bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۴۳۰۱

(تصاویر) دختر 15ساله ایرانی‌الاصل؛ نابغه جهان نقاشی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
فرارو- نابغه 15 ساله ایرانی الاصل برای برپایی نمایشگاهی از آثار خود به تهران سفر کرد. 

به گزارش فرارو، "ایزابل سالاری"، نقاش 15سالۀ ایرانی-ایتالیایی که همراه با جمعی از مدیران و هنرمندان ایتالیایی از جمله سابرینا کوله بازیگر صاحب نام ایتالیایی به سرزمین پدری اش سفر کرده نمایشگاه از آثار خود را در فرهنگسرای ملل افتتاح کرد.


 ایزابل سالاری که از پدری ایرانی و مادری استالیایی متولد شده است برای اولین بار در 3 سالگی نقاشی کرد. او از 7 سالگی به طور جدی کار بر روی بوم را آغاز کرد؛ او در نقاشي‌هاي پيش از 7 سالگي‌اش به شيوه رئاليستي و فيگوراتيو نقاشي مي‌كشيد، اما پس از آن شروع به كشيدن نقاشي‌هاي آبستره كرد.


ایزابل در 11 سالگي اولين نمايشگاه نقاشي خود را با 50 اثر در رم برگزار كرد که با استقبال منتقدان روبرو شد و پس از آن رسانه های به او لقب "پیکاسوی کوچولو" را دادند. پروفسور "بنيوتوني" يكي از بزرگترين منتقدان هنري ايتاليا پس از دیدن آثار او  به تمجید از این نابغه نقاشی پرداخت و شهرتش را بیشتر کرد.


همچنین "ویتوریو ازگاربی" منتقد مشهور هنری در ایتالیا و از شخصیت های محبوب تلویزیونی نیز به شدت تحت تاثیر آثار هنرمند خردسال قرار گرفت و نگاه جهانیان را به سوی ایزابل جلب کرد تا آنجا که موجب فروش 7000 یورویی آثار شد.


ایزابل خود در در مورد نقاشی هایش می گوید: برخی از این آثار را وقتی خلق می کردم بسیار شاد و خوشحال بودم به همین دلیل شما می بینید رنگ قرمز و زرد پررنگ در آنها بسیار است و برخی را خیلی غمگین بودم که شما می بینید رنگ سفید و سیاه در این نقاشی ها بسیار دیده می شود.


وی در مورد حضورش در ایران نیز گفته است: ایران را دوست دارم خب پدرم هم ایرانی است و خوشحالم آثارم را به اینجا آورده ام.


در همین حال برخی از منتقدان معتقداند آن چه در به شهرت رسیدن ایزابل بیش از کیفیت آثار و نبوغ هنری اش نقش داشته، تبلیغات و مسائل حاشیه ای پیرامون او بوده؛ این منتقدان تنها دلیل موفقیت این هنرمند دورگه را سن بسیار کم او به خصوص در ابتدای به شهرت رسیدنش می دانند.


گفتنی است پس از 3 نمایشگاهی که ایزابل در ایتالیا برگزار کرده است، نمایشگاه آثارش در ایران چهارمین نمایش او به شمار می رود و وی پس از این به لوس آنجلس، پاريس، موناكو، چين و ژاپن نیز سفر خواهد کرد. در زیر تعدادی از تابلو های او را می بینید.




سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
خوشگل نیست واقًا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
اگه ایران بود باید برای شوهرداری آماده میشد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
لطفا يكي كه نقاشي مي دونه يه توضيح و تفسيري روي نقاشيها بذاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
باعث افتخاره ماست.
امیدوارم که همینطور بتواند پله های ترقی را طی نماید....
پر بحث ترین
انتشار یافته: ۳۰۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
منم بلدم اینطوری نقاشی کنم ! کافیه رنگ رو با قلم مو بپاشی به بوم ... دست میضاد به استاد فرشچیان و کمال الملک که اینهمه دقت در ایجاد نقاشی ها داشتند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آره بابا نمیدونستم منم نابغه نقاشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
کاملا باهات هم عقیده امواینم شد نقاشی اخه؟
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دختر خانوم موفق باشی ولی واقعا من از نقاشی هات سردرنیاوردم.ولی گرافیست هم بشی خوبه . طرحات بهتر میشن از نقاشی هات.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
انصافا شما از اين نقاشي ها چي فهميديد؟ كه اينطوري اظهار نظر مي كنيد؟ فكر مي كنم از نقاشي هاي استاد كمال الملك و استاد فرشچيان هم چيز زيادي درك نمي كنيد كه اگر مي كرديد اينگونه نظر نمي داديد. من كه به اين خواهر خوبمان و هنرش افتخار مي كنم.
فرارو جان لطف كنيد پاسخ منو منتشر كنيد
فرارو جون هركي دو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خواهش میکنم در مقوله ای که صاحب نظر نیستید اظهار نظر نفرمائید. بجای آنکه از داشتن چنین هنرمندی به خود ببالیم با این جملات سخیف سعی در کم ارزش نشان دادن هنر وی داریم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آفرین حاجی من هم همین را می گم.
این بچه های من بهتر از این مسی و باراسلونا به توپ لگد می زنند ولی نمی دونم چرا کسی دعوتشون نمی کنه جام جهانی.
یوسف
Germany
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اونایی که مثل آدم هایی که خیلی میفهمن نظر میدن که "نه واقعا شما از این هنر چی میفهمید ؟ " خودشون بهتره بگن از این خزئبلات چی میفهمن بعد بقیه رو به سخره بگیرن

یاد مرد هزار چهره افتادم که رفته بود موارد مورد نیاز برای بازداشتگاه رو جلوی ادبیاتی ها میخوند همه به به و چه چه میکردن

سقف سلول نم کشیده ، پول گاز را باید داد ، پول برق جدا ...

این هنر مدرن به درد این آدم هایی میخوره که کلاه کج میذارن ، موهاشونو بلند میکنن با اون ریش های مسخره تر از هنرشون ، با یک پیپ کنار لب و لباس های غیر عادی ، بعد بشینن کنار هم دیگه و از هنر غیر عادیشون برای همدیگه هی به به و چه چه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خب بکش عزیز من! چرا نشستی؟!! دو تا بکش می فهمی فرق رنگ ریختن رو بوم با این نقاشیا چیه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
فکردی نقاشی ساختمونه رنگو همین جوری بریزی! به اینامیگن هنر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
شاید اینطور که میگین باشه امیدوارم مثلا ترکیب بندی رنگی رو بدونین چیه
منصور نوين
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
پس من تا حالا نابغه بودم خبر نداشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اگر بگذارند اقای شصت چی روی این تابلوها نظر هنری بدهند انوقت میفهمید که چی کشیده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
از کامنتها و لایک ها متاسفانه میشه فهمید که مردم چقدر با سبک های هنرهای تجسمی نا آشنا هستند. سبک نقاشی که فقط مینیاتور و رئال نیست.
وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدا رحم کنه.معلوم نیست بامطرح کردن یه ایرانی دوباره چه کاسه ای زیر نیم کاسشونه؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آفرین دختر، پیر شی ایشالله! همینطور تمرین کنی آخرش نقاشی رو یاد میگیری!
ناشناس259
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
در كل چيز خاصي نيست!
حالا نمي دونم چرا فرارو زده نابغه!
با قلم و سطل و دست، چند برگ خط خطي كرده، اونهم با رنگ
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
طرف مادرش غیر ایرانیه چه چوری شده ایرانی الاصل ؟! کی از این نگاه مردسالار دست بر می دارید . بنویسید دورگه . شاید نبوغش رو از مادرش به ارث برده همون طور که نصف ژن هایش هم از طرف مادری ست .
تحلیلگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این را هم چون به ما تلقین کردند هنر است فکر می کنیم هنر است ، درست مثل بعضی از روشنفکر ها که فکر می کنند روشنفکر است . این نوع نقاشی از ریشه فراماسونری بر می خیزد و بیشتر روان پریشی است تا نقاشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
من هم تخصصي در اين زمينه ندارم والي انقدر شعور دارم كه راجع به چيزي كه سوادشو ندارم پرگوئي نكنم
هنرشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
والا من خودم چهار سال هنرهای تجسمی خوندم و چیزی ازینا نفهمیدم.
البته استادامونم نمی فهمیدن و میگفتن بعدا می فهمید.
این وع نقاشی هنر نیست لکه یک جور تفریح مرفهین است و چون مال پولدارهاس کلاس داره
در حقیقت اعتبارشو از پولدارها میگیره نه هنر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ناشناس ساعت 17:15 خواهشمند است ابتدا نگارش واژه های فارسی را یاد بگیرید .نفرمایید یک واژه فارسی است نه عربی که شما با همزه نوشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه این نقاشیه کار یه نابغه ست بنده اکسترا و سوپر نابغه ام!!!
ناشناس
Germany
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
کافیه سعی کنی ببینی میتونی یا نه. خواهی دید به این آسونی هم نیست.
ناشناس
Finland
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
باز فرارو و فراروییان یک سوژه برای نشان دادن عقده هاشان پیدا کردن
سید علی
United Arab Emirates
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
ما اگه توی مدرسه همچین نقاشی میکشیدیم
معلممون میگفت فردا با اولیات بیا مدرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
هنر وقتی ارزش پیدا میکند ک بتواند با مردم ارتباط برقرار کنه.
وقتی اکثر مردم نمی تونند با این طرح ها ارتباط برقرار کنند پس این طرح ها نمی توانند ماندگار باشند. هر چقدر هم که یک عده که هنر میفهمند بگویند شما که هیچی نمی فهمید نظر ندهید.
خردمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
منم از این نقاشیا سر در نیوردم ولی فکر کنم بهتر باشه در مورد چیزایی که تخصص نداریم نظر ندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
نقاشی هم نقاشی ها ی قدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
دختر گلم اگه این کامنت ها رو خوندی دلگیر نشو نقاشی هات خیلی هم نازه خیلیا دوس دارن بعضی ها هم دوس ندارن با انرژی بکارت ادامه بده تا موفق موفق موفق بشی.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
لطفا اگر از هنر و علم نقاشی اطلاع ندارید نقد نکنید ..درضمن کمال الملک فقط با وارد کردن صنعت کپی به نقاشی ایران خیانت کرد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
حالا فهمیدم برادر 10 ساله من چه نابغه ای ولی من نمیدونستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نقاش ساختمان هستم پسري دارم 4سالشه رنگهاي خانه را كه در انبار گذاشته بودم ازين بهتر پخش و پلا كرده بود كتكش زدم .پس اون يك نابغه است من نميدانستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
هنر نزد ایرانیا ن است وبس که میگن به پسر تو میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
سریعتر شغلت را عوض کن، ممکنه کارگر نقاش خوبی بشی ولی امکان نداره نقاش بشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اگه نابغه هم نبود نباید کتکش میزدی داداش. کار بدی کردی. برو به جای ما هم ببوسش. ولی بهش نگو نابغست، دوباره گند میزنه به زندگیت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
کتکش زدی؟؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
احتمالا اون هم نابغه هست سعي كن بهتر از خودت تربيتش كني تا يك نقاش خوب بشه!
فرارو جواب را منتشر كن
ناشناس
Germany
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چون نقاشی پسرت رو ندیدم نظری نمی دم اما درباره خودت بگم به نوشتن بیشتر فکر کن. حتما می تونی نویسنده خوبی باشی. امتحان کن.
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
کتکش زدی ؟ متاسفم برات
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
استعدادشو کور کردی.برو توبه کن
:))))
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
اره موافقم خوب نوشته ای اگه نقاش هستی بفکر نوشتن هم باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
شانس آوردي ايران نبودي ، اگر اينجا بودي هيچوقت استعدادت كشف نمي شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
استعداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
منظورش احتمالا استعداد رنگ پراکنی و رنگ پاشی بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
افرین بر این نابغه جهانی. کجای این ایرانیه...اگه تیتر ایرانی تان درست باشه نوابغی هستند که در ایران زندگی میکنند ولی نه شناخته شده اند و نه... کلا در مملکت خارجی زندگی کرده و بهترین طرح های جهانی را درسبک خود افریده است... اگر ایشون در ایران بودند صدرصد اینطوری رشد نمی کرد و نابغه نمی شد. بهتر است نگوییم ایرانی
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نقاشی ایرانی که ما بهش افتخار میکنیم این نیست. همین
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عذر می خوام رنگ پاشیدن روی بوم استعداد محسوب می شه؟؟؟؟؟
پیام
United Arab Emirates
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ناشناس 23:17 اگه میتونی تو هم با رنگ پاشیدن روی بوم خودتو مطرح کن و اینو یادت باشه حسود هرگز نیاسود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
الان ایشون با این استعداد! چه گلی میخوان به سر خودشون و دنیا بزنند؟
هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خب منم بلدم اينطوري بكشم رنگو ميريزي رو بوم ميشه اين .ديگه اينهمه تعريفو تمجيد نداره كه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
این که چیزی نیست این کسانی که شجریان را گنده می کنند اگر صدای آواز من تو حمام شنیده بودند
پیام
United Arab Emirates
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ناشناس 16:53 اگه میتونی یدونه بکش بعد عکس بگیر بفرست فرارو منتشر کنه بعد ملت ببینن شما چه پابلو پیکاسویی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
يكي به من بگه اين شكل ها يعني چي؟؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مي توني از يك نقاش كمك بخواهي كه بهت طرز زيبابيني و زيباشناسي در اين نقاشيها رو ياد بده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
معلومه تو هم مثل خودم زنگ نقاشی تو حیاط گل کوچیک می کردی
یوسف
Germany
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مسخره تر از این تا حالا نشنیده بودم ، طرز زیبا بینی و زیباشناسی

شما میری پیش خطاط زیبابینی رو یادت بده ؟

نه جانم هر بی سوادی و غیر ایرانی از نستعلیق لذت میبره ، هر بی هنری از نقاشی کمالملک لذت میبره ، هر بی هنری و هر بی استعدادی از موسیقی یانی و موزارت لذت میبره

زیبایی شناسی یک حس ذاتیه ، نه اکتسابی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
معنی خاصی نداره کلا وقتی فردی در نقاشی استعداد نداشت برای پنهان کردن بی استعدادی رنگ به تابلو می پاشون بعد بهش میگه هنر.
ع.ك
United Arab Emirates
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
يوسف عزيز
زيبا بيني و زيباشناسي يك وديعه الهي در وجود انسانهاست اما زماني تبديل به هنر مي شود كه راههاي دقيق زيبايي شناسي را ياد بگيريم.
يك انسان هر چقدر مستعد باشد نمي تواند بدون كسب مهارتهاي كافي هنرمند بزرگ شود.
برخي ها به كلاس موسيقي مي روند تا مثلا موسيقي اصيل ايراني را بهتر بشناسند تا وقتي يك هنرمند مانند استاد شجريان آواز مي خوانند بهتر درك كنند و بيشتر لذت ببرند.
يا مثلا زماني انسان مي تواند با ديدن خط نستعليق بيشتر لذت ببرد كه اطلاعاتي در مورد قواعد آن داشته باشد و الي ماشاء الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ناشناس 17:30 اگه زیبابینیت و زیباشناسیت چیزی هوش کرد از این تابلو ها واسه ما هم توضیح بده الان نشستیم داریم خودمون رو میخوارونیم اینجا
ايراني الاصل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اگه اسم اينا نقاشيه،من روزي هزارتا از اين قشنگ تر ميكشم،تازه هيجاي دنيا بجز ايران هم نرفتم،اصل اصلم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اگه ایتالیا بودی الان استعدادت کشف شده بود.بسوزه پدر بی پولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
روح کمال الملک شاد!!!!!!!!!!
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعا
خدا استاد فرشچیان هم حفظ کنه
یک اثر نقاشی وقتی شاهکاره که اونو اگه به یک غارنشین هم نشون بدی ازش لذت ببره وگرنه رنگ پاشی رو هر کسی بلده اون ظرافته که کار هر کس نیست
essi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خودش که از نقاشیاش قشنگ تره!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
هم خودش خوبه هم نقاشيهاش. چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
روشن فکری باید ببینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
خودش رو نقاش اصلی آفریده،همونطور که تو و من رو آفریده و اون زیبا بین و زیبا آفرینه
ناشناس
Nepal
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دنیا داره به کدوم سمت پیش میره؟!!اشفتگی و بینظمی به طبع مردم این دوران بیشتر خوش میاد تا نظم و ارامش.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نه داداش سبك شناس نيستي
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دنیا به سمت بی استعدادها پیش میره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
جناب سبک شناس. شما یه کم توضیح بدید ما فیض ببریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
در بی نظمی هم نظم وجود داره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چ نقاشیای زشتی دختر 5 ساله من از این قشنگ تر میکشه.
نعمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعا اینا نقاشیه؟؟؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آره نعمت خدا
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نه رنگ پرونیه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اینا نقاشی سه بعدی هستن ، باید از یک زاویه خاصی دیده بشن :دی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اشتباه منفي دادم
خيلي باحالي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
4 بعدیه، 3 بعدش عینک میخواد. بعد دیگش زمان اضافی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
من بعد پنجمشم کشف کردم !!! اینا بعد از گذشت زمان رنگاش میاد پایین نقاشیش کثیف تر میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
حیف چشم
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
و حیف اون وقتت و هزنه ای که پای این رنگ پاشی ها صرف میشه
شاه غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ميگن يك نابينايي در آشپزخانه دستش خورد به رنده آشپزي فرد نابينا كه خط بريل خوانده بود گفت اين اراجيف چيه اينجا نوشته حالا نقل اين رنگ پاشيه ظاهرا اسم اين خط خطيا را در اروپا ميگن نقاشي آدم سرش درد ميگيره به اينا نگاه ميكنه فرارو جون يك كسي را برجسته كن كه كارش همه فهم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
درود بر مامانش!!!
ناشناس
Turkiye
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعا نقاشی های جالبی.
دوستان که سواد نقاشی مدرن ندارن،لطفا سکوت کنن تا بی هنریشان مکشوف نشود.
باتشکر از فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
داستان اون پادشاه که فکر می کرد لباس پوشیده ولی لخت بود. ما هم در نقش اون کودک میگیم اینکه لخته
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آدم با حرف شما یاد این خرده برژوا ها در دهه ی سوم قرن بیستم میوفته که توی گالری ها دوره می گشتن و به به و چه چه می کردن . و زحمت سوال کردن به خودشون نمی دادن که یه وقت بی ذوقی شون رسواشون نکنه ! صداقت نظر دهنده ها رو به همچین موضع گیری هایی ترجیح می دم !
یوسف
Germany
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
شما که میفهمی در مورد این نقاشی ها توضیح بده !

سقف سلول نم کشیده ، پول گاز را باید داد ، پول برق را جدا ....

استاد طوفان
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آخه این چه هنر و زیبایی هستش که بخاطرش باید بریم کلی درس بخونیم تا درکش کنیم...!!!!؟؟
هر چیز زیبایی رو روح هر هر آدم بیسوادی هم باید تشخیص بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
داداش تو هنرمندی بگو این کجاش جالبه ما هم تنویر شیم و به قول شیخ نعره ها بزنیم و راهی بیابان شویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
توکه سواد مدرن داری!! بگو ایییییکه وکشید یعنی چه؟!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعن جدی اینها . یا دوربین مخفیه
اصیل
Finland
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خواهرزاده من دوسال و نیم سن داره.
بیا ببین با مداد رنگی چه نقاشی هایی میکشه.ازاین نقاشیها هم قشنگتره:>
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اقلا يك كم به هنر يك نوجوان ارزش قائل شيد، يا شوخي بيش از حد نكنيد و يا اگر به هنر اين نوجوان آشنائي نداريد،‌لااقل كامنت نگذاريد
ناشناس
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
شما که آشنایی داری توضیح بده

هنر باید برای همه جذاب باشه ، نه اینکه یکی حالش به هم بخوره یکی رو جذب کنه

مثل خطاطی که هر کسی میبینه لذت میبره از خط نستعلیق ، حتی اگر زبان فارسی هم بلد نباشه حس زیبایی شناسی ذاتیش اون هنر رو درک میکنه

اسم این خط خطی ها رو خواهشا هنر نذارید ، یک سری آدم با ذهن مشوش جمع شدن برای تجسم ذهنشون اسم هنر گذاشتن .... مرده شور این هنر رو ببرن که با فطرت آدم در تضاده
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ميشه شما كه سر در مياريد به ما هم توضيح بديد كه اين تصاوير عجق وجق (البته از ديدماها كه سر رشته نداريم عجق وجقه ) چيه و مفهومش چيه؟ خوشحال مي شيبم ما را راهنمايي بفرماييداستاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
جریان خودگویی و خود خندی، 4 نفر مثل خودش تعریفش دادن جدی گرفته
ali
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
سبک رنگ پاشیسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
من این سبکو دوس دارم استاد. اموزش هم دارید؟
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خخخخخ
خدا خفت نکنه ترکیدم "رنگ پاشیسم"
خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
برای آموزش این سبک نیاز به یک سطل رنک . تابلو داری. دو تا دستات و بزن تو سطل و چشمات و ببند و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مگر همه از صدای بنان خوششون می اد که از این نقاشی هم همه لذت ببرن؟
جوجه ماشینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نظم در بی نظمی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چرا کامنت های منفی میدید؟ باید خیلی مخ باشی تا این نقاشی ها را بتونی بفمی. بی جهت نیست که انتخاب بهش میگه نابغه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
بيخيال بابا
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدا به شما هم کمک کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
داداش ای کیو ما الان در حد جلبک ... قبول شما که درک کردی بگو بینم این الان نقاشیه چی هستش ... گل و بلبله ؟
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
استاد شما که درک می کنی این رنگ پاشی هارو به ما هم توضیح بده که مفهومشون چیه؟
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ma motevajeh nemishim vagarna mifahmim
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
عمو اينجا فرارويه. انتخاب يكي ديگه ست.
mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مسخرسا! اونیم که گفته شما نمیفهمید سرش نمیشه یه چیزی میگه ها(در راستای کیلویی..) بیچاره
کمال الملک که سایه کاشی ها راهم جا نمینداخت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چه فتوشاپی!...دستت درد نکنه!...داشتم نگران ایمانم میشدم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
چی؟
دوشواری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
شما خراب میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
فرارو ناقلا عکس دختر ایرانی بی حجاب میزاری بقول برادران مذهبی که گویند ای زن از فاطمه بتو خطاب است زیبنده ترین زینت زن حفظ حجاب است:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
شما نماينده گش ت ار شاد در فرارو هستي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اصلا توقع نداشتم اینطوری ذوق این خانم رو به تمسخور بکشید. منم سر در نمیارم اما حتما یه چیزی هست که این همه طرفدار (هنرمند) داره دیگه. مگه شما از مباحث انیشتین سر در میارید که به این خانم گیر دادید و مسخره می کنید. فرارو دستت درد نکنه که باز هم یه مطلب گذاشتی خوشحال شدیم. امیدوارم این خانم باعث شه با هنرهای مختلف آشناتر بشیم.
ناشناس
Germany
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آخه .... کسی به انشتین میگه هنرمند ؟ قیاس مع الفارق میکنی بد جور

نستعلیق رو بهش میگن هنر که هرکسی ازش لذت میبره ، حتی یک غیر فارسی زبان که هیچی هم ازش سر در نمیاره، ولی حس زیبایی شناسی ذاتیش اون رو درک میکنه، زیبایی شناسی فطریه ، سلیقه ای نیست
baran
United States of America
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عزیزم یه بسته ی آموزشی بالا بالا بگیر فارسی نوشتن که یاد گرفتی بعد کامنت بذار تمسخر (نه تمسخور)
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اینا رو یه سطل مریزن بعد با دوچرخه روش میچرخن بعد بهش میگن کوبیسم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نمیدونم چرا یاد فیلم هامون افتادم!
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خخخخخخخ "کوبیسم"
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعا به اون ها میگن نقاشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
این نقاشی ها برای سرزمین هائی که نه مینیاتور به خود دیده اند و نه استاد فرشچیانی دارند و نه آن دختران عشایری که در دل کوه ها و صحراها از دل نقشی بر فرش و گلیم میزنند که میراث هزاران ساله ماست ،باید هم نقاشی باشد خارق العاده ؟اما ما ایرانی ها که از هزاران سال پیش هنر بر وجودمان نهفته شده واقعا" اینها را خطوطی الکی کشیده میدانیم که کودکان ما هم از اینها بهتر نقاشی میکنند و با احساس تر
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
منظورت سرزمین لئوناردو داوینچیه دیگه!؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خجالت هم خوب چیزیه.
مینیاتور که شما میگی کلا خارجیه با اسم و لغتش بعد شما میگی اینا مینیاتور ندیدند.
متاسفم برای جماعت خودمان که چیزی را که نمی فهمیم نمیگیم نفهمیدیم میگیم اه اه بده.
شما احیانا یه سر به موزه لوور بزنید ببینید هنر نزد ایرانیان است و بس؟
البته لوور قسمت های آسیایی و افریقایی هم داره و یک قسمت نسبتاً بزرگ هم مربوط به آثار ایران است و بنده اونجا کلی افتخار کردم و پوزش رو دادم.
ولی خواهران و برادران عزیز اونها هم نقاشی هایی دارند که ساعت ها باید وقت بگذاری فقط یکیشو ببینی.
هنر نزد انسان است و ششدانگ برای کس خاصی نیست.
خدا نگذره از اون جماعتی که دروازه دنیا رو به روی من و تو ایرانی بستند تا نفهمیم در دنیا چه خبره و دروغ های داخلی رو باور کنیم.
ناشناس
Germany
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
بله دقیقا اینهایی که توی سلول های آپارتمان و دود و صداهای گوش خراش زندگی می کنند باید هم به این مزخرفات بگن هنر

هنر ندیده ها
شناس !
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
جان بچه ات یه جستجو در گوگل بکن و اسم بزرگان نقاشی ایتالیا را یاد بگیر و بعد به کمک گوگل نقاشی های اونا را جستجو کن بعد افاضه فضل کن . یه جستجو هم درباره مینیاتور بکنی بد نیست . تو حق داری از این آثار خوش ات نیاید ولی نمی شود با بی دانشی ات این گونه دلیل ! ببافی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
واقعا احسنت.
منم نظرم همینه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مثبت دادم بخاطر بخشی از کامنتت، ولی دوست عزیز ایتالیایی ها چه در عرصه نقاشی چه بطور کلی در هنر دهه ها از ما جلوتر هستند و در تاریخ گذشته و معاصرشان پر است از نقاش های بنام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عزیز دل خوب تاریخ رو بخون و ببین کمال الملک که فخر ماست به اروپا سفر کرد(نمیدونم ایتالیا یا فرانسه) تا از اساتید فن هنر بیاموزد. آره ما هنر داریم ولی هنرمان از یک دوره ای به بغد درجا زد. برای همین از هنر مدرن به کلی سر در نمیآوریم و میگوییم اراجیف.
مصطفی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
منم اگه پول داشتم تا حالا هزار دفعه اشعارم و به چاپ میرسوندم... راستی ، این چه سبکی از نقاشیه...؟! خدایت بیامرزت داوینچی ایتالیایی...
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
این خانم حتما با استعداده ولی من این نقاشی ها رو دوست ندارم .من ظرافت مینیاتور رو میپسندم و واقع گرایی اغداشلو رو دوست دارم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
والا اگر این کارها استعداد می خواست که ما بچه های من با وجود نصف سن این دختر خانم الان تبلور استعداد بودند.
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدایا اونا به کی میگن نابغه...
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدایا اونا به کی میگن نابغه...
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چرا مردم اینقدر فوق العاده میخرن؟برای اینکه فوق العاده خرن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
روده بر شدم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دوستانی که اومدن از این دختر ایراد گرفتن فک کنم یا تو زندگیشیون اسم پیکاسو رو نشنیدن یا اگرم اسمشو شنیدن نقاشیاشو ندیدن،کاری نداره همین الان نقاشیایشو سرچ بدید تو اینترنت طرحاش همین بی نظمیاست،شما اومدید پرتره و امثال اون رو دارید با این سبک مقایسه میکنید؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
این جوک ترین کامنت ها بود کارهای پیکاسو را با رنگ پاشی های این دختر بچه مقایسه کرده.
ناشناس
Germany
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
معلومه شما هم سبک شناس نیستی چون سبک پیکاسو با این خط خطی ها زمین تا آسمون فرق داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
داداش مطمئنی اسم پیکاسو رو درست سرچ زدی ... من زدم یه چیزای دیگه ایی نشون داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
بگفته ناشناس 22:43 بنظرم درست سرچ نکردی، پیساکو ، فرشچیان و کمال الملک همشون نقاشی میکنن با سبک مخصوص، نه رنگ پاشی
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
به نظرم اصلا جالب نبود یعنی به اینا میگن نقاشی یعنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ای بابااااااااا!
یه کامنت رو چند دفعه میذارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
به قرآن ما شانس نداریم ...همین نقاشیا رو اگه من کشیده بودم میگفتن یارو روان پریشه ،اسگله، میبردنم دیوونه خونه .
خدا حفظت کنه ایزابل ، یه عقل و هنری هم به ما بده
baran
United States of America
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
,وای خدا مردم از خنده
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نکنه یه تختش کمه؟!!!!!
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دقیقا
مهدی 78
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ه اینارو بچه ی 5ساله که قشنگ تر میکشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
یا من نمی دونم نقاشی چیه یا اون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ما !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدایی این نقاشی ها چه چیزی به بیننده القا میکنه؟!! اصلا تو این نقاشی ها چی دیده میشه؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
من برای این خانم آرزوی موفقیت دارم ولی نمیدونم این کجاش نقاشیه. نمی دونم مردم کجای این تابلو ها رو میرن نگا می کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دید هنری میخاد ،قرار نیست همه از همه چی سر در بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
برو تابلوی کبک اثر کمال الملک ببین دیوانت میکنه اگر کبک و از نزدیک دیده باشی تا دید هنری پیدا کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
تابلوی جشن نور، یتیم نوازی حضرت علی (ع)، حضرت ابراهیم،حضرا اسماعیل، تقویم زندگی و .. استاد فرشچیان رو ببینه تا بفهمه نقاشی یعنی چه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عزیزم نقاشی فقط مینیاتور نیست و مینیاتور هم فقط آثار فرشچیان نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
آخی، باشه مینیاتور یعنی شما، ولی وقتی شنیدی استاد شریف بختیار پدر الکترونیک آنالوگ ایران خیال نکن علم الکترونیک آنالوگ و ایشون کشف کرده
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دوستانی که میگن اینا زیباست و ما بیسوادیم که نمیفهمیم!!! یعنی باید برای تشخیص زیبایی باید بریم کلی درس بخونیم؟؟؟
اگه یک گل زیباست و من اون رو تشخیص میدم، یعنی من درسش رو خوندم؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
فرشچیان کجا این کجا ؟
کمال الملک کجا این کجا؟
این دختر با آوردن نقاشی هاش جز خراب کردن هنر ایرانی کار دیگه ای نمیکنه . خواهشا با نام هنرمند ایرانی الاصل منتشرش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
تو نقاشی؟ تو هنر خوندی؟ تو تفسیر تابلو بلدی؟ حیا نمی کنی؟ خجالت نمی کشی؟ شرم نمی کنی؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نا شناس تو خوبی .
تو که هنر ایرانی خوندی . آدم باش اعتراف کن .
خداییش این نقاشیه . همه بیسوادن شما فقط با سوادین .
ای بگم خدا چیکارتون کنه . چی تو دانشگاه به شما یاد میدنن؟!!!؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نقاشی خوندی حاضر جواب شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ناشناس اول، چرا یهو عصبانی شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
8:46 !
نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم !!
اونایی که گفتی خودت مراعات می کنی !!؟
memar
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
از کامنت ها به خیلی از واقعیت های جامعه میشه پی برد ، فکر کنم کسانی که با اینترنت سروکار دارن قشر به نسبت باسواد تر جامعه هستن ، چه میشه گفت !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
یعنی باید بیایند به به و چه چه کنند؟! یک دختر بچه ای که احتمالا استعداد چندانی در نقاشی ندارد ژشت کوبیسم گرفته یا براش گرفتند بجای اینکه خانواده ایشان بروند برای رنگ پاشی دخترشان گالری بزنند بهتر است بروند زیر نظر استادی نقاشی به دخترشان بیاموزند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعا گريه ام گرفت از ديدن اين همه كامنت هاي مزخرف
اينها كه باسواد هامون هستن خودشون آخر بيسوادي اند تازه ادعاها هم طبق طبق
baran
United States of America
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
گریه کن گریه قشنگه گریه سهم دل تنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
ناشناس عزیز 00:48 شما که میگید احتمالاً خوب یه سرچ کنید تا مطمئن شید. به خدا مدیون خودتون و اون بنده خدا که در موردش قضاوت میکنید میشد.
نابغه
United States of America
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چرا ما ایرانیها دوست داریم همه چیز را اکستریم بنماییم و بگوییم، بابا این دختره استعداد داره ولی نابغه نیست! والله نابغه نیست، بالله نابغه نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
هنر حاصل زحمت سالهاست. نه رنگ پاشی دختر 7 ساله یا 15 ساله.
پسر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عمه منم بلده اینطوری نقاشی کنه ....
بابای پسر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
بله پسرم چقدر بهت گفتم برو پیشش تا نابغه بشی نرفتی
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
درسته که این نقاشی ها برای ما مفهومی نداره ولی از نظر هنری برجسته اس کمی هم با مطالعه نظر بدیم تا رشد کنیم
Edward
Singapore
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ااااااااااااااااااااااا اینا نقاشین؟پ نقاشی چیه؟هر چی نگاه کردم هیچ نظمی نتونستم توش ببینم اخه این چیه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
نقاشی و نظم یعنی تابلو راه ملکوت استاد فرشچیان
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عالی بود
سعیده
United Arab Emirates
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
فرارو برات متاسفم.
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چرا؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
دخترا برا همه متاسفن جز خودشون و امثال خودشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اخه به این میگن نقاشی این دختر که فقط رنگ پاشی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این کامنت رنگ پاشی را هزار بار تکرار کردین! آلرژی گرفتم.
fikhl
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
هنر...
آخه من موندم اون منتقده از چی این نقاشی تعریف کرده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عمه منم بلده

آخه اینم شد هنر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عین مرغی که دونه رو پاش پاش میکنه، رنگها رو پاشیده!! مسخره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
وای... مخم سوت کشید از این کامنتها.. فرارو مرگ من این لینک رو منتشر کن
http://wikiblog.persianblog.ir/post/119/
این ملتی که فقط به سبک رئال میگن هنر، به استعداد این دختر ایمان بیارن.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
فرارو لطفا منتشر کنید

100 درصد جعلیه

ناشناس شما قبل از انجام کاری و لینک دادن بد نیست تحقیق کنی مقاله ای که لینک دادید جعلیه

نقاشی هایی که در لینک شما هست ارتباطی به این دختر خانم ندارد و متعلق به نقاش روسی Slava Groshev می باشد نه این دختر 12 ساله یا 15 ساله سرچ کنید می فهمید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این پست فقط تابلوهای مسخره رو نشون داده. در حالیکه این دختر نقاشی های رئال حیرت انگیزی داره. من این لینکی که دوستمون گذاشته رو دیدم.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
حال کردم.دمت گرم.خیلی باحالـــــــــــــــــن
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
عجب نبوغی. احسنت!
لیونل مسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
من که سر به بیابون گذاشتم
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
پس معلوم هست که این افراد آثار کمال الملک و استاد فرشچیان رو ندیدند تا بفهمند نابغه ی نقاشی به کی می گن وگرنه قلمو رو تو رنگ فرو بردن بعدش پاشیدن روی بوم رو اگر درست خاطرم باشه یه اسب هم که تو دنیا کلی سروصدا کرد می تونست از این نقاشی ها بکشه
سنگسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ياد نقاشي هاي بابا اتي و بابا شاه افتادم !
bi honar
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
يه بارتوكارتون.shun the shipe .
هـموشون باهـم رنگ روبوم نقاشى ريختن يه هـمچين تابلويى دراومد يك مرد پولدارازراه رسيدو تابلوروبايه قيمت خيلى زياد خريد وصاحبشون كلى پولدارشد . من كه بلدنيستم ازاين نقاشيهـابكشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مفهوم این نقاشی ها را فقط گرافیست ها میدانند.
eror
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اونهـايى كه ميگن كمال الملك واستادفرشچيان كجا اين كجا! چرا قياس مع الفارق ميكنن. يه دختر١٥ ساله با يك سبك ديگه, با دواستادبزرگ ايران قابل قياسه?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
ایشان در سبک رئال هم نقاشیهای زیبایی کشدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
کلی خندیدم برم به بابام بگم نابغه ام که قدرم رو بیشتر بدونه البته نقاشیم بهتره ولی نمایشگاه نمیزنم یکم روم نمیشه
مهران
United States of America
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
منم نایغه ام البته با خودکار
یه جور رئالیستی خط خطی میکنم که کیف کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
روحانی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
حالتون خوبه؟ سلامتین؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خیلی زیبا و فوق العادن
واقعا باریکلا
یه مفهوم هایی داره که هر کسی نمیفهمه مخصوصا فتنه گرها
من اگر بخوام چندتا بخرم چه کار باید کنم ؟
برای ویلای کلاردشت مون میخوام
baran
United States of America
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
رسواگر تو که همیشه تو نظرات ادعات میشه اگه بهت بگم من پول جهیزیه ندارم کمکم میکنی
حسين مشهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
سلام باران خانم مگه تو آمريكا از دخترا جهزيه مي خوان يا بايد مرد تهيه كنه از رسم و رسومات عروسي اونجا بگو.
راستي بليط رفت و برگشت به آمريكا چنده همچنين اقامت؟
ناشناس
Canada
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
درك من و شما از فهميدن اين نقاشيها عاجزه بخاطر اينكه خود نقاش هم نميدون چيكار ميكنه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
قصد توهین ندارم و شاید هم علم خاصی داره ، ولی به خدا اگه به من پول هم بدن بگن این رو بزار تو اطاقت ، عمراااا اگه این کارو بکنم .
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
با دیدن این عکسا آدم روان پریش می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این سبکهای مسخره نقاشی مثل همون داستان لباس پادشاه است که فقط حلال زاده ها می تونستن اون رو ببینن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعا خودش از این چیزها سر در می آره...
ناشناس
Germany
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
از همه عزیزانی که معنی این نقاشی ها رو میفهمند خواهش میکنم فقط یک خط برای یک تابلو توضیح بدهند. ما هم دلمان میخواهد بفهمیم....
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
من اون پایین توضیح دادم ولی متاسفانه مسخره ام کردند.
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه این نقاشی هارو کسی بیرون از نمایشگاه ببینه، میفهمه ایتا نقاشین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آفرین.
baran
United States of America
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
من که اگه اینا رو بیرون میدیدم کنار نقاشی های ننه زهرا نقاشی های ایشونو ترجیح میدادم
سیزده شصت و چهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
تو رو به قران اینام نقاشی هستند ؟ دست بردارید بابا . ذوق و فطرت انسان زیبایی پسند و تناسب پسند است و از هر چیز هارمونیکی خوشش می آید . همه نظرات را ببینید متوجه میشید که اینا هنر و نقاشی و سمپوزیوم نیست . اینا مغشوشات متکثر و منقوشات مالیخولیایی بیشتر نیستند . دست بردارید تو رو خدا اینا کی هنره . نابغه کدومه ؟
bardia
Germany
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
حتمن این دخترخانم استعداد داره تو نقاشی آبستره البته نابغه هنوز معلوم نیس باشه چون باید دید در آینده پیشرفت میکنه یا نه چون امثال پیکاسو و ماتیس و دیگران هم در سن بالاتری به عنوان نابغه به جهان هنر معرفی شدن و حالا ما از اونها به عنوان نابغه یاد میکنیم یا مثلن موتزارت که از 4سالگی استعدادشو نشون داد اما این نابغه ها برای ثبت نامشون در تاریخ به زمان درازی نیاز داشتن چون ممکنه نبوغ در وجود کسی باشه اما فضای شکوفایی نداشته باشه و نکته دیگه اینکه همیشه شانس هم نقش زیادی نداره تو موفقیت و این دخترخانم تو ایتالیا معروف شده در حالیکه حتمن از اون بهتر هم هستن و شاید بد نباشه ما هم کمی خوشحال بشیم که یه ایرانی خوش شانس پیدا شده که میتونه جهانی بشه مث اصغر فرهادی که همه چی دست به دست هم داد که اسکار بگیره در حالیکه از اون بهتر هم بودن مث اگنیسکا هولند از لهستان .. ما ایرونیها به استعداد و نبوغ بیشتر از تلاش و پیگیری اهمیت میدیم و باید دید ایزابلا هم به همین درد دچار میشه یا سرانجام خوبی در جهان بی انتها و عجیب هنر پیدا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
باور کن من تیتر خبرو خوندم گفتم الان میام با اثاری به مراتب بهتر از لبخند مونالیزا روبرو میشم !!
چیه این اخه ؟! من میرم رگمو بزنم کسی نمیاد ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
مطمئنم از مونالیزا هم سر در نمیاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
وای خدای من سرسام گرفتم از این همه اظهارنظر در عین بی اطلاعی. نقاشی که فقط سبک رئال و مینیاتور نیست. این سبک هم اسمش آبستره هست و برخلاف اونچه شما فکر می کنید با رنگ پاشی بیقاعده روی بوم هم خیای تفاوت داره این هنرمند نوجوان هموطن هم اول کارشو با سبک رئال شروع کرده. کاش فرارو دو تا از کارهای رئالش رو هم میگذاشت تا اونهایی هم که استعداد این دختر رو زیر سوال بردند ساکت بشند و شرمنده از اینکه چقدر راحت راجع به چیزی که نمیدونند به راحتی نظر دادند. به هر حال با یه سرچ ساده هم میتونید ببینید ایرابل زمانی که 12 سال بیشتر نداشت چه اثار رئال بی نقصی رو خلق کرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خدا خیرت بده آدم تعجب می کنه از بی اطلاعی مردم شاید این بچه نابغه نباشه ولی مطمئنا هنرمندی بزرگیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اینایی که اومدند نظر دادند اینم شد هنر و بچه من بهتر از این رنگ می پاشه و ... همونهاییند که اگه تابلو "جیغ" اثر مونش که از سرامدترین اثار نقاشی در سبک اکسپرسیونیسمه و 120 میلیون دلار ارزش داره رو ببینند، میگند اینم شد هنر؟ مگه آسمون هم قرمز میشد؟ بچه من بهتر از این چشم چشم دو ابرو می کشه و رنگ میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
همچین میگی فیلان تابلو انگار حالا اون اثر ! چون اسم سبکش طولانیه و بابتش اونهمه پول دادن هنره !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خوشحالم که سبکش رو از رئال به ابستره تغییر داد چون در غیر این صورت 90 درصد کاراشو در ایران نمی تونست به نمایش بذاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آخه چرا ما در مورد همه چيز اينقدر حق به جانب نظر ميديم. كسايي كه رنگ و فرم و تاريخ هنر رو نميدونن. كسايي كه سبكهاي هنري رو نميشناسن و از نقاشي كلاسيك ترين تعريفشونو غالب ميكنن چرا همه چيز رو زير سوال ميبرن.كاش جاي زير سوال بردن همه چيز كمي با تامل با چيزهاي تازه توجه كنيم. شايد ما مردم حقمونه كه احمدي نژاد ريييس جمهورمون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نقاشيش هم مثل حجابش غربيه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
وسط بحث نقاشی یه پرانتز بازکنم:
راست میگه دیگه! چرا بعضی از ما اینقدر به حجاب بی توجهیم؟ حجاب (چه برای زنان چه مردان) با افتخار بگم قبل از اینکه از دین ما باشه جزء فرهنگ اصیل ماست.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
در این دوره هر کسی که توانایی کشیدن نقاشی نداره با اینجوه سبکها مطرح می شود. چون قاعده کشیدن این خطوط و نقاشی ها در بی قاعدگی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دقیقا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
بابا! این بنده خدا قبل از این کارها یه رئالهایی کشیده در حد کمال الملک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
و نام آن هنررررررررر می باشد !!!
بیخیال بابا
ملکشاهی سیتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعاًمن که هیچی نوفهمم اخه چرا بعضی میخوان باهنر کلاس بذارن که خیلی میفهمن بعضی ها به خاطر کلاس الکی یه اهنگی رو گوش میکنن یه لباسی رو میپوشن که توش راحت نیستن و........
امرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دختر3ساله من درروستامان بهترازاین تصویرنگاری می کند.کاش مادرش خارجی بودتامشهورشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
کاش...؟ ای کلک، واسه چی از دخترت مایه می ذاری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
ناشناس 2137 بالاخره خنديدم كامنتت باحال بود
حسين مشهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
جالبه خواستم نظر بدم گفتم ولش كن آخه اين داستان مشهور رو حتما شنيدي كه روزي پادشاهي بزرگترين خياط سرزمينش رو مياره تا براش لباس بدوزند غافل از اينكه اين طرف خياط نبوده بگذريم كار به جايي مي رسه كه پادشاه بدون لباس در انظار عمومي حاضر مي شه و خودتون بهتر مي دوني كه بعدش چي شد!
حكايت اين دختر خانم كه تيتر زده شده نابغه همينه يعني اگه بگيم اين ديگه چي نقاشيه محكوم ميشيم به اين كه خوش ذوق و اهل هنر نبودن هستيم و اگه قبول كنيم عقلمان ....
بياييم لفظ نابغه رو هر جا استفاده نكنيم.
حسين مشهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
كار دنياي ما بر عكس شده نه؟ مي دوني چرا آخه مي بيني بعضي ها مد شده لباس پاره شده و وصله دار مي پوشند كه روزي مردم به خاطر نداشتن پول اينا رو مي پوشيدن يا مواردي ديگه حالا تو هنر نقاشي هم نابغه هاي نقاشي ما شدند اين افراد و تازه چه قدر افرادي كه بابت اين آثار پول ميدند. خدا نكنه روزي برسه كه ارزشها بشن ضد ارزش
تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل!
دختر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عزیزم خوش بحالت که ایران نیستی حداقل تونستی استعدادتو کشف کنی اگه ایران بودی یا مجوز نمی گرفتی و یا مثل اون خانوم شناگر مورد بی مهری قرار می گرفتی متاسفم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعاً از کامنتهای دوستان متاثر شدم. این تنها به خاطر اینست که هنر در ایران زمین برای سالیان دراز ساکن شده و پیشرفتی نکرده برای همین ما از هنر مدرن سر در نمیآوریم. بعضی از این تابلو ها دنیایی حرف دارند. نگویید که فخر و سواد میفروشم که شما و من همدیگر رو نمیشناسیم و نخواهیم شناخت. من سالها عکاسی کرده ام آنهم برای دل خودم. آبستره را فهیدم و حالا از آن لذت میبرم. برای مثال آن تابلو که تلفیقی از رنگ سفید سیاه و قرمز است, ترکیب یک شورش خونین جلوی شکوه قدرت. واقعاً زیباست.
فرارو لطفاً منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آن تابلو که تلفیقی از رنگ سفید سیاه و قرمز است, ترکیب یک شورش خونین جلوی شکوه قدرت. واقعاً زیباست.


نمی دانم برای این قسمت کامنت شما باید گریست یا خندید!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
تو رو خدا؟
baran
United States of America
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اصغرجان این که گفتی این یعنی چه؟یک شورش خونین جلوی شکوه قدرت؟یعنی اینکه طرف با دوتا بچه روزی 12ساعت کار میکنه تا 500 حقوق بگیره؟و ایزابل عزیز به جهانگردی بپردازه و نمایشگاه بزنه شاید من با 4سال درس بیسواد باشم ولی با نظر اون هموطن که میگه بیسوادو باسواد ازگل واز زیباییش لذت میبره هنر واقهی هنریه که همه ازش لذت ببرن نه فقط کسایی که درسشو خوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خدائیش سخته فهمیدنش! حوصله میخواد.
حسين مشهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
اي خدا خيرت بده جناب كارشناس يا بهتر بگم شايد به شماها مي گن مترجم اخه اينم يك نوع فن ترجمه است.
لطفا ميشه تابلوهاي ديگه رو هم ترجمه كني؟
رضا
Azerbaijan
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ولی خدایش انگار یه چیزی تو نقاشی ها هست-انگار منو مجذوب خودش کرد-انگار با آدم حرف میزنه...
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
وای خدایا.جوک سال بود!!!!!!
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دوستانی که فکر میکنن عمشون یا دختر سه سالشون از این دختر بهتر تقاشی میکشه، و خدا رو شکر به اینتر نت هم دسترسی دارن حداقل به خوشون زحمت بدن نقاشی مدرن رو توی اینترنت سرچ کنن، کارای کاندینسکی و جکسن پالاک و مارک روتکو و... ببینن، این قدر هم راحت در مورد چیزی که هیچ چیز ازش نمیدونن نظر ندن
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
من کار به این حرفا ندارم که این نقاشی ها خوبه یا بد ولی من میگم هنرمند باید مردمی باشه کسی که نقاشی ای میکشه که فقط عده ای خاص ممکنه بفهمند چیه مردمی نیست.باید نقاشی بکشه که مردم لذت ببرند...
بهراد
United Arab Emirates
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ما عاشق اينيم كه كسي يه كاري بكنه و همش نقد كنيم .متاسفانه هفتاد ميليون تاقد داريم چند نفر هم بعد از مدتي خبطي ميكنن و كاري ميكنن اين هفتاد ميليون نقد ميكنن .وقتشه شما هم خودتون يك كاري جز خاراندن خودتون پشت كامپيوتر انجام بدهيد .حالا چه خوب چه بد چه زشت چه زيبا اين بنده خدا يه كاري كرده .بهتره حالش رو نگيريم كه مثل من و شما بيكار بشينه پاي كامپيوتر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
چه قرتی بازیا...
رسواگر فتنه
United States of America
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
چرا عكسهاي بي حجابي از يك ايراني ميزارين؟، چرا ترويج فساد مي كنيد؟
امیر.ه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
به یه بچه 15 ساله هم رحم نمیکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
رسواگرفتنه خودتی؟ چندتا کامنت بالاتر که یه چیز دیگه گفتی؟
بدحجابه نه بی حجاب. انشاالله همه گناهان رو بگذاریم کنار مثل غیبت، تهمت، حسادت، بردن آبروی دیگران و ... بی حجابی هم در اسلام گناه به حساب میاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعا" كه نقاشي هات مسخره اند تو فقط اعتماد به نفس داري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
توی عکس 6 و 7 طرفی که نشسته حالش گرفته و به زور داره دست میزنه. بنظرم تنهات کسی بوده که فهمیده کی نابغست
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه نقاشیشون اینه ، میشه تصور کرد مجسمه سازیشون چه شکلیه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
وقتی میری خارج آروغ میزنی خبرگزاریها از شعر زیبائی که سروده ای داستانها می سرایند. وقتی ایرانی قهرمان جهان می شوی صاحب خانه بخاطر عقب افتادن اجاره از خونه بیرونت می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه اینجا مونده بود لان باید تو مدرسه ها پیشرفته ما علوم روز رو یاد می گرفت
آرش كمانگير
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
بنظر من تابلوي سوم فوق العاده‌اس.
نمي‌دونم اين ملت كي ياد ميگيرن به عقايد و سلايق متفاوت احترام بزارن؟
عكس‌العملشون هم اگه از دستشون بربياد اول خشونت بعد استهزاء
بنظر من كامنتهائي كه اينجا ديدم ادامه جريان مسي و مجري برزيليه كه من اسمشو ميزارم خشونت سايبري.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
منم از سومی خیلی خوشم اومد ... یک احساس خیلی عجیبی کردم مثل اینکه یهو دلم خیلی گرفت در عین حالی که می خواستم دور بشم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آره تو اصلا یکی از همون منتقدین نقاشی مشهور !
سید صلاح الدین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اصولا هیچوقت منظور چنین نقاشیهاییرو نمیفهمیدم.....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نقش های بسیاری از این دست در کارگاه های صافکاریهای ماشین و بر روی لباس کارگران نقاش ساختمانی و یا کارگاههای مذکور وجود دارد.
حسن
United Arab Emirates
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
به خودم اميدوار شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
من نميدونم تا كي بايد چيزي كه به مذاق ما خوش نمياد يا متوجه آن نميشويم را مورد استهزاء قرار دهيم بعد هم دم از تمدن و فرهنگ ميزنيم .
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ممنونم
من هم باشما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
یعنی شما واقعا از این اعوجاج درک هنری بهت دست میده !!؟
ناشناس
Germany
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واقعا که ما ایرانی ها لیاقت بیشتر از احمدی نژاد رو نداریم.
واقعا متاسفم
اگه خوشتون نیومده فقط کافیه صفحه رو ببندید و برید دنبال مطالب دیگه.
منم واقعا از این سبک هنر سر در نمیارم ولی نیازی به این همه توهین نمی بینم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عمو تا حالا توهین ندیدی انگار !! این توهینه اخه ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
توهین رو گردانندگان این بچه دور دنیا به شعور مردم می کنن نه نظر دهندگان فرارو !
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
من یه نقاشی کشیدم از یه منظره یادم رفت بیارم خونه بارون خورد همینجوری شد انداختمش دور نگووو من نابغه بودم خودم خبر نداشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
واللا ما که نفهمیدیم اینا چیه ولی مثل این که چیز خوبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این سبک نقاشی پست مدرنیسم هست فهمیدنش سخته چه برسه به نقاشی کردنش (سهل ممتنع)
محمد s
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
بچه ها اگه یک نفر بیاد در مورد هندسه منیفلد یا انالیز هارمونیک حرف بزنه شما چیزی متوجه میشید؟
چرا احساس میکنید باید از هر نوع نقاشی سر در بیارید؟!
مگه شما از نظریه ی نسبیت سر در میارید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
عجب نابغه ای!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دست مريزاد هنرمند كوچك خدا حفظت كنه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
فرارو یا نمی دونی نابغه یا نمی دونی نقاشی چیه ؟ یا .... اتفاقا همین گزارش رو تو رادیو شنیدم اونم با صدای معصومی نژاد خبرنگار اعزامی -رم ایتالیا ببین چه شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
فرارو جون هر کی دوست داری بیا راجع به سبک این نقاش به زبان ساده یه مقاله بذار تا ما هم بفهمیم اینا چیه. البته التماس می کنم از کسی مقاله بذار که خودش واقعا بفهمه
phonix
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
نمیدونستم خط خطی کردنو رنگ خراب کردن هی سبکه واسهخودش
خخخخخخخخخخ:)))
باحال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خیلی خوشگلن من که عاشقشون شدم
دارم سعی میکنم مثلشون بکشم
بزن لایکو
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
صرفنظر از سبک نقاشی ایشون که بنده سررشته ای در آن ندارم، به عنوان یک مخاطب عادی خشونت شدیدی رو در آثارش می بینم. به نظر میرسه یک نگاه روانکاوانه به شخصیتش هم بد نشه.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
چجوری دیدی پس چرا من ندیدم؟
ارژنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
مرغ همسایه غازه .پدر مادر این بنده خدا بیان ببینن تو ایران جه استعدادهای هست که از بی پولی بیهوده دارن به هدر میرن به قول معروف کف میکنند.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
قانون بقاع همینو می گه. علاوه بر استعداد فرصت مناسب هم لازم هست. این که شما فقر جمعیت عظیمی از ملت ایران رو تقصیر پدر و مادر ایزابل بزاری فقط خودت رو خنک کردی. این کارا چیزی رو حل نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
استالیا کشوریست که فرارو کلمب کشف نموده
بی مخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خیلی قشنگ هست
فرارو مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آقا شما یه سطل رنگ به من بدین... فقط برو کنار داداش رنگی نشی
حرف آخر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
خب معلومه وقتی سال به سال هیشکی از این طرفا رد نمیشه و هیچ ارتباطی با دنیا نداریم، این چیزا رو که می بینیم هنگ می کنیم.
هنرمند
United Arab Emirates
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه کسی چیزی فهمید ما رو هم در جریان بزاره
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اینهایی که میگن شما نمی فهمید این نقاشی ها چی هستن
خودشون که میفهمن بیان توضیح بدن ما هم بفهمیم
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
نقاشی ابستره یا شلخته چقدر اونا شادند وپولدار که پول واسه چنین نقاشی هایی میدند راستی دلار هم بالا رفت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
آقا من الآن یک ساعته زل زدم به این نقاشیا، هی به خودم میگم حتما یه چیزی هست دیگه. ولی هیچی دست گیرم نشد. فرارو اگه سر کاریم بگو ... جان من بگو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
کلا فرارو هر بی حجابی رو میبینه ازش یه نابغه می سازه.
ملتم احساس روشن فکری می کنن.
هر کیم میگه چرا منفی بارونش می کنن.
میگن لایق هر چی خلایق هر کی؟
فریبا
Germany
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
همه دوستانی که گفتن خودشو یا فرزندشون و ... با مدادرنگی و ... آثاری به مراتب بهتر از کار ایزابل خلق می کنند، انصاف نیست بیشتر از این هنرشان نادیده گرفته شود، لطفا بروند دنبال معرفی و تبلیغ آن. اگر واقعا ارزشمند باشد معروف خواهند شد :)
فرشید
Poland
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
کسانی که در مورد اثار این نقاش نوجوان نطر میدن تصادفا برای مسی توی فیس بوک کامت نذاشتن؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
واقعاً فوق العاده هست من نقاشی هاشو دیروز تو شبکه پویا دیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
آآآآآآآآآآآآآآآ اين كه گفتي يعني چه؟؟؟؟؟؟/
هااااااااااااااااااااااااااااا
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
من برم درسشو بخونم برگردم.
bato-adv
bato-adv
bato-adv