bato-adv
کد خبر: ۴۷۱۹۲۷

پاسخ تند فائزه هاشمی به برادرش محسن؛ تو به دنبال حذف موانع هستی!

پاسخ تند فائزه هاشمی به برادرش محسن؛ تو به دنبال حذف موانع هستی!
اگر مسایل شخصی انگیزه‌ای برای مشی من بود آیا عقل سلیم حکم نمی‌کند که از ۳۰ سال گذشته تاکنون ساکت و در امنیت باشم و از منافع نزدیکی به قدرت بهتر و بیشتر بهره‌مند شوم؟
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۹

فائزه هاشمی در نامه‌ای پاسخ انتقادات برادرش را داد و گفت: به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.

فائزه هاشمی در نامه‌ای سرگشاده پاسخ انتقادات برادرش محسن به مصاحبه اش را داد. در این نامه آمده است.

پیروی گفتگوی اینجانب با انصاف نیوز و جنجال ایجاد شده، لازم می‌دانم ضمن احترام به منتقدین محترم و نا محترم و دروغگو و قدردانی و سپاس از حامیان شجاع و حامیان ساکت، نکاتی را به شرح زیر بیان نمایم:

۱- از نامه محسن خوشحال شدم، سبب راحتی هم او و هم من گردید. چنین چیزی را بار‌ها خواسته بودم و این اقدام اول او نبود.

۲- به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.

۳- اگر مسایل شخصی انگیزه‌ای برای مشی من بود آیا عقل سلیم حکم نمی‌کند که از ۳۰ سال گذشته تاکنون ساکت و در امنیت باشم و از منافع نزدیکی به قدرت بهتر و بیشتر بهره‌مند شوم؟

۴- مابقی زیاده گویی بود که بنای ورود به آن را ندارم.

۵- " رأی ندادن به ترامپ اگر آمریکایی بودم " به دلیل چهره خطرناک ترامپ است.

۶- چرا " برای ایران او را ترجیح می‌دادم "، چون بخش‌هایی و افرادی خطرناکتر از ترامپ در قلدری و عدم پایبندی به اصول و قواعد و مقررات با عملکرد و بعضا" سیاست‌های نادرست، کشور را در سراشیبی ناکارآمدی ها، سوء مدیریت ها، بی کفایتی ها، دگم اندیشی‌ها و حتی گاهی تا مرز تلاشی پیش برده اند، به مطالبات عمومی نه تنها توجهی ندارند، بلکه در خاموش کردن آن از هم سبقت می‌گیرند.

۷- حفظ اصل انقلاب و اصل نظام ایجاب می‌کند از تذکر و تلاش باز نایستیم و از هر چیزی که برگشت به اهداف انقلاب از این مسیر اشتباه را ممکن می‌کند استقبال کنیم اگر دغدغه ما توسعه کشور، حقوق مردم، آزادی و دموکراسی است و نه بقا.

۸- شاهد انحرافات بسیار عمیق‌تر از انحراف ایجاد شده توسط آقای احمدی نژاد در این دوران هستیم که وظیفه تک تک ما را از دوران آقای هاشمی سنگین‌تر می‌کند.

۹- اگر هر فرد آزاده و بدون خشم و غضب و وابستگی و منافع و بدور از احساسات، گوش شنوا و دقت نظری داشته باشد، که کمتر این ویژگی را داریم، متوجه گفتار اینجانب مبنی بر تغییر سیاست‌ها وعملکرد‌ها به منظور برگشت به اصل نظام و اهداف انقلاب و منافع جامعه می‌گردد و در می‌یابد که بنده حقیر از همه دلواپسان و ناقدین و اهانت کنندگان و دروغگویان در دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی در این مسیر دلسوزتر و جدی ترم، هزینه‌های زیادی داده و ابایی از دادن هزینه بیشتر و قربانی شدن در این راه نیز ندارم.

۱۰- منتقدینی که واویلا برای معیشت مردم براه انداخته اند، آیا خطاب شعار‌ها و رفتار‌ها در صد‌ها صحنه اعتراضی، تحصن، اعتصاب و تجمعات اقشار مختلف حداقل در سه سال اخیر را نشنیدند و ندیدند که متوجه مدیران و مسئولان در داخل بود؟ به نظر می‌رسد درک مردم با تمامی مشکلات از خواص بیشتر است.

۱۱- کسانی بایستی عذر خواهی کنند که کم یا زیاد، مستقیم یا غیر مستقیم، با منافع یا بی منافع، با درک و یا از روی نا آگاهی همراه جریانی می‌شوند که به بن بست رساندن مطالبات عمومی و اصلاحات، نابود کردن منافع ملی، تضییع حقوق مردم، انحراف جدی از اهداف انقلاب، فاصله گرفتن از اسلام واقعی را برای حفظ خود به جای حفظ نظام سالهاست دنبال می‌کنند.

۱۲- به امید روزی که همه ما ایرانیان زبان و دلمان یکی شود و بدون استفاده ابزاری از دیگران، جنم و مایه برای هر گونه اقدامی را شخصا" داشته باشیم.

فایزه هاشمی بهرمانی

نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خرف حق برا بعضیها تلخله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
چقدر حرفهاش دلنشین و حق است و حرف دا مردم عادی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فراروی عزیز..بحث خانوادگی نیستاا..تو دوست داری بکنس دعواس محسن و فائزه...داره درد مردمو میگه...میگه کشور ما دست بدتر از ترامپ افتاده...حالا هی بزن خودتو به خواب...
نام
Netherlands
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ای کاش مجلس ما به جای این نمایندگان که تنها شجاعتشان ترساندن مردم از داعش و خرج کردن از سردار سلیمانی است، جای چنین شیر زنی بود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اصلا هر کسی که انتقاد کند و یا مخالفت بورزد حتما یا خودش دشمن است یا از دشمن پول گرفته است!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۳
کمبود دلاور در کشور
Germany
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تنها چیزی که می دانم ایشان شیر زن است و بسیار دلیر من اگر در موقعیت ایشان بودم دنبال افیت و کسب ثروت از سفره انقلاب می رفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عافیت
ولی با نظر شما کاملا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ایشان چون چند سالی است که نمی تواند از سفره انقلاب کسب ثروت کند ناراحت است و الا دلش به حال کسی نسوخته ، پدرشان هم همین طور...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
«کمبود دلاور در کشور» جان، دلبندم، عافیت درسته نه افیت!
استاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آخه بی فکر 12 :00 اگه دهنش رو باز نمیکرد اندازه اموال تمام آبا و اجدادت بدون دردسر می خورد
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ده نفر مثل این خانم تو راس کشور بودن ایران الان جایگاه بالاتر داشت
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ناشناس 12:00
این خاندان از قبل از انقلاب متمکن بوده اند و کلی از اموالشان را برای پیروزی انقلاب خرج کردند و نیازی به سفره انقلاب ندارند ؛ کسانی که قبل از انقلاب ندار و فقر بودند الآن سر سفره انقلاب نشسته اند !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دقیقا ۱۳:۱۸ درست گفتن چون به اندازه ی کافی دارند الان فقط از حق صحبت میکنند
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ناشناس00. 12 لال شدن و برای همین لحظات... از حرف حق می‌ترسید... چرا تهمت!؟
يحيا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فرارو ! ناقلابازي در مي آري ها؟! من اينجا يه نظر گذاشتم تاييد نکردي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شما اول املای عافیت رو درست بنویس بعد اظهار فضل کن
ناشناس
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جواب : ۱۲:۱۴. ع عافیت در هنگام تایپ جا مانده نه از روی اشتباه صفحه تلفن کوچک و این موارد اتفاق می افتد هدف نویسنده مهم است نه املاء کلمات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آریایی درود بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
"خاندان"! کل زمینای بهرمان همین الآنشم اندازه یه 50 متری در تهران قیمت نداره، تمکن مالی کجا بود؟
این حضرات بخور بخورشونو کردن شما دلت به حال خودت بسوزه و برو پای مرغتو بخور
دنبال " خاندان" میگردی برای دریوزگیو چاکری اقلا یکیو پیدا کن که شخصیتش دوزار قیمت داشته باشه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دمش گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر شرفت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
احسنت هزار بار احسنت
مردم
Canada
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی ممنون خانم هاشمی که از حق الناس دفاع می کنی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
در خاندان رفسنجانی تنها یک مرد پیدا میشه اونم فائزه ست. خوب جواب برادر فرصت طلبش را داد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بیشتر شبیه عذرخواهی بود مخصوصاً این قسمت : حفظ اصل انقلاب و اصل نظام ایجاب می‌کند از تذکر و تلاش باز نایستیم و از هر چیزی که برگشت به اهداف انقلاب از این مسیر اشتباه را ممکن می‌کند استقبال کنیم اگر دغدغه ما توسعه کشور، حقوق مردم، آزادی و دموکراسی است و نه بقا.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
محسن حا پای جوونیهای پدرش گذاشته فایزه جای پای هاشمی بعد 84
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بند 10 را باید هزار بار با صدای بلند و رسا خواند.
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خانم بدان هدف وسبله را توجیه نمی کند با هیج منطقی تو نمی توانی از بیگانه دفاع کنی . منطق تووقابل قبول نیست . استعمار خارحی الویت بر هرجیز دیگری دارد .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به امید روزی که همه پته های برادران وحتی پدرش را هم روی آّ بریزد.
نام
Austria
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جالبه که به خواهرش گفتند کنیز داعش هیچ اعتراضی نکرد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آفرين خانم هاشمي احسنت بر تو
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
افرين مرحبا شير زن ايران زمين افرين و احسنت بر تو كه از تمام بظاهر مردان نامرد ،مردتر و ازاده تري،تو زينب ايران زميني كه حرف حق رو بدون ترس بيان مي كنه عاشقتم تا ابد
حقیقت تلخ
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
یک مرد اگر در این سرزمین وجود داشته باشد همین زن است.
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
احسنت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
احسنت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی از مردها شهامت ایشون رو ندارن.احسنت.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شجاعتش قابل تحسین هست و امروز شایسته مخالفت به مراتب بیشتر از دورانی هست شرایط کنونی کشور نه مدح و ثنا....
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر شرفش
الحق که آقای هاشمی رفسنجانی فرزند خلفی به جا گذاشتن که حداقل حقیقت را میگوید.
البته حقیقت را مردمی درک میکنند که در فشار این مسایل هستند نه شکم سیران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دست باباش از دنیا کوتاه است. اما گمان کنم او با این فرزند بتونه جبران اشتباهات خودش را بکنه بلکه بخشوده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر بانوی آزاده وشجاع سرکار خانم فائزه هاشمی بهرمانی, قلم وبیانتان در دفاع از میلیونها ایرانی مظلوم و بی پناه, مانا وپایا باد , انشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مهم نیست دختر کیست؟ مهم اینست که موضعش را حتی در برابر برادر خودش هم بصراحت بیان می کند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اسشون سرشو نکرده تو برف مثل کبک
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تاج السلطنه دختر نترس و منتقد ناصرالدین شاه بود که از نخستین زنان مشروطه خواه محسوب می شود رویکرد و گفتمان فائزه هاشمی یادآور شجاعتهای آن زن است زنده و سربلند باشی
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
یاد قدرت العین را در خاطر میاورد درود بر فائزه
ناشناس
Germany
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عزیزم قره العین نه قدرت العین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بیشتر به مهد علیا شبیه است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی مردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی وِرازی ای شیر زن.
"وِراز" در زبان خرم آبادی لرستان قهرمان به معنای محبوب قلب هاست.
امیدوارم موفق باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تو این کشور مرد بودن بیشتر توهینه. مردای بی عرضه چه کار کردن در برابر این همه ظلم که برای تحسین فایزه میگی مرد؟
زنده باد لرستان غیور-از دیار طایفه پیامنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
در جواب ۱۳:۳۸
بله.
من هم تایید میکنم.
الحق که باید یک چنین انسان آزاد اندیشی که هیچ چیز جلوی او را نمیگیرد و جلودارش نیست و از پای نمی نشیند را این چنین ستود.این باید بین همه مردم رسم بشه که این چنین القابی رو در فرهنگ آزاداندیشی وارد کنند.
.
.
من مطمئنم که او در بین مردم غیور لرستان به چنین لقب زیبنده ای مفتخر هست و خواهد ماند.
.
پاینده باد ایران و ایرانی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آقا محسن، خط مشی پدر قبل از سال 84 را دنبال می کند.
فائزه خانم، خط مشی پدر بعد از سال 84 را دنبال می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مهم وضعیت فعلی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بله متاسفانه.
مثل لبه های یک قیچی.
و دو لبه این قیچی در حال حذف مردم و چپاول کشور هست.
ناشناس
Portugal
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آفرین
خیلی تحلیل قشنگی کردی
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خطی مشی بعد سال 84 و88 مهمه که فائزه پرچمدارش هست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
البته فائزه هاشمی هم یکی از جیره خواران سفره انقلاب است. حالا سهمش کمتر شده.
ولی درباره خواست ایرانیان برای پیروزی مجدد ترامپ من هم با او موافق هستم.
وقتی ملتی از اصلاح امورش در داخل ناامید میشود تنها راه نجات را دخالت خارجی میبیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بدترین شرایط در یک کشور زمانی است که مردم آن کشور از تغییر در داخل نامید شده و منجی خودشان را در خارج از مرزهای کشور جستجو و دنبال کنند! امیدوارم مسئولان تا دیر نشده از خواب چهل ساله و پنهانکاری و گل و بلبل نشان دادن کشور دست برداشته و به مشکلات مردم بپردازند! تا حالا هرچه خورده اند برای هفت پشتشان بس و کافی است؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بعني افرين تنها مرد ايران
ناشناس
Germany
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
البت با من میشیم دو تا.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کجایی بابایی که بچه ها تو لااقل از هم سوا کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
باحال گفتی جال کردم دادا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
باحال گفتی و حال کردم دادا
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فایزه مثل همیشه یک خود متفکر پندار ... آن جریانی که تو به دنبال تخریبش هستی امروز هم جای اینکه با پاچه ورمالیده در بیابان با آفرود به دنبال تفریح باشد و در گذشته خود، آنهم در محرم و روز تاسوعا برای تفریح به دریاچه سد برود تمام این روزها حتی پیش از انقلاب به دنبال یاریگری مستمندان بوده و هست ... کاش حتی برای ریا هم که شده یکبار به جای مانور تجملگرایی تصویری از دستگیری مردم منتشر میکردی ... من شاید بیشتر از تو به ضرورت اصلاح روند کشورم معتقدم ولی در سوء نیت امثال تو شک ندارم تا بشوی پله ای برای بازگشت اندیشه های لوژیستی آری تو صرفا بهانه ای هستی برای شنیده شدن اندیشه های سرمایه داری در این سرزمین که سالهاست خون ملت را مکیده اید و فربه شدید ...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بیدارشو عمو
البته اگه پول خواب موندنت رو نمیگیری
یارگیری از مستمندان!!!!!!
خودت خندت نمیگیره از این توهمات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
قبل از اینکه نظرت را بذاری اینجا بده یکی باسوادتر از خودت بخودنه ببینه متوجه میشه.
مهدی
Australia
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
یاریگری مستمندان...از لطایف آزار دهنده که شما اساسا ترجیح میدهید تا تمام مملکت مستمند باشند تا بتونید باز اشکالات اندیشه ها و سیاست هاتون رو به سرمایه داری نسبت بدید و مانور کمک به مستمندان بدید. اساسا فقر مالی اجتماعی سیسی حاضر حاصل تفکر شماست
ناشناس
Germany
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خرافه و جهل از کامنتت میباره ، خیلی خیلی از دنیا پرتی.
نام
United States of America
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فایزه یک انسان شریف و کاملا دلسوز ملت است. شک نکنید. او هزینه حرفهایش را نیز در دفاع از خواست اکثریت پرداخت کرده است.
حمید
United States of America
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
من طرفدار هاشمی و بچه هاش نیستم ولی الحق و الانصاف کلمه به کلمه حرفاش عین حقیقته هرکس هم مخالفه نگران منافع شخصی خودشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاش یکی بتونه به این خانم بفهمونه که وضعیت الان کشور بیشتر نتیجه ی روش و منش ابوی محترم و اطرافیان ایشون و مدل مدیریتیشونه و الان بیشتر از متهم کردن دیگران، اول بایستی نیشتر تیزی بر شکل و محتوای پیکر متعفن تفکر به اصطلاح کارگزارانی و اصلاح طلبی وار کنند.
ایشون خودشون نماینده مجلس بودن، برادرشون هم مدیر اجرایی، آقای احمدی نژاد و احمدی نژادها هم دوره ای مدیر دولت پدر ایشون بودن، آقا مهدی و خاندان مرعشی، محمد هاشمی، خاندان لاهوتی و خاتمی ها و ... هم که همه ریزه خوار خاندان و تفکر آقای هاشمی. آقای روحانی و دولت های ایشون هم که از افتخارات مرحوم هاشمی رفسنجانی.
خوب حالا که باید پاسخگو باشه؟ کی باید دیگری رو زیر تندر انتقاد ببره؟
خانم فائزه ی هاشمی متأسفانه منش خاندان هاشمی امر رو بر شما مشتبه ساخته ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ناشناس 13:04حداقل در زمان ابوی ایشان قیمت ها سالی یبار بالا میرفت ده ثانیه ای یکبار
این دیدگاه مردمه عادیه و مطالبه ای که دارند که براشوون نون و آب میشه، نه اینکه کی بابای کی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ماشناس ۱۳:۴۲
ایراد کار اینه که دختر داره مدام میگه زمان بابام همه چیز گل و بلبل بود.میگه من و بابام می فهمیم ولی تمام مملکت هیچی نمی فهمند.
----------
البته ناگفته نماند که بابا دیگه نیست و انگار قراره مملکت رو بدن دست آقا محسن.
ایشون هم اگه بیل زن هست اول باید باعچه خودشو بیل بزنه.واقعا نمی دونم چرا جدیدا کسانی میان رییس جمهور میشن و کسانی میخان کاندید بشن که برادر و خواهر و فرزندشون مجرم اقتصادی یا امنیتی هست.
امیر حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
:ایشان شیر زنه.دستش به روزنامه ها میرسه و حرف بسیار از ما را میزنه.
نام
United States of America
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
او برای خود آینده ای ترسیم کرده است. واقعا که گل گفتی اکثر استمرار طلبان به دنبال رسیدن به نان و نوا هستند و وقتی به قدرت می رسند مطیع محض هستند مثل عارف و وقتی نیستند می شوند منتقد. الان فقط یک انسان باشرف در میانشان صدای ملت هست و آن تاج زاده هست که کاملا تنها است و مطمئن باشید امکان ندارند به او قدرت بدهند.
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تاج زاده رو درست گفتی. مردی که در سخت ترین شرائط از گفتن حرف حق ابائی ندارد.
حیف از رایی که برای عارف خراب شد. تو مجلس یکی از بی خاصیت ترین ها بود. صندلی ش خالی می موند بهتر بود.....
در خصوص فائزه هاشمی هم مهم نیست که ایشان فعلا سهمی از انقلاب دارد یا ندارد یا اینکه دختر کیست مهم این است که آنچه می گوید حرف دل مردم است. دیگران هم اگر می تونند بیان و حرف دل مردم رو بزنند.
ارتش سایبری روحانی کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تاج زاده میگفت از روحانی حمایت میکنم.هنوزم حمایت میکنه.برا همین خیلی باشرفه.
نام
Germany
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تو خانواده هاشمی تنها یک مرد هست اونم خانم فائزه هاشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
البته ایشان که یک زن محترمه هستند ولی جسارتشان در حرف زدن مردانه یا بیشتر است. من به جسارت ایشان ایمان دارم اگر عافیت طلب بود شرایط برایش مهیا بود ولی خودش نمیخواهد.
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دختر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر
پدیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاشکی آن موقع که خود و پدر و برادر و خواهر و عمو و عمو زاده و.... سوار بر اریکه قدرت بودند و ..... می کردند،ندای مردم سالاری و حق طلبی و آزادی خواهی سر می دادی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
میزان، نظرات و عملکرد حال حاضر افراد است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اگر یادتان باشد ایشان آنموقع هم با خانواده اش و شرایط کشور زاویه داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
من شهادت میدهم از روزی که ایشان پای در رکاب سیاست گذاشت ، پیشرو، مبارز و صادق بود و کمتر از مشی پدر پیروی میکرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نمی دانم این خانم کیست و چیست؛ هر شهروندی می‌تواند دیدگاه های خود را داشته باشد، ولی یک نکته را این خانم و امثال ایشان باید درک کنند که اگر رابطه خونی و صلبی اینان با پدرانشان نبود، او با دختر پرتغال فروش سر کوچه ما هیچ تفاوتی نداشت. بواقع اینان شأن و منزلت و جایگاه مستقلی از شأنی که انقلاب و نظام سیاسی به پدرانشان داده برخوردار نیستند. اصل انقلاب و نظام هم که ایشان از آن دم می زند بر این پایه استوار بود که مردم ایران میخواستند از شر شاهپورها و شاهدخت ها آزاد شوند و نه اینکه در پوستین واژگونه دیگری همان سنت های خانی بر سرشان آوار شود. مردم ما خود شایسته دفاع از منافع و حق شان هستند و نیازی به سرتق هائی مثل ایشان ندارند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
پرتقال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حرفات هم درسته و هم یه مغلطه زیرکانه ای توش کردی
فقط ایشون از طرف پدر شان و منزلت کسب کرده ؟ بقیه چطوره منظور اونا که قدرت دستشونه نه این بنده خدا که تنها سلاحش حرف هاش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خودت بهتر میدونی مردم چی میخان و کدام مردم مردم واقعی هستند اما پول میگیری خودتو به نادونی بزنی فائزه ازاده ترینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شعور تو همين اندازه است كه براي دختر پرتقال فروش سر كوچه تان شاني و منزلتي قائل نيستي!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
من دست پرتقال فروش سر کوچه شما را می بوسم شغل آبرومندانه داره اما تو چرا اینقدر بی ادب هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
امثال تو دختر پرثقال فروش سر محلت را خار میبینی . برای بعضی ها که باعث بیچارگی و نزول ملت شدن شان حساب کردی ...اصل انقلاب قرار نبود اینطور بشه و شما هی دم از این بزنی اصل انقلاب همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آقا علی ببین چندتا منفی خوردی!
به نظرت این بار در انتخابات 1400 مردم بازم لجاجت میکنند یا خیر!
به نظرت بازم جماسه سیاسی خلق میکنند یا خیر.
خانه از پای بست خراب است.
شما یه مطلب گذاشتی که عالیه ولی رای منفی بالا خبر از مغزهای زنگ زده میده.
علی برکت الله ها هیچ وقت توان جولان ندارند مگر اینکه مردم برای آنها کوچه باز کنن.
جالا با منفی های کامنتت چی برداشت میکنی؟!!
بنظرت داستان یاسین خواندن در گوش...تداعی نمیشه!
وقتت رو توی این سایت برا روشنگری هدر نده.
حرفت رو یا سانسور میکنن یا تقطیع میکنن یا خودشون بصورت دستی منفی هاش رو بالا میارن یا واقعا مردم با این منفی هاشون حکایت از یک حماسه سیاسی تاریخی دیگر میکنند.
الله اعلم.
از مطلب و نوشته زیباتون هم تشکر میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شما اول بروید زندگینامه رفسنجانی را بخوانید بعد. در مورد فرزندانش حرف شما درست است ولی انسان بالخره باید از یکجایی شروع کند. آقازاده هایی زیادی تو این کشور حضور داشتند و دارند! ولی مانند ایشان کم هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حالا این دختر پرتقال فروش سر محل( فائزه هاشمی )درست کفته یا اشتباه؟ اگه میتونی منطقی جواب حرفشو بده اگه جواب منطقی و مستدل نداری....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
هر کس وظیفه اجتماعی اش همین است که از جایگاه خود برای نفع جامعه و مردم استفاده مفید بنماید که ایشان همین کار را کرد و تا امروز میکند.
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
محسن هاشمی دیگه توهیچ انتخاباتی رای نمیاره چون حق رافدای پست ومقام کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ه او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با این پستس که به محسن داتدند بین خانواده ایجاد اختلاف کردند و یه جورایی دارند اون را کنترل می کنند که وام دار اینا باشد پست و میز ماندنی نیست.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شرف و غیرت فائزه خانم به آقا محسن برتری دارد. محسن خیلی محافظه کاری کرد و آنچنانکه باید از میراث پدرش پاسداری نکرد.
علا الدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به نظرم فقط و فقط و فقط این خانم دنبال اصل اصول انقلاب هست و بقیه فقط دنبال منافع خودشون هستن
فائزه خانم نظرات کاربران را ببن و در اراده خودت استوار باش بلکه تغییراتی حاصل بشه
ناشناس
Germany
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
البته نظر کاربران را ببین اما روی حمایت آنها سر بزنگاه حساب نکن که خیلی ضرر میکنی.
حرف من هیچوقت یادت نرود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
" جنم و مایه برای هرگونه اقدامی...."!!!!!!!!!!
عجب!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آفرین شیر زن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
البته خانم هاشمی به خاطر مواضع انسانیشان با پدرشان هم زاویه پیدا کردند . هیچگاه سیاسیون ما اخلاق را به حفظ قدرت ترجیح ندادند و آنچه این میان قربانی شد مردم و عقیده آنها به اسلام بود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کسانی بایستی عذر خواهی کنند که کم یا زیاد، مستقیم یا غیر مستقیم، با منافع یا بی منافع، با درک و یا از روی نا آگاهی همراه جریانی می‌شوند که به بن بست رساندن مطالبات عمومی و اصلاحات، نابود کردن منافع ملی، تضییع حقوق مردم، انحراف جدی از اهداف انقلاب، فاصله گرفتن از اسلام واقعی را برای حفظ خود به جای حفظ نظام سالهاست دنبال می‌کنن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
از زمانی که یاد دارم فائزه خانم زبانش مثل شمشیر بران و در خدمت منافع مردم بوده است.
تخریب کنندگان محترم و نامحترم لحظه‌ای فکر کنید آیا ایشان بهتر نمی‌توانست از خوان یغمای انقلاب استفاده کند ؟
شیر زن ، که در داستانها شنیده‌ایم مصداقش فائزه خانم هاشمی است.
نام
Germany
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حرفها درست و منطقی و نظر اکثریت مردم ایران است.
نام.
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آبجي فائزه هم شما و هم داداش ها و هم مامان و هم دايي و ... از منافع نزديکي به قدرت به تمام و کمال استفاده کرديد. اما وقتي مچتان را گرفتند شروع کرديد به بر هم زدن قاعده ها. وضعيت امروزت هم که به خيانت به کشورت افتخار ميکني اثر همان منافع نزديکي به قدرت است. تاريخ امثال شما را زياد به خود ديده است. مانند طلحه زبير عايشه و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیانت رو اونی میکنه که هر ثانیه قیمت ها بالا میره و ککش هم نمیگزه
خیانت شاخ و دم نداره
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تصور افرادی مثل تو تا این اندازه عقب مانده است که در قرن ۲۱ ام میلادی ، تحلیل ات از حوادث و دنیای پیرامون ات در حد نقل قول و شبیه سازی اتفاقات دنیای امروز با قرن نخست هجری و زندگی بادیه نشینان باقیمانده و توهم خود علی و حق پنداری هم همزمان دارید !
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فايزه ي عزيزم زنده باشي شيرزن ايران زمين
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
هاشمی یه فرزند با غیرت داره، اون هم همین فائزه است. باقی ول معطل هستن.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
متاسفانه یا خوشبختانه نظر فائزه خانوم در مورد ترامپ نظر اکثریت قریب به اتفاق مردمی است که من هر روزه باهاشون سر و کار دارم خوب و بدش رو دیگه باید کارشناسا نظر بدن در هر صورت واقعیت موجود رو بدون روتوش گفتن
Ebrahim
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام به همه
من هم میگم بابت صراحت زبان و صداقتش در ابراز عقیده و چاپلوسی قدرت نکردن دمشون گرم. ولی هر حرف صادقانه یا صریحی لزوما درست و مدبرانه نیست. فقط صداقت و صراحت نداشتن سیاستمداران مشکل ما نیست. ملغمه این صداقت و درایت ترکیب ضروری نجات کشوره.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نمایش زیبایی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
والا به خدا...
همین خانواده پدر ملت رو در آورده...
حالا هم دارن نمایش میدن.
میخاد به مردم کد بده بگه که دادشم هم(آقا محسن)یه دیوونه مثل خود منه!فقط چون میخاد برا انتخابات کاندید بشه و از رد صلاحیت میترسه لو نمیده.منم دارم این کارا رو میکنم که با یک جمله :

" به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است. "
به مردم برسونم که او هم نظرش کاملا مثل من است و ای مردم ! حتما بهش رای بدید.پس باید کمکش کنم تا موانع رو برداره و رییس جمهور بشه و دوباره خانوادگی بریزیم سر سفره انقلاب.
..

و مردم هم در همین اطراف سرگرم نمایشی که از آن هیچ نمیدانند.
وگروهی که در روزهای آخر بار سفر می بندند برای فردایی بهتر در آمریکا و پناهندگی سیاسی
مورچه همسایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
محسن به فائزه صدای منو داری
فائزه به محسن ( هوا آلوده هست، روغن نیست، واکسن چینی جواب نمیده ) !!!!
قادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آفرین به تو ای شیر زن دلیر بالاخره یک آدم شجاعی پیدا شد.
خدا پدرت را رحمت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فکر کنم شاید مادرشو باید دعا کنیم، چون ایشون از پدرش هم در عمل به عقیده پیشروتر بوده است
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خدایا مردم رو از این خاندان مصون بدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ایکاش همه خاندان بعد از انقلاب خدماتی را رفسنجانی به ایران کرد انجام داده باشند!
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خداوند ما را از شر این خاندان و همه همه شماها که عامل ویرانی ایران و ایرانی بودید و هستید ، مصون بدارد .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بازی انتخاباتیه .......جهانگیری فکر کنم یادشون داده که پوششی عمل کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی ها که رای نمیدهند پس این مسیله منتفیه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
رای بی رای
کل مملکت دربست مال شما
حرفاش تماما حقه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اگه حرفت از ته دل است و واقعا به آن معتقدی ، درود‌بر شرفت . میتونی یک ایندیرا‌ گاندی‌باشی .
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جناب دكتر ولايتى از دوستان نزديک و مشاور مورد اعتماد بابای فائزه بود . ورودش به انتخابات هم به توصیه مرحوم هاشمی میسر شد . فقط بابای ایندیرا گاندی یه تیکه کرباس می پوشید ، مشاور بابای فائزه يه دست کت شلوار به شکل لنگ !!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با بعضی از نظراتش موافق نیستم ولی خیلی از مردم حرف ایشان را می‌زنند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حرف های کاملاً درستی زده بنده خدا.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شیرزن واقعی یعنی ایشان
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
قرار نیست که حتما باید پرتقال فروش سر کوچه باشی تا حرفت رامنطقی حساب کنند.همینکه یک تذکر درست داده شود که باعث آگاهی شود باید استقبال کرد مضافا اینکه اگر یک شهروندعادی این حرفا رامیزد اینچنین ولوله ای بپا نمیکرد
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حفظ اصل انقلاب ایجاب میکند؟؟؟؟؟؟
یا جدا ... تو دیگه جان مادرت این حرفو نزن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با همین فرمان برو جلو،یا سر می زنی یا سرت را می زنند، روی این مردم حساب نکن، چون در پی یه قاشق روغن مایه برای نون وتخم مرغ امشبند.
ناشناس
Germany
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
در اصل مشکل از خود مردان و مردم است که این شیر زن به شایستگی تنها مرد ایران لقب می گیرد.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اگر یه مرد توی اینا باشه همینه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام تمام بلاهای امروز از زمان ریاست جمهوری پدرشان نشعت گرفته ( حسابهای چند ده میلیارد دلاری و..... غارت بیت المال ) و همچنان توسط افرادی که جز مریدان هاشمی بوده و سرکار هستند نیزادامه دارد و این داد و فریاد ها نیز بخاطر جمع شدن ان شاا...سفره غارت است ( دیکی که برای من ایشان و خانواده اش نمیجوشد سر سگ در ان بجوشد ) خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سایبری جان ، نشات درست است نه نشعت !
به استادت بگو اگر خودش هم البته سواد درست و حسابی داره ، یه دوره فارسی نویسی هم برای تو بگذاره .
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خانم هاشمی درود بر شجاعت شما
نام حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر این شیر زن جسور و روراست
حاج محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ایشان یک زن است و احساسی حرف میزند نه عقلانی
بسیاری از زنان در مواقع حساس قادر به استفاده از عقل خود نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اتقا قا خیلی منطقی و مستدل طرح موضوع کرد ...همراه با شهامتی ستودنی ...از طرفی بسیار ساده انگارانه است که این جرو بحث رو یک دعوای خانوادگی بدانیم ...چرا که نشان از دو رویکرد شایع به مسایل اجتماعی در کشور است
بابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حاجی این بار حتما" به فنا می روی.با زن ها کل کل می کنی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مطمئنم عقل خانم هاشمی خیلی خیلی بیشتر از حاج محدرضا و همفکران ساندیسخورش است !!!!!!!!!!!!!!!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کوته فکری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
الان این وضعیت اسفناک ایران رو عقل مردای جاه طلب و خودخواه امثال تو بوجود اورده. برو رهبرای زن دنیا رو ببین بعد هم دهنت رو برای همیشه ببند.
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حاجی حقوق این ماهت دیگه قطعی بدون که حلال حلاله ، دیگه به خودت مرخصی بده و تا بهمن ماه کامنت نگذار و خودتو خسته نکن . آره .
ناشناس
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
حج ممرضا شعر نگو.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر شرفت
سیتار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به قرآن رای نمیدم!!!!!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
باشه نده!!!
کسی رو تا حالا به زور برای رای دادن سر صندوق نبردن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بزدلی محسن از همون نامه ش معلوم بود.شما باید از مردم عذرخواهی کنید... نه اینکه از منتقدان به حق بخواهید از شما و بقیه بزرگان عذرخواهی کنند که منسب هاتون رو از دست ندید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ادب خانوادگی؟؟؟؟مابقی زیاده گویی بود که بنای ورود به آن را ندارم. همه جا ورود نکن
مردم دعوای خاله زنک شما را چرا در رسانه های سوبسید دارببینند
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فقط این پاراگرافش
۶- چرا " برای ایران او را ترجیح می‌دادم "، چون بخش‌هایی و افرادی خطرناکتر از ترامپ در قلدری و عدم پایبندی به اصول و قواعد و مقررات با عملکرد و بعضا" سیاست‌های نادرست، کشور را در سراشیبی ناکارآمدی ها، سوء مدیریت ها، بی کفایتی ها، دگم اندیشی‌ها و حتی گاهی تا مرز تلاشی پیش برده اند، به مطالبات عمومی نه تنها توجهی ندارند، بلکه در خاموش کردن آن از هم سبقت می‌گیرند.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ای ولا داره این شیرزن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
وقتی کسی مثل فائزه خواستار برگشت به اصل انقلاب ما شک می کنیم اصلش قرار بوده چی باشه که این خانم طرفدارش .
ناشناس
Germany
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
من هم با این اصل دقیقا مشکل دارم
محبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
آفرین ودرود
بر شرافت و وجدان هر
انسانی
در هر ...
هر چند دیر!!
کوتلاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاش همه از دختر رفسنجانی یاد بگیرن
همه مسئولین و نمایندگان به فکر منافع و جیب خودشونن و نوکر و بله گویان حاکمان رده بالا هستن بخاطر حفظ پست و مقامشون
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
که بر این آتشم آبی فشانم. چو خشکیدی تو در چشم من ای اشک. دریغا ای دریغا ای دریغا. خدایی سایه ای رفت از سَرِ ما.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فارغ از اینکه پدرش که بود وچه کرد کاملا حرفهایش منطقی ودرست است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
واقعا زنها بسیار رک گو تر و عاقلترن مردها اول به فکر منافع شخصی و حزبی و حفظ قدرت هستن.شما هر جای دنیا که رهبران زن دارن رو نگاه کنید موفق ترن..نیوزلند و آلمان و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
و قبلا هم بنگلادش و فیلیپین و ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاش مرحوم هاشمی از اون روایت هاش از قول امام کمتر استفاده می کرد!
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ای کاش درزمانه محسن رضاییهاوولایتیهاادم فائزه هاشمی وپروانه سلحشوری باشه که البته هزینه داره
sanaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به نظر می رسه آقا محسن می خواد وارد گود بشه به خواهرش تو مهمونی گفته من با اجازت یکی دو تا حمله به نظراتت بکنم بلکه از ما بهترون خوششون بیاد صلاحیتم رد نشه واسه انتخابات های بعدی و بعدترش . . .. .بعدشم در ادامه مهمونی داداشی و خواهرش با هم ریز ریز شروع کردن به خنده . . .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اینها همه شعار و مظلوم پنداری است ایشان بهتر است بگوید دقیقا باید داداش جون و باباجون چکار می کردند که نکردند و چه کار بایستی نمی کردند که کرده اند 40 سال است از همین سفره خورده اند حالا منتقد شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
از قضا مردم به سیاستمداران شان اعتماد و سرمایه میدن تا از حقوق مردم دفاع کنه. فائزه بر عکس بقیه خاندانش از تمام اعتبارات کسب شده داره به نفع مردم استفاده میکنه و خرجشون میکنه و چیری برای خودش پس انداز نمیکنه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خطرناک تر از ترامپ خود فائزه هاشمیه این حرفای آرمانی بیشتر به احمدی نژاد میاد که خونش بعد از ریاست جمهوری همون خونه بود قبل از رییس جمهوری نه این مفت خورهای امثال فائزه که خودش در اوج رفاه و تجمل زندگی میکنه و باباجونش در استخر فرح رحلت فرمودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کسی اگر از موقعیتش برای زندگی اشرافی استفاده نکرد لازمه سلامت مالیش هست اما کافی نیست. ایشان یک درامد هنگفت ۸ سال این مملکت را داد تا در میان افراد معتبر و مهم جا بگیره. این خودش فساد نیست؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
1لحن احساسی به منطق سخن ضربه زد. 2ااگر ایشون هم محصور بشه بنظر من هیچ اصلاحطلب آزاد و آزاده ای نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ایول داری
رضا نادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خانم فائزه بهتره حرف برادرشوگوش کنه وازخرشیطون بیادپائین
نام امین حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر این شیرزن شجاع
نامfirooz
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بقول علی ع شخصیت هر کس زیر زبانش نهفته است فائزه خانم خیلی با شخصیت وبا شهامتی ای کاش امکانش بوددر یک رقابت آزاد با گنده هایشان رقابت می کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دم خروس دروغگویی فائزه خانم زمانی نمایانتر می شود که دلیل استقبال خود از ترامپ را دفاع از آزادی، دموکراسی، توسعه کشور و البته بازگشت به اصل انقلاب میخواند البته ظاهرا منظور ایشان از همه این ها همان منافع خاندان هاشمی است که اندکی و تنها اندکی لطمه خورده.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
قطعا خواهر میدونه نظر واقعی برادر و لیبرال ها چیست!
مازيار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر اين زن شجاع که هيچ گاه مصلحت را فداي منفعت نکرد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود
الحق که فرزند راستین آقای هاشمی شمایی، نه این محسن ترسوی سازشکار ریاکار
نام
Canada
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بازی جدید حضرات
بی شک یکی از عوامل اصلی شرایط حال حاضر ایران شخص آیت الله هاشمی است. دوران ریاست جمهوری ایشان را به یاد آورید. نقش ایشان در حذف مخالفان را به یاد آورید. تنها فرق ایشان با دیگران این بود که قبل از وفات چهره خود را تطهیر کرد.
علي عبداله صالح
Netherlands
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خرج كردن از عزيز دلي كه از بين ما رفته چيزي به دامن اقاي اخلاق اضافه نمي كند فقط بدا به حالي ادمي كه لباس روحانيت به تن دارد و از اخلاق تهي ميباشد چه بسا اگر داعش به تهران ميرسيد اول به خانه انها ورود ميكرد تا به جماران برسد و سراغ ديگر افراد برسد
نام
Turkey
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خداوکیلی ببین خانواده این با احمدی نژادی که قبل انقلاب تو روستای خودش با گاو آهن زمین شخم میزد الان با مک بوک توییتر می‌فرسته برابری می‌کنه؟ فائزه هرچیه نه بعد انقلاب اسلامی آورده نه بعد انقلاب از سفره مال جمع کرده
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
منطق ایشان کوبنده و صریح است. ایشان مسابقه راستی و درستی را از همه خاندانش برده.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
شیرزن به معنای واقعی
حرف دل مردم رو زد به خصوص بند ۶
ملاک حال فعلی افراده که در حال حاضر مثل ایشون مرد در عرصه سیاسی کمتر داریم کمتر از انگشتان یک دست
در حال حاضر ایشون ای ولا داره سانسور نکن
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
يه سؤال بى ربط . اوس محمود به انتخاب چه کسی اولین استاندار اردبیل شد و فلاحیان وزیر اطلاعات کی بود !!؟؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
احساس حقارت می‌کنم در برابر ایشان
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عجب شیر زنی است
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
هر كه باشي، قطعا از آقاي خاتمي و امجد در قابليت جلب توجه عامه و گرم كردن تنور انتخابات و مضحكه كردن دموكراسي، بي اثرتر هستند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با شرف
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
پس شما رو هم دارن برای انتخابات آماده می کنن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دمت گرم خانم هاشمی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
باز امت همیشه در صجنه فریب جوگیر شدن!فائزه خانم شد ابرقهرمان ملی! فریب خورتون ملسه ها! لابد چند ماه دیگه از لج آقامحسن برای رای دادن به فائزه خانم حماسه حضور ده ها میلیونی برقرار میشه
متاسفانه درک مردم ما از سیاست در حد دعوای استقلال پرسپولیسه
نام
Germany
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فائزه رفسنجانی باید رئیس جمهور ایران بشود.
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر این زن شیردل و تف بر دروغگویان و دورویان
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نوشته ایشون در اوج عصبانیت نوشته شده و مشخصه که اصلا روی اعصابش تسلط نداره.
کسانی که از ایشون دفاع کورکورانه می کنند روی دیوار خشتی خیس یادگاری می نویسند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
هر آنکس که شاهنامه خوانی کند
اگر زن بود پهلوانی کند
م الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فائزه چه خوب داره چهره نظام و اسلام مورد نظر خودش و صد البته مورد نظر نیاکانش و مورد نظر هم حزبیها و رفقاش رو معرفی میکنه.
تفریحات لاکچری در آمریکا و اشک تمساح ریختن برای مستضعفین و فقرا
بله این همان اسلام آمریکاییست که فائزه آنرا بدون روتوش از طرف کل جریان اصلاح طلب-لیبرال که در قلبهاشون پنهان می کنند در معرض دید عموم قرار داده.
واقعا هیچ جور دیگه ای نمیشد این جریان مزور رو رسوا ساخت.
ممنونیم فائزه
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خانم هاشمی با این بیانات ملاحظه هیچکس وهیچ جریانی را نمی کنه.
دغدغه انقلاب ،عدالت و آزادی دارند.
سلامت و موفق باشند که حرف دل مردم را می زنند.
روی پدرشان راسفید کردند
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با احترام و تحسین این شجاعت
متاسفانه این قلدرمابان بی اصول و ظاهر الصلاح با فریاد وامعیشتا از سال ۷۶ با تمام امکانات بدون هر گونه خط قرمزی منافع باندی و ناصواب خود را بر رای و نظر عموم تحمیل کرده اند و کشور را تا مرز بحرانهای بی بازگشت هدایت نموده اند
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تلاش براي اينكه بين اصل و فعل؛ قديم و جديد؛ و چه و چه نظام تفاوت، قائل شوند، به نوعي مشاركت با همانهايي است كه هم از توبره مي خورند و هم از آخور و باز طلبكارند. اگر تفاوت اصيلي بين حقيقت ذاتي و وضع موجود وجود داشت، رفتارها و اعمال تحقير كننده خواست و اراده مردم آگاه و مستقل، هر روز متنوع تر و سازماندهي شده تر ، نمي شد.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تنها مرد خانواده رفسنجانی بعد از مرگ پدر همینه. حرف حساب زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جالب است که در خانواده پهلوی هم میگفتند تنها مردشان اشرف است!!!! تاریخ چه نگات جالبی دارد!!!
نام
Germany
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
درود بر تو چه عجب بعد از چهل سال یک آقازاده شجاع پیدا شد و حرف دل مردم را (که مسوولین خود را به نشنیدن زده اند ) زد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نظر پدر محترمت در مورد روحانی چی بود؟کی مردم رو به این درد بی درمون دچار کرد؟
مجله فرارو