bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۸۷۱۰

(تصاویر) اعدام متجاوز به عنف در استادیوم

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
فرارو- صبح امروز دادستان عمومی و انقلاب مشهد از اجرای حکم اعدام دو متجاوز به عنف خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی صادقی دادستان عمومی انقلاب مشهد اعلام کرد، با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر برخورد شدید با اشرار، پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف اجرا شد.

وی تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه (امروز) قبل از طلوع آفتاب احکام دو تن از متجاوزین به عنف در شهرستان‌های مشهد و سبزوار اجرا شد. این احکام در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: یکی از این احکام در محوطه زندان مرکزی مشهد و دیگری در ملاء عام و در محل وقوع جرم در سبزوار اجرا شد.

درهمین حال عکس های باشگاه خبرنگاران از متجاوز اعدامی در سبزوار حاکی از آن است که اجرای این حکم در استادیوم ورزشی در این شهر انجام گرفته است و مردم برای مشاهده این اعدام بر روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده اند.












bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ريشه و دليل اصلي افزايش اين همه نا هنجاري در اين كشور اسلامي چيست ؟

لطفا يكي از اساتيد و روشنفكران موافق اعدام راهنمايي بفر مايند
hamid
Australia
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
توي هند مردم ميريزند تو خيابون كه متجاوز بايد اعدام بشه
مردم ما ميگن افرين به اين غيرت
تو ايران ميخوان متجاوز رو اعدام كنند همون مردم ميان ميگن جنايته
ادم ياد حكايت ملا و پسرش و خرش ميفته
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
موافقین اعدام اینچنینی مدام قضیه را شخصی می کنند و می گویند اگر سر خودت آمد چه می کنی. در حالیکه مساله شخصی نیست اجتماعی است و اعدام راه حل نیست بخصوص اگر آن همه آدم مشکل شخصی داشته باشند!
شهروند با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
تجاوز به ناموس مردم کثیفترین و منفورترین کار است ، ولی یک نکته اینجا مهم است و آن هم اینکه دلیل به وجود آمدن این مشکل اجتماعی چیست؟
ما باید در کنار این کار برویم سراغ ریشه ها و ریشه های این مشکل را بسوزانیم ، به عنوان مثال جوانی که الان در این گرانی نمی تواند ازدواج کند و تقوا هم تا حدی او را نگه میدارد ، آیا این زمینه ایجاد چنین مشکلاتی نیست؟
باز هم میگویم اینها حقشان بود اعدام شوند ولی ما هم باید در کنار این قصاص ها برویم سراغ درمان ریشه؟
دندانی را که درد میگیرد درمان ریشه میکنند و اگرنه کندن دندان هنر نیست.
باز هم میگویم ما باید بسترهایی را که باعث چنین مشکلاتی می شود را از بین ببریم و باز پیام ندهید که تو مخالف اعدام هستی ، نه من موافق اعدام چنین افرادی هستم ولی در کنار این عملیات اجرایی باید با کار فرهنگی اجرایی با این مشکلات مبارزه کرد.
والسلام.
رضابروجردی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ای کاش قانونی وجودداشت تابه جای اعدام اعضا بدن مجرم به چندنیازمند اهدامیشدبااین کارهم مجرم به سزای اعمالش میرسیدوهم چندنفرازمرگ حتمی نجات پیدامیکردنند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۹۳
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با اینهمه اعدام مشکل تجاوز حل شد؟
جوانی از تبریز
United States of America
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
راهکار دیگری دارید، بفرمائید. به نظر من حکم اسلام بهترین راهکار است. اگر اعدام نمی شدند چه کارها که نمی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شما بگوچیکارکنیم؟
میرزا آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگه مخالف اعدامی یه فکری درمورد مراقبت از خواهر و مادرت خودت بکن . بادی گارد براشون بگیر حضرت استاد.
تجاوز به عنف یعنی اینکه یکی به زور خلاف کرده نه اینکه هر دو جوان بودند اشتباهی کردند یعنی یکی قربانی هوس دیگری شده ناخواسته و این درد رو تا آخر عمر باید با خودش بکشه .خاطرات تلخش و رنجش و زجرش رو فهمیدی که الکی مثبت میزنی؟
شاید مشکلات اقتصادی جوانها به این زودی حل نشه ولی این مستمسک نیست که هر کس هر غلطی میخواد بکنه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به شما و ناموستان تجاوز شد میگیم ببخشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یه شهر نو باشه واسه همیشه این اعدامها تموم میشه
ناموس دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بالاخره حل هم نشه سزای متجاوز همینه....وبس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگر این اعدامها هم اگر نبود در این صورت مطمئن باش مادر و یا خواهر تو اصلا نمی تونست بیرون بیاد باید در خانه زندانی می شد اگر کسی به مادر تو تجاوز به عنف داشت چکار می کردی؟ یا شاید خودت از کسانی هستی که تجاوز به عنف داری که دوست داری کاری به اینها نداشته باشند
مح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بله اولا"اگر اعدام نبود به مراتب اوضاع بدتر از اين بود ثانيا" اگر با ناموس شما اين كار شده بود باز هم اين حرف را ميگفتي.
رسا
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حکم صریح خداست اعدام و کشتن در صورتی مجاز است که فرد یا قتل کرده یا گمراهی به وجود آورده یا دامن پاکدامنی را لکه دار کرده باشد
شما چی داری می گی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعا اگر این روش باعث متنبه شدن متجاوزین شده ، چرا مراسم را بصورت مسقیم از طریق صدا و سیما پخش زنده نمی کنید یا اینکه مثلا بین بازی استقلال و پرسپولیس چند نفری را اعدام کنید تا لااقل یکصد هزار نفر یکجا متنبه شوند یا اصلا مثل زمان قاجار دوباره یکی از میادین اصلی شهر ( مثلا میدان ولیعصر تهران )را به میدان اعدام تغییر نام داده و مرتبا مراسم اعدام اجراء کنید .
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعا مردم سبزوار برايشان ديدن صحنه اعدام اينقدر لذتبخشه كه سر صبح اين همه جمعيت امدند چه مردمي داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
علی (آخرین کامنت گذارنده) راست میگه، سر صبحی این همه آدم بیکار جمع شده، ورزشگاه پر شده
بازی پرسپولیس-استقلال هم اینهمه نمیان
ناشناس
Germany
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
از این سؤال تکراری و نخ نما متنفرم:
"اگر با ناموس شما هم اینکار شده بود همین را می گفتید؟!"
با این منطق دندان شکن به خیال خودشون منتقدان حکم اعدام رو کاملاً مرعوب و خلع سلاح می کنند!
فرارو خب یکبار هم نظر لعنتی مارو منتشر کن: بله اگر ناموس خودمان هم بود می گفتیم راه حل مبارزه با تجاوز اعدام در ملاء عام به شیوه بالا نیست!
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
شما ها که این جوری مخالفید.همه رفع مشکل را در اعدام میبینید؟!
جناب " میرزا آقا " مطمئنا شما هم اگر در موقعیت این بزهکارها بودی همین بودی.
نفست از جای گرم بلند میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مملكت ما داستان ملانصرالدين و خرشه ، هر كاري بكني يكي يه حرفي مي زنه بدون اين كه فكر كنه ، تحقيق كنه.
ناشناس
Germany
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
تجاوز پدیده ای صرفاً شهوانی نیست...نتیجه فقر و خشم است...قربانی تجاوز روحش تا ابد زخمی و خشمگین می گردد و متجاوز اعدام می شود. اما علل اصلی هیچگاه محو نمی گردد. ورزشگاه جای پرورش جسم و روح است نه دار زدن مجرمین...مگر اینکه بخواهیم برگردیم به روم باستان که در این صورت بهتر است گرز و سپر دست مجرمین بدهیم و ببر و شیر به زمین ببریم تا تماشاچیان بیشتر لذت ببرند!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
يعني جايي ديگه اي پيدا نشد كه اين بابا را اعدام كنن؟؟؟؟؟ چرا ورزشگاه فوتبال آخه اون نفهميد شما كه ميفهميد چرا؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
از این به بعد میگیم بهشون جایزه هم بدن.ناموس خودت بود باز اینو میگفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
جوان تبریزی ..تا به کی اعدام ..امثال این فرد مریضن..این کارها باید از کودکی درمان شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
جای تاسف دارد که این همه مردم برای دیدن جان دادن ادم هرچند محکوم حاضر میشوند. واقعا جای تاسف دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
احسنت حکم اسلامی بهترین حکمه که یواش یواش داره توهمه کشورهااجرامیشه اگه اعدام بده آمریکا هم که به گشورهای اعدام کننده مجرمین نمی پیوست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
نه میخوایید بذارید بیان به همه ما تجاوز کنند به چی مثبت میدید من نمیدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
هر چقدر هم فشار اقتصادی بالا باشه دلیل نمیشه که مردم انسانیت رو فراموش کنند و به خاطر ارضاء خودشون یه بیگناه رو زجر بدن و بهش آسیب بزنند و باعث تحقیرون بشن.
حالا خوبه که مملکتمون پر شده از زنایی که صیغه میشن یا زنایی که با پول خودشونو میفروشند، خب جونشون در بیاد یه 10-20 هزار تومن به اونا بدن و خودشونو ارضا کنند، با یه زن یا دختر بیگناه معصوم چیکار دارن آخه؟
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
چکار باید کرد به جای خود ولی کار غلط را با غلط دیگر جواب دادن هیچ فایده ای ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واقعا" صحنا آزاردهنده اي بود . حتي اگه يه نفر جرمي انجام داده باشه كه حكمش مرگه اينجا مكان عادلانه اي براي اجراي عدالت نبود در جلوي چشم اين همه آدم...........
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كار درستي انجام دادند بايد اعدام جلوي مردم انجام بشه تا درس عبرتي بشه واسه كساني كه دنبال اين كارها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باید درس عبرت برای بقیه بشه جرمش یه جرم اجتماعیه
دلسوز قربانی تجاوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سزای آدم که چه عرض کنم ... خلافکار و تجاوز به ناموس مردم همینه!!!!نطر انسان دوستانه هم لازم نیست بدید .اگه دلتون میسوزه.... تف به روح بی فرهنگش!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این صحنه ها باعث می شود که دیگران مثل تو عبرت بگیری و از تجاوز به عنف وحشت کنی چون می دانی که اگر این کار صورت بگیرد اعدام می شوی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
دوستان عزيز ما همه انسانيم و يه چيزي به نام غيرت داريم مطمئن باشين اگر به خانواده خودتون هم تجاوز بشه ميگين اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
آقايوني كه افاضه فرمودند اعدام تنها راهه اين را بدانيد كه شهوت و وسوسه قوه جنسي و گرسنگي و فقر در لحظه و مكان خاصي كه شرايط فراهم بشه به اندازه اي قوي هست كه اعدام سهله شديدترين شكنجه ها را نيز از ياد اكثر افراد ميبره. مگه خداوند در قرآن مجيد براي مرتكبان چنين اعمال شنيعي وعده سوختن دايم و تا ابد در جهنم را نداده است اما چرا اين اعمال باز هم از مسلماناني كه به آخرت و خدا ايمان دارند سر ميزند؟ اگه بگوييد كه آنان ايمان ندارند درست نيست چراكه گفتن اينكه هر فردي بگه من ايمان به خدا دارم خيلي آسانه اما خود را نگهداشتن در چنان شرايطي كه ذكر شد كار هر فردي نيست و شايد شما هم كه ادعا ميكنيد در آن شرايط قرار بگيريد عنان اختيار از كف بدهيد. نتيجه اينكه بايد شرايط مناسب براي رفع شهوت و فقر فراهم بشه و در عوض شرايط مساعد مانند قرار گرفتن يك دختر و يا زن تنها در مكاني كه مردان غريبه احتمال داره بيايند و يا باشند از بين بره در اكثر چنين مواردي خود قربابيان نيز اغلب ناخواسته و ندانسته مقصرند.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
این حکم اسلامه که باید مجازات خلافکارهادر ملأعام انجام بشه تا دیگه کسی جرأت خلاف کردن نکنه. گرچه در هر صورت امیداریم هیچگاه از این مسائل پیش نیاد که کسی به خاطر بوالهوسی بره پای چوبه ی دارو مردم جامعه به اون حد از بلوغ فکری رشد ایمان برسند که مرتکب چنین اعمال زشتی نشوند که کارشون به اعدام بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این کاربهترین کارواس عبرت گرفتن وترسیدن کسانیه که توذهنشون ازین افکارکثیف دارن!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
دیدند و عبرت هم نگرفتند، روش جواب نداده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگه بازي منچستر با ليورپول رو ميذاشتن اينقدر تماشاچي نمي رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دیگه کی رغبت میکنه توی این ورزشگاه ورزش کنه
روح ، شبح و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واقعاً مردم عجیبی داریم!!!!این محترمانه ترین لفظی بود که میشد بکار برد!!!!!!!!!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ميدوني جرم اين چي بوده تجاوز به ناموس يكي ديگه
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خاک بر اون سرمون که دیدن مردن کسی انقدر واسمون لذت داره
خانم دختر دار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
برای من دیدن مرگ این حیوون ما فوق لذته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خاک بر سر تو که از شنیدن تجاوز به عنف احساس تنفر نمی کنی
ناشناس
Germany
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خدایا قدر مادرای مهربون و دلرحم خودمونو بدونیم که یه مورچه رو نمی تونن آزار بدن چه برسه به اینکه از دیدن یه همچین صحنه هایی لذت ببرن...
بهزاد
United States of America
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
توی همه دنیا این مشکلات هست اما اینطوری عمل نمیکنند. ما سیستم محکمی نداریم که ریشه ای برخورد کنه. توی آمریکا برای یک متلک گفتن ساده و کوچکترین مزاحمت طرف رو دستگیر میکنند و خیلی جدی دادگاه میره. اما ما صبر میکنیم تا مرحله آخر وقتی کار به تجاوز رسید یهو اعدام میکنیم.
به توچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
1.تو نبین
2.کشتن بی ناموسی مثل اون فرد کثیف لذت داره
3.اگر به خواهرت تجاوز کنن هم از دیدن مرگشون ناراحت میشی یادیگه غیرتی برات نمونده
4.قنون وشرع میگه که در ملأ عام باید محاکمه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
هی خانم دختر دار این مسیله از نظر روانی باید حل بشه اون هم از کودکی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
عبرت نه لذت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خانم دختردار واس منم دیدن مرگ این حیوون لذت بخشه منم خانمم خداریشه شونوبکنه واین مملکت اسلامی روواسمون حفظ کنه،آمین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
واقعا" اگر این آدم کارداشت زندگی داشت و می تونست ازدواج کنه این کار رو انجام میداد ؟ اشکال یه جای دیگه س نه زنده بودن این افراد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این آدم نیست حیوون هست
زن نیستی بفهمی که این عوضی چی کار کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
کار و پول نداشتن اصلا توجیه خوبی واسه همچین جنایتی نیست.
حسني
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوب است پول بليط فروشي را صرف امور خيريه و يا به فردي كه به ايشان تجاوز شده است بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فکرکنم بخودت بدن بهتره تا داروهای روانکاوی که دکترت بهت داده تهیه کنی
ناشناس
Germany
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
به نظر من هم پول بلیط فروشی را باید خرج روانکاوی و روان درمانی کرد. ولی کسانی که به درمان نیاز دارند تماشاچی هایی هستند که اون وقت صبح برای دیدن جان دادن یک انسان بر روی سکوهای ورزشگاه مستقر شدند!!
اميير
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدا رو شكر. به لطف مسئولين مسئله تجاوز هم حل شد....
آدم باناموس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگه همینطور قوه محترم قضائیه ادامه بدند ریشه کن هم میشه ما ازاعدام این حیوان به وجد اومدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آدم با ناموس واقعا" این فرد اگر میتونست تشکیل خونه و زندگی بده این کاررو میکرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
منم خوشحال شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
مگر این کارها برای این است که مساله تجاوز حل بشه بلکه برای این است که جرمی مرتکب شده وباید مجازات بشه حال اگر مساله تجاوز هم حل نشه باز هم هزار بار تکرار بشه باید مجرم مجازات بشه . آیا اگر از خانه تو دزدی کنند نمی خواهی مالت را بگیری و دزد مجازا بشه در حالی که فقط مساله مالی است اما اگر به زنی تجاوز بشه بدون مجازات بمونه لااقل این شخصی که اعدام شد دیگر این شخص نیست که دوباره تجاوز به عنف داشته باشدو همینطور اگر متجاوزان به عنف را که تعداد کمی هستتند مجازات بشوند بقیه عبرت می گیرند و جامعه که میلونها نفر هستند در امنیت به سر خواهند برد. چون مجازات اسلامی باقاطعیت انجام نمی شود و امثال تو اشکال تراشی می کنید مجرمین زیاد می شوند و بد حجابها که خلاف دستور اسلام است مجرمین هم زیاد می شود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چه استقبال با شکوهی شده، از مسابقات فوتبالمون این همه استقبال نمیشه. واقعا" جای تاسف داره. یهتره آقایون بلیط فروشی کنن، کلی هم درآمد داره
ناشناس
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
برای بالا بردن تماشاچیان مسابقات فوتبال میتونیم قبل از هر مسابقه فوتبال یه تیریپ اعدام بزاریم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوشبختانه امكانات براي سرگرمي جديد مردم مهياست
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اين ديگه چجور ادعدامه لااقل موقع گذاشتن تو نشكش يه پتويي ملحفه‌اي چيزي اخه چي بگه ادم اونكه مثل ادم زندگي نكرده لااقل يكم به روحش احترام ميذاشتن فقط يكم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شما اصلا به روح اعتقاد داری؟ .........
سناتور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
لازم نبود اخه از استادیوم تا قبرستون فقط 200متر راه
رسا
Germany
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حیوونایی مثه اون شایسته بدترش هم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کسی که تجاوز به عنف میکنه از این بدتر حقش هس
بهزاد
United States of America
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اونی هم تجاوز میکنه باز هم آدمه. فقط در معرض تربیت درست نبوده بیچاره. خودش مقصره اما جامعه و خانواده و اطرافیان هم نقش بزرگی دارند. از شکم مادر هیچ کس متجاوز به دنیا نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اینها برای این است که تو و من عبرت بگیریم که عاقبت مجرمین همین است و اعدام در ملا عام نیز برای عبرت است
مدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بعد از این هر بازی فوتبال در این زمین بوی مرگ می دهد و بذر نفرت می کارد.
به فکر درمان باشید ترساندن تماشاچی ها ی ذوق زده و در حال تخمه شکستن و خنده و دیدن مرگ فایده ای ندارد. جامعه بیمار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با دروازه فوتبال اعدامش میکردن تا حساب کار دست فوتبالیست ها بیاد! راستی اگه بلیط بفروشن پردرآمد تر از فوتبال میشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فرارو با انتشار عكسها در گسترش بي اخلاقي و خشونت كمك كرد .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوب بنده خدا خلافم می خواستی بکنی یه خلاف گنده می کردی....یه اختلاس چند میلیاردی...
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگر این شخص یک آقا زاده یا فرد پولداری می بود اعدام می شد؟ آیا اگه این شخص یک شخص مسول و عالی رتبه بود و مرتکب چنین جرمی می شد آیا اعدام می شد؟؟؟!!! از اقتصاد به فقرا سفره تهی و از عدالت هم قصاصش رسید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اکثر آقایان بچه هاشون را خوب تربیت می کنند که به اینجا نکشه و در بحث منافقین چند نفر از آقازاده ها در اوایل انقلاب اعدام شدند و هیچ فرقی با دیگران نداشت از جمله آیه الله حسنی که خودش پسرش را لو داد و اعدام شد و بچه آیه الله گیلانی هم همینطور پسر آیه الله هاشمی نیز تحت پیگیری است پس عصه نخور هرکسی باشد در این انقلاب هیچ فقی نداره مگر اصلاح طلبها بین خودشان فرق قائل بشوند که انتخابات به نفعشان باشد می گویند تغلب نشده است واگر شکست بخورند می گویند تغلب شده است و حاضرند همه مصلحت کشور را به خاطر دنیای خود به خطر بیاندازند
kaka shirazi
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ناشناسی که دارای تزی در حد فروید است بایستی لااقل سواد نوشتن داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فراروووووووووو يه بار تو رو خدا بپرسين از يه مسئول چراااااااااا تجاوز صورت ميگيرد؟ دليلشون رو مي خوام بدونم
اردشیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
مخالفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تعداد خبرهای مربوط به زورگیری ، شرارت و تجاوز به نوامیس مردم این روزها از تعداد خبرهایی که از اعدام اشرار و متجاوزان و نیز هشدار قوه قضاییه به مرتکبان چنین اعمالی از رسانه ها میشنویم زیادتر شده اند. نتیجه اینکه هرچند مبارزه جدی با اینگونه افراد فاسد لازم است اما توسل به اعدام به تنهایی مشکل را حل نمی کند و باید این خلافکاری ها به شکل ریشه ای و اصولی برطرف شوند.
فرهمند
Sweden
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
برای مسابقات این همه جمعیت میاد استدیوم ؟!

مرگ و خشونت را نهادینه نسازید.

فرارو شما هم در این روند مشارکت دارید.

چه خوبه در راه گسترش و توسعه امور اخلاقی

و تربیتی بیشتر گام بر داشته شود تا با به نصویر

کشیدن جان دادن یک محکوم به مرگ٫ ...

بیان مصور اینگونه وقایع قساوت قلب در اجتماع

را وسعت میدهد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تماشای اعدام یک جوان تازه به دوران رسیده هرچند فاسد و جنایتکار به هیچ عنوان لذت ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
بذار بقیه گوشی دستشون باشه از این غلطا نکنن.دست قوه قضاییه درد نکنه.این حیوونارو باید با زجر کشت
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اعدام آخر جرم نیست باید عوامل جرم از بین بروند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بعضی گناهها عمر رو کوتاه میکنه
اگه این ادم این کار رو نمی کرد الان زنده بود
باید این اعدام ها صورت بگیره اما قبلش باید برای ازدواج و کار جوونها هم کاری بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ادم عوضی و بالهوس با ازدواج کارش درست نمیشه میزنه یکی دیگه رو هم بدبخت میکنه
کلا اخرش زن هست که از دست اینا بدبخت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
وقتی لحظه لحظه ی زندگی دخترایی که مورد حمله واقع شدن رنگ درد و مرگ وشرم گرفت .وقتی پدر ومادر ی نظاره گر پرپرشدن گل امیدشون شدند شما کجا بودید که حالا از غیر عادلانه بودن این حکم شکوه دارید
سلام علیکم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
منظور این است که:
عوامل ریشه کن گردد.
نه اینکه عدالت نباشد.
خب چه شرایطی کمک به فساد و بزه میکند؟؟
فقر.بیکاری.طلاق ووووو
متوجه شدید عزیز؟
کسی منکر عدالت نیست.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پیش ازمرگ ،مرده بود....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقاجان چرا با اعدام افراد گفتار صفت مخالفت می کنید؟؟؟؟ اگر با خواهر مادر شما هم همین کار بکنند بازهم روشنفکر می شوید؟؟و مخالفت با اعدام می کنید؟در ضمن موضوع تجاوز به عنف در همه جای دنیا مثل انگلستان هم وجود دارد و ربطی به مسئولین ندارد.و اعدام متجاوز به عنف حکم خداست و موجب امنیت نوامیس مردم می شودواز قوه قضاییه تشکر میکنیم. آقا امیرالمونین هم بود متجاوز را اعدام می کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
بحث سر این است که یکسری برای دیدن اعدام حال می‌کردند و تخمه می‌شکستند.

خوب همین نوع آدمها هستند که جنایت و تجاوز می‌کنند. به اندازه یک استادیوم هم بوده‌اند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این جماعت روشن فکر نیستند فقط تقلید میکنند و ژست آدم های روشن فکر را میگیرند
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کار خوبی انجام شده است تاثیر هم خواهدداشت خلافکاران متنبه شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
حتما" با دستوری که شما دادی متنبه می شوند . تاحالا فکر کردی چرا انقد مجازات میشن خلافکارها توی ایران اما مقدار و میزان خلاف پائین نمیاد؟ فکرکردی؟
mary
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نمیدونم مشکل کجاست. همه میدونیم که حکم تجاوز اعدام هستش. پس چرا این جرم روز به روز بیشتر میشه. به جای ریشه یابی حالا هی اعدام کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
وقتی می گوییم خانم حجابت را حقظ کن و آرایش نکن در جواب می گوید همه چیز درست شد فقط حجاب مانده؟ می بینید که عشوره گری یک عده زن نادان کار به این جا می کشه که عده ای متجاوز به عنف می شود بنابر این ریشه آن فقط بی حجابی و حضور فاسدانه زنها در خیابانها است و یا وقتی مهریه سر به فلک می کشه و از داماد خانه و مهریه سنگین و عروسی پر هزینه می خواهد همین هم خواهد شد پس می دونید که ریشه همه این ها در عمل نکردن به اسلام است . در زمان پیامبر بر اساس دستور اسلام با کمترین مهریه ازداواج می کردند و هیچ مشکلی هم ایجاد نمی شد حتی پیامبر اکرم مهریه یک زن را برای مردی یاد دادن قرآن قرار داد
abbas
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دستشون درد نکنه.اگه از اول همین طور شخت میگرفتند و اعدام میکردند دیگه کسی جرات نداشت که این چنین جنایاتی اون هم در همون شبی رو مرتکب شوند .به امید روزی که جامعه امنی داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
لطفاً مکان مهمی که باید به جوانان امید و نشاط دهد را محل اعدام قرار ندهید. خاطره بد را در ذهن تداعی خواهد کرد. از ورزشگاه انتظار سلامتی و نشاط داریم نه محلی برای کشتن و تماشای اعدام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
چه مکانی بهتر از این جا !!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این ها حق شان است به درک واصل شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با این گریه داره یعنی مردم از خنده یه ان گفتم ابومسلم بازی داره یعنی همین جور که واسه دیدین بازی های ابومسلم هم این جوری میومدن الان قهرمان بودن ببینم میشه چیبس و پفک و تخمه هم اورد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آیا تا به حال یک تحقیق دقیق و موشکافانه از مجرمینی که جرم های زشت و آزاردهنده انجام داده اند شده است؟ آیا مسوولین این امور تا به حال سعی کرده اند که به طور ریشه ای با این مسایل برخورد کنند ؟ جوانانی که دچار چنین جرم هاییی می شوند همان کودکان دیروزی هستند که نه زندگی مناسبی داشتند و نه کسی در تحصیل یا تربیت آنها قدمی برداشت. فقط زاییده شدند و در جامعه رها شدند . متاسفم برای جامعه و مردمی که از راه حذف کردن مشکلاتش را درمان ظاهری می کند .
روح الله
United States of America
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگه تو همین زمین فوتبال چندتا مسابقه سالم بین جوون ها برگزار میکردند شاید این جوون به جای تلخی مرگ فریاد شادی از گل زدن سر می داد..خدا به همه رحم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
عجب لحظات باشکوهی!!!
حمید فریدونیان
United States of America
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
قابل توجه همه کسانی که مخالف اعدام این مرتیکه شدند؟ اگر به ناموس خودتان تجاوز کرده بود باز هم همین حرف رو میزدید! این جور افراد را اگر 10میلیون هم باشند باید اعدام کرد.مملکت احتیاجی به این کثافتها ندارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اگر به ناموس من تجاوز شده بود بنده درخواست اشد مجازات را برای مجرم می کردم اما نه در ملاء عام ، چون نمی خواستم با این عملم جانیانی جدید برای نوامیس مردم درست کنم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
باسلام
تورو خدا مسئولین استادیوم برای ورزش واحیای دوباره زندگی نه گرفتن جون ادمها.من کاری ندارم که با اعدام این مسئله حل میشه یا نه ولی حداقل تو استادیوم اعدام نکنید
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
واقعا. خیلی بازیای فوتبالمون قشنگه تازه خاطره سازی هم میکنن باهاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آیا واقعا این مشکل رو حل می کنه؟ مطالبات عمومی ؟؟؟ یعنی چی مردم می خوان جوون مردم اعدام بشه و این راه حله؟ ریشه یابی بشه بهتر نیست؟؟؟؟
من با وزنم مشکل دارم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تجاوز خیلی بده اما اکثر جوان ها از بی کاری و بدبختی دارند تنهایی میکشند . تا سنین بالا رنگ یک دختر رو نمیتونند ببینند . پر از عقده شده اند .در همه جا حکم به جدایی دختر و پسر داده میشود حتی در دانشگاه ها . ارتباط صحیح با یک دختر را بلد نیستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بلیطم فروختن؟
ناشناس
Switzerland
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بلیتش چند بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
می تونستند بنرهای تبلیغاتی هم اطراف استادیوم نصب کنند و کلی پول به جیب بزنند.
ناشناس
Germany
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اگه نجیب خونه باز بشه اینقدر سر بیخودی بالای دار نمیره
سبزواری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خوبش کردن
دو نفر دیگه رو هم شلاق زدن وسط شهر
مشروب خوردن و شب ماه رمضون زن مردم رو که اول ازدواجشون هم بود جلو چشم شوهرش تجاوز کردن بهش
وقتی میخواید جووناتون آزاد باشن و بهشون سخت گیری نشه اینطوری میشه
باید ننه باباشونو هم اعدام میکردن
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ببین داداش. خیلیییییییییی ...هیچی. حرفم نیومد در مقابل طرز فکر و نزاکتت
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اوناییکه با پول همین جوانانی که از فرط نبود کار و نداشتن پول و داشتن غریضه ی جنسی دارند اینگونه رقص بر طناب دار میزنند باید بیاد داشته باشن وقتی عرضه ی مملکت داری رو ندارن تشریف ببرند کنار تا انسان های کارآمد جای اینها رو بگیرند تا اینهمه شاهد سقوط اخلاقی اجتماعی و اقتصادی نباشیم ضمنا بعد از انقلاب 57 همه دیدند بر سر امرای شاه چی اومد پس ...
قاسم از جوین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من تعجب میکنم از کسانی که اینهاراانسان میبیننداینهاحیواننددرشمایل انسان انصافا اگه سگ هاری فقط پای کسی رو گاز بگیره چیکارش میکنند؟آیا اینطور نیست که بلافاصله توسط شهرداری معدوم میشه ایول به سگ که فقط آدمارو زخمی میکنه ولی اینا زندگی یک ایل رو از اونا صلب میکنن.
واقعا چه لذتی داره وقتی ادم میبینه یک انسان حیوان صفت نه ببخشید حیف حیوان یک جنایتکار به سزای اعمالش میرسه.مسولین دست مریزاد.
ناشناس
United States of America
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
سلب درسته نه صلب. 1غلط. 19تمام. بیشتر دقت کن قاسم جان
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مثل یک سگ به درک واصل شده

باید زن باشی و در معرض تجاوز تا بفهمی چی میگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
من زنم ولی معتقدم اونی که باید به درک واصل شه خودتی شیوا خانوم.اون پسر بیچاره نه مجازاتش اعدامه و نه آبروریزی در ملاعام
اقاي حسيني
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
درود بر خدمتگذاران جمهوري اسلامي ايران وخداقوت به پرسنل نيروي انتظامي كه حكم را عادلانه اجرا ميكنند. با تشكر و قدرداني ازشما عزيزان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
واقعادرود برایران زنده بادایران
ناشناس
Azerbaijan
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فکر اون بنده خدایی که گیر این هیولا افتاده هم کردید؟ اینا فقط مظلوم می میرن ولی مثل هیولا زندگی می کنن. صد در صد با اعدام در ملا عام موافقم چون آرامش رو برای همه می خوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هر كي دلش ميخواد بخنده ميدونم بنظر احمق ميام ولي گريه ام گرفت تجاوز كار بوده جنايت كار بود ولي معلوم بود خيلي جوانه معلوم بود معلم خوبي نداشته معلوم بود زندگي خوبي نداشته و چقدر قلبم گرفت وقتي ديدم اينهمه آدم براي مرگش رفته بودن تا از مرگ يك جوان گمراه لذت ببرند خدا همه ما را ببخشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خداونداین حیوون رونمیبخشه همچنین توروکه بااعدامش مخالفی
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
یعنی هر کی فقیره و امکان ازدواج نداره باید وحشی بشه و یه انسان دیگه رو بدبخت کنه؟؟؟؟؟ این چه طرز فکریه آخه که شما به اصطلاح روشنفکرها دارین.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یه عکس هم از تلاقی طلوع آفتاب و چوبه دار گذاشته... جماعت سحرخیز هم اومدن پند بگیرن یا کیف کنند. به قول علی بن ابی طالب : ما أكثَرَ العِبَرَ وَ أقَلَّ الاِعتِبارَ ؛. چه بسيارند عبرت ها ، و چه اندك است عبرت گرفتن ...

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
زان پیشتر که عالم فانی شود خراب
ما را ز جام باده گلگون خراب کن
خورشید می ز مشرق ساغر طلوع کرد
گر برگ عیش می‌طلبی ترک خواب کن
روزی که چرخ از گل ما کوزه‌ها کند
زنهار کاسه سر ما پرشراب کن
ما مرد زهد و توبه و طامات نیستیم
با ما به جام باده صافی خطاب کن
کار صواب باده پرستیست حافظا
برخیز و عزم جزم به کار صواب کن

حافظ
سناتور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فرارو کجایی که ببینی شهر ما از پایتخت هم جلو زده اونجا خانمها اجازه ورود به استادیوم رو ندارند. ولی امروز در استادیوم چمن سبزوار بیش از 2000خانم حضور داشتند....
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعا از نظراتی که در سایت میخونم متعجب میشم. دوسبان این آدم به یکی مثل خواهر من و شما تجاوز کرده و باید در مقابل چشم مردم محاکمه بشه تا کمتر شاهد این مساول باشیم. درسته مشکل تجاوز به عنف با اینکار حل نمیشه اما کم میشه.شما دلتون واسه این جانی می سوزه اما واسه دختری که شرافتشو باخته نمی سوزه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اگه قوه درك داشته باشي به عقل خودت تعجب ميكني!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این ترویج دوباره وحشی بازی است. کسی هم نگفته به مجرم شکلات بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
چرا فکر می کنیم یک کار غلط را فقط با یک کار غلط تر می توان درست کرد . قطعا دختری که مورد تعرض قرار گرفته تا آخر عمر از آسیب روحی و روانی و جسمی تجاوز رنج خواهد کشید و این بدترین قسمت داستان است . به هر حال پسر جوان خلافکار هم اکنون به سزای عملش رسیده و زیر خروارها خاک خوابیده است ولی واقعا برای ادامه زندگی بقیه پسرهای جوان و این دختر آسیب دیده چه برنامه ای داریم . آیا حاضریم در ملاء عام و در یک استادیوم ورزشی مردم را جمع و راه های ادامه زندگی این دختر مفلوک را بررسی کنیم . واقعا از این جمعیت انبوه چند نفر بعد از این مراسم در فکر زندگی این دختر هستند . اعدام در ملاء عام خود نوعی آسیب اجتماعی است که می تواند زمینه های بسیاری از جنایت های دیگر را فراهم کند . مجازات حق است اما نوع آن باید متضمن سلامت و امنیت پایدار جامعه باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اعدام مال ادم بیچاره هاست نه مال امثال مهدی هاشمی و بقیه کله گنده ها که به گفته خودشون کلکسیون جرم و جنایت هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
صدددددد در صدددددد موافقم!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خیلی ببخشید ولی بعید میدونم چاپ بشه!

من یاد استادیوم غازی شهر کابل در دوران زمامداری طالبان افتادم! اونجا هم اعدام در ملا عام برگزار میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
توی فیلم "بادبادک" که راجع به افغانستان 1979 هست، همین مطلب شما تایید شده.
علی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سزای عمل این حیوانات وحشی همینه اگه به دست مردم می افتاد تکه تکه اش میکردند تا برای بی ناموس های دیگه درس عبرت بشه
الوات
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
علی با... :یه قمه و یه دستمال یزدی هم بگیر تا مشکل بی ناموسی حل بشه.ایول داش.
آرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دوستان عزیز توجه کنید که ما هم با اینکه تیتر رو دیدیم ،خواستیم خبر و تصویر رو ببینیم...هرچند واقعا آزار دهنده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بهتر کوکان خردسال جند ساله را هم برای تماشای این مراسم اموزنده و عبرت انگیز والدین با خودشان ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ما داریم به کجا میریم!!!!
Yasooj
Canada
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اسلام همين را ميخواهد. به نظر من بايد در تلويزيون هم پخش مستقيم بشود تاثير بيشترى در رفع پاره اى توهمات مردم دارد و به طور كلى ما را به هدف مان
نزديكتر ميكند.
ناشناس
Germany
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقع بینانه ترین کامنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اقا دمتون گرم.اعدام کنید.خیرسرتون اسیب دارید کم میکنید.یا صورت مثله پاک میکنید. در سال چندتا تجاوزمیشه؟
کار فرهنگی دادید سرهنگ بکنه ؟
اینم ایران با 2500سال تاریخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بعضی ها منل اینکه حقشونه که تجاوز به عنف به خواهر یا مادرشان داشته باشه که به جای تشکر از مسوولین که جلوی بی حرمتی را می گیرند فقط طعنه می زنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
به درد این بزه کارها دچارشی.بازهم همین و میگی؟
انسان پاک.که توعمرت هیچکاری نکردی!!!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
آخه احمق جون...اگه تاثیر داشت که روز به روز بیشتر نمی شد.
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعا وحشت اور هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
تغییر کاربری فوتبال به ژیمیناستیک(آفتاب مهتاب)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
مسابقه فوتباله كه مردم با اين شوق ميرن ببينن ؟ مگر مرگ يك انسان حتي منحرف و شيطان زده مگر اينقدر تماشاچي مي خواهد .؟تاسف!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دوستانی که با اعدام مخالفن نظرشون مثلا در مورد مردی که با زور به خانم متاهلی تجاوز کرده چیه؟ آیا این فراد حکمش اعدام نیست؟ شما چرا یک طذفه نگاه می کنین! نقش تقاص اون زن بیچاره این وسط چی میشه؟ اگه دولت این اقداما رو نکنه که میشیم مثل هند، تو خیابون تو اتوبوس عمومی به نوامیسمون تجاوز می کنن، اگه دوست دارین اینجوری بشه، باشه منم با اعدام مخالفم!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
راست میگی
اما مشکل اقتصادیه که باعث میشه این جوان مجرد و احتمالا بیکار و بی-پول یک دم فریب شیطان و هوس بخوره.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
تو رو خدا از این عکسها برای مردم نذارید، من هر وقت این گونه عکسها رو می بینم تا یک هفته افسردگی میگیرم، آخه یک پتو زیر جنازه بدبخت می گذاشتند, البته با این همه جمعیت فهمیدم واقعاً مردم خوبی داریم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آخی!!!!بمیرم برات،نگاه نکن ناناز!
علي
Australia
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آقائي که منفي مي دهي اگر اين اعدامها نباشد نوبت ناموس جنابعالي هم مي رسد
ناشناس
Germany
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آخر منطق و ادب و تربیت مثل بقیه که همین نظر را دارند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
تو فكر ناموس خودت باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دوستان گرامی آیا بهتر نبود به جای این همه دفاع از حقوق این متجاوز در هنگام بیان نظرات خودتان در مورد شرایط روحی و روانی آن خانمی که توسط این فرد هتاک هتک حرمت شده هم توجه می کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
گفتند اين تجاوز در مكان اعدام صورت گرفته اون خانم تنها در استاديوم چكار داشته است؟ چرا بي احتياطي كرده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
هزاران دختری که طی سالیان گذشته مورد تجاوز قرار گرفته اند الان کجا هستند ، آیا تا حالا شده از حقوق زنان جامعه بصورت غیر احساسی و بعنوان یک انسان و بدون در نظر گرفتن جنسیت آنان دفاع کنیم . تا حالا شده بپرسیم بعد از این مراسم و وقتی این دختران در خانواده و جامعه به حال خود رها می شوند چگونه زندگی می کنند ، واقعا کدام سازمان و نهاد به وضعیت روحی و روانی آنان بعد از آسیب دیدگی رسیدگی و آنان را مورد حمایت قرار می دهد . شما صحیح میفرمائید اما اعدام در ملاء عام نمی تواند راه حل منطقی و صحیحی باشد آمار اعدام های این سالهای اخیر نشان می دهد علاوه بر اینکه هیچ تاثیری بر روند پالایش جامعه نداشته بلکه خود بستری برای آسیب های اجتماعی دیگر شده است . مجازات و اعدام اگر به مفهوم انتقام باشد دردی از جامعه دوا نمی کند مجازات باید بستر ساز امنیت و سلامت جامعه باشد در غیر اینصورت و با این روند هر دو طرف قضیه بازنده هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
متاسفانه روح ورزش را با این مسائل دردناک از بین می برند
تدابیر سیاست کیفری دستگاه قضا نیز روز به روز در حال پسرفت و فاصله از آرمان ها است. با این حال باید به حال این مردم گریست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعاً متأسفم آدم دلش به درد می یاد خوب زندگی نکرد بد مرد به جنازه اش هم بی احترامی شد. شاید هر بچه ای که در یک محیط بد بزرگ بشه همین طوری بشه یک کدوم از این آدما تو محیط خانوادگی خوب نبودن زندگی هر کدوم از اشرار ، زورگیران ، متجاوزین رو ببینید در محیط خوبی نبودند و یک رنجی داشتند عقده های فرو خورده در جوانی کتک خوردن از یک آدم گردن کلفت ، سیلی خوردن ناجوانمردانه در دوران نوجوانی ، عقده های جنسی ، این ها بیماران روانی هستند که در کشورهای دیگر شناخته می شوند و به وسیله دارو کنترل شده یا در آسایشگاه بستری میشوند و در جامعه آزادانه نمی چرخند. البته همدردی می کنم با تمام زنانی که مورد تجاوز و خشونت مردان قرار گرفته اند باید در جامعه امن آزادانه به هر کجا که می خواهیم برویم ولی احتیاط شرط عقل است آیا باید زن جوان خود را با موتور شب به بیرون ببریم آیا گرفتن یک ماشین چه قدر خرج داشت ؟ مطمئناً از این اتفاقات و این تألمات روحی بهتر بود!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آدم یاد روم باستان و صحنه های گلادیاتوری و استادیوم های مرگ میوفته که ملت میرفتن واسه تماشا و هیجان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این مردمی که اومدن تماشا دیگه واقعاً .... و ..... و ...... و...... و تمام نقطه چین های دنیا متأسفم برای تک تک شون
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خداکنه که عبرت بگیرن جوونای ما ولی ایا مسئولین از خودشون پرسیدن چرا تجاوز وفساد انقد زیاد شده ؟ایا پرسیدن از خودشون چرا ازدواج کم شده ؟ایا اونا مسئول نیستن اگه اون عملا موجب فساد شده که کارش کاملا اشتباه بوده ولی دولت ما مقصر اصلیه نیست؟چرا سکوت کرده اند چرا؟؟؟
نوای ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
هرگز نباید آبروی مجرم رو حفظ کرد یا سامسور کرد
ناشناس
United States of America
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
سانسور. تکرار کن. ای بابا. یه نهضت سواد آموزی این مملکت ما لازم داره بخدا
ناشناس
France
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ایندفعه به احتمال زیاد تو تایپ اشتباه شد. تو کیبورد "ن" و "م" کنار هم هستند. نتیجه بی دقتی بود نه بیسوادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
واقعا متاسفم برای مردم بخاطر تماشا و مسئولین برای این نوع تصمیمات.بخدا خجالت داره الان تمام دنیا بحالمون تاسف میخورن میدونین الان چندتا کودک خردسال و نوجوان توجمعیت نشستن.
گلریز
France
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
تو هر قانونی برای هر جرمی یه مجازاتی وجود داره که اینجا مجازاتش اعدام هستش......غرض جمع کردن تماشاچی نیست بلکه درس عبرتی برای دیگران......حالا اینکه اینکار واقعا درس عبرت میشه یا نه..سوال همه ماها هستش....و باید اگه مشکلی یا معضلی وجود داره جامعه شناس ها مطالعات انجام بدن تحقیق کنن و راهکار ارائه بدن.....حالا اینکه اصلا همچین کاری صورت میگیره یا نه؟خدا میدونه و اگه انجام میشه ازشون حمایت میشه؟باز هم خدا میدونه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
... و لکم فی القصاص حیاة یا اولی الالباب...
برای شما در قصاص حیاتی است ( عدالت) ای صاحبان خرد
عبرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حقش اگه به نوامیسه شما هم تجاوز کرده بود بازم این حرفارو میزدین این کمترین مجازاتی که واسش در نظر گرفتن باید روزی ده بار اعدامشون کنن اینارو
در مکان عمومی هم اعدام کردن که همه ببینن عاقبت حروم زاده بازی چیه
ص
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
شما ببخشید جناب معصوم! مردم دوست
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
چند نفر از مفسدان اقتصادي هم اعدام شوند؟
عبدالمجيد
Kazakhstan
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
چرا انسان بايد خودش را براي كثيفترين عمل نابود كند .بهانه هاي مانند .بيكاري .ارضاع .عدم توجه اجتماع .وووووو. اين ها كلام هاي دورغين است بعضي ها خودشان را آلوده ميكنند .چرا مردم ميروند تماشا ميكنند .اين ديگه ربطي به من شما ندارد .ياخوشش مياد افراد آلود ميكشند .ياميخواهد درس بگيرد .يا مرگ مستقيم ببيند.يااينكه انسان چگونه هنگام مرگ دست پاميزند وراه فرار ندارد .حالا حرف حساب شما چيست
متعجب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
جالبه وقتی ما کسی رو اعدام میکنیم کسی که حکم را اجرا میکنه مجبور به کشتن یک نفر میشه و این باعث پیدایش یکسری انسانهای خاص میشه که کشتن ادمها برایش انجام وظیفه میشه و تو مواقع خاصی این جور ادمها بدرد برخی جریانها میخوره به امید روزی که از مردن هیچ انسانی و حتی هیچ جانداری لذت نبریم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
چه بلایی سر مردم ما امده که برای تماشای کشته شدن یک نفر این قدر مشتاقن نمیدونم!
اعدام یک ضعف جامعه را نشون میده که نتونسته یک انسان را به جامعه برگردونه!
فکر کنم برای هر اعدام باید متاثر باشیم نه این که با حالت خوشحالی دست بچمونو بگیریم و در حالی که تخمه میشکونیم بریم برای تماشای اعدام
این جامعه ماست!
شهروندپیگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ای کاش کسانی (مسئ...) که که با عدم مدیریت (و نه حتی سوءمدیریت!) با عث می شوند نیروی خدادادی جنسی به چنین سمتی هدایت شود را نیز اعدام می کردند
آه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آمین ،خدایا - تا کی خدایا - نفرین کن بر ظالمان و دروغگویان خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا
ناشناس
Germany
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
با دیدن این تصاویر متاصف و متاسر شدم لااقل در همان محل زندان اعدام کنید زیرا برای جوانان و نوجوانان بار منفی و تنفر ایجاد می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
چغدر قلت داری؟
متاسف
متاثر
ناشناس
United States of America
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
مثبت زدم ولی دلیل نمیشه عیبت رو نگم. متاسف و متاثر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
منم بادیدن کلمات "متاصف"و"متاسر"تو شدیدا "متاسف"و"متاثر"شدم شدیدا بیسوادی ها!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آقای ناشناس پاسخ‌دهنده! جناب غلط‌گر، قلت نه غلط!
من دوساعت فکر میکردم که جمله این چه ربطی به "ان قُلت" داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دیدینی های این مردم بدبخت راببین کجاداریم میریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
فکر کنم همه مردم سبزوار برای دیدن مراسم اعدام در ورزشگاه حاضر شدند . بنظر من چون اسقبال مردم از این مراسم بسیار مطلوب و باشکوه است این نوع مراسم را در همه مکانهای عمومی مثل نماز جمعه ، جشنواره ها، پارکها و تفرجگاهها ، نمایشگاههای کتاب و موسقی ، بزرگراهها و جاده ها ، زیارتگاهها و حتی فرودگاهها نیز گسترش دهید. حتما جواب می دهد.
متام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگر خدای ناکرده به ناموس شما هم تجاوز می کرد باز این حرفها رامی زدید
دی دی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
متام عزیز بحث مجازات نیست ! بحث اینه که چرا مردم انقدر علاقه به تماشای اعدام دارند ! انقدر انسانیت کم شده ! و گرنه که امیدوارم هیچوقت به ناموس کسی دست درازی نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
چرت و پرت نگو لطفا! ناموس شما ناموس شما ، مساله اينه كه جامعه ايران مشكل داره تا ريشه يابي و رفع نشود اين ناهنجاريها نه تنها از بين نمي روند بلكه روز به روز گسترده مي شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بایدمجازات درملاعام بیشترشود مخصوصا جایی که جوانان حضور بیشتری دارندایا شمامجازات در جهنم راازطرف خداراهم تاسف برانگیزمیدانید که بسیارسخترازاین است هرجرمی بایدیک بازدارندگی داشته باشدوگر نه غریزه حیوانی ماغالب برانسانیت ماخواهدشداگر مابه قوانین خدادرقران دقیق عمل کنیم مشکلی نخوهیم داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
من هم موافقم ولی به شرط اینکه مراسم اعدام در ملاء عام بعدی جلوی منزل شما صورت بگیرد.
ناشناس
Poland
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
در جامعه ای که زنده ادم اینقدر بی حرمت است،مرده اش،ان هم از این قماش شر ،می خواهید چه احترامی داشته باشد؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پیشنهاد میکنم اعدامها در محیط های دربسته وتنها باحضور حداکثر صد نفر انجام شودتا هم شائبه اینکه طرف اعدام نشده از بین برود ومتجاوزین وقاتلین بمجازات برسند هم شاهد این صحنه های زشت نباشیم خلق الله انگاری آمدند سینما تماشا ،اف به این دل سنگی
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
با با ای ول تمام فساد از جامعه رخت بربست ! تاسف به مردم
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
چگونه است که مردم تحمل دیدن صحنه بوسبدن 2عاشق را ندارند،اما واسه دیدن مرگ کسی این همه جمع میشن،زیستن با این مردم درناک است!
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اسفناک نه دردناک اسی جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ولکم فی القصاص حیات یااولی الالباب مشکل شمابامردم نیست باخداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پيشنهاد ميكنم حالا كه اعدام ها را در استاديوم انجام ميدهيد مسابقات فوتبال را در زندانها برگزار كنيد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
در شهرستان ایذه (استان خوزستان) یک معلم تبعیدی که بصورت مجردی در خانه ی سازمانی زندگی میکرد به یک دختر چهارم دبستانی بیگناه تجاوز کرده ولی علیرغم اصرار مردم و فرهنگیان به محاکمه ی وی و صدور بیانیه ی در جهت محکومیت اقدام این معلم نما بدلیل نسبت فامیلی معلم نمای مذکور با مدیر کل آموزش و پرورش استان سعی در سرپوش گذاشتن بر ماجرا دارند. چه کسی داد این دختر معصوم و خانواده اش را می ستاند!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این پارتی بازی ها همیشه هست ولی من اگه جای خانواده اون دختره بودم خودم به خدمتتش میرسیدم
تار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
قابل توجه کسانی که میگن چرا منفی زدید.
این کامنت را بخونید بفهمید!!
iraneh
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
همه حرفاتون درست ولی اینم یادمون باشه تجاوز یعنی چی!واینجوری حداقل یک متجاوزکمترمیشه وگریک نفردرس بگیرکافیه واقعامردم شلوغ کردن ولی ممکنه اون وسط.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
من نمی دونم اینایی که برای تماشا اومدن چه لذّتی از جان کندن یک جوان که اسیر نفسش شده می برند واقعآ افسوس و هزاران افسوس بر این تماشاگران پر شور
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دلم لک زده واسه یه زره انسانیت .دم از انسانیت میزنن بعضی ها که هیچی نیستن .نمیدونم چی بگم به این ملت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ميلياردها مثبت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
دل منم لک زده واسه یه "ذره"سواد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ابنجا دیار سربدارانه ولی نه این سربداران - واقا مردم خیلی خوبی داریم که با نیم کیلو تخمه رو صندلی نشستن و ....
تازه این خوبشه اگه شلاغ زدن دو نفر دیگشون رو میدید که هیچی دیگه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
شلاق منظورتونه؟؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
یاد یه بخش از کتاب بادبادک باز خالد حسینی افتادم...
یاشار
Germany
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
دقیقا من هم همینطور، شاید آن زمان فکر کردم نویسنده کمی اغراق کرده ولی حالا دنیا می‌تواند تصاویر چنین فاجعه‌ای را ببیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
کتاب بادبادک برای اونهایی که به این اعدام ها نظر مثبت دادند مفیده.(فیلم آنهم ساخته شده).
متاسفانه این کتاب واقعیت بسیارتلخ زندگی انسانی است که خود قربانی تجاوز است ولی در نهایت..
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
طبق شرع مقدس فردی که زنای به عنف میکنه باید کشته بشه.این کار دستگاه قضایی کاملا درسته اما در حضور مردم رو خبر ندارم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سزاي تجاوز همينه لطفا شعر نگيد فك كنيد يكي زن و خواهر يا مادر خودتونو مورد تجاوز قرار بده اون وقت چي مي گيد؟
ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سزاش اینه درسته.
ولی شما حاضر بودید در موقعیت این آدمها قرار میگرفتید تا محک بخورید؟
آیا نباید ابتدا ریشه عوامل را قطع کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اگه نظرهاي مخاطبان عزيز شعره تو هم افاضه فيوضات نكن و خوشي كن كه از اين نمايشهاي جذاب از اين به بعد زياد خواهي ديد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اگر برادر خودت مجرم بود چی؟اپر اعدام چاره بود تا حالا اینجا گل و بلبل شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
راستشوبخواین احساسم میگه تمام کسانی که ازاعدام این یاروناراحتن یه ریگی به کفششونه که ازینکار بدشون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آیا دختری که مورد تجاوز قرار گرفته نباید به زندگی خود ادامه دهد آیا خانواده و فامیل نباید در شهر کوچکی مثل سبزوار زندگی کند . آیا اگر به خواهر و مادر تو تجاوز کرده بودند حاضر بودی از طریق صدا و سیما نام و شهرت شما در سراسر کشور اعلام شود . اعدام در ملاء عام خود یک نوع تجاوز به جامعه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این ناشناس خانمه و اینطور صحبت میکنه این طرز صحبت کردن یک خانمه؟
ناشناس
Germany
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
طبق قانون اعدام باید قبل طلوع آفتاب باشه از عکسها پیداست حکم درست اجرا نشده
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اگر جامعه شناسان نخبه مدیران کشور شوند کار و امیدبه زندگی درجوانان'زیاد میشود و مسائل انحرافی کمتر اتفاق می افتد
ناشناس
France
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آهای اون سوسولای با محبت و احساساتی !بیایید به عالم واقع و تصور و تصور کنید اینکه اگر ناموس شما رو می گرفتند...... آیا در اینصورت هم دلسوزی مزخرف برای این حرامزاده ها می کردید و ادای شهر فرنگی های لامذهب و از اساس بی بند وبار را در می آوردید.
ناشناس
Sweden
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اصلا بحث بر سر این نیست که تجاوز به ناموس جنابعالی یا کس دیگری انجام گرفته. بحث بر سر اینه که اعدام در یک مکان ورزشی و با تماشاگرانی که مسلما از لحاظ روحی نمی توانند آدم های سالمی باشند کار صحیحی نیست. در ضمن نظیر اینکار قبلا از جمله توسط طالبان در افغانستان انجام شده
ناشناس
Germany
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آیه های زمینی

آنگاه
خورشید سرد شد
و برکت از زمین ها رفت

و سبزه ها به صحراها خشکیدند
و ماهیان به دریاها خشکیدند
و خاک مردگانش را
زان پس به خود نپذیرفت

شب در تمام پنجره های پریده رنگ
مانند یک تصور مشکوک
پیوسته در تراکم و طغیان بود
و راهها ادامهء خود را
در تیرگی رها کردند

دیگر کسی به عشق نیندیشید
دیگر کسی به فتح نیندیشید
و هیچکس
دیگر به هیچ چیز نیندیشید

در غارهای تنهائی
بیهودگی به دنیا آمد
خون بوی بنگ و افیون میداد
زنهای باردار
نوزادهای بی سر زائیدند
و گاهواره ها از شرم
به گورها پناه آوردند

چه روزگار تلخ و سیاهی
نان، نیروی شگفت رسالت را
مغلوب کرده بود
پیغمبران گرسنه و مفلوک
از وعده گاههای الهی گریختند
و بره های گمشدهء عیسی
دیگر صدای هی هی چوپانی را
در بهت دشتها نشنیدند

در دیدگان آینه ها گوئی
حرکات و رنگها و تصاویر
وارونه منعکس میگشت
و بر فراز سر دلقکان پست
و چهرهء وقیح فواحش
یک هالهء مقدس نورانی
مانند چتر مشتعلی میسوخت

مرداب های الکل
با آن بخارهای گس مسموم
انبوه بی تحرک روشنفکران را
به ژرفای خویش کشیدند
و موشهای موذی
اوراق زرنگار کتب را
در گنجه های کهنه جویدند
خورشید مرده بود
خورشید مرده بود، و فردا
در ذهن کودکان
مفهوم گنگ گمشده ای داشت

آنها غرابت این لفظ کهنه را
در مشق های خود
بالکهء درشت سیاهی
تصویر مینمودند

مردم،
گروه ساقط مردم
دلمرده و تکیده و مبهوت
در زیر بار شوم جسدهاشان
از غربتی به غربت دیگر میرفتند
و میل دردناک جنایت
در دستهایشان متورم میشد

گاهی جرقه ای، جرقهء ناچیزی
این اجتماع ساکت بیجان را
یکباره از درون متلاشی میکرد
آنها به هم هجوم میآوردند
مردان گلوی یکدیگر را
با کارد میدریدند
و در میان بستری از خون
با دختران نابالغ
همخوابه میشدند

پیوسته در مراسم اعدام
وقتی طناب دار
چشمان پر تشنج محکومی را
از کاسه با فشار به بیرون میریخت
آنها به خود میرفتند
و از تصور شهوتناکی
اعصاب پیر و خسته شان تیر میکشید
اما همیشه در حواشی میدان ها
این جانبان کوچک را میدیدی
که ایستاده اند
و خیره گشته اند
به ریزش مداوم فواره های آب

شاید هنوز هم
در پشت چشم های له شده، در عمق انجماد
یک چیز نیم زندهء مغشوش
بر جای مانده بود
که در تلاش بی رمقش میخواست
ایمان بیاورد به پاکی آواز آبها

شاید، ولی چه خالی بی پایانی
خورشید مرده بود
و هیچکس نمیدانست
که نام آن کبوتر غمگین
کز قلبها گریخته، ایمانست

آه، ای صدای زندانی
آیا شکوه یأس تو هرگز
از هیچ سوی این شب منفور
نقبی بسوی نور نخواهد زد؟
آه، ای صدای زندانی
ای آخرین صدای صداها...

«فروغ فرخزاد»
ناشناس
Sweden
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
این شعر حکایت سرزمین ماست!!!
ماني
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
متاسفم براي مردمي كه صحنه اعدام همنوع خودشان اينقدر لذت بخش است. آيا دولت فكري براي اشتغال جوانان كرده است؟ آيا با اين تورم افسار كسيخته فكري براي ازدواج جوانان شده است؟ آيا براي مهار قوي ترين حسي كه خدا در وجود همه حيوانات و انسانها به وديعه گذارده شده فكري شده است؟ شما توجه كنيد تمام متجاوزين به عنف زير 30 سال سن دارند؟ قصد من دفاع از كار آنها نيست كه كاري بسيار شنيع است. شما اگر مقدمات ازدواج و شغل جواني را فراهم كرديد و آن فرد مرتكب اين عمل حيواني شد به شديد ترين وجه اعدامش كنيد. به خدا حيف اين جوانان ما كه به خاطر بي برنامگي بسياري ار مسئولين پاي چوبه دار مي روند. آيا هر خانه اي نياز به دستشوئي ندارد؟
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
جامعه ما به یک انقلاب ارزشی و اخلاقی نیاز داره. نباید یک نفر برای رفع نیازش اونقد تحت فشار باشه که دست به تجاوز بزنه. آدمایی که خوی حیوانی و روانی افراطی داشته باشند بسیار بسیار کمتر از آنی است که اینهمه تجاوز داشته باشید در کشور. پس مشکل از آموزش، امنیت، مشکلات اقتصادی، فرهنگی است. پیشگیری مهمتر و بهتر از درمان است. نباید چنن اتفاقی بیفتد که بعد سر این که اعدام شود یا نشود بحث کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پس اگرفکرمی کنین اعدام راهکارهست ادامه بدین تاحالا شکست خورده ایدیقینادرآینده هم شکست خورده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اصلا کار متجاوزها بد.از ازدواج و خبرهای خوبش چه خبر؟؟؟؟؟؟ بابا یه کاردرست وحسابی بکنید توروخدا. خیلی از همونهایی که اونجا جمع شده اند از عدم امکان تشکیل زندگی رنج می برند.
ناشناس
Sweden
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
در لزوم مجازات متجاوز به عنف هیچ شکی نیست ولی اینکاری که اینجا انجام میشه حکایت از عدم سلامتی روحی و اخلاقی جامعه داره. آدمی که این نمایش رو ترتیب داده و اونی که برای تماشا اومده از لحاظ روانی تمیتونه آدم سالمی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ایکاش اجرای احکام برای دانه درشتها هم اجرا می شد. کشته شدن یک انسان غم انگیز است در حالیکه عده زیادی برای اجرای این نمایش آمدند. یک جای کار ما مشکل دارد
یه هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
عزیزی که مخالف این اعدامهایی.و با کار فرهنگی موافقی. بلدی یک مورد اعلام کنی که کار ساز باشه . شعار ندی که گوشمون پره.خوی شیطانی و احساس قدرت طلبی فرهنگ و کار فرهنگی نمییییییییییی فهههههههمه.اینو بفهم.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اعدام شد وبه سزاي اعمالش رسيد ولي متاسفانه يك ايراني جوان از دست رفت بهمت ارگانهاي تربيتي
امیر
Switzerland
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
خیلی دلم سوخت، نه از اینکه اعدام بد یا خوبه، از اینکه اینهمه انسان اول صبح، لذتی بجز دیدن صحنه مرگ لذت دیگری نداره. چند هزار انسان با تماشای این لحظه به سر کار و زندگی خود می روند، چه زندگی دارند این انسانها...
یه دختر دار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
به نظر من اعدام واسه اینا کمه... اونهایی ادای غربیها رو در میارن یه لحظه خودشون را جای قربانی وخانوادش بذران بعد ببین می تونن رضایت به آزادی همچین افرادی بدن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
تجاوز کار ، اراذل و اوباش ، و هر ناهنجاری را باید بشدت برخورد کرد ممکنه که موضوع به طور کلی حل نشود اما جز این هم چاره ای نیست نمی شود برای کسی که زنی بیچاره را با توحش مورد تجاوز قرار داده به حبس محکوم کرد و بعد چند وقت ازاد از این روشنفکر بازیها اگر می خواهید تشریف ببر ید کانادا که بی ناموسی غوغا می کنه جلو رویت ریست با زنت لاس می زنه و اگر پا بده کار دیگه عهم کی کنه و تو حق نداری حرف بزنی چون خلاف ازادیه تعجب می کنم که چرا بعضی اگه پای نوامیس دیگه وسط باشه از این اروغهای روشنفکری می زنند اما اگه مسئله خودشان باشه می خواهند نهایت شدت برخورد بشه
ارمین
United States of America
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اعدام حقه این هاست من خودم موقعیت شغلیم جوریه که با این قماش ادما سروکر دارم به خدا نمیدونید چقدر کثیفن متجاوز بود به دختر 11 اله تجاوز کرده بود یکی دیگه بود بعد سرقت اون همه گول دزدید اخر به زن صاحبخونه تجاوز کردند جلوی پسرش اینها اعدام کمشونه روزی یه تیر باید بزنن تو بدنشون با اروزی مرگ بمیرن اینقدر نگین اعدام برای اینا بده چرا همه چیو سیاسی میکنید مثله ونایی که اونوره دنیان اینا اگر اعدام نشن خواهر که هیچی شمایی که مردی جرات نداری تو خیابون ره بری من کافیه یه سر به اداره 10 اگاهی بزنید ادمی هست که عروس رو از تو حجله دزدیده جلو شوهرش بش تجاوز کرده وقتی بش میگن چرا اینکارو کردی میگه لذت میبرم به همین راحتی .....پس هی نگین اعدام نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
شما سبزوار رو ندیدی آقای عزیز ! این مردم مدت هاست که از این افراد دارند شکنجه میشن . تجاوز به قدری در این شهر بیداد می کنه که تبدیل به یک روال عادی شده.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
واقعا دم نیروی انتظامی و مقامات قضایی گرم
دست تک تک شون بخاطر برخورد قاطع با حیوون پست میبوسم
خدا خیرتون بده
عزیزی که سعی میکنی خودت روشن فکر جا بزنی خداییش خودتو جای داداش بنده خدایی که بهش تجاوز شده بذار
باز هم با اعدام مخالفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
سلام درست میگویید تجاوز کار بدی است وحقش مرگ ولی تمام تقصیر گردن این جوانان متجاوز میباشد ایا راه حلالی که خدا برای انسان یاد داده وجود ندارد ایا سیقه یک راه حل نمی باشد که هم تجاوزی به کسی نشود وهم کسی بالای دار نرود وهم زنهای خیابانی جمع شوند وبیماریهای لا علاج زیاد نشود چرا از گفتن راهی که خدا میگوید واهمه دارید ئاقعان جواب این جوانی که اعدام شد چه می خواهد گفت کار بدی کرده درست و سزای عملش را هم دید دست شما درد نکند ولی کار خدا را که جرات نکردید انجام بدهید وجاهای مناسب برای ارضا صحیح فراهم کنی شما چه دارید بگوید ایا صیقه کانون خانواده ها را بهم میزند این را پیغمبر ما نمی دانست چرا می دانست ولی عدالت همین قوانین اسلام است وهر جامعهای را دیگر ی برای مصلحت هر کاری خارج شود آخر دوباره به راه اسلام بیایید وما مسولین جواب تمام این تجاوزها وقتلها را بدهیم خدایا مارا ببخش از این خانمی که مورد تجاوز واز این اقای نامردی که لحظه اغفال گشته وابروی یک جامعه را برده.ولعنت کند این بی نامسها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
میگما بلیط هم فروخته بودن واسه تماشاچیا!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
من نمیگم چرا این فرد را اعدام کردند اما آیا این بیشتر به جامعه ضرر زده یا اونایی که میلیاردی اختلاص می کنند..??
چرا اونا را نه تنها اعدام نمی کنند بلکه اسمشون هم نمی گویند!!!
در حالی که این افراد باعث می شن هزازان اتفاق این چنینی رخ بده چرا که ریشه بیشتر مسائل امروز کشور ما اقتصادیست به نطر شما این اجرای اسلامه؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
حقشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
من سبزواریم واقعا لذت بخشه
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
جامعه بیمار . فرهنگ بیمار
همه اونی که اعدام شده هم اونهایی که میبینن.
اگر قرار من با دیدن مرگ یه نفر تنبیه بشم و گناه نکنم همون بهتر که نباشم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اونایی که مخالف این کارن اگه یه وقت خودشون (یا یکی از نزدیکاشون) گیر همچی آدمایی بیوفتن اونوقتم نظرشون همینه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
بابا بس کنید از این نظرهای تکراری اونقدر نوشته اید که حالم بهم میخوره.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
قوانین اسلام بهترین عامل جلوگیری از کلیه مفاسده که اگر در همه موارد اجرا میشدالان این همه معضل نداشتیم
مهعلی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
از برخورد قوه قضائیه متشکرم . امیدوارم درس عبرتی باشه واسه سایر تبهکاران .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
داريم به كجا ميريم!
چه كسي فكرش رو ميكرد كه فرهنگ ٢٠٠٠ ساله مردي را بتوان در ٣٠ سال نابود كرد؟
آيا اين اعدام ها ميتوانند تجاوز را كاهش دهند؟ نه!
با اين كارها خشونت در جامعه رواج پيدا ميكنه، همين خشونت آمار تجاوز رو افزايش ميده....!
خسته بند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
ایا کسی از پرونده اختلاس 3 ...... میلیارد ی خبری دارد...
فرارو دزد بگیر فرار کرد....
کاشانی مقیم تهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
فشارهای جنسی ناشی از
1-عقب افتادن ازدواج به علت گرانی و مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و فشارهای هنجاری تحمیلی از سوی جامعه .
2- نمایش و جلوه گری تحریک کننده ها در همه فضاهای زندگی 3- کمبود مراکز خیریه جهت کمک به اقشار گرفتار و آسیب پذیر
4- بسته بودن ازدواج موقت در جامعه و عدم تخلیه قانونی و شرعی هیجانات جنسی
5-و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
افرادی که تجاوز میکنند مصداق کامل مفسد فی الارض هستند وبه هیچ عنوان جای کوچکترین بخشش برای آنها نیست از قوه قضائیه و نیروی انتظامی تشکر اما در مورد پاسخ فردی که گفته شهر نو راه اندازی کنیم سئوال میکنم آیا میپذیری اولین کسان نزدیکان خودت در این سوء استفاده عمومی قرار بگیرند؟در سوئد قانونی است که اگر زنی در حال عرضه خود باشد و مردی اورا مورد سوء استفاده قرار دهد مرد خاطی تلقی شده وبرای او جریمه سنگینی وجود دارد زیرا معتقدند آن از از ناچاری و ناتوانی اقتصادی گرفتار استعمار مرد شده و هر نوع ارتباط باید در شرایط مساوی وبر پایه اخلاق باشد ونه صرفا" هوس و شهوت ویا ناچاری یکی از طرفین.
فرهمند
Sweden
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
در سوئد حکم اعدام مطلقا وجود ندارد.

جانی ترین و خاطی ترین افراد شاید

شامل حکم حبس ابد میشوند که٫ ...

مطلع ناشناس لزومی به مقایسه نیست
نادر
United States of America
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
آیا اعدام راحل مشکل است یا پاک کردن صورت مسئله!!؟!!
خاک ایران کفنم
Canada
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
مطمئنا" اگر شرایط مالی و اجتماعی ازدواج برای این جوان فراهم بود هیچوقت سراغ تجاوز نمیرفت
اینم ریشه ی این عمل ناشایست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اگر اعدام درمان بود قبل تر از اینها درمان کرده بود..این کار ها باید ریشه ای از کودکی درمان شود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اعدام حق متجاوز است اما آیا تمام متجاوز ها دستگیر میشوند ؟ بهتر نیست روش علمی تری هم در کنار چوبه دار اندیشیده شود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ای کشته که را کشتی ؟ مرگ و زندگی دست خداست بخدا در جوامعی که این نوع جرم ها را اعدام نمی کنند وآزادی بیشتری برای ارتباطات سالم افراد وجود دارد . تجاوز به عنف هم کمتره ....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خانه از داربست ویرانه
اینها که مگس و پشه هایی بیش نیستند من با اصل اعدام مخالف نیستم اما معتقدم منبع آشغال رو باید پیدا کرد!!
ومن الله توفیق...
نريمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خوب حقش بوده اعدام بشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
متجاوزین خوار وذلیل میمیرند این وعده خداست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
باید هزینه جرم و جنایت آنقدر بالا باشه تا کسی جرات نکنه بفکر چنین مسائلی بیفته و بموازات آن درتمام حوزه ها اعم از فرهنگی اقتصادی اجتماعی اقدامات لازم را بعمل آورد ولی باتمام این احوال هیچ کمبود و نقصانی دلیل بر انجام چنین جنایتی نیست
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
در 34 سال اخیر نه تنها با اجرای احکام شرعی فسق کم نشد بلکه فلسفه احکام اسلامی هم از بین رفت.ایا نهایت هدف اسلام این بود که در 34 مین سال اقتدار حکومت اسلام جوانی با این مشخصه بپای دار برود؟اگر برای بریدن دست 11 شرط لازم هست،برای اعدام هیچ شرطی ندارد؟!!بنظر میرسد در این اعدامها جای کسانی که مدعی اجرای احکام شرع در جامعه اسلامی هستند خالی است.
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
نمیشود از همه توقع فهم حقایق را داشت ، این حکم از سوی خدا است و مطمئنا او حکیم مطلق است و دیدن مردن یک انسان نیست که لذت دارد ، دیدن جاری شدن حق است که لذت دارد ، افرادی که مخالف هستند ، میتوانند اعلام کنند ، در مواقعی که چنین بلای بزرگی سرشان آمد ، با فرد متجاوز کاری نداشته باشند ، تا ظواهر روشنفکری ایشان بر نخورد و خدشه وارد نشود .
اصغر از تاکستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ترنم خانم احکام اعدام در اروپا احرا نمیشنه چقدر جنایت هست اینطور مسائل ریشه در مشکلات اقتصادی و فرهنگی داره و با اعدام حل نمیشه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
براي كشتن اين جوان چقدر جمع شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
بحث بر سر این نیست که تجاوز به ناموس چه گسی اتفاق افتاده بلکه بحث بر سر اینه که اینگون موارد آسیب اجتماعی هست و نبایدتنها به جنبه فقهی و شرعی مجازات آن نگاه کرد بلکه مجموعه عوامل در آن دخیل هستند و بنابراین با اعدام تنها صورت مساله رو پاک کردیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
منم یکی از همین دخترام که مورد تجاوز قرار گرفتم که هنوز هیچ حکمی نتونستم براشون بگیرم
خان بابا
United States of America
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اين همه سال اين همه اعدام هنوز درس عبرت براي ديگران نشود نه عزيزه برادر اين راه خواب نداد كه هچ بترهم شوده چرا/ بخاطر اينك شايد در بين مردم يك جوان نادان وجود داشته باشد پيش خود بگويد چيزي نيست برويم عشق بعد هم چندلذه ميبرند بلا و تمام ميشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
چقدر روشن کر نما در این سایت زیاد شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خدا کمی برایت فهم و درک مسایل را اعطا نماید. این اصطلاح روشنفکرنما که بکار بردی به هیچوجه با موضوع که همان ابراز نظر در این سایته مناسبتی نمیتونه داشته باشه چراکه انسان روشنفکرنما در جایی میتونه کاربرد داشته باشه که انسان باوجود آنکه هیچ علمی نداره نظرهایی بده که دیگران احساس کنند روشنفکره ولی در این سایت اکثریت نظردهندگان نامشان را درج نمیکنند و هیچ فردی نظردهندگان را نه میشناسه و نه میبینه تا اینکه بدونه روشنفکره یا مثل تو کج فکره. البته هرچند افراد مشخص نیستند ولی با نظری که میدهند مشخص میشه که آیا چیزی میدونند یا خیر و به عبارتی الان که مشخص شد تو کج فکر هستی در واقع چون هیچ فردی تو را نمیشناسه آبرویت حفظ شده.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
مسئله تجاوز در تمام جوامع وجود دارد ولی در جامعه ما ، این مسئله رو به افزایش است ... باید ریشه یابی کرد که چرا این مسئله اتفاق می افتد ، چرا این جوانی که می توانسته به بلندترین قله های افتخار برای این مملکت برسد کارش به چوبه اعدام کشیده شده است ، چرا سن ازدواج در ایران رو به افزایش است ، چرا مصرف دخانیات در بین جوانان ما رو به افزایش است... اینها چرا های هستند که باید جواب داده شود و مسئولان خائن به این مرز و بوم جواب آنها را می دانسته اما ترتیب اثری نمی دهند
ناشناس
Germany
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
بهتره برا ترغیب مردم به ورزشگاه صبحگاهی، هر روز مراسم اعدام برگزار کنیم. اینجوری ملت صبح زود بیدار می شن و می تونن بعد از مراسم ورزش کنن.
سردار
United States of America
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اگه ریشه یابی و ریشه کن بشه خیلی خوبه . چطوری؟ مسولین تشخیص بدن
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
کشتن در ملاء عام را قبول ندارم ولی کشتن این گونه افراد که بیشتر حیوان هستند تا انسان را تأیید می کنم. شهروند عادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
همه کامنت هارو خوندم یکی یکی.هرچقدر خواستم خودمو قانع کنم که این کار درستی بود برای گناهش نتونستم.عزیزان شیطان در کمین همه هست یک لحظه این اتفاق میفته.اگر با دیدن این عکسها روحیت خراب شدو خوشحال نشدی همون حس را انتقال بده نه چیز دیگری
مهدی
Germany
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
داریم به قرون وسطی و جنگ گلادیاتورها بر میگردیم! اعدام تو ورزشگاه با این همه تماشاچی! - اگه برای جامعه ضرر داره تو زندان تنبیهش کنین - حبس ابد با کار اجباری _طوری که خودش خرج خودشو تو زندون در بیاره -چرا نباید زندان ها کارگاه های ثولیدی داشته باشن ؟!
معلومه که پاک کردن صورت مسئله راحتترین کاره .(با کارمون چهره اسلامم خراب کنیم)
سعیدط
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
از بازیهای پرسپولیس واستقلال انقدر استقبال نمییشه
دینا
United States of America
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
از دیدگاه روانشناسی این مساله معلوله و علت چیز دیگه ای هست. اگه برای این جوان امکان ازدواج سالم بود هرگز به دار آویخته نمیشد اما متاسفانه تو این بحران اقتصادی ازدواج فقط یه رویاست.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اکثر متجاوزین به عنف جوانهای بد بخت و بیچاره که هیچ دوست دختر و پولی ندارن و تو خیابون این دخترهای سانتی مانتال رو میبینند دیگه...... البته دخترا هم مقصر هستن.چه بیش و کم شود از پرتو شمع /که بر یک شخص تابد یا به یک جمع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
در اینکه کار این متجاوز نادرست بوده هیچ شکی نیست ولی نحوه مجازات این متجاوز جای تامل دارد چرا که اعدام تاکنون نتوانسته است بازدارنده از تجاوز باشد و این مسئله را در نظرات بییندگان این خبر می توان درک کرد چرا که اکثرآ به این مسئله نظر مثبت داده اند . و از طرفی اگر خلافکاری در یک محیط فرهنگی مبادرت به کار خلاف شرع و عرف کرد و باعث شکستن حرمت آن محیط فرهنگی شد چرا باید شخص متجاوز در این محیط فرهنگی مجازات شود و حرمت این امکان فرهنگی بصورت رسمی شکسته شود .
علی بابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خیلی
عالی
بود .
باید
مجازاتشون
میکردن.
امیدوارم
به
سزای
اعمالشون
رسیده
باشند.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
مملکت مااز هند هم بدتر شد آدم هرچقدر هم فقیر بدبخت باشه مشکل اقتصادی داشته باشه زندگی یه ادم راهم خراب نمیکنه مثلابا اینکارش (تجاوز ) مشکل اقتصادی وفقرش حل شد اینا میدونید گناه کردن براشون راحتر از ترک گناه است اگر زنده میموند گناه های بیشتری مرتکب میشد باید از ریشه درمان بشن فکرشون خرابه .
جمشید راکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اتفاقا کار بسیار درستی انجام دادن,واسه بقیه درس عبرت میشه,ازاین بدترش باید میکردن
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
من نمیگم اعدام نشن بشن ولی اگه هر شهری یه مستراب داشته باشه بهتره هم خودتون که حرف از غیرت میزنید دوست عزیز چرا وقتی تو کوچه یا خیابون چشت دنبال ناموس مردمه خوب همین بس زمینش میشه عزیز جان
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین