bato-adv
کد خبر: ۴۷۰۲۷۴

کیهان: حرف‌های جهانگیری درباره سردار سلیمانی و خاتمی تحریف‌آمیز است

کیهان: حرف‌های جهانگیری درباره سردار سلیمانی و خاتمی تحریف‌آمیز است
روزنامه کیهان با انتقاد از حرف های اسحاق جهانگیری درباره رویکرد سردار قاسم سلیمانی به محمد خاتمی رهبر جریان اصلاحات، این سخنان را "تحریف آمیز" و برای "تبرئه" سید محمدخاتمی دانست.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

فرارو- روزنامه کیهان با انتقاد از حرف های اسحاق جهانگیری درباره رویکرد سردار قاسم سلیمانی به محمد خاتمی رهبر جریان اصلاحات، این سخنان را "تحریف آمیز"  و برای "تبرئه" سید محمدخاتمی دانست. 

اسحق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روز گذشته در گفت و گویی با سایت جماران از گفت وگوی خود با سردار شهید قاسم سلیمانی درباره مسائل سیاست داخلی، سید محمد خاتمی و ... خبر داد.

او گفت که سردار سلیمانی خاتمی را دوست داشت. 

جهانگیری جزییات یک جلسه با حضور سردار سلیمانی و یک مقام عالی رتبه امنیتی را بیان کرده است. سخنان جهانگیری را اینجا بخوانید. 

معاون اول روحانی در ادامه درباره نامه انتقادی سرداران سپاه به خاتمی در سال 78 هم گفته است: "من فکر می‌کنم فرماندهان و مجموعه سپاه در دوره آقای خاتمی رابطه خیلی خوبی با دولت داشتند. هیچ وقت در آن دوره رابطه ما مشکلی نداشت. سال 78 سال ویژه‌ای شد. بالاخره اتفاقاتی که افتاد، حرف‌هایی که زده شد و بعد مسائلی که پیش آمد، جایی هم گفته شد که برخی از اعضای دولت و یا بخش‌هایی در داخل دولت راضی بودند به اتفاقاتی که افتاد. باعث شد که یک نامه دلسوزانه و هشداردهنده نسبت به اتفاقاتی که می‌تواند بیفتد به آقای خاتمی داده شد و بعد از آن هم رابطه همچنان صمیمی بود."

اما کیهان در نقد این اظهارات نوشته است: «درباره ادعاهای جهانگیری چند نکته قابل تأمل است. نخست این که اتفاقات سال 78 و 88، سرفصل‌های مهمی در زمینه بروز خیانت‌های خاتمی است و طبعاً موجب رفتار چهره‌های انقلابی (مانند حاج قاسم) شده است. فرماندهان سپاه در نامه سال 78 که امضای 24 فرمانده دفاع مقدس (از جمله سردار سلیمانی) پای آن بود، خطاب به خاتمی تأکید کرده بودند که کاسه صبرشان به خاطر فتنه‌انگیزی دشمنان و منافقین و کوتاهی دولت در قبال آن لبریز شده و دیگر نمی‌توانند فتنه‌انگیزی را تحمل کنند. خاتمی اما 10 سال بعد، از سران فتنه بزرگی بود که به نیابت از آمریکا و انگلیس و اسرائیل، کشور را به مدت 8 ماه در ناامنی و آشوب فرو برد»

این روزنامه نوشت: «در مقابل، سردار سلیمانی قرار داشت که ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را خط قرمز خود می‌دانست، برای نابودی اسرائیل و اشغالگری آمریکا پا در میدان مبارزه منطقه‌ای گذاشته بود و سرانجام هم، توسط جنایتکارانی به شهادت رسید که از فتنه‌انگیزی خاتمی و دوستانش حمایت می‌کردند.»

کیهان تاکید کرد که "کاری که سران فتنه مرتکب شدند، بغی و افساد بود."

کیهان نوشت: «تحریف‌های برخی افراطیون مدعی اصلاحات (جریان مدعی حمایت از خاتمی) باعث گستاخ شدن دشمن و ترور سردار سلیمانی شد. سردار سلیمانی، چند ماه پس از آن که آمریکا، سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد، ترور شد اما این افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی بودند که بالغ بر یک دهه سپاه پاسداران به ویژه رویکرد شهید سلیمانی را مورد تحریف و ترور شخصیت قرار داده بودند.»

بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
شخصا با تفکر روشنفکری دینی و مصادیق نظری و اجرایی آن از جمله اصلاح طلبان و خاتمی و جهانگیری هیچ و هیچ نسبتی ندارم و بهتره بگم متنفرم... کیهان هم البته نشون داده فاقد تئوری قابل دفاع است و فقط حرف می زند و تجربه نشون داده فاقد هیچ برنامه و راهکاری است در همه موارد... بعد این مقدمه اما من فکر میکنم جهانگیری تحریف نکرده و مطالبی منتشر نشده را بازگو کرده و شناخت من از سردار عزیز دلها اینکه ایشان اشتراکاتی با کیهان دارند ولی در کل مسیر اجرایی و عملیاتی و رفتارش کیهانی نبود هیچگاه... دغدغه های سردار با کیهان خیلی فاصله داشت... کیهان داخل خانه نشسته و فقط حرف می‌زند ولی سردار اول میرفت پشت بام و کوچه و خیابان را هم می دید و بعد حرف می‌زد و عمل می‌کرد. از این رو منطقی تر و واقع بین تر بود... شاید من اشتباه میکنم و اینکه به نظرم جهانگیری یک واقعیت را گفته که معنیش اینه که سردار قاسم سلیمانی به نظرم به نمایندگی از حضرت آقا داشته مذاکراتی انجام می‌داده برای خروج از بن بست حصر و پایان دادن به موضوعات 88 تا در چارچوب انقلاب و امام و شهدا و جمهوریت و اسلامیت نظام این زخم را حل کنند ولی کیهان نشسته داخل خانه و فقط بلد است بگوید همین الان فلانی و فلانی را ببرین و اعدام کنید... حالا بپرسید فردای اعدام چه می‌شود خواهد گفت نمی‌دانم... گفتم من شخصا از ریخت و قیافه و فکر خاتمی متنفرم ولی باز میگم سردار سلیمانی همین بوده و منطقی و عملیاتی عمل میکرده نه مثل کیهان و کیهانیان
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
کمی هم گوش شنوا وانسانیت داشتن خوبه این بنده خدا میگه شخص دیگری هم بود و فیلم آن ضبط شده
اگه شما مدرکی علیه خاتمی داشتید تا حالا او را آویزان کرده بودید مشکل شما تفکر خاتمی است.
قلي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همه بايد مثل كيهان و حسين آقا فكر كنند حتي مثل او دوست داشته باشند همينه كه هست خودتون انتخاب كردين
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بابا دست بردارید به خدا یک بار دیگه پای صندوق رای نمیایم که به چپ وراست رای بدیم از بیکاری فقر واختلاص به ستوه امدیم،5000000ملیون افغانی را وارد کشور کردید تا پنج ملیون ایرانی بیکار بشن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به فرموده مولا علی ع اول حق را می شناسیم و بعد افراد را ، وقتی اینچنین شد دیگر یک بینی گنده نمی تواند سر جماعت را با نام سردار ، شیره بمالد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تو رو چه به مولا علی . مولا علی به تو مجوز داد که بینی این بنده خدا که کار خداوند بوده رو مسخره کنی آدم حقیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دیگه دست کیهان واسه همه رو شده! این که هر روز یه دروغی لم کنه عادی شده، من موندم برادر بسیجی طبق کدام میزان شما مسلمانتر و امام شناستر ازبقیه هستید؟! و چرا هر کی مخالف شماست بهش انگ بی دینی میزنید! حالا نوچه اصولگراها هستید وشستشوی مغزی میشید، نباید در خلوتم راجع به حرفا و کارایی که انجام میدید فکر کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
زر نزن بابا شما همه رو به نفع خودتون تعريف و توجيه ميكنيد رفراندوم بزاريد اگه جراتش رو داريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
همین بنده خداراکه بخاطربینی گنده مسخره میکنی!برادردوشهیدوالامقام است وخودش رزمتده سالهای نبرد. توبااین عملت به کارخداایرادگرفتی بروتوبه کن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۶
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کیهان مسئله‌ای بوده تا حالا که توش دخالت نکرده باشه؟
naser
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
داداش کلی بودجه میگیره براهمین کارها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عین این یارو naser که در هر موردی نظر میده
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بعید نیست این طیف پلید فردا روز هم از علامه مصباح که حالا بین ما نیستن سواستفاده کنن.لابد میگن علامه اصلاح طلب بود با میگن علامه مرید ممد خاتمی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
علامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
هرگز مبادا... هرگز... حیف خاتمی عزیز نیست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
باسلام نه همه میدانیم مرحوم مصباح علاقه وافری به احمدی نژاد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
نه داداش ایت الله مصباح همان پدر معنوی جریان تند اصولگراها و دوستان پایداری باشه کافیه. سید محمد خاتمی رو باید در دل مردم عادی جست که چه ارادتی به سید دارند و خواهند داشت حالا کیهانیها بدشون بیاد و حتی خودشونو منجر هم بکنند مردم از ته دل دوستش دارند برادر دوست داشتن زورکی نیست که باید به دل ادم بشینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در حد پیچ چرخ ژیان خاتمی هم نبود .....علامه؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
علامه مصباخ با خاتمی دروغگوی با زنان مصافحه کن، تکراری مقایسه نکنید. وضعیت امروز ما حاصل تکرار انواع خاتمی است. اگر خبر نداشت که روحانی توانایی ندارد یا به هر دلیل نمی تواند یا نمی گذارند کار کند، بی شرفی کرده که توصیه به تکرار کرده
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
احسنت
نام جواد
United Arab Emirates
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همه میدانند که بارها و بارها حضرت آقا حمايت خود را از آقای دکتر سید محمد خاتمی را علناً اعلام کرده اند و هیچ گونه وصله ناجوری به ایشان نمی‌چسبد مگر افرادی همچون حسین شریعتمداری که همیشه و همه جا از زمین و زمان گله مند هستند، خود این افراد خود را تافته جدا بافته میدانند و این طرز فکر خود باعث بوجود آمدن فساد و افراط می‌گردد لطفا نظراتمان کمی هم تقوی داشته باشیم که روزی فرا خواهد رسید که در محضر الهی جوابگوی این تهمت های ناروا نسبت به سیدی پاک از اولاد رسول الله باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همون دکترای سال ۷۶ رو داره یا جدیده؟ راستی اون اولی رو از آکسفورد گرفته بود یا هاروارد؟ لیسانسنش رو که از دانشگاه اصفهان گرفته بود، بقیش رو من یادم نیست!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
هیچگاه از رو ظاهر قضاوت نکن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اره ، همه دروغ میگن و تو راست میگی. باورکن روز مرگتو فراموش کردی آن روز که کسی به نیست که به فریادت برسد و تنها و تنها باید پاسخگوی خداوند باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
این برای کسی هست که اعتقادی داشته باشه نه اونی که نفوذی و جاده صاف کن سیاست ها و اهداف بلند مدت بدخواهان این مملکت هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
۱۰:۵۸، آه پس افتادم نگو.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کیهان فضووول
نام سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
محمد خاتمی از سران فتنه بود و هنوز جریانات فتنه از یاد مردم نرفته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کدام فتنه مرد حسابی یکم سطح سوادت رو بالا ببر زشته دیگه الان بعداز این همه سال دروغگوها رسوا شدن تو هنوز تو صفشون وایستادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
منظور ازمردم... مزدبگیر ها و 5درصدی های اقتدارگرا هميشه طلبکار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بخواب بابا
به ناشناس ۱۳:۵۷
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بیچاره فتنه مدام رنگ عوض میکند تو علیرغم اعتراغات خود آمریکایی ها و غتنه گران منکرشی؟ نمیدانم چرا اینقدر در مقابل فهمیدن مصونیت دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
مردم . بابا از خودت حرف بزن. عادتتونه تا یه جا واسه حرف می بینید مردم مردم کدوم مردم یه 10 دقیقه تو خیابون راه رفتی تا حالا . یا از 58 در نیومدی.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به مذاق کیهان خوش نیامده ، با کاسبی باند شریعتمداری ازبا نام و اعتبار سلیمانی جور در نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
معلومه که دروغ و تزویر به مذاق کیهان خوش نمیاد.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
پیرمرد پر حاشیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
۱۱:۳۹: چرا اسمتو به عنوان کامنت نوشته ای؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
۱۴:۸ این تست افراد بابصیرت است.همراه با آزمونهای بصیرت‌افزایی و کلمات قلمبه سلمبه که از تاریخ،قرض گرفته شده!!!!
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
جناب شریعتمداری تلاش بیهوده نکن اتفاقاهرکس که توباهاش دشمنی بیشترین محبوبیت روبین مردم داره ازخاتمی تاعادل فردوسی پورومرحوم شجریان و.و.و.و.و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ناصر خان کاملا درسته، من هم عاشق فیلد مارشال اسحاق خان، سوپر منگ ۴۲۰۰ هستم. اون کاریکاتور سوپر منگ دلار به دستش رو قاب کردم هی نگاه می کنم هی می خندم، هی نگاه می کنم هی می خندم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سایبری اسرائیل باز تو نظر دادی؟ بکاری یا درامد داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0012 خیلی باحاله از بالا به پایین همبنطور یه جمله جفنگ مینویسه میره تابلو
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
انگار در جمهوری اسلامی همه باید از کیهان و حسین شریعت نداری ، اول اجازه بگیرند و بعد صحبت کنند
یارو میگه تنها من بودم و سردار و سردار اینجوری گفته، کیهان قبول نمیکنه میگه نخیر سردار اینجوری نگفته!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شریعت نداری رو خوب امدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دروغ هم که شاخ و دم نداره؛؛؛جهانگیری هم مثل شیخ اکبر هاشمی که این اواخر همه داستان دیدارهاش با امام وقتی بود که بجز او وحضرت امام ؛هیچ کس دیگه اونجا نبوده (خخخخخخخخخخخخخخخخ)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آنان که باید تبرئه شدنشان بررسی شود شما که خیلی از تو بزرگترها هستن عزیز خاتمی در پیشگاه خدا و ملت از همه شماها بالاتر و روسفیدتر است
يحيا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به دو دليل حرف جهانگيري را مي توانيم قبول نکنيم:
1- اين مت با اون همکار پت خود هر دو دروغگو هستند. و تجربه اين را نشان داده.
2- سيره و رفتار سليماني مخالف ادعاي جهانگيري است.
يحيا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همين فردا پس فرداست که از علامه مصباح نيز خاطره تعريف بکند در تطهير خاتمي!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تو خوبی
زبل خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
از اون همه رسانه انقلابی هیچ کدام شان اصلا یا خیلی کم جشنواره انقلابی عمار را پوشش دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
نه غده های کذاب سرطان اصلاحات خوبن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
۱۲:۰۸، سوپر منگ ۴۲۰۰ خوبه.
اکباتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آقای خاتمی تأیید میلیون ها ایرانی را دارد که در دو انتخابات به اثبات رسید . چنین شخصیت فرهیخته ای نه به تأیید شهید سلیمانی نیاز دارد و نه هیچ شخص دیگری، هدف آقای جهانگیری از بیان برنامه مشترکش با سردار سلیمانی نشان دادن شخصیت معتدل و اهل رواداری و مدارای این سردار بزرگ در عرصه سیاست داخلی بود. در مورد مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز رفتار ایشان با دیگران کاملا متفاوت بود. او ضمن شرکت در تشییع جنازه در منزل آن مرحوم حضور یافت و انگشتری متبرک شده خود را به خانم هاشمی داد تا در کفن آقای هاشمی بگذارند. این حرکت سردار باعث ناراختی تندروها شد و برخی تلویحاً و حتی معدودی تصریحاً زبان به انتقاد از سردار گشودند. کیهان در تمام این سالها بر طبل تفرقه کوفته است. ا زگردانندگانش انتظار نمی رود که از رواداری شهید سلیمانی راضی باشند. به نظرم بزرگ ترین ظلم به شهید سلیمانی حمایت های محافل تندرو از جمله کیهان از آن شهید بزرگوار است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چوب رو‌که ورداری
.... دزده فرار می کنه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خاتمی= خائن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بیا این دم آخری یک مقدار بفکر قب و قیامت باش تقصیر هم نداری چون به این موضوع ایمان نداری
امین ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دوران اصلاحات يه بار آقای کروبی اومد بازديد . موقع رفتن شاخ درآورده بود . میگفت همه کارکنای کیهان دوستدار خاتمی ان ، اما بزرگترین دشمن خاتمی كيه !؟ مديرمسئول كیهان !!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تو كه اگه امام زمان هم بياد بگه سيد محمد خاتمي تاكيد ميكنم سيد محمد خاتمي نه اونيكي، خوبه تو نعوذ بالله امام زمان رو هم محكوم ميكني
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امید وارم فقط جند تا نظر مخالف را منتشر نکنید یکبار هم که شده نطر مخالف خودرا هم منتشر کنید عزیزان چرا دعوا می کنید وقتی وصیت نامه سردار دلها مثل روز روشن وجود دارد دیگر جای تردیدد وجود ندارد ایشان با صراحت در تمام وصیت نامه از ولایت فقیه وحضرت آیتالله خامنه ای دفاع کرده وملاک انقلابی بودن را پیروی از ایشان ذکر کرده حالا اگر خاتمی یا هر فرد دیگری تابع ولایت باشد حتما سردار هم آن فرد را قبول داشته ودیگر دعوایی وجود ندارد حال یک سوال آیا خاتمی واقعا تابع رهبری است ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
نه فقط اصولگراها و احمدی نژاد پیروی ولایت فقیهن! امثال شما که قدرتم دارید دل رهبرو خون کردید، هرچی بهتون میگه حالیتون نمیشه! ولی آخرش شما طرفدار ولایت فقیه هستید.
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اصلاح طلبان چيزي براي انتخابات سال آينده ندارند. بهترين کار همينه که جهانگيري شروع کرده: تطهير خاتمي از آلودگي خيانت. آن هم با خرج کردن از کسي که شهيد شده و زنده نيست که بگويد جهانگيري دروغ نگو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
همین شما اصولگراها گزینه دارید بسه، اونقدر از مردم می‌ترسید که بهتون رای ندن دارید قالیباف و به زور میچپونید به مردم، جوری لجن پراکنی میکنید که بدون انتخابات رئیس جمهور بشه
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به نقل از محمد صادق درویشی :
سال ۷۶ در صبحگاه مشترک سپاه کرمان در جریان سخنرانی حاج قاسم، بخشنامه ای که از مرکز (تهران) در حمایت از کاندیدایی خاص ، ارسال شده بود ، به دست حاج قاسم رسید . ایشان بخشنامه را خواند و در ادامه گفت : این نه پیمان ما و سپاه با امام و آرمانهایش بود .
منبع روزنامه اعتماد ۱۳ دی ۹۹ .
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من نیمدونم وقتی خدا این شریعت مداری رو خلق کرده با خودش چه فکری کرده؟!!
هدف از خلق این بشر چی بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در کنار سیل و زلزله، یکی از آزمون های الهی محسوب میشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شما ساندویچ سگدستتو گاز بزن مکانیک، برای خدا خط فکری ارائه نده.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در مجلس اردن یک فردی بوده است که حرفهای رادیکال ضد اسرائیلی می زده بعدها ثابت شده جاسوس بوده است.
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اکبر جان دقیقا درست میگی تا بحال صدها نفر در کشورهای مختلف بوده اند که تندترین شعارها رو علیه دشمن میدادن که بعدا معلوم شد عوامل همون دشمن هستند از جمله منشی ویلی برانت صدراعظم المان غربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
معلومه خدا می خواست حیوانات نفهم را ادب کند
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اسحاق از الان تبلیغات برای ریاست جمهوری خودش رو شروع کرده و داره از سردار شهید سلیمانی هزینه میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تبلیغات برای چی؟؟؟؟خخخخخخ
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
جهانگیری که اونجا بوده دروغ میگه تو که معلوم نیست آن زمان سرت به چکارت مشغولی بود درست میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا حال مردم از این همه تنش های سیاسی که هیچ نفعی در پیشبرد کشور ندارد بهم می خوره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کیهان و شریعتمداری ها... بدانید خاتمی دوست داشتنی ترین و سالم‌ترین رئیس دولت ایران...
ناشناس
Israel
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خاتمی شاید آدم بدی نباشه ولی اصلاحات چی ها مزخرف ترین جریان این دوران هستن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
22
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شما نگران نباشیداین حرف ها چیزی از ارزش های ناب احمدی نژاد و حامیانش معنوی اش و نهاد های ظرفیت ساز برای بروز شایستگی های ایشان ( که وقایع ۱۵ خردادماه سال ۸۹ در حرم حضرت امام یکی از انها بود ) چیزی کم نمی کند
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگر خاتمی خیانت کرده چرا محاکمه نمی کنید؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سید محمد خاتمی
بهترین رئیس جمهور ایران بود.
شریعتمداری گند زدی به اسم کیهان با دروغهات
ذات تو برای همه مشخصه.
زمانیکه سیل سال 98 ایران داشت میبرد جهانگیری مردونه پای کار ایستاد و هیچ کس هم نفهمید دمش گرم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درد دنیا فقط کیهان و حاج حسین راست میگویند و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حسن روحانی و ممد چاخان راستگوترند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
زبان مسئولان. با حاج قاسم، دلهای مسئولان پر از حب قدرت . ثروت و .......
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
این سردار یکی از مطهرات شکی نیست ولی خاتمی فتنه گر با آب هفت دریا هم پاک نمیشه
خدا از خیانتشون نگذره
naser
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کامنتی چندمیگیری؟
متولد 35
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فقط کمی اخلاق اسلامی داشته باش و دنباله رو دشمنان مردم نباش .تا وقتی کسی در دادگاه جمهوری اسلامی محکوم به فتنه گری نشده پاک است از خدا بترس .دست از دین بر ندار.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خاتمی و امثال او فقط برای کنترل فشار مردم مسولند در واقع سوپاپ اطمینان هستند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شهید سلیمانی,به گروه ودسته ای خاص تعلق نداشت,او سرباز فداکارملت بود .تشییع جنازه او نشانه غیر قابل انکار این حقیقت است.
پدی یکنفرازملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من علاقه ای به دولت و اسحاق و خاتمی و...ندارم وحقیقا متنفرم ازشون.ولی ناتانیاهو و بن سلمان وترامپ موافق تحریم و جنگ با ایران.شریعتمداری و تندروها هم موافق تحریم و جنگ(البته میدونم جنگ برو نیستن وفقط لب و دهنن).من از شما میپرسم این وسط کی فتنه گرتره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
نتانیابو گفته که جهانبینی و طیف افساد طلب امید ما در ایران هستند
نخود آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کیهان بهترین روزنامه برای پاک کردن شیشه ماشین خصوصا صفحه اولش خیلی تمیز می‌کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
کثافت فکری شما ها با اسید هم تمیز نمیشه ولی زنگار مغزتان را ممکنه سوهان کند
نام
Germany
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حالا به انتقاد کیهان کاری ندارم ولی یک فیلمی در فضای مجازی نشر شد که در کرمان زمان مراسم سردار دلها مردم کرمان به جهانگیری توهین میکردند که او از ترس با محافظانش سعی بر فرار شدند حالا قضیه چی بود مردم کرمان و یا ایران مطلع هستند جهانگیری و دارو دسته شان مانند لیلاز و امثالهم فساد و رانت را با آن حزب کارگزاران به اصطلاح سازندگی رواج دادند که دستشان نزد ملت رو شد و حنایشان دیگر رنگی ندارد حالا داریم نزدیک انتخابات میشیم و سر و کله شون پیدا شده!
نام : ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
گفته می شود که در دوم خرداد بزرگ در شهرک محلاتی رای سید محمد خاتمی بسیار بالا بوده است این یعنی اینکه اکثریت بالای سپاه با سید عزیز است. خداوند برزگ به عزت سید ما بیفزاید و عذاب اهانت کنندگان زیاد گرداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
گفته می شود که در منطقه نیاوران هم رای جلیلی از روخانی بیشتر بود. خدا به جلیلی پا و به روحانی و طرغدارانش عقل بده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بنده خدا آقای جهانگیری گفته شخص سومی هم بود آقای شریعتمداری لااقل برای رد یا تائید این صحبت باید سراغ شخص سوم برود نه از قبل قضاوت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خوب جهانگیری میتونسته در مورد وجود شخص سوم هم دروغ بگه
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv