bato-adv

میرسلیم: بازنشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار آمار ناچیزی است!

میرسلیم: بازنشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار آمار ناچیزی است!
میرسلیم گفت: من نزدیک به ۵۰ سال است که در صنعت خودروسازی هستم و هیچکس به اندازه من نمی‌تواند به این حوزه نقد کند؛ کما اینکه بیشترین نقد را به حوزه خودروسازی انجام داده‌ام، اما با افرادی مخالفم که گول وارادتچی‌ها را می‌خورند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، آماری ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه دولت درباره واردات خودرو اظهارکرد: واردات ۷۰ الی ۸۰ هزارتایی خودرو، تاثیری بر تعدیل قیمت خودرو ندارد بلکه صرفا شرکتی در کنار شرکت‌های دیگری مانند کرمان خودرو ساخته خواهد شد.

وی افزود: برای تعدیل در قیمت خودروی داخلی نیازمند واردات نزدیک به ۱ میلیون خودرو هستیم، اما اگر اقدام به واردات این تعداد خودرو کردیم، چگونه می‌خواهیم جواب خودروسازان داخلی و مهندسان و کارگران را بدهیم؛ یکی از دلایل بی کیفیتی خودروی داخلی، شرایط تحریمی کشور است که در بسیاری از قطعات به خارج از کشور وابسته هستیم. البته بسیاری از قطعات خودرو در کشور ساخته می‌شود، اما ساخت برخی از قطعات، توجیه اقتصادی ندارد.

هیچکس به اندازه من نمی‌تواند خودروسازی را نقد کند

میرسلیم ادامه داد: من نزدیک به ۵۰ سال است که در صنعت خودروسازی هستم و هیچکس به اندازه من نمی‌تواند به این حوزه نقد کند؛ کما اینکه بیشترین نقد را به حوزه خودروسازی انجام داده‌ام، اما با افرادی مخالفم که گول وارادتچی‌ها را می‌خورند. درحال حاضر ۱۴ خانواده وارداتچی در کشور داریم که دارای نمایندگی هستند و اقدام به واردات خودرو می‌کنند؛ آن هم خودرو‌هایی که به هیچ وجه به درد توده مردم نمی‌خورد بلکه به درد پولدار‌ها و ثروتمندان می‌خورد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات خودروی ۵ هزار دلاری امری نشدنی است، تصریح کرد: با قیمت ۵ هزار دلار، تنها خودرو‌های بی کیفیت از کشور‌هایی مانند هند می‌توانیم وارد کنیم. ایران تنها کشوری در دنیاست قیمت خودرو بعد از خروج از کارخانه، حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد گران می‌شود، زیرا مردم خودرو برای نیاز نمی‌خرند بلکه به خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌کنند.

کمبودی در تولید خودرو نداریم

میرسلیم اضافه کرد: افزایش قیمت خودرو به دلیل کمبود در تولید نیست؛ سال گذشته حدود ۸۵۰ هزار خودرو تولید کردیم که حتی بیشتر از نیاز کشور بود. به عنوان مثال در تهران ۶ برابر بیشتر از ظرفیت خودرو وجود دارد؛ اما به دلیل اینکه سرمایه مردم درحال آب شدن است، مردم پولشان را در خودرو سرمایه گذاری می‌کنند و لذا قیمت خودرو روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای تحلیل مسائل صنعت خودرو باید در ابتدا اقتصاد کلان کشور را بررسی کنیم، افزود: مسائل اقتصاد کلان کشور مانند سود بانکی، تورم، ارزش پول ملی و... باید سر جای خود محفوظ بماند و مسئله خودروسازی نیز باید در جای خودش بررسی شود. در صنعت خودرو، مسائل فنی، مدیریتی و مالی از اهمیت زیادی برخوردار است که در این بین، محل مسائل فنی از بقیه راحت‌تر است. مهندسان و کارگران می‌توانند اشکالات فنی خودرو‌ها را حل کنند که اگر تحقیرشان نکنیم، می‌توانند کارشان را به درستی انجام دهند.

خودرو‌های داخلی لج خودروسازان خارجی را در آورده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تولید خودرو‌های داخلی در طول این چندسال ساخته شده، لج خودروسازان خارجی و واردکنندگان را در آورده است. سمند، رانا، دانا و تارا جزء خودرو‌های بسیار خوبی بودند که در طول این سال‌ها تولید شدند که نزدیک به ۶۰ هزار دستگاه از این خودرو‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود. صنعت خودروسازی کشور در طول سالیان گذشته رو به پیشرفت بوده است و وارداتچی‌ها برای اینکه بر سر این پیشرفت بزنند، مدام درحال لگد پراکنی به این صنعت هستند. آن‌ها بزرگ نمایی چند ضعف، علیه صنعت خودرو سیاه نمایی می‌کنند.

بازنشدن ایربگ خودرو‌های داخلی دروغ است!

میرسلیم در واکنش به ادعای بازنشدن ایربگ خودرو‌های داخلی در تصادفات جاده‌ای اظهارکرد: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و کسانی مدعی بازنشدن ایربگ خودرو‌ها هستند، خودشان در این تصادفات مقصرند. پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده مه آلود از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری نمی‌کند و بعد مدعی بازنشدن ایربگ‌ها می‌شود. حتی به فرض اینکه ایربگ خودرو‌ها هم باز نشود، یک نقص فنی است که باید برطرف شود. بازنشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، آماری ناچیز است.

وی افزود: البته منظور بنده این نیست که نباید این ضعف‌ها را برطرف کرد چرا که حتی نقص فنی در ۱۰۰ خودرو هم زیاد است، اما نقص فنی خودرو‌های داخلی، نباید بهانه‌ای برای واردات باشد. مسائل فنی خودرو بر سر جای خودش قابل حل است و دانشکده‌ها و دانشگاه‌های فنی می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند. اگر متخصصان این حوزه را تخریب کنند، قطع به یقین آن‌ها به خارج از کشور مهاجرت خواهند کرد و در شرکت‌هایی بزرگی مانند بنز و فولکس واگن مشغول فعالیت می‌شوند.

کارخانه‌های خودروسازی در ضرر هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مالی صنعت خودروسازی گفت: اغلب کارخانه‌های خودروسازی به دلیل اینکه قیمت تمام شده محصولاتشان، بیشتر از قیمت فروششان است، درحال ضرر هستند و به ناچار باید از بانک وام بگیرند. همچنین بعد از گرفتن وام، باید ۲۰ الی ۲۵ درصد بهره وام را پرداخت کنند که با این اوصاف چاره‌ای جز گران کردن محصولاتشان ندارند. درحال حاضر صنعت خودروسازان کشور نزدیک به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است.

میرسلیم با بیان اینکه گرانی خودرو هیچ ارتباطی با خودروسازان ندارد، بیان کرد: گرانی کنونی قیمت خودرو به دلیل اشکال در سیستم توزیع و وجود واسطه هاست؛ به همین دلیل دولت باید سیستم توزیع خودرو را اصلاح کند. کارخانه‌های خودروسازی تمام محصولاتشان را با ضرر در بازار می‌فروشند؛ به عنوان مثال قیمت پژوی ۲۰۶ در کارخانه ۱۶۰ میلیون تومان است که در بازار، بالای ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ اما مشخص نیست که ما به تفاوت این قیمت، به جیب چه کسانی می‌رود.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
احتمالا نمي دونه از آمار چگونه بايد استفاده كند. فكر كنم داره با آمار توليد مقايسه مي كنه. از اين ايموجي هاي خنده نداره اينجا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
.جمله پر از اشکال شما نشانه از مدیریت ضعیف شماست .اگر چه در مدینه فاضله حتی ایربک یک خودرو نیز با اهمیت است .اما مقایسه شما کلا غلط بود .میزان تولید با میزان باز شدن کمربند سنجیده نمیشود بلکه با امار تصادفات با اهمیت سنجیده خواهد شد.
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مگه همشون تصادف کردند که 100تاش بازنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
900 هزارتا تصادف کنن خدانکرده معلوم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
واقعا چقدر از نظر تفکر پایین است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷۸
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اگر متخصصان این حوزه را تخریب کنند، قطع به یقین آن‌ها به خارج از کشور مهاجرت خواهند کرد و در شرکت‌هایی بزرگی مانند بنز و فولکس واگن مشغول فعالیت می‌شوند.--

خیلی زودتر مهاجرات کنند!

مشکل از رانت خواری شماست نه نخبگان!!!
در هر صورت ما نباید اسیر انتخاب های بد شما بشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اون 900 هزارتا که هنوز تصادف نکردند تا بفهمی اصلا ایربگی در کار نبودس!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یعنی اون هشتصد و نود و نه هزار تای دیگه خدایی نکرده باید تصادف کنن تا ثابت شه به شما که ایربگ اونها هم باز نمی شه؟!!
با این ذکاوت و هوش چه جوری 40 سال مسوولیت داشتین؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
100 تا توی ۹۰۰۰۰۰؟
عزیزم راجع به bmw که صحبت نمیکنی!
این عزیزان از هر ۱۰۰ش ۹۶ تاش باز نمیشه از اون ۴ تا هم ۳ تاش بعد از تصادف باز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اخوی مونتاژ خودروی چینی و دهه هشتاد فرانسه که خودروسازی نیست . هر وقت شدیم کره جنوبی آنوقت بگین خودروساز...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
روزی میاد که برای بخشش و جبران التماس می کنی
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
به این اقای میرسلیم کسی نیست بگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
خدایا ما رو از میرسلیم نجات بده
خدا رو شکر رییس جمهور نشد ۵ سال پیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
ای کاش یکی از 100 عددی ایربگی که باز نشده نصیب خودشان می شد.
تا بفهمند در خصوص جان و سلامت انسان نمی شود اینطوری اظهار نظر کرد.

خدا رو شکر مدیر بوئینگ یا ایرباس نیستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
سلام جناب میر سلیم
اینکه تعداد ایر بگ های باز نشده را با تعداد خودرو های تولیدی مقایسه کنید, صحیح نیست. بلکه باید تعداد اتومبیل هایی که حین تصادفات جادهای ایر بگشان باز نمی شود را با کل تصادفات جادهای مقایسه نمایید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این میخواد رئیس مجلس هم بشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بوی مافیای خودرو میاد
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
البته به نظر شما انسان‌هایی که دراین صد خود روکه از دنیا رفتند وایربگ آنها باز نشد متاسف هستید وآگر شما جزآنها بودید الان شنوای مطالب شما نبودیم آن موقع درک می کردید که زندگی حتی یک نفر هم مهم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
نتیجه مدیریت و کاربلدی 50 ساله شما ، تولید پرایده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
ایشان حتی نمیداند که آمار ایربگ های بازنشده را با تعداد تصادف ها مقایسه کنند و نه با تولید خودرو. چه صاحبنظری. چه نماینده مردمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
وضعیت امروز کشور نتیجه مشاوره گرفتن از افراد مثل میرسلیم است.
از پنجاه وهشت خودرو در تصادف زنجیره ای بهبهان ایربگ هیچ خودرو ایرانی باز نشده است.
شما اگر مهندس هستی چطور درک نمی کنی که مشت نمونه خروار است!
چطور تحلیل می کنی که صد خودرو از یک میلیون ایربگ باز نشده؛ مگه شما آمار نخوندی؟ جامعه آماری نمی فهمی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مگه همه ۹۰۰ هزار تصادف می کنن؟ آمار باز شدن یا نشدن ایربگ رو باید نسبت به خودروهای تصادفی گرفت نه تولیدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
کدام دانشگاهی درس خوانده و چه کسی مدرک مهندسی او را امضا کرده؟ از
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
جنابعالی که کاملا مشخص است در خودروسازی منفعت کلان داری میتونی تضمین کنی ایربگ بقیه خودروهای داخلی باز بشه ؟
برای اینکه در قیمت خودرو تعدیل انجام بشه بجای 70 هزار خودرو تعداد بیشتری وارد کنید
کارخانهای که در ضرره باید درشو ببنده نه اینکه دست کنه تو جیب مردم هر فرغونی رو بجای خودرو و با استفاده از رانت و مافیای و امتیاز انحصاری بودن بفروشه .
سیب زمینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مگه ایربگ همه این 900 هزار تا چک شده جناب مهندس میر سلیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
واقعا متاسفم برای ایشون ، بنظر میاد بیشتر نگران درامدشون از این طریقن
در حال انفجار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
من خودم سمند صفر کیلومتر رو داخل نمایندگی ایرانخودرو در تهران از یک دلال با قیمت بالاتر در سال 96 خریدم. بعد تو میگی نمیدونی مابه تفاوت قیمت خودرو به جیب کی میره؟ اینطوری 50 ساله در صنعت خودرو هستی؟ خیانت به مردم و کشور تا کی؟ دروغ و تزویر و ریا تا کی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یکی به این آقای عقل کل بگه از 100 تا که دچار حادثه شده اند 100 تاش باز نشده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بالاخره دو كلام حرف حساب زدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
دلبندم از بین 100 خودرو که تصادف کرده 90 تا ایربک کار نگرده یعنی از بین 900 هزار خودرو ایربک 810000 خودرو کار نمی کند مجید جان دلبندم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
حواسمون باشه چنین مغز متفکری رو یک وقت شرکت بنز یا تویوتا از چنگمون در نیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
میرسلیم خدا به راه راست هدایتت کنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آره برای شما که چیزی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آره برای شما که چیزی نیست.اصلا جان یک آدم برای شما مهم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
ایربگ یک قطعه ایمنی مثل فیوز می ماند تا زمانیکه تصادف نشود عمل نمی کند، از کجا معلوم همه 900 هزار خودرو ایربگ دارند یا فقط جایش تعبیه شده یا در صورت تصادف ایربگشان عمل کند!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
همین که امثال شما 50 ساله در صنعت خودرو هستن وضعش اینجوری شده. مرد حسابی یعنی چی که 100 تا از 900 هزار تا کمه؟ مگه همه 900 هزار تا تصادف کردن؟ ملت رو چی فرض کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اگر دوست داری مابقی رو هم امتحان کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یعنی ایشون از قبل از انقلاب در این صنعت حضورداشته اند؟؟؟؟البته با حضور امثال ایشون نباید از این صنعت انتظار بیشتری هم داشت
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این بابا تشخیص مصلحت خودروسازان هست نه ملت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آقای میرسیلیم خجالت آوره که با این سن و سال و این همه ادعا خودت رو به مافیای خودرو بفروشی ..بدان در جنایت آانها که همه روزه در جاده ها در حا ل رخ دادنه شریک هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
با این صحبتها ی ایشان ، عامل نفوذی مافیای خودروسازان شناسائی شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این حرف و مقایسه اساسا اشتباهه و تلاش برای به غلط انداختن هستش. 900 هزار خودرو تصادف نکردن که بدونیم چه تعداد ایربگ باز میشه. اما توی تصادف که هیچ کدام از ایربگ ها باز نشده، آمار نه تنها ناچیز نیست، بلکه دردناک هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یعنی ما 900 هزار تصادف داریم که 100 تا باز نمیشود ؟ خیلی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یعنی ما 900 هزار تصادف داریم که 100 تا باز نمیشود ؟ خیلی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آخه بیسواد 100 خودرو از تعداد تصادفات نه از تعداد تولید شده
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
ای پورفسور تو خودروساز کی بودی آخه
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عجب !!! میر سلیم روت نشد بگی همش تقصیر مردمه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
خواهشا فقط مطلب نخونین دق می کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
نماينده سه نقطه!
اينكه صد ماشين با هم تصادف كنند و ايربگ هشتادتاشون باز نشه يه چيز هست و اينكه 900 هزار خودرو توليد بشه و در صد تصادف جاده اي كه ايربگ بايست باز ميشده ولي 80 تا 90 درصدشون عمل نكرده، يه چيز ديگه هست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مرگ 100 نفر با خانوادهای انها اصلا عددی نیست راست اگر خحانواده خودت هم بود این طور میگفتی بعد اتومبیلهای داخلی ما لج کی دراورده؟ ملت را چه فرض کردید این مافیا خودرسازها تا کجا پیش رفتند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اينو چی میگی؟
ملاک بازنشدن ایربگ 100 تا خودرو از 900 هزار نیست
ملاک بازنشدن ایربگ 100 تا خودرو از 102 تا تصادفی هست که باید هر 102 تاش باز می شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
دکتر مهندس اقا جناب
از کجا میدونی اون 900 هزار تا تصادف کنن ایر بگشون باز میشه یا نه؟ تو عمرت آمار و احتمالات پاس کردی؟
از چندتا تصادف ایربگشون باز نشده اینو بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
شما تضمین میدی 800000 باقیمانده موقع تصادف ایر بگ شان باز شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این فعلا بلد نیست و نمیدونه باز نشدن ایربگ رو بین خودروهایی که تصادف کردن بررسی میکنند نه کل خودرو ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
حضرت عباسی خودرویی که خود و خانواده ات استفاده می کنن ایرانیه؟
سوگند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
حق باشماست ماشینا خارجی امکان نداره باز نشن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
باید این خودرو سازها چتر نجات بسازند بدهند آقای میرسلیم بپرد پائین
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این شخص یکی از اصلی ترین عوامل داغدار و عزادار شدن کشته شدگان حوادث رانندگی در این پنجاه سال سابقه حضور در ارابه مرگ سازی ها است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آقاي مير سليم شما اين را مي گوييد چون براي شما جان افراد بي ارزش است. در كدام شركت خودروسازي دنيا چنين اتفاقي رخ داده است؟ از كجا معلوم آن 90 هزارتاي ديگر تصادف كنند و ايربگشان عمل كند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
کاش تو هم توی یکی از این خودورهایی بودی که ایربگش باز نشده.مگه ملک الموت شما رو از صندلی خدمت جدا کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
یعنی 900 هزار خودرو تصادف کردن فقط 100 تا از اونها ایربگشون عمل نکرده !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
زندگی ، دروغ و دیگر هیج
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
کشته شدن 17 هزار نفر و معلول شدن 40 هزار نفر در سال هیچگونه ارتباطی به خودرو سازان ندارد ، سرنوشتشان بوده است و مقصر عذرائیل هستش !
نزدیک به ۶۰ هزار دستگاه از این خودرو‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود!خوب همشو صادر کن، درآمد ارزی کشور هم زیاد می شود.
اگر پلیس اجازه ندهد خودرو ها بیشتر از سرعت 30 کیلومتر برانند ،در خودرو هیچ مشکلی نداریم !
واردات خودرو منجر به بیکاری و عدم عضویت اینجانب در ..... می گردد پس واردکننگان ضد انقلاب هستند!!
100 ایربگ باز نشد ، یا باک خودرو باعث انفجار و جزغاله شدن سرنشین شد یا بدنه خودر وارد بدن سرنشین شد یا ضربه تصادف به سرنشین وارد شد یا .... مشکلاتی هست که تا 100 سال آینده به کوری چشم استکبار جهانی و حامیان داخلیش حل خواهیم کرد . تکبیر یا صلوات یا شعار مرگ بر امریکا فرقی نمی کند بفرست بیاد.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
با سلام خواستم از آقای میرسلیم سوال کنین جناب میرسلیم منم اگه ماشین خارجی سوار میشدم و نفعی از خودرو داخلی میبردم قطعا اینگونه دفاع میکردم ضمن اینکه برای بدست اوردن آمار باید تعداد خوروهایی که تصادف کردن و ایربگ باز نشده را باید نصبت تعداد تصادف در نظر بگیریم ، وای بر ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
50 سال در صنعت خودرو سازی بودید!
الانم جانبدارانه نقد میکنید!
نتیجه: یکی از مشکلات این صنعت شمایید:
1- عملکرد نداشتید
2- حرف نزدید
3- تازه الانم ادعا دارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
دکتر جان آمار 100 عدد رو از بین ماشینهای تصادف کرده بگی نه ماشینهای تولید شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
حق با ایشان است چون رانندگان درست تصادف نمیکنند. رانندگان موقع تصادف بایستی فرمان را طوری تنظیم کنند که با زاویه حدود 15 درجه با مانع یا خودرو جلویی برخورد کنند تا ایربگ بتواند عمل کرده و باز شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
به قول معروف این مقدار برای شما ناچیزه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اگر پول ناچیز میگرفتند بله
ولی برای گاری مرگ پول مرسدس میگیرن
foad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
50 سال تو توی صنعت خودرو بودی که وضعیتش این شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اين آقا پشتيبان رانت بازي هاي سايپا و ايران خودرو هستند چون از اون جهت كسب درآمد ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
100 ایربگ از 100 تصادف! نه صد ایربگ از 900 هزار تصادف.یعنی 100 درصد ایربگ ها مشکل دارند.
ایشان علم آمار و عقل مردم را هم مسخره کرده اند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
به خاطر منافع حزبی با جان مردم نباید بازی کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
همه 900 هزار خودرو تصادف شدید داشته اند ؟؟ !! بهتر است بگوییم بازنشدن 100 ایربگ در 1000 تصادف که میبایست ایربگ ها باز میشده که میشود 10 % و حالا عدد بزرگی هست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
كاش زن و بچه ات تو يكي از همون خودروها بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
به علت وجود میرسلیم و امثال میر سلیم هست که صنعت خودروسازی به خاک سیاه نشسته ...
barfak
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مشخص نیست که ما به تفاوت این قیمت، به جیب چه کسانی می‌رود.
mahda
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
برای خودم متاسفم این نماینده این همه مسائل اشتباه و غیر کارشناسی را مطرح و تصمیم گیرنده بخش خودرو در مجلس ومجمع است
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین