bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۱۸۶۵۵
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس روایت کرد

درگیری روحانی و رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی

درگیری روحانی و رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی
سلیمی گفت: آقای روحانی گویا تصور کرده است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگزاران و کارمندان دولت محسوب می‌شوند؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی. رئیس جمهور باید در ادبیاتش تجدیدنظر کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از مشاجره لفظی حسن روحانی و حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین خبر داد.

علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نشست شب گذشته (سه شنبه) شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با آقای رحیم‌پورازغدی با تندی صحبت کرده و بحث و جدلی بین آنها صورت گرفته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به بنزین بوده و آقای رحیم‌پورازغدی اعتراضاتی را نسبت به گران کردن نرخ بنزین و این اقدام دولت داشته است.

سلیمی گفت: آقای رحیم‌پور از رئیس جمهور که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم محسوب می‌شود، سؤال کرده است که با توجه به گران کردن بنزین از سوی دولت و ایجاد التهاب در کشور، رئیس جمهور کمی در این باره توضیح دهد.

سلیمی گفت: پس از این اظهارنظر آقای رحیم‌پور و درخواست برای پاسخگویی رئیس‌جمهور، مباحث تندی مطرح می‌شود که بعد از جدل تند صورت گرفته، حسن روحانی جلسه این شورا را ترک کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش بیان داشت: ادبیات آقای روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیرقابل دفاع بوده و الفاظی را در برابر یکی از اعضا به کار برده است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سلیمی گفت: آقای روحانی گویا تصور کرده است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگزاران و کارمندان دولت محسوب می‌شوند؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی. رئیس جمهور باید در ادبیاتش تجدیدنظر کند.

bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحيم پور تو جلسه ايي كه هيچ ربطي به اقتصاد نداشته از افزايش قيمت بيزين انتقاد كرده.... ميخواسته نقش مرد عنكبوتي در بياره
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فدات حسن جون. منظورم حسن رحیم پوره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگر جناب ازغدی و ضرغامی خیلی اهل فن هستند لطفا هپکو رو بدین به اونها تا اوضاعشو درست کنند حرفهای فلسفی که راستی ازمایی ان فقط با خداست خیلی هنر نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ديگه بايد از ازغندي هم خوشمون بياد براي حال گيري از روحاني
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گرانی بنزین چه ربطی به شورای عالی انقلاب فرهنگی داره. رییس جمهور باید به رحیم پور ازغندی هم حساب پس بده؟
روحانی باید بره مجلس به نمایندگان مردم جواب بده که نمیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هر چیزی که به اجتماع و فرهنگ مربوط بشه به این شورا مربوط میشه ، باید هر طرح دولت پیوست فرهنگی داشته باشه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۴۹
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ملاک اعتراض مطلوب دولت چیست ایشون به چه چیزی پاسخ می دهند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حسن رحیم پور مردِ مرد
همیشه از مستضعفین دفاع میکنه از هیچکسم به غیر خدا نمیترسه اینم نمونش البته بار اولش نیست و البته در مقابل صاحبان زر و زور و تزویر ایستادن هزینه داره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس جان،‌ اوّل این که ه کسره رو رعایت کن. «مرده» نه مردِ.
دوم اینکه این رائفی‌پوربازی‌ها که در مورد همه چی نظر بدی و تو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد چیزی حرف بزنی که نه ربطی به شورا داره نه توش تخصّص داری، بیشتر نشان از ناآگاهی‌ه تا «مردِ مرد» بودن. :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یعنی الان رحیم پور خوبه که در مورد بنزین با روحانی درگیر شده؟؟؟
همتون سر و ته این کرباس هستید
Allianz
United Arab Emirates
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دمت گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"انتقاد حق هر کسی است و ما به منتقدین احترام می‌گذاریم"
جمله‌ای که آقای روحانی بارها گفته و سرسوزنی به آن اعتقاد ندارد!
ناشناس
Germany
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در مراسم ختم نی نا ش ناشی نمی خوانند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بیاید بیرون وانتقاد کند نه در شورای فرهنگی که معلوم نیست اعضای ان چرا بدون منتخب مردم رفته اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان بی خاصیت ترین شورای کشور از زور بیکاری به مسائل داغ جامعه می پردازد!!!
خب فرق این شورا با میهمانی شبانه خانوادگی چه فرقی دارد؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عوضش برا اعضا نون و آبداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این اقا خوب است با این ادعا یکبار خودش را در انتخاب مردم قرار بدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه شما گماشته نیستین
اشتباه نکنین
ما مردم خاک بر سر گماشته و برده شما هستیم
شما ارباب ما هستید
جدی میگم این حرفا رو و بهش اعتقاد دارم سرورم.
پیمان-اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تشکر میکنم از آاقای رحیم پور ازغدی..من از اول به ایشان ایمان دارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی برات متاسفم....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
استخدام میشی خیالت راحت-
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینقد فیلم بازی نکنید. همه تون یه گروه هستین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اولش یچیز دیگه خوندم
مطمئنم اکثراً همین اتفاق براشون افتاده!مگه نه؟!؛)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغدی چکاره است که در شورای عالی فرهنگی سوال اقتصادی میپرسد ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هرکدام از هموطنان حق پرسش دارند. اگر رحیم پور که در شوراست نتواند سوال بپرسد پس بقیه ی مردن که عوام حساب می شوند باید لال بشوند دیگه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهنگ و اقتصاد دو روی یک سکه هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
14:29 حق ربطی به وظایف شغلی نداره اگر دنبال حق بود خارج جلسه حرف میزد. وظایف این آدما تو این جلسه اینه؟!
این فیلم بازیها دیگه قدیمی شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم‌پورازغدی
یعنی جز
فرهیختگان است !!؟

وای بر این مملکت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه تو فرهیخته ای؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تا فرهنگ از نظر شما چی باشد. کف گرگی زن و پوفیوز گو و قرص حامله گفتن به مردم اعمال فرهنگیه نه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
17.55گرامی اشتباه امثال جنابعالی این است که تصور میکنید هر کس با این طرف نباشد با آن طرف است
هردو گروه واکذارشان به همدیگر
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مثل اینکه در کشور همه شان دارند بجز رییس جمهور که با رای مستقیم مردم انتخاب میشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دقیقا!
۶ سال است روحانی هر کاری خواست بکنه بیچاره ش کردند حالا که به اینجا کشیده فریاد وا مردما سر میدهند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شمشیر داموکلس،آچمز و ... لغاتی هستند که از این رفتارها و وضعیت اوضاع به ذهن می رسد.بار دیگر تذکر ارزشمند جناب صائب تبریزی: نرمی از حد مبر! که چو دندان مار ریخت // هر طفل نی سواری کند تازیانه اش.هر کس بهای موقعیتی را که مطلوب می داند به نحوی و نوعی از انحاء خواهد پرداخت بی هیچ شک و استثناء ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نمیگم حق با روحانی بوده ولی کلا تحمل این اقای احیم پور ازغدی خارج از توان بشر هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این هایی که رای منفی میدهند پیش خودشون پرسیدند چرا زمان جلسه فرهنگی به بحث بیربط تلف میشود
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من فکر میکردم فقط مردم اجازه صحبت و انتقاد ندارن !!!!! وامصیبتا از این دیکتاتوری.....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این بابا به کسی پاسخگو نیست دوربین هم که داره
خانوم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جناب اعلییییی حضررررت روحانی، یه سر و گردن از همههههه بالاترن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تازه دوربینش هم خاصه. من فکر می کردم دوربین فقط پلاک رو میندازه اما دوربین این آقا ماشین رو هم میندازه. راننده رو هم میندازه. .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور چکاره هست که در مورد بنزین از رئیس جمهور سوال میکند؟نماینده مجلس هست ؟ایشون مثل اینکه جای گرمی بلند شده باید نشوندش سرجاش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اون نماینده های بی خاصیت که با چشم بسته انتخاب کردی جرات دارن سوال بپرسن؟
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودت دسترسی داشتی نمی پرسیدی به عنوان یه شهروند؟ نباید بدونی چه علتی داره؟چرا یکشبه ؟و چرا 3 تومن و چرا 60 لیتر؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آره حاجی ولی نه در جلسه رسمی با موضوع متفاوت آقایون برای این زمان پول میگیرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا از ادبیات رییس جمهور بگذریم، آیا افزایش قیمت بنزین به اعضای شورای عالی فرهنگ ارتباطی دارد! ؟
بهتر نیست استاد همه چیز دان به کار خودش برسد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پس شما هم لطف کن و نظر نده که نه سطح سوادت معلوم هست چیه و نه جایگاهی داری!!
اگه این منطقته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با احتساب رفتار غیرفرهنگی و بعضا وحشیانه اغتشاشگران بله کاملا ربط دارد. البته کمی سواد و بصیرت می خواهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
14:30 کسی نگفته کسی حرف نزنه این شماید که دهن همه را بزور بستید فقط اینکه جای اینحرفا تو اون جلسه نیست فهمیدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آفرین به 14 و 30
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای فرهنگی که دوتا از اعضاش روحانی و رحیم پور ازغذی باشن همون بهتر که وجود نداشته باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همشون از یک نوع هستند. الان بعد از 40 سال فهمیدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دقیقا
علیرضا
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عزیزم روحانی به خاطر رای تَکرار چی ها عضو اجباریه
در این مورد با شما موافقم.
هرچند که ما هم ناراحتیم از وجود چنین کسی،منتها در برابر قانون مثل خیلی ها قد علم نمیکنیم و احترام میزاریم به رای اکثریت.

برای بعضی ها دموکراسی و قانون قشنگِ منتها اگر توی غرب باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جناب علیرضا خدمتت عارضم که همون روحانی غیر قابل تحمل حداقل بایه انتخابات نیم بند سرکار اومده، امثال رحیم پور ازغدی از کجا پیداشون شده که نظر وعقیده شون باید به مردم تحمیل بشه ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی" اسامی شون رو بفرمایید تا ما هم معنی جدید فرهیخته رو بدونیم. رحیم پور ازغدی فرهیخته ست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغندی فرهیخته کشوره خخخخخخخخخخ
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه عباس عبدی فرهیخته اس؟ شما دو تا سخنرانی اش رو گوش دادی که اظهار نظر میکنی؟
اجمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
:)))) چه شورایی! چه فرهیختگانی!! چه رییس جمهوری!!! چه ... همه چیز کاریکاتوری شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب باید از روحانی به عنوان ریس اون جلسه نه ریس جمهوری سوال میگردن. وقتی به عنوان ریس جمهور سوال شده پس همینه که هست
بازیگر میدان سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغدی که هیچی! از نظر اینا حتی رائفی‌پور هم نخبه و فرهیخته محسوب میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینو راست میگی چون فرهیختۀ تو یعنی زیباکلام که عین بحرالعلوم از سیاست گرفته تا مذهب و کل علوم بشری اظهار فضل میکنی و شما تکراریها هم تو غش و ضعف براش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه صادق زیبا کلام فرهیخته اس؟ که بلد نیست دو کلام حرف بزنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقا یا خانم ۱۵:۱۹ زیبا کلام مشکلش ساده و عوام فهم حرف زدنه
13:21
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وعده توخالی = دولت روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هر چی از دهنش در میاد به همه داره میگه، پس استیضاح برای چه وقتیه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احسنت
13:21
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وعده توخالی = دولت روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جدیدا زده تو کار تهدید تو خالی.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تصميم دولت براي افزايش قيمت بنزين فارغ از درست يا نادرست بودن ربطي به آقاي ازغدي ندارد. رئيس جمهور بايد در مقابل نمايندگان مردم پاسخگو باشند نه آقاي ازغدي!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اين روحاني به هيچكس پاسخگو نيست. لطفا استيضاحش كنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به به !!! شووووورای عاللللی انقلاب فررررررررهنگی!!! چه شود!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یه مشت آدم عصبی و درب و داغون دور هم جمع شدند، دارند برای اداره کشور تصمیم‌گیری می‌کنند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روش شوک آور افزایش بنزین که بنظر من کاملا اشتباه بود ولی اینکه در جلسه مربوط به انقلاب فرهنگی بحث رو بخوان یه عده بکشونن به مباحث بی ربط به جلسه اونهم محکوم هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آخه خودت میفهمی چی میگی؟؟
وقتی فرهنگ ما تحت تاثیر اقتصاد باشه که همه جا هم هست و همینطوره این چه حرفی بود که زدی!!!!
فرهنگ عملکرد و رفتار ماست در قبال رخدادهای اطراف و به شدت تاثیرپذیر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خطاب به بالایی. یعنی مثلاً در خارج از کشور هر کس در مورد هر چیز اظهار نظر نیکنه؟ چون طبق گفته شما که میشه بسطش داد فرهنگ و اقتصاد و مدیریت و نظم و امنیت و ... همه به هم مربوطه. هر کدوم از اینا صد تا رشته دانشگاهی است. اگه هر کس در حیطه کار خودش خوب کار کنه و بعد در یک جایی مثل مجلس اون محل های تضاد بر طرف بشه مشکلی به وجود نمیاد. البته حال شما را درک می کنم چون مثلا همین آقای روحانی هم به فرهنگ ربطی نداره یا اصولاً چیزی از اون مجلس ما در نمیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اصلا میفهمی چه داری میگی 14:34 ؟ خداییش چندسالته؟
ازین چرت تر استدلال!! نشنیده بودیم پس چرا جلوی معترضین را میگیرید؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهیخته ها رو هم شناختیم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا اصلاعات بیشتری درباره این جلسه نمیدین؟
Amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقای ازغدی جلسه شورای فرهنگی بود یا جلسه شورای بنزینی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگر میفهمیدی اقتصاد فرهنگی چییه از این حرفا نمیزدب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دنبال سوژه بوده تا به رئیس جمهور حمله کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگر حسن روحانی شما 6 سال پیش با فحش دادن به احمدی نژاد و احمقانه و خنده دار خوندن برخی سیاست های درست زمان احمدی نژاد کارت سوخت رو حذف نمی کرد و افکار عمومی رو علیه طرح هدفمندسازی یارانه ها نمی شوروند الان این وضعیت رو نداشتیم. خودتون مردم رو قانع کردید که این طرح بد هست، بد الان می خواین عکسش رو به مردم بقبولونید و مردم دیگه حرفتون رو باور نمی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ببخشید که اون احمدی نژاد گند زد به همه اقتصاد و سیاست ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس 14 و 48 !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ادب مرد به ز ریاست دولت اوست !!
آقای رحیم پور سئوال بسیار بجا و رندانه ای طرح کرده که حرف دل مردم است
ایشان یک تنه جور مجلس بی بخار را کشیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پورازغدی نماینده خودشه لطفا از طرف مردم حرف نزنه این آدم با گرانی بنزین مشکلی نداره دنبال هواوهوس حزبیه خودشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دولت روحانی کپی برابر با اصل دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی است در دولت کارگزاران هم قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و در شهرهای قزوین و مشهد و چهاردانگه ناآرامی هایی بوجود آمد که باعث کشته و مجروح شدن عده ای از مردم شد و اکنون هم اتفاقات در حال تکرار است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما اوایل دهه نود خواب بودی؟؟ زمان احمدی نژاد هم دلار و طلا و بنزین و مسکن گرون شد. این سیاست کلی همه دولتهاست که تو مواقع خالی شدن خزانه از جیب ملت خرج کنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تو دولت کی قیمت نرفت بالا؟ حتی دولت هویدا هم بعد از ته کشیدن پول نفت حاصل از جنگ اعراب و اسرائیل دلار را گرون کرد و بعدش رفت. سیستم اقتصادی مملکت هیچ وقت درست نبوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ولی درآمد بالا رفت کار زیاد شد و..... شماها چه کردید؟ محمود چه کرد؟ همه جا شد توالت محمود کل ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وای به حال ما که رحیم پور ازغدی شده فرهیخته کشورمون!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
واقعا وای و بدا به حال تو که رحیم پور رو فرهیخته نمیدونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شانسی که روحانی آورده اینه که مخالفانش آدمهای متحجری هستند که جایگاهی در بین نسل جوان مدرن ندارند. در بین این همه انسان فرهیخته و اساتیدی که دنیا آرزوی داشتنشان را داره انسانی مثل رحیم پور ازغدی که هیچ جایگاه علمی روشنی هم در دانشگاه نداره شده فرهیخته و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی. بعد ما از خودمون سوال می کنیم چرا این کشور به توسعه دست پیدا نمیکنه؟!
دوستان عزیز من در متن به کسی توهین نکرده و خط قرمزی را هم رد نکردم لطفا منتشر فرمایید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر رحیم‌پورازغدی در باره گران کردن بنزین از رئیس جمهور سئوال میکننه!!!!!!
برادر اینجا شورای عالی انقلاب فرهنگیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دکتر رحیم پور ازغدی؟؟؟ ایشون دکتراشون چیه؟ کجا دریافت کردند؟ لطفا طرفداران احساسی ایشون یک بار از خودشون اینا رو بپرسن. انتقاد کردن و گیر دادن به این و آن و زمانی که پشتتان هم به قدرت گرم است کاری نداره بلکه برنامه دادن مهمه چیزی که در مورد ایشان متاسفانه دیده نمیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا اینکه چیزی نیست، «دکتر» رائفی پور رو کجای دلم بزارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وای به حال شورای فرهنگی که ازغدی توش باشه !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
افزایش یا کاهش قیمتها،تولید،تجارت و....از مباحث حوزه تخصصی اقتصاد است.چه ربطی به فرهیختگی آقای ازغدی دارد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی رااینطورنبینیدعصبانی بشه رحیم که سهله جواد هم جلودارش نیست دیدم که میگم
علیرصا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بله ما هم دیدم
ناشناس
China
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای انقلاب فرهنگی ، گرانی بنزین !؟ اینها چه ربطی به هم دارن ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دادا چین بنزین چنده؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رییس‌جمهور عالی ترین مقام منتخب مستقیم مردم است.
ازغدی با کدامین جابگاه هر وقت دوست داست می تواند رییس‌جمهور را سین جیم کند ؟
تاسف برای آقای روحانی که وجاهت صندلی ریاست‌جمهوری را مخدوش کرده است ، اگر دکتر احمدی‌نژاد نژاد بود به خاطر این توهین و بی ادبی دستور می داد رحیم ازغدی را با ....از جلسه بیرون بی اندازند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور یه شهرونده و حق داره هر کجا از مسئول مربوطه سوال کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
علیرضاIran, Islamic Republic of۱۴:۵۳ گفتی حق؟ کدوم حق؟ ما نداریم رحیم پور داره!!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور از اوناییه که بیست سال بعد از مرگش جمله هاشو قاب میکنن میزنن به دیوار... مثل بهشتی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شاید تو این کارو بکنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من هم از اونام. میشه به من هم حقوق مفت بدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مخصوصا اون جمله ای که در مورد عدم بچه دار شدن خانمها فرمودند واقعا جمله گوهرباریه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بابت قاب کردنش یارانه میدن عمویی؟ منم ثبتنام کن خیلی کیک ساندیس دوسدارم
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اولا شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ربطی به بنزین داره؟ دوم کی گفته رحیم پور ازغدی فرهیخته است؟ سوما خوانندگان نمیتونن قضاوت کنن چون ما نمیدونیم روحانی چی گفته باید متن سخنان دو طرف منتشر میشده تا مردم نظر بدن حق با کیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یعنی هنوز هم با این وضع کشور نظرات حزبی و سیاسی میدید؟ هرکس که بوده بالاخره یه نفر باید با رییس جمهور در مورد اقداماتش حرف بزنه یا نه؟ روحانی که هیچ جا نمیره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این آقای ازغدی فکر کرده جلسه شورای اقتصادیه که سوال بنزینی کرده؟این چه جور فرهیخته ایه؟ حتما باید بزنن تو پرو بالش؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پس کجا باید از این روحانی سوال پرسید؟ از همه مصاحبه ها و مناظره ها که فراریه ، اینجا هم یکی در میون میاد
علیرصا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فکر کنم رحیم پور هم ماشینش رو جلوی ماشین خاموش کرده بود و میز صندلی و شورا را شکسته بود وگرنه اقای ذوحانی که با اعتراض مسالمت امیز مخالف نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یکی از کارهای اینها تصویب سرفصل دروس دانشگاهیه .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
والا شورای عالی انقلاب فرهنگی که روحانی و ازغدی فرهیخته و عضوش باشند دیگه معلومه چه تحفه ایه !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یعنی رییس جمهور باید به رحیم پور ازغدی (از نظریه پردازان جریان افراطی) هم حساب پس بده!

صدرحمت به تدارکات چی
میم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این سوال جاش در شورا فرهنگی نبوده بعدشم بگن چی گفتهمردم قضاوت کنن. هر چند رحیم پورآدم عصبانی کننده ایه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی !خیلی تند میری
ک م
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حق داره انصافاً حق داره.
امثال همین شخص باعث شدند دست از برنامه هایش برداره
کشور در پرتگاه قرار بگیره
پیش مردم بده بشه که خیلی برایش گران تمام شده
انصافاً حق داره
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی ازت ناراحت بودم اما این کارت رو دوست دارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آرش خان ان شاءالله با روحانی محشور بشی
آمین یا رب العالمین
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس جان تو هم با محمود و سعید طوسی و دیگر همقطاران محشور بشی ان شا اله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهیخته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقای روحانی خوب یا بد با رأی مستقیم ما مردم انتخاب شده، خودمون هم ازش انتقاد کردیم جور انتقادمون هم با اینترنت داریم میدیم. آقای ازغدی بهتره در رابطه با بنزین به جای روحانی از آقای رئیسی سؤال کنه که با هم نزدیک هستند و اتفاقاً ایشون هم توی قضیه بنزین نقش داره همشهری هم هستن. دیگه چرا اومده توی جلسه انقلاب فرهنگی این سؤال رو کرده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغدی هم به عنوان یک شهروند میتونه از رئیس جمهور سوال کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا خوب یا بد اصلا براتون مهم نیست.
تو که نمیخوای جورشو بکشی.
مردم دارن له میشن.
پس حدتو بدون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نمی دانم چرا تو این قضیه بغیر از مقام رهبری همه دستگاهها کاسه و کوزه را سر روحانی می شکنند. چون بغیر از ایشان دونفر دیگر هم بودند. در ثانی وقتی رهبری دیگر از اجرای این طرح حمایت کردند دیگر توضیح خواستن امثال آقای رحیم پور ازغدی چع معنی میتواند داشته باشد؟ مگر اینها نمی گویند رهبری فصلالخطاب هست! پس چرا در عمل نوع رفتار ایشان بگونه ای دیگر است!؟
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
واااقعا روحانی هنوز طرفدار داره ؟؟!! در این صورت من دیگه حرفی ندارم ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
والا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گرانی بنزین چه ربطی به شورای انقلاب فرهنگی داره .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چطور سیاست به دنیانت ربط داره اونوقت اقتصاد به فرهنگ ربطی نداره؟
تا افرادی مثل شما باشند این مملکت سربلند نخواهد شد بنزین سه برابر شده نباید کسی اعتراض کنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دارن رو فرهنگ پذیرش بالا رفتن قیمتها کار میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
الان ازغندی فرهیخته و نخبه ست؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه، روحانی فرهیخته نخبه ست!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نمیدونستی؟!
ارباب
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بشنو وباور نکن
دختر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا باید در جلسه شورای فرهنگی رییس جمهور در باره بنزین به آقای ازغدی جوابگو باشن آقای ازغدی خودش چی فکر کرده مجلس یا چی که رییس جمهور باید بهش جوابگو باشه چرا احترام منتحب ملت نگه داشته نمیشه نه الان که اینها از اول با دکتر روحانی مشکل داشتن
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یعنی چی؟؟ اولا این بود پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان!!!!
ادب مرد به زن دولت اوست!!!!
رییس جمهور باید در مقابل همه جوابگو باشه. خان و پادشاه نیست که! مثلاً منتخب و خدمتگزار مردم باید باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همون منتخب براتون خوبه تا حسابی با این فشار حالتون رو جا باره.
یعنی چی؟
حالا ی کسی هم حرف دل ملت رو زده زورتون میگیره.
بابا تو دیگه کی هستی؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
كدام منتخب مردم! من يكي راي خودمو پس مي گيرم! با اين كارهاش داره مملكتو نابود ميكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور دمت گرم
مگر شما از حق مردم دفاع کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
صورت مسئله پاک نکنیم کی سوال کرده مهم نیست گرونی بنزین بعد از بالا رفتن دلار سالهای سال تو مملکنون اتفاق می افته و بهمین طریق دولت بعد یه گپ چند وقته میگه بنزین ما ارزونتر از حای دیگست باید گرون شه نمی گه حاهای دیگه هم ارزش پولش طی یه سال چند برابر کاهش پیدا می کنه. دست مبارک دولت تو جیب من وشما همش داره اتقاق می افته قبلا در رابطه سوال می شد الان گویا چیز واضح و مشخصی نیاز به باز خواستم نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احتمالا این خانم از فامیل های روحانی هستند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تا وقتی عوض کار کردن ازشون بخواین با همدیگه بحث سیاسی کنن ، اینا هم رو میارن به حرف زدن و کار نکردن! خواهشا بس کنید این سیاسی گری بچه گانه رو ، اینا همشون یه سری ادم اند که با بحث و حرف سر مردم رو گرم میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هرچی میکشیم از همین امثال شماست که به این دو تابعیتی رای دادید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رییس جمهور نا محبوب منتخبتون خدا رو شکر به هیچکی جوابگو نیست...نگران نباشید....هر کاری دلش میخواد میکنه و هر فشاری که میتونه به ملت وارد میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی از اولش لفاظ و کم عمل و پاسخ نگو بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حتی اگر سر سفره نذری هم باشند با هم دعوایشان می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ما از ترس امثال ازغدی به روحانی پناه بردیم، همه تون رو اعصابید. چهل ساله هیچی نشدید!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
متاسفانه نظرهارو که نگاه میکنم جوری درمورد استادازغدی حرف میزنن که انگار باهاش پدرکشتگی دارن درحالی که صحبت های ایشون رو درباب فقه اجتماعی وسیاسی هرکس گوش کنه متوجه میشه که ازخیلی افرادکه خودشون رو نخبه میدونن بالاتر هستن حتی از اقای روحانی .یه مقدار انصاف در قضاوت کردن داشته باشیم خوبه .
جسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطفاً نگو «هر کس»! بگو کسانی مثل «من». شما ممکنه از سخن ایشون چیزی یاد گرفته باشید اما این به معنای «هر کس» نیست عزیز برادر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودت جواب خودت رو دادی، تخصص ایشون در زمینه ی «فقه اجتماعی و سیاسی» هست نه در زمینه ی اقتصاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اشتباه مثبت دادم هزار منفی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کاربر جسین گفته هرکس گوش کنه. منظور شما و امثال شما نبود
قاسم
United Arab Emirates
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهیخته؟! ازغدی؟! عجب، بگذریم.
حالا یعنی این ادبیاتی که خود سلیمی هم استفاده کرده خیلی منطبق بر ادب و احترام است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ببین با کیا شدیم 80 میلیون
اوضاع شورای فرهنگ ملت اینه. از مردم کوچه بازار که جونشون به لبشون رسیده چه انتظاری میشه داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خداوند ریشه هردوشون رو نابودکنه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مملکتی که فرهیخته اون رحیم پورازغدی باشه از این بهتر نمی شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من از این ازغدی و یا ذوالنور و دیگرانی که در برابر روحانی این چندروز قرار گرفته اند شاید اصلا خوشم نیاید اما چون روحانی را مقصر صددرصد مشکلات می دانم تایید می کنم. مسئله دیگه جناح نیست مسئله اینست که روحانی درست مثل احمدی نژاد که بخاطر حمایت های بعضی ها، تبدیل به مرد فراقانون شده بود دارد عمل می کند و باید برخی جریانها متوقف شود چون به تخریب کشور همانطور که در دوران 8 ساله احمدی نژاد دیدیم رسیده است. کل کشور فلج است از نظر دسترسی به اینترنت. در هیچ کجای دنیا اینترنت را قطع نمی کنند یک شبه قیمت بنزین را سه برابر نمی کنند. فراقانونی عمل کردند خیلی بدتر از غیرقانونی بودن و کودتا و ... است چون دومی مشخص است که مشروعیت ندارد اما الان اخلال در اینترنت یک هنجار پذیرفته است کاری که هیچ کسی دردنیا انجام نمی دهد. مثل اینکه بگویند تمام مغازه های فروش لوازم آشپزخانه را بخاطر اینکه از بعضی ادوات برای جرح استفاده بشه ببندند. عقلی و منطقی نیست. اگرچه تو ایران عقل و منطق زیاد ....
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
الان فرهنگ لغت دهخدا رو دوباره نگاه کردم.فرهیخته معنیش یه چیز دیگه س
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقایون با این بازیها نمی توانید ما رو فریب بدهید که دوباره توی جدال اصلاح طلب ،اصولگرا بیفتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقای رحیم پور ازغندی فوقش یه تئوریسینه که دست و پا شکسته یه حرف هایی میزنه. هیچ‌وقت تو عمل کاری دستش نبوده که بفهمنه کار کردن در این شرایط یعنی چه. بنابراین همیشه در جایگاه طلبکاره. از هم اوناییه که بقول امام رحمه الله نمیتونه حتی یه نانوایی رو اداره کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بدبخت از ما که ازغدی فرهیخته مون شده
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نخبه وفرهیخته کلمات زیباییست ولی به شخص شما و رحیم پور اصلا صدق نمیکنه اقای سلیمی نمین
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"...اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند..
فرهیختگان کشور؟؟؟؟؟!!!!
بنظرمن نگارنده یامعنی کشورراخوب درک نکرده یامعنی فرهیخته
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهنگی و ازغندی و نخبه رو هیچ جوره نمیشه باهم جمع کرد
س س
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اصلا به ازغدی چه ربطی داره.؟ تواین اوضاع و احوال نمیخواد دلسوز بشن . امثال این اقا باعث این بلوا شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور به حرافی های بدون مدرک و سند معتبر معروف هستند. عجیب است که ایشان در جمع های مهم تصمیم گیری حضور دارند!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغندی چکارست که در مورد بنزین میپرسد فقط قصد بی احترامی داشت من با اینکه دل خوشی از روحانی ندارم ولی ازغندی هم حرف اضافی و از روی بی احترامی زده چراکه این سوال درحیطه کاری ایشون نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی دیدی با پشت کردن به ملت تره هم برات خورد نمیکنن. حالا خسر الدنیا و الآخره شدی. کاش با مردم میموندی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اتفاقاً این بار با آقای روحانی موافقم
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای عالی انقلاب فرهنگی و بحث بنزین؟ تو سیاستگذاری فرهنگی موندید اونوقت توضیح در مورد بنزین می خواید؟ شما از خودتون شروع کنید و رانت فرزندان هیات علمی را لغو کنید بعدا در مورد بنزین توضیح بخواهید! 300 نفر دامپزشک با رای اعضای همین شورا رفتن رشته پزشکی حالا توضیح هم میخوان!؟
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای عالی انقلاب فرهنگی و بحث بنزین؟ تو سیاستگذاری فرهنگی موندید اونوقت توضیح در مورد بنزین می خواید؟ شما از خودتون شروع کنید و رانت فرزندان هیات علمی را لغو کنید بعدا در مورد بنزین توضیح بخواهید! 300 نفر دامپزشک با رای اعضای همین شورا رفتن رشته پزشکی حالا توضیح هم میخوان!؟
ناشناس
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با خارج شدن نخبگان از کشور معنای نخبه و فرهیخته اینطوری تعریف میشه!!!! با کمی سرچ در اینترنت نخبگان شریف این کشور در بلاد کفر! رو بهتر میشود شناخت. واقعاً این کشور جای ماندن نیست ولی نمیشه رفت با این هزینه ها .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"....سلیمی گفت: آقای روحانی گویا تصور کرده است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگزاران و کارمندان دولت محسوب می‌شوند؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی...."
آقای سلیمی درست صحبت کن بطور غیر مستقیم به میلیونها کارمندان دولت توهین کردی و آنهاراگماشته خطاب کردی(ادبیات ازنوع فرهیختگی مد نظر ایشان) در حقیقت کارمندان شریف اعم از نحبگان مخترعین اساتید دانشگاهها در شاخه های پزشکی ومهندسی وپزشکان حاذق و نحبه مهندسین ودکترا رشته های فنی و مهندسی و ... وامثالهم از فرهیختگان وباعث افتخار کشورهستند ......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما مسوولان به سروری خود اعتقاد دارید و ما هم باید به بردگی خود ایمان بیاوریم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرهيختگان كه اينها باشند، اوضاع مملكت همين ميشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقای ازغدی از اون افرادی هستند که به خودفرهیخته پنداری مبتلا هستند و از دسته افرادی که نه تنها خودشون رو صاحب کشور میدونن بلکه این اجازه رو میدن که در هر چیزی اظهار نظر بفرمایند . گرانی بنزین چه ربطی به مسایل فرهنگی داره ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
والا اینجور که معلومه آقای روحانی مقامی به خودشون دادن که انگار به هیچکس و هیچ چیز نباید پاسخگو باشن . بابا ترامپ با اون همه دک و پز داره استیضاح میشه و چیزی نمیگه شما که جای خود داری!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما مسئول انتصابی هستی؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
راستی ترامپ کجاست ؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
15:41 شما حالت خوبه ؟سرما نخوری یوقت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس عزیز در آمریکا، ترامپ واقعا رئیس جمهور است اما در کشور ما امثال آقای روحانی تدارکچی هستند پیدا کنید پرتقال فروش را!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در این کشور تنها و تنها مقام های انتصابی هستند که به هیچکس و هیچ چیز نباید پاسخگو باشن.
AGHAEI
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای عالی انقلاب فرهنگی که آقای پورازغدی عضو آن باشد تکلیفش روشن است. بهتر از این نمیشود.
هنوز هیچ کس اذعان نمیکند که در این مملکت دولت هیچکاره است قدرت در جای دیگرو مسئولیت گردن کسان دیگر.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بنزین را عمه من گران کرد و سال نود و شش هم خاله من بود که رای آورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پس شکر خوردند کسانی که با تکرار روحانی هیچکاره را ابقا کردند. این ترفند و بهانه ها قدیمی شده. اگر رئیس جمهور هیچکاره بود این همه دروغ دغل برای رییس جمهور شدن نمی بافتند.
حبه انگور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کسانی که با طرز حرف زدن و ادبیات ازغدی آشنایی دارند می تونن تصور کنند احتمالا با چه لحنی و چه بیانی از رییس جمهور توضیح خواسته. تازه اونم تو جلسه ای که ربطی به ماجرا نداره.
حبه انگور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کسانی که با طرز حرف زدن و ادبیات ازغدی آشنایی دارند می تونن تصور کنند احتمالا با چه لحنی و چه بیانی از رییس جمهور توضیح خواسته. تازه اونم تو جلسه ای که ربطی به ماجرا نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطفا رفتار نادرست رو توجیه نکنید
همه میدونن روحانی تاب انتقاد رو نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شنگول جان روحانی همونیه که سرت گول مالید بهش رای دادی و الان داری همه جوره ازش میخوری. افتاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رفتار روحانی در برخورد با منتقد درست مثل مخاطبان اصلاحاتی سایت فرارو در کامنت هاشون زیر این خبره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نحوه حرف زدن ازغدی همه را از خودش متنفر کرده.
جهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اصلاح طلب کجابودخداخیرت بده کی دیگه به این چیزاگوش میده شماهم دلتون خوشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همش جنگ زرگری هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
از اولش هم روحانی بی ادب تشریف داشتن حتی وزرای رو هم که انتخاب کردن هماند خودش از لفاظ تند با مردم سخن میگویند
تا 1400
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دورود بر استاد رحیم پور ازغدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقای رحیم پور در مورد جدلی که با حوزه و روحانیت داشت روشنگری کنند و اون به کجا رسید؟ بنزین را پیش کش چون همه میدانند چه خبره!!!.
بازیگر میدان سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بنویسید در تاریخ:

در روز 28 آبان 1398 در جلسه شورای «عالی» انقلاب «فرهنگی»، بین «رئیس‌جمهور» و یک عضو «فرهیخته» به نام ازغدی، درگیری لفظی پیش آمد و رئیس جمهور جلسه را ترک کرد.

همین یه مورد رو بنویسید آیندگان بقیه وضعیت امروز رو متوجه میشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نمیدونم بقیه حاضران صاحب نظر که اقای ازغدی رو مورد انتقاد خودشون قرار دادند طرفدار دولت هستند یا مردم !!؟
ولی منی که به شدت از دولت و حکومت حال حاضر گله مندم وقتی به سخنان و رفتار و عملکرد اقای ازغدی نگاه می اندازم.
میبینم که ایشون دقیقا دارن ضعف و مشکلات عمیق جامعه رو چه از طرف دولت یا چه از طرف مردم، مورد بحث و انتقاد خودشون قرار میدن!
ایشون بدون هیچ ترسی و واهمه از کسی به بیان حقیقت های تلخ یا شیرین جامعه میپردازند!
حال نمیدانم مشکل برخی از صاحب نظران با جناب اقای ازغدی چیست که اینگونه ایشان را در نظر سنجی ها مورد اعتراض قرار داده اند؟؟؟

به گفته یک دوستمان ازغدی از همان افرادی هست که یک روز حرف هایش را سر نوشته قرار خواهیم داد!

چقدر ادبی بحث نمودم :|||| XD
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"....سلیمی گفت: آقای روحانی گویا تصور کرده است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگزاران و کارمندان دولت محسوب می‌شوند؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی...."
آقای سلیمی درست صحبت کن بطور غیر مستقیم به میلیونها کارمندان دولت توهین کردی و آنهاراگماشته خطاب کردی(ادبیات ازنوع فرهیختگی مد نظر ایشان) در حقیقت کارمندان شریف اعم از نحبگان مخترعین اساتید دانشگاهها در شاخه های پزشکی ومهندسی وپزشکان حاذق و نخبه مهندسین ودکترا رشته های فنی و مهندسی و ... وامثالهم از فرهیختگان وباعث افتخار کشورهستند نه......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نظرات منفی معتقدندکارمندان شریف کشور گماشته هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!1
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چند وقتیه به شعارها و نامگذاریها اعتقاد عجیبی پیدا کردم!!! مثل شعار روحانی که میگفت : دولت تدبیر و امید
والبته بقیه شعار ها !!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این برخورد اقای رییس جمهور کشور است با شخصیت برجسته ای مثل رحیم پور ازغدی که عضو شورای انقلاب فرهنگی می باشد نتیجه گیری کنید برخورد مدیران زیر مجموعه این رییس جمهور با مردم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
واقعا چه جور شد که از کوروش و داریوش رسیدیم به شما
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناراحت نشی دوست عزیز.سرنوشت هیچ کشوری بجز بادست خودمردم تغییرنمیکنه.مردم باعث این وضعیت هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جهل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
می شه یه دوتا از کارهای کوروش و داریوش رو بگی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم چور ازغدی یکی از تندروهای دونبشه!
همین تندروها کاری کردند که کشور به اینجا کشیده شه
روحانی حداقل در این مورد خوب کرده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اصلاح طلبان رای میارن میگن مردم بما رای دادن وقتیکه نمیارن میگن تقلب شده . وقاحت هم حدی داره . بنزین رو تندروها سه برابر کردن . خب اگه نمیزارن کار کنین چرا اصلا کاندید میشین ؟؟؟ مردم رو چی فرض کردی آقازاده ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تو تندرو دو نبش رو تعریف می کنی؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هرگز فکر نمی‌کردم روزی برسه و مجبور باشم از آقای «رحیم‌پور ازغدی» در برابر «حسن روحانی» دفاع کنم! از ادبیات رئیس‌جمهور در این چند روز (پس از گرانی بنزین) به شدت عصبانی هستم و چون دستم به ایشون نمی‌رسه هر کسی که ایشون رو عصبانی کنه در واقع من خوش‌حال می‌شم! و می‌گم خوب شد؛ حق‌اشه! حتی آقایان «رسایی» یا «کریمی‌قدوسی» هم الان به روحانی حرفی بزنن من می‌گم حتماً حق دارن! جناب حقوق‌دان غیرسرهنگ! بدجوری خراب کردی... به شما «رأی» دادیم تا از ادبیات «لوله کردن» بگذریم اما صدافسوس که نشد!
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
درسته.حسین جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ربطی به نرخ بنزین دارد؟ آقای رحیم پور ازغدی اقتصاد دان است؟ حقوق دان است؟ جامعه شناس است؟ نماینده مجلس یا شورای شهر است؟ ایشون چه حقی برای دخالت در این مسئله دارد؟ در مورد موضوع بنزین آقای رحیم پور دقیقا جایگاهی مثل یک شهروند عادی دارد. اگه ما تونستیم هر کدوم چهره به چهره در این مورد با رئیس جمهور صحبت کنیم ، ایشان هم می تواند. همین دخالت های بیجا و خود بزرگ بینی های بعضی افراد بوده که مملکت الآن به این حال و روز افتاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا كجاشو ديدي
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طرز سؤال آقای رحیمی بسیار بد وبی ادبانه بوده این طیف از سخنرانان هستند که مملکت را ملتهب م کنند ونمی گذارند دولت کارها راپیش ببرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
زهرا خانم ببخشید شما اونجا بودینن؟
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مگه شما اونجا بودی؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
زهرا جان : دولت دوم روحانی خوشبختانه رو به اتمامه ولی هنوز شما افسادطلبان میگین که نمیزارن کار کنیم !!! اینم احتمالا تقصیر احمدی نژاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سر وته یک کریاسند
فاطیما
United Arab Emirates
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یکی به آقای روحانی یادآوری کنه زمان واریز یارانه وزرات ماتم می گرفتن پول نداریم حالا پولدار شدین پول اضافه میخواین بریزین شما نبودیم گفتین چنان رونق اقتصادی بوجود آورم که به یارانه نیاز نباشه چی شد پس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
" چنان رونق اقتصادی "نه
اووووون چنان !!!!! رونق اقتصادی به وجود بیاورم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همینا نبودن میگفتن برجام به چه درد مبخوره؟ حالا که کار خودشونو کردن همه تقصیرا رو انداختن گردن یه نفر... خب آقایونی که با برجام مخالف بودن بیان راه کار بدن ببینیم چه تاجی به سرمون مبخوان بزنن. برا اینا که بد نشد دوباره از تحریم جیباشونو پر می کنن... فک کردن مردم هالو ن... وای به مملکتی که اعضای فرهنگیش امثال پورازغدی باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دولت به روزگاری گرفتار شده که حتی یک مامور معمولی بلدیه هم می تواند توهین کند ولی ازغدی هم در آن حد نیست که استاد خطاب کرد همان تفکرات است که کشور را به این وضعیت در آورده است و خیلی از مردم می فهمند ولی وحدت لازمه نه توهین به مردم و نماینده اش
شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چه تضمینی هست که همین بنزین 3000 تومنی دوبره 300 درصد گرون نشه؟
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغدی و همکفراش براشون سخته که باور کنند مملکت به روغن سوزی افتاده روحانی و همکاراش براشون سخته اعتراف کنن دوئل اقتصادی رو به آمریکا واگذار کردند بنابراین هر کدوم دنبال این هستند که توپ رو بندازند توی زمین طرف مقابل اما حقیقت اینکه بعد از یکسال از شروع تحریمها کم کم اثراتش در حال نمودار شدن است و اتفاقا این تازه از نتایج سحرست باش تا صبح دولتت بدمد
ali110
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور ازغدی چه کاره است که از ریس جمهور توضیح بخواهد هر کاری روحانی و سران سه قوه انجام دادن درست یا غلط ربطی به ازغدی نداره همچنین به این شورا هم ربط ندارد
اگر کسی سوالی داردمیتواند از نماینده شهرشان تو مجلس بخواهد . که نماینده های مردم هستند
ایشان فکر کرده ریس جمهور هم مثل مردم مجبور هستند پای صدا و سیما بشینند و تئوریهای ایشان را گوش کنند و جواب پس بدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
واقعا جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی فضای مناسبی برای سوال بنزینی از رئیس جمهور است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
توخیابون که نمیشه اعتراض کرد؟
کجا باید اعتراض کرد؟
حالا این بنده خدا اعتراض کرده بد کرده؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جای دیگه سراغ داری برای سوال کردن از رییس‌جمهور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنزین؟! جمع کردن این شوراها، کمیته‌ها و کارگروه‌ها (بخوانید دکان‌ها) صرفه‌جویی بیشتری از سهمیه‌بندی بنزین ایجاد نمی‌کنه؟ خسارات امثال رحیم‌پور ازغدی بیشتر از قاچاق سوخت نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دوست من
وقتی رئیس قوه قضاییه دررخصوص سیاست خارجه نظربده
فقط یک کشور پیدا کن از ساحل عاج تا اروپا که رئیس قوه قضاییه در خصوص مسائل سیاسی نظر بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رحیم پور ازغدی چه کاره است که از منتخب مردم توضیح میخواهد؟
او فقط دنبال عصبانی کردن رئیس جمهور است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منتخب من بود به دلیل اضطرار.
دندش نرم وقتی به رای موکلانش پشت کرد و به خاطر مبتلا نشدن به سرنوشت روسای جمهور قبلی خودشو فروخت سزاوار تنها ماندن و لگدمال شدن به دست امثال ازغدی است
من به نوبه خودم و به اندازه سهم رایم ایشان را عزل میکنم نایب رای بقیه مردم هم نیستم
ناشناس
Germany
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طرز تفکر آقای ازغندی باعث وجود این وضعیت در چهل سال گذشته شده و امثال ایشان با اینجور نمایش‌ها بدنبال تطهیر باند خود میباشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یک سوال از مسئولین فرارو....
ایا بین نظراتی که بدستتون میرسه قرعه میندازین و بعد نمایششون میدین؟؟؟

من تا بحال در چندین صفحه و در مباحث مختلفی نظراتی دادم که هیچ گونه نکته غیر اخلاقی و مخالف امنیت ملی در اون ها وجود نداشته... حالا لطفا پاسخگو باشین به چه دلیل چرا نمایش داده نشده اند؟؟؟
الانم این نظرمو نمیدم برای نمایش عموم دارم برای تو مسئول تایپ میکنم که اینقدر دل بخواهی کار نکنی!!
بخدا پا میشم گوشیو برمیدارم زنگ میزنم به پشتیبانیتون هر چی از دهن گشادم درومد نثار وجود مبارکتون میکنما!!!
لطفا خواهشا تو تصمیم گیریتون تو نمایش نظر ها بیشتر تامل کنید!
ممنون _!_
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازغدی یک فرد همیشه طلب کار است.
ایشان هم مثل بقیه یادگرفته کارنکند و همیشه طلب کار باشد و دیگران پاسخ گوی اشتباهات او باشد.
ملت ایران گرفتار یک مشت ادم همیشه طلب کار شده.
به امید پیروزی نخبگان شیر صفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تعریف شما از طلبکار چیست؟ آیا شما همدبعنوان یک شهروند عادی همین سوال را ندارید؟؟؟ دست از طرفداری کور بردارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دوست
عزیززمانی ک آقای اذغدی دراردوهای جهای کارمیکنن شما خواب هفت پادشاهو میبینین.
ایشون حداقل حرف وعملشو یکیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مامردم ازهمه شماممنون هستیم که بااین برنامه هاودعواهای مصلحتی خودبایکدیگرسعی میکنید،مردم راسرگرم کنیدتابه مشکلات وبیکاری وتورم کم ترفکرکنند.!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مشکل اصلی و صورت مسئله چیز دیگری است چگونه است که هر مقام منتصب در هر رده ای و در هر منصبی حق دارد نه تنها در مورد بالاترین نفر کشور پس از رهبری -به تصریح همان قانون اساسی که حاضر به برگزاری مجدد رفراندوم در موردش نیستند-- هر چه دل تنگ اش خواست بگوید و دو قورت و نیمش هم باقی باشد. بلکه در مورد سیاست های کلی نظام و کشور و امور بین الملل و نیز هر موضوع یا شخصیت نامربوط به کشور و ملت ما نیز اظهار نظر کند؟! و هیچ وقت از سوی هیچ کس یا مقام یا مرجعی بازخواست یا مواخذه هم نشود؟! مثالها هزاران هزار در رسانه های خودتان موجود است ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طرف زورش به مرد همسایه نمی‌رسه میاد خونه بچه‌اش را می‌زند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بخش بزرگی از مشکلات روحانی و کشور وجود آدمهایی با طرز تفکر ازغندی هاست.
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بابا این ازغدی فقط بلده حرف بزنه و فلسفه ببافه آخه یه بار شده خودتو در معرض رای مردم بزاری ببنی چقد رای داری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
و هیچکس متوجه سانسور ظریف فرارو نشد.حرف ارغدی رو کامل منتشر کرد پاسخ روحانی را هم می باید منتشر می کرد! چون صرف نظر از خود سرور پنداری ازغدی او عضو منتصب وشورای انقلاب؟ فرهنگی است و روحانی رئیس شورا و منتخب فعلی ملت ایران . فرقش را به حتم می دانید ولی به روی مبارک خود نمی اورید؟! ...
مجله فرارو