bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۹۹۳۵
پای رائفی‌پور در میان است

انتقادهای تند از برگزاری جشن بیعت در مشهد

انتقادهای تند از برگزاری جشن بیعت در مشهد
برگزاری چنین جشنی دقیقا دو روز پس از بیانات رهبری بحث برانگیز و مبهم است. برگزاری این جشن در این ابعاد قطعا نیازمند مجوز از سوی نهاد‌ها حاکمیتی در استان خراسان است از شهرداری، فرمانداری و استانداری گرفته تا ستاد کنترل بحران کرونا در استان. تاکنون هیچ یک از این نهاد‌ها صدور چنین مجوزی راتائید نکرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
فرارو- روز گذشته جشنی عجیب در مشهد برگزار شد. هزاران نفر با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) در "جشن مردمی عید بیعت" شرکت کردند. این جشن در حالی برگزار شده که شهر مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

به گزارش فرارو، عصر دیروز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مراسم جشنی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد عموم حاضران ماسک دارند، اما فاصله اجتماعی رعایت نشده است.
 

سخنران مراسم علی اکبر رائفی‌پور بود و برخی مداحان و ذاکران سرشناس اهل بیت (ع) نیز در این جشن به اجرای برنامه پرداختند. همچنین این برنامه در فضای مجازی و بر بستر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات به صورت زنده پخش شد.

اما این مراسم در شرایطی برگزار شد که مقامات بهداشت و درمان استان خراسان رضوی مدام از وضعیت بحرانی این شهر سخن می‌گویند و تلاش می‌کنند محدودیت‌ها را افزایش دهند.

انتقادها از جشن عجیب در مشهد؛ پای رائفی‌پور در میان استپوستر تبلیغاتی جشن بعیت در مشهد 

جشن یا "تیر خلاص"!

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد امروز خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر و اقدامات سختگیرانه‌تر برای مقابله با ویروس کرونا بویژه در تردد‌های درون شهری این کلانشهر شد.

دکتر علی بیرجندی‌نژاد گفت: «با توجه به شرایط بحرانی کرونا در شهر مشهد، اعمال محدودیت‌ها و تردد‌ها همچنان جزو اولویت‌های اصلی برای پیشگیری از بیماری در شهر زیارتی و سیاحتی مشهد محسوب می‌شود که به صورت رسمی در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مطرح شده است.»

او با اشاره به برپایی مراسم جشن دیروز در مشهد با حضور شرکت‌کنندگان بسیار تاکید کرد: "فصل‌الخطاب همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا حجت را بر همه تمام کردند. برگزاری چنین برنامه‌هایی در شرایط فعلی به دور از منطق و وجدان است. "

او گفت: «در حالی که پزشکان و پرستاران ما به قیمت جان خود و تحت شرایط بسیار سخت به بیماران کرونایی ارائه خدمت می‌کنند، برپایی چنین برنامه‌هایی حکم تیر خلاص بر پیکر خسته کادر بهداشت و درمان دارد.»

دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا نیز با اشاره به برگزاری جشن بیعت و تجمع در شهر مشهد از این اقدام به تندی انتقاد کرد و گفت: «از مردم و مسئولین تعجب می‌کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می‌دهند که چنین اتفاقاتی رخ دهد.»

او افزود: "گویا برخی هنوز باور ندارند که این بیماری به صورت وحشتناک در کشور زیاد شده است و نباید اجازه برگزاری تجمعات را داد. فقط می‌توان متاسف بود."

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: «فقط می‌توانم بگویم که متاسفم! کسانی که چنین تجمعی را در مشهد ایجاد کردند مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.»

رهبر معظم انقلاب روز شنبه در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند.

انتقادها از جشن عجیب در مشهد؛ پای رائفی‌پور در میان استسخنران مراسم علیاکبر رائفی پور بوده است

چه کسی مجوز داد؟

برگزاری چنین جشنی دقیقا دو روز پس از بیانات رهبری بحث برانگیز و مبهم است. برگزاری این جشن در این ابعاد قطعا نیازمند مجوز از سوی نهاد‌ها حاکمیتی در استان خراسان است از شهرداری، فرمانداری و استانداری گرفته تا ستاد کنترل بحران کرونا در استان. تاکنون هیچ یک از این نهاد‌ها صدور چنین مجوزی راتائید نکرده‌اند.

تبلیغات برگزاری این جشن با لوگوی شهرداری مشهد بوده، اما این نهاد نقش آفرینی در جشن را کتمان می‌کند. شهرداری مشهد تاکید کرد که "این نهاد در برگزاری جشن مردمی عید بیعت در ورزشگاه امام رضا (ع) هیچ نقشی نداشته و از لوگوی شهرداری سوء استفاده شده است."

این اطلاعیه می‌افزاید: «از آنجا که این شهرداری در جریان برگزاری چنین مراسمی نبوده و نیست و برای استفاده از لوگوی سازمانی نیز هیچگونه هماهنگی صورت نپذیرفته است، حق پیگرد قانونی سوء استفاده‌کنندگان برای شهرداری مشهد محفوظ است.»

جشن مشهد توسط سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده بود. رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد عصر دوشنبه به ایرنا گفت: «این جشن باشکوه عصر امروز در فضای باز و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد و طی هماهنگی با مرکز بهداشت مشهد و به صورت شفاهی مجوز برگزاری آن اخذ شده است.»

حجت‌الاسلام علی کریم پور افزود: "تلاش ما در مراسم اینچنینی بر ۲ اصل برگزاری باشکوه مراسم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت مقابله با شیوع کرونا استوار است."

اما تصاویری خلاف این اظهارات را نشان می‌دهد. ستاد کرونا در خراسان تاکنون توضیحی در این باره نداده است که آیا این جشن با مجوز برگزار شده یا نه، حمیدرضا رحیمی مسوول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت: «من اطلاع ندارم برای این جشن مجوزی دریافت شده است یا خیر، اما ممکن است ستاد کرونای استان مجوز لازم را صادر کرده باشد بطوریکه بازگشایی نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز با مجوز این ستاد استانی انجام شد.»

اما بتول گندومی عضو شورای شهر مشهد در همین رابطه گفت که این مراسم مجوز نداشته و خودسرانه برگزار شده است.

در همین حال شب گذشته کیانوش جهانپور رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توئیتی تاکید کرد که هیچ گونه مجوزی از سوی وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برگزاری این جشن صادر نشده است.

به این ترتیب هنوز مبهم است که جشن به این بزرگی چگونه مجوز‌های رسمی را دریافت کرده است. فرمانداری مشهد هم در این باره سکوت کرده است.

انتقادها از جشن عجیب در مشهد؛ پای رائفی‌پور در میان استمدافعان برگزاری این جشن می گویند پروتکل‌ها در آن رعایت شده است

واکنش‌های کاربران

اما در شبکه‌های اجتماعی هم موج انتقادی به راه افتاده است. مهمترین سوال هم این است که این جشن با مجوز چه کسی برگزار شده است.

کاربری نوشته است: «تمام ۱۴ در قبرستان تهران بسته شده و فقط دو در برای ورود مرده‌ها باز است. اما در مشهد انگار کرونا نیست. کشوری جداست.»

فرد دیگری گفته: «چهل و هشت ساعت بعد از جلسهٔ رهبری با ستاد کرونا حضرت علامه رائفی پور در مشهد اینچنین مراسمی را برگزار کردند آنهم در شرایط فاجعهٔ کرونا، چه ستاد و ارگانی این مراسم را برگزار کردند؟»

دراین بین برخی از عدم واکنش قاطع از سوی وزارت بهداشت انتقاد کرده اند. پژمان موسوی، روزنامه‌نگار در این باره معتقد است: " اگر دکتر نمکی وزیر بهداشت، شخصا و با قاطعیت، تجمعِ چند ده هزار نفریِ دیروزِ مشهد را محکوم نکند، تمام ادعاها، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایش برای کرونا و کادر درمان محلی از اعراب نخواهد داشت. "

انتقاد‌های زیادی هم از برگزار کنندگان مراسم به ویژه علی‌اکبر رائفی پور سخنران آن صورت گرفته است. کاربری نوشته است: «ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۷ نفر بر اثر کرونا جان باختند و وزارت بهداشت وضعیت خراسان رضوی را «قرمز» اعلام کرد، ولی رائفی پور و رفقایش در ورزشگاه امام رضا «جشن بیعت» برگزار کردند. این نه قدرت‌نمایی است و نه دین‌داری، بازی با جان مردم است و بس ...»

بسیاری هم از این موضع به انتقاد از برگزاری جشن پرداخته اند که دقیقا پس از سخنان رهبر معظم انقلاب این جشن برگزار شده است. برخی کاربران این رفتار را خلاف و در تقابل با "ولایتمداری" دانسته اند. عده‌ای هم خواستار ورود دستگاه قضایی به ماجرا شده‌اند. کاربری نوشته است " این مساله کوچکی نیست که بتوان از آن گذشت و از قتل چیزی کم ندارد."

با اینحال برگزاری این جشن حامیانی هم دارد. آن‌ها می‌گویند مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است. این گروه انتقادات را سیاسی و در جهت تخریب رائفی پور ارزیابی می‌کنند.
 
این عده برگزاری جشن را با خاکسپاری محمدرضا شجریان استاد آواز در توس مقایسه کرده‌اند. کاربری نوشته است: «اگر نگران مردم و کرونا هستید چرا زمانی که هوداران شجریان بدون پروتکل ها بدون فاصله بودند ساکت بودید نه مشکل شما فقط مذهبی ها هستند با اینکه مذهبی ها در مدت کرونا بیشترین رعایت رو کردن و به دستورات عمل کردن.»
bato-adv
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
بله وقتی پای مراسم استاد شجریان پیش بیاد و هزاران نفر چسبیده به هم باشن کسی حرفی نمیزنه و پروتکل های بهداشتی کشک! ولی جشن بیعت!
نامحسن ملک‌زاده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
هو الحق المبین
برگزارکنندگان این جشن ضامن جان افرادی اند که بر اثر این به اجتماع به کرونا شوند و از دست بروند و باید دیه آنان را بدهند و بابت آن هم مجازات شوند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1.ین مراسم بسیار اشتباه بوده و نباید برگزار می شده
2.رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر از تجمعات جلوی بیمارستان جم و تدفین اقای شجریان
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تشکر از اینکه تو ورزشگاه زنان را راه دادید.
نامnaser_f
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
امروزبزرگداشت کوروش کبیراست تبریک به میهن دوستان اریایی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۰
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دمشون گرم، پروتکل های بهداشتی رو به نحو احسن اجرا کردند. باید چنین مواردی بعنوان الگوی برگزاری تجمعات، فرهنگ سازی شود.
اللهم عجل لولیک الفرج
علی مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
احسنت . بنده هم موافقم ……
ناشناس
United States
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
دقیقا زورشون اومده هم صندلی ها فاصله گذاری شده بود. هم ماسک داشتن. عالی عالی.
مشکل این دوستان خدا شاهده که بهداشت نیست و گرنه چرا برای مرحوم شجریان هیچ کدومشون نگفتن اجتماع نکنید؟
دورویی مدرن اسمشو می زارم من؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اخوی کجا رو داری میگی ؟؟ منظورت همین خبره یا عکس دیگه ای دیدی اشتباهی اینجا نوشتی؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
واقعا شرم آوره . عقل خوب چیزیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خاک کمه واست
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
قاتلین بی وجدان !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
تو واقعا از این سوختی یا از یه جای دیگه؟
ناشناس
United States
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بی وجدان اونیه که حرف بی حساب و تهمت به این درشتی و بی سندی میزنه.
قطعا شما وجدانت یک ایرادی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ببخشید؛ فرض می‌کنیم ادعای شما درست است و در این مراسم پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت نشده است. سؤال من این است که چرا در مراسم خاکسپاری مرحوم شجریان که در همین مشهد مقدس هم صورت گرفت و خودتان به‌صورت لحظه به لحظه و با حساسیت تمام اخبار آن را منتشر می‌کردید چنین مواردی را مطرح نکردید؟ یا در آن تجمعی که در جلو بیمارستان محل بستری ایشان شکل گرفت این‌طور از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سخن نمی‌گفتید؟ من رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بسیار حیاتی و مهم می‌دانم و هیچ عذر و بهانه‌ای را برای تخطی از آنها نمی‌پذیرم؛ اما سخت است برایم که باور کنم این گزارش مغرضانه منتشر نشده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
هر دو نادرست بود ولی عوامل این یکی کسانی هستند که کلا بوی توطئه میدهند این حضرت استاد تئوری توطئه بوی ستاره شش پر میدهد حالا صبر کنید تا حقیقت برملا شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
عزیز دل برادر اون تجمعات قابل دفاع نیستن .لی خودجوش بوده. ولی این همایش خودجوش نبود از قبل برنامه ریزی شده بود
ناشناس
United Kingdom
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تجمع به هر دلیل کار شایسته ای نیست
ناشناس
United States
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آفرین ... تازه این مراسم رائفی همه چی داشته هم فاصله گذاری صندلی ها هم ماسک ..
فرارو گاهی اوقات باید مضخرف بی سند بگه که این مخاطباش نپرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
هر دو کار غلط هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شما ها و همفکرانتان آقای شجریان و دوستدارنشون را قبول نداشتین و جزء مغضوبین بودن، گیریم آنها اینکار ناصواب را کردن شما چرا آن را با نام جشن بیعت تلافی کردین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
احسنت.
هر کسی هم منفی داده است به پیام شما مغرضانه بودِ و افکار نادرستی دارد.
والا شما که کار این همایش را تأیید نکردید ولی نقدی هم به مراسم چند وقت پیش مشهد داشتید
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بنده در این مراسم بود رعایت موازین بهداشتی در بالاترین حد بود. همگی ماسک داشتن فاصله هم رعایت شده بود. اگر دو نفر کنار هم بعضا بودن از یک خانواده بودن فضا هم باز باز بود....
چرا شما از مراسم تشییع آقای شجریان گزارشی بیرون ندادید که همه بالاهم بالاهم بودن بعد به دروغ و به ناحق دارین این جشن رو تخریب میکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مراسم استاد شجریان هم اگر قرار بود مشابه این مراسم مجوز برگزاری داشته باشد و پلیس با کشیدن نرده و ایستادن جلوی راه مردم آنها را کنار هم جمع نکند فاصله گذاری اجتماعی مطلوبی پیدا میکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مثل اینکه شما تازه از خواب اصحاب کهف بیدار شدی و هیچی راجع به ویروس کرونا نشنیدی و نمیدونی که قدرت انتشارش به شدت بالاست.
ناشناس
United States
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ممنونم ازت دوست من ... تحت تاثیر این مضخرفات قرار نگیر. خوب کردی با رعایت موازین بهداشتی شرکت کردی. هر کی نمی تونه ببینه می تونه سرش رو بکوبه تو دیوار بتنی پیش تنیده ...
کوتلاس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بنده بیجا کردین رفتین
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
این را ئفی پور کیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
استاد رائفی امید ملت ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ماهیگیر قهار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
« امید ملت ایران»؟!!
ملت ایران سالهاست که دیگر امیدی ندارند.
رائفی پور امید دلواپسان و « مجلس شاسی بلند » است!!
علی مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
من عرف نفسه عرف ربه………

تو اگر خودت را شناخته بودی ……!! برادرم علی اکبر رایفی پور را تاکنون میشناختی……!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
همون که از 25 سالگی لقب استاد بهش چسبوندن.
آذر
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
چاپخونه کپی پیستcopy and paste
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
واقعا این رائفی پور چکاره است؟
ناشناس
United States
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
همونی که خوب می شناسیش اما واسه دو تا لایک بی ارزش مجبوری انکارش کنی ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد هستن ایشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
استاد بعضیا
لیسانس حسابداری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ناشناس 16:42 در پیامتون چندتا تناقض دارید: استاد؟؟؟ - امید ملت؟؟؟
توهم زدی عزیز جان؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ملتی که استاد رائفی را دارد غمی ندارد.
تئوریسین اقتصاد ، فرهنگ ، سیاست و ... که در تمامی شئون زندگی در حال پیشرفتیم !!!!!!
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
یعنی کی میتونه باشه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
یه آدم لیسانس حسابداری که برای پول دراوردن همه کار میکنه و همه چی میگه و تا الان یه دونه از پیش بینی هاش هم درست نبوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
استاد!!!!! طفلی استادها
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
واقعا متاسفم كه حتي بيانات حضرت آقا را هم عده اي توجه و وقعي نمي نهند
و از همه بدتر خودشون رو هم سينه چاك آقا ميدانند
نام
United States
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دولت سایه خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
قبیله لجباز
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
به لطف و عنایت امام رضا ع ان شا الله هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
ناشناس
United States
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
با ایشالا ماشالا هیچ کاری پیش نمی ره
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اگر این جوری هست چرا این همه کرونایی در مشهد هست؟
alireza
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اتفاق افتاه عزیز برادر خبر نداری!!!! یه سر به قبرستانها بزن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
قرار نیست بپری وسط آتیش بعد بگی به لطف و عنایت امام رضا و ان شا الله چیزی نمیشه...
خدا و امام رضا مسخره شما و امثال شما نیستن که هر کار غیرمعقولی که ضررش به بقیه میرسه رو انجام بدین و نتیجه ش رو مربوط به خدا و امام رضا کنین...
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
زنان در ورزشگاه!!!؟ تحمل نمیکنیم!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ورود زنان در ورزشگاست که قهر الاهی بدنبال دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
عالی بود
از این دید نگاه نکرده بودم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
وای ... همه این مسائل یک طرف... چرا زنان را راه دادید؟ وای وای وای
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
تا وقتی قاطعانه برخورد نشه و از ناآگاهی عده ای سوئ استفاده بشه این روش ادامه داره، یک استادیوم انسان رو دارن با تشییع جنازه مقایسه میکنن
ناشناس
United Kingdom
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مثل اینکه عکسهای تشییع بلبل رو ندیدی! 2 تا استادیوم تو شکم هم..
نام
Turkey
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
حضرت بقیه الله ارواحنا له الفدا خودشان از عاشقان و پیروانشان محافظت کرده و خواهند کرد آیا شما تا حالا دیده اید که یکنفر از زایرین بارگاه های ملکوتی و حرم های مطهر کرونا گرفته باشند این حرم های مطهر خودشان دارالشفا هستند و این بزرگان از شیعیان حفاظت میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خواهشمندم امام زمان را تو با جهلت خراب نکن.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
کرامات اهل بیت علیهم السلام بر کسی پوشیده نیست ولی این دلیل نمی شود که خود را در کام خطر انداخت و امیدوار به یاری آنان بود. دور از عقل است.
م
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
به شرط رعایت پروتکلهای بهداشتی لازم موافقم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
احسنت ، به اشتباه منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
به دستور پیشوایان دینی ، از انتشار خرافات و باورهای نادرست پرهیز کنید. همین ته مانده اعتقادات مردم را هم با این کارها نابود می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شما جلو جلو برای ائمه تصمیم نگیر و کاری رو به عهده شون نزار... فتواها رو هم باید با عقل سنجید بعد عمل کرد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شما تمام زائران این بارگاه های ملکوتی را پس از خروج از حرم تا 14 روز دنبال و رصد کرده اید و مطمئن هستید که آنها کرونا نگرفته اند ؟1
شما با این طرز فکرتون آبروی ما علاقمندان به ائمه و زائران همیشگی آنها را که این روزها برای سلامتی خود و دیگر شیعیان آل علی به حرم مطهر امامانمان نمی رویم و از دور ادای احترام و ارادت می کنیم، برده ایید.
مشتبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اتفاقا کم ندیدیم کسانی که به حرم رفتن و کرونا گرفتن این اراجیف آدمها رو از دین دور میکند نزنین این حرف ها رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
نادان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بقیه الله انشاالله از شما محافظت بکند، ولی اگر ویروس را به غیر منتقل کردید، و باعث مرگ ایشان شدید، آن وقت چه باید گفت؟ آیا می پذیرید که قاتل هستید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خیر . مثل همه عزیزانی که به حج مشرف می شوند . هیچکس . آخ ببخشید . دوستان اشاره می کنند علت صفر بودن آمار حجاج ، بسته بود حرم امن الهی بوده است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
واقعا" نفهمی یا خودت را به نفهمی زدی ؟؟؟؟!!!!
کهندانی
United Kingdom
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
متاسفانه در کشور کسانی هستند که هنوز مشکل کرونا را خیلی جدی نگرفته اند، اگر کشور در شرایط اضطراری اقتصادی نبود قطعا بهترین راه تعطیلی چند هفته ای و قرنطینه بسیار سخت گیرانه بود ، ولی به دلایل مختلف و عمدتا اقتصادی امکان این کار را نداریم بنابراین باید با به حداقل رساندن تماسهای اجتماعی و تجمعات فقط در حدی که چرخه اقتصادی و کاری کشور تعطیل نشود ، کارها انجام شود ، به امید خدا هزاران سال دیگر جشنها و مراسم مختلف عزاداری و مولودی و.... برگزار میشود ، شیعیان ایران هم قطعا در بیعت آقا امام زمان هستند ، پس اگر آقایان از این تجمعات دنبال لجبازی واغراض خاص نیستند پس چه دلیلی وجود دارد. آقای رائفی پور شما با این نظریات و عملکردها قطعا در حل خدمت به جامعه اسلامی نیستید.
علی مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
لطفا شلوغ بازی ممنوع………!!!

از نظر بنده چون رعایت فاصله فیزیکی توسط حاضرین شده بود و با استفاده از ماسک و در فضای باز برگزار شده بود مشکل خاصی ان شاء الله نداشته است...
باز هم بگم یا کافیه……
ناشناس
United States
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
واسه مراسم شجریان بدون فاصله اجتماعی لالمونی گرفته بودی واسه این مراسم با رعایت کامل پروتکل ها یادت اومده؟ جمع کن بساطتو بابا.
مضخرف رو شیک و پیک بگی باز هم مضخرفه.
منتقد
Switzerland
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
06:41 ماشاءالله چه ادبیات زیبایی شما طرفداران متعصب ((استاد)) رائفی پور دارید ... آیا اهل بیتم همچنین ادبیاتی با مخالفین خودشون دارن
ایینجاست که فرق بین طرفدارن جاهل یه شخصی با طرفدارن واقعی اهل بیت مشخص میشه
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
معلومه طرف به کجا وصله می می‌تونه جلوشو بگیره
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خداروشکر مسئولین انتقاد جدی کردن!
راجب شمال ، مراسم مرگ شجریان ، کیش و ... که چیزی نگفتن!
خوبه بازم راجب این مورد هر حرفی بخوان میزنند!
فقط راجب مدارس نباید حرف زد.
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ای کاش مردم بجای تعصب کمی تعقل داشتند در تمام موارد کاش.....
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چگونه می توان مراسم بدون مجوز برگزار کرد.مگر اینکه دولتی های در سایه حمایت کنند.
م الف
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
فرارو ای کاش برای مراسم تشییع شجریان هم گزارشی تهیه می کردی . چه بسا افزایش سرسام آور مبتلایان این روزها در مشهد نتیجه مراسم دو هفته قبل بسیار شلوغ و فشرده شجریان باشه.
همون دو هفته قبلی که همتون خفه خون گرفته بودید.
چشم دیدن جلسات رائفی پور رو ندارید از حسادت دارید میمیرید
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مملکت از دست رفته ، رها شده و کسی نیست این مملکت را جمع کند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ولایت خود مختار خراسان! چیز دیگه ایی نمیشه گفت. زورتون به چهار تا مغازه دار بیچاره میرسه که فوری مغازه شونو ببندید.ولی زورتون به اونایی که برای قدرت نمایی کردن ازدین مایه میزارن و جمعیت چند ده هزاری راه می اندازن ,نمیرسه.
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
رايفي پور اصلا كيه؟نشنيده بودم اسمشو تا حالا
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
اگهداینجوره ما هم با رعایت پروتکل بهداشتی می خوایم بریم برا کوروش کبیر جشن بگیریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
برو بگیر
فقط دوست گرامی دقیقا می دونی کوروش کی بوده اصلا تاحالا تحقیق کردی راجعبش می دونی تفکراتش چی بوده کوروش الان از دست شما تو گور میلرزه به جای اسم کوروش اوردن برو چندتا کتابم راجعبش بخون و با دیدگاه و فکرو وطن پرستیش اشنا شو نه صرفا چیزای که تو اینستا خوندی


بعضی از مردم اقیانوسین به لمق نیم میلیمتر از هر چیزی یه کوچولو در حد نانو میدونن
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بابت این اتفاق نه کسی ناراحت شود و نه کسی انتقاد کند اتفاقا باید این قبیل حرکات بصورت مکرر ادامه داشته باشد ما به کمک کرونا احتیاج داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
اونها کرونا نمی گیرند
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چرا علم الهدی حضور نداشته؟
نام
United States
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بخدا من خیلی خوشحالم از این مراسم. ای کاش جناب رائفی پور در میان این جمعیت پر شور میرفت و سخنرانی میکرد. فقط امیدوارم به بقیه انتقال ندن.
ناشناس
United States
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اون مدل خوشحالی رو به خواب می بینی دوست من
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
انشاالله رائفی پورنتیجه عملکردش را ببیند و خودش فیض ببرد تا درس عبرتی باشد برای همه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چرا عکس از نمای روبرو منتشر نمیکنید. البته اگر منصف هستید
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خیلی جالبه تجمع برای شجریان رو پخش میکنید بدون هیچ انتقادی حالا اینجا سیاسی کاری میکنید؟
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چند وقت پیش تشییع جنازه شجریان بود اون همه ملت ریختن تو تشییع صداتون درامد؟ اونجا حرفی از پروتکل ها نبود؟ واسه اونا وضعیت قرمز نبود؟ چرا عکس از روبرو جمعیت نذاشتین تا صندلی های خالی مشخص باشه؟ چون به نفعتون نیست
نامعبدالمختار ابوالفضل
United Kingdom
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
تجمع میلیونی مردم پاکستان و افغانستان(هرات/ مزار شریف) در اربعین را ببینید. اگر قدرت کرونا آن قدر باشد که برخی می گویند، تبعاً باید شاهد مرگ و میر عظمی در این بلاد باشیم. اگر کرونا اغراق و غلو باشد، بعداً شرمسار خواهید بود. درصد مرگ و میر کرونا هفته پیش طبق آمار جهانی 2/7 درصد بوده و آنفولانزا 2 درصد مرگ و میر دارد. اگر ترس از کرونا نبود، آمار از این هم کمتر بود.
نام
Russian Federation
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چرا برای مراسم شجریان خبری از کرونا نبود ؟
ناشناس
Russian Federation
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چرا در زمان مراسم شجریان هشدار انتشار کرونا نمی دادید ؟ چرا این همه کنسرت و مسافرت به شمال انجام می شه نگران انتشار کرونا نیستید ؟
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
برید تو سایت مصاف ببینید رائفی پور چه مظلوم نمایی ای کرده.
از حرصش، به دکتر محرز هم توپیده.
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
پيشنهاد ميشود اقايانوني كه اين مراسم را برپا كردن در بخشهاي كرونا در بيمارستانها تا آخر پاندمي به كار گرفته بشوند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چه کسی رائفی پور را استاد کرده است. متاسفم برای این مملکت
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مراسم خودی مجوز نمی خواد خودی که این حرفا را نداره تازه اینها بعلاوه مومن خوشفکر هم هستن
ناممصطفی رحمتی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
تشکر از برگزار کنندگان این مراسم.
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
کاری به درد نخور و غیر ضروری، فقط مسلمانان و مخصوصا شیعه یان را بی منطق نشان می دهد.
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
رهبری: برگزاری هر تجمعی دور از وجدان و منطق است
نتیجه: تجمع بی وجدانها و بی منطقها
من دیگه حرفی ندارم
فرارو خدایی پخش کن
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
دکتر نمکی سلام چه خبر.... آقای رائفي پور درود....خجالت زده شدیم ما مردم در برابر کادر درمان آقای رافئی پور. حیفه حیف... در کار فرهنگی باید قدم ها خیلی استوارتر برداشته بشه تا مو لا درزش نره. دادوبیداد
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این قم و خراسان انگار دولت خودمختارند. باید سفارتخونه براشون توی تهران زد.
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
رائفی پور سخنران مراسم بود نه برگزارکننده. شما هم مغرضانه با شخص رائفی پور مشکل دارین.
نام
United States
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
هم مجوز داشته. هم ماسک، هم فاصله اجتماعی.
من نمی فهمم تو مراسم مرحوم شجریان مردم چسبیده به هم هیچکی قر روشنفکری نمیده. حالا ...
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
من خودم اونجا بودم. واقعا پروتکل ها رعایت می شد. ماسک، ضدعفونی، ضمن اینکه برای نشستن هم یک درمیون و یک ردیف درمیان بود. فضا هم فضای باز بود. میان جمعیت هم انتظامات به اندازه حضور داشتند و تذکر می دادند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سخنران و ذاکر و مداح ... فکر جیب خودشون هستند و پولش رو می گیرند مشکل مردمی هستند که دعوت ایشان را اجابت می کنند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
همینجوری میخوان مشهد رو اداره کنند. اینا جون مردم براشون مهم نیست. واقعا متاسفم
نام
Australia
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پروتکلهای رعایت کرونا نباید شکسته بشه
چه جشن بیعت باشه چه خاکسپاری استاد شجریان
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
کشور خودمختار مشهد احتمالاً از والی خودش فرمان می گیرد! لطفاً برای تردد از این کشور به ایران ویزا را الزامی و رعایت پروتکل بهداشتی به شدت در اماکن ورودی کنترل کنید.
یک هموطن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
به نظر من باید تمام برگزار کنندگان ؛ متولیان ؛ عاملان و همه کسانی که در برگزاری این جشن موثر بودند بازداشت و به اتهام تخلف از مصوبات ستاد ملی کرونا به زندان بروند
ناشناس
United States
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
وقتی همه چی طبق پروتکل بوده. طبق چه جرمی؟
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این رائفی پور از کی تا حالا استاد شده که ما نمی دونیم ، روی بروشور تبلیغاتی زدن سخنران استاد رائفی پور
نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مگه ورود خانم ها به ورزشگاه ممنوع نیست؟
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این استادیوم واسه آستان قدسه !! چرا کسی از اونا سوال نمیکنه!؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
در شهر ما یه بنده خدایی جشن عروسی مختصری داشت الان تو زندانه
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
استاد...همه چيز در اين كشور جعلي شده است...استاد...دانشجو....
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
نفوذی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آخرین مراسمات هست برای پول دراوردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آقای رائفی پور، مداحان و بانیان این مراسم حتماً میدونن حق الناس فقط پول نیست مهمترین حق الناس جون ناس است که در این مراسمات ضایع میشه و هیچ یک از این کاسبان جوابگو نیستن و حتی عواقب آن را میندازن به گردن مدیران به اصطلاح خودشون بی لایق!!! حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم عواقب امور این متفکرین مقدس نماها چه خواهد شد؟!!
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
جشن بیعت؟ بدعت جدید؟
طبقه محروم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
در حالیکه در رهنمود های قاطع مقام رهبری که فصل الخطاب است تردید وارد میکنند و تعبیر به عکس میکنند و کلام ولی فقیه را زمین میگذارند اینجا جشن بیعت با ولایت برگزار میکنند؟؟؟!!!؟؟ عجب ریاکاری!!!!؟؟
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
در اشتباه بودن کار شک ندارم ولی در خیانت و غرض ورزی شما یقین دارم. چرا2هفته قبل توی مشهد و تهران در مراسم تشییع شجریان که چند هزار نفر جمعیت بدون رعایت کوچک/ترین پروتکلی انجام شد جیکتون در نیامد؟/
نام نعمت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بر کزاری اینگونه تجمعات از طرف هر کسی که باشد نشانه حماقت است . و اشتباه دیگران مجوزی برای تکرار اشتباه نیست
کوتلاس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پس چرا تو مسابقات لیگ فوتبال ، بازیا بدون تماشاچی برگزار میشه و نمیزارن بریم استادیوم؟؟ پس چرا اینا راحت میرن استادیوم؟
نکنه اونا واکسن کرونا زدن نمیگن
کوتلاس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پس چرا تو مسابقات لیگ فوتبال ، بازیا بدون تماشاچی برگزار میشه و نمیزارن بریم استادیوم؟؟ پس چرا اینا راحت میرن استادیوم؟
نکنه اونا واکسن کرونا زدن نمیگن
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تا جهل وجود دارد بشر گرفتار است. خدا به انسان عقل و شعور داده است.
حسن خان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
جفتتون دو لبه بومید
برای شجریان دوشاشدوش
اینجا هم تجمع زیاد
هر دو مدعی فرهنگ و دوستدار فرهنگ
اما اساسا بی فرهنگ
جامعه دو قطبی ***داغون نشان***
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
انصافا خودت فهمیدی چی گفتی؟
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بیعت چه مسخره بازیه مگه کشور قانون نداره
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مسخره آدمی که مثل تو تو کشور شیعه زندگی کنه و نفهمه بیعت چیه
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
از ماست که بر ماست. باید فقط متاسف بود بحال آقایانی مثل رائفی ‌پور که برای تثبیت قدرت خود، این چنین با جان مردم بازی میکنند. البته جان حاضران در این مراسم ذره ای ارزش ندارد، که اگر داشت در این اجتماع شلوغ شرکت نمیکردند.
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مراسم شجر یان دیدید چرا انتقاد نکردین.با اینکه تمام پروتکل در این مراسم رعایت شده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مراسم تدفین استاد شجریان، بدون کمک دولت و ارگانهای دولتی و صرف پول بیت المال، انجام گرفته است . و نیز افراد حاضر در آن مراسم با اختیار خود و بدون هر فراخوانی ، حاضر شده اند . آیا مراسم جشن بیعت نیز بدین صورت بوده ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
چون بودجه بیت المال نبود کرونا منتقل نمیشد؟ حرف های خنده دار نزنید
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این رائفی پور چندین بار به اسلام اهانت کرده
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تعجبم از دکتر مینو محرز هست که صداش برای مراسم استاد شجریان در نمیاد!
مجله فرارو