bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱

فرمانده سپاه ولی امر: خاتمی باید توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱

 فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.

سردار ابراهیم جباری ‌شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهادت امام هادی النقی (ع) که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قزوین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر در طول تاریخ چند بار توسط دشمن تسخیر شد که از آن جمله در سال‌های 1857 و 1320 است که بار اول با از دست دادن هرات و بار دوم نیز با واگذاری امتیاز به انگلیسی‌ها باز پس گرفته شد.
 
وی افزود: خفت و خواری پادشاهان قاجار و دیگر حکام بی‌کفایت سبب شد تا به اندازه جغرافیای کنونی کشور، خاک کشورمان بی‌هیچ مقاومتی و در قالب قراردادهای ننگین به دشمن واگذار شود.
 
فرمانده سپاه ولی امر عنوان کرد: اما در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند که حتی سانتی‌متری از خاک کشور به چنگ دشمن بیفتد و خرمشهر را به نقطه عطفی برای انقلاب و تاریخ کشور تبدیل کردند.
 
 فتح خرمشهر نقطه عطف انقلاب است
 جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس با سن کمشان از عزت، شرف، تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و افتخارآفرین شدند تا امروز خط بطلانی بر تمام بی‌لیاقتی گذشتگان بکشند و این افتخار و پیروزی‌ها نیز به برکت قرآن و اهل بیت حاصل شد.
 
وی تصریح کرد: خرمشهر در دوران دفاع مقدس شاهد تولد نسلی بود که در دامان امام راحل و پدران ولایت‌مدار تربیت شدند.
 
مقاومت خرمشهر مهم‌تر از فتح خرمشهر است
 جباری خاطرنشان کرد: در دل دفاع خرمشهر دو دفاع نهفته است، یکی دفاع سی و چند روزه جهان‌آرا و همرزمانش در ابتدای تهاجم بعثی‌ها و دیگری فتح خرمشهر است.
 
وی ادامه داد: حماسه اولی که مقاومت با تجهیزات زیر صفر در مقابل همه دنیا بود، بسیار مهم‌تر از سوم خرداد است زیرا امروز هرچه داریم، از مقاومت 33 روزه حزب‌الله لبنان و غزه گرفته تا موفقیت‌های داخلی را مدیون همان مقاومت سی و چند روزه خرمشهر هستیم که سرنوشت جنگ را تغییر داد.
 
جباری یادآور شد: باید در راه شهدا گام برداشت و جزو رویش‌های انقلاب بود، نه جزو ریزش‌ها و مردودین.
 
وی با اشاره به شرایط کنونی کشورمان در جوامع بین‌المللی بیان کرد: راه عظیمی پیش روی انقلاب است و جلسات و کنفرانس‌ها و 5 + 1ها برای این است که نگذارند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و جایگاه اصلی خود را در جهان کسب کند.
 
 غربی‌ها چاره‌ای جز قبول شرایط ایران ندارند
 جباری با بیان اینکه استقامت عامل پیشرفت جمهوری اسلامی است، یادآور شد: ما با استقامت و مقاومت به این مرحله رسیده‌ایم و غربی‌ها نیز چاره‌ای جز قبول شرایط جمهوری اسلامی ایران ندارند.
 
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه دفاع مقدس باید محور فعالیت‌های هنرمندان، نویسندگان، شاعران و ... قرار بگیرد، تأکید کرد: باید رشادت‌هایی را که در دفاع مقدس خلق شده است، ترسیم، انتقال و انعکاس داد و برای تبیین این مهم همت ویژه‌ای به خرج داد.
 
وی ادامه داد: یادواره شهدا قیمتی است ولی کافی نیست و همه هنرمندان در همه زمینه‌ها باید پیرامون دفاع مقدس به میدان بیایند.
 
جباری اظهار کرد: اگر روح مقاومت سست شود، به روح استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی این کشور جفا کرده‌ایم و این فضای ارزشمند دفاع مقدس برای تربیت فرزندانی انقلابی و مؤمن لازم و ضروری است.
 
‌وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس،‌اذعان کرد: مقام معظم رهبری از فعالیت‌های انجام شده در زمینه دفاع مقدس خوشنود است ولی راضی نیست.
 
فرمانده سپاه ولی امر افزود: قهرمانان شعر و داستان‌های امروز باید به جای رستم و سهراب، شهدای نوجوانی باشند که امروز عکسشان به این مجالس صفا می‌دهد.
 
جباری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر باید انسان‌هایی مقاوم، مقتدر و با ایمان باشیم و راه‌های نفوذ شیطان بر دل‌ها را مسدود کنیم.
 
وی تأکید کرد: هر پیروزی که نصیب انقلاب اسلامی شده است، از خداست و امروز نیز تنها با اخلاص، ایمان و تقوا می‌توان جامعه و کشور را به رشد و بالندگی رساند.
 
انقلاب در نبود ارزش‌های الهی و قرآنی نابود می‌شود
جباری تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از جامعه رخت بربندد، انقلاب نیز نابود می‌شود زیرا انقلاب ما انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی است.
 
وی دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را از عوامل برتری شهدا برشمرد و عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در مسیر شهدا گام بردارند باید این دو ویژگی ایمان به خدا و بصیرت را همواره حفظ کنند.
 
جباری مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک یک رزمنده را مقاومت و ایمان به خدا دانسته و بیان کرد: خداوند منشاء قدرت است و ایمان به منبع و منشاء قدرت به انسان نوید پیروزی می‌دهد.
 
ذلت و خواری اصلاح‌طلبان به علت نبود ارزش‌ها بود
 وی با اشاره به دوران اصلاحات، یادآور شد: اینکه اصلاحاتی‌های ذلیل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ایمان و پایبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نیز مشاهده شد.
 
جباری بصیرت را چراغ راه مردم برشمرد و ابراز کرد: بسیاری از خواص در جریان فتنه 88 زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.
 
وی با تأکید بر کسب بصیرت، دین‌شناسی و جریان‌شناسی توسط مردم، تأکید کرد: باید در همه مواقع و جریانات انقلاب، نگاهمان به دو لب مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ریزش نشویم.
 
جباری اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون راهبردهای مختلفی از جمله ترور، تحریک ضد انقلاب، مقابله با انرژی هسته‌ای و جنگ تحمیلی برای مقابله با انقلاب داشته است که یکی از آنها تغییر در رفتار ملت و حاکمان است و در سال 88 رخ داد.
 
وی ادامه داد: این راهبرد از دوره اصلاحات آغاز شد و به دنبال آن نیز یک مشت مزدور در فتنه 88 فریاد نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند.
 
فتنه‌گران آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند
جباری اضافه کرد: کسانی که فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس فراری دادند، امروز آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است و سیدحسن نصرالله نیز پاره تن ماست زیرا خود را وقف و فدای ولایت کرده است.
 
سید حسن نصرالله پاره تن ماست
جباری گفت‌و‌گو و فتنه 88 را از دیگر راهبردهای دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.
 
فرمانده سپاه ولی امر اذعان کرد: موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.
 
کسانی که نامه بدون امضا به رهبر نوشتند باید آرزوی مرگ کنند
 وی خاطرنشان کرد: افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.
 
جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.
 
وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.
جباری تصریح کرد: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.
 
وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی (ع) نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.
 
فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه 70 اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.
 
وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در هر لباسی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند، تأکید کرد: در جریان فتنه، خدا و پیغمبر و مردم از نفوذی‌ها نمی‌گذرند.
 
جباری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم، بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که بدون حضور فتنه‌گران نیز در انتخابات شرکت می‌کنند و این درس بزرگ مردم به فتنه‌گران بود که ثابت کرد ملت از هر قشر و طبقه‌ای پشت سر ولایت ایستاده‌اند.
 
وی با انتقاد از عملکرد ساکتان فتنه، یادآور شد: خواصی که چند ماه مولای ما را تنها گذاشتند نیز جزو ریزش‌ها بودند ولی مردم در صراط مستقیم با تأسی از مکتب امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از مولایشان دفاع کردند و با حضور در صحنه به روشنگری پرداختند.
 
جباری در خاتمه، تصریح کرد: مردم در صف این خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب نیستند و با آگاهی در مسیر ولایت قرار گرفتند.
bato-adv
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
دوستان عزیز، دقت در ادبیات موافقین اظهارات جناب سردار به خوبی نشاندهنه این موضوع هست که این شیوه برخورد با مخالفین در عقاید برخی از ایرانیان کاملا نهادینه شده است، مرگ گفتن و فحاشی! یادم میاد که اوائل انقلاب بسیار این حدیث نقل محافل بود که: الناس علی دین ملوکهم. آیا هنوز هم این حدیث معتبر هست یا خیر؟ به هر حال از نظر ما، ایران متعلق به همه ایرانیان هست، اما یک مسئله پارادوکسیکال هم همواره من رو می آزاره، پارادوکس تعمیم دموکراسی به اجتماعات فاشیستی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
دوستان عزیز، دقت در ادبیات موافقین اظهارات جناب سردار به خوبی نشاندهنه این موضوع هست که این شیوه برخورد با مخالفین در عقاید برخی از ایرانیان کاملا نهادینه شده است، مرگ گفتن و فحاشی! یادم میاد که اوائل انقلاب بسیار این حدیث نقل محافل بود که: الناس علی دین ملوکهم. آیا هنوز هم این حدیث معتبر هست یا خیر؟ به هر حال از نظر ما، ایران متعلق به همه ایرانیان هست...
غ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
آخه سردارجای خدانشسته
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
اگه راست میگی تو برو درباره دزدای 3000 میلیاردی لااقل دربارشون حرف بزن که آبروی دین ، خدا، پیغمبر با این دزدی بردند و هر روز مردم از دین گریزان میشند در مملکت و نظام اسلامی
hesam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
سردار با اين ديگاه بهتره خودتو سريعتر بازنشسته بكني با اين حرفهاي بدون منطق شما هم به انقلاب ضربه ميزنيد هم به ولايت بابا شما امام وقبول داريد يا نه گفته حق دخالت در سياست را نداريد متوجه هستي يا نه همه آقايون پاسدار يا وزير هستند يا نماينده مجلس يا استاندار يا مدير كل يا پيمانكار(خاتم انبيا وبسيج سازندگي) پس حرف امام چي شد تا صحبت از جنگ ميشه هم كه گزينه مردمو را كنار ميگذتاريد همش ميگيد سپاه نه ارتشي بود ونه مردمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷۷
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
توبه را باید کسانی بکنند که با نام دین بدترین ضربه را به دین وایمان مردم زدند
مرتضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خرمشهر را مردم با نیروی ایمان خود آزاد کردند چرا به حساب خود می نویسید...
با تشکر از فرارو که کلیه نظرات را درج می نماید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
کی گفته فرماندهان سپاه درسیاست دخالت دارند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
من هم قبول دارد هرکس اشتباه کرده بیاد جلوی مردم زانو بزنه و بگه غلط کردم.
بسم الله... اما مشکل اینجاست که عده ای چنان مست قدرت هستن که اصلاً فکر نمیکنن ممکنه ایشان هم اشتباه کردن و به غلط کردن بیوفتن. البته سوء تفاهم نشین. سپاه کجا اشتباه کجا
ناشناس
CANADA
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
امام عزیزمان کجاست که ببینه آنکسی را که نمیخواست افکارش در سپاه رسوخ کنه، تا کجا سپاه را تحت تاثیر قرار داده . خدایا به تو پناه میبریم.
ناشناس
ITALY
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
مردم مدیون هیچ کس و هیچ نهادی نیستند خرمشهر را هم همین مردم آزاد کردند و سپاه و بسیج اون زمان کلا با الان فرق میکرد اونا همراه و همدل مردم بودند و چرتکه دست فرماندهانشان نبود درود بر شهدای بسیج و سپاه و ارتش
محمدباقر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
مرگبر خاتمی فتنه گر وامثالش که در سال88 مملکت را به اغما بردند ودرودبر فرماندهان باشرف سپاه
محمد ذاکری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
سردار من هم با شما موافقم .خاتمی باید توبه کند چون 1- 11 روز خانه نشینی اختیار نکرد.
2- در زمان او 3000 میلیارد اختلاس رخ نداد
3- گروه انحرافی تشکیل نداد
4- علیه رهبری قد علم نکرد
5- به گرانی ها و تورم دامن نزد
6- به مخالف خود دهن کجی نکرد
و ..........

از خودتان سوال کنید آیا اگر یک دهم تندروی های این دولت را خاتمی انجام داده بود در مقابلش سکوت می کردید؟

اقوام روزگار به اخلاق زنده اند
قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی است.

خداوند شما را هدایت کند.
محمد
UNITED STATES
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
خدایی ادبیات رو ببینید!!!!!!!!
فاجعه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ادبیات!؟؟؟؟
ســورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ايشان يادش رفته توهين به خاتمي توهين به انتخاب 15سال پيش مردم است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
132 نظر منتشر شده و 97 نظر سانسور شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
سردار عزیز کمی مطالعه برایتان مفید است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
شما مردم را تمی شناسید!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
دخالت در سیاست که میگن این نیست که نه؟
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
متاسفانه ایشون بی بصیرت تر از کسانی هستند که نام بردند میشه از ایشون بپرسید معنی سپردن سکان مجمع تشخیص مصلحت توسط رهبری به کسی که باید آرزوی مرگ بکنه چیه ظاهرا ایشون از این کار رهبری هم ناراحت شدند ولی به روشون نیاوردند
محمد ابن احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ردر دوران همين هاشمي و خاتمي بود كه حماس و حزب الله رشد كرده و در برابر اسرائيل توان ايستادگي را پيدا كردند، پيغمبر اكرم(ص) مصداق بارز اشداء علي الكفار رحماء بينهم بود با داشتن چنين سرداراني ديگر نياز به حربه دشمنان براي تفرقه و اضمحلال تدريجي نظام نيست.
مسعود
ROMANIA
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
انسان در هر درجه اي بايد اداب اخلاقي را رعايت كند،اقاي جباري از نظر بنده بسيار بي ادب تشريف دارند.لطفا منتشر كنيد،همين تقيه بي مورد شماهاست كه امي هاي جامعه جرات جسارت حداقل به يك روحاني شيعه را به خود ميدهند.
ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
آقایی که خدا و ائمه به تو وحی می کنند و حتما یکی هم بی تقوایی و تهمت است همین جنگ 8 ساله را جناح چپ اداره کرد که فرمانده بسیج آن جناب رحمانی مدافع کروبی بود و عضو مجمع روحانیون مبارز ضمنا تو اگر شرف داشتی چنین به خاتمی نمی گفتی اگر شرف داشتی نمی گفتی هر بی اعتقاد به ولایت فقیه مخالف ائمه است یعنی سیداستاد خویی و گلپایگانی و مرعشی و سیستانی و ... (البته فراروی بزدل چاپ نمی کند حتی بخشی را)
یک طلبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
آقای بی سواد و بی خبر
قابل توجه شما اینکه هیچ یک از این بزرگواران مخالف ولایت فقیه نبوده و نیستند.
لطفا به جای این گونه اظهار فضل بی مورد کمی در مورد ولایت فقیه مطالعه و تحقیق کن
و الکی اسم از بزرگان نیاور!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
آقای جباری باید بداند امروز شهدا شرمنده اند که شخصی چون ایشان با این ادبیات هتاکانه و خارج از قاعده اخلاق برای رهبران جامعه که قطعا طرفداران بیشماری از بین امت شیعه دارند تعیین تکلیف می کنید. واقعا ایشان باید توبه کنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
درور بر خاتمی ، ای بنده گمراه ،ان کسی که باید از مردم عذر خواهی کسانی هستند که شعار اوردن نفت بر سفره مردم دادند و مردم را فقیرتر کردند و دولتی اختلاس گرا را بنام اصولگرا بر مردم حاکم کردند
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
خطاب به سردار :
چند میگویی از عیب و درد دیگران
خویش را اول مداوا کن کمال این است و بس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
چنان برای همه حکم صادر کردی که گمان کردم نماینده خدا که نه نعوذ بالله خود خدایی. سردار برای دو روز دنیا آبروی مسلمان دیگر رو فقط به خاطر اینکه مثل تو فکر نمی کنند مبر. از خدا بترس که شدید العقاب است. بهتره راجع به اهمیت آبرو در اسلام یه چیزایی بخونب که یاد بگیری. من یکیشو میذارم: در روايت آمده است: وجود مبارك رسول گرامي(ص) نقل مي‌كند كه من به خداي سبحان عرض كردم در قيامت، بررسي اعمال امت مرا به من واگذار كن كه اگر در بين آنها كساني بودند، لغزشي داشتند، آبروي من پيش انبياي ديگر نرود. “ان علينا حسابهم”(غاشيه/26)، جواب آمد: “من اعمال برخي از اينها را خودم به عهده مي‌گيرم، بررسي مي‌كنم كه حتي تو هم متوجه نشوي! كه اگر اينها لغزشي داشتند، آبروي اينها پيش تو هم نرود”
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
خیلی جالب بود، ممنون از مطلبت
سپیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
درود بر شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
آفرین بر تو شیعه واقعی
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
غلط کردم را کسانی باید بگویند که داعیه راه وکلام امام دارند وبرخلاف صریح قانون اساسی وفرمایش امام راحل علنا"با لباس نظامی در امور ریز ودرشت سیاسی دخالت میکنند ونام اینکارشان را هم بصیرت میگذارند.بدن شک علت اصلی زیاد شدن فاصله مردم وسپاه همین گروهی هستند که همه بدبختیهارا از خاتمی میدانند حال آنکه دولت برآمده از همین اصولگرایی بزرگترین خسارات را برایران وارد کرده ومیکند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آقای جباری خوب میدونی که خاتمی بزرگ چقدر تو دل این مردم جا داره و سر وقتش به تو و امثال تو ثابت خواهند کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
سپاهیان عزیز هم می دانند که ارج و قربت کلیت سپاه در دولت های مثلا غیر اصولگرا بیشتر از دولت اصولگرای فعلی بود ابته غیر از فرماندهان بد دهنی مثل این آقا که گویی خیلی از قافله عقب افتاده و با فحاشی شدیدتر میخاد سریعتر پله های ترقی رو طی کنه.
نه عزیز برادر انتصاب مجدد رییس مجمع تشخیص معانی زیادی داره که هنوز درست به اون بخش کتاب نرسیده.
عجله نکن 7-8 سال دیگه اونم یاد میگیری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
امیدوارم خدای بزرگ به حرمت این شب های بزرگ به این فرد نظامی ـ که حتما هم در سیاست دخالت نمی کنه! ـ شفا عطا کنه که آبروی دین و دین داری و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس رو هم می بره.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
دانا ادب دارد.....
محمد رضا
IRAQ
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ايشان هم سخنگوي خدا و پيغمبر و مردمند اين واژه مردم خيلي جالب استفاده ميشه مثلا نيروي انتظامي ميگه به درخواست مردم با دارندگان ريسيور برخرد ميشه ولي از اون طرف مي فرمايند ٦٧ درصد مردم رسيور دارند يا بنام مردم با بد حجاب برخورد ميشه ولي در جاي ديگر مي فرمايند به ٢ ميليون نفر در تهران تذكر داده شد اخر من نفهميدم معني مردم چيه و اين مردم كي هستند
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
مردم یعنی هرکس که مثل اینها فکر میکنه حتی اگر یک نفر باشه بقیه اصلا حساب نیستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
به گفته یکی از بزرگان نیروی انتظامی همین مردم در مقابل تذکرات اونا شکلک در میارن!
مردم خیلی معنی داره مثلا مردم در مصر دچار بیداری اسلامی شده اند ولی در سوریه در خواب اسلامی تشریف دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
برات متاسفم سردار. سید دوستداشتنی مردم تا پشت تو هستن از همچین آدمایی ذره ای حساب نبر . تاریخ تکرار نمیشه این امیرکبیر رو حفظ میکنیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خاتمی خدا لعنتت کنه .
ســورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
واي برتو! واي برتو !واي برمن! كه اينرا خواندم
واي!
مطمئن اگر روزي برسد تا نياز داشته باشيم از ايشان حلاليت بگيريم او از شما ميگذردولي ازمن نه ! چون جذب پليديها شدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خداوند کمی و فقط کمی به شما عقل وانصاف و بینایی بده که توانایی مقایسه بدون حب و بقض داشته باشی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
..مرگ برخاتمی فاسد!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
درود خدا برتو سردار....
بر ...بر خاتمی خاءن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ببین، ما همه ایرانی هستیم، آمریکا هم هر ماه پول واسمون نمیریزه. نماز میخونیم و به امامانمون اعتقاد داریم.
اینقدر بازیچه نشین. چرا لعنت به خاتمی؟
موسوی مگه نمی گفت مملکت داره به سمت فساد اقتصادی میره؟ اینهمه دروغ و دزدی و نمی بینی؟ چرا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
بجای اینکه سیدی از اولاد فاطمه را لعن کنی، نه اصلاً سید، بجای اینکه یک مسلمان آبرومند را لعن کنی، اگر منطق داری بگو خاتمی چه کرده است که چنین مغضوب توست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
درود بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
خدایا از این همه جهالت و غرض ورزی و بی ادبی و قیم مابی و چشم و گوش بستن و بی تحملی به تو پناه میبرم. هدایتشان کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اینتوری جوونهارو از اسلام محمدی دورنکن سردارعزیزوای ناشناس اب دراسیاب دشمن ریز
abas
UNITED STATES
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آقای جباری گویا شما از پیامبر و مولا علی را هم پیشی گرفتی !!!! کو ان اخلاق پیامبر ، کو ان گذشت علی ، چرا همه چیز را به اسلام وصل میکنید و قضاوت تو کی هستی که فتوا میدهی، کجای اسلام گفته هرکس با تو موافق نیست ضد دین هاست لطفآ از رفتار پیامبر و گذشت ایشان بیاموزیم و جوانمردی علی ، شما که این همه ادعا دارید کجای قرآن یا حدیثی از پیامبر یا مولا علی خوانده اید که این گونه به بردار دینی خود توهین کنید آنهم با تو هم عقیده نیست . آیا خودشما هیچ گونه اشتباه در زندگی و سیاسی ، نظامی خود ندارید اگر بگوید نه شما یک ....هستید و این حرفها هم برای خودشیرینی زدید .شما اول وادار میکنید که ضد نظام شود بعد فریاد میزنید فلانی به دامن دشمن رفت . چرا با مخالفان ناظر شما همناند سردار علایی (نامه ۱۲ نفر از سرداران به او ) بر خورد نمیکنید شما که انسان ساز هستید چرا انسان ها را به راه راست هدایت نمیکنید ؟ خدا عاقبت ما را ختمه به خیر کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
تمامه صحبتهای شما جالب بود فقط یک مورد: ایا اقای خاتمی اشتباهی کردند که شما صحبت از خطا و گذشت می زنید!!!!
sam
UNITED STATES
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ارتباطات عمیق با کشورهای خارج ، از فهم و تعادل و دور اندیشی، تعامل و تکامل آقای رفسنجانیست .

براه انداختن دعواهای صوری و حرفهای بی مورد و به بن بست کشیدن راه یک ملت از دور اندیشی نیست، بلکه از کوته فکریست .

این جنگهای زرگری برای پوشاندن بی تدبیریست
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
بی بصیرت ها معلوم شدند!!!!!اقای فرمانده! مردم ازادند شما به چه حقی برای مردم تکلیف تعیین می کنید.امام فرمود سپاه در سیاست دخالت نکند پس لطفا .......فرارو سانسور نکن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
امام گفت سپاه و نیرو های مسلح در باند بازی های سیاسی و احزاب و اینها دخالت نکنند نه ابنکه اگر یک آقایی قبلا توددولت بوده و حالا جلوی امر ولی وایستاده این دیگه سیاست نیست
دخالت نکردن در سیاست این نیست که اگر طرف بیشتر چهرهی سیاسی بود هر کاری کرد حرفی نزنیم اگه این طور باشه که همه مردم سیاسی اند چون رای میدن پس سپاه و نیروهای مسلح اصلا امر به معروف و نهی از منکر نکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
مگه تو ایران مسوول رسیدگی به تخلفات یا سخنگوی قوه ی قضاییه نداریم که یک نظامی همچین حرفایی رو بزنه؟؟؟
جانباز انقلاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار :انفلاب واسلام را به نفع خودتان مصادره نکنید
خاتمی سید بزرگوارومردی شریف است در شان یک مسلمان نیست که اینگونه هتاکی کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
فرارو جان ، با انتخاب اين تيتر ادب سردار را كه به همه نشان دادي برادر! ايكاش اين تيتر را انتخاب نكرده بودي!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
نحوه چینش تیترها و جملات و در کل تمام بخشهای آن عین سایت تابناک هست. باز تابناک تو اول خبر اسم خبرگزاری فارس رو جهت امانت خبری آورده اما شما این کار رو هم نکردین. احتمالا این نظر رو منتشر نمیکنین اما به هر حال این نکات باید رعایت بشه.
زهتابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
برادر جان، زیر خبر فرارو را بخون، منبع را ذکر کرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اشتباهی رای مثت دادم یکی کم بکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اگه میشد به کل حرفاش منفی میدادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
فرمانده محترم بااین بلایی که شما به سر این مملکت دراوردید خدا ازشما نگذرد که بااین سخنانتان ثابت کردید که به خداهم اعتقاد ندارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
زنده باد خاتمي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
و زنده باد اندیشه و اخلاق پاک و حقیقتاً نبوی خاتمی.
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
حالا به حقانیت حرف علی مطهری پی می برید یا نه ؟ خودشون خودشون رو لو می دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
زنده باد علی مطهری وخاتمی
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
چه خوش است گر محک تجربه آید به میان تا ...
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند .فاتحه مع الصلوات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
تو چرا پس با وي پي ان اومدي اگه بده و اخه؟!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اگه اعتقاداتت این اندازه آبکیه که دشمن می از این راه ها می تونه زیرآب اونا رو بزنه، بهتره بری دنبال اعتقادات محکم تر و مستدل تری که بتونی در برابر دشمن از اونا به هر شکل ممکن دفاع کنی. بدون این که به کسی بدوبیراه گفته و هتاکی کنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
احسنت علی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ادبيات را نگاه كن!! آقايان! عالم سياست ابزار، ادبيات و ظرفيت خاص خود را طلب مي كند اگر مرد اين ميدان هستيد، اگر نيستيد چرا وارد اين حيطه مي شويد !؟
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
تند میری سردار. کسایی اهل ولایتند که نه تند برند نه کند.
"المتقدم عنکم مارق والمتاخر عنکم زاهق والازم لکم لاحق"
نه باید جلوتر دوید و نه عقب افتاد. ایراد اکثر ماها در این روزها اینه که جلو می افتیم.
اگر اون کسی که گفتید باید آرزوی مرگ کنه اینقدر بد بود، رهبری انقلاب دوباره منصوبشون نمیکردند.
پس لطفا یواش تر. تند روی و کند روی هر دو خطرناکند. زینهار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اگر رهبری هم در مقابل چنین سردارانی بایستد بعید نیست که برای او هم ارزوی ... کنند.
دنیا چرب و شیرینش زیاده و سرداران ما هم گویی اون رو چشیدن و اینگونه بی ترمز میرن.
PARSA
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
همين ادم اگه تو دوران هاشمي پست و مقامي داشت بايد حرفاشو مي شنيدي.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
زمان هاشمی شعار این سرداران این بود: مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خدای بزرگ...آخه این چه ادبیاتیِ...؟! شما خودتون رو دنباله روِ ائمه ی اطهار میدونین ؟! کی و کجا ائمه ی ما اینجور راجع به کسی "حتی مخالفین و مشرکین و کافرین" صجبت کردند؟!؟! باور نکردنیِ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
حسین بن علی(ع) مگر آب لشکرش را به حربن یزید ریاحی و همراهانش نداد. البته خدا مرا ببخشد به خاطر این مقایسه
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خداوند ملت را از............ همه مدعیان دیتداری و روشنفکری در امان نگه دارد
جاويد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
كاش روزي برسد كه امثال شما به اينمردم پاسخگو باشيد
كاش روزي برسد كه به اين راحتي مردم را به مرگ تهديد نكنيد
كاش روزي برسد كه ادبيات توهين آميز ابزار دست صاحبانقدرت نباشد
كاش خاتمي برگردد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ادبیات خود را عوض کنید آقای جباری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ادبیات که نه طرز تفکر ونوع دیدگاه ایشان است که باید تغییر کند.
این ادبیات همان طرز تفکری است که می گوید انسان از خود هیچ اختیاری ندارد وما مانند چوپان باید این رمه را حتی به زور هم که شده به بهشت راهنمایی کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
با توجه به وظایف این سپاه ونزدیکی ان به مقام معظم رهبری وی باید در بیان سخنانش احتیاط کند تا دشمن سوء استفاده نکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
چه با ادب!!! واي به حال ما که فرمانده نظامي مان اين چنين حرف بزند. بابا مخالفي باش اما چرا بي ادبي؟ اينه دين شما؟
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ماه رجب است و ماه خدا و شما هم بنده خدا نکند حب جاه شما را اسیر خود کند و بهتر است ادب و انسانیت خود را نشان دهید ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
فقط میتونم بگم. متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
به ايشان چه ربطي دارد مگه قاضي القضات است؟؟؟
ولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار عزیز بخدا چنین نیست و اصلاح طلب ضد انقلاب و ضد اسلام و نفوذی دشمن و ... نیست این چنین کم لطف نباشید کشور نیاز به همه نیروهای انقلاب دارد و شما از مقام معظم رهبری بشنوید اینگونه تحلیلها را که چگونه نظر مبارک دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
حداقل حرمت جد آقای خاتمی را داشته باشید واگر نقدی است مودبانه همراه با اخلاقیات باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
واقعا باعث تاسف است که یک فرمانده سپاه اولا این ادبیاتش است و ثانیا اینقدر حزبی و جناحی صحبت می کند.
squat
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
شما منتظر باش شايد اومد!
آرزو بر جوانان،‌ميانسالان و پير مردان و ..... عيب نيست.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
متعجبم !!!!!!!!!!!!
رستم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آقای جباری
در مورد خودتان و کسانی که از این دولت بت ساختند و اکنون پس از این همه خسارات جبران ناپذیر متوجه باخت خود شده اند چه می فرمائید ؟
جناب جباری خطای شما و دیگر دوستان محافظه کارتان این است که خود را حق محض می دانید و هم نسخه دنیا را می پیچید و هم نسخه آخرت دیگران را !
نه دوست عزیز شما حداقل در جهان آخرت صاحب منصب و دروازه بان بهشت نیستید !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پس همه باهم بگوییم مرگ بر خاتمی رفسنجانی کروبی موسوی بهشتی مطهری همت باکری منتظری لاریجانی قالیباف سید حسن ---انصاری و.........
ح-ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
مي دونم نه شما ونه هيچ سايت ديگه اي جرات انتشار اين جوابيه را خطاب به اين سردار نداريد ولي اگر به قول احمدي نژاد كشور ما آزاد ترين كشور دنياست و هركسي آزاد است كه نظراتش را بگويد
بنده هم به عنوان كسي كه هم از خانواده شهدا هستم وهم رزمنده دوران دفاع مقدس
مي خواهم به اين سردار بگويم چرا همش داريد سعي مي كنيد خاتمي واصلاح طلبان را بكوبيد وتمام تقصيرها ونقصان ها را گردن آنان بياندازيد بدون اينكه كوچكترين امكاني به آنها بدهيد تا از خود دفاع كنند
جناب سردار: اگر جنابعالي امام ره را به عنوان ولي فقيه ونايب امام عصرقبول داريد پس چرا مدام در سياست دخالت مي كنيد؟؟؟ مگر امام نفرمود كه نيروهاي مسلح حق دخالت كردن در امور سياسي را ندارند اگر راست مي گوئيد فقط به همين يك سئوال من جواب دهيد .
رزمنده وجانباز جنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ضربه ای که این سردار عزیزبا این ادبیات و صحبتها به انقلاب ونظام وخون شهدا میزند از دست هیچ دشمن ونفوذی بر نمی آید .خدا وندا انقلاب را از آفت دوستان نادان ودشمنان قسم خورده در امان بدار .آمین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اين حرف ها كجاش سياسيه ؟ كجاش دخالت در سياسته ؟ سپاه كجا دخالت در سياست كجا! علي مطهري يه چيزي مي دونست كه گفت....
خدا وكيلي مگه ميشه آدم قدرت داشته باشه اونوقت تو سياست دخالت نكنه؟ و يا تاثير گزار نباشه ؟
نيم من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آن كسي كه بايد جمله بي ادبانه شما را به مردم بگويد خاتمي نيست بلكه كسي است كه در ظاهر دم ولايت فقيه ميزند و در عمل رو در روي ولايت معزز فقيه مي ايستد

براي نمونه مقاومت در برابر عزل معاون اول ويا خانه نشيني 11 روزه و يا حمايت ازحلقه انحرافي و يا مقاومت در برابر قانون ويا....
خودت انصاف بده كدام بايد كلمه شما را تكرار كند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
واقعامسئولین ما با این الفاظ الگوی خوبی برای نسل جوان هستند خدا به خیر کند.
منم سردارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اخه یکی نیس بگه سردار خاتمی بگه غلط کردم کدوم یکی از مشکلاتمردم حل میشه.اقتصادمون میره جلو ، فرهنگون پیشرفت میکنه....
یا شاید 1 خورده دل شما خنک میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاي مردم رو وسط نكش سردار چون ان موقع خودت هم مجبوري همين جمله را با صداي بلند فرياد بزني البته اگر ببخشنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
عزت و سربلندی ایران در زمان خاتمی بود و بس . دوست داشتم جوابتو طولانی تر بدم , ولی جاش اینجا نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
حتی همین سرداران هم اون موقع عزیز بودند و در بین مردم احترامی داشتندو
ولی وقتی از زبان رییس دولت اصولگرا شدند دیگه از چشم همه افتادند
ولی جناب جباری خیر وصلاح خودشم تشخیص نمیده
ز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
لصفا مملکت را برای خود ندانید این مردم بودند چه انهایی که در جنگ شرکت کردند و چه انهایی که در پشت جنگ به توسعه علم و اقتصاد و سایر موارد خدمت می کردند و کشور را در مقابل تهدیدات دشمن حفظ کردند لذا با این گونه حرف ها بین مردم اختلاف نیافکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ فقط خاموشی است
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
در چند روز اخیر سایت های به اصطلاح ارزشی علی مطهری رو بخاطر حرفاش در مورد دخالت سپاه متهم به لیدری بی بی سی و خبرگزاری های غربی کردن.اما ایا امروز این مطلب که تیتر یک انها خواهد بود جزو لیدری محسوب میشه؟ یا اینکه نه بازم مثل قبل چون انها از یه چیز خوششون نمیاد نباید باشه ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
حزب باد يعني لحظه اي

خاتمي نماينده 22ميليون نفر است يعني 22ميليون نفر اشتباه مي كنند بايد بگيم غلط كرديم آنموقع عذاب الهي براي چيست خدا با خدا بودنش رحمان ورحيم است پسر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اگر اين مملكت قانون داشت ،اين سردار جرات نمي كرد اينگونه حرف بزند.
اينگونه سخنان است كه مردم را نسبت به سپاه بدبين مي كند
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آقای جباری ، شما که این همه تهمت و افترا به برادر مسلمان خودت میزنی ، آیا کسی به تو بزند تحمل داری ؟ چرا بعد از انتخابات ۸۸ اینقدر بد اخلاق و بد دهان شدید ؟ آیا این بداخلاقی و بد دهنی را از پیامبر و ائمه شنیدید؟ کجاست ان اخلاق اسلامی ؟ هرکس با نظر شما مخالف هست فوران ضد دین یا ضد ولی مینامید. آیا در زمان علی اینگونه بود ؟ آیا علی با هرکس که با نظر او مخالف بودند مانند شما فورا به تهمت و افترا محکوم میکرد ؟ آیا شما اجازه دادید که آنها هم مانند شما حرفای خود را بزنند ؟ شما اگر مرد میدانید چرا در برابر نابود کنندگان تولیدات داخلی( که در سال حمایت از تولیدات داخلی) سکوت اختیار کردید چون آنها هزینه تبلیغاتی نمیاندگان و ریاست جمهوری را پرداخت کردند حالا حق دارند خون مردم را بنوشند ؟ از علی آموز اخلاص عمل "گر چه هیچکس نیاموخت "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
و چرا هیچکس این هتاکین را مجازاتی ، توبیخی نمی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Bahman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
در استفاده از علامت سوال زیاده روی کردی مثل خاتمی که در تسامح فرهنگی زیاده روی کرد.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اگرقوه قضائيه به وظيفه ذاتي خود عمل كند اين گونه شمشير تهمت ها و تهديدها تيز نمي شود!
یک برادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
به نظر من این ادمها که به راحتی و با ادبیات جسورانه ای پا یه های نظام اسلامی را به راحتی به مرگ تهدید و به انها در مکتب به ظاهراخلاقی شان فحاشی می کنند دست اموخته های فرهنگ وادبیات سیاسی حاکم بر جریان احمدی نژاد به رهبری خود ایشان هستند که هر کدام ماموریت دارند بخشی از ارزشها و پایه های این نظام را از بین ببرند یک روز در زیر بیرق ولایت فقیه خود را جا می زنند وپس از این که همه درجات اعتماد واعتبار را به پای خود هزینه کردند -بر علیه ولی فقیه می شورند و یک روز با خالی کردن و زدن یاران واقعی رهبر و از صحنه بدر کردن انان دنبال خط فکری انحرافی خود و مطرح کردن لایه های افراطی خود میروند.اگر روزی دیدید اینها کشور و ملت را دو دستی تقدیم بیگانه کردند نباید تعجب کنید انها می دانند باید دیالوگی در کشور حاکم شود که کمترین کسی با ان دیالوگ سر همراهی داشته باشد با این زرنگی که عواقب همه مشکلات بوجود امده را به پای سیاستهای ترسیم شده نظام!بنویسند
hj
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اولا از نظرها مشخص است که ارزش آقای خاتمی نزد مردم بسیار زیاد است وسید سرور ماست و در قلب ما جادارد و بهتر است شما برای آموختن ادب و ادبیات نزد ایشان اگر شما را بپذیرند شاگردی کنید ثانیا به گفته دکتر خاتمی " زنده باد مخالف من "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار تا حالا رفتی بقالی یه سطل ماست بخری ببینی قیمتارو . مردم خیلی گرفتارن نگو این حرفارو آه مردم بد میگیریه ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
قرآن در آیه ی 63 فرقان می فرماید:واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آری والله. و خاتمی چنین کرده است و هیچگاه پاسخی نگفته است.
ارباب
CANADA
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
بزرگداشت فتح خرمشهر در قزوین؟! ایشان جرات داشت برود خرمشهر میان خرابه های بجا مانده از جنگ، این سخنان را بر زبان بیاورد؟!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار جباری دوران این حرفها خیلی وقته تموم شده اگر مقداری در جایی که شاغل هستین به ادامه تحصیل می پرداختین دیکه از این حرفها نمی زدین برای شما زشت که ما از شما الگو بگیرم برای شما وتمام برادرهای سپاهی متاسفم ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
مشکل اصلی کسانی که به خاتمی می تازند همینه که درس نخواندند وخوشبختانه رییس دولت منتخبشون هم دست اونارو گذاشت تو حنا .از سر عصبیت بازم به خاتمی بد و بیراه میگن چرا که می دانند او متخلق به اخلاق محمدی است و از هتاکان شکایتی نخواهد کرد. انسان یاد اون عربی میفته که هر روز از پشت بام بهنگام عبور رسول خدا به سر مبارک ایشان خاک می ریخت و فرار می کرد و وقتی چند روز غایب بود پیامبر با پی گیری متوجه شدند اون عربه بیمار هست و حضرت به عیادتشان رفتند. جانم فدایت یا محمد و درود بر رهروان واقعی ات همچون سید محمد خاتمی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار خداییش آبروی ما بسیجی های دوران دفاع مقدس را با این تهمت های ناروا نبر . همینکه مردم را به چه کنم ،چه کنم انداختید کافی نیست .
رزمنده دیروز ، مظلوم امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
بنده واقعاً از اینکه در سپاهی تربیت یافته بودم که ثمره آن باکری و احمد کاظمی و... بود همیشه بر خود می بالیدم . اما اکنون که با سپاهی مواجه می شوم که ثمره آن سرداران نام آوری چون جوانی، جباری و... که برسفره شهدا نشسته اند و ارزشهای آنها را ....می کنند فقط و فقط به کسی که قدرت بی مثال است پناه می برم و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
منم به عنوان رزمنده دوران دفاع مقدس از تغییر جنس فرماندهانی مثل شهید باکری و همت و ... به اشخاصی این چنین بداخلاق و درشتگوی متعجب و متاسفم.
شهیدان خوشا بحالتان که رفتید و چنین روزهایی رو ندیدید
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
یادمه زمانی که کلاس خوشنویسی میرفتم یه سرمشق جالبی داشتیم که همیشه تو ذهنمه :
ادب ، آداب دارد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
حال می فهمیم که آن سید اولاد پیامبر ان شب در مناظره چه گفتند:ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آخ دمت گرم. هزاران بار مثبت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
جوابگوی این 8 سال تخریب اقتصاد و کشاورزی و اعتماد مردم چه کسی است با نفت بالای 100 دلار چه فلاکی برای مردم خریدید چه کسی باید توبه کند اینهمه کلمات فتنه و بصیرت و .... چه فایده برای مردم دارد اگر از جزای خدا نمیترسید به وجدان خود رجوع کنید که چطور افراد تندرو و تمامیت خواه آینده این سرزمین را تا سالها سیاه کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
lحالا بايد متوجه شد كه امام چرا مي فرمود سپاه نبايد در سياست دخات كند چون هر نظر مخالفي را مخالف اسلام تلقي مي كنند و اينها محكوم به مرگ مي باشند
سپاه بايد خود را وارد اين كشمكش هاي سياسي نكند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار حرف بدي نزده . اقاي خاتمي به دليل خيانت به كشور بايد عذر خواهي كند . عدم دزدي از بيت المال در دوران 8 ساله ايشان رشد و شكوفايي ايران عزيز عدم مشخص شدن يك پرونده اختلاس و دزدي ، عدم فروش ايران به چيني ها و روسها ندادن كارهاي بزرگ اقتصادي و پروژه ها به سپاه ازموارد مهمي هست كه بايد اقاي خاتمي بگه غلط كردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
کجائید ای سرداران شهید دوران دفاع مقدس. همت ها. خرازی ها. باکری ها و کاظمی ها......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار اونا بودن نه اینا که در ناز و نعمت هستند و به مردم توهین می کنند
ســورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
و صياد شيرازيها
خب اگر آنها بودند كه ايشان حالا حالاها بايد جلوي پاي آنها كفش جفت ميكرد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
همونها هم اگر بودند از دید ایشان فتنه گرانی بودند که باید عذرخواهی می کردند.
محمد کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
بنده گفتم سردارغلط کردن چاپ نکردین اونوقت یکی گفته لعنت بر خاتمی چاپ کردین حرمت سیدیش چی. فرارو دینم ازتون برگشت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
کاملاً موافقم.
مرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
جواب سردارعزیزراباشعار:درودبرسه سیدفاطمی خمینی خامنه ای خاتمی میدهیم اسلام همه رابه برادری رافت ودوستی دعوت میکندهیچگاه برادران مسلمان رابه نزاع وتنش وتهمت ودرگیری باهم توصیه نکرده است که حتی آنهارابه رواداری بادیگرادیان واحترام به آنهاتوصیه کرده است حواسمان به اسلاممان باشد
amin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
درمورد انرزی هسته ای اگر این فرمانده محترم وبا ادب در جریان باشند تازه به جایی رسیدیم که اقای دکتر روحانی رسیده بود نوشتن نامه بدون سلام هم منظورشما اقای هاشمی است که به شما ربطی نداردانسان نمیداند به افرادی ماننداین به اصطلاح فرمانده چه بگویدکه به جای مقام معظم رهبزی تصمیم میگیرنددرضمن بیانات ایشان درمورداقای خاتمی فارغ از هر گونه ایده ای درشان کسی که خودش را پاسدار اسلام میداندنبود چرا که حداقل ادب را رعایت ننموده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
انرژی هستةای و پروندةاش در تمام مدت از ابتدا تا اینجا تحت امر ولایت فقیه بوده و ایشان بر تمام شئونات آن نظارت عالیة داشتةاند.
ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سلام بر سردار بزرگ اشرف سرداران دفاع مقدس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
چنانچه بقیه سرداران هم نظیر ایشان مبادی اداب باشند باید فاتحه مکتب و دین را خواند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
دوستان چرا ناراحتید!
سعی کنید اینها را خوب بشناسید.
اینها هر کی که هستند،باشند،ولی چون
نفوذی هستند باید کاسه داغتر از آش باشند تا موی لای درزشان نرود.وگرنه لو میرند.
گذر روزگا دست اینها نیست وبه زودی هرکه در او غش باشد سیه روی خواهد شد.
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
دلم می خواست جوابی را که با خواندن این مطالب به ذهنم رسید بگویم اما به یاد متانت ، وقار و اندیشه ی پاک سید خندانم افتادم شرمم آمد به عنوان کسی که دوستش دارد جوابی خارج از ادب دهم ، دلم می خواست اندوهی که از خواندن این مطالب مرا گرفت می توانستم بنمایانم ، جایگاهی انسانی را گم نموده ایم ، جایگاه ادب و حرمت را گم کرده ایم ، احترام به دیگران علی الخصوص به ذریه پام مادرم زهرا(س) و پدرم علی(ع) را گم کرده ایم ، خود را در این بی تقوایی ها گم کرده ایم ، زبانی که قرآن می خواند ، نماز می خواند حرمت نگه می دارد ، دلی که برای حضرت حق می تپد و مهر رسول (ص) و آلش را در خود دارد مهربان است و خیرخواه ، دلم سخت از این بداخمی ها و بی مهری ها و انحطاطات روحی و فکری گرفته است کاش آسمان کشورم بازهم رنگ صداقت می یافت.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ایشان قصد دارد از این طریق خود را مطرح کند و پست و مقام بالاتر بگیرد . دست این افراد برای ملت رو شده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
شما و گروه اقليت تندرو بايد توبه كنيد
محسن
SWITZERLAND
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اینم سند عدم دخالت سپاه در سیاست!!!!! جناب سردار شما چه کاره هستی که برای مردم تعیین تکلیف میکنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
برفرض خاتمی بدترین فرد و شما هم معصوم
وکان علی علیه السلام لم یسب اعدائه قط و لکن کان یقول هم اخواننا بغوا علینا
بعد این حکومت چه شباهتی به حکومت علی بن ابی طالب دارد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
ای کاش میتونستم صدها مثبت به این پاسخ متین شما بدم، درودتان باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
احسن به این سردار شجاع و نترس !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
منهم همچو تریبون و همچو قدرت بی مسئولیتی میداشتم میتوانستم از این درشتر بگویم این که هنر نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ماهم لعنت خاتمی میکنیم وهاشمی!!!
كسري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خاتمي در دل ما جادارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
من مطمین نیستم که سردار تمام این حرفا رو با همین ادبیات زده باشن ! ایشان مطمینا برای هر کلام دلیلی یا توضیحی کافی دارن کاش به ایشان هم امکان میدادیم تا در مورد سخنانشان توضیح بدهند نه اینکه یک جانبه قضاوت کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آخی! راس میگی! کلا ما خودمون در یک سوءتفاهم بزرگ زندگی میکنیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
ناشناس محترم لازم است گوش زد کنم تریبون چندین سال است در اختیار این آقایان است و به کس دیگری اجازه صحبت و انتشار نظر نمی دهند شماکجا دیدی سید بزرگوار آقای خاتمی یا امثال ایشان بتوانند از خودشان در تریبونی دفاع کنند بگو ما هم بدانیم.
عاشق خاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
عشق جوانان ایران زمین فقط خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
شما واقعا خوابید که نوکری خاتمی به بیگانه هاروندیدید دوگانگیشو ندیدید اقایی که میگی چپیها جنگو اداره کردن میگم اینابودجه جنگو کامل نمیدادن اینا جام زهرو به امام دادن
ناشناس
KOREA, REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
باز هم توضيح بده عزيزم! كم كم داريم متوجه ميشويم كه در جلسات محفلي با چه دروغهايي ذهن امثال شما را شستشو ميدهند.
ولي دوست عزيز! بدان آن كسي كه به شما گفته دولت مهندس موسوي بودجه جنگ را نميداد از بي اطلاعي شما سوء استفاده مي كند. زمان جنگ بودجه كشور كلا از فروش نفت تامين مي شد كه آن هم با توجه به حمله دائمي و شبانه روز به تاسيسات نفتي ايران و اسكله ها و نفتكش ها با هزار مصيبت بدست مي آمد. زماني بود كه قيمت نفت به 5 دلار، آري 5 دلار در هر بشكه سقوط كرد. در آن شرايط دولت مي بايست علاوه بر اداره يك كشور 50 ميليون نفري، هزينه هاي سرسام آور جنگ 8 ساله را هم ميداد.
طوري نوشتي بودجه جنگ را نميداد كه انگار دولت نفت را به 147 دلار مي فروخت و رئيسش هم در تلويزيون در چشم 70 ميليون نفر نگاه مي كرد و مي گفت من اين قانون را قبول ندارم و آن را اجرا نميكنم. البته اين اتفاق خجالت آور هم زماني در اين كشور افتاد ولي مربوط به يك دولت ديگر بود و نه دولت زمان جنگ.
ذاکری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
رسول خدا {ص}فرموده اند دو گروه کمر مرا شکستند عالمان متهتک و جاهلان متنسک.{اثنان امتی انکسرظهری}خدایا شر هردوگروه را چنانچه قابل اصلاح نیستند به خودشان برگردان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
میترسی دوباره خاتمی کاندید بشه یه 2خرداد دیگه بسازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
خاتمی هم در دوره اش از این علامت سوالها زیاد جلوی اصول فرهنگ اسلامی گذاشت و افتضاح فرهنگی بوجود اورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
علی جان خاتمی اگر جلوی مسایل فرهنگی علامت سوال بزاره یعنی برو تحقیق کن و جواب سوال رو پیدا کن ولی دوکت کریمه فعلی علامت تعجب و بلکه تمسخر گذاشته است و تو نمی خواهی باور کنی.
عزیز برادر به چه چیز این دولت می نازید اعتیاد کم شده یا فقر یا فحشا. تازه دروغگویی هم شدیدا بهشون اضافه شده مردم به راس اجرایی مملکت نگاه میکنن و تاثیر می پذیرن. افتضاح فرهنگی واقعی الان چند برابر گذشته هست . دیدن انها غینک مخصوصی نمیخاد برادر من.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
خدارو شکر که بلا فاصله احمدینژاد به صحنه آمد و ریشه فقر و فساد و اعتیاد و فحشا و اختلاس و دزدی و تبعصض و اختلاف طبقاتی و رانت خواری و هزار مفسده دیگر را کند! حالا دیگه دین شما آقای علی آقا از گزند جمیع شرور در امانه! عجبا از این دین شما!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سردار واقعی یا مثل صیاد شیرازی زیر خاک است یا اینکه جانبازهای که شب وروز درد می کشند یا پدرومادر شهدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
دمت گرم
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
جانم فدای رهبری که فرمود جذب حداکثری و دفع حداقلی و نفرت مردم بر زالو صفتانی چون تو که درک نکردی رهبر چه گفت و با این کوتاه بینی خود خون امثال پدر من را تضییع می کنی و آبروی نظام را می بری. اف بر تو باد .
امیر
UNITED ARAB EMIRATES
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
یه جوری کامنت گذاشتی نه مثبت میشه داد, نه منفی . آمار مثبت منفی هات هم کمه هم مساوی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
امیرجان دمت گرم .
به انسان های عاقل یک اشارت کافی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
اینها هم با نیم متر چپی می اندازنند گردنشان وبا نام خدا وشهیدان دارند نون می خورنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
گل گفتی
کمیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خدایا : رحمتی کن تا ایمان ، نام ونان برایم نیاورد ، قوتم بخش تا نانم را؛ وحتی نامم را در خطر ایمانم افکنم.
تا از آنها باشم که پول دنیا می گیرند وبرای دین کار می کنند ؛ نه آنها که پول دین می گیرند وبرای دنیا کارمی کنند .
ابراهیم جباری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خدا به فریاد سپاه ولی امر برسه که فرمانده اش اینگونه بی ادب و هتاک است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خدا به فریاد ولی امر برسه !!!!
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
زنده باد خاتمی جانم فدای سید محمد خاتمی تاریخ باید قضاوت کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سیادت این فرد هم مثل ابو جهل است. ابو جهل هم سید بود
ناشناس
KOREA, REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
سيد به كسي مي گويند كه نسبتش به پيامبر اكرم ميرسد يعني از فرزندان يا نوادگان و....حضرت است. حالا بفرماييد اين ابوجهل چه نسبت پدر و فرزندي با پيامبر داشت كه او را سيد مي‌دانيد؟
ضمنا با اين منطق شما سيادت هر سيدي را كه ما از او خوشمان نيايد ميتوان زير سوال برد.
بعضي ها براي زدن يك نفر حاضرند تمام مقدسات مورد احترام مردم را نيز خراب كنند. واقعا تنگ نظري و كوته فكري تا كجا.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
منظورت این است که ابوجهل از اولاد پیامبر بوده؟!
عزیز برادر لااقل کمی اندیشه کن ابوجهل و سیدی؟؟؟؟
مرتضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
درود بر شما
توهین به منتخب مردم یعنی توهین به خود مردم
رزمنده بیزار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
این سخنان مایه ننگ است. سخنان عاری از ادب وکمال آبروی اسلام و مسلمین مفام معظم و شهدای دفاع مقدس می برد.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
شما با توهین راه به جایی نمی بری شما بهتره به مقابله با گرانی که اسلام و دین و اخلاق و هویت ملت ایران را از بین برده برخیزی شما حق نداری با این ادبیات ناروا به افرادی توهین کنی که دد دل ملت به احترام جای دارند.
محمد جانباز 70%
UNITED STATES
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
مجتبی جباری ستاره است علی جباری ستاره بود این جباری میخاد ستاره بشه متاسفم برای خودم خدا را شکر زمان جنگ فرمانده من نبود فرمانده من سردار همت بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
سلام و درود خدا و ملت رنجدیده ایران نثار تو باد ای یادگار دوران همتها و باکری ها.
یوسف رافعی
UNITED KINGDOM
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
حاج ابراهیم عزیز سلام
شما یادگار شهدایی چون نوری و دستواره ها هستید
یاد رزمهایت به خیر و پایگاه ابوذرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
یوسف جان به پرچم کشوری که از اونجا پیام دادی دقت کن. تو بچه پایگاه ابوذر اونجا چیکار می کنی؟ نکنه شدی دیپلمات؟
فقط حواست باشه با شیرجه زدن تو برخی از استخرها کار دست دولت عدالت گستر مهرورز ندی داداش.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
برخی مصداق بارز قوم مارقین است یعنی دوستان نادان که ضربه آنهابسیاربیشترازدمشنان وناکثین برپیکراسلام ومسلمانی میباشد
محمد مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
امثال پدر من که مقیم همان قزوین خراب شده هستند ، در آزادی خرمشهر جانباز شدند ولی ادعائی ندارند اما این آقا سردار ، می ترسم با این همه عصبانیت ، در این دوره جانباز شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
حالا چرا به قزوین توهین میکنی یه آدم بی ادب یه حرفی زده شما که بد ترش کردی
بيكار شده از سياست محمود احمدي نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خاتمي از كي عذرخواهي كنه ؟ از اين مردمي كه توي اين كامنتا نديدم كسي ازش بد بگه و همه تعريف كردن ؟
اين سردار و احمدي نژاد بايد از مردم عذرخواهي كنن
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
دروضعيت فعلي حفظ وحدت لازم وضروري مي باشدنبايد بر طبل تفرقه كوبيد وبزرگان ورهبران خودمان را تخريب كنيم تامل وتفكر لازم است اي برادر
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
صحبت هاي ايشون پر از تناقضه . يعني هاشمي كه الان رييس يه ارگاني تو اين نظامه.. خاتمي كه راي ميليوني رو هنوز يدك مي كشه .. موسوي كه اگه مي خواست همون اول مي تونست بره يه كشو ديگه .. همه ضد انقلابن؟
سپهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ممنون از این همه اعتبار و محبوبیتی که با این حرفا به آقای خاتمی دادید

ممنون سردار !!! شما ادمه بدبد ایشون هم سکوت میکنه ...
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پیچک فکر مینه با تنیدن بر ساقه ها به نور میرسه اما درختای جنگلی رو خشک میکنه
ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
با تایید خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده و برگزاری انتخابات آزاد با نظارت و بدون تخلف میتوانید ببینید چه کس و کسانی باید بگویند غلط کردیم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
جناب سردار !خوب میدانند که:1- باامدن آقای خاتمی درخرداد76بزرگترین تهدید نظامی برعلیه ایران خنثی شد.
2-به اعتراف منافقین کوردل آمدن خاتمی درآن شرایط انقلاب را بیست سال بیمه کرد.
3-نمیدانم چراآقایان اینقدر مشتاق هستند تاهرازگاهی نامی ازخاتمی ببرند.ولوبه یک فحش دادن و...
4- راستی این مدعی العموم کجاست که از رای چهل میلیون ایرانی که دردو مرحله باریاست جمهوری آقای خاتمی موافقت کردند درمقابل این سردار دفاع کند؟
5-جناب سردار:خاتمی خاتمی است .تو که هستی؟
6-درآینده خواهیم دیدکه چه کسانی دربرابرملت به غلط کردن خواهند افتاد.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اقا چرا به خاطر منافع شخصیت حاضری همه چیز رو تو مملکت به باد بدین و اصرار بر اینکه همه اشتباه میکنن فقط ما درست فکر میکنم
سعید
UNITED KINGDOM
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
توبه از چی؟ از اینکه با نفت 9 دلار مملکت را مثل باقلوا چرخاند یا توبه از اینکه یک متهم اختلاس گر نداشت یا توبه از اینکه دنیا را با ما سرجنگ ننداخت یا شاید توبه از اینکه با وجود چنین آدمی جا برای کسانی که عقلشان تعطیل است نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
بزرکش نخوانند اهل خرد که نام بزرکان به زشتی برد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
وقتی کسی بامدرک سوم ابتدایی میشودسرداروفرمانده سپاه بیشترازاینهم نمیشودتوقع داشت شماکه الان بیکارییدبهترین موقع است برای مطالعه .راستی ورودنظامیان به سیاست ممنون است البته اگر بشوداسم شماراگذاشت نظامی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
شما را به خدا سانسور نکنید
امام علی (ع)میفرماید مایه بدبختی دولت و حکومت 4چیز است 1- اراذل را به کار مهم گماشتن 2- فضلا را کنار گذاشتن 3- فروع را چسبیدن 4- اصل را رها کردن یستدل علی ادبار دول باربع تضییع الاصول و تقدیم الفروع تاخیر الافاضل و تقدیم الاراذل
ناشناس
GERMANY
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
خاتمی هر کی هر چی بگه من خودتو .. لبخندتو .. جوان دوستی تو دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
ومن که چند بار او را از نزدیک دیده ام شیفته اخلاق واقعاً اسلامی او و ادب و نزاکت او هستم.
کارگرزحمت کش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
واویلابراین انسانهای نادان چه بگویم که نگویم بهتراست اینهاهرحرفی می زنندمیگویندمردم ایران ایااینهامیداننداکثرمردم ایران وجهان احترام خاصی به این سیدبزرگوارمیگذارندان وقت ایشون باانادبیات....توهین میکننداول برویک درصدادب خاتمی داشته باش بدنام اورابرزبان بیاور
خداپول کلانی به من ویک مثقال ادب ومعرفت به جباری بدهد
امین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
عده ای برای پستومقام همه حرفی می زنن اصل این هست که مردم قبول داسته باشندکه اکثراخاتمی روقبول دارند درودبرخاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
یاشاسین خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
راستم می گه، واقعا خاتمی باید بیاد و این جملات رو بگه، آخه تودوره 8 ساله اون یه مورد اختلاس نشد. آخه با کمترین درآمد نفتی مملکت رو که چرخوند هیچ، بدهی ها رو که صاف کرد هیچ، صندوق ذخیره ارزی رو هم پر کرد، آخه دیپلماسی خارجی‌اش طوری بود که از تحریم و تهدید جنگ خبری نبود، آخه مدیر بانکش تبعه کانادا نبود، آخه .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
دوست عزیز حالا که صحبت از طابعیت بیگانه شد اجازه بده فهرست مختصری از اعوان و انصار آقای احمدی نژاد خدمت شما عرض کنم:
1- حمید بهبهانی وزیر سابق راه تبعه آمریکا
2- حمید مولانا مشاور احمدی نژاد تبعه انگلیس
3- پدر آقای باقری لنکرانی وزیر سابقبهداشت، تبعه آمریکا، ایشون فروردین 57 به آمریکا رفت و تا انتهای عمر دولت اصلاحات به ایران بر نگشت
و موارد دیگری که متاسفانه الآن حافظهام یاری نمیکنه
م ح ح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
سردار داره یه دین دیگه را ابلاغ میکنه چون در اسلام آدم گناهکار فقط با توبه از گناهش پاک میشه و دیگه طرف ۲ زانو بنشیند و به مردم بگه غلط کردم در دستورات اسلام نیامده این جناب سردار با این افکارش بیشتر به منحرفین نزدیک است
عبد الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
هر چه آقايان به سيد بيشتر توهين و جفا كنند ، او نزد ملت محببوب تر مي شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
باز می گویم هرچه خواندم ارادت به سید بود و انزجار از رفتار شما ها پس سعی کنید با مردم همراه شوید تا از قافله عقب نمانید سردار همانطور که از قافله شهداء عقب ماندید .
اسداباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
درود بر سید بزرگ. متاسفم برای این سردار با این الفاظ زشتی که بکار بردند
خاتمی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
در جهاد اصغر پیروز شدیم , امیدواریم که در جهاد اکبر هم پیروز شویم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
نتيجه پيش بيني حضرت امام ره مبني بر عدم دخالت بعضي ها در سياست همينه ،اياكسي كه نابجا نقش قاضي را بازي ميكندايا ميتواند نقش ضابط را هم بازي كند؟!
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اقا با این ادبیات چند نفر را توانستید به اسلام دعوت کنید یا چند نفر را حزب الهی کردید جز تنفر از سپاه و اسلام فکر نکنم ثمرهای داشته سخنانتان
مهمان خانم جدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اگر دین ندارید آزاده باشید (امام حسین)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
تو اون موقعی ک هاشمی رو ترور کردن تو کدوم ... بودی؟!
موقعی ک کروبی رو(تو زندان) شکنجه میدادن کجا بودی؟
"اصلاح طلبان درون انقلاب نفوذ کردند"!!!!!
اصا انقلابو اصلاح طلبا کردن!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
درود بر سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
یعنی ماکه به خاتمی رای دادیم هم باید بگیم غلط کردیم؟
جون سردار بیخیال...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اينهايند كه با حرفهاي چرندشان بين ملت وسپاه فاصله انداختند وموفق هم شدند
فرزند شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آقای جباری
شما در حدی نیستی که برای مردم موعظه کنی تا توبه کنند . توبه را خدا می داند و بنده اش ... لطفا برای خدا تصمیم نگیر!!!
حرفهای بی ادبانه شما نشان داد که در چه حد از ایمان هستی !!!
سخن گفتن علیه فردی که محبوب ترین رئیس جمهور و سیاستمدار این کشور است نشانه ترس از اوست و من شما را بخاطر این ترس دلداری می دهم ...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
بر چهره دلربای سید صلوات . اقای خاتمی محبوبیت جهانی داره باعث افتخار ایران زمینه
اکباتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
کاملا موافقم . مشکل آقایان هم همین است که یک روحانی مسلمان تا بدین حد در دنیا محبوبیت دارد. خاتمی سفیر صلح اسلامی است. اسرائیل آمریکا و قدرت طلبان داخلی و بنیادگراهایان تروریستی مثل القاعده هر کدام برای منافع خود با رویکرد خاتمی مخالفند چون نان آنان در تنش و جنگ است. دعوت های مکرر صلح طلبان دنیا از خاتمی برای حضور در نشست هایشان بعداز ریاست جمهوری برای اعتبار بخشی به مراسم شان بود و چون این روند رو به رشد بود قدرت طلبان داخلی با ممنوع الخروج کردن خاتمی جلوی این کار را گرفتند. مسئله هوای نفس است مسئله حسادت است. در حالی که نظام می توانست با ظرفیتی که خاتمی در دنیا برای قدرت طلبی ایران ایجاد کرد استفاده کند اما به خاطر حسادت ها نگذاشتند و حالا مجبورند باج بدهند به روسیه به چین تا جایی که ایران را حیات خلوت این دو کشور کرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
الحسود لایسود
محبوبیت خاتمی واقعا برایش دردسر شده. او زبان دنیا رو خوب می فهمد بدون گفتن شعارهای بیخود بیشترین فشار رو به اسراییل و منافقان وارد کرد انصافا مرد توانمند و پاک و نجیبی هست خدا از کید چنین سردارانی در امانش نگه دارد.
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
خدمتي كه خاتمي به روابط ايران و كشورها ي جهان كرد قابل تقدير بود و مردم در ان دوران از نظر رفاهي خيلي وضع بهتري داشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اون موقع با اون وضع همه تو نماز جمعه و مجلس و غیره گلوی خودشونو واسه معیشت مردم پاره میکردن الان با این وضع ککشون هم نمیگزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
برادر من اکنون نه فقر هست نه فساد و نه تبعیض!
فقط یه کم اختلاس هست که اونم انشا ... به زودی برمی گرده به خزانه. موضوع اعتیاد و تن فروشی هم که همون اولین سال دولت مهرورز حل و فصل شد.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
عذر خواهی که گفتی باید خیلیه از بالا تا پایین از ملت داشته باشند و با این وضعیتی ک درست کرده اند به مردم بگویند غلط کردیم !
مبینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
شما با این ادب دارید به انتخاب و خواست 8 سال مردم توهین می کنید - شما دارید فقط برای سیاست و حرف خودتان فرزند سید حضرت فاطمه را توهین می کنید - از خدا بترسید که عاقبت بدی پیش روی شماست - با دین خدا بازی نکنید
روح ا...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
سنگ خارا اگر کاسه زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
متاسفانه سرداران واقعی مثل باکری ها و کاظمی ها و ...که شهید شدند اما افرادی ماندند که فقط لقب سردار بودن را یدک می کشند - وای به روز شما که در قیامت این القاب نخواهد بود
امیر میانجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اظهارات جناب سردار واقعا جای تاسف و تعجب دارد ! کسی به این اظهارات خرده نمی گیرد اما به سخنان جناب مطهری که خطر یک چنین اشخاصی را گوشزد کرده خرده گرفته و داد و قال راه می اندازند . دخالت آقایانی مثل همین جناب جباری در سیاست و انتخابات فاجعه بار خواهد بود .
آیا مطهری بحق هشدار نداده اند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
بخدا حذف سرداران مثل ایشان از سپاه به احیای مجدد سپاه خواهد انجامید. من هیچ اعتمادی به برنامه ریزی چنین به اصطلاح سرداران در مقابل نقشه پیچیده دشمنان ندارم. سپاه دوباره می تواند مکان همت ها و باکری ها گردد اگر ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
چه گویم که ناگفتنم بهتر است
زمان جنگ بعنوان یه نوجوون آرزو داشتم برم تو سپاه بخاطر عزت و احترامش
ولسی حالا .........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آقای سردار اگر واقعا"امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را قبول دارند بدانند که ایشان سید محمد خاتمی را فرزند فاضل و با تقوای خودشان نامیده اند .
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
فرارو ممنونم که به نظر همه احترام میذارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
تعجب میکنم از کسایی که به این نظر منفی دادن! یعنی شماها مخالف احترم گذاشتن به نظر همگان هستید؟ شماها اهل کجایید اونوقت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
جناب سردار حالا فهمیدی کی باید ......
محبوبیت با تهمت بدست نمی آید همان مردمی که به خیال شما از خاتمی ناراحتند مائیم که جوابتو اینگونه دادیم
arman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
با سلام . پیشنهاد می کنم ایشان برای اثبات برادریشان یک مدت کوتاه به عنوان داوطلب تشریف ببرند سوریه و در خط مقدم مبارزه با امپریالیسم شرکت کنند . بعدا هر چه ایشان گفت ما می گوییم چشم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اون وقت می گن مطهری درمورد سپاه حرفای توهین امیززده ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
چقدر در زمان خاتمی ثبات اقتصادی وجود داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
درود خدا بر این سردار با ادب و با نزاکت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
هوچی گری نکن.. همه متن رو خوندن می ئونن کی با ادبه که بی ادب
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
این همه امام گفت نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد اما متاسفانه افتاد دیگه پسش هم نمی دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
ما خودمون مقصریم که خودمون رو کنار کشیدیم و حالا جباری ها برای شاگردان همت و باکری خط و نشون می کشن.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
فرارو بفرمائید این حجم پاسخگوئی مردم به این اظهارات و کیفیت این جوابیه ها به حضراتی که اظهار نظرهای این چنینی می کنند هم می رسد؟ لطفا" یک زنگی به سردار بزنید و ایشان را در جریان ماوقع قرار داده و نظرشان را منتشر فرمائید. خیلی دوست دارم قیافه ی ایشان را وقتی که نظرات مردم را می خوانند ببینم. افسوس که امکانش نامقدور به نظر می رسد.
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
بر سر پيامبر گرامي اسلام نيز زباله ريختند اما آن كه ماند محمد (ٌص ) بود . اين سخنان مثل آن جسارت هاست و هيچ غباري بر دامان پاك فرزند فاضل و با تقوا و متعهد امام عزيز نمي نشاند . شخص پرست نيستم ولي والله والله هر وقت سيماي خاتمي را ديدم به ياد اولياي خدا افتادم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
تو رو خدا این نظرات را یه جوری به این سردار برسونید.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
بعنوان يك رزمنده كه بهترين اوقات جوانيم را در دفاع مقدس سپري كردم از ساحت ملت بزرگ ومودب به اداب ايران عذر خواهي ميكنم.
جوانان عزيزاين مرز وبوم بدانند اينان با خلوص پاي درس مكتب تربيتي امام ورهبر فرزانه نظام ننشسته اند ،ساحت فرزندان اصيل اين نظام از اين قبيل ادبيات دور است.قدرت وچرخش زمان اصالت افراد را آشكار ميكند
درود خدا برسرداران بزرگ دفاع مقدس كه لحظه اي از وظايف ديني واخلاقي خويش غافل نيستند.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
کجایندمردان بی ادعا.......
جانباز شیمیائی جنگ تحمیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
آقای جباری چرا حرف امام خمینی را زیر پا گزاشتین مگر امام نفرمود نظامیان در سیاست دخالت نکنند چه شد شما را جواب مردم را بخوان حساب کار خودت و امثال خودت را بدان
داود گچساران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
خاتمی امام موسی صدر امروزه،
مطمئن باش هیچ روحانی نمیتونه اینطور وارد قلب، قشر جوون بشه.
حسادت خیلی بده سردار!!
رادين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
اين بندگان خدا از كانديداتوري سيد عزيز در رياست جمهوري آتي ترسيده اند كه اينگونه كه شمشير را از رو بسته اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
واقعا متاسفم سپاه که یادآور سرداران بزرگی همچون جهان آراها ، همت ها و... هست دست چه انسان های بی ادبی افتاده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
جای خاتمی توی قلب ماست شما کجای کاری دادا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
دلم می سوزه وقتی میبینم اسم همت و باکری باید کنار یه عده که حرف امام رو هم حتی قبول ندارند و فقط به منافع فکر می کنند قرار بگیره.
یا حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
سردار جان ، چپاول کنندگان بیت المال سه هزار میلیاردی که در امنیت به سر می برند ، نباید توبه نمایند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
بیشتربه فکر محرومین باشید نه فکر مذمت گروهی در امروز و گروه دیگری در آینده
عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
از زمان فرماندهي ايشان در قم من ايشان را مي شناسم آدم خوبيه ودر اعتقاد خود بر رهبري استوار است. حق هاشمي وخاتمي همينه چون سياس هستند.واعتقاد ثابت ندارند. وايندو چون يو يو در طرف حق وباطل در حال حركتند. روزي حق را شناختند وروزي اورا رها كردند.چون دنبال چيز ديگري هستند . چرا ايشان از ميرحسين حرفي نزد چونكه او حتي به درخت خانه اش هم گفته كه از حرفش بر نمي گردد. ايندو مانع رسيدن ميرحسين به تكليفي كه برايش مقرر شده بود گشتند .بيداري اسلامي وبيداري انساني دوروي سكه اي بودند كه از بيداري ايراني منتج شده است . وايندو نگذاشتند كه ..... ثاني به وجود آيد. ايندو بين حق وباطل در حركتند چون سياسند گاهي از حق مي گويند وگاهي خود را به باطل نزديك مي سازند . پس ايندو مصداق فتنه هستند . وفتنه گر وهر چه بشوند حقشان است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
خدا بتو عقل وبه من مرگ دهد
تارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
به نظر من منبع موثقي نداره اين مطلب.كاملا بي اساسه.يك فرمانده واسه شخصيت خودشم كه شده همچين حرفي نميزنه.منطقي باشيد.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
دوستان توجه کنيد:

دشمنان امروز ما همان خوارج زمان حضرت امير(ع) هستند و بلکه بسيار تندرو تر،متحجر تر و دين ستيز تر از آنان...

متاسفانه به نام دين اسلام و مکتب فخيمه تشيع دارن فجيع ترين اعمال رو انجام ميدن و در صحبتها و سخنراني هاشون از بدترين،زشت ترين و کلمات و الفاظ استفاده ميکنند..اين قوم هزاران مرتبه بدتر و نادان تر از خوارج زمان حضرت حيدر هستند.....

دوستان به علي قسم: مارقين،فاسقين و ناکسين همين ها هستند...کساني که دائم الذکر بودن.....قرآن به گردن آويزون ميکردن....دائم الوضو بودن ..اما از بين همين جماعت ابن ملجم مرادي ملعون بيرون آمد و فرق شير خدا...ولي الله...حجت الله حضرت علي (ع) را شکافت و شد قاتل علي ولي الله.....

بزرگي ميفرمود: سيدالشهدا امام حسين مظلوم نبود و مظلومانه شهيد نشد چون ايشان به تقديري که حضرت رحمان برايش مقدر فرموده بودند عمل کرد و براي رضاي حضرت حق و جهاد با کفر زمان خودشان يعني يزيد حرامزاده که خود را امير المومنين ميناميد شجاعانه تا آخرين نفس جنگيدند و با افتخار به شهادت رسيند.....در صورتي که مظلوم واقعي آقا امام زمان قائم آل محمد هستند که از بين 7 ميليارد نفر جمعيت روي زمين 311 نفر يار ندارند.....

امثال سردار جباري ها هستند که با اعمال و گفتارشان باعث شدت گرفن دين ستيزي و دين گريزي مردم در اين زمانه ميشوند و نمک روي زخم مولا علي ميپاشند....
ssd
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
درود خدا و پیامبرانش بر سید محمد خاتمی محبوب قلبهای ایرانیان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
بااین همه نظر که مردم وخوانندگان داده اند معلوم است چه کسی باید توبه کند و غلط کردن بیفتد کاش سردار عزیز اینها را ببیند و بخواند
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
تقدیم به سید خندان و با وقار :

کاش میشد عشق را تفسیر کرد

خواب چشمان ترا تعبیر کرد

کاش میشد در خراب آباد دل
خانه احساس را تعمیر کرد
کاش میشد همچو باران بی دریغ
لحظه های سبز را تقدیر کرد

کاش میشد تا تمام عشق را

با تمام وسعتش تکثیر کرد

کاش میشد اشک را تهدید کرد
مدت لبخند را تمدید کرد
کاش میشد از میان لحظه ها
لحظه دیدار ( تو ) را نزدیک کرد
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پارسال آقاي جباري يه پيشبيني كردن گفتن فتنه انتخابات مجلس از انتخابات 88 سنگين تره...چي شد ؟ از اين به بعد قراره از اين دست پيشبيني ها بشنويم ؟ هركي گفت بالا چشم آقايون ابروه اينا بگن ديدي گفتيم فتنه داريم...
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
تقدیم به وجود دوست داشتنی سرو مهربان و خندان :

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم
به تو آری ، به تو یعنی به همان منظر دور
به همان سبز صمیمی ، به همان باغ بلور
به همان سایه ، همان وهم ، همان تصویری
که سراغش ز غزل های خودم می گیری
به تبسم ، به تکلم ، به دلـارایی تو
به خموشی ، به تماشا ، به شکیبایی تو
به نفس های تو در سایه سنگین سکوت
به سخن های تو با لهجه شیرین سکوت
در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم ، تشنه ی دیدار تو است
یک نفر سبز ، چنان سبز که از سرسبزیش
می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویش
آی بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست
راستی این شبح هر شبه تصویر تو نیست؟
اگر این حادثه ی هر شبه تصویر تو نیست
پس چرا رنگ تو و آینه اینقدر یکیست؟
آن الفبای دبستانی دلخواه تویی
خوب من آن شبح شاد شبانگاه تویی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
والله وبالله قسم میخورم که این سردار ودوستانش حاضرند تمام دار وندارشان و اندک سابقه شان را بدهند وفقط یک ساعت ،خاتمی باشند وبه همین مقدار از محبوبیت ومقبولیت او بهره مند باشند.این افراد میدانند که با این حرفها محبوبیت این سید ها کم نمیشود وفقط قصد بزرگ کردن خود را دارند
بشير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
خاتمي خاتمي خجالت بكش
سردار حمايت حمايت
بيهقي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اقاي جباري مگر امام خميني نفرمود كه سپاه دخالت مسائل سياسي را ندار پس بنابر اين با مثل خودت جواب بدم كه غلط تو كردي كه به حرف امام گوش نكردي چراكه خاتمي نور چشم امام بود
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
جناب سردار امیدوارم در زمان دفاع از میهن همینطور شجاع باشی؟؟!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
سردار نظر خویش را ابراز فرمودند
شما چرا به ایشان توهین می کنید
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
از نظرات مردم فهیم ایران لذت بردم .برای سردار متاسف شدم. مردم ـآگاه ایران اینگونه اند سردار
بيهقي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
جناب جباري برات متاسفم ادبت را رعايت كن مگر امام نفرمودند كه سپاه حق دخالت در امور سياسي را ندارد اين فرمده امام است والسلا م ختم كلام حرف حرف امام .....اما اين را بدان هم تو وان ناشناس هاي بي ادب وبي فرهنگ كه خاتمي عشق ماست ودر دل ماي جاي دارد چرا كه او فرزند فاضل متعهد وبا تقواي امام بود وهست به كوري چشم دشمنانش
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
واقعا باید تاسف خورد که کاربجای رسیده جباری هم برای آیت الله هاشمی رفسجانی خط ونشان می کشد.
كورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
خاتمي محبوب دل جوانان و مردم است. روشنفكر و انديشمند است. دوران رياست جمهوري او مردم آزاد تر و بدون گراني و تورم زندگي مي كردند. خاتمي محبوب ترين و دوست داشتني ترين است. براي سلامتي خاتمي صلوات
حسين
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
از محضر فرمانده كل قوا ميخواهيم عناصر نامعتدل را از رأس نهادهاي مهمي مانند سپاه ولي امر (عج) و بسيج برداشته و انسانهايي كه در جهاد اكبر توفيق يافته و جامه شريف تقوي به تن دارند بجايشان بگمارند. اينان جانبداري و غرض‌ورزي شخصي يا سياسي چشم بصيرتشان را نابينا و زبان ادبشان را لال نموده و از موضع حق و عدالت و بيطرفي خارج شده‌اند و نسبت به كساني كه به نظام جمهوري اسلامي ايران بالاترين خدمات را در لباس شخص دوم مملكت انجام داده‌اند، بدترين توهين‌ها را جايز دانسته و از همه بالاتر ذهن فرزندان جوان بسيجي اين مملكت را نيز به سموم جانبداري و غرض‌ورزي آلوده كرده و آنها را از مسير حق‌مدارانه به مسير حب و بغض‌هاي سياسي ميكشانند.