bato-adv
کد خبر: ۱۱۵۸۳۱

تجاوز به دختر جوان در کوچه، ساعت 8:20 صبح روز كاری!

جواني سابقه‌دار بعد از آنكه دختر جواني را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرد در خيابان وي را مورد تعرض قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
جواني سابقه‌دار بعد از آنكه دختر جواني را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرد در خيابان وي را مورد تعرض قرار داد.

دختر 26ساله‌اي نخستين روز خرداد با مراجعه به دفتر سرپرست دادسراي جنايي تهران اعلام كرد توسط مردي مسافربر مورد آزار جنسي و همچنين تهديد و ضرب و جرح قرار گرفته است. بعد از طرح اين شكايت كارآگاهان اداره 16 پليس آگاهي موظف شدند با انجام تحقيقات ويژه مرد متجاوز را شناسايي و دستگير كنند. آنان ابتدا به پرس‌وجو از دختر جوان پرداختند.

 او كه به شدت دچار ترس و وحشت شده بود، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «طبق روال هر روز، ساعت هشت صبح روز 31 ارديبهشت براي رفتن به محل كار خود واقع در خيابان فاطمي از منزل خارج و حدود ساعت 8:20 در نزديكي ميدان هفتم تير سوار يك خودرو مسافربر شدم كه پژو 405 نقره‌اي يا روآ بود. هنوز دقايق زيادي از زمان سوار شدن من به ماشين نگذشته بود كه ناگهان راننده با تغيير مسير از خيابان اصلي خارج شد و به داخل كوچه‌اي خلوت رفت. وقتي به او اعتراض كردم با كشيدن وسيله‌اي برنده و قدرت‌نمايي و حمله به سمت من، گلويم را گرفت و دستانش را روي دهانم گذاشت تا نتوانم فرياد بكشم. در همين شرايط و در حالي‌كه از شدت ترس به او التماس مي‌كردم اجازه بدهد پياده شوم، به من تعرض و پس از گذشت حدود 20 دقيقه مرا به بيرون از ماشين پرتاب كرد و به سرعت از محل دور شد.»

شاكي در پاسخ به اين سوال كارآگاهان كه آيا مي‌تواند چهره راننده را شناسايي كند، گفت: «چهره دقيق راننده را به ياد دارم و مطمئن هستم چشمانش سبز بود.» كارآگاهان با به دست آوردن اين سرنخ به بررسي پرونده مجرمان سابقه‌داري پرداختند كه چشماني سبز دارند. در اين بين يكي از اين متهمان را كه جواني 24ساله به نام «افشين» است شناسايي كردند و عكس او را به دختر بزه‌ديده نشان دادند وي نيز اين جوان را به عنوان عامل تجاوز شناخت.

در ادامه معلوم شد افشين پيش از اين نيز بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده است. بررسي سوابق متهم نشان داد آخرين سابقه دستگيري او مربوط به اوايل سال‌جاري است كه به اتهام ايجاد مزاحمت براي بانوان و سرقت مقرون به آزار روانه زندان شده بود.

نخستين سابقه كيفري اين متهم در سال 87 زماني كه او 20 سال بيشتر نداشت به ثبت رسيده و وي آن زمان به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف دستگير شده بود. افشين پس از آن در سال 89 به اتهام حمل و نگهداري ماده مخدر شيشه روانه زندان شد و جعل اوراق شناسايي و سرقت داخل خودرو سال گذشته بار ديگر وي را راهي حبس كرد. او در همان سال به عمل منافي ‌عفت همراه با آزار و اذيت نيز متهم شده بود. كارآگاهان با توجه به شناسايي دقيق هويت متهم با بهره‌گيري از اطلاعات موجود در پرونده وي موفق به شناسايي محل سكونت او در محدوده ميدان شهداي هفتم تير شدند و پس از اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش وي را ساعت 10 صبح روز هشتم ماه جاري دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

افشين در اظهارات اوليه منكر آزار و اذيت دختر جوان شد و ادعا كرد او را به عنوان مسافر سوار خودرو كرده بود. او در اين مرحله از بازجويي‌ها گفت: «هدف من از صحبت كردن با اين دختر آشنايي و دوست شدن با وي بود و ظاهرا در اولين برخورد و صحبت، برداشت اشتباهي صورت گرفت و بعد از اينكه احساس كردم او ناراحت شده، بلافاصله توقف كردم و او نيز در ماشين را باز كرد و از خودرو پياده شد و به هيچ عنوان آن‌گونه كه او عنوان كرده‌ است آزار و اذيتي انجام نشد و من هم اين قصد را نداشتم.»

كارآگاهان با توجه به اطلاعات دقيقي كه از شيوه و شگرد متهم درخصوص آزار و اذيت و تعرض به اشخاص داشتند مطمئن بودند متهم تلاش مي‌كند واقعيت را انكار كند به همين دليل متهم و شاكي را با هم رودررو كردند. دختر جوان در زمان مواجهه حضوري در حالي‌كه با ديدن دوباره افشين دچار وحشت شده بود و به شدت گريه مي‌كرد، بار ديگر به تشريح وقايع روز حادثه و جزييات آن پرداخت و به متهم گفت: «آن روز من به تو التماس نكردم كه كاري با من نداشته باشي؟ من از تو خواهش نمي‌كردم با آينده و سرنوشت من بازي نكني؟ تو مرا تهديد به مرگ نكردي؟»

متهم در اين هنگام با سكوت و تكان دادن سر خود، صحبت‌هاي شاكي را تاييد و سپس در حالي‌كه چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت، ضمن اقرار به تجاوز به دختر جوان به كارآگاهان گفت: «چون با خانواده‌ام مشكل داشتم و با آنها درگير بودم شب قبل از روز حادثه، مواد مصرف كرده و كمي هم مشروب خورده بودم. روز حادثه در حال خودم نبودم. وقتي شاكي سوار ماشين شد، در يك لحظه داخل كوچه‌اي خلوت پيچيدم و با تهديد به مرگ به وي تعرض كردم.»

سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: «با توجه به اعتراف صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي ديگر شكات پرونده در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است بنابراين از ساير شكات احتمالي كه به اين شيوه مورد آزار و اذيت و... قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهم به اداره شانزدهم پليس آگاهي واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند و اطمينان داشته باشند اظهارات آنها درخصوص اين موضوعات، كاملا محرمانه محسوب مي‌شود.»


برچسب ها: تجاوز دختر جوان
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
چرا شدیدا برخورد نمی کنید؟دیگه هیچ جا امنیت نداره؟اینا رو باید جلو چشم مردم اتیش بزنید تا درس عبرت بشه
tigerboy
Germany
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
سلام به دوستان
اگرقدرت دست من بود درحضور خودمتجاوز دستور میدادم تا نوامیس خودش رو بیارن وبه آنها تجاوز کنندتا درس عبرتی بشه برای دیگرمتجاوزان که همچین جراتی به خودشون ندن که ازاین حرکت ها بکنند
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
با همچین متهمی که نباید اینطوری رفتار کرد فقط زندان واسش کافی نیست باید دستشو قطع بکنن تا عبرتی برای خودش و هم ترازاش باشه
عوضیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
مرداواقعاعوضیا......
tigerboy
Germany
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
سلام گلم
حق داری اگه من هم جای تو بودم بدتراین حرف ها رو میزدم .ای کاش زندگی بدون جنسیت امکان داشت
عوضی خودتی
Germany
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
خودت و پدر و داداش و تمام مردهای دور و برت حتما عوضی هستن که تمام مرد هارو جمع میبندی و به بقیه توهین میکنی.همون جوری که بین زن ها خوب و بد وجود داده.خراب و سالم وجود داره.بین مرد ها هم خوب و بد وجود داره.پس لطفا جمع نبند
ناشناس
United States
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
چشم سردار کارگر روشن.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۸۳
هراسهای یک زن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
چه وحشتناک
نمی تونم اصلا خودم رو جای اون زن بزارم
وااااااااااای!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
متاسفانه با این همه سابقه باز هم اجازه داده اند تا مسافرکشی بکنه!
واقعا دست نیروی انتظامی درد نکنه!!
آخه کارشون زیاده !!!!
دارن دنبال بد حجابا می گردن!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
وحشتناکتر اینه که سیستمی که ما برای حفظ امنیتمون بهشون تکیه کردیم این آدم ها رو بار ها میگیره ولی بدتر از قبل ول میکنه تو خیابون تا قربانی بعدی !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چقدر وقت داشته در این ساعت روز ودر وسط شهر . نیروی گشت پلیس کجاست در این موارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این مجرم ها اولش اینجوری نیستن توی زندان مثلا ندامتگاه آموزش میبینن ...نیروی انتظامی هم بهتره به جای جمع آوری ماهواره و مبارزه با بدحجابی وقت گرانبهاشو صرف امنیت جامعه کنه...
ناشناس
United States
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این نشون میده روشهایمان مثل (کار فرهنگی ،زندان و اعدام...) کارساز نبوده باید یک کار اساسی کرد
ل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اگه یکبار به اتهام تعرض گرفتنش چرا اعدام نشده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
کجاست حضرت علی که بخاطر در دراوردن خلخالی از پای زن یهودی اروزی مرگ میکند!!!
ناشناس
Canada
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
این مجرم با توجه به تعدد جرائم چگونه از زندان آزاد شده؟

هر کدام از این موارد می تواند از 5 تا 10 سال حبس داشته باشد ، چگونه قاضی پرونده با این همه موارد تجاوز و تجاوز به عنف حداقل مجازات رو حکم کرده؟
اولین پرونده وی سال 87 بوده ! آقای قاضی که دادگاه این مجرم رو ریاست کردی ، توجه هستی که چه کردی؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
نیروی گشت حتما تو برج میلاد کار واجبتری داشته.
جاويد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
حتماً خانومه بد حجاب بوده!
اي گشت ارشاد كجايي كه اين خانومهاي بد حجاب رو بگيري كه اينطوري اين مردها را به فساد نكشند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
باید این خانم را محاکمه کنند تا دیگر موجب تحریک مردم نشه!
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آخرین دستگیری او اوایل امسال بوده . آفرین به قاضی محترم مربوطه که چنین کثافتی را در کمتر از سه ماه آزاد کرده تا به نوامیس مردم تجاوز کند.
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
جاوید خان....متاسف که شما این مسئله رو با بد حجابی قاطی کردین و فک میکنید همه با خاطر بد حجاب خانمها توی دام میافتن ....کسی که ذاتش پست و عوضی باشه یه خانم چادر هم ببینه هم براش فرقی نداره...شما هم از اون دسته ادمای هستی که زیاد فرقی با این افشین خان نداری
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
جالب تر از این می دونید چی ؟ این کثافت در پرونده اش تجاوز به عنف بوده حالا چطوری داره آزاد می گرده نمیدونم
ناشناس
United States
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دوباره زندان و دوباره آزادي و دوباره شكار بعدي ! شايد اينبار خواهر و مادر يكي از ماها طعمه او باشند !!! هر روز تنمان بايد بلرزد ! ما در كجا زندگي مي كنيم ؟ مسئول امنيت كيست ؟ آنها كه هميشه مي گويند شديدا برخورد مي كنيم پس چرا بيشتر مي شوند ؟
ناشناس
Switzerland
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پس چی فکر کری؟؟؟ آقایون که واسه نو گلهای خودشون ماشین آخرین سیستم با محافظ دارن . گور بابای منو تو
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
عزیزم درد ما اینه که حدود شرع رو گم کردیم.اینکه خالق من و شما میفرماید خودتون رو جمع و جور کنید چرا ما نمیفهمیم؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
شاید ایجاد فضای نا امن برای من و تو فضایی امن برای دیگری ایجاد کند
ناشناس
Canada
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
دوست عزیز، تو آمریکای شما که با وجود آزادی جنسی به تعداد بیشتری از دخترها و پسرها تجاوز میشه، از نظر امنیت هم ایران ، حتی تهران ، از خیلی از شهر های امریکا امن تر است.درسته که همه دلمون از گشت ارشاد پره، ولی لازم نیست جو گیر بشویم و همه چیز را سیاه ببینیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
این فرد با این همه سابقه جرائم سنگین در 4 سال اخیر چرا آزاد بوده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
در عجبم چرا بار قبلی که بجرم تجاوز به عنف (که در کل دنیا شدیدترین مجازاتها را دارد) دستگیر شده و بعد آزاد شده است. گیرم شاکی اول بخشیده باشد، جنبه عمومی جرم چطور؟
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واقعا دستگاه قضائی بسیار کجدار و مریضه و متاسفانه گوش کسی بدهکارش نیست!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
آخه عزیزم اگر چهار نفر مرد عاقل بالغ براین کار شهادت ندهند که بر او حکمی صادر نمی شود
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بايد اون نامرد رو وسط ميدون7تير اعدامش كنند . البته يكبار اعدام كمشه . اول بايد با شلاق حد جاري بشه بعد براي عبرت ديگران دارش بزنند.
راستي چرا مجرمي كه اين همه سابقه شرارت داره و تو پرونده اش پر از موارد مزاحمت و مواد مخدر و آدم ربايي و تجاوز به عنف وجود داره به راحتي بتونه مسافر كشي بكنه . اين افراد نبايد از زندان آزاد بشن .
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
نه اعدام که هر چی مجازات قانونیشه در همون ملا عام اجرا کنند!.اتفاقا بسیار هم کارساز میشه.البته اگه مدعیان باصطلاح ازادی و ...نیششون روببندند
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آخرین دستگیری او اوایل امسال بوده . آفرین به قاضی محترم مربوطه که چنین کثافتی را در کمتر از سه ماه آزاد کرده تا به نوامیس مردم تجاوز کند.
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دلم میخواست 70 میلیون مثبت بدهم
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واقعا که...
محمد
United States
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
منم همینطور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اگر اين خانم يك لحظه روسريش مي افتاد صد تا گشت ارشاد ميرخت كه اين خانم رو جمع كنه چطور ميشه صبح با اين همه تردد اين اتفاق بيفته واقعا" دارم شاخ در مي يارم
ناشناس
Switzerland
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقاجان چه انتظار بی جایی داری شما؟؟نیروی انتظامی برای اینکه اشین و خونه من و تو رو دزد نزنه تا صبح بیدار بوده.حق نداره نیم ساعت بخوابه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
هر روزی که میگن سبزها ممکنه راه پیمایی سکوت انجام دهند گوش تا گوش نیرو تو خیابانها میریزند ولی روزهای دیگر خبری نیست.من مخالف سبزها هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واقعا
اونم توی میدون هفت تیر که هر روز شاهد حضور پررنگتر گشت ارشاد هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تو روز روشن هم دزد ماشینارو می زنه چه برسه به شب؟پلیس 24 ساعته باید مواظب جان ومال مردم باشه
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
مجبوری نظر بدی مسلمون.عید مبعث مبارکت باد.مواظب باش
یک مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
کمی به تاریخ های دستگیری و جرم های این شخص توجه کنید 87 دستگیری 89 دستگیری و... خوب اگه به این راحتیه چرا باید اون نگران باشه یه ماه دیگه نوبت یه نفر دیگست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
واقعا وقتش رسیده که یک زندان بززگ در وسط کویر بسازند و همه این حیوانها را تا ابد در آنجا نگه دارند نه اینکه هر بار خبری از این دست می خوانیم مجرم دارای سوابق متعدد است و آزادانه اقدام به جرم میکند
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو جامعه ای که فقط به حجاب خانم ها گیر میدن باید هم این آدم های کثیف جرات هر کاری رو به خودشو بدن.آقایون که صاحب امراید به راحتی از کنار این مسائل نگذرید وکمی هم برای خانم ها ارزش انسانی قائل بشوید.
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
لابد بی حجاب بوده ارشادش کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Armenia
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
وای حتی وسط شهر تو جای پرجمعیت هم امنینت نیست انوقت چسبیدن به روسری خانمها اول شما امنیت بدید بعد برنامه های دیگر را اجرا کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
وقتی نشه اقتصاد رو درست کرد - وقتی نشه اراذل و اوباش رو جمع کرد - وقتی نشه انسان سازی کرد - خوب بله باید این ساده ترین کار رو کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
يعني واقعا اين همه جرم از سن 20 سالگي مرتكب شده بود و حالا راست راست واسه خودش توي خيابونها داشته ميچرخيده؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اونوقت میگین تو این کشور آزادی نیست!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اینا مواردی که رسانه ای میشه خیلی موارد اصلا رسانه ای نمیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اگه یه مدتی این کثافتها را وسط شهر اعدام کنند برای دیگران عبرت خواهد شد من واقعا از قوانین مسخره این مملکت سر در نیاوردم که چرا یکی راست راست باید توخیابونا جولان بده و هیچ پلیسی قادر به منترل شهر نباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
دوست گرامی جناب آقا یا خانم ناشناس سوالی از خدمتتان داشتم: اینهمه سال در خفا و در ملاء عام جانیان و مفسدان و خلافکاران را اعدام کردند چه شد؟ آیا آمار جرم و جنایت کم شد؟ آیا منجر به بازدارندگی بیشتر گردید؟ آیا میدانید هم اکنون با وجود 213 کشور در کره زمین فقط کمتر از 23 کشور کماکان حکم اعدام را عملیاتی میکنند؟ کشور هند با بیش از یک میلیارد جمعیت حدود 35 سال است که اجرای حکم اعدام را لغو کرده است. با این وجود میزان بروز جرم و جنایت به نسبت جمعیت از ایران بسیار کمتر است. بله بنده هم معتقدم باید با این افراد برخورد قاطعانه صورت پذیرد ولی ما با اعدام و از بین بردن آنها فقط صورت مسئله را پاک کرده ایم ولی مسئله و مشکل کماکان باقیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
نه عزیزم اعدام برای اینا کمه....اگه میشد این جانیا رو به جای آجر توی ساخت ساز دیوار بکار برد ...چی میشد.
ناشناس
Canada
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
هر چه تا بحال اعدام کردند شلاق زدند چی شد؟ جرم و جتایت کم شد؟ مشکل بیکاری و مالی جوانان را حل کنند تا جوان بتواند به موقع ازدواج کند. بجای اینکه صورت مسئله را با اعدام پاک کنید کارشناسی کنید و مشکل را حل کنید امروز این ارازل مزاحم ناموس مردم شدند فردا یکی دیگر این کار را میکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اتفاقا جلوی مانتو فروشی های هفت تیر گشت ارشاد با اون ماشین معروفشون مثل میخ وایسادند نمی دوند دیگه به چی گیر بدن حداقل گشت امنیت اجتماعی کمی حواسش را به ماشینهای مشکوک بدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اخه جناب سرهنگ محترم شما که میدونی قاضی آزادش میکنه برا چی دوباره فرستادی دادسرا چرا زحمتش میدی
ناشناس
Switzerland
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
نیروی انتظامیه همیشه مدعی!!!!! راحت بخواب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
بیشتر از نیروی انتظامی قوه قضاییه مقصره که این فرد را آزاد کرده.
خداییش، شما جای این فرد باشید، از دستگیر شدن و محاکمه میترسید؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پناه بر خدا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اخه خواهر من وقتی این چیزارو توی جامعه می بینی مریضی بی حجاب می یای توی خیابون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
شاید بی حجاب نبوده.مگه نمیبینی متجاوز مست بوده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
مهدي جان دوباره قرص نخورده اومدي پشت كامپيوتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
هه هه خندیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
بابا این بنده خدا به طنز نوشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اهااااااا اونوقت شما از کجا فهمیدی بی حجاب بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چون خودش مثل یارو اینجوری فکر میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
من که کاملا متهم رو مقصر نمی دونم
امان از دست این بی حجابها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
تو مریضی ندیده و نشناخته میگی بی حجاب!
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
هرکی بی حجابه باید بهش تجاوز بشه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
اولا تمام دنیا بی حجابند ولی موظفند حریم شخصی افراد را رعایت کنند مثل اینجا نیست که قربانی بیچاره یه چیزی هم بدهکار بشه. اگر کسی کتک خورده باشه میگیم: چه کار کردی که طرف عصبانی شد؟. اگر خانمی مورد هتک حرمت قرار گرفته باشه می گیم: چی حرکتی کرده؟ چی تنش بوده؟. دوما چرا اینقدر توهین میشه به اقایون؟ مگر ما موجودات وحشی و نفهمی هستیم که کنترلی برخودمان نداریم و تنها انگیزه های بیرونی ما را کنترل می کنند؟
قاضیه دادگر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
زود قضاوت نکنید اینجا همه مقصرند به غیر از افشین 1- ماهواره ها که برنامه های مستهجن نشون میدن و این افشین جان رو تحریک کردن 2 - اون خانم که احتمالا زن بوده و خوب افشین با دیدنش تحریک شده 3- لباسهای رنگیه زنان کوی و برزن که باعث تحریک افشین جان شده 4-عدم تفکیک جنسیتی شهرها که باعث میشه افشینها جنس مخالف رو ببینند و تحریک بشن 5- بودن شغل و تفریح مناسب برای جوانان مملکت که خوب چون از وضعیتشون راضیند و شاد خوب معلومه که شادی هم ادم رو تحریک میکنه .
دوست
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
تو ابرام نبوی نیستی؟
کاشف
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ترحم بر پلنگ تیز دندان تظلم بود بر گوسفندان
ولی با همه اینها آیا وقت آن نرسیده تا خانه های عفاف تاسیس شود تا عده ای که نیاز جنسی دارند از مزاحمت برای مردم عادی دست بردارند
اینکار ممکن است صد در صد جلوی اینکارها را نگیرد ولی مطمئن باشید در صد قابل توجهی را کاهش خواهد داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقا اوضاع بزهکاری خیلی وخیمه! از من به شما خانما نصیحت، ساده بپوشید، انقدرم بد آرایش نکنید، چون الان انگیزه واسه جرم و جنایت خیلی زیاد شده! تا می تونید طوری لباس بپوشید تا جلب توجه نکنید، چون اینطوری خودتون در امانید! یه هویی میبینی یکی مثل همین تو خیابون جلوت سبز میشه، زندگیتو کوفتت می کنه! حالا خود دانی! ببینم سر عقل میای یا نه!
ناشناس
United States
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چه نظر مزخرفی مردک! جامعه باید اینقدر ایمن باشه که یک زن بتونه نصف شب هم بیاد بیرون تو میگی امن نیست ؟ یکاری نکنید دیده بشید؟ مگه زنها حیوانی چیزی هستن که باید از دست شکارچی قایم بشن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حال شما خوبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
به نظرت بهتر نیست خانم ها اصلا بیرون نیان که مبادا این اتفاقات پیش بیاد؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
ممکن است این کارها که امروزه زیاد هم شده .....بنامه ریزی شده از طرف کسانی باشد که ازآن فایده می برند1- اسراییل 2- امریکا 3- بعضی ازگروه ها وارگان ها برای ایجاد رعب و وحشت در زنان که باعث شود آنها درخانه بمانن وکمتر از خانه بیرون بیایند. ویا به پارک ها نروند.و...........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
بسیار نظر متین و منطقی بود
خانم های بدحجاب کمی عبرت بگیری
عبــــــــــــــرت....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
ناشناس آخری! هرچند شاید بیشتر تاکیدت روی گروه آخر بوده! اما تخیل نکن! این کارها اتفاقا از بی برنامگی است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من به جای دولت اقتدارگرا احساس شرمندگی می کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
به جای بقیه هم من احساس شرمندگی می کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
کل کسایی که به جای حفظ امنیت و مبارزه با مواد و مخدر به عنوان گشت ارشاد به مردم گیر می دهند باید شرمنده باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو رو خدا ننویسید سابقه دار بوده چون این سوال مغز انسان رو داغون می کنه که چرا چنین حیوان سابقه دار باید آزادانه در شهر بچرخد و مسلم است از سوابق قبلی یاد گرفته که هر بزهکاری کنه یا گیر نمی افته یا میره زندان مفت می خوره و می خوابه یا دوباره مثل دفعه قبل آزاد میشه که همه موارد گزینه های خوبی برای یک حیوان انسان نما میتواند باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
همه رو ول کن قاضی رو بچسب که اصلا عین خیالش نبوده این بابا یک جانی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این کارو جنایت ندونسته .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آورین آورین
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من دیگر از هیچ چیز تعجب نمیکنم شما چطور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خیلی متاسفم از اینکه از مسلمانی فقط اسمش را داریم. در کشورهای دیگه از جمله کشورهای غربی، امکان نداره یک ماشین جلوی پای یک دختر ترمز بزنه، امکان نداره که یک دختر را به اسم مسافر سوار کنن و بعد در خرابه یا بیابان به او تجاوز کنن، دخترا را میبنی که شب بدون اینکه ترس از ربوده شدن داشته باشن، از محل کار به سمت خونه شون در حرکتن، در مترو و اتوبوس امکان نداره یک جوان چشم چرانی کنه، اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشه متاسفانه یک ایرانیه!
اینها را میخوام بگم که به خودمون بیاییم، خودمون را گول نزنیم. اینجا دیگه دختر معصوم و دختر تن فروش برای اون شیطان صفتا فرقی نداره، و این درد بزرگی است..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
عزيزم در آن کشور ها محل های خاصی برای رفع نياز جوانان وجود دارد .اين فرد بايد اعدام شود ولی بايد فکری برای کل جامعه کرد.صريح بگويم شهر نو سابق بايد دوباره ايجاد شود تا جامعه به امنيت برسد.
كسري
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اين ثمره سي سال نگاه غلط ما به رابطه زن و مرد و حجاب و پوشش و اين حرفاست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
فقط باید حکم شرع در موردش به اجرا در اید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خجالت اوره
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ای جامعه فردا جامعه ای میشه واقا برای قاضی متسفام
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این چه تیتریه زدی فرارو!!!مگه ساعت 8/30 یه روز کاری نمیشه تجاوز کرد ؟ یه جوری تیتر زدی انگار اتفاق جدید یا نادری تو ایران افتاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ايا اعدام در اين سي سال اين جرايم رو كم كرده
سوابق اين فرد نشون ميده اين فرد براي جامعه يك خطره
اما راهش اعدام نيست با اعدام ٥ دقيقه زجر مي كشه وتمام بايد اين چنين افرادي زندان ابد بدون بخشش داد
اين جوري هر روز انگار اعدام ميشن
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
جالبه، این اتفاق در مرکز شهره!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
دلم براي اين دختر جوان ورنجي كه تحمل كرده و با او تا آخر عمرش باقي خواهد ماند ميسوزه اميدوارم اين ضربه زندگي اورا خراب نكند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
الان اون یک نظر منفی یعنی چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
بابا به نظر شما در بلاد کفر این چیزها وجود دارد چرا فکری برای جوانان یا کسانی که مشکل دراند نمی کنند بابا خانه عفاف و .... بگذاریذ اگر کسی دیگر این کاررا کرد همان اولین بار اعدامش کنید هان.......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر کردی در اون کشورها که همه امکانات هست بازم تجاوز نمیشه - اینو بدون که جرم از سوی آدمای روانی انجام میشه به امکانات ارتباطی نداره - اخلاقیات هم در محیط خانواده شکل میگیره دولت ها هم نمیتونند برای کسی پدر و مادر تعیین کنند که بچه درست و بی عقده تربیت بشه
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
حرمت و حقوق يك زن به عنوان يك انسان چه مي شود ؟ اگر خانه هاي عفاف داير شد شما حاضريد خواهر و يا بستگانتان درانجا مشغول فعاليت شوند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
درسته که بسیاری از جرمها توسط افرادی که مشکل روانی دارند انجام میشه ولی کمی آن طرفتر از نوک دماغت را هم ببین. چه چیزی در جامعه به مشکلات روانی دامن می زند؟ فشارها و تنشهای زندگی. فشارها و تنهشها ناشی از چیست؟ از بیکاری، فقر و نبود شان انسانی . چه کسی مسئول بیکاری و فقر در جامعه است؟ حکومت. از طرف دیگه درسته که دولت پدر و مادر تعیین نمی کنه ولی همین اعتیاد و بیکاری خانواده ها را از هم می پاشد و مسبب سایر انحرافات اجتماعی است. حالا باز هم کی مقصره؟
داورنما
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آخه توو کدوم سرزمین از این اتفاقها میافته !
الان کی باید جواب بده !غیر از اوونایی که با مدیریت غلط،تصمیم گیری غلط،بگیر و ببند غلط و هزار کج فهمی از دین جامعه رو به این حال و روز کشوندن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
افراد مسوولی که برای این واقعه بی تفاوت هستند فکر کنند این دختر خواهر یا دختر خود آنها بوده چه عکس العملی نشان میدادند ؟ اگر مهم نبوده این افراد ....... هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اونا راننده دارن
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
هر سال یه تجاوز به عنف داشته و هر سال یه حبس کوچیک و بعد آزادی
mashan
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اشتباه اين خانم از اينجا شروع ميشود كه در انتخاب وسيله نقليه دچار مشكل بوده است و الا اين اتفاق نمي افتاد. سوارشدن خانم تنها به خدرو شخصي معني دومي هم دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اشتباه شما هم اینه که صدات از جای گرم می آید و از هیچی خبر نداری ،وقتی تاکسی ها فقط دنبال مسافر در بستی می گردند وسوار نمیکنند چیکار کنه بیچاره ؟نمی دونسته مملکت این قدر امنه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
معلومه تا حالا تو خیابون منتظر تاکسی نایستادید جناب.
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
با نظرتان موافقم . زيرا تاكسي ها و ساير وسايل نقليه عمومي تمام بار مشكلات شهري و ترافيكي و عوارض و ... را مي پردازند و آنوقت خودرو هاي شخصي بدون هيچ مسئوليتي مسافر كشي مي كنند .قانون بايد از وسايل عمومي حمايت نموده و اجازه حمل مسافر را به مسافركشهاي شخصي ندهد . اين مشكلات همه از عدم نظارت صحيح است .و من از اين خواهر و ديگر همشهريان تقاضا دارم براي اينكه از اين اتفاقات كمتر پيش بيايد ، الگوي استفاده از وسايل عمومي را در برنامه هاي خود قرار دهند و اگر مسافركش هاي شخصي ديدند هرگز سوارنشوند .به قول قديمي ها دير رسيدن بهتر است از هرگز نرسيدن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
بله همینطوره یرای اینکه من با اتوبوس ومترو رفت و آمد می کنم خیلی وقته که از عهده تاکسی بر نمیام
شهين
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چقد تأسفباره كه ديگه هيچكس امنيت داره . اون وقت گير بدين به مانتو شلوار خانما !!!!!!!
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
نکته قابل توجه این خبر اینکه که این بی پدر ساعت 8 صبح اون هم در حوالی هفت تیر(نه کویر لوت) تونسته 20 دقیقه به یک انسان تجاوز کنه. و بعد نیروز انتظامی می فرمایند (خودرو حریم شخصی نیست که مردم بخواهند در آن هر کاری کنند.) منظور از هر کاری از این کارهایی که افشین خان کرده نیست ها... منظور اینکه خدایی نکرده خانمی موهاش بیرون باشه یا دلشون بخواد تو خوذروشون سگشون را همراه داشته باشند.
نیروی انتظامی این کشور هم به چیزهای دیگه اش میاد. همه چیزمون باید به همه چیزمون بیاد.
جاسم عبدالعزیز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
مگه افرادی مثل این آقا مفسدفی الارض شناخته نمی شن که هروقت به ناموس مردم تعرض می کنندیه چندماه میرن زندان بعد دوباره ول میشن توخیابونا به جنایات خودشون ادامه میدن؟
ناشناس
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
به نظرم باید در ملا علم به جای اعدام بهش تجاوز کنن تا بفهمه یه من ماست چقدر کره داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
بی خیال بابا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ایول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
قابل توجه اونایی که با اعدام این افراد مخالفند و حس بشردوستیشون گل میکنه؟ واقعا این افراد قابل بخششند؟ واقعا وقت آن نرسیده مردهای جامعه باغیرت و پای بند به اخلاقیات باشند؟ اعدام شاید مشکل رو حل نکنه ولی حداقل جامعه رو از دست یک مجرم راحت میکنه. دزدی تجاوز و قتل از سوی کسانی انجام میشه که دچار بیماری روحی میباشند و تجربه ثابت کرده این نوع بیماریها مثل رماتیسم و .... قابل درمان نیست حتی با پول و اشتغال - ولی افزایش این جرایم باعث میشه که افراد پاک طبق قانون تاثیرپذیری هم آلوده بشن. با فرد آلوده شده جز با زندان و اعدام کاری نمیشه کرد یعنی آنهارو از جامعه دور کرد. ولی باید در مدارس - صداسیما - دانشگاه - سازمانهای مددکاری برای پیشگیری از این موارد سرمایه گذاری کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آخه بنده خدا، این آقا افشین رو که اعدام نمیکنن، مگه سابقشون نخوندی؟ دزدی، تجاوز، حمل مواد مخدر، ولی باز آزاده.
به نظرم اینکه بگیرن و زود اعدامش کنن درست نیست. اینجور آدما باید سالها تو زندان ها و شرایط سخت زندگی کنن و حسابی زجر بکشن. بعد اگه لازم بود اعدام بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
جالبه توی این همه نظرها هیچکس نگفت که این مشکل باید بصورت ریشه ای حل بشه تا جامعه سالم داشته باشیم حل کردن مشکلات جنسی چیز پیچیده ای نیست این همه اعدام کردن اما دوباره از این حوادث پیش میاد لطفا از نظرات روانشناسان استفاده کنید خیلی ساده ست اینا نیازهای جنسی شون برآورده نشده شغلم ندان تفریح ندارن تو جامعه جایی ندارن در نتیجه بزهکار میشن سلب امینت میکنن-علاوه بر مجازاتهای سنگین باید علتها رو هم جستجو کرد
اایس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
احسنت نیروی انتظامی ودستگاه قضایی!!
آدم با فهم
Czech Republic
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
عزیزان چین یه عروسک هوشمند ساخته که مثل زنه واقعیه باید از اونا داخل خونه های عفاف بزاریم و به جونا وام بدیم تا بتونن یکیشو برا خودشون بخرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فقط همین عروسک از چین وارد نشده بود که کلکسیون اقلام وارداتی تکمیل بشه!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چرا خودتان را اذيت ميكنيد زندانهاي ايران شده پرورش گاه اينان و بالخره اينها هم به شعبان بي مخ ها احتياج دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
خانوم جوان باید اعدام شود. در ضمن به نظرم گشت ارشاد هفت تیر را باید جریمه کنند, چون اگه اون خانوم رو ارشاد میکرد , اون خانوم هیچ وقت جوان مردم رو به فساد نمیکشید.


(در آمریکا یکی از معدود جرم هایی که
مجازات آن اعدام است تجاوز می باشد.)


فرارو بازم منتشر نکن, این نیز بگذرد...
ناشناس
Czech Republic
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
در آمریکا یکی از معدود جرم هایی که
مجازات آن اعدام است تجاوز می باشد
این موضوع حقیقت نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
شما درست میگین, چون به نظرم در مورد آمریکا شک کردم, ممنون که نظر گذاشتین, البته اینکه صد در صد همچین حکمی نیست هم نمیتوان گفت چون مواردی رو من خوندم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اگر قاضی این پرونده فقط یک لحظه تصور کنه که به جای این دختر، دختر یا خواهر خودش بود اون موقع حکم درست رو اعلام می کنه... جزاش زندانی اما نه چند ماه باید حداقل 20سال توی زندون بمونه تا پیر بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
با اعترافی که کرده اعدام می شود.
آدم با فهم
Czech Republic
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این مشکل تنها یه راحل داره چین بخاطر سقط جنین زیاد آمار دختراش پایین اومده یه عروسک انسان نما ساخته برای جونای مجردش که 99 درصد شبیه انسانه ما می تونیم از این عروسک ها در خانه های عفاف و افراد مجرد استفاده کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
داداش! مشکل ما ریشه‌ای تر از این حرفاست!
سامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
برخورد منفعلانه و سلبی یکی از معضلات فرهنگی ماست. ایرانیها بسیار احساساتی هستند و مسئولین هم از این مسئله برای فرافکنی استفاده می کنند. مثلا در صورت برخورد با یک جرم سنگین، مجرم را از هستی ساقط می کنند. بعبارتی معلول را چسبیده و بیخیال علت هستند. دلیل این مغالطه هم اینست که واقعا اهتمامی به رفع مشکلات و معضلات نداشته و فقط کاری می کنند که توپ در زمین آنها جریان نداشته باشد. آری برادر بزن زیرش فقط در فوتبال ما کاربرد ندارد بلکه در اکثر موارد مدیریتی کشورمان مطابق این سیاست عمل می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ماموراي نيروي انتظامي به جاي اينكه عصرا برن ارشاد كنن صبح روز كاري حضور ظاشته باشند، اين كه نشد وضعيت !!!
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
متاسف و متاثرم كه خودم مثل بسياري ديگر در اين جامعه بي غيرت تشريف داريم.
دوستان نيروي انتظامي روي پشت بومها و پنجره ها و برجها مشغول خرد كردن ديشها هستند و....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
گشت ارشاد کجا بوده؟ ظاهرا 5 تا 5 تا ون فقط توی میدان‌ها مستقر می کنن تا فقط به خانم‌ها قدرت نمایی کنن و علاوه بر این مجرمان، آنها هم رعب و وحشت به دل خانم‌ها بیاندازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
از نظر من در بین این همه اخبار و کامنت های مردم یه چیز غایبه.اونم اینه که حقیقتا مسئول کیه و کی باید جواب این وضعیت آشفته رو بده؟ بابا چطور موقع گرفتن پست سر و دست میشکونید و هر کدوم چهار پنج تا شغل دارید ولی موقع پاسخ دهی هیچکدوم نیستید؟
dsds
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چطور به همچین مجرمی تاکسی دادند؟نیروی انتظامی کجاست که امنیت رو برقرار کنه؟؟کجااا؟اها سوار ماشین گشت ارشاده؟؟
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
باید این مرتیکه رو دفعه اولی که تجاوز کرده اعدامش می کردن ! وقتی کسی اینهمه جرم مرتکب میشه دیگه زنده بودنش معنی نداره،آسایش و امنیت وجون دیگران روتهدید میکنه،اگه برای جرم های اینچنینی مجازات اعدام بذارن دیگه از این غلط ها نمی کنن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
خیلی متاثر شدم.اگه فقط یک لحظه فکرشو بکنی که به جای این خواهرمون خواهر یا مادر خودمون باشه.مو به تنم سیخ میشه. اخه تا کی باید منتظر باشیم که یه اتفاق دلخراش اینجوری بیفته بعد دنبال مقصر وراه چاره بگردیم.کی باید تاوانش رو بده.هشیار باشین که این اخریش نیست
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فقط باید فرهنگ سازی بشود
با اعدام و کشتار کار درست نمیشه
باید فرهنگ و سواد را آموزش دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بسیار متین گفتید اما باید محلی نیز برای تخلیه جنسی جوانان وجود داشته باشد
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
این که ما هنوز نتونستیم مقوله سکس رو برای خودمان و جامعه مان تعریف و حل کنیم خودش از کسری فرهنگ ماست
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
با سلام من مجیدم 25سالمه و ساکن تهران و حدود 3ساله در یکی از ادارجات مشغول به کار هستم و زندگی جدیدی را شروع کرده ام من هم مشکل افشین داشتم با شدت بیشتر و وقتی اعتیادم به مخدر شیشه را ترک کردم زندگیم تعقییر کرده به ننظر من این مشکل فقط گریبان گیر افشین نیست بلکه هزاران نفر به شکل و فرم دیگه .
به نظر من باید بپردازیم به مشکل اعتیاد که انسان را به کارهای خطرناکی از این قبیل اتفاقات وا میدارد نه فقط خود افشین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
این هم از نتایج بد حجابی درجامعه
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
باورکنین بااعدام درست نمیشه..مشکلات جنسی بیدادمیکنه توایران..بعضی ازمراجعه کنندگان به مرکزماچیزهای میگن که موبه تن آدم سیخ میشه..مشکلات جنسی که به عقدهای روانی تبدیل میشه..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
کو گوش شنوا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
برام سواله آیا کسی از مسئولین کامنت های مردم رو میخونه؟ این دردا به گوش کسی میرسه؟ سیاستشون میخواد مردم رو تا کجای پرتگاه جلو ببره!!
خلیج لر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
والا تو کشور عربا که اینقد بهشون بدو بیرا میگید این مسایل نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اکر همین اتفاق در کشور آمریکا می افتاد بنظر شما عکس العمل مسئولین ما چه بود !
هومن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
یه کوچه خلوت اونم وسط تهران اونم ساعت اوج شلوغی از کجا پیدا کرده ؟ عجب اوجوبه ای بوده .چرا آزاد شده من نمی دونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
چقدر بگن سوار ماشین شخصی نشین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اگر دختران و زنان به دو نکته زبر توجه کنند احتمال تجاوز شدنشان به صفر میرسد:
1. پوشش و حرکات سنگین و غیر تحریک کننده داشته باشند.
2. سوار هر اتومبیلی نشوند و براحتی اعتماد نکنند.

امتحانش مجانیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
امتحانشو تو انجام بده.. انسان پس در کشور هایی که حجاب نیست مردم باید همدیگرو تیکه تیکه کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج، مشکلات اقتصادی، بی عاری مسئولان، اولویت ندادن به مسایل اصلی زندگی در ایران ..... بچسبید به انرژی هسته ای قهرمان هسته ای!!! بمب هسته ای همین هوس ها و جنایتهاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بیعاری مسئولان رو خوب اومدی
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
ای وای بر قوه قضاییه ما ، و ای وای بر ... و ای وای بر ...
اگر انسان از شنیدن این واقعه جان بدهد ، عجیب نیست
حسین
Canada
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
از مجموعه این نظر ها می توان فهمید که سطح بردباری و تحمل در جامعه ما کاهش پیدا کرده است و منطق و شعور جای خود را به احساسات داده است.و راه هر کاری را اعدام می دانند.در حالی که مجازات اعدام در خیلی از کشور ها ملغی شده است و ایران هم دیر یا زود با تبعیت از قوانین بین المللی مجبو خوا هد بو ان را اجرا نکند و مجارات های جایگزین را در نظر بگیرد بنابر این زیاد به اعدام فکر نکنید
خانه عــــــــفاف
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
راه حل نجات این افراد
چه آن خانم بدحجاب
چه آن آقای متجاوز
خانه عــــــــفاف
غریزه راکه نمیتوان سرکوب کرد
باید در مسیرش به جریان انداخت..
کسی هست با این حرف انسانی ، عقلی ، الهی و بشردوستانه مخالف باشه؟!
tigerboy
Germany
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
من مخالفم ذات این جور آدما خرابه برای همین تنها راهشون "مرگ"هستش.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
امنیت بالاتر هدف یک اجتماع و پلیس آن جامعه باید باشد آیا هست؟
ناشناس
United States
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اعدام والسلام
نیما
United States
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
موندم اینا میرن زندان آموزش می بینن چطور دزدی کنن و باز میان بیرون اجراش کنن.اگر روزنامه ها بخصوص همشهری رو خونده باشید از 4 تا مجرم 3 تاش سلبقه زندان و.... دارن
چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
جامعه ای که آدماش در مقابل مسائل تربیتی سرشونو مثل کبک توی برف کرده انتظار تربیت آدمای سالم و فرهیخته رو داره.زهی خیال باطل
توی روز روشن به زن بدحجاب تعرض میکنن بعد میگن مشکل از خانومه نبوده اون پسره رو اعدام کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
وقتی کشوری خانه عفاف نداره میخوای بهتر ازاین بشه هنوز روزهای خوبه ماهست .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
چند بار تو گوشتون بخونن سوار خودرو شخصی نشین ؟
خب اگه می خواید بهتون تجاوز نشه سوار نشین...
والا با این نوناشون !
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
روح‌ات شاد آيت‌الله طالقني كه پيشنهاد دادي خانه‌ي عفاف بزنن، نذاشتن، حالا داره همه جا مي‌شه خانه‌ي عفاف!
موصي
United Arab Emirates
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
جواب پليس به شكايت اين خانم:
خواهرم همين كه هنگام تعرض روسري سرت بود از نظر ما بيشترين ارزش رو داره و تبريك ميگيم به اون جون كه اجازه داد تا شما با روسري مورد تعرض قرار بگيري
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پلیس ایران فقط زورش به دختر بچه ها میرسه به تبهکارا که میترسه به لرزه میافته
اتابک
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
راستی هیچ توجه کردین که اکثر روزهایی که به اخبار سرمیزنیم تجاوز به عنف جز خبرهای جاری و ساری خبرگرایها شده.بابا دیگه چه بشه که بفهمن مملکت داره از دست میره شاید با ورشکست کردن اقتصاد ٰاجتماع و فرهنگ ‌ٰ؛‌بهم زدن دانشگاهها ٰ‌بهم زدن امنیت فکری خانمها توسط نیروی انتظامی و از تمامی جهات مملکت را میخوان به جایی ببرن که سطح فساد در جامعه گسترده بشه و حضرت مهدی (عج) ظهور کنه تا خودش گند کاریهای اینها را سر و سامان بده...من که به غیر از این عقلم به جایی راه نمیده که اگه اینطوری نبود به جای دنبال کردن زن و دختر مردم نیروی انتظامی یک فکری به حال اینها میکرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
اینجا ایران است !اینکه شما در خانه چه برنامه ایی میبینید به ما مربوط است . اینکه در خیابان چی می پوشید بما مربوط است . آنچه مینوشید و چه میگویید بما مربوط است . با چه کسی بیرون میروید و چه دینی دارید و چکونه آرایش میکنید بما مربوط است اما امنیت و وضع . معیشت . قدرت خرید . کیفیت تحصیل . آینده فرزندانتان . امنیت راه ها . مشکل مسکن و بقیه موارد به ما مربوط نیست ومشکل خودتان است..!!
kader
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
این یک مشکلی است که در جامعه وجود دارد و بدتر از اینها هم هست و می دانیم که مسولان دارن مخفیی کاری می کنند
این از قصور و کم کاری نیروی انتظامی نیست که این زحمت کشان بغیراز اجرای قانون کاری نمی کنند این از کم کاری و بی تدبیری سیاستمداران ماست که این چنین فسادهایی در جامعه است و فقط مربوط به قشر خاص نیست بلکه در همه اقشار دیده شده و باید با این جور اقراد بطور صریح برخورد کرد
این افشین را جامعه و سیاست های غلط جامعه اینجور به بار اورده است باید جامعه شناسان و بزرگان سیاست مملکت بنشینند با کنکاش بیشتر این مشکل را به نحو احسن برطرف کنند با دستگیری و اعدام یک نفر نمیشه بعضی از ناهنجاری ها را در جامعه بهبود بخشید
در کشورهای اروپایی اینجور اتفاقات خیلی بندرت رخ می ده ولی در کشورهایی مثل کشور ما قبول کنیم که خیلی هست با این همه که بازم می گم نمی ذارن مطبوعاتی بشه.
s.a
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
سلام بر همه دوستان
ببخشید که من مجبورم کمی بی ادب باشم.خاک بر سر خودمون که این جامعه رو خودمون خواستیم که اینجوری باشه نه اسلام و حضرت امام و حضرت آقا و خاک بر سر خودمون که مثل غرب فکر میکردیم دوری از اسلام یعنی با تمدن بودن در حالی که یادمون رفت غرب حمام رفتنش رو مدیون اسلام هست و باز هم یادمون میره که ما غیرت داریم.بچه ها خدایش اسلام گفته اینجوری باشیم؟ یکی میگه باید جلوی دزد رو بگیرن ، یکی میگه نیازی نیست جلوی بد حجابی رو بگیری بپا دزد نیاد یکی هم میگه باید کار اساسی کرد.
1-دقت کردید هممون دزدیم(ثابت میکنم)
2-دزد مگه از فضا میاد که...
3-آیا بد حجابی نمیتونه در ایجاد جرم های اینچنینی تاثییر داشته باشه؟پس چرا وقتی گفته میشه مبارزه با بد حجابی فشار ملت میاد پایین؟غیر اینه که اون بالا براتون توضیح دادم.
حالا حق دارم بگم خاک بر سر خودمون؟!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
خیلی از حرفهایی که زده شد قبول دارم درمورد پوشش نامناسب خانم ها و اینکه سوار خوردروی شخصی نشوند
من خودم یه زنم زنها به مردی نگاه کنن به راحتی میتونند بفهمند این مرده چشه
بگذریم از کم کاری پلیس و و قوه قضاییه هم که خب صددرصد موافقم ولی یه چیزی میخواستم بگم
آدمهایی و آقایونی که اومدید طرح خانه عفاف میدید به نظرنتون با وجود خانه عفاف دیگه تو جامعه چندتا زن میتونن به شوهراشون اعتماد داشته باشند دیگه چندتا دختر میتونند با اعتماد به نامزدشون ازدواج کنند دیگه چه طور میشه پایه های یه خانواده را محکم کرد

شما فکر میکنید باز زدن همچین مراکزی از آمار تجاوز کم میشه زهی خیال باطل
فقط بی اعتمادی و از هم پاشیدگی خانواده ها زیاد میشه
درست فکر کنید برای یکبار هم شده تو عمرتون منطقی باشید
به نظرم این مشکل باید ریشه ای حل بشه حتی از دوران ابتدایی یا قبل تر ازآن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
خودت هم کمی منطقی باش. هیچ جای دنیا حجاب اجباری نیست. امنیتشون هم از ما بیشتره. آنقدر مثل طوطی یه چیزو تکرار نکن.
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
واقعابرای برخی نظرات متاسفم که میخوان شلوغش کنن یاسیاسیش کنن شماناشکریتونوبکنین امااولش امنیت کشورمونو باکشورهای دیگه ای مثل آمریکامقایسه کنید به هرحال هراونطورکه شمانوشتیدهرکی واردخیابونامیشه یه پلیس بایدتحت نظرداشته باشه
حالااگه اون آقارومیگرفتن وبه حرف شما به شدت مجازات میکردن فردا خودتون ادعای حمایت ازحقوق بشرمیکردین یه جوردیگه مسئولین رومیکوبیدید
لولو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
گیردادن به حجاب.شما اول امنیت جامعتونو درست کنیدمن توی شهرستان کوچیک هستم جلوی محل کارم دقیقا45 دقیقه دعوا شد یه مامور نیرو انتظامی نیومد برای این امنیت متاسفم بخاری که از مسئولین نیرو انتظامی بلند نمیشه یه ایت ا لکرسی بخون با بسم اله بیا بیرون خدا همیشه پشت و پناهته صدقه هم برای سلامتی امام زمان یادتون نره خوندن زیارت عاشورا حداقل یکبار درطول هفته میتونه کمک ها زیادی بهتون کنه برای سلامتی امام زمان(عج)صلوات با ختم عجل فرجهم
ناشناس
United States
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پس کی به گرانی و بیکاری و هزار درد ما جوانان رسیدگی میکنید اینهمه معتاد تو کوچه وخیابونه از هر خانواده دو یا سه تا بیکار ومعتاد هستند مگر درد جامعه همینه که همش میریزید سر زن وبچه مردم مگه اینا به زن وبچه ها تجاوز می کنند؟؟؟؟؟؟
parviz
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
دختران وزنان ياد بگيرند . سوار ماشين شخصي نشوند.مسئولين محترم وسيله حمل و نقل عمومي با توجه به جمعيت افزايش دهند. دستگاه قضائي با اين چنين جرائم به شدت برخورد نمايند. پليس واقعا زحمت ميكشد .و گاهي در اين شهر كلان با كمبود نيرو اتفاق مي افتد . پس چرا از صدها و هزاران پيشگيري جرم تو سط پليس حرفي زده نميشود . با انصاف باشيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
تقصیر را میشه انداخت گردن دولت اصلاحات !!
s
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
شمایی که میگین توی غرب این اتفاقها خیلی کم میفته!. پس چطوریه که هر روز خبر تجاوز یکی از این فوتبالستا به دخترا رو میدن؟کمتر از یک ماه پیش 3تاشونو بخاطر تجاوز دستگیر کردن.این حرفا فقط بخاطر غرب زدگیتونه
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین