bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۲۷۴

اعدام 6 نفر به جرم تجاوز به زنان مقابل چشم همسران

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام 6 متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که 10 زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام 6 متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که 10 زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

قاضی علی افتخاری در تشریح جزئیات جنایت سیاه این 6 متجاوز به مهر، گفت:  28 دی ماه سال 90 گزارشی به ماموران پلیس آگاهی شوشتر رسید که آثاری از خون در یک منطقه گردشگری در این شهرستان دیده شده است. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی محل مورد نظر شده و علاوه بر آثار خون با رد چرخ یک خودرو روبرو شدند. با ردیابی رد چرخ ماموران به محلی خلوت رسیدند که در آنجا یک چادر مشکی، کفش و لباس زنانه، آثار شکستگی شیشه خودرو و رد خون مشاهده می شد.  این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبرو بودیم.

وی افزود: در ادامه با گزارش موضوع به دادستان شهرستان، با دستور وی یک اکیپ از ماموران با خودروی پراید شیشه دودی راهی محل مورد نظر شده و به گشت زنی در این منطقه پرداختند.  

اعضای این باند متجاوز که تصور می کردند در داخل خودروی پراید طعمه های جدید آنها هستند با چاقو و قمه وارد خودرو شده اما با مشاهده ماموران موتورسیکلت های خود را در آن منطقه رها کرده و متواری شدند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: ماموران با ردیابی موتورسیکلت ها و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند 6 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند که  متهمان در جریان بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای را بیان کردند.  

یکی از اعضای این باند درباره جزئیات جنایت خود گفت:  40 روز قبل از دستگیری ساعت 12 ظهر با یک خودروی پژوی مشکی در منطقه روبرو شدیم که دختر و پسر جوانی سوار آن بودند سه نفری به این خودرو حمله کرده و با تهدید چوب و ضرب و شتم راننده را به داخل دره ای در آن منطقه برده و بعد به همسرش تجاوز کردیم. زن جوان با التماس از ما می خواست که طلاهایش را بگیریم اما با او کاری نداشته باشیم اما ما بدون توجه به التماس های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد طلاهایش را سرقت کردیم.

10 روز بعد دختر و پسر دیگری را دیدیم که 4 نفری به خودروی آنها حمله کرده و پس از شکستن شیشه خودرو راننده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در مقابل او نامزدش را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از تجاوز طلاهای زن جوان را سرقت کردیم. در جریان سرقت گوشواره های زن جوان یکی از اعضای باند به نام علی چنان وحشیانه عمل کرد که گوش های او دچار جراحت شدید شد. در جریان آخرین  تجاوز نیز قربانی خود را بر روی زمین کشیده که رد خون باقی مانده در محل مربوط به جراحت های بدن او می باشد.

این مقام قضائی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی ها به 10 فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند که در خصوص شگردشان مدعی شدند با موتورسیکلت در مناطق گردشگری اطراف شوشتر پرسه می زدیم و با کمین در میان تپه ها قربانیان خود را از میان زوج های جوان شناسایی و در فرصتی مناسب آنها را به محاصره خود در می آوردیم. برای این که آنها در برابر ما مقاومت نکنند فضای رعب و وحشت را در منطقه ایجاد می کردیم. از سوی دیگر بررسی سابقه مجرمان نشان داد، اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و دارای اعتیاد هستند.

معاون قضائی دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بازپرس ویژه ای برای پرونده تعیین و  تحقیقات گسترده ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد. متجاوزان  صحنه های وقوع جرم را به طور کامل بازسازی کرده و حتی در یکی از صحنه ها موی زنانه کشف شده با موی یکی از قربانیان تطابق داشت که این موضوع از سوی پزشکی قانونی نیز مورد تایید قرار گرفت. اعضای این باند وقتی با مقاومت این زن روبرو شده بودند او را از موی سر گرفته و بر روی زمین کشیده بودند که این اقدام آنها باعث شد آثار موی قربانی در محل حادثه باقی بماند.

در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبرو کرده که تمام شاکیان پرونده آنها را مورد شناسایی قرار دادند. شدت اقدامات مجرمانه اعضای این باندن به گونه ای بود که یکی از شاکیان پس از روبرو شدن با مجرمان دچار شوک عصبی شد و گفت: یکی از اعضای این باند گلوی مرا محکم گرفته و وقتی  مقاومت کردم قصد داشت مرا خفه کنم.

قاضی افتخاری با اشاره به محاکمه مجرمان در دادگاه کیفری گفت: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد که با ابلاغ رئیس کل دادگستری شعبه ویژه ای رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و 6 عضو این باند به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در  دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه 6 مرد متجاوز سحرگاه امروز در زندان کارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید اما در این مدت تحقیقات گسترده ای بر روی پرونده انجام شد و پس از انجام مقدمات قانونی متجاوزین به سزای عمل خود رسیدند. آنها قبل از اجرای حکم از اقدامات مجرمانه خود اظهار پشیمانی کرده و می گفتند تصور نمی کردیم از سوی ماموران دستگیر و سرانجام اعدام شویم اما حالا از کارهای خود پشیمانیم و می دانیم دیر شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از اقدامات خود دست برداشته و بدانند قوه قضائیه با آنها به صورت قاطع برخورد می کند و اجازه نمی دهد آنها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند. به پرونده متجاوزین و نا امن کنندگان امنیت جامعه به صورت ویژه رسیدگی می شود و به سزای عمل خود می رسند.
برچسب ها: اعدام تجاوز
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
هر چند سال شاهد تجاوز هستیم .این جوان ها حتی به چادری هم تجاوز کردنند. امیدوارم که کسانی که دارن از اسلام فاصله میگیرن برگردن ایمان بیارن و به سراغ زنا نرن. باعث اصلی اینها جنگ نرم هست تبلیغات ماهواره ها
و فاصله گرفتن ازدین اسلام. امیدوارم کسی نمازش ترک نشه وگناه نکنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اينكه ابنها بأيد مجازات شوند شكي نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اول باید دست و پاها رو بکنن بعد بندازن داخل بشکه روغن بعد در بیارن تو ماهی تابه سرخ کنن بعد توی بشکه اسید بندازن تا نابود بشن بعد دست و پاها رو چرخ کنن بریزن تو سطل آشغال بدن سگ بخوره ....
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
؟؟؟؟؟؟؟؟
کریمی
Germany
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
چقدر عصبانی هستی شما.. از سوییس اومدی همشهری که اینطور شوکه شدی..؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
فرارو خواهشا به من بگو بعضی از این نظرهای وقیحانه رو چرا منتشر میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بعد از قربانی شدن 10 نفر تازه دست به کار شدند متجاوزان رو دستگیر کنند. برای بعضی از مسولان واقعا متاسفم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بجای گشت ارشاد در خیابان ها، نیروی انتظامی برای محافظت از مردم در محیط های گردشگری نیرو بفرستد، چه کسی دیگر جرئت می کند به این مناطق برود. مو بر بدن آدم سیخ می شود. اگر چند مامور آنجا مستقر بودند، این وحشیگری ها اتفاق نمی افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قيف و قپي نيروها فقط براي هلي برد و جمع آوري ديشها و مبارزه با بد حجابي است ؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
در این کشور وقتی مجرمی دستگیر میشود تازه مردم میفهمند چه خبر است ،اگر وقتی اولین قربانی شکایت کرد به مردم هشدار میدادید شاید دیگران حواسشان را جمع میکردند وبه این مکانهای خلوت نمیرفتند.
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قربون دهنت ناشناس اولی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آخه برخورد با اینها سخته ! مردن ! قمه دارن ! دعوا می کنند ! بجاش اونا دختر رو زن هستند. التماس می کنند ! و ... !!!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
به نظر نمیاد کم کاری نیرو انتظامی ربطی به گشت ارشاد داشته باشه.... گشت ارشاد نیاز جامعه ی ماس تا جایی که بعضی بی جنبه های افراطی کج نرن.... و البته نیاز به امنیت بالاترین خواسته ما از نیرو انتظامی......
مرجان
United States of America
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اونهائیکه منفی میدهند مثل همین جنایتکارانند..که خدا کنه ناموس خودشون گرفتار بشن تا بفهمن چقد درد ناکه...
اصلاح طلب غربی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
وای وای حقوق بشر ازدست رفت چرا این جنایتکاران عزیز را اعدام کردند؟
ebrahim
Germany
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پس از یکسال این موضوع رسانه ایی شده است ولی در خصوص حادثه خمینی شهر زمین و زمان تبلیغ و عقده گشایی کردند. حتی شعر سرودند. باید بررسی شود کدام حقد و کینه منجر به بی ابرو کردن مردم شهید پرور خمینی شهر شد در حالیکه موارد اینچنینی در کشور کم نبوده و نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
...چه ربطي داره به شقيقه اصل موضوع رو بفهم
اسماعیل
Australia
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ما که نفهمیدیم چی گفتی.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما خودتو ناراحت نکن...
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آهان یعنی حالا که اونو گفتن ولی اینا رو نگفتن ... بابا چی میگی؟!!!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
صحیح است
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حالا اگه یه منطقه ای شهید پرور نبود تجاوز و بی آبرویی تو اون منطقه مجازه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
میزان پستی تا چه اندازه؟ فکر نکنم هیچ حیوانی هم دست به همچین عملی بزنه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پست هستن ..ولی سوال من اینه که چرا قبل از انتخابات در ملاعام اعدام میکردن ولی الان تو زندان!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این منفی ها یعنی چی؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
شاید سر ناموس خودش همین بلا اومده که به اینجا رسیده. باید روان شناسی شه. فکرشو بکن ناموستو جلو خودت تجاوز کنن حالا چه تصمیمی می گیری
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ناشناس جون در جامعه اینقدر مشکلات اقتصادی و اجتماعی هست که این مسائل را بوجود اورده ! حکم اعدام فقط برخورد با معلولهاست نه علت ها ((یا اولی الباب !!!))
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حقشون بود. قابل توجه کسانی که پز روشنفکری می دن که با اعدام مخالفیم و این حرفا! وجداناً بگین اینارو اگه اعدام نکنیم چی کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عزيزم مجازات اعدام براي تجاوز در همه كشورها وجود دارد ولي به دلايل سياسي نبايد كسي را اعدام كرد .شما از ريشه نفهميدي مخالفت با اعدام چيست .شمارو به خاطر حرف زدن اعدام كنن خوبه ؟ ولي اگر متجاوز بودي بايد اعدام بشوي .
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کسی نمیگه با اعدام مخالف هست با اعدام در ملا عام مخالفت میشه اون هم به دلایل روانشناسانه ... این دو مسئله رو باه هم قاطی نکنید ... تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده در مورد جرم و مجرم و مجازات میتونه جای اجرای حکم در ملا عام رو بگیره
ضحاک
Australia
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چه ربطی به روشنفکری داره؟ حالت خوبه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
در مورد جون انسان دارین صحبت میکنین نه گوسفند مجازات بدتر از اعدام هم هست که عبرتی بشه برای سایرین خداوند خودش ستار العویبه
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بدیهیه که نباید کسی رو به خاطر حرف زدن اعدام کنن. عزیزی که من رو به نفهمیدن متهم میکنن توجه کنن که مخاطب من کسانی هستند که با اعدام به طور کلی مخالفن. در ضمن من هم با اعدام در ملاء عام مخالفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پروفسور ناشناس 13:47 مجازات اعدام برای تجاوز در همه کشورها وجود داره در حالیکه تقریبا تمامی کشورهای جهان به جز تعدادی انگشت شمار مانند ایران و چین و چند ایالت آمریکا ... اعدام رو یا از قوانین جزاییشان حذف کردن و یا این مجازات رو دیگه به اجرا نمیذارن؟؟!!!!

فرارو تو رو به امام زمان قسمت میدم حذفش نکنن.
ناشناس
Germany
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
در کشورهای اروپای غربی و شمالی مجازات اعدام وجود نداره. حتی برای تجاوز به عنف. این متهمین معمولا حبس های خیلی بلند مدت و گاهی ابد می گیرند
ناشناس
Poland
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دلیل مخالفت با اعدام در اکثر کشورهای غربی ریشه در فلسفه سیستم حکومتی اون کشورها داره که لیبرال دموکراسیه و یه مبحث کاملا فلسفی است. در ضمن مطالعات علمی نشون میده که روشهای خشونت بار در مجازات به هیچ عنوان باز دارنده نیست و کاره عبثیه.

البته هنوز هم خیلیها در مملکت ما خوناشامند و فقط با خون سیر میشوند.
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
مشکل اعدام اینکه که طرف یکبار میمیره وتمام ولی این اراذل که اسم حیوان هم حیف هست رویشان بگذاریم باید کاری باهشون بکنند که روزی صد بار آرزوی اعدام برای خودشان بکنند
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
دوستانی که با اعدام مخالف هستند لطف کنند بگویند اسلام رو قبول دارند یا نه؟
مجازات اعدام توی خود قرآن هم اومده. شما انسان شناس هستین یا خدا که خودش ما رو آفریده؟
ان لکم فی القصاص حیات یا اولی الالباب
آقا محمدمهدی شما نگران نباش. خدا توی جهنم یه بلایی سرشون میاره که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنن
حق شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آقایانی که منفی دادید،کمی خجالت ید نیست بکشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اینا دیگه چه حیوونایی بدن بعد میگن اعدام نکنید خلاف حقوق بشره!!!اینا از حیوونم کمترن باید جای اعدام زجر کش می شدن
ويلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مسئله همينه دوست عزيز اينا بايد جاي اعدام قبل از به درك واصل شدن در حبس ابد بپوسن افكاري كه هرشب در ذهن متهمين حبس ابد ميگذره در طي سالها همون زجركش شدنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یه بار افراط یه بار تفریط.
یعنی چی که زجر کش کنیم. این همه هم مثبت دادن.
کجای موازین دینی و بین المللی زجر دادن داریم
فقط اعدام کافی بوده.متاسفم.متاسف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ميشه كسي اعدام نكرد ولي بلايي به سرش بياري كه اگر ولش بكني روزي هزار بار خودكشي كنه
ناشناس
Poland
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آقای ناشناس شما حاضری زجر کششون کنی؟! اگر بله پس حتما دنبال مشاوره روانپزشکی باش
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
خدا توی جهنم زجرکششون میکنه شما نگران نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این آدما رو باید انداخت داخله قیر داغ بعد دراوردشون و انداخت داخله فاضلاب دستشویی بعد تیکه تیکه اشون کرد. .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دوست عزيز شما قبلا شكنجه گر نبوديد!!!! اين كه ميشه وحشيانه تر از اونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بعد از تکه تکه کردن ؛ تکه هاشونرو باید پخت و داد سگها بخورن بعد سگها رو کشت و داخل چاه انداخت و.......(ماشالله ملت با قدرت تخیل خوبی هستیم!!)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما مثل اینکه خیلی فیلم ترسناک دیدی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بعد روی اون چاه یه دستشویی ساخت. کنارش یه بیمارستان درمان اسهال. که مریضا بیان اونجا واسه استفاده از دستشویی. خوبه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اتفاقا قبل از هر مجازاتی رو امثال این مجرمین باید مطالعه بشه.... بالا بودن اینگونه جرائم در مملکت اسلامی ما نشون دهنده یک مشکل فرهنگی و روانی هست با مجازات نمیشه جلوی این جرائم رو گرفت. باید بر پایه مطالعات از راههای آموزشی و فرهنگی وارد مقابله با این جرائم شد .... مجازات هم به جای خودش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
به نظر من هم باید اونها رو با زجر اعدام کرد. باید سالها زجر بکشن، بعد اعدام بشن. این همه جنایت کردن، فقط یک لحظه اعدام میشن و تمام. شاید بخاطر همینه که جرم اعدام بازدارندگی لازم را ندارد.
ناشناس
Australia
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
میخوای اول تیکه تیکه کن بعد بنداز تو فاضلاب؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نتیجۀ وحشی گری، وحشی گری بیشتر است.
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اول بکشن بعد زنده زنده بخورن!!!!
شایان
Poland
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متاسفام برای اونایی که راههای وحشیانه برای مجازات این افراد پیشنهاد دادن و یه عده کثیری هم لایک فرمودند!

یا خواندن کامنتها میشه فهمید که چرا وضعیت فعلی مملکت ما اینگونه است! چون بسیاری از ماها مصداق کامل بربریت هستیم و با انسانیت فرسنگها فاصله داریم!
محسن
Germany
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بعد بیمارستان رو با دینامیت منفجر کرد...
داستانو ادامه بده لطفا
جغد شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
واویلا!
به کجا داریم میریم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
به سمت نابودی میرویم و مسوولان هر روز به جای شرمساری از عزت ملی سخن میگویند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آگر آمریکا یا اروپا بود خوراک خبری یک هفته ملت می شد و از سقوط فرهنگی و ابتذال غرب صحبت ها و تفسبر ها می شد !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کامنت ها رو بخون و ببین کجا هستیم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کامنت ها رو بخون، مثبت و منفی ها رو بررسی کن و ببین کجا هستیم!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جغد جان خوبه شما یه بار نظر خوب دادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
همت جان شما کامنت های خودت رو مگه نمی خونی؟ نمی دونی داریم کجا میریم؟
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یعنی چی آخه؟!؟ از قبل اتفاقات مشابهی تو اون منطقه افتاده بوده ولی هیچ کاری نکردین؟
سیروس
United Arab Emirates
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عارف خان، اگه به متن توجه کنی تازه این یکی از گردشگرا بوده که به پلیس اطلاع داده که...
وگرنه به قول شما با اینکه از قبل هم خبرهائی بوده، کاری نداشتن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بقیه رو طعمه کرده بودن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و دارای اعتیاد هستند.!!!
اینا ول تو چامعه چه می کنند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یکبار که برای سرقت کیفم رفته بود پاسگاه سربازی که اونجا بود میگفت ما همه این دزدا رو میشناسیم ولی همه کراکی هستند و ایدز دارن اگه موقع دستگیری ما هم ایدز بگیریم کی جواب خانواده ما رو میده؟!!!
Sara
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خدای من! فکر کنید اگر واقعاً ایدز داشته باشن اون زنهای بی گناه که بهشون تجاوز شده چی به سرشون میاد؟ لعنت بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
درود به قوه قضایی که حکم اعدام را صادر کردن .واقعا این نوع جنایت اعدام براشون کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
يك روز پس از دستگيري بايد اعدام ميشدند نه يكسال .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
براي قسمت اول كلامت منفي
" " دوم " مثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
وحشیا..یکسال و نیم طول کشیده دارشون بزنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اتفاقا بهتر چون یک سال با ترس چوبه دار میخوابیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ما مورین ندیدن خدا هم ندید!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مدافعان حقوق بشر نطق کنند ببینم نظرشون در مورد این حییوانات روانی چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
این همه سال اعدام نتیجه چی بوده؟ وقتی مسئله به طور ریشه ای بررسی نمی شه تا علت اون رو بفهمنن با دهها اعدام در روز هم به جایی نمی رسیم. برای اینکه مجرم در زمان جرم حتی یک لحظه فکر دستگیر شدن هم نمی کند، چه برسه به اعدام فکر کنه.
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اعدام مثل یک مسکن عمل می کنه که تاثیر موقتی داره. ناشناس اولی انصافا چقدر تا به حال توی ایران اعدام انجام شده؟ خدا وکیلی نتیجه ای داشته؟ به جای اینکه به محض دیدن این اتفاقات حکم بدیم که اعدام بشن باید دید اصلا چرا این جوریه. دلیل این وحشی گری چیه. توی کشورهایی مثل نروژ و هلند که کسی اعدام نمیشه ولی واقعا اینطور وحشی گری ها خیلی کمه. پس ببین ریشه ی این مشکل ما جای دیگه س.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
دوست عزیز ناشناس که از حقوق بشر بدت میاد !
شما پیش خودت فکر کن دوست داری با جرم مبارزه کنی یا با مجرم؟
اعدام مثه اینه که فرد مبتلا به طاعون رو اتش بزنی بدون این که تلاش کنی عامل ایجاد بیماری رو از بین ببری.
همه حرف ما اینه که امروز میشه با راهکارهای روانشناسانه و جامعه شناسانه، جلوی خیلی از این اسیب ها رو در اینده گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
برن به درک
با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دست قوه قضائیه درد نکند. اگر دست من بود همه را تکه تکه می کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما تشریف ببر حلب بلکه تخلیه شی!
ناشناس
Poland
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خوبه که دست شما نیست!
امیر
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
امنیت ملی رو این افراد به خطر میندازن نه مانتو و روسری دختران !!! نه آب بازی و ...
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
امیر خان...طبق اعلام نیروی انتظامی و قوه قضاییه اکثر کسانی که مورد تجاوز قرار میگیرند..زنان بدحجابند...یا بهتر بگیم این حیوونای درنده بیشتر طعمه هاشون رو از بین زنان بد حجاب یا کم حجاب انتخاب میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حاج شایان این آمار رو از کجا آوردی!
سایتی ٬ نشریه ای ....
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آقا شایان برات متاسفم. یعنی یک مرد هروقت دید کسی بدحجابه باید بره تجاوز کنه؟ آیا خدا به مرد قدرت اراده و کنترل نفس رو نداده؟ در دوبی ساعت 3 نیمه شب خانم ها بدون حجاب به تنهایی در خیابان رفت و آمد می کنند ولی کسی به آنها نگاه بد نمی کند. امنیت واقعی یعنی این. نه اینکه زنان خود را سرتاپا بپوشانند تا مبادا مورد بی حرمتی قرار بگیرند. امیر جان ممنون از نکته ی خوبی که اشاره کردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شایان خان، خدا رو شکر که شما جای خدا نیستین!
واقعا به نظر شما، سزای کسی که حالا بی حجاب یا بد حجابه، اینه که گیر یه همچین وحشیایی بیفته!!!
هرچند، کم نیستند خانم های محجبه ای هم که بعضا قربانی یه همچین وحشی هایی شدن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شایان جان متن رو کامل بخون/ یه جا نوشته چادر زنانه پیدا شده توی محل جنایت. پس خانومه چادر داشته! حجاب داشته. الان چی می گی؟ بازم گناه رو می اندازی گردن خانم ها که مثلا بدحجاب بودند؟
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شایان برات متاسفم که وقتی زن بیحجاب میبینی به بعضیا حق میدی...راستی شما چطوری فیلمای تلویزیونو میبینی؟!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شایان خان از این خبر فکر کنم شما کل مطلب رو گرفتی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شایان سو استفاده نکن. نه چنین آماری وجود داره و نه رفتارهای زشت تون ایجوری توجیه میشه.
حجاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
پروفسورشایان کسانی که بخواهندپرده دری کنند کارخودشان راانجام میدهند حتی زنان محجبه هم ازدست افرادبی ناموس درمحلات خلوت شهردرامان نیستند.من چادردارم وحتی سعی میکنم خیلی مراعات این مساله رابکنم ولی ازمحلات وکوچه های خلوت وحشت دارم چون بارها برایم مزاحمت ایجادشده حتی خانمهایی که پوشیه میزنند هم همین اعتقادرادارنداگرناامنی باشدبرای همه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ساناز جان آخه این آدمهای وحشی کنترل نفس میدونن چیه؟
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
واقعأ ازین که تو کشوری زندگی میکنم که قاطعانه، متجاوزان را اعدام میکنه، خوشحالم.
ناشناس
Australia
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دلیل بهتری برای خوشحالی پیدا نکردی؟ بابا خوشحال!
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دزد ها و اختلاس گر ها رو چی؟؟
ناشناس
Poland
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فکر کنم کلا آدم شنگولی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
نه بابا شنگول دادششه خودش منگوله!
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اعدام نوش جونتون باشه وحشیای کثیف....زندگی این جوونا رو از بین بردید...مگه اون دختر می تونه به زندگی برگرده...حروم لقمه ها
ناشناس
Australia
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
از این به بعد متجاوزان رو قبل اعدام باید بیاریم خدمت شما یه دهن سیر فحش بده بهشون
ربیع
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
هیچ کس نمی تونه بفهمه به اون دخترا چی گذشته؟ هیچ کس نمی تونه درک کنه وقتی به عشق یه مرد جلوی چشمش تجاوز میشه چی بهش می گذره...هممون خبرو میخونیمو از کنارش می گذریم...ولی هیچ کس نمی تونه درک کنه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
هم زن نابود میشه هم شوهرش ... خدایااااااااا تو چقد صبر داری آخه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قطعا اسیب دیدگان این خاطرات تلخ را تا سالیان طولانی با خود خواهند داشت.این ها هم که اعدام شدند اما لازم است مسئولین با دقت بیشتری موضوع را پیگیری نمایند چرا با این همه جرم و اعدام هنوز این زخم درمان نشده است.
reaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اعدام برای این افراد کم هست
ناشناس
Poland
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نگران نباش خدا قراره اون دنیا حسابی ترتیبشو بده
نا يناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اعدام فقط بگو خب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فقط قیر داغ . مو به تنم سیخ شد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما احیانا دوره آموزشی شکنجه گری رو توی اسراییل نگذروندید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
می دونید چرا تو اسلام برای بعضی جرایم مجازات اعدام و سنگسار و ... اومده؟
برای کنترل رفتار آدما در مجازات مجرمین !چون تخیل آدما می تونه مجازات رو به حدی وحشیانه کنه که انسانیت زیر سوال بره.
مواردی بوده که متجاوزین قربانی رو به قتل رسوندن.
اونا رو باید با چه ماده ای داغ کرد؟ روغن زیتون خوبه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یعنی هرکس حتی به فکر این عمل شوم بیوفته رو باید اعدام کرد.باور کنید تا واسه یکی از نزدیکاتون این اتفاق نیوفته به عمق رذالت این حیوونها پی نمیبرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اینها را باید در میادین اصلی شهر اعدام کرد تا همگان نتیجه این اعمال را ببینند،همه که اینترنت و روزنامه نمیخوانند،ولی اعدام در میادین اصلی همه را به خبر میکند.
چقدر تجاوز زیاد شه هر روز خبر تجاوز داریم میشنویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
هر روز هم اعدام در ملاعام تأثیری داشته؟ جز تأثیر منفی و روانی روی تماشاگران چنین صحنه هایی هیچ تأثیری نداشته. این را به راحتی از افزایش جرمهای سنگین شاهد هستیم.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
درود بر نیروی انتظامی و شهامت آنان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بنده بی خیال! 10 دختر جوان را قربانی کرده اند تازه نیروی انتظامی تکون خورده. اونوقت باید درود داد!؟
درود مال زمانی است که پیشگیری کنند نه بعد از خانه خرابی ....
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
زمانی دورود بفرست که قبل این فجایع این کثافتارو دستگیر میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
امنیت رو داشته باش!!!!
معلم کلاس اول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بهنام خان شما هم بله ؟؟؟
برو صد بار نبویس شهامت و صد بار هم بنویس درود . شاید افاقه کنه و معنیش و جای استفاده اش را یاد بگیری!
شاهد
Canada
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این شیطان صفتان را اول باید همان میکردند که خودشان مرتکب شده بودند و سپس اعضای جسم کثیفشان را خوراک باغ وحش میکردند......
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اینم فکر خوبیه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
موافقمم
مبهوت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
وای که چه افکار وحشتناکی تو سر بعضیا میگذره . خدا به خیر کنه اینا کاره ای نشن!
کریمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
با تمام این اوصاف که متجاوزین محرمین سابقه دار بودند اما ضرورت تامین مکانی برای رفع نیاز جنسی جوانان همچنان جددیست. خیلی بیشتر و موهن تر از این اتفاقات در حال وقوع و توسعه است که بخاطر حفظ آبروی قربانیان هیچگاه مطرح و بررسی نمیشود. قوانین شرعی هم قابل تغییر و بروز شدن هستند. مقاومت علمای دینی را با طرح این وقایع و آثار تخریبی بسیار بد آن در جامعه میتوان ترک انداخت. جامعه ما دچار مالیخولیای جنسی شده حتی زن و دختر مردم در خیابان و در روز روشن هم امنیت ندارند. برای پاسخگویی به غریزه حیوانی سرکش غیر قابل کنترل تنها نمیتوان موعظه کرد و اندرز داد و از جهنم ترسانید. کمی انعطاف لازم است. نسخه غربیها برای رفع این معضل بسیار متفکرانه بوده و در جوامع غربی به ندرت چنین اتفاقات عجیبی رخ میدهد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قربون دهنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
رفع نیاز؟ این نیاز طبیعیه؟!!!! طرف حساب همچین حیوونایی کی باید باشه ؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دمت گم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حرف حساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آخه برادر من فقط که نیروی جنسی نیس اگه این بود که همه باید به جون هم بیفتن به هم تجاوز کنن بابا اینا مشکل حاد مزمن و وحشتناک روانی دارند
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
توضیح بدهید در کشورهایی که این مکانها را دارند...چرا تجاوز اتفاق می افتد
درمورد تجاوز در آمریکا جستجوس اینترنتی کنید...
اخلاق اخلاق اخلاق راه حل تمام مشکلات بشر امروز است
خاک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اگر، فقط اگر یک بار دیگر نمونه از تجاوز و وحشیگری توی این کشور اتفاق بیفته. باید گفت که همه مسوولین صلاحیت نداشته اشون رو برای اداره کشور از دست داده حساب کنند. آخه تا کی باید این اتفاقات بیفته. کشور باید طوری باشه که مجرم حتی جرات فکر کردن به این طور کارها رو نداشته باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بهتره بگیم مجرم انگیزه ای برای این کار نداشته باشه نه جراتشو
مثلا دلیل این که شما به دیگران تجاوز نمیکنی اینه که میترسی؟
اگه این طوریه که خیلی بده.
من فکر کنم دلیلش اینه که این کار رو غیراخلاقی می دونی.
باید شرایط فراهم کرد تا همه ادم ها مانند شما رشد کنند و فرصت زندگی انسانی داشته باشن
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اینها را باید بندازند تو بشکه اسید تا هیچ اثری ازشون باقی نمونه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اوه اوه ...شما خیلی خطرناکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
درود بر نیروی انتظامی وقوه قضایی البته با نظر ناشناس اول که فرمودند نیروی انتظامی به جای گشت ارشاد نیروهایش را صرف همچین جاهایی کند کاملا موافقم
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جمله اولت منفی جمله دومت مثبت. بگو خب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
وقتي اين مطلب را خواندم بدن شروع به لرزيدن كرد كمترين مجازات براي اينها اعدام است آن كساني كه با اعدام مخالف مي باشند اگر ناموس خودشان در دام اين افراد بيافتد آيا باز هم همين نظر را دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بعید میدونم کسی با اعدام این افراد مخالف باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
سالیان سال است که اعدام شده راه حل آیا نتیجه ای داشته؟
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نیروی انتظامی باید حضور موثر تری در مراکز تفریحی و گردشگری داشته باشد حصوصا تفرجگاهایی که در خارج از شهر باشند مسئولیت پلیس در قبال چنین مسائلی کتمان پذیر نیست و صرفذ ذاعدانم رافع مسئولیت آنها نمی باشد باید جلوی چنین رفتارهای وحشیانه و سادیسمی از اساس گرفته شود و این مهم دست یافتنی نیست بدون حضوئر موثر پلیس و همچنین جمع آوری این اوباش ها البته بعد دو روز آزاد نشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجب حیواناتی پرورش یافتن تو این چند سال و عجب نتیجه ای داده سیاست های تربیتی حاکم برای بسط اخلاق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تربیت از نوع مدیریت جهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
درود خداوند بر شما.پایدار و موفق باشید
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فعلا می بینیم که با اعدام این افراد، نه تنها تعداد این وقایع وحشتناک کمتر نشده که به مراتب بیشتر شده است.
اعدام کنید، اما واضح و مبرهن است که اعدام اینها حتی در ملاعام هیچ نتیجه بازدارنده ای ندارد که اگر داشت جرم جنایت در این مملکت روند فزونی نداشت.
مشکل این مملکت ریشه ای است...و وقتی ریشه را درست نکنی با کندن چند برگ از آن هیچ چیز درست نخواهد شد که می بینیم نشده است.
حسین رضائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اعدام برای این حیوانها کمترین چیزی است که قانون بریشان اعمال میگردد. اولا باید همین کارها رو با خودشان انجام دادبعد به تیر جراغ برق بست و از وسط دو نیم کرد.
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متأسفانه فيلم هاي درست و حسابي ايراني وجود ندارد و بسياري از جوانان فيلم هاي خارجي مبتذل يا مستهجن مي بينند و اين ها را از آن جا ياد مي گيرند و گر نه در فرهنگ ما اين وحشي بازي ها نيست. زمينه هاي اعتياد و اجتماعي و بيکاري هم مزيد بر علت شده است.

واي به حال کساني که فرهنگ ما را محتاج بيگانه کردند. کدام فيلم ايراني ارزش ديدن دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
راد جون یه بار از بالا تا پایین کامنت ها رو بخون. ظاهرا قوه تخیل ما ایرانی ها تو خشونت و هرچی از قوه تخیل هالیوودی ها و خارجی ها خیلی بیشتره. آب نمی بینیم وگرنه شناگرهای ماهرتری هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجب!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بعد از يك سال و نيم؟؟؟!!!!!!!!
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
من فكر مي كنم آمار تجاوز به عنف تو اين سال ها نسبت به گذشته افزايش پيدا كرده... مجازات اعدام حكم اسلام براي چنين جرايمي است اما اين احكام بايد جنبه بازدارندگي هم داشته باشند يعني بايد با تبليغات مناسب همه مردم رو نسبت به عواقب چنين جرايمي به خوبي آگاه كرد...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
واقعا در اطلاع رساني تك هستيد لطفا با همت بيشتر اين خبر اطلاع رساني شود ما خوزستاني هستيم ولي الان خبر را ديدم بايد درس عبرتي براي ديگران شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
از خواندن خشونت وحشتناک این شیطان صفت ها بر خود لرزیدم
اعدام آنها لازم است
اما چرا برخی نوشته ای دوستان اینقدر بوی خشونت میدهد.
این هم در نوع خودش ترسناک است
قیر داغ . نصف کردن. .... باغ وحش...شکه اسید
ما را چه شده که هم متهم و هم مدافع اینقدر با قصاوت عمل میکنیم.!!؟؟
حد خشونت در حال رشد است
پناه بر خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجیب نیست که این ملت هم به کامنت شما مثبت میدن هم به کامنت اونها؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نکته جالب ماجرا اینه که از روی رد خون متوجه اتفاق افتادن جنایت در اون محل شده اند. ظاهرا قربانیان از خیر شکایت گذشته بودند.
قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید علت این بی اعتمادی رو بررسی کنن.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کاملا با شما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بی اعتمادی نیست...ترس از آبرو است!...مسئله ای که در فیلم "هیس دختران فریاد نمی زنند" به آن پرداخته شده!
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خدا شاهده وقتی تو تقاطع خیابان سازمان آب با اشرفی اصفهانی اراذل داشتن مواد مخدر می فروختن، دویست متر پایین تر تو فلکه دوم صادقیه مامورها داشتن به روسری دختر بچه ها گیر می دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شرم بر ما که نوامیس مردم امنیت ندارند یکی از این خبرها کافی است تا دهها مسوول استعفا دهند ومحاکمه شوند اما اب از اب تکان نمیخورد اینجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ازآنها زنده زنده بایدباگچ وسیمان مجسمه ساخت تاهم زجرکش شوندوهم مجسمه انهادرس عبرت شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اسامیشون رو مزدید که بپای مردم مدن شوشتر تمام نشه قضیه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تو این مملکت مجرم آبروش خیلی محترم شمرده میشه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید واقعا بدبختي قوه قضاييه است.
ناشناس
Germany
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حاضرم قسم بخورم تمام این وحشی ها "ولد زنا" هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حاضرم قسم بخورم هیچ ربطی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
فکر نکنم حرف شما درست باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مجازات اعدام حدافل مجازات این چنین افرادی هست. البته نهادهای مربوط باید با اقدامات فرهنگی تلاش کنند این جور افراد اصلا نباشند. یا تعدادشون تو جامعه کم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
برخی کامنتها را حذف کنید چون ممکن است برای جانیان دیگری که به سایت مراجعه می کنند، الگوی شکنجه معرفی می کند و بد آموزی دارد.
شما هم شریک جرم می شوید.
1751
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خوس به حالشون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
علت چیه؟
چرا یک عده بیکارن؟
یه عده عقده دارن روانی هستن؟
نیروی اتنظامی بی خیاله؟
چرا تجاوز اینقدر زیاد شده؟
؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نتیجه ازدیاد جمعیت و اینکه هرکس راحت میزاید چیزی بهتر از این نمیشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
همه ما از اینکه میبینیم و میشنویم که حریم شخصی و حقوق این افراد اینگونه مورد تجاوز قرار گرفته منزجر ومتنفر میشیم ولی نسبت به حقوقی مثل ازدواج سالم و عدالت اجتماعی حقوق شهروندی برابر و... که حق همه جوانان این مملکت به اصطلاح اسلامی است واینطور مورد تجاوز قرار گرفته خم به ابرو نمی اوریم.البته با نظر همه دوستهن موافقم اعدم کمترین مجازات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حالا اگه اين ماجرا توي جاي ديگه اتفاق مي افتاد ببين صدا وسيما چه كارا مي كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید

واقغا تاسف اوره یک سال ونیم !!!!!!!!!!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اگه میلونها مجرم از این دست هم اعدام بشن باز هم همچنین جرایمی اتفاق میافتد،همونطور که سالیان درازی ست که قاتلین عمدی قصاص میشن ولی باز هم قتل عمد اتفاق می افتد،چاره کار را باید در جای دگر جستجو کرد.
ناشناس
Germany
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
انسان نماهای کثیف که خوی حیوانی دارند درهرجامعه ای وجود دارند تنهارا برخوردشدیدباآنها است کسانی که دم ازترحم وبرخوردمدرسه ای بااین کثافت ها دارند اگر این اتفاق هم برای خانواده آنها بیفتد باز همان نظررادارندقوه قضاییه بایددراین موردسریعترعمل کند حداکثر یک هفته بعداز دستگیری آنها رابه اشد مجازات برساند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
باید پیشگیری اینگونه حوادث تکان دهنده در دستور کار مراجع تصمیم گیر قرار گیرد نیروی انتظامی به تنهایی کفایت نمی کند.
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تازه مامورین محترم لطف کردن به موضوع شک کردن تا تونستن پیداشون کنن حالا ببینید روزی چند تا از این اتفاقا تو این کشورمون انجام میشه تا یکی از اونا رسانه ای بشه ...اهای اقای احمدی مقدم که سینتو سپر میکنی میگی امنیت فوقوالعاده بالاست اگه مردی بیا جوابگو باش ؟؟؟؟هرچند اخرش مردمو محکوم میکنی میگی نباید زیاد بیرون برن باید زود برن خونه درسته همیشه ما محکومیم ن شما ....
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چطور شد پس؟؟!!!خیلیا که میگن خوب شد خوب شد با اعدام مخالف بودن که!!!!
سیمرغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پس این همه اعدام، محرومیت، تفکیک جنسیتی، گشت ارشاد، مبارزه با ماهواره، اینا اصلا نتیجه ای نداشته نه؟ بهتره بگم کاملا نتیجه ی عکس داشته. شاید بهتر باشه مسئولین و سیاست گذاران یه تجدیدنظری بکنند نه؟
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متاسم ...بجای حرکت بسوی تعالی به قهقرا میرویم...تاسف
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
با تشکر از نیروی انتظا می دستتان درد نکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجب امنیتی!!!!!!!؟تو همه پارامترهای منفی تو دنیا رتبه اول رو داریم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جناب فرارو اگر كامنتها گزينشى نبود بودن بعضى از انها توجيه داشت ولى عجيبه چطور بعد از گزينش اينهمه خشونت را منعكس ميكني!!؟؟مسلما چاره اى جز اعدام چنين افرادى نيست چون اينها اصلاح ناپذيرند اما همزمان بايد علت اينهمه جرم وجنايتًِ توام با خشونت بررسى شود . تا اين بيماري كه در حال توسعه در جامعه است گريبان مسئولين را مثل حادثه كهريزك نگيرد كسى اقدام جدى جز اعدام نميكند متاسفانه!!!
ناشناس
Germany
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اگراین اتفاق برای خانواده ات می افتاد بازهم همین عقیده راداشتی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آهای مسئولین گوشهایتان را باز کنید آهای قانون گذاران چه میکنید ؟ هرروز توی خیابانها و شهرها وخانه ها نوامیس مردم مورد تجاوز قرار میگیرد . آیا همه جای دنیا این چنین است . آیا راههای علمی برای پیشگیری همه بسته است یا ترس از موقعیت ومقام نمیگذارد راه حل پیشنهاد کنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تعویق اعدام برا چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قانون اعدام در مجازات اسلامی درست اعمال میشود اما راحل اساسی نیست باید علت را ریشه یابی کرد بیکاری - اعتیاد فقر فرهنگی اگر درست فکر کرد باید دید همه ما در مقصریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چرا به اینجا رسیدیم؟
چرا غیرت برخی از جوانان به اینجا رسید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کار خوبی باهاشون کردن.جامعه باید از چنین افرادی پاک بشه .وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اینا رو باید در ملا عام و با اعلام در اخبار سراسری اعدام می کردن، اینجوری مخفیانه تو زندان اعدام کردن فایده ای نداره
شلیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اول باید سر فرصت پوستش رو کند بعد توی روغن داغ تفتشون داد بعد باید سرب داغ توی دل و روده هاشون ریخت بعد اگه چیزی ازشون موند با هاون کوبید سپس این مخلوط رو توی جعبه ای که اورانیوم غنی شده نگه میدارند گذاشت تا بشریت از وجود نجسشون لطمه تازه ای نخوره.....
اگه تخیلو حال کردی لایکش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دوستاني كه در خبرهاي مربوط به سيد محمد خاتمي صحبت از ترويج بي بند و باري در دوره آن بزرگوار مي كردند كجايند تا ببينند در اين هشت سال بقول انان پر شكوه 84 تا الان چنين اتفاقاتي افتاده كه در طول هيچ دوره اي سابقه نداشته
اي كاش كمي منصفانه به خاتمي عزيز نگاه مي كرديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تشکر ار قوه قضاییه
گاوه پیشونی سفید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
گناه دارن .چرا کشتنشون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
باور كردين اين داستان رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
باید در ملا عام اعدام می شدند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متاسفم که تواین مملکتی زندگی میکنم اینگونه مجرمهایی داره فقط خدا میدونه چه مجازاتی براشون کافیه.
خدا نسل اینطور اشخاصیو از روی زمین ریشه کن کنه.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پناه بر خدا ....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آقا ما سرگرمی نداریم.لاقل قبل از اعدام خبر میدادید با تنقلات از بالای درخت یا تیر چراغ برق یا دیوار استادیوم یا نهایتا برج میلاد میومدیم تماشا!!!
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
من مجردم جرات اینکه حتی به ی زن متلک بگم رو ندارم چون ابرو دارم با ابروی مردم بازی نباید بازی کرد
ايمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خدائي آمار تجاوزاينجا زياد هست يا مثلا سوئد ماشاله همه چيم داريم گشت ارشاد، حجاب، نيروي انتظامي قاطع، اعدام فراوان، خوب چرا؟
الههه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این چه جامعه ایه که ما داریم والله مو به تنم سیخ میشه فقط دعا میکنم خدا همه رو عاقبت بخیر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خدا رحمتشون کنه
یه فاتحه براشون بخونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عقل حکم میکند که مسئولین بدنیال اسیب شناسی جهت پیشگیری از جرم نمایند چونکه در جامعه ما به اینهمه اعدام متاسفانه آمار جنایت نه تنها کاهش نیافته بلکه رو به افزایش میباشدلذا از دید بنده در جامعه ما بستر برای بزهکاری کاملا فراهم میباشد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چرا هر از گاهي اين اقدامات وحشيانه كه تجاوز جنسي هم هميشه جزو آن است رخ مي دهد؟ آيا مسوولان كشور كي بايد به فكر بيفتند كه در كشور دچار بحران جنسي هستيم و اين خود ريشه بسياري جنايات و مفاسد است.؟!
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
احمق جان یکی از علل همین زنان خیابانی هستند به اسم خانم که شما خیلی از انها طرفداری می کنی جامعه با این تحریکات....!!
قاضي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چرا اعدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اينا بايد قصاص بشن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
تو شهر ما هم چندین مورد مشابه این رخ داده و با کمال تاسف متجاوزین با قید ضمانت ازادند و از این جنایت کاران پست تر انجام داده بودند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
چرا اعدام درزندان؟؟؟
ايناروبايددرملاعام گردن بزنن تادرس عبرت بشن
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آخی
چقدرم که این همه اعدام در ملاعام تا الان نتیجه داده. عبرت... کی تا حالا عبرت گرفته؟ اعدام در ملا عام تنها نتیجه ای که داره تولید خشونت در جامعه و عادی کردن صحنه های مرگ و جان دادن انسان هاست.
محمد
Poland
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ایول ایول قوه قضائه رو ایول نیروی انتظامی تشکر تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اولا حکمشون خیلی دیر اجرا شده.دوما اعدام براشون کمه.اما عجب شکنجه هایی اختراع شد. میگن احتیاج مادر اختراعه.
ناشناسی که بیمارستان درمان اسهال پیشنهاد داد کلی منو خندوندی.ممنون
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
حیف که اعدامشون کردند حقشون سنگسار بود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
متشکر از اعدام
ولی چرا بعد از انجام 10 فقره تجاوز دستگیر شدند؟
چرا اطلاع رسانی نشد که آن ناحیه نا امنه تا پیشگیری بشه؟
چرا سابقه دارها آزاد می شوند و راست راست می گردند؟
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بعد دو سال اعدام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همون هفته اول باید اعدام می کردن1....تازه اعدام هم براشون کم بود... باید زنده زنده تکه تکه شوم بکنن... تا درس عبرت بشن برای بقیه ارازل و اوباش
مجله فرارو