bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۰۲۵

توهین به روحانی و لاریجانی در مراسم تشییع شهدا

یکی از سخنرانان مراسم تشییع پیکر 275 شهید در اقدامی مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری، به روسای قوای مجریه و مقننه توهین کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
 یکی از سخنرانان مراسم تشییع پیکر 275 شهید در اقدامی مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری، به روسای قوای مجریه و مقننه توهین کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از سخنرانان مراسم تشییع پیکر 275 شهید، علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت در جامعه و عدم توهین به مسئولان گفت: مردمی که در وسط جنجال هسته‌ای در این مراسم حاضر شده‌اند آمده‌اند به کسی که  می‌رود و می‌نشیند و می‌گوید توافق هسته‌ای کمتر از شهادت نیست، بگویند که اگر مردی یک ساعت بیا در شلمچه، اگر مردی یک ساعت بیا در هور،‌ اگر مردی یک ساعت بیا در بید مجنون. اینجا می‌نشینی و توافق هسته‌ای و آب این مملکت را به تحریم ربط می‌دهی. اگر عرضه نداری برو کنار.

این اظهارات مورد اعتراض حاضران قرار گرفت.

این سخنران دقایقی بعد نیز در سخنان خود نسبت به دیدار علی لاریجانی با هیات اروپایی واکنش نشان داد.

وی گفت: این جوانان آزاده ما، آن جوان 16 ساله ما،‌وقتی اسیر شد و در اسارت بود وقتی آن خانم خبرنگار با سر باز رفت جلو تا با او مصاحبه کند، گفت بسم‌ا... الرحمن الرحیم. روح‌ا... به ما یاد نداده با آدم بی‌حجاب مصاحبه کنیم. برو هر وقت حجاب بر سر کردی برگرد.

این سخنران ادامه داد: مسئولان ما چگونه به خود اجازه می‌دهید در نظام جمهوری اسلامی، حالا در بیرون هرکاری می‌کنید خودتان می‌دانید و خدای خودتان، آن هم اجازه نمی‌دهیم بهتان.  مسئولی که در جمهوری اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال  و مذاکره می‌کنی، خاک بر سرت بی‌غیرت.

 از دیگر حاشیه‌های تفرقه افکن مراسم امروز توزیع پلاکاردها، بروشورها و بولتن‌هایی علیه تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود.   
توهین به روحانی و لاریجانی در مراسم تشییع شهدا

توهین به روحانی و لاریجانی در مراسم تشییع شهدا
bato-adv
سینا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
آقا جان من نمیدونم شما چیکار به احمدی نژاد دارید؟

اون هم یه آدمی برا خودش اومده اونجا بد کرده حالا؟

اون اگر خوبه اگر بد تو برو خود را باش

بنظر من از این جدیدا بهتره من که به هیچ کدومشون رای ندادم
سيدعلي
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
اگرنميگويي حضرت امام هم ازخط خودش خارج شده ،عكس وجريان مصاحبه أن بزرگوار رابا اوريانا فالاچي درقم ،ملاحظه كن وبخوان ،واينطوري به منتخبين مردم توهين نكن ،
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
اقای سخنران دیده ملت حالشون گرفته س شروع کره به حرف مفت زدن
اولا که به هیچ وجه حق ندارد به رییس جمهور کشور این طور حرف نسبت دهد و مخاطب قرار دهد
خب تو خیلی با خدایی دوستان راست میگن برو سوریه شهید بشو از شرت خلاص شیم
مد ناحسابی ملت دارن از گرسنگی می میرن
جوانان ما دارن از خفت میمیرن تا کی و چند سالگی از باباشون پول بگیرن درس بخونن
که بعدش چی بشه
اگر تو انسانی هیلی دلت به حال شهدا میسوزه برو سوریه ببینم چی میگی
من مطممئنم تو در طول جنگ فقط در رفتی ک نمیری
والا شهدا بدبخت اگر می دونستن ک قراره الان امثال تو بیان با اسمشون هر حرف چرندی رو بزنن و مملکت رو به لجن بکشن از جنگ فرار می کردن
اخرش یه روز خوب میاد و شما ها رو خواهیم دید
الان شلمچه ارومه همه دارن میرن و میان توهم میری و میای
خدا که خوابش نبرده
بیدار میکشه و میبینه نسل کشی ایران رو
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
چند نکته ۱)چرا نام سخنران اعلام نشد۲)چرا بعضی شعارها را به خودشون میگیرن۳)چرا عده ای به نام حمایت از رییس جمهور نظرات خودشون را به جامعه القا می کند؟۴) ای ملت شهدا برای اسلام و انقلاب رفتند نه برای القاب وبهر برداری های سیاسی حال چه چپ و راست و یادمون باشه دشمنان سعی در دوقطبی کردن جامعه ایران داره که نام گذاری سال همدلی وهم زبانی دولت وملت از جانب رهبری به همین دلیله پس همه ایرانی هستیم وزیر سایه رهبری وپرچم مقدس ایران به امید ایرانی آباد وسربلند فرارو چاپ کن لطفا
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۵
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همواره کوته فکران اینچنینی وجود خواهد داشت! طبل تو خالی اند این افراد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
طبل توخالی هستند ولی ممکنه سرنوشت یک کشور رو برای چند دهه خراب کنن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جو ندهید. کامل صحبت ها را خواندم و هیچ توهینی در آن نبود. ظرفیت نقد هم خوب چیزیه. علی الخصوص برای کسی که میگه زنده باد مخالف من. (البته فقط میگه!)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نقد درسته ، روحانی هم اعتراضی به این ها نداره ، ما اعتراض داریم نه شخص رئیس جمهور...ما اعتراض داریم که ی اقلیت تعیین سرنوشت مملکتو به عهده بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ناشناس 12:39 فرض کنیم توهین نبوده. ولی به نظر شما درسته یه طیف خاص سیاسی از تریبونی که برای مراسم شهدا آماده شده عقاید خودش رو بیان کنه؟ حتی اگر به نظر شما اون عقاید درست هم باشن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
معنای نقد هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من اونجا بودم کسی به این صحبت ها اعتراضی نکرد هرچند من نوع صحبت های این اقا رو نپسندیدم.
درحاشیه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بینی وبین الله اونجا ما اعنراضی ندیدیم که شما تیتر زدید..
من تایید نمیکنم اینگونه اظهار نظرهارا اما شما هم خبرهاتون رو از کسی بگیرید که اونجا بوده باشه.
خدایا عاقبت بخیرمون کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کوته فکر نیستند. برای تصاحب کرسی های مجلس و منافعی که در پی دارد دست به تخریب زده اند.
ناشناس
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
متاسفم که عده ای حتی از شهدای مظلوم هم تا حد استفاده سیاسی و ابزاری در جهت نیات سیاسی استفاده می کنند. شان شهدا را تا حد مطامع سیاسی نزول می دهند . شرم نمی کنند از شهدا ؟ بس است دیگر. به خدا بس است استفاده ابزاری از شهدا . دیروز می توانست نماد همدلی و وحدت ملی باشد اما یک گروه و جریان فرصت طلب و تندرو به راحتی شهدا را هم مصادره کردند. خدا هدایتشان کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همیشه گفته اند وقتی با مردم نباشی مردم با تو نیستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگه کسی این طوری حرف زده به جا نبوده اما چطور وقتی آقای روحانی با ادبیاتی بدتر از این خطاب میکنند کسی از لزوم وحدت و رعایت ادب حرف نمیزنه؟
شما جناب فرارو چرا این قدر یه جانبه به قاضی میری؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بعد احمدی مادر چاوزو بغل کرد ایشون کجا بودن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ننگ بر کسانی که خون شهدا را دستمایه موضعگیری های سیاسی و منافع گروهی و جناحی میکنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
پس تکلیف آزادی بیان چی میشه؟ باید بریزن توی خودشون تخلیه نشن که یه جای بدتر بریزن بیرون و به ملت آسیب بزنن؟
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا به اين افراد تريبون مي دهيد؟!
اين ها براي تبليغ خود از خون شهدا هم نمي گذرند؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
متاسفانه همیشه شهدا بهانه ای برای سواستفاده هستند در هر دوجناح چپ و راست و افراطی و میانه هم نداره .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آقا چرا نمی خواهید این حقیقت قبول کنید که شهدا بیشترشون از هممین حزب اللهی ها و مخالفان آمریکا بودند. چرا نمی خواهید؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
به خدا من در شلمچه بودم تو کربلای 4 و 5 ،اثری از این هوچیگران پرمدعا نبود. پشتیبان دولتیم تا تحقق عدالت اجتماعی.
ناشناس
Germany
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
با شما موافقم ، و یک سند هم تقدیم میکنم .
اینکه وقتی رییس دولت دهم و یازدهم با آن خبر نگار خانم اروپایی که کاملا با سر بدون پوشش و نمایش مو ها و صورت آراسته مدت طولانی با ایشان مصاحبه کرد ، صدای ایشان و رفقایشان در نیامد. با این تفاوت که مصاحبه ر میتوان قطع کرد و بعد از رفع مشکل ادامه داد اما این بنده خدا بر اثر بی دقتی مسول مربوطه در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت و نمیتوانست جلسه ر ترکند یا ایشان را بیرون کند.
اگر نمی فهمیم خداوند قوه درک بدهد و اگر مغرزیم اسلاح مان کند.انشااله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دمت گرم 12:11 سرباز وطن ,من اون موقع 3 سالم بود و دستت رو می بوسم.دفاع از وطن دقیقا همینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من موندم چطور دلشون میاد به اسم این طفل معصوما بخوان منافع سیاسیشونو پیش ببرن یکم خجالتم خوب چیزیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
برای روشن شدن موضع لطفا دست نوشته هایی که دولت توسط کارمندان خود در مراسم امام و این مراسم فرستاده بود هم مشاهده کنید. ضمنا چرا توهم زده اید؟؟؟؟ و فکر می کنید کسانی که فراموش نکرده اند کشتارهایی که امریکا در همه دنیا کرده است زیاد هستند
عالی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نخود نخود هر که به جای خود
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بازهم کاسبان تحریم... ..اونم از انوع تریبون بدست
صالح صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
در کشوری که نخبه های ان در کشورهای دیگر اواره اند و تریبون دستن یک عده بیسواد است نباید بیش از این انتظار داشت اخه این شخص چه چیزی از دیپلماسی و مذاکرات میدونه چرا باید چنین تریبونی در اختیار داشته باشه....فرراو توهین نکردم چاپش کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دلواپسهای عشق میکروفون..
اینها فکر کنم تو مدرسه هم خیلی میکروفون دوست داشتند ولی بهشون نمیدادن!!
مسعود06
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
متا سفم که در برهه ای زندگی میکنم که یک عده ای معدود از هر چیزی برای پیش برد اهداف و مسائل شخصی خود سو استفاده می کند و خودرا دایه دار مردم می دانند
متاسفم که دور دست کسانی است که خود را خواص و ما را عوام می دانند
عده ای که خود را قیم مردم و تصمیم گیرنده و صاحب تریبون
ناشناس
United States
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درود بر شرفتان
علی
United States
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینها افرادی متحجر و واپسگرا هستند که مردم دست رد به سینه شون زدند
و از چنین موقعیت هایی از خون پاک
شهدا سو استفاده میکنن, شهدای
عزیز ما جانشان را برای عزت و شرف
این مملکت دادند و هرگز راضی نیستند مردم شان در فلاکت و
بدبختی زندگی کنن , قطعا" اگر
آنها زنده بودند از وضعیت اسفبارمردم
ناشی از اثر تحریم بر زندگی شان
ناراحت بودند و به این افراد منافع طلب و کاسبان تحریم اعتراض
میکردند .
این سخنران و امثال آنها هیچ جایی
در میان ملت و این شهدا ندارند.
روح شهداشاد و راهشان پررهرو باد
و خداوند شر این انحصارطلبان را
از سر این ملت کم و نابود کند تا
مردم بتوانند روی آسایش و آزادی
و رفاه را ببینند.
ناشناس
United States
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
امین
ناشناس
United States
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
علی جان ذرود بر شرفتان
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دوستان خیلی اصرار داشتند که چشم شهدای قواص به مذاکراته هسته ایه
اما هیچکس نگفت شهدا چشمشون به داخل و به امثال رحیمی و بقایی ، خاوری و غیره بیشتر هست
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ما بی عرضه هستیم ولی شما ترسو و وراج
یک ماه است که مزار ناموس علی بن ابیطالب حضرت سکینه بنت الحیدر (س) در دست تروریستهای سوریه است . هیچ کدومتون صداتون در نیامد .
دلواپسید .
جرعت دارید برید سوریه
طرف از هالیوود بلند میشه میاد در سوریه برای شرف انسانیت میجنگه آقایون با یه قطار ادعا هیچ غلطی نمیتونند بکنند !
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ایوالله
وطن دوست
United States
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احســــــــــــــــــــــــــــنت و هزار افرین از شما ایرانی عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خودت چرا نمیری شجاع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
زنده باد دمت گرم
مبارز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نکنه شما دارید تو سوریه میجنگسن.برین ببینین چند تا از رزمنده ها تو سوریه جزء دلواپسا هستن.من امثالی مثل شما را میبینم .... بیخیال
محمدرضا
United States
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احسنت درود یک مشت پرمدعای ترسو هستند که فقط پشت تریبون صداشون بلنده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مرحبا ...احسنت...
کاش این جمله شمارو به نیابت از ما میفرستادن ب رای این آقایون
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ما داداش ادعایی نداریم . یه زمانی توی برف 2 متری تو گردنه های سرد و وحشتناک سردشت با پژاک جنگیدم .
به عنوان یه سرباز 19 ساله چشم تو چشم پژاک !
ادعا ندارم ولی شمایی که ادعا دارید چکار کردید ؟برید دیگه تو سوریه چرا نمیرید اونجا نه برف سردشت را داره نه پژاک که مثل آهو کوه را بالا برند 10 متر 10 متر تله انفجاری کار بزارند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کنتور که نداره منم تو جنگ های جهانی اول دوم و حمله نادرشاه به هند و حمله مغولان به ایران در سال 88 رفتم جنگ
یه آدم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درود برتو امیر از قم درود برشرف و غیرتت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همه ارزش ها رو به نفع خودتون مصادره کردید... بسیج، حجاب... دیگه دست از شهدای مردم بردارید... تمام این مردم عزادار این فرزندان ایران هستند... دست بردارید و مردم رو راحت بگذارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من فقط و فقط این وسط دلم برای مادر های شهدا میسوزه که دست گلشون برای بقای چه آدمهایی از دست دادن
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احتمالاً منافع آقای سخنران با توافق هسته ای و برداشتن تحریم به خطر میافته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا اجازه نمی دهیم همه حرفشان را بزنند آقای سخران هم حق دارد و نظرش را مطرح کرده است کار بدی نکرده
ناشناس
United States
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
شک نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احتمالا نه! قطعا به خطر می افتد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ناشناس 11:05 ایشون که حرفشون رو زدند ولی آیا همه میتونن حرفشون رو بزنند
ناشناس
United States
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دیگه نمیتونن خون ملت را تو شیشه کنند
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احتمالاً منافع آقای سخنران با توافق هسته ای و برداشتن تحریم به خطر میافته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سخنران کی بوده حالا؟ چرا اسمشو نگفتید؟!
هورامی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واقعا نفرت انگیز است سوء استفاده سیاسی احمقانه از خون شهیدان.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درود خدا بر هر کس که این حرفهای حق را زده اینها توهین نبوده اینها واقعیت جامعه ماست که امروز با اون روبرو هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بابا اینا رانتخوارن، دارن از این تحریم استفاده میکنند و اجناس رو دولاپهنا میندازن به خلق الله اونوقت انتظار داری دردشون نیاد؟!!!
ناشناس
United States
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
#کاسبان_تشییع
حاج محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سلام و درود بر شهیدان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چطور وقتی که هزاران میلیارد را می دزدیدند از آقایان هیچ صدایی بلند نمی شد ، وقتی که یک شبه دلار را سه برابر میکردند و..... هیچکس از شهدا شرمنده نمی شد؟اندکی شرم حیا هم بخدا چیز خوبی است و هم برای همه ضروری است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سهم بري داشتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اين كجاش توهين بود ؟!!!!!
شلوغ نكنيد بابا . .. حرف هم نميشه زد راست ميگه ديگه شما كه به دموكراسي پايبنديد ديگه چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
منفی.
خب شما لابد درجه حساسیت تون خیلی بالا تنظیم شده که «بی عرضه» و «خاک بر سرت» از نظرت توهین محسوب نمیشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
الان اگر کسی به تو بگه خاک بر سرت توهین نیست؟
پس خاک بر سرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این قسمتش توهین نیست؟
خاک بر سرت بی‌غیرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ایشالا زنت بهت بگه:بی عرضه، خاک بر سرت
تو هین نیست که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این ها اگر ادعای مردانگی دارند بروند سوریه و رو در رو با دشمنان اهل البیت بجنگند این گوی این میدان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
جواب شما خاموشی است
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده ودولت یه مشت مزدور هستند که از شهدا سوء استفاده می کنند وجایگاهی دربین مردم ندارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آقای سخنران کاری نکنید که خدای ناکرده نظامیان ایران هم مانند عراق از جلوی دشمن فرار کنند و مثل آنها مردم ایران آواره شوند. یک شهید و کل شهدا مال تمام مردم ایران هستند و هیچ کس و هیچ گروهی اجازه ندارد از خون شهدا به نفع خود و جناح خود بهره برداری سیاسی کند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جایگاهی در بین مردم ندارند، درست است، اما قدرت که دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا دروغ نوشتی؟ما که اونجا بودیم کسی به طرف اعتراض نکرد!!!!دیگه از شما بعید بود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
http://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-3/284330-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B5%D9%88%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 صوت و تصویرش موجوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
متاسفم از کسانی که خون شهدا رو دستمایه بقا و نظرات خود قرار داده و برای اکثریت مردم شهید داده (این اقلیت دیکتاتور) اعلام موضع و موجودیت می نمایند تویی که نقاب زده وپشت شهدا داعی خون انانی, جه کار کردیی ایا میدانی که مردم زیر بار فشار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی که شما مرتجعین درست کرده اید دارند له می شوند مردم ما بدانید با شما موافق نیستند و همواره از مردان هسته ای حمایت لازم را انجام می دهند قطعا و مسلم اگر این شهدا الان زنده بودند با این مردم همصدا می شدند متاسفم که تریبون به این مهمی در دست شما اقلیت قرار می گیرد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من خودم شانزده ساله بودم رفتم جنگ وحالا موافق صد درصدی مذاکرات همراه با عزت هستمو با با کاسبان تحریم مخالف مخالفم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واقعا مایه شرمساریست.این جوونا جون خودشون رو دادند برای سربلندی این کشور.اونوقت عده ای دارن بهره برداری سیاسی میکنن.به خدا مردم از این تحریم ها خسته اند.چه جوری بگوییم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چون خسته اند غیرت شرف عزت وهمه چیزو بایدداد بجاش خفت وخواری گرفت انفدرزندگی دوروزه دنیابرابعضیا مهمه بخداقسم مااگرخودمون مرید امام علی وفرزندانش میدونیم دروغ میگیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من دین و انقلاب و ملت و کشور و نظام و فرهنگم را دوست دارم .ولی از آشوبگران وهرج ومرج طلبان و از آنهایی که خود را وصی و قیم و وکیل مردم می دانند ،متنفرم .
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
لعنت خدا بر کسانی که از شهداء سواستفاده سیاسی می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینها کاسبان حون شهدا هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این کاسبی سابقه تاریخی داره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
شما هم خمره تهمت زنی هستید
گرچه اتفاقی که باید در تشییع شهدا می افتاد همانند 9 دی افتاد
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
پس برای آن کودن ترین افراد جامعه روشن شد که خودسرهای جامعه از کدام نهاد و اطاق فکر فرمان می گیرند.
lمتاسف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
عزيزان غصه نخوريد ، اينها همه كلك نان است ، تا چند وقت ديگه به همت فرزندان اين ملت بساط اين كاسبي برچيده مي شود و آنوقت است كه روسياهي به ديگ مي ماند !
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آنروزی که این آقایون چفیه به گردن رهبری انداختند(یعنی رهبری را مصادره کردن) راه را برای مصادره همه باورها و ارزشهای مردم هموار کردند.
پژوهشگر هسته ای
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آن زمان شهدا رفتند تا دشمن بیرونی را ادب کنند و از خانه بیرون کنند نمی دانم با چه هزینه ای باید دشمنان داخلی و دوستان نادان را ادب کرد.
باز هم باید شهید بدهیم برای اینها ؟ مسخره تر این که خوشون را مدعی خون شهدای بی ادعا می دانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این آغا ! کی بوده؟
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کاش ازادیه بیان وجود داشت واسه همه.نه عده ای خاص
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بی سوادی وبی شخصیتی وداشتن تریبون بلای جان ایرانی هاشده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کاسبان تحریم غیر از واردات و صادرات انحصاری کاری دیگر بلد نیستند اگر سرمایه دارند و پول خوب می خواهند چرا در زمینه تولید وارد نمی شوند صنعت که پول خوب به سرمایه گذار میده چه بسا بعضی جاهای کشور هم از مالیات معاف کرده پس غیر از پول و سود کلان چه درد دیگه ای دارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اين سخنران اسم نداره لااقل مردم نماينده خودمعرف شون را بشناسن !!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
به گزارش ایلنا.............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگر وقتی این آقا در خیابان اسلحه کشید و تیر اندازی کرد باهاش برخورد مناسب با رفتارش می شد، امروز انقدر خودشو بالاتر از عموم مردم تصور نمیکرد که بخواهد از جانب مردم حرف خودشو به مسئولین منتخب آنها بزند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نون دوني شده تشيع جوانان معصوم و پاک مردم براي کاسبان تحريم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مداح و اظهار نظرو...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اون سخنران کی بود؟ چرا شفاف خبررسانی نمی کنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
وقتي مدعيان ولايت به ترکستان ميرن چطور باور کنيم شعار امسال رو چون ما نه همدلي ميبينيم از اين کاسبي ها نه هم زباني!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اون سخنران کی بود؟ چرا شفاف خبررسانی نمی کنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خوشم یاد به جان یکدیگر افتادهاید دست خدا بالای همه دستهاست بهتر است بنشینیم و باقی بازی را هم تماشا کنیم یدالله فوق ایدیم ایمان داشتن خیلی سخت است اختلاس و دزدی و تهمت زدن و تحریم کردن مملکت و مردم را در فشار گذاشتن و ......... خیلی آسان است حالا بخاطر این کارهایتان باید بجان یکدیگر بیفتید تا بفهمید یدالله فوق ایدیهم یعنی چه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینان شهید نشدند تا بی عرضگی و بی مسئولیتی در کشور حاکم بشه اینان خون ندادن تا دروغ و فریب و ریا در کشور حاکم بشه خون ندادنند تا فساد های چند هزار میلیاردی در کشور حاکم بشه همه این تحریم ها نتیجه همه آن اقدامات نابخردانه شما قوم الظالمینه تا مملکت تحریم بشه و به واسطه اون بتوانید شما تشنگان قدرت و ثروت به امیالتان برسید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بابا اينا ديگه چه ؟؟؟؟ هستند. حرف منطق رهبرشون و هم قبول ندارند ... واي بگندد نمك .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینان فقط حرف میزنن.وقتی شکم سیرباشه کار دیگه ای جز حرف های مفت ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اون سخنران کی بود؟ چرا شفاف خبررسانی نمی کنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا نام سخنرانو نمی نویسید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرااجازه مي دهيد اين افرادپشت تريبون قرارگيرند اينهاافرادي هستند كه ازخون شهدا سواستفاده مي كنند.
تمشک
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واقعا که عجب رویی دارند. درک ندارند بفهمند که همین شهدای گلگون به خاطر این ملت شهید شدند این ملت باید عزت داشته باشد امنیت داشته باشد آسایش داشته باشد شهید شدن فقط به خاطر خاک یک سرزمین نیست
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کاسبان شهداسوءاستفاده می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این سخنران گرامی هم اگر مرد است به جای سخنوری به میدانهای جنگ با داعش در سوریه و یمن و عراق برود که هور و مجنون دیگری را در این سرزمینهای اسلامی شاهدیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تو نگران جیب خودتی......نه خون شهدا.............!!!!!!!!!!!
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
یکبار برای همیشه بیایید و این وضعیت را خاتمه دهید . در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز کسی اجازه توهین و افترا به رییس جمهور و رییس مجلس را ندارد.
از مقامات قضایی درخواست می گردد این افراد را به شدت سرکوب کنید که مایه اغتشاش و از بین رفتن وحدت ملی و آرامش جامعه می شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
شما که حتی جرائت ندارید نام سخنران را اعلام کنید پس بهتر است خاموش باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کی مسئول برگزار کردن این مراسم بوده و سخنران دعوت کرده؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ما که توهین ندیدیم و ضمنا خودم اونجا بودم و کسی به این سخنان اعتراض نکرد بلکه همه اون مردمی که اونجا بودن این سخنان را تایید کردن.ضمنا شماها همیشه انتقاد به همفکراتونا توهین میدونین و توهین به کسایی که قبول ندارین را انتقاد میگین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگر "خاک بر سرت بی‌غیرت" توهین نیست پس خاک بر سرت !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چطور این مردم تو اتوبوس و کوچه و بازار دیده نمیشن؟!
نیکان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تجهیزات و ابزار مورد نیاز صنایع سد سازی و انتقال آب و برق ما نیز بخاطر تحریمها مشکلات زیادی داشته اند از جمله اینکه برخی کالاها را به سختی و با تاخیر زیاد به ما میدادند ( مثلا بعنوان اینکه ممکن است استفاده ی دیگر از انها بشود ) گاه (بخاطر خرید با واسطه ، چند برابر هزینه تهیه آنها میشد و یا اعتبار اسنادی خرید این تجهیزات بخاطر تحریم بانکها متوقف میشد و اینکه آقای روحانی میگوید تحریمها برآب کشور هم اثر داشته است صحیح است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اين سخنران فقط زبان دارد كه ناسزابگويد اگرجرات وعرضه داره برودباداعش بجنگد.
کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مامورند و معذور.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ننگ بر کسانی که همیشه دست بر آتش دارند و تفکر در اختلاف .... نباید تیبون ها را در اختیار این افراد معلوم اتلحال قرار داد .... ریشه فتنه و جنگ همین افرادها هستند ..........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بيد مجنون!!!!!!!بيد مجنون چيه؟؟؟؟؟!!!سطر هفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
وقتی تو مملکت 70 میلیونی یه عده که تعدادشون به 2 میلیون هم نمیرسه هر کاری دلشون بخواد می کنن نمیشه بهشون ایراد گرفت.از ماست که بر ماست
جواد از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من خودم هجده ساله بودم رفتم جنگ و از خرمشهر تا حاج عمران بودم وخیلی از فرماندهان جنگ را از نزدیک دیده ام و می شناسم و خیلی از همرزمانم شهید و مجروح و جانباز شده اند ... و لی حالا با تمام وجود اعلام می نمایم موافق صد درصدی مذاکرات هستم و با کاسبان تحریم و شعار مرگ بر ... مخالف مخالفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دمت گرم خسته نباشی.اون بالا هم گفتم دست همه کسانی که سرباز وطن هستند رو می بوسم.این دقیقا ویژگی آدمهایی مثل شماست.همیشه طرفدار آزادی و سربلندی وطن.ما واقعا به شما و همه شهیدان مدیونیم و سعی می کنیم کشوری که شما با دلاوری تمام ازش دفاع کردید رو سربلند کنیم
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نظر دهنده ها خيلي وراجي مي كنند ببينيد همين شهداء كه شما داريد در خصوصشان صحبت مي كنيد 1-نظرشان در خصوص حجاب وعفاف چه بوده؟
2- در خصوص آمريكا چه نظري داشتند
3- در خصوص ولايت فقيه چه موضعي داشتند
4- حالا مبلغان تذكر مي دهند يا به عملكرد مسئولين اعتراض مي كنند به شما بر مي خورد بنده با نظر شما در خصوص افرادي كه به مملكت به روشها و اشكال خاص و عام خيانت مي كنند و شعار مي دهند و بعدا گند كارشان در مي آيد موافقم كه انشاءالله به درك واصل شوند اما با كساني كه خدعه ها و نيرنگها را افشا مي كنند (با مدرك) و در شعارها حواس مردم را در تصميم گيريها جمع مي كنند دستشان را مي بوسم چرا كه نبايد به تصميماتي كه در جلسه آمريكائيها و غربي ها گرفته مي شود دل بست و اميد وار بود خدا كند توانايي اعضاء تيم هسته اي آنقدر بالا باشد كه حريف شوند و گرنه نتايج حاصله در بلند مدت مطمئنا به كام ملت تلخ خواهد شد چون برايمان مثل روز روشن است كه پنبه و آتش با هم نمي توانند يكجا جمع شوند يا دوستي گرگ وميش چه عاقبتي در پي دارد...!!!؟؟؟
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
محمود خان: تو از خانواده های شهدا به آنها نزدیکتر که نیستی، مطهریها، بهشتی ها، همت و باکریهاووووووو آنهایی که توان گفتن نظر مستقل خویش را دارند می شنویم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جناب هموطن خواستی برو نظرا خانواده شهید صیاد شیرازی ، احمدیکاظمی ، خرازی و...و... رو بپرس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تو اول یاد بگیر مثل آدم، اونم یه آدم مسلمو ن نظر بدی بعد به نظردهانده ها ایراد بگیر! وراج خودتی... کاسب تحریم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
برادر! اینقدر تند نرو که عاقبت تندروی ترمز بریدنه! این شعار هایی که میدی علتش اینه که هیچوقت مقام حکومتی نبودی که در موقع لزوم پنبه و آتش هم در کنار هم قرار میگیرن! (تاریخ بشر اینو نشون داه) اوس محمود خودمون هم که روزگاری از جنس خودت بود و مثل تو فکر میکرد کم مونده بود التماس کنه که اوباما به نامه هاش جواب بده!
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
شهدا شرمنده ایم که مصادره میشود توسط کسانی که بویی از فهم و شعور و انسانیت نبرده اند
مجید صادقی جوزدانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آنها به خاطر پیشرفت وسربلندی ،ابادانی کشور جان خود وجوانی خود را فدا نمودند پس با دید مثبت از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این خیانت پیشگان در طول 8 سال غارت و نابودی همه چیز در کجا بودند؟! تنها دلواپس قطع خیانت ها و غارتگری های خودهستند و ذره ای دل در گرو رهبری و امام و شهیدان ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
در یک کلام خاک بر سر اون سخنرانی کنن که وقتی دهنش بوی شیر میداد یادش ندادن به کسی برای اینکه چندتا دیگه خوششون بیاد توهین نکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واقعا متاسفم برای همچین سخنرانانی که به خود اجازه می دهند راجع به تیم مذاکره کننده ما اینچنین قضاوت کنند این افراد کم از آن شهیدان دست بسته ندارند اینها هم خود را در مقابل همه تهمت ها و بی احترامی های مقامات خارجی قرار می دهند تا شاید بتوانند خیلی از مردم زندگی بهتری را تجربه کنند تا شاید کشور پیشرفته تری داشته باشیم، چرا یک نفر در مورد اختلاس ها سخنرانی غیرتی نمی کند، چرا در مقابل دزدی های مملکتی نمی ایستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینهایی که بر طبل جنگ می کوبند اگر خدای نخواسته جنگی راه بیفتد قبل از همه فرار می کنند.آخه کسی که خورده وخوابیده که تن جنگیدن نداره.خدا بیامرزه رزمندگان دفاع مقدس را.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ما ملت روحانی رو آوردیم وهیچکس اجازه توهین به نماینده واقعی ملت رو نداره.
hamvatan
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
فرمانده ناجا افتخار میکنه که چهارتا جوان را که یک اهنگ شاد اجرا کرده اند در کمتر از 24 ساعت کشف و دستگیر کرده انوقت جلوگیری از تظاهرات بدون مجوز یا لغو سخنرانی ها یا کنسرت های مجوز قانونی از عهده اینها خارج است.خودمان را گول نزنیم اگر بعضی ها بخواهند بساط شعبان بی مخ ها و ارباب هایشان را میتوان یکشبه جمع کرد.ولی منافع هزارها میلیاردی اجازه نمیدهد!!!!!!!!
نریمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آزادگان، رزمندگان و خانواده عزیز شهدا باید نظر خودشون رو شفاف در این خصوص اظهر کنند، تا چهار نفر معلوم الحال نتونند از جانب اونها اظهار نظر کنند. خدا به همه ما عقل بده اول به من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا سایت فرارو و کامنت نویسانش اهانت های آقای رییس جمهور و رییس مجلس را به مردم نمی بینند؟؟؟
مگه خود ایندو نفر از دل صندوق های رآی غیرشفاف بیرون نیامدند که حالا فرافکنی میکنند و به مردم اهانت کرده و خواهان صندوق های شفاف اند!!!!
چرا سایت فرارو و خوانندگانش اهانت ها و تحقیرهای رییس جمهور و تیم هسته ای اش را نمی بینند؟
چرا دست اندرکاران فرارو به تاراج دادن صنعت هسته ای کشور را نمی بینند؟
چرا سایت فرارو مفاد توافق ژنو و لوزان را مقایسه نمیکند که چگونه و گام به گام تیم هسته ای رییس جمهور بی تدبیر عقب نشینی نموده و نام آنرا پیروزی می گذارند؟
چرا دولت بی تدبیر و فرارو وابسته به دشنمان نظام هر وقت شعار مرگ بر آمریکا در این کشور طنین افکن می شود همه اندامشان می لرزد؟!!!
البته میدانم فرارو جرئت انتشار مطالب و نقدهای این چنینی را ندارد!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
یا با کلید می توان به جنگ هفت تیر رفت؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تا کی استفاده ابزاری از خون شهیدان .خجالت بکشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جاي اين حرفها اينجا نبوده ،اين سخنران بر خلاف نظرات رهبري كه همواره حفظ وحدت بوده وهست ، جهت ايجاد اختشاش داخلي از تريبون وخون شهدا سوء استفاده كرده ومطمنا عامل گروه مخالف دولت است بهتر است قوه قضاييه ايشان را احضار وتوضيح بخواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اين سخنران دستش از جيب مردم بريده شده .بخاطر همين است كه توهين ميكند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اولا دکتر روحانی در زمان جنگ خود فرمانده پدافند بوده.حالا ایشون اومده میگه اگر جرات دارید بیا کجا وکجا وکجا...دوما ایشون منتخب ملت ایران است وبه زور رئیس جمهور نشده یعنی از خود خانواده شهدا وملت رای گرفته
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مردم که عاشق چشم و ابرو و عمامه ایشون نبودن که بهش رای بدن،‌ به شعارها و برنامه هاش!! رای دادن اما الان چی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تنها عرضه اينها بوستر بيرون دادن وبر طبل نفاق و جنك كوبيدنه اون موقع هم همين بودند
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
با سلام
میشه اسم این سخنران بگین؟ چرا شما هم شفاف عمل نمیکنین؟ درست اطلاع رسانی کنین!!!
خواهشا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تا وقتی که اصل سیاست هسته ای به صورت واضح و روشن بیان نشود وضع همینه
نمی دونم بعضیها چه سودی میبرند از این جو مه آلود ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کشور ما همینه
بی اخلاقی موج میزنه
ما ایرانیها جز تخریب هم و دروغ و دزدی کاری بلد نیستیم
این یک واقعیته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
روحاني مردمي است باراي اكثريت مردم آمده وشش سال ديگر هم رييس جمهور محبوب اين كشور است .چندانگشت شمار ماننداين سخنران روحاني رامحبوبتر مي كنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
رحمت خدا بر شهداي عزيز ايران

تندرو ها و خشونت طلب ها منتظر موقعيت هستند تا به تيم مذاكره كننده و آقاي دكتر روحاني نيش زبان بزنند.

مردم نبايد از دست آنها ناراحت شوند چراكه آنها عادت دارند كه نيش بزنند
( نیش عقرب نه از ره کین است ، اقتضای طبیعتش این است)
متاسفانه بدون سرپرست هستند و كسي نيست كه آنها را راهنمائي و يا هدايت كند و از هيچ كسي تبعيت نمي كنند.
اين اقايان بايد بدانند آقاي دكتر روحاني رئيس جمهور كشور است . ايشان با منطق قوي با جهان مذاكره تا حقوق پايمال شده ايران را از حلقوم امريكا بيرون بكشد .
دكتر روحاني شيفته امريكا نيست او همان كسي است كه مورد حمايت امام خميني بود و مقام معظم رهبري بطور مكرر حمايت ميكنند و اخيراً نيز از تيم مذاكره كننده حمايت كرده اند حتي حمايت به جايي رسيده است كه جناب آقاي خاتمي امام جمعه موقت تهران نيز شديداً حمايت خود را اعلام كرده اند.
جنگ طلبان امريكا، كشور هاي عراق ، سوريه ، فلسطين ، لبنان و يمن را به آتش مي كشند
و هيچ كسي جلو دار آنها نيست نه سازمان ملل و نه شوراي امنيت.
تيم مذاكره كننده مودبانه و با منطق قوي مذاكره ميكنند .

تا تعامل اساسي با دنيا برقرار نگردد و حقوق پايمال شده به ايران برنگردد و چرخ هاي اقتصاد تچرخد بيكاري جوانان حل نخواهد شد.

اگر تندروها معتقد باشند كه هميشه جنگ باشد و تحريم ها را نعمت بزرگي به حساب بياورند آن موقع قضاوت با مردم خواهد بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ننگ بر کسانی که اختلاس هایشان را و شهوت قدرت و ثروتشان را در پش نام شهدایی پنهان می کنند که از همه چیزشان برای حفظ نظام گذشتند. این کاسیان ارزش ها دشمنان انقلاب و رهبری و اسلام هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واقعا که خوبه دیگه یک عده رفتندجنگیدنددرخط مقدم رودرروی دشمن بودندوشهیدشدند وعده ای هم امثال ین آقاکه معلوم نیست حالااومدن ودرراس قدرت قرارگرفتنه اندوازخون شهدای بهره برداری سیاسی میکنند اینکارونکنیدگناه داره
اتهل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کاسبان تحریمند اینان، وضدیت شدیدی با پیشرفت ایران اسلامی دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا تشییع شهدا در زمان احمدی نژاد متوقف شد ؟؟؟؟ چرا احداث مقبره شهدای گمنام در دانشگاه ها در زمان احمدی نژاد متوقف شد متوقف شد؟؟؟ ولی بعد از روی کارآمدن روحانی این پروژه ها مجددأ شروع شده؟؟؟
تورا خدا آرامش شهدا را که بدون هیچ چشمداشتی خود را فدای این کشور کردند، بخاطر منافع زودگذر به هم نزنید.
کسی حق ندارد اختلاس ها، سوئ مدیریت ها و هماهنگی با دولت احمدی نژاد در تاراج ثروت ملی کشور را در سایه چسبیدن به شهداء را به فراموشی بسپارد!!!!
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
روحانی تنها نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ظلم اصلی در حق شهدا تشییع شده بود که به جای ذکر و مرثیه و آمرزش در تدفین شان اسیر جناح بازی آقایون شده اند.
نصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این فردی که اینقدربی ادبانه و با لحن طلبکارانه حرف زده و خودشو کاسه داغ تر از آش دانسته ، چرا نسبت به ذزدی ها و بخور بخور های دولت قبل صم بکم هس!
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این داستان منو یاد قران به نیزه کردن، جنگ صفین انداخت. همانطور که عمرو عاص با قران بر سر نیزه کردن مردم رو گول زد، این سخنران هم داره با دستمایه کردن خون شهدا و مساله حجاب داره مردم رو گول میزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کسانی که از کنار خون شهدا با مداحی میلیاردر شدند حالا ادعای شرف ومقاومت می کنند بزدل اگر مردی برو با داعش جنایت کار بزرگترین دشمن انسانیت وتشیع مقابله کن
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
به نظر شما آیفون یارو که نشریه رو دستش گرفته، سیکسه یا فایو اسه؟ دیجی کالا پاسخگو باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا یک عده اندک بجای کل مردم ایران نظر میدهند . چرا کسی باین افراد تفرقه انگیز برخورد نمیکند؟ شماها از مراسم بزرگداشت شهدای عزیز هم بهره بردای شخصی و منفعت طلبی شخصی میکنید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همون شهیدی که اایشون براش یقه جر میده اگر زنده بود با توافق هسته ای موافق بود .... این میکرفون به دست های بی مایه با تفکر آدم ها کار ندارن ... فقط پیکر بی جان آدم ها براشون می تونه بهانه وراجی هاشون بشه.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خانواده اکثر شهدایی که من با انها در ارتباطم کاملا مخالف این دلواپسان هستند وحرف انها حرف توده مردم است اصلا شهدا بخاطر این مردم شهید شدند من نمی دانم تا کی باید تریبونها دست یک عده قلیل و بی منطق باشد که از خون شهدا در جهت منافع خود سوء استفاده می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
طفلک بچه های غواص.دست بسته شهید شدن و الان هم دستشون بسته است و هرکی هرچیدلش میخاد به اسم اونا حقنه میکنه به ملت.طفلک بچه های غواص
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگر اين كارها با پول بيت المال انجام مي شود كه مردم راضي نيستند اگر شما واقعا براي اين شهدا ناراحتيد چرا ادامه دهنده راه آنان نيستيد تا به فكر آرامش رفاه و دين مردم باشيد آيا رواج بداخلاقي توصيه اين قواصان نازنين وطن بود آيا اختلاس دوستان پاكدست و عدالت محور شما سفارش شهيدان بود كه امثال شماها سكوت اختيار كرديد.اختلاس كنندگان بيشتر به اين مردم نظام و اسلام خيانت كردند يا مذاكره كنندگان .به شما كه سر در برف كرديه ايد توصيه مي كنيم به داخل مردم بيايد واقعيت را ببينيد و بشنويد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
وجود احمدی نژاد در مراسم توهین به شهدا و کل ملت بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
توافق هسته ای قریب الوقوع مشت محکمی است بر دهان و تریبون خیلی ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
روحاني هرروز محبوبتر ازديروز.باچند شعار توخالي روحاني دوست داشتني تر مي شود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من خودم عاشق شهيد و شهادت هستم و با اينكه در روستا زندگي مي كنم ولي وقتي مي بينم يك عده تمامي ارزش ها براي خود مصادره كرده اند و از آن سوء استفاده مي كنند به بدترين شكل از انان متنفر مي شوم و اينها باعث كم رونق شدن همچون اجتماعات باارزش مي شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خانواده اکثر شهدایی که من با انها در ارتباطم کاملا مخالف این دلواپسان هستند وحرف انها حرف توده مردم است اصلا شهدا بخاطر این مردم شهید شدند من نمی دانم تا کی باید تریبونها دست یک عده قلیل و بی منطق باشد که از خون شهدا در جهت منافع خود سوء استفاده می کنند
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دیگه رهبری اگر دخالت نکنند واقعا ظلم بزرگی میشه یه عده چماق دار هر غلطی میخوان میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مردم فقط شماها نیستید که تو سایتها چرخ چرخ میخورید منتظر مردم تو انتخابات بعد باشید کاسبان توافق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مردم فقط شماها نیستید که تو سایتها چرخ چرخ میخورید منتظر مردم تو انتخابات بعد باشید کاسبان توافق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
أولا نام سخنرانو اعلام کنید. دوما کاسب تحریم پیشنهاد دهندگان تحریم از داخل هستند. سوما تمام تمام اختلاس ها و دزدی های اون هشت سال با یک قلم گندکاری فساد کرسنت هم برابری نمیکنه. چهارم، پپلاکاردهای دست مردم همه حکایت از جفنگ بودن مقاله شما و موافقت با. سخنرانی که اسمش رو فاش نمی کنید داره. و در آخر اینکه همراهی با شهدا هم فرمایشی شده برای زیر سؤال نرفتن ننگ نامه لوزان. متأسفم برای جهل دامن گیر و افلاس فکری حاکم بر جامعه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ناشناس 13:22 شهدا پیامشان واضح است و به طلب امرزش امثال شما نیازی ندارن کسی که نیاز به طلب امرزش داره خودتونید که دارید ارزشهای شهدا رو هم تحریف می کنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا اسم سخنران رو نمگيد كيه كه مردم بهتر بتون قضاؤه كنن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این حرف حرف های کسایی که به بهانه تحریم خون مردم را توشیشه کردند.اگر تحریم برداشته بشه همه رشته هاشون پنبه میشه
همان شهیدی که میگی، واسه یه وجب خاک کشور جونش داد.شماها چی که ثروت های کشور میدزدید
شماها چی که واسه دزدی های میلیاردی خون مردم توشیشه کردین.وقتشه نقاب هاتون رابردارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کجا اسم برده بود؟!!! شما علم غیب دارید آیا؟!!
ذاکری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
با کمال تاسف .مایه ننگ است برای کشور که یک نوحه خوان نا اشنا با الفبای دیپلماسی و روابط بین الملل تا به این حد گستاخانه و بی پروا با بی ادبانه ترین ادبیات به مقامات عالی متخب مردم کشور هتاکی کند وکسی هم در ان جمع نباشد که او را از پشت تریبون پایین بکشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینان همون هایی هستند که خودشون رو در پشت جبهه قایم میکردند حالا شده اند سخنگوی .........................
حسین لطیفی تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دوستان سلام. من با وطن فروشی و خیانت و مطیع قلدرهای استکبار جهانی شدن مخالف هستم و خواهان عزت و سربلنی و پیشرفت ملت و کشور هستم اگر غیر از این باشد خائن است لطفا نظر دهید
ناشناس
United States
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اختلاسها چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
هزاران آفرین لطیفی
Saman
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
برهم زننده ی وحدت شمامسئول سایت هستیدکه بانشراین سخنان وآب وتاب دادن به آن شکوه این مراسم روزیرسوال میبریدپیام این تشییع کاملا روشن بودهمین طورشعارمردم
سیدمحمد خادمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سرنوشت این شهدا مظلومیت بوده است, زیرا در مراسم تشیع آنان هم متینگ سیاسی برگزار می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این دلواپسا کارشون این شده هر روز میان سایت فرارو و نظرات خبرها رو منفی میدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کار هر روز شما در سایت ها چیست؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
هزینه چاپ این بولتن ها رو چه جایی تامین میکنه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا موقعی که احمدی نژاد مامان چاورزو بغل کرد گلوشون نو پاره نمیکردند ؟؟؟؟؟ هان چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب بدید لطفا ....
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نمیدونم چرا بعضیا بدشون میاد، اقای روحانی حرف بی ربط زیاد میزنن ولی نباید توهین بشه ب ایشون،من شخصاطرف دار کسی هستم ک بی ادعاست
ناشناس
United States
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
✔منم دلواپسم......
اما نه از نوع هسته ای!!!!!!!

⭕من دلواپسه،
ثبت روزانه ۴۳۴ طلاق در کشورم هستم.(سایت فارس)

⭕من دلواپسه،
قتل روزانه ۶نفر در کشورم هستم.
(سایت مشرق نیوز)

⭕من دلواپسه،
خانواده ۲۱۰هزار زندانی کشورم هستم.(سایت تسنیم)

⭕من دلواپسه،
۱۷ هزار کشته جاده ایی کشورم هستم.(سایت عصر ایران)

⭕من دلواپسه،
اینم که چرا ایران ۴۲درصد تریاک جهان را مصرف میکنه، یعنی رتبه اول.
(سایت تابناک)

⭕من دلواپسه،
۲۴میلیون از افراد مجرد کشورم هستم(سایت عصر ایران)

⭕من دلواپسه،
کاهش سن فحشا به ۱۲ سال در کشورم هستم.(سایت تبیان)

⭕من دلواپسه،
فساد اداری واقتصادی در کشورم هستم، که چرا از میان ۱۷۵کشور رتبه ۱۳۶گرفته است. سالم ترین کشور از این نظر دانمارک است.(سایت صدای اقتصاد)

⭕من دلواپسه،
فرار مغزها از کشورم هستم، سالانه ۱۵۰هزار تحصیل کرده از کشور مهاجرت می کنند.(سایت صدای اقتصاد)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درودبرباغیرتان
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگه یک خانوم ایرانی بره اروپا و به زور کشف حجابش بکنن ما ناراحت نمیشیم چرا ما باید به زور انها مجبور کنیم حجاب را رعایت کنند ما که فیلم و سریال هاشونو تو تلویزیون می بینیم
عاشق شهدا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من اونجابودم کسی به ابن سخنان نه تنها اعتراضی نکردبلکه مردم باشعاهای خودان راتاییدنمودند
سارا
Estonia
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تا دست به دامان ریا افتادند
بی وقفه به یاد شهدا افتادند
شوخی شوخی به شاخه ها سنگ زدند
جدی جدی پرنده ها افتادند..........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تمامی شهدا به این دوستان وکالت بلاعزل داده اند انگار!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خواهشا جو ندین. من بعنوان طرفدار روحانی و خاتمی به آزادی بیان احترام میذارم. پس دوستان بیاین و احترام به طرف مقابل رو فراموش نکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
أولا نام سخنرانو اعلام کنید. دوما کاسب تحریم پیشنهاد دهندگان تحریم از داخل هستند. سوما تمام تمام اختلاس ها و دزدی های اون هشت سال با یک قلم گندکاری فساد کرسنت هم برابری نمیکنه. چهارم، پپلاکاردهای دست مردم همه حکایت از جفنگ بودن مقاله شما و موافقت با. سخنرانی که اسمش رو فاش نمی کنید داره. و در آخر اینکه همراهی با شهدا هم فرمایشی شده برای زیر سؤال نرفتن ننگ نامه لوزان. متأسفم برای جهل دامن گیر و افلاس فکری حاکم بر جامعه
poone
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اینا واسه نظام حکم "خودی" دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اجازه دهید تا انتقاد کنند همانطور که رئیس جمهور منتخب انتقاد می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همیشه نباید راحت ترین راه رو انتخاب کرد

شهدا هم بلد بودند راحتی رو رو انتخاب کنند مثل خیلی از ماها و الان هم به هر قیمتی دنبال توافق باشند هوش بیشتری از ما داشتند


شهدا شرمنده ایم
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این ها برای رسیدن به هدف کثیفشون ک فقط و فقط جناحی و سیاسیه از خون شهیدان هم نمیگذرن.من عاشق شهیدانم ولی به خاطر همین سو استفاده ها در مراسم شروت نکردم و ترجیح میدم بعدن در خلوت بر سر مزار پاکشون برم و ادای احترام کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
شهدا ما شرمنده ایم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خدا لعنت کند عمروعاص را با این شاگردانش
حمید666
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
غواص ها رو کی شهید کرد؟اوباما یا صدام؟صدامو کی به درک فرستاد امریکا یا دلواپسان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
از حرف مردم نترسید
ammar
United States
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا دروغ می نویسید..من تواین مراسم بودم.اصلا این حرفها زده نشد ودرضمن لحن توهین هم وجود نداشت.چرا دنبال جودادن هستید اتفاقا جو دیروز کاملا عادی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خاک بر سر مسئولین اگر با این فرد برخورد نکنند. دادستان کجاست ؟. ظاهرا"صلاح نیست گوشش بشنود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگر من جاى بزرگان مملكت بودم انچنان چوبى تو استين اين فرد ميكردم كه هم بقيه حساب كار دستشون بياد هم خود اين شخص رب و رُبش را ياد كنه. والله جاى هيچ اغماض ندارد.
مسعود اهواز
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کاش شهدا بودند وقضاوت میکردند
راديوفردا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
زنده نگه داشتن ياد شعبون بي مخ هم هنري است در ايران
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اون اقا که حرف خودش را زد شما چرا جرعت ندارین اسمشو ببرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
این همه حسن جون به ملت توهین کرد
ما چیزی گفتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
شعار بعضی رانت خوران دلواپس
سود تحریم حق مسلم ماست
روحانی حیا کن دم مارو رها کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
اگه كشور قانونمندي بوديم بايد سخنران را كه به رييس دو نهاد مقننه و مجريه كشور توهين كرده تنبيه مي كرديم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
شهدا رفتن تا مملکت سربلند بشه نرفتن که یک عده که تعدادشان نصبت به بقیه مردم کم هستن با لج بازی و با بی فکری مثل دو دولت قبل مملکتو به باد بدن !این افراد چه هدفی دارن؟هدفشان جز نابودی شیعه و فقیر کرن شیعیان هدف دیگری ندارن اینها ادمهای مذور هستن که برای یک عده کار میکنن که از تحریم ها سو کلانی میبرند اینها کور وکر شدن فراموش کردن تو 8سال دولت قبل چه گندی زدن تا مملکت به این روزگار افتاد باید رهبر معظم انقلاب با این مزدوران خوائن برخورد بکنه تا جرات نکنن دم تکون بدن
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
اصلا از همه چیز که بگذریم نمیدونم یه عده چراانقدر گیر دادن به صنعت هسته ای نامحدود اقاجان شما مگه نمیگی با میخوایم صلح امیز استفاده کنیم خب همی درصدی که روش توافق شده بخدا برای استفاده های غیر نظامی تقریبا کافیه ... اگر به جای حیثیتی کردن مسئله هسته ای اون خرج و ضرری که سر این مسئله گذاشتیمو توی بخش های دیگر صنعت خرج میکردیم الان تو یه کشور دیگه بودیم
مجله فرارو