bato-adv
کد خبر: ۱۶۰۸۹۴

طلایی: نظر دولت بر ابقای قالیباف است

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه قالیباف اصلی‌ترین گزینه برای شهرداری تهران است، گفت: عده‌ای قصد منصرف کردن قالیباف از ماراتن شهرداری را دارند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه قالیباف اصلی‌ترین گزینه برای شهرداری تهران است، گفت: عده‌ای قصد منصرف کردن قالیباف از ماراتن شهرداری را دارند.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتخاب شهردار اینده تهران، گفت: در شرایط کنونی مردم و حتی دولت یکسری انتظارات از شورای شهر دارم که با حوزه زندگی مردم بازی نکند و بپذیرند که انتخاب شهردار با عقل 31 نفر انجام شود نه یک گروه و جریان خاص.

منتخب مردم در شورای چهارم اضافه کرد: اعضای شورا باید بتواند فردی با شاخص‌های مناسب انتخاب کنند و با قسمی که قرار است در روز تحلیف یاد کنند با ایمان و انصاف نسبت به تعیین شهردار اقدام کند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در درون شورا اعضا باید با همبستگی شهردار را انتخاب کنند، گفت: نه اینکه انتخاب  شهردار منجر به تقابل گرایش‌های سیاسی شود.

وی ادامه داد: شاخص و تراز باید قرار دهیم و از هر کس از اعضاء که رفتاری نامناسب سرزد و به اختلافات دامن زد در این تراز قرار نگیرد و به جامعه معرفی شود.

طلایی یادآور شد: در شرایطی که همه صحبت از اعتدال می‌کنند انتخاب شهردار تهران باید در چارچوب اعتدال باشد و نباید در آن افراط و تفریط وجود داشته باشد.

به گفته منتخب مردم در شورای چهارم، گزینه‌ای باید برای شهرداری انتخاب شود که همسو با مجلس، دولت و سایر نهادها باشد. باید شهردار را حمایت کنند تا کار در شهر انجام شود.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد شهرداری انتخاب شود و زمینه‌ای کشاندن آن بر جریان‌های سیاسی باشد و وقت‌ها صرف مسائل حاشیه‌ای شود کارها به درستی انجام نخواهد شد.

طلایی اضافه کرد: برخی از چهره‌ها که به ساختمان بهشت وارد می‌شوند آغاز حاشیه‌سازی هستند، اعضاء شورا باید دقت کنند چرا که شورای شهر تهران الگوی کشوری است و اگر شورای چهارم موفق نشود تأثیرمنفی آن بر سایر شوراها خواهد بود و اگر موفق عمل کند برای سایرین نیز پایلوت است.

به اعتقاد طلایی، امروز مدل پیشرفت در کشور تهران است و شهرداری نیاز داریم که در صندلی هیئت دولت بنشیند در جلسات حضور داشته باشد لذا باید این شهردار در تراز دولت باشد و بتواند این جایگاه را ارتقاء دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران در جلسات هیئت دولت حضور پیدا می‌کند، گفت: طبق قانون باید شهردار در جلسات حضور داشته باشد البته براساس شنیده‌ها قرار است شهردار در این دوره در جلسات هیئت دولت حضور داشته باشد.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: با فضایی که موجود است دغدغه دارم و احساس و برداشت من این است که عده‌ای می‌خواهند قالیباف را از حضور ماراتن شهردار تهران منصرف کنند.

وی ادامه داد: برخی عملیات روانی سنگینی ایجاد کرده‌اند تا از آمدن قالیباف جلوگیری کنند، چون می‌دانند شخصیت قالیباف به گونه‌ای است که آن دسته از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان که انصاف و حق طلبی بر آنها حاکم است به قالیباف رأی می‌دهد به همین دلیل عده‌ای نگران هستند و دست به تخریب قالیباف می‌زنند.

به گفته طلایی؛ آدم‌های منصف، معتدل، آینده‌نگر چه اصلاح طلب، چه اصول‌گرا می‌دانند که قالیباف می‌تواند این مجموعه را به خوبی اداره کنند و حتما به وی رأی خواهند داد.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این روش تکراری است و تخریب کن و فرار کن اما عده‌ای از این مدل برای تخریب قالیباف استفاده می‌کنند و با یکسری ادعا و دروغ‌های عجیب و غریب به دنبال این هستند که صدایشان را بلند کرده و نگذارند مردم پاسخ‌های شفاف را بشنوند.

به اعتقاد طلایی کانون‌های قدرت جدیدی در فضای سیاسی کشور در حال شکل‌گیری است و می‌خواهند در عرصه انتخاب شهردار ورود کنند.

وی اضافه کرد: تهران نیاز به به دایه‌های مهربان‌تر از مادر ندارد 31 نفر عضو شورا می‌دانند چه کاری کنند؛ ضمن احترام به سلایق یکدیگر قطعا به جمع‌بندی مناسب می‌رسند.

وی تصریح کرد: فشارهایی از بیرون به شورا وارد می‌شود و در درون شورا مشکلی وجود ندارد.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه دامن‌زدن به برخی از مسائل جزئی در حال حاضر جایز نیست، گفت: در حال حاضر اگر اختلافاتی هم است باید کنار گذاشتنه شود و باید تقویت شویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از گزینه‌های نهایی برای شهرداری تهران محمدباقر قالیباف است گفت: برنامه‌های شهر براساس اسناد بالادستی است و افرادی که در حال حاضر کاندید می‌شوند باید برنامه‌های مدیریتی ارائه کنند چرا که برنامه‌های شهر مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه شاخص‌هایی برای انتخاب شهردار در نظر گرفته‌ایم گفت: در اولویت این شاخص‌ها محمدباقر قالیباف قرار دهد البته رستم قاسمی، نیکزاد و زاکانی نیز از گزینه‌های دیگر هستند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در این روزهای پایانی اعضاء دور سوم شورای شهر نباید از فرصت رسانه‌ایی برای برخی از صحبت‌ها استفاده کنند چرا که این افراد 6 سال فرصت داشته‌اند چرا سکوت کرده‌اند که تازه یادشان افتاده که برخی مسائل را مطرح کنند.

وی در خصوص گزینه محسن هاشمی برای شهرداری تهران گفت: بنده به بیت آیت الله هاشمی و خود محسن هاشمی احترام قائلم ولی به نظر می‌رسد حضور هاشمی در سنگر شهرداری به دلایل گوناگون نه به مصلحت خودش است نه به مصلحت شهر.

وی با بیان اینکه بنده این موضوع را به خود ایشان هم یادآوری کرده‌ام گفت: حضور وی شمشیر دو لبه است که احتمال دارد به شهرداری و حتی بیت آیت‌الله هاشمی آسیب بزنند.

وی با تاکید بر این موضوع که شهردار باید با شورا در تعامل باشد گفت: شهردار باید بتواند با تمام ارکان‌های کشور تعامل داشته باشد و یک بعدی نباشد.

وی با بیان اینکه براساس شنیده قالیباف و روحانی در تعامل هستند گفت: بر اساس شنیده‌ها شخص آقای روحانی رئیس‌جمهوری کشور نظر  مثبت دارد که قالیباف در شهرداری باقی بماند. به طور کل دولت با حضور قالیباف در شهرداری موافق است.

وی به یکی از ملاقات‌هایی که با محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران داشته اشاره کرد و گفت: در آن جلسه قالیباف به ما گفت که تمام موضوعات را بررسی کنیم که اگردر رأی دادن به من به حجت شرعی رسیدید رای دهید و آخرتتان را برای دنیای من نفروشید.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که اگر قالیباف شهردار شود باید تغییراتی در اساس مدیریتی ایجاد کند گفت: البته حق شهردار است که مدیرانش را انتخاب کند اما در عین حال خود قالیباف نیز می‌خواهدتغیراتی ایجاد کند.

وی در خصوص انتخاب رئیس شورای شهر گفت: حتماً رئیسی می‌خواهیم که اقتدار داشته باشد و جایگاه شورا را ارتقاء دهد و در تعامل با دولت و شورایاری‌ها باشد و همچنین در جهت ایجاد مدیریت یکپارچه شهری گام بردارد.

طلایی اضافه کرد: مهدی چمران و احمد مسجد جامعی دو گزینه رئیس شورا هستند. البته هنوز با آقای مسجد‌جامعی به صورت رودررو حرف نزده‌ایم ولی به آقای چمران انتظاراتمان را گفته‌ایم که یک تغییراتی در سیستم اداری شورا و همچنین در شیوه اداره جلسات ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ما خواسته‌هایمان را گفته‌ایم و قرار است آقای چمران پاسخ دهد البته ما با افرادی که مد نظر هستند مشروط عمل می‌کنیم مشروط به اینکه انتظارات را پاسخگو باشند و ایرادات را برطرف کنند.
bato-adv
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
یعنی چی ؟؟
آقای طلایی چطور از نظر دولت در خصوص شهردار ماندن قالیبافت خبر داره ؟؟
از طرفی اصلا شهرداری تهران به دولت چه مربوط که نظرش در باره بودن یا نبودن قالیبافت مهم باشه وانگهی چطور آقای طلایی از طرف دولت صحبت می کنه مگه ایشون سخنگوی دولته ؟؟
راستی شهردار رو کی انتخاب می کنه ؟؟ دولت !! یا شورای شهر ؟؟
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اگر بخواهیم منصف باشیم و جناحی برخورد نکنیم باید بگویم قالیباف شهردار بسیار خوبی برای تهران بوده و تحول را کسانی همچون من که در این شهر زندگی میکنیم به خوبی می بینیم و احساس می کنیم.همچنین اگر ایشان وارد سیاست نمی شدند قطعا خدمات بیشتر و بهتری به پایتخت سیاسی تشیع می کردند.فقط یک سوال که امیدوارم به دور از حب و بغض اگر کسی می تواند جواب دهد و آن اینکه چرا کیهان با این رویه معلوم الحال و یا خبرگزاری فارس از ایشان حمایت می کنند؟ پشت پرده چه چیزی هست که آقای قالیباف را با این محافل مرتبط می کند؟امیدوارم ایشان از خود رفع اتهام کنند.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
در حال حاضر و با عنایت به شرایط موجود در سازمانهای شهرداری تنها کسی که میتواند خون تازه در شهرداری و مجموعه عریض و طویلش بدمد مهندس محسن هاشمی است.
اعضای محترم شورا اگر واقعا به فکر توسعه پایدار شهر هستید ایشان را انتخاب کنید.
پرونده ایشان گواه مطلب است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
آقای قالیباف و اصولگراها شانس آوردن که بیشتر مردم تهران که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردن در شوراها شرکت نکردن وگرنه اینهمه جنجال ایجاد نمشد چون اونوقت اکثریت مطلق اصلاح طلبها بودن
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
آقای محسن هاشمی دارای برنامه مدون و بسیار قوی در عرصه مدیریت شهری و از مدیران کارامد و دلسوز است. آقای طلایی لطفا شما صلاح خود را تشخیص دهید و درباره انتظار مردم تصمیم گیری نکنید و به فکر خود باشید.
در اینکه اقای قالیباف مدیری توانمند است شکی نیست ولی الان شهرداری تهران محل بازنشستگان شده است و احتیاج به خون جدید دارد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۹
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اعضاي شوراي شهر برگزيده ي مردمن يا دولت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مگر دولت سخنگو نداره که طلایی بلندگو شده!!!!!؟
ناشناس
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
دولت تدبیر و امید بشدت تکذیب کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فرارو هیچوقت نظرات مرا منتشر نمیکنی ولی من بازهم میگویم قالیباف عزیز حیف تو نیست که خودت را فدای خدمت به مردمی میکنی که برایت کمپین نه راه میاندازند در این مملکت اگر کسی کار کند میگویند به دلیلی منافعش بوده اگر نکند نالایق بوده طرف میمونه برای اینکه کسی حرف نزنه باید کار نکنه فقط حرف بزنه و شعار بده سابفه محسن هاشمی یاد خیلی ها هست متاسفانه جوانها یادشان نمیآید حالا این آقا با آن عملکرد!و حرفها شده کاندید اصلح واقعاوجای تاسف دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
من نه هاشمی کاردارم نه با قالیباف -قالیباف راهم خیلی دوست دارم چون مدیرخیلی موفقی است-ولی این حمایتها قدری بو داردوبی معنی است-حالا طلایی ادم قالیباف است ولی دیگران که تادیروزقالیباف را ازاصحاب فتنه میدانستندودرانتخابات ریاست جمهوری علیه اوسخن میگفتندحالاشده اندطرفدارش!!!!! ایا 8سال برای یک مدیرویک طرز تفکر کافی نیست-فکرمیکنم بس است-
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فرارو هیچوقت نظرات مرا منتشر نمیکنی ولی من بازهم میگویم قالیباف عزیز حیف تو نیست که خودت را فدای خدمت به مردمی میکنی که برایت کمپین نه راه میاندازند در این مملکت اگر کسی کار کند میگویند به دلیلی منافعش بوده اگر نکند نالایق بوده طرف میمونه برای اینکه کسی حرف نزنه باید کار نکنه فقط حرف بزنه و شعار بده سابفه محسن هاشمی یاد خیلی ها هست متاسفانه جوانها یادشان نمیآید حالا این آقا با آن عملکرد!و حرفها شده کاندید اصلح واقعاوجای تاسف دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
آره شما درست می گی.
حیف قالیبافه که برای مردم ایران کار کنه، نظرت چیه بره شهردار پایتخت ونزوئلا بشه؟؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
سوابق قالیباف هم در کوی دانشگاه را مردم فراموش نکردند خصوصا در مناظره ها
اما اینکه قالیباف مدیری فوی است و در شهرداری خوب کار کرده کسی منکر آن نیست
ولی بنظر شما باید مادامالعمر در شهرداری بماند از ایشان میتوان در مدیریت اجرایی پروژه های بزرگ بر زمین مانده استفاده کرد مثلا آزاد راه تهران شمال معاونت راه سازی یا مدیر مسکن مهر
و آقای هاشمی در مترو خوب کار کرده و موفق بودند با تمام سنگ اندازیهای دولت احمدی نژاد کار را پیش ببرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
لطفا جو گیر نشو هرکسی یه نقطه قوتی داره یه نقطه ضعفی بسه دیگه اینقدر بت پرستی راه نیندازید ؟ اگه بخواهند مر قانون رعایت بشه مطمئن باش قالیباف نقاط ضعف زیادی داره و تخلفات بسیار ؟ پس دیگه اینقدر شورش را در نیارین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
یعنی هیچ تهرانی لایقی نیست که یک نفر از شهری 400 500 کیلومتر آنطرفتر شهردار تهران شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
شرط اول برای شهرداری تهران

تولد در تهران-شناسنامه صادره از تهران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
شهردار تهران باید تهرانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مواضع آقای طلائی بیشتر رنگ و بوی سیاسی دارد . شورای شهر باید نماد یک سازمان غیر سیاسی باشد و اصلاح طلب و اصولگرا نیز باید به این نگرش احترام بگذارند . نباید فردیت و جناح بندیهای سیاسی در این شورا محور باشد قطعا آقای محسن هاشمی نیز از چنین نگرشی برخوردار است ایشان بیشتر عمر خود را بر ساماندهی مترو تهران متمرکز کردند و با اینکه فرزند سیاسی ترین شخص کشور بودند هیچوقت در موضع مدیری عالیرتبه در شهرداری تهران به حوزه سیاست بازیهای معمول رو نیاوردند . لذا استدلالات سردار محترم طلائی بر پایه محکمی استوار نیست ضمن اینکه ایشان سخنگوی دولت هم نمی باشند و نباید از زبان دولت له یا علیه کاندیداهای شهرداری تهران سخن بگویند.
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
زنده باد قالیباف سمبل تعهد و تخصص و شرم بر تخریب کنندگان و افترازنندگان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
علت منفی دادنتون چیه؟ چتونه آخه؟
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
زنده وپاینده باد قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اگر ایشون خیلی به فکر خدمت هستند بهتر نیست برای شهرداری مشهد اقدام کنند که زادگاه ایشونه و به مسائل و مشکلاتش اشنا اند.
مدیریت شهری مثل تهران حداقل شرطش اینه که طرف متولد تهران باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چرا بیخودی از دولت مایع میگذاری آقای طلایی شما و دبیر امسالهم ... میخواهید قالیباف بشه ؟!!
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
عزیزم اون "مایه" است نه "مایع".
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
دلبندم اون "امثالهم" است نه "امسالهم"
در ثاني افرادي مثل شما مدير لايق و خدمتگزار نمي خواهيد فقط سياسي بازي و غيره وگرنه من بعنوان حامي جدي دكتر روحاني، مديري لايق تر از قاليباف سراغ ندارم و حتي كاش ايشان در راس يكي از وزارتخانه ها قرار مي گرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
عزيزم اون «امثالهم» است نه «امسالهم»
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
دو پادشاه در یک ملک نگنجند. به هر حال از هر دو باید استفاده کرد. هر دو مدیران کارآمد هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
ریس:مسجد جامعی
شهردار:محسن هاشمی
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فکر نکنم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
تکبیر
کف وسوت
احسنت
صحیح است
اوکی
.........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
تهران هنوز اونقدر هام بدبخت نشده ها...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
طلایی سخنگوی جدید دولته؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
قالیباف مدیر خوبی است اما دو دوره شهرداری برای ایشان کافیه ، امیدوارم در جایگاهی مانند ریاست صدا و سیما ایشان را ببینم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
صدا سیما باید فقط احمدی نژاد!
که بیشترین حمله رو به روحانی کنه و از پای درش بیاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
ماشاالله به این استدلالت! آخه نه اینکه مدیران امتحان پس داده در کشور ما بیشمارند! خیلی ممنون از این پیشنهاد و جای جدیدی که ایشون رو منصوب نمودی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
وقتي كسي كارش رو خوب بلده و انگيزه لازم براي ادامه كار رو داره چرا بايد عوض شه؟هيچ دليلي براي تغيير شهردار وجود نداره مگر اينكه بخواد به مقام بالاتري ارتقا پيدا كنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اشتباهی مثبت دادم با ادامه شهرداربودن ایشان مخالفم و مسئولین ایشان در صدا و سیما نیز مخالفم
اصلاً کسی که 30 سال یا 35 سال خدمت کرد باید بازنشسته شود البته در کارهای اجرائی ولی در مدیریت های فکر و تئوری بسیار مفید هم هستند و این شامل همه می شود
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بر اساس شنیده ها؟!!!
ما هم شنیدیم که روحانی دوست داره محسن هاشمی شهردار بشه! کنتور نمیندازه که!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
من قالیباف نیستم اما قالیباف را دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بیخود پای دولت رو وسط نکشید مطمئن باش نظر روحانی به هاشمی نزدیکتره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
خوب چرا شما به نفع نامزد اصلاح طلبان رای نمیدید و از اونها توقع دارید به روز با شما همراه باشن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
تا کی میخواین ادامه بدین: اصلاح طلب اصولگرا اصلاح طلب اصولگرا. الهی شکر که آقای قالیباف به هیچ کدوم اینا نمی چسبه، مسلمونه و فقط خدمت میکنه این جمله ای که گفته:
«اگردر رأی دادن به من به حجت شرعی رسیدید رای دهید و آخرتتان را برای دنیای من نفروشید.» این واقعا اخلاق ایشونه البته یه عده زیاد رفتارهای ایشون را در گذشته ها رصد نکردن و الا می فهمیدن که مرام و عقیده ایشون در همین راستاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اگر نظر دولت است چرا می خواهیذ رای بگیرید؟؟؟؟خوب انتصاب کنید؟؟واقعا اینقدر از امکانات دولتی برخورداریدکه نمی دانید چه می گویید؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
هشت سال مدیر بهشت بودن آیا کافی نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مگه بازیه که یکی کافیش بشه و بره نوبت یکی دیگه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مهم ترین مشکل دولتهای نهم و دهم: تغییر مدام وزرای دولت... حالا هشت سال هم کافی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چرا اقاي قاليباف اين قدر به ماندن اصرار دارند . در ضمن طلايي چكاره دولت و شهرداري است وي كه مخالف وزراي دولت بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
آقای قالیباف هم دوست داره خدمت کنه و هم واقعا خدمت میکنه. اعتماد به نفس خدمت رو داره انرژی اش رو داره.
در هر زمینه ای که داوطلب میشه برای همینه. احساس میکنه میتونه خدمت کنه می فهمه که چکار باید بکنه. من ازشون خیلی ممنونم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
آقای ناشناس خداازتوراضی باشدکه توازقالیباف راضی هستی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فهمیدید قالیباف رای نمی یاره چه شلوغ بازی ای راه انداختین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چه رای بیاره چه نیاره ما مخلصشیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
شما مخلص باش، بمون! ایشاالله خدا هدایتت میکنه
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چه شهردار بشه چه نشه مامخلصشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
تجربه دو نوبت حضور اقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری نشان میدهد افراد مدعی طرفداری از قالیباف روز اخر پشت او را خالی وبه سمت دیگر می روند واو را تنها می گذارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فرزادجان نمی دانم چقدر گرفتی ولی احتمالا شما هم از پول های هنگفت تبلیغاتی جناب قالیباف بی نصیب نبودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
این وصله ها به فردی مثل آقای قالیباف ابدا نمی چسبه.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
جهاد ادامه دارد....دوست داریم قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
حيف قاليباف براي اين مردم نخبه كش حسودپرور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
این حرفهای شما تهدید غیر مستقم محسن هاشمی هست.
ناشناس
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اینکه قالیباف شهردار باشه یا کسی از اون بهتر بیاد هیچ ایرادی نداره. اما حیف از این شورای شهر که همش سیاسی بازی در میآرن. مردم تهران یک مدیر قوی با تخصص می خوان این شهر پر از انسان های موفق تحصیل کرده و ... هست شهردار تهران رو به بهترین بدید نه کسی که گروه سیاسی مشخص می کند.
اینکه حالا یه عده مرید هاشمی شدن از روی حخالفت با عده ی دیگر می خوان هاشمی رو شهردار کنند واقعا جای تاسف داره آقای هاشمی خودش برنامه داره باید عادلانه با بقیه مقایسه بشه..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
آقای ناشناس1- وقتی یک جریان باانتخابات روی کارمیاداین یعنی امرسیاسی2-محسن هاشمی میتوانددرعرصه مدیریت شهری موفق عمل کنه به دلیل تجربه وارتباط خوب بادولت واعتبارخانوادگی وبه ویژه ایشان به شخصه انسانمی متواضع وپاکدست بوده ودرمدیریت هعم سیاسیب عمل نمیکندوبه شایسته سالاری توجه دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بیشترین حمله رو قالیباف به هاشمی کرد تو انتخابات بعد حالا روحانی ازش حمایت کنه؟؟ طلایی دروغ 12 مرداد مرد. شما زندش نکن
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
ایشان فرمودند: 1- یکسری انتظارات از شورای شهر دارم که با حوزه زندگی مردم بازی نکند،
2- اعضای شورا باید بتواند فردی با شاخص‌های مناسب انتخاب کنند
3- انتخاب شهردار تهران باید در چارچوب اعتدال باشد و نباید در آن افراط و تفریط وجود داشته باشد
4- در درون شورا اعضا باید با همبستگی شهردار را انتخاب کنند
و از این فرمایشات نتیجه گرفته اند که:
شاخص‌هایی برای انتخاب شهردار در نظر گرفته‌ایم گفت: در اولویت این شاخص‌ها محمدباقر قالیباف قرار دارد، البته رستم قاسمی، نیکزاد و زاکانی نیز از گزینه‌های دیگر هستند.

برادر گرامی و ارجمند، آقایان نیکزاد و قاسمی با آن عملکرد مشخص و آن بلایی که سر زندگی مردم آوردند اهل اعتدال اند؟ کدام شاخص مناسب در آقای زاکانی برای شهردار شدن وجود دارد؟
همبستگی هم که از دید شما یعنی همه در مقابل تصمیمات بنده و دوستانم دهانشان را ببندند.
در ضمن اگر شما خرداد 92 و مناظرات برگزار شده و زاویه فکری آقایان روحانی و قالیباف را فراموش کرده اید، مردم به فراموش نکرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
جاوید و تیمش اگه رفتنی شدند میشه رو قالیباف فکر کرد
ناشناس
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
شهردار تهران بودن چه ربطي به شركت كردن تو جلسه هيئت دولت دارد؟؟؟هيئت دولت براي كل كشور برنامه ريزي مي كنند و تمام اعضاء دولت براي كل كشور هست ولي شهرداري تهران كه مختص به شهر تهران هست بنابراين حضورش در هيئت دولت منطقي نيست ولي در بعضي مواقع كه درباره شهر تهران هست ميتوانند به صورت افتخاري از شهردار تهران دعوت كنند در جلسه حضور داشته باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
نه جان من! این مسئله بوده و هست منتها احمدی نژاد اجازه ی حضور شهردار رو نمی داد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
کدام قانون گفته شهردار درجلسات دولت باید شرکت کند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
صدا سیما، فارس، فرارو، طلایی دارن خودشونو میکشن قالیباف شهردار بشه.

صحبت های ترکان هم تکذیب شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
طفلک قالیباف.
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
قالیباف براساس مدیریت ولیاقتش دوباره شهردارمیشه انشالله ...فرارو بخاطر طرفداری ازقالیباف ممنوناا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مهم برنامه شهردار است. به سیاست کاری نداشته باشید. هرکس که بتواند معضلات شهری مثل الودگی و ترافیک و توسعه شهری را حل کنه شهردار بشه. ما باید این مطالبات را زنده کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
صحبت های طلایی بوی ضعف می دهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بوی منفعتش بیشتر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اقای طلایی چیزی نمونده التماس کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
به قول حسام بیک : التماس نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
حال آدمی مثل من رو داره که عاشق مرام و منطق و عملکرد قالیبافه. من هم باشم شاید به التماس بیفتم.
راس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مدیریت بلند مدت بر هر ساختار بروکراتیک خطر آفرین است. حضرات یادشان باشد، در چنین ساختارهایی با توجه به حجم بالای مصوبات هفتگی، ماهانه و سالانه، هدف اصلی مغفول می ماند.
در واقع به جای آنکه مصوبات به دنبال ارضای نیازهای شهری باشند به دنبال بایدها و نبایدهای مدیران سطوح بالا حرکت می کنند و جایگاه شهردار تبدیل به قواره ای برای آقای قالیباف می شود به جای آنکه در قواری رفع مشکل شهر تهران باشد.
بدین ترتیب اگر هم آقای قالیباف مدیر موفقی بودند باید اجازه دهند تا فرد دیگری چنین سکانی را بر عهده گیرند تا امکان جابجایی های بعدی نیز ممکن باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بد نیست. منطقیه. آفرین به منطقت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
تو نگران نباش. وقتي بعد از 8 سال قاليباف عين روز اول داره كار ميكنه دليلي وجود نداره يه نفر و بياريم كه با آزمون و خطا ببينيم به درد تهران ميخوره يا نه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
هنوز صحبتهاي آقاي طلايي در مورد رياست جمهوري يادمون نرفته پس ايشون بهتره كسي رو به افراطي گري متهم نكنه چون كارنامه خودش در اين زمينه معلومه
ضمناً افراطي نبودن امثال شما از معرفي كردن گزينه معلوم الحالي مثل زاكاني كاملاً مشخصه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
شهردار کرباسیان یا کرباسیان غیر فتاح
چرا اعضای شورای شهر بنفع کاندیداها برای شهردار شدن تبلیغ میکنند شورای شهر هر نفر به شخص باید به شهردار مورد نظر رلای دهد و اگر عضو دیگری در مورد کاندیدای مورد نظری از او پرسا بود به او نظر خود را اعلام نماید
این طرفداری ها بیمورد است صلاحیت رای دهنده با توجه به سیمپات بودن زیر سئوال میرود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
حضور "اکبر ترکان" مشاور ارشد حسن روحانی در جلسه شورای شهر تهران و دفاع از عملکرد قالیباف و بی‌نظیر خواندن قدرت اجرایی وی باعث شده تا گزینه‌های مطرح اصلاح‌طلبان از تلاش برای شهردار شدن کناره‌گیری کنند. اعضای شورای شهر تهران، حضور ترکان در جلسه شورا را پیام حمایت روحانی از قالیباف خواندند. ترکان همچنین در این جلسه گفت: "قالیباف دوست صمیمی بنده است که از سال‌ها پیش وی را می‌شناسم. عملکرد وی مثبت و قابل دفاع است ضمن اینکه وی در اجرای پروژه‌های عمرانی بی‌نظیر بوده است. قالیباف در مدیریت و اجرای پروژه‌های مختلف با قدرت در تهران کار خود را شروع و به اتمام رسانده است که این یکی از شاخص‌های مهم محسوب می‌شود. بنده زمانی که استاندار ایلام بودم، قالیباف با سن 18 سالگی فرمانده تیپ بود که از همان موقع با وی آشنا بودم."اینننننننننننننننننن هم شد استدلال فکر نمیکنم اقای روحانی چنین طرز فکری داشته باشه اقای ترکان نظر خودت را به دیگران نسبت نده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
سلام

هرچه گرانی مسکن در تهران می بینید از شهردار و شورای شهر تهران است . ای ملت بدانید اینکار از سوی قالیبافت بود به ملت مستضعف تهران رحم نکرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
احساساتي نشو و دروغ نگو عزيز! گراني مسکن ومصايب ديگر زنگي مردم مربوط به دولتي بود که معلوم نشد با 700 ميليارد درآمد نفتي چه کرد. قطعنامه هاي سازمان ملل را ورق پاره ناميد. تورم را بالاي سي درصد برد و يک از کارهايش دشمني و کارشکني با شهرداري بود.
آدرس غلط نده عزيز!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
آدم ساده لوح اونی که گرون کرده هم این تهمتو به قالیباف نزده تو میزنی
رررررر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
مستضعفین تهران!!!!! میتونین تشریف بیارین شهرستانها
ناشناس
QATAR
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
من نمیدونم دیگه هیچ کسی تو این مملکت نداریم که فقط قالیباف و محسن هاشمی باید شهردار بشن. بابا قالیباف سعی خودش و کرد حالا برای هر هدفی تلاش خودشو کرد. بذارین یه نفر دیگه با ایده ی جدید و انرژی بیشتر بیاد شاید کارهای بهتری تو این شهر بکنه. شاید عملکرد تون خیلی بهتر از امثال قالیباف ها باشه. به خدا هم وقت خودتونو میگیرین هم وقت مردمو . 3ماهه مرتب این بحث انتخاب شهردار برای تهرونه تموم کنین دیگه یک نفر رو انتخاب کنید خیال همه مون راحت شه. همه پستها که نباید سیاسی باشه.
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
بهتر است نظرات دولت از طرف سخنگو یا نماینده دولت بیان گردد
اما چرا فرارو سیاست اینگونه انتشار مقالات را با جو منفی برای افرادی مثل قالیباف یا غیر را میکند چیست
بنظر میداند که عکس العمل چقدر منفی است ولی احتمالا ایشان این همه ریسپاند را چه منفی چه مثبت بنوعی تبلیغ مدیایی برای شخص مورد نظر خود میداند شاید از روش منفی در منفی به امید نتیجه و تبلیغ استفاده مینماید
اگر اقای قالیباف در این مقام نیز با شکست از طرف منتخبین مردم مواجه گردد برای 4 مین بار است که از طرف مردم رد میشود لذا باید بفکر پست های انتصابی باشد که میتوان بجای ضرغامی یکی از کاندیدها باشد
حشمت رحمتپناه
UNITED STATES
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
آقای سردار طلایی !
دولت سخنگو دارد .
آقای قالیباف دیگر در بهشت نخواهند بود .
تلاش تان را وقف کارهایی دیگر بکنید .
ایشان به اندازه کافی رنج و صدمه وارد کرده اند .
خدا توفیقشون بده
اعتدال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فرارو انقدر تابلو از قالیباف حمایت نکن برای اینکه فقط خبرهایی که به نفع ایشون نقل میکنی بذار این اعتماد مخاطبات بت باقی بمونند انتخاب: اکبر ترکان مشاور عالی روحانی اما در این باره به «انتخاب» گفت که این خبر دروغ و کذب است و ارزش پاسخگویی ندارد.

مشاور رئیس‌جمهور برخی خبرسازی‌ها در مورد حمایتش از محمدباقر قالیباف را تکذیب کرد و تاکید کرد که سخنان وی تحریف شده است و له و علیه هیچ یک از کاندیداهای شهرداری تهران گفت و گویی انجام نداده است. در همین حال، منابع آگاه به «انتخاب» گفتند که ترکان در این جلسه، اشاره کرده که در صورت حضور مجدد قالیباف در شهداری، دولت از او حمایت خواهد کرد! فرارو هیشه گفتم تو پخش نظرات همیشه 20 بودی مرد باش وتایید کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
براي آقاي قاليباف آرزوي موفقيت ميكنم اما نه در شهرداري تهران .
به نظر من ايشان بايد از شهرداري برود و شهرداري را به آقاي هاشمي و ديگر متخصصان كشور بسپارد .
آقاي هاشمي براي شما نيز آرزوي موفقيت ميكنم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
انتخاب شهردار بر عهده شورای شهر است
دولت چه کاره است؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
CANADA
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
آقای طلایی عزیز ! شهردار را اکثریت اعضای شورای شهر انتخاب می کنند نه دولت .اکثریت ،باید حقوق اقلیت را رعایت کند و اقلیت هم به رای و انتخاب اکثریت احترام بگذارد و تبعیت کند .ما در حال مشق دموکراسی هستیم ،شما را به خدا مشق ما را خط خطی نکنید .همین و والسلام .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چه جالب
میگه نباید انتخاب شهردار دردست گروههای سیاسی باشه وخودش!!!!!!

میگه همه باید با هم باشند ومنظورش اینه که با من باشند
برو عامو
زغول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
این آقایان مدعی اصولگرایی ومدعی بهترین مردمسالاری جهان(البته اونم بعدازین که خاتمی عزیز مفهوم مردمسالاری رو وارد ادبیات سیاسی کرد اینان باوقفه ای8ساله تازه واژه ی مردمسالاری رو به زبان آوردند!)اصلا باالفبای مردمسالاری آشنایی ندارند!تمامی ارکان حکومت را قبضه کرده اند,اندک روزنه ای که بارای مردم گشوده میشه اونجا هم یامصادره به مطلوب می کنند(مثل این ادعاکه پیروزی روحانی=پیروزی اصولگرایان)یااین که باکلی ان قلت و اهن و تلپ میخوان رای اقلیتی خودرا براکثریت تحمیل کنند!
اگر قاعده ی تعیین شهردار رای اکثریت است دیگه اینهمه اما واگر نمی خواد!!
جميل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
دكتر قالي باف بهتره و به صلاح ايشونه كه ديگه شهرداري نباشه نگران تيم و مديران اتوبوسي هم نباشند به هر صورت يه جاي خوب و مستقل و داراي امكانات مالي خوب براي ايشون دست و پا مي كنند كه مملكت از وجود خدمتگزاران محروم نشوند
نیکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
دولت چنین حقی ندارد که شهردار را برای شورا به هر نوعی مشخص کند . و طبق آخرین خبر هم دخالت خود را تکذیب کرده است .هرچند برخی اظهار نظرها مثل خاطرات گویی آقای ترکان و تمجید اخیر وزیر ارشاد چنین چیزی را هم میتواند القا کند که بجا بود از این ابراز نظرها در این شرایط پرهیز نمایند .
سید خراسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
طلایی: نظر دولت بر ابقای قالیباف است.
و من می گویم : ملت چه می گویند؟.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اقای محترم سکوت کن تا بیشتر از این مردم بیشتر تاسف رایی را که نا اگاهانه به شما دادند را نخورند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv