bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۰۹۶۲

کوثری: آقای ظريف برای خودش حرف می‌زند!

اسماعيل كوثري، عضو كميسيون امنيت ملي است. مي‌گويد نه تنها جنس دلواپسي‌هايش از جنس مردم است بلكه مانند قشر پايين ساده و بي آلايش زندگي مي‌كند تا شرايط زندگي آنها را درك كند.
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اسماعيل كوثري، عضو كميسيون امنيت ملي است. مي‌گويد نه تنها جنس دلواپسي‌هايش از جنس مردم است بلكه مانند قشر پايين ساده و بي آلايش زندگي مي‌كند تا شرايط زندگي آنها را درك كند. كوثري اين دلواپس بودن را وظيفه‌يي مي‌داند كه بر دوش‌شان قرار گرفته اما در مورد اينكه كجاي قوانين كشور هم‌اكنون نقض شده كه وي در جايگاه نماينده مجلس، تيم هسته‌يي را نقض‌كننده منافع ملي مي‌داند، سوالي است كه در اين گفت‌وگو طرح شده است و پاسخ‌هاي اين نماينده به قضاوت مخاطبان. چرا كه اين روزها برخي از مردم دلواپسي‌هاي خود را در فضاهاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي مطرح مي‌كنند و مي‌گويند دلواپسي ما اينهاست. مي‌پرسند چرا دلواپسي ما با دلواپسي افرادي كه در اين همايش شركت داشتند اينقدر فرق دارد. به همين دليل به سراغ اسماعيل كوثري رفتيم تا او پاسخگوي آيا تصور مي‌كند جنس دلواپسي‌اش با دلواپسي بدنه اجتماعي دچار يك پارادوكس نيست؟


آقاي كوثري، برخي منتقدان همايش هفته گذشته، مي‌گويند دلواپسي شما با دلواپسي مردم فرق دارد؟


چه كسي مي‌گويد دلواپسي ما با مردم فرق دارد و اين از كج‌فهمي هر كسي است كه اين برداشت را دارد. هيچ موقع شما نمي‌توانيد يكي را پيدا كنيد كه از اين دلواپس‌ها، دلسوزتر باشند.

دقيقا دلواپس چه هستيد؟

اعتبار و حيثيت نظام ما زير سوال رفته است.

پس چرا آن هشت سال دلواپس نبوديد وقتي احمدي‌نژاد كاري كرد كه تمام دنيا با ما بد شود؟

خب وقتي دنيا با ما خوب باشد براي ما كاري مي‌كنند؟ تا الان نتوانستند يك دلار براي ما از آنها بگيرند.

اما مردم مي‌گويند كه از زماني كه دولت روحاني سر كار آمده...


شماها از مردم براي من حرف نزنيد. حرف از خودتان بزنيد. من هيچ موقع قبول ندارم كه شما جماعت از‌طرف مردم صحبت كنيد.

اما رسانه رابط بين مردم و شما سياستمداران است و من به نقل از واكنش‌هايي كه اين چند روز در فضاي مجازي ايجاد شده است، اين سوالات را مي‌پرسم؟

نه اين بازي است كه شما مطبوعات در مي‌آوريد وگرنه مردم هيچ موقع اين‌طور فكر نمي‌كنند وزيري كه 850 ميليارد تومان ثروت دارد، دل مي‌سوزاند براي مردم يا كسي كه همه وجودش را براي نظام گذاشته است.

بزرگ‌ترين اختلاس‌ها و وام‌ها از بانك‌ها توسط افرادي صورت گرفته كه نزديك‌ترين اشخاص به ساحت قدرت در دولت قبل بودند وقتي فسادهاي بزرگ بانكي رخ مي‌داد، هم نگران بوديد؟

ببينيد از اين حرف‌ها براي من حداقل نزنيد. اين حرف‌ها براي امثال ما تكراري است براي سوءاستفاده كردن است. از اين جملات و كلمات براي ما به كار نبريد. چون نه‌تنها قبول ندارم بلكه به‌صراحت مي‌گويم اين سياسي‌بازي است.

اما اين حقايقي است كه در دولت احمدي‌نژاد رخ داده، نمي‌توانيم پاكش كنيم.

حقيقت را چه كسي تعيين مي‌كند. حقيقت را اعتماد تعريف مي‌كند‌؟

خب مسلما حقيقت را نهادهاي نظارتي تعيين مي‌كنند. مثل مجلس وقتي گزارش سه هزار ميلياردي را مي‌خوانند.

اختلاس بايد پدرشان را در بياورند حتي قوه قضاييه كوتاهي كرده كه پدرشان را در نمي‌آورند. حتي عوامل اصلي‌شان را اعدام كنند.

آقاي كوثري برگرديم به محور اصلي. شما معتقديد جنس دلواپسي‌هايتان با دلواپسي‌هاي مردم يكسان است؟

ببينيد ما از بطن جامعه اين دلواپسي را داريم وقتي اين ميزان افتخار به دست آورديم و به‌راحتي زير سوال ببرند.

آقاي ظريف مي‌گويند هر تصميمي در بخش هسته‌يي مي‌گيرند با تاييد و صلاحديد مقام معظم رهبري است.

نخير؛ آقاي ظريف براي خودش حرف مي‌زند. به رهبري چه كار دارند و هر كي از خودش بايد صحبت كند. چرا سوءاستفاده از رهبري مي‌كنند.

مي‌گويند سياست‌هاي هسته‌يي بدون هماهنگي با رهبري نمي‌شود. آقاي لاريجاني و قاليباف هم كه همين حرف را مي‌زنند.

قبول ندارم. هر كسي اين حرف را مي‌زند، تصميم دارد از رهبري سوءاستفاده كند.

آقاي كوثري مردم مي‌گويند شما چرا اين هشت سال دلواپس نبوديد وقتي ارز گران شد؛ داروهاي بيماران سرطاني ناياب شد و مي‌مردند.


خب من از شما مي‌پرسم چرا وزراي همين دولت روحاني نگذاشتند ارز به زير سه هزار تومان برسد؟

بانك مركزي معتقد بود كه اين كاهش صوري است و حبابش مي‌تركد و بازار دوباره نابسامان مي‌شود و نرخ واقعي نيست.

اولا اينكه به ما ربطي ندارد. دوم اينكه اگر اين طور است كه خب در دولت احمدي‌نژاد هم همين فكر را مي‌كردند.

آقاي كوثري مردم اين مصاحبه را مي‌خوانند و مي‌دانيد كه همه مي‌دانند واقعيت اين نيست. باز برگرديم رو‌ي همان سوال اول؛ مردم مي‌پرسند آيا شما نگران كودكان كار، بچه‌هاي كپرنشين هستيد؟

بچه‌هاي كپرنشين كسي را مي‌خواهند كه شبيه خودشان زندگي كند. نه وزرايي كه ميلياردي ثروت داشته باشند.

حاج آقا در مورد خودتان صحبت كنيد. شما نگران اين كودكان هستيد يا نه؟ نگران اين ميزان فقر؟

من اگر نگران‌شان نبودم كه عين آنها زندگي نمي‌كردم.

پس چرا آن هشت سال نگران‌شان نبوديد؟ وقتي ميلياردها دلار درآمد بالاي نفتي به دست‌ مي‌آورديم اما هنوز مدرسه كپري داريم؟

مگر وقتي دلواپس بودم بايد مي‌آمدم به شما رسانه‌ها مي‌گفتم كه دلواپس‌شان هستم.

دلواپسي‌تان در عملكردتان بايد ديده شود. شما از دولتي طرفداري كرديد كه در هشت سال تورم را هر روز بالاتر برد و هيچ‌وقت پاسخگوي گزارش‌هاي ديوان محاسبات از گم شدن بخشي از بودجه‌ها نبود
.

اين تحليل غلط شماست. تا وقتي در مسير حركت مي‌كرد طرفدارش بوديم اما زماني كه منحرف شد خودمان مخالفش شديم. عليه احمدي‌نژاد و رحيمي و مشايي خودمان حرف زديم. شماها نمي‌خواهد در مورد سكوت ما صحبت كنيد. شماها خودتان سكوت كرده بوديد و اصلا جرات نداشتيد يك كلمه حرف بزنيد اما ما به آنها مي‌گفتيم كه در حال اشتباه هستيد.

آقاي كوثري برعكس بود. منتقدان نقد مي‌كردند اما طيف شما سكوت كرده بود.

ما وامدار هيچ يك از شما منتقدان نيستيم.

آقاي كوثري، مردم معتقدند كه از زمان رياست آقاي روحاني يك آرامش نسبي در كشور حاكم شده.
..

با اين قيمت‌هاي سرسام‌آور به رفاه مي‌رسند؟

طبق اعلام بانك مركزي تورم ابتدا و انتهاي سال نشان از كاهش بالاي 15 درصد دارد.

خب بله، بايد اين را بگوييد. اما بين مردم برويد و قضاوت كنيد.

پس شما اعتقاد نداريد كه مردم دلواپسي‌شان با شما فرق دارد؟


نخير. اين برداشت شما رسانه‌هاست كه با ديد بدبينانه نگاه مي‌كنيد.

همان‌طور كه شما در آرامش اين همايش را برگزار كرديد، تصور مي‌كنيد منتقدان‌تان هم‌چنين فرصتي را دارند؟

ما در يك آرامش همايش را برگزار كرديم؟ چرا نگذاشتند در همان سالني كه در نظر گرفته بوديم برگزار كنيم؟ نمي‌گفتند كه بايد برويد در يك فضاي سربسته برگزار كنيد كه مردم شما را نبينند. اينها مي‌خواهند هيچ‌كس هيچ حرفي نزند و ما سكوت كنيم.

شما هم كه سكوت نكرديد و از ابتداي اين دولت با آزادي كامل انتقاد كرديد.


سكوت هم نمي‌كنيم. هر جايي كه ببينيم بايد وارد شويم، وارد مي‌شويم و به هيچ‌كس هم نگاه نمي‌كنيم.

خب اين فرصت نبايد به‌طور مساوي براي همه برقرار باشد؟ يعني اگر منتقدان شما هم فردا همايشي برگزار كنند، صداي اعتراض طيف دلواپس بلند نمي‌شود؟

اين را ديگر خود قانون مي‌داند. ما كه مجوز گرفتيم. بروند همايش بگذارند و كسي جلويشان را گرفته است. (خنده) الان كه مسووليت دست دولت تدبير و اميد است خب به اين افراد هم مجوز بدهد. دست ما كه نيست. ما كه تصميم نمي‌گيريم. ما كه تابع قانون هم بوديم و جايي كه آنها تعيين كردند، همايش‌مان را برگزار كرديم.

برخي معتقدند كه اين همايش در آستانه مذاكرات ژنو، كارشكني بود. حال اينكه همين افراد در دولت قبل مدام مي‌گفتند يك‌دست بايد از دولت احمدي‌نژاد حمايت تام كرد.

چون تيم مذاكره‌كننده قبل به مجلس مي‌گفت ما حمايت شما را مي‌خواهيم و ما هم حمايت مي‌كرديم. اين تيم نه‌تنها حمايت ما را نمي‌خواهد بلكه مي‌گويد كه شما نامحرم هستيد.

آقاي كوثري برخي مخاطبان شما اين نقد را اين روزها مطرح مي‌كنند كه دقيقا مشكل شما همين‌جاست كه در دولت روحاني سهيم در قدرت نيستيد و از قدرت بيرون رفتيد و ناراحتي‌تان هم از اين امر نشات مي‌گيرد.

اصلا ما دنبال قدرت نيستيم. قدرت يك مسووليت است كه ما الان همين مسووليت را داريم. اما ما دنبال قدرت نيستيم. دنبال عزتيم.

آقاي ظريف هم گفتند كه اين عزت در صلح با دنياست نه جنگ با دنيا؟

آقاي ظريف نظر خودش را مي‌گويد. مگر من هر چيزي مي‌گويم را آقاي ظريف قبول دارد كه هر چيزي كه ايشان مي‌گويد را ما قبول داشته باشيم؟

وظيفه اجرايي با دولت است؟ قوه مجريه دولت است و قوه مقننه، مجلس است.

يعني مجلس هيچ حق و اختياري ندارد؟

در حوزه قانونگذاري يا اجرا؟

آها. يعني مجلس هيچ كاره است.

آقاي كوثري شما كه خودتان در اين مورد استاد هستيد. مجلس در حوزه قانونگذاري و نظارت مسووليت دارد نه حوزه اجرا.

خب قوه مقننه ناظر است كه بر حسن اجرا بايد نظارت كند.

مرز اين نظارت با دخالت در عملكرد دولت چطور تعريف مي‌شود؟

جايي كه خلاف قانون عمل كنند، مجلس بايد وارد شود.

الان دقيقا سوال اين است كه كدام قانون و چگونه نقض شده است‌؟

بحث چارچوب توافقات است و ما مي‌گوييم توافقات اوليه مورد قبول نيست.

بر اساس كدام بند قانون؟

ما مي‌گوييم كه همه‌چيز را از دست دادند.

آقاي كوثري اين امر سليقه‌يي نيست؟ براساس كدام بند قانون اين صحبت را مي‌كنيد؟

ما نظارت كه مي‌كنيم اين موضوع را مي‌بينيم.

خب كدام بند قانون توسط مذاكره‌كنندگان نقض شده است؟

من دارم مي‌گويم كه اين چيزهايي كه به دست آورديم الان به‌راحتي از دست مي‌رود.

خب منتقدان نگاه شما مي‌گويند، محتواي تمام صحبت‌هاي شما حكايت از آن ندارد كه عملكرد دولت مغاير با يك اصل قانون بوده و وقتي شما مي‌توانيد اين طور تذكر بدهيد كه يك بند قانون نقض شده باشد.

به همين دليل هم از وزير سوال كردم.

آقاي كوثري دقيقا سوال منتقدان از شما اين است كه كدام بند قانون نقض شده كه وزير امور خارجه را احضار مي‌كنيد؟

من مي‌گويم كه اين توافق انجام شده، مورد قبول نيست.

جسارتا چون شما نماينده مجلس هستيد مخاطبان انتظار دارند كه بر‌اساس قانون حرف بزنيد و بگوييد بر اساس قانون فلان و بند فلان، مذاكره‌كنندگان برخلاف نص صريح قانون عمل كرده‌اند.


ببينيد اين را كه من تنها نمي‌گويم. خيلي از افراد ديگر هم اين را مي‌گويند.

اما از شما كه نماينده مجلس هستيد انتظار دارند كه دقيق صحبت كنيد.

ببينيد اينها آمدند و تيم مذاكره‌كننده را تغيير دادند و تركيب تيم مذاكره را به هم زدند.

آقاي كوثري تعيين تركيب تيم جزو اختيارات دولت است. شما نماينده پرسابقه و با تجربه‌يي هستيد. مخاطب‌هاي شما انتظار دارند كه وقتي صحبت مي‌كنيد، صحبت‌هايتان مستدل باشد. شما ابتداي اين صحبت‌ها گفتيد كه ما ناظر بر اجراي قانون هستيم. اگر قانون نقض شود بايد تذكر بدهيم.

ما ناظر بر توافق هستيم. آنجا كه قانون نيست. توافق‌ها را بر اساس قانون بين‌الملل انجام مي‌دهند كه به ما ربطي ندارد.

خب شما بر‌اساس كدام بند قانون معتقديد كه توافق انجام شده خلاف قوانين كشور است؟


ببينيد حرف ما اين است كه دقيقا چيزهايي كه به 1+5 داده شده است و چيزهايي كه گرفته شده است برابري نمي‌كند.

وزارت امور خارجه معتقد است كه اين برداشت سليقه‌يي شماست و در عمل اين طور نيست. شما هم هشت سال براي اين سلايق وقت داشتيد؟

خب ما در اين هشت سال كه همه چيز را گرفتيم. 20 درصد را اجرايي كرديم.

آقاي كوثري، گروه دلواپس به راي مردم احترام مي‌گذارند؟

حتما احترام مي‌گذاريم.

مردم در 24 خرداد، بين آقاي جليلي و روحاني، آقاي روحاني را انتخاب كردند. آيا اين راي يك «نه» به نگراني‌هاي شما نيست كه اگر قرار بود شبيه شما نگران باشند، آقاي جليلي را انتخاب مي‌كردند؟

ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند.

شما كه تا اينجا نفرموديد كدام قانون نقض شده است. اما مردم را اگر به عنوان مخاطب به حساب بياوريم آنها سياست خارجي روحاني را به سياست خارجي آقاي جليلي ترجيح دادند؟

ببينيد همين‌هايي كه به آقاي روحاني راي دادند پس چرا در يارانه ثبت‌نام كردند و 93 درصد ثبت‌نام شد.

آقاي كوثري اين دو موضوع از هم جدا نيست؟ مردم در ثبت‌نام يارانه آزاد نيستند؟ علاوه بر اين آقاي روحاني گفته بود كه اگر من بيايم به مردم يارانه نمي‌دهم كه حالا از ثبت نام مردم چنين تعبيري كنيم؟

ببينيد اينجا كه به ضررتان مي‌شود، حرف را تغيير مي‌دهيد.

آقاي كوثري اين سوءاستفاده از ثبت‌نام مردم نيست كه چوب شود و به سر دولت بزنند كه مردم به شما «نه» گفتند؟


نه چه كسي خواسته به سر دولت بزند. من مي‌گويم مردم تصميم مي‌گيرند و به راي مردم احترام بگذاريم.

سوال من هم همين بود. چرا دلواپس‌ها به راي مردم در انتخاب روحاني نسبت به آقاي جليلي احترام نمي‌گذارند؟

اين حرف يعني ما بايد به دهان خودمان چسب بزنيم و سكوت كنيم؟ نخير اين اشتباه است و خيال مي‌كنيد كه وقتي دولت‌تان روي كار آمد همه بايد مطيع باشند
bato-adv
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
جوجه ها را پاییز می شمارند !!!!!!!
نیت پاک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اینها دلواپس اوضاع واحوال خودشان هستند.
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
مردم ما هستيم شما اشخاص هستيد.
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
فرارو ی عزیز دستت درد نکنه خسته نباش 412 نظر بررسی و چاپ کردی متشکرم
ولی خواهش می کنم این مصاحبه را 7-8 ماه روی صفحه اصلی نگه دار بعضی ها کم حافظه اند سر صندوق یادشون میره
حمید
UNITED STATES
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اعتبار کشور وقتی از بین میره که یک ایرانی پاشو از ایران بزاره بیرون از حقوقی که حتی تبعه افغان هم داره بی بهره اس حتی یه حساب بانکی هم تو کشورهای که آقایان فکر میکنند دوست ما هست نمیتوانم باز کنیم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۴۶
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری لطفا از جیب مردم خرج نکنید مردم ایران چون مملکتشان مملکت امام زمان (عج) است هیچ دلواپسی ندارند و تنها دلواپس رفتار و گفتار افرادی چون شما و دوستانتان هستند
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اعتماد به نفست منو کشته کوثری جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به نظر من صحبت های آقای کوثری و پاسخ هاشون به خبرنگار باید به عنوان درس منطق در دانشگاه های علوم انسانی تدریس بشه...فرارو خداییش اینو منتشر کن خوشحال شم.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چه ادبیات جالبی داره این آقای کوثری !!!!
armagedon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
رای مردم چک سفید نیست که .. مردم حق دارن نگران توافق باشن .تازه معلوم شده که توافق اشکالات اساسی داره چون تو بند هایی از اون دست مقابل رو برای ورود به مواردی که اصلا به هسته ای ربط نداره باز گذاشته . انتظارات غربی ها تمامی نداره. متاسفانه به دلیل عجله تیم مذاکره کننده واسه توافق(چون میخواستن زودتر به گزارش100 روزه دولت برسه )توافق با زرنگی غربی های به نفع اونا بسته شد. فرارو وجدانا نظر منو بذار تا مخاطب قضاوت کنه
رزمنده 62
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
انتخابات بعدی حسابی از خجالت دلواپسی شما در میایم گروه احمدی بای بای
میر بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ارزش یک بار خوندم رو هم نداشت ....اول امدم کامنت ها رو خوندم ....عقل جمعی
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
با سلام خوانندگان محترم یه پیشنهاد : سرچ بزنیم اسماعیل کوثری سایتش میاد بالا اونجا نظراتمونا بهش بگیم که ما دلواپس چی هستیم واقای کوثری چرا بعد از هشت سال فلاکت مردم الان دلواپس شدند تا امثال اینا بفهمن مردم یعنی چیه؟اگر هم ما را مردم فرض کنن موافقید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
مصاحبه باحالی بود...
برخی حرفهاشم منطقی بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اول خیال میکردم دلواپسیشون از جنس مس کهنه و معدن کهنست. اما با طرز بیان این فرد در مورد دکتر ظریف و دیگر موارد فهمیدم از جنس پلاستیک کهنه اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بازم که سردار حرف خودتون رو جای مردم جا زدید
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بدانند همه که کشورها با مذاکره پیشرفته نشده اند بلکه با فناوری مثل هسته ای پیشرفت کرده اند .

روحانی و ظریف بدانند
ما هسته ای میخواهیم .
مافاچ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آخرش ما که نفهمیدیم کدوم قانون نقض شد کسی فهمید به ما هم بگه
سیدجمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از معدود دفعاتی بود که یک خبرنگار حرف دل مردم را می زند "دمش گرم و سرش خوش باد "جیگرم به حال آمد اگر خبرنگاری حرف دل مردم را بزند بی منطقی و ماهیت دلواپس ها افشا می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما در سال 88 دلواپس نتايج انتخابات بوديم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا شخصيت ايشون از طرز تهاجمي جوابهاش مشخص ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سرداچیه بابافکرمیکنه شخصیته خیلی مهمیه
سیدمهدی موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
میگن:

تا چوب رو برداری

گربه دزده !!! دلواپس میشه و فرار میکنه !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اصلا من خراب منطق اینها شدم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ملت ایران ترا به هر کسی که اعتقاد دارید چند بار جوابهای این آقای نماینده دلواپس را بخوانید وقضاوت کنید
شیرزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اصلا کدام بند قانونی میگه که شما ها آدم هستید. قیاس مع الفارق کردن کار ابلهانه متوهمانه همیشگی اصلاح جلبان فتنه گره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حرف های پراکنده و تکراری و بدون استدلال این افراطی ها که تمومی نداره

میزان دانش و آگاهی اینها حتی در مصاحبه هاشونم نمود داره

جای تاسف هست داشتن اینچنین نمایندگانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این کیه دیگه؟؟؟؟ عجب زبون ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دوستان مصاحبه جناب کوشکی با روزنامه اعتماد رو یه نگاه بندازین یک دستی جنس دلواپسان رو مشاهده میکنید.در کل اینطور فهمیدیم که:
- هر گاه نفع ما در نظرات رهبری بود حرف اول و آخر را ایشان می گویند و در غیر این صورت دست روی گوشمان میگذاریم و می گوییم ما که چیزی نشنیدیم و شاید هم وظایف رهبری را دوباره تعریف کنیم.
-صندوق ها آرا هر وقت به صلاح باشد معیار سنجش است و الا کجا بهتر از کف خیابان و البته هر خیابانی نه خیابانهای خاص.
خدا صبرت بده روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب سردار سرافراز منطقت تو حلقم :))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اصلا من ایشان (اقای کوثری) را مقصر بیمنطقی نمیدانم مقصر اصلی کسانی هستند که با رایشان پای این عزیز را ب مجلس باز کردند
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این اقای سردار می فرمایند که قوانین بین المللی به ایشان مربوط نیست بنده اضافه میکنم که با در نظر گرفتن رفتار این اقا وامثالهم قوانین داخلی هم به اینها مربوط نیست و حق هم دارند اینها فراتر از قانون اند و خود این سردار به دلیل فتوحاتش در جنگ بایستی مثل ناپلئون مجسمه اش ساخته و نصب شود که در این مورد کوتاهی شده و فقط یک نمایندگی ساده به ایشان محول شده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما که نفهمیدیم آخرش این آقا و همفکراش به رای مردم احترام میزارن یا نه. یه بار میگه به رای مردم احترام میزاریم یه بار میگه نه ما به نظر مردم کاری نداریم. عصن یه وضیه....
کوثری ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تا وقتی دنیا با ما دوست باشد برای ما کاری میکند.تا حالا یه یک دلاری به ما نداده >>>>افتاد.حرف راستو باید از بچه شنید
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
توجه کردید آقای دلواپس فرمود:( من به قانون احترام میذارم نه کسی که مردم انتخاب کردند)اقای کوثری برای احترام به قانون باید به انتخاب ونظر مردم هم احترام گذاشت.حتمایادتون نرفته که امام راحل فرمود میزان رای ملت است.شمافقط دلواپس خواسته های شخصی خود هستید.تاکی میخاهید به جای مردم نظربدهید.متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این جناب نماینده با خودش چند چنده؟ دقیقا مشکلش چیه؟ ما از نماینده های مردم که برخاسته از آرای آنها هستند جواب مستدل و قانونی میخوایم با دیدن این نوع شخصیت ها هم شورای نگهبان( بالاخص) و هم مردم با این نوع انتخابشون زیر سوال می روند.
به امید مجلسی عقلانی و مردمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مشکل اینه که بازیشون نمیدن و از دور دارن خارج میشن.اینا هم هی دارن میزنن تو سر خودشون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند....مشاهده کنید چه نمایندگانی داریم.دست خبرنگار درد نکنه که خوب پیچوندش تا بهتر بفهمیم دلواپسان چه کسانی هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آیا شما هم مانند من از طرز پاسخگویی این استاد دانشگاه که فردی فرهنگی و تحصیل کرده می باشند و انتظار دیگری از این قشر می رود متعجب هستید؟ در سالی که فرهنگ نامیده شده است انتظارات از قشر تحصیلکرده بالاست که حداقل در ادبیات خود رعایت اصول و ادب را بکنند به امید تسلط عقلانیت بر اساتید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اشتباه نكنيد دوست عزيز .ايشان نه استاد دانشگاه هستند نه يك شخصيت فرهنگي .ايشان يك فرد نظامي بوده وهنوز هم همه چيز را بر اساس نظاميگري تحليل مي كنندوصد البته حق نظامي ها هم هست كه تحليل خود را داشته باشند منتها بايد اعلام كنند كه اين تحليل ايشان است ونبايد از جانب مردم سخن بگويند.
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
,ولی مردم دلواپس معیشت وبیکاری.....غارت بیت المال که هر روز رکورد میزند هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا مدرک تحصیلی این بنده خدا چیه ؟به نظر شما نوع جواب دادنش چه سطع سوادیو میرسونه ؟
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
زماني كه داشت اختلاس از سر و كول دولت بالا ميرفت اعتبار و حيثيت نظام زير سوال نميرفت حالا كه ميخواهيم مثل بقيه كشورهاي با دنيا تعامل كنيم حيثيت شناس شديد شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
البته دلواپسی این سردار محترم و دوستانشان از اقدامات این دولت ریشه در منافع رو به تعطیلی دارد که در این 8 سال داشته اند...از جمله این که دیگه اقای کوثری نمی تونه مثل اب خوردن و با ترک تشریفات هی برای دوستانشان پروژه های نفتی نون و اب دار جور کنه ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هزار تا +
ناشناس
SAUDI ARABIA
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این مصاحبه دقیقا مشخص می کند که امثال آقای کوثری دلواپس چه هستند. دم مصاحبه کننده گرم!
رزمنده دفاع مقدس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود بر مصاحبه گر بسیار باهوش که چهره حقیقی و میزان درک و فهم این افراد را کاملا حلاجی و جهره واقعی شان را نمایش داده است.
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تو رو خدا ببين يك نماينده مجلس چطوري مصاحبه ميكنه واي بر ما كه كوثري يكي از نمايندگان مجلس ايران است
محسن عابدینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کار خبر نگار اعتماد فوق العاده بود:اونجا که به بند قانونی اشره می کنه و اقای کوثری رو گوشه رینگ تحت فشار میذاره و قبل از اشاره به این بند در سوال قبلش مقدمه چینی می کنه برای اینکه به این سوال برسه واقعا باید افرین گفت.فوق العاده زیرکانه و تیز هوشانه بود.
ایرانی اصیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما و هم فکرانتان هیچ جایگاهی بین مردم ندارید، لطفا از طرف مردم هم حرف نزنید...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب کوثری . از قراردادهای نجومی سپاه دلواپس شدی . بابا شما اینقدر جمع کردین که صد تا نسل بعدی تون هم که بخورن از سودش باشه به اصلش نرسه . به خاطر خدا بس کنین نه مردم .
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ینی من شخصا 1 میلیمتر انرژی هسته ای واسم ارزش نداره در جواب آقای کوثری خداوکیلی این چه جواباییه که میده اصن آدم به نرمال بودنش از لحاظ پزشکی شک می کنه
مسلمان واقعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مگر من هر چيزي مي‌گويم را آقاي ظريف قبول دارد كه هر چيزي كه ايشان مي‌گويد را ما قبول داشته باشيم؟"
این جمله آقای ک.وثری منو یاد بچگیام میندازه اونوقتا که هنوز مدرسه نمیرفتم. افسسسسوس از افکار پرورش نیافته (ج.ه.ل) آن هم در این مقام و مسند.
شهروند
UNITED STATES
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
برای ناشناس 10:49 و رزمنده دفاع مقدس و محسن عابدینی هزاران هزار++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منظورش ازمردم چه کسانی است خاص رامیگه یاعام .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آهان فهمیدم مردم 4 میلیون نفری رو میگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
استاد منطق هستن آقای کوثری
دکتر
NETHERLANDS
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اعتماد از خدا بترس.
دلواپس رو سکته میدی خوووووووووووو
دلواپس خودش قانونه. مفهوم بود یا بدم بچه ها خط بندازن روت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این مردم که می گین احتمالا همان 2، 3 میلیون هستند دیگه نه . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
متاسفانه اون 4 میلیون هم کافی کمی بیاندیشند، حتما متوجه خواهند شد که این آقایان در پناه حمایت از دین به دنبال غارت کشورند
هزاران رحمت به دشمنان خارجی مثل مغول و صدام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کدوم مردم! اگه منظورتون 4 میلیون نفر جلیلی ه پس بقیه هم دلواپس خیلی چیزهای دیگه اند.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لطفا از جانب مردم صحبت نکنید مردم دلواپسی ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقا شما از کدام مردم حرف می زنید. چه کار گنیم شما دست از سر این مردم بردارید. مردم چطور به شما نه بگویند .اصلاً بیاید یک رفراندوم برگزار کنیم اگر در شما غش نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای ک.ثری من به عنوان عضوی از این مرددم دلواپس نیستم
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب بیست و سی تو و هم فکرانت 8 سال نابود کردید مملکتو دیگه چی از جون مردم میخاین ؟مخابراتو که 11میلیلرد سود خالص داره رو دادن به عنوان هدیه به یک نهاد خاص...صدا و سیما طوری شده که از رئیس جمهور مملکت قوی تر شده و هر جور میخاد ریاست میکنه ...نابودی کار و. همه چیز ...بودجه تو مملکت مونده ...سه هزار میلیارد چی شد ؟این همه اختلاص چی شد ؟خداوکیلی دوست دارم ببینمت تا رودرو حرف بزنیم و بفهمم اینقد ادعا داری چقد بارته...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند.


نه چه كسي خواسته به سر دولت بزند. من مي‌گويم مردم تصميم مي‌گيرند و به راي مردم احترام بگذاريم.


خداييش كيا دراند در مورد مردم صحبت مي كنند
در عرض 2 خط حرفهاشو عوض كرده!!!!!! يا نمي دونه چي مي گه يا منافع حكم مي كنه ندونه
بیست و سی
UNITED STATES
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی ما مردم این است:
دکتر روحانی از شما موووووچکریم که:
1-ما رو از شعب ابیطالب خارج و به قبرستان بقیع وارد کردی
2-مسکن مهر رو تعطیل کردی
3 - بنزین بی کیفیتتون گرون تر بهمون میدی
3-آب و برق و گاز رو ۲۵ درصد گرون تر میکنی
4-تورم رو (فقط تو آمارهات) مهار کردی
5-آبرومون رو جلوی آمریکا بردی و تحقیرمون کردی
6 - بیخیال تولید و اشتغال شدی و چسبیدی به مذاکرات
7-کم کم داری یارانه هامون رو هم قطع میکنی
8-ما رو قبل از عید واسه چهار تا دونه تخم مرغ و برنج هندی به صف کردی
9-برای تغییر مسئولین به جای داس از کمباین استفاده کردی
10- هر کس ازت انتقاد کنه رو بیسواد میخونی
11 - هر جا کم میاری تقصیر ها رو گردن دولت قبل میندازی
12-از شما مکریم که میخلی لبنیات رو گرون کنی
13-از شما موچکریم که بلیط هواپیما رو گرون ردید
14بابت خشک شدن تالاب گاوخونی موتچکریم
آقای روحانی مچکریم...
یواش یواش داریم از شرایط بخور و نمیر به شرایط نخور و بمیر تغییر وضعیت می‌دیم!...
باشد که رستگار شویم...
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این همه مشکلات داری؟ تو امریکا چکار میکنی؟
هشت وسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
همه این 14 بند یک تار موی 3تا قطعنامه ای که تو 8سال گذشته بر علیه مون صادر شد نمیشه!
اقای احمدی نژاد مچکریم که رشد 2رقمیه اقتصاد را منفی6 کردی
و تورم 12درصد را 60 کردی
وسهم ما از دریای خزر را از 50 طی 2 مرحله به 10 درصد رسوندی
نفت مارا تحریم کردی
و...
الاغ سابق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خوب میشی پسر جان منم جوون بودم این مریضی رو داشتم مریضی بدیه که آدم خودش رو به خریت بزنه
آذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما از روحانی مچکریم که:
1. به سیاست ایران هراسی که اسرائیل به بهانه هسته ای درست کرده بود و مردم ایران و مسلمانان را بیدلیل در فشار گذاشته بود نه گفت
2. مسکن بی مهر را که با بی منطقی در اطراف شهر بدون درنظرگرفتن امکانات اولیه و با سود کلان برای اجرا کنندگان مثل قارچ سبز میشد را با شجاعت متوقف و برنامه ی کمک به خرید مسکن را جایگزین کرد
3. با شجاعت بنزین پتروشیمی را که بسیار سرطانزا ست را با بنزین با کیفیت جایگزین کرد و این روزها حال شهر کمی بهتر است
3و4. دیگه از اون روزهایی که شب میخوابیدیم صبح هزار قلم جنس بی رویه گرون میشد خبری نیست
5. آمریکایی ها از خط قرمزهاشون گذشتند و در مذاکره با ایران هم رده ها با هم صحبت می کنند نه مثل قبل رئیس تیم مذاکره کننده با فردی با چندین رده پایین تر
6و7. یارانه ها دیگه خرج ولخرجی های بی حساب دولتی برای تبلیغات تو سفرهای استانی نمیشه بلکه صرف سلامت کاهش قیمت بعضی داروها میشه و اوضاع بیمارستانها را بهتر کرد
8.دلواپسی دولت معیشت مردم است و اگر کوچکترین نقصی در اجرا باشد عذرخواهی می کند و نقص را برطرف می کند
9.افرادی که تو این چند سال اخیر بی حساب استخدام دولت شدند! یا در دکترا بدون آزمون وارد شدند هم شده غمی بر دلهامان ! آیا کسی از مسئولین قبل پاسخگو هست؟
10-11. در برابر کسانی که به اسم منتقد دلسوز دروغ و تهمت را رواج میدن خیلی صبوری تا اونجایی که صدای رئیس مجلس و غیره در میاد که تخریب تا چه اندازه اما شما توی تلویزیون بجای مقابله مردم را هم به صبوری و آرامش دعوت میکنید
12-13. درامد حاصل از یارانه را با حساب کتاب خرج می کنی نه باری به هر جهت
14. ممنونیم که حال هامون بهتره و نشان دادید برای رفع چنین مشکلاتی باید به محلی ها کمک و اعتماد کرد
امیدوارم خدا ما را از ظلمت به نور ببرد
مموتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما فعلن منفی ها رو بشمار و حالشو ببر
آذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما از روحانی مچکریم که:
1. به سیاست ایران هراسی که اسرائیل به بهانه هسته ای درست کرده بود و مردم ایران و مسلمانان را بیدلیل در فشار گذاشته بود نه گفت
2. مسکن بی مهر را که با بی منطقی در اطراف شهر بدون درنظرگرفتن امکانات اولیه و با سود کلان برای اجرا کنندگان مثل قارچ سبز میشد را با شجاعت متوقف و برنامه ی کمک به خرید مسکن را جایگزین کرد
3. با شجاعت بنزین پتروشیمی را که بسیار سرطانزا ست را با بنزین با کیفیت جایگزین کرد و این روزها حال شهر کمی بهتر است
3و4. دیگه از اون روزهایی که شب میخوابیدیم صبح هزار قلم جنس بی رویه گرون میشد خبری نیست
5. آمریکایی ها از خط قرمزهاشون گذشتند و در مذاکره با ایران هم رده ها با هم صحبت می کنند نه مثل قبل رئیس تیم مذاکره کننده با فردی با چندین رده پایین تر
6و7. یارانه ها دیگه خرج ولخرجی های بی حساب دولتی برای تبلیغات تو سفرهای استانی نمیشه بلکه صرف سلامت کاهش قیمت بعضی داروها میشه و اوضاع بیمارستانها را بهتر کرد
8.دلواپسی دولت معیشت مردم است و اگر کوچکترین نقصی در اجرا باشد عذرخواهی می کند و نقص را برطرف می کند
9.افرادی که تو این چند سال اخیر بی حساب استخدام دولت شدند! یا در دکترا بدون آزمون وارد شدند هم شده غمی بر دلهامان ! آیا کسی از مسئولین قبل پاسخگو هست؟
10-11. در برابر کسانی که به اسم منتقد دلسوز دروغ و تهمت را رواج میدن خیلی صبوری تا اونجایی که صدای رئیس مجلس و غیره در میاد که تخریب تا چه اندازه اما شما توی تلویزیون بجای مقابله مردم را هم به صبوری و آرامش دعوت میکنید
12-13. درامد حاصل از یارانه را با حساب کتاب خرج می کنی نه باری به هر جهت
14. ممنونیم که حال هامون بهتره و نشان دادید برای رفع چنین مشکلاتی باید به محلی ها کمک و اعتماد کرد
امیدوارم خدا ما را از ظلمت به نور ببرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
همون گوينده تپل بيست و سي هستي؟
اورانیوم غنی شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
احسنت به سنگ پای قزوین!!!
مهران تالش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
3کیفیت بنزین دلواپسا ایزو میدن بند10 14تالاب گاو خونی بیشتر از 5 سال خشک شده به روحانی چه ربطی داره 7هر وقت یارانت قطع شد بگی 8 خیلیا میگفتن اوضاع اقتصادی خوبه بصفت کرد تا خودتم بدونی وضع اقتصادی همه قمر در عقربه به همین خیال باش رستگار شوی!!!
باربد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
برادر امریکایی عزیز:
-روحانی نرخ تورم را کاهش داده (معنی نرخ تورم را از کتب اقتصاد بخون)
-بنزین با کیفیت توزیع کرده
-مسکن اجتماعی را جایگزین مسکن مهری کرده که باهیچ اصول شهرسازی سازگار نبوده است
-ابروی ایران را خریده(نیازی به توضیح نیست مقداری چشم بینا می خواهد)
-نرخ تولید کارخانه ها افزایش پیدا کرده و دارای ثبات شده اند
-بیمه پایه همگانی سلامت راه اندازی کرده
-منتقدانش با وجود اینکه معنی NPT وMPT را نمی دانند همایش گذاشته و او را نقد می کنند
-به بعضی ها یاد داده اگر در حوزه ای سواد کافی دارند انتقاد کنند
-مسئولین بی کفایت و بدون تعهدرا از امور اجرایی حذف کرد(دمش گرم)
-...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ازش ایراد نگیرید بنده خدا حقوقش قطع شده عصبانیه راستی مگه برا کامنت گذاشتن بهت پول نمیدن؟
ناشناس
GERMANY
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب ۲۰.۳۰
وقتی لیست دلواپسی های شما را خواندم ، متوجه سطح درک و دانش شما از مسائل شدم ، و بر ارادت و پایبندیم به این دولت افزوده شد. و از رایی که به آقای روحانی دادم بیشتر احساس شادمانی میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما در انتخابات نشان دادیم که دلواپسی های مردم با شما یکی نیست.شما دلواپس خودتون و دارودسته تون هستید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
امثال این یارو فقط لاف مردم رامی زنند زاید جدی نگیرید اینها دلواپس منافعشان هستند.
حمید رامه گرمسار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی شما
دلواپسی دلارهایی بود که اگه این ملت تحریم نباشه دیگه نیست.
جایگاه کذایی خودتو به مردم نسبت نده آقا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اصلا ما دنبال قدرت نيستيم!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جواب های آقای سردار را ببینید واقعاً آخر بی منطقی و جواب نداشتن برای سوالها. فقط حرف خودش را می زند. واقعاً شرم آور است که اینها نماینده مردم در مجلس هستند باید در انتخابات مجلس مردم با چشم و گوش باز حواسشان باشد که امثال این آقا و سایر دلواپسان برای همیشه از صحنه حذف شوند. چه کسی باور می کند که شما و مردم دلواپسیتان از یک جنس باشد. شما نماینده مردم نیستید. شما دلواپس منافع از دست رفته خود هستید و مردم دلواپس تورم و رکود و بیکاری جوانانشان. جنس از دو بسیار با هم فرق دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حقيقت اينه كه تو كشورمون هيچ كسي براي مردم اهميت قايل نيست و صرفا به عنوان يك ابزار از مردم استفاده ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اینهادلواپس مردم نسیتند دلواپس جایگاه و وداع با منافع ومجلس دردوره بعد هستند چون همه آنها با حداقل آراء به مجلس آمدند وهیچگاه تن به قانون ندادند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من بعنوان یک ایرانی از دلواپسی آقایان دلواپس شدم.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم عقد اخوت با احدي نبسته اند 0 تصميم گيرنده ملت هستند نه يك شخص خاص 0
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی میخای کوثری را دور بزنی مگه دستش بهت نرسه این مصاحبش بود وای بروز دعواش!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من از مردم هستم و ایشان و نظرشان را قبول ندارم .
poria
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود بر دلواپسان عزیز و ساده زیست
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسان به ظاهر ساده زيست
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
البته ساده زیستانی که به ثروتمندان کمک می کنند.در چندین سال گذشته که اینگونه بود.میلیاردها تومان جا به جا شد.ساده زیستی شریف و محترم است همچنان که امامان ما بودند.ساده زیستی شما ها در ظاهر است.با اتفافات گذشته و وضعیتی که بوجود اوردین چگونه به مردم می گویید که دلواپسیم.مردم را ان موقع تحویل می گیرید که نیاز دارید و پول نفت است وگرنه الان ببینید فقرا هرروز فقیرتر و اغنیا(مادی گرایان )هر روز پولدارتر.مالیاتشان را هم همین فقرا می دهند.شاخص ها را نماینده محترم مجلس به خوبی ببینید.
همه مردم دلواپس زندگی اشان هستند.شما هم دلواپس زندگی خودتان
.شما صحبت های رهبری را گوش می کنید واقعا".
آرزوی ایران اسلامی پیشرفته با دلواپسی های مردم سالارانه .
پدرام خیاوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
قابل توجه تیم دلواپس:
در حال حاضر یک میلیون جوان همچنان منتظر وام ازدواج هستند که نمی‌توانیم به آنها وام دهیم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شماها دل مرده هستید نه دلواپس ، شما رانت از دست داده هستید نه به فکر بدبختی هایی که خودتان و ان ارباب کج اندیشتان برای مردم درست کرد و در ثانی از طرف خودت حرف بزن، چون شما نه از مردمید و نه مردم از شمایند
ایرانی
UNITED STATES
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به جان تنها فرزندم ما شما را از جنس خود نمی دانیم. مگر ما مردم چه می حواهیم جز آرامش؟ آیا دلواپسی ای که به تجمعات غیرقانونی و ایجاد ترافیک و بی غیرت خواندن مردان ما و لغو حداقل تفریج این مردم (کنسرت) بیانجامد از جنس دلواپسی های ماست؟ به خدا نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدا فرزندت رو حفظ کنه هزاران+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما که دلواپس نیستیم! البته اگه ما رو جزو این مردم حساب کنید! والا با این وضعی که می بینم، شما غیر از خودتون (دلواپسون) کسی رو نمیبینید.
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری 8سال گذشته کجابودی ؟؟؟زمان تمرد از رهبری؟؟؟زمان دزدی های کلان....؟زمانی که بهترین مدیران وبهترین اساتیدروکنارگذاشتن؟؟؟الان فهمیدی؟؟؟؟میدونم چت شده...آب بریزروش
روزبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
باز از طرف مردم صحبت كردن! چه رسم ناجوانمردانه اى است نسبت دادن عقايد خود به جمع مردم
سایه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من و ایرانم با هم سوختیم، دود شدیم، خاکسترمونم داره طوفان نادانی با خودش میبره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خوشم اومد از سئوالت خبرنگار خوب مچاله اش کرد هر پند این طیف از آدما از رو نمیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسي ما
شغل
درآمد
مسكن
تورم
ازدواج
خوراك
پوشاك
آينده فرزندانمان
است آقا
شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
نه ما فقط انژی هسته ای میخواهیم، برای غذا هم نون و پنیر و اورانیوم 20 درصد میخوریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم دغدغه تامین معاش دارند و دلواپس اینده فرزندان شان هستند ؟ جنابعالی مشکل معیشتی که نداری ، فرزندان دلبندتان هم که یحتمل اصلا ایران نیستند ، پس چی می فرمایید که دلواپسی های مردم را دارید ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري چند در صد مردم به شما راي دادند شما دلواپس مجلس بعدي هستي نه مردم زماني كه تورم در دولت گذشته بيداد ميكرد دلواپس نبودي ؟؟؟
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منطق ایشون دقیقا نشان از تفکراتشون داره...
اینا تا الان همه مارو اعدام نکردن شانس آوردیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ببخشید کدوم مردم ؟؟!!!!!!!
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب کوثری اون مردمی که شما میگید همش یک درصد این ملت هستن و 99 درصد دلگرم هستن نه دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
البته همه مردم عزيز هستند و نگرانيهاي مختلفي دارند كه قابل احترام است ولي با توجه به اينكه اكثريت به آقاي روحاني راي داده اند بهتر است فعلا تا دور بعدي با دست فرمان آقاي روحاني جلو برويم و بين مردم تفرقه ايجاد نكنيم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب کوثری عرض ارادت به خوبیهایت.اماشمانخبه سیاسی هستیدجوابهایتان بوی قلدری میدهداشتباه نکنیدمردم قیم نمیخواهندنتیجه تندرویهایتان رادر همان مردم مدنظرمشاهده کنیدخسته ازفقرندفسادخودفروشی بدبختی نتیجه این طرزتفکرنیست؟.دلواپس قدرتیدوبس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لااقل اونقدر مرد باشيد و روي حرف هايي كه در زمان مموتي مي زديد بايستيد؟ موقع خوردن خوب بود؟ حالا كه افتاده زمين شما ها كه يار غار بوديد لااقل لگد نزنيد به جسدش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم که با موضعگیریهای خودشان اعلام کردند به مذاکره کنندهگان اعتماد دارند رهبری نیز در بیانات مکررشان همین را گفتند پس آقای کوثری سخنگوی اقلیتی هستند اهداف خودرا با استفتده ابزاری از مردم وتمسک به رهبری جستجومیکنند
میگویند یک نفر در عزاداری امام حسین ع قمه زنی میکرد به او گفتند به فتوای بعضی از مراجع تقلید قمه زدن حرام است پس این کار را نکن
جواب داد اگر خود امام حسین هم میگفت باز هم من قمه زنی را ترک نمیکردم!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اين آقاي كوثري با اين سطح سواد چگونه نماينده شده
ائلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اين آقاهم گوزينه خوبي براي رياست جمهوري دوره ي بعدي مي توانند باشد شخصيتشان در حالي كه شبيه شخصيت شخيص احمدي نژاد مي باشد يه خورده از اوشون هم .... ترند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام

برادرگرامی حاج اسماعیل کوثری عضو ارشد کمیسیون امنیت ملی

ما اگه قیم نخواهیم باید چه کسی روببینیم .چطوراست که 8سال دلواپس ونگران مردم نبودید مردمی که با تورم 50درصد داشتن ازبین می رفتن .اتفاقا من نگران ودلواپس آخرت شما وتمامی همفکران شما درآن کمیسیون وجبهه پایداری می باشم. امیدوارم فرارو جان درج کنه.....
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما نمی توانی قیم نداشته باشی ایشان با توجه به شغل سپاهیگری و نمایندگی به شما ولایت دارند بیخودی هی مردم مردم نمی کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم به وکیل وصی احتیاج ندارند، آقای کوثری.
از جانب خودت و پایداری ها حرف بزن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
باور کن مردم شما را نمی خواهند آقای کوثری و باید دلواپس خودت باشی از این بابت
ناپایدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جبهه ی پایداری نه تنها تمام قد مقابل دولت، بلکه مقابل منافع ملی و مردم هم ایستاده.
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری عزیز.در این چند سال خوب آموخته ایم که همه دلواپس پست و پول و مقام خود هستند.نه دلواپس دین هستند و نه دلواپس کشور و مردم.بیایید صادق باشیم و لااقل شعور دیگران را به سخره نگیریم.برای یک بار هم که شده واقعیت به مردم گفته شود.آیا این عمل روزی اتفاق خواهد افتاد؟شاید وقتی دیگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بعبارت دیگر کوثری=مردم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آفرین و احسنت به این خبرنگار که حرف دل مردم رو زده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آفرین و احسنت به این خبرنگار که حرف دل مردم رو زده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
باز ایشون از زبون مالت حرف زد.
جناب، ملت به روحانی رای دادن و روحانی زبون اکثریت ملت هست.
شما با شناسنامه تشکیلات خودتون صحبت کنید نه به اسم مردم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
افسوس که يک نماينده اين همه مغالطه ميکند مطئن باش همانها که براي يارنه ثبت نام کردند اين بار دلواپسان را براي هميشه به سمت مناصبي که شايسته شان باشد روانه خواهند کرد آن روز دير نيست و مردم روز شماري ميکنند تا يکباره کار را يکسره کنند و آدمهاي متعادل سرکاربيايند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم شما با مردم ایران فرق دارند شما دلواپسید که مردم زندگی راحت داشته باشند چون خواهن فقر وگرسنگی برای آنان وجمع کردن بیت المال برای خود هستید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما خودتی فقط، مردم نیستی
مردم آقای روحانیه که رییس جمهورشونه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این مصاحبه ارزش چند بار خواندن را داراد.....افسوس و تاسف عمیق به کشوری که این طیف فکری واینطور افراد مدیرانش هستند.....ما نیاز به دشمن خارجی نداریم همین مدعیان داخـلی برای ویرانی مملکت کافیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بهترین نظر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی شما دلواپسی جیب مبارکتونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منظور کدام مردم است؟ مردم دلواپس
مردم دلواپس چه کسانی هستند؟
جبهه پایداری و دلواپسی نژادها !!
آنها دلواپس واقعی چه هستند؟
قدرت و ثروت
پس موضوع مذاکرات هسته ای چیست؟
بهانه دلواپسان
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند..

به کدام قانون احترام می گذارید؟!!!!
فرجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی شما دلواپسی مردم است؟!!! واقعا؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي شر مردم دلواپس آب ونانشان هستند وشما دلواپس پست ومقام وافشاي فسادهاي مالي واخلاقي خود وهم پالكي هايتان هستيد
مرتضی
UNITED STATES
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اونایی که دلواپسند منفی بدهند و اونایی که نیستند مثبت... ببینیم واقعا ما هم دلواپسیم!!! آقای کوثری مردم دلواپس سیر کردن شکم زن و بچه هاشون هستند!
یزد تبار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لطفا از مردم مایه نگذار ای سرداااااار!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
البته اگر 4 درصد جمعيت راي دهندگان را مردم بناميم!!
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من چيزى نميگم خودتون حدس بزنين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کوثری تو انتخابات مجلس 94 جواب حرف تو و دلواپسی نژادها را با رای به اصلاح طلبان می دهیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما فقط7درصد مردم هستید لطفا از طرف 93 درصد مابقی حرف نزنید
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اگر من و امثال من ، مردم حساب می شویم ، به خاطر ندارم چنین دلواپسی داشته باشیم و با وجود مقام معظم رهبری نیازی به دلواپسی نیست .
نیم من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دوستان خواننده خبر برای اینکه این آقا بداند چقدر همان مردم ایشان را قبول دارند این پیام را نظر سنجی میگذارم با دادن مثبت و منفی عیار این حرف را نشان دهید تعداد هرکدام بیشتر باشد صحت یا عدم صحت حرف ایشان معلوم میشود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما لطفا فقط از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
كدوم مردم . من مردمم دلواپس نيستم خانواده من دوستان من همكاران من همسايگان من هم همگي مردم هستند ولي هيچكدام دلواپس نيستند حداقل دلواپس چيزهائي نيستند كه شما مي گيد آقاي كوثري
زمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حاج سردار میشه از مردم هزینه نکنی در دولت قبلی مردم دلواپس بودن شما خیال راحت حالا مردم یکم بیخیال شدن شما دلواپس.حال چکنیم که همیشه ما وشما با هم فاصله داریم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما از این دلواپسیم که افرادی همچون جناب کوثری که از حامیان و مدافعان آقای احمدی نزاد بودند موقعی که ایشان مملکت را به لبه پرتگاه بردند نه تنها ایشان دلواپس نبودند بلکه حمایت و سکوت می کردند.اکنون که دولت دارد مسائل را با دنیا حل و فصل می کنند ایشان توضیح دهند دلواپس چه چیز ی هستند.؟؟ضمنا ایشان فقط از جانب خودشان صحبت کنند نه از جانب ملت
البته به من مربوط نیست ولی من کمی نگران آن دنیای ایشان هم شدم
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما هم از افراطی گری شما دلواپسیم
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به به چقدر مستدل بود اين جوابها!!!من كه قانع شدم !!ديگه حرفي ندارم!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما یک نفرید از جانب مردم حرف نزنیدمردم باانتخاب روحانی حرف خودرا زدند اگه در انتخابات بعدی دوباره رای آوردی اونوقت می تونی اینکارو بکنی.
ناشناس
KUWAIT
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به نظر من کل متن ارزش خوندن نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم ؟مردم !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما مگر نماینده همه مردم هستید که برای همه تصمیم میگیرد بهتر نیست پیگیر اون 3000 میلیارد هم باشی.....؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري لطفا به نمايندگي از كل مردم سخن نگوييد من يكي از اين مردم هستم و شما به هيچ عنوان نمايند ما نيستيد تنها نماينده كل ايران آقاي روحاني هستند كه با راي مردم انتخاب شده اند. پس لطفا ساكت باشيد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام اينها دلواپس از دست دادن قدرتند ايران اسلامي عزيز با رهبر فرزانه هيچگونه دلواپس ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
البته جناب سردار دلواپسی شما دلواپسی حدود 10 میلیون ایرانی است اما لطفا دلواپسی حدود 60 میلیون نفر را هم دریابید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منطق رو دیدی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بعنوان يكي از مردم ايران دلواپس نيستم
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما رای چند نفر از مردمو دارید که اینجور با قاطعیت از طرفشون صحبت می کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بهتره ایشون با این برهان محکمش برود سازمان ملل شاید بتواند چند ایالتی از آمریکا را به ایران منظم کند!!!!!!؟؟؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جل الخالق!!!!
حضرت عباسی این مصاحبه را چند بار با دقت باید خواند. خیلی نکته دارد. خیلی چیزها مشخص می شود.
این مطلب را باید در ناریخ ثبت کرد!
حامی دولت اعتدال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کدام مردم جناب؟ در ادبیات شما حزب نامش مردم است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی دم خبرنگار گرم!
واقعا هر وجدان بیداری با این مصاحبه می تونه استدلالهای طرفهای مختلف رو متوجه بشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم مردم نکنید. آدرس مردم را خدمتتان خواهم داد. مردم همان هایی هستند که هشت سال دلواپس بودند اما شما و امثال شما سکوت مطلق کرده بودید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
والسلام ! لب کلام ! ختم کلام!
نیچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از مردم که حرف می زنید از که حرف می زنید ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ايشان از كدام مردم صحبت مي كنند؟؟؟
در كدام كشور زندگي مي كنند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منظورت از مردم همون 4 ميليون جليلي هست ديگه!؟
ناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بابا اینا 4 میلیون هم نیستند . قبول نداری بشمار
وحيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
احسنت به اين خبرنگار...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری با سلام
شما از طرف خودتون صحبت کنید. مردم خودشون زبان برای حرف زدن دارند.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری به خدا شما نماینده اکثریت مردم نیستید شما پشم ....هم نیستید لطف کنید به دهانتان ....بزنید.
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چرا دلار از 1000 تومان شد 3600 تومان دلواپس نشدی،شاید هم دلواپس 3000میلیارد تومان بودی برادر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما مردم از شما بری هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
برای خودم متاسفم که شخصی چون کوثری با فرافکنی و خلط مبحث دیدگاه خود را توجیح می کند!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منظورش از مردم احتمالا چهار میلیون نفر از هفتاد پنج میلیون ایرانی است!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لازم نیست شما از طرف مردم حرف بزنی.
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما به چه حقی به خود اجازه می دهید که خود را سخنگوی کل ا مردم ایران بدانید مردم خودشان سخنشان را در انتخابات سال گذشته زدند و با مراجعه به آرا آقای جلیلی می توانید متوجه شوید آنها از چه چیزی دلواپسند. بالاترین دلواپسی مردم در حال حاضر وجود شما و امثال شمااست که با دگم اندیشی و افراط گری نمی گذارند این مملکت روی خط توسعه و پیشرفت بیفتد
فرزادرکنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جالبه این فرد حتی از این که بگویدکدام بند قانون نقض شده ناتوان است.دغدغه مردمی که با تورم 40 درصدی روبه رو هستند آیا کیک زرد است ؟ این را باید از کوثری پرسید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
گروه همسو با شما که میتونه هم اکنون دلواپس باشه همون تعدادی هست که به جلیلی رای دادن نه مردمی که شما دم از آن میزنید
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما یه سر اینجا بزن از حرفی که زدی پشیمون میشی!! بگو دلواپسی مردم جبهه پایداری! وقت رانت و اخبار رانتی میشه فقط آقای ایکس مردمه حالا همه شدیم مردم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از طرف مردم صحبت نکنید خواهشن
شما دلواپس سرچشمه خشکیده منافعی که از طریق تحریمها حاصل می کردین هستین.مردم به دنبال تعامل و دوستی با همه کشورها هستند.
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلال تحریمات
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
احسنت به این مصاحبه کننده که منطق این افراطیهای بی منطق را به ما نشان داد که هیچ چیز و هیچ کس و حتی نظر مردم برایشان ارزشی ندارد بجز نظر خودشان .آقای کوثری شما از مردم و از بطن جامعه نیستید . کج فهم شما و همفکران شما هستند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی شما بخاطر منافع است نه بخاطر مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کاسه داغ تر از آششششششششششششششششششششششششششش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی من فقط منتظرم تا انتخابات مجلس راحت بشیم از دستشون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دروغگو دشمن خداست . خدواند نگذرد از کسانیکه مملکت راباین روز انداختند 8 سال بادولتی همسو و همگام بودند که آن دولت ارزش پول مارا ،گذرنامه مارا ،فرهنگ مارا ،اتحاد مارا ازبین برد ودرآخرین ساعات عمر سیاسی اش 160میلیارد رابالا کشید که باپیگیری مقامات مسئول ،آنرا پس داد این دلواپسان امروزی دلگرمان آن8سال ... دیروزند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به هیچ وجه دلواپسی شما و امثال شما دلواپسی مردم نیست.
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسي ما مردم از جنس دلواپسي شما نيست . من و اينهايي كه مثبت ميذارن هم هستن
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یادمون نمیاد آقای کوثری شما جایی گفته باشید کمر مردم داره زیر بار فقر میشکنه. تحریم ها در بخش دارویی مشکل ساز شده . بیکاری رو یه فکری به حالش کنیدو ... اینا دلواپسی و درد مرده جناب . دلواپسی امثال شما فقط در جناح بازی و غیره است. از خدا طلب مغفرت میکنم و از مردم حلالیت میخوام که بهتون رای دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کاملا مثل طالبانیا حرف میزنه این نماینده مجلس!!!!!
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خودتو جای مردم قرار نده مردم اصلا دلواپس نیستند
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری عزیز.مردم چند بار بگویند با شما و مثل شما موافق نیستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
كج فهم خودتي آقاي محترم . مشكل شماودوستان دلواپس شمااينه كه نميخواي قبول كني كه مردم شماراقبول ندارن و دائماً ازطرف مردم حرف مي زنيد
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدایا ما رو از دست این mpt ها نجات بده تو رو به خدا سواد این آقا چی که جواب یک سوال ساده رو نمیتونه بده پسر من 5 سالش حاضرم در حضور تمام رسانه ها با این آقا مناظره کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
وقتي دولت‌تان روي كار آمد همه بايد مطيع باشند
متاسف برای این نماینده
دولت تان دولت مان دولت شان
مان تان شان از ضمایر ادبیات فارسی است و مالکیت را تعریف میکند اینا مالک بودن حالا پرت شدن بیرون
جهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دوستان لطفاً متن مصاحبه آقای کوثری را به دقت بخونید.
تاسف و هزار تاسف برای مجلسی که چنین آدمهای با قدرت تحلیل ضعیف وارد آن شده،به نظرم خبرنگار با یک نوجوان از بچه محل کوچه شون مصاحبه میکرد جواب های پخته تری میگرفت.
نماینده پارلمان !!! ما را ببینید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسی شما کجا بود وقتی
فرزندان این ملت به خاطر برکت تحریم از بی دارووی می مردند؟

کجا بود وقتی خاوری برادر عزیز شما پول این ملت را دزدید رفت

کجا بود وقتی سرطان خانمان من را ویران کرد به خاطر خیانت شما در پخش بنزین؟

کجا بود وقتی شمش های ایران در مرز ترکیه بود؟

همه به کنار امیدوارم سرطان در خانواده ها شما بیفتد تا خیانتی که به ملت کردید بر اثر بنزین گردن خود شما را هم بگیرد دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مثل قشرپایین ساده وبی آلایش زندگی می کنین؟!لطفا آدرس منزل وشماره حساب بانکیتون روبدین.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لطفاًً شما ها از طرف مردم حرف نزنيد!!؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
متن سخنان ایشان بر پایه لجاجت و عناد و منافع جناحی است و بدون دلیل و منطق ! متاسفم که برخی نماینده های ما اینگونه هستند
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری
شما ازجیب مردم خرج نکنید دلواپس خودتان باشید.جنس دلواپسی مردم با شما تفاوت دارد
به رای مردم احترام بگذارید.انتخاب مردم نه به شما وتفکر جناحی شماست.دیگر از مردم ودفاع از انان سخن نگویید که مرغ پخته هم می خندد.انجا که جواب ودفاع مستند ندارید از مردم مایه میگذارید.که ناجوانمردانه است.
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به این مطلب توجه کنید:
آقاي ظريف مي‌گويند هر تصميمي در بخش هسته‌يي مي‌گيرند با تاييد و صلاحديد مقام معظم رهبري است.

نخير؛ آقاي ظريف براي خودش حرف مي‌زند. به رهبري چه كار دارند و هر كي از خودش بايد صحبت كند. چرا سوءاستفاده از رهبري مي‌كنند.
دقت کردید:
این آدم های به اصطلاح دلواپس، از رهبری هم جلوتر افتادند و علناً دارند این مطلب رو بیان می کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري عوام فريبي نكنيد و خودتان را اصلاح كنيد وگرنه از مردم تي پاي سختي خواهيد خورد . شما هنوز لحن مردمي نداريد چه برسد به افكار مردمي.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یک بی منطق تمام عیار . تو انتخابات مبینمت اقای تندرو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقتی کوثری شما را بخدا قسم این مردمی که با شما هستند نام ببرید یا در تلویزیون مسابقه پیامکی ترتیب بدهید ؟ ممنونم..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خودشم يك بار مصاحبه رو بخونه نميدونه چي گفته...!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آره تو درست میگی سردار
دلواپسیت بخاطر مردمه!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بهتر است ما از جانب مردم صحبت نکنیم برادر بزرگوار نظر شما نظر اقلیتی می باشد؟
منصور نوين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم ماييم كه دلواپس هم نيستيم چون رهبري همه چيز رو زير نظر داره... مردم از مثبت و منفي هاي سايت هاي خبري و 4 ميليون رايي كه كانديد شما تو انتخابات آورد معلومه كي هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما دلواپس اون اختلاسهایی هستید که قرار دیگه تو جیبتون نره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما دلواپس ازدست رفتن منافع خود در لغو تحريمها هستيد نه به فكر مردم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلولپسی شما ، دلواپسی مردمه
میشه شناسنامتون رو بالا بگیرید !
كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من در همان وزارتخانه اي كار ميكنم كه وزيرش 850 ميليارد سرمايه دارد . خدا پدرش را بيامرزد كه اوضاع رو به بهبود است و خدا نگذرد از سر وزير قبلي ( آقاي م ) كه از نزديكان رئيس جمهور سابق بود و انصافا منابع را به باد داد .
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
منظور از مردم همان ده درصدهست !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپسي مردم هيچ ربطي به دلواپسي شما ندارد !!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم، واژه‌اي است كه سال‌هاي سال است از آن سوءاستفاده مي‌كنيد!!
جعفري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما دلواپس خودتان هستيد نه دلواپس مردم آقاي كوثري از جانب مردم حرف نزنيد مردم ديگر شما و امثال كوچ زاده و رسايي را نمي خواهند چي مي خواهيد از جان اين مردم و اين مملكت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تو بیا بین مردم ببین جایگات کجاست بعد از طرف مردم حرف بزن!
ایوبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چرا همیشه اصولگرایان رای شخصی خود را رای کل ملت می دانند ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من فقط دو قسمت از صحبتهای این آقا در متن فوق را برایتان انخاب کردم دوباره بخوانید و بعد خودتان قضاوت کنید که این جماعت چگونه از واژه مردم به نفع خودشان در مواقع لزوم سوء استفاده میکنند:
1-(ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند.)
2-(نه چه كسي خواسته به سر دولت بزند. من مي‌گويم مردم تصميم مي‌گيرند و به راي مردم احترام بگذاريم.)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حالا اين مردم كي هستن؟؟ كجا هستن؟؟گيج شدم.بد بخت ما مردم كه نه تريبون داريم نه.....
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
توصیه میکنم یه مروری به زندگینامه کوثری داشته باشید..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم! منظورتون همون 4میلیونه
میرحسین2 از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
(ما به قانون احترام مي‌گذاريم نه هر شخصي كه مردم انتخاب كنند.)
همین قانون که هی ازش دم میزنی به مردم حق انتخاب داده. واقعا که جواب های آقای کوثری جالب بود .به هیچ سوالی جواب درستی نداد،در واقع جوابی نداشت که بده
سامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی از نظر منطق ، کپی احمدی نژاد هستش این کوثری. حداقل احمدی نژاد استاد سفسطه بود. آگاهانه موضوع رو میپیچوند اما کوثری حتی خودش نمیدونه چی میخواد.
ادبیاتش هم که دیگه مشخصه. دعوا داره با طرف.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اينها دلواپس جيب هاى خودشان هستند
پسر شجاع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هرگز اقای کوثری اینقدر ضعیف صحبت نمیکنند
... من به این متن شک دارم .
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ميخواهيدبا دلواپسي خودتان رادرجامعه مطرح كنيد؟بابا دستبرداريد.شما شناخته شده هستيد.دلواپستم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به کل مصاحبه توجه کنید می بینید که اینها (کوثری و دارو دستشان) اصلا قائل به کسی و رایی نیستند و فقط حرف خودشان را می زنند و منافع خودشان فقط مهم است
معین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دستت درد نکنه فرارو...چقدر خندیدم...............
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چهار میلیون نفر = مردم

هفتادوچهار میلیون نفر= ؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما از کجا احراز کردید که دلواپسی شما دلواپسی مردم است چرا خودتان را به جای همه مردم جا می زنید
شهريار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
فقط تو راست ميگي همه دروغ ميگن .از هواب خرگوشي پاشين ديگه،البته شماها خودتونو به خواب زدين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به خدا این کوثری جز منافع خودش به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنه خدا ما را نجات بده از این نمایندها
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری!
شما و امثال شما (شریعتمداری کیهان، رسایی، کوچک اف، حسینیان، رادیو اسرائیل و ...) دارید می بینید نان دلالان تحریم، شیادان بیت المال و ماهیگران جیب های ملت دارد آجر می شود، هی نعره می زنید که: «ایها الناس دین دارد از بین می رود، ایها الناس ... .»
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدايي عجب سواد ومنطقي داره
هرچي خبرنگارميگه اين ميپيچونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عجب خبرنگار صبوری بوده.. بحث کردن با خشک مغزها کار خیلی بزرگیه !!!
ایشون یک کلام منطق تو حرفاش نداره.. مردم ماییم.. یه رفراندم بزارین تا تو دهنی بخورین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این مردم احتمالا همان الف م ر، الف ر و .... هستند که هنوز کسی اونها رو نشناخته و احتمالا برای حفظ آبروشون اسمشون رو نمی برن. ما که اسم داریم و نیاز به مخفف نداریم. دلواپسی های ما آبروی در خطر ما به خاطر مشکلات اقتصادی است که اگر فکری برای آن نشود شاید به زودی گریبان خانه و خانواده و عاقبت ما را بگیرد. ما جزو الف لام میم و غیره نیستیم ما ایرانی هستیم و دارای نام و نشان معلوم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا متاسفم و هر روز با خوندن این مصاحبه ها متاسف تر میشم که 8 سال عنان این مملکت دست چنین افراد بی منطقی بوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ایشون چقدر با تربیت و با نزاکتند! ادم یاد دکتر م ا می افته این لحن صحبت مبینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تو هنوز حریم ادب و نزاکت را نمی دانی لذا اظهار نظر نکن
هامون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
« آقاي كوثري اين سوءاستفاده از ثبت‌نام مردم نيست كه چوب شود و به سر دولت بزنند كه مردم به شما «نه» گفتند؟

نه چه كسي خواسته به سر دولت بزند. من مي‌گويم مردم تصميم مي‌گيرند و به راي مردم احترام بگذاريم.

سوال من هم همين بود. چرا دلواپس‌ها به راي مردم در انتخاب روحاني نسبت به آقاي جليلي احترام نمي‌گذارند؟

اين حرف يعني ما بايد به دهان خودمان چسب بزنيم و سكوت كنيم؟ نخير اين اشتباه است و خيال مي‌كنيد كه وقتي دولت‌تان روي كار آمد همه بايد مطيع باشند»

يعني آر تناقض گويي هاست اين كوثري يك جا مي گويد ما به راي مردم بايد احترام بذاريم و يكجا مي گويد بايد به دهانمان برچسب بزنيم!!!!!!!!

آفرين بر اين خبرنگار كه ايشون رو حسابي پيچونده

آقاي كوثري دلواپسي شما فقط براي موفعيت مادي و قدرتتان است كه انشا ا... يواش يواش دارد از دستتان خارج مي شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آدم وقتي اظهارات و استدلالات اين نماينده محترم مجلس رو ميخونه انصافا مي مونه به حال اين نماينده بخنده يا به حال خودش گريه كنه
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم مردم مردم مردم واژه ای که دائما مورد سوء استفاده قرار می گیرد ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کوثری تو فقط تشنه قدرتی زمانی که بچه سرطانی از بی دارویی جان می داد تودلواپس نبودی ومنافع شما به خطر افتاده
اورانیوم غنی شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عجب آدم ازخودراضیی!!!

اگه شما مردمی،من ازتون برائت میجویم!
ناشناس
NETHERLANDS
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کوثری: من هيچ موقع قبول ندارم كه شما جماعت(روزنامه نگاران) از‌طرف مردم صحبت كنيد.
کامنتها چی؟کامنتهارو هم قبول نداری؟
حیمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
همین کامنتا و مثبت های و منفی های نشون میده که مردم کیان و نظرشون چیه. والا همین مردم تنها جایی که می تونند حرف بزنند تو همین کامنتای چند خطیه بعد شما و تفکراتت که مال یه درصد جامعه است گوشه فلکو پاره می کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حالا که یک عاقل پیدا شده و میخواهد سنگی را که دیوانه ای به چاه انداخته ازته چاه در بیاورد آقایون دلواپس شده اند.
هدايت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دمت گرم.
راي دور بعد مجلس و در آوردي.
بسيار بسيار تحليل هاي قوي داشتي. مخصوصا در مورد احترام به راي مردم.
تناقض و دلواپسي تا اين حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تو کل صحبت های این آقا هیچ منطقی مشاهده نمیشه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري!
من هم به عنوان بخشي از اين مردم از اقدامات شما دلواپسم و به خاطر اين دلواپسي در انتخابات آينده مجلس به شما و امثال شما راي نخواهيم داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بالاخره کدام بند قانون ؟
یارانه بگیر
UNITED KINGDOM
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عجب گفتگوی خنده داری بود جوابای جناب کوثری سراسر منطق و استدلال بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي سردار شما دلواپس جايگاهاي از دست رفته تان با راي مردم هستيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری جسارتت آنقدر زیاد شده که اکثریت مردم ایران را کج فهم تلقی میکنی؟
چرا از جانب ما یکطرفه به قاضی میری؟
اگه راست میگی صبر کن تا یک همایشی برای دلگرمان به مذاکرات هسته ای برگزار کردیم آنوقت میبینی بزرگترین راهپیمائی تاریخ ایران رقم میخوره،یا اینکه سعی کن یک رفراندوم برای این موضوع برگزار بشه،آنوقت مطمئن هستم دیگر قادر به آشکار شدن در اظار عمومی نخواهی بود مگر اینکه خیلی..... تشریف داشته باشید.که معمولا" تندروها اینطور هستند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من هم دلواپسم.دلواپس تندروهایی که پس از سالها غارت مردم؛نمیخواهند دست از رفتارهای خلاف منافع ملی خود بکشند. توصیه ما به اقای دکتر روحانی ؛قطع رانتهای اقتصادی این افراد مطابق قانون در کمال ارامش و با هماهنگی مقام رهبری است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
امثال تو فقط به دنبال منافع شخصی و جناجی خودشون هستند..... شما دلواپس جیب خودتون هستین و بس.... نه از جنس مردم هستید و نه نگران مردم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی بی سواد تر از این نماینده مجلس ندیدم. طرز جواب دادن به سوالات کاملا منطقی و بی غرض، با هوچی گری و پیچوندن. خب حق هم داره، جوابی نداره بده.
خدا اخر عاقبت همه رو به خیر کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دست و پا نزنید .
فعلا که دارید می بینید نظر مردم از روحانی برگشته و همه می گویند که خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد .
سه سال دیگه میبینم شما رو.
و میدانم که شهامت پخش این نظر رو ندارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حداقل تا حالا منفی را نگاه کن بعد!!!
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام.
آقای کوثری شما دلواپس نیستید، دل نگران از دست دادن قدرتید. نشانه هم سکوت و محافظه کاری شدید شخص شما در زمان آقای احمدی نژاد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اگه كسي فهميد اين آقاي كوثري حرف حسابش چيه ، به ماهم بگه /اصولا شگرد اين قوم ، در حرف هاي فرافكنانه است كه به همه چي ربط داره و به هيچ چيز هم ربط نداره / هروقت استدلال هاي پوچ اينان رو مي بينم فقط ياد استدلال هاي خوارج مي افتم
حمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جای بسی تأسف و نگرانی است که نماینده مجلس اینگونه باشد که نتواند منظور خود را در یک متن شایسته و متقن بیان کند و با جملات کوتاه همانند بچه های دبستانی بخواهد از پاسخ دادن طفره برود.به نظر من صحبت های ایشان مصداق لجاجت است و لا غیر
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود بر رزمنده دفاع مقدس اسماعیل کوثری
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقا حداقل یه مثبت برا خودت بزن، خعععلی ضایست!
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حال شما ببینید چه افرادی و با چه منطقی برای ملت تصمیم میگیرند! دریغ از یک کلمه حرف حساب در این مصاحبه!با احترام به همه پاسداران واقعی انقلاب که در جنگ تحمیلی جانفشانی کردند و نام و نشانی از آنها نیست! آیاقطع شدن 3 انگشت آقای کوثری در جنگ! باید چنین جایگاهی برای ایشان بوجود بیاورد! که حتی یک کلمه حرف حساب از ایشان نشنویم!!!
ناشناس
AUSTRALIA
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدا شاهده وقتى مصاحبه أمثال اين نماينده ها رو مى خونم اينقدر عصبى ميشم كه نزديكه دق كنم، آخه مرده حسابى مثلا تو نماينده اى ! هرچى خبرنگار إصرار كرد يه مورد خلاف قانون اسم بياره نتونست چيزى بگه ! حيف ملت ايران ! حيف جوناى ايرانى كه أمثال اين آقا واسشون تصميم بگيرن
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
فرارو جان چاپ کن. به خدا سرتاپای حرفش کلاً منطقی مشاهده نمیشه
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اخوي ، شما از جانب كدوم مردم صحبت ميكني؟ ميشه واضح تر بگي؟ لطفا به جاي اينها دلواپس رشد بيكاري ، فساد اخلاقي ، اختلاسها و سرعت پيشرفت ايدز ، افول اخلاق در جامعه و ... باشي بازم بگم !!!!!
از ملت 71 ميليوني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اما نظر ما ملت 71ميليون نفري ( نه اون ملت 4 ميليون نفري) اين است كه برعكس جناب كوثري براي خودش حرف مي زند و آقاي ظريف براي ما ملت 71 ميليون نفري حرف مي زنند و نظرش براي ما ملت 71 ميليوني محترم است . ضمنا دلواپسي آقاي كوثري از جنس دلواپسي ملت 4 ميليوني است اما از جنس دلواپسي ما ملت 71 ميليوني نيست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شخص با سوادی اگه بین این جماعت خشک فکر وجود داره برای مصاحبه انتخاب کنید نه هر کسی رو...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپس گراني و تورم و اختلاس و بي ادبي در سطح جامعه و ...هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مصاحبه یک سیاستمدار بود یا مجادله؟
على صالحى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود بر كوثرى بزرك
mammadreza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اره ماشالا خیلی بزرگه.تو مجلس جا نمیشه باید رئیس جمهور بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای صالحی سهم شما محفوظ. با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
منفي هاتو تحويل بگير حتي يك نفر باهات موافق نيست
متنفر از دلواپسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این اقا نماینده مجلس هست مثلا

من دیگه حرفی ندارم
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما و اون رسایی و حسینیان و بقیه دلواپس نون دونیتون هستین که داره قطع میشه.......بله
جعفر آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما حرفهای هیچکس قبول نداری اکثر مردم هم ایده وتفکر جنابعالی قبول ندارند.من شهروند عادی هم به صراحت می گویم که تمام مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری برآن اشرافیت کامل دارند انوقت جناب می گویی ظریف برای خودش حرف می زند .تورابه خدا مردم را بیش از این آزرده نکن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعاً جای تاسف است که یک نماینده مجلس پاسخ هایی میدهد که به جز چرت و ّپرت چیزی دیگری از دهان این آقای دلواپس خارج نمیشود!
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
انشاءا... در انتخابات بعدی مجلس به آقای کوثری و همفرکرانش خواهیم فهماند مردم چه کسانی هستند. مشکل این آدمها این است که فکر میکنند مردم نمی فهمند
حسين رضايي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سلام بر آقاي سردار كوثري. سدار عزيز بس شما و دوستانتان در اين هشت سال كه جبهه پايداري مملكت را شخم زدند . چرا نگران و دلواپس نشديد. بابا بخدا مردم مسلمان و غيور ايران اسلامي به سياست هاي دولت آقاي دكتر روحاني اعتقاد و ايمان دارند. شما و دوستانتان فقط كشور را به تنش و آشوب و بي قانوني ميكشد. وهميشه خودتان جلوتر از رهبري حركت ميكنيد. بابا تمام كنيد عمر وكلتتان رو به پايان است.
عبدالله انسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقای کوثری یه سری به همپالکی خودتان اقای بذر پاش بزنید که که مدیریت خودش در شرکت سایپا چه خیانتهایی کرد و چه کارهای بیهوده ایی چرا دلواپس دوست شفیقتان نیستید که چقدر پول این مردم را صرف طرحهای بیهوده کرد تا خود را بعنوان مدیر عامل 30 پروژه ایی معرفی کند
از ان 30 پروژه یکی م.نده ان هم خودرو تیبا است که اگر شرایط مملکت این روز نبود هیچ کس ان را نمی خرید
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اطاق فرمان این فرقه کجاست
mammadreza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از نحوه ی حرف زدنش همه چیز دستگیرم شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ببخشید آقای کوثری شما کجا مثل کپر نشینان زندگی می کنید. ای کاش درزمان آقای احمدی نژاد هم دلواپس مردم بودید.اگر میگویید اینها به نفع خود ازسخنان رهبری استفاده میکنند ودتان هم که هر جا کم می آورید از رهبر خرج میکنیدضمنا مردم سخنان رهبرعزیزمان می شنوند وتشخیص میدهند چه کسانی استفاده ابزاری می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دوای درد این اختلافها، مناظره بین دلواپسان و دولتیها در تلویزیون است.مناظره ای که تکلیف کار دیپلماسی هسته ای را مشخص کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا تعجب کردم این پاسخ یک نماینده مجلس است یعنی یک فرد قانون گذار یا یک فرد کوچه و بازاری که هیچ اطلاعی از وضعیت جامعه ندارد جدا متاسفم که یک نماینده با آن همه سابقه و چندین سال حضوردر دفاع مقدس با این جوابها .. چگونه نظر یه به تصویب قانون میدهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ظریف عزیز دل ماست ظریف ایران منزوی شده در 8سال گذشته را بار دیگر فعال کرد
فرشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به نظر شما چراآقای کوثری درجهت ازرفع تحریم خوشحال نیستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری خدا پدر ظریف رو بیامرزه که بازم حرف خودش رو میزنه تو هم حرف اسرایئل رو میزنی و عربستان رو تو دیگه چه جور سپاهی بودی برای اسلام از اون دسته که بغل قابلمه غذا تو خط خیزیده بوده و مشغول رتق و فتق امورات زندگی بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به نام خدا. با وجود چنین نمایندگانی آدم از مجلس هم نا امید میشه.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اونوقت از زورگویی و کج فهمی و عدم منطقی بودن آمریکایی ها میگن
شما که بدترید
آقای کوثری انگار داره به کلکل تو کوچه جواب میده نه مصاحبه!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از مردم شریف تهران عاجزانه تقاضا داریم که این دفعه همین طور کیلویی به امثال کوثری و اعوان و انصارش رأی ندن . آهای تهرونیا، شمارو به قرآن قسم میدیم که به فکر مملکت باشید و چهارتا دلواپس رو نفرستین مجلس ! خداخیرتون بده !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حقيقت را چه كسي تعيين مي‌كند. حقيقت را اعتماد تعريف مي‌كند‌؟
وشاید کسانی تعیین می کنند که وقتی مقام معظم رهبری فرمودند صلاح نیست فلانی در دستگاه شما باشد تا آخر دور در تمام جلاساتی اورا بغل دست خود می نشاند شاید می خواسته این راه ولایت مداری را برای امثال شما ثابت کند
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به به!!! چه منطقی دارد این آقای دلواپس...
حمید کلاته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این مصاحبه سستی استدلال مخالفان توافق را نشان داد همچنین روحسه خشن و امنیتی و اطللاعاتی آقای کوثررا که با خبرنگار همچون بازجو برخور می کند ممطلب دیگه مذاکره زنو آمده در سوال که باید به وین اصلاح شود
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بنده دلواپس دهها هزار کارگزار مخابرات وپست بانک روستایی کشور هستم که چندین سال است بدون بیمه وحقوقهای زیر 100هزار تومان وبا سابقه 20ساله قربانی خصوصی سازی 35دقیقه ای مخابرات شدند جناب آقای کوثری زمان خصوصی سازی مخابرات کجا بودید وچرا دلواپس نشدید؟
دلواپس آقای کوثری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقا حرفات کاملاً منطقی بود. من که کاملاً قانع شدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی اسمت توفرق سرم عالی بود
moj
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کاش نمیخوندم مطلبو فرارو معده درد شدم به خدا حال آدم بد میشه کاش این آقا یکم فقط یکم جنس دلواپسی مردمو میدونست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقاي كو ثري
شما درست ميگوييد كه بده بستانها نا برابر بوده
درست ميگوييد كه توافق خوبي نبوده
درست ميگوييد كه هشت سال تحقيق رو داريم از دست ميدهيم
ولي راه حل فقير كردن مردم نيست
راه حل جنگ با دنيا نيست
راه حل از بين بردن منابع نيست
راه حل مذاكره بود كه شما درهشت سال گذشته زير ميز مذاكره زدديد و امريكاييهاي و صهيونيستها از خدا خواسته ايران را به گوشه رينگ برده و ضربات سخت وناجوانمردانه اي زدند ولي شما هم فقط شعارداديد
وباختيد و باختيدو باختيد
در حقيقت عوامل باخت از حركات هشت سال گذشته نشعت گرفته است
بله باختيم و بيشترهم ميبازيم در مقابل نابود نميشويم
و با بازي درست مسير درست راميرويم
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری بی منطقی و ریسمان و آسمان بافتن هم حدی دارد، بیشتر از این با حیثت خود، سپاه و مجلس که منتسب به آن هستید بازی نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ممنونیم آقای خبرنگار......
علی
NETHERLANDS
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
قابل توجه دوستانی که می‌گن رای دادن فایده نداره. وقتی رای ندین افرادی مثل آقای کوثری وارد مجلس می‌شن که اصول "منطقی" حرف زدن رو هم بلد نیستند. تو همین مصاحبه ببینید که حرف خودش رو هم قبول نداره. اینها هنوز تو شوک ضربه 24 خرداد پارسال هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عجب توهمی دارن اینا !! آدم باورش نمیشه کسی می تونه اینقدر به خاطر منافعش متوهم باشه !!!
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بنده دلواپس دهها هزار کارگزار مخابرات وپست بانک روستایی کشور هستم که چندین سال است بدون بیمه وحقوقهای زیر 100هزار تومان وبا سابقه 20ساله قربانی خصوصی سازی 35دقیقه ای مخابرات شدند جناب آقای کوثری زمان خصوصی سازی مخابرات کجا بودید وچرا دلواپس نشدید؟
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ساده زیستی شماها را در هشت سال حاکمیتتان که برای مردم توفیق اجباری بود دیدیم.
هشت وسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
در جواب بیست وسی
همه این 14 بند یک تار موی 3تا قطعنامه ای که تو 8سال گذشته بر علیه مون صادر شد نمیشه!
اقای احمدی نژاد مچکریم که رشد 2رقمیه اقتصاد را منفی6 کردی
و تورم 12درصد را 60 کردی
وسهم ما از دریای خزر را از 50 طی 2 مرحله به 10 درصد رسوندی
نفت مارا تحریم کردی
و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تکبیر
كاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ايشون واقعا نماينده ي مردمه!؟بنده خدا كه اصلا به راي و انتخابات و مردم هيچ اعتقادي نداره!چرا تو اين موقعيت قرارش مي دين آخه......
دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما با این همه هوش و ذکاوت حیفه نماینده مجلس باشید بهتره برای نظم نوین جهانی برنامه ریزی کنید شما مال خودتون نیستید به کل بشریت تعلق دارید.
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من متاسفم برای فرارو که وقت خودشو به کسانی اختصاص میده که خودشو به خواب زده و نمیخواد بیدار شه.
عزیزم اگر کسی برای نفهمیدن حق الزحمه بگیره شما نمیتونی چیزی بهش بفهمونی.
اینا ناقضان قانونند و 8 سال همه شناختندشون و این شخص هم که حالش معلومه. هرچی بگی فقط حرف خودشونو میزنن.
ولشون کن تا سال 94 نشونشون بدیم
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپس بمونیدتاجونتون دربیاد.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اولا اينكه به ما ربطي ندارد!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دقیقاً جوابها مثل جوابهای آقای کوشکی بود. خیلی خنده دار بود. انگار باهم مشقاشون را نوشتن. خدایا، نماینده بیسواد، استاد دانشگاه بیسواد، آخه به کی دردمون را بگیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
ما در همه زمینه ها رکورد زده ایم یکی دو تا نیست ماشاالله!؟!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم دلواپس رانت خواري وغارت بيت المال بودند وشما بخاطر منافعتان دلواپسيد.
ناشناس
AUSTRALIA
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جناب کوثری
دعی هستنید که مانند مردم عادی زندگی می کنید. ممکن است از شما سوال منم در خانواده خود جند نفر بیکار دارید؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ماهم دلواپس غارت بیت المال ازجمله مخابرات هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لطفا حد خودتان را بدانید و سپس صحبت کنید . روزهای آخری هست که شما و همفکرانتان در مجلس رفت و آمد میکنید.
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این دلواپسان که اقای کوثری هم عضوی از این طیف هستند از بیخ این تشکیلات وحتی انتخاب مردم را قبول ندارد پس چه مصاحبه ای بنده خدا فشارشم میفته کار دستتون میده.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سردار از کدوم مردم حرف میزنی !؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سردار از کدوم مردم حرف میزنی !؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من در زمان جنگ اقای کوثری تا حدودی می شناختم فرمانده لشگر ما بودند ولی حالا فاصله ایشان را با واقعیت خیلی وحشتناک زیاد است متاسفانه که انگار ایشان نمی شناسم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من در زمان جنگ اقای کوثری تا حدودی می شناختم فرمانده لشگر ما بودند ولی حالا فاصله ایشان را با واقعیت خیلی وحشتناک زیاد است متاسفانه که انگار ایشان نمی شناسم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ظریف برای ما که اکثریت ایران هستیم حرف میزند شما برای چه کسانی حرف میزنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
فقط تو خوبی کوثری گاگول
مردم منتظر انتخابات مجلس هستند
تماشاگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ادبیات مورد استفاده نماینده مردم مناسب نیست. شایسته نیست با ارباب رسانه اینگونه قلدر مابانه صحبت کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود بر مصاحبه گر بسیار باهوش که چهره حقیقی و میزان درک و فهم این افراد را کاملا حلاجی و جهره واقعی شان را نمایش داده است.
سیدناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مصاحبه با کوثری بزرگترین اشتباه و کج فهمی از جانب روزنامه اعتماد بود.
از همون ابتدا مشخص شد این آدم نسبت به هرکسی که مثل خودش نیست موضع داره و منطق پذیر نیست.
دو اینکه اگر تعریف ایشون رو در مورد مردم بپذیریم ، قطعا ایشون هم نماینده "مردم" محسوب نمیشن ،بلکه نماینده همون 4-5هزارنفر "دلواپسن" .
اینا همون جماعت بدهکاری هستن که چون کسی خِفتشون نکرده طلبکار شدن و "هَل مِن مبارز" سر دادن .
اما حتما پیام من رو به ایشون انتقال بدین :
آقای کوثری در صورت التزام شما و دوستان خاصّتون به رقابت سالم و عدم حذف ناجوانمردانه رقبا ، در انتخابات سال 94 مجلس ، کلمه "مردم" رو دقیقا براتون معنا میکنیم تا تمام ابهامات ذهنی امثال شما از این کلمه از بین بره .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما برای خودتان حرف میزنید نه آقای ظریف.ما مردم هم دلواپس بیکاری فقر گرانی و...هستیم.کشور بدون اقتصاد خوب عزت نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما برای خودتان حرف میزنید نه آقای ظریف.ما مردم هم دلواپس بیکاری فقر گرانی و...هستیم.کشور بدون اقتصاد خوب عزت نداره
بسيجي اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
نماينده ي مجلس مي گه ظريف براي خودش حرف مي زنه!
به نظرم اين حرف جرم است .اگر قاوني براي اين گونه حرف ها نباشد ازنظراخلاقي درست نيست.
ظريف وزيرامورخارجه ي ماست.چرا بايد بگيم براي خودش حرف مي زنه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم حرفشون رو تو انتخابات زدن تو جا مردم حرف نزن .
مانیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سفسطه!
ناشناس
NETHERLANDS
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری سلام خدا وکیلی خجالت نمی کشید شما کلا چند درصد مردمید همه شما تو کشور 5میلیون نفرید به اندازه 50میلیون نفر حرف می زنید اگر چند سالی در جبهه بودید ده برابر ان منفعت بردید تو را به خدا دست از سر مردم بر دارید
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ایشون کپر نشین بودن که به هرکی بهشون رای داد تو انتخابات مجلس تراول 50هزارتومنی دادن توی صندوق انصار بسیج و اینور اونور؟
مصحح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شماها از مردم براي ما حرف نزنيد. حرف از خودتان بزنيد. ما هيچ موقع شما روقبول نداشته و نداریم كه شما جماعت از‌طرف مردم صحبت می كنيد.
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به این مطلب توجه کنید:
آقاي ظريف مي‌گويند هر تصميمي در بخش هسته‌يي مي‌گيرند با تاييد و صلاحديد مقام معظم رهبري است.

نخير؛ آقاي ظريف براي خودش حرف مي‌زند. به رهبري چه كار دارند و هر كي از خودش بايد صحبت كند. چرا سوءاستفاده از رهبري مي‌كنند.
دقت کردید:
این آدم های به اصطلاح دلواپس، از رهبری هم جلوتر افتادند و علناً دارند این مطلب رو بیان می کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چقد اینها واقعا پررو هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من به هیچ جناحی وابسته نیستم ولی دلواپس خیل عظیم جوانان به خصوص جوانان تحصیل کرده هستم. سونامی جوانان در راه است. به فکر جوانان باشید والسلام.
رهگذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بابا اين بنده خداها رو راحت بگذاريد. اينا مي‌دونن تو انتخابات بعدي جايي ندارند، مي‌خواهند اين آخر كاري يه ابراز وجودي بكنند كه مثلا اگه يه زماني (ان‌شاءاله هيچ وقت) دوباره يه محمودي پيدا شد بگن ما بوديم كه شلوغ كرديم. والا كي به حرف اينا اهميت مي‌ده. گنده اينا رساي كه ان پي تي رو ام پي تي مي‌گفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقای کوثری ایا کسی از فامیلهای شما بیکارند و اصلا درد بیکاری را میفهمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اولین باری است که خبرنگاری به این کیفیت میبینم. بقیه فقط سر تکان میدن و میخندن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری آقای روحانی با آقای خاتمی از زمین تا آسمون فرق داره با این حرفها هم از میدون در نمیره از جنس خودتونه مواظب حرف زدنتون باشید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مرهبا سردار:اگر جلوی این پولدارها وثروتمندان وخارج دوستان رانگیریدمملکت راخواهند فروخت تابه خارج بروند.
بسيجي اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
كدوم پولدارها؟
خاوري؟
بابك ؟
؟
؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ممنون از آقای خبرنگار باهوش
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حقه بازی و عوام فریبی این خبرنگار در نحوه سئوال و جواب کاملا مشخصه !!!
حالا آقایون برن هرچی دلار و امکانات از 1+5 طی این مذاکرات گرفتن رو کنن و نتیجه این انفعال و ترس خودشونو در پررویی دشمن و گرفتاری اقتصادی بیشتر مردم ببینن .
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سعيد جان عصباني نشويد شما كه ترتيب سفارت بريتانيا را داديد روزنامه اعتماد عددي نيست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقاي كوثري ايا حقيقت داره هفت نفر از بدهكاران بانكي كه بيش از 10ميليارد بدهكارن باتوصيه شما پول گرفته اند؟راستي شما كه اينقد ر دلواپسي چرا لايحه اي در مجلس تصويب نمي كنيد تا بدهكاران بانك ها ممنوع الخروج ومحاكمه شوند ؟
ندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هرگز با احمق ها بحث نکنید انها شما را تا سطح خودشان پایین میکشند سپس با تجربه خود شما را شکست میدهند. مارک تواین
درود به شرف خبرنگار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مصاحبه خواندني بود و تاسفبار ، ببينيد چه افرادي با چه منطقي وارد مجلس شدند در تمام مصاحبه و سوال و جواب وزن ادبي ، سياسي ، اجتماعي و وزن منطق ايشان را بسنجيد واقعا جاي تامل و تاسف دارد بيخود نيست كه در طول 8 سال گذشته تبديل به وكيل الدوله هاي دو آتشه شده بودند و حالا به رنگ ديگري در آمده اند و چه نيكو گفته اند كه " تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد" چرا كه الحق و والانصاف " از كوزه همان طراود كه در اوست"
و اين مصاحبه بمثابه آفتاب آمد دليل آفتاب است.
بسيجي اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بخواهيم يا نحواهيم همين ها نمايندگان ما هسند.
ماباعث شديم اين ها برن مجلس
...مي دانم ...
اما باز هم مصر ماييم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حرف منم زدی
ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا متأسفم از این تحلیل و داشتن این نماینده در مجلس
دیپلماسی اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ان قدر دروغ بگید که مثلا اوضاع اقتصادی بهتر شده بابا کجا بهتر شده ........مردم طرفدار حاج محمود و سر دار هستن 96 میبینیم.
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ابن دوست عزيز كاملا حق دارند اشتباه سال ٩٢ در سال ٩٦ تكرار نخواهد شد.
مرتضی قلی خان معتضد الدوله
FRANCE
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من واقعا متاسفم برای این خبرنگار که با چنین فرد خود به خواب زده و تشنه قدرتی مصاحبه میکننه. این افراد همون مصداق حرف لقمان است که گفت : ادب از که اموختی ، از بی ادبان. هر انچه اینان میکردند من خلاف ان میکردم. فرارو چاپ کن. حتما متن باید خنده دار باشه تا چاپ کنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی نژاد
UNITED STATES
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
پدر منو همین دلواپسهای امروزی در آوردند مدیریتها رو گرفتند بچه ها وفامیلهاشونو بدون حساب وکتاب چپوندند تو دولت پولها رو دزدیدند بدش هم همه چی رو گذاشتن گردن منه دربدر بی کس وکار
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
وای به حال این نماینده ی مجلس که از قانون سر در نیاورد آفرین بر این خبر نگار که هر چقدر گفتند کدام قانون آقا جوابی نداشت که بگویند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
BAHRAIN
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سردار قرار شد با شناسنامه حرف بزنید.
آزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این قبیل کوثری ها و دارو دستشان که می شود دلواپسان، دلواپسی شان این است که نکند ایران با قدرتهای غربی صلح کند، و تحریم ها برداشته شود !!!!!!
می دانید چرا ؟؟؟
چون این به اصطلاح دلواپسان، نون تحریم رو دارن می خورن . . .
سیروان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
تشکر ویژه از خبرنگار محترم دارم که حسابی طرف رو سوال پیچ کرد وجوابی نداشت که بده آقای کوثری من همون مردم هستم که دم میزنی آقاجان به جای من نه فکر کن ونه حرف بزن آها منافع خودت ودوستان به خطر افتاده برو کشکت 0000
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اتفاقا مردم دلواپسی دارند و دلواپسی شان هم از بابت شما و همفکرانتان است جناب کوثری!
روئیانیان
UNITED STATES
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سردار- دست بردار
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقای کوثری شما به فر خودتان باشیدنمی خواد دلواپس مردم باشیدهمینکه 8سال دلواپس مردم بودید کافیست
رادين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من ديگه حرفي براي گفتن ندارم. قانع شدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري چرا شما در ظاهر خودتان را شبيه بچه هاي كپر نشين ميكنيد ؟ چرا بچه هاي كپر نشين از ثروت ملي برخوردار نميشوند ؟ آيا دليل آن دزدي و فساد گسترده و سو مديريت نيست ؟
رادين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شما هم براي خودت حرف مي زني آقاي كوثري
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا برای خودم و مردم این کشور متاسفم که نماینده مجلس اینگونه پاسخ میدهد . می خواهید با این دیدگاه چه مصوباتی از مجلس خارج شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
توبراي كي حرف ميزني؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری اینجا ایران است نه کره شمالی؟ ولی شما می خواهید مردم مثل کره شمالی تابع محض شما باشند و گرنه خود را قیم مردم ندانید.
مسلمان واقعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
"مگر من هر چيزي مي‌گويم را آقاي ظريف قبول دارد كه هر چيزي كه ايشان مي‌گويد را ما قبول داشته باشيم؟"
این جمله منو یاد بچگیام میندازه اونوقتا که هنوز مدرسه نمیرفتم. افسسسسسسوس از افکار پرورش نیافته و این همه ج. ه. ل
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم كه حرف هاشون رو تو انتخابات زدند آقاي كوثري اين ديگه چه ادبياتيه مگه كجا زندگي ميكنيد كه از مردم بي خبري .
صمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقاي كوثري اين عين حقيقت است شما دلواپس انتخابات دوره بعدي مجلس هستي چون مي دوني كه راي نمي اوري.خورد وخوراكتون را از دست مي دهيد.
علي جديدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
با سلام از سردار بپرسيد از كجا اورد و خرج انتخابات مجلس كرد مگر ايشان مثل ساير ين حقوق بگير نبوده چطور شد در دولت قبل وارد مجلس شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حرف های پراکنده و تکراری و بدون استدلال این افراطی ها که تمومی نداره

میزان دانش و آگاهی اینها حتی در مصاحبه هاشونم نمود داره

جای تاسف هست داشتن اینچنین نمایندگانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بابا هی نگید اینها انگشت شمار هستند و 4 -5 میلیون بیشتر نیستند از نظر من عده ای که :

1. هر جور دلشون می خواهد حرف می زنند.
2. هر جارا دلشون می خواد بصورت خودسر و خودجوش به هم می ریزند
3. جوابگو به هیچکس و هیج جا نیستند
4. هر قدر دلشون بخواهد از بیت المال سهم می برند
و
و
و

قطعا حق دارند خودشان را تمام مردم بدانند و آقای روحانی اگر خطای آقای خاتمی را تکرار کند در دام آنها خواهد افتاد و هیچکس هم هیچکاری نمی تواند بکند
مرتضی قلی خان معتضد الدوله
FRANCE
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من واقعا متاسفم برای این خبرنگار که با چنین فرد خود به خواب زده و تشنه قدرتی مصاحبه میکننه. این افراد همون مصداق حرف لقمان است که گفت : ادب از که اموختی ، از بی ادبان. هر انچه اینان میکردند من خلاف ان میکردم. فرارو چاپ کن. حتما متن باید خنده دار باشه تا چاپ کنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اگر غير از اين حرف ميزد ميبايست شك كرد
محمد آقاخانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
درود به سوال کننده.
8 سال غارت بیت المال کردید. جیب مردم رو خالی تر از قبل. شما نگران قدرتید.البته من حمایت از دولت جدید نمیکنم.اما شما امتحان خودتون رو پس دادید.پس بشینید کناری و سکوت کنید. عملکرد آقای روحانی هم مشخص خواهد شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
موقع خوندن مصاحبه هر لحظه احساس می کردم الان دیگه سردار به مصاحبه کننده حمله می کنه
بسيجي اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
وزيري كه 850 ميليارد داشته باشد كار مي كند نه وزيري كه رنگ پول نديده باشد !
چنانكه ديديم در8سال سياه گذشته...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هزار تاسف بر وجود چنین نمایندگانی...............
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
رهبری در جریان مذاکرات عنوان کردند: که خطوط قرمزبایستی رعایت شود و بنده در جزئیات دخالتی نمیکنم.
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بنده دلواپس دهها هزار کارگزار مخابرات وپست بانک روستایی کشور هستم که چندین سال است بدون بیمه وحقوقهای زیر 100هزار تومان وبا سابقه 20ساله قربانی خصوصی سازی 35دقیقه ای مخابرات شدند جناب آقای کوثری زمان خصوصی سازی مخابرات کجا بودید وچرا دلواپس نشدید؟
آیدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هیچ جواب قانع کننده ای نداشت. کاملا مشخص است که کوثری به دلیل از دست رفتن منافع شخصی دچار عصبانیت شده و دلش به حال هیچکس بجز خودش نمیسوزه. بیخود از طرف ما مردم حرف نزن آقای کوثری.
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از روزنامه اعتماد تشکر می کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
هر کس یک طرفه قاضی بره راضی بر می گرده. راستی آقای کوثری جند تا از فرزندان شما بیکارند؟؟!!!!!!!!!!!
esmaeil
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اولا ممنونم آقای خبرنگار، خواهشا از این مصاحبه ها هرچه بیشتر تهیه شود بهتر است، دوما جناب آقای کوثری پیشنهاد می کنم یک کتاب منطق که در دوره سوم دبیرستان تدریس میشه را تهیه کنید و مطالعه کنید تا متوجه بشید که استدلال چیست!. جناب نماینده, شما اصلا نماینده نیستید یعنی نماینده فقط خودتان هستید همین و بس؛ جناب کوثری سری به جنوب کشور بزنید تا ببینید که دولت قبل چه زیانی به مردم وارد کرده است هر چند بر خلاف ظاهر یعنی با چند تا مسکن که پولش را آقای احمدی نژاد از خزانه دولت بدون هیچ درکی نسبت به این پول به ملت داد، بیا ببین تا بفهمی که باید روحانی ها بیاییند شاید کمی وضعیت بهتر شود. راستی نگفتی طبق کدام بند قانون، دکتر ظریف خلاف قانون عمل کرده است!!!!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ابوجهل
بسيجي اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
نماينده ي مجلس مي گه ظريف براي خودش حرف مي زنه!
به نظرم اين حرف جرم است .اگر قاوني براي اين گونه حرف ها نباشد ازنظراخلاقي درست نيست.
ظريف وزيرامورخارجه ي ماست.چرا بايد بگيم براي خودش حرف مي زنه؟!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آفرین بر خبرنگار فرارو که اینطور صریح وواضح درون این افراد بی منطق و بی سواد رو با آرامش کامل نشان داده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مجید دلبندم اون خبرنگار روزنامه اعتماد بود نه فرارو!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عزیزم خبر و بچسب که تو فراروئه.حسودی نکن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اینها دلواپس خود/ قدرت خود و گروه خود هستند نه مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اینها اگه حرف سرشون میشد که صدبار ازش نمیپرسیدن کدوم قانون نقض شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
کاش از سردار میپرسیدید از این که در موضوع توافق هسته ای با اسرائیل در یک جبهه بر علیه دولت ایران ایستاده اند چه حسی دارند؟!
حاجي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
پس نه به جليلي هم در انتخابات نه به... بود،چون همه ميدونستن كه راي ايشون به كيه.يعني خاتمي و هاشمب محبوبتر از .... هستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به قول شاعر

دشمن دانا به از نادان دوست
محمدعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری شما دلواپس کدام مردم اید , مردم همان همان امت مسلمانی هستند , که در 24 خرداد 92 سیلی محکم و گیج کننده ای به شما و دارو دسته ات زدند , افرادی که دارای فهم وشعور ومنطق هستند , اهل مذاکره اند . یادتان باشد,که مزاکره گنندگان فهیم ویتنامی در مذاکرات صلح پاریس بر هواپیماهای بمب افکن B52 آمریکا پیروز شدند.
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ظاهرا جناب کوثری عزیر یا فراموش کرده اند یا خود را به فراموشی زده اند که در هشت سال گذشته چگونه سنگ پشت سنگ بود که به بهانه اصول گرایی در این چاه انداخته شد ... و فکر می کندد که ما باید فراموش کنیم که ایشان و همفکرانشان بودند که برای هر سنگی که به این چاه افتاد کف زدند و هورا کشیدند ... و الان هم فکر می کنند که ما باور می کنیم که ایشان دلواپسند که چرا هنوز هیچیک از سنگ ها از چاه بیرون آورده نشده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دوستان دلواپس مردم نيستند چون برايشان مردم محلي از اعراب ندارد . يكجا اشاره ميكند چرا تيم قبلي را بهم زد اشاره به منافع خودشان دارد 8 سال خيانت خود را فراموش كردند حالا دلواپس منافع از دست رفته خودشانند . آقاي كوثري مردم از شما عاقلترند دلواپس نباشيد .
محمد
GERMANY
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این طرز حرف زدن مال چاقو کش های دروازه قزوین سال 50 شمسی است..چاروادارها هم اینقدر بی ادب نیستن.بریزین بیرون این بی.... رو.
کامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
2 گروه خواب داریم:
1- دسته اولی کسانیکه به صورت طبیعی خوابیده اند و با سر و صدای طبیعی بیدار می شوند.
2- دسته دوم افرادی که خود را به خواب زده اند که اگر بغل گوششان توپ هم در کنید بیدار نمی شوند.
امیدی به بیداری آقای کوثری و امثالهم نیست.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
استفاده سياسي از ابزارهاي پوسيده ساده زيستي را آقاي احمدي نژاد هم داشت كه بلاهاي چند صد ميلياردي وبدبختي را به كشور وارد كرد ايكاش اينگونه نبود وثروتمند بود اما غيرت دفاع واقعي از فقيران را داشت . من نگران آن دنياي اين ساده زيستان غيرتي هستم اگر چه نگراني اينها مال اين دنيا وقدرت از دست داده شان مي باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا برای این ملت متاسفم که همچین فرد بیسواد و تندرویی باید نماینده شان باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا خبرنگار با هوشي بوده .فوق العاده زیرک. / واما جهت اطلاع آقاي كوثري سرلشكر فيروز آبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ايران فرمودند: (( ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردم‌سالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است، رئیس‌جمهور ما روحانی و تحصیلاتش دینی است، دکتری در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و 35 ساله بعد از انقلاب در سنگرهای حساس امنیتی-دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همت‌مان را بگذاریم در پشتیبانی دولت که بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.)) آقاي كوثري شما داري چيكار مي كني برادر؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
عباد الرحمن.... اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما
برادر دلواپس جناب آقای کوثری
سلام علیکم
و من الله توفیق
دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
فقط ادعاداریدوحرفای موافق رانمایش میدید
ماکه برامون مهم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
طرفدار مموتيه ديگه ... ببينين با چه هوچي گري از زير باز جواب به سئوالات خبرنگار فرار مي كنه
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
یعنی شعور وفهم یک نماینده باسابقه مجلس تا این حد ضعیفه؟ وای به حال ما مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
حق نداره به ظریف عزیز توهین کنه. ظریف یک شخصیت حقوقی به عنوان نماینده مردم ایران در برابر دولتهای خارجی است. باید کوثری توبیخ بشه.
سپیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از جسارت خبرنگار بسیار زیاد لذت بردم ... دمت گرم مرد ...
wsq
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خب من از شما مي‌پرسم ...
یعنی فتوکپی احمدی نژاده ها...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
دقیقا
+++++++++++++
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
چرا عده اي خودشان را قاطي همه مسائل كشور ميكنند؟آقاي ظريف وزير خارجه است و تنها كسي است كه حق دارد در مورد امور خارجه و مذاكره با كشور هاي ديگر اظهار نظر كند و اقدام كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای ظریف برای خودش حرف می زند ولی آقای کوثری به نمایندگی از مردم عجب روزگاریه ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ببخشید شما برا کی حرف می زنی؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من نمیدونم چرا عصبانی میشن دوستان . بزار تا میتونه حرف یزنه خودش میدونه تا 94 دیگه نمیتونه حرف بزنه همش به همین خاطره
جمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
این منطق قشنگ احدی نژادی و هاله نوریست، باید ترسید باید ترسید
توحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
...چون گردکان برگنبداست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
لطفا روشن کنید سهم اون کودکی که بعلت فقر و گرسنگی در گوشه خیابان جان می دهد از انرژی پرافتخار هسته ای چقدر است یا اون مادری که برای سیر کردن شکم بچه هایش تن به خودفروشی می دهد ایا بهتر نیست دلواپسان عزیز جشن افتخارات در این موارد برگزار کنند که توانستند کشوری ثروتمندی مثل ایران را به چنین روزی در آورند خدایا خودت افراد را به راه راست هدایت کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
من با روحاني حاضرم به جهنم بروم ولي با اين جماعت حاضر نيستم به بهشت هم بروم
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
مردم كه حرف هاشون رو تو انتخابات زدند آقاي كوثري اين ديگه چه ادبياتيه مگه كجا زندگي ميكنيد كه از مردم بي خبري .
هادی ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
واقعا ببینید دولت با چه طیفی روبروست!!!!! از هموطن های عزیزم خواهش می کنم که با وجود کند بودن روند اصلاح مسائل جامعه، خواهش می کنم راحت از تیم دکتر روحانی عبور نکنید. در غیر این صورت دوباره ... .
امیدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آفرین به این خبرنگار مسلط.
Admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
دلواپس یا عصبی؟؟؟؟
واقعا چقدر منطقی هستند این آقای دلواپس!!!!
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ایکاش این سردار محترم یه کمی با آرامش بیشتر وبا متانت سخن می گفت اگر با مردم وخبرنگاران محترم سرجنگ داری ونمی توانی بهتر صحبت کنی خب مصاحبه نکن .
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای کوثری

ملتی که رهبر دارد هیچ وقت دلواپس نخواهد شد
على
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
انتظار اين بود كه جناب سردار به عنوان نماينده مجلس مطابق مواد قانونى دلواپسى خود را توضيح مى دادند تا حرف زدن برمبناى قانون بين مردم نهادينه شود و شعار دادن كاذب حذف شود
علیرضا
UNITED STATES
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
جان من ببینید ادبیات این قماش آدمارو بعد حساب کنین مملکت هشت سال با حساب و کتاب اینا می چرخیده ای خدا دوران قبل سال هشتاد و چهارم آرزوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اقایان و خانم ها به مثبت و منفی ها توجه کنید
اقای کوثری شما هم توجه کنید
در این مصاحبه به وضوح معلوم شد حق با مردم و دولتمردان روحانی ست.
ناتوانی کوثری در جواب دادن به سوالات کاملا مشهود بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خوبه اقاى كوثرى بره بجاى اقاى ظريف براى مذاكره ؟! هم قدرت استدلالش خوبه، هم رفع دلوابسى ميشه. هم ابروى مملكت حفظ ميشه !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ادب مرد به از دولت اوست
ادب برخورد با مخالف رو فقط در دولت آقای خاتمی میشد جستجو کرد
البته با اینگونه صحبت ها بیشتر شخصیت خودشونو نشون مردم میدن و با آگاه شدن مردم از افکار این دلواپسان امید محو شدنشان از صحنه قدرت و تصمیم سازی کشور در دلها قوت میگیره.
اتفاقی که انتخاب آقای روحانی نشان از قریب الوقوع بودنشه
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
دلواپس نشی صلوات بفرست
آرزومند ایران سرفراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
سپاس فراوان از خبرنگار محترم و صاذق و شجاع
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
این متن های نظرات رو یه بار بدید آقای کوثری دلواپس که نمیدونه کدوم قانون نقض شده ولی میگه نقض شده ، بخونه البته تعداد مثبت و منفی هایی رو هم که هر نظر گرفته بهشون بدید !
البته قطعا هیچ تاثیری در ایشون نداره
مجله فرارو