس تو اصلا قرآن نخوندی رسواگر... برو از بزرگترت بپرس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
رسواگر خیلی باحالی!
هنوز از تاریخ اسلام و فلسطین چیزی نمی دونی اومدی اینجا از تحریف هولوکاست نظر می دی!!! دلیلش اینه که منابع تو برخی پامنبری هایی هستن که هرچی بگن تو مغزت رفته
ناشناس
Germany
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
از کجا معلوم که اینا یهودی باشن؟!
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آره احتمالا بورکینوفاسوئیی هستن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آره شاید مسلمونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
وختی فرارو گذاشته حتمن یهودی هستن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمود رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
همش از روی تعصبات کور حرف میزنید همش
قلندر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
په نه په اینجا بدر میخوره ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حالا هرچی! کافر باشن خوبه؟!
شما راضی میشی وجدان درد بگیری؟!
ناشناس
Azerbaijan
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
با روح و روانمون بازی نکن فرارو! اونی که میگی از کجا معلوم یهودی باشن؟ بابا مسلمون چه فرقی میکنه بالاخره آدم هستن یا نه؟..اینا از سوء تغذیه شدید و کار طاقت فرسا رنج میبردن مفهومش اینه که بیماری واگیر دار نداشت. از عکسها کاملاً معلومه
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جانا سخن از زبان ما می گویی
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خدا خيرت بدهد. تازه در آن شرايط بيماری واگيردار گرفتن هم عجيب نيست. با ديدن اين عكس‌ها ضمن تأسف خوردن به حال بشر و تسليت به امام زمان كه ولی خدا بر اين مردم هم بوده، مطمئن‌تر شدم كه جنايت اصلی لزوماً زنده‌سوزی آدم‌ها نبوده، بلكه مصادره‌ی اموال و تبعيد اجباری‌شان و نگه داشتن‌شان در شرايط بی‌رحمانه بوده كه بعداً لابد مجبور می‌شدند جنازه‌هاشان را يا بسوزانند يا دسته‌جمعی خاك كنند ديگر. اين گورهای دسته‌جمعی با تيرباران‌های جمعی صرب‌ها در بوسنی فرق می‌كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
نگفتمت نرو گلایل این زمین به قدر یک کفن کفاف ریشه نمیدهد،نگفتمت که جز بوی چرک چاک سینه های خالی از قلب در فضا نمیدمد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اگر یک هزارم این هم اتفاق بیافتد به هر دلیل و هر عنوانی که باشد یک فاجعه برای بشریت بوده است!
ناشناس
Seychelles
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هزاران مثبت به تو هموطن فهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هزارتا هم از طرف من
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کثیفترین و شریفترین مخلوق خداوند انسان است.خدا از این مخلوقاتش چی میکشه.چطور خداوند مسببان این جنایات را محاکمه میکند؟مهم نیست چه دین و اینی داشتند مهم اینه که انسان بودند.دوستانی که از کشتن این افراد خوشحال شده اند کمتر از جنایتکاران نیستند اگر این افراد هم توانایی کشتن افراد را داشته باشند این کار را خواهند کرد.لعنت بر همه جانیان بالقوه و بالفعل.
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مرسی علی جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پس احمدی نژاد چی میگفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آیا بر پیشانی این افراد نوشته اینها یهودی هستند؟
احمدی نژاد نمی گفت کسی کشته نشده
میگفت همین هایی که کشته شده اند به اسمی یهودی ها ثبت شده
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
احمدی نژاد میخواست دریای خزرو به خلیج فارس وصل کنه...شما که نباید هر حرفی رو باور کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کلا رو محمود و حرفاش حساب باز نکنید دوستان. فقط خودتون حقیق کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آنکه یافت می نشود آنم آرزوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هولوکاست در حال تکرار است.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
همیشه دیکتاتوری ها برای اثبات خودشون دست به نسل کشی میزنند
نسل کشی ارامنه توسط عثمانی
نسل کشی یهودی ه توسط نازی ها
نسل کشی تاتار ها توسط روس ها
نسل کشی کرد ها توسط صدام
البته اینا فقط مال دوران معاصر وگرنه تو تاریخ زیاد داریم
مثله تبعید و نسل کشی یهودی ها در قرون وسطی توسط انگلیسی ها
نسل کشی قزاق ها توسط لهستانی ها
نسلکشی ایرانی ها توسط مغول ها
نسلکشی پروتستان ها توسط کاتولیک ها
نسلکشی مسیحی ها توسط رومی ها
و...
تاریخ دنیا پر از حوادث بد و خوب هستش مهم اینه که آدم جز حوادث خوب باشه
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسل کشی ایرانی ها توسط اعراب هم اضافه میکردی
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسل کشی مسلمانان سلماس و ارومیه توسط داشنکهای ارمنی که بعدها توسط عثمانی ها هلاک شدند.
نسل کشی مسلمانان خوجالی آزربایجان توسط ارمنی ها با کمک روسها و سکوت رفیق شفیق و ظاهراً مسلمان روسها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسلکشی مسلمانان بوسنی بدست صربها/نسلکشی مسلمانان فلسطین و لبنان توسط صیهونیسها/نسلکشی سرخپوستها توسط اروپاییها
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اقای حقیقت شما از تازیخ چیزی نمیدونی
داشناک هاجز خدمت برای این سرزمین کاری نکردن
یکم مطالعه کن
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سوال حقیقی از امیر
اگر با نسل کشی مخالفید چرا نسل کشی مسلمان هارو محکوم نکردید حتی اسمی هم ازش نیاوردید ؟
اسماعیل
United States of America
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
نسل کشی مسلمانان آذری در خوجالی مملو از مستندات ثبت شده در سازمان های بین المللی داره و از سوی آنها محکوم شده، جای تاسف داره که شما زنده ترین مورد اخیر را کتمام می کنید و تاریخ بسیار دور را نبش قبر، همه نسل کشی از طرف انسان های آزاده محکوم و مردود هستند. ولی خدمت دشناک هارو نام ببرید!!!جیلو از ارامنه در روستای فرورق خوی (پره) شکم زن حامله رو برید و جنین پسر رو از شکم مادر درآورده و سر می بره. این رو از پیرمرد تقریبا 70 - 80 ساله ای که در سن 8 سالگی شاهد آن بوده و مادر بزرگ خودم شنیده ام. خدمت این بود؟!!!!
S-B
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای امیر من متاسفم که که کشتار هم وطن هایت به دست داشنک هارا خدمت به ایران میدانی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یادتونه مموتی انکار می کرد !!! اینم سندش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
انکار نکرد.گفت:افسانه کردند.افسانه یعنی غلو کردن.
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کی گفته افسانه یعنی غلو!!!!!!افسانه یعنی چیزی که وجود ندارن.داستانی که تخیلی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
افسانه جومونگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آخه هنوز یک قرن هم ازش نگذشته !!! چطور ما خیلی از مسائلی که هزار سال پیش اتفاق افتاده را قبول میکنیم اما حادثه ای که هنوز 100 سال هم از آن نگذشته را به راحتی نفی میکنیم و باعث سوء استفادۀ چند تا صهیونیست از خدا بیخبر میشویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اينها رو قبلن به احمدي نژاد نشون ميداديد
madjid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بای ذنب قتلت؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چه ساده لوحانه است پذیرش بیماری،به فرض که اینطور باشه این همه آدم از بیماری واگیردار می میرند سرماخوردگی که نبوده!!!پس سوال اساسی اینه که این همه سرباز آلمانی که اینقدر مواظب خودشون هستند حتی یه ماسک ساده نزده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
به خطر اینکه مامورن و معذور
ناشناس
Germany
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اره چون مامورن و معذور بیماری درکشون میکنه...
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مگر ما تو تاریخ مون کم از این وقایع داشتیم؟
مگر کم به ملت ایران ظلم شده؟
مگر همین تو همین دفاع مقدس کم از این اتفابا افتاد؟
مگر همین رژیم نحس اسرائیل صبرا و شتیلا رو به راه ننداخت؟
هولوکاست بهانه ای بیش برای انحراف افکار عمومی جهان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مثال هایی که زدی درسته ولی منفی دادم چون ارتباطی به هم ندارن نسل کشی یهودی ها ارتباطی با جنگ ایران نداره و نمی تونه توجیه نسل کشی فلسطینیا باشه
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این مثال ها درست..اما الان چه ربطی داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
مثلا اعراب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقا جان بحث بازی با روح روان نیست دقت بفرمایید

اولا که فرارو تایید یا تکذیب نکرده است مطالعه بفرمایید

دوم : اینها نظرات خوانندگان است و به خود آنها بستگی داره جوش آوردن نداره

سوم : به جای شلوغ کاری بیاییم این سوال را بپرسیم آیا آدم سوزی و کشتار دسته جمعی خوب است یا بد ، جواب روشن است

چهارم : اعتراض مردم به اتخاذ سیاست های نادرست آقای احمدی نژاد بوده است که بی خود و بی جهت دست رو ماجرایی گذاشت که باعث کلی در مسئله هسته ای ضرر بکنیم و نتوانیم از غرب امتیاز بگریم و در ضمن مطرح کردن این موضوع دستاوردی جز محکومیت بین المملی برای ما نداشت

آخه آدم عاقل و مسلمان اینطوری در سیاست بین المللی عمل نمی کنه همیشه یادمون باشه زمانی باید حرفی را مطرح که بتوان از آن نتیجه ای گرفت نه اینکه محکوم شد

پس برادر ناشناس شما ناراحت نشو کسی با روح و روان شما بازی نکرده است داستان اعتراض به چیز دیگری است وگرنه عملکرد اسراییل و ایران ستیزی آن دولت سنگدل بر همه ایرانی ها روشن است
حمید
Azerbaijan
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
رسوا جان شما تقصیر نداری مقصر اون دکترتونه که این فاجعه انسانی بزرگ رو انکار میکرد بدون دلیل ... شما که از خودت نظری مداری که پول می گیری کامنت می ذاری !!!
سیدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کل جنگ جهانی چقدر کشته شدن که 6 میلیونش یهودی باشن عقل هم خوب چیزیه
شاهین
United States of America
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دوست بیسوادم تعداد کشته شده های جنگ جهانی دوم بیش از 60 میلیون نفر بوده است!
عمه بزرگه رسواگر فتنه
United States of America
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقاي منطقي يه سرچ بزني مي فهمي تو جنگ جهاني دوم بيش از 70 ميليون نفر كشته شدند
ناشناس
Thailand
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نزديك به هفتاد ميليون نفر كشته شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هفتاد میلیون حدودا.
حدود هزار ایرانی هم در این بین بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
داداش مجبوری کامنت بزنی خودت رو خراب کنی؟ بقول حضرتش تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. من نمیدونم چه زوری که شماها به قیمت خراب کردن خودتون یک نظر مسخره ای رو سعی میکنید حتما به گوش بقیه برسونید تا حتما مورد تمسخر قرار بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بابا برادر من قبل از اینکه نظر بزاری بد نیست آدم یه کمم مطالعه کنه فقط 20 میلیون نفر تو روسیه کشته شدن دو تا بمب اتم تو ژاپن زدن و .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
گلم اینقدر از محمود جونت حمایت میکنی. قبلی که نظر بدی تو گوگل سرچ کن یا از بزرگترت بپرس بعد نظر بده که کسی گفت کم سواد بهت بر نخوره بیسوادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اگر مسئله ابتلائ به بیماری واگیر دار باشدبه این شکل حمل نمی شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اون موقع بهداشت در همون حد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
عزیز شدن پوست و استخون نمیبینی؟میگی بیماری
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این همون چیزی که احمدی نژاد منکر شده بود
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
1- شما از کجا متوجه شدید که این مردگان حتما یهودی بوده اند؟
2-احمدی نژاد گفت اگر این حادثه در آلمان اتفاق افتاده،چرا مسلمانان باید تاوان آن را بپردازند
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ایران آزاد! اگ آزاده ای نام ایران را خراب نکن اسم واقعی خودت را در کامنت های متوهمانه ات ابرای تمام نام های مستعارت و در کامنت های متفاوتت اعلام کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چیزی که خیلی مایه تاسفه اینه که هنوز هم این موجود دو پا خیلی راحت می تونه فجایع بدتر از این رو رقم بزنه . فقط کافیه اب ببینه . بدبختانه هنوز هم شناگر ماهریه ! فقط همین سی چهل سال گذشته رو ... چی دارم می گم ... همین دو سه سال گذشته رو مروری بفرمایین . از سوریه و عراق و افغانستان و ...
نایف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ادمین جان
این تصاویری که گذاشتی ایا مربوط به یکی از فیلم ساخته شده به وسیله هالیوود نمیشه؟بعد میای اینجا فرافکنی میکنی که اله وبله....
بهت پیشنهاد میکنم که این مطلبو از سایت حذف کنی و گرنه میدم سایتت فیلتر بشه
مرگ بر اسراییل
مرگ بر صهیون و صهیونیسم
مرگ بر منادیان صهیونیسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بهت پیشنهاد میکنم که این مطلبو از سایت حذف کنی و گرنه میدم سایتت فیلتر بشه
......
دوره قلدر بازی اونم از طریق خالی بندی گذشته
مگه تو هیتلری؟
برو خودت را مسخره عام و خاص نکن
ما خودمون این کاره ایم عامو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
برو حاجی خدا روزیت و جای دیگه بده
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با همین عقاید جهان سومی ها بدبخت شده اند عمو نایف!!
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرارو عکسات آزار دهنده نبود،ویران کننده بود.این عکسای لعنتی رو بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خوب نگاه نکن
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بیش از پنجاه میلیون برو مطالعه کن عزیزم اگه کتاب دردسترس نداری به راحتی میتونی از همین اینترنت جستجو کنی 0-بیشتر اوقات لجاجت ناشی از جهالت افراد است
سارا
Italy
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من نه میتونم مثبت منفی بدم نه میتونم زیر کامنتها پاسخ بنویسم! مشکل چیه؟
ناشناس 14:9 اون کامنت رو من گذاشتم و برادر نیستم! با اجازه تون خانوم هستم. منظورم این بود که عکسها به قدری ناراحت کننده هستن که با روان آدم بازی میشه. فکر کنم واقعاً ارتباطی با چیزی که شما وقت گذاشتین و توضیح دادین نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
وحشی ها
برای بعضی ها واقعاً متاسفم، از کجا معلوم یهودی هستن؟ بیان شناسنامه اش رو در بیارن واست؟ باشن یا نباشن مستحق اینطور کشته شدن هستن؟
واقعاً که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این چه وضعیه فرارو؟!اینا جواب ندارن فقط توهین میکنن...من نگفتم که مستحق مرگ هستن منظورم این بود که چرا یهودیا این کشتار رو مصادره کردن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اینکه هولوکاست اتفاق افتاده جای بحثی نیست و اینکه شاید در آمار و ارقام تلفات اغراق شده باشه . ولی چرا با شعار هولوکاست یک دروغ تاریخی است ، دنیا رو به حمایت از اسرائیل ترغیب و منافع ملی خودمون رو به خطر انداختیم سوال اصلی است . در این مقطع زمانی این موضوع چه ربطی به ما داشت ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مثبت کافی نبود کامنت گذاشتم.
راستی تا قبل از اظهار نظر مقامات ایران در مورد هولوکاست، صهیونیست ها اینقدر نمی تونستن مظلوم نمایی کنن.
واقعا که چقدر در این هشت سال با بی سیاستی بهشون کمک کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
افسر ارشد ارتش اتریش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
درسته هولوکاست هیچ ارتباطی به ما نداره که له یا علیه اون موضع گیری کنیم؛ اما اینو درک نمی کنم که چرا بعضی از آقایون با بصیرت (؟!) اصرار دارن هولوکاست افسانه بوده!!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سهند یعنی چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یاد فیلم فهرست شیندلر افتادم
سيد علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جيگرم حال اومد!!!!!!!!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرا جان این کامنت مورد داره برش دارید .
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حذف کن کامنتو فرارو با توام
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سید علی هم یکی از نام های رسوا است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شرم آور است كه نام انسان بر خود بگذاري
ناشناس
Netherlands
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
به جدم این ادم از اولاد علی نیست نه سیده نه اسمش علی.این حرف از تخم و ترک شمر و یزید ملعون بر میاد جگرت ایشالا به سرب داغ جهنم حال بیاد. اینا ادم بودن حق حیات داشتن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خدایا چی بگم !!!!!1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
واقعا به جهالت بعضی از انسان ها در اظهارنظرهاشون افسوس خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اینها اون زمان 5میلیون جمعیت داشتن که شما میگی 6میلیون نفر کشته دادن؟؟!!
افسانه نسازید.
ناشناس
Germany
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما آمار یهودی های سال 1942 رو داری!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کتاب انسان در جستجوی معنا اثر دکتر ویکتور فرانکل روانپزشک اتریشی حقایق دردناک و تلخ هولوکاست را به خوبی نشان می دهد. دکتر فرانکل خود در متن جنگ و در میان اسرای جنگ تلخ ترین روزهای زندگی خود را سپری کرده است.
انسانيت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مرگ بر نژادپرستي افراطي
مرگ بر وحوشيت
مرگ بر سلاخان تاريخ
مرگ بر دشمنان بشريت چه سياه چه سفيد چه غربي چه شرقي
مرگ بر گرگ صفتان تاريخ
اسپادان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اونا کل تاریخ ما رو انکار میکنن کسی بهشون چیزی نمیگه حالا میگیم که در یه حادثه ای تحریف شده باید چوب بخوریم؟!!!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بگم بگم اینها همه فتوشاپه. از بگم بگم (شوخی ؟)گذشته همه جنگها کما بیش از این نوع فحایع دارند.سوال اینجاست که زنگها برای که به صدا در می آیندو این اشرف المخلوقات...؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این عکسها بخش خیلی کوچکی از مستنداتی است که درباره هولوکاست وجود داره... سوال اصلی اینه که آیا به عنوان یک انسان واقعاً مهمه 6 میلیون ادم کشته شده باشه یا 4 میلیون؟ در حالی که ما مسلمانیم و بر اساس قران قتل یک بیگناه برابر با از بین رفتن بشریته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
6میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یهو میگفتن 6میلیارد خودشونو راحت میکردن
ی صاحب نظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
متاسفانه اینچنین بنظرمیرسه که دوستان پیش ازبینش منطقی ؛اغلب از روی پیشداوری به ملاحضه وپردازش این تصاویرپرداخته اند.
اولا باتکنیکهای ویرایشی که امروزه دردنیای تصویرگری صورت گرفته براحتی می توان عکس ها رادستکاری کرد .
لذا چه توجیه واستدلال متقنی وجود داردکه این تصاویر ازآن هولوکاستی ها باشد!!!!!!!!!چه بسایکی مگردوختن لباس اسراوزندانیان دهه40 میلادی برتن عده ای زن و مرد و در حالت نعش بی جان ومرده ازآنهعکس گرفتن و تحت عنوان " تصاویر و اسناد هولوکاست " برروی سایت هاانداختن کار خیلی سختیه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
چه بسا بعضی ازاین تصاویر واجسادقربانیان مربوطه به گورهای دسته جمعی کوسوو ، مظلومین فلسطینی ، سوری ، و یا حتی تعدی امریکا به عراق وکشتاربی رحمانه آنهاویا............
دوستانی ازانکار هولوکاست شاکی بودیدایامیشود بفرمایید عایدی تایید و یاحتی تاسف این واقعه مشکوک چه خواهدبود؟ آیا اگر این واقعه طبق نظرامثال شما تاییدشود انموقع منطقی می شویم؟
آیا ان عزیزمحترمی که فرموده بودن با امطرح شدن هولوکاست درزمان احودی نژاددستاوردی جزمحکومیت بین المللی برای مانداشت میشودبفرماین جامعه بین المللی ایشان آیاجزء چندکشوراستثمارگر و جنگ افروز (مثل خود آلمان که خود علی الظاهر مسبب و مجرم این جنایت (!!!!!!)است
عضو دیگری ندارد؟ وآیا محق ویا مظلوم شمردن ما ازسوی چنین کشورهای خونخوار وچپاولگرآنقدربایدمهم باشدکه مابرایش هر ادله منطقی و یاغیرمنطقی را کورکورانه بپذیریم تا مبادا ازطرف چنین جانیانی محکوم نشویم!!!
ناشناس
Canada
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تو دیگه وضعت خیلی خرابه . صاحب نظر!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جدی؟ بله من هم كه فكر می‌كنم می‌بينم ممكن است اين‌ها بچه‌محل‌های من باشند كه اين‌جور رفتند گريم كردند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اي بي خبر بكوش كه صاحب خبر شوي
ناصر قياسوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اينهم حقوق بشر اروپايي
احسان
Switzerland
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جالبه که خود این آلمانها امروز در صورت صحت این وقایع ادعای دموکراسی برای سایر مردم دنیا دارن!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرا جون منبع این عکس ها کجاست ؟
مدیر پایگاه با سلام
عکس های مجموعه جنگ جهانی از چند مبنع مختلف تهیه شده است که در ادامه همگی در قالب یک گزارش مفصلا ارائه خواهد شد اما به دلیل اهمیت موضوع هولوکاست منبع این گزارش تصویری 3 گانه در زیر ارائه می شود:

http://www.wwiiarchives.net/servlet/action/gallery/90

http://waralbum.ru/catalog/  
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سوال خوبی کردی چون از جوابش به وجد امدم و باعث شد که به منبع عکسها برسم و به واقعیت بیشتر نزدیک بشم.اگر تو عمرت یه کار درست انجام داده باشی این بود
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مرسی عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!

اینکه پاسخ برام نوشتید خیلی برام مسرت بخش بود
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مبنع ؟؟؟؟؟؟

فراااااااااااااااااااااااااا
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرقی نمی کنه قربانیان چه دینی داشتن یا ازچه نژادی بودن همه انسان بودن. خدا لعنت کنه باعث و بانی این جنایات رو .منظورم هیتلر و همدستانش و همچنین رهروانش در این دوره ، مثل رهبران رژیم صهیونیستی و آمریکا و رهبران بعضی ازکشورهای اروپایی و یا هرجنایتکار دیگه ای که جان و حقوق انسانها برایشان ارزش ندارد بین هیتلر که این جنایات را مرتکب شد با صدام و بوش و رهبران هر کشوری که برای زیاده خواهی خودشان مردم را حالا با هر وسیله ای که دارن می کشن هست ، همه اینها از یک خمیرمایه هستن فقط در زمانهای مختلف این کار رو میکنن یک وقت چنگیز و اسکندر بودن حالا بوش و اوباما و پوتین و رهبران انگلیس و ارپا وچین و ......هستن جانی و جنایت همیشه محکوم است حالا به هر نامی و هررنگ و نژادی که میخواد باشه ولی ای کاش این همه آدم با هجوم آوردن دسته جمعی به زندانبانها لا اقل ازخودشون اندک دفاعی میکردن تعدادی میمردن ولی گروهی نیز آزاد میشدن یا لاقل به این بدبختی نمی مردن در دین اسلام داریم حق گرفتنی است یادمان باشد
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
رسوایی دیکتاتورها بعدازسقوطشان اتفاق میفتد. چرا؟
بابك
United States of America
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اخه شما چرا اصرار دارين واقعيت رو انكار كنين؟ هولوكاست رخ داده مهم نفس اين عمل هست كه نبايد تكرار شه چرا رو تعداد بحث دارين؟
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بهتره راجع به نسل کشی واقعی که ترکها با ارامنه کردن و موجب کشته شدن دو میلیون مرد و زن و کودک شدند هم مطلب بنویسید.
ناشناس
Seychelles
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
و همچنین کاری که ارامنه در فره باغ کردند!
اسپادان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
حرفت درست بود ولی اینقدر خلاصه گفته بودی که منظورت واضح نیست.
ما چرا باید برای مظلوم نمایی اسراییل، بهونه جور می کردیم. اصلا کی از ما سوال کرده بود که رابطه هولوکاست با نظر شما در مورد اسراییل چیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خدایا..........................
انسان......................!!!!!!!!!!
خدایا انسان ها به مسلخ نیستی و فلاکت تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خانم کیمیا چرا فرارو عکسا را برداره؟نه بذار ببینیم که ما انسانها گاها از حیوان پست تر و درنده تر هستیم.بی خردی و خودخواهی ما انسانها ،اعتقاد افراطی به ایدئولوژیها،مطلق گرایی،میل به قدرت منتج به بلاها و درنده خوییهای بالا میشه.
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ممنون،ببینیم و شاید بفهمیم.ولی خیلی ناراحت کننده است
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ای کاش عکسهایی از مرگ هموطنانمان در جنگ های اول و دوم جهانی می گذاشتید.
نزدیک به شش میلیون ایرانی در جنگ اول جان خود را از دست داد. آیا هولوکاست نبود؟
خدا لعنت کند انگلیس و روس را.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این عدد شش میلیون رو از کجا آوردی ؟ اصلا مگه جمعیت ایران در جنگ جهانی اول کلا چقدر بوده ؟؟ شش میلیون کشته دادیم ؟؟
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سایت محترم فزازو
سپاس و درود بر شما
در جواب ناشناس
این عدد را در یک برنامه مستند از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی شنیدم.
ناشناس
Germany
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اون برنامه امار اشتباه داده
به طور مستقیم در جنگ جهانی دوم حدود 1000 ایرانی کشته میشن اما غیر مستقیم و به خاطر قحطی تعداد زیادی کشته میشن که مثلا ربطی به طرفین جنگ نداره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قحطی ربطی به طرفین جنگ نداره؟!اشغال یک کشور بیطرف و غارت دارایی و خراک توسط رو سها و آمریکاییها و انگلیسها الکی بوده؟!!!!!!!!!در ضمن جمعیت ایران اون موقع نزدیک به 18 میلیون بوده که یک سوم جمعیت به شکل فجیعی جونشونو از دست میدن
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناس 0050
عدد شش میلیون مربوط به جنگ اول جهانی می باشد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جهل و قدرت و ثروت خروجی آن کشتار است

افسران اس اس میخواستند دنیا را اصلاح کنند به این شکل
دوست دارم برم کیش
United States of America
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای احمدی نژاد ابتدا این واقعه را انکار کردند و اگر یادتان باشد میگفتند افسانه هولوکاست . وقتی اعتراضات به ایشان زیاد شد گفتند چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوع است ؟ که این هم نادرست است . در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است نه تحقیق در مورد آن . دلیل آن هم ایت است که شیفتگان نازی و سیاست های آن پس از افشای کشتار مخفیانه نازی ها با انکار کلی هولوکاست یا مواردی مثل این که این افراد بیمار بوده اند و دلیل کشتار و سوزاندن آنها بیماری بوده و نه مذهب یا نژاد آنها . این افراد بدین وسیله که حزب نازی مرتکب ژنوساید (نسل کشی ) نشده در حال سازمان دهی و فعالیت مجدد حزب نازی بودند که جهت جلوگیری از تبلیغات و سازمان دهی مجدد آنان و همینطور حفظ حقوق و احترام به قربانیان این واقعه ، انکار هولوکاست که با مقاصد سیاسی بود جرم انگاری شد و نه تحقیق در مورد آن . لازم به توضیح است که این واقعه مستند به مدارک انکار ناپذیر است که توسط قوای متفقین جمع آوری شده . به عنوان مثال در کورد اردوگاه آشویتس کمیته ای مشترک از شوروی و لهستان با برآورد جنازه های موجود و لباس ها و کفش های و چمدان های در حال انتقال روزانه قطارها به تهیه گزارش ان حادثه پرداخته اند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
واقعا ببخشید که اروپاییا بردن یه سری اروپایی دیگه رو تو اروپا کشتن ، ما معذرت می خواییم .........

فرارو بد نیست یه چندتا عکس هم از کشتار چندین هزار نفری 17 شهریور از هموطن هات میگذاشتی که با محوریت ارتش اسراییل تو ایران انجام شد
ناشناس
Canada
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
یعنی همین جوری یک چیزی پروندی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ای ول فرارو.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
شما حساب کن قوم یهود بعد از این جریانات شدیدا دردناک! چقد پیشرفت کردن و دقیقا بعد از همین اوضاع توی فلسطین یه کشور به نام اسراییل تاسیس میکنن..تا جایی پیشرفت میکنن که الان کل معادلات جهانی بر اساس منافع اونا جابه جا میشه..چه جالب!..خیلیا تو تاریخ بهشون ظلم شد ولی چرا اونا اینقد پیشرفت نکردن؟...واقعا کیا اروپا رو واسه یهودی ها نا امن کردن بعد فلسطین رو به عنوان کشور آمال آرزوهای یهود مطرح کردن که بعد جمعیت یهود سرازیر بشن تو فلسطین؟؟!!آخه میدونین که برای اعلام یه کشور به عنوان کشور یهود نیاز به جمعیت یهود داشتن...اونایی که کشته شدن نکنه یهودی های مخالف صهیونیزای الانی بودن؟؟!!..واقعا چرا در محافل بین المللی حتی حرف زدن در مورد هولوکاست جرم محسوب میشه؟؟؟!!نکنه میترسن چیزی برملا بشه؟؟!!...هیتلر چقد خوب نقششو بازی کرده!!!....راستی چرا فرارو این نظرات منو منتشر نمیکنه!!!!لطفا منتشر کن فرارو
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سحر عزيز شما تعداد برندگان يهودی جايزه‌ی نوبل را با برندگان مسلمان آن مقايسه كن (تازه نمی‌خواهد به جمعيت هم تقسيم كنی تا سرانه‌ی هركدام را حساب كنی) آن وقت می‌فهمی چرا بعضی جوامع پيشرفت كردند و برخی‌ نكردند.
من نمی‌فهمم چه تناقضی بين محكوم كردن همه‌ی ظلم‌های تاريخ، از قتل هابيل تا جنايات امويان و عباسيان و از آشويتس تا صبرا و شتيلا و قانا و از بوسنی تا سوريه و ... است؟ بله قطعاً پشت هر جنايت‌يی تعدادیی انسان‌نما هستند كه مهم نيست اسماً چه دين‌يی دارند، مگر تيمور مسلمان نبود؟ يا صدام؟ خوب يهودی‌ها هم آن‌جور كسان‌يی دارند ديگر.
دوست دارم برم کیش
United States of America
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای احمدی نژاد ابتدا این واقعه را انکار کردند و اگر یادتان باشد میگفتند افسانه هولوکاست . وقتی اعتراضات به ایشان زیاد شد گفتند چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوع است ؟ که این هم نادرست است . در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است نه تحقیق در مورد آن . دلیل آن هم ایت است که شیفتگان نازی و سیاست های آن پس از افشای کشتار مخفیانه نازی ها با انکار کلی هولوکاست یا مواردی مثل این که این افراد بیمار بوده اند و دلیل کشتار و سوزاندن آنها بیماری بوده و نه مذهب یا نژاد آنها . این افراد بدین وسیله که حزب نازی مرتکب ژنوساید (نسل کشی ) نشده در حال سازمان دهی و فعالیت مجدد حزب نازی بودند که جهت جلوگیری از تبلیغات و سازمان دهی مجدد آنان و همینطور حفظ حقوق و احترام به قربانیان این واقعه ، انکار هولوکاست که با مقاصد سیاسی بود جرم انگاری شد و نه تحقیق در مورد آن . لازم به توضیح است که این واقعه مستند به مدارک انکار ناپذیر است که توسط قوای متفقین جمع آوری شده . به عنوان مثال در کورد اردوگاه آشویتس کمیته ای مشترک از شوروی و لهستان با برآورد جنازه های موجود و لباس ها و کفش های و چمدان های در حال انتقال روزانه قطارها به تهیه گزارش ان حادثه پرداخته اند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چرا کیش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چرا انکار چیزای دیگه مثل خدا جرم نیست؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چه یک نفر وچه میلیونها نفر اگر انسانی به قتل برسد این جنایتی است که در حق کل بشریت رخ داده همه این جنایتها محکوم است چه جنایت نازیها بر علیه یهودیان و چه جنایت صهیونیزم بر علیه مسلمانان فلسطین که ادامه دارد و از همه مهمتر جنایت وهابیت برعلیه مردم سوریه و عراق همه وهمه محکوم است سازمان ملل باید با عبرت از گذشته جنایاتی که امروز در حال وقوع است را جلوگیری کند.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در جواب عزیز"دوست دارم برم کیش 23:23"
"در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است"...بر اساس چه منطقی جرمه؟؟ آها فهمیدم بر اساس منطق حقوق بشر آمریکایی!!.پس خوبه یادم باشه رفتم اون ورا فقط در مورد چیزایی صحبت کنم که هولوکاست رو اثبات میکنه.مثلا بگم هولوکاست مفید است.من سعی دارم در آینده هولوکاست مفیدی برای جامعه باشم!!ما از برگهای هولوکاست برای لطافت پوست مو و زیبایی خود بهره میبریم.!!البته خارج از شوخی اینم بگم که من شخصا با مطرح کردن این مسایل اونطور که یکی از رییس جمهورا!! مطرح کرد موافق نیستم باید آدم اول به فکر منافع ملیش باشه بعد افشاگری...ولی درکل هولوکاست چیز جالبیه.!!!
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما حالت خوبه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این ها بر اثر تیفوس از بین رفتند. به خاطر شرایط بد اواخر جنگ تیفوس شیوع پیدا کرده بود. تبلیغات یهودی از این موضوع سو استفاده کرده است
ناشناس
Switzerland
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اععع جل الخالق احمدي نژاد راست ميگفت ها
اسپادان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
محمود رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تو اینکه هلوکاست واقعیت داره شک نیست تمام کارشناسان هم میگن واقعیت هست به جز یه چند نفر محدود که اونها هم نمیگن هلوکاست کاملا دروغه بلکه میگن به این شکل نبوده مثل میگن شش میلیون نبوده بلکه مثلا چهار میلیون بوده یا کمتر اما این کسانی که در ایران میگن هلوکاست دروغه من حاضر هستم قسم بخورم 99 درصدشون فقط از روی تعصب حرف میزنند چون مخالف اسرائیل هستند چطور تا قبل از اقای احمدی نزاد کسی این حرف رو نمیزد همین که احمدی نزاد گفت دروغه حالا اینها هم میگن دروغه . در ضمن اسرائیل نمیگه ما به خاطر هلوکاست با فلسطینی ها مشکل داریم بلکه میگن اونجا سرزمین ما است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این تصاویر مربوط با اجساد قربانیان مربوط به قحطی سال 1945 ایرلند و کشورهای اروپایی ست که به دلیل بیماری بادزدگی سیب زمینی اتفاق افتاد و باعث آواره شدن ملیونها ایرلندی و مرگ بسیاری از انسانها شد.
به تصاویر دقت کنید جای هیچ جراحاتی را در اجساد مشاهده نمیکنید به جز لاغری مفرط که در همه اجساد به چسم می آید.
آمریکا و اسرائیل با تحریف تاریخ و سو استفاده از احساسات پاک بشری سعی در توجیه جنایات خود دارند.
هولوکاست واقعی در زندانهای آمریکا در عراق، افغانستان و سایر کشورها اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی با انفجار بمب اتم بر سر مردم هیروشیما و ناکازاکی اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه و فلسطین اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در انفجار هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج تا ابد فارس اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در 8 سال جنگ تحمیلی به ملت شریف ایران اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی هم اکنون در حال رخ دادن است فقط کافی ست چشمهایمان را خوب باز کنیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوست عزيز سال 1845 و نه 1945 كه البته قضيه ايرلند و انگلستان موضوعي ديگر است . دوم اينكه بمب هاي اتمي آخرين گزينه براي پايان جنگ بود و صد البته نظريه تبديل شدن به ابرقدرت و جلوگيري از اشاعه كمونيسم در آينده. سوم اينكه جنايات مختلفي كه ذكر كرديد به راستي از پليد ترين اقدامات بشر در تاريخ است ولي دوست عزيز اسم آنها هولوكاست نيست. انكار واقعيات روح انسان را آلوده مي كند.
سلام بر پیروان راستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با سلام خدمت همگی بزرگواران انچه به گمانم بیش از تصاویر ازاردهنده است گفتمانی است که در بسیاری از پینوشت ها به چشم میخورد گفتاری تهی از ادب و گاه فارغ از خرد و قضاوت صحیح نابردباری فزاینده نسبت به دیگران و خود را معادل حقیقت دانستن که بی شک تالی فاسدش تکفیر و نژادپرستی و مرگ افرینی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در میان تجدید نظر طلبان واقعه هولوکاست کسانی یافت می‌شوند که از سوی رژیم ناسیونال سوسیالیست تحت تعقیب بوده و یا حتی سابقه زندانی شدن در اردوگاه‌های تجمعی را دارند. (مانند پل راسینیر و جوزف جی. برگ) برخی پروفسور دانشگاه هستند (مانند: کریستین لیندر، کاستاس زاور دینوس و آرتور آر. بوتز) و گروه کثیری مدرک دکتری دارند (مانند: هربرت تیدمان، استفان هی‌وارد و...) برخی مهندس هستند (مانند: فردریچ برگ و....) و گروهی تاریخ‌نگار حرفه‌ای هستند (مانند: مارک وبر و رابرت کونتس) بسیاری نیز به استادی کرسی‌های مختلف دانشگاه اشتغال دارند.
تجدیدنظر طلبان دلایل گوناگونی برای تجدید نظرطلبی خود ارائه می‌دهند. مهمترین این دلایل معمولاً شامل موارد زیر است:

1.هیچ فرمان و یا دستوری از سوی حزب نازی یا سران و رهبران آلمان برای نابودسازی یهودیان وجود ندارد. در میان مدارک بدست آمده از آلمان پس از سقوط حتی یک برگه یا سند وجود ندارد که به عنوان دستور کشتار یهودیان از سوی مقامات به افسران و یا گزارش انجام این عمل از سوی انجام دهندگان به مافوق‌هایشان تلقی شود. همچنین هیچ برنامه، طرح، سازمان و یا حتی مدارک بودجه و حسابداری نیز برای کشتار یهودیان یافت نشده‌است.
2.تجهیزات صنعتی کافی و حتی سوخت کافی برای سوزاندن اجساد این تعداد از قربانی در تمام مناطق تحت اشغال آلمان وجود نداشته‌است. ظرفیت کوره‌های جسد سوزی (و نه آدم سوزی) کشف شده، حتی به اندازه سوزاندن اجسادی که به دلیل گرسنگی و بیماری فوت شده بودند نیز نبوده‌است.
3.تجدیدنظرطلبان معتقدند که آمار یهودیان قبل و بعد از جنگ گواه آن است که در طول دوره جنگ جهانی دوم، با احتساب کسانی که به عنوان سرباز در جبهه‌های جنگ جان خود را از دست داده‌اند، سیصد هزار تا ۱٫۵ میلیون یهودی از دنیا رفته‌اند.
4.با وجود فعالیت سرویسهای اطلاعاتی متفقین و با وجود نزدیکی اردوگاه‌ها به مناطق سکونت مردم عادی، تا پیش از پایان جنگ، هیچ منبع رسمی، سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای دشمن آلمان، ادعایی مبنی بر کشتار گسترده یهودیان نکرده‌اند.
5.از روشهای ادعایی کشتار، هیچ مدرکی در دادگاه‌ها موجود نیست. برای مثال از هزاران کامیونی که ادعا می‌شود دارای اتاق گاز بوده و بازداشت شدگان را در حال انتقال خفه می‌کرده‌اند، حتی یک نمونه به عنوان مدرک به هیچ دادگاهی ارائه نگردیده‌است.[۱۹]
6.دکتر مارتین بروژات از انستیتو تاریخ معاصر آلمان که یک انستیتو نیمه دولتی است، طی یک نامه با ارائه مدارکی اعلام کرد در زمان جنگ جهانی دوم، در خاک آلمان کسی در اتاق گاز کشته نشده و مدارکی که در دادگاه نورنبرگ از آنها برای اثبات کشتار توسط اتاق‌های گاز استفاده شده‌اند همگی جعلی هستند. همچنین دیوید اروینگ تاریخدان انگلیسی نیز با ارائه مدارکی، اعلام کرده‌است که وجود اتاقهای گاز برای کشتار انسانها، تخیلی و توهمی بیش نیست.

علاوه بر این دلایل، بنابر ادعای تجدیدنظر طلبان، برخی از ادعاهای هولوکاست، شرایط اولیه باورپذیری را نیز ندارند. برخی از این دلایل به این شرح است:

1.استفاده از گاز سیانور (سیکلون ب) برای کشتار مردم مقرون به صرفه نمی‌باشد. این شیوه اعدام در آمریکا، گرانترین شیوه اعدام محسوب می‌شود. یک مهندس آمریکایی بنام لشتر، که سمت مشاور در امور اعدام را در برخی ایالات آمریکا بر عهده داشت پس از بازدید دقیق و فنی که در سال ۱۹۸۸ از اردوگاه‌های مورد ادعا به عمل آورده‌است در گزارش خود صراحتا اعلام کرد:«در هیچیک از این مکان‌ها، اتاق گاز اعدام وجود نداشته‌است.»
2.نشانه‌ای از گاز سیانور در دیوارهای اتاقهایی که گفته می‌شود برای کشتار یهودیان استفاده می‌شده پیدا نشد.
3.اسناد موجود نشان می‌دهد که زندانیان بیمار یهودی و غیر یهودی مورد مداوا قرار گرفته و جراحی هم می‌شده‌اند.
4.وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا و دوایت آیزنهاور رییس جمهور آمریکا در کتابهای خاطرات خود از جزییات دوران جنگ، هیچ اشاره‌ای به وجود اتاق‌های موسوم به گاز نداشته‌اند.
5.بیماری باکتریایی تیفوس در آن زمان شیوع داشت و تصاویر اجساد بسیار لاغر مردگان نیز شاهد بر همین ماجراست. دولت برای جلوگیری از گسترش پخش این میکروب کشنده اجساد مردگان را می‌سوزاند.
در بسیاری از کشورهای اروپایی انکار و یا اغراق‌شده خواندن هولوکاست جرم تلقی می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، لیتوانی، لهستان، رومانی، اسلواکی و سوئیس دارای قوانینی علیه انکارکنندگان هولوکاست هستند.

یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به ۳ سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی بود.
روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد.
یورگن گراف، مورخ و پژوهشگر سوئیسی نیز به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.
روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ۱ انجام داد، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد. وی به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در رابطه با بند یک نظریه شما یاد آور میشوم اسناد کافی نسبت به دسنور کشتار یهودیان دانمارک وجود دارد که دوروز قبل از عملیات نسل کشی همه یهودیان دانمارکی توانستند با قایق فرار کنند ونیز تمامی زندانیان اردوگاه آشویتس همگی یهودی بودند اما در رابطه با بقیه موارد با شما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فرارو لطفا در انتشار اخبار خود دقت کافی رو به عمل آورید. خبر مربوط به اغتشاش در سخنرانی آیت الله هاشمی از طرف ریس دفتر ایشون و استانداری هرمزگان تکذیب شد و اکنون از دروغ بزرگ هولوکاست گزارش می دهید.
احسان
Switzerland
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست دروغ یا راست من حالم از اسرائیل به هم می خوره!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بيايك فنجان چاي بخور!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خدایا اول میگفتن کوره های آدم پزی و اتاقهای گاز و ... اما وقتی توسط مدارک علمی این موارد انکار شد الان میگن اردوگاههای کار اجباری!
و همینجوری پیش میرن تا هولوکاست رو به صورت یک واقعه انکار ناپذیر جلوه بدن و این درست همان تحریف تاریخ هست که اگه ما هوشیار نباشیم 50 سال بعد واقعا کسی متوجه نمیشه آیا هولوکاست واقعا اتفاق افتاده یا نه.

البته این واقعه اگر هم اتفاق افتاده باشد مربوط به گذشته است و انکار یا عدم انکار آن هیچ سودی برای هیچ کس ندارد. باید دید وضعیت جهان الان در حالی ست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
معلوم نیست چه کار اجباری تو آلمان انجام میدادن که 6 ملیون تلفات داشته!!!!!
لابد روی گور بابای هیتلر یک هرم بزرگتر از اهرام مصر می ساختند!!
بابا از ظرف غذایی که زیر سر ایناس میشه فهمید این بیچاره ها یا قحطی زده بودن یا بیمار که آلمان قصد کمک به اینها رو داشته. از قدیم میگفتن نکن صواب میشی کباب!
من از هیتلر جنایتکار حمایت نمی کنم فقط میگم در واقعه هولوکاست تردیدهای فراوانی وجود دارد.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با سلام
ضمن احترام به نظرات بازدیدکنندگان به نظرم درعدد6میلیون یهودی کمی باید احتیاط کرد.در اصل قضیه هولوکاست بحثی نیست ولی رقم 6میلیون برای یهود به نظر با اغراض می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا یه بار شفاف تعریف کنین بدونیم حقیقت این ماجرا چی بوده.
110
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوستان موافق ومخالف یه سری به کتاب ظهور وسقوط رایش سوم نوشته هانری شایرر بزنن درخاتمه اگر این موبایل واینترنت نبود درهمین نزدیکیهای خودمون چنان کشتاری راه مینداختن که هلوکاست پیشش شرمنده است ترمز اینارو فن اوری کشیده نه سازمان ملل وحقوق بشردست اخر اینکه یه خورده یارگیری روکم کنیدوکامنت هایی بگذارید برای اکاهی وتحلیل درست مطالب نه جبهه گیری مثل اقای سید علی برادر دلت برای چی خنک شد برای کشتن یه مشت ادم دست وپا بسته حداقل از امام حسین این کلمه که اگر دین ندارید ازاده باشید رو یاد بگیر
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مقصر اون نیست مقصر سایتی هست که چنین نظر بی ادبانه و سخیفی رو منتشر میکنه ولی نظرات دیگه رو غیر قابل انتشار میدونه
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با اين همه مدارك . باز هم انكار هولو كاست؟؟؟!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
چیزی به نام هولوکاست وجود نداشته!
بسیاری از این کشته ها در درگیری و یا به صورت انفرادی کشته شده اند اما به دلیل آمار بالای تلفات اونهارو در گورهای دسته جمعی دفن کرده اند ! این چیز عجیبی در جنگ نیست و بسیار هم محتمل هست.
در ضمن هدف حمله نازیها لهستان بوده که نیمی از جمعیت آن یا بیشتر یهودی بوده اند .
چرا لهستان اشغالی به جای فلسطین اشغالی بوجود نیامده؟
ناشناس
Canada
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جان خودم اینها تصادف کرده بودن بیا اینم مدرکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اگر جان را خدا داده است چرا باید تو بستانی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لعنت به جنگ و جنگ افروزان
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اون کسانی که اینو به خاطر جهت گیری های سیاسیشون انکار میکنند
تو اون دنیا منتظر پرسش کشته شدگان توسط هلوکاست باشن
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اخ اخ اخ اخ...
آقا آقا آقا ..

آقای خیلی معتقد به پرسش در اون دنیا واقعا چی فکر کردی ؟

شما نماینده خدایی یا اون یهودی های کشته شده ؟

چرا شما کشتار مسلمانان رو انکار میکنی ؟

واقعا خجالت آوره

من شخصا آمادگی هرگونه روبرویی با هر سوال و سوال کننده ای رو دارم و هیچ نگرانی هم از این بابت ندارم .
شمای نماینده تام الاختیار حضرت حق بگو همین الان بیان بپرسن ....
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کجا متن حرفم کشته شدن مسلمان ها رو انکار کردم !؟

اقای جو ساز اونقد به اون دنیا معتقدم که سعی میکنم دروغ نگم
نه مثه همفکرات به خاطر مال دنیا هر دورغی بگم
خجالت آوره واسه شما که زیر پرچم امام حسین سینه میزنی
اخرین وصیت امام حسین این بود اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید
اقای محترم ازاده باش
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اره واقعا از این اتهاماتی که زدی مشخصه چقدر آزاده هستی !!!
امیدوارم روز قیامت که نمیدونم اعتقادی بهش داری یا نه پاسخی برای این اتهاماتی که زدی داشته باشی . گفتی :
1- دروغگو
2- بیت المال خوار
3-بی اعتقاد ب آخرت
4- غیر آزاده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
انکار میکنند چون مجبورند که انکار کنند. چون از همین راه ارتزاق میکنند همه چیز مثل روز روشنه
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تعداد قربانیان جنایت هولوکاست هر چه باشد چرا ما باید نفی کننده جنایات نازیهای آلمان باشیم ؟
های
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
درود بر هیتلر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
رادولف کاستنر Rudolf Kasztner
در باره این فرد تحقیق کنید به حقیقت در مورد هولوکاست می رسید .
فرارو نظر مخالفها را هم چاپ کن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از فرارو خواهش می کنم عکسهای کشتار مردم هیروشیما و ناکازاکی رو هم رویه سایتش قرار بده
دوست دارم برم کیش
United States of America
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
همچنین کشتار بسیار گسترده تر مردم چین و فیلیپین و ... و خصوصا نانجینگ رو به دست ژاپنی ها
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حالا یل یهودی یا غیر یهودی در هر صورت انسان بودند،روی این مورد که اتفاق نظر وجود داره!؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آلمانیا خودشون این جنایت ها رو قبول کردن و محکوم کردن حالا یه عده ایرانی اومدن از نازی ها دفاع میکنن
دکتر متخصص
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ممنون فرارو .هم سری عکسهای جنگ جهانیت عالی بود هم در پاسخ به سوالاتی که ازت شد حرفه ای برخورد کردی. من تمام سری عکسهای جنگ را ذخیره کردم .ترتیب تنظیم و همه چیز خوب بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست جنایت هولکانی بوده ولی توجه شما رو به یه نکته جلب میکنم.
در تاریخ بشر که هیچ، در تاریخ ایران جنات های صد ها بار بدتر از این اتفاق افتاده. مثل حمله مغول به ایران. اما بزرگ نمایی این واقعه به صورت هدف دار انجام شده و در این بین، رسانه ها دستمایه صهیونیست ها برای این بزرگ نمایی قرار گرفتن.
جالب اینه که رسانه های غربی از این کار سود میبرن ولی رسانه های ما مفت و مجانی به پله ترقی و مظلوم نمایی صهیونیست ها تبدیل شدن.
بیچاره ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آدمهای بیچاره به طرز فجیعی مردند ، اونوقت همه آقایان و خانمهای مورخ و محقق و مفسر و پروفسور در اینجا نظرات کارشناسی شونو به رخ همدیگه میکشند. خجالت آوره. اگه هر کدوم از نظرات کارشناسی !!! شما هم درست باشه چه سودی برای کشته شده ها و آیندگانشون داره ؟ بعید نیست با این تفکرات و نظرات شما کاربران دانشمند و فرهیخته !!! یک روز همین کشتارها در جوامع خودمون راه بیفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
به غیر از یهودیان گروهای دیگری مثل اسلاوها، کولی‌ها، معلولین، کمونیست‌ها، سوسیالیست‌ها و همجنس‌گرایان نیز لایق زندگی تشخیص داده نمی شدند.روش‌های کشتار آنان گرسنگی دادن، کار اجباری، شکنجه، اعدام با گلوله(که بعداً برداشته شد)یا اتاق گاز(گازهای سمی منوکسید کربن یا سیکلون ب) بود.اما عدد شش میلیون فقط یهودی دروغ است وبه عقیده منکران هولوکاست کوره های منسوب به کوره آدم سوزی در واقع کوره هایی بودند که اجساد کارگرانی که بر اثر بیماری تیفوس جان خود را از دست داده بودند در آنجا سوزانده می شدند تا بیماری به دیگران سرایت نکند.ولی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه‌ای که به پیشنهاد آمریکا، استرالیا،رژیم صهیونیستی، کانادا وروسیه، حمایت ۱۰۴ کشور و با اجماع تصویب شد، انکار هولوکاست را قابل پذیرش ندانست و بیست و هفتم ژانویه را برای یادبود قربانیان آن فاجعه، روز جهانی یادمان هالوکاست نامگذاری کرد
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
درسته به یهودیان در جنگ جهانی دوم ظلم شده ولی یهودیان حق ندارند به فلسطین ظلم بکنند
محمد
United States of America
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این کشتار وحشتناک باعث تاسفه ولی تاسف بیشتر زمانی باید گفت که نویسنده معنای هولوکتست رو نمی دونه و یا این گونه میخواد القا کنه که همه اینها یهودی اند . لطفا به ما بگید که در اروپا در آن زمان چند نفر یهودی زندگی می کردند؟
azadeh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
یکی از مخاطبان کامنت زده بود چرا عکس های صبرا و شتیلا رو نگذاشتید کنار اینها؟
مرد حسابی خودت رو مسخره کردی تیتر به این بزرگی رو ندیدی زده تصاویر آلبوم جنگ جهانی (هلوکاست) . یکی داشت تو برنامه آشپزی طرز تهیه خورشت قرمه سبزی رو می گفت یه بابایی گفت حالا اینها رو ولش قیمت طلا امروز چنده؟ مرد حسابی هر وقت البوم صبر و شتیلا رو زدند. منم کامنت می زنم (چون عکس اونها رو هم یا فرارو یا عصر ایران گذاشته بود بری آرشیو می بینی) و قبلاً هم کامنت زدم که خیلی وحشیانه اونها رو قتل عام کرده بودند.
انسان
Germany
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آخه هموطن جنایت جنایت است میخاد توسط ایرانی باشه آلمانی باشه یا اسرائیلی! چطور دیدن اینهمه جسد و فیلمهای ثبت شده جنگ جهانی و مرگ میلیونها انسان هیچ احساسی در شما برنمی انگیزه؟ یکی اومده میگه عکسها ساختگیه!! اون یکی میگه افسانه اس! دیگر منکر هولوکاست میشه!و...آلمانها این جنایات رو قبول کردن حالا یه عده بخاطر عقده های شخصی خودشون میان اینجا میگن نه آلمانهای نازی اینکار را نکردن..یه سر پهلوی روانپزشک برید! تا شاید کمی احساس انسان بودن را در شما بیدار کنه..من که متاثر شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مطمنا هیچ کس از کشته شدن انسانها دلخوش نخواهد شد به جز مزدوران که در شمار انسانها نیستند حالا چه بر اثر جنگ و چه بر اثر قحطی یا بیماری. مساله مورد بحث تحریف تاریخ در روز روشن و در مقابل چشمان ملتها برای سو استفاده از احساسات بشر دوستانه به منظور جنایات ضد بشری ست.
آقایان و خانم هایی که از اسرائیل یا آمریکا حمایت می کنند آیا دستان خون آلود این دو کشور را در وقایع تروریستی منظقه و کشور نمی بینند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست دروغی بیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
این همه نظر و حرف و حدیث! منظور هلوکاست دقیقه همینه. اونقدر با تبلیغات این چنینی بزرگش کردن که واقعیت و دروغ با هم قاطی شده
رسواگر رسواگر
United States of America
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اونهایی که می گن چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوعه؟
می شه بفرمایید چرا صحبت و تحقیق در مورد انتخابات 88 توسط مخالفین در بک حکومت اسلامی ممنوع است و همه منتقدان در حصر و زندان هستند؟
حاج علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چه افسانه، چه واقعیت، ما تا 8 سال پیش چه میدونستیم هولوکاست چیه؛ افسوس که الان بچه ها و پیر زنهای ایرانی هم از این موضوع با اطلاعات هستند.
در صورتی که مردم اروپا که درگیر جنگ جهانی بودند حتی الان نمیدونن ایران کجاست!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بحث هولوکاست بجای خود . اما آیا کسی هست که جنایات هر روزه صهیونیست ها رو ببینه و باز از اونا طرفداری کنه؟ به وجدانتان رجوع کنید و از قلدر ها نترسید
بهنام
Germany
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پس از ازادی اردوگاهها توسط متفقین،فرماندهان امریکایی مردم محلی ؛اعم از زن و بچه را وادار به بازدید از اردوگاه و دفن اجساد کرد.مردمی که نقشی در جنایات نداشتند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
با سلام
در جنایتکار بودن رژیم غاصب اسراییل شکی نیست اما برای کوبیدن این رژیم غاصب نیازی نیست از هیتلر دفاع کنیم و جنایات رژیم نژادپرست نازی ها را انکار کنیم
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بياييد از هرنوع بدي براي هر بنده خدايي فارغ ازملیت و نژاد و دين و رنگ وي متنفر باشيم.
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین