bato-adv
کد خبر: ۴۱۸۴۰۵
ربیعی:

این اقدام تبعاتی برای محبوبیت دولت داشت/ چند پلیس شهید شدند/ برخی با ماسک و کاملا حرفه‌ای خشونت کردند

این اقدام تبعاتی برای محبوبیت دولت داشت/ چند پلیس شهید شدند/ برخی با ماسک و کاملا حرفه‌ای خشونت کردند
حساب کسانی که نگران معیشتشان هستند با کسانی که از سلاح و تیراندازی استفاده کردند جدا است. رفتار‌های آن‌ها با تروریست‌ها منطبق است. عده‌ای با ماسک و به صورت حرفه‌ای خشونت کردند. دولت اعتراض را حق می‌داند، ولی اعتراض با اغتشاش متفاوت است. مردم ایران صف خودرا از آن‌ها جدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

فرارو- سخنگوی دولت با بیان اینکه اقشار برخوردار بیشترین بهره‌مندی از یارانه بنزین را داشته‌اند، تاکید کرد: خانواده‌های برخوردار ۲۳ برابر بیشتر از این یارانه‌ها بهره‌مند می‌شدند و لذا منطقی‌ترین راه ممکن اصلاح قیمت بنزین بود. در ۶۰ سال اخیر در خصوص بیماری اقتصاد ایران بحث‌های زیادی شده است.

علی ربیعی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با موضوع اصلاح قیمت بنزین گفت: براساس تصمیم شورای عالی هماهنگی سه قوه درخصوص تصمیم مهم و ملی اجرای طرح حمایت اجتماعی و معیشتی از اقشار کم برخوردار با منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین این طرح اجرا شد.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین در ۶۰ سال اخیر، همواره مهم و چالش‌برانگیز بوده است، اظهار داشت: دلایل متعددی برای اصلاح قیمت‌ها بیان شده و وجود دارد. در شرایط حاضر که کشور با بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و فشار‌ها روبه‌رو شده است، اصلی‌ترین دلیل برای اصلاح قیمت‌ها، ایجاد عدالت اجتماعی یا حرکت به سمت آن است. اقشار با دهک پایین جامعه تحت فشار هستند و دولت خود را موظف به حمایت از این قشار می‌داند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور ادامه داد: می‌خواهیم هر چقدر می‌توانیم به قدرت خرید این خانواده‌ها بیفزاییم. باید این مسئله از محلی تامین می‌شد. درآمد‌های دولت به خاطر کاهش فروش نفت، کاهش یافته و تامین منابع درآمدی دولت از طریق فروش نفت و مالیات یکی از هنرمندی‌هایی است که دولت داشته و حتی کار‌های زیربنایی و ساخت و ساز‌ها معطل نمانده است.

ربیعی با بیان اینکه تامین منابع برای حمایت معیشتی از منابع حاصل از اصلاح قیمت‌ها است، تصریح کرد: یکی از راه‌ها برای این کار مالیات است، اما با توجه به ضرورت تولید و ایجاد اشتغال شاید ایجاد فشار بیشتر به تولیدگران کار منطقی و علمی نبود بنابراین بهترین منابع حمایت از اقشار پایین، توقف یارانه به اقشار برخودار و اختصاص آن به اقشار پایین بود.

وی با تاکید بر اینکه اقشار برخودار بیشترین بهره‌مندی از یارانه بنزین را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: خانواده‌های برخودار ۲۳ برابر از این یارانه‌ها بهره‌مند می‌شدند و لذا منطقی‌ترین راه ممکن اصلاح قیمت بنزین بود. در ۶۰ سال اخیر در خصوص بیماری اقتصاد ایران بحث‌های زیادی شده است. یکی از دلایل این بیماری، یارانه‌های پنهان و عدالت نابرابر در جامعه بوده است.

سخنگوی دولت افزود: درخصوص برداشتن یارانه بنزین بار‌ها در دولت‌های مختلف بحث شده است. خیلی‌ها معتقدند یکی از دلایل بیماری اقتصاد همین یارانه سوخت است. دولت‌های زیادی هم در این باره تلاش‌هایی را انجام دادند.

سخنگوی دولت همچنین درخصوص قطعی و محدودیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم، اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم گرفت و به اپراتور‌ها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده اغتشاشگران اینترنت محدود شود.

ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود، گفت: دولت نیز در این زمینه تلاش کرد و اکنون شبکه نظام بانکی و تاکسی‌های اینترنتی مشکلی ندارند. به گفته سخنگوی دولت، جا‌هایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند مشکلات آن‌ها حل شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.

سخنگوی دولت با اشاره به تجمعات ۲ روز گذشته در برخی شهر‌های کشور، گفت: تجمعات نسبت به روز گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است، اگر روز اول تعداد مردم نگران هم در تجمعات بودند، اما از دیروز به این طرف، مردم نگران عادی را نمی‌بینیم.

وی افزود: از دیروز شیوه‌ها تغییر کرده است، گروهی با سلاح سرد و گرم به خیابان آمده اند و به جای شعار دادند و اعتراض کردن حمله به مراکز نظامی انجام شروع شد.

ربیعی بیان کرد: به قطعیت اعلام می‌کنم هیچ کس در اعتراض خیابانی مجروح نشده است، بلکه در حمله به مراکز تاسیات انتظامی و نظامی بوده است که تعدادی هم با تیراندازی بوده که از اسلحه‌هایی است که بیرون آمده است.
 

مهمترین اظهارات ربیعی به شرح زیر است:

موضوع اصلاح قیمت بنزین همواره در شصت سال گذشته مطرح بوده و دلایل مختلفی برای آن وجود داشته است

ضروری‌ترین دلیل این مسأله تحریم‌ها و لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر در شرایط فشار اقتصادی است.

دولت خود را موظف به حمایت از قدرت خرید خانوار‌های متوسط و ضعیف می‌داند.

درآمد دولت با توجه به کاهش صادرات نفت کاهش یافته و در حال حاضر از طریق صادرات غیرنفتی و مالیاتهاست که هنر دولت را نشان می‌دهد.

امکان تامین معیشت مردم در این شرایط تنها از طریق اصلاح قیمت بنزین بود راه دیگر افزایش مالیات بود که تبعاتی بر تولید کشور داشت.

با اصلاح قیمت بنزین یارانه اقشار برخوردار به اقشار ضعیف اختصاص می‌یابد. خانوار‌های برخوردار ۲۳ برابر اقشار ضعیف از یارانه بنزین برخوردار می‌شدند.

اصلاح قیمت بنزین با تصمیم سران سه قوا بود و مقام معظم رهبری نیز موافقت خود را با آن اعلام کردند.

این تصمیمی شجاعانه بود که اثرات مثبت خود را طولانی مدت نشان می‌دهد. دولت می‌دانست این اقدام تبعاتی برای محبوبیتش دارد.

متاسفانه شاهد برخی اغتشاشات در روز‌های اخیر بودیم و چند نفر از ماموران انتظامی در این رابطه مورد حمله قرار گرفته و شهید شدند.

حساب کسانی که نگران معیشتشان هستند با کسانی که از سلاح و تیراندازی استفاده کردند جدا است.

رفتار‌های آن‌ها با تروریست‌ها منطبق است. عده‌ای با ماسک و به صورت حرفه‌ای خشونت کردند.

دولت اعتراض را حق می‌داند، ولی اعتراض با اغتشاش متفاوت است. مردم ایران صف خودرا از آن‌ها جدا کردند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
میدونی مشکل شما اینه که نمیخواهید بپذیرید درصدی از مردم شما را نمیخواهند حالا این درصد را با رفراندوم گزاری میتوانید بفهمید البته اگر فهم تعریف شده باشه.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا مردمو احمق تصور کردید ۵۵ تومن بخوره تو سرتون پول هجده لیتر بنزینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من علت اصلی قطع اینترنت رو نمیفهمم. شما که بزرگترین رسانه ی ایران رو دارید (صدا و سیما). اگر مردم دارن اشتباه میکنن که اعتراض می‌کنند، بیاید بهشون توی رسانتون بگید و قانعشون کنید. بزارید مردم دو طرف ماجرا رو ببینن و خودشون تصمیم بگیرن که کدوم طرف داره درست میگه. آخه چرا فکر میکنید که عقل کل هستید و از مردم بیشتر میفهمید؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اصولگراها یک ویژگی جالب دارند که در طی چندسال اخیر که مردم علیه دولت روحانی اعتراض کردند واقعا باتندروی هایشان برای روحانی فداکاری کردند و خودشان را بدنام کردند. یعنی همه تلاشهایی که رئیسی برای نشان دادن یک چهره خاص این چندماه انجام داد مسئولین قضایی با این رفتارهای تند خودشون به باد دادند. اصلاح طلبان باز هم امتیاز گرفتند.
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جنابان ،بفرماييد ،پس ما چگونه اعتراض خودمون به درد نخور بودن شما رو نشان بدهيم ،كه نه بانكي آتش بگيرد و اتوبوسي منفجر بشه ،بعد از ٤٠ سال هنوز نمي تونيد ،حق اعتراض به يك تصميم رو براي مردم قائل بشيد ،؟و طبق قانون اساسي محلي براي اعتراض مشخص كنيد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محبوبیت دولت!
خندیدیم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت که قطعه
فعلا هر چی شما می فرمایید درسته!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مگه دولت روحانی محبوبیتی هم برای نگه داشته بود ؟!
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سلام جتاب ربیعی ، کاش قبل از این اقدامی که در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد زمینه های مالی را ایجاد و مردم را قانع می کردید نه اینکه مردم شب بخوابند و صبح شوکه شدند و متاسفانه این مقدار زیاد خسارت ببار آید . لااقل به عملکرد جناب احمدی نژاد در سهمیه کردن بنزین توجه می شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگه زودتر می گفتند تو سال انتخابات مجلس اون عصاره های ۶ بار الک شده تو مجلس برای ۲ تا رای بیشتر صغیر و کبیر دولت را جاسوس آمریکا خطاب می کردند. مگه ندیدید با یک دستگاه MRI چه کارناوالی راه انداختند؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محبوبیت؟!!!!!!!!!!!!!!!!
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دقيقا عقلتون، مديريتتون و محبوبيتتون بهم مياد اگر غير از اين بود تعجب ميكرديم
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محبوبیت ؟!؟ تورو بخدا فقط کامنت های مردم رو بخون . بیخیال.
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگر یک همه پرسی صورت بگیرد، برای همگان روشن می‌شود که چه تعداد موافق و چه تعداد مخالف این طرح خانمان سوز شما هستند.
آرش
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مشکل اینجاست که اینا مردم رو خودی حساب نمی کنن بجای اینکه اول بیان توضیح بدن علت افزایش قیمت بنزین خزانه خالی و کمبود درامد ارزی است و مردم رو توجیه و بصورت قطره ای افزایش رو صورت بدن میان گازانبری با این تبعات انجام و بعداز اینهمه بلوا حالا یکی یکی دارن توجیه میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقایان از همه پرسی واهمه دارند !!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
معلومه بیشتر افراد موافق نیستند . شما یه همه پرسی تو دنیا بزار بگو بنزین ۱ سنتی یا ۵۰ سنتی همه میگن ۱ سنتی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یک طرف این قضیه شماها هستید !
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بیش از پنجاه سال است که اقتصاد ایران وابسته به نفت است و هنوز کسی نتوانسته برای این مشکل راهکاری پیدا کند که ایران هم همانند ترکیه پاکستان هند افغانستان بدون نفت اداره شود.چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نزدیک به صد سال درست تره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
میشود کشور را بدون ثروتهای ملی همچون نفت و گاز و معادن اداره کرد ولی در اینصورت
1. باید عواید حاصل از این منابع یا مستقیم به حساب مردم برود و یا سرمایه گذاری شده و سود آن به جیب مردم برود در اینصورت جایی برای چاپیدن و چپاول این منابع باقی نمیماند بلکه همه ملت بطور مساوی از آن بهره خواهند برد
2.کشور باید با مالیات اداره شود که در اینصورت بازهم ثروتمندان، رانتخواران و دزدهای کلان باید همچون بسیاری از کشورها شناسایی شده و اموالشان ضبط شود و یا درصورتیکه فعالیتشان سالم باشد بیش از 40 درصد از درامد سالانه را به دولت بدهند

حالا فهمیدید چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس ۱۴:۴۲ روزی روزگاری ایران به المان قطعات خودرو صادر میکرد.
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سهمیه بندی و کارت سوخت از زمان احمدی نژاد بود اگه خوب بود چرا حذف کردید؟دلیلش یه چیزه و اونم تکبر و خودبزرگ بینی دولته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خیلییییی قانع شدیییییم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت رو وصل کنید
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعاً چقدر رو دارید که شما دولتو محبوب میدونید!
سیّد دلبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آن يكي شير است اندر باديه / آن يكي شير است اندر باديه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقای ربیعی لطفا بگید حق اعتراض مردم چگونه باید بیان بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقععععععععا
محمود م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کدوم محبوبیت؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محبوبیت !!!!!!!!! طنز ساااال
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دولت اعتراض را حق مردم می داند ، ولی؛ در زیر پتو، داخل وان حمام، زیر دوش .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محبوبیت؟!!!!
بفرمایید نوشابه باز کنید برای خودتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چرا مالیات رو زیاد کنید؟تحریم رو بردارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تحریم کار ترامپ بود هنوز نمیدونی؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
" تحریم کار ترامپ بود هنوز نمیدونی؟!"

تا حالا فرصت داشتی فکر کنی دلیل این انزوای ما چیست؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تنها دليلش مخالفت ما با امريكاست نابغه ١٦؛١٦
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ترامپ بالاترین کار آفرینی را درکشور خود انجام داد که تاکنون هیچ رییس جمهوری انجام نداده بود .
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت چی شد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم باید تنبیه شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتي افرادي صلاحيت و فهم استفاده از چيزهايي رو ندارند بايد ازشون سلب بشه
محمد قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تبعات بر اصل وارد میشه
اصل محبوبیت شماست که صفره
برچی تبعات وارد شده؟؟؟
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
راه اعتراض چیست؟؟؟

یک مورد جهت نمونه نام ببرید؟؟؟

چه بود؟چگونه بود؟چطور بود؟
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقاي ربيعي اگر جنبه شنيدن اعتراض مردم را داشتيد الان پرايد 50 ميليون تومان نميشد الان ما مجبور نبوديم پرايد سوار بشيم
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سال ۷۸ عده ای فریب خورده ، سال ۸۸ عده ای فتنه گر ، سال ۹۶ عده ای آشوب گر ،سال ۹۸ عده ای اشرار و اغتشاش گر و سال آینده ؟؟؟؟؟؟ ملت ایران.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یه جا میگه مجبور بودیم افزایش قیمت بدیم یه جا میگه شجاعانه بود و اثرات مثبت داره
بلاخره معلومه حرف شما چیه مرد حسابی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
رهبری حمایت از گرانی اخیر بنزین را مشروط به کار کارشناسی و عدم افزایش قیمتها کردند در حالیکه عدم افزایش قیمتها نقض شده است. پس دیگر وظیفه مجلس است طرح توقف قانونی که خود مجلس توسط سران سه قوه را نادیده گرفته است شروع کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حرفت حقه اما یک کلمه هست که تمام حرفت را زیر سوال می برد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بصورت ناخودآگاه با دیدن محتوی این مدل کامنتها دست منفی رو میزنه !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
احسنت،رهبری مشروط کردند بر عدم گرانی و فشار بر ملت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در این 4 دهه چندین دولت با انتخابات آمدن ولی تغییری ایجاد نشده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چجوری میخوان نظارت کنند؟ وقتی بازرسین کارخانجات ازدم رشوه گیرند وقتی شهرداری رشوه گیره این و آن رشوه گیرند. بنده خدا مگه نظارت به همین راحتیه اگر بود چرا در این 40 سال اینهمه سواستفاده شده الآن بفکر نظارت باشیم!!
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خیلی جالبه که ریشه یابی کنیم که چرا جامعه اینجور شده چرا می‌شکنه چرا آتش میزند و جواب اینه چون چیزی برای از دست دادن ندارن . چون گرسنه هستند . چون خسته شدن بهتره بود به جای مصرف بنزین فکری به حال این خودرو های آشغال می کردند فکری به حال تولید و فکری برای ایران.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
زمانی که حکومتهای توتالیتر، جامعه را از کارکرد مدنی بازداشته و هیج گونه تشکل و نهاد مدنی را بر نمی تابند تا آحاد جامعه به صورت ذره های جدا از هم در آیند، این احساس تنهایی و اینکه فرد در این جامعه ستمکار به حال خود رها شده است احساس تعلق را از او می گیرد در این حالت اعتراضات از حالت مدنی به فرم توده ای و کور تغییر شکل پیدا می کند. خشونت در رفتار او ظهور کرده و احساس ترحم در ذهنش از بین می رود. به طور خلاصه آن بادهایی که در طول این چند دهه کاشته اید امروز مبدل به طوفانی سهمگین شده است. تمام این مسائل را امثال هانا آرنت در 50 -60 سال قبل پیش بینی و تئوریزه کرده اند. اما ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتی تصمیمات مسئولان کشور بر اساس شکم سیری هست اصلا در سیاست خارجی آینده نگری ندارند معلومه مردم گرفتارو بیکار و گرسنه سر به شورش میگذارند. اصلا چرا باید به اینجا میرسیدیم؟ این فقط مسئولیت دولت نیست چون تصمیم گیر نیست فقط مجریست. هنوز هم بدنبال راه حل نیستند تصور دارند با قطع اینترنت با بازداشت حل میشود!! فکر نمیکنند در نهایت چی آخرش چی اصلا ترامپ باشد یا نباشد اسرائیل باشد یا نباشد. چرا نتوانستیم مثل هرکشور دیگری فقط بفکر زندگی خودمان باشیم
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سلام اینا مردم نیستند یه عده هستن که واسه پول اینکارومیکنن مثل داعش مغزشون معیوبه بنزین فقط ۵۰۰تومن گرون شده ودرامدش هم باز میاد توجیب مردم برای ثبات یک کشور باید طبق تعرفه بقیه کشورها بود اونا میدن لیتری ۱۰ به بالا اینا میدن ۱۵۰۰ وبدون کارت ۳وگرنه از نظر سهمیه کسی که با ماشین کارمیکنه چندبرابر شخص عادی میگیره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ایران زندگی میکنی شما؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نادان در کشورهای دیگه قیمت بنزین متناسب با در آمد اونهاست
اگر بنزین یک دلار قیمتش ه کارگر داره 2000 دلار حقوق میگیره یعنی میشه 2000 لیتر در ماه در کشور ما حقوق کارگر یک میلون و پونصد هزار تومن ه میشه معادل 500 لیتر در ماه پس وقتی قرار هزینه ها مقایسه بشن باید درامده ها هم مقایسه بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آخه کلنگ چرا فقط بلدی قیمت بنزین اینجا رو با اروپا مقایسه کنی چرا درامدا رو مقایسه نمیکنی!؟؟؟؟
شیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعا برات متاسفم کدوم درامد کوری یا نقست از جای گرم بلند میشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دستت تو کاسست
ایدان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
لاله جان ببند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حیف همین یک ذره اینترنتی که دست تو باشه برو تو بیابون زندگی کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ابله ١٥:٠٧خسته نشدي انقدر مثل طوطي حقوق رو اونم با رقم هاي پرت و ابلهانه منتشر ميكني؟ اولا حداقل حقوق توي اونم امريكا كه كشور پولداريه حدود ١٥٠٠ دلاره،دوما قيمت بنزين هيچ ربطي به حقوق نداره،بنزين ي قيمت تموم شده داره و خوشبحال انريكاييه كه پولداره بيشتر ميتونه بزنه ولي ربطي به قيمت تموم شدش نداره،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
١٥:١٦ چيت خوبه كه انتظار داري اندازه اروپا حقوق بگيري؟ همينكه ميري لوگوي پپسي روي ماه بببيني و فكر ميكني نصف خزر مال ما بوده نشون ميده نهايتا شايسته نون و ابي
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لاله دلبندم، کارشناس گرامی، این مقایسه شما قیاس مع الفراقه. نباید قیمت سوخت در اروپا یا حتی ترکیه رو با اینجا مقایسه کنید به چند دلیل. متوسط در آمد مردم، خودروهای موجود در بازار و قیمت خودرو و قدرت خرید خودرو برای اقشار مردم. کلاس چندمی راستی؟
خنده روی سابق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو اروپا شما میتونی خودروی برقی یا هیبریدی هم با قیمت مناسب داشته باشی حالا تصور کن 405 هیبریدی باشه، مگه داریم، مگه میشه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لاله خانوم مغزشون معیوب نیست حکایت شما اینستکه
شکم سیر از گرسنه خبر ندارد
نمیدونم شاید نیازی به کار یا پول نداشته باشی!! ولی بقیه مردم دارند مثل هرجای دیگر دنیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
امیدوار باشند مردم به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اينترنت را وصل كنيد
جانباز جنگ تحمیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تعریف جدید از محبوبیت!!!
جانباز جنگ تحميلي ايران و عراق متولد دهه ٧٠
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
درسته واقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در تصمیمات گذشته آنقدر به فکر قشر ضعیف جامعه بوده اید که حسن نیت شما کاملا برای مردم آشکار شده است. نیاز به اینگونه روشنگری ها نیست.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چندین بار گفتید که حساب کسانی که اعتراض کردن با کسانی که خشونت کردن جدا هست.

میشه توضیح بدید چه تسهیلاتی برای کسانی که بدون خشونت اعتراض کردن تدارک دیدید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شکستن شیشه خودروها و کندن پلاک خودرو!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بدون خشونت اعتراض كردند!!! ي بار شبكه گوساله پرور منوتو رو ببين نگو بدون خشونت
شرف کار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
گوجه کیلو ۸ هزار تومن. حالا تو بگو محبوب. به نفرین خدا دچار بشید
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو محل ما ۱۱۵۰۰ است باید رفت محله احمدی نژاد خرید کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
محل ما هم 8 تومان
سيب زميني 3800
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
محمود الان تو خونه با شرت نشسته داره NBA تماشا میکنه
اكبرآقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فيلمي هستيد شماها كلي خنديدم مموت را ول كنيد ديگه نميگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چی میگی داش سینا! صد رحمت به اون احمدی نژاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقای روحانی بنده هیچ اعتراضی ندارم، مخلص شما هم هستم. اما بالاغیرتا دست از سر کچل این اینترنت بردارید.چرا هر وقت تقی به توقی میخوره این بینوا رو دراز میکنید؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قیمت بنزین چه زمانی درست می شود ؟ و به نرخ سابق برمی گردد ؟
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
وقت گل نی .
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سوالتو یه بار دیگه بگوووووو.!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اون كه رفته ديگه برنمي گرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اصلا بحث بنزین به کنار؛ ضرورت داشت، قاچاق می شد؛ سوبسید داشت و این حرف ها...
ال بی جی رو چرا توزیع نمی کنید؟!! چرا اینقدر به مردم فشار میارید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ال بی جی یعنی چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
هااا این ال بی جی که گفتی یعنی چه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ال بی جی همون آر پی چی هستش؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اون ال جی بی تی هست اسمش،خخخ
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دلبندم گاز LPG
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من كه عاشق دولت شدم با اين طرح
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به نظر میاد درصد مردمی که خسته شدند رو به افزایش هست و سال به سال به تعداد این رفتار افزوده می شود. به افزایش تعداد مهاجران دقت کنید. دلایلی بسیار زیادی وجود دارد. اما حسی از حرفهای مردم کوچه و بازار و ... که جز مردم عادی هستند نارضایتی بسیاری از نحوه سیاستگداری قدرت کنونی وجود دارد. شاید اگر جامعه از حالت تقریبا توتالیتر کنونی خارج بشود و ساختار الیگارشی آن تغییر کند و آزادی های بیشتری به مردم داده شود آنها هم آرام آرام روحیه بهتری پیدا خواهند کرد، دیگر رفتار تند و وحشیانه از مردم معترض به این شکل نحواهیم داشت. شاید بتوان به آرامی و از طریق مرحمی مقطعی به زخم عمیق آنها تاحدی تسکین داد. اما این زخم به این راحتی ها با دادن 200 300 هزار تومان درمان نخواهد شد و بلافاصله با وارد شدن شوکهای مشابه مثل همین قیمت بنزین شاهد شورشهای این چنینی خواهیم بود. ساختن اعتماد کار زمانبر و بسیار سختی است اما از بین بردن آن کار بسیار راحت و سریعی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در بالاترین سطح معتقدند می شود با شاخ و شانه کشیدن جلوی مردم ایستاد بنابراین گوششان به این حرفها بدهکار نیست مگر اینکه واقعا سرشان به سنگ بخورد
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تعداد افرادیکه دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن خیلی خیلی زیاد شده
fafa
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
الانم که با نبود اینترنت از کار و زندگی موندیم ....
خدایا شکرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بزرگترین موفقیت برایتان اینست که بفهمید اینکاره نیستید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حاجی اولا" 60سال پیش که تعداد ماشین ها در ایران اگر به200000 میرسید ما در اهوا خیلی تاکی داشتیم 200تا میشد سواری هم آنچنان نبود
و چرا من بازنشسته 2500000تومی حقوق را یارانه ما قطع کردی الکی نوبخت بهانه آورد که پسرت سمت مدریتی داره ایشون زندگیش جداست چرا یارانه منو قطع کردید!!
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پسر را كجا باشد نشان از پدر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مطمئن باشید قطع طولانی مدت اینترنت موج دوم و همه گیر نارضایتی را در تمام سطوح جامعه ایجاد خواهد نمود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شما که نمیتونید جلوی قاچاق رو بگیرید چرا دست میکنید تو جیب مردم؟!!
الان یعنی با افزایش 2 هزار تومانی بنزین جلوی قاچاق گرفته میشه؟!! قیمت بنزین در پاکستان و افغانستان 8 هزار تومانه !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اعتماد به نفستون همه رو کشته بخدا!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خوب شما که اعتراض را حق مردم می دانید! الان مردم به افزایش ۳ برابری قیمت بنزین معترض هستند جواب شما چیست؟
فقط بلدید برای مردم شاخ و شونه بکشید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینها میگن اعتراض کنید و بعدشم برید خونه هاتون، ما هم تو کل دنیا تبلیغ کنیم که ببینید چه سیستم دموکراتیکی داریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ای حاج عباد اسبق وزارت اطلاعات!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ای روحت شاد , منم همینو میخواستم بگم !
حاج عباد , مظلوم نمائی نکن , فرصتی نداری !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اذیتش نکن :)
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
از فرارو خواهش میکنم نظر منو مثل همیشه حذف نکنه و اینبار بذاره ارسال بشه/.
آقای ربیعی و بقیه مسولین که میگن اعتراض حق مردمه و یه سری اختشاش گر از این مساله سواستفاده کردن .روز اول که مردم مسالمت آمیز نشستن تو خیابون و ماشین خاموش کردن فقط و فقط و هیچ دادو فریادیم نبود چرا نیروهای امنیتی با مردم برخورد کردن و زدن همه شیشه های ماشین هایی که واساده بودنو شکوندن و به مردم حمله کردن و پلاک هارو کندن و بردن؟
ااین حق مردمه که ازش دم میزنید؟ وقتی کوچگترین اعتراضی جوابش گلوله میشه ایا واقغا حق ندارن مردم جواب این خشونت رو بدن؟ زمان انقلاب اشوب نبود؟ آتیش زدن نبود؟ مبارزه مسلحانه نبود/؟ بانک ترکوندن نبود؟ اینا اون موقع هم کار اشرار بود؟ کاش فقط یکم فقط یکم با شرف و وجدان بودیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حرام خواری آن هم وقتی چند دهه به طول انجامد دیگر شرفی برای انسان باقی نمی گذارد
ناشناس
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حرف حق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم به خیلی چیزها اعتراض دارند و گرانی بنزین تنها یکی از موارد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خاموش کردن ماشین وسط خیابون نه تنها تجاوز به حقوق مردم هست بلکه میتونه تبدیل به یک جنایت بشه.فکر کن اگر بیماری رو بخوان به بیمارستان برسونن ولی به علت بسته بودن خیابانها نتونند و اون بیمار تلف بشه آیا جنایت نیست؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دمت گرم . پایان شب سیه سپیدست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چرا از روز اول اعتراض دارين مردم را به سمت خشونت سوق ميدين ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتی مردم به چیزی اعتراض می کنند با خیل قشون مسلح مواجه می شوند که بدجوری برخورد می کنند خواه ناخواه خشونت در طرف مقابل ایجاد می شود. وزیر کشور باید بخاطر این قشون کشی ها و ایجاد نارضایتی استیضاح شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
روز اول در اعتراضات خشونت نبود . اگر برخورد درستی میشد الان شاهد این وضعیت نبودیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چه محبوبیتی؟!!!!!!!!!!. اگه انقدر مطمئنید. یه رفراندم بزارید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قسم به خدا مردم نمی خوان جایی به اتیش کشیده بشه یک بار بپذیرید که حق مردم این نبود و نیست که کار به نون شب بکشه با مردم همدرد باشید و بذارید حداقل دل پرشون با اعتراض خالی بشه.شما بچه رو هم تهدید کنی سرکش میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم با خاموش کردن خودروها خواستن از روشهای خشونت پرهیز استفاده کنند.

شما نتونستید این روش اعتراض رو تحمل کنید. مردم رو کتک زدید. ماشینها رو شکستید. اعتراضات هم رادیکال شد و به خشونت کشیده شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کلامامردم ساده ایی هستیم وقوه ی تشخیص ضعیفی داریم ودوست ودشمن راسخت تشخیص میدهیم.!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اقای ربیعی دارن دروغ میگن چون خودم شاهد عکس موضوع بودم مردم زیر پل پارک ملت جمع بودن و شعار اقتصادی می دادن که پلیس ضد شورش رسید و شروع کرد به زدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ماسک برای اینه که شناسایی نشی
انتظار داشتین چطوری اعتراض کنن؟
بالاخره فیلمای جلیقه زردها، هنگ کنگ، اعتراضات عراق و لبنان و ... رو میبینیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برای همین هم که شده باید اینترنت بسته شود. تا امثال شما نتوانند آموزش دیده و چهره خود را بپوشانند در نتیجه در اولین فرصت گرفتار شده و بروند به جایی که کسی نی نینداخته است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کشور در استانه کوره راهی است که پس از حدود دو دهه به پدیده تنگدستی ملی و فقر عمومی و فراگیر خواهد رسید.در ان هنگام نه نگارنده در این دنیاست نه به احتمال زیاد اکثر شماهایی که ملت را تا به این حد فقیر و تیره بخت کردید .عوامل را تقریبا" همه می دانند و گر چه سانسور مانع درج تمامی علل است. اگر این پیش بینی سبب نگرانی شما یا وارثان سیاسی و فرزندان ژن خوب اتان می شود، دست از خود رایی و خود محوری و خود بحر العلوم پنداری بردارید.هر کدام از شما فقط در یک یا چند رشته محدود سر رشته دارید پس برای اداره بهینه امور جامعه اداره هر رشته تخصصی را به دانایان فرهیختگان منتخب ، سرامدان و نخبگان همان رشته ها بسپارید و سعی کنید در فرصت باقیمانده نام نیک از خود به یادگار بگذارید و از اشتباهات مکرر گذشته نزد خداوند و سپس دیدگان ملت توبه کنید ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این کجروی چهل ساله که شروع شده البته در دوره هایی چون دولتین خاتمی سعی شد ترمز آن کشیده شود که در اثر مخالفت بدخواهان فایده ای نداشت و حالا به پرتگاه رسیده ایم کمی چشم خود را باز کنیم نشانه هایش به وضوح دیده می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آماری ازمحبوبیت دارید آقای ربیعی که بدین صراحت از محبوبیت روحانی می گویید؟ .من و اکثر قریب باتفاق کسانی که به ابشان رای دادیم شدیدا پشیمانیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اصولگرا و اصلاح‌طلب هردوشان هزار طرفدار ندارند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فرارو خواهش میکنم ثبت کن . بزار صدامون حداقل اینجا شنیده بشه :
آقایان مسئول آیاواقعا بلدیدحکومتداری کنید ؟ یعنی چی که بنزین رو سه برابرگرون میکنید بعد میاید به هر کس مثل گداها 55 تومن میدید اخه این پول در مقابل موج تورمی که تو جامعه خیز برمیداره چه دردی رو دوا میکنه باز اگه این خرج بهسازی مدارس فرسوده و روستایی میشد دلمون خوش بود که حداقل دیگه بچه های معصوم این سرزمین تو مدرسه نمیسوزن یا تو کپر درس نمیخونن یا این پول رو خرج تولید داخلی و شغل واسه جوونهامون میکردید . شما عزتمندی ما رو هدف گرفتید . بخدا شما خادم ما نیستید شما دشمن ما هستید .
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگر مردم بخواهند اعتراض کنند چه سازوکاری برای اعلام اعتراض آنها طراحی کرده اید که حرفشان را به گوش مسولان برسانند .تا متوسل به سنگ و جنگ نشوند؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بزرگترین اشتباه حاکمیت این بود که هر مخالف و منتقدی را از بین برد و الان نمی داند با چه کسی باید گفتگو کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتی جامعه مدنی و سردسته هاشونو از بین بردی باید با جامعه توده ای و بدون منطق روبرو بشی این یکقانون جواب پس داده در حوزه امعه شناسی سیاسی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ميانگين مصرف بنزين ١٠-١٢ ليترم درنظر بگيريم ميشه ٥٠٠،٦٠٠ كيلومتر در ماه يا معادل ١٧تا٢٠ كيلومتر در روز،چخبرتونه بستونه ديگه،درصد خيلي كمي از مردم نياز به بيش از اين در روز دارند و همچنين ميتونن از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنند،توي همه دنيام همينه سيستم حمل و نقل عمومي شلوغه و نياز به ي مقدار كالري سوزي داره ولي هركي دنيا رو ديده باشه ميدونه سيستم حمل و نقل عمومي حداقل توي تهران خوبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من هم با اختشاش و خشونت و اشوب شدیدا مخالفم...
ولی دوست گرامی سهمیه برا منو شما بسه، وقتی خودمو میزارم جای نیسونی، وانتی، خطی شخصی و تاکسی اینترنتیو غیر اینترنتی میبینم معیشتم در خطره مخصوصا که بهم بگن حق نداری گرون کنیا... با این همه من با اسیب زدن و اختشاش و اشوب همچنان مخالفم چرا که همین پول مالیات و نفته که برا ساخت چیزایی که نابود کردن، رفته.
از سیستم حمل و نقل عمومی گفتین که متاسفانه ناکارامدی های خودشو داره امیدوارم دولت همونطور که در تلاش برای دستیابی به اینترنت ملی در سطح کره جنوبیه همزمان سعی در توسعه سیستم حمل و نقل عمومی در سطح کره هم باشه.
البته راهکار زیاده ولی فک میکنم دولت اول باید راهکار ها رو اماده و اجرا میکرد بعد قیمت بنزین رو افزایش میداد به نظر من یکی از ساده ترین راهکارها اعطای تسهیلات برای تولید، واردات و خرید ماشین های برقی و هیبریدی بود ولی همین چندوقت پیش قیمت ماشین های هیبریدی بالاتر هم رفت و قطعات یدکی هم که بماند...
حالا یه جوری دارم بحث میکنم انگاری برا کسی مهمه و یا گوش میده ها ها ها... فقط اتلاف وقت من و شمایی که میخونی
شرمنده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
توی تهران جوابگو نیست . تعداد خطوط مترو خیلی از نقاط رو پوشش نمیده و باز باید سوار تاکسی بشیم که قیمتش با وجود حرفهای مسئولین افزایش پیدا کرده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی دنیا دنیا نکن، حتما با پول مفت ملت رفتی چرخیدی خیلی بهت چچسبیده که داری ابوعطا میخونی!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما مشخصه که سیستم حمل و نقل تهرون رو فقط از بیرون دیدی و سوار مترو یا بی آر تی نشدی وگرنه نمیگفتی سیستم حمل و نقل تهران خوبه!
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بخاطر بنزین درگیری شد اینترنت رو قط کردید، اگه بخاطر اینترنت درگیری رخ بده چیو میخوای قط کنید. بگیرید وصلش کنید از کار رو زندگی افتادیم بخدا. به اندازه کافی اینترنت ملی تست هاشو انجام داده و زیر بار رفته. حالا بزارید به کارمون برسیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آره اینترنت ایرانسل گران خریدیم . حجم اینترنت استفاده نشده . مهلتش تمام میشه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتی مردم به چیزی اعتراض می کنند با خیل قشون مسلح مواجه می شوند که بدجوری برخورد می کنند خواه ناخواه خشونت در طرف مقابل ایجاد می شود. وزیر کشور باید بخاطر این قشون کشی ها و ایجاد نارضایتی استیضاح شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجتبی جان اقلا ابتدای نوشته ات از دشمنان اظهار تنفر و از شهادت دوستان اظهار غم وغصه می کرد ی داداش !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من که هرچی مینویسم حذف میشه ولی لعنت به هر چی دروغگو و مردم آزاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به نظر من اشتباه بزرگ دولت در این است که بنزین سهمیه ای را به هر خودرو اختصاص میدهد در این حالت فردی که ده تا خودرو دارد ده برابر کسی که یک خودرو دارد از بنزین سهمیه ای بهره مند شده و به ریش بقیه هم میخندد. بهترین کار اختصاص بنزین یارانه ای به هر فرد با توجه به شماره کارت ملی هوشمند آن فرد و تبدیل کارت ملی هوشمند به کارت سوخت میباشد در این حالت اقشار آسیب پذیر که چه بسا خودرویی هم نداشته باشند می توانند از یارانه سوخت بهره مند شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کشتی مارا
قبول
کم این نظرت را کپی پیس کن
کارشناس!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دولت با اینکارش رید به اعتبار خود و دولتیها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
رید یعنی چی لطفا با مثال و در یک خط توضیح دهید
جهان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از همه چیز بدتر توجیه مسئولین برای گرون کردن بنزینه که بدجور رو اعصاب آدم میره.
میگن ریالی از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین تو جیب دولت نمیره و تمامش به حساب قشر متوسط به پایین جامعه واریز میشه!!!!!!
به خدا مردم از شما توقع ندارن اینقدر تو زحمت بیوفتید!!
از طلا بودن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
محبوبیت روحانی؟!!! آقای روحانی بعد از خلف وعده های دوره انتخابات علاوه بر اینکه محبوبیتی نداشت بلکه منفور هم شده است.
ررزز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ببین این همه نظرات بالاس فقط و ففط چهار پنج تا رو نشون میدی.فرارو خدا رو شکر کن نت قطع شد مروم میان اینجا هم سایتت پربازدید شه هم میفهمی کل مردم مخالفن و اغتشاشگر نیستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه محبوبيتي هم داشتيد كه حالا براش نگرانيد بابا مثل كبك سرتو تو برف نكن عمو احساساتي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگر محبوبیتی در حد سرسوزن وجود داشته که بخواهد مثلن کمتر شده باشد. آخه وقتی کوچکترین احساس مسوولیت ودلسوزی بسیار معمولی و وجدانی وانسانی حاکمیت ودولت ومجلس ووو... نسبت به بدبختیها ومشکلات و زندگی ومعیشت و بطور کلی شعور وشخصیت و حقوق ایرانیان دیده ولمس نشده ونمیشود چقدر این نظرو انتظار بیجا ومضحک است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پول دو تا اختلاس از این افزایش قیمت بنزین بیشتر می شد. کافی بود وام نجومی سه چهار نفر از 150 خودی پس گرفته شود. مالیات نصف پزشکان و وکلا از این بیشتر میشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کاملا درسته
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
"ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود گفت..."!!

متوجه شدید مردم؟ نباید مختل شود!
قطع کردن اینترنت که مختل کردن زندگی نیست! زندگی یعنی نفس کشیدن. ممکنه برخی بگن این زندگی نیست! این مردن تدریجیه! خب بگن! مهم اینه که شما الان دارین نفس می کشین! پس زندگی مختل نیست! گور بابی اینترنت کفار که میگن قطعی اش روزی 400 میلیون دلار به مردم و کشور ضرر می زنه و این همه دارن زندگیشون رو با اون می چرخونن!

الان ببینید. هم سایت پیوندها که پر از آدرس سایت های مفیده هست! هم آپارات هست، هم اسنپ فود هست، حالا ایمیل داخلی نیست که مهم هم نیست. هم سایت های ریز و درشت دولتی هست.... برید این ها رو ببینید و صفا کنید. سیب زمینی سرخ کرده سفارش بدید با فیلیمیو که تازه با اینترنت های داخلی ترافیک رایگان هم داره بشینید فیلم های هالیوودی ببینید و حالشو ببرید!
تخمه هم بکشونید! آبباریکلا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خسارتی که مسئولین با قطع اینترنت به مردم زدند خیلی بیش از خسارت این شلوغی ها بود . خیلی از این شلوغی های خیابانی علتش همین قطع اینترنت بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کار من ریسرچه.یک هفته ست از کارو زندگی افتادم و شما مخل زندگی من بودید.اینترنت لطفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بابا ریسرچ! بابا خارجی! کار ما هم تحقیقه داداش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اقایون خانم ها
تا زمانی که دونفر در شهرهای اغتشاش زده!! باهم و در کنار هم حرکت کنن اینترنت بازگشایی نخواهد شد !!
خداوکیلی کره شمالی باید جلومون لنگ بندازه
(فرارو منتشر کن که نکنی دیگه دوست ندارم)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از قرار معلوم اینترنت به این زودیها وصل نمیشه. ادامه دهن کجی مسئولین به عموم مردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بجای کلمه مجعول "مسئول" بگویید "هروقت دلش خواست" یا "مجری غیرپاسخگو"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
راه قانونی ابراز اعتراض در کشور ما چیست؟مردم چطور اعتراض کنن که معاند ، اغتشاشگر ، فریب خورده ، فتنه گر ، ضد انقلاب ، بی بصیرت و ... خوانده نشوند؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
راه ابزار نظر، تجمع مردمی طبق تصریح قانون اساسی است که اینها برخلاف قانون منع کرده اند و باید در یکجا و یک زمان پاسخگو باشند
شیوا جان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
انشالله اون دنیا اعتراض کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بدون ماسک بیان بیرون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا فکر نمیکردم تا این حد ... باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ما در طول این چند دهه شاید اینگونه رفتارها زیاد بودیم. متن قانون اساسی جمهوری اسلامی می گوید آزادی تجمع سیاسی. همیشه بی قانونی کردند و خلاف قانون رفتنار کردند. ماده قانون مجازات اسلامی می گوید کسانی که مردم را از حقوق مصرح در قانون اساسی منع کنند مستوجب مجازات هستند. و بسیار از مواد قانونی دیگر. لذا باید پیدا کنید دادگاه بیطرف برای محاکمه ناقضان قانون را.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هنوزم تو حال و هوای حاج عباد سیر می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
محبوبیت؟؟
مجله فرارو