bato-adv
کد خبر: ۴۷۰۲۷۹

(ویدئو) سردار رضایی: اگر کسی را با قمه گرفتید دست و پایش را بشکنید

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی به ماموران پلیس دستور داده در صحنه درگیری، دست و پای کسانی که قمه دارند را بشکنند. وی خطاب به ماموران می‌گوید: باید کاری کنید که قمه را بیاندازد. یعنی دست نداشته باشند. اگر این افراد را در صحنه درگیری بازداشت کردید و سالم بودند باید پاسخ دهید که چرا سالم‌اند. باید دستشان شکسته و نیم‌تنه آن‌ها افتاده باشد. اگر قداره کشیدند باید قلم پایشان را بشکنید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
رامش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
وقتی این نظرات رو میخونم میبینم چقدر فکر مردم عقب نگه داشته شده. پر از مغالطه و مزخرف گویی احساسی و بی ربط. بجای اینکه دستور خشونت بدن قضات و دادگاهارو درست کنید. همون قمه کش رو فردا میبرید دادگاه یه حکم ۱ ساله تعلیقی میدید برمیگرده کارشو ادامه میده. دست و پاشم بشکنید خوب میشه این بار با عقده بیشتر عمل می‌کنه. بجای این حرفای عامه پسند احمقانه که باعث گسترش چرخه خشونت تو جامعه میشه و راه رو برای سواستفاده بازتر از پیش می‌کنه، احکام بازدارنده صادر کنید. اراذل و اوباش باید حکمای سنگین بگیرند، باید حکم دادگاه جوری باشه که هزینه قمه کشی بالا باشه. بجای مزخرف گویی، عمل کنید. اینجا میگه دست و پا بشکنید و چارتا بیچاره زخم‌خورده کف میزنن ولی در عمل که ازین خبرا نیست. بجاش از همون اقدام منطقی هم که دور کردن این افراد از جامعه‌ست انجام نمیشه و بیشتر به سمت رفتارای خشونت آمیز سرخود و سواستفاده میریم. فردا بیشتر از قبل برا هر اقدام خشنی بهانه دارند. مردم عادی رو میزنن و انگ اراذل اوباش میچسبونن بهشون. بجای این حرفای ابلهانه غیر عملی به فکر اقدام قاطع واقعی باشید. برخورد واقعی یعنی حکم بازدارنده.
این حرفام مثل انتقام سختشونه. گنده‌لاتیشو مسئولین میکنن مردم بیچاره چوبشو میخورن.
نامmahdi
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
آقا جان سوال خبرنگار اشتباهه. متهم ؟؟ کدوم متهم؟ طرف توی روز روشن قمه میکشه. این دیگه متهم نیست.مجرمه مجرم. اینو بفهمن بعضیا

بعضیا باید خودشون گیر این آدما بیوفتن تا ببینیم بازم از این حرفای خوشگل میزنن یا نه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
برادر عزیز چنین ادبیاتی زیبنده نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خفه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
زنده باد سردار
کاش در عمل هم به این قاطعیت اجرا بشه
نام
Germany
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چرا مردم را به جان یکدیگر می اندازید ؟؟ آدم غیر مسلح ، با دست خالی چطور با یک قمه بدست درگیر بشود و جانش را در خطر بیندازد ؟؟ طبق کدام ماده قانونی شکستن دست و پای یک قمه دار مجاز است .؟؟؟ اگر قرار باشد مردم با لاتها درگیر بشوند و او یا خودشان را ناقص بکنند و یا دراین فتوای شما بمیرند، پس درب قوه قضائیه و کلانتری ها را گِل بگیرید ..چطور دختر بدحجاب غیر مسلح را شما از سکو پرتاب می کنید اما افتخار !! مقابله با آدمهای خطرناک را به مردم می دهید ؟؟؟
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حالت خوبه؟ خطاب سردار به نیروی انتظامی بود.نه مردم کوچه و بازار. چی زدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
چون میخوان شما در فیض وثواب شریک شوید ای ناسپاسها.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۴
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مسئله اینه که اون وقت پلیس هر کسی را میزنه به بهانه اینکه حقوق جامعه را رعایت نکرده پس حق رفتار قانونی نداره!
از هر جایی جز ایران فلک زده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عقب مانده های وحشی. آیا ملت متمدن این جور رفتار می کند؟ همه تان یک جورید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به‌نظر من نباید دست بشکونه، باید با اسلحه سقطشون کرد.
گیر این بی‌شرف‌ها نیفتادید که ببینید چقدر سخته
اگر همون امریکا طرف تنها حرف پلیس رو گوش نکنه سوراخ سوراخشون می‌کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خیال شما راحت اونی که قمه کشه اینا جرات تکون خوردن یا حتی حاضر شدن سر صحنه جرم و ندارن چه برسه به شکوندن دست
این فقط دادن اجازه خشونت در جهت خفه کردن من و شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
یاد اون چاقوکشی تو سعادت آباد افتادم که یارو با قمه بالای سر مجروح بود و پلیس فقط نگاه میکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعیت اینه تو ایران به خاطر عدم حمایت قوه قضاییه پلیس خیلی ترسو شده و غیر موارد امنیتی که مجوز خاص دارن با هیچ کی برخورد سخت نمیکنه صحبتهای سردار هم اجرایی نمبشه چون کف سازمانش میدونن ازشون حمایت نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
پلیس ایران غیر از طرحهای ضربتی و مقطعی فقط با جونهای فوکولی تو پارتی و دوردور و بدحجابی که کم هزینه و بی دردسر هستند برخورد میکنه و خودشو به دردسر نمی اندازه. اینو اونایی میفهمن که خونشونو دزد مسلح زده و چند سال پیگیرن و هیچ نتیجه ای نمیگیرن.
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
من موندم از این اراذلی که فقط هیکل گنده کردن برای آزار و اذیت مردم چرا بیگاری نمیکشن. یه حقوق چندرقازی بدن بهشون
بیکار تو خیابونا می گردن ملت رو به فنا میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اینا را جای اون عزیزانی که مین خنثی میکنن ببرن میدان مین دست پاشون اونجا قطع شه خرد شه که بدرد یکجا بخورن اون مین خنثی کنها استراحت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
منطقه توریستی خاک سفید را دریابید. شهید زیاد داده.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اینو هستم خداییش هر بلایی سر اراذل بیارید کمه
ناشناس
Germany
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عزیز جون اینگونه رفتارهای خلاف قانون به همینجا ختم نمیشود فردا پلیس با متهمان عادی هم علنا همین رفتار را خواهد کرد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شیر مادر حلالت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
وحشی. قانون انسانی چی می شود.ما از 88 همینها رو دیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عشق منی سردار
حرف ته ته دل منو زدی
ازین بخش اقتدار پلیس خوشم میاد عجیب.
الکی نگین متهم هم حقوقی داره!
لامصب با قمه و قمه کشی اون حقوق داره ملت بیگناه و زن بچه مردم حقوق نداره؟
ای درود به شرافتت سردار
الهی خیر ببینی
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
منفی دهنده ها به این نظر شک نکن خودشون از لاتهای اراذا و اوباشن . مرگ بر هر چی اراذا و اوباش و قمه کشه
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تو که اراذل و اوباش نیستی و از اولیای الهی هستی اگه پلیس یه روز برنه دست و پات رو بشکونه میتونی ثابت کنی قمه کش نیستی؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
احسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دست های اراذل و اوباش را گچ بگیرید.
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تا فقر و مشکل بیکاری میلیونها جوان ایرانی حل نشود برخورد شدید با مجرمان هیچ وقت راهگشا نبوده است حدود سه دهه است که نیروی انتظامی دارد اینگونه برخورد می کند چه مشکلی از مردم و کاهش جرم حل شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
یعنی هرکی گشنه شد باید چاقو و قمه دستش بگیره به جون مردم بیفته ؟ حداقل اگه واقعا جرات دارن برن دنبال مسئولین نه زن و بچه مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مساله اینه که چرا باید بستر گشنگی فراهم بشود تا همچین آدمایی هم پیدا بشوند.... مساله اینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کشورهای غنی هم مجرم و دزد و متجاوز دارند. بعضی ها ذاتشان خراب است و باید پلیس به دهانشان بکوبد تا آدم شوند.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اینا هرکدوم یه قلتشن هستن.این اراذل واوباش هیکل گنده چون تن به کار نمیدن.میخوان بازور امال مردم رو ببرن؛ترحم براینا خطاست
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آخه اسکول وجود فقر و بیکاری یعنی مجوز داری با قمه و شمشیر بیای وسط خیابون بیافتی جون مردم ؟ آخه نادون
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
قديم اسم ديگر پليس مرد قانون بود.الان دستور بي قانوني ميدن. من مخالف اراذل و زورگيران هستم و خواهان اشد مجازات از طريق دادگاه براي آنها اما اينجوري که سردار گفت خشونت غيرقانوني بصورت سازماني ترويج داده ميشه بعد از دو سال که چشم ها عادت کردن اين رويه به بقيه بازداشت ها در خيابان به اتهامات ديگر هم سرايت ميکنه .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دیگه از این واضح تر این فرمانده نمیشد قضیه حقوق متهم رو توضیح بده . باز شما داره دم از حقوق متهم می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تو همون آمریکای مهد دموکراسی دیدی پلیس با کسی که فکر می‌کنه مجرمه چکار میکنه؟!!!! الکی ادای روشنفکری در نیارید!
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدا نخواد احتمالا زن و بچه نداری یا تا حالا به پست اینجور آدم ها نخوردی وگرنه اینقدر روشن فکرانه صحبت نمی کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
زر نزن
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کاش یکیشون با قمه دکور صورتت رو عوض کنه تا ببینیم بازم نظرت راجع به این حرومزاده های وحشی چیه
سانسورچی فرارو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کاملأ منطقی , عادلانه و به حق ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اعدامشون کنید بی ناموس ها رو
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به نظرم کاملا درست گفتند سردار، البته اگر انجام بشه، واقعا اینایی که قمه میکشن جدای جسم به روح و روان مردم هم ضربه میزنند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
راست میگه .کار درست همینه. البته اگر این دستور را برای مقابله با همه مردم تعمیم ندهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مگر میشه تعمیم پیدا نکنه؟!
این یعنی رفتار پوپولیستی!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
با هر خشونتی مخالفم به جز این.
باید با سخت گیری شدیددددد با اوباش برخورد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمت گرم علیرضا جون عالی گفتی بااین جماعت قمه کش باید به شدت برخورد کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمش گرم. دست هر ماموری که این کار رو بکنه می بوسم. دست سردار رو هم می بوسم با این دستورشون. خلافکارها خیلی پررو شده اند همچین راهکارهایی جواب میدهد نه ناز و نوازششان.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مملکت بی قانون و هرکی هرکی یعنی این. پلیس مامور حفظ قانونه. در قانون برای متهم حقوقی در نظر گرفته شده. اگر پلیس از ابتدا به وظایف قانونی عمل میکرد این مجرمین اینجوری وقیح نمیشدن ولی وقتی فرقی نیست بین پلیس و مجرم نتیجه اش اینه که میبینیم. وقتی بی قانونی میشه قانون مملکت نتیجه اش هم اینهمه جرم و جنایته.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
نباید به این ها ذره ای رحم کرد.
اصلا نباید زنده گذاشت
شخصی که باعث نا امنی و وحشت شهروندان می شود چه جای مدارا دارد. !؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تا حالا کسی جلوت قمه کشیده؟!!!بهتره ببندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اینقدر ادای حقوق بشر در نیارید.اتفاقا پلیس تا حالا به وظیفه اش عمل نکرده که اینا الان اینقدر وقیح شدن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
وظیفه نیروی انتظامی بسیار در این موارد خطیر است و حتی جان ماموران عزیز نیروی انتظامی هم در درگیریها به خطر می افتد و چه بسا به شهادت هم رسیده اند که جای تشکر از این عزیزان دارد .
اما به نظر من اگر قوه قضاییه افرادی با سابقه شرارت و خطرناک مثلا کسی که ماهی 2 3 بار با قمه دعوا میکند و زور گیری کرده و سابقه هم دارد را در زندانهای طویل مدت نگه دارند و این افراد را کلا از سطح شهرها و جامعه دور نگه دارند و کلا این افراد در زندان باشند و تحت نظر روانشناسان و کارشناسان جرم باشند و در سطح جامعه نباشند بدون تردید جامعه بسیار امن تر خواهد .
من هر 5 6 ماه شاهد اخبار این دستگیریهای گسترده در سطح شهر بزرگ تهران در رسانه ها هستم که نشان میدهند بسیاری از انها دستگیر میشوند و مثلا بعد از یک سال یا 6 ماه آزاد میشوند و دوباره روز از نو روزی از نو ......
بهترین کار نگهداری افراد خطرناک در زندان و دور کردن انهااز جامعه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
منطقه توریستی خاک سفید، آدم تنش میلرزه اونجا
حبیب11
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
با این که حرفش حقوق بشری نیست ولی چرا بیشتر مردم این کارو تایید می کنن بخصوص اونایی که قربونی قمه به دست ها وزورگیر ا شدن؟!
میری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اوباش خرابکار،خود ضد بشری ترین جانوران هستن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آفرین بر این شردار شجاع و دلیر که خیلی واضح حرفشو میزنه
باید به بدترین شکل با اراذل و اوباش نیروی انتظامی برخورد کنه و سر صحنه جرم طوری بزنن که تا آخر عمر ناقص بشن اراذل . چون امیدی به قوه قضائیه نیست تو این مملکت!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگر در کل کشور با همین قدرت برخورد بشه !دیگه کسی پارس نمی کنه...در مورد ارذل و اوباش 100 درصد موافقم...دمش گرم
بچه کجاس اینقد جیگر داره ؟!!؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
بچه جیگر آباد/:
جوان ناکام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حالا اگه خودمون این وسط جون سالم به در بردیم چشم
زکی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در منطقه هشتگرد کرج شخصی کلاهبردار با قدمت 35 سال توسط قمه کش و چوب به دست زمین مزدم را غصب می کند آب هم از آب تکان نمی خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ربطی نداره .
انگار شما میگی چون جلوی اون خلاف رو نگرفتن جلوی این رو هم نگیرن
ناشناس
Germany
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حتما دم و دود بالادستیها را دیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
جرئت نداشتی اسم ببری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
در بین برادران انتظامی و قضایی رفیق و شریک داره با کمک هم خلاصه دارن به مردم بدبخت زور میگن دیگه
امین میرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همكار اسبق ! سلام . يه فكرى به حال قاضی و بازپرس پرونده بکنین ، وگرنه ما دست قمه کشای زیادیو شکستیم !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امین میرزایی و نیاز به دیده شدن.
امین میرزایی یکبار فیلسوف، یکبار کاراگاه، یکبار پلیس، یکبار سیاستمدار و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
میرزایی اینجا میرزایی اونجا میرزایی همه جا، فقط کافیه یه بحثی مطرح بشه تا مسخره ترین نظرا از خودش در وکنه
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
نمیفهمین چی میگه میرزایی؟ دست گذاشته روی نکته اصلی. دادگاه با لات مدارا میکنه و دست پلیس رو میذاره توی پوست گردو. با اینکه در پلیس هم آدم تن پرور و فاسد کم نیس اما به پای ناکارآمدی دادگاه نمیرسه.
به چشم خودم دیدم لات جلوی قاضی به مامور جلبش گفت دو روزه میام بیرون میام در خونه تون جهت تشکر. همونطورهم شد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمش گرم، دست و پا شکستن براشون کمه، گردنشون رو بايد شکست!!!
البته يه راه ديگه هم اينه که اطلاعات تماسشون جمع آوري بشه تا در سرکوب اغتشاشات بعد از انتخابات و گروني بنزين از پتانسيل هاشون استفاده کنن...
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فرارو جان این پیام را منتشر کردی که مردم به آن انتقاد کنند! اما این مردم نمی دونند که نتیجه این رفتارها چی میشه! فقط از اراذل و اوباش متنفرند و عصبانی! نمیدونن که ریشه بوجود اومدن این اراذل و اوباش کجاست!
hosein
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ریشه در عدم برخورد قاطع پلیس و دادگاه استوالا در هر کشوری اگر بخواهند آزاد بگذارند افراد سود جو و قلدر و خطرناک و شیطان وجود دارند درود بر شفت سردار
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دقیقا! متاسفانه کامنتا نشون میده این ملت هنوز به بلوغ فکری نرسیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
هزار تا ریشه داره
یکیش مفت خوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
ریشه در حقارت ریشه در فرزند طلاق ریشه در فرزند مواد فروش ریشه دیده نشدن در جامعه به این طریق عرض اندام وشاید مادرهای بعضی که به فحشا کشیده شدند یا به خودشان تجاوز شده شدن غده ای به نام اراذل واوباش.
ستم ديده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اينها بيشتر بيمار رواني هستند بايد تيمارستانها را داير كنيد اين كارها انچنان تاثيري ندارد
رئوف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بنظرمن یک دستشون رو قطع کنند بهتره چون کسی که به هر دلیلی روی مردم رهگدر قداره میکشه، دیگه آدم نیست و بدتر از حیوونه پس باید به شدیدترین وجه باهاش برخورد تا درس عبرتی بشه برا سایر زورگیران مفت خور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگر فقط یک بار خفتت کنند انوقت می گی همان موقع باید با تیر خلاصش می کردند این بی رحم ها را نباید آزاد گذاشت. درود بر سردار رضائی
رحماني
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خداوند أمثال سردار رضائيهارا زياد كند
ستم‌دیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بازم‌میگم‌مشکلات‌روانی‌دارند‌باید
در‌مراکز‌نگهداری‌شوند‌تا‌ابد‌وگرنه
حتی‌اگر‌دستهای‌اینها‌قطع‌شود
با‌دندان‌به‌مردم‌اسیب‌میزنند
کار‌نیروی‌انتظامی‌خوبه‌ولی‌لازمه
توسط‌بقیه‌کامل‌شود‌وگرنه‌چرخه
ناقص‌است
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اول قانون را درست کنید که بعد برای ماموران عزیز نیروی انتظامی مشکلی ایجاد نشود
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمت گرم سردار
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کاش این همه اقتداررودرباره دزدان بیت المال واختلاسگران هم بکارمیبردین ودست پاوزبانشان راقطع میکردین
فرزاد
Azerbaijan
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمش گرم،کاملا تائید میشه،اگر حین شکستن دست و پا بتونن یه جوری بکشنشون هم من راضیم...هرکسی که یه بار خفت شده باشه میفهمه چی میگم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درسته وقتی قمه رو نمی اندازه، عربده می کشه، و حمله می کنه پلیس حق تیر داره باید بزنه. اما دیگه وقتی دستگیر شد زدنش روی ماشین و توی کلانتری توجیه نداره باید اونجا حقوقش رعایت بشه تا بره دادگاه. و اونوقت دادگاه طبق قانون باید حکمی بده که دیگه خیال این کارا به سر کسی نزنه.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ظاهرا دوست گزارشگر بیشتر طرفدار حقوق ارازله تا حقوق شهروندان. سردار میپرسه توقع داری وقتی دارن بچتو میزنن پلیس چیکار کنه، فکر میکنه.!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دادگاه های سفارشی و نلفنی رو درس کنید اگه مردید.
باربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کسی که قمه می کشه ترسش ریخته برای ایجاد رعب و وحشت بین خلاف کارها باید قانون و اجرای اونو عوض کرد برای مثال بجای زندان بفرستند اردوگاههای کار اجباری سخت و طاقت فرسا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
درسته. کار اجباری توی معادن.
لطفا نون مفت زندان بهشون ندید.
کیانوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ممنون واقعاً دمت گرم
نام
Germany
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
برترین داروغه سال و قرن
نام
Germany
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
این هم خوبه برای ریاست جمهوری اسمش را توی لیست بنویسید.
نسخه ژنریکش در فیلیپین موجود است و تا 78/245 در صد در آزمایشات انسانی موثر واقع شده.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
احسنت
نظام فروش
Germany
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چرا دست و پای دزدهای میلیاردی را نمی شکنید ؟..اینها عامل اصلی این همه شرارت هستند
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
باید با کسانی که امنیت شهروندان را (با هر عنوانی و با هر لباسی ) به خطر میاندازند برخورد جدی و قانونی بشود، اما این خواسته ی بحق ، مجوزی برای گسترش خشونت نیست . هر شخصی با هر اتهام یا جرمی را اگر بتوان سالم دستگیر کرد اخلاقا و قانونا ، مجاز نیستیم بشکل دیگری دستگیر کنیم . از هموطنانم میخواهم فقط بر اساس ناراحتی و خشمی که از قمه کشان وزورگیران دارند ، داوری و نتیجه گیری نکنند .و همه جوانب و اثرات چنین دستوراتی را مورد توجه و تامل قرار دهند .
سلیمان بهبودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
لطفا در مرحله اول با نیروها صحبت کنید. با متهمین نبندند .چیز های دیگه پیشکش
این رو برای دل خودم نوشتم میدونم چاپ نمیشه سانسور چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
آره منم دیدم بستن.
تو منطقه توریستی تهران.
شاخ درمیاری
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کاش برای اختلاس گر ها هم همین جوری صحبت میکردین
نام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حکومت حسینقلی خانی را تمام کنید. قانون را رعایت کنید و از خودتان قانون جدید درنیاورید. مجازات و شکستن دست و پای متهم پیش از محاکمه، حتی اگر قاتل هم باشد ، خودسرانه و غیرقانونی است. کار شما بازداشت متهم است نه مجازات او. مجازات و کیفر را دادگاه تعیین میکند نه شما. بعضی از مردم ناآگاه هم بیجا میکنند از روش من درآوردی شما حمایت میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بیجا تو می‌کنی که احتمالا تا حالا جلوت قمه نکشیدن که پز روشنفکری یادت بره!!پلیس آمریکا دیدی با افراد چجوری برخورد میکنه؟!!! جرج فلوید یادته که. همین شماها می‌گفتید حقش بوده جلوی پلیس نباید مقاومت میکرد
نام نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دورود و سلام بر روح سردار خدا کرم و پاینده باشی سردار رضایی چرا که قانون برای آسایش نوامیس مردم هست نه آرامش مجرمین باید بدتر از این به سرشان بیاورید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اصلا نیازی به شکستن نیست، باید حکم تیر داد تا سقطشون کنند تا زندان‌ها بی‌خود از این پست‌فطرت‌ها پر نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
. نون مفت ندید بخورن تو زندان.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بعد نگيريد اون مامور بدبخت رو مجازات كنيد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دست مریزاد سردار
سردار باید همین طور سالار باشه
والسلام
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مگه قراره پلیس با فنون رزمی و سلاح سرد با قمه کش مبارزه کنه؟
پلیس سلاح گرم داره، اخطارشو میده، اگر تسلیم نشد، شلیک به پا و اگر مامور خطر جانی حس کرد، هر نوع شلیکی آزاده.
این دستورالعمل قانونی هست. حالا فرمانده پلیس میگه نه، باید شکنجه هم بشن!
اگر اون قمه کشی که دستگیر شده، 10 سال در زندان بمونه، نیازی به این اعمال خشونت آمیز نیست و به مرور هم تعداد بقیشون کم میشه.
جایگاه پلیس رو در حد اوباش پایین نیارید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اول بپرسید چرا قمه دستشه... شاید خودتون باعث شدید قمه به دست بشن. بعد اون وقت باعث و بانی اون رو دست و پاش رو بشکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کودن بدبخت ایشالا که گرفتارشون بشی خودت بپرسی ازشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تو اگه خفتت کردن حتما اگه تونستی به زبون بیای ازشون بپرس مشکلشون چیه. اوباش در همه ی جای دنیا وجود دارن و به مراتب خطرناک تر از ایران
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ظاهرا پلیسی که باید مجری قانون باشد در جایگاهی نشسته که براحتی دستور خلاف قانون می دهد ،مدتی پیش اون یکی بعلت نداشتن مامور کافی دستور نوشتن جریمه را برای عموم صادر کرد(حتی خانواده های درون یک خودرو)و الان این سردار هم دستور قطع و شکستن پای مجرم را می دهد در صورتی که پلیس طبق قانون حق تیراندازی هم با رعایت مراتبی دارد پس چرا کار به این اوامر خلاف قانون رسید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ذر مفت نزن . تا حالا کسی جلوتو نگرفته ببینی ربت کیه .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
نیروی پلیس باید در کار با اسلحه ماهر و بی پروا باشد. اگر مجرم مسلح به قمه با همان اخطار اول آن را نینداخت بلافاصله حکم تیر اجرا شود. همه جای دنیا هم همینطور است. نه مثل ده ها ویدیویی که دیده ایم پلیس مسلح منت مهاجم چاقو بدست را بکشد. لازم هم نیست دست و پای متهم تسلیم شده را بشکنید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
باید از جوانب مختلف با این موضوع برخود شود. از جمله اینکه با سازندگان و فروشندگان آلات قتاله نیز برخورد جدی شود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خوبه ولی به شرط اینکه دست و پای هرکسیو شکستن نگن قمه کش بوده !!!!
رضا
Japan
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فردا روزی اگه اعتراض شد نیروی انتظامی مثل قبل می کشه و میگه اراذل و اوباش بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چیه؟
ترسیدی دست و پاتو بشکنن ریقو!
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شاید توشون رابین هود هم پیدا بشه که بگیره بزده بده به نیازمندا وفقرا این رویه رو رسمش نکنین که برن طرف سلاح گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ناشناس 17:18 چند سالته عمو جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ناشناس ۱۵:۴۷ عموشو از کجا دیدی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در بلوار ماهان کرج از سمت میانجاده به سمت جهانشهر تمام نیمکتهای فلزی رو شب بریدند و بردند ببینید فقر و بدبختی به کجا کشیده که به نمیکتهای آهنی هم رحم نمی کنند تازه مگه چقدر گیرشان میاد 100 هزار تا 300 هزار تومان . بیشتر نمیشه اما فقر و تنگدستی بیداد می کنه بیداد چرا متوجه نیستی فقط به فکر کرنش و ستایش از این و اون و تشییع جنازه این و اون و سالگرد این و اون هستید مردم بدبخت و بینوا را دریابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در بلوار ماهان کرج از سمت میانجاده به سمت جهانشهر تمام نیمکتهای فلزی رو شب بریدند و بردند ببینید فقر و بدبختی به کجا کشیده که به نمیکتهای آهنی هم رحم نمی کنند تازه مگه چقدر گیرشان میاد 100 هزار تا 300 هزار تومان . بیشتر نمیشه اما فقر و تنگدستی بیداد می کنه بیداد چرا متوجه نیستی فقط به فکر کرنش و ستایش از این و اون و تشییع جنازه این و اون و سالگرد این و اون هستید مردم بدبخت و بینوا را دریابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خفه شو
دلم میخواد یکی از اینا با قمه ازت پذیرایی کنه ببینم باز گوه میخوری
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کاش حکم تیر میداد با تیر میزدیمشون
ارازل و اوباش ها دسته جمعی حمله میکنن تنهایی نمیشه کاری کرد
حتی بروسلی هم بود فرار میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اعتراف کن مکانیک اسلحه از کجا آوردی نگی پیداش کردم فکر کردم گریس پمپه که تکراریه لو دادی خودت رو.
نام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
هر جای دنیا اگر طرف مقابل پلیس مسلح باشه حالا چه سلاح سرد و چه سلاح گرم
اگر بعد اخطار توجه نکنه ۴ تا گلوله خالی میکنن تو هیکلش!
بدون تعارف!
فقر و این بهانه هام علکیه
اکثر این زورگیرا و قمه کش ها اتفاقا وضعشون خیلی هم خوبه
خیلی هاشون تو بازار اهن و میدون تره بار دفتر دستک دارن و با همین پولهای زیاد میتونن ده تا نوچه هم داشته باشن و قدرت نمایی کنن
ناشناس
Germany
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگر بعد معلوم شد اسلحه ش خالی بوده یا اسباب بازی بوده تکلیف چیه پروفسور ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگه تفنگش اسباب بازی نبودو واقعی بود چی پروفسور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
داداش اون پلیسه! اونقدر شعور داره بفهمه اسلحه اش اسباب بازیه یا نه! در ضمن تاوان حماقتش رو خودش باید بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همه جای دنیا تهدید کردن مردم یا پلیس با اسلحه چه پر باشد چه خالی چه واقعی باشد چه تقلبی حکمش تیر است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دمت گرم اینو میگن پلیس جیگر دار احسنت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بعضیا گیر دادن به مشکلات سیاسی و اقتصادی! شما فکر کردید تو مملکت های پیشرفته که ملت مشکل اقتصادی ندارن لات و چاقو کش نیست؟ شاید جالب باشه براتون حتی تو سوییس هم گنگ های مواد و چاقو کش وجود داره. ملت ما مغزشون خراب شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سوییس چندتا خلافکار داره؟روزانه چندتا چاقو کشی و قمه کشی اونجا میشه؟؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به نظرم دست و پاشون رو قطع کنن بهتره دیگه بعد از آزادی نمیتونن دوباره دست به این اعمال بزنن اگر تو ملا عام دو سه نفر رو دست و پاشون رو قطع کنن دیگه کسی دست به سلاح نمیبره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
با دسته و پاس شکسته که نمیشه فرستادشون کلاس فرهنگی !
بالاخره اینا سالمشون به درد میخوره نه ناقص
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
جونم سردار.مثل قديم به بچه هاي بسيج اجازه حمل سلاح بدن وحكم تيرتاازصحنه روزگارحذف بشن.حقوق شهروندي هم براي شمابچه باكلاسها تاوقتي هستش كه خودتون ياخانوادتون دچارحمله اراذل واوباش نشديد والا خودتون ميشيديه پازورگير
یک هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
وقتی قانون حاکم نباشه و با اراذل و اوباش بصورت قانونی برخورد نشه و ریشه اصلی این مسائل خشکانده نشه ؛ آقای پلیس هم مثل گردن کلفت های سرچهارراه عربده می کشه و تهدید به شکستن دست و پا می کنه.
بر اساس کدام مجوز قانونی شما می خواهید چنین کاری کنید.
مگر اون متهم حق و حقوق نداره.
مگه هر کی زورش بیشتر باشه می تونه هر کاری دوست داره انجام بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
حالا چطوری می‌شکنید؟ پزشک میشکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
با لگد
رضا
Japan
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بنظرم اینا برای جلوگیری از شورش و اعتراض گرسنگانه
رضا
Japan
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
علم الهدی می گفت ما تونستیم اراذل و اوباش (قمه کش ها) را بسیجی کنیم تا در مواقع شورش به حکومت کمک کنند . راستی با اینا که کار ندارن یا می تونن دست و پای اینا رو هم بشکنن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
واااااای
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگه با باتوم گرفتیم چی؟ بازم بشکنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خفه شو حرف مفت نزن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درست میگه سردار. اگر بچه را بزنه بعدا میگی نیرو اهمال کرده. تشکر از نیروی انتظامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در واقع این حفره‌ی عمیق در زندگی اجتماعی مدرن شده‌ی امروز وجود داره
آدم لاتی باشه که حقوق شهروندی شما رو زیر پا میزاره و به زور چاقو و قمه به شما حمله میکنه
و شمایی که طبق آمیزه های جهان مدرن باید به حقوق اجتماعی متهم پایبند باشید
بنظرم صحبت از حقوق متهمی که حقوق شما رو رعایت نمیکنه، آب در هاون کوبیدنه
و البته دورگردانیشون هم اونا رو جری‌تر میکنه
بهترین راه، زندان‌های طولانی مدت با جلسات رونشناسی چند ساله است و قاطعیت بیشتر قانون در صورت تکرار
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درود سردار
حاج محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
قمه بدستان و زورگیران را باید زنده زنده آتش زد تا دیگر کسی جرات نکند طلا و پولهای زن و دختر مردم را با گردن کلفتی تصاحب کند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
لطفا اگر قمه دستشون دیدین بدون اخطار با تیر بزنین .. اینا رو باید کشت درشت بشو نیستن
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حیف دست قطع شود باید زمین از وجود چنین کسانی قمه بدست پاک شود یک گلوله حرامش کنید تا دیگران دست عبرت بگیرند درود بر نیروی انتظامی وظیفه شناس خدا حفظتان کند به اینها زورگیران و بر هم زدن امنیت جامعه نسبت به هیچ رحمی نکنید گردنشان بشکنید
نام
Netherlands
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا مملکت هر دم بیلیه. یکی نیست بگه این باعث آتش به اختیار شدن نمیشه؟ هر کیو مامور دلش خواست بزنه بعد بگه طرف قمه داشته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
زرنزن
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هرموقع سه چهارتا ارذل با شمشير به تو زن و بچت حمله كردند بعد معني آتش اختيار را ميفهمي الان لال باش يكي داره برا آرامش مردم كارميكنه
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بایدحتما دست اراذل را قطع کرد،مماشات درمورد عربده کشها گناه است،درود سردار،
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خبرنگار حرف اشتباه نزن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدا امواتتو بیامرزد سردار. ممنون
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سردار رضایی خیلی انسان درستی است. از نزدیک باایشان ملاقات داشته ام. امیدوارم هر چی حیوان قمه به دست میگیرن دستشون رو بشکنن و به روزی بندازن طرف رو که روزی 100بار آرزوی مرگ کنه. این ارازل با عناصر داعشی فرقی ندارن
نام
Canada
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
فقط به حرف سردار نیروی انتظامی، مسئول برقراری امنیت، نگاه نکن. به کامنت های ملت هم نگاه کن که چطور تاییدش میکنن. حالا بشین و بزن تو سر خودت که چرا مملکت به این وضع این وضع افتاده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بزن تو سرت تا میتونی ابله
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چرند نگو. یک بار خودت یا عزیزت گرفتار اشرار شده باشی نظرت عوض میشه.
هرکس که آزادی مردم رو سلب کرد و به حقوقشون به هر شکل تعرض کرد دیگه انسان نیست و باید مثل حیون باهاش رفتار بشه.
(با عرض پوزش از حیوانات دوست داشتنی، قصد توهین نداشتم)
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
قبل از شکستن دست و پا تفاوت ارازل و اوباش با معترض رو به ماموراتون یادبدین تا فردا کسی رو که به از دست رفتن حقش معترض شده رو اش و لاش نکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
فكر ميكنم معترض قمه و قداره نداره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
قاضی باید حکم صادر کنه و اونوقت شما در همان محل می توانی حکم رو اجرا کنی، حتی طرف رو بالا بکشی. اما شما حق نداری سر خود رفتار کنی و بی قانونی کنی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
آقای سردار رضایی، فقط قبل دست و پا شکوندنشون ازشون بپرسید که این بار چندمه که دستگیر میشید. مطمئنا ارقام نجومی ۲۰ و ۳۰ تا اعلام میکنند. ضمنا همین چندماه پیش یه دزدی، موبایا یه نفر رو دزدید و اون فرد دنبالش کرد. در همین تعقیب و گریز یه موتوری زد به دزده و دزده مرد. اون شخص مالباخته رو هم به جرم دست داشت در مرگ یه شهروند محترم بازداشت کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حرفت رو کامل قبول دارم ولی ببین پلیس چقدر مظلومه که همین الانم نصف کامنت ها بر علیه این قانونیه که می خواهند اجرا کنند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدارو شکر علم و منطق تو کشور ما غوغا می کنه. هیچ کسی هم نباید بررسی کنه که چرا اون آدم شده ارازل یا دزدی میکنه یا قمه دستش گرفته. ای کاش هرجای دنیا بودم غیر اینجا
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
برو تگزاس اونجا قمه نی یه خال هندی میزارن وسط پیشونیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تا حالا زن و بچه ات نیفتاده دست این افراد، تا الان بیای فتوا بدی منطق کجاست؟
نام
Netherlands
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ببخشید سردار اگه آقا پلیسی که به مهربانی و خوش رفتاری بی حد و حصر با مردم، شهره عالمه، دست و پای یه نفر رو به هر دلیل بشکونه و ادعا کنه دستش قمه داشته، قانون چطوری میتونه از حق اون شخص دفاع کنه؟ تا بحال کسی دیده یا شنیده که یک شخص حقیقی یا حقوقی از یک مامور نیروی انتظامی شکایت کنه و دادگاه هم به نفع شاکی رای بده؟ سردار عزیز فرق شما با خلخالی 40 سال پیش چیه؟ ماشالا در دور تسلسل باطل گیر افتادیم، فقط لباس و شغل و جایگاهتون عوض شده. خب مثل مرحوم خلخالی یه دفعه حکم تیر بده که در جا طرف رو خلاص کنن، دیگه این مسخره بازیا چیه؟ همینا در مورد بد رفتاری پلیس امریکا شب و روز برنامه تلویزیونی و سمینار بین المللی میزارن و چنان عزاداری برای جرج فلوید راه انداختن که انگار امام معصوم شهید شده. خوش رفتاری پلیس با مجرم سابقه دار ملاک اخلاق و رفتار پلیسه نه گل دادن به مردم کوچه و خیابان در روز نیروی انتظامی.
Meiz
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ببخشید آقا محترم و عزیز اگه کسی دست و پای ما یا هر یک عز عزیزانمون رو بشکنه و آزارش بده باید چیکار کنیم؟مثلا نوازشش کنیم بگیم برو توبه کن.اینجوری باید به قانون اساسی یک اصل با نام حمایت از اراذل قرار بدهیم.دوما اگر شکاتی از پلیس دارید هم می تونید به دادگاه های قضایی شکایت کنید و هم به سامانه 192 پلیس.فرق این آقا هم با خلخالی اینه که ایشون اصل قانون رو اجرا می کنند ولی آقای خلخالی بی رحمانه و بر خلاف قانون عمل می کردند
ناشناس
Netherlands
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ببخشید آقا یا خانم محترم منظورتون از انجام قانون، همون قانون من درآوردیه؟ کدوم بند و تبصره در باره شکستن دست و پای قمه کش ها در قانون اساسی مملکت ذکر شده؟ اگر قانون به طور صحیح اجرا میشید نیازی به شکستن دست و پا نبود. اگر قانون دارای وجهه،اعتبار،تقدس، ارزش در جامعه بود، زندان های ما هم مثل زندانهای هلند به دلیل نبود زندانی به هتل تغییر کاربری میدادند. وقتی زیر پا گذاشتن قانون، درآوردن قانون های میرزا قلی خانی، برتر دانستن خود در برابر قانون ، تشویق دیگران به زیر پا گذاشتن قانون، تعریف و تمجید از کسانی مثل بابک زنجانی و محمود خاوری و ... با افتخار صورت میگیره ، نتیجه اش میشه همین قمه بدست های سابقه دار. نه من و نه شما و نه مامور نیروی انتظامی حق صدور و اجرای قانون من درآوردی نداریم پس نقش قاضی و قوه قضائیه و قوه مقننه در این مملکت چیه؟
ایکاش رعایت قانون و اجرای دقیق احکام مدنی سر لوحه تمام مسولین و ملت ایران بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چی میگید چند شب پیش من رفته بودم تو یکی از پارک های شهرمون اهواز که پیاده روی کنم ورزش کنم بعد یهو یه صحنه درگیری و دعوا دیدم مردمم شلوغ ایستاده بودن از مردم سوال که کردم دیدم یه پسر شرور و لاتی و بچه سال به جان ی خانم جوان افتاده بود و فحش های خیلی بد و زشتی میداد و زن رو کتک میزد مردمم ایستاده بودن تماشاچی فیلم سینمایی ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
مجازات و حکم کشف اسلحه کلاشینکف چیه
گمنام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اگه فرزندات یا خانواده خودت بود همین حرف را میزدی - آقای رئیسی قانونی برخورد کن همین افراد آبروی ایران را می برند که تحریم حقوق بشری می شویم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حکم همراه داشتن قمه اعدام است. کی میخاد این قانون اجرا شه؟؟؟؟؟
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین