bato-adv
کد خبر: ۱۳۹۱۹۲

(تصاویر) دستگیری اوباش ری؛ سعیدگدا تا محسن‌لودر

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
فرارو- نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد امروز در شهر ری اجرا شد.

به گزارش فرارو، نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم بامداد امروز دوشنبه در جنوب پایتخت و شهرستان ری اجرا شد. در این طرح اراذل و اوباش به نامی همچون جواد خشتک، ابراهیم معروف به سعید گدا شناسایی و دستگیر شدند. همچنین محسن لودر به اتهام عربده کشی و تشکیل خانه فساد، ابوالفضل شیلنگ به اتهام عربده کشی و فروش مواد مخدر و محسن سیاه به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا دستگیری شدند.

به گفته پلیس پایتخت در صورتی که شهروندان از این افراد شکایت دارند می توانند به پایگاه نهم پلیس آگاهی یا شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهرستان ری مراجعه کنند. عکس های زیر از فارس، جام جم، ایسنا، مهر و باشگاه خبرنگاران از دستگیری این افراد را در زیر می بینید.





















برچسب ها: اوباش ارذل ری
شعبان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
مجرم بايد مجازات بشه براي فهم اين موضوع نياز نيست انيشتن باشي. ضريب هوشي در حد يه مرغ بخته هم كافيه. مساله اينه كه اين يه جور خيمه شب بازيه براي تحميق عوام الناس. يه جور ماست مالي كه بوي تعفني كه اقايون ايجاد كردن به مشام نرسه. اين جوانها مجرمند و لايق مجازات اما قبل از اينكه مجرم باشند قرباني هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
حالا لودر یه چیزی، اون گدای بدبخت رو چرا گرفتید ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
عزیزان اینا جوانان همین سرزمینند ؛اینجا بدنیا اومدن ،نفس کشیدن و بزرگ شدن من نمی خوام اشتبا هات و تخلفات اونها رو توجیه کنم ولی یه کمی فکر کنینن درد جای دیگه ای ؛اگر اینها درست تربیت شده بودند هر کدوم میتونستند تحصیل کنند و به مدارج عالی برسن یا میتونستند صاحب یه شغل یا حرفه آبرومند در جامعه بشند باید این مسائل ریشه یابی بشه به نظر من کسی که اینجا باید پاسخگوباشه مسئولین مملکت هستند و باید بگن برای جوانان چکار کردنند که نتیجه اون در جامعه اینگونه است .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
مسخره بازيه محض بدون ذره اي نتيجه مثبت ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
دود برقوه قضائیه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۹
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
هر چه از درون بیشتر می پوسیم نمایش اجرا کردنهامون بیشتر میشه
ali
UNITED STATES
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
age ye ruz hamina joloto begiran dige adaye roshan fekraro dar nemiaro charand nemigi
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
علی جان همین آدم های روشنفکرنما کشور ما رو به این روز انداختن. خداییش این حرف امام خمینی رو باید با طلا قاب گرفت که می گفت روشنفکرهای «غرب زده». فقط ادا در میارن و همینو بلدن. اه اه اه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
علی آقای محترم من نه روشنفکرم و نه علاقه ای دارم ادای روشنفکرها رو در بیارم باید خدمتتان عرض کنم بر خلاف تصور شما گرفتار زورگیرها شدم فروردین همین امسال جلوی همین متروی شهرری یک زورگیر با زخمی کردن برادرم کیفش و گرفت و فرار کرد برادرم به باجه نیروی انتظامی که در چند قدمی محل حادثه یعنی کنار ایستگاههای تاکسی رفت و و به مأمور ها قضیه را گفت مأمور های مستقر گفتند ما بیسیم نداریم خودت برو به کلانتری فلان و قضیه رو بگو برادرم خونین و مالین راه افتاد رفت کلانتری و قضیه را تعریف کردصورت جلسه کردند و یک سری سوال کردند و در نهایت هم یک کپی صورتجلسه به برادرم دادند تنها کمکی که این برگه به برادرم کرد این بود که با اون تونست برای مدارک به سرقت رفته اش درخواست المثنی بکنه . این تنها اقدام نیروی انتظامی بود دیگه هم هیچ خبری نشد در حالیکه اکثر مناطق تهران و شهرری مجهز به دوربینهای امنیتیه مخصوصا جلوی ایستگاه مترو آیا نیروی انتظامی با بازبینی فیلم ها نمی تونست زورگیر را که با ماشین پراید بود دستگیر کنه یا نه ؟برخلاف نظر شما من فکر نمی کنم که چرخاندن ارازل و اوباش کمکی به امنیت من افراد خانواده ام بکنه! می دونی مثل این می مونه که شما یکسال بچه ات را به امان خدا رها کنی تا کاملا بی ادب و غیر قابل کنترل بشه بعد سالی یکبار همسایه ها را جمع کنی جلویشان کتکش بزنی تا ادب بشه !هرچقدر در این روش بچه مورد نظر ادب بشه با این حرکت نیروی انتظامی هم اشرار ادب می شوند. در حالیکه اگر با اولین حرکت زشت بچه یه اخم کوچیک میکردی هیچوقت به اون نقطه نه تو میرسیدی نه بچه ات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
داش علي جلو منو گرفتن بيشتر از يه بار ولي با اين كارها مخالفم. براي ملتي بايد متاسف بود كه "روشنفكري" براشون شده فحش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
همین که اونایی رو که با این جور برخوردها موافق نیستند "غرب زده" می دونید و خودتان رو مسلمان انقلابی خیلی چیزها رو ثابت می کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آقا رضا کل مملکت که دست شماست قانونگذار شمایید مجری خودتانید باز هم میگید هرچی می کشیم از روشنفکرهاست خیلی .....به خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
پيشنهاد ميكنيم براي رفع بيكاري 1- واحد جديدي در نيروي محترم انتظامي بنام واحد برخورد با اوباش استخدام گردد 20000 نفر
2- يك يا چند شعبه دادگاه در هر شهر مخصوص محاكمه و صدور احكام تعداد استخدام بر حسب نياز
3 -خريد چند دستگاه اتوبوس
رو باز كه اوباش قابل ديدن باشند - جرثقل - راننده سنگين - .................
وبسيار پرسنل و تجهيزات ديگر غيرو كه به عقل ناقص بنده نميرسد
3-
222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خوب راست می گه دیگه ....چرا منفی می دهید؟
تازه من یه پیشنهاد دیگه میدم: در مسیر تردد حمل این جرثقیل ها و اتوبوسها به اندازه کافی صندلی و درخت و تیر چراغ برق واسه بالا رفتن مردم مشتاق باشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2 روز دیگه از زندان آزاد میشن ، بعدشم تازه معروفترم شدن و بیشتر عربده کشی می کنن!
somaye
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
khalafkararo to shahr gardoondan ta hame bbinaneshoon.pas in neshoon nadadan chehrashoon dalilesh chiye?????????!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بر طبق کدام قانون، اعدام در ملا عام، به نمایش درآوردن ارازل و اوباش، محاربه به خاطر سلاح سرد اجرای می شه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بر طبق قاقون کشور و قوانین قضایی؛ اگه نخوندی برو بخون داداش
صمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگه اين افراد زورگير يك روز جلوي خواهرتو بگيرن اونوقت اون موقع ميفهمي كه الان چه حرف اشتباهي در مورد زورگيران ميزني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
تو نمی دونی چرا حرف می زنی ما در اسلام داریم که قاضی براساس مصلحت جامعه می تواند حکم بدهد علاوه بر اینکه تکرار جرم مجازات را هم سنگینتر می کند و این ادمها بارها مرتکب جرم شده اند و امنیت جامعه را به خطر انداخته اند و تو فکر این حیونها هستی؟اگر یکی از اینها به ناموس تو اهانت کند ان وقت چکار می کنی باز هم این حرف را می زنی یا دوست داری آنها را قطعه قطعه کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
یکبار که خواهر و مادر خودت گرفتار زورگیر شدند می فهمی طبق کدام قانون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دوستان براي اثبات نظرشون لازم نيست خواهر مادر ديگران رو به ميدون بكشن استدلال كنن بريا حرف لابد درستشون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگر در مملکت قانون و اجرای آن نباشه باید قبول کرد که امنیت و ارامش هم برای مردم و نوامیس ما دست نیافتنی.
بر طبق قانون کشور اسلامی.
نه با آمپول هوا و ... آمریکا و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگه تو هم گیر یکی از این زور گیرها بیفتی مطمئن باش 100 ماده و تبصره و قانون می گردی پیدا می کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
از نیروی انتظامی بابت دستگیری این گردنکشان و ارازل و اوباش که امنیت و آرامش مردم را بهم میزنند ممنونیم و امیدواریم قوه قضائیه هم برخورد قاطع و سریعی (همچون اعدام آن دو زورگیر ) با اینها داشته باشد تا کسی جرات گردنکشی در این مملکت نکند
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
جالبه!!!!! تو خیابونا میچرخونند حالا اینجا شطرنجی کردن!!!! بابا منطقو نگاه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
موارد مجازات را قاضی تعیین می کند که رسانه ای کردن هم باید از قاضی حکم بگیرند و شاید قاضی کفته است فقط در شهر بچرخانند تا برای دیگران درس عبرت باشد اما رسانه ای کردن یک مجازات سنگینتری است که قاضی اجازه نداده است مثلا بارها محاکمه علنی بوده است و مردم اگر می خواستند می توانستند در دادگاه حضور داشته باشند اما نمی توانستند از تلویزیون نشان بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
متاسفم انها بدبخت اند كسي راندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
badbakhtar oonai hastand ke vaysadan tamasha mikonanad!!
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
یعنی از زیر بوته به عمل اومدن!!!!نباید براشون دل سوزوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
نمایش اقتدار(+)یا ایجاد رعب و وحشت(-) نشانه نمایش خیابانی است.؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
نمایش اقتدار(+)یا ایجاد رعب و وحشت(-) نشانه نمایش خیابانی است.؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بهتر است نیروهای دستگیر کننده این افراد دستکش بپوشند چون ممکن است خون و ترشحات این افراد الوده باشد و اگر به انها نزدیک میشوند از احتمال سرقت اسلحه توسط این افراد اگاه باشند.
ناشناس
CANADA
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
بسیار زرنگی شما رو تحسین می‌کنم. چون مطالبی را متوجهید که کماندوی پلیس با آن همه توان و تخصص نمی‌فهمد اگر این زرنگی نیست پس چیست؟ آفرین آفرین.
داریوش
FRANCE
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
داستان خالکوبی چیه؟! لباساشون در میارن تا خالکوبی رو به مردم وعکاسا نشون بدن؟!!!!!!!!
نکنه خالکوبی هم جرمه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
نه جرم نیست داداش اما تو ادبیات و فضای جرم و جنایت، یه عرف به حساب میاد
taghavi
UNITED STATES
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
لعنت خدابه کسانی که جوانان این مملکت رو به این روزانداختند....خدایابه حق خون شهدایمان بانیان اصلی این وضع رو به زودی رسواونابودکن......
ناشناس
UNITED STATES
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینا که من دیدم حداکثر 35سال داشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
حرفی برای گفتن ندارم
آخه همه چیمون به همه چیمون میاد.
این هم از بی قانونی مجریان قانون!!!
اگه اینا مجرمند پس باید نخست دادگاهی بشوند و بعد رای دادگاه هر چه بود به ان عمل کرد حتی چرخاندن در ملا عام!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تو که قانون رو یک بار هم نخوندی چرا بیخود ژست میگیری
برو یه بار بخون ببین در این مورد چی میگه بعد بیا دیدگاه بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
همشون جوون هستن و شبیه بقیه افراد جامعه. از کجا فهمیدن اینها اراذلن، از روی خالکوبی؟ به نظر من اکثر اینها یک مشت آدم بدبخت با سطح فرهنگ پایین هستند که تو جنوب شهر زندگی می کنند. همین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
توی هر چیز میخواین روشنفکر بازی دربیارین؟
همه میدونن شهرری خیلی خیلی ناامنه از دست همین لات ها حالا تقصیر هرکی هست بالاخره که باید اینا هم بفهمن مردم آسایش ندارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگر یکی از این بقول شما بدبختان همسایه شمای با فرهنگ سطح بالا شود هم با همین نظر را دارید؟ یا بلافاصله خواستار دستگیریش خواهید شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دانشمند. خلافهای هر منطقه معروفن. یا تو این مملکت زندگی نمی کنی یا خودت رو زدی به اون راه. تازه هر کدومشون چند تا نوچه هم دارن که باید اونا رو هم دستگیر کنند.
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
یعنی چی که از کجا فهمیدن لابد به یه جرمی دستگیرشون کردن دیگه .از تو لپ لپ که پیداشون نکردن.از نظر شما جوون بودن مجوزی میشه برای ببخشش گناه؟!
شب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
سحر جان شما خیلی داری خودتو ناراحت می کنی ها آبجی !!!!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
ببخشید مگه قرار بود شاخ داشته باشن؟وقتی مردم از دست شون در امان نیستن شما دنبال چی هستی تا ببینی اراذل یعنی چی....آخه یه کم فکر کنید بعد ادای روشنفکری دربیارید......
داریوش
FRANCE
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
داستان خالکوبی چیه؟! لباساشون در میارن تا خالکوبی رو به مردم وعکاسا نشون بدن؟!!!!!!!!
نکنه خالکوبی هم جرمه؟
یاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
مثه اینکه شما عزیزان که واسه این ازاذل اوباش دل میسوزونین گرفتارشون نشدین؟ انشالا که گرفتارشون نشین.عزیزان اینا باعث شدن خانومم بچه ی 5 ماهمونو سقط کنه.وقتی یه بچه 20 ساله قمه به دست تو خیابون جلوتو میگیره و عربده میزنه واسه زورگیری میدونی چه حسی بهت دست میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به این قسمت ماجرا هم فکر کنین خوهشا دل نسوزونین واسه این حیوون صفتها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چرا بدنشون رو لخت میکنن تا خالکوبیشون رو نشون بدن ؟مگه خالکوبی جرمه؟بعضیها دلشون رو با این کار خوش میکنن به کسی ربطی نداره که خالکوبی کردن.این آقایون نیرو انتظامی خودشون تو این قضیه مرتکب جرم شدند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
انیشتین این که سوال نداره
خالکوبی از مصادیق جرم نیست ولی از مصادیق مجرم که هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خدا رحمت کنه انیشتین وپدر و مادرش رو که تو مملکت نخبه پرور ما زاده نشد.همه به بی قانونی عادت کردیم .مامورا لباس از تن زورگیرا در میارن و زورگیرا هم از تن مردم.
نگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
گوش اون اراذله رو ول کن کشتیش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
ما نفهمیدیم که این کارها دلیلش چیه ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خیلی ببخشید سوئ تفاهم نشه اما نفهمیدن یه بحثه
به نفهمی زدن یه بحث دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
سری قبلی ها قیافه هاشون خلاف بود. این سری خیلی خلاف نمی زنن بیچاره ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینا اراذل مخفی هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بیچاره کسی هست که فرق انسان ظالم و مظلوم رو نمیفهمی
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
درودخداوند بر امام خمینی که از همین افراد سرداران جبهه ساخت که عکسشان بر درو دیوار خیابان ها دلبری میکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینو راست گفتی. برای همین مملکت بهشت شده
ناشناس
GERMANY
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تکلیف سرداران جبهه رو خوب روشن کردی
هان ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هااااان؟ اینی که گفتی فحش بود (به سرداران) و یا تعریف از ارازل ؟
واللا من که نفهمیدم هر کی فهمید به منم بگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
مطمئنی اونایی که سرداران بزرگ جبهه های ایران شدند در دوره امام رشد کردند و کودکی و نوجوانی و جوانی پشت سر گذاشتند؟ یه کم بیشتر فکر کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
حالا تو اخراجیها یه چیزی گفتن! بشنو و باور نکن، یک در میلیون هم درست نیست.
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
دست نيروي انتظامي درد نكنه... قابل توجه نظر دهنده اي كه نوشته از كجا فهميدن اينا اراذل و اوباشن: به نظرتون همينجوري الكي واسه اينكه اين افراد اسماي مستعار خفن يا خالوبي دارن و... گرفتنشون؟ خودشون به جرمشون اعتراف كردن اونوقت شما ناراحتين و دل ميسوزونين؟ بي فرهنگي با بزهكاري فرق داره انشاءاله كارتون به اينجور افراد نيفته. ساكنين اين محله ها از دست اين افراد آسايش ندارن كه شايد كوچكترينش اين باشه كه جرات نداشته باشن از سر شب به بعد تنها برن بيرون. ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمكاري بود بر گوسپندان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اشتباه منفي دادام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
درست منفی دادم!!
من با وزنم مشکل دارم
FRANCE
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اصل سی ونهم قانون اساسی :
هتک حرمت و حیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر ، بازداشت ، زندانی یا تبعید شده به هر صورت که باشد ممنوع و موجب مجازات است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
البته از طرف کسی که حیثیت داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
منفی دادن به این نظر یعنی چی !!!؟؟؟
یعنی منفی دادن به حرف حساب
یعنی منفی دادن به قانون
قانونی که در حال حاضر بهش عمل نمیشه
یعنی کسی رو که دستگیر میکنن هر شکلی که میخوان باهاش رفتار کنن
کتک بزنن آبروشو ببرن بدون احراز جرم
برادر طبق قانون در صورت احراز جرم هم حق اینکارو ندارن
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
با دستگیری آنها موافقم ولی پیشنهاد می کنم بجای این تصاویربرای اطمینان مردم طی اطلاعیه ای دستگیری این افراد به اسم در محل دستگیری نصب گرددبا این روش هم اوباش دستگیر شده اند و هم اطلاع زسانی شده است0
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خداوند به نیروی انتظامی و بقیه خدمت گزاران توفیق بیشتری بدهد تا ادم های خاطی به مجازات خود برسند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این منفی ها یعنی چی؟
یعنی نیروی انتظامی بشینه یه گوشه بعد بگن به ما چه باید کار فرهنگی بشه؟
والا تو اروپا و امریکاشم که دم از فرهنگ میزنن بعضی انسان نماها مثل گرگ مردم رو میدرند
222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نه داداش یه معنی دیگه هم داره یک کم فکر کنی می فهمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خداوند به شما هم توفیق بده بفهمی گردوندن اراذل تو خیابون مشکلی رو حل نمیکنه
من با وزنم مشکل دارم
FRANCE
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
در عکس نهم مثل اینکه متهم دچار مرگ طبیعی ناشی از شوک شده
222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
چرا منفی می دهید یه کمی به نوشته دقت کنید منظوره داداشمونو می فهمید
++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نه یک جسم سخت از آسمان با سرش برخورد نموده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگه کاردرامدزا دولت ایجادکنه جونادبال کارخلاف نمیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
کور خوندی این جماعت به مفت خوری عادت کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
یعنی کارگری و باربری و فعلگی هم از دستشون بر نمیاد؟ یا حتما باید پشت میز نشین باشند با درآمد چند ده میلیونی و ماشین و خانه آنچنانی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
پلیس زن اونحا چی میکنه؟همه چیز رو به مسخره گرفتیم!!اون از ضرب شتم بدون محاکمه اینهااینم ازحضورپلیس زن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خدایا شکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شهید همت، شهید عباس دوران، شهید باکری،شهید صیادشیرازی،و...... شماهایی که مردانه برای سربلندی ایران و ایرانی جونتون رو فدا کردید کجایید که ببینید فرزندان این وطن چطور به خفت کشیده شدن؟؟؟ کجایید مردهای بی ریای خدا؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نیروی انتظامی اخیرا خودش هم حکم صادر می کنه و هم اجرا می کنه؟؟؟؟ چرا اینقدر رو خالکوبی این بیچاره ها تاکید می شه؟؟ مگه خالکوبی هم جزو محاربه ها شده؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگه مسلموني بدون خالكوبي حرامه بعدشم چرا خالكوبي رو دست دكتر مهندس و تحصيل كرده نيست فقط رو بدن چندتا ارازل و لات هستش
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ممنون از دستگیری این آفت های جامعه.اونایی هم که مخالف هستن اگه یه با از خوتون زورگیری بککنن اون موقع میدونین که دسگیری اینا چه ارزشی داره.من شنیدم تو تهران به زور وارد خونه ها میشن از این بدتر؟تشکر از نیروی انتظامی در این مورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خوب چشم نیروی انتظامی روشن که زور گیرا به زور وارد خونه مردم میشن
حتما اینقدر رو دیدن که این کارارو میکنن.اگر برخورد درست باهشون شده بود باید تو زندون میبودن
خسروی
UNITED STATES
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
فقط به اونایی که اینجا دم از انسانیت و مخالفت با بی آبرو کردن این حیوانات میزنند:
لحظه ای تصور کن که یکی از این حیوانات بعد از خوردن مشروب به خیابان میاید و زن یا مادر یا بچه من و تو رو میبرند با زور هر چه می خواهند انجام میدن. ..... حالا چه حالی داری ؟ بازم میگی اینا بیمار جنسی اند؟ بدبختند ؟
نه عزیز من . مشکل شما اینه که ناموس دیگران رو ناموس نمیدونید که درک کنی حال پدر یا شوهر زنی که توسط این حیوانات بی آبرو شدن.
با همه ایراداتی که به بعضی مسئولان مملکت میشه گرفت ولی دم پلیس گرم که این ناآدم ها رو له میکنه.
e.s
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هزاران مثبت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
ایول از طرف منم هزار +
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دست نیروی انتظامی درد نکنه. راستی بعد از این عملیات غرور آفرین آیا این اراذل و اوباش از کرده خود پشیمان شده و به دنبال کسب و کار آبرومندانه ای خواهند رفت یا اینکه جری تر خواهند شد؟ خوب است که مسوولین محترم دراین زمینه تحقیقات علمی انجام دهند یا حداقل از تجارب سایر کشورها استفاده کنند.-
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دست نیروی انتظامی درد نکنه عزیز من مثل اینکه تازه ایران تشریف اوردین کدام کسب وکار ابرومندانه من که کارشناسی ارشد دارم و 38 سال سن هنوز نتونستم یک کار درست و حسابی پیدا کنم چه برسد به افراد که یقینا" کم سواد یا بیسواد هستند.در ضمن دولتمردان ما کشورهای اروپایی رو قبول ندارند و کشورهایی هم که رابطه داریم وضعشان از ما بدتر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینها معلول هستند. باید دنبال علت بگردیم.
شما یه نگاهی به برنامه های تلوزیون،سینما، مجلات،رسانه ها، داخل اتوبوس و مترو و .....
همه جا یا صحبت اقتصاده یا بدبختی مردم یا سیاسی و یا....
توی این 34 سال چه حرکتی برای فرهنگ مردم و بچه هامون کردیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اون یارو کت شلواری و مثل اینکه اشتباه گرفتن، بعد دو نفره دارن بهش آب می دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خوب راس می گه چرا منفی می دهید
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نيروي انتظامي مقتدر.توليد كننده و پخش كننده شيشه و كراك بنام علي لازمي - فرزند مختار لازمي واقع در كرج حصارك پائين ياد نره.شماكه اينقدر مقتدر هستيد!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
فرارو شما که این نظر رو تایید کردی میدونی این آدم راست میگه یا دروغ ؟ یا با این شخص خرده حسابی داره واقعاکه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ممنون از نیروی انتظامی بخاطر این کار. دستتون درد نکنه. ولی در کل وجود این تعداد اراذل و اوباش در کشور نشانه فقر فرهنگی و عدم وجود پلیس پیشگیری مقتدر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
وقتي درحال حاضر دولت نسبت به سرنوشت كودكان كار اينقدر بي تفاوت عمل ميكنه حق نداره اين به اصطلاح اراذل!! رو اينجوري محكوم كنه . احتمالا" خيلي از اينا كودكان كار سالهاي پيش هستند كه با فقر و عقده بزرگ شدند.......
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تا ریشه های جرم و جنایت خشکیده نشه با این بگیر و ببندها و اعدامها نمیشه امنیت رو در جامعه ایجاد کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بابا پس چرا به ارازل اوباش کرج واقع در خیابان اوج که این اکبر ترک و پسرانش و قربان صادقی قصاب و برادرانش و غیره ها این شهرک را به گند کشیده اند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بابا جان عامل نا امني هاي اجتماعي اينها نيستند. اگه راس ميگيد ريشه اين ناهنجاري هاي اجتماعي را اصلاح کنيد. علف هرز دوباره در مياد مگر اينکه با داروي مناسب زمينه رشدشون را از بين ببريم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نمايش جالبي هست اگه مجرم هستند پس چرا قبل از دادگاهي انهارا در شهر مي گردانند و دوم اينكه اگه مجرم خطرناكند پس چرا شطرنجي مي كنند تصاوير را .در ضمن نيروي انتظامي اگر واقعا دنبال مجرم هستند چرا مفصدان اقتصادي راحت دارند مي گردند و خون مردم را در شيشه مي كنند هميشه دنبال پاك كردن صورت مسئله هستيم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
با گرفتن این چند نفر و اعدامشون کاری درست نمیشه. بروید سری به شهرستانها بزنید که مردم از شب تا صبح برای یک کیسه برنج هندی توی سرما توی صف بیرون میخوابند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
مردید برید دنبال پسر هاشمی وخاوری وغیره اینا کسی رو نداشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اونها هم کسی رو ندارند ؛ ولی خوب پول دارند!!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
جالبه-خفت گیری می کنندوعربده کشی می کنندمیگیم امنیت نیست پس نیروی انتظامی چیکارمیکنه؟وقتی هم که دستگیرشون می کنندمیگیم این چه وضعش؛کی گفته اینا اراذلن اینا یه عده آدم بدبختند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
عزیز دست گیر کردن با نمایش دادن دو چیز متفاوت هست.میتونن دستگیر, محاکمه و حتی اعدام بکنن ولی وقتی نمایش میدن یعنی آهای بیننده ها حواستون باشه ها .(خودش نوعی تهدیده)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
به خاطر اینکه این کارا نمایشیه .چرا قانون باید طوری باشه که یک عده شغلشون عربده کشی و شرارت بشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خاوری ها کی دستگیر میشن ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هردم از این باغ...............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگه جیگر دارین برید سراغ دانه درشتها قانون و اقتدارتون فقط برای آدمای بدبخته؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آقا هی نگید اینا بدبختند !!!! اینها آشغالهای جامعه هستند که تو همون اروپا هم 8 تا 15 سال زندان دارند برای زورگیری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
فرقش اینه که اونجا یه وزیر رو هم بخاطر یه خطای جزیی محاکمه میکنن
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
برادرم صحبت آنجا و اینجا نیست. مسئله اینه که اینا میگن چون زور بازو داریم و دل زدن و کشتن داریم پس بقیه کار میکنن و ما راحت ازشون میگیریم و این یعنی باندهای خیابانی و هسته اولیه باندهای سازمان یافته
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
عزیزمن تو اروپا محیط رو طوری برای تمام مردم فراهم اوردن که توجیحی برای کار خلاف وجود ندارد و کسی هم که خلاف میکند 8 تا 15 سال زندان برایش خیلی کم است ایا در ایران هم بستری برای تحصیل واشتغال وخیلی چیزها که شما از من بهتر میدانید وجود دارد؟در شهر ما دو سه تا از این ارازل در سالهای 70بود که کارهای خلاف انها احتمالا"در شهرهای دیگه هم به گوش مردم رسیده بود در اون موقع نیروی انتظامی همه این افراد ونوچه هایش را دستگیر کرد و قاضی وقت به جای زندانی کردن انها شغلی را در بعضی از ادارات به انها داد از اون موقع تا حالا کوچکترین خلافی از این افراد سر نزده است .برای اثبات حرفم هم پیام بذارین تا محل کار بعضی از انهارا برایتان ایمیل کنم خودتان هم تحقیق کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ولی باهاشون خیمه شب بازی راه نمیاندازن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خودت میگی 8 تا 15 سال زندان، نه اعدام در ملاء عام و نمایش آنها تو خیابون و جمع کردن مردم به دورشون و تحقیر و کتک و توهین به این شکل سخیف تا دل عوام رو به اصطلاح خنک کنند.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
خوب عزیزان من تحقیر یا نمایش آنها رو تایید نکردم فقط گفتم که اینها آشغال هستند و بدبخت نیستند و همینطور هم هست
masoud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هر کدوم 2 سال میشنند زندان ، گردن کلفت تر میشن میان بیرون به جای زورگیری ، قتل می کنند.
ابوالفضل
LITHUANIA
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خداکنه خیلی زود همشون و دستگیر کنن و...
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خوشبختانه یا شوربختانه اینجا همه کارشناس علوم اجتماعی اند...
عزیز من جرم کردن باید مجازات بشن، والسلام!
اگه همین قاطعیت ر توی اصلاح فساد اداری و اختلاس ها و رشوه گیری ها و... هم داشته باشن همه چی درست میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
چاقو دسته خودش رو نمیبره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ایول به این مردم همیشه در صحنه که با این اشتیاق اعدام تماشا میکنن اما دوتا خانم وقتی تو خیابون میخندن همشون با نفرت بهشون نگاه میکنن....
امیررضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دست نیروی انتظامی درد نکنه به اونایی که دلسوزی برای این اراذل واوباش میکنند میگم اگه یه روز توخیابون یکی از همین افراد شریف وبه قول شمامظلوم خواهر مادرتو به زور بلند کردند وبهش تجاوز کردند میفهمی که دلسوزیت اشتباهه
جسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
پیشتهاد مکنم بجای استخدام در استانداری ها و یا دفاتر ریاست محترم جمهوری . نیروی انتظامی را تقویت کنند تا قبل از هر گونه جنایت به همین روش اقدام شود تا به اعدام زورگیرا ن نرسد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ازتون خواهش ميكنم يكم هم بريد دنبال اون كساني كه نشستند و قيمت سكه و طلا رو توي سايت ها ميبرند بالا و بدبختي رو به سفره مردم ميارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
چه ارازدل با كلاسي ...
يكيشون كت و شلوار داشت ...
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینها که همه سنشان زیر 35 ساله سید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اقای باهوش یه پیرمرد میره زورگیری؟فکر کنم شما کارمند ثبت احوال هم باشی چون خیلی خوب سن تشخیص میدی.
ناشناس
UZBEKISTAN
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خبر آمد خبری در راه است
امیر حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این ها توی چه نظامی بزرگ شدند. کدام آموزش و پرورش این ها رو تربیت کرده. به کدام مدرسه می رفتند.پدر و مادرهایشان از چه کشوری بودند. رادیو تلویزونشان چه آموزش هایی به ان ها دمی دادند.. .. هر جا هست ایران نیست..!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
انگار دارن واسه سوريه سرباز گيري مي كنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
با ديد اين جمعيت زاييده كدام تفكر است. چرا در كشورهاي پيشرفته اينقدر ارازل و اوباش نيست. آيا كمبود مراكز تحصيلي: نبود شغل مناسب: عدم توجه خانواده ها به تربيت فرزندان باعث خلق ارازل و اوباش نمي كند. بايد راه هاي پيشگيري را پيدا كنيم وگرنه اين كارها فقط آنان را وقيح تر مي نمايد.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
باید همشون رو از دم اعدام کنند . حقشونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اخه بیخود که حکم اعدام نمیدن ای کوته فکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اصلا میخوای مقام مامور اعدام رو بهت بدن؟ بعد هر کی رو دلت خواست اعدام کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این آشغالها سر به نیست کنید.
فرشته مرگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
به نظر من باید با فکر جلو رفت نه با احساس من خودم زن دارم و اگه کسی بهش چپ نگاه کنه تیکه تیکش میکنم ولی از اینورم نگاه کنیم چرا یه پسر 7 ساله دزد شده یا چرا یه پسر 7 ساله زنا کار یا چرا یه پسر یا دختر 20 ساله تحصیل کرده 1000 تا دوست جنس مخالف داره و چرا چرا...همش واسه اینه که ما روابط جنسی رو بلد نیستیم همه این جرایم برمی گرده به عدم آگاهی ما...برید مضرات الکل رو بخونید...می فهمید یا آداب زناشویی رو بخونید...قبل هر کاری یکم فکر کنید بد نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این همه اوباش تو این کشور ازکجا آمده داریم به کجا میریم
من با وزنم مشکل دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اصل سی ونهم قانون اساسی :
(( هتک حرمت و حیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر ، بازداشت ، زندانی یا تبعید شده به هر صورت که باشد ممنوع و موجب مجازات است .))
و البته کتک زدن او هم به طریق اولی ممنوع و مستوجب مجازات است .
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
خلایق تورو خدا بخونید بعد منفی بدید ببینید به چی منفی دادید اصل سی و نهم قانونه میگه: نباید به دستگیر شدگان هتک حرمت و حیپیت کرد و یا کتک زد قانون مجازاتشو معین کرده هر چند که به قانون هم عمل نشد و در مورد این دو جوان اعدام شده جرم با مجازات تناسب نداشت
بابا فردا چکت برگشت میخوره ازت شکایت میشه دستگیرت میکنن کتکت میزنن لختت میکنن میگردوننت
والا اینطور که داریم پیش میریم اگه فرجی نشه باید انتظار داشته باشیم
مراغه اي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ببينيد داداش ريشه بداخلاقي اينها را بايد شناسايي كرد نه اينكه با گرفتن نامبردگان افتخار كنيم نه داداش بايد دراين مورد مطالعه شود كه چه عللي باعث گرديده اين آدمهاي خوب بد شده اند البته چند تايي را براي شروع تحقيق بنده عرض مي كنم
1- پدر ومادرشان معتاد بوده اند
2- بچه طلاقي اند
3- محيط خراب بوده
4- كار نداشته اند
5- تبعيض را لمس كرده اند
6-....
7-....
m
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
اصلا ربطي به بچه طلاق بودن نداره ..لطفا بيخودي شلوغش نكنيد ..خيلي با پدر مادرها الان توي زندان هستن كه پدر و مادرشون سر زندگيشونن..چرا ميگين بچه طلاقن؟ مگه هركي طلاق گرفت بچه ش دزد و قاتل ميشه ..اين چه فكر اشتباهي هست كه شماها دارين ..اينا اشتباه كردن درست ..اصلا غلط كردن..اما حق ندارين بگين بچه طلاق بودن
بچه ی طلاق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
انسان کوته فکر آخه تو اصلا فکر کردی ؟؟ الان میخوام هرچی دق دلیه از فلان را تا فلان سر تو خالی کنم . مگه هرکی بچه ی طلاق باشه سرنوشتش تعیین شده که شما توی لیست پربارتون کردینش دومین گوزینه ؟ اه . حیف وقت من برای جواب دادن به تو گذشت ! کار نداشته اند !! خب نصف این مملکت باید جانی میشدند . شماها همونایی نبودید که عیسی در میرفت از دستتون ؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
باید از محسن لودر برای درختکاری در مناطق کویری و از ابوالفضل شیلنگ جهت آبیاری آنها استفاده شود!!
سار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این افراد خطرناک را باید با قاطعیت قانون به راه درست آورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
الانه که یه سریا بیان بگن وای بر ما ، متاسفیم ، چه بر سرما آمده است که این گونه ایم و....
ببینم نسبت به همه چی و همه کس مخالف بودن کلاس داره ؟ روشن فکریه؟
همه از پشت وسایل رتباطی شون روشن فکر و مرد فرهنگ میشن ولی توی خیابون ها ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
ما ادعای روشنفکریمون نشده.شماها هی میگین
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
lلابد مشکل ما همین اراذل و اوباشند دیگه مطمئنم اگر فیلم های اینها موقع انجام جرم تو ماهواره پخش نمی شد هیچ وقت شما دنبال این سیاه بازیها نمی رفتید اگه راست میگید بروید تورم و درست کنید یا اینکه جلوی قاچاق ناموس هامونو به امارات بگیرید
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من کلا با عمل اعدام مخالفم ... ولی این افراد رو باید اعدام کرد تا درس عبرتی بشه واسه بقیه اوباش کشور .. ولی خداییش اگه من جای قاضی پرونده بودم جای اعدام میگفتم 2 تا دست و 2 تا پاشو قطع کنن تا زنده بمونه و تا عمر داره زوزه بکشه به خاطر کاراش ... باز دم اینا گرم یهو کارشونو میسازن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پس نگو کلا با اعدام مخالفم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ما فقط بلدیم ادای روشنفکرا رو در بیاریم و بگیم باید این مسائل و ریشه ای حل کنیم و ....
ولی مطمئن باشین تمام کسایی که مخالف این کارا هستن اگه یه روز گیر این ارازل بیوفتن ، تو این جور مواقع اولین کسایین که از این کار حمایت می کنن.
دست نیروی انتظامی درد نکنه...
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
یک بار بشینیم ریشه ای زندگی این زورگیرها را دنبال کنیم ببینیم چطوری اینها به این روز افتادند منشا تمام اینها از فقر شروع می شود با اعدام کردن هم این کارها تمام نمی شود.
مهدی از شهرری
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آخه مردم.......ملت ...چرا از اینا دفاع میکنید؟
من خودم بچه شهرری هستم.یکی از بدترین جاهاش(قلعه).
مگه ما بچه محل همینا نیستیم؟ مگه ما تحت فشار نیستیم؟مگه ما با همینا همکلاس نبودیم؟هم سفره نبودیم؟
اوباش شدیم؟والا نه..معتاد شدیم؟والا نه..راه کسی رو بستیم؟والا نه...با کسی دعوا کردیم؟والا نه...به خدا نه........
اینا جلوتو با یه قمه اندازه قدت میگیرن میگن هر چی داری بده...... بگی نه میزنن دستت رو قشنگ قطع میکنن( مثل ماه رمضون همین امسال. سر میدون شاه عبدالعظیم و صدها مورد مشابه تو اطراف شهرری)
به خدا ماهام ناچار شدیم رفتیم کارگری.....دانشجوهم هستیم...........هیچ چیزی هم عار نیست الا دزدی
یه عده بالا شهری از اینا دفاع میکنن و کامنت فلسفی میزارن ........
نکنید این کارا رو..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
واقعا شرم آوره این رفتارها از دستگاههایی که میخوان مجری عدالت باشن و امنیت برقرار کنن من مخالف مجازات مجرم نیستم
اما یه قاضی یه حقوقدان یه روان شناس یه جامعه شناس بگه خالکوبی هم جرمه!!!؟؟؟
به خصوص که در قسمتهای پوشیده بدنشون هست
چندی پیش مستندی از تلویزیون دیدم که رئیس پلیس یکی از کشورها مچ دستش خالکوبی بود
این چه ربطی به جرم دارد که جوانی را که جند لحظه بعد بناحق می خواهید اعدام کنید لخت می کنید و خالکوبی بدنش رو نشون می دید
تو بعضی شهرها رسمه حتی خانمها روی دست یا کنار ابرو خالکوبی میکنن
هر کسی با عشقی زندگی میکنه نام مادرش رو پشت شانه اش خالکوبی کرده چه ربطی به دیگران داره؟؟؟
یعنی اینا جرمی مستندتر از خالکوبی نداشتند که باید اینجور اونارو با خشونت جلو دوربینها لخت کنید!!!؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
همه کارامون درسته فقط این غلطه ok
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
اقتدار یعنی اینکه انسانهای مثبت در جامعه روبه افزایش باشه نه ازدیاد اراذل و اوباش و آدمهای بدبخت و انگل جامعه
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین