bato-adv
کد خبر: ۱۶۶۴۶۲

نظر رهبر انقلاب درباره رای جلیلی به روایت علم‌الهدی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد روز گذشته در دیدار با کادر مجموعه سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی در دفتر خود گفت: ما علما در جمهوری اسلامی ایران دلواپس هستیم و شما بسیجیان علاوه بر این دلواپسی آرمان گرا نیز هستید و این بسیار برای اسلام ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ وی در پاسخ به سوالات بسیجیان در خصوص نفوذ تفکرات شرقی و غربی در داخل دانشگاه ها گفت: راهکار مقابله با این نفوذ به شیوه مستقیم به نتیجه نمی رسد؛ اگر ما بیاییم و جریان فکری خود را حفظ کنیم و بر مبانی اعتقادات دینی و مذهبی خود پافشاری کنیم، می توانیم در مقابل این تفکر بایستیم.

گزیده سخنان علم الهدی را در ادامه می خوانید:
  • 57 هزار دانشجو بسیجی در دانشگاه های استان خراسان رضوی حضور دارند. ما اگر بتوانیم 5000 بسیجی فعال از میان این بسیجیان استخراج کنیم موفق خواهیم بود؛ اما باید بدانید این تعداد دانشجوی بسیجی باید از آن نوع بسیجیانی باشند که حاضر می شوند بروند به روی مین.
  • اینکه در انتخابات فکر کنید اصولگرایان شکست خورده اند را من اصلا قبول ندارم در حال حاضر سه ماه است که دولت یازدهم مستقر شده و تمام تلاش خود را در حساس ترین نقطه کشور یعنی خراسان رضوی جهت تشکیل شورایی برای خود انجام داده اند؛ اما موفق نشده این یعنی ما اصولگرایان هنوز قدرت داریم.
  • تا به همین امروز دولت یازدهم شش نفر را در مشهد مقدس جهت تصدی پست استانداری تا مرز حکم دادن جلو برده است؛ اما نتوانسته از این میان شخصی را بر این مسند بنشاند مشخص است که اصولگرایی هنوز شکست نخورده است این عملیات روانی است که اصلاح طلبان راه انداخته اند تا اصولگرایان را منزوی کنند.
  • دولتی که سر کار آمده 49.3درصد رای مردم را با خود ندارد و این تقریبا یعنی نصف آرای ملت ایران اگر تنفیذ رهبری نبود این دولت قدم از قدم نمی توانست بردارد و اینکه ما بگوییم در مجموع نفوذ قدرت را در کشور باید نگاه کنیم این خیلی معیار نیست.
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران از تبار اصلاح طلبان نیست گرچه در برابر تصمیم گیری های آنها نیز سفت و محکم مقابله نمی کند؛ اما از جنس خاتمی و مبانی فکری او نیز نمی باشد در حال حاضر روحانی در خصوص تصمیم گیری های مهم خود هیچ شخصی را به اندازه رهبری قبول ندارد.
  • جلیلی کاندیدایی بود که تقریبا 90 درصد از آرای خود را به دلیل گفتمان انقلابش به دست آورد؛ اما دیگر کاندیدای دور یازدهم در مسئله مدیریتی و اداره کشور آرا را به خود اختصاص دادند.
  • مقام معظم رهبری به جلیلی پس از چهار میلیون رایی که کسب کرد گفتند: «این چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است».
  • اکثر افرادی که به جلیلی رای دادند دانشجویان طلبه ها و اکثرا جوان و پرانرژی بودند این چهار میلیون جوهره انقلاب هستند و ما باید آنها را منسجم تا دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری حفظ کنیم این چهار میلیون همان افرادی هستند که اگر الان جنگ میان ایران و آمریکا شکل بگیرد در میدان جنگ خط مقدم و عقبه آن خدمت خواهند کرد.
  • جریانی که روی کار آمده جریان ما نیست، درست است که اصلاح طلبان اکنون امور را تا حدودی در دست گرفته اند؛ اما وظیفه ما غصه خوردن و به گردن گرفتن نیست با وجود گذشت سه ماه از استقرار دولت جدید اما تورم هنوز سرجایش است و تکان نخورده و مرغ نیز به کیلویی 7000 تومان رسیده اگر دولت اصولگرا الان بر سر کار بود آنها چگونه رفتار می کردند ما نیز باید از دولت دلیل این ناتوانی را مطالبه کنیم.
  • آنچه که امروز اقتصاد ما را این چنین دچار بحران کرده است عملکرد ضعیف احمدی نژاد در شش ماه آخر دوران ریاست جمهوری اش بود.
  • سونامی که امروز با یک حرکت اقتصاد ما را زیر و رو کرده است همان تصمیم بانک مرکزی در ماه های آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد بود؛ اما متاسفانه به جای اینکه چندنفر کارشناس و مدیر بیایند و این مسئله را در داخل حل کنند دنبال مقصر می گردند و دیپلماسی خارجی را راهکار می دانند.
  • باید حواس مان جمع باشد که کم کاری و ناتوانی دیپلماسی امروز دولت یازدهم به گردن ما نیفتد آنچه که اکنون در سیاست خارجی ما شکل گرفته شکست خورده است؛ زیرا آمریکا هیچ زمان در برابر ما از خود نرمش نشان نخواهد داد ما منتظر هستیم تا ببینیم دولت و دیپلماسی او چه کار می خواهد انجام دهند و باید حواس مان باشد که به گونه ای رفتار نکنیم که شکست خود را به گردن ما بیندازند و در انتهای بگویند بچه حزب اللهی ها، علما و در نهایت رهبری نگذاشتند که ما کاری انجام دهیم.
  • آن جریانی که می خواهد شعار «مرگ بر آمریکا» را براندازی کند و یا حرف هایی را در سایت ها بیان می کنند که فرزندان شهدا را نیز به هم می ریزد همان جریانی است که می خواهد بگوید «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» اینها قشری خاکستری هستند که می خواهند بی بند و باری و از بین رفتن ارزش های اسلامی و از بین رفتن استکباری ستیزی را در میان ما عادی جلوه دهند.
  • اگر این جریان ساختارشکن موفق شود کار خود را پیش ببرد ما همه چیز را از دست خواهیم داد و باید اسلام را فراموش کنیم باید در عرصه دانشگاه اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد؛ البته در این مسیر وابسته افرادی نیز نشویم.

یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
مشرق جان شما هم با پخش کردن صحبت های آقای علم الهدی،با این همه مخالفت که خود بچه بسیی ها و انسان های دلسوز می کنند شیطنت میکنیا،دوس بزرگوار آخه چرا صحبت های این بزرگوار را پخش می کنی، به نظرتان آقا با پخش این صحبت های تفرقه انگیز موافقند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
درود خداوندبرعلمای که وقتی میبینمشون به یاد خدا بیفتیم!!!!!!
مهدي
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آنكه خوابيده را ميتوان بيدار كرد اما آنكه خود را به خواب زده هرگز،آقاي علم الهدي بيدار شو لطفا!اگه بيدار شد...
رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اقای علم الهدی گذشت ان زمان که ان سان گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
در سطر دوم
... ما علما ....
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انتشار یافته: ۳۶۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چوب لای چرخ دولت گذاشتن را به حساب انقلابی گری میگدارید؟
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
قبلا میگفتن تورم رو باید تحمل کرد و اشکنه جلوی بچه گذاشت حالا انتظار دارن تورم سیصد درصدی تو سه ماه تک رقمی بشه به آدمی مثل تو جواب داده نشه بهتره.
ناشناس
Germany
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حاج آقا! بفرما نون و اشکنه! اشکنه همون اشکنه ۳-۴ ماه پیشه‌ها! یا دیدتون عوض شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایول صبا
وفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سلام بر فرارو و خوانندگان عزیز
یک درخواست دارم آقای علم الهدا، نمی دانم این نام خانوادگی را کی اضافه کردید به اسمتان ولی برای این اسم هم شده سنگینتر و سنجیدهتر خرف بزنید. اگر راست می‌گید و حرفتان و تحلیلتان حقه (و مردم ایران و البته مردم تمام دنیاهم همیشه طرفدار حق هستند) مرد باش و یکبار بیا خودت را نامزد کن تا ببین چند درصد رای داری یا چند درصد تاییدتان می‌کند این گوی واین میدان، اگر بگی من شرایط ریاست جمهوری را ندارم و به خاطراون نمی‌یام پس خواهش می‌کنیم در همه امور دولت نظر ندهید (فرارو خواهش می‌کنم این درد دل همطون را چاپ کن شاید به گوش به خوابزدگان برسد. خواهش می‌کنم)
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ملت کمی صبر نمایداصلاح طلبان همه چیز را درست می کنند مگی نه این خط واین نشان إإ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حاج آقا تا چند وقت پيش نون و اشكنه خور بودي. حالا به كمتر از كباب بره رضايت نميدي و مدعي شدي!!!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چی شدقرار بود یه نون و 75 ملیون نفری بخورید حالا از گرونی مینالید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منتظرانتخابات مجلس باشید.اونوقت به طور کامل حرف مردم رومتوجه میشید.
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به نظر من ایشان بهتر است از طرف خودشان صحبت کنند نه از طرف رهبری .چون خود رهبری دهها بار گفته اند هیچکسی سخنگوی من نیست .و من (رهبری) هیچ سخن پنهانی نمیگویم .
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سلام دوستان دلم تنگ شده برا کل کل با شما ها ولی حیف وقتشو ندارم در پناه حق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام. مرگ بر فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دمت گرم صبا عجب یادآوری به موقعی کری
ناشناس
Finland
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
وفا، اين چه استدلاليه!!!
پس تو هم بيا كانديد شو ببينيم چقدر قبولت دارن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به آدمی مثل تو جواب داده نشه بهتره
هزار تا مثبت+++++++++++++++++++
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بلاخره خدا راشکر که پذیرفتند بیش از چهار میلیون طرفدار ندارند.
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من نمی دونم چرا برخی خودشون را بد به خواب زده اند. آقای روحانی از بین این همه نامزد بیش از 50 درصد رای آورد. روحانی را یک طرف می گذارد بقیه به اضافه آرای باطله را اصولگرا می دانند. از طرفی من نمی دانم چرا توجه نمی کنند که این 15 میلیون که رای نداده اند اصولگرا که نبوده اند؟!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تفکرات سکولاریزم رو میشه از نظرات برخی از عزیزان که کامنت میزارند فهمید
حیف دین و اسلام که در گذشته آنگونه آسیب دید و حال که اینگونه مظلوم وغریب است
کاری به شخص ندارم ولی ای کاش انقدر که به فکر دلارو رفاه شخصیو رقابت های سیاسی و زیر پای دیگران خالی کردن و برتری طلبی و تفکرات صرفا مادی بودیم یکم هم به فکر خودمون بودیم که به کجا چنین شتابان !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقاي علم الهدي !
1- اين تورم نتیجه 8 سال شخم زدن اقتصاد کشور است كه شماها هم درآن دخيل وسهيم هستيد . چندين دهه طول ميكشد تااثراتش كمتربشود البته اگر شماها چوب لاي چرخ نگذاريد ودولتهاي بعدي هم مثل اين دولت باشند ونه ضعيف.
2- 18 ميليون روحاني در اصل 28 ميليون است چون ده ميليون با صند وقها قهر كردند كه همه شان طرفدار تغيير بودند ولي طرفداران شما (اقاي علم الهدي)بصورت دستوري به صحنه آمدند ورأي دادندوهمش همين بود وبس .
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ضمنا خواهشا رهبری رو برا خودتون تندروها مصادره نکنید. ایشان رهبر همه هستند!!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما !!!
:)))))))))))))))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما در جمهوری اسلامی .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
از اين 49.3 درصد فقط 11 درصدش اونم شايد متعلق به تفكر شما باشند زهي خيال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
طرفداراي جليلي ميگن 35 ميليون نفري يه نون بربري رو باهم مي خورن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاها
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یا للعجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پيشنهاد ميدم از علم الهدي بخواهيم تا يك لشگر آماده كنند و ايران را از دست مردم ايران نجات دهند
اين چه افكاري است ايشان در حال تفرقه افكني است يكي نيست جلوي اين آدم را بگيرد مگر ملت شده موش آزمايشگاهي كه هر كسي خواست واسه خودش طرفدار جمع كند و به ملت بتازد
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دوستان اصلاحی سالهاست که شما در دانشگاهها ودرسال88ودر همین سایت این کارها را انجام می دهید خوب است هر سه جناح درکمال دوستی درجامعه فعالیت نمایند وهر گروه با اقبال مردم روبرو شد به کشور خدمت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حتی یه بچه دبیرستانی هم میتونه گفته های این آقا رو با دلیل محکوم کنه. من که گریه ام گرفته ایران من در چه حالی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
هر کاری بکنید با این مثبت منفی های فرارو و دیگر خبرگذاری های محترم چه میکنید؟؟ اینها مردم ایرانن
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
15:45 گل گفتی
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
با سارا ابراز همدردی میکنم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
می تونم بگم این نوع نتیجه گیری ها، در حوزه تحلیل علمی قرار نمی گیرد و لذا فاقد اعتبار، تعمیم پذیری و سودمندی است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
و فاقد اعتبار برای پاسخ گویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دقیقا
معلوم نیش چرا انقلابی گری تفسیر به منطق گرایی، احترام به دیگران، گفتگو، اهم و مهم کردن و ... نمیشههههههههههههههههه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مشکا حادتر از این حرفاس. مشکل آن جاس که نگذاشتن برخی افراد در جامعه مورد نقد قرار گیرند. به خاطر همین فکر میکنن چون مردم سکوت کردند، ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کسی میتونه به صورت علمی استدلال کنه، که نوشته های علمی مختلف رو بخونه. این آقایون این قدر حرف میزنند که فرصت خوندن که بماند، فرصت فکر کردن هم ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کی باشه بجای حرف زدن، ایمه جمعه استدلال کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آفرین به اونی که گفت "اونقدر علما! حرف میزنند که فرصت مطالعه ندارند"
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
استدلال که پیش کش، حداقل یکم انصاف
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مشکل امروز جامعه، همین استدلال های
ناشناس
Canada
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
و حتی فاقد اعتبار برای شنیدن و خوندن.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این قدر از دست حرفاش اعصابم خرد شده دلم می خواد شیشه ی مانیتور رو بیارم پایین . خدا ببین کیا برا مردم تعیین تکلیف می کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حتما آن 49.3درصد طرفداران حضراتند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حالا خوبه حدود 15 میلیون اصن تو انتخابات شرکت نکردند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
هزار مثبت
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خب اون 49 درصد رو از کسایی که رای دادن حساب کردن آی کیو جان
ناشناس
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من به روحانی رای ندادم ولی میانه ای با اصول گرایان هم ندارم و الان از انتخاب روحانی هم خوشحالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
واي كاش جنگ شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جوهر مطلب در کلمه جوهر است . این رشته کلام را بگیرید همه چیز دستگیرتان می شود.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چی بگم که نگفتنش بهتر است
ولی شاید امام جمعه جدید برای مشهد مشکلات عمده ای رو حل کنه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چی میکشن مشهدی های !!!!
ناشناس
Canada
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مثلا جنتی و احمد خاتمی مال تهران هستن, تهرانیا چی میکشن؟ هیچی!
اصلا چند درصد ملت حرفای اینا رو میشنون؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
قبلا زیاد نماز جمعه میرفتم ولی از وقتی که ایشون اومده خدا رو شکر یک بار هم نرفتم.....
محرمعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما نشستی واسه خودت زندگیتو میکنی , اجاه خوه و شهریه دانشگاه و اینا نداری دلت خوشه , اینکه یه کاری کنی که خلق الله راحت زندگی کنن هنر ! نه اینکه چوب لای چرخ کسی که میخواد کار کنه بزاری !!
ناصر
United States of America
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این تفکر علم الهدائی، تفکری خطرناک است. همه اش القای جنگ و بگیر وببند است. اینها کبریت بدست دارند وارد انبار باروت می شوند.در تمام این متن چیزی جز تفرقه وچندپاره کردن ملت و کشور دیده نمی شود.
رزمنده وجانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگر بسیجی آن است که تومی خواهی باشد پس بهتر که من بسیجی نباشم بنا بر فرموده حضرت امام(ره)دخالت بسیج در دستجات سیاسی چه اصول گرا واصلاح طلب سم مهلک است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
5000 نفر كه عمليات انتحاري انجام بدهند = بروند روي مين اوه اوه اوه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من دیگه حرفی ندارم

گذشت سه ماه از استقرار دولت جدید اما تورم هنوز سرجایش است و تکان نخورده و مرغ نیز به کیلویی 7000 تومان رسیده
ید حواس مان جمع باشد که کم کاری و ناتوانی دیپلماسی امروز دولت یازدهم به گردن ما نیفتد آنچه که اکنون در سیاست خارجی ما شکل گرفته شکست خورده است؛
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یه جور میگه 3 ماه انگار 30 سال گذشته!!!
البته من 30 سال رو همینجوری گفتما. باور کنید منظور خاصی نداشتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این تورم نتیجه 8 سال شخم زدن اقتصاد کشور است. انتظار دارید در سه ماه چه اتفاقی بیافتد؟
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
انشااله آمپول ضد تورم که تزریق کنیم مسئله یک شبه حل میشه و تورم به زیر صفر میرسه!!!!!!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ممنون از تینکه فهمیدی دیگه نباید هرف بزنی لطف کن این سخن زیبا رو به هم فکرات منتقل کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ماشاالله سواد.اقانیما.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نه دیگه قول دادن چه آسان اما عمل نمودن چه مشکل!!!!
فعلا یارانتو نگیر پول آب و برق و گازم بیشتر رد کن بیاد تا بعدا ایشالله بنزین هم گرون بشه !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
يه خورده مطالعات اقتصادي خودت راببر بالا،آدم عاقل تغييرات نرخ تورم ،بيكاري توليد ناخالص ملي درحد 5/0% هم زمان طولاني مدتي راطلب ميكنه نه درحد 3 الي 4 ماه.ماكروفركه نيست.مشكلات اقتصادي ما مربوط به الآن نيست بلكه طي سالهاي متمادي شكل گرفت
Ali.M
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
پس چرا جناب آقای روحانی در مناظراتشون این طور بیان کردند :
رفع 100 روزه مشکلات اقتصادی
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای Ali.M روحانی گفت در صد روز اول گزارش کاملی و آمار دقیقی از وضیعت کشور ارایه میدم اونی که گفت در 100 روز اقتصاد رو درست میکنم جناب ولایتی بود الکی حرف دهن روحانی نذارید.
دماوند
United Arab Emirates
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اصلا با هیچیش کار ندارما! اما اینکه گفته بود ما علما...این آدمو میسوزونه!! تفاوت بین بعضی ها با علمای واقعی!!
قله دماوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نه بابا سوختن نداره حيف نيست براي اين جور چيزا بسوزي. عالمي که مغرورانه خودشو عالم بدونه داره خودشو جار ميزنه من از اينکه ايشون خودشو اينجوري اوني که هست معرفي ميکنه خوشحالم. مردم هم وجدان بيداري دارن و خوب قضاوت ميکنن.
ناشناس
Finland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نه تنها عالمه رفیقمون فروتنم هست!!!
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دیگه وقتی ایشون مردم مملکتت رو بزغاله خطاب میکنه تا آخرشو بخوون
ناشناس
Italy
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
براي تندروي هاتون بسيجي ها را خراب نكنيد
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بسیجی ها با تندروی توی مسیر همین آدم هم خودشون هم دنیا ما و هم آخرت خودشون را خراب کرده اند
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
همین سخنرانی ایشان نشانه شکست اصولگرایان است. اگر چنین نبود که دیگر لازم نبود که به این افراد قلیل روحیه داد که خودتان را نبازید.
باید مواظب این افراد بود چون برای رئس جمهور حالا حالاها برنامه دارند.
قله دماوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
موافقم. گل گفتي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منم موافقم ایول
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سلام
ایشون نماینده همه اصولگرایان نیست
فقط بخش کوچکی از اصولگرایان
لولوخان
Georgia
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعا هنوزهم کسی پیدا میشه تو توهم اینکه اگر روحانی 51 درصد رای اورده یعنی 49 درصد مخالف داره مونده باشه
هنوز توهم زده هستن بعضیا خدا شفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اتفاقا توهم رو شما زدید.
اگر اصولگرایان مانند همین آقای جلیلی و یا ولایتی به نفع قالیباف کنار می رفتند آن موقع می دید نتیجه انتخابات چه می شود.
ناشناس دوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب ناشناس جنس جليلي با ولايتي و قاليباف هم خيلي تفاوت داره جليلي اصلا اگه نبود شايد خيلي ها در انتخابات شرکت نميکردند. اين خواست خدا بود که ايشون کانديد بشه و مردم از ترس انتخاب او به روحاني راي بدن. دوره اعتماد به گردوي نشکسته گذشته ايشون که شکسته شده بود و مردم هم ميدونستن توش چيه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای ناشناس 15:25 از قضا متوهم های واقعی شمایید. رای شما همون چهارمیلیون جلیلی بود و بس. وگرنه اونهایی که به قالیباف و رضایی و ولایتی رای دادند هیچکدوم اصولگرایی به سبک شما جماعت و جناب علم الهدی و غیره رو قبول نداشتند ودنبال اعتدال و برنامه های کاندیداها برای نجات کشور از بحران دستپخت همفکران شما بودند. آقا بیدار شو لطفا. هرچند خودت رو به خواب زدی
ناشناس دوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب ناشناس
طبق تحلیل تقریباً معقولی که یکی از عقلای اصولگرا در روزهای آخر تبلیغات ارائه کرده بود:
اگر هرکدام از کاندیداهای اصولگرا انصراف میدادن همه آرائشون بطرف فرد مورد نظر جذب نمیشد و تعدادی از اونها جذب روحانی میشد .
و مطمئن باشید به همین خاطر بود که همشون تا آخر موندن به امید اینکه انتخابات به مرحله بعدی بکشه و جدال بین روحانی با یکی از آقایون باشه تا از این ستون تا اون ستون فرجی برسه !!! که نشد !؟!؟!؟!
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لولوخان ومحمد آقا وسایر دوستان اصلاحی ،بقول آقای غرضی رای آوردید نوش جان شما ولی به کشور خدمت کنیدو دنبال بهانه نباشید هر چه دارید رو کنید تاتاثیر خدماتتان را دیده واز شما بیشتر تشکر نمایندو به دوستان اصولگرایان توصیه می کنم اصلا انتقاد نکنند چون همیشه دوستان اصلاحی توان تحمل انتقاد را ندارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ناشناس 15:25
همه كانديداهاي رقيب روحاني رو هم 50 درصد رو نتونستن بدست يبارن. خبر داري؟؟!! يه ذره بيشتر مطالعه كن برادر. براي خودت ميگم. روزنامه بيشتر بخون. سايتهاي خبري بيشتر برو. اخبار بيشتر نگاه كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اونی که 5 درصد رای آورده چند در صد مخالف داره؟
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جناب آزاد همفکران شما انتقاد نمیکنند تخریب میکنند چوب لای چرخ دولت میذارن بخاطر منافع حزبی علیه منافع ملی اجماع کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
فكر نكرده 49 درصدي كه راي ندادن براي چي راي ندادن راي اونها رو هم به حساب خودشون ميزارند
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
واقیعيت همينه.
وقتی همه اصلاحطلبها و کارگزاران روی یک کاندیدا اجماع کردند، معلومه که مابقی آراء مخالف این گرئه ها هستند.
تازه بگذریم از اینکه این وسط مردمی هستند که از روی ناچاری و به خاطر وضعیت بد اقتصادی به روحانی رأی دادند.
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعا به بينش و درك و جامعه شناسي ايشان بايد بيست داد ......
اگر كسي تا آخر سخنراني ايشان در جلسه حضور داشت بايد به يك روانپزشك مراجعه كند چراكه از اول تا آخر حرفاي ايشان بدون منطق و فكر بودند حتي مصلحت نظام را هم در نظر نگرفته و نظر رهبر انقلاب را هم مثل هميشه با ديد و منش خودشون بيان كردند
تو سه ماه دولت قبلي هر ماه تورم بيداد ميكرد ولي حداقل همه چيز ثابت مونده و اگر علم الهدي فكر مي كند كه فقط سه ماه آخر دوره قبلي سونامي در اقتصاد ايجاد كرده خوب بايد گفت كه ايشان هفت سال و نه ماه خواب تشريف داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشان وفرزندانش همیشه در پر قو در خواب تشریف دارند...با برادران مخلصت برو ی سر به مدارس پایین شهرت بزن تا فقر را در عمق وجود ببینی اونوقت دنبال منافع حزبی نباشی...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشان هنوز هم خواب تشریف دارن بیدار شو حاجی تورم متوقف شده پاشو عمو جان ببین عزت به ایرانیان برگشته بیدار شو و ببین روحیه امید به جامعه تزریق شده چون خوابی نمیتونی ببینی که کشورهای جهان برای ارتباط با ایران با هم رقابت دارن
انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اره حاجی پاشو ببین چقدر آمریکا دولت تدبیر و امید رو کوچک شمرده طفلکی باهاش تماس میگیرن میگن کی بود کی بود اوباما نبود عجب عزتی !عجب امیدی! عجب رقابتی! واقعا آدم به این عقب ماندگی شما خنده اش میگیره
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
افرین به این همه غیب گویی ماشالله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فرق اصول گرا با افراطی خیلی زیادی آقایون علما!!!!!
ناشناس
Italy
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اونايي كه جنگ رفتند و از ميهن خود دفاع كردند دانشجوي بسيجي بودند نه بسيجي دانشجو . طرفداران شما گروه دوم هستند حضرت آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جانم به این بصیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لایک بسیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من خودم به بسیجی واقعی احترام می گذارم ولی برعکس به بسیجی های تندرو وتازه ایجاد شده نه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ بزن دست قشنگه را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
یک دنیا سخن در یک سطر
افرین
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
درود بر خاتمی و هاشمی وروحانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دلم واسه مشهدیا موسوزه
یه چی خواستوم یگوم ولی نمی گوم
شاماره
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اما من مگوم خدا صبرشون بده.
ناشناس
Romania
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
لوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خوب تحریکشون می کنی ناقولا! که فردا به جای کفش و تخم مرغ آهن قراضه پرتاب کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جلیلی اگه آدم خوش اندیشی بود: 1) درمونی برا مذاکرات بی نتیجه و تحریم زیادکنش پیدا می کرد
2) کاندیدای پستی نمیشد که خارج از توانش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو چی کار داری اومده بود ظرفیتش رو آزاد کنه !!!!!!
انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اتفاقا اگه استمرار داشت غرب را به زانو در میاورد و علت تحریم این بود که غرب در مذاکره کم میاره مثل شما که وقتی از تون انتقاد میشه فحاشی میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من از ترس اینکه جلیلی انتخاب نشود رای دادم
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جناب انصاف که تحلیلهای سیاسیت منو متحیر کرده (اتفاقا اگه استمرار داشت غرب را به زانو در میاورد و علت تحریم این بود که غرب در مذاکره کم میاره مثل شما که وقتی از تون انتقاد میشه فحاشی میکنین ) ببینم ما اونا رو تحریم کردیم یا غرب ما رو آخه یه چیزی بگو که کمی منطق درش باشه بعد از 8 سال چرا شما جماعت از رو نمیرید؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آره انصاف بي انصاف حداقل اسمت رو عوض كن اسمي بزار كه به شخصيتت بخوره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خیلی جالبه ایشون رسما دارن اعتراف می کنند که باید هر کاری انجام بدن و البته انجام میدن تا دولت نتونه کارشو به خوبی انجام نده. «تا به همین امروز دولت یازدهم شش نفر را در مشهد مقدس جهت تصدی پست استانداری تا مرز حکم دادن جلو برده است؛ اما نتوانسته از این میان شخصی را بر این مسند بنشاند مشخص است که اصولگرایی هنوز شکست نخورده است» ببخشید چرا نتونسته معرفی کنه؟ چون شما اجازه ندادید. به نظر شما این خلاف فرمایشات رهبری نیست که فرمودند همه باید به دولت کمک کنند؟ حالا شما دارید تمام تلاشتون رو برای زمین زدن دولت انجام میدید؟؟؟
بسیجی
United Arab Emirates
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای علم الهدی !!!! ما بسیجی ها نمیزاریم شما بر خلاف نظر رهبری حرکت کنید پس سعی کنید پشت سر رهبری باشید نه جلوی ایشان چون رفتار شما بر خلاف منویات رهبر معظم است
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پس معلوم شد هیچ کس هدفش ایران و مردم ایران نیست.فقط حزب و حزب بازی
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
از نظر ایشون دشمنان واقعی خود ملت ایران هستند که باید بیچارشون کرد..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
فقط منافع شخصي آقايان
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کل افراد حامی شما وافکار شما همان 4میلیون نفرند که تقریبا همگی تو انتخابات شرکت میکنند که میشود 7درصد واجدین شرایط پس93درصدد. مردم افکار شما رو قبول ندارند حالا حی مردن مردم کنید ضمن اینکه یادتان رفته که خود شما از مدافان احمدی نژاد بودید که این وضعیت آصف باررو برای کشور بوجود آورد رفیق شما 8سال زده کشور رو داقون کرده حالا. میگید 3ماهه چرا همه چیز درست نمیشه افرین به این انصاف. ضمنا شما دارید کد میدید برای ایجاد بحران مثل زمان خاتمی هر 9روز یک بحران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به نظرم درست نیست امام جمعه یک شهر از طیف و حزب خاصی رسما و علنا حمایت کنه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعا امیدوارم مسئولان نظام فکری به حال ما مشهدی ها بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشون امام جمعه همون طیف خاصه!
ایرانی
United Arab Emirates
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگر کمی با تامّل و دقت به حرف های ایشان توجه کنید، متوجه می شوید که این افراطیون و تندروها فقط شیفته ی قدرت اند و بس !...(اینکه در انتخابات فکر کنید اصولگرایان شکست خورده اند را من اصلا قبول ندارم در حال حاضر سه ماه است که دولت یازدهم مستقر شده و تمام تلاش خود را در حساس ترین نقطه کشور یعنی خراسان رضوی جهت تشکیل شورایی برای خود انجام داده اند؛ اما موفق نشده این یعنی ما اصولگرایان هنوز قدرت داریم.)...چقدر نگران قدرتند.خدا هدایتشان کند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خدا رو شکر هنوز خراسان رضوي پايگاه شماست. راستي آقا وقت کردين يه نگاه به صفحه حوادث روزنامه ها و آمار ها و حوادث اخلاقي شهر مشهد هم بندازيد و اينقدر مدعي نباشين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دیگه فرارو شورشو درآوردی چت شده همه خبرات کلی نظر غیر قابل انتشار داری خودسانسوری چرا می منی؟؟؟ اینو چاپ کن لااقل
ناشناخته
Japan
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
امیدوارم بتونید ثابت کنید
ناشناس
Finland
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
درورد بر خاتمی هاشمی و روحانی
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما اگر رای 4 میلیونی جلیلی تقسیم بر تعداد جمعت کنیم
4000000/75000000*100=0.53
درصد از کل جمیعت کشور ! بعد اینا قراره برن با امریکا بجنگن !به دولت اعتراض کنن و غیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ریاضی 20 !
4 میلیون از 75 میلیون میشه 0.5 درصد !!!!!!!!!!!!!؟
میشه 5.3 درصد !!
ناشناس
Brazil
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آراء آقاي جليلي:

11 درصد از كل آراء اخذ شده در انتخابات

8 درصد از واجدين حق رأي

5.5 درصد از كل جمعيت كشور

موارد بالا نكته خاصي ندارد. اعداد مشخصي است كه مبتني بر آمارهاي رسمي كشور قابل نتيجه‌گيري است.

نكته مهم، اعتماد به نفس حضرات و احساس خود اكثريت‌بيني آنهاست.

نكته بامزه‌تر اينكه اقليت 11 درصدي براي اكثريت 51 درصدي خط و نشان مي‌كشد و بايد و نبايد تعيين مي‌كند!
نیکو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ناشناس 16:22 که فکر میکنم از برزیل (!!) باشی. امثال شما را در ایران لازم داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بابا دوستمون که برزیل نیست با فیلتر شکن وارد شده.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آراء واقعی آقای جلیلی وقتی مشخص می شود که ستاد انتخاباتی ویژه ایشون یعنی صدا و سیما ازشون گرفته بشه.
خیلی از اون بنده خداهایی که به ایشون رای دادن فقط رادیو و تلویزیون نگاه می کردند.
صدا و سیما روزهای آخر فقط دیگه فقط اسم این بنده خدا رو نمی گفت ولی تمام آدرس های ایشون را می داد.
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
رضا جون هزارررررررررررررررررررررررررررتا لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نيكو اگرتو هم كمي باسواد باشي مي فهمي ايشان در كشور برزيل نيست بلكه از فيلترشكن اون كشور استفاده مي كنه باهوش!!!
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آدمهای ناب کشور کمند.
من به جلیلی رأی دادم و حالا میفهمم که چقدر ارزش ما نایابیم.
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جلیلی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد هم یعنی جلیلی و این سیکل ادامه داره حالا چه دو نفر چه 4 میلیون نفر
فکر کردید این افراد میتوانند مملکت رو آباد کنند؟! فقط یه پول نفتی باید باشه که نقاط ضعفشون رو بپوشاند وگرنه یه شرایطی مثل الان که پیش بیاد تازه ملت میفهمند خدمات گهربار این عزیزان چقدر زیاد بوده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سیکل نه سایکل
پایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خدا ایشالا بهت سلامتی بده چون مرگ کسی رو نمیخوام. اما خدا ریشه ی تفکر تو و امثال تو رو که فقط جوونا رو واسه رو مین رفتن میخوان نه واسه دوچرخه سواری و تفریح، تو هر کاری دخالت میکنن و کلا عملکرد محمود رو مثبت میبینن جز 6 ماه آخر، و انتظار دارن 3 ماهه همه چی حل بشه و با این تعصباتشون ک افتخار میکنن نذاشتن استاندار انتخاب بشه وو... فکر میکنن آمریکا یعنی کیسه بکس ک فقط ما قرار باهش بجنگیم فارغ از سایر مسایل و اینهمه تلاش موفقیت آمیز دولت در عرصه دیپلماسی رو ضعف میبینن، نابود کنه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
الهی آمین
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آمين يا رب العالمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بفرمایید اقای علم الهدی هم پاشنه اشیل دولت روحانی را شناخته است اما خود اقای روحانی هنوز متوجه اوضاع نیست
نهاوندیان طیب نیا و سیف اگر برکنار نشوند کار روحانی خیلی خیلی سخت خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این همان آقایی نیست که میگفت به جای مرغ اشکنه بخورید؟چی شده حالا دم از تورم میزند؟
الآن باید به جای اشکنه چی بخوریم حضرت آیت الله؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چقدر خود را قبول دارند دقت کنید. ماعلما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ایشون اگر جزو علماست من پرفسورم
ناشناس
Japan
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علما!!!!!!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بابا عالم ، یعنی خدایی از خنده ترکیدم
Admin
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای علم الهدی؛بیش از این از شما و امثال شما انتظاری نیست!
از کوزه همان برون تراورد که در اوست!!!
كمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب آقاي روحاني رئيس جمهور فهيم و با درايت پيش از اين فرمودند اين انتخابات بازنده اي نداشت. يعني اينكه مردم پيروز واقعي اين انتخابند. نميدانم چه اصراري وجود دارد كه ميان مردم خط كشي كنند؟ ايشان بايد از اينكه مردم در اين شرايط سخت و حساس كنار يكديگر قرار گرفته اند خوشحال باشد. براي ساختن برجهاي دو قلوي تجارت جهاني هزاران مهندس و كارشناس و كارگر بيش از ده سال تلاش كردند و عرق ريختند و صدها ميليون دلار در اين راه هزينه شد اما در كمتر از نيم ساعت ويران شد. ساختن هنر است و ارزش دارد. تخريب كه هنر نيست. اگر صادق باشيم به اين وجه از زندگي بيشتر اهميت مي دهيم و مي پردازيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
او در دولت قبلی توصیه می کرد اشکنه بخوریم الانم 5000 جوان از مشهد میخاد که بتونن رو مین بروند.
لابد در دولت قبلی قوانین اسلام مو به مو اجرا میشد و الان کنار گذاشته شده است!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
الان اگه جليلي رئيس جمهور بود دلار حداقل 4700تومن بود!!!!!!!!!
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بعد همین آقایان از تریبون های مقدس مس گفتند::

آمریکا داره نابود میشه و می بینید که هر روز دلارشون داره گرون و گرون تر میشه !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
در عوض ارزشها حفظ شده بود مدیران ارزشی هم سر کارشان البته منظورم آن ارزشها است ها !!!!!متوجه شدی آن ارزشها گرفتی یا نه ای بابا منظورم اون ارزشها ست اصلا هیچی معلومه که متوجه نیستی بی خیال بابا ...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خیلی جالبه ایشون رسما دارن اعتراف می کنند که باید هر کاری انجام بدن و البته انجام میدن تا دولت نتونه کارشو به خوبی انجام نده. «تا به همین امروز دولت یازدهم شش نفر را در مشهد مقدس جهت تصدی پست استانداری تا مرز حکم دادن جلو برده است؛ اما نتوانسته از این میان شخصی را بر این مسند بنشاند مشخص است که اصولگرایی هنوز شکست نخورده است» ببخشید چرا نتونسته معرفی کنه؟ چون شما اجازه ندادید. به نظر شما این خلاف فرمایشات رهبری نیست که فرمودند همه باید به دولت کمک کنند؟ حالا شما دارید تمام تلاشتون رو برای زمین زدن دولت انجام میدید؟؟؟
ناشناس
Australia
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
الان اون 51 درصد نشون دهنده یه جوهره بد هستن یعنی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به اضافه 20 میلیونی که رای ندادن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بسیجیا خوبه که اینو بخونن و بفهمن اینا بسیجی رو واسه چی می خوان!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
واسه روي مين ....مردم ازخنده عجب كاري براشون درنظر گرفتند هيچكس نيست بپرسه حاجي اول شما بسلامت بفرمائيد بعد ما
بسىيجى واقعى
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
معلوم شد واقا اينها تنها به منافع گروهى خود وابسطه ودلبسته اند واز سر استيصال ممكن است دست بهر عملى بزنند خدا خودش به داد اين مردم برسد،
حميدرضا
-
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من به آقاي جليلي راي نداده ام ضمن عرض احترام و ادب خدمت تمامي كانديداهاي رياست جمهوري و اعتقاد به اينكه همه آنان از نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ميباشند عرض ميكنم در صورتيكه نتنها آمريكا بلكه هركشوري ديگر نيز بخواهد به اين آب و خاك مقدس و عزيز جسارت و يا تجاوز نمايد به ميدان جنگ رفته و با او خواهم جنگيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حمید جان ما این رو توی اون 8 سال ثابت کرده ایم حالا هم که می خواهیم اون ویرانی ها رو بازسازی کنیم یکی رو تحمیل می کنند که 8 سال بدتر از صدام کار کنه
عجب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
الان دیگه جنگ نیاز به خط و مقدم و اینجور چیزا نداره باید معلومات و سواد داشته باشی تا بتونی بری با پیشرفته ترین تجهیزات مقابله کنی دیگه خبری از خاکریزو این حرفها نیست پس هرکسی رو دیگه راه نمیدن جبهه فقط افراد باسواد و تحصیلکرده نه شما !!!
یک اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نماز جمعه تریبونی الهی و فراجناحی است و امام جمعه به هیچ عنوان نباید جناحی عمل کند تا چه رسد به این که رسما به طرفداری از جناحی برخیزد و بسیج را که باید فراجناحی باشد را به کار جناحی دعوت نماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
درود بر خاتمی هاشمی و روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اقای علم الهدی مطمئن باشید هیچ کدام از اینبسیجیان که شما از انها بعنوان مبارزان خط اول در جنگ احتمالی نام بردید نخواهند بود چون انه صرف جهت استفاده از مزایای سهمیه در قبولی دانشگاه ویا معافیتدر خدمت سربازی بعضویت در امدند
ناشناس
Finland
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دقیقا بذرپاش نمود کامل این افراد هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خیلی وقته دیگه کامنت سوزش و آب نمیبینم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
5000 بسیجی که هر کاری گفتیم بدون چون و چرا انجام بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
فكرنكنم به 50 نفر هم برسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به حاج اقابفرماييد مردم اشكنه بخورند
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بعضی ها کله شقی را با انقلابی گری اشتباه گرفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حاج آقا یعنی ما جوان و پر انرژی نیستيم؟ يعنی پیر پاتالا رفتن به روحانی رأی دادن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علما؟؟؟ حاجی نوشابه چند؟؟
پس علما شدین و باقی مردم کاو و گوساله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مردم همچنان خس و خاشاک هستند !!!!!!!
مگه قبلا نمی گفتند روشنفکران ما بزغاله هستند؟؟؟
رزمنده سابق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب علم الهدی ...
چرا شما فکر میکنید نماینده تام الاختیار رزمندگان ، بسیجیان و فرزندان شهدا هستید و میتوانید از جانب همه اظهار نظر کنید و هرچه از دهان مبارکتان بیرون میاد به ماها نسبت بدین ؟؟؟؟؟
آقا جان حرف خودتان را بزنید و از دیگران مایه نگذارید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعيت اينه كه شما تنها همون 4 ميليون رو داريد بسياري از راي دهندگان نه رو به 8 سال دولت شما كه مورد نقد حداقل 6 كانديداي رياست جمهوري داشتند ، دادند. آراي حاميان آقاي روحاني 90 درصد اين آمار اگر قاليباف هم راي مي آورد به زير 80 درصد نمي رسيد. چرا كه راي به قاليباف ، رضايي، و ولايتي و غرضي راي به اصولگرايي نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ازاين 4 ميليون هم گمان نمي كنم 10 نفر شون هم حاضر به چنين فداكاري باشند كه خودشان را روي مين بياندازند
رهايي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اصلا دليل اينكه 8 كانديدا براي رياست جمهوري معرفي شدند همين بود كه راي به جريان نزديك به اصلاح طلبي قاطع و بالا نباشه. اينو جلبك هم ميفهمه. بنابراين اگر 3 يا 4 نفر كانديد داشتيم راي روحاني قطعا بالاي 70 درصد ميشد. درك اين نكته خيلي سخت نيست!
ٌصبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پيش از اين وقتي مرغ گران مي شد مي گفتيد كه بريد اشگنه بخوريد نون و پياز بخوريد. اما حالا يادتون اومده كه مرغ گرونه! عجيبا غريبا!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مگر نه اینکه امام جمعه به عنوان نماینده رهبری باید پدرانه رفتار کندتا عموم مردم به وی اقبال کنند ، رفتار ایشان تندتر از لیدر یک جناح سیاسی است ، با رفتار ایشان خراسان رضوی که نه کل کشور آلوده درگیری و حوادث می شود ، این موضع تندتر از مواضع 8 ساله با دولت قبلی است حاج آقا یادش رفته ( لا تجرمنکم شنئان قوم الا تعدلو . اعدلوا هو اقربکم لتقوی.....)
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اقای محترم مگر نمی گویی "اقای روحانی هیچ کس رابه اندازه رهبری قبول ندارد "ورهبری نیز بارها اعتمادشان به دولت وشخص اقای روحانی را اعلام کرده اند .پس این چه کینه ای است که شما سنگ اندازی های مقابل حرکت های اصلاحی دولت راافتخار خود میدانید.وانتخاب نشدن استاندار را قدرت خود! ارای 18 میلیونی دکترروحانی را نصف رای مردم ورای 4 میلیونی دکتر جلیلی را منصوب به انقلابیون میدانید.کمی به خودایید وانصاف رااگرداریدسرلوحه صحبت ها وقضاوتهای خودقراردهید ."رب اشرح لی صدری و... امین.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یعنی واقعا دلم برای مشهدی ها می سوزه این از امام جمعه اش اونم از نماینده ی نظامی شون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دلت براي تهرانيها هم بسوزه همچين آش دهن سوزي ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
عجب جوهره اى كه هشت سال بر مملكت حكم راند
!!!!!!!!!
بی خیال
Canada
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بیایید در کنار هم زندگی کنیم عزیزان وطن
جرجیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
....... زنده باد جليلی .......
گیتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اخوی همت کن منفی هارا بشمار شاید متوجه بعضی مطلب شدی.
رضا
Sweden
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این دو تا از قلم افتاده بود :اشکنه بخورید -پیروزی تیم فوتبال ، پیروزی اسلام بود ..
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای علم الهدی لطف کنند به آمار غیر قابل انتشار توجه کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
انصافاً "ما علما" رو بجا فرمودند
احمد
Germany
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
باز هم خوبه خودش قبول داره كه اين تفكر تو ايران 4 ميليون بيشتر طرفدار نداره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
موضوع اينه كه فكر مي كنه اونهايي هم راي ندادند همفكر ايشان هستند امازهي خيال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نمی دانم چرا بعضی از روحانیون فکر می کنند در مورد همه مسائل سیاسی ، اجتماعی صاحب نظر هستند اقای علم الهدی برو تو حوزه دنبال درس وبحث .
ٌصبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پيش از اين وقتي مرغ گران مي شد مي گفتيد كه بريد اشگنه بخوريد نون و پياز بخوريد. اما حالا يادتون اومده كه مرغ گرونه! عجيبا غريبا!!!!
مجتبی
Germany
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشون میگن کسانی که به جلیلی رای دادن اگرجنگ بشه میرن روی مین
حاج آقا من تخریب چی دوران جنگم و اکثر رفیقام شهید شدن به احمدی نژاد هم رای ندادم و الان هم به جلیلی رای ندادم و اگر جنگ بشه خدای ناکرده بازم به جبهه میرم و اگه لازم باشه رو مین هم میرم
پس درست صحبت کن و تهمت به این ملت شریف و شهید پرور نزن
من یه چیز رو میدونم که ممکنه افرادی که به جلیلی رای دادن رو مین برن و بخدا بیشتر از اون افرادی که به روحانی و قالیباف و بقیه رای دادن هم روی مین میرن ولی تو چی رو مین میری و خیلی از امثال تو رو مین میرن!!!!!!!
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
معلومه که نمیرن آخه اونها از علما !!!!!!!!! هستند
نیکو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مجتبی جان، من و تو که از بسیجی های زمان جنگ هستیم دلمون از این علماء خون است.ما بهتر می دانیم که اینها چیزی از جبهه و جنگ سرشان نمی شد. اینها همواره نان خور نعمات(!!) جنگ بوده اند.
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اینو شریعتمداری و 3.4 نفر دیگه ی هفته برن مرخصی 90 درصد مشکلات حله
ebrahim
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چون مقام معظم رهبری نقش پدر دلسوز را برای همه گروهها باید داشته باشند، به جلیلی پس از چهار میلیون رایی که کسب کرد گفتند: «این چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است» و برای دلداری به اقای جلیلی و طرفداران ده درصدی انها فرموده اند. وگرنه 50% هم که به اقای روحانی رای دادند از نظر معظم له دور نیستند و جوهره محسوب میشوند.
ناشناس
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شش ماه آخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جهانبینی تا نوک بینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چه سنگدل است سيري که گرسنه اي را نصيحت مي کند تا درد گرسنگي را تحمل کنند (جبران خليل جبران) درود بر منطق و اعتدال
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین 1000000000000 لایک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است».
همین جوهره هست که پدر این ملت را درآورده
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پيشنهاد ميدم از علم الهدي بخواهيم تا يك لشگر آماده كنند و ايران را از دست مردم ايران نجات دهند
اين چه افكاري است ايشان در حال تفرقه افكني است يكي نيست جلوي اين آدم را بگيرد مگر ملت شده موش آزمايشگاهي كه هر كسي خواست واسه خودش طرفدار جمع كند و به ملت بتازد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقا من یه سوال دارم جان مادرتون هر کی میدونه جواب بده این جلیلی رو کی علم کرد؟از کجا سبز شد؟ کی فکر کرد به درد ریاست جمهوری میخوره؟ ها ها ها ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
همون نابغه هائی که محمود خان رو کشف کردند.
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای علم الهدی که خود را از قشر علما می دانند چرا آنموقع که همه چیز سر به فلک داشت در کنجی بودند و سکوت کرده بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سکوت نکرده بودند گفتند بروید اشکنه پیاز بخورید این قدر هم غر نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد.
مجتبی
Germany
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فرارو دستت درد نکنه نظر منو کمتر از 10 دقیقه ثبت کردی و سعی میکنی همه نظرات رو خارج از گرایشهای سیاسیشون ارائه بدی خدا وکیلی از خیلی از سایتها بهتر عمل میکنی نمرت 20
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حاج آقا شما شکسته نفسی کردی که خودت را جزو علما حساب کردی !
مصطفي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با وجود چنين علمائي هنوز از رونق اين ملك نااميديد
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
والله ما در جنگ و بعد از آن نزدیک 7 سال بسیجی بودم ودر جبهه شرکت داشتیم و کمترین حقوق را میگرفتیم و صدایمون در نیامد لفت و لیس هم نداشتیم والله این تندروها که به اسم بسیج دست به اعمال خشونت آمیز میزنند از ما نیستند بسیجی را فدای حرص وولع خود نکنید بسیج همین مردم عادی بودند که در جبهه ها شرکت میکردند ما طرفدار دولت امید هستیم و از تندروهای کیهان و پایداری و سایرین که در مجلس از اسم مقدس بسیج برای امیال خود استفاده میکنند تبری میجوئیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
منم همینطور بهنام
بخاطر رفتار آقایان با مردم من خجالت می کشم به فرزندانم بگویم که منم سالیان سال بسیجی بودم و بی هیچ ادعایی از وطنم دفاع کردم به قران بغض گلویم را گرفته واقعا چی بودیم و چی شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
كينه از سر و روي اين اقا مي بارد . بارها شده در روز جمعه در مشهد مقدس بسر مي بردم ولي از ديدن و حرفهاي از روي عصبانيت و كينه ورزي زده مي شود حاضرنشدم لحظه اي درنگ كرده و به انها گوش بدهم . ايا اگر ادم ميانه رو و معتدل بود هزاران نفر مثل بنده مجذوب نمي شد؟دقت كنيد ان همه زوار در حال قدم ردن هستند و 5درصد مردم نشسته اند . چرا كسي عبرت نمي گيرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چه خوب میشد اگه فر ارو حرفهای هرکسی رو چا پ نمیکرد و علم الهدی ها رو بزرگ جلوه نمیداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اتفاقاً خوبه چون ماهیت وجودیشون کاملاً برای همه روشن میشه.
حامی دولت
United Arab Emirates
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این طور دولت رو تخریب کردن واقعا سابقه نداره !معلوم میش فقط مردم از این انتخاب راضی وخوشحال شدند وباید همین مردم تا آخر از این دولت مظلوم حمایت کنند . درود به روحانی که بین مسئولین نظام هم مظلومه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشون دوس داره هر روز یه شوخی کنه. سخت نمی گیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من ایشان رو دوست دارم و آدم عالمی هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
علم و دانش از سخنان گرانبارشان کاملاً معلومه!!!!!!!!!!!
MM
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ازرونی شما
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
etefaghan khodesham khodesho kheili doos dare fekram mikone ke alemeh
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
خدا شما رو به هم ببخشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علما!!! تواضع ایشان مرا کشته!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو رو خدا بس کنید ، 8 سال مملکت رو دادیم دست این چهارمیلیون شما دیدیم که چطور دادنش دست اجنبی های کمونیست و به همه ریشه های اقتصادی و فرهنگی آتش کشیدند ، حالا شما ها شدید ایثار گر !!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کشورما 8سال گرفتار صدام بود و8سال هم گرفتار محموداینکه هنوز زنده ایم ونفس میکشیم معجزه است وخداراشکراما خدایا مارا گرفتار این گروه طالبان نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آمین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگر از اصول گرایی 3000 میلیارد تومان اختلاس را از عمکرد کرد خودبدانند . اشغال سفارت انگلیس را از کار های مثبت ارزیاتی کنند. از 700 میلیارد دلار که به باد فنا دادهاند باز خواست بشود ابنقد شاخه وشونه نمیکشند. خوب آدم یکمقدار حیا هم داشته باشد
نیکو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این ها همان گروهی هستند که در دوره اول آقای خاتمی می گفتند دولت ایشان 6 ماهه ساقط می شود.
انها همان هائی هستند که امام در باره شان فرموده بودند" عرضه گرداندن یک نانوائی را هم ندارند".
رأی جلیلی هم سقف پایگاه اجتمائی اینها را نشان میدهد.
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نیکو جان! خیلی دور ور ندار! بالاخره اینا که میگی،8 سال سر قدرت بودند و دیر یا زود دوباره باز میگردند. بهتره ناشکری نکنیم
mohammad
United Arab Emirates
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دیدار به قیامت.سر پل صراط میبینمت حاج اقا!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آخییییییییی!!! طفلک احمدی نژاد!! همین شش ماه آخر فرمان هدایت مملکت از دستش در رفت ومملکت را به این روز انداخت!!نخیر آقای علما!عملکرد هشت ساله ایشان مملکت را به این روز انداخته است
محمد
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عزیزم اون طفلک 6 ماه حق و حقوقات حضرات رو نتونست یا نخواست تامین کنه
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقا مي خواهند خراب كاري هاي 8 ساله رو يه شبه درست كنند.
آقايون كساني هستند كه براي منافع حزبي شون حاضرند سنگ اندازي در راه پيشرفت مملكت كنند... بعد هم ادعاشون ميشه كه براي خدا كار مي كنند.
بوشهري
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فقط ميكم بخدا خيلي روداري _اشكنه يادت رفته _كه الان ميكي اكر دولت اصولكرا به مسند قدرت بود درمورد قيمت 7000توماني مرغ ازش جواب ميخواستيم _بس كي بود كفت اشكنه بخوريد حالش ببريد _دوستان دلم ميخواد ازحرفهاي اين آقا خودمو دار بزنم_
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بنظر من ایشان خیلی شفاف و بی پرده سخن می گویند و این بهتر از وضعیت کسانی است که مخفیانه چوب لای چرخ دولت گذاشته و منتظر فرصت اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اونوقت منظورت کیان
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آنچه که امروز اقتصاد ما را این چنین دچار بحران کرده است عملکرد ضعیف احمدی نژاد در شش ماه آخر دوران ریاست جمهوری اش بود.


تنها حرف بدردبخورش
شریعتمداری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من به عنوان یه اصولگرا از فرارو تشکر می کنم که گفتمان ما رو تبلیغ می کنه . عمرا خبرای کیهان نمی تونه به اندازه این سایت در تبلیغ گفتمان ما تاثیر بذاره
ناشناس
Finland
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برا تبلیغ که کای تریبون در اختیار دارید،مهم اینه مه مخاطب ندارید جانم.زیاد حرف می زنید اما گوش شنوایی واسه حرفاتون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ناشناس اول به جاترین و زیباترین جواب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
البته که دکتر جلیلی اگه پرونده ی هسته ای رو حل میکرد الان رئیس جمهور بود.دلیل رای مردم به دکتر روحانی تاکید ایشون برحل پرونده ی هسته ای ولغو تحریم ها بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چه انتظاري داريد از كسي كه نه تحصيلات اقتصادي دارد نه سياسي نه اجتماعي ، حرف درستي بزند. اينان قوم فشار هستند براي حداكثر كردن منافعشان. ببينيد با چه افتخار مي گويد نگذاشتم استاندار انتخاب كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نه بابا خودش میگه از علماست !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فکر نکنم دیگه اصول گرایان بتوانند به مردم کمک کنند و مملکت داری کنند چون همیشه تورم زا بودند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اولا جناب !فرارو نميدونم چرا ازده ها كامنت من تابحال يكيشو هم نذاشتي؟ خوب منلابد براي خودم
مينويسم
اما جناب ما علما !!!!! واقعا كه !
به اين صراحت اعتراف به گذاشتن
چوب لاي چرخ دولت رو بهت تبريك
ميگم!خوبه كه اينقدرمردونگي داري .ضمنا خداييش يه بارميتوني
حرفاي خودتو دوباره گوش بدي؟
راستي يادت باشه اگه روحاني ميرفت مرحله دوم كه كولاك ميكرد
دليل اينو ميتوني ازعلما پپرسي.
البته نه اون علمايي كه مثل خودت باشن!
ناشناس
Iraq
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من از این انتخابات این نتیجه رو گرفتم که حدااااااااقل 87٪ مردم با افکااااااااار جلیلی محالفند. حالا شما ثابت کم من اشتباه می کنم.
خیلی ساده است رای جلیلی رو تقسیم کن به کل آرای داده شده ! اما اگر کسایی که رای ندادن رو هم به عنوان مخالف دیدگان این آقا بدونیم که میشه حدود 95٪.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
توی این 8 سال هرچه دادزدیم نفهمیدی قیمت کالاها چطور گران می شود اما تو این 3 ماه خوب زود فهمیدی.راه مملکت داری چنگ و مقابل هم ایستادان نیست فکر و کار و تفاهم است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دوره دوم روحانی با رای وحشتناک بالایی پیروز میشه.
وحشتناک برای افراطی ها
ناشناس
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
سرجمع شون چهار میلیون طرفدار دارند چه پزی می دن واقعا پررویی هم حدی داره
ناشناس
Nepal
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
"آنچه که امروز اقتصاد ما را این چنین دچار بحران کرده است عملکرد ضعیف احمدی نژاد در شش ماه آخر دوران ریاست جمهوری اش بود"،
دزدی 3000 هزار میلیارد مال شش ماه آخر بود؟؟؟
انحلال سازمان بودجه و برنامه مال شش ماه آخر بود؟؟؟
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
هشت سال تمامی ارکان قدرت دست شما اصول گرایان بود تورم را به بیش از چهل درصد رساندی دیگر سایر گلهایی که بر سر مردم زدید بماند برای بعدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما اشکنه برای مردم سفارش بده. دست از سر مشهدی ها بردار بذار زندگی کنند. اینقدر دو دستگی راه نینداز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب از اینکه ما رای دهندگان به آقای روحانی را گوساله، خس و خاشاک ننامیدی متشکرم!
علي
Germany
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به نظرم درست نیست امام جمعه یک شهر از طیف و حزب خاصی رسما و علنا حمایت کنه
علي
Germany
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به نظرم درست نیست امام جمعه یک شهر از طیف و حزب خاصی رسما و علنا حمایت کنه
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فرارو واقعا برات متاسفام که بیخود و بیجهت سانسور میکنی در حالی که در نظرمن هیچگونه توهینی نبود واقعا متاسفم...
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این تورم 40درصد محصول 3 سال رفتار بسیار غلط دولت در انتشار پول بدون پشتوانه و اجرای غلط طرح یارانه هااست واگر دولت فعلی درست عمل کنه حداقل یکسال زمان می بره تا تورم به 15درصد برسه
ناشناس
Germany
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایا از کسی که چهار سال پیش مردم را گوساله وبزغاله خواند بیشتر از این باید انتظار داشت
ناشناس
-
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این دفعه اول نیست که ایشان خودشوعالم حساب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
۸ سال اقتصاد را نابود کردند و کک ایشان نگزید.حالا در مدت ۳ ماه ایشان انتظار دارند معجزه شود.مرغ ۱۰ هزار تومان هم بشود ملت داغ یک اه را به دل شما می نشاند وبرای موفقیت روحانی دعا می کند .شما به فکر استغفار و تفکرات غیر واقعی خود باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منتظرانتخابات مجلس باشید.اونوقت به طور کامل حرف مردم رومتوجه میشید.
محسن
United States of America
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جدا متاسفم از این طرز فکر حاج اقا ایشان اصلا به ایده و نظر مردم بی اعتنایی میکنند اگر در باره این اقا یک نظر سنجی انجام بشه بعد میفهمند که با این حیبت هیچ محبوبیتی ندارند
سجاد
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای علم الهدی لطفا مواظب حرف زدنتان باشید!!
آخر این حرف های تفرقه آمیز از کسی مثل شما که در چنین مقامی هستید دور از انتظار است!
شما با این حرف هایتان نشان دادید که فقط هدفتان تخریب دولت و ناکارآمد نشون دادن اونه!!
ضمنا یادتون باشه آقای جلیلی هم بیش از ده در صد آرا رو همراه خود نداشت!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حاج آقای محترم:مگر به فرمایش امام راحل میزان رای ملت نیست؟ پس از چه چیزی ناراحتی؟اکثریت دوست دارند کشور جور دیگه ایی بچرخه اگه تو نمی پسندی برای خودت یه فکری بکن.چون این مشکل توست.
موحدنيا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بنده ازسال56طلبه هستم زمان جنگ زيادجبهه رفتم جانبازم الان هم بسيجى فعالم رأى بجناب روحانى دادم ويک حرف هم. از حرفهاى زياد علم الهدا وامسال او را که هشت سال مملکت را دادند دست احمدينژاد تاخرابش کند را قبول ندارم ندارم وندار..........م
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علماء؟؟
علیرضا
Germany
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
8 سال مملت دست سما و همفکران شما بود و مملکت رو یه قهقرا بردید ؛ حالا به فکر مرغ کیلویی 7000 تومان افتادید ، حاج آقا اشکنه بخورید آروم می شوید
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
وقتی احمدی نژاد دولت را تحویل داد مرغ کیلویی 4200 تومان بود. این کیلویی هفت تومان حاصل کار دولت بی تدبیر یازدهم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
محمد مهدی حان! منظورت مرغ یخ زده سهمیه ای بود؟! ایشون دو سه ماه پیش دولتو تحویل داده هنوز دلار 4 تومنی را فراموش نکرده ایم! کمی انصاف هم خوبه!
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کاشکی ایشون هم کاندید ریاست جمهوری میشد تا معلوم بشه حرفاش چقدر خریدار داره.تو همون خاسان چند نفر بهش رای میدن تا بعدا مدعی بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگر آن چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است. پس آنانی که رای ندادند و آنانی که به روحانی رای دادند نشانگر چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خدا بیامرزه آیت ا... عبادی امام جمعه قبلی مشهد رو . عجب انسان شریف و مردم دوستی بود. مشدی های طفلی چی میکشن الان ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشان خودشونو جزء علما میدونند ! در حالیکه اجله علماء راستین و اهل ورع اعلی مرتبه ای که برای خود قائل بودند طلبگی بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بعضی ها تا کی می خوان پست خودشون را داشته باشند؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما علما!!!راستی عالم جان.مردم بزغاله چطورن؟اشکنه میخوری هنوز؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دلم می خواد به آمار کامنتهای منتشر نشده یه اشاره کرده و یادی از چیکیده ی همه آنها کرده باشم! فقط همین
چراغ بدست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تورم چهل پنجاهی احمدی نژاد رو میگه چرا سه ماهه صفر نشده ؟؟؟؟ سرم رو زدم به دیوار....آخخخخخخخ
مسعود
Germany
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
راي جليللي متعلق به طلبه ها دانشجوها و جوانان پرشور بود؟! خودم شاهد بودم كه در مساجد چقدر روي مخ اين پيرمردها و پيرزنها كار مي كردند تا به جليلي راي بدهند.!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من طلبه هستم وهرگز به افرادی مانند جلیلی رأی نمی دهم رأیم روحانی بوده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
راست ميگويد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
وقتی کامنتا رو میخونی به وضوح میبینی طرفداران روحانی بیشتر از بقیه دارن میسوزن و میشه گفت دارن خودشون رو جرواجر میکنن بابا بی خیال کمی آروم باشید چه خبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
از صحبتهاي علم الهدي و ادبيات جوجه سانديس خوراني مثل تو معلومه کي جلز و ولز ميکنه با تخريب و تهديد چهار ميليون راي جمع کردين بسه فعلا برين جلو ببينيم کجا رو ميگيرين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
طرفداران روحانی !!!!!! فکر می کنی روحانی پسر خاله اونایی است که بهش رای دادن . مردم فقط دنبال کسی رفتند که حرفشون رو بفهمه نه مثل کسانی که فقط دنبال منافع حزبی و ایضا فردی هستند و گاها مردم را بزغاله خوانده اند.
شهروند
United States of America
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
قياس به نفس مىفرماييد قربون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چي شد ؟ چي گفت اين آقاي علم الهدي ؟ گفت مرغ شده 7000 تومن ؟ عجب بنده خدا همين چهار ، پنج ماه پيش بود كه دستور مستطاب طبخ اشكنه درجه يك شما در اقصي نقاط ايران غوغا به پا كرده بود و شما مرغ خوران را با بهترين جملات نواخته بوديد كه ؟ حالا مرغ براي شما مهم شد ؟ بابا بنازم . . .
رضا
United Arab Emirates
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ببینید ایشان تصریح می کند برای خراسان دولت شش استاندار معرفی کرده و آقای علم الهدی و اعوان و انصار ایشان نگذاشته اند تا استاندار جدید معرفی شود! اینها توصیه رهبری مبنی بر کمک به دولت را چگونه عمل می کنند؟ ما مشهدی ها خیلی بدبختیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
فقط باید گفت متاسفیم از اینکه میکرفون در اختیار بعضی ها میباشد
ناشناس
Australia
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
"تا به همین امروز دولت یازدهم شش نفر را در مشهد مقدس جهت تصدی پست استانداری تا مرز حکم دادن جلو برده است؛ اما نتوانسته از این میان شخصی را بر این مسند بنشاند مشخص است که اصولگرایی هنوز شکست نخورده است این عملیات روانی است که اصلاح طلبان راه انداخته اند تا اصولگرایان را منزوی کنند."
واقعا داری به این افتخار میکنی؟ به اینکه نمیذارین دولت کارشو انجام بده و بهش فشار میارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عالم حنجره اش رو براي اهداف باند زور و چماق پاره نميکنه، عالم ميسوزه تا شمع راه بنده هاي خدا باشه.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
روزهای انزوا نزدیک است. هر چه جولان داده اید با جان و مال و میراث و فرهنگ این کشور بازی کرده اید بس است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اين حرف هاي ايشان خيانت به مملكت و دولت است عجيب است كه اين آقا را بركنار نمي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج آقا تازه مفاهیم اصلاح طلبی را به خوبی درک نموده اند که باید انتقاد کرد اما توهین نکرد و ضمنا حاج آقا زمان گرانی ها کجا بودید؟ و توقع دارید که گندهای 8 ساله با 4 ماه حل شود؟؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
(دولتی که سر کار آمده 49.3درصد رای مردم را با خود ندارد) جالبه ارائ كساني را كه راي ندادهاند به نفع خود مصادره ميكنند بس كنيد اين حرفها را دستتان رو شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
با وجود افرادى مثل اقاى اعلم الهدى صفهاى نماز جمعه هر دفعه خالى تر از دفعه قبلش مىشود
ننه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدا به داد این مملکت برسه با این عالمانش که هر روز و هر شب دم از خدا و پیغنبر میزنند آقای علم الهدی گرانی پدر این ملت را در آورده اعتیا د و طلاق بزهکاری تو مملکت اسلامی بیداد میکنه مگه وقت زدن این حرفهاست تو را به قران بگذارید این دولت به درد بی درمان این ملت برسه خواهش میکنم آقای علم الهدی یه کمی وقت بگذارید و میان ملت بیاید میبینید مردم با چه مشکلات عظیمی روبرو هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بحث اصول گرا و اصلاح طلب نیست! بحث این است که چه گروهی و تفکری باعث شده ملت ایران به خاک سیاه بنشیند نه اینکه فکر کنید اقتصادش نابودش، بلکه فرهنگ، دین و دیانت، آبرو، عزت جهان و هزاران خصیصه شایسته دیگر این ملت طی زمامداری کدام گروه نابود شد یا به نابودی کشیده شد؟ به این بیاندیشیم و در راه اصلاح آن عمل کنیم
متاسفانه مردم مشهد به مساله انتخابات شورای شهری بی توجهی کردند حال خواهید دید که طی این 4 سال این شهر نیز نابود خواهد شد
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به حاج اقا و دوستانشا یه توصیه دارم واقعا اگه به خدا و اخرت اونطوری که خودشون برای مردم وعظ میکنن اعتقاد دارن سعی کنن از جانب خودشون حرف بزنن نه از جانب مردم
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما برو اشکنه ات بخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به نظر بنده اين آقا با اين ديدگاهها ؛ شرايط امامت جماعتشان جاي سوال وترديد جدي است !!!!!!!!!!!!!!واقعا كه...
رزمنده وجانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دون شان امام جمعه ونماینده رهبری معظم انقلاب است که علنا از جریان خاص سیاسی حمایت کند وبزرگترین توهین به بسیج هم این است که بسیج را حامیان بی چون وچرای یک جریان خاص قلمداد کنند .حضرت امام (ره)فر مودند نیروهای نظامی وبسیج در جر یانات سیاسی وارد نشوند سم مهلک است برای آنان ،اگر امام امروز بود یک نهیبی به این ایت ا... می زد که همه حساب کار دستشان باشد متا سفانه بر خی بسیج را حیاط خلوت خویش برای کسب قدرت فر ض می کنند .
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خراب کردن در زمان کم انجام میشود و درست کردن اصولی آن زمان بر است شما خودتان نیز بهتر می دانید 8 سال زمان زیادی بود شما در این مدت برای اعتلای کشور چند بار انتقاد کردید؟ شما معیار ارزشی بودن را همچنان در طیف و گروه بندیهای مجازی می دانید متاسفانه از نظر شما هر کسی با پیشنیه در جناح اصولگرایی باشد محترم ولی فردی که دلسوز و متقی مدیر و مدبر باشد اما سلیقه شما و امثال شما ها را نپسندد انسان ضد ارزشی است لطفاَ از خدا بترسید و از تریبون هایی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است برای تخریب دین و بی اعتمادی جوانان به نظام استفاده نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دانشجوی بسیجی باید از آن نوع بسیجیانی باشند که حاضر می شوند بروند به روی مین.
آقاي اعلم الهذي هر وقت اول شما رفتيد روي مين بعد ما دانشجوها ميريم ضمنا راي به جليلي راي پير زنها وپير مردهاي بي سواد و متعصب بود نه دانشجوها لطفا به دانشجوها جسارت نكنيد بشينيد تا حليلي دور بعد با چهار مليون راي رئيس حمهور شما بشه ميشه ميشه مگه نه
ناشناس
United States of America
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج اقا راست گفه این بسیجی هایی که ایشان فرمودند در شهر ها عقبه جنگ را حفظ می کنند و ان بسیجی هایی که ادعایی ندارند در خط مقدم خواهند جنگید ، خیلی متاسفم که این اقایان چرا اینقدر بسیج و بسیجی را از چشم مردم می اندازند ، حاج اقا من خودم بسیجی ام و جبهه رفتم اما نه تورا قبول دارم نه افکار خاکستری شما را و نه این مغز شسته هایی که شما دور خودت جمع کردی اما بدان بسیجیم و پیرو خط امام ( ره ) .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چرا بعضی انسانها اینقدر مغرور واز خود راضی هستند توی این هشت سال مردم را به روز سیاه نشونده ولی باز دم از قهرمانی میزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج اقا جنابعالی نیز دربدترشدن اوضاع اقتصادی شریک هستید باید پاسخگو باشید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سنگ پای قزوین به گریه افتاد.....
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج آقا افزایش حجم نقدینگی به چند ین برابر و بی انظباطی پولی و اقتصادی دولتی که شما پشتیبانش بودید عامل اصلی تورم است و عوارض آن بزودی بر طرف نمی شود بیان اینکه هنوز تورم هست از جانب شما یا عدم آگاهی ساده ترین مناسبات اقتصاد است و یا خدای ناکرده میدانید ولی برای آن جوانان پاک طوری دیگر می خواهید بیان کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تورم بالاست چون شماها در 8 سال گذشته کشور را تامرز ورشکستگی پیش برده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما!!!!!!!!!!!
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اين آقا نميدانم آشنايي با فضاي مجازي دارند اگر نداره از مشاوران كمك بگيره كامنت هاي بالا را بخونه بفهمه چقدر خواستار در جامعه داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج آقا شما كه توقع داريد بسيجيا برن روي مين خودتون هم كه انشاالله پاش بيفته ميرويد روي مين ديگه نه؟ يا مصلحت ايجاب ميكنه شما براي اسلام ذخيره بمونيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ایشون و خیلیایه دیگه که نه خودشون جبهه رفتن نه فرزندانشون همیشه ذخیره بودن و میمونند.
نوید
United Arab Emirates
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سلام.کی گقته که شما حرفای رهبر و این طوری تفسیر کنید.من به جلیلی رای ندادم اما اگه همین الانم جنگ بشه میرم خط مقدم.در ضمن من به روحانی ام رای ندادم اما ایشون و رییس جمهور ایران و خودم میدونم.خوبه حالا رهبر این همه رو وحدت تاکید میکنه.اصول گرا و اصلاح طلب کدومه.فقط اعتدال و راه مستقیم.یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاجی از خودت خرج کن نه از رهبری.
کامی
United Arab Emirates
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای علم الهدی حماسه سیاسی پس چی شد؟؟؟؟
حاج آقا اگه طلاب و بیسجیان فقط به جلیلی رای دادند، پس چرا توی قم که هر وجبش یه آخونده، روحانی رای اول رو آورد؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
57 هزار دانشجو بسیجی در دانشگاه های استان خراسان رضوی حضور دارند. ما اگر بتوانیم 5000 بسیجی فعال از میان این بسیجیان استخراج کنیم موفق خواهیم بود؛ اما باید بدانید این تعداد دانشجوی بسیجی باید از آن نوع بسیجیانی باشند که حاضر می شوند بروند به روی مین.
این یعنی حتی 10درصد هم در بین دانشجویان از ایشان حمایت نمی کنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این که کسی خود را عالم می داند(ما علما) از این فروتنی می شود نتیجه گرفت که چقدر حرف های خداپسندانه ای می زند
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خوب است حاج اقا امام جمعه است بايد مردم به تقوا دعوت كند اگر غير اين بودچه كار مي كرد.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تا حالا فکر میکردم نماینده ولی فقیه بایستی تفکر فرا جناحی داشته باشند تا در محل خدمت مرجع آحاد جامعه باشند.ولی این موضع گیری آشکار آقای علم الهدی در خصوص اصولگرایان ، دور از شان ولی فقیه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
درود بر حاج آقای علم الهدی که واقعیات را بیان کردند. به دوستان توصیه می کنم اجازه دهید زمان بگذرد همه چیز خودش را نشان خواهد داد آنموقع ترک تازی کنید.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اینجور بره یه جنگ داخلی بزرگ درراهه علم الهدی زیاده خواهه فکر میکنه خدا مارو برده ای براایشان آفریده ما تحمل سختی بکنیم ایشان از زندگی لذت ببرند
شمس الدين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حضرت آقاي علم الهدي خواستم عرض كنم شما در موارد ذيل نگران اسلام نشديد :
1- زماني كه رئيس جمهور مملكت اسلام تشيع يك فرد ماركسيت را كه اصلا خدا را قبول ندارد بعنوان يار امام زمان (عج) مي دانست .
2- زماني كه اعلام كرد در دانشگاه كلمبيا حرفها از طريق غيب به من ابلاغ مي شد .
3- زماني كه در حضور يك مرجع عاليقدر و در مقابل دوربين علنا اعلام مي كند هاله نور مرا فرا گرفته اما در كمال تعجب مورد سئوال قرار گرفته حرفهاي خود را انكار دوربين را انكار حرف مرجع را انكار و ..
4- زماني كه اعلام شد اين پول پول امام زمان (عج) است آن زمان احتمالا چنين احساسي به شما دست نداد .
5- زماني كه از پول بيت المال بزرگترين اختلاس تاريخ ايران رقم خورد شما احساس خطر نكرديد .
6- زماني كه رسما اعلام مي كنند ما با مردم اسرائيل مشكلي نداريم درحالي كه همان مردم دولت اسرائيل غاصب را انتخاب كردند احساس شما جريحه دار نشد
7- زماني كه پول بيت المال ميليارد ميليارد به حساب شخصي وارز شد و برادر بزرگوارشان اعلام كردند علاوه بر اينها پولهاي ديگري بود شما احساس خطر نكرديد .
در خاتمه من عالم ديني نيستم اما از بزرگان شنيدم كسي كه آبروي برادر ديني خود را بريزد حكمش چيست از اينكه جلوي ميليونها بيننده مي گويد آن يكي دزد است اين يكي چطور زندگي مي كند فرزندانشان ثروت را از كجا اورده در مجلس كه شان آن براي بنده خيلي بزرگ است فيلم معامله پنهاني درست شده و ترانه خواننده لس آنجلسي را آن هم بصورت اشتباه قرائت مي كردند شما اعلام خطر نكرديد چه ضربه هاي كه از در اين هشت سال به نظام وارد امد كه ايپك حامي صهيونيسم وجود چنين دولتي را براي خود نعمت بزرگ دانسته تا كشتار مردم بيگناه فلسطن را از چشم جهانيان بپوشاند شما نگران نشديد اگر بخواهم هر كدام را مورد به مورد عرض كنم يك كتاب بزرگ مي شود اما فقط يك عرض كوچك امروز ديگر مردم همه فرق راستي و ناراستي را مي دانند فرق خوب و بد را مي دانند بهتر است چشم خود را روي واقعيتها نبنديم و له آرا مردم احترام گذاشته و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دمت گرم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما "علما"؟؟؟؟؟؟؟
چه خودشم تحویل گرفته حاج آقا :-)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من یک بسیجی هستم ولی کاملا بانظر عقاید آقای علم الهد هد مخالفم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما........................
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سلام ....
حاج آقا به فکر آخرت خودتون نیستین ، آخرت جوانهای خام رو خراب نکنید .
قسم به امامه مشکیتون بشینید سر جاتون و به دروس حوزویتون برسین .
وقت و فرصت زیاد نیست و عمر میگذره و عاقبت للمتقین ...
ناشناس
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بابا شما رو بخدا يكي جلوي اين افراد بگيره .ايران دارن ميبرن به سمت بدبختي
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ایشان اعتراف میکند که درجایی مانند خراسان افراد صاحب نفوذ از گروه خودشان (و نه نمایندگان اکثریت مردم ) مانع از انتصاب استاندار دولت میشوند.این مداخله ی خارج از قانون و خارج از حقوق مردم را باید دولت نپذیرد .ضمنا گروه ایشان بسیجیانی میخواهد که هر وقت دستور داده شد جانش را فدا کند .برای چه کاری اینگونه بسیجی لازم دارند ؟
خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما در جمهوری اسلامی ایران دلواپس هستیم و شما بسیجیان علاوه بر این دلواپسی آرمان گرا نیز هستید و این بسیار برای اسلام ارزشمند است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسلام هم بدهکار اینا شد!!!!دو سال دیگه از خدا طلبکار میشن.فرارو خان منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدا پدر و مادر همچین علمایی رو بیامرزه هر از گاهی حرفهایی میزنند که آدم یه چیزایی بگه و خودش رو خالی کنه وگرنه از غصه که داریم دق می کنیم والله
هموطن
Panama
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج آقا شما شکسته نفسی کردی که خودت را جزو علما حساب کردی ! شما عالم کبیر هستی !! انصافا کسی که بتونه تو تمام مسائل از سیاسی بگیر تا علم پزشکی و ورزش و .... این لقب حقشه
ناشناس
Japan
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تفکر اعلم الهدای بسیار خطرناک است....بیچاره ایران عزیزم
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقاي علم الهدي چراخودشما پيش قدم رفتن روي مين نشده ونمي شويدوازبسيجيان استفاده ابزاري مي كنيد؟راستي درهفته چندنوبت اشكنه مي خوريد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این مسئله را چگونه میتوان هضم کرد که کسی که خود را عالم می داند نهایت آرزویش شکست دولتی است که با رای اکثریت مردم سر کار آمده است و قصد آبادانی مملکت را دارد و بالعکس نهایت حمایت را در طول هشت سال از دولتی کرد که مملکت را به ویرانه ای تبدیل کرد.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
امام جمعه مشهد مقدس!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جفتتون در اشتباهید
جرجیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جليلی در مذاکرات هسته ای نور چشم ملت ایران بود.
جانباز بود ولی مثل آدم صاف راه میرفت.
نه مثل بچه ها خودشو بزنه به کمردرد و تو هواپیما بخوابه و با آسانسور تکونش بدهند و از این جور مسخره بازیها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حاج آقابه خداوندي خدا حرفهايت منطقي نيست .ازروي كينه اظهار نظر كردن گناه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ايشان عالم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدايا تو به فرياد علماء برس .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خوب شما اصول گرایان که مملکت را به نابودی کشاندید حالا هم که می گویید اصلاح طلبان هم عاجز هستند خوب این که باعث نا امیدی مردم می شود ومعنای آن این است که هیچکس نمیتواند مشکلات این مملکت را حل کند آیا شما این را می خواهید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
درود بر عالم فرزانه حضرت آیت الله علم الهدی دام ظله
مرگ بر منافق
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تندرو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این عالم فرزانه شما داره راه تفرقه را طی میکنه جونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
لیاقت امثال تو همین آیت ا... باشد . خوب خودت خواستی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما؟!!!
روحاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بسه .بسه بس .
گاهي وقته اينقدر سكوت خوبه كه حد نداره
مهدی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ایرانیا ایرانیا اتحاد اتحاد تر و جون مادرت نظر منو بزار .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به نظر من خیلی بده که یک امام جمعه که باید نقش پدری در یک شهر - آن هم مشهد و پایتخت معنوی ایران- داشته باشد به این صراحت خودش را به یکی از دو جناح مطرح کشور منسوب کنه و برای پیروز شدن آن جناح در انتخابات بعدی راهکار ارائه بده.
امیدوارم این خبر واقعیت نداشته باشه!!
کریم
Germany
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
" ما علما"...
علما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من هم بسیجیم و جبهه هم رفتم مدارکش هم موجود هست اما متنفرم از اخلاق سیاسی امثال آقای علم الهدی .
خسروابادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اقای علم الهدی من نمدانم که شما چه نسبتی با شهیدعلم الهدی دارید که به مدت چندین شبانه بدون اب غزا با 30 قبظه تفنگ جنگید جلو دشمن را گر فت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چه ربطی دارد
hagi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سوره ى مباركه ى روم: نمازرا برپا داريد و از مشركان نباشيد(31)
كسانى كه دين خود را پراكنده ساختند و به دسته‏ها و گروه‏ها تقسيم شدند! و هر گروهى به آنچه نزد آنهاست (دلبسته و) خوشحالند! (32)
{ تو خود حديث مفصل بخوان از اين آيات} فرارو اين آيات رو لااقل بزار. اينا كلام خداس, نوشته ى ما نيست كه حذفش ميكنى فكر نكن ربطى به ماجرانداره , داره.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این عالم فرزانه همون گوینده ی جمله ی معروف " یک مشت بزغاله ی گوساله ..." نبودن؟! خداییش پیشرفت خوبی داشتن!
bbbbbbbbbbb
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
يعنى تااين حددشمنى وكينه وكارشكنى در دولت مردمى? خوبه خودشم ميگه كه چكار كردن و چه نقشه هـايى دارن. كسى ديگه ميگفت آدم باورش نميشد, آخه از پيشنماز بعيده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اینها ولکن نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما علما؟!جل الخالق!چقدر متواضع؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
هركس بد ما به خلق گويد ما چهره او نمي خراشيم....
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چرا اینها حرف مردم را نمی فهمند
bato-adv
bato-adv