کد خبر: ۱۱۲۱۶۶
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 260
انتشار یافته: 365
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:48 - 1391/02/20
1359
694
مرگ بر شاهین نجفی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:29 - 1391/02/21
من معتقدم کسی که به مقدسات و رگ غیرت دینی ملت توهین میکند باید کشته شود و البته که زندگی باید برایش همچون سلمان رشدی کافر مانند جهنم باشد مرگ او حتمی است حتی اگر تو سوراخ کاخ سفید امریکا لونه کنه / ا
عاطفه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:34 - 1391/02/21
براي اونايي كه منفي دادن از ته دل متاسفم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:21 - 1391/02/22
باز این حضرات تند رفتن! باید دید اصل قضیه چی بوده؟ اگه واقعاً بی احترامی کرده، کار اشتباهیه و باید لااقل عذرخواهی کنه! امام هادی (ع) برای لااقل میلیون ها نفر محترمه! ولو آدمای عامی باشند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:17 - 1391/02/22
عاطفه جان من هم برای اون دلت متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:44 - 1391/02/22
اونايي كه منفي دادن متن آهنگ رو گوش دادن ،‌شما كه مثبت دادي چطور؟
ضمن اينكه اين خواننده به زبان خودش و با آهنگ از امان نقي براي نجات كمك خواسته،‌اين ارتداده آيا؟
BITARAF
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:18 - 1391/02/23
حکم ارتداد با حکم کشتن فرق داره . به همون اندازه که این آقای روشن فکر خواننده این برخورد ها رو خشونت می دونه (که هست ) زخمی کردن دل میلیون ها کسانی که به امام ها عشق می ورزند فراتر از خشونت هست . باور نداشتن اعتقاد دیگران نباید با توهین همراه باشد. من ترانه اش را گوش کردم . خیلی زشت و عقده ای بوده. این عر عر هم نیست چه برسه به هنر که ایشان لافش رو زده که من هنرم را ارایه کردم..
ناشناس
| UNITED STATES |
14:42 - 1391/02/23
عزیزان ذره ای توهین در این ترانه وجود ندارد. لطفا یکبار دیگر با دقت گوش کنید، اتفاقا شاهین اصرار دارد که بفهماند این روزها موضوعات جنسی را رویش یک بر چسب دینی زده اند. اتفاقا تلنگری است به دینداران.
حمید
| GERMANY |
16:29 - 1391/02/23
بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم جوگیری یک عده از مردم. واقعا جای تعجب داره خود ما مردم روزانه صدها دروغ و غیبت و قسم الکی و فلان و فلان کار می کنیم، بعد یه نفر همچین حرکتی که میکنه همه میگن وای، اسلام نابود شد، اسلام از بین رفت و هزار جور دلسوزی الکی.

خود ما تو همین مجلس های عزاداری امام حسین (ع) ذکر امام حسین رو به بدترین نحو به کار می بریم: حس حس حس حس. (به خدا آدم پسر خالش رو هم اینجوری صدا نمیزنه) که این از صد تا ترانه ای مثل شاهین نجفی خوندن بدتره، اونوقت فقط ادعا مسلمونی داریم. بابا دست از این ریا بازی ها برداریم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:20 - 1391/02/24
آقا این که عکس سینه ی یه زن رو گذاشته به عنوان گنبد و توی فیلم علنا توهین میکنه رو چطور توجیه می کنید
من حس می کنم منفی دادن اینجا یه جوری از قبل برنامه ریزی شدم بود
درضمن کسی که میگه بیاد عذرخواهی کنه اگه این طوره که دیگه حرمتی باقی نمیمونه
هرکی از راه برسه توهین کنه دیگه حرمت ها کلا از بین میره
Bahman
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:25 - 1391/02/24
منفی دهندگان از قوانین اسلامی یا بی خبرند یا مرتد اند.
كينه شتري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:17 - 1391/02/25
به شاهین جونت بگو 30 سال هم بگذره گیرش میاارم هرجای دنیا که باشه از اون جایی که فکرشو نمیکنه دارش میزنم...
مطمئن باش میام
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:16 - 1391/02/30
به خدا حتاكي به اهل بيت سزاي خوبي نداره. تاريخ اينو ثابت كرده. عزيزان من شما هم بهتره با اين خشمي كه توتون زنده شده آتيش نفرتتونو ازعاملين و سازندگاه كثافاتي مثل شاهين زنده نگه دارين.....ان شاءالله مي رسه اون روز كه انتقام مظلوميتشونو بگيريم. تا اون روز دير نيست.
گرگ ها خوب بدانند در اين ايل غريب*گر پدر رفت تفنگ پدري هست هنوز
ژوپین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:39 - 1391/02/30
جدا واسه کسایی متاسفم که دارم سنگ این چنین ادمی رو به سینه میزنن طرف اومده به یکی از عزیزان حدود 2میلیارد نفر توهین کرده.من خودم تمام اهنگاشو از تو سیستمم حذف کردم باید این چنین حیوانی کشته بشه
پرهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:21 - 1391/02/31
بهتره این سگ کثیف که به دین یک میلیارد مسلمون توهین میکنه کشته بشه...
بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:59 - 1391/03/01
آشغال های عوضی اگه چند روز دیگه این رپ خون ها ناموستون را هم جلو چشتون ... شما همین طور ساکت می مونید و دم ازازادی بیان می زنید؟!!!!!!!!!!!!
خاک بر سر ملتی که به راحتی به مقدساتش توهین کنن وتازه از اونا حمایت هم بشه
چی به روز شیعه اومد خدا !!!!!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:54 - 1391/02/20
1213
465
خدا یا از تو می خواهم دست مرا به حلقوم این حیوان کثیف برسانی.
پاسخ ها
دودوزه
| CANADA |
10:48 - 1391/02/21
دعا کن خدا حلقوم اونو به دست تو برسونه. اینجوری کمتر خسته میشی :))
موسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:08 - 1391/02/22
عمو خیلی شیری ؟ تو همین مملکت هستند کسانی که باید حلقومشونو بگیری . اون راهش دوره ویزام بت نمیدن خرجتم زیاد میشه و خدا نکرده به فساد میافتی . بیا حلقوم مرتدان داخلیو بگیر عمو وشعار نده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:19 - 1391/02/22
عزیزم شنیده ای چی خونده؟؟ دست به حلقوم کسی زدن خودش از کارهای حیوانات وحشی است. مگر مملکت قانون نداره؟
نوید
| GERMANY |
12:21 - 1391/02/23
انشاء الله . . .
منم میآم.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:27 - 1391/02/24
منفی دهندگان پیرو لاابالی گری اند و یا غیر مسلمان هستند.و بی تربیت هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:20 - 1391/02/24
حالا نمیشه انقدر خشن نکشیش؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:11 - 1391/02/20
865
479
نحن فداک الیها العلی النقی (ع) یابن الرسول الله یا ناصح ال محمد (ص)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:26 - 1391/02/20
سلام، افرادی که نظر منفی دادن یعنی دوست ندارند فدای امام هادی(ع) بشن! متوجه نمیشم!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:21 - 1391/02/21
من فقط می خوام بدونم اون عده ای که منفی دادن چند تاشون معنی این عبارت رو فهمیدن؟
سیسموئید
| UNITED KINGDOM |
17:11 - 1391/02/23
فارسی بنویس ببینیم چی میگی؟؟؟غیرتت را هم بگذار برای دفاع از اونهائی که تو مملکتت شب سر گشنه زمین می گذارند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:03 - 1391/02/23
دوستان گول اين منفي‌ها را نخوريد. گاهي از اين اتفاق‌ها مي‌افتد. و اين گاهي، موقعي است كه يكي از اين بي‌همه‌چيزها حماقتي كرده باشد. من نمي‌دانم چه جوري، ولي شك ندارم كه طبيعي نيست. يك موردش كه حسابي تابلو بود، در سايت خبرآنلاين اتفاق افتاد؛ در طرفداري از حمله‌ي اسرائيل به ايران! سه برابر مثبت‌ها، منفي بود. (راستش اصلا خبرآنلاين اين قدر ببينده نداشت!)
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:53 - 1391/02/25
خواستم بگم برای این منفی دادم که عربی نوشتی عزیز
بلوچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:52 - 1391/02/25
برنانه ریزی کجا بود حاجی؟ اونقد از دین سو استفاده کردین که مردم نسبت به دین بدگمان شدن.
وقتی میبینن یه کشور بی دین از کشورشون بهتره و ما مسلمونا کارامون از صدتا کافر و مشرک بدتره و بیمنطقیم معلومه از دین متنفر میشن.
هر وقت من و توی دیندار خودمونو و خانوادمونو اصلاح کردیم و آدم شدیم بعد میتونیم در مورد دیگران امر به معروف کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:11 - 1391/02/20
1024
347
اساسا اون شیطان پرسته و شنیدم که ترانه ای برای پرستش شیطان داره.....
اوج زذالت...
امیر
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
21:24 - 1391/02/20
1043
418
متاسفم برای منفی دهندگان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:11 - 1391/02/21
این نشاندهنده سطح تفکر مخاطبان این سایت و مسئولین آن می باشد
شفق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:34 - 1391/02/21
اصلا شما اهنگشو گوش دادید؟مثل موسی و شبان نباشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:50 - 1391/02/23
خوب الان تو اینجا چکار داری ؟
منم ! ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:09 - 1391/02/20
114
51
به نظر من توهین به مقدسات یک عده کار درستی نیست. شاهین گرچه خوب می خوند و آهنگاشو من گوش می دادم ولی من متاسفم واسه اش با این آهنگ جدیدش.
محمد علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:15 - 1391/02/20
111
53
حتی اگر یه نفر هم نباشه که موافقم باشه مهم نیست ... شاهین نجفی ارزش حکم ارتداد هم نداره
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:27 - 1391/02/20
21
60
این جرم نامش توهین یا سب است و با ارتداد متفاوت است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:21 - 1391/02/30
جناب علامه...شما بايد عالم ديني مي شدين. وقتي آيت الله مكارم حفظه الله حكم ارتداد دادن جناب عالي مي گي" ارتداد چيز ديگريست...."
جم كن بساطتو
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:33 - 1391/02/20
19
43
هر چه به این سخنان بیشتر اهمیت داده بشه اثرات اون بیشتره مطمئنا با توجه به این که این فرد در خارج از کشور هم هست این حکم میتونه به نفعش باشه و شهرت اونو بیشتر کنه شاید آلان خیلی ها دنبال این باشن که ببینن جریان چیه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:40 - 1391/02/20
160
27
مرگ بر منفی
ابوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:46 - 1391/02/20
12
67
شما با این کارها بیشتر این اقا را معروف می کنید ایشان هم با انگیزه های دیگری چنین کارهایی می کند شعارهای مرگ بر این و ننگ بر آن هم مناسب نیست برید ببنید چه شد که این جوانان به اینجا رسیدند نه انکه سریع حکم هایی صادر شود که متاسفانه بیشتر نتیجه معکوس می دهد متاسفانه ما طریق برخورد درست با این موارد را نمی دانیم اگر الگوی ما امام صادق{ع}است که با دهریون کاملا محترمانه و علی رغم توهین های انها بحث می کرد و احترام می گذاشت منطق ما باید روش و منش انگونه باشد نه برخوردهای تند و افراطی و توهین آمیز
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:17 - 1391/02/23
کاربر عزیز ابوذر خداوند در قرآن میفرماید تبت یدا ابی لهب و تب بریده باد دو دست ابولهب آیا به نظر شما این آیه غلط است که شما میفرمائید شعار مرگ بر این و آن مناسب نیست مباحاث امام صادق با دهریون به کجا انجامید اگر با منطق و استدلالات صحیح هر شخصی به اشتباهش پی برد و تغییر روش نداد چطور باید با این شخص کنار اومد قبول کن همیشه آرامش جواب نمی دهد و باید یک جاهائی بسته به شرایط برخورد تند کرد یا نبرد و جنگ و حتی به قیمت ریختن خونمان موفق باشید و در پناه حضرت صاحب الامر عجل ا... تعالی فرجه السلام علیک یا علی بن محمد ایها النقی الهادی یا بن رسول ا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:54 - 1391/02/25
علیرضای عزیز ابولهب کجا و این کجا؟
او آیه که حکم نیست بلکه نفرین است.
سجاد
|
GERMANY
|
22:54 - 1391/02/20
16
122
اینقدر راحت و احساسی در مورد جان یک انسان صحبت نکنید پیامبر خود در مورد توهین کننده به خودش چنین برخوردی نکرد که شما مثل آب خوردن سر خود حکم قتل یک نفر را صادر می کنید کمی تامل کنید و کاسه داغتر از آش نشویید اگر اینطور مثل آب خوردن انسانها با تفکر دینی کشته می شدند حالا نیاید نامی از امام حسین به نام سرور آزادگان جهان باقی می ماند پس به حرمت امام حسین و انسانیت ببینید چه می کنید و صبور باشید همین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:56 - 1391/02/25
آقا سجاد مشکل ما اینه که این تند رو ها که ترمز بریدن توهمات خودشونو از سیره ی پیامبر و ائمه بالاتر میدونن. و اصلا درمورد اخلاق پیامبر چیزی نمیدونن.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:21 - 1391/02/29
خاک برسرت بشه،روزی که به پیامبرتوهین شد،پیامبرزنده بودوقدرت بیان حق خودش راداشت:امااین حرامزاده به مظلوم ترین امام شیعه توهین علنی کرده،مسلمادیگه راه توجیهی نداره پس حکم ارتدادبراش مناسبه،شما که هیچ شناختی نسبت به مباحث تشیع واحکام اون نداری،دهنت راببند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
22:57 - 1391/02/20
124
23
آقایان به بهانه آزادی بیان هر غلطی میکنند. خداوند جزای متحتکین را هر چه زودتر بدهد انشاالله
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:40 - 1391/02/20
92
14
مهم نیست که کی منفی می ده - از همون اولش شاهین معلوم بود داره چه مسیری رو می ره ، اینایی رو هم که می بینی دارن منفی می دن هنوز تو شوک موندن که چطور شاهین یه روزی واسه ما الگو بوده الان اینطور شده پس اگه میرن سمت شاهین این بسته به دیدشونه و دید از نظر احساسی نه از نظر منطقی ، برای اونایی که منطق رو به احساسات ترجیح میدن که آیندشون تو این راهه ، همیشه برای فهمیدن اینکه یه چیزی حقیقته یا نه ، اونو با حق مقایسه می کنن و به ارزشش پی می برن ، همین - شاهین از دوراهی که روبروش بود به راه دوم رفت اما اگه الان هم با دانش پی به این ببره که راه اول درست بود دیگه بر نمی گرده و راه دوم رو تا اخر ادامه میده تا حداقل به مزایایی که راه دوم داشت برسه هرچند اندک
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:54 - 1391/02/24
من کاری به شاهین نجفی ندارم ، فقط و فقط برای مخالفت با حکم ارتداد منفی میدم .
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:45 - 1391/02/31
غلط كردي. شما دوست نداري كسي به اعتقاد ما توهين مي كنه سزاي عمل رو ببينه. خدا خودش تو قرآن گفته بر كافران بتازيد. شما چي داري مي گي؟؟؟؟
مشكل شما اينه كه يا مسلمون نيستي و يا از اسلام چيزي نمي دوني.......
قبل از نظر دادن برو يه كم روانشناسي هم بخون. حكم اسلام اگه غير از اين باشه اونوقت هر خري مياد و حتاكي مي كنه. حالا كه مي بينين دارن تو آمريكا قرآن مي سوزونن واسه خر گيري عرباست كه حرف نمي زنن و فقط اسم اسلام رو يدك مي كشن. اگه حرف نزنيم اونا هر روز حتاكي مي كنن. اونوقت آستانه درد مردم بالا مكياد و اونا مي تونن كار هاي بزرگتري در حتاكي انجام بدن. فكر نكنم فهميده باشي. آخه تو سطحت نگفتم. يه كم فراتره....
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:43 - 1391/04/13
چقدر مثبت ها بی ادبین؟ چون نظرات باب دلتون نیست باید فحش بدین؟ خاک بر سرتون و... این شد منطق و استدلالتون. بابا یکم ادب رو رعایت کنین.زشته بخدا آقایون مثبت مخص.صا شما حسین جون
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:44 - 1391/04/13
راستی حسین جون روانشناس اگه یه فحشی نثارمون نمیکنی عارضم خدمتت که هتاک با ه هست نه حتاک
عبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:46 - 1391/02/20
109
18
با سلام خدمت دوستان، روی صحبتم با دوستانی هستش که نظر منفی دادن، عزیزان سعی کنید دیدگاه سیاسیتون در اعتقادهای دینیتون اثر نذاره و از افراط و تفریط بپرهیزید، واقعأ شما اعتقاد دارید این ترانه توهین به مقام اون امام همام نیست؟! و ایا توهین به معصومین (ع)زشت و قبیح نیست؟ و گذشته ازاینکه مسلمونیم! ایا بی احترامی و توهین به ارزشها و بزرگان هر دین و آیینی کار نکوهیده ای نیست؟
Mehdi kh
|
UNITED STATES
|
23:49 - 1391/02/20
21
65
باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت باهر دین و مذهبی .هر بی احترامی به ادیان و اعتقادات مذهبی دیگران جرم است ونشانه بی شخصیتی .
پاسخ ها
حمیدرضا
| UNITED STATES |
16:20 - 1391/02/24
من فقط یه سوال از شما دارم.این بیت شعر توهین نیست؟؟:
هر کس به امام شیعیان شک دارد
دامان عفاف مادرش لک دارد
این جمله یعنی چی؟؟
این شعر به کرات از دهن مخالفای شاهین نجفی شنیده میشه.خب این توهین نیست؟؟این توهین به کل دنیاس
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:46 - 1391/04/13
حمیدرضا جون من بیش از صد باراین آهنگ رو گوش دادم ولی همچین چیزی نشنیدم.دفاع نمیکنم ازش.توهین بی شخصیتیه.ولی انصافا این بیت رو به هیچ عنوان نشنیدم
شاهد
|
UNITED STATES
|
00:25 - 1391/02/21
5
33
یاد سریال پایتخت و علیرضا خمسه افتادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:42 - 1391/02/21
14
113
اگه اون به کسی توهین کرده به بقیه چه ارتباطی داره؟ حسابشو بزارید خود امام نقی بده. اون نظرشو داده فقظ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
01:05 - 1391/02/21
34
10
واقعا متاسفم ... نه شاهین نجفی ... نه اونهائی که میخوان این مردک رو بکشن ...
سالار
|
UNITED STATES
|
01:16 - 1391/02/21
137
10
خیلی ساده اید اگر فکر میکنید این منفی ها رو مردم می دهند و سازمان بی بی سی و دفتر سایبری من و تو بیکار نشسته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:55 - 1391/02/24
فکر میکنی بی بی سی اینقدر بیکار داره بیان بشینن تو یه سایت منفی بزنن؟ توهمی به خدا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:22 - 1391/02/24
شما اون فیلترشکنتو خاموش کن بی‌بی‌سی!‌هه هه هه
ناشناس
| UNITED STATES |
15:32 - 1391/02/25
وای واقعا فک می کنی نشستن پای کامپیوتر دم به دقیقه می بینن کدام سایت خبر گذاشته که نظر مثبت یا منفی بدن . حالا می گیم بی بی سی اره چون یه کانال خبری اما من وتو چی. دوست عزیز تو که این قد نگران این مسائلی بیا ایران تو گود ببین اینجا چه خبره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:00 - 1391/02/25
خندیدم
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:45 - 1391/02/21
78
20
ناگهان برای وب سایت شما برای این نظرهای منفی شدم!!!یعنی همه ی این آدم هایی که منفی دادن موافق با توهین به دین های الهی و پیامبران وامامان هستند؟؟؟به خدا در مسیح و یهود هم بی احترامی نیست و بین ادیان الهی احترام وجود دارد.اگر کسی چیزی را قبول ندارد توهین نمی کند!!!چرا توهین؟؟؟چرا فحاشی؟؟؟مگر نمی توان حرف زد و استدلال آورد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:21 - 1391/02/24
شما حزف بزن و اشتدلال بیاور که چرا منفی یعنی موافقت با توهین...و معنای دیگری ندارد مثلا اینکه حکم ارتداد نیست و فتوا است و ...
ناشناس
| UNITED STATES |
15:34 - 1391/02/25
کجاش فش داده دقیقا. من متن شعرو از صفحه ی فیس بوک خود شاهین گرفتم...
هیچ فحشی نبود.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
01:50 - 1391/02/21
126
13
شاهین نجفی جرات داره بیاد تو اجتماع ؟
هر کجای جهان که میخواد باشه
متاسفانه این احمق با طنابی به چاه رفته که باید بقیه عمرش را مثل سلمان رشدی تو سوراخ موش زندگی کنه
بابا این همه موضوع برای پول در آوردن و گیر دادن چرا به کسی بند کردی که جماعت زیادی روی او حساس هستند
اگر واقعا حق با امام هادی باشد که هست از خدا نترسیدی
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:26 - 1391/02/23
فرارو... به گوش اینها برسان که ما فرق داریم با آدم کشها
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:52 - 1391/02/21
6
53
آقاي امير به جاي تاسف تامل كن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:41 - 1391/02/21
5
70
دلیل دیگران رو نمبدونم اما من خودم با همه نظرها مخالف بودم و منفی دادم.
چون:
۱-''مرگ و درود'' فرستادن ها در طول تاریخ این کشور برای من ثابت کرده که ما همیشه در حال افراط زایی هستیم.و از این بابت خسته ام.
۲-اشتباهی که قبلا تجربه شده رو نباید تکرار کرد.تو مساله سلمان رشدی ارتداد فقط باعث شد که معروف بشه و کتاباش فروش بره.در حالی که از منظر ادبی بسیار بسیار کتاب ضعیفی بود.
۳-هرکس حق داره نظرش رو در هر زمینه ای بیان کنه.اگر این بشر هم چیزی گفته مطمئن باشید که خواسته خودش رو بزرگ کنه و نوکری اربابانش کرده.ما اگر اعتقاد به شیعه داریم باید همیشه یادمون باشه که شیعه منطق داره و حرفش رو عاقلانه بیان میکنه.کار این افراد نشان دهنده عجز و بی عقلیه.
۴-اینکه بگیم کسی رو بکشیم تنها این موضوع رو تبیین میکنه که ما حرف و سخن رو چکشی و نه منطقی پاسخ میدیم.در حالی که در طول تاریخ شیعه در مسیر عقل بوده و تفکرات مرتجع در مسیر کشت و کشتار.
۵-در یک بازی که شخصی برای مطرح کردن خودش و سود بردن آغاز و ایجاد کرده نباید وارد شد وگرنه بازی خورده ایم (فارق از نتیجه)
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:45 - 1391/02/21
9
103
کجای آهنگش توهین کرده یا از شیطون پرستی گفته...
محمد
|
FRANCE
|
02:49 - 1391/02/21
9
93
من هم با این کارش مخالفم و از این کارش خوشم نیومد.
ولی خب اون هم نظرش رو گفته و آزاد هست که هر چیزی دلش بخاد بگه.
خب کسی که خوشش نیاد گوش نمی ده.
Armin
|
UNITED KINGDOM
|
04:32 - 1391/02/21
17
111
یک آهنگ خونده ، جرم که نکرده
امید
|
CANADA
|
04:38 - 1391/02/21
7
90
بیشتر این آهنگش لحن استغاثه به درگاه امام نقی رو داره، منتها با سبک رپ، چرا همیشه باید با نوحه اینکارو کرد؟
ناشناس
|
KUWAIT
|
07:07 - 1391/02/21
10
111
به خاطر يك شعر آدم ميكشيد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
فرشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:13 - 1391/02/24
اگر مرتد باشه و بمیره برای خودش بهتره چون:
1- از گناهاش کم میشه
2- فرصت کمتری برای گناه داره
در حقیقت این کشتن رحمته و لطفه.
در ضمن می تونه مثل شاملو یا خیلی دیگه به خوبی اعتراض کنه.
اگر قبول کنیم شعر مشکل نداره، با عکس آهنگ چی کار کنیم. ببینید شاهین این قدر شعور نداره که به چیزی که یه سری افراد براش احترام قائل اند توهین نکنه. نقد می تونه بکنه اما توهین نه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:53 - 1391/02/24
فرشید جان اگر نقد و اعتراض آزاد بود کار به توهین نمیکشید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:23 - 1391/02/24
فرشید خان! شما کلاه خودتو بچسب دلسوزی برای بقیه نکن! از شاملو هم مایه نذار!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
07:24 - 1391/02/21
73
19
در اینکه شاهین نجفی یک انسان منحرف و عاری از ارزشهای انسانی است شکی نیست ولی فکر نمیکنید برخوردهای اینگونه فقط به مطرح تر کردن او می انجامد؟ به نظر من بهترین روش مقابله با کسانی مثل او بی تفاوت بودن نسبت به آنهاست.
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
07:24 - 1391/02/21
4
50
من با تمام آهنگهاي اين آدم كاملا" آشنا هستم...ازش كلا" خوشم نمي آد اما سوالم اين هست كه كمي در مورد اينكه چه چيزي عامل تحريك اين جوان دانشگاهي به سمت موسيقي زيرزميني شد هم فكر كنيم...خلق اين همه آهنگ تاثير گذار تنها به دست نجفي نيست بلكه خيلي از جوانهاي مستعد ما دارند به اين سمت مي روند و يكي از دلايل موثر در ايجاد اين افتضاح نوع برخورد سيستم حاكميت با جوانهاست...افرادي كه هنوز باور ندارند نسل جديد دنبال متفاوت بودن با آنچه هست كه آقايان فكر و عمل مي كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
07:29 - 1391/02/21
3
98
آقای صافی خودش ترانه رو شنیده؟
از لحن فتوی چنین برمیاد که ایشون این ترانه رو نشنیده.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
07:59 - 1391/02/21
1
38
... فرارو میدونم اینو منتشر نمی کنی ولی حداقل حرفِ دلمو زدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:14 - 1391/02/21
62
6
یکی یک غلطی کرد.. چرا تحویلش میگیرین فکر کنه عددیه..معروف شده.. شاهین نیم منو.. چند من نکنین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:14 - 1391/02/21
38
5
ابتدا امر به معروف میکنند ودر مرحله آخر مجازات
سپنجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:32 - 1391/02/21
5
61
یعنی الان با خیال راحت بکشیمش؟ حلاله؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:54 - 1391/02/21
3
91
يارو سه هزار ميليارد پول مملكت رو برد و خورد كسي حكم ارتداد براش صادر نكرد. البته كه اهانت به ائمه هم اگر با قصد اهانت باشد معصيت است اما برخورد دوگانه چرا؟
پاسخ ها
خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:32 - 1391/02/26
مجید جان اولا که برای اختلاس و دزدی حکم اعدام صادر می کنن ثانیا اهانت بدون قصد اهانت ؟؟؟!!! مفهوم پیچیده ایست توضیح بده ما یادبگیریم
پويان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:21 - 1391/02/21
51
7
هميشه توهين و ناسزا نشان از نوعي عجز در برابر حق بوده.متاسفم برا كساني كه هويتي ندارند و دنبال حق نمي گردند
ذاکری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:32 - 1391/02/21
52
3
این شب پرم خبیث با اهانت به امام چه هدفی داشته؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:40 - 1391/02/21
3
66
دنیا مال هیچکس نیست...و بنده خدا هم خدا نیست....خدا هم نماینده تام الاختیار تو این دنیا تعیین نکرده...بنابراین این دنیا مال همه هست و هر کس میتواند نظر خود را بیان کند و به روش خود تا زمانی که آسیب به کسی نمی رساند زندگی کند....شماها هم که تشنه به خون شاهین نجفی هستید بجای اینکارا برید تولید ملی را ببرید بالا تا مملکت ورشکسته نشده....
ارباب
|
UNITED STATES
|
09:41 - 1391/02/21
3
67
چه باعث شده ایرانیان که روزی متعصب شیعه بودند اینچنین به مقدسات بی توجه و روز روشن حتی در خیابان، اعتقادات دینی را به سخره بکشند؟! ترانه این یا آن خواننده یا پیج فیس بوک در باره امامان مقدس شیعه بازخوردی از نحوه تفکر شکل گرفته در میان جوانان است. جوانان عمدتا آنهایی نیستند که در مساجد و پایگاه های بسیج فعالیت دارند. انبوه جوانان کشور بدلیل سرخوردگی های متعدد کاری و اجتماعی و سرکوب های بی ظابطه از دین بری شده و شهامت جسارت یافته اند.وآنچه امروز در کشور به دین و مقدسات و محرمات طعنه میزند ترانه و خواننده و فیس بوک نیست بلکه اعمال مجموعه دولت و فسادهای کشف شده و نشده اقتصادی و انحرافات اخلاقی تحت حمایت به اسم دین است که جوانان را از اصل به دین و تدین و اعتقادات بدبین کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:57 - 1391/02/24
رعییتتم ارباب
northboy
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:41 - 1391/02/25
واقعا همینطوره اما دشمن جدای این حرفا در مرحله مستقیم مردم رو نشونه گرفته که ببینه آیا هنوز نسبت به اعتقاداتشون داغ هستند؟؟
ما شیعیان ایران صرف نظر از حکومت دینمون رو به هیچکس نفروختیم
اینکه حکومت ما دینی شده نباید اشتباهات و کاستی هاشو به پای دین بنویسیم تو بدنه این دولت منافق زیاده کاستی زیاده کوتاهی زیاد خودخواهی زیاده اما هیچکدوم تو دین جا نداره
پس بیاین اینا رو با هم قاطی نکنیم
اگه اینا روحیه جهاد و شهادت رو از شیعه بگیرن به هدفشون رسیدن
واسه همین چنین شخص عقده ای رو که باهوشم هست و واسه همینا تو این مدت که اینور بوده 4 تا طرفدار پیدا کرده رو نمیبرند اونور به راحتی با توهین خیلی علنی به باد بدن
توهیناشون الان ریزه ماها زیاد سوزششو حس نمیکنیم کم کم شمشیر و فرو میکنن
این نوع جنگ معاویه ست با امام علی نه مثل یزید اما امام علی هم بارها روبروی این سیاست بازیا شمشیر کشید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:48 - 1391/02/21
82
2
منفی دهندگان در جریان در جزئیات ماجرا نیستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:57 - 1391/02/21
63
12
جالب است در يكي از كامنتها يك نفر خطاب به امام هادي عرض ادب كرده اما 355 نفر با آن مخالفت كرده اند مگر مسئول وضع فعلي مملكت امام هادي است؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:58 - 1391/02/24
مقصر وضع موجود شاهین نجفیه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:24 - 1391/02/24
زنده باد ناشناس دوم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:17 - 1391/02/21
67
2
هی...تویی که فکر می کنی، حرفی هستی، صدایی هستی، چیزی هستی...حتی عددی هم نیستی
بهرام
|
UNITED STATES
|
10:19 - 1391/02/21
81
12
من فکر میکنم شاهین نجفی مشکل روانی داره چون هیچ فرد عاقلی به مقدسات هیچ دینی توهین نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
16:07 - 1391/02/23
واقعا کسایی که میگن توهین کرده آهنگو گوش کردن آیا؟!!!
اثنی عشری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:00 - 1391/02/24
ما که معتقدیم فقط هم مذهبهای ما به بهشت میروند به مقدسات دیگران توهین نکرده ایم؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
10:22 - 1391/02/21
3
54
هر كسي از ظن خود شد يار من
از درون من نجست اسرار من
سر من از ناله من دور نيست
ليك گوش و جان آن نور نيست
Mehbod
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:23 - 1391/02/21
0
59
فراروی عزیز شما که کامنت ها رو یه طرفه گذاشتید . برای اینکه کارتون هم بی نقص بشه ! یه آگهی ساندیس ببر امتیاز مثبت به کامنت ها بده ! هم بزنید !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:29 - 1391/02/23
عزيزم فعلا كه منفيا بيشتره
ناشناس
|
UNITED STATES
|
10:38 - 1391/02/21
0
65
فرارو اینقدر ترشو نباش چرا نظر مخالفان را منتشر نمیکنی
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1391/02/21
39
6
اصولاً توهين و تمسخر اعتقادات انسانها كاري غير اخلاقي است. اينكه شاهين نجفي اقدام به اهانت به باورهاي شيعيان كه از جامعه جهاني هستند نموده است نيز يك رفتار غير متمدن و غير دموكراتيك است ، اكنون چند سوال مطرح است :

1- چرا به نقطه اي رسيده ايم كه به باورها و آنچه براي ما مقدس است اينگونه اهانت شود؟
2- چه كنيم كه چنين رفتارهايي رخ ندهد؟
3- خود ما و فرزندانمان به عنوان كساني كه به امامان شيعه سلام الله عليهم اجمعين ايمان و ارادت داريم چقدر امام نقي و عليه السلام را و سيره او را ميشناسيم ؟ و براي معرفي و نشر انديشه او چه كاري هر چند كوچك انجم داده ايم؟

4- آيا بايد منتظر بمانيم تا شخصي به پيامبر صلوات الله عليه و آله و خاندان ايشان بي احترامي نمايد و آنگاه ما براي مدتي عكس العمل هاي مقطعي هيجاني بروز داده و بعد از مدتي مسئله را به فراموشي بسپاريم؟
5- آيا وقت آن نرسيده است كه بجاي خشونت و نفرت و هيجان اقدام به توسعه و تبليغ و نشر سيره پيامبر و امامان معصومين صلوات الله عليهم اجمعين بنماييم.

رهرو آن نيست كه گه تند و گه آهسته رود.
رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود.

والسلام علي من اتبع الهدي و اجتنب من الهوي
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
16:09 - 1391/02/23
بابا توهین نکرده، کلی دفاع کرده! حتی کاورِ آهنگ هم یه نوع حمایت هست از دین! یه خورده تعقل کنید ملت!
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1391/02/21
78
8
من خيلي موزيكاشو دوست داشتم ولي ديشب وقتي توي يوتوپ شنيدم كه چي خونده حالم ازش به هم خورد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:24 - 1391/02/24
آخی!
rad
|
UNITED KINGDOM
|
10:58 - 1391/02/21
6
81
مشکل دارین گوش نکنین..
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:01 - 1391/02/21
5
35
از کسی که نمی شناسی... گاهی بتی درست می کنی... آنقدر بزرگ که از ابراهیم هم کاری بر نمی آید...
علیرضا مشهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:05 - 1391/02/21
73
9
خوب الان منفی دادین که چی؟؟؟
آقا توهین کرده
بحث تقدسی که واسه اماما هست جدا.
فکرکن این شعر رو واسه پدر شما می خوند.
بعدشم خدایی دیگه شاهین نجفی طرفداری نداره که به نفعش منفی بدید.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:10 - 1391/02/21
1
48
تا کی باید نظر اتمان ف فتواهایمان، از روی احساس باشد شیعه واقعی رافقط در فیلم کتاب قانون دیدم
قاضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:20 - 1391/02/21
314
133
امیر جان . مشکل از ماست که یه آدم بی فرهنگی اینطوری سمبل میشه !
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:37 - 1391/02/21
319
138
متاسفم برای کسی که به هیچ کس و هیچ چیز معتقد نیست ...حتی خودش....وااسفاااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:33 - 1391/02/21
59
5
بعضی روشنفکر نماها ، آزادی عقیده را با توهین به عقیده دیگران اشتباه می گیرند . توهین به اعتقادات نشانه ضعف عمیق شخصیتی است. کسانی که در کودکی توسری خور بودند ، در بزرگ سالی از تمسخر عقیده و مقدسات دیگران لذت می برند .
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:38 - 1391/02/21
326
151
انشاالله نتیجه کارش را هم تو این دنیا و هم تو آخرت میبینه، خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
UZBEKISTAN
|
12:43 - 1391/02/21
59
2
اين سروده بدون ترديد به منظور ديده شدن است و چون جايگاهي ندارند اين كار را گرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:51 - 1391/02/21
59
8
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
با هر اندیشه ای و مرامی و مسلکی که باشید نباید توهین به مقدسات اعتقادی رو بپذیرید. تعجب من بیشتر از کسانی است که منفی می دهند. آیا اگه شاهین نجفی به اساسی ترین اعتقادات شما هم می تاخت این طور برخورد می کردید؟ خواهش می کنم فکر کنید
خان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:06 - 1391/02/21
355
135
با تشکر فراوان از آیت الله صافی در خصوص اطلاع رسانی در مورد این ترانه خوان منحرف!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:32 - 1391/02/21
ایشان درباره دولتیان مختلس و دروغگو حکمی ندادند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:07 - 1391/02/23
فكر كنم بنده خدا آيت الله صافي روحش هم از اين ماجرا خبر نداره......آخه ميگن اين حكمي كه صادر شده مدت ها قبل از انتشار اين آلبوم نجفي بوده كه !.........
خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:37 - 1391/02/23
منظور من این بود که از حضرت آیت الله صافی تشکر می کنم که باعث شد این ترانه را گوش کنم. چون قبل از فتوای ایشان، تصلا در مورد این ترانه هیچ اطلاعی نداشتم. لطفا اشتباهی منفی و یا مثبت ندید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:18 - 1391/02/21
96
244
برا خودت متاسف باش که نمیدونی با چه ادمهایی همراه شدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:49 - 1391/02/26
خوش به حال تو که با خوب آدمایی همراه شدی . حتما در دو دنیا خوش باش
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:30 - 1391/02/21
233
125
متاسفم برای اینکه چرا یک جوان ایرانی صرف نظر از مذهبش به چنین بی هویتی و ابتذال فکری و حریم افکار هموطنانش رسیده و متاسفتر اینکه عده زیادی نظرشان نسبت به ارتداد منفی و عده دیگری مثبت بوده ایت ایا وقت ان نرسیده علما و عقلای ما فکر کنند چرا یک انفر اینگونه میشود و چه باید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:03 - 1391/02/21
یه جوری نظر دادی که نمیدونیم مثبت بدیم یا منفی
دوستدارامام هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:50 - 1391/02/21
401
123
مرگ برشاهین نجفی
پاسخ ها
مانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:39 - 1391/02/21
مرگ بر آمریکا و دشمنان مردم
روشنفکر
| UNITED STATES |
03:23 - 1391/02/22
همش زیر سر این اینگیلیساس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:06 - 1391/02/21
279
151
سلام اقایون خانوم ها خواهشا مسائل سیاسی رو با مسائل دینی مذهبی قاطی نکنید من خودم منقد بسیاری از مسولین بزرگ تا کوچیکش هستم اما توهین به ائمه را نیاید با عملکرد بد بعضی ها یکی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:26 - 1391/02/24
شما الان رسالتتو انجام دادی! آفرین!
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:18 - 1391/02/21
75
6
شمایی که امتیاز منفی میدید و طرفداری از شاهین نجفی میکنید اگه همین آدم یه روزی خدایی نکرده به خونوادتون توهین میکرد چه برخوردی باهاش میکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:26 - 1391/02/24
شما چقدر مستدلی! هه هه
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:23 - 1391/02/21
1
54
آیا هیچ یک از شماها که نظر دادینو این بابا رو محکوم کردین، تا حالا آهنگشو گوش کردین؟
من علی رغم اینکه خودم اعتقادی به هیچ مذهبی ندارم، توهین به اعتقادات دیگران رو یک کار ضد اخلاقی می دانم ، اما قبل از اینکه این آهنگو مصداق توهین به اعتقادات یک عده انسان بدونم باید برم و اونو گوش کنم، به شما هم همینو پیشنهاد می کنم.
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:07 - 1391/02/24
با این تفکر تو شیعه ای خودت خبر نداری؟
irani
|
UNITED STATES
|
15:38 - 1391/02/21
57
362
منم به نوبه خود این کار شاهین نجفی رو قبول ندارم چون میتونست مابقی حرفا رو طوری دیگه هم بزنه. البته اقای صافی هم بجای نشستن وگوش دادن به این اهنگهای مبتذل بهتر بود فیلم کشتن حیوانات در سمیروم رو میدید ویه حکمی هم برای اینجور اشخاص صادر میکرد.!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:56 - 1391/02/22
واقعا فکر میکنی ایشون نشستن و به آهنگ گوش کردن؟ از ایشون سوالی پرسیده شده (بدون آوردن اسم شخصی) و ایشون پاسخ داده اند و حکم رو به صورت کلی اعلام کردن. اخه یه مرجع تقلید بیکار نیست که بشین آهنگ گوش کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:28 - 1391/02/24
ایشان برای شنیدن آهنگ بیکار نیستند اما برای گرفتن جان یک انسان وقت دارند؟ دست بردارید از سوء استفاده از مراجع عظام. ایشان اصلا راجع به شاهین نجفی سخنی نگفته اند‍!
siyamak
|
GERMANY
|
15:49 - 1391/02/21
1
29
کسانی که خواسته یا ناخواسته قصد تضعییف اسلام را داشتند دارند موفق میشوند برای گرایش به یک دین یا عقیده انسانها به الگوهای موجود ان نظر یا دین وعملکرد آن نگاه کرده و سپس به آن روی آورده یا از آن رویگردان میشوند آیا عملکرد ما پس از 33 سال با وجود اختلاسهای نجومی و فقر و دروغ علنی بعضی از مسولین بدون جوابگویی باعث رویگردانی و یا رویکرد به اسلام میگردد؟
علی از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:07 - 1391/02/21
311
93
آخه این مردتیکه ی کثیف شاهین نجفی آدمه که در مورد اون داریم صحبت میکنیم. این فرد احمق ترین خواننده ی ایرانی به شما میاید.
حق طلب
|
ITALY
|
16:10 - 1391/02/21
2
70
من نمی دانم چرا حکم ارتداد این همه غارتگر بیت المال مسلمین نظیر اختلاس گر 123 میلیاردتومانی و اختلاس گر 3000 میلیارد تومانی توسط هیچیک از علما صادر نمی شود؟؟؟؟
چرا هیچیک از علما مواد مخدر را خرام اعلام نمی کنند؟؟؟؟
و قاچاقچیان مواد مخدر را مرتد اعلام نمی کنند؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:30 - 1391/02/21
68
4
با سلام
این اهنگه بیشتر به امام زمان(عج) توهین میکنه.
البته باید گفت که این خواننده بی دین بهایی است وهمیشه به بهایی بودنش افتخار میکنه و به قول خودش این اهنگ رو برای بهائیون صهیونیست خونده.
البته به زودی جزای این هتاکی رو خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:29 - 1391/02/24
شما کلاس چندمی؟
mahsa
|
UNITED STATES
|
16:57 - 1391/02/21
80
6
مرگ بر شاهین نجفی که به اعتقادات 1میلیارد مسلمان توهین کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
16:15 - 1391/02/23
مگه سنی ها هم امام نقی( ع ) رو قبول دارن؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:05 - 1391/02/24
ما شیعه ها هم تازه بعد از این ترانه فهمیدیم امام نقی رو داریم چطور به اعتقادات یک میلیارد توهین شده .
sama
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:39 - 1391/02/24
خودتونو با ما شیعه ها جمع نبندین لطفا!
شیعه هستین و تازه فهمیدین همچین امامی دارین؟!!
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:13 - 1391/02/21
0
33
نظر ما را نه نمایش دادید و نه تو غیر قابل انتشار زدید!!!
سيد حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:19 - 1391/02/21
0
29
چي گفته؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:26 - 1391/02/21
67
2
خدا لعنتش کنه و عذابش را زیارد کنه
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:33 - 1391/02/21
41
4
فحش دادن نشانه عجز و ضعفه
منطق فحاش اینه که حالا که عقل واسه جواب دادن ندارم زبان برای فحش دادن که دارم
خوشحالم میبینم هنوز جز فحش دادن چیزی تو چنته ندارید
الحمدلله الذی جهل اعدائنا من الحمقا
خدایا شکر که دشمنان مارا از احمق ها قرار دادی
آفرین شب و روز فحش بدید
ناشناس
|
GERMANY
|
17:34 - 1391/02/21
0
65
چطور توهین به مردم ایران وخانواده های ایرانی جرم نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:15 - 1391/02/21
0
45
خیلی سانسور می کنی فرارو!!! از تو بعیده!!! تا حالا 2 تا نظر گذاشتم هیچ کدومو نگذاشتی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:37 - 1391/02/21
177
68
همیشه با خودم میگفتم امام هادی توسایر ائمه یک غربت خاصی داره شیعیان کمتر یادی از ایشون میکنند شاهین نجفی با این کارش ناخواسته بانی خیر بزرگی شد توجهات شیعیان رو به سوی امام مظلوم علی النقی (علیه آلاف وتحیه وثنا) جلب کرد و باعث شد تا تلنگری هم به ما بخوره
ازت متشکرم شاهین نجفی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:05 - 1391/02/22
از توهین کننده ی به ائمه اطهار (ع) تشکر می کنی؟
یه سری به زیارت عاشورا بزن:

اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ.

و در ندبه:

اللهم وال من والاه و عاد من عاداه


حارَبَكُمْ وَوَلِىُّ لِمَنْ والاآُمْ وَعَدُوُّ لِمَنْ عاداآُمْ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:13 - 1391/02/25
اینی که نوشتی معنیش چیه؟
زیارت عاشورا چی هست؟
پیامبر هم اونو خونده؟
مگه با آخرین پیامبر دین کامل نشده؟
شیعه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:15 - 1391/03/01
با ولایت درغدیر دین کامل شد عمو
محمد
|
UNITED STATES
|
19:08 - 1391/02/21
202
38
من عاشق شاهین نجفی بودم اما با این خبر ...
hootani
|
SWITZERLAND
|
19:21 - 1391/02/21
42
246
با توجه به تعداد منفی ها مشخص می شود تعداد بسیار زیادی یا از بیان نظر خود به صورت مکتوب می ترسند که حق هم دارند و یا اینکه فرارو به دلیل معذورات قادر به انتشار نظرات ایشان نمی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:04 - 1391/02/21
همون دومی که گفتی درسته!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:27 - 1391/02/22
فکر می کنی کسی پاسخ نداده ؟ فرارو نمی تونه اونا رو توسایتش بیاره .
کمی توجه به آمار مشخص می کنه که دوره حکم های اینچنینی گذشته .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:35 - 1391/02/22
یعنی معلوم میشه ازادی بیان در فرارو نیست. البته کجا هست که در فرارو باشه
سان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:06 - 1391/02/23
بيش از ده نظر منو فرارو تاييد نكرده واقعن وا اسفا وا حيرتا!
یا مهدی عجل علی ظهورک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:26 - 1391/02/21
256
55
این جور ادما مایه ننگ ما هستن.... خدا لعنتشون کنه اه اه اه حالم بهم میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:30 - 1391/02/24
عزیزم شما چرا با این حالت؟
نو اندیش
|
CANADA
|
20:18 - 1391/02/21
7
21
چرا توهم دارید! شاهین نجفی، به طور عملی کافر است. هر کسی که با اسلام مشکل داشت که شیطان پرست نیست که!
انقدر نترسید. توهم فرزند ترس و ساده انگاری است. شما چند تا از متون فلسفه ی غیر دینی رو بدون تعصب خواندید؟ همه ی اینها که شیطان پرست نیستند که! متفاوتند از شما ولی بهتره بدانید دقیقاً چی هستند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
21:07 - 1391/02/21
22
3
من میگم آیا ما باید در مورد هرچیز بی محتوایی نظر بدهیم؟ و ناخواسته کسانی رو مطرح و معروف (چه به بدنامی٫ چه به خوش نامی) کنیم که اصلا هیچی نیستند. من فقط یک بار به این آهنگ گوش کردم و تا نصفه. واقعا ارزش نداشت. بی محتوی٫ پوچ٫ خالی ...گاهی فکر کنم بایکوت کردن بعضی مسائل بهترین راه حله...واقعا٫ این آقای نجفی چه چیزی برای گفتن داره...چرا ما باید ناخواسته٫ آدم های کوچک را بزرگ کنیم. در ضمن٫ من فکر نمی کنم در این آهنگ به شخص امام نقی (ع) توهین شده باشد. بلکه اتفاقی که افتاده این است که آقای نجفی که می داند حط قرمزهای اسلام و شیعه کجاست و می داند که عواقب شکستن این خط قرمزها چیست٫ تنها برای مطرج کردن خودش٫ آهنگی می سازد که در آن امام نقی را خطاب قرار می دهد. در هر حال٫ فکر کنم٫ بایکوت این آدم بهترین کار بود...
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:10 - 1391/02/21
61
1
lمن واقعا خوشحال شدم از شنیدن این خبر . چون می دونستم کارش به اینجاها کشیده می شه. انشاالله که هر چه زود تر یکی دست به کار بشه و شر اون رو کم کنه
حسن
|
UNITED STATES
|
21:15 - 1391/02/21
1
31
تاریخ این حکم مال 5/2/91 هست اما این آهنگ چند روزی بیشتر نیست که منتشر شده! بنظرم آقای صافی منظورشان کلا این قبیل افراد هست نه فقط خود شخص شاهین نجفی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:49 - 1391/02/21
158
16
من خیلی دوسش داشتم ولی....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:51 - 1391/02/21
30
115
او که معلول است!!!!!!!!!!!!!!!!!علت چیست یا کیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:44 - 1391/02/21
250
36
می کشیمش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:28 - 1391/02/22
آیا با کشتن مسأله حل می شه ؟
به قول شاعر :
فکری به حال خود بکن این روزگار نیست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:15 - 1391/02/22
مگه پشه س؟
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:50 - 1391/02/21
154
48
فکر میکنم به سخره گرفتن ایمه ای که راه بهترزیستن رو به ما آموختن و بارها ازوالدینمون برامون بهتربودن دور از معرفته



کمی به درونمون فکر کنیم



نمیدونم خبر درسته یانه


ولی حداقل به خاطر به سخره گرفتن قرآن توسط محسن نامجو متاسفم






خدایا قلب ما رو در سکوت و تنهایی ، تنها نذار
مهدی شوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:24 - 1391/02/21
170
62
این همان پیام امیرالمومنین و امام حسین است که اهل بیت رسول همیشه مظلومند این جسارت ها همه دال بر بزرگی و حقانیت امامان ما هست که نشان دهنده ترس دشمنان از آنهاست
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:34 - 1391/02/22
اینکه میخواهید بکشیدش نشانه خاصی نیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:50 - 1391/02/21
44
3
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
با هر اندیشه ای و مرامی و مسلکی که باشید نباید توهین به مقدسات اعتقادی رو بپذیرید. تعجب من بیشتر از کسانی است که منفی می دهند. آیا اگه شاهین نجفی به اساسی ترین اعتقادات شما هم می تاخت این طور برخورد می کردید؟ خواهش می کنم فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:31 - 1391/02/24
آزاده جان! شما ترانه‌ را شنیده‌ای؟ مصداق توهینش کجا بود؟ ضمنا کسی به عقیده‌ی من توهین کنه مسلما نمیکشمش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:59 - 1391/02/21
56
3
خدایا . شرمسارم از اینکه انسان باشم وقتی که این مرتد کثیف هم نام انسان گرفته است.
یه نفر آخه چقدر میتونه پست باشه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:01 - 1391/02/22
53
3
ای دین جز دشمنی دوست داشتن
اونایی که نظر منفی دادن با حضرت زهرا حساب کنن
امامت به چی فروختی/؟
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:17 - 1391/02/22
55
4
کاش دستم بهش می رسید همین خدا می دانست چه می کردم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:28 - 1391/02/22
3
43
یکی نیست بگه اخه چرا اینجور شد قدیما وقتی اسم امامها میومد دلم میلرزید ولی حالا چی چکار کردید باما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:33 - 1391/02/22
0
48
سایت محترم فرارو
شما بیا و بعضی از پاسخ هایی که کمتر باعث بسته شدن سایتت می شن رو منتشر بکن . بسیاری از این منفی ها به دلیل مخالفت با حکم ارتداده . ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مردم از این حکم ها زده شده اند .
Hamed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:43 - 1391/02/22
51
5
برای خودم متاسفم که به آهنگ های این آدم نما گوش میدادم
روشن فکر
|
UNITED STATES
|
03:21 - 1391/02/22
48
17
شاهین نجفی رو باید خرخرشو با دندونه نیش جوید. ما به هر کس دلمون بخاد توهین میکنیم ولی کسی حق نداره به ما و اعتقاداتمون توهین کنه احترام به اعتقادات یعنی احترام به اعتقادات ما نه بقیه . این احترام یه طرفس اعتقادات بقیه که مهم نیس نمونش اعتقادات شاهین نجفی . باید به اعتقادتش توهین کرد .
پاسخ ها
امیر
| UNITED ARAB EMIRATES |
10:33 - 1391/02/24
کنایه ای بود به غایت ظریف.
عارف
|
GERMANY
|
04:11 - 1391/02/22
2
47
در زشت بودن كار نجفي كه شكي نيست ولي چرا وقتي به اسم دين هزاران جنايت شد وااسلاما راه ننداختيد. سكوت همه ي شما شاهين نجفي ها رو توليد كرد. پس لطفا الآن هم ساكت باشيد و الكي اداي آدماي معتقد رو وظيفه شناس رو در نياريد.
در ضمن كشتن شاهين نجفي ضربه ي بزرگي به اسلام وارد خواهد كرد و به كساني كمك ميكنه كه ميخوان اسلام رو دين خشونت جلوه بدن.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
04:11 - 1391/02/22
2
38
متاسفانه در اعلام خبر اين آهنگ و حكم فتوا هردو مغرضانه مطرح شده. من آهنگ را گوش دادم. اسم نقي در آن آمده ولي وهني صورت نگرفته بلكه بيشتر دستاويزي براي اعتراضات اجتماعي و سياسي بوده است. از آن گذشته فتواي مزبور پيش از انتشار اين اهنگ صورت گرفته. لذا از دوستاني كه با هر خبر تحريك كننده اي رگ گردنشان بيرون ميزند و ياد چاقوي توي جيبشان مي افتند توصيه ميشود خوددار بوده و تا از صحت و سقم امري مطلع نشده اند چنين جوزده برخورد نكنند
مهدی
|
UNITED KINGDOM
|
05:24 - 1391/02/22
2
26
وا ا... من که آهنگاشو گوش می کنم تا به حال این رو نشینیدم با این کار هم پای روحانیت و مرجعیت رو به مسایل حاشیه ای می کشیم و در منظر جهانی چهره خوبی نشون نمی دیم هم مردمو کنجکاو می کنیم برن اهنگو گوش کنن این به نفع کیه؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
06:41 - 1391/02/22
3
32
اتفاقا نجفی تو حرفاش داره از امام نقی برای حل مشکلات موجود استمداد می طلبه و مشکلات جامه رو بیان می کنه.
ولی لوگویی که طاحی کرده واقعا افتضاح و توهین آمیزه
صدف
|
UNITED STATES
|
08:45 - 1391/02/22
2
46
این ملت منتظرن یکی یه چیزی بگه اگه خیلی عرضه دارین برین وضع مملکت و درس کنین .اگه انقدر عرضه دارین برین دیگه .ولی لااقل اون شاهین یه عرضه ای داشت حالا غلط ولی ما چی .
sepehr
|
MONGOLIA
|
10:13 - 1391/02/22
1
55
ای کاش یک هم چین فتوایی دربارهٔ اختلاس بزرگ داشتیم ، دربارهٔ بی‌ رحمی با حیوانات داشتیم .دربارهٔ گرانیها داشتیم ، مسائل خیلی‌ جدی تر از این آهنگ داریم .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:27 - 1391/02/22
53
2
درآخر زمان قلب شيعه ذوب مي شود ، به فرموده امام هادي (ع) امامان پناهگاه وكهف الوري مردم جهان هستند باز هم شكايتمون رو به محضر مقدس بقية الله مي بريم واين جناب كركس رو به دستان علمدار حواله مي كنيم ، به اميد ظهور
javad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:46 - 1391/02/22
62
1
اين سگ كثيف رو بايد مهدورالدم اعلام كنن و توي حلقومش سرب داغ بريزن,..
آخه يكي نيست به اين عوضي و احمقهايي كه ازش حمايت مي كنن تفسير آيه شريفه لا اكراه في الدين رو بگه و حاليشون كنه كه اگه به چيزي اعتقاد نداري معنيش اين نيست كه حتما درست فكر ميكني و بقيه اشتباه ميكنن...السلام عليك يا اولياء الله و اعوانه و انصاره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:20 - 1391/02/24
خودت جواب خودت رو دادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:43 - 1391/02/24
ماها صبرمون خیلی زیاده، شایدم زیادی ترسو شدیم. اخه ناسلامتی تو بمبارون بدنیا اومدیم وتمام بچگیمون استرس داشتیم. اما آقایون حزی اللهی بترسید از روزی که صبرمون تموم شه.بترسید
یه بچه شیعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:17 - 1391/02/22
69
3
آهای بچه شیعه هاچی شده که بااین حکم مخالفت میکنید.آیااین قدر غرق این دنیای پست شده ایدکه شیعه بودنتون یادتون رفته؟خداکمکمون کنه که به خودمون بیایم.
یک نقطه بیش فرق رحیم ورجیم نیست
ازنقطه ای بترس که شیطانیت کند.
اللهم عجل ولیک الفرج
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:02 - 1391/02/22
51
1
لعنت کل لعنت کنندگان عالم بر او که از شیاطین انسان نما هستند لعنت بر فراماسونها

العجل مولا
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
13:09 - 1391/02/22
0
58
خیلی جالبه که فقط یه نظر حق حرف زدن داره ....کاش یه شرایطی بود که همه میتونستن ازاد بگن که چی تو دلشونه...فعلا همین منفی ها خیلی حرفا واسه گفتن داره....

ازاد پرواز کن
ناشناس
|
ITALY
|
14:12 - 1391/02/22
2
35
به نظر من باید وزیر ارشاد و وزیر آموزش و پرورش را اعدام نمایند...این جوان محصول وزارت ارشاداست.
معمولا در کشورهائی که فساد در آن بالاست مثل کشورما افراد ضعیف را اعدام میکنند و با افراد گردن کلفت ومفسد اقتصادی کاری ندارندواین عامل افزایش فساد درایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:32 - 1391/02/24
خسته نباشید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:40 - 1391/02/22
1
59
چرا نظرات مخالف و پخش نمیکنی؟؟ واقعا چراااا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:26 - 1391/02/24
اگر نظرات مخالف چاپ میشد کار به توهین نمیکشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:59 - 1391/02/22
70
3
باید گذشته این جانور رابررسی کرد (از چه راهی بوجود امده و چه لقمه ای خورده؟ ).
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:27 - 1391/02/24
بعد از انقلاب متولد شده و لقمه یارانه ای خورده.
حمیدرضا
| UNITED STATES |
16:37 - 1391/02/24
ناشناس جان جوابت عالی بود:-)))
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:10 - 1391/02/22
55
1
باید گذشته این جانور معلوم الحال را بررسی کرد (چطور بوجود امده ؟ وچه لقمه ای خورده ؟)که امروز مایه ننگ شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:32 - 1391/02/26
كاملا درسته ناشناس.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
16:14 - 1391/02/22
59
5
من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیت خودم. مادام که شما به این دو دست بیازند هرگز گمراه نخواهید شد

قطعا ما گمراه شدیم . به نظرتون شاهین نجفی بعد مرگش اسمش می مونه ؟ اما امامان ما 1300 سال هست که اسمشون و یادشون و حرفشون مونده و خواهد بود .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
16:15 - 1391/02/22
52
3
من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیت خودم. مادام که شما به این دو دست بیازند هرگز گمراه نخواهید شد

قطعا ما گمراه شدیم . به نظرتون شاهین نجفی بعد مرگش اسمش می مونه ؟ اما امامان ما 1300 سال هست که اسمشون و یادشون و حرفشون مونده و خواهد بود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:30 - 1391/02/22
47
3
اونايي كه منفي ميدن بگن با چي موافقا و با چي مخالف
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:27 - 1391/02/23
با فحاشی مخالفیم و با احکام سردستی آقایان و غلو کردن در امور کوچک کم طرفدار و فراموش کردن مشکلات کلی کشور و موافقیم با استدلال و برخورد غیر متعصبانه با مسائل و زندگی به دور از عوام فریبی.
ارمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:40 - 1391/02/22
43
0
نمیدونم چی بگم هنوزتوشوکم آدمی ک ی آهنگ واسه امام زمان میخونه بعدش چراباید همچین آهنگی روبخونه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
14:49 - 1391/02/23
دوست من اگه حاضر می شدی یکبار با دقت به آهنگ گوش کنی، می فهمیدی که همون حرف رو بازم داره می زنه.
Bahman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:59 - 1391/02/22
62
4
شاهین نجفی فقط کمی صدا داره ولی فهم و شعور و سواد نداره او یک خواننده بی ظرفیت و از فاسدهاست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:10 - 1391/02/22
40
1
برای اینکه استعداد جوانان ایرانی در راه های غلط پرت میره متأسفم.هویت فردی کجاست؟؟؟
حمید
|
UNITED STATES
|
17:14 - 1391/02/22
58
2
خدا لعنتش کنه این شاهین نجفی رو ایشلا به زودی های زود خبر سقط شدن و هلاکتش رو بشنویم

ارواحنا لک الفداء یا امام المظلوم ایها العلی النقی (ع) و لعنة الله علی منکری فضائلکم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:14 - 1391/02/24
الهی جز جیگر بگیری ننه . الهی عاق والدین بشی که اینقدر دل مومنین رو به درد نیاری . به حق دل داغدیده این حمید اقا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:27 - 1391/02/22
2
42
بابا اول برین ترانه رو گوش بدین ببینین چی گفته بعد به صرف حرف یک نفر قضاوت کنین. اینم بگم من خودم اصلا شاهین نجفی رو قبول ندارم حرفم اینه که ادم باید اول تحقیق کنه بعد حکم صادر کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:35 - 1391/02/22
2
33
اگه به متن استفتا از آیت الله صافی دقت کنین مشخصه که برای چند هفته پیشه، و ربطی به شاهین نجفی نداشته و کاملا کلی گفته شده.
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:37 - 1391/02/22
29
2
دوستان
من توقسمت ها ی مختلف سایت پیام میذاشتم
و همیشه جزو محبوبترینها بود
متاسفم براتون که اینقدر بی ملاحظه اید.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:39 - 1391/02/22
39
3
باوجود اینکه اسلام وقران واهل بیت عصمت وطهارت (ع)همچون خورشید جهان ظلما نی راروشن ومنور نموده اند .لیکن غربت آنان بیش از هرزمانی احساس می شود . الهم عجل لولیک الفرج .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
19:51 - 1391/02/22
2
27
به عنوان سئوال مطرح می کنم : ارتداد در برگشت از دین مبین اسلام به کفر یا شرک و ادیان منسوخ شده است یا شامل توهین هم می شود؟ و بر این اساس آیا آندسته از اهل سنت که آگاهانه یا غیر آگاهانه به امامان ما توهین می کنند مرتد هستند و یا شیعیان 4 یا 6 و 7 امامی؟
پاسخ ها
سان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:15 - 1391/02/23
دوست عزيز اشتباه به عرضتون رسوندن در نزد اهل سنت هيچ فرقي بين امام عمر و امام علي و هيچ فرقي بين امام شافعي و امام صادق وجود نداره!
اقا صمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:49 - 1391/02/22
56
4
سلام بر امام جواد (ع) هرکه با ال علی درافتاد بر افتاد لعنت به تو شاهین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:35 - 1391/02/22
2
38
عنایت داشته باشید استفتا صادره از آیت الله صافی کلی و به تاریخ چندین ماه قبل از تولید و انتشار این اثر از شاهین نجفی بوده است..
متاسفانه خبرگزاری فارس در اقدامی غیر حرفه ای این خبر را منتشر و سایر خبرگزاری ها نیز بدون کوچک ترین تحقیقی این خبر را منتشر نمودند..
بسیار مناسب است که خبرگزاری فارس یه عنوان مشوش کننده اذهان عمومی تحت پیگیرد قانونی قرار گیرد..
از سایت فرارو بیش از این انتظار است..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:53 - 1391/02/23
اين خبرگزاري فارس مدام پشت سرهم داره سوتي ميده!!!!!!!!
ali
|
GERMANY
|
21:47 - 1391/02/22
83
8
با حكم ارتداد نامبرده قتل شاهين نجفي به هرشكلي مباح وتكليف شرعي براي تمام مسلمانان است
پاسخ ها
رضا
| UNITED STATES |
11:55 - 1391/02/23
عزيزم توي آلمان هستي ؟ فعلا آبجوت رو بخور
مصباح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:47 - 1391/02/22
16
59
شاهین نجفی زنده باد
پاسخ ها
یه بچه شیعه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:44 - 1391/02/23
ازاینکه به امامت توهین کرده زنده باد؟
علیرضا مشهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:05 - 1391/02/24
نه زنده باشه که دوروز دیگه باز به یه چیز دیگه توهین کنه.
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:28 - 1391/02/22
71
9
خاکبرسرت بشه شاهین کثیف. خائن.
سیدعبدالله عابدین مطلق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:45 - 1391/02/22
77
8
مرگ برشاهین نجفی
شاهین نجفی دوست دارم تیکه تیکه ات کنم بادستام تا دیگه یادبگیری برا ائمه ام از این غلط ها بکنی ..
ما از سکوت خسته شدیم ....


www.razemajnoon.lxb.ir
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:18 - 1391/02/22
35
1
یادتون باشه این سبک موسیقی اساسآ در چنین موقعیتی شکل گرفته است.باید رپ رو به صورت رپ تحلیل کرد. هرچند که فضای فرهنگی ایران با موسیقی رپ بیگانه است و به نطر من نجفی اشتباه کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:41 - 1391/02/23
8
36
من این اهنگو گوش ندادم ولی خودش میگه منظوری نداشته
در پاسخ به خان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:25 - 1391/02/23
23
12
ابله جان آیت الله صافی این اهنگ رو گوش نکرده ، یه بنده خدا سوال کرد و ایشون پاسخ دادن ، چرا بعضی ها پابرهنه
میان تو بحث نظر میدن ؟ اول فکر کنید بعد حرف مفت بزنید .
فرارو میدونم عمرا تایید نمی کنی ، شناختمت ...
پاسخ ها
بی طرف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:10 - 1391/02/23
درسته دوست عزیز . البته حکم آیت الله پیش از پخش این ترانه بوده و حکم ارتداد به مفهوم قطعی کشتن نیست بلکه نیاز به حکم مهدورالدم داره. .. آیا همین خواننده روشن فکر عرضه داره در کلیسا به حضرت مسیح یا حتی در هند به گاو (که البته جانور دوست داشتنیه ) توهین کنه . ما در هیچ کجای تاریخ نکته بدی از این امام و سایر امام ها ندیدیم و دست کم به نیک بودن نام آور بوده اند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:44 - 1391/02/25
جناب بیطرف! کاملا مشخصه که در دامان معلم پرورشی‌تون بزرگ شدی!
وهاب
|
UNITED STATES
|
01:40 - 1391/02/23
41
8
بچه ها من خودم یکی از طرفدارای شاهین نجفی هستم اما من از این کارش خوشم نیومد چون توهین رو به هیچ کسی حتی اگر آدم بدی هم باشه کار درستی نمیدونم چه برسه به اعتقادات مردم...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
02:13 - 1391/02/23
4
46
مرگ مرگ مرگ... فقط مرگ گفتن بلد هستید اگر مرد عمل هستید برید بکشیدش!چرا یک کاری میکنید که به فرض دولت آلمان واسش بادیگارد مخصوص بذاره یا مثل سلمان رشدی ازش قدردانی بشه! جدیدا برای برخی که اصلا در باغ نبودن شده یک سنبل صدتا صدتا پیجش لایک میخوره! در هر صورت با مرگ گفتن شما نه کسی میمیره نه کسی زنده میشه فقط آثار سوختگی هویدا میشه و برخی نه برای شعر چرند شاهین نجفی بلکه برای سوزاندن شما هم شده طرفداریشو میکنند.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:42 - 1391/02/23
10
77
طرف عوضی ولی همین طوری هم مگه میشه حکم ارتداد صادر کرد؟
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:51 - 1391/02/23
101
7
اگراین موجودات کثیف امروز مجازات نشوند فردا می شوند سلمان رشد کرده
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:58 - 1391/02/23
107
9
لعنت خدا بر شاهین نجفی و تمام ......هایی که از این بی پدر و مادر طرفداری می کنن به والله اگر دستم بهش برسه بلایی به سرش میارم که تو تمام تاریخ تک باشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:21 - 1391/02/23
73
12
لعنت خدا بر این حیوان "شاهین نجفی"
نادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:34 - 1391/02/23
8
28
با سلام فرزندان حضرت زهرا براي همه ما ايرانيها عزيزند و مورد احترام همه هستند منتها ما راجع به وضع فعلي که به اسم دين و اهل بيت پيش آمده ناراحت هستيم باور کن اگه درست عمل کنن ما که مرض نداريم اعتراض کنيم
ولي در جامعه اي هم که رهبر وجود داره نميشه هر کسي حکم ارتداد صادر کنه پس تکليف قوه قضاييه چي ميشه؟ممنون
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:39 - 1391/02/23
3
63
ميشه يكي بهمن بگه مصاديق توهين در اين آهنگ چيه؟!
جاويد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:41 - 1391/02/23
2
61
ميشه يكي به من بگه مصاديق توهين در اين آهنگ چيه؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:15 - 1391/02/23
3
44
اگه حاج آقا حکم ارتداد صادر نمی فرمودند شاید تنها درصد اندکی از مردم این ترانه را می شنیدند. این کار عملا" تبلیغی برای این کار شده. علاوه بر آن که ترانه هایی که توسط خوانندگان این سبک خاص تولید می شود تنها چند روزی می پاید و به سرعت از یادها می رود. واقعا" بسیاری از این ترانه ها تنها یک بار شنیده می شوند و بار دومی وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:20 - 1391/02/24
من شاهین نجفی هستم .
از آیت الله صافی برای تبلیغ ترانه ام تقدیر می کنم و نصف حق انتشار ترانه و آلبومم را به حساب سهم امام به دفتر ایشان ارسال می نمایم .
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:20 - 1391/02/23
2
16
اگر ارتداد را رد كرده در رد ارتدادش بايد شك كرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:58 - 1391/02/23
57
4
آهای اون دسته از آدمايي که خودتون رو با فرهنگ میدونيد ولی بويي از فرهنگ نبرديد آخه می خوام بدونم اهانت به دين و تفکر ديگران کجای فرهنگ شما جا داره که از اين خواننده طرفداری می کنيد ...
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:19 - 1391/02/23
شما که بویی از فرهنگ بردی آیا خبر داری روزانه چند هزار مرتبه افکار و عقاید دیگران در این مملکت مورد بدترین هتک حرمت ها و نارواها می شود. چرا برای سایرین کمی از خودتون فرهنگ نشان نمی دهید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:21 - 1391/02/24
شما مذهبیون هر کاری که می کنید صدتا صدتا فحش نثار این و اون می کنید .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
14:08 - 1391/02/23
57
4
حیف نام خواننده که روی همچین موجوداتی گذاشته بشه، اینا از هنر چیزی سرشون نمیشه. واقعا متاسفم که هنوز یاد نگرفتیم به اعتقادات و ارزشهای همدیگه احترام بذاریم !
نادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:34 - 1391/02/23
6
21
با سلام فرزندان حضرت زهرا براي همه ما ايرانيها عزيزند و مورد احترام همه هستند منتها ما راجع به وضع فعلي که به اسم دين و اهل بيت پيش آمده ناراحت هستيم باور کن اگه درست عمل کنن ما که مرض نداريم اعتراض کنيم
ولي در جامعه اي هم که رهبر وجود داره نميشه هر کسي حکم ارتداد صادر کنه پس تکليف قوه قضاييه چي ميشه؟ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:22 - 1391/02/24
فرارو چرا بعضی نظرات رو تکراری منتشر می کنی ولی مال ماها رو منتشر نمی کنی . پارتی بازی تا چه حد آخه .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
15:01 - 1391/02/23
2
45
به جا که فقط ناسزا بگویید، ترانه را بار دیگر گوش دهید، کجای آن توهین است؟ بابا من هم به ائمه اعتقاد دارم از ته قلب. این ترانه اتفاقا بر عکس همه ی جوسازی ها دارد به ما دینداران تلنگر می زند. می گوید: چرا همه خوابید، چرا به این همه ظلم بی تفاوتید ...
نادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:39 - 1391/02/23
30
4
با سلام فرزندان حضرت زهرا براي همه ما ايرانيها عزيزند و مورد احترام همه هستند منتها ما راجع به وضع فعلي که به اسم دين و اهل بيت پيش آمده ناراحت هستيم باور کن اگه درست عمل کنن ما که مرض نداريم اعتراض کنيم
ولي در جامعه اي هم که رهبر وجود داره نميشه هر کسي حکم ارتداد صادر کنه پس تکليف قوه قضاييه چي ميشه؟ممنون
ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:30 - 1391/02/23
37
6
فدای خاک پای امام هادی و البته ای کاش جناب صافی با بزرگانی چون سیستانی و وحید و اهل خبره مذاکره می نمود و از روح امام هادی هم طلب هدایت تا حکمی سنجیده تر بدهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:55 - 1391/02/23
42
5
بايد توبه كند اميد است خداي رحمان ببخشد و اگر توبه نكند همچون سگ نجسي خواهد بود كه بادهان كثيفش دريا را نمي تواند نجس كند
هیچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:58 - 1391/02/23
1
20
نگفتم ات گلایل این زمین به قدر یه کفن کفاف ریشه نمی دهد
نگفتم ات که جز بوی چرک سینه های خالی از قلب در فضا نمی دمد
نگفتم ات که این جماعت جریده با خط و رد وحشی نگاهت غریبه اند
نگفتم ات جای بوسه ....
نگفتم ات نرو نرو ...
پاسخ ها
انوش
| UNITED KINGDOM |
22:46 - 1391/02/23
+ یا - نمیدونم!!!
arashk
|
UNITED STATES
|
17:02 - 1391/02/23
41
5
اونایی که میگن توهین نکرده چشاشون رو بازززززززززززززززززززززز کنن اون کاور اهنگ رو یه نگاه بندازن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:14 - 1391/02/24
منظورش از تصویر اینه که در پوشش دین و مذهب سر مردم کلاه میگذارند و دنبال عیش و نوش خودشان هستند.
اگر امامان زنده بودند اجازه طلا کاری گنبدها را نمیدادند در حالیکه افراد بیشماری گرسنه اند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:08 - 1391/02/23
1
35
نمی دانم اگر از کسانی که اینگونه خط و نشان می کشند بخواهیم یک صفحه در مورد زندگی امام هادی چیری بنویسند می توانند یا نه؟ تلویریون جمهوری اسلامی امثال جو مو نگ را بهتر از امامان به مردم معرفی کرده است
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:12 - 1391/02/23
2
25
نمی دانم اگر از کسانی که اینگونه خط و نشان می کشند بخواهیم یک صفحه در مورد زندگی امام هادی چیری بنویسند می توانند یا نه؟ تلویریون جمهوری اسلامی امثال جو مو نگ را بهتر از امامان به مردم معرفی کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:24 - 1391/02/24
فرفرو باز هم تکراری آخه چه خبره ؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:29 - 1391/02/23
2
40
اینطور انتظار دارید فرزندان ایران به آغوش میهن برگردند؟؟ 100000$ را از حساب چه کسی جایزه گذاشتند؟؟ حساب شخصی بوده؟
روح اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:35 - 1391/02/23
1
36
اگر نیت و کار این اقا همزمان توهین بوده که هر چی بوده اشتباه بوده اما فکر نمیکنید روزانه در این مملکت صد ها گناه کبیره داره انجام میشه و سکوت میکنند مگه دینداری هم گزینشی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:39 - 1391/02/23
6
27
امام هادی عزیز مایی ،نجفی هم قصد توهین نداشته به بزرگی خودت ببخش ،نور چشم مایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:48 - 1391/02/23
41
5
این کار آدم های ضعیفه این کوچولو اصلا عددی نیست برای روز عاشورا بیش از 9 میلیون نفر میرن کربلا و میلیون ها نفر دیگه برای اهل بیت احترام قائلند این کوچولو در حدی نیست که بخواد خدشه ای به عظمت اون بزرگوار وارد کنه اما بخاطر اینکه جزوی از برنامه ضد شیعی ایرانیه یک سوال هزینه ساخت و پخش این آهنگ و بقیه آلبوم هاش چطور در می آد از هنر !!! نه اون خواننده های آب دوغ خیاری لس آنجلس اگه سالی سه چهار تا کنسرت نزارن میافتن به گدایی این کوچولو از اونها هم که شوتتره امامان ما بزرگ هستند آنقدر بزرگ که با واق واق امسال این سگ های دست لژ های شیطان پرستی و فراماسونری نه تنها کوچیک نمی شن بلکه عشقشون در دل شیعه بیشتر هم میشه شما هایی هم که پز روشنفکری میگیرید لازم اینو بدونید خیلی چیزها توی غرب خط قرمزه نمیشه رفت سراغش یک نمونه سادش بلازوویج گفت من در کنار بسیجی های ایران در برابر امریکا می ایستم یهودی های کرواسی تهدید به مرگش کردن حتی نوهین هم نکرده بود کسانی که اسلام و شعیه را قبول ندارند حق اظهار نظر ندارند چه برسه به توهین خدا رو شکر که الگو های شما اینچنین ادمهای حقیری هستند که درک درستی از ایران و اسلام و شیعه ندارند
پاسخ ها
سان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:28 - 1391/02/23
پروفسور ناشناس! شاهين از منو تو خداشناس تره بهتره به صفحه فيس بوكش يه سري بزني!
ناشناس
| SWITZERLAND |
00:29 - 1391/02/26
درسته، خواننده ها اختلاس 3000 میلیاردی نکردن که مجبور نباشن واسه گذران زندگیشون کنسرت بزارن.
فریبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:14 - 1391/02/23
2
25
مطمئننا منظور بدی نداشته خیلی دوست دارم باهاش حضوری حرف بزنم ونظرشوبپرسم
پاسخ ها
محمد علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:05 - 1391/02/25
خیلی ساده ای.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:48 - 1391/02/23
23
3
فرارو ، چرا مثبت و منفي دادن به نظرات رو براي اين خبر غير فعال كردي؟؟؟؟!!!!!!!
خجالت بكش!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
19:00 - 1391/02/23
2
35
200 تا کامنت چاپ کردی یدونش از کسایی مخالف کشتار بیمورد بود نذاشتی این اقایونی که سینه چاک کردن اصلا گوش ندادن یک مشت بچه حزب اللهی که خدا به قلب و گوش و چشمشون چنان قفلی زده که با هیچ شاه کلیدی باز نمیشه و هرچی بهشون میگن فقط تایید میکنن بدون اینکه فکر کنند ا
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:15 - 1391/02/23
17
11
متاسفانه به اسم آزادی هر چی میخوان می گن دوستانی که شهاهین رو نمیشناسن بیوگرافی شو بخونن کتابهایی که دوست داره رو بخونن فیلم خای سینمایی رو که دوست داره رو ببینن و بعد بفهمن که اعتقادات او چیست!
کتاب ها:
۱٫وقتی نیچه گریست(اروین یالوم)
۲٫سور بز(ماریو بارگاس یوسا)
۳٫مسخ(فرانتس کافکا)
۴٫چنین گفت زرتشت(فردریش نیچه)
۵٫زندگی، جنگ ودیگر هیچ(اوریانا فالاچی)
۶٫مائده های زمینی(آندره ژید)
۷٫اینک آن انسان(نیچه)
۸٫صدسال تنهایی(گابریل ماکز)
۹٫ابله(فئودور داستایوفسکی)
۱۰٫بار هستی(میلان کوندرا)

فیلم ها:

۱٫ Bad Boy Bubby rolf de heerr
2. Perfume: The Story of a Murderer tom tykwer
3. Bitter Moon Roman Polański
4. Trois couleurs: Bleu Krzysztof Kieślowski
5. Salò o le 120 giornate di Sodoma Pier Paolo Pasolini
6. Apocalypse Now Francis Ford Coppola
7. Underground Emir Kusturica
8. L’uomo delle stelle Giuseppe Tornatore
9. 21 Grams Alejandro González Iñárritu
ایشان مجذوب نیچه هست اصولا پوچ گرا است و هیچ چیز رو قبول نداره اصلا به هیچ چیز اعتقاد نداره که بخواهی به گروهی یا فرقه این شخص رو نسبت بدید...
الانم در آهنگ ها و شعر هاش هم مذهبی ها رو تخطئه می کنه و هم غیر مذهبی ها رو ..
در کل باید یه آدم پوچ گرا است
پاسخ ها
امیر
| UNITED ARAB EMIRATES |
10:55 - 1391/02/24
ظرافت در کامنت شما موج میزند.
فرمنش
|
THAILAND
|
20:11 - 1391/02/23
4
35
روی صحبت من با کسانیه که میگن: "چرا شاهین نجفی به اعتقادات دیگران احترام نگذاشته؟!"
من یه سوال دارم از شما و اون اینکه: اگه شاهین نجفی از باورهای هر دینی صحبت میکرد همه ما میگفتیم: "از اعتقادات خودش دفاع کرده!" و حالا که ایشون از باورهای دینی خودش انتقاد کرده چرا میگیم به باورهای دیگران توهین کرده؟!! و چرا نمیگیم ایشون از باورهای خودش انتقاد کرده!!!
یعنی هر که باورهای پیرامونش رو نقد کرد ما او رو از چرخۀ باورمندی و پرستش حذفش میکنیم و واسش تصممیم گیری کرده، زود قضاوت میکنیم و حکم هم صادر میکنیم و واسه اجراش به دیگران امر و نهی هم میکنیم!
واقعا اینه مرام و مسلک انسانیت؟ یعنی هر کس نگاه خودش به شرایطی که در آن رشد کرده و شاید مطلوب او نبوده رو بیان کرد، بایستی از دم تیغ بدخواهی ما عبور داده بشه و ما خودمون رو در مقام خدایی قرار داده و حق حیات رو از وی سلب کنیم!!!
چرا آقای صافی حاضر نمیشه با شاهین نجفی و هم نسلان او که امروزه کم هم نیستند وارد گفتمان بشه اول گفته های اونا رو بشنوه سپس اگر جواب قانع کننده داره اونها رو قانع کرده و از جنجال آفرینی و بقول بعضیها در این نظرگاه: "از شهره شدن افرادی مثل شاهین نجفی" جلوگیری کرده باشه!
بیایم از در خردمندی با مسایل پیرامونمون برخورد کنیم نه از روی بغض و کینه و لجاجت که نتایج قابل ملاحظه ای نخواهیم گرفت!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:20 - 1391/02/23
42
6
شاهین نجفی گفته من توبه کردم منو نکشین ...
پاسخ ها
ممممممم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:38 - 1391/02/24
ایییییییییووووووووووول
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:40 - 1391/02/23
39
8
شاهین نجفی از دستت دلخورم
انوش
|
UNITED KINGDOM
|
22:42 - 1391/02/23
4
46
پیام امام هادی (ع) به همه دیکتاتورهای تاریخ :

آری! ای متوکل که اکنون بر اریکه قدرت تکیه زده ای و تنها و تنها به قدرت و شوکت خود می اندیشی و تنها دغدغه و نگرانی تو تخت و تاج و حکومت است ، به گونه ای که کافی است اندک سوء ظنی برایت ایجاد شود تا وقت و بی وقت به خانه مردمان هجوم آوری و آنان را در بند کرده یا حصر و حبس نمایی و از هیچ آزار و اذیتی کوتاهی ننمایی! بدان و هشیار باش که این وضعیت هرگز دوام نخواهد آورد و از آن مقام ظاهری بالا و با عظمت به زیر کشیده خواهی شد و خوار و خفیف خواهی گردید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:31 - 1391/02/24
بهترین کامنتی که تو این چند سال خوندم همین بود. بسیار شجاعانه.... حرف دل همه رو زدی
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:23 - 1391/02/24
ببخشید انوش جان منبعش کجاست؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:31 - 1391/02/24
آقایون مومن و حزب الهی .امام هادی رو باید از کجا شناخت . شما که مدعی هستید ، آقایون مداحهان مطرح که فقط چند جمله رو حفظ کردید و بابتش نون می خورید ، مطمئن باشید اگر امام هادی و دیگر ائمه به درستی معرفی بشن ، خودتون می بینید چه تفاوت بزرگی است میان آن بزرگواران و حاکمان ما . جوانان ما گناهی ندارند حتی اگر ندانسته مرتکب اشتباهی شوند وقتی بزرگتران دین و مذهب خود راه امام را پنهان می کنند یا نشان نمی دهند .
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:45 - 1391/02/23
54
8
بينندگان گرامى پدر بنده براى كسى كه اين ملعون حبيث را به قتل برساند مبلغ دو ميليارد ريال جايزه اهدا خواهد كرد
ايميل پدرم
Mk.111@yahoo.com 
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:59 - 1391/02/24
خودتم پول نداری از کیسه خلیفه می بخشی؟ :)) خیلی دست و دلبازینا !! پول بلیط هواپیماش 4 میلیونه :))
امیر
| UNITED ARAB EMIRATES |
10:57 - 1391/02/24
آیا سزاوار نیست این مبلغ را صرف درمان کودکان سرطانی, رف مشکلات جوانانی که کلیه شان را می فروشند, آزاد کردن زندانیان دیه و مهریه, محهز نمودن چند مدرسه به ابتدایی ترین تجهیزات و غیره و غیره کنید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:58 - 1391/02/24
بنده برای سر پدر شما 3 میلیارد دلار جایزه گذاشتم!
این ایمیل بنده!
.
.
.

ایمیل بنده
محمدرضا کشاورز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:00 - 1391/02/23
23
4
سلام به همه ی نظرداده ها .
بیائید کمی با مقدسات و اسلام و شیعه که دنیا به خونش تشنه ، با فکر و ملاحظه حرف بزنیم . گاهی در باره ی همه چیز نمی شود به طور یکسان حرف دل را نوشت نگذارید با مقدساتمان حتی به شوخی حرف بزنند ما به اسلام زنده ایم و برای اسلام هم می میریم از روز عاشورای ، عزاداران واقعی همیشه معلوم است . بماند اگر بعضی ها از روی جهالت آن را هم به مسخره می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:35 - 1391/02/24
چرا دنیا به خون شیعه تشنه است آخه ، آدم که مرض نداره به خون کسی یا گروهی تشنه باشه .
یکبار هم که شده ببینیم چرا ؟ آیا ما قوم برگزیده ایم و اینها حسادت می کنند به ما .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:47 - 1391/02/25
جناب کشاورز! اسم معلم پرورشیتونو بهم بگو توجیه لازم داره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:27 - 1391/02/23
3
24
سالهاست که فرهنگ تمسخر، یکی از ارکان فرهنگ مان شده، همان فرهنگ ایرانی اسلامی مان. دشمنی هم در جوار آن رشد کرده و دولتها و منابع معنوی و بزرگانش هم به آن دامن می زنند، وعاظ و منابر کوچک و محفلی شان که دیگر جای خود دارند. ادیانِ دیگر نا کامل اند و پیروان بعضی از مذاهب همچون “بهایی” برابر با “حشره” توصیف می شوند و برخی همچون “سُنی ها”، “نفهم” خوانده می شوند. “یهودی ها” که “جهود” نامیدن شان خیلی عادی شده و اصلا جای پرداختن ندارد. ما می مانیم و خودمان که محور عالم ایم و حق داریم همه ی ادیان و اقوامِ بشر را به تمسخر گیریم و اما اگر کسی از گُل نازک تر به مقدسات مان گفت، شمشیر بر بندیم به کشتن اش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:35 - 1391/02/23
26
2
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العن الجبت و الطاغوت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:35 - 1391/02/24
فارسی بنویس ببینم چی میگی .
13
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:50 - 1391/02/23
2
23
هه هه
من از همه می پرسم ...
وجدانا کی با تمام وجودش واجبات دین اسلام رو به جا می آره؟!
هان؟!
متاسفم برا آدمای ریاکاری که به همه و حتی خودشون هم دروغ میگن !
خسرو گلسرخی رو کی یادشه؟
چگوارا و نلسون ماندلا رو چی؟
کمی انیشه بد نیست ...
شاهین از دین اسلم دفاع کرده و شما فقط سطح موضوع رو میدونید !
سنجاقک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:20 - 1391/02/24
1
17
بهتره بابای پولدار شما نصف این پول را خرج پیدا کردن اقای خاوری کنه .یک جوانی با نادانی یک غلطی کرده چقدر بزرگش میکنید اونم همین بزرگ شدن را می خواست گه شد!چرا این حکمای قشنگ رو برا اقای خاوری نمیدن و نمیرن از کنار سواحل قناری بیارنش.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:33 - 1391/02/24
2
27
درود بر آزادی
ممممممم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:37 - 1391/02/24
4
25
خیلی دوسش دارم و کاملا خودم باهاش موافقم آدما میتونن آزادانه هر دینی میخوان داشته باشن اونم حق داره بابا پدرمونو در اوردن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:17 - 1391/02/24
آزادی با توهین فرق داره
!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:57 - 1391/02/24
0
25
عجب ! راستی پدر شما چه کار است که این پول رو بدست آورده .. میشه برای مردم توضیح بدید ! جالبه ها
salar70
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
04:37 - 1391/02/24
23
5
چه گویم ک سخن بسیارو حرامیان افزون بر سخنند. خدایا صاحبش برسان.
الهم عجل لولیک الفرج
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
05:10 - 1391/02/24
2
18
بشینین یه حساب کتاب بکنیم ببینیم مثبت ها بیشتره یا منفی ها و تکلیف این شاهین نجفی رو مشخص کنیم ...بلاخره موندنی هست یا رفتنی.. اگه موندنی شد که هیچ ولی اگه رفتنی شد اونو بسپاریم به قاتلان الاغ بیچاره در سمیرم تا با ضربات پتک ناکارش بکنن...
426
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:44 - 1391/02/24
19
1
ما که کلا ناراحت شدیم.ما از کلاس نظر میدیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:53 - 1391/02/24
1
27
اگر نقد و اعتراض مسالمت آمیز آزاد بود کار به توهین نمیکشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:54 - 1391/02/24
22
4
اونهایی که میگن توهین نیست نگاهی به کاور اون آهنگ بندازن ، بعضی از شماها با نظام مشکل دارید و همه چی رو باهم قاطی می کنید یعنی فکر می کنید اگه این اتفاق قبل از انقلاب می افتاد کسی حرفی نمی زد ... نمی دونم به نسل ما چه به باید گفت که از سر لجبازی حاضرن طرف باطل رو بگیرن ..... ائمه ما هنوز هم مظلموند بمگذاری در حرمشان برای ترسوندن شیعیان ، زائرین رو تو راه قتل عام می کنند ولی به نظرتون چرا هیچ وقت عشق به آنها از بین نمی رود چرا اینقدر تلاش برای ضدیت با شیعه بدون جناه گیری فکر کنید .... ما خطا کاریم خیلی هم گناهکار ...... بی جرم و گنه در این جهان کیست بگو ............... مظلومیت ائمه فقط بخاطر گفتن حق بود. تا یاد حسین هست هستیم . یا حق
تولستوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:29 - 1391/02/24
0
31
من متاسفم که ما در قرون وسطی به سر می بریم . بی خرد بودن آدما از همه چیز دردناک تر .
فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:53 - 1391/02/24
3
22
حکم ارتداد برای کسی هستش که مسلمان باشه.ایشون مسلمانه؟؟ در ضمن اون فتوی مال شخص ایشون نبود.کلی بود
توجه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:03 - 1391/02/24
6
21
فکر کنم اگه امام نقی اینجا بودن به این بچه بازی ها مخندیدن . کلا ما ایرانیا آدمای بی کار و بی عقلی هستیم . تاسف تاسف تاسف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:34 - 1391/02/24
5
15
لطفا صفت خودتون رو به همه بسط ندید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:40 - 1391/02/24
5
8
موضوع بزرگ ومهمي است اما نبايد به جنجال بكشيم و باعث بشيم كه قبح مسئله ريخته بشه و افراد زيادي به دنبال پيدا كردن اين اهنگ بشن و جستجوي ان در اينترنت بيشتر بشه و اين خواست افرادي است كه اين برنامه ها را ريخته اند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:25 - 1391/02/24
2
25
به نظر من جان هر انسانی در پیش خداوند بزرگ محترمه اوست که زندگی بخشیده وهم اوست که میمیراند.وخداوند اگاه به دلهاست.بهتره ما به جای خدا ننشینیم.
خواهشا نظرمو بذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:40 - 1391/02/24
1
31
تا پیش از این خبر من آهنگ رو نشنیده بودم . بعدش رفتم دانلود کردم . تو اداره بحث شد برای یکی دو نفر دیگه هم بلوتوث کردم و اونا هم واسه چند نفر دیگه . اینگونه می شه که یک نفر معروفیت پیدا می کنه .
اگر کسی نگفته بود من یکی که اصلا سراغ این ترانه هم نمی رفتم . ممنون از اطلاع رسانی تون .
شاهین شجاعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:01 - 1391/02/24
34
5
شاهین نجفی واقعا حقشه که کشته بشه.
حتک حرمت به اهل بیت کار خیلی زشتی ه اون با این کارش دل تمام شیعیان رو شکست. خدا لعنتش کنه
امید پناهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:38 - 1391/02/24
6
22
آقایونی که منفی خوردید زیاد جوش نیارین . اینایی که منفی دادن مخالف امام نقی جانی فداه نیستن پس الکی به دشمنای خیالیتون اضاف نکنین. روشنه ؟
اینا میگن اول برین شعر و کامل بخونین بعد ببینید کجاش به شخص امام عزیز ما توهین شده . من که یه نگاه اجمالی انداختم داشت با امام نقی درد دل می کرد صحبت از فساد و فحشای جامعه بود صحبت از 3000 میلیارد بود و . . . پس ما می گیم درو و سلام و رحمت خدا بر امام نقی و با تحجر و دشمن پروری نیز مخالفیم . حالا موافقین مثبت و مخالفینم منفی بدن.
هیچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:38 - 1391/02/24
1
29
همه حرف ها درست. کی حکم ارتداد مسب این همه بیکاری فقر اعتیاد ومفت خوری اینا رو میده
ناشناس
|
UNITED STATES
|
18:56 - 1391/02/24
0
16
ممنونم از کسانی که با این کارهاشون اسم شاهین رو بیشتر رو زبون ها میچرخونند و باعث میشن که حتی کسایی هم که ترانه هاشو گوش نمیکردند- با این جریان برن ترانه رو بشنوند.. حالا از همه این ها گذشته مگه ارتباط و عقیده یک انسان به خداودینش با کمی جوهر خودکار و مهر باطل یا به هر شکل دیگه ایی میرسه؟! شما هرکاری دوست دارسی انجام بده اون آقا متاسفانه کار خودشو میکنه...
کورش
|
AUSTRIA
|
19:02 - 1391/02/24
0
19
وقتی شاهین خودش بارها تکرار می کنه که قصد توهین نداشته، باید حرفشو قبول کنیم. اگه مسلمونیم باید از این موقعیت ها استفاده کنیم و با فرزندان عاصی و یاقی این سرزمین آشتی کنیم و پیمان دوستی ببندیم. شاهین نیز جزوی از فرزندان این مرز وبوم است. با پول نفت آدمکش برای کشتن هموطن اجیر نکنیم. هرچی باشه شاهین زمانی قاری قرآن بود. من در شعرش هیچ نوع توهینی ندیدیم. الکی شلوغش نکنیم. اسلام وقتی بخطر می افته که 3 هزار میلیارد اختلاس می شه، انوقت بعضی ها می گن ، کشش ندید. در صورتی در نفت خیز ترین مناطق حاشیه نشینان به نون شبشان محتاجند. احساس می کنم عده ای شاهین را بهانه می کنند تا توجهات را بجای دیگری معطوف کنند و نگاه مردم را از مشکلات اصلی جامعه دور کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:23 - 1391/02/24
2
12
جناب فرارو از شما بعيده كه انقدر راحت شايعه درست كني!
به تاريخ حكم نگاه كن!
حكم رو آقاي صافي در اول جمادي داده يعني چند هفته قبل انتشار كار آقاي نجفي!!!!
توشم هيچ اشاره اي به اين شخص نشده!!!
متاسفم براتون
يك اصلاحيه تو سايت بذاريداگه واقعن به اخلاق ژورناليستي پايبنديد!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:43 - 1391/02/24
21
3
این موجود واقعا نفهمه به مقدسات توهین کرد و حالا هم کلی آدم به دنبالشن تا به اون چیزی که لایقشه برسونن یعنی مرگ این درسی باید بشه به بقیه تا جرات نکنن که به مقدسات ما بی حرمتی بکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:57 - 1391/02/24
4
4
وایییییییییییی چقدر نظر ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:57 - 1391/02/24
6
3
وایییییییییییی چقدر نظر ......
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:58 - 1391/02/24
20
3
مکن کاری ندارم ولی هر کسی به اعتقادات توهین کنه باید .............بشه موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:45 - 1391/02/24
3
21
ظاهرا بعضی از اقایان در این کشور زندگی نمیکنند تا ببینند که بسیاری از جوانان به اهنگهای همین از خدا بی خبر گوش میدهند ثانیا او که خود گفته است که بی دین است پس چه انتظاری از اوست انتظار از کسانیست که به نام دین اختلاس.دزدی رشوه و اختلاف طبقاتی نجومی و ... را پیشه ی خود کرده اند کدام یک مرتدترند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:09 - 1391/02/28
مرتد تر نداریم
حکم مرتد مشخص است و شاهین مرتد است
یا امام هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:51 - 1391/02/24
27
11
مگه مسلمونه این حیوون که بهش حکم ارتداد دادن. من حاضرم بکشمش. البته با اعمال شاقه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:48 - 1391/02/25
آفرین! پس لطفا جنون آدمکشی خود را به پای دین ننویس!
oldmen97
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:19 - 1391/02/25
15
1
راحت ترین کار محکوم کردن مجرم و سخت ترین کار همدردی با اونه
ببینین دنیا باهاش چیکار کرد که از همه چیز بریده.کسی که دین و دنیا براش اینطور کثیف جلوه میده میخوای برات دعای کمیل بخونه؟ حالا هم که حکم قتلشو دیدین پس بهش توهین نکنین تا مردی تونو نشون بدین وگرنه فرقی باهاش ندارین.توهین به امام هم بازتاب زیادی داشت.باقی اش باشه با تقدیر خدا و جوابی که به اماممون میخواد بده.
مقداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
03:50 - 1391/02/25
17
1
عزیزان، عکس برگه اصلی اعلام ارتداد کسانی که به امام هادی توهین می کنند توسط ایة الله العظمی صافی(حفظه الله) در وبلاگ حقیر موجوده
www.haqshenas.blogfa.com
وبلاگ حق شناس
شاهین نجفی
|
UNITED STATES
|
05:03 - 1391/02/25
8
8
دوستان لطف کنین تعداد منفی ها و مثبت هایی که به این کامنت می دین روجوری تنظیم کنین که برابر بشه.
با تشکر :دی
محمد علی پیکانفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:39 - 1391/02/25
26
6
به همه نامردایی که از این آدم حمایت میکنن میگم برین یه نگاه به پوستر این آهنگ بندازین اونوقت بگین توهین بوده یا نه.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:42 - 1391/02/25
25
7
انقدر این آدم کثیفه که حیف وقت وانرژی که در موردش تلف بشه.
ما هم باید بریم دنبال اینکه انقدر تو اعتقاداتمون قوی بشیم که هیچ حیوونی جرأت توهین به مقدساتمون رو نداشته باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:15 - 1391/02/25
6
11
کشتن چنین انسانهایی
تنها باعث قهرمان سازی شده
و اثار انها را زیر ذره بین می برد.
ساناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:12 - 1391/02/26
23
2
ببخشید یه سوال اونایی منفی زدن میخوان بگن ک ما مصلا خیلی روشن فکریمو ب این چیزا اعتقاد نداریم؟؟؟؟ واقا واسشون متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:59 - 1391/02/26
3
19
كي گفته يه آدمي ك خودش سرشار از گناهه مينونه خون آدم ديگه رو حلال اعلام كنه؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:20 - 1391/02/26
21
3
خیلی جالبه همه پشت سیستم ها قایم شدن درست مملکت خیلی خرابه همه از لج منفی دادن اما اگه مستقیم با آنها رو برو شوید می گویند کار شاهین نجفی اشتباه بود مثل خود من که میگم کار شاهین اشتباه هست اما منفی میدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:23 - 1391/02/26
18
4
اگر این اراجیفو برای مسیح یا یکی از بزرگان اهل سنت میخوند بازهم میگفتن که توهین نکرده است؟ حیف اسم ادم روی این حیوان
*
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:17 - 1391/02/26
17
1
متاسفم.
sama
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
06:19 - 1391/02/27
23
4
از حکم صریح ایت الله صافی و مکارم شیرازی بسیار ممنونم.اگر همین حکم را قوه قضاییه میخاست صادر کند باید با صد نفر هماهنگ میکرد که یه وقت به کسی بر نخوره.و این نشان از اگاهی علماء شیعه دارد.
خدایش حفظ کند.
دلخون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1391/02/27
23
4
سلام
تقریبا نظرها را دیدم و فقط میخوام بدونم اونایی که طرفدار این .... اسمش را نیارم بهتره هستند ایا مسلمانید معتقد به 12 امام هستید؟ امام هادی امام رضا امام زمان را قبول دارید کاوراین.. ملاحظه کردید!!!! بازم عقیده تون اینه من فقط دلم برای این خونه که حرمت امامارا زیر پا گذاشته هرمشکلی داشت به ائمه وصل کرده میتونست درقالب مودبانه اهنگش را اجرا کنه اگه ناراحت مردم خودشه و مسلمونه مثل بقیه کاراشو اجرا میکرد . مسیحیا و دینهای دیگه چقدر ارزش و احترام برای پیامبرشون قائلندو امثال این آدما فقط مسلمون بودنشون که اونم اسمشه که مسلمونه و اصلا هم براش اهمیتی نداره . یکمی خجالت میکشید بد نبود .واقعا متاسفم و نمیدونم چی بگم خداوندخودش اونو به راه راست هدایت کنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:23 - 1391/02/27
18
6
واقعآ برای کسانی که با حکم ارتداد شاهین مخالفت کردن متاسفم. واقعآ با دیدن نظراتتون کلی تعجب کردم. چشماتونو باز کنید از روی احساس تصمیم نگیرید. به خدا قسم همه ی این کارا از جای دیگه اب میخوره چرا باید از یه عده شیطان پرست طرفداری کنیم. همه ی این کارا برنامه ریزی شده است فقط برای ایجاد تفرقه تو دین ما. من که میگم اگه امروز یه نفر به این راحتی هتک حرمت میکنه فردا کارای بیشتری ازش سر میزنه. دوستان شاهین فعلآ اول کاره تازه وارد بازی شده ...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:39 - 1391/02/27
23
4
برای همتون متاسفم که بخاطر یه احمق شیطان پرست این قدر وقت میذارید و به هم توهین میکنید.
هرمز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:53 - 1391/02/28
21
4
این ترانه هم مثل تمام برنامه های روباه پیرسیاست (انگلیس)کاملآ هدفدار است درجایی ازشیعه حمایت میکنه ودرجایی ازوهابیت چقدر ساده هستید اینهادارند غیرت دینی مارا تست میزنندازیک هم جنس باز غیر از این توقعی نداریم درضمن هرکسی براساس منبع فکری و آبشخورش اظهار نظر میکند مگس وسوسک ازنجاست تغذیه میکنند وزنیور از شهد گل. واما حکم ارتداد باحکم اعدام فرق داردهیچ وقت ازمراجع تندتر نرویدفقط محکوم کنید وبرائت بجوییداینقدر هم این بی هنر را بزرگ نکنیدبه قول آذری ها سگ پارس میکند ولی کاروان به راه خود ادامه میدهدهوشیار باشید هوشیار...
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:06 - 1391/02/28
18
4
این شاهین فقط برای اینکه خودشو مطرح کنه دست به این کار زده
خاک بر سر شیطان پرستش کنن
مرگ بر این خودفروخته
بچه با حال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:10 - 1391/02/28
21
2
شبيه كركردنه ولش كنيد خودش بلاخره ميميره
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:50 - 1391/02/29
24
3
به امید خدا هرچه زودتر تاوان این بیحرمتیشو میده
بلاتکلیف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:41 - 1391/02/29
18
4
من کاری با این آهنگش ندارم ولی هر کسی که تو شعرهاش اینقد از الفاظ زشت و کثیف استفاده میکنه آدم به درد بخوری نیست.اگه مرتد هم نباشه حتما یه روانیه!
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:24 - 1391/02/29
21
2
من نميدونم چي بگم ولي اين خواننده بايد شعر ترانه هاش رو با الفاظ ركيك به كار نبره مگه تنها خودش ميخواد گوش بده كه از اين الفاظ استفاده ميكنه به نظر من اين هنر نيست بايد احترام رو بين هم نوعانش حفظ كنه چون بيشتر حيوون ها هم اين احترام رو به هم نوعاشون ميزارن
واقعا متاسفم براش
hoosy
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:30 - 1391/02/29
16
5
سسسسسسسس مراقب باشید ... به وسیله ی هنر به ما نزدیک شدن و ضربشونو خواهند زد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:49 - 1391/02/29
16
2
دانه ی معنی بگیرد مرد عقل

ننگرد پیمانه را گرگشت نقل
مقداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:53 - 1391/02/31
26
3
آیا همین قدر که یک مرجع تقلید حکم ارتداد دادند کافی نیست تا ما هم آن را مرتد بدانیم
نيكلاس ازامريكا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:37 - 1391/03/01
19
3
سلام.بنده به عنوان يك مسلمان وقتي ازاين ماجرامطلع شدم متاثرگشتم.همه ي مااين نكته رابايدبدانيم كه انسان براي هرمساله ابتدابايدبه سراغ متخصص ان برود مثلا يك دكتردرمسايل ديني به روحاني خودمراجعه مي كند وهمينطوريك مرجع ديني براي مسائل پزشكي به متخصص پزشكي مراجعه مي كند.امثال شاهين نجفي اگرخيلي خداشناس هستندبايدپيامبررانيزبشناسندواگرپيامبر(ص) راشناختندبهدستوراوبايدامام رانيزبشناسند.چگونه ممكن است كه من خدارابشناسم وخلاف دستوراتش عمل نمايم؟درحالي دردين مبين اسلام هتك حرمت ممنوع است.thanks
هرمز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:43 - 1391/03/06
24
2
برای طرفداران این بی هنر متاسفم فقط یک سوال دارم اگر یک روزی سر قبر پدر بزرگت بری وببینی که بالای آن پرچم هم جنس بازهارو نصب کردند چه حالی پیدا میکنی؟تو خودمفصل بخوان از این مجمل...
خادم الشهداء
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:02 - 1391/03/06
24
2
قابل توجه اونایی که خودشون بافرهنگ میدونن و دارن از این کثافت حمایت میکنند،بدونید ما این انقلاب ومفتی به دست نیاوردیم، شهید دادیم که همه ما مدیون شهدا هستیم بدونیدکه دشمنان اسلام وایران از این راه هنر و...دارن به ایمان وغیرت ایرانی ضربه می زنن مواظب باش فرداست که به هر بهانه ای به ناموست نزدیک میشن.اگه طرفدارش بشی فرداس که......
به نظر ما بچه های شهرستانهای مرز افغانستان هرکس از این حیوان و دارودستش حمایت بکنه خودشم مرتده
ناشناس
|
NORWAY
|
18:47 - 1391/03/19
20
1
سلام
تقدیر و تشکر از تمام شیعیان راستین و پیروان اهلبیت (ع)
افغان هستم و شیعه ، خداوند را شکر که مرکزیت شیعه در ایران به جسارت مرتدان به اهلبیت (ع) و خاندان عصمت پاسخ دادند .
متاسفانه اقلیت شیعه در افغانستان و سکوت و بی خبری علمای شیعه د رافغانستان باعث گستاخی مرتدان در افغانستان شده و تبلیغات سو ء مسیحیت و
مشرکان بر عده ای تاثیر گذاشته و آنها را منحرف کرده اند.
اخیرا مراکز , و وبسایتی در افغانستان به نام محاکمه عاملان جنایات جنگی در افغانستان
از این مورد سوء استفاده کرده و به ساحت پیغمبر (ص) و اهلبیت (ع) توهین
میکنند . و همچنین کاریکاتورهایی از پیغمبر و اسلام و قرآن منتشر می کنند
و از این فراتر کتابی در مورد ازواج رسول الله (ص) منتشر کرده است .
با حضور غربی ها و آلت دست بودن دولت و علمای افغانستان در باره این مساله سکوت شده .
در این راه همراهی شیعیان راستین افغانستان را بپذیرید.
و من الله توفیق
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:54 - 1391/04/16
16
3
خداوند لعنتش کند و همه کسانی را که از این عمل پلید و موهن دفاع میکنند
برنا
|
NETHERLANDS
|
17:59 - 1391/04/20
24
0
کسایی ک رای منفی دادین واستون متاسفم درسته ک اوضاع فعلی مملکت خیلی خیلی بد شده کشور ما فقط اسمش اسلامه ولی این اوضاع ک ب وجود اورده منو ماو شما درست کردیم.نجفی خودش اعتراف کرده گفته ک منتظر مرگ هستم بعد شما ازش دفاع میکنین جالبه!!!!!!!!!!!!
فرزند شهید
|
GERMANY
|
10:54 - 1391/04/21
3
21
تو واسه خودت متاسف باش دوست عزیز. کاش اجازه بحث داشتیم تا معلوم میشد حرف حقو کی میگه و ملت قضاوت میکردند. متاسفانه کامنتهای ما ثبت نمیشه و ما حق حرف زدن نداریم و شما هم راحت هر تهمتی به ما میزنی. این اسلام شماست که حقی برای دیگران قایل نیست. شما حتی تحمل دیدن رای های منفی رو هم نداری برو به حال خودت متاسف باش.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر بحث ترین
پربیننده ترین ها
چند رسانه‌ای
تاریخ
نیازمندیها
خودکار سه‌بعدی
دستگاه چاپ روی لیوان. تیشرت. بشقاب. دستگاه چاپ همه‌کاره یا هشت‌کاره. دستگاه چاپ سه‌بعدی سابلیمیشن. خودکار سه‌بعدی/قلم سه‌بعدی. www.ariketejarat.com ۰۲۱۲۲۸۵۴۲۵۰
ترجمه مقاله
ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی ترجمه متن، مقاله و کتاب. سفارش آنلاین.
آژانس مسافرتی بهنود گشت
برگزارکننده تخصصی‌ترین تورهای امارات و استانبول. پروازهای روزانه چارتری. تورهای لحظه آخری بهنود گشت 87710-021 www.behnoudgasht.ir
صرافی رویال
خرید و فروش ارز. سکه. ارسال حوالجات ارزی. تحویل اسکناس در کشورهای ترکیه، دبی و چین. 8928-021 www.sarafiroyal.com
دارالترجمه
ترجمه رسمی مدارک مهاجرت، مناقصات بین المللی، ترجمه فوری با تایید دادگستری و خارجه.
آژانسِ مسافرتی الهه الماس
برگزار کننده تور و پروازهای چارتری. روزانه. در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی. تورهای ارزان قیمت چین و تایلند. 88912884-021 (50 خط) www.elahealmas.ir
تور استانبول
آژانس مسافرتی تفریحات مجری مستقیم تورهای ارزان قیمت ترکیه. استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش‌آداسی. پیکاپ‌ویزا. www.safarturkey.com 021-88505454.
کتاب
نهج البلاغه، مترجم: غلامحسن الهی، ترجمه‌ای متفاوت و روان با نکته‌های برگزیده. 09121851903