کد خبر: ۱۱۵۳۳۷
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
 قضات دادگاه كيفري استان تهران درباره اجراي حكم اعدام جواني در ملاء‌عام كه دختر دانشجويي را مورد تجاوز قرار داده‌ تصميم‌گيري خواهند كرد. 

به گزارش خبرنگار ما، حكم اين جوان بعد از كش‌وقوس‌هاي فراوان سرانجام در هيات عمومي ديوان عالي كشور تاييد شد. مرد جوان متهم است سه سال قبل دختري به نام «سوگل» را ميان شمشاد‌هاي ميدان آزادي مورد آزارجنسي قرار داده‌است. 

سوگل ساعاتي بعد از اين حادثه خود را به ماموران پليس رساند و به آنها گفت: «من دانشجوي دندانپزشكي هستم و در شهرستان درس مي‌خوانم. امروز -روز حادثه- ديروقت به تهران رسيدم. قرار بود پدرم دنبالم بيايد اما وقتي از اتوبوس پياده شدم او را نديدم، براي همين با وي تماس گرفتم و او توضيح داد كجا ايستاده‌است. چون مطمئن نبودم مسيري كه مي‌روم درست است از مرد جواني سوال كردم، به من گفت از ميان شمشادها بروي چند دقيقه بيشتر راه نيست. من هم همين كار را كردم، يكدفعه احساس كردم كسي تعقيبم مي‌كند. تا بتوانم به خودم بيايم و فرار كنم آن شخص من را از پشت گرفت و همان مرد جواني بود كه از او آدرس پرسيده‌بودم. او مرا به زمين كوبيد و مورد آزار قرار داد. هرچه سعي كردم در برابرش مقاومت كنم، نتوانستم. التماس كردم و خواستم مرا رها كند اما توجهي نكرد و به من تجاوز و بعد با لباس‌هاي پاره رهايم كرد و گريخت. 

دختر جوان گفت: وقتي بلند شدم و سعي كردم كشان‌كشان خودم را از ميان شمشادها بيرون بياورم، متوجه شدم تلفن همراه مرد متجاوز روي زمين افتاده ‌است كه آن را برداشتم. 

دختر جوان تلفن همراه را به ماموران داد. وقتي پرونده تشكيل شد و به دادسرا رفت بازپرس براي بازداشت اين مرد دستور داد تا تلفن همراه او مورد بررسي قرار گيرد. وقتي ردي از متهم به دست آمد ماموران با طرح نقشه‌اي سعي كردند او را به محلي بكشانند تا بتوانند بازداشتش كنند. آنها از سوگل خواستند از طريق شماره‌اي كه از متهم به دست آمده ‌بود با او تماس بگيرد و قرار بگذارد. مطابق نقشه، سوگل به متهم تلفن زد و به او گفت كه قصد دارد به اين رابطه ادامه بدهد و از او خواست تا با هم قراري بگذارند و يك‌بار ديگر همديگر را ببينند. مرد جوان كه حرف‌هاي سوگل را باور كرده ‌بود سر قرار حاضر شد و ماموران او را بازداشت كردند. سپس مرد جوان مورد بازجويي قرار گرفت و به تجاوز اعتراف كرد. 

او در بازجويي‌‌ها گفت: وقتي دختر جوان از من خواست راهنمايي‌اش كنم يكدفعه وسوسه شدم و تصميم گرفتم به او تجاوز كنم، به همين خاطر هم او را به سمت شمشادها راهنمايي كردم. آنجا تاريك بود و مي‌توانستم نقشه‌ام را اجرا كنم، بنابراين دنبالش رفتم و زماني كه او را تنها پيدا كردم، مورد آزار قرار دادم. 

با ارسال پرونده به شعبه 72 دادگاه كيفري‌استان تهران، تحقيقات قضايي درخصوص اين پرونده آغاز شد. سوگل اين بار جزييات واقعه را براي قضات توضيح داد. او گفت: خانه من در كرج است و در اصفهان درس مي‌خوانم. روز حادثه كلاس‌هايم تمام شده‌بود و مي‌خواستم به خانه بروم. قرار بود در ترمينال آزادي پياده شوم و پدرم آنجا به دنبالم بيايد. او در ضلع غربي ترمينال ايستاده‌بود، نيمه‌شب بود و من نمي‌توانستم به درستي تشخيص بدهم كدام مسير را بروم. از مرد جوان پرسيدم و او به من گفت كه از ميان شمشادها بروم، بعد هم به من تجاوز كرد. اين مرد پول‌هايم را هم برداشت و رفت اما موبايلش را جا گذاشت. من هم گوشي را برداشتم و فرار كردم. اين حادثه آنقدر روي من تاثير گذاشته كه هر شب كابوس مي‌بينم و حالم بد است.

وقتي قضات از متهم خواستند درباره اتهامش توضيح بدهد او هم اتهامش را قبول كرد و گفت كه به دختر دانشجو تجاوز كرده‌است. بعد از چند جلسه بازجويي و اعتراف متهم به تجاوز، جلسه محاكمه برگزار شد اما مرد جوان اين بار گفت اتهام را قبول ندارد.

او گفت: اين دختر خودش خواست با من رابطه داشته باشد. او به ميان شمشادها رفت تا با هم رابطه داشته‌باشيم. او تلفن همراه من را دزديده‌ و مي‌گويد اين مدركي است براي اينكه ثابت كند به او تجاوز كرد‌ه‌ام. بنابراين من از او شكايت دارم. قضات شعبه 72 دادگاه كيفري‌استان تهران بعد از محاكمه مرد جوان، وي را مجرم شناختند و او را به اعدام محكوم كردند. متهم به راي صادره اعتراض كرد و پرونده به ديوان عالي كشور رفت.

قضات ديوان راي صادره را نقض و اعلام كردند چون او اتهامش را در جلسه محاكمه انكار كرده‌است بنابراين حكم درست نيست و شعبه هم‌عرض بايد به پرونده رسيدگي كند. اين بار پرونده به شعبه 77 دادگاه كيفري‌استان تهران رفت و قضات اين شعبه متهم را يك‌بار ديگر محاكمه كردند.

 اين مرد باز هم اتهام تجاوز را رد كرد و گفت: دختر دانشجو خودش خواست با من رابطه داشته‌باشد و بعد هم چون از كارش پشيمان شد از من شكايت كرد. اين انكار كارساز نبود، چرا كه هيات قضات شعبه 77 اعلام كردند متهم را مجرم مي‌دانند زيرا او چهار بار نزد قضات شعبه 72 به جرم خودش اعتراف كرده‌است، ضمن اينكه ادعاي او در مورد دختر دانشجو نمي‌تواند صحت داشته باشد زيرا شاكي دانشجوي رشته دندانپزشكي است و شأن خانوادگي بالايي دارد و حتي اگر بخواهد با كسي رابطه داشته باشد اين عمل را ميان شمشادهاي ميدان آزادي انجام نمي‌دهد. ضمن اينكه دختر جوان بعد از اين تجاوز دچار مشكلات روحي شديدي شده‌ و اين نشان‌دهنده عدم تمايل او براي برقراري رابطه ‌است.

 بنابراين قضات شعبه 77 هم راي بر اعدام متهم دادند. اين حكم يك‌بار ديگر مورد اعتراض قرار گرفت و ديوان عالي كشور هم بر نظر خود باقي ماند، بنابراين پرونده براي تعيين تكليف به هيات عمومي ديوان عالي كشور رفت. 50 قاضي ديوان براي بررسي پرونده تشكيل جلسه دادند و در نهايت با اكثريت آرا مرد جوان را مجرم شناختند و راي دادگاه كيفري را مورد تاييد قرار دادند.

پرونده براي طي كردن مراحل قانوني جهت اجراي حكم به دادسراي اجراي احكام فرستاده شد و روز گذشته پيشنهاد شد اين مجرم در ميدان آزادي اعدام شود. قضات شعبه 77 براي بررسي اين پيشنهاد تشكيل جلسه دادند كه به زودي تصميم خود را اعلام مي‌كنند. 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 63
انتشار یافته: 195
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:20 - 1391/03/22
12
414
این کدام سرزمین است که اینهمه تجاوز به عنف در ان زیاد است انهم با توجه به حکم اعدام؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:05 - 1391/03/22
یک اصل جرم شناسی می گوید شدت مجازات از میزان جرائم کم نمی کند بلکه با توجه به اجرای مجازات های وحشیانه از جمله اعدام در ملا عام و قصاص قبح اعمال خشونت آمیز در جامعه از بین می رود و موجب بروز جرائمی خشونت بار و وحشیانه می گردد... مجرم بزه دیده اجتماع است و به جای مجازات آنها باید بسترهای جرم خیز را در جامعه شناخت و فکر اصلاح جامعه و افراد بود ... این مجرمان امروز فرزندان این آب و خاکند با اعدام آنها مشکلی که حل نمی شود که خون جوانان این سرزمین است که به دلیل سیاست های غلط دولتمردان به زمین می ریزد
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:03 - 1391/03/22
همون سرزمینی که شهروندانش من و توئیم چرا عادت داریم همه چی رو گردن مسؤلین بندازیم داداش بیا برای یه بار هم که شده از خودمون شروع کنیم اگه همه چشمشون رو کنترل کنند یه نفر که چشم ناپاکه انقدر تابلو میشه که خجالت میکشه سرش رو بلند کنه اما الان به خاطر خودمون وضع برعکسه
آرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:25 - 1391/03/23
جناب ناشناس که در مورد اعدام وبد بودن آن میگی اگه همین جنایت با خانواده محترمتون می شد باز هم این غلطو میکردی
مرتیکه عوضی زندگی یه دختر معصومو خراب کرده تو داری زر میزنی مجازات وحشیانه این حرامزاده نه تنها ایندنیا بلکه اون دنیا هم هزاران بار باید اعدام بشه ودر آتش بسوزه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:58 - 1391/03/24
ماشاالله به ادبت آقا ارمین
سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:40 - 1391/03/24
درست می گی اگر با خانواده ما بود می خواستیم اعدام بشه اما از الان بستر و شرایطی مسولین آماده کنن که تا 20 سال دیگه این اتفاقها نباشه دوست عزیز بسترسازی با دولتهاست فرهنگ سازی و آسان سازی شرایط ازدواج جوانان با دولت هاست بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی و اشتغال از شرایط سالم سازی اجتماع ست من حرف ناشناس را در قالب کلی قبول دارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:37 - 1391/03/24
قابل توجه برادران گشت ارشاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:29 - 1391/03/25
این فرد مجرم یه جوان ایرانیه که اونقدر نیازش بهش فشار آورده نتونسته جلوی خودشو بگیره، مثل من و خیلی از جوونا نتونسته نیاز جنسیشو غیرفعال کنه ! Disabled مثل خیلی های دیگه نتونسته خونه خالی جور کنه، مثل خیلیا نمیتونه ازدواج کنه... ادامش کنید مشکلش حل میشه (مشکلش حل میشه)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:49 - 1391/03/25
چرا نیروی انتظامی به کارهای دنیوی ما رسیدگی نمیکند و کارهای اخروی و عاقبت ما را به خودمون واگذار نمیکند....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:49 - 1391/03/25
اعدام در ملا عام یعنی به وجود امدن 2 تا ارازل از تماشاچیان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:28 - 1391/03/26
من کاری ندارم اعدام کار درستیه یا نه .. اعدام در ملا عام جلو چشم 2000 بچه که دارن میرن مدرسه غلطه
انصاري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1391/03/22
82
233
10 بار اعدام هم براي اين جوان متجاوز كم است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:12 - 1391/03/22
vaghean chera manfi dadin? zendegi in dokhtar tabah shode, edam kamtarin mojazate bayad zende atishesh zad.
نریمان
| UNITED STATES |
02:38 - 1391/03/23
به نظر من افرادی که عامل اصلی این عمل هستند باید اعدام بشن!
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:25 - 1391/03/23
اگر فضایی برای تخلیه این دختران و پسران وجود داشت شاید چنین جرم هایی اتفاق نمی افتاد..
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:58 - 1391/03/23
رسول جان برای فضای تو فکر کنم که آمریکا نمونه خوبی باشه.
شاید جالب باشه که بدونی برای یه مسئله امنیتی تو نیویورک 5 دقیقه برق قطع میشه.
آمار 200 تجاوز توی آسانسور بعد از وصل برق اعلام میشه.
تحقیق کنید.
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:39 - 1391/03/23
ببخشید نریمان جان عاملان اصلی این قضیه رو باید توی پوشش دختران و خانواده ی بعضی ها جستجو کنیم و یه عده از خدا بی خبری که توی همین سایت میان به برخورد با بدحجابا ایراد می گیرند!! و میگن به جای اینکارا بیان اختلاس رو درست کنید خب اینم مشکل جامعه است همش که اختلاس نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:40 - 1391/03/25
سجاد دختره از دانشگاه با مغنعه میامده.. پس تو اروپا که حجاب نیست همدیگرو باید تیکه تیکه کنن.. این چه حرفیه
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:38 - 1391/03/22
376
37
به جای اعدام درمیدان آزادی باهم عروسی کنند بازتاب جهانیش. بیشتر مردم هم کمک میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:21 - 1391/03/22
با قاتل روحش ازدواج کنه؟؟ یک فکری واسه خودت بکن حاجی جون با این پیشنهادات پس میفتی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:02 - 1391/03/22
شما اگر با هواهرتان اينکارو کردند اونوقت عروسش کن وبازتابش مال خوت با غيرت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:27 - 1391/03/22
اونم يه نفر رواني مثل تو بوده آقا مسعود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:29 - 1391/03/22
آقا مسعود نكنه از فك و فاميل متجاوزي؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:22 - 1391/03/22
خیلی نفرت انگیزه نظرت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:52 - 1391/03/22
واقعا فکر نمی کردم آدم به نادانی این مسعود هم وجود داشته باشه. با استدلال تو، لابد اگه طرف زن بود و دختر نمی بود اونوقت شوهرش هم باید ساقدوش داماد می شد تا حسابی توی دنیا بترکونه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:39 - 1391/03/22
یعنی نفهمیدید طنزه؟
ناشناس
| UNITED STATES |
16:52 - 1391/03/22
آقا خسته نباشي . خيلي كمك كردي . مشكلات همه حل شد . يه دقيقه خودت بزار جاي اون دختر نگون بخت . حرفتو بسنج بعد بزن . فرارو من ده بار برات نظر دادم توهين هم توش نبود چاپ نكردي چطوري اين نظرات رو چاپ ميكني ؟
نریمان
| UNITED STATES |
02:40 - 1391/03/23
اخ تو چقدر بامزه ایی!!! .......به شرفت با این نظر دادنت اقا مسعود
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:26 - 1391/03/24
آقا مسعود اگه اون خانم ناموس شما بود باز هم چنین نظری داشتی ؟
سان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:41 - 1391/03/25
شما پنجاه ساله ديگه مي فهميد كه آقا مسعود چي گفته....هنوز مغزتون كوچيك مونده!
کبیری
|
UNITED STATES
|
10:56 - 1391/03/22
19
160
تا فکری باری غلیان احساسات جنسی جوانان نشود.. تا نگاه جنسیتی جوان اصلاح نشود.. تا شرایط کار و تشکیل زندگی آسان نشود.. تا محلی برای رجوع ارزان جنسی نباشد و.. تا رفتارهای طالبانی حکومت تغییر نکند از این دست حوادث تلخ همچنان خواهیم داشت حتی ممکن است فرد متجاوز جوان شریفی باشد و فشارهای جنسی او را بی اراده و اختیار کند! اعدام بد است برای هر جرمی که باشد بد است.آیا با این همه اعدام بخاطر تجاوز به عنف یا جرایم دیگر ذره ای در اصلاح رفتارهای اجتماعی موفق بوده اید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:31 - 1391/03/22
باریکلا. خدا رو شکر اینا رو نوشتی . داشت از خوندن کامنتهای بالا بغضم می ترکید. واقعا بعضی خدا بهشون رحم کنه فقط
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:40 - 1391/03/24
اقای کبیری نسبتا محترم شهوت چیزیه که خداوند در ذات همه قرارداد و اون رو شعله ور کرده و انسان باید خودش رو کنترل کنه اخه اینم حرف تو میزنی اگه انسان نگاه جنسی براش اسان بود که بعد از مدتی زنش براش قدیمی می شد و انزوا می رفت ... فکر کردن بعد حرف زدن سخت نیست ممکنه بقیه فکر کنند شما احمق هستید !!!
mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:27 - 1391/03/24
afarin
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1391/03/22
203
22
نمی دونم ولی اگه بکارتش رو برداشته باید اعدام بشه اگه نه که اعدام براش سنگینه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:23 - 1391/03/22
تو که زدی خاکی از فیزیو لوژی سر در آوردی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:26 - 1391/03/22
خیلی سطحی فکر میکنی
میتونی بفهمی چه ضربه روحی عظیمی بهش وارد شده ؟؟؟؟ یا مهم جسمه ؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:29 - 1391/03/23
بابا تو دیگه خیلی پرتی!
نریمان
| UNITED STATES |
02:43 - 1391/03/23
به نظر من باید اعدام بشه ولی اعدامش در میدان ازادی میدانی که نماد ایران و تهران هست دلیل بر پایان این کابوس نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:57 - 1391/03/22
3
124
اين داستان در سرزمين بوركينافاسوي غربي بود!
ناشناس
|
JAPAN
|
10:59 - 1391/03/22
52
165
چقدر باید از این اخبار غم انگیز بشنویم؟ آهـــــــــــــــــــای مسوولان این است امنیت در جامعه به اصطلاح اسلامی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:03 - 1391/03/25
چرا وقتی گشت ارشاد جلوی بی حجابی را میگیرد بعضی ها عربده میکشن....
زمین و زمان رو بهم میریزن......
PARSA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:01 - 1391/03/22
115
81
كار جوان متجاوز واقعازشته و جاي هيچ توجهي نداره.
ولي به نظر شما حكم اعدام براي او خيلي سخت گيرانه نيست؟
اعدام يعني پايان دادن به زندگي يك انسان.
شايد براي كسي كه يك لحظه شيطون اونو وسوسه كرده خيلي سخت گيرانه باشه.
من با حبس ابد موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:52 - 1391/03/22
حکم هنوز نفرستادن شعبه جنابعالی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:47 - 1391/03/22
مجید اگر خواهرت می شد چه حکمی می دادی؟
نریمان
| UNITED STATES |
02:45 - 1391/03/23
علاوه بر تجاوز دروغ هم گفته به نظر من اعدام حقش هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:32 - 1391/03/23
آقا پارسا هر وقت با خانواده محترمتون این کار صورت گرفت چنین حکمی رو صادر کنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:40 - 1391/03/23
زیاد خودشو ناراحت نکن اعدام هم یک لحظه است ،،، همه تو این کشور می دونن که حکم تجاوز چیه پس یک لحظه و دو لحظه بر نمداره هر عملی یک عکس و العمل داره بعد حکم جرم رو احساسات و افکار ما تعیین نمیکنه برادر پارسا!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:22 - 1391/03/23
به نظرمن بایدزجرکش بشه.بایدشکنجه روحی بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:29 - 1391/03/24
damet garm
نسرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:40 - 1391/03/24
چیزی را که برای خود نمی پسندیم ، برای دیگران هم نپسندیم . دوست عزیز، اگر این اتفاق برای خواهر جنابعالی نیز می افتاد باز هم این نظر را می دادی . بهتر است قبل از نظر دادن خودمان را جای این خانم بگذاریم بعد نظر بدیم . به نظر من اعدام برای این کثافت خیلی کم است . چون ضربه روحی که به این خانم وارد شده خیلی سنگینه و با حکم خفیف اعدام جبران پذیر نیست .
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:01 - 1391/03/22
64
87
اعدام کنید تا درس عبرتی برای دیگران باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:29 - 1391/03/22
اعدام درس عبرت نیست فقط نوعی مجازات است وگرنه بعد از اینهمه اعدام نباید اینهمه جرم و جنایت داشتیم
ناشناس
| UNITED STATES |
02:47 - 1391/03/23
درس عبرت میشه حتما متجاوز بعدی بعد از تجاوز تلفن و مدارکشو جای امنی قرار میده تا هیچ اثری از خودش به جا نذاره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:08 - 1391/03/22
1
87
آقای انصاری مسلما باید مجازات بشه ولی این کافی نیست باید ریشه یابی شه و از همه مهمتر باید امنیت جانی مردم برای پلیس در اولویت باشه
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:11 - 1391/03/22
24
46
عدم استطاعت مالی برای ازدواج و مشکلات اقتصادی، دلیلی برای اینگونه اعمال نمی باشد. باید اینگونه انسان نماهای شیاد را اعدام کرد تا درس عبرتی برای بقیه شود. rape یا تجاونس به عنف در همه جای دنیا سخت ترین مجازات ها را در پی دارد.
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:00 - 1391/03/23
در کشورهای خارج فقط 3سال زندان دارد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:43 - 1391/03/24
اعدام برای این بی وجدان خیلی کمه . باید این کثافت زجر کش بشه . با پررویی تمام دروغ هم میگه که تجاوز نکردم . به نظر من اعدام برای این انسان نما کافی نیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:18 - 1391/03/22
15
74
تجاوز به عنف ... تجاوز به جسم و به روح است... اثرات روانی آن و ایجاد حس عدم امنیت در جامعه... کیفرش اعدام است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:25 - 1391/03/22
119
47
خانم دکتر، شما تحصیلکرده هستی ، نذار یه انسان کشته بشه.این روح رو خدا دمیده تو وجود انسان ها ، تو نگیرش، بذار همونی که جون به آدم ها داده همونم جونشونو بگیره.می دونم صدمه سختی خوردی و منم نمی گم اون آدم باید تشویق بشه، باید مجازات شه اما نه با اعدام.نمیگم ببخشش ، اصلا" ، اما یه خانواده رو و شاید چند خانواده رو داغدار نکن.اگه الان بلایی که سرت اومده اذیتت می کنه اونوقت این کابوسم میاد سراغت که با اجازه تو یه قلب از تپیدن ایستاده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:49 - 1391/03/22
مجید از کی پدر روحانی شده ای؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:16 - 1391/03/22
ولی اون آدم زتدگی دختر رو تباه کرده
زندگیش دربرابر زندگی اون دختر
سیاوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:02 - 1391/03/23
....... بر سر کسانی که منفی دادند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:45 - 1391/03/24
این فردی که شما مدافع اش هستین به یک نفر تجاوز کرده و اعدام براش کمه . اگه یکی از افراد خانواده شما به جای این دختر بود باز هم همین نظر رو داشتین؟
ابوالفضایل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:55 - 1391/03/25
همون کسی که جون داده همون هم فرموده زنا نکنید.در برابر این حادثه که در پرتردد ترین نقطه ایران رخ داده اعدام کمترین حکم است.
خداوند به همه ما رحم بفرماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:27 - 1391/03/22
85
32
خانم دکتر، شما تحصیلکرده هستی ، نذار یه انسان کشته بشه.این روح رو خدا دمیده تو وجود انسان ها ، تو نگیرش، بذار همونی که جون به آدم ها داده همونم جونشونو بگیره.می دونم صدمه سختی خوردی و منم نمی گم اون آدم باید تشویق بشه، باید مجازات شه اما نه با اعدام.نمیگم ببخشش ، اصلا" ، اما یه خانواده رو و شاید چند خانواده رو داغدار نکن.اگه الان بلایی که سرت اومده اذیتت می کنه اونوقت این کابوسم میاد سراغت که با اجازه تو یه قلب از تپیدن ایستاده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:05 - 1391/03/22
اگه با عزیزان خودت هم این رفتار میشد ازین نظرات کارشناسی میدادی؟ آیا مرگ برای همسایه فقط خوبه؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:35 - 1391/03/22
1
47
مقصر کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:05 - 1391/03/23
هون خداپی که داده دستور داده زنای به عنف(ب زور باید اعدام بشه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:36 - 1391/03/22
13
88
خانه بدول توالت نمیشود انسان به همه چیز نیاز دارد تا این مشکل حل نشود همین آش و همین کاسه .... نمیدانم خانه عفاف و امثاللهم به کجا کشید و این راه مقابله اشتباه است خود دانی .......
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
16:54 - 1391/03/22
شما براي دور بعد انتخابات رياست جمهوري كانديد شو داداش راي مياري خفن
رشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:12 - 1391/03/22
اقای علی اگر خانه به اصطلاح عفاف تاسیس شود شما حاضری خدای نکرده بستگان شما در انجا مشغول کار باشند؟ مگر انا زنانی که به اینکار کشیده میشوند انسان نیستند بهتره شرایط ازدواج فراهم شود نه تنوع طلبی و هوسرانی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:31 - 1391/03/23
آخه رشید ابله! این چه استدلال مزخرفی بود!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:56 - 1391/03/24
رشید نادون اگر این محیط قانونی باشه زن و مردی به اجبار به این اماکن نمیرن هرکسی به علتی شاید اصلا بیمار روحی باشه هوسران باشه ...اما دیگه به زن ودختر مردم یا امثال این خانم دکتر تجاوز نمیشه.....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:26 - 1391/03/25
رشید جان قرار نیست بستگان کسیو به زور ببرن اونجا کار کنه، کسایی که الان سر چهار راه کار می کنن می رن اونجا ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:03 - 1391/03/26
مطمئن باش با وجود مرداني مث شما حسابي اين امكان درآمد زايي خواهند داشت ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:38 - 1391/03/26
پس اگر اینطوریه در جوامع غربی نباید مشکلاتی از این دست وجود داشته باشد در صورتیکه مشکلات آنجا خیلی خیلی بیشتر از ایران خودمان است چون اینگونه اخبار در آنجائیکه مثل ایران چنین انعکاس خبری ندارد و کسی متوجه نمی شود فقط گاهی یک خبری درز میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:11 - 1391/03/22
2
84
آقایان ناجا که اینقدر نگران شان خانمها هستند پس کجایند میدان آزادای یا پارک طالقانی یا.............؟؟؟؟
ارش
|
UNITED STATES
|
12:14 - 1391/03/22
3
103
به نظر من نیروی انتظامی اصلا خودشو به خاطر نبودن امنیت ناراحت نکنه!! اصلا به اونا چه ربطی داره که شبا تو خیابونا امنیت نیست!!نیروی عزیز انتظامی به وظیفه خطیر گشت ارشاد و بازذاشت این بد حجابای خطرناک مشغول باشه!!!!!!
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:23 - 1391/03/22
13
25
مجازات اين شيطان صفتها كمترين اقدامه بايد مجازات بشه تا درس عبرت بشه براي ديگران اخه اين كه منطقي نيست هر كسي هر وقت و هرجا ميلش به هر كاري كشيد اقدام كنه
آرمن
|
UNITED KINGDOM
|
12:28 - 1391/03/22
0
45
اينا اونايي كه از ابروشون گذشتن ميرن شكايت مي كنن. ماشاالله اينقد تجاوز زياده كه من مي ترسم زنم تنها بره بيرون. از فيلمهاي كه مياد بيرون از تجاوز معلومه چه خبره مثل اينكه دوستان خبر ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:42 - 1391/03/23
آرمن جون مگه تو انگلیس هم گشت ارشاد هست!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:30 - 1391/03/22
5
70
رابطه جنسي يكي از اصول لازم وضروري براي انسانها وحيوانات مي باشد"اصل لاتغييردر تمامي عصرها وتماي نسلها مي باشد"
چرا تمام دنيا با مسايل جنسي كنار آمده بجز كشور جمهوري اسلامي ايران .
تا كي بايد شاهد باشيم كه جواني به خاطر نداشتن بضاعت مالي وتشكيل خانواده وارضاء مسايل جنسيش كه حقي است كه خداوند در وجود همه آدمها به وديعه گذاشته اعدام يا به حبس ابد محكوم گردد؟؟
تا كي شاهد اين واقعه تلخ باشيم كه دختري يا مادري مورد آزار جنسي واقع شده وتا آخر عمر با اين مشكل روحي ادامه زندگي دهد.
مقصران اصلي اين سناريو ي تلخ چه كساني هستنند.
به اين تشنگي جنسي چگونه واز چه راهي بايد پاسخ داد.
تكرار ناهنجاري در دراز مدت منجر به هنجار در جامعه مي شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:18 - 1391/03/22
مشکل این آدما بضاعت مالی نیست، خلق حیوانیه
دانیال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:57 - 1391/03/24
آموزش غلط از کودکی بسیار فرق پسر دختر را تا سن بلوغ نمی دانند
در ضمن بسیاری از این متجاوزین نمی دونن که حکم تجاوزشان سنگین است.. فکر می کنن مثل عرق خوری شلاقه

فقظ اطلاع رسانی به مردم و ترساندن حیووان های جامعه راهکار اصلی است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:50 - 1391/03/24
این چه نوع منطقیه ؟ آیا هر فردی که بضاعت مالی نداره باید دست به این کار کثیف بزنه ؟ دختر مردم چه گناهی داره که این ضربه روحی سنگین بهش وارد شده . لطفا وقتی نظر میدیم خودمون رو یک لحظه جای این دختر بیچاره بگذاریم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:46 - 1391/03/25
مرد حسابي خلق حيواني كه جواب حرفهاي تخصصي ايشون نيست. غريزه بايد پاسخ داده بشه
فرهاد نیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:32 - 1391/03/22
7
28
تا زمانی که شرایط ازدواج دائم یا موقت به طور آسان وجود نداشته باشد زمینه این گونه تبه کاری ها وجود خواهد داشت. من موافق اعدام متجاوزان به عنف هستم اما مهم تر از آن ، حل ریشه ای این گونه معضلات است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:44 - 1391/03/22
14
28
الان بعد از سه سال هنوز اعدامش نکردند باید در طی سه ماه اول اغدامش میکردند تا درس عبرتی برای دیگران باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:52 - 1391/03/24
دوست عزیز
با شما کاملا موافقم . اعدام برای این افراد مجازات خیلی کمیه . نباید به این افراد اصلا ترحم کرد .
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:44 - 1391/03/22
2
76
البته چون این اتفاق در بیابان های دور دست اتفاق افتاده نبودن نیروی انتظامی طبیعیه!!!!!..بهتر نیست نیروی محترم انتظامی به جای حضور در خیابان های پر رفت و آمد و مراقبت از آخرت آن ها کمی هم به فکر امنیت دنیای آن ها باشه که مطمئنا مورد رضایت خدا خواهد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:47 - 1391/03/22
7
28
بعد از درج اخباری از این دست ، بینندگان زیادی در خصوص این اخبار نظر می دهند و با قدر تامل در نظرات متوجه می شویم که اکثر آنها با اجرای احکام سنگینی از جمله اعدام بعلت اینکه عامل بازدارنده از جرم نبوده مخالف هستند ، پس چرا مسئولین چاره اندیشی نمی کنند و به جای برخود با مجرم سعی در جلوگیری و پیش گیری از جرائم نیستند آیا آنقدر که هزینه های هنگفت صرف برخورد با مجرمین می شود صرف آسیب شناسی می شود قطعا اینطور نیست . به امید جامعه ای عاری از هرگونه جرم و جنایت .
فرهاد نیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:49 - 1391/03/22
6
14
تا زمانی که شرایط ازدواج دائم یا موقت به طور آسان وجود نداشته باشد زمینه این گونه تبه کاری ها وجود خواهد داشت. من موافق اعدام متجاوزان به عنف هستم اما مهم تر از آن ، حل ریشه ای این گونه معضلات است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:01 - 1391/03/22
4
20
چشم آقایون روشن ....
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:14 - 1391/03/22
3
35
با امیر موافقم. اینهمه مامور پلیس راهنمایی که در روز فقط جریمه می نویسندو اینهمه مامور انتظامی که به لباس مردم گیر می دهند گشت شبانه امنیت ندارند؟ خوب کمی بهشان پول بدهید که انگیزه داشته باشند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
13:27 - 1391/03/22
4
57
نیروی انتظامی کار های مهمتری داره داره به حجاب خانمها در جشنواره کن رسیدگی میکنه...
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:44 - 1391/03/22
18
36
با اعدام موافق نیستم. باید کیفر دیگری براش در نظر گرفت.
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:14 - 1391/03/22
موافقم بايد سوزاندش.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:54 - 1391/03/24
اعدام برای این طور افراد خیلی کمه . باید زجر کش بشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:17 - 1391/03/22
31
32
اين فرد مجرم انسان نيست يك حيوان درنده در نماي انسان است لطفا"دلسوزي احمقانه نكنيد جرمش فقط اعدام است وبس
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:53 - 1391/03/22
با نظرت 100 %موافقم همه . اونهائی که مخالف مجازات اعدام این وحشی هستند بخدا اگه یک شخصی صد تومان از جیبشان بدزده حاضرند دست یارو را بشکنند اونوقت در مورد دیگران خیلی راحت از گذشت و بخشش و عیبی نداره صحبت میکنند ترا بخدا سئوال منو جواب بدین بابا تجسم کنید یک ناوارد از شخصی آدرس بپرسه اونهم بگه از لای شمشادها برو زودتر میرسی بعد عقب سرش کنه و بهش تجاوز کنه لابد فردا یکسری نادان هم میگن عیبی نداره مقصر شهرداریه که شمشادها را کوتاه نمی کنه تا دید داشته باشه ؟ من منکر غرایز جنسی نمی شوم اما هرکسی نتونه ازدواج کنه باید به زن و بچه مردم تجاوز کنه ؟ یا بعضیها میگن مکانهائی برای اینکار تاسیس بشه پس اگه اینجوری کشورهائی که این مکانها دارند نباید از دست مشکلات داشته باشند آیا واقعا" اینطوره تو اتریش بابا از دخترش چند تا بچه داره و مسائل دیگر .بسه این روشنفکری .بخدا بخدا بخدا اگر این حدیث که از معصوم نقل شده 20% اجرا بشه دیگه نه دزدی ، نه تجاوز ، نه طلاق ، نه جنگ و از این دست مسائل نمیبینی آنهم این است که آنچه بر خویش می پسندی بر دیگران نیز بپسند فکر کنید ببینید این حدیث جائیش نقص داره یا حق .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:57 - 1391/03/24
ریشه این نوع افراد باید در جامعه خشکانده شود . باید مجازات سنگین تر از اعدام برای این افراد در نظر گرفته شود . دختر بیچاره به کدامین گناه چنین ضربه روحی سنگینی بهش وارد شده . به نظر من برای متجاوز اعدام کمترین مجازات است .
محمد
|
GERMANY
|
14:24 - 1391/03/22
44
26
خانم دکتر گذشت کن. شاید اون قلب ناپاکی نداشته باشه بخدا. می دونی چرا به مبارزه با نفس میگن جهاد اکبر. مرگ زیاده. اگه مجازاتش رو عوض کنی زندگی خودت هم بهتر خواهد بود, بهت قول میدم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:19 - 1391/03/22
حالا یه جوری نظر دادی انگار خانم دکتر میاد اینجا رو میخونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:05 - 1391/03/23
مجازاتي كه خداوند تعيين كرده حق است و بايد اجرا شود. فقط سوال اينست كه شرايطي كه خداوند تعيين كرده نيز وجود داشته؟ اين جوانان آيا شرايط ازدواج و عهده دار شدن مخارج خانواده را داشته اند. به نظر مقصر اصلي كسان ديگري هستند كه به هيچ وجه به فكر حل مشكل نيستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:10 - 1391/03/22
4
36
مسئولين محترم به خود بيائيد اينهمه تجاوز سرقت كلاه برداري اختلاس دليل دارد كه خود شما هم خوب ميدانيد دليلش چيست در نظام اسلامي با عمر 32 سال نبايد ميزان جرائم اينقدر بالا باشد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:56 - 1391/03/22
15
25
اول اینکه من اون مسعوداولی نیستم.
دوم اینکه اعدام برای کاهش جرم نیست برای احقاق حقه.
سوم حضراتی که میگن اعدام بده اگه خدایی نکرده این مورددرخصوص ناموس خودشون بودبازهم همین حرف رومیزدند؟
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:09 - 1391/03/23
مسعود دوم ساکت
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:03 - 1391/03/22
8
26
متاسفانه تحريكات زياد جنسي در جامعه و از طرفي نبود امكان ازدواج به دليل تورم كمرشكن و بيكاري زياد باعث شده فردي مثل اين جوان طي يك جهش جنسي و تحريك ناگهاني ميل جنسي اش را اينطور ارضا كند،حالا بايد اعدام شود شكي هم نيست كه سزاوار اعدام است اما چرا در كنار مجازات به حق اين جرائم ريشه ها را علاجي نمي كنيم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:13 - 1391/03/22
هرکی تحریک جنسی شد باید تجاوز کنه؟؟؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:23 - 1391/03/22
20
24
به نظر من اون یه بیماره روانیه و هر چقدرم نتونی ازدواج کنی و شرایط نداشته باشی نباید به ناموس مردم تجاوز کنی بنظرم باید اعدام بشه اگه قبلش مشروباته الکلی مصرف نکرده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
00:13 - 1391/03/23
نتیجه اینکه اگر قبلش مشروب خورده بود اول تیرباران بشه بعدش اعدام....
منوچهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:13 - 1391/03/23
امیدوارم روزی برسه که این کشور از افکار امثال تهی مغزی مثل مریم پاک بشه و بجای اعدام و این احکام قرون وسطایی معضلات ریشه یابی شود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:45 - 1391/03/24
آقا منوچهر نميدانم جوان و مجردي يا نه ولي اگه نيستي حتماً يه روزي بودي اون وقت چند بار ازروي شوت تجاوز كردي؟ اگه نكردي ميشه بگي چرا؟ خوب ما هم جوان و مجرد بوديم بضاعت هم نداشتيم و تحمل كرديم و به ناموس مردم چشم نداشتيم من آدم خيلي با تقوايي نيستم وي انسانيت حكم ميكند كه هيچ عملي با كسي مخالف ميلش انجام ندهيم آن عملي كه آينه فرد را كاملاً تباه ميكند. نتيجه اخلاقي: جرم بسيار سنگين غير قابل حمل است و حكم اعدام حقست.
نسرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:01 - 1391/03/24
مریم خانوم
مصرف مشروبات الکلی توجیحی برای تجاوز به زن و بچه مردم نیست . برای این افراد اعدام هم کمه .
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:19 - 1391/03/25
منوچهر احمقانه حرف نزن این حکم خداست پست بودن تورا تا جایی کشانده که در مقابل حکم خدا نی ایستی اگر این قضیه برای خواهرت اتفاق می افتاد باز هم بی غیرت و بی تفاوت بودی کمی انصاف هم چیز خوبی است امثال شماست که تهی مغزند و به قول قرآن کریم لایفقهون(نمی فهمند)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:12 - 1391/03/22
9
10
ببینید برای یه حیوون چقدر از وقت دادگاهها و شعبه های مختلف کشور تلف شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:52 - 1391/03/22
10
15
شیعیان علی باید زمینه ازدواج موقت وحتی دائم را با حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی ایجاد نمایند تا زمینه بروز این گونه تجاوزات به عنف از بین برود.
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:41 - 1391/03/23
موقت یعنی چی؟
مثلا تو به خواهرت اجازه میدی ازدواج موقت داشته باشه ؟
حالا وقتش تموم شد بعدش چی؟ با یکی دیگه؟ عجیبه خیلیا این جمله رو بدون فکر میگن !!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:02 - 1391/03/24
با سارا ی عزیز کاملا موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:46 - 1391/03/25
لابد اجازه میده سارا جان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:06 - 1391/03/26
آره واقعا کی به خواهر یا دخترش اجازه ازدواج موقت میده؟هر کی اجازه میده خودش شروع کننده باشه
عباس فلاح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:59 - 1391/03/22
16
10
اعدام باید گردد
آقا میرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:07 - 1391/03/22
0
12
این حادثه غم انگیز حکایت از عقده های درونی بخشی از جوانان را دارد که در این حادثه تلخ به مرز عصیان و سرکشی رسیده
ضمن تقبیح عمل شنیع این جوان بی خرد خوب است مسئولین در برخورد با قشر جوان و تنگ کردن عرصه بر آنان بیشتر توجه کنند.
چه بسیار جوانانی که زمینه ازدواج ندارند ولی خویشتن دارند بیاییم فکری نو برای جوانانمان بکنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:11 - 1391/03/22
2
9
آقا موبایلتون جا موند پشت شمشادا و بعد باهاتون تماس گرفتن گفتن می خوایم رابطه رو ادامه بدین جواب ندین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:03 - 1391/03/24
اگه با یکی از افراد خانواده شما هم این کار رو کرده بودن باز هم اینقدر بامزگی میکردین ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:07 - 1391/03/26
بهتره اصلاح كنيد آقايون...
نجوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:22 - 1391/03/22
6
16
این همه اعدام کردین آخرش چی شد؟ روزبه روز جرایم بشتر میشه نیروی انتظامی به جای انکه گیر بدین به مانتوی تنگ و کوتاه خانما فکری به حال تجاوز به عنف کنین
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:22 - 1391/03/25
یکی از دلایل تجاوز به عنف بی حجابی رایج در بین برخی از خانم هاست که الحق خوب کاری میکنن جلوش رو میگیرن....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:33 - 1391/03/22
11
10
باسلام لطفاً این پیام را انتشار دهید.
در پاسخ به دوستان عزیز و گرامی(آرش، امیر، رضایی، ناشناس و...) من یکی از پرسنل نیروی انتظامی هستم که حدود 15 سال مشغول به خدمت در این سازمان هستم. نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم و کم و کاستی هایی که در بسیاری از سازمانها و حتی پلیس وجود دارد را کتمان کنم ولی این حرف را به عنوان یک پلیس نمی زنم بلکه به عنوان فردی که در این سالهای متمادی شاهد بسیاری از این گونه حوادث بودم. نمی دونم اون دوستی که میگه پلیس به جای برخورد با آرایش و حجاب زنان و دختران به فکر امنیت باشه. اولا که پلیس گشت های شبانه دارد و دستگیری های متعدد و آمارهای رسمی بیانگر این موضوع است . ثانیاً یاد اون داستانی که پدر و پسری با هم سوار الاغ می شدند و مردم گیر می دادند و می گفتند که حیوان گناه دارد بعد پدر سوار می شد و مردم می گفتند چرا پسر سوارنیست و... پلیس با ارازل و اوباش و نا امن کنندگان جامعه برخورد می کند می گویند چه خبر است؟ جو جامعه را نظامی کردید! با بدحجابی برخورد می کند می گوین چرا با ارازل و اوباش برخورد نمی کنید؟ با موادمخدر برخورد می کنند می گویند چرا با قاتل ها برخورد نمی کنید؟ و....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:52 - 1391/03/24
دست عزيز به شما و همه همكارانتان خسته نباشيد ميگم ولي اين دليلي كه آوردي براي خودت واقعاً مورد قبول است؟ هر كاري به جاي خود ولي آيا ماموران محترم در مسائلي كه پاي جانشان در ميان است هم به همان سرعت مسايل ساده مثل حجاب عكس العمل نشان ميدهند. آيا به نظر شما رفتار ماموران محترم نيروي انتظامي كمي تند نشده(با مردم عادي و مراجعه كنندگان نسبت به زمان دكتر قاليباف) نظرات مردم در اكثر اخبار مرتبط با اين نيروي عزيز مويد چيست؟ بهتر است كمي هم حق را به مردم بدهيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:47 - 1391/03/25
چه حرف مزخرفی.. یعنی مردم میگن چرا با ارازل و متجاوز گران برخورد میشه.؟ جل الخالق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:08 - 1391/03/26
به نظر خودتون اولويت با كدومه ؟ براساس اولويتها عمل كردين؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:55 - 1391/03/22
3
7
بحران اقتصادي=بحران اجتماعي=بحران اخلاقي
kader
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:33 - 1391/03/22
2
2
چی گفتی مریم یه بار خودت بخوان ...
kamran
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:29 - 1391/03/23
10
15
بابا مگه این آدم جون کسی رو گرفته که می خوان اعدامش کنن.بفرستنش تبعید یا کار سخت تو معدن برای 5 سال.اعدام چرا؟این حضراتی هم که این جمله کلیشه ای رو به کار می برن که اگه با ناموس شما این کار می شد...یه لحظه هم فکر کنن خونواده اون مرد هستند حالا نگیم خود اون مرد.اون موقع بازم اینقدر راحت از اعدام حرف میزدند؟من فکر می کنم اینا همونایی هستند که 5 صبح میرن تا اعدام یه آدم از جنس خودشون رو ببینن و کف و سوت بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:54 - 1391/03/24
من به شخصه اگه برادر خودم هم مرتكب اين عمل بشه حكم اعدام رو حق ميدونم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:19 - 1391/03/24
آقای کامران عزیز
جمله کلیشه ای رو براتون تکرار می کنم . اگه برای خواهر یا زن ( یا هر عضو خانواده ) شما این اتفاق افتاده بود باز هم جرات داشتین این حرف ها رو بزنین ؟ من مطمئن هستم که اون موقع خودتون این کثافت رو می کشتین .
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:44 - 1391/03/23
15
8
خانم مریم اگر فرضا"متجاوز مست هم بوده باشد دلیلی بر برائتش نیست که عذر بد تر از گناه است . واقعا" عملی غیر انسانی مرتکب شده که اگر منصفانه قضاوت کنیم جزایش جز اعدام نمیتواند باشد . امیدوارم هم وضع جامعه اصلاح شود و روزی ما ایرانیان هم کمی به عقبه و تمدنمان پایبند شویم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:14 - 1391/03/23
0
16
به نظر من پایین آمدن سطح فرهنگ و جنبه عده ای درجامعه می تواند یکی از دلایل این امر باشد‏!‏
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:22 - 1391/03/23
0
9
به نظر من پایین آمدن سطح فرهنگ و جنبه عده ای درجامعه می تواند یکی از دلایل این امر باشد‏!‏
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:24 - 1391/03/23
9
11
چرا نیروی انتظامی به کارهای دنیوی ما رسیدگی نمیکند و کارهای اخروی و عاقبت ما را به خودمون واگذار نمیکند....
من با اعدام اونم در ملا عام که 100 بچه دارن نگاه میکنن مخالفم این کار ها رو تو همون زندان هم میشه انجام داد
ايراني مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1391/03/23
3
14
اين كشور با تمدن !! اسلامي !! جامعه شناس نداره !!؟؟ روانشناس نداره !!؟؟ روحاني آگاه و اهل درد نداره!!؟؟ آخه تا كي بايد شاهد اين تجاوزها و اعدامها باشيم ؟؟ هم تجاوز زشت است و هم اعدام بد ، يعني هيچ راهي براي درمان اين درد بزرگ كه همه دنيا حتي آفريقاييها هم حلش كردند نيست ؟؟ مسلما در گناه بزرگ تجاوز و هم اعدام يك جوان، مسئولين امر كوچك و بزرگ سهم دارند بسيار بيشتر از مرتكبين اين عمل . لطفا خواهشا يه كمي بجنبيد كه ديگر آبرويي براي اين كشور بزرگ و تاريخي و مسلمان نمانده است!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:21 - 1391/03/24
اعدام برای این افراد لازم است .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:13 - 1391/03/27
ما مردم چه کردیم؟ مسئولین هم از جنس مردم هستند. همش باید چوب بالاسر داشته باشیم؟
منوچهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:09 - 1391/03/23
16
10
اعدام اثرگذارباشد یانباشدباید اجرا شود.
دنبل چرکی باید جراحی شود دندان کرمو اگرقابل اصلاح نباشد باید کنده شود.
سرطان جراحی می شود اگرچه خوب شدن آن صددرصد نباشد.
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:20 - 1391/03/23
5
8
خانم مریم مست بودن متجاوز نمیتونه دلیلی بر برائتش باشه که عذر بدتر از گناهه. کاش ما ایرانیها قبل از اقدام به چنین اعمالی کمی به عقبه و تمدن کهن مان فکر کنیم!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:59 - 1391/03/23
1
5
این انکار جرم روهم وکیلا یاد میدنبرا پول هر جنایتی رو انجام میدن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:22 - 1391/03/24
از طرفی میتونه این ترفند رو از دوست هاش تو ی زندان یاد گرفته باشه . این جور افراد کمترین مجازات براشون اعدامه
ناشناس
|
CZECH REPUBLIC
|
14:09 - 1391/03/23
23
32
باید بگم که مشکل اصلی بی حجابی خانها یا مردای بی ناموسی هستد که دختر یا زناشون بدون حجاب وارد خیابون میشن اگه می خوان مجازات اعدام باشه باید برای این زنها هم مجازات در نظر گرفت مثل افقانستان که اونا رو اعدام می کنن تا ریشه اصلی خوشکونده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:25 - 1391/03/24
حالا چون این اتفاق برای خانواده شما نیفتاده خیلی راحت میتونین سفسطه کنین .
ali
| CZECH REPUBLIC |
16:02 - 1391/03/25
من حرف شما رو قبول دارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:10 - 1391/03/26
استاد خودت ميگي افغانستان در كشورهاي پيشرفته چطوري عمل ميكنن..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:11 - 1391/03/23
6
15
برادران کامنت گذار جو گیری نشید عدالت و حق دو سوداره . بله این دختر بد جوری اسیب دیده و به ناموسش تعرض شده حقش هم اشد مجازاته . اما مساله اینه که تاثیری نداره . چون اگر داشت این همه متجاوز به عنف اعدام میشن . چرا کسی عبرت نمی گیره . مساله تجاوز و هوس و پیروی از شهوت برای عده ای جنون انیه پس باید در کنار این اعدامها یه فکر دیگری کرد . این همه سیمای دولیت صبحتا شب پیام اخلاقی میده دریغ از یک ذره عمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس فضا را باز کنید از روانشناسان کارشناسان بخاید بیان تلویزیونر تابوهای الکی خودساخته و قدرت ساخته به بهانه مصلحت را رها کنید تا با یک کار فرهنگی ریشه بدون تباو و اساسی کم کم ریشه مشکلات حل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:28 - 1391/03/24
با این کار ها این افراد درست بشو نیستن . این افراد خیلی خبیث اند و با آزار و اذیت مردم لذت میبرند . چاره اینها اینه که اعدام بشن و ریشه شون خشکانده بشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:38 - 1391/03/23
26
9
چرا در این مدت اعدام نشده مگر فرموده خداوند در قران نیست که می فرمایداگر افرادی که خطا میکنند از هر نوع جرم که باشد باید مجازات شوند که اگر مجازات نگرددفساد تمام اجتماع را خواهد گرفت؟ وهمین کوتاهی در مجازات وبتاخیر انداختنها سبب زیاد شدن جرایمی این چنینی ودیگر جرمها خواهد شد.
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:59 - 1391/03/23
2
5
وقتی که رسانه ما و دادگاه ما اجازه افشای حقایق را ندارد و با اسامی سکرت که همه بهتر از رسانه ها این افراد را می شناسند و با همه این تفاصیر باز هم مردم را کاملا احمق تصور می کنند ( م ر - الف ج - م ت) که خدایی نکرده آبروی آقا دزده نره میشه همین که می بینی ولی کشورهای ملخ خور که ما اصلا قبولشون نداریم میگه دست دزد رو از بیخ قطع کن تا ............. سرویس بشه ولی ما دنبال تک ماده شرعی برای هر موضوعی هستیم .
بس دیگه
معمار احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:54 - 1391/03/23
22
6
قانون مشكل داره ولي باعث نميشه يه اشخاصي مثل اين حالا چه مرد و چه زن حرمت جامعه رو بشكنن.دوستاني هم كه مخالف اعدام اين مرد هستن شب وقتي خواستن بخوابن به اين مسئله بيشتر فكر كنن.اعدام كمترين مجازاته.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:18 - 1391/03/23
18
12
سه سال زمان زیادی ست برای این جرم . به خاطر ارامش دل قربانی هم باید هرچه زودتر تکلیفش روشن میکردند.
کسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:43 - 1391/03/24
11
15
به نظر من هم ریشه یابی مهم تره. اصلا چرا عده ای کاسه داغ تر از آش شده اند ؟ گویا جای آن دختر بوده اند!!!

شاید آن دختر هم راضی به اعدام فرد متجاوز نباشد آنگاه دیدن چهره این اشخاصی که گریبان می درانند دیدنی است. به نظر من نظر دختر هم شرط است. ولی واقعا حکم اعدام برای انسانی که یک لحظه وسوسه و تسلیم شیطان شده غیر منطقی و غیر دینی است.
در دین راه توبه باز است نباید بخاطر تنها یک ثانیه از دست دادن تعادل روحی بعلت مشکلات جنسیتی یک فرد را به قهقرای مرگ فرستاد. اگر این عمل برنامه ریزی شده بود آنگاه شاید حکم اعدام با بررسی دقیق تر و چند جانبه جرم منطقی تر بود.

بگذارید زحمت عده ای فحاش و بدون فکر را که عادت ندارند مسائل را حل کنند و فقط عقده گشایی می کنند کم کنم و بگویم اگر آن دختر خواهرم بود هم باز همین نظر را داشتم!!!
پاسخ ها
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:14 - 1391/03/24
شما كه مي گيد در دين راه توبه باز است يادتان باشد در دين زماني كه حق الناس باشد ديگه توبه پذيرفته نيست مگه اينكه رضايت فرد حاصل بشه
من با اعدام موافق نيستم اما وقتي خودمو جاي اون دختر مي ذارم احساس بدي بهم دست مي ده
بنظرتون اگه كسي با خواهر همون فرد خاطي اينكارو مي كرد اون چه تصميمي مي گرفت ؟ اعدام؟ بخشش؟ ؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:25 - 1391/03/25
اگه خودت هم مورد تجاوز قرار میگرفتی چی؟ بازهم همین نظر و داشتی؟ فکر میکنی چون مردی کسی بهت تجاوز نمیکنه باید برای زنها هم نسخ بپیچی و وکیل مدافع متجاوز بشی؟ درسته که در دین راه توبه بازه ولی توبه یعنی جبران خسارت و تعهد انسان به خدا که دیگه این خلاف انجام نشه میتونی بری رسالات و قرآن رو بررسی کنی. اگر مردمی که ادعا مسلمانی میکنند واقعا تقوی داشتند و خداوند را در هر لحظه حاضر میدیدند این جرایم اتفاق نمی افتاد. اصلا ما مسلمون شدیم که خلاف نکنیم. حالا فکر میکنی کسی که در میدان آزادی با آن شلوغی و ازدحام به یکه دختر تجاوز میکنه قابل بخششه؟ این آدم میتونه جبران خسارت روحی و جسمی این دخترو بکنه؟ اصلا این فرد خدا و پیغمبر حالیشه؟ اینجا مدعی العموم هم لحاظ میشه یعنی تو این مملکت اگه از یکی آدرس بپرسی باید بهت تجاوز کنند؟!!! فکر میکنی باید وجب به وجب این شهر پلیس وایسته با چوب بزنه تو سرمون که درست زندگی کنیم؟
چرا انقدر کوته فکری برادر. چرا؟ برای وسوسه نشدن فقط تقوی لازمه نه پلیس و نه زور و اعدام به امید روزی که ما مردم خودمون، فرد به فرد مسلمون واقعی باشیم برای حقوق یکدیگر برای رضای خدا احترام قائل باشیم. و مسولین هم به اوضاع اقتصادی و فرهنگی مردم رسیدگی کنند
كاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:24 - 1391/03/24
1
2
كار زشتي كرده اما اعدام به اينگونه خشونتها خاتمه نميدهد بايد ريشه يابي شود فكر نكنيد آن جوان،ديوانه و جاني بوده است فقط محدوديت و تحريك باعث اين انفجار شده است.متاسفم براي همه مسئولين فرهنگي و اقتصادي
محمدرضا حکاکيان
|
UNITED KINGDOM
|
10:20 - 1391/03/24
1
4
از هموطنان عزيز دعوت مي شود در مراسم زيباي اعدام حضور بهم رسانند بچه هاي خردسال فراموش نشوند همچنين محلي بصورت VIP جهت ديدن بهتر منظره فراهم خواهد شد.... واقعا متاسفم اين جرم خيلي زشت است ولي عوامل مولد آن چيست و آيا اعدام راهي براي جلوگيري از تکرار اين اتفاق خواهد بود ؟ آيا واقعا اعدام اين جوان نادان صحيح است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:30 - 1391/03/24
1
4
1- من هم با مجازات اعدام مخصوصاً در ملأ عام که به احتمال زیاد بچه های کم سن و سال هم مشاهده اش می کنند به شدت مخالفم.
2- کار این جوان را به هیچ وجه تأیید نمی کنم اما فکر می کنم در این ماجرا هم دختر و هم پسر هر دو قربانی سیاست های نادرست مسئولین شده اند.
3- به نظر من غریزه ی جنسی مانند آب پشت یک سد می ماند، اگر روزنه و یا منفذی برای خروج تدریجی آب آن ایجاد نشود بالاخره پس از مدتی یا آب از روی سد سرریز می کند و یا فشار ناشی از تجمع آب، سد را می شکند، دقیقاً همین اتفاقی که برای این جوان بیچاره افتاده است.
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:34 - 1391/03/24
4
1
برای این جور آدما اعدام کمه. باید زجرکش بشه.
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:44 - 1391/03/24
1
3
شما ها که از بد حجابی طرفداری می کنید اینم نتیجه اش . اگر حجب و حیا تو جامعه رعایت بشه کسی از این علط ها نمی کنه . وقتی خانمی با وضع تحریک کننده توی جامعه حاضر می شه نگاه های الوده و حرام رو به خودش جذب می کنه و این مقدمه این کارهای شنیع و زشته . درضمن اعدام مجازات کمیه و انشاالله مجازات اخروی هم درانتظار ایشان هست. اگر خدا بخواهد دراین دنیا هم این بلا به سر ناوموس خودش در میاد
PARSA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:49 - 1391/03/24
2
3
من ميگم چرا شما خودتون رو مي ذاريدجاي خانواده دختر؟ يا جاي اون دختره؟
خداي نكرده فكر كنيد دادش خودتون به خاطر مشكلات مالي و عدم امكان ازدواج يه لحظه شيطون گولش زده بود و....
حاضر بوديد به خاطر همين يه لحظه اعدامش كنن.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:49 - 1391/03/24
1
2
بیست و چند سال پیش هاشمی گفت ازدواج موقت را راه بیاندازید. واقعاً که خیلی می فهمد. اگر در غرب این مشکلات نیست بخاطر این است که راهکار آن وجود دارد، هر چند که مشروع نیست. اما ما که راه مشروعش را داریم چرا در برابر آن مقاومت می کنیم... نمی دانم!
زرتشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:30 - 1391/03/24
6
7
اساتيد، علما و فضلاي محترم. كدومتون مثل بچه ادم كار هايي رو كه به اسم آش پيش كشي رو ميخورن انجام دادين گردن گرفتين و جرمش رو هم كشيدين كه اومدين واسه ديگرون نظر ميدين . يه چيزي بگين كه تحت هيچ شرايطي شامل خودتون تا حالا و نشده باشه .
چرا؟
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:49 - 1391/03/24
1
1
اين ميدان ازادي جاي وحشتناكي هست؟ يك مشت آدم عجيب و غربي و وحشي و عقده اي در آنجا شب و روز زندگي ميكنن. خودم بارها ترمينال ازادي نصف شب رفتم و برگشتم. يكبار عده اي ميخواسنتند بريزند شكمم را با چاقو سفره كنند همينجوري بيخودي. من سريع از دستشان فرار كردم !
به نظرم اين فرد بايد اعدام بشه. حيوانهاي زيادي در ميدان آزادي پاتوق كردند. شما خودتون اگر جرات دشاتيد چندبار نصف شب يك دور پياده آنجا راه برويد، اگر سالم بودين يك جايزه به شما ميدهم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:41 - 1391/03/24
2
1
باید حکم شرعی در موردش به اجرا در آید
man
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:59 - 1391/03/24
2
1
این دیگه اعدام حقشه خواهشا با توجیهات روانشناسانه و روشنفکرانه، بیمار روانی یا هر چیزه دیگه ای بهش نچسپونیم که بیگناه نشونش بدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:03 - 1391/03/25
0
0
به نظر من بايد چنين افرادي قبل از اعدام شدن تحت روانكاوي و ريشه يابي روحي رواني قرار گيرند تا ببينند چه عوامل روحي رواني باعث اين كار مي شود
mashan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:21 - 1391/03/25
1
1
آقاي مترقي تو كه اعدام را بد ميداني بايد بفهمي كه اول كيفر جرم بعد ريشه يابي ريشه يابي بايد بشود و متخلف بايد به سزاي عملش برد. اينجا غرب نيست اگر .......... برو به لس آنجلس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:55 - 1391/03/25
14
4
اگر 50 قاضی متفقا رای به اعدام متجاوز نداده باشند باهمان درصد رای منفی قضات باید به قوه قضائیه رای منفی داد.
اردلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:23 - 1391/03/25
1
2
حرفم با اونايكه دم از اعدام ميزنن.و ژست ادم مومنارو ميگيرن...اسلام يعني رحم ومروت .بخشندگي وبزرگي نه قتل وعام بگير وببند وسركوب اون جوان اشتباه سنگيني كرده ولي مجازتش خيلي خيلي سنگين تره نبايستي اشتباه اونو بااشتباه خودمون جواب بديم
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:09 - 1391/03/25
1
2
مجازات باید متناسب با جرم باشد،قصاص نفس موقعی است که قتلی صورت گرفته باشد حکم اعدام برای مجرم این حادثه خیلی سنگین و نامتعارف است عادلانه این بود که برای جلوگیری از بیم تجری این جرم یکصد ضربه شلاق با کابل در ملا ء عام زده شود + 10 سال زندان و برای رفع آثار روحی و روانی زیانبار وارد شده به خانم دکتر آینده هم راهی جز جلسات روان درمانی زیر نظر روان پزشک وجود ندارد چرا که بالاخره باید پذیرفت که این ماجرا چه بالا برویم و چه پایین برویم اتفاق افتاده و برخورد با آن باید با عقل و منطق باشد نه احساسات که البته ما ایرانیها در دنیا به احساساتی بودن معرو فیم
زاگرس نشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:03 - 1391/03/25
0
0
کسایی که مرتکب همچین جرایمی شدند قبل از این جرمهای دیگه ای هم مرتکب شده اند و این اولین باری نبود که مرتکب جنایت شده اند.منظورم اینه که زمینشو داشته و ترس و قبح کار براش کم رنگ شده بود.واقعا حیف خاک ایران که همچین کسایی روش رته برن و قدم بزنن.حقش بود...
poroshat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:33 - 1391/03/25
2
2
من دانشجوی رشته ی پزشکی هسم. توی یک شهرستان که از نظر همه رتبه اول اخلاق رو همیشه از آن خودش کرده درس می خونم. ساکن خوابگاه هم هسم. فقط یک شب حدودای ساعت 8 شب که قصد بازگشت داشتم به همراه دوسام ب خوابگاه، 2 نفر مزاحم ما شدند تا جایی که خودشون کار را به فحاشی و کتک کاری کشاندند، فک نمی کنم ازدواج راه حل مناسبی برای یک بیمار روانی باشه. این ک یک فرد ن2نه جلوی غرایز حیوانیشو بگیره با ازدواج و صیغه حل نمیشه. شما منو یاد احمق هایی می اندازید که بلافاصله بعد از دیدن مشکلات یک زوج جوان پیشنهاد به بچه دار شدن می دهند. علاوه بر این، بهتر نیست پلیس ب جای حضور در جای جای زندگی خصوصی مردم مثل خانه ها برای جمع کردن ماهواره ها و گشت های ارشاد، امنیت را برقرار کند؟ دخترای همسن و سال من ک ظاهر خیلی ساده ای هم داشته اند، بارها توسط گشت ارشاد، ارشاد شده اند. اما آن شب خبری از ارشاد این جوانان نبود. علاوه بر این، اگر تربیت درست در مدارس ما صورت می گرفت شیوه برخورد جنس مخالف با مخالف متفاوت بود. در بینمان دانشجوهایی داریم ک حتی نمی توانند با یک دختر درست صحبت کنند. مشکل اصلی ما آموزش و تربیت است. شیوه ی تربیتی اگر درست باشد، ب شکل عقده جنسی بروز نمیکند.
خودمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:49 - 1391/03/25
0
0
دوستان عزیز چرا عادت کردیم دنبال مقصر باشیم.چرا تیم فوتبال موفق نمیشه هزار نفر میشه مقصر.کی میگه کار فرهنگی انجام نمیشه.کی میگه کار ریشه ای انجام نمیشه.این اتفاق یه خوی حیوانی از انسانی است که کاملا اختیار داشته. این شخص میدونسته این کار گناهه مثل دروغ.چرا نیروی انتظامی مقصره مگه اون پدری که تو خونش به دخترش تجاوز کرد باید نیروی انتظامی توی خونش باشه تا جلوشو بگیره.ما خودمان باید باور کنیم کا انسانیم و اختیار داریم حتی اگر دین نداشته باشیم.اینا شعار نیست.ما باید یاد بگیرم دنبال مقصر نباشیم خودمان خودمان را اصلاح کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:29 - 1391/03/25
5
1
بايد در ملا عام اعدامش كنن تا درسي بشه براي ديگر هوسبازها
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:23 - 1391/03/26
1
4
اعدامش نكنيد...........
hosin
|
CZECH REPUBLIC
|
13:49 - 1391/03/26
0
13
یکی نمی دونه این عروسکای هوشمند چینی کی میاد بازار راحل مشکل فقط همینه
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:17 - 1391/03/26
0
2
تا وقتی مشکلات ریشه ای از جمله اشتغال جوانان و ازدواج و ... حل نشه. از این تجاوزا زیاد میبینیم و میشنویم. مسئولان خواب تشریف دارند.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:46 - 1391/03/26
0
2
به قول پدرم میگفت طالقانی گفته هر مسجدی یه دستشویی می خواد هر شهری هم یه جایی برای تخلیه جوونا
خوب دیگه آثار عمل نکردن به این نصیحت پدرانه طالقانی همینه
اووووووووووووووو تازه یکیشه که رسانه ای شده ببین چقدر دیگه اتفاق می افته که ما خبر نداریم
آقا فرهنگ سازی بهترین راهه این اعدام و گشت ارشاد و ... همه قرض ایبو بروفن هست و وسلام
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:06 - 1391/03/27
1
2
فرارو ترا خدا نظرم را حذف نكن پيشنهاد ميكنم در كنار نيروي انتظامي از بسيج هم استفاده شود و اين ذخيره انفلاب همه جا ميتواند مفيد فايده باشد و واقعيتي است كه نيرو هاي پليس كفاف نميكنند .
مينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:20 - 1391/03/27
7
2
آقا اين توجيه رو نكنين كه عدم استطاعت مالي و مشكلات به يه جوون فشار مياره! مسخره ست. مگه حيوونيم كه نتونيم خودمون رو كنترل كنيم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:42 - 1391/03/27
0
2
به نظر من اکثر دوستان با اعدام همچون افرادی موافق هستند ولی این راه حل درمان نیست باید فکری کرد تا همه جامعه رو به اصلاح کشاند اگر دارد اعضای بدن میگندد باید اول سعی کرد اعضای سالم رو حفظ کرد ولی عضو گندیده باید قطع شود.
ناشناس
|
CZECH REPUBLIC
|
15:05 - 1391/03/27
1
0
او ابتدا جرمش را قبول كرد اما وقتي در شعبه 72 دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه رفت جرمش را انكار كرد. او به اعدام محكوم ولي راي صادره نقض شد و وي اين بار در شعبه 77 از خودش دفاع كرد. اين بار نيز هيات قضات به گناهكاري او راي دادند و باز هم ديوانعالي كشور حكم اعدام را نپذيرفت تا اينكه هيات عمومي ديوانعالي كشور تشكيل جلسه داد و متهم با نظر قضات دیوانعالی کشور به اعدام محكوم شد.
در این پرونده دلایلی که نشان دهد متهم مرتکب تجاوز به عنف شده است وجود نداشت اما به دلیل تعصب های مذهبی قضات دادگاه این فرد محکوم به اعدام شد.
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:55 - 1391/03/28
0
1
همه از این اوضاعی که پیش آمده نگرانیم.آمار ازدواج پایین آمده و آمار طلاق بالا رفته.خیلی از حادثه های تجاوز به دخترهای بی گناه به گوش ما نمیرسه.این طور پسرا را باید 1000 بار اعدام کرد تا درس عبرت باشه.اما مسولین هم بی تقصیر نیستند!خود من که الان 26 سال دارم تمام عمرم را در س خواندم و فکر ازدواج برام یک افسانه شده! چرا نتوانم ازدواج کنم؟چرا کسی به فکر حل مشکلات گرانی و بیکاری نیست؟چرا به فکر جوانها نیستند؟چرا همه بیکاریم؟چه گناهی داریم؟آیا گناه کردیم تحصیل کرده شدیم؟آیا ما سهمی از زندگی ندازیم؟آیا این کشور مال ما نیست؟و هزاران آیاهای دیگر...
باید این مشکلات تجاوز ریشه یابی شود و گرنه چند سال دیگر این مصیبت ها عادی تلقی خواهد شد! من شخصا نگران این روند جامعه هستم.به فکر جوانها نیستند.طرف دکترا داره بیکاره!این یعنی بدتر از اون دختر تجاوز دیده است اما صداش در نمیاد تا حداقل ابروش نره! وا مصیبتا!
اون جوان حرام زاده باید هرچه سریعتر اعدام بشه تا نفس نجسش هوا را آلوده نکنه!
ولی ای کاش این حادثه تکرار نشود!!!!
با شنیدن این حادثه جیگر همه ما کباب شده.از خود آقامون حضرت مهدی میخواهیم تا ما را دریابند و به دادمان برسند!فقط او میتواند دادخواه ما مظلومان باشد!
خدایا به داد جوانهای بی گناه برس.
و دیگر هیچ!!!!!!!!!!!!!
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:06 - 1391/03/28
1
1
همه از این اوضاعی که پیش آمده نگرانیم.آمار ازدواج پایین آمده و آمار طلاق بالا رفته.خیلی از حادثه های تجاوز به دخترهای بی گناه به گوش ما نمیرسه.این طور پسرا را باید 1000 بار اعدام کرد تا درس عبرت باشه.اما مسولین هم بی تقصیر نیستند!خود من که الان 26 سال دارم تمام عمرم را در س خواندم و فکر ازدواج برام یک افسانه شده! چرا نتوانم ازدواج کنم؟چرا کسی به فکر حل مشکلات گرانی و بیکاری نیست؟چرا به فکر جوانها نیستند؟چرا همه بیکاریم؟چه گناهی داریم؟آیا گناه کردیم تحصیل کرده شدیم؟آیا ما سهمی از زندگی ندازیم؟آیا این کشور مال ما نیست؟و هزاران آیاهای دیگر...
باید این مشکلات تجاوز ریشه یابی شود و گرنه چند سال دیگر این مصیبت ها عادی تلقی خواهد شد! من شخصا نگران این روند جامعه هستم.به فکر جوانها نیستند.طرف دکترا داره بیکاره!این یعنی بدتر از اون دختر تجاوز دیده است اما صداش در نمیاد تا حداقل ابروش نره! وا مصیبتا!
اون جوان حرام زاده باید هرچه سریعتر اعدام بشه تا نفس نجسش هوا را آلوده نکنه!
ولی ای کاش این حادثه تکرار نشود!!!!
با شنیدن این حادثه جیگر همه ما کباب شده.از خود آقامون حضرت مهدی میخواهیم تا ما را دریابند و به دادمان برسند!فقط او میتواند دادخواه ما مظلومان باشد!
خدایا به داد جوانهای بی گناه برس.
و دیگر هیچ!!!!!!!!!!!!!
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:06 - 1391/03/28
4
1
همه از این اوضاعی که پیش آمده نگرانیم.آمار ازدواج پایین آمده و آمار طلاق بالا رفته.خیلی از حادثه های تجاوز به دخترهای بی گناه به گوش ما نمیرسه.این طور پسرا را باید 1000 بار اعدام کرد تا درس عبرت باشه.اما مسولین هم بی تقصیر نیستند!خود من که الان 26 سال دارم تمام عمرم را در س خواندم و فکر ازدواج برام یک افسانه شده! چرا نتوانم ازدواج کنم؟چرا کسی به فکر حل مشکلات گرانی و بیکاری نیست؟چرا به فکر جوانها نیستند؟چرا همه بیکاریم؟چه گناهی داریم؟آیا گناه کردیم تحصیل کرده شدیم؟آیا ما سهمی از زندگی ندازیم؟آیا این کشور مال ما نیست؟و هزاران آیاهای دیگر...
باید این مشکلات تجاوز ریشه یابی شود و گرنه چند سال دیگر این مصیبت ها عادی تلقی خواهد شد! من شخصا نگران این روند جامعه هستم.به فکر جوانها نیستند.طرف دکترا داره بیکاره!این یعنی بدتر از اون دختر تجاوز دیده است اما صداش در نمیاد تا حداقل ابروش نره! وا مصیبتا!
اون جوان حرام زاده باید هرچه سریعتر اعدام بشه تا نفس نجسش هوا را آلوده نکنه!
ولی ای کاش این حادثه تکرار نشود!!!!
با شنیدن این حادثه جیگر همه ما کباب شده.از خود آقامون حضرت مهدی میخواهیم تا ما را دریابند و به دادمان برسند!فقط او میتواند دادخواه ما مظلومان باشد!
خدایا به داد جوانهای بی گناه برس.
و دیگر هیچ!!!!!!!!!!!!!
salar_
|
UNITED KINGDOM
|
09:02 - 1391/03/29
3
1
هر ميلي كه خداونددروجودانسان قرار داده داراي راه هاي مشروع و طبيعي جهت ارضا شدن هم هست.اما اين انسان هاي بي خرد هستند كه بجاي استفاده مشروع و معقول از ميل جنسي خودشونو ديگران روبدبخت ميكنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:37 - 1391/04/12
3
1
اعدامش کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر بحث ترین
پربیننده ترین ها
چند رسانه‌ای
تاریخ
نیازمندیها
آژانس مسافرتی بهنود گشت
برگزارکننده تخصصی‌ترین تورهای امارات و استانبول. پروازهای روزانه چارتری. تورهای لحظه آخری بهنود گشت 87710-021 www.behnoudgasht.ir
ترجمه مقاله
ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی ترجمه متن، مقاله و کتاب. سفارش آنلاین.
دارالترجمه
ترجمه رسمی مدارک مهاجرت، مناقصات بین المللی، ترجمه فوری با تایید دادگستری و خارجه.
تور استانبول
آژانس مسافرتی تفریحات مجری مستقیم تورهای ارزان قیمت ترکیه. استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش‌آداسی. پیکاپ‌ویزا. www.safarturkey.com 021-88505454.
کتاب
نهج البلاغه، مترجم: غلامحسن الهی، ترجمه‌ای متفاوت و روان با نکته‌های برگزیده. 09121851903