bato-adv
کد خبر: ۱۶۵۹۳۳

شعار «مرگ بر آمریکا» در نماز عید قربان

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
نمازگزاران عید قربان در مراسم امروز در دانشگاه تهران، بارها شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش فارس، مراسم اقامه نماز عید سعید قربان صبح امروز در دانشگاه تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

یکی از نکات حاشیه‌ای این مراسم شعارهای پی در پی «مرگ بر آمریکا»ی نمازگزاران تهرانی بود که در مقاطع مختلف و خصوصا پیش از آغاز خطبه های نماز عید سر داده شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
مرگ بر «مرگ بر آمریکا»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
35 سال است که مرگ بر امریکا میگیم به حال امریکا هیچ فرقی نکرده با مرگ گفتن مشکلی حل نمیشود بلکه مشکل ساز است
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
امریکا دقت کن
ايمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
من از آنهائي كه شعار مرگ بر آمريكا ميدن در عجبم آخه چشمتون رو باز كنيد چين داره كم كم داره جاي آمريكا مي گيره با تدبير و سياست ولي شعار مرگ بر آمريكا هم نمي ده حتي گاهي دوستي هم با آمريكا مي كنه ما شعار مرگ بر آمريكا مي ديم و به كجا رسيديم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
کارهای ما همش شعاره
من نه با مرگ بر آمریکا مخالفم نه با آتش زدن پرچم آمریکا .............
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۶۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مخالفم!!!!!!! آمریکایی ها یه بار شده بگن مرگ بر ایران؟ نشستن دارن واسه پیشرفت مملکت خودشون تلاش میکنن. نخبه های همه کشورها رو هم جذب می کنن و عملا هر کشوری رو که بخوان می تونن بهش ضربه بزنن، یعنی مرد عملا نه شعارررررررررررررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
متاسفانه منفی های شما هک شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نگران نباش دوست عزیز چون دنیا به اکثریت توجه میکنه و نه اقلیت. ما در انتخابات ثابت کردیم که افراطیون ایرانی در اقلیت هستند و کسانیکه صلح و ثبات دنیا را میخواند در اکثریت هستند. درود بر ایران و زنده باد زندگی.....
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
به گزارش فارس...
خیلی حرف توشه ها
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نه عزیز من اونا نمیگن مرگ بر ایران!..اونا عملا میکشن ایرانیا رو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس محترم 11:40

میترسم بعد از برداشته شدن تحریمها و بهبود اوضاع سال 96 مانند سال 88 مجددا"افراطیون با ظهور احمدی نژادی دیگر صداشون رو به گوش دنیا برسونند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نکته ی مهم این جاست که معنای حقیقی افراط چیه؟ و به چه کسی افراطی می گن؟
هر کسی می تونه این واژه را به نفع خودش تفسیر کنه و طرف مقابلا متهم به افراط وتفریط کنه.
افراط و تفریط با معیار تعریف می شه . عدول یا انحراف از معیارها افراط و تفریط را شکل می ده.
معیارهای شما چیه ؟ از کجا نشئت می گیره؟مبناش چیه؟
بهبود اقتصادی ؟ منفت گرایی ؟معیارهای مبتنی بر احکام خدا ؟
هر کدوم یک از مبنا های مذکور را انتخاب کنی افراط تفریط یه جور معنی پیدا می کنه.
اونا که شعار مرگ بر آمریکا می دن مبناشون احکام خداست .مبناشون نظرات امام و رهبری.مبناشون هیهات من الذله ی امام حسینه .
شما مبناتون چیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دوست خوبم می شود به جای برخورد ایجابی با سوال افراط چیست به صورت سلبی سوال «افراط چه چیزی نیست» را مطرح نمود ؟
باید دید آیا در بحث اخلاق و سیاست می توان یک پارادایم واحد را اتخاذ کرد و در زمین اخلاق مسائل سیاست را حل و فصل کرد ؟!
می توانید برایم حدیثی از امام معصوم بیاورید که مرگ خواهی را در دستورات اخلاقی خود بیاورند ؟ این جذب حداکثری و دفع حداقلی رهبری تزی است که می تواند جوابگوی ما در حل و فصل مسائل داخلی و خارجی باشد.اسلام رحمانی چهره ی بخشنده،مهربان،گشاده و متبسم و صلح طلب دارد دوست خوبم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
انصافا اگر همزمان با مذاکرات مرگ بر ایران بگویند شما مذاکره میکردین؟!!! اینها کار رانت خواران بزرگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 11.21 اونها برای چی باید بگویند مرگ بر ایران!؟ چه کارشان کردیم!؟ حالا کمی فکر کن ببین در نیم قرن اخیر چه کارمان که نکردند! فقط صلح صلح صلح چیزی به نام مجاهدت برائت عزت نفس و... در بین جماعت روشنفکر وجود نداره. فقط اقتصادمان ردیف بشه به هر قیمتی فقط راحت زندگی کنیم همین!
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مشتی پیرمرد و جوان ساندیس خور که 0/5 درصد جامعه ایران هم نمی شون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس محترم ۱۲:۴۳
پیامبر فرموده اند به خوبی ها تفعل بزنید تا آنها را دریابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ما مرد شعاريم
به خاطر همين ما شاعر زياد داريم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
افراطی کیه؟؟؟؟؟؟؟//
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اگر به حرف نیست چه طور شما چون روحانی شعارش اعتدال بوده هر کی به اون رای نداده رو غیر معتدل می دونین؟ در حالیکه ایشون 50.7 درصد رای داشتن..یعنی 49.3 درصد مردم ایران افراطی هستن؟ اصلا حرفتون منطقی نیس و اصلا با شعار اعتدال همخوانی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
والله ما که خیری از ابر قدرتها ندیدیم که بخوایم بهش استناد کنیم...فقط شر بوده چرا باید برای بودن شر دعا کنیم..
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ...... آیا این حدیث قدسی نیس؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
شعار جدید ما:
مرگ برساندیس وکیک مجانی
درود بر اب معدنی پولی
ك.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر آمريكا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آمریکا هر عمل ظالمانه ی توانست در قبال ایران انجام داد....مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر حماقت و جهالت و تحجر و همه موانع پیشرفت و تمدن
درود برهوشیاری و خرد و سیاست ورزی انساندوستانه و تمامی ابزارهای پیشرفت بشری
ناشناس
Italy
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
شعار مرگ دادن فقط در ایران اتفاق می افتد.
ناشناس
Germany
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
زنده باد زندگی مرگ بر مرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران
زنده باد زندگی
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دیگه از دست شعارهای توخالی خسته شدیم

زنده باد صلح

مرگ بر جنگ ..... جنگ بر مرگ
اردلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
منفی هارو برو حالشو ببر.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
طوطیان در شکرستان کامرانی می‌کنند. و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکین مگس
ناشناس
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر نه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر آمریکای جنایتکار
مرگ بر آمریکا خونخوار
مرگ بر آمریکای قاتل
از طرف خانواده جانباختگان هواپیمای مسافربری که توسط آمریکا منهدم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
با کمال احترام برای خانواده های هموطنان عزیز که شهیدانی در این حادثه داده اند
ولی پیشنهاد می کنم به این فکر کنید که می شود کمی معقولانه به فکر میلیون ها ایرانی زنده فکر کنید که نیاز به زندگی دارند و زندگی انها تاثیر زیادی از تجارت با سایر کشور ها دارد.
دقیقا همان دیدی که مردم ژاپن پس از بمباران هیروشیما توسط امریکا داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
منفی ها نشون میده آمریکا تو جایتهاش تو داخل کشور طرفدار زیاد داره پس نباید برای پیدا کردن و اجیر کردن آدم برای ترور کردن دانشمندان مشکلی داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
شعار ما از امروز فقط همین است: درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چه ربطی داره اخه.روسیه که اینهمه ز خاک کشور رو از ما جدا کرد چی بگیم؟به عراقی ها چی بگیم؟به المانی ها و فرانسوی ها چی بگیم؟به کشور های عربی که این همه بر علیه ما توطئه می کنن چی بگیم؟ بابا اینجوری که نمیشه اونوقت باید با همه دنیا قطع رابطه بود
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
برادر ناشناس 11:29 به نظرت مردم آمریکا چه دیدی نسبت به القاعده و بن لادن دارن؟
خوب چرا اونها حادثه 11 سپتامبر رو فراموش نمی کنند
در مورد ژاپن هم این مطلب باید بگم که بعد حمله ژاپن به بندر پرل هاربر آمریکا مورد حمله اتمی آمریکا قرار گرفت خب چرا آمریکایی ها این حمله ژاپن رو فراموش نکردند
در مورد هواپیمای مسافربری ما هم اینکه: آمریکا بعد تسخیر سفارتخونش تو ایران و تحقیر شدنش تو جهان به دنبال انتقام از ایران می گشت و با حمله وحشیانه به هواپیمای مسافربری ما به هدفش رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
پیداست که رابطه داشتن با امریکا به ضرر خیلی ها تموم میشه!
و فرق ما با ژاپنی ها همینه؛ فاجعه هیروشیما رو همه میدونیم چی شد و هنوزم اثارش هست!
اگه قرار باشه یه موضوع تاریخی (مثل انهدام هواپیمای مسافر بری، حمله به سفارت، جنگ و... رابطه ی دو کشور رو برای همیشه خراب کنه؛ هیچ کشوری با هیچ کشور دیگه ای نباید رابطه برقرار کنه
همه ی اینا بازی سیاسیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درد بر ایران زنده باد صلح و زندگی

از طرف خانواده ایران بزرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
تروريست امثال سعید عسگر هستند که امکان هر جنایتی را دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
منم میگم مرگ بر عراق خونخوار و قاتل
از طرف یکی از جانباختگان جنگ تحمیلی
خوبه؟ اینم یه استدلال
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مثل اينكه سهميه ميگيري مي ترسي بعد آشتي قطع بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اقا جون چرا مرگ بر عراق نمیگید؟ مگر 8 سال بهترین جوانان این ممکلت رو نکشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر افراط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
11:22با تاسف فراوان از این حادثه ومحکوم کردن آن لطفا در باره چرایی این حادثه غم انگیز اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بدانید چه کسان دیگری در این حادثه مقصر بودند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
منفی چرا؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
در پاسخ عزیزانی که می گن بگیم مرگ بر عراق! باید گفت بله مرگ بر حکومت بعثی عراق که اتفاقا او هم دست نشانده امریکا بوده ...
بعد هم مرگ بر امریکا یعنی قطع باد دست جنایتکار و چپاولگر و البته کاملتر از اون مرگ بر صهیونیست جهانی است که ریشه بسیاری از بیچارگی مردم دنیا به صهیونیزم بر می گرده..
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر صهیونیست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
همیشه این سوال ذهن منو مشغول کرده:اینکه 8 سال جنگ اعراب وخصوصا عراق علیه ما انجام داده وچه جنایتهایی که زبان از گفتن آن ناتوانه همین سربازای عراقی علیه ما انجام دادند.چه جنایتهایی که روسیه در حق ایران از جمله جدا کردن بخش عظیمی از بهترین مناطق ایران انجام دادند.چرا هم اکنون از نظر این گروههای خاص عراق وروسیه برادر ما ولی امریکا دشمن درجه یک ماست.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
میدونید دلیل این کارشون چیه؟منافعشون که در گرو ادامه تحریمها و منزوی بودن بیشتر ایرانه در خطره پس تا جایی که قدرت دارند میخوان که این مذاکرات به نتیجه نرسه که از نون خوردن نیفتند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
منافع من دانشجو چی میتونه باشه؟این همه بر علیه ما جنایت انجام دادن،با یه لبخند و هزار تا تهدید می خوای مرگ بر آمریکا نگیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
محمد عزیز
منافع شما می تونه ازدواج و سر کار رفتن یه جوان
یا سربلند بودن پدر نزد خانواده اش
یا عدم اعتیاد جوانان بخاطر بیکاری
و...
باشه

این مشکلات صرفا با ارتباط با امریکا یا اروپا حل نمیشه بلکه بخش مهمی از این مشکلات حل خواهد شد و دلیل ان می تواند عضویت در سازمان تجارت جهانی یا رفع تحریم بانک ها و سرمایه گذاری کارخانه های بزرگ دنیا در ایران باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
محمد منافع تو دانشجو در اینه که وقتی میخوای یه پروژه دانشگاهی انجام بدی امکانات آزمایشگاهیت در حد صفره! و بعد از تموم شدن درست هیچ صنعت سرپایی نداریم که بر توش مشغول کار بشی مگر این که از بند پ بتونی استفاده کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دانشجو جان

تو به کسی فحش نده

از دیوار سفارت خونه کشوری بالا نرو

سفرت خونه کشوری رو اشغال نکن

پرچم کشوری رو آتیش نزن

برو کتاب در مورد راه صحیح ارتباط برقرار کردن با زبان آدمیزاد با دیگر کشور هارو بیاموز

و چند چیز غیر قابل انتشار دیگه!!

کسی علیه تو جنایت نمی کنه!

همه کشور های دنیا دنبال منافع ملی خودشون هستند از جمله آمریکا!

ما هم مثل بقیه کشور های دنیا باید بیاموزیم که بایستی دنبال منافع ملی خودمون باشیم وزبان و نحوه درست ارتباط برقرار کردن با دنیای اطرافمون رو هم یاد بگیریم!

از اینکه این پاسخ رو خوندی ازت متشکرم
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
میدونی چیه جناب محمد من اصلا با شما بحثی ندارم چون اگه واقعا منافعی برات ندارد و مضرات تحریم ها و قطع ارتباط با دنیا را نمیبینی و در عین حال باز هم داری شعار میدی باید از واژه دیگری به جای منافع در مورد شما استفاده کنم که انتخاب این واژه رو به سایر خوانندگان میسپارم
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مطمئنم محمد دانشجو نیست چون درد دانشجوهارو نفهمیده. مرد حسابی از 10 تا دانشجو 7 نفر آرزوشه بره آمریکا. حنات دیگه رنگ نداره عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
منافع بعضی اط دانشجو نماها داخل ایران از نصف ملت ایران هم بیشتره پس خودت رو پشت دانشجو بودنت پنهان نکن و مطمئنم که منفعت داری از موضع گیریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
محمد تو منافع نداری شاید.. ولی لیدرهایی که شما را رهبری می کنند دارند.. تحریم بیشتر = سود بیشتر
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
امریکاباداشتن عوامل داخلی وستون پنجم مزدوروخودفروش ووطن فروش خود همواره سعی میکند تا جنایت وادم کشی های امریکااین جرثومه پلیدوشیطان بزرگ راازمنظر مردم ایران اسلامی محو کنند .تامرگ برامریکا به فراموشی سپرده شود درحالی که مردم ایران شعارمرگ برامریکا راشعارملی میدانند گرچهشعارمرگ برامریکا چند روزی شکم پرستان ومزدوران بی ارج ومواجب امریکا راعصبانی وناخوش وناسلامت کندوبایدامریکاازاین عصبانیت بمیرد.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
سلام
چندتا صحبت با عده ای که موافق مرگ بر آمریکا نیستند
1- آمریکایی که نزدیک به شصت سال بعد از رسیدن به قدرت سیاسی و نظامی در جهان آنهم توسط یک لایه تشکیلاتی و پیچیده علیه هر کشور دارای نفوذ و قدرت ایدئولوژیک برنامه ریزی داره چه منفعتی داره
2- چرا این مثلا دانشجوها از قدرت فکر و عمل خودشون استفاده نمیکنن تا ملتمس و گدا جلوی دیگران نباشه امثال شماهایی که از هر ده تا تون 7تاش آرزوی رفتن داره خب بره اسمتتون هم بزارید فرار نخبه ها ولی نخبه هایی که عرضه نداشتن مانند شهید رضایی نژاد و شهید احمدی روشن باشن
3- کشوری که نه قدرت سیاسی و اقتصادی در جهان رو نداره و فقط نفس کشیدنش بسته به لابی های صهونیست و مخوف در اروپاست چه فایده ای داره چرا اینقدر مهمه شما مواضع و راهتون چیه آخر هدفتون کجاست،ما به ظهور آقامون فکر میکنیم و براش در حد خودمون زحمت میکشیم و راهش هم مقابله فکری و سیاسی با هر مستکبر و ظالم جهانیه
فهمیدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 12.32 این حرفای شما زمانی درسته که الان کشورهای اروپایی از نظر اقتصادی هیچ مشکلی نداشته باشند و مردمشون هر روز تو خیابونا تجمع نکنند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 12.50 اگه طرف زبان آدمیزاد حالیش نبود اونوقت چه کار میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ناشناس 18:48
دقت بفرمایید که ما یک ثروت عظیم نفت داریم که وجه تمایزمان با کشوری مثل یونان هست که همچنین موهبتی ندارد
نفت ایران به منزله یک امتیاز برای عبور از این شرایط بحرانی است به شرط اینکه درست و اصولی مصرف شود. این کار نیازمند وارد شدن تکنولوژی به کشور است
اگر انتقادتان به نظام سرمایه داری است ( همچون اقای عباسی ) لطفا راه حلی با توجه به شرایط زمان ارایه بفرمایید
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
رفتند نماز عید ارزوی مرگ 300میلیون انسان رو می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ما آرزوی سردمداران آمریکای جنایکار رو می کنیم
ولی اونها با تحریم دارویی ایران زندگی مردم عادی ما رو به خطر انداختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کافیه ما در جواب افراطیون بگیم: درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آفرین خیلی متین گفتی ایکاش شعار مرگ بر روسیه هم میگفتند که تقریبا نیمی از کشور عزیزمون رو تصرف کرد و بیشترین جنایت ها را انجام داد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
معذرت می خوام ولی شما هنوز این قدر مطلع نیستی که مرگ بر آمریکا برای دولت آمریکا است نه ملت آمریکا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس عزیز دولت امریکا برآمده از رای ملتش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
این عید قربانیست این !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر آمریکا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خوشم میاد این ساندیس خورها هنوز نمی دونن که دولت آمریکا منتخب ملت آمریکاست. دم اطلاعاتتون گرم چه قدر شماها با سوادید
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
با داروها تقلبی چینی یکی از اقوام فوت شد
مرگ بر چین!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
واقعا متوجه نمی شید که مرگ بر امریکا مرگ بر مردم امریکا نیست؟ نه واقعا نمی دونین؟ عجیبه!
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر دولت جنایتکار امریکا مردم بیچاره رو کسی کار نداره که عزیزم..خوبه یه کم مطالعه یا تفکر کنیم
ك.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
به كوري چشم همه نوكران آمريكا،
مرگ بر آمريكا ،مرگ بر آمريكا، مرگ بر آمريكا
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 11:21 بنشین منفیهاتو بشمار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نخیر دوست عزیز آمریکایی ها تا حالا نشده بگن مرگ بر ایران
چون
1-ما تا حالا مستقیم و مستقیم با اونا جنگ نکردیم
2-ما تا حالا اونا رو تحریم نکردیم
3-ما تا حالا بر علیه شون توتئه نکردیم
4-ما تا حالا صد ها شبکه برای بر اندازی نظامشون نداشتیم
5-ما تا حالا پولی از اونا بلوکه نکردیم اونم چندین میلیارد دلار
6- ما تا حالا هواپیمای مسافربری اونا رو دریا نترکوندیم
7-بازم بگم؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اتفاقا اولین خشونت را در قبال آمریکا ما امجام دادیم.
ما سفارت آمریکا را اشغال کردیم و تا دوسال گروگان ها را نگه داشتیم
ما 35ساله آرزوی مرگ برای آنها میکنیم. اگر کسی برای جنابعالی آرزوی مرگ کند حتما بهش جایزه میدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
همینایی که گفتی به جز قضیه هواپیما رو بری غیر مغرضانه تحقیق کنی میبینی اینجوری که شما میگی نیست.حقیقت طلبی و ستیزه جویی از هم کاملا جدا هستند و معمولا برای ستیزه جویی نیاز به دلایل منطقی نیست چه بسا که خیلی ها کارنامشون از همین امریکا سیاه تر هست دیگه نام نمی برم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اگر قدرتشو داشتیم بدترهم میکردیم خیالت تخت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بمب اتمی ناکازاکی وبمب اتمی هیروشیما!!

فرق ژاپنی وایرانی!

ژاپنی دوباره ساخت ایرانی فقط فحش داد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
فقط ما در سفارت آمریکا که بخشی از خاک اون کشور حساب میشه تجاوز کردیم و گروگان گیری انجام دادیم...
ناشناس
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مستقیما کاری نکردیم ولی به طرز خنده داری هر روز سر صف از بچه های بی گناه مدارس میخوایم که بگن مرگ بر آمریکا !!!
آخه این مرگ بر مرگ بر جز ضرر چیزی نداره... به نظر من این همه عربستان و قطر دارن علیه ما کار انجام میدن ولی تا حالا شنیدین بگن مرگ بر ایران؟؟
ولی تا استخوان از ایرونیا بیزارند.
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چون قدرتش رو نداشتید. فقط بلدید حرف بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چرا منفی؟چرا فکر می کنین رابطه با آمریکا همه مشکلات رو حل میکنه؟این کوته فکری سیاسی و اقتصادیه.البته ببخشیدا قصد توهین ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چون زورتون بهش نرسیده فقط تونستید سفارت اشغال کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
جالب اینه که بیشتر دانشجو های خط امام که اون روز لانه رو گرفته ن ..امروز دارن سنگ امریکا رو به سینه می زنن . و خیلی هاشون مشارکتی هستند ..افراطی های دیروز همچنان افراطی اند ..
علیرضا ء خودمون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اوباما تبریک گفته اینا براش مرگ ارزو کردن !
پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) شاهد باش :
این ها دین را به یغما بردن مداح ، برای کسی که لباس شما را به تن کرده و ملقب به ایت الله است دعای مرگ میکند نمازگذاران به کسانی که عیدشان را تبریک گفتن مرگ را حواله میدهند به چه کسی پناه ببریم از اینهمه تحجر و پلیدی ؟
(در ضمن فرارو هم بی دلیل نظراتمونو منتشر نمیکنه )
خوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
شما فکر میکنید تبریکش واقعیه متاسفم برای سطح فکر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
برا سطح فکر خودت متاسف باش
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آقا علیرضا خوبه سیاست را بهتر بشناسی ..ـآدمها اونی که نشون می دن نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اگه دفعه اول بود شاید طرف از وقتی اومده داره با همه دنیا با احترام حرف میزنه شما چی؟مرگ بر فلان ...مرگ بر....شد یه بار عید مسیحی ها یا یهودی ها یا حتی زرتشتی های خودمون رو بهشون تبریک بگید
اوباما از خیلی از مسلمانان مسلمون تره به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خداوند از نیات پنهان سازمان دهندگان و شعار دهندگان "مرگ بر آمریکا" آگاه است. امیدوارم هر نیتی دارند طبق آن نیت خداوند با خودشان و خانواده و عزیزانشان رفتار کند. این ملت که پناهی به غیر خدا ندارند...
فشار اقتصادی ، تبعیض و ترس از آینده خود و فرزندانم امانم را بریده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بر سر خانوادشون چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کدام نیت پنهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی میگی شما؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر رانت خوارهایی که خون مردم را در شیشه کرده اند.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ افراطي ها نزديكه،بلكه ي ايران نفس بكشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
شعار ما فقط همین است: درود بر ایران و زنده باد زندگی............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خوبه یه چیزی یاد گرفتین.افراطی ها!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
راست میگه نگو افراطی بگو ساندیس خورها تابه افراطی ها توهین نشو این دوتا باهم فرق دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کسانی دم از مرگ می زنند که در عمل و گفتگو هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشند. براتون متاسفم شعاردهندگان زنجیره ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
از اين افراطيون كه منافعشون له و بدبخت كردن مردم ايران هست انتظاري بيش از اين نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
شعار ما فقط همین است: درود بر ایران و زنده باد زندگی.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
احسنت. درود بر ایران و زنده باد زندگی.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
براي چي منفي داديد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
فعلا که زده اقتصادمونو داغون کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کارمون بجایی رسیده که ما هم دیگه نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم
م.ا
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درسته.
چون از ماست که بر ماست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آقای ناشناس 12:13 شما که تا دیروز سینه چاک دولت آقای روحانی و امروز موافق رابطه با آمریکا
سخنان وزیر اقتصاد رو بخون که میگه تحریم ها علیه ایران اقتصاد غرب را ناکار آمد کرده
حميد
Germany
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آره ما هم با رشد اقتصادي منفي 5 درصد كه براي كشوري در حال توسعه يك فاجعه محسوب مي شه و كاغذپاره شدن پول ملي مون و تعطيلي كارخانجاتمون و ورشكستگي صنعتمون و اخراج كارگرامون و دنيال شير خشك گشتن براي شيرخواران و ... خيلي غلطها كرديم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
فعلا که به جای روزی 300 تا کامیون روزی 1 دونه درست میکنیم ... یه ذره دیگه محمود مونده بود همون یکیم تولید نمیکردیم ... خدا یه نگاه نافذ بهت اعطا کنه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بله.همین طور است.اقتصادمون از درون مشکل داره و ربطی به تحریم ها نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
فعلا که اگر روحانی انتخاب نشده بود می خواستن تحریم آخر رو اجرا کنن که صادرات نفت ایران 0 بشه یعنی فوق فاجعه
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
واقعیت اینه که بعضی از شرکتهای خارجی هم از تحریمها ضرر کردن. ولی گفتن نداره که به ما بیشتر فشار آورده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ولی صددرصد شرکت های کشور های دوست وبرادر و دارای تشابهات فرهنگی یعنی چین وروسیه عزیز خوب حالی کردن اساسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اگر می تونست غلطی کنه اقتصاد خودشو درست می کرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کجای این مرگ خواهی ها سیره نبوی و امامان معصوم است ؟
اسلام رحمانی ما چنان اسلامی است که مخالفان و فرماندهان مقابل حسین بن علی شیفته ی اخلاق و منش ایشان می شوند.در جایی که تصمیم گیری به عنوان یک استراتژیست جنگی امری محال است، کسی همچون حُر قلبش به سمت اسلام رحمانی و چهره موجه،عقلایی و مهربان فرزند علی بن ابی طالب مایل می شود.
آقایان اسلام چهره ی رحمانی هم دارد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
قران را و سیره نبوی را بیشتر مطالعه کنید ........
با یه سرچ ساده تو نت هم می تونید آیات مرگ خواهی را پیدا کنید
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
از افراطی گری خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بگید و منتظر برداشتن تحریم ها هم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
غالب شعاریها کاسبان تحریمند یا اجیران این کاسبها هستند. آدم عاقل بجای فحش برنامه ریزی می کند. 35 سال ما گفتیم مرگ اونا با برنامه به اینجا کشوندنمون. اجازه نمیدیم یک عده ادم فرصت طلب از این بیشتر به کشور ضربه بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اينا تاجران تحريمن. لطفا در انتخاب کلمات دقت کنين. اينا درستن : کاسبان فتنه ، تاجران تحريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بابا 35 ساله دارید میگید چی شد؟بس کنید این شعارپرستی رو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
هیچی شعار دادن و هی در جا زدن...وبقیه کشوره سود بردند و4نعل هم تاختند...ترکیه وامارات و هند وبقیه کشور های خاور میانه 34 سال پیش کجا بودن وحالا به کجا رسیدن...وما وابستگیمون به نفت چقدر بیشتر شده...و امکانات رقاهی وآموزشی مون در چه حدیه؟؟؟این نسل دیگه این حرفها و شعار های نخ نما رو نمی پسنده ما آبادانی ایران را میخواهیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چینی ها مرگ بر آمریکا نمیگن ولی آمریکا بیشتر از همه کشورها از چین هراس داره. اینقدر ظاهرسازی نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مطمئن باش از ایران هم میترسه.حتی از چین هم بیشتر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 22:53
بابا شما توی توهم گیر کردید بیدار شدن تون هم مونده به قیامت....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
من توی توهم نیستم.تاریخ رو مطالعه کنی میفهمی.اقتصاد رو میشه کاریش کرد ولی آمریکا میترسه ایران ریشه های وجودیش مثل امپریالیسم رو نابود کنه.کدوم ترسش بیشتره وجود یا اقتصاد.یه کم با دلیل حرف بزن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر آمریکای جنایتکار. دولتی که باعث بدبختی و آوارگی و کشته شدن میلیون ها انسان در طول تاریخ نحسش شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
امریکا در هرجا پا گذاشته منشا تولید و پیشرفت بوده. ژاپن بعد از جنگ. کره جنوبی. المان غربی بعد از تقسیم شدنشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اگر آمریکا نبود الان دموکراسی این قدر در جهان خواهان نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مثلا دموکراسی الان چه گلی به سر مردم دنیا زده؟ خود امریکایی هام تو این دموکراسی موندن و می گن دموکراسی واقعی اصلا امکان وجود نداره...
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
این چه تماز خوندنو عبادتیه که توش هی مرگ به ملته یه جا دیگه میفرستن
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
این شعارهای بیمحتوا جز ضرراثردیگری ندارد .اگر اینها مخالف امریکا هستند در جهت تولید ورشداقتصادی قدم بردارند .اگرراست میکویند وسایلی تولید کنند که امریکا به ان نیاز داشته باشد .نه اینکه از وسایل وامکانات ساخت امریکا استفاده کنیم واینطرف شعار مرگ بر امریکا سردهیم . میخواهم بدانم امریکاییها باشعار مرگ مارافلج کردند یا با عمل . اینرا باید الگو قرار داد .
ناشناس
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
صد در صد موافقم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر مردم تهران... ایشا الله نابودی این جهانخوار و قاتل یم میلیارد مسلمان رو شاهد باشیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
تا کی میخواهیم بگیم مرگ مرگ مرگ.......یک بار هم اگر مسلمانیییییییییییییییییییی بگو زنه باد.آیا با مرگ گفتن تو کسی میمیره یا تو بر اثر نفرت از دیگران نابود میشی!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بشین پس تا نابود بشه. واقعا حماقت تا کی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
نابودی ش ظاهرا خیلی نزدیکه به یاری حق
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خدا تو قرآن میگه به بت های مشرکان فحش ندید،اما انگار ما فقط مسلمان شناسنامه ای هستیم
چرا دوس دارن از اسلام چهره ای عبوس و خشن و زشت نشون دنیا بدین،این ها اسلام رو به گونه ای نشون میدن که انگار خدا منتظر کوچکترین اشتباه هستش که فردو بندازه ته جهنم
بخدا اینطوری نیست
اسلام دین عشقه،دوستیه،عدالته،شروع هر سوره قرآن با یاد آوری بخشندگی و مهربان بودن خداست
نماز مقدسه جای فحش دادن نیست
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خوبه خودت اظهار میکنی مسلمانی ما شناسنامه ای هست چون خدا اگه رحمان هست متکبر هم هست جبار هم هست غیور هم هست بگم باز بله ما دین محبتیم ولی محبت به کسانی که حتی ما رو قبول نداشته باشن ولی کاری هم به کارمون نداشته باشن
دقیقا شبیه جنگ خیبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کی فحش داده؟؟؟؟؟؟؟؟بهم بگو خودم حالشو می گیرم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ع جان پس تو هم جزو اونایی هستی که غیر مسلمون رو کافر و جهنمی میدونی
خدا یک دید باز نسیبت کنه صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
همه دنیا و مخصوصا 1+5 در جریان مشکلات اقتصادی ما مردم هستند.
ایرادهایی که رسالت به دیپلماسی ظریف و دولت گرفته کاملا بهانه گیری است.من معتقدم کسانی که از تنش زدایی بین ایران و آمریکا هراس دارند به واقع در وجود خودشان معایبی هست که حاضر نیستند به خاطر منافع اکثریت مردم از حرف خودشون کوتاه بیان.
از دولت و کادر وزارت خارجه عاجزانه می خواهم به فکر مردم گرفتار و در مضیقه که عمدتا در روستا وشهرهای کوچک ساکن هستند(به علت نبود زمینه کار مشکلات در محیط های کوچک بیشتر از شهرهای خیلی بزرگه وگرنه همه ایرانیان تحت فشار هستند) باشند و بدانند اگر گرهی از مشکلات ما باز کنند برای همیشه پشتیبان و ممنونشان هستیم.سیاست دشمن تراشی باشه واسه کیهان و ارضی.مردم توجهی به اینا ندارن.
فرارو جان با خونسردی کامل نوشتم خواهشا اینو تایید کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خوب شد روحانی توی نماز شرکت نکرد چون رای اکثریت مردم مذاکره با آمریکا است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چون روحانی در قبال مردم تعهد داره، ما به روحانی رای دادیم چون خواهان زندگی و تنش زدایی هستیم. درود بر ایران و زنده باد زندگی..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نه اکثریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اکثریت رو از کجا آوردی؟ لابد 50.77 درصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
عزیزان از این بیکاران همه کاره ناراحت نشید!این جوری خودشون رو تخلیه احساسی میکنن!شما رو نمیدونم ولی من عامی اعتقاد دارم نفرین زیادی دیگران به خود شخص بر میگرده حالا نگین نگفتم!!!بجای شعار تو خالی با عمل مرگ ستمکاران رو رقم بزنید که بعضیهاشون که اتفاقا هم دینمون هم هستن و با گفتن الله اکبر سر مردم بیگناه رو میبرن!فکر نمیکنین اونا از امریکا هم واجب المرگ هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر وهابیت ...و القائده
ولی بدون اونها هم دست نشانده امریکا هستند و شعار مرگ بر امریکا به هدف می زنه
ناشناس
Iraq
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
لطفا یک دقیقه به این کامنت فکر کنید و بعد منفی بدید.
چین از تحریمها مستثنی شده یعنی می تونست در بازه ای پول نفت ایران رو بده اما به جای پول ازشون جنس بنجل خریدیم . بعد چی شد؟ تولید گر خودمون ورشکست شد و کارگرش بیکار . بعد چی شد؟ اعتیاد و بیماری های عصبی و قتل خودکشی فساد و...
ما از چین کود خریدیم و نتیجش چی شد؟ سرطان بی داد می کنه و ادمها ذره ذره نابود می شن.
ما تحریم دارویی نیستیم اینو همه خوب می دونیم اما دارو رو در مرز نگهداشتیم که چی رو ثابت کنیم؟؟؟!!!!
حالا یکی بگه مرگ بر ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
همه میگن مرگ برامریکا توعصبانی نشوتوهم بگو مربرامریکا . بذارامریکاعیلرغم جنایتی که درطول تاریخ حودش به خصوص ازسال 32 تا به حال برعلیه مردم ایران انجام داده باشنیدن مرگ برامریکا ازملت ایران عصبانی بشود وازاین عصبانیت بمیرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
امریکا مرگ به نیرنگ تو خون جوانان ما می چکدازچنگ تو مرگ برامپریالیسم جهانی مرگ برامریکاوعوامل ومزدوران امریکایی ای حامیان امریکایی ازماخانوادهای شهیدان وجانبازان عصبانی باشید وازاین عصبانیت بمیرید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
این ناشناسه که دو تا جواب داده خیلی باحاله! طرف از شدت عصبیت space های متن رو درست نتونسته بذاره بعد میگه "عصبانی باش و از عصبانیت بمیر"
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
انقد "مرگ بر" بگین که حلقومتون پاره بشه. ببینید دودش بچشم کی میره. ما که مهاجرت میکنیم ایشالا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آره اونور هم با آغوش باز ازت استقبال می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ولی ما چون کشورمون رو دوست داریم مهاجرت نمی کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی.........
مثل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مزدوران میرن تاامریکامواجبی بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
برو به سلامت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
انشالله ..
مرگ بر امریکا
مرگ بر امریکا
ناشناس
Germany
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
تو و امثال تو نباید مهاجرت کنن این کشور و این خاک مال همه هست و تو هم سهمی داری
کسانی باید ازاین کشور برن که خواستار نابودیش هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بکشید خودتان را .پایین و بالا بروید .مرگ بر آمریکا بگویید. اما بدانید اقلیت کوچکی هستید اکثریت مردم مرگ کسی را نمی خواهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کی گفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
! !!!
مرگ بر امریکا
امریکا
امریکا ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
...............
ما مرگ کسی را نمی خوایم
از یک تفکر اعلام برائت می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چرا شما اگر مسلمان هستید مرگ بر روسیه و چین نمی گویید که این همه به مملکت خسارت زده اند پس معلوم می شود دنبال منافعتان هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
عزیز سیاست پیجیده تر از این حرفهاست...
معلومه که ما دنبال منافع خودمون و شما و ایران و مسلمانان بلکه آزادگان جهانیم . منافع همه دنیا در گرو از بین رفتن جنایتکاران امریکا و اسرائیله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
موافقم آفرين درست گفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آفرین رو پس می گیرم.
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
خدا تو قرآن میگه به بت های مشرکان فحش ندید،اما انگار ما فقط مسلمان شناسنامه ای هستیم
چرا دوس دارن از اسلام چهره ای عبوس و خشن و زشت نشون دنیا بدین،این ها اسلام رو به گونه ای نشون میدن که انگار خدا منتظر کوچکترین اشتباه هستش که فردو بندازه ته جهنم
بخدا اینطوری نیست
اسلام دین عشقه،دوستیه،عدالته،شروع هر سوره قرآن با یاد آوری بخشندگی و مهربان بودن خداست
نماز مقدسه جای فحش دادن نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بله دوستی .ولی نه با جنایتکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اتفاقا نماز جای اعلام برائت از سفاک و ظالمه عزیز.. وگرنه ابن ملجم معروف به کبوتر مسجد بوده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
با مرگ بر اسراییل موافقم اونم با عمل نه با حرف!ولی با مرگ بر امریکا نه امریکایی ها ادم های بدی نیستن من چند سال امریکا درس خوندم خداییش خیلی با ما ایرانی ها فرق ندارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
این مرگ گویان سر لج با مردم خودمون را دارند که نمی خواهند روی آرامش راببینیم وگرنه با این شعار های تو خالی به آمریکا هیچ لطمه ای وارد نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اشتباه نکن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بیاین بجای اختلافات همه باهم دوست باشید.متحد باشید.لعنو نفرین را کنار بذارید.دو دستگی به نفع ایران نیست.یادمون باشه با دوستی با امریکا اسراییل ناراحت میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
درسته باید با هم متحد باشیم .اما چرا فکر می کنی امریکا با ایران شیعه دوست می شه و با اسرائیل صهیونیست دشمن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
کملا مشخصه که لیدرهای اینا از کجا دارن آب می خورند. ای کاش مردم ی که چمشون بستند و دهنشون باز کردند آگاه بودن .. اما امریکایی ها هم اهمیتی به اینا نمیدن و البته اینا مردم تهران نبودن. 1 صدم مردم تهران نبودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آمریکا عین خیالش نیست اینا دارن خودشون رو جر می دن از عصبانیت بعد جالبه می گن آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اسلام دین عطوفت و صلح و مهربانیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آره ولی با چه کسی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ناشناس 22:58 با هر کس حتی با ابوسفیان دشمن شماره یک اسلام!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مگر پیامبر اشدا علی الکفار نبودن؟ اینکه دیگه آیه قرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اللهم العن ابا سفیان و معاویه و ...
زیارت عاشورا حدیث قدسیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
وقتی خدای بزرگ در قرآن می فرماید : لاتسبوا (به کافران دشنام ندهید) شما مدعیان دین و ایمان چه جوری به خودتون اجازه میدین این شعارهای ابلهانه رو ادامه بدین تا ملت ایران در تنگنا زندگی کنند؟ خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
خدا می گه به بت هاشون توهین نکنید...ما هم فحش نمی دیم و توهین نمی کنیم ..ما برای جنایتکار و ظالم آرزوی فنا می کنیم ..خدا هم با ر هاه در قران مرگ بر گفته عزیز..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
وقتى اونا مىگن حمله نظامى روى ميز ماست اقايون ناراحت مىشوند اما خودشان مرگ باد مى گويند اشكالى ندارد جرا ما همه حقي را براى خود غاءليم اىن فقط براى افكار داخلى نيست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
افراطیون متوهم نمی خواهند کشور ایران روی آرامش را ببیند . در روز عید سعید قربان آرزوی مرگ برای کشوری کردن جهل مطلق است . البته منافع و رانت این ها در گرو شعار های افراطی است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
تو خونه كه مريض ندارند ببيند دارو نيست ؟ پس چي بگه تو خونه بي كار نداره كه بفهمه وضعيت كشور رو
بابا شعار تا كي؟ جوانان را چرا از دينمون و نماز و مومن بيزار مي كنيد ؟ چرا نماز را هزينه مي كنيد ؟ تند رو ها سري به منفي و مثبت ها بيندازند ببيند اقليت كيه اكثريت كيه به اميد ايراني شادمان و دوست با تمام كشور ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دقیقا یکی نیست بگه بابا شما رفتین نماز بخونین یا اینو اونو لعنت کنین!
ناشناس
Germany
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
زنده باد زندگی زنده باد ایران و ایرانی
افسانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر تحجر و واپسگرایی مرگ بر جمود فکری مرگ بر قشری گری وتعصب کور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر کوته بینی سیاسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درجه پیشرفت اجتماعی راازهمین نکته میشوددرک کردکه یکهفته تمام بحث هاحول وحوش این مطلب میگرده که بگیم مرگ یابگیم زندگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر کاسبان تحریم
دنیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
الله اکبر درود بر ایران عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
به مذاکرات ضربه میزنه
ناشناس
-
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دور خداحافظی داشتن میزدن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ای بابا ... صلح با تمام جهان ... مرگ بر افراطیون .. مرگ بر تندرو ها ... مرگ بر کسانی که پیشرفت کشور و ملت شان را نمیخواهند .
مرگ بر کسانی که آرزوی مرگ هم نوع های خودشون رو دارن
مرگ بر کسانی که منافع شخصی شون رو به منافه ملی ترجیح میدن
مرگ بر کسانی که ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
موافقم اما این رو هم اضافه کن
مرگ بر امریکا
مسعود
Germany
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ژاپنيها هم 65 سال پيش دو شهر بزرگشان با بمب اتمي آمريكا ويران شد اما سالهاي طولاني است كه روابط بسيار خوبي با هم دارند و هر دو كشور از اين روابط خوب به خوبي بهره برده اند. چرا ما نبايد اينگونه باشيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مقایسه تون اصلا منطق نیست آخه کجای فرهنگ و تاریخ و اعتقادات و شرایط جغرافیایی و منابع طبیعی ژاپن به ما نزدیکه؟
حميد
Germany
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
همه دنيا حتي يك دقيقه را هم از دست نمي دهند به دنبال تحقيقات و پژوهش و پيشرفت صنعت و توليد و تكنولوژي هستند اما ما سالهاست كه درگير شعار مرگ بر اين و مرگ بر آن و حمله به سفارتخانه ها و استكبار جهاني و نظام سلطه و ... هستيم! 8 سال دولتي سر كار بود قانون شكن علنا قانون شكني مي كرد جلوي مجلس مي ايستاد با قوه قضاييه درگير مي شد بودجه هاي سنواتي تخلف مي كرد با زبان تند و زننده با دنيا حرف زد چي شد؟! اين شد كه اقليتي كه از تحريم و تنش با آمريكا و غرب سود مي بردند حسابي تاراج كردند و رانت خواري كردند و البته اكثريت ملت ايران در فقر و مصائب بزرگ اقتصادي و معيشتي گرفتار شدند بسياري از بيماران احتياج به دارو پيدا كردند كار به جايي رسيد كه برخي كه كودك شيرخوار داشتند در شهرهاي ايران به دنبال شير خشك مي گشتند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
والله ما هم دنبال پیشرفت علمی هستیم ..چه مغایرتی با مرگ بر امریکا داره ؟
حسن
Germany
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آيا آنهايي كه شعار مرگ بر آمريكا مي دهند شده است يك شب شرمنده پيش زن و بچه شان از معيشت باشند؟! خيلي بعيد مي دونم. آيا از كاغذپاره شدن پول ملي در زمان دولت محبوب! قبلي خوشحالند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
امریکایی که در آستانه ورشکستگیه چه طور میخواد ما رو نجات بده ..یه ذره فکر کنید...ظاهرا این مرگ بر امریکاهای ملت آزادیخواه ایران داره نتیجه می ده
حميد
Germany
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
نكنه اينها كه شعار مرگ بر آمريكا مي دهند و مخالف بهبود روابط هستند دلال بازارهاي سياه سكه و ارز و دلار و ... هستند و رانت خواري و مفتخوريشون داره به خطر مي افته؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
نکنه در مورد آدما قضاوت کنیم و بهشون تهمت بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ نیستی است از نیستی هستی ایجاد نخواهد شد . سلام بر زندگی شعار ماست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
تناقضی نداره:
سلا م بر زندگی
مرگ بر امریکا
سلام بر زندگی بدون تصرف امریکا
مسعود
Germany
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
باور كن اگه يخچال جنرال الكتريك آمريكايي بياد توي ايران اولين استفاده كننده اش همين جماعت هستند!
كارمند شركت پتروشيمي در عسلويه
Germany
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اونهايي كه مخالف بهبود روابط با آمريكا هستند ناآگاهانه در جهت منافع اسرائيل و روسيه گرگ صفت و چين باج گير و كشورهاي عربي و تركيه و ... حركت مي كنند كه از كنار تحريمهاي ايران ثروتهاي سرشاري از راه واسطه گري و دلالي كالاهايي كه تحريمي است و مقصد نهايي شان ايران است به كشورشان سرازير كردند و البته برخي پروژه هاي ايران را با رقم بالايي به دست گرفتند و البته سستي كردند و خاك بازي كردند مثل فاز 11 كه زنگنه در ابتداي كارش اون رو از دست چيني ها گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اون وقت مثلا اگه رابطه با امریکاخوب بشه دیگه کسی نمی تونه دلالی کنه؟ یه ذره منطقی نیست حرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
قرار داد کرسنت چی شد آقای زنگنه باید جواب بده
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
1- آقا جان هر عمل ورفتاری بستگی به زمان ومکان آن دارد .مگر امام نفرمود آمریکا از انگلیس بد تر وشوروی از هردو بد تر .مگر بعد از کشتار هموطنان ما در مکه ،نگفت ما اگر آمریکا را هم ببخشیم آل سعود را نمی بخشیم . مگر روسیه قسمتی از آذر بایجان مارا اشغال نکرد . کشور عراق چه بلائی بر سر مردم ما آورد ؟.آیا باید تا ابد با دنیا قطع رابطه کنیم ومرگ مرگ بگوئیم . افکار ارضی وهم پالکیهایش را بگذارید برای خودشان. بیائید به فکر منافع کشور خودمان باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر کاسبان تحریم و دلالان فتنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
اتفاقا خوبه نه اینکه راضی باشم در این موقعیت رفتاری بشه که تیم مزاکره کننده ما را اذیت کنه اما شعار مرگ بر امریکادستوری به میان مردم ما نیامده دستوری هم نمیرود انشاالله بعد از مدت کوتاهی از نشستها وقتی امریکاییها حسن نیت نشان دادند و مردم ما هم دارای درک بالایی هستند متوجه حسن نیت انها خواهند شد و اگر کسی هم بینشان بلند شود شعار خلاف میلشان بدهد خودش تنها و ضایع خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مردم!!!!!!!!!! بی خیال بابا تو به نیم درصد میگی مردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مطمئن باش این آرزوها هیچ وقت اتفاق نمی افته ..فکر کن اوباما حسن نیت داشته باشه
ك.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بسيار ساده لوح هستيد كه فكر مي كنيد آمريكا حسن نيت خواهد داشت.يه نگاهي به تاريخ بينداز تا حتي يك نمونه از حسن نيت آمريكا را پيدا كني.
مرگ بر آمريكاي جنايتكار
حقپرس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
پس آنهایی که با مرگ بر زندگی می کنند چی خواهند خورد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ای آیه ی قرانه :محمد رسول خداست و کسانی که با اویند با کافران شدید و خشنند و با با یکدیگر مهربان. آمریکا نماد کفر نه هر کفری کفری که چنگ و دندان نشون میده و همیشه مارو تهدید به گزینه ی نظامی می کنه . مرگ بر آمریکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بر «مرگ بر آمریکا»
حسن کچل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ بده برای دوستان آمریکا ولی برای مردم ایران خوبه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
ببینید دوستای عزیز تز روشنفکری ندید آمریکا با عراق و افغانستان چکار کرده با ایران بد تر از این میکنه پس مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
عراق با ایران جنگ کرد چی؟
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
درود بر ایران و زنده باد زندگی.......
زنده بگور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
تازگی ها وقتی میرم بیرون. و بازار احساس میکنم منم شده ام امریکا چون واقعا هیچ غلطی نمیتونم بکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
كشو جهان سومي ،آدمهاي جهان سومي،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
راستی خودت جهان چندمی هستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ما زیر بار ذلت نمی ریم ..وضع عراق و افغانستان رو نمی بینی ؟
راستی چرا امریکا که با خودش رابطه داره اقتصاد خودش رو درست نمی کنه؟ تفکر سرمایه داری شکست خورده باید اینو پذیرفت
مهسا
Germany
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
واقعا که....شما مسلمانید؟؟؟؟؟؟؟دیگه بیشتر از این ایران و مردم ایران را بیچاره نکنید ما که ایران نمیمونیم چون من بابام ترکیه ای میرم ترکیه راحت میشیم همه ی ما رو نسبت به ایران شماها بدبین کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
سلام برسون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مگر ما مدام نمیگوییم که وارث تمدن هشت هزار ساله هستیم بنظر من وارث تمدن 8000 ساله نمیاد با کشوری 200 سالشه اینجوری برخورد کنه باید مثل یک انسان با فضل و کمالات که در مقابل یک جوان سرتق قرار گرفته برخورد کرد ولی عده ای دوست دارند برعکس باشه . کسی که نمیخواد مملکت را بده به آمریکا فقط روابط منطقی و رفع کدورتها.پس ما باید با ازبکستان بخاطر تجاوزهایشان در قدیم و افغانستان به خاطر اشرف فغان و روسیه و عراق و عربستان و هند!!چون در جنگ جهانی اول جزو سربازان بریتانیا بودند و پرتقال .......قهر کنیم عین بچه ها!!! خود ایران تا حدود 200 سال پیش هر چند وقت یکبار به این طرف آنطرف لشکرکشی میکرد و مردمانی را به زحمت می انداخت.باید رویه ای جدید در پیش گرفت ....تمام فایلهای مزاحم و ویروسی را دیلیت باید کرد این تند روی ها کارها غلط است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
امریکا حسن نیت نشون بده ما می پذیریم .مسئله اینه که اونا که خیر ما رو نمی خوان ..کی می تونه عناد سردمداران امریکا با ایران رو نفی کنه؟
اگه خیلی دلسوز مردمه ایرانه چرا تحریم می کنه ؟ چرا تحدید نظامی می کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
آخه اگر شعار ندن نون خبرگزاري فارس و کيهان و پايداري آجر ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
مرگ گفتن نشانه ضعف است ما که میگید قوی شدیم هر چند ما که می دانیم عده ای دلال این خرفها به نفعشون است چون درامدشون از دلار فروشی کم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
!!!!!!! استدلالاتون خیلی منطقی نیست
مینا
United States of America
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چرا شعار مرگ بر میدهندبسیار کار بدی کردن این جماعت نماز گزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگ بر امریکا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
این همه مرگ بر فلان مرگ بر بهمان اصلا یه خورده این کشورها یه کوچولو هم زخم برداشتن؟
زخم برنداشتن هیچ پیشرفت نظامی سیاسی اقتصادی کیلومترها با کشور ما فاصله دارن
ما به جای اینکه کار کنیم و تلاش کنیم و علم تولید کنیم فقط دنبال این چیزا هستیم
ناشناس
Germany
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
انصافا اگر همزمان با مذاکرات مرگ بر ایران بگویند شما مذاکره میکردین؟
درود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
زنده باد زندگی . زنده باد لبخند . زنده باد روی گشاده
پا برهنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
عربده کشی نکنیم ومرگ بر این و اون نگیم بگذاریم روابطمون با دنیا اصلاح بشه با این همه امکانات و جامعه ای جوان و تحصیل کرده امنیت و اتحادی که داریم می تونیم خیلی سریع رشد کنیم و به پای کشور های صنعتی برسیم فراموش نکنیم که بیش از سی ساله که توان خود را در راه حل و فصل مشکلاتی هدر داده ایم که با این شعار براخودمون فراهم کردیم . گشتیم تو پیغمبرا ادریس رو پیدا کردیم خودمونو با شاخ گاو میش در انداختیم . آ خه ما چه رسالتی داریم که ملت بیچاره رو با یه قلدری به اسم آمریکا گل آویز کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
عزیز عمر این قلدر داره تموم میشه ..خوبه بدونی ایرانی ها الگوی همه آزادیخواهان جهان هستند در مبارزه با ظلم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
(اتفاقا اولین خشونت را در قبال آمریکا ما انجام دادیم.)
آقا علی اگه سواد خوندن تاریخو نداری لااقل بشین پای حرف بزرگ تر از خودت تا بفهمی امریکا و انگلیس از زمان پهلوی تا الان چه به روز این ملت اوردن یک نمونه اشکار اون کودتا علیه حکومت قانونی مصدق بود امریکا اون سر دنیا این همه جنایت کرد علیه ما اگه همسایه مابود چه به روز ما می اورد خدا میداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مرگبر آمريكا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مردم فراموش نخواهند کرد تمام کسانی را که به منافعشان خیانت کردند همانطور که شعبان جعفری و حامیان داخلی اش را فراموش نکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ما نمي خواهيم دنيا ايرانيان رو به عنوان مردمي مرگ پرور و خشونت پرور بشناسه . كي و بايد ببينيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بازم بگين كار نيست . برين افسري ( جنگ نرم ) بگيرين . ساعتي حقوق ميدن . ببينيد اين افسران چه مي كنند اينجا .
ناشناس
Germany
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آفرین
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اگه قراره با مرگ برآمریکا گفتن مشکلات مردم حل بشه پس مرگ بر آمریکا!!!!!! پس جای سیاست کجاست؟؟؟!!!!!!
شمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
دلار 3000تومانی تورم چهل درصدی تولید نفت 2میلیون بشکه ای صادرات نفت زیر 1میلیون بشکه سی میلیون زیر خط فقر اینها همه نشان میدهد آمریکا نتوانسته هیچ غلطی بکند؟؟؟!!!
عبدالعلی شاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ایران ما اگر عزت دارد حاصل خون شهدانی است که به دست دشمنان این اب وخاک از ما ایرانیها گرفته شده است با ید بدانیم که روح شهدائ ناظر اعمال ما می باشد با خود خلوت کن وروبروی ارواح شهدائ جواب بدهید واینقدر از افراط و تفریط حرف نزنیم
ناشناس
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
هیچ خانواده ای در ایران نیست که از تکنولوژی و علم آمریکایی استفاده نکرده باشه یا حتی بعضا از مرگ حتمی نجات پیدا نکرده باشه حالا این شعار نمکدان شکستن نیست?
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
30 سال گفتيم مرگ بر امريكا،‌امريكا گردن كلفت تر هم شده كه ضعيف نشده!! حالا دو ساله ما رو تحريم كردن تورم 40 درصدي داريم تو كشور!! واقعا متاسفم براي اين طرز فكر به جاي اينكه فكرشون رو ازاد كنن دنبال تكنولوزي و پيشرفت و اصلاح فرهنگ باشن اين طوري رفتار ميكنن!! به جاي مرگ بر امريكا يه دعا براي حضرت وليعصر(عج) ميكردي نميشد؟