bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۰۸۴

(تصاویر+18) تصادف مرگبار در جاده لیسار تالش

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
بی احتیاطی و سبقت غیر مجاز در جاده آستارا و تالش صبح امروز جمعه در حوالی شهر لیسار موجب کشته شدن چهار نفر از سر نشینان خودروی سواری شد.











برچسب ها: لیسار تالش آستارا
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
این که همه ی ماشین های ما استاندارد نیستن و تمام جاده های کشور وضعیت مطلوبی ندارند درست ولی اغلب خود ما هستیم که با سرعت غیر مجاز و سرعت رفتن بی مورد باعث این تصادفاتیم . خوب وقتی ماشین من اگه بره زیر کامیون منو باید با کارتک از رو زمین جمع کنن دیوونه نیستم که با سرعتی حرکت کنم که قادر به کنترل ماشین نباشم . اگر راننده کامیونه هم یه کم انصاف به خرج بده با چشمای خواب آلود و سرعت زیاد تو جاده نمی رونه . اونوقت نه من می میرم و نه اون بدبخت می شه.خیلی از مسایل به دست خودمون به راحتی قابل حل هستن .پس چرا خودمون حلشون نکنیم ؟
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
تو رو خدا آب گرفتگي بين لاين را مشاهده كنيد.باور كنيد جاده ليسار بدترين جاده دنيا رادارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
Narahat shodam
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
بیایید منصفانه با قضیه برخورد کنیم پراید ماشین افتضاحی است جاده ایمنی ندارد ولی فراموش نکنیم همین پراید موقعی که در کره جنوبی اولین بار تولید شد چندین سال مردمش از آن استفاده میکردند و طبق استاندارد های آنروز به روز به حساب می آمد مساله این است که فرهنگ رانندگی کردن ما ضعیف است یک کم دقت کنید متوجه میشوید در خیابان ها هر روز مردم چگونه رانندگی میکنند؟این یک واقعیت است که هنوز اکثر رانندگان در ایران نمیدانند سبقت از راست کاملا ممنوع است یا اهمیتی برایشان ندارد و........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
تازه در بیست سال پیش که تو آمریکا پراید پیدا میشد بهش میگفتند اتوموبیل مرگ آنوقت ما هنوز و فقط به خاطر منافع مادی وبدور از هرگونه مسئولیت پذیری آنرا با حداقل کیفیت و حداکثر قیمت وتعداد تولید میکنیم این یعنی هرسال تعداد بیشتری از سرمایه های انسانی این کشور در معرض مرگ و نیستی قرار میگیرند در واقع تولید وعرضه خودروهای نامرغوب انهم به تعداد بالا نشان از توزیع هرچه گسترده تر مرگ ونیستی است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۷
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
با سلام - به همه عزیزان داغدار تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای درگذشتگان را خواستارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
با سلام - به همه عزیزان داغدار تسلیت عرض نموده و خودروها و جاده های ایمن را از مسئولین خواستارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
و باز هم پراید ......
جالبه که وقتی به سایت شرکت سایپا مراجعه می کنی در قسمت مشخصات پراید ذکر شده " مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا " ...
باز هم مردم ما عبرت نمیگیرن و برای همچین آشغالی میرن صف میکشن ......
از مردم خواهش می کنم این آشغال ها رو نخرین ، با جان خودتون و خانواده تون بازی نکنین .. برین ماشین دست دوم خارجی بخرین .. باور کنین یه لاستیک ماشین های حتی 30 سال پیش خارجی هم ارزش داره به این خودروهای آشغال داخلی ..
ناشناس
MALAYSIA
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
یعنی اگر یک ماشین غیر پراید رفته بود زیر 18 چرخ الان همه سالم بودند؟ توی کشورهایی که پراید نیست هم هیچکس در تصادف نمیمیره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
خیلیهاشون مجبورن رفیق.میگیرن که مسافر کشی کنن.دیدم که میگم
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
هر كسي دوست داره ماشين داشته باشه
و اكثريت مردم هم در حد متوسط هستن و توان خريد بيشتر از اين قيمت رو ندارن
و دولته كه بايد وسيله خوب و استاندارد و ايمن تحويل ملت بده
مردم چيكار بايد بكنن با دوچرخه برن تفريح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!11
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اقا مردم بدبخت چاره ای ندارن مجبورن این اشغالا رو بخرن. وگرنه هیچکی بدش نمیاد ماشین خوب سوار شه. در ضمن اگه ماشین خارجی هم کارکرده بخری هر روز باید تعمیر گاه باشیو اندازه پولشو خرجش کنی
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
12 میلیون پول یک دستگاه مگان با ضریب ایمینی 5 هست، البته به قیمت بین المللیش! واقعا خودرو در ایران یک ظلم بزرگ است، بنزین قیمت بنزین فوب خلیج فارس شد ولی خودرو همچنان با 3 برابر قیمت فروخته میشود و هیچ کس پاسخگو نیست
محمدعلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اين ماشين شاخ به شاخ با تريلي شده اگه پرايد انحراف به چپ داشته پس مقصر اصلي اين حادثه راننده پرايد هستش (خدا رحمتش كنه) كه البته باعث جان چند نفر ديگه هم شده.
با ماشين خارجي هم بري زير تريلي مي‌ميري
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
همه تصمیم گیرندگان در رابطه با صنعت خودرو و راه کشور عامل غیر مستقیم این تراژدی انسانی هستند که درکشور اتفاق می افتد و مایع ننگ است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
همیشه پای یک پراید در میان است.
من از همین جا دست مدیران سایپا را به گرمی می فشارم و میگم : خیلییییییییی .....
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
به نظر من نا امنی جاده که یکی از خطرناکترین جاده ها به لحاظ ترافیک سنگینی که درآن وجودداردبخصوص برای مسافران که آشنایی چندانی با جاده ندارندعامل اصلی تصادف می باشد.ازطرفی این جاده به طول75kmبه مدت 8سال است که در دست اتوبان شدن می باشدو چه وقت به اتمام می رسد خدا میداند.
محمد
UNITED STATES
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
بالای 18 سال هم بزنی بد نیستا
هیچ حای دنیا جنازه مردم رو اینجوری نشون نمیدن
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
آقا محمد بیشتر هم دقت کنی بد نیستا!!
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
سایپا: عمر دست خداست،پراید فقط وسیله است!!!
روزبه
UNITED KINGDOM
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
البته این کامیون هم مشکل داره. تردد این نوع کامیونها تویه اروپا ممنوعه چون اندازه لاستیک هاش بزرگه و مثل تصادف بالا از رویه ماشین رد میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
باز هم پراید
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
اوف بازهم پراید؟نگذارید این تصاویر را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
اگر ماشينهاي با كيفيت به ملت بدين
حتي تصادف شديد هم نميتونه اينهمه كشته بده
فقط كافيه يه كم كمتر دزدي كنيد
مرد ميخواد نمايش بده
مرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
ایول ا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
مرض دارید عکس جنازه مردم را میذارید
ناشناس
MALAYSIA
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
تصادف +18 را که توی عنوان دیدی، مرض داشتی نگاه کردی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
صد درصد مقصر راننده پراید است وسازندگان خودرو هیچ تقصیری ندارند چرا که صد درصد خودرو مطابق با استاندارهای جهانی است؟؟؟؟؟ فردای قیامت جواب خدا را چه خواهند داد؟
ناشناس
GERMANY
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
chy? chera alaki harf mizany azize man? age bande khoda baa ye mashin amricayee 30 sal pish tasadof migard emkan nadasht hamashoon bemiran
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
پراید غیرت جاده!
ناشناس
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
آیا پراید واقعا ماشین است؟ چرا اجازه نمی دهید مردم از ماشین های ایمن خارجی بهره مند شوند؟ در این دنیای ارزانی ماشین درست است که مردم یک حلبی را به عنوان ماشین به گزاف بخرند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
حرف حق هم تلخه هم جوابی نداره ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
واله.. بخدا اونهایی که این ماشین ها رو زیر پای مردم می زارن ظالم هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
خون همشون به گردن شرکتهای خودروساز داخلی
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
واقعا اگر این لگن ماشینه و مردم ما مجبورن این حلبی پاره و حتی سمند و پرشیا رو بعنوان ماشین قبول داشته باشند چرا آقایان حتی برای اسکورت !!! ماشینهای اجلاس تهران (ماشین میهمانان که بنز بود هیچی. کاری باهاش نداریم) از مگان استفاده میکنند؟ مگر مردم ولی نعمت مسولین نیستند پس چرا ولی نعمتها صدتا صدتا در جاده ها کشته میشن اما "مسولین" در پرادوهای 8 ایربگی سوار میشن که وقتی هم در جاده پردیس چپ میکنند هیچ اتفاقی نمی افته.
مسوول یعنی کسی که فردای قیامت باید جواب سووالها رو بده و تازه در همین دنیا هم باید پاسخگو باشه. یک زمانی بنزین 100 تومن بود منت میذاشتن سر مردم. الان که هفتصد شده مردم "هم"حق دارند سوار خودروی استاندارد بشن. و دیگر صدی 12 لیتر نسوزونن و تازه بنزین به درک جون مردم فدای تعریف غلط و مسخره از توسعه و اشتغال شده.
مردم از سر اجبار له میشن تا آقایان خودروساز بوقققق پاداشهای صدمیلیونی بگیرند. 
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
گل گفتی
نتنت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
پراید ماشین خیلی خوبی است ولی فقط برای داخل شهر
بنده خدا
CANADA
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
ماشین ناامن ناامنه! ولو بخای تا سر کوچه باهاش بری!
کسرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
بنظره من هنوز فرهنگ رانندگی تو ایران جا نیوفتاده، همه فکر میکنن این تصادفات مال ما نیست،ما تصادف نمیکنیم،شاید الان اگه راننده پراید با سرعت کمتر و سبقت نمیگرفت حتما تو بین ما بود،واقعا ببینید چند خانواده رو داغ دار کرد
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
با بی رهنگی بعضی ها در رانندگی موافقم . طبق امار 50 درصد کشته های رانندگی در کشور بخاطر عدم رعایت قوانین اتفاق می افته . البته ضعف ایمنی جاده و خودرو هم 50 درصد دیگه این در صد کشته ها رو بخودش اختصاص میده .
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
این تصاویر رو باید دست اندرکاران صنعت انحصاری خودروسازی کشور و راه سازی مشاهده کنند شاید به جای درآمد بیشتر به فکر جون مردم هم بیفتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
امروز تو خیابون پیروزی یه بنز پلیس با یه تریلی تصادف کرده بود.ماشین پلیس فقط شیشه جلوش ترک خورده بود.اگه به پراید میگیم ماشین پس بنز چیه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
در وقوع یک تصادف رانندگی سه عامل انسان ، جاده و خودرو دخیل می باشند و آنگونه که کارشناسان می گویند و آشکار نیز هست عامل انسانی حرف اول را در این مورد می زند اما نباید دو عامل دیگر را از نظر دور داشت. ما در ایران در مورد هر سه عامل مشکل داریم یعنی اکثریت رانندگان به رعایت مقررات و نکات ایمنی توجهی ندارند و خودرو را وسیله ای برای تفریح و خالی نمودن عقده هایشان می دانند ، وضعیت جاده ها نیز به هیچ عنوان مناسب نیست و اکثر خودروهای ساخت داخل نیز تعریف چندانی از لحاظ ایمنی ندارند. آن عزیزی که گفته این جاده غیراستاندارد است و هشت ساله می خواد به بزرگراه تبدیل بشه حرف حقی زده و می گویم بیش از 10 ساله که این عملیات خاتمه نیافته است. همچنین چرا باید خودروهای غول پیکر سنگین در کنار سواری ها در چنین جاده هایی اجازه تردد داشته باشند. درسته که گذاشتن اینگونه تصاویر در سایت ناراحت کننده می باشد اما باید باشند تا شاید رانندگان به خصوص جوانان لااوبالی و بی تفاوت اندکی به خود آیند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
کی می خواهیم آدم شویم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
باریک بودن جاده هارا هم بادد در نظر داشت ودوطرفه بودن آنها را البته قبول دارم پراید وامثال این ماشین ها از سر ناچاری خریداری می شودیا مردم نمی توانند خانه های خودرا نوسازی کنند یا جوانان جویای کار از یافتن کار وکسب سرخورده شده دچار انواع واقسام معضلات اجتماعی می شوند لذا نتیجه گرفته می شود تمام این مسایل از بی پاسخگو بودن دولت می باشد که سرمایه های این مرز وبوم تاراج می کند وبه عیش ونوش می پردازند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
تا زمانی که اقایان برای واردات ماشین های گران قیمت خارجی همه جوره مایه میگدارند دیگه قرصتی برای رسیدگی به مشکلات ماشین مصرفی طبقه متوسط ندارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
تازه قرار هست قیمتش 12 میلیون تومان بشه!بازم گران کنید شک نکنید که 20 میلیون هم بشه باز مردم ایران میخرن
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
این هم نتیجه شعار حمایت از تولید داخلی.
بابا اگه رقابت نباشه این آشغال تحویل ملت میدن.
کجایند حامیان مصرف کننده؟
چرا باید ملت تکنولوژی منسوخ چند دهه قبل رو استفاده کنند.
فبایه ذنب قتلت.
قلبمان درد گرفت.
امام زمان ادرکنا.
طرفدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
سلام دوستان،خیلی تعجب کردم که این خبر رو روی اینترنت دیدم،فکر میکردم ماست مالیش کنن!! من موقع تصادف اونجا بودم و تصادف رو دیدم(از راه دور)،اون چیزی که بنظرمن اومد تقصیر گردن راننده پراید بود،انحراف به چپ داشت و فکر کنم حواسش پرت شد،که یکمی به لاین مخالف اومد و تریلی زرد رنگی که مشاهده میکنید و بار گچ حمل میکرد،به وحشتناک ترین شکل ممکن و شاخ به شاخ به خودروی پراید کوبید،سرعتها به قدری زیاد بود که تریلی کامل روی پراید اومد،به پرواز دراومد و بلند شد ،پشت سر پراید به زمین خورد و چپ کرد!!
اگر هم دقت کرده باشید پراید در جاده هم مسیر با کامیونه،جالبه بدونید بر اثر شدت تصادف پراید یکدور دور خودش چرخیده!!!
اینم عکسهای من از این تصادف،دوست داشتید ببینید:
http://imgs.hostei.com/images/5ee45de8d877.jpg

http://photoupload.org/images/26896549396850611096.jpg

http://photoupload.org/images/93420508496839214966.jpg

http://photoupload.org/images/56294026816698343315.jpg

http://photoupload.org/images/45623786716990114655.jpg

http://photoupload.org/images/78320748948844000475.jpg
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پول ريختن در اطراف يك جنازه خونين چه معنايي داره؟ فكر نمي‌كني همين پول دوباره به دست من و شما ميرسه؟
عقل كه نيست جان در عذابه. به جاي اين كار پول را بريز داخل صندوق صدقات
ایرانی
UNITED STATES
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
بدبختی ما اینه که اونا که پول ندارند دچار اینمصیبتها میشن. من اول به این خانواده مرحوم تسلیت میگم و امیدوارم خئاوند صبر بده، دوم این که هنوزعلت تصادفم نمیدونم که بخوام کسی رو مقصر بدونم ولی نکته ای هست دوست داشتم بگم: معمولا تو بیشتر این صادفات مقصر راننده پراید یا پیکان یا ... به دلیل سرعت غیر مجاز یا سبقت غیر مجازه. آخه یکی نیست بگه مرد مومن که با بدبختی میری یک پراید میخری، اینو بفهم که سوار پراید هستی نه بنز. یعنی باید با 80-90 کیلومتر بری لاین دوم و سوم. لاین سبقت و سرعت بالا مال تو نیست. درک کن آخه. اگه سختته، سوار نشو. اینجوری هم خمدتو بدبحت میکنی هم چندتا حونواده دیگه.
خداوکیلی چند بار خوندین که بگن مثلا تصادف یک آزرا یا ماکسیما یا... موجب مرگ شده یا حتی تلفات؟ آخه اون آدمی که ماشین گرانفیمت هم سوار میشه، مثل آدم با سرعت 110-120 میره و بیشتر رعایت میکنه. تو جاده تو لاین سبقت فقط پراید و پژو میبینی که با سرعت زیاد میرند و مدام پشت مثلا یک بنز SL450 چراغ میزنه(پولش 25 برابر پرایده). بنز میره کنار که قای پراید برند جلو و بعدشم یا چپ شده یا تصاذف .
پراید ماشین کره ای که برای داخل شهر و ماکزیمم سرعت 90 تا طراحیشده، اصلا قابل دفاع نیست و همه هم علت تولیدشو میدونن و بحثی روش نیست. ولی خودمونم باید بفهمیم کجا هستیم. این مهمه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
عمر دست خداست پرايد وسيله است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اینکه پراید وسیله ایمنی نیست قبول، ولی آیا مردم ما با همین وسیله ناایمن درست رانندگی میکنن؟! خیلی ها فکر میکنن پشت لامبورگینی نشستن و با سرعت زیاد تو جاده و اتوبان لایی میکشن و باعث تصادف خودشون یا ماشین های دیگه میشن. واقعاً با این ماشین ها و توی این جاده ها که هیچکدوم استاندارد نیست باید اینطوری رانندگی کرد؟!!!
الیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
خدا رو شاهد میگیرم هفته پیش با سرعت 180 تا یهو یه ماشین سنگین تو فاصله 10 متری خودم دیدم تنها اتفاقی که افتاد دخترم از صدای لاستیک ترمز از خواب بیدار شد . حالا شما بگو اگه پراید بود هنوز نفهمیده بودن چند نفر تو اون ماشین بوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
خدا رو شاهد میگیرم سرعت 180 تا خلافه و اگه گیر میافتادی ضمن خوابوندن ماشین به روان پزشک معرفیتون میکردن.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
غیر قابل ممکنه که تو فاصله 10 متری اون هم با سرعت 180 کیلومتر در ساعت بشه ماشین رو نگه داشت، کلا" با عقل جور در نمیاد ، نظر جالبی بود!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
من در سفر اخیر خود در همین جاده و جاده های مشابه بارها شاهد بودم که خودرو های با شماره ایران 56 به دلیل اینکه اهل اون طرفا بودن به راحتی سبقت غیر مجاز می گرفتن و اصلا رعایت نمی کردن خدا همشونو رحمت کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
من هم کاملا موافقم، با همه احترامی که برای هم وطنای کیلانیمون قایلم باید بگم که اکثراً واقعا بد رانندگی می کنن
عبادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اینکه پراید کره ای که لوازمش ایرانی شده ماشین خوبی نیست قبول؛ ولی نگاه کنید کامیون ولوو خارجی چپ شده و اتاق راننده اش به چه صورت در آمده است.
مایه تاسف است که یک عده با دیدن این تصادف جوگیر شده و هر مزخرفی را به عنوان بیان نظر در مورد پراید مطرح کرده اند.
شدت حادثه نشان می دهد خیلی از ماشین های دیگر خارجی هم در این تصادف کشته می دادند.
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
شاید شما هم از بر رو بچه های سایپا و ایران خودرو هستی که سنگ اونها رو به سینه میزنی یه لطفی کن یه سفری برو تا ببینی ماشین چیه و جاده چطور باید ساخته بشه که ما این همه تلفات ن اشته باشیم.اگر شما فکر میکنید پراید و بقیه ماشینها ساخت وطن واقعا در شان ما ایرانیها هستند باید در موردشما یه فکر دیگه کرد.
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
چه از خود راضی است این سهراب!
شان ایرانیها چیه؟
همه جای دنیا شرکتهای خودرو سازی خصوصیه و هر چی پول بدهی آش می خوری!
تو اروپا و امریکا هم اگه پول نداشته باشی باید سوار لگنهایی به مراتب بدتر از پراید بشی!
بهتره در مورد چیزی که اطلاع نداری صحبت نکنی سهراب!
شاهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
نمی دانم چرا تا یکی اظهار نظری می کند که باب طبع ما نیست فوری به او انگ می زنیم
نگاه کنید به این متن که سهراب به عنوان پاسخ آقا یا خانم عبادی نوشته است، که چون با نظرت موافق نیستم پس تو حتما از بر و بچه های ایران خودر و سایپایی!
خود طرف اولش گفته پراید کره ای ماشین خوبی نیست ولی در مورد شدت تصادف و وضعیت تریلر چپ شده استدلال کرده است.
چرا باید سهراب که با این نظر موافق نیست جمله "باید در مورد شما یه فکر دیگه کرد" را بکار برده است؟
تازه به قول آقای موسوی مگر شان ما ایرانی ها با شان بقیه مردم دنیا فرق دارد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
مسئول این حوادث متولیان صنعت خودرو و مسئولین استاندارد هستند.کجای دنیا ماشین با این کیفیت تولید می شه و کجای دنیا این چنین صحنه هایی بوجود میآد.لابد این ها همه قضا و قدری است که فقط سر ما ایرانی ها میآد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اون کسی که اجازه نمیده تعرفه واردات خودرو خارجی پایین بیاد تا مردم مجبور باشن این لگن ها رو بخرن باید در پیشگاه خدا چوابگو باشه
نادیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
خوب علت این تصادف ها چیه؟؟؟؟؟ماشین ها/جاده ها/واقعا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
ماشين/جاده/خودمون
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
فرارو ازت تشکر میکنم! من واقعا رانندگیم بده! ماشینمم دقیقا پرایده! این عکسا که میذاری واقعا ادمو تکون میده و باعث میشه مثل آدم رانندگی کنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
ایول آدم رو خوب اومدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
انقدی که پراید از ایرانی جماعت کشته اسکندر مقدونی نکشت!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
ولي هنوز تا رکورد چنگیزخان ترک خیلی مونده
یه آملی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
مسئولیت این اتفاقات بخشی به مردم و بخشی به حاکمیت بر میگرده و هر دو در گرفتاریهامون میلنگن ! .
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
آخه آدم منطقيوچرا كلاا همه چيرو ميندازي گردن مسئولين.من طرفدار كسي نيستم.مثل شما هم تعصبي نيستم.آدم يبايد واقعيات رو ببينه.
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
نمایندگان محترم و دولت توجه داشته باشن که اگر در دنیا بنزین دارای قیمت واقعی است، مردم هم حق دارن ماشینهای واقعی سوار بشن و از بین صدها مارک و مدل کم مصرفترین و امن ترین رو انتخاب کنند نه ما که بدلیل برداشت غلط از توسعه و اشتغال، گیر این پت و مت افتادیم و هیچ سقف زمانی رو هم برای این دو تا صنعت موفق! تعیین نمیکنند که خودشونو بدنیا برسونند.
حاصل این میشه که بقول رییس راهنمایی رانندگی، خودروی فلان با 80 کیلومتر چپ میکنه همه میمیرند اما خودروی وارداتی با 180 اگر چپ کرد!! هیچکی چیزیش نمیشه.
میخوام حرف آخرم رو بزنم خودروسازای داخلی امروز با خون مردم ارتزاق میکنند نه پول مردم و دولت هم ساکته و نظاره گر.
این حتما معنای عدالت و مهرورزی نیست.
همین دو ماه پیش خودروی "صفر" یکی از دوستانم بدلیل نامعلومی چپ کرد و متاسفانه هر سه نفرشون فوت کردند فکر میکنید به چه دلیل: مستعمل بودن لاستیکهای جلو !!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
بی دقتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
ملت با این خیابونا و این ماشینا بیشتر از 100 تا نریم به خونواده هامون رحم کنیم
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
خدایا مردم ایرانم چه گناهی کردن؟
آقایان مسئول تولید ملی داره به قیمت جون نفرات همین ملت تموم میشه
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
در هر صورت احتیاط باید بکنیم چه با پراید چه با بوگاتی ویرن!
همسایه ما چند سال قبل با بی ام دبلیو ایکس 3 از دنیا رفت!!! آدم اگه احتیاط نکنه آخر و عاقبتش همینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
به خره گفتن بابات کیه؟گفت داییم اسبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
در زمانهايي مثل تعطيلات نوروزي، تابستاني يا تعطيلات اخير كه مناطق مسافرپذير كشور مثل سواحل شمال با انبوه مسافر روبرو هستند چرا اجازه تردد خودروهاي سنگين داده ميشه؟
تريلي با بار گچ حامل چه محموله مهمي بود كه بايد در لابلاي انبوه اتومبيلهاي شخصي تردد مي‌كرد؟ در حاليكه اين اتوموبيلهاي شخصي عموما توسط رانندگان غير حرفه‌اي و كساني كه با جاده‌هاي منطقه آشنايي ندارند هدايت مي‌شوند.
ضمن اينكه تردد يك خودروي غول‌آسا با آن صداي دلهره‌آور و بعضا رانندگان بي‌مسئوليت، خود يك عامل ناامني رواني است.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
تا این جادهها هستند همینه که هست تالش از این کشته ها زیاد دیده بازم خواهد دید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
من خودم دوست ندارم عكس جنازم تو نت باشه كمي مراعات كنيد در حفظ حريم افراد
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
من میگم که هم راننده مقصربوده هم بحث ماشین ولی چیزی که هست اینه که برای مرگ افرادی مشابه اینها اون نماینده مجلس -وزیر رئیس جمهور مقصر است که داره ازاین خودروساز حمایت میکنه دوهفته پیش وزیرمسکن توی جاده تصادف کرده بود اگر اون عکسی که گذاشته بودید باپراید وزیر می رفت یا با پژو الان دیگه هیچکدام توی ماشین زنده نبودند جالبه مدیران ونمایندگان هیچکدام ماشین داخلی درسفرها سوارنمیشند ولی مردم بدبخت باید پراید 2 میلیونی راباید 10 میلیون بخره راستی بنظر شما اون دنیا وجود داره که اینها باید جواب بدن خواهشا فایل زیر راببینید وبعد مقایسه کنید با پراید وبعد اون دوستانی که مرتب این بنده خدا ها رامقصر میدونند پیش وجدانشون قضاوت کنند همه ببینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
سالی 30000 کشته
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
با سلام
روزی که پراید را تو ایران آوردند من تو سایپا بودم ،کارشناس کره ایی می گفت این خودرو درون شهری است با برد موثر سی کیلومتر یعنی برا ی مسافرتهای بین جایی مثل تهران کرج البته با تمام امکانات نمونه امریکایی اون چون پراید دراصل آمریکایی است و تحت عنوان خودروی دانشجویی تا سال 1986 در آنجا فروخته میشد به قیمت 3000 دلار،شما میتونید یه سری به سایت کیا بزنید و پراید جدید با امکانات جدید مثل 8 کیسه هوا ترمز ABS واقعی و.... رو ببینید وانوقت با این لگنی که در ایران تولید میشه مقایسه کنید.این مدل پراید در سال 1986 از خط تولید در دنیا خارج شده .....
حامدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
کشورهایی که خودروتولیدنمی کنندازبهترین خودروهای امن دنیابااختیارخودشان استفاده می کنندوکشورهایی هم که خودروتولیدمی کنندبرای بالابردن کیفیت خودرووبالابردن توان رقابتی تعرفه های ورودخودرورادرحد5تا15درصدقرارمی دهنداماماباانحصاری کردن تولیدخودرووتعرفه 90درصدی حق انتخاب راازدیگران گرفته وعملاًمسئول جان وجان آن هامی شویم
آذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
و باز هم آقایون میان صفحه تلویزیون و از کاهش چندین ده درصدی تصادفات خبر میدن؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
کاش مردم مرگ را فراموش نمی کردند و عمرشان را صرف چیزهای الکی نمی کردند
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین