bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۳۳۵

حمله روزنامه کیهان به حسن روحانی

تاریخ انتشار: ۰۴:۰۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
روزنامه کیهان نوشت:

اظهارات حسن روحاني در برنامه تبليغاتي تلويزيوني تعجب ناظران مطلع را برانگيخت.

وي در برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري که با تک‌گويي، بداخلاقي و تحريف ‌واقعيات همراه بود، از دوره امتياز دادن‌هاي يک سويه به غرب بر سر چالش هسته‌اي تصويري طلايي به نمايش گذاشت و به مجري برنامه نيز با تندخويي حمله کرد.

اين در حالي است که به عنوان مثال سيدمحمد خاتمي در تاريخ 28 خرداد 1383 و در جمع خبرنگاران از پيمان‌شکني‌هاي 3 دولت اروپايي انتقاد کرد و گفت: ما تأييد البرادعي را داشتيم که گازدهي به دستگاه سانتريفيوژ، قطعه‌سازي و مسايل ديگري که مربوط به آن مي‌شود و مونتاژ، اصلا جزو غني‌سازي نيست. حال يا بهانه‌گيري کردند يا نظرشان عوض شد و يا مسئله غني‌سازي را تعميم دادند و ما با حسن‌نيت اين را پذيرفتيم و عملي هم کرديم و مسير را پيش مي‌رفتيم که سوال کردند، به آنها اجازه داديم حتي از تشکيلات نظامي ما بازرسي کنند.

خاتمي تصريح کرد:در مقابل، اروپايي‌ها تعهداتي داشتند که زمينه انتقال تکنولوژي و همکاري‌هاي گسترده را بوجود آورند و هم در زمينه منطقه‌اي، دو جانبه و هم با اتحاديه اروپايي همکاري کنند که با بهانه‌هاي مختلف در اين مسير حرکت نکردند. پس از بحث‌هاي فراوان بالاخره در بروکسل اين بحث‌ها ادامه داشت و بنابراين بود که پرونده هسته‌اي ايران در اجلاس ژوئن عادي بشود، يعني از يک مسئله فوق‌العاده بيرون برود. امروز با وجود بازرسي‌ها و همکاري‌هايي که شده، پرونده ايران از حالت فوق‌العاده خارج نشده است.

رويکرد تسليم‌طلبانه باعث شد که علي‌اکبر محتشمي‌پور 11 تيرماه 1383 ضمن سخنراني در حسينيه جماران اعلام کند: در جريان مباحثي که سال گذشته ميان ايران و آژانس انرژي اتمي مطرح شد، ناگهان وزراي کشورهاي انگليس، آلمان و فرانسه به ايران آمده و قراردادي را با دبير شوراي عالي امنيت ملي (روحاني) امضاء کردند که يکي از مفاد آن تعليق موقت غني‌سازي اورانيوم بود. در حالي که اين اقدام ربطي به کشورهاي اروپايي نداشت و اگر ايران با آژانس انرژي اتمي مسئله‌اي دارد، اروپايي‌ها حق نداشتند از موضع قيم‌مابانه با ملت ايران رفتار کنند. آقاي روحاني مجاز نبود در سفر به بروکسل با وزراي خارجه کشورهاي فرانسه، آلمان و انگليس قراردادي را امضاء کند که به موجب آن متعهد شود ايران ساخت قطعات دستگاه‌هاي سانتريفيوژ را متوقف کرده و در مقابل اروپائي‌ها هم قول بستن پرونده هسته‌اي ايران در آژانس بين‌المللي اتمي را بدهند، در حالي که اين کار از عهده آنها برنمي‌آيد.

همچنين کمال خرازي وزير وقت خارجه در تاريخ 18/2/1384 و در جريان سفر نيويورک به واحد مرکزي خبر گفت: ما براساس جدول‌بندي که داشتيم از آغاز پس از مذاکرات پاريس قرار بود در مدت سه ماه مسايل ارزيابي شود و تصميم بگيريم که اگر مذاکرات نتيجه‌بخش است ادامه دهيم و اگر نتيجه‌بخش نيست و تنها وقت گذراني است آنرا ادامه ندهيم.

خرازي در پاسخ به اين سوال که آنچه در مذاکرات گذشته اتفاق افتاده امتيازدهي از جانب ايران بوده آيا باز هم مصلحت است که مذاکرات ادامه يابد، گفت ما نيز احساس مي‌کنيم که اروپايي‌ها در حال وقت‌کشي هستند و ما اکنون به مقطعي رسيده‌ايم که تصميم خواهيم گرفت.

يادآور مي‌شود رهبرمعظم انقلاب سوم مرداد 1391 در ديدار مسئولان و کارگزاران نظام اعلام کردند:« در هر برهه‌اي که ما در مقابل جبهه دشمن انعطاف نشان داديم و عقب‌نشيني کرديم با توجيه‌هايي؛ مثلا گفتيم بگذاريد بهانه را از دست دشمن بگيريم، يک وقت گفتيم سوءظن دشمن را از خودمان زايل بکنيم، به اين بهانه‌ها انعطاف‌ نشان داديم، دشمن مواضع گستاخانه‌تر عليه ما گرفت. در آن روز ادبيات مسئولين ما آلوده شد به حرف‌ها و تعبيرهاي تملق‌آميز نسبت به غرب و فرهنگ غربي، در آن روز اينها ما را محور شرارت معرفي کردند. کي؟ آن کسي که خودش مجسمه شرارت بود، رئيس‌جمهور قبلي آمريکا مجسمه شرارت، ايران اسلامي را محور شرارت معرفي کرد. اين کي بود؟ آن وقتي که ما در ادبيات خودمان در اظهارات خودمان حرف‌هاي تملق‌آميز نسبت به غرب و نسبت به آمريکا را تکرار مي‌کرديم. اين جوري‌اند اينها. در همين قضيه هسته‌اي، آن وقتي که ما با اينها همراهي کرديم، عقب‌نشيني کرديم، البته تجربه‌اي بود براي ما، اما اين واقعيت است. آن روزي که عقب‌نشيني کرديم، اينها جلو آمدند اين قدر جلو آمدند که من توي همين حسينيه گفتم که اگر بنا باشد اين روال از سوي آنها ادامه پيدا کند من خودم وارد قضيه خواهم شد و وارد قضيه شدم. عقب‌نشيني‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد. يک روزي بود که مسئولين ما قانع بودند که اجازه بدهند که 25 سانتريفيوژ ما توي کشور داشته باشيم؛ 25 تا سانتريفيوژ! آنها گفتند نمي‌شود اينها قانع شدند که 5 تا داشته باشيم، باز هم گفتند نمي‌شود. مسئولان ما قانع شدند که 3 تا سانتريفيوژ داشته باشيم باز هم گفتند نمي‌شود. امروز گزارش را شنيديم. 11 هزار سانتريفيوژ داريم. اگر قرار بود ما آن عقب‌نشيني‌ها را، آن انعطاف‌ها را ادامه مي‌داديم، امروز از پيشرفت هسته‌اي که هيچ خبري نبود- من مي‌خواهم عرض کنم- اين نشاط علمي هم در کشور قطعا لطمه مي‌خورد. اين نشاط علمي که اين چند سال اخير در کشور به وجود آمده، اين حرکت علمي اين جوانها، اين ابتکارات، اختراعات، پيشرفت‌هاي گوناگون در بخش‌هاي مختلف اين هم لطمه مي‌خورد».

بايد از آقاي روحاني که با افتخار ادعا مي‌کند ايشان مانع ارسال پرونده هسته‌اي کشورمان به شوراي امنيت شده بودند، پرسيد؛ در حالي که تمامي فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به حالت تعليق درآمده بود، چه بهانه‌اي براي ارسال پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل وجود داشت؟! و اين چه افتخاري است که به آن اشاره مي‌کنيد؟!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
زنده باد کیهان
aliahmadi
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
جرا این امکانان اعلام نظر که نعمتی است برای روشنگری مردم را با تکرار حرفهای بیهوده هدر میدهید هر حرفی را که قبول ندارید منطقی جواب بدهید تا دیگران هم استفاده کنند. بیهوده کیهان را مجرم و سایرین را امام زاده نکنید. امام خامنه ای فرمودند مردم درانتخابات شرکت وبه کاندید مورد علاقه رای بدهند.شما ازروحانی خوشت آمده رای بده مشکلی که ندارد.یک زمان از خاتمی خوشمان آمد رای دادیموباسستی خاتمی مردم دور ایشان وتفکرش را خالی کردند حالا روحانی رای آورده .اینکه یک تحلیل گر را بکوبیم درست نیست همین تحلیل گران حرفهایی در مورد همه زده اند ودرست بوده .ما نباید ترور شخصیتی راه بیاندازیم .اگر حرفی دارید درست بیان کنید تا نتیجه عاقلان بگیریم من که به غیر از مزاح و حرفهای نامربوط چیزی ندیدم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
اگر بدون تعصب بخواهم قضاوت كنم تحليل هاي كيهان را معكوس باور ميكنم.
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
در حمایت از روحانی مصمم‌تر شدم.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
اهای مردم ایران کسی که یکبار اینطئری به من و شما خیانت کرده ایامیشود به او رای بدیم وبه عنوان رییس جمهور انتخابش کنیم یک حدیث از امام علی {علیه السلام}اگردشمنان شما به شما گفتند اینکارصحیح است مطمئن باشید به ضررشما خواهد بود....
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۸۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد کیهان.
انصافا کیهان تنها رسانه ای است که توانسته تا اعماق وجود آمریکا و ایادی اش را بسوزاند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جی میگی؟!!!
اشکان
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چون کیهان بهش پریده معلومه که آدم درست درمونیه من به آقای روحانی حتما رای می دم.
mirza
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
متن رو خوندی ! داغ شدی دوست عزیز . این متن رو نادیده بگیر. واقعیات رو ببین . چشم ها رو باید شست. تا به کی باور کردن عوام فریبی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حالا که شریعتمداری به روحانی حمله کرده حتما به روحانی رای میدم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من هم کلا قصد رای دادن نداشتم . ولی به خاطر حسین جون به روحانی عزیز رای میدم .
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی حرف حق تلخه!!! خطاب به اشکان: ما نمیبینیم چه کسی حرف می زند بلکه به حرف های او نظر می کنیم.
kerm
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جددددآآآآآ اوه اوه...
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این کیهان هم کلا درگیره ....
بابا کیهان من یکی راضی و قانع شدم ....باشه با کمال میل به جلیلی رای مید...راضی شدی...
8 سال که احمدی نژاد رو تبلیغ میکردی این شد.....
حالا هم داری جلیلی رو....
باشه ما قبولت داریم
بسه دیگه
بچه زرنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چرا همه به جای اینکه بگویند "کیهان" می گویند " کیهانِ شریعتمداری" ؟!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
برای دولتی که باگریه والتماس وزاری آوردید حالا دیدیدمدینه فاضله احمدی نژاد را.........
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وقتی هنوز آذمایی هستند که از امثال شریعتمداری حمایت میکنن باید انتظار داشت جلیلی بشه رییس جمهور . خیلی باحالیییییییییییید !!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با سلام
بنا نداشتم تو انتخابات شرکت کنم. ولی با تخریبی که شریعتمداری کرد روی روحانی حساس شدم و بعد از بررسی صحبتهاش دیدم که خیلی قوی تر از خاتمی و هاشمی و با صراحت بیشتر صحبت می کنه. بنده هم به او رلی خواهم داد
حقيقتمداري
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحاني مظلوم كه در اول برنامه فرمودند همه برنامه هاي ما به توصيه و با مشورت حضرت آقا بوده است؛نگفتند؟!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منم میگم زنده باد کیهان
دوستان خواهشا بدون غرض و مرض متن رو بخونید حقیقتا آدم ترسو نباید رئیس جمهور این کشور بشه
میم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منفی هارو بشمار!!!
کیهان خودش داره میسوزه بابا...
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تا الان 1379 تا منفی
همین جوابت رو داد
زنده باد ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روزنامه کیهان بیشتر به خودی گل میزنه تا به حریف . زنده باد ایران
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منفی هات داره چند رقمی میشه>
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی بهتون تبریک میگم کیهان تبلیغ تاثیر گذاری واسه تون کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من به هر کی حسین جون ازش بدش بیاد رای میدم چون نشون میده اون شخص آدم خوبیه که حسین جون ازش بدش میاد!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ما با دوستامون امروز فهمیدیم که حسین شریعتمداری به ایشان حمله کرده در نتیجه اقای روحانی اصلح است و به ایشان حتما رای میدهیم
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منفی ها 2148 تا ... واوووو !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
جو گیر
علی مومن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
خب برین کتاب جناب روحانی رو بخونید تا متوجه بشین دروغ گفته!!حرفی هست؟؟؟؟؟در ضمن جوابیه پدر شهید احمدی روشن را هم بخوانید
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آقای روحانی متاسفانه در این مورد دچار اشتباه هستند و همه با اندکی تحقیق می تونند به صدق گفته کیهان برسند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2395 تا ایول
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کسی که منفور کیهان (روزنامه)باشه
محبوب دل مردم کیهان (دنیا)باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آفرین . تا بوده همین بوده !
بی نشان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی دربرنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه مانند اسلافش مدعی شد که من فراجناحی ام . ومن میگم این اولین دروغ ایشان بود . همانطورکه خاتمی نیز گفت من فراجناحی ام اما نه تنها کلیه مدیران وکارشناسان ومسئولان را از جریان متبوعش برگزید بلکه حتی به دهداران روستاهای دورافتاده هم رحم نکرد وهمه آنها را فقط به جرم اینکه به رقیب اصولگرایش رای داده بودند عوض کرد.اگر شک دارید از آقای تاج زاده بپرسید تا روشن شوید.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مظهراخلاق وفضیلت آقای شریعتمداری است!وبقیه ول معطل!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وقتی ادبیات یک مطبوعاتچی و هوادارانش این باشه باید فاتحه اخلاق و فضیلت رو خوند !
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اینهایی که منفی دادن کلا متوجه نوشته این دوست عزیز شدن؟؟؟؟؟؟؟ بزن مثبت رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دوستان که منفی دادن یعنی به نفع شریعتمداری که فکر می کنم استباهی شده چون علامت تعجب ها را دقت نکرده اند آقامحمد رضای عزیز هم طعنه زده به شریعتمداری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اگه طعنه بوده که منم موافقم و اشتباهی منفی دادم .
ادریس
United Kingdom
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خدایی حواسم نبود منفی دادم ... مثبتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بابا شفاف بنویس ،الکی منفی خوردی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خاک بر سر ما و واي به اين مملکت که راست افراطي شده مظهر اخلاق و فضيلت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بنده خدا الکی منفی خورد
از این به بعد تعداد علامت تعجب یا سؤال رو بیشتر کن تا بار طنز قضیه مشخص تر بشه و منظورت رو بگیرن ملت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ببخشيد اشتباه مثبت دادم
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فقط روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ببخشید منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ببخشید اشتباهی منفی دادم نه که خوشم ازکیهان نمی آد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقا من اشتباهي منفي دادم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دمت گرم شوخی خوبی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عیبی نداره جمع مثبت و منفی همه منفی برای شریعتمداری حساب کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چه موافق چه مخالف. داشتن این دیدگاه نسبت به هر کدام از کاندیداها هم اگر باشد غلط است. بیخود بزرگنمایی نکنید این عادت را کنار بگذارید.
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ینی حسن روحانی اینقدر آدم خوبیه که کیهان بهش اهانت کنه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با بیخیال هر کسی که دو تا تیکه به احمدی نژاد بندازه که نشد تو رو خدا منطقی باشین اخه ایشون کجا مدیزیت کردند که شما به این نتیجه رسیدین
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خیلی باحال گفتی
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی مدیری باتجربه وتواناست وازمیان8کاندیدابهترین است.
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کاش یه خورده با ادب بود این روحانیتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آره راست میگه،کاش روحانی یه کم باادب بود،هرچی فحش و تهمت بهش میدادن میگفت چشم،کاش یه کم باادب بود و صداشو برای حمایت از مظلوم بلند نمیکرد!واقعا اخلاق زشتشو نشون داد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کجا مدیریت کرده که ما ندیدیم باز عارف بگی یه چیزی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
16 سال دبیر شورای عالی امنیت بوده، بیش از 10 ساله که رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام هست،از نفرات اصلی تو تدوین سند چشم اندازه بوده، دیگه چی میخواید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همت ، لطفا شما از ادب صحبت نفرمایید با این سابقه درخشان احمدی نژاد ...آب رو بریز اونجایی که میسوزه
مجرب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بله در کرنش کردن ذربرابر غرب استکباری تجربه زیادی دارد.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیز برادر شما هم تخریب رو شروع کردی گفته باشم مطلبت اصلا واقع بینانه نیست
روحانی مثل هاشمی مرد سیایت و سازندگیست
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مگه از خودش حرف در آورده همش به نقل از افراد مهم اون دوران بودمثل خاتمی و خرازی
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اره صد در صد البته سازندگی از نوع تخریبش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جمع کنید بساط هوچی گری و مغلطه رو. ملت به خاک سیاه نشستن اینا هنوز راست توی چشم مردم نگاه می کنن می گن روز شبه!!!! خسته نشدید از 8 سال دروغ و دغل و بی حرمتی؟؟؟
امیدوارم روحانی رای بیاره تا مردم یه نفس راحت بکشن
گردو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی دارد شیوه تبلیغاتی سال 84 احمدی نژاد را تکرارمیکند . ولی باید بداند هر گردی گردو نیست.
بختگان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای شریعتمداری !به هر کس که بیشتر حمله کنی ،بیشتر رای براش جور میکنی.اینه میزان مقبولیت تحلیلات!!کی میخوای اینو بفهمی!!!؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
فک نکن چون تو مخالفی همه مخالفن!!شماها شورشو در آوردین کیهان مستند حرف زد از خودش که نگفت
amir
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب شریعتمداری
هرکس که شما از اون حمایت کنید منفور مردم و هرکس که شما با اون دشمنی کنید عزیز دل مردم می شه !
اگر خاتمی عزیزم از آقای روحانی حمایت کنه ، رأی که هیچ، براش جون می دم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من همیشه گفتم ... هر چی خاتمی عزیزم بگه چون به تشخیص سیاسیش ایمان دارم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کسی که روزنامه کیهان میخونه باید برعکس آن نتیجه بگیرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فقط روحانی مبارز و منطقی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
كاغذپاره ها رو كه زمان اين دولت كيهاني صادر كردند، چه ربطي به روحاني داره!؟
از كجا به كجا رسيدي؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با ابتکار کیهان به علت کاندید شدن روحانی هر نوع قصور تو بحث انرژی هسته تئسط دیگران هم بپای ایشان نوشته خواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
یذره مطالعه بدنیستا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بابا حاج حسینه دیگه!به کسی یا چیزی گیر نده دل درد میشه!از آقای هاشمی که خیالش راحت شده حالا مجبوره به دیگران گیر بده! ایول به آقای همه کاره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من قصد نداشتم راي بدم ولي به كوري چشم بعضيا ميرم به آقاي روحاني راي ميدم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر شما، منم همینطور
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر هر دوتون منم همینطور
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روزنامه کیهان دست شما رو خونده که این بازی ها رو راه انداخته!
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر هر سه تون منم همینطور
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر تمامی اصلاح طلبها منم یک رای دارم اونم آقایی روحانیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رای بدین ولی برین اصلح پیداکنین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
درود بر چهارتاتون
منم همین طور:))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تمام بدبختي هاي مردم از امثال شريعتمداري هاست...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
واقعا..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باید از آقای کیهان پرسید اصلا تو چه کاره بیدی ؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تجسس گر امور دنیا و اخرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همه کاره کارشناس امور دینی کارشناس امور سیاسی کارشناس امور امنیتی کارشناس امور فرهنگی کارشناس امور نظامی کارشناس امور ادبی کارشناس امور داخله و خارجه و خلاصه کارشناس همه چیز.زبل خان اینجان زبل خان اونجا زبل خانه همه جا
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حرف حق تلخه؟؟؟ مطمئن باشید اگه این آقا حرف درستی نزده بود با این شدت بهش نمی پریدید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آدمی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد!
خوابهای خوب ببینی عمار جان!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این اقای سردار قلم چیزی جز خراب کردن دیگران بلد نیست از نظر ایشون همه کسانی که با نظر کیهان مخالفن عامل بیگانه و امریکا هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان آب رو بریز همون جایی که سوخته..
این جمله سرورته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دقیقا همینطوره با رد صلاحیت هاشمی اب رو بریزید همونجایی که سوخته..
وجود داری چاپ کن تا این متوهمای پشت کامپیوتر نشین حساب کار دستشون بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حساب کار چی ؟!
فعلا که شما ها آب لازمید !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ناشناس عزیز: الان دقیقا مشخص شده که کی داره می سوزه، اگر آقای روحانی الان هجمه ها بطرفش شروع شده دلیلش اینکه یکجایی داره می سوزه و باید از آّب استفاده کنی عزیزم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر روحانی.
هووووووورا چه حالی میده پسر.
نمیدونستم این اصولگراها آتیش میگیرن وقتی بفهمن روحانی طرفداراش چند برابر دیگر کاندیداهاست.
یهههههه هووووووووو هههیییی
شادی شادی
خنده خنده.
ناشناس دومی که گفتی وجود داری چاپ کن:زنگ بزنم آتش نشانی بیاد؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من طرف دار آقای روحانی شدم
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زود جوگير نشو لطفاً
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باش تااموراتت بگذره
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تنها نیستی.ما باهمیم
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
همه با همیم.
درست وقتی که هیچکی انتظارشو نداره
باحمایت هاشمی هم همه چیز تکمیل میشه
به افتخار رئیس جمهور دیپلمات و با سیاست نه با حماقت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان ، دیگه حنای تو پیش مردم رنگی نداره آقای روحانی همه حقایق را برای مردم روشن کرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مشخصه وضع مملکت و زندگی مردم اون موقع با نفت 20 دلاری بهتر بود یا الان با نفت 100 دلاری !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بنده خدا اگه احمدی نژاد هم همه چیز را میداد به غربی ها الان هیچ تحریمی نبود و البته اونوقت آمریکا بود که ثروت مردم ایران را غارت میکرد و وضعیت از این هم بدتر بود ولی لااقل الان میتونیم سرمون را بالا بگیریم و با افتخار گرسنگی بکشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ناشناس تو خیلی گرسنگی دوست داری برو آفریقا حال کن بذار بقیه هم از دست امثال تو و کیهانی ها زندگیشونو بکنن !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ناشناس دومی دمت گرم.اونایی که بدبختی دوست دارن برن آفریقا حال کنن با گرسنگی و با افتخار همونجا بمیرن.
ناشناس
Germany
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
جناب ناشناس اول، بردگی چین برای ما گرسنگی آورده است اما افتخار نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باز شروع کردی؟معلومه ازکجامی سوزی؟>
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از رد صلاحیت ها یک مدتی شاد بود اما این سوزش ریشه در عمق داره و با حرفهای حق روحانی دوباره شروع شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حقیقت همیشه زنده ست ... چه از زبان هاشمی چه خاتمی عزیز و چه روحانی ...
بعد از این هم ادامه دارد ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
سلام بر خاتمی درود بر موسوی روحانی رای ماست جلیلی ...............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پس عارف چی؟گناه داره طفلکی شمابه خودتون هم رحم نمیکنید
رای من روحانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر روحانی.
عزیزم با انتخاب روحانی عارف معاون اوله.
روحانی بهتر از عارفه پس روحانی رو انتخاب میکنیم.
البته عارف بعد از روحانی از بقیه بهتره.
درود بر روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خوب این حرفهای کیهان ربطی به ادعای حسن روحانی نداره، روحانی گفت ما تعلیق را نپذیرفتیم خوب شما از قول یک منبع معتبر مثل خود سازمان انرژی اتمی خلاف آن را نقل کنید این حرفهای شما مثل همیشه، مغالطه کاری است. کی میخواهید هدایت بشید من نمیدونم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کلا بله برادر حسین، شما راست میگین اما ما تصمیم خودمان را گرفته ایم و به دکتر روحانی یا دکتر عارف به شرط حمایت سید خندان رای میدهیم
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دکتر روحانی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مردی بیا رو در رو با اصغر زاده مناظره کن روحانی پیش کش!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دقیقا، دمت گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من حاضرم برای این مناظره بلیطم بخرم..آخ چه شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خیلی خیلی خیلی .... دمت گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اقای شریعتمداری اگه راست میگی متن اون صحبت چند دقیقه ای ایشون را بیار بعد نقد کن نه اینکه تنها قاضی بری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اقای شریعت من دارم میمیرم ودارو گیرم نمیاید فرزندم بیکار است ارزش پول ملی 0شده است ایا شما هم دارو نداری و.............از خدا بخواه که مرگ ملت را برساند بجای اعتراض به نفع ملت است مرگ بر این زنده بودن
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جرات داري راجع به گرانيها و مشكلات مردم بدبخت مقاله اي بنويس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
گرونی و فقر و بیکاری خط قرمز کیهان است درست مثل بقیه مشکلات ملت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نه دیگه اونو چون خودشون به بار آوردن نمیتونه در موردش بنویسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
موافقم روحاني هاشمي و خاتمي ديگر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مگه گرانی هم وجود داره !!!!!!!!!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دست اندر کاران محترم سایت فرارو
لطفا بی طرفی خود را در انتخابات حفظ نموده و هر از چند گاهی یکی از نامزدها را بالا نبرده و یکی دیگر را مطابق سلیقه خودتان تخریب ننمائید.
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این افتخاری که ایشان به آن اشاره میکنند اشتغال ، تورم پایین ،امید به زندگی،آسایش ، امنیت فکر و جانی و عقلی،و ....میباشد جناب شریعتمداری.
شما مارو گدا کردید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی هرچی گفت راست بود -انصاف داشته باشید شما خبرنگارید و به قولی پیامبرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ازنظرچبی هاهرچی اونابگن درسته انصاف داشته باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقاي شريعتمداري در مذاكرات بودند يا كسان ديگر ؟ حالا شرايط بهتر از 10 سال قبل است ؟ اين همه مشكلات و تحريم ها و... با بي كفايتي صورت گرفته و الا كار داشت با مصالحه حل مي شود نه با شعار و...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقاي شريعتمداري اينقد شايع پراكني راجع به افراد نكن يه كم به اون اعتقاداتي كه داري توجه داشته باش اينقد دنبال خلق خدا دروغ نگو ، چي شده كه همه دارن دروغ ميگن الي شما ، حناتون ديگه رنگي نداره ، اتفاقاً حرفايي كه ميزني بيشتر مردم تحريك ميشن و ميرن سراغ همون افراد ، مردم ديدن شما و دارودسته هاتون در اين هشت سال چه بلايي سر اين مملكت آوردين ، يه كم واقع بين باش و به هر حال آخرتي هم هست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به به جناب كيهان باز احساس خطر كرد . اول خيالش از آيت الله راحت شد حالا تا ديد يك سرباز ديگر نظام ميخواهد جلوي تندروي و انحراف بايستد باز كيهان دردش گرفت . صبور باش برادر صبور باش.
sds
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همین حمله کیهان کافی بود برای افزایش محبوبیت و رای برای شیخ دیپلمات
ناشناس
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
استفاده از امكانات دولتي جرم نيست؟چرا آقاي شريعت مداري از آرامش جامعه راضي نيست؟چرا از امكانات مردم بر عليه مردم استفاده مي كند؟وقت آن نريسيده كه فردي جوان سكان روزنامه كاملا متعلق به مردم را به جاي ايشان عهدده دار شود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای حسین شریعتمداری احتمالا اظهارنظرهای کلی و بدون برنامه و شعار زده آقای جلیلی ، تعجب ناظران را بر انگیخته نکرده است؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقا مگه شما نمیگید، سیاست هسته ای ما بهتره و به به و چه چه!
یه بار یه رفراندوم هسته ای برگزار کنید ببینید این مردم چی میخوان. اون وقت حساب کار دست همه میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باز هم احساس خطر کردند؟!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بايد از آقاي روحاني که با افتخار ادعا مي‌کند ايشان مانع ارسال پرونده هسته‌اي کشورمان به شوراي امنيت شده بودند، پرسيد؛ در حالي که تمامي فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به حالت تعليق درآمده بود، چه بهانه‌اي براي ارسال پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل وجود داشت؟! و اين چه افتخاري است که به آن اشاره مي‌کنيد؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این ادعای شما و دولت احمدی نژاد بود که خواستین انرژی هسته ای را به نام خود کنید. ولی در حال حاضر نود درصد مردم ایران حاضرن به جای انرژی هسته ای از ذغال سنگ استفاده کنن ولی برگردن به شرایط 8 سال پیش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
الان انر|ی هسته ای مهمتره یا داروی اون آدم سرطانی که داره میمیره؟؟؟؟
کامیاب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیزم دقت کن آقای روحانی گفتن ما در طول مذاکرات تونستیم آب سنگین اراک و ucf اصفهان را به بهره برداری برسونیم و فناوری تولید سوخت هسته ای را کامل کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جالبه همه از جانب مردم ایران حرف می زنند با هر ایده ای و در هر حزبی. حتی این آقای ناشناس هم از طرف 90 درصد مرذم ایران حرف می زند.
امیر نیکی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پس باید بگیم امام حسن چون با معویه صلح کرد اشتباه کرد.شما چرا نمیفهمید اقتضای اون زمان همین بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نمی فهمن چون نمیخوان بفهمن ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عجـــــــــــــــــب دربین برادران اصلاح طلب امام حسن شناس هم می باشد به به به استفاده نمودیم بازهم افاضه بنمایید
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نه ناشناس جون فقط شماها ائمه شناس هستید . اون دنیا کنار ائمه رسیدی دست مارا هم بگیر .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خوب روحانی روامام حسن جازدین.اقتضای زمانییش چی بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اتفاقا ماییم که امام حسن رو خوب میشناسیم مجبوریم با امثال شما صلح کنیم. ما میفهمیم امام حسن چی کشید.. شما که فعلا با ایجاد مشکلات و غم و غصه در حال فراهم کردن اسباب ظهورید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نمي شه كسي را كه خودش را به خواب زده از خواب بيدار كرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حتما شریعتمداری بو برده که احتمال داره هاشمی از روحانی حمایت کنه
Meek
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اینطور که معلومه حمایت ها........ از یک کاندیدا همان تاثری را دارد که کیهان با انتقادش میخواهد به آن نتیجه برسد و به عکس آن میرسد. کیهان میگه (یارو خوب نیست) مردم بهش رای میدن، ها.... بگه یارو خوبه دخل طرف آمده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان الان داروغه کشور شده...البته حقم داره ها چون سایتایی مثل فرارو میان تحلیلاشو رو سایتشون میذارن
...خوب به همین خاطره که در مورد همه ی مسائل کشور برای خودش تحلیل میبافه!!!!
pili
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خود آقای شریعتمداری بهتر می داند که هیچگاه فعالیت صلح آمیز اتمی ایران حتی در زمان دولت آقای خاتمی متوقف نشد. ولی اینکه چرا آقای شریعتمداری اصرار دارد که متوقف شده ،فقط بهانه ای برای سرکوب منتقدانش است. در حالیکه اگر فعالیتهای هسته ای ایران متوقف شده بود افتخارات دولت نهم و دهم در این زمینه حاصل نمی شد. این موضوع نهایت درایت و زیرکی سیاستمداران دولت آقای خاتمی را اثبات می کند که بخاطر منافع ملی کشور و صرفا" روی کاغذ غنی سازی را متوقف کردند و بهانه دشمنی و تحریم و حمله نظامی را از غرب گرفتند تا مردم آرامش داشته باشند و نتیجه آن شد که بالاترین سطح دوستی ایران با سایر کشورها از جمله اروپا در سایه تعامل سازنده و عقلانی در زمان دولت آقای خاتمی ،ایجاد شد. ولی متاسفانه عده ای تندرو نظیر آقای شریعتمداری ، تحمل دوستی با سایر کشورها بخصوص غربی ها را ندارند و علاقه دارند که همیشه کشور ما " دشمن" داشته باشد تا ناتوانی هم کیشان خود در اداره کشور و همه ضعفهای خود را به گردن آقای " دشمن" بیندازند. این است که هر گاه ایران به سمت تنش زدائی با دیگر کشورها رفته است ، عوامل خود سر بدستور عوامل پشت پرده فعال شده و به بهانه " سازشکار" بودن ، زمین و زمان را به هم دوخته اند و پای " جورج سوروس" معروف ( همان کسی که به قول آقای شریعتمداری به آقای خاتمی سلام کرد) را وسط کشیده اند تا مانع از حسن روابط با دیگر کشورها شوند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسیار زیبا نوشتید. تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسیار متین و زیبا یود.هزار مثبت.
رمضان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با سلام. دوستان عزبز اگر در موردی اطلاع ندارید الزامی به نظر دادن نیست. صرفا بدلیل اینکه با شخص یا مجموعه ای مخالفید،از روی احساسات نظر یا رای ندید و همین میشه که در بعضی مسائل درجا میزنیم و همیشه در انتخابات نمود بیشتری پیدا میکنه. همه دولت های گذشته مزایا و معایبی دارند ولی باید معیاری برای سنجش تعریف شود و براساس میزان نزدیکی و دوری دولت ها به آن معیار آنها را بسنجیم تا نظرات به عدالت نزدیکتر شود نه به احساسات فردی. تعطیل شدن غنی سازی و کلیه فعالبت های هسته ای ایران در برهه ای از زمان و ضعف سیایت های مسئولین امر چیزی نیست که قابل انکار باشد ولی شاید بتوان گفت در آن زمان موضوع هسته ای جزو مسائل طراز اول مملکت نشده بود و حساسیت های امروز بوجود نیامده بود... والبته این قصه دلایل،جنبه ها و ابعاد مختلفی دارد که در این مجال نمیگنجد. موفق و سربلند باشید ان شاء الله
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیز جان ،نیاز به مطالعه دراین باره دارید زیراجناحی بررسی نمودیدبقولی خدا انسان را افرید انسان توجیه را إإإإ
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ای بابا این بگو مگوها برای چیه هیچ کدام از این اقایون گلی به سرما نمیزنند برو به فکر نون باش که خربزه ابه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حسین به هر کس انتقاد کند رایش بالا تر می رود.
این واقعیت نیز از منطق بالا و میزان تره ای است که ملت برای حرفهای کیهان خورد می کنند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
معلوم میشه!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آفرین ! مثل اینکه حسن آقا داره رای جمع کن . آگر حسین آقا جرج سوروس هم همت کنه روزی چهار تا بد و بیراه نثار حاجی کنه ، جای امیدواری است انشاالله !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای شریعتمداری؛ گروهی هستند که واقعیت را نمی بینند اما مردم عادی که میبینند و وضعیت معیشت و ... را متوجه می فهمند.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دم آقای روحانی گرم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حاجي واقع بين باش هرچه كار هسته اي داريم مربوط به 8 سال اصلاحاته 8 سال بعد فقط دروغ به خورد مردم دادن و شما هم مي خواين همونا را به مردم تحميل كنيد ، اشتباه مي كنيد مردم خوب مي دونن چه خبره و
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نظر رهبر معظم انقلاب در باره موضوع فوق در تاريخ18 آبان 1382 :

"کارى که مسؤولان کردند، کار درستى بود. با تدبیر و بدون پذیرش تسلیم و قبول حرف زور انجام شد تا توطئه‌اى که از طرف امریکاییها و صهیونیستها علیه جمهورى اسلامى طرّاحى شده بود، شکسته شود."

"افراد مؤمن و غیور ما تصوّر مى‌کنند دولت تسلیم شد، که باید گفت این‌طور نیست و هیچ تسلیمى تا این‌جا وجود نداشته است. این یک حرکت سیاسى و کار دیپلماسى است."

" آنچه که تاکنون مسؤولان محترم - چه آقاى دکتر روحانى و چه آقاى رئیس‌جمهور و مسؤولان دیگر - حقیقتاً زحمت کشیدند، این است که با دقّت و ملاحظه جوانب، کار کرده‌اند و حواسشان جمع است که کارى برخلاف مبانى و اصول انجام نگیرد. بنده هم مطّلع هستم و هرجا احساس کنم که برخلاف ضوابط، اهداف و عزّت ملى و جهتگیرىِ نظام اسلامى کارى انجام مى‌گیرد، مطمئنّاً نخواهم گذاشت و جلوش را مى‌گیرم. البته تاکنون چنین مسأله‌اى پیش نیامده و به فضل الهى امیدواریم بعد از این هم بتوانند با همه جهات، این کار را پیش ببرند."
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آفرین ناشناس عزیز !
حالا اگر کسی جوابی در مقابل این استدلال مستند و دندان شکن داره بسم الله !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همه میدونن که اختیار مسائل کلان دست رییس جمهور و تیمش نیست.اون زمان نفت 8 دلار بود و آمریکا هم به عراق و افغانستان حمله نکرده بود و خطر جنگ جدی بود به خاطر همین هم مصلحت بر این بود که تنش کمتر باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقاي شريعتمداري 8 سال بعد از آقاي خاتمي و روحاني مملكت دست شما بود. شما چه گلي به سر اين مملكت زديد؟؟؟ الان انرژي هسته اي موضوش حل شده؟ ديگه مشكلي نداريد؟ به چين و روسيه ديگه باج نمي ديد؟ سهم درياي خزر درست شد؟ تحريم ها رو برداشتيد؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آفرین بر تمام دوستان که به این قاطعیت جواب دندان شکنی به این گروه قدرت طلب دادید دم همتون گرم ما پیروزیم سلام به روحانی درود بر خاتمی و درود فراوان به هاشمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ارسال به شورای امنیت بعدازان اتفاق افتادکه ایران تعلیق رالغوودوباره غنی سازی کردحسین جان کم حافظه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری هم همینو گفت، مطلب را درست بخونید لطفاً
مهران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کمی انتقاد پذیر باشید تا یکنفر پس از 8 سال سکوت به شما انتقاد کرد طاقت نیاوردید مردم خود می فهمند و درست را خوب میدانند لازم نیست کیهان روشنفکری کند!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب کیهان مثل اینکه شما با مشکلات امروزه مردم درگیر نیستید از بس که فقط به فکر ایراد گرفتن از این فرد و آن فرد چطور یک فرد را در جامعه خراب کنید هستید واقعا وظیفه یک روزنامه که یارانه برای چاپش می گیرد این است خدا را شکر که این آقای روحانی باعث شد که تحریم ها دیر تر شروع شود و این آقای جلیلی 4 سال است که هم ملت ایران را سرکار گذاشته و هم غربی ها ببیخشید برای من و بچه هایم هسته ای نون و اب نمی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اگر همه فعالیتهای هسته ای به حالت تعلیق در امده بود پس راهاندازی هزار و اندی سانتریفیوژ در یکسال بعد و ... چگونه اتفاق افتاد؟!!!!!!!!!!!!!
morteza
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
سلام
دروغ که استخون نداره
داود
United Kingdom
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شما درست میگی دادا حسین. رای ما سعیدخان جلیلیه. دستاوردهای سعید خیلی زیاده ، مثلا یکیش تعیین محل بعدی مذاکراته.
ناشناس
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وملاقات های بی نتیجه با اشتون .. فقط وقت گذرانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این مذاکرات شده عین خاله بازی بچه ها که ته نداره همش جهانگردی و مذاکره اخرش یک تحریم جدیدتر و سختتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بله در زمان نمايندگي سعيد خان بي درد گرسنگي تمام اين بلاها از تحريم و گراني تا افت شديد ارزش پول ملي به سر ملت امد زنده باد روحاني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اشتباهی منفی دادم
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وقتی با اولین برنامه انتخاباتی روحانی جهش در توجه جامعه به ایشان بوجود آمد تخریب شروع شد. ضمنا مگر رسانه هایی که از بوجه عمومی استفاده می کنند نبایید جهت گیری بر له یا علیه کاندیدا ها نداشته باشند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
واقعا من موندم اين شريعتمداري و دوستانش در كيهان با وجود احاديث و روايات متعددي كه بيانگر پرهيز از افترا و تهمت و ترورشخصيت افراد است.چگونه باز با نامردي تمام هركس را كه مخالف افكار و ايده آنان باشد را با سخيفترين تهمتها ي دروغ مورد حمله قرار مي دهند،و باز خود را مسلمان ميدانند. آيا اينان نمي دانند كه روز پاسخگويي به درگاه باريتعالي هم وجود دارد؟ اصلا اينها مي دانند كه مرگي هم وجود دارد؟ تهمت و تخريب تا كي ؟ چرا كسي جلوشان را نمي گيرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر حسن روحانی شجاع و با اخلاق......خیلی لذت بردیم . حاج اقای جرج سروس شما روحیه لطیفتون اسیب دید با این 45 دقیقه ؟...عجب صبری خدا دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بايد از آقاي روحاني که با افتخار ادعا مي‌کند ايشان مانع ارسال پرونده هسته‌اي کشورمان به شوراي امنيت شده بودند، پرسيد؛ در حالي که تمامي فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به حالت تعليق درآمده بود، چه بهانه‌اي براي ارسال پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل وجود داشت؟! و اين چه افتخاري است که به آن اشاره مي‌کنيد؟!




بهتر است این را از علی لاریجانی و سپس جلیلی سوال کرد؟؟!!!!
nama
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از این که اقای شریعتمداری به اقای روحانی تاخته اند می فهمم که حق با جناب اقای روحانی است !! انصافا ایشان خوب عمل کردند منتها چون این اقدامات در زمان دولت هایی بوده است که اقای شریعتمداری با انها موافق نبوده سعی دارند وارونه جلوه دهند!!! کجاست انصاف وتقوا؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی گماشته حضرت آقا بودند این یک
روحانی بدون مشورت رهبری در این امر مهم مستقلا کاری نمیکردند دو
تعلیق در آن زمان اتمام حجتی بود به غرب و این تدبیر صحیح مملکت در آن دوران بود سه
مگر حضرت زهرا نمیدانستند که خلافت به امام علی نمیرسد چرا سپر ولایت شده و شهید شدند و این اتمام حجتی بود به تاریخ که حضرتش در آن دوران انجام داد
منصف باشید
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ترا خدا برای این سه هفته دست از اختلاف افکنی و تشنج افرینی بردار
بگذار جامعه طعم ارامش را ببیند
حسین جان تواز این همه اختلاف به کجا میخواهی برسی
همان یک بار که احمدی نژاد را بر گرده این ملت سوار کردی برای هفت جدمان بس است!!!!!!!!!!!!!!!
علي دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مگه ميشه همش همين سه هفته هست اگه اختلاف افكني نكنه وخاتمي ديگه اي انتخاب شد چي ؟كي جواب ميده ؟تو جواب ميدي ؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تنها راه نجات ایران از بحرانها کلیدتدبیر دکتر روحانی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وقتي مدعي شريعتمداري است بايد در صحت ادعايش در باره مخالفنش حتما و حتما شك كرد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
در حالی که آمریکا با لشکر کشی بی سابقه به منطقه، افغانستان و عراق را اشغال کرده بود و بشدت دنبال بهانه جویی برای تعیین تکلیف ایران بود تیم مذاکره کننده به مدیریت روحانی توانستند از شکاف آمریکا و اروپا حداکثر استفاده را بکنند و ضمن زمان گرفتن برای تکمیل زیرساختهای هسته ای کشور از ارسال پرونده ایران به شورای امنیت وبهانه جویی بوش دیوانه برای حمله به ایران جلوگیری کنند.افرادی که اطلاعات حداقلی از پرونده هسته ای ایران و روند تکمیل زیر ساختهای هسته ای کشور دارند و در ضمن مقداری هم انصاف دارند معتقدند که اقدامات تیم مذاکره کننده قبلی را وبویژه بیانیه تهران را باید به عنوان سند افتخار در تاریخ ثبت نمود وروشهای بکارگرفته شده از سوی تیم قبلی را به عنوان واحدهای دانشگاهی در مراکز علمی مرتبط با دستگاه سیاست خارجی تدریس کرد.معلوم نیست تا کی باید منافع ملی از سوی افراد و جریاناتی چون روزنامه کیهان در پای اغراض سیاسی ذبح شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این حقایق رو باید بارها و بارها گفت تا ملکه ذهن بشه همونطور که این همه سال این دروغ به گوش ملت خوندند ... گرچه بعید میدونم ، نرود میخ آهنین در سنگ ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عامل بدبختی ایران و ایرانی که با وجود این همه منابع اعم از نفتی و غیرنفتی مشکلات و تورم کشورهای افریقایی رو داره همین امثال داش حسین شریعت مداریه که فکر میکنه جز خودش هیچکس هیچ چی نمی فهمه ایشون نشسته اون بالا جاشم گرم و نرم فقط حرف میزنه اونم حرفهایی که باعث میشه سفره من و شما بهش فشار بیاد و ما تاوان بدیم خدابخیرکنه
ملازهی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی زنده باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
كيهان كينه ايس و كارش هم نمي شود كرد
نويد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من نمي دونم چرا يكي نيست يه روز در اين روزنامه كيهان ببنده بخدا از تحليل هاي الكيش خسته شديم آخه تا تا كي مي خواي ادامه بدي بسه حسين جون!
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری توی همه کارها دخالت می کونه.و اجازه نمیده کسی جوابشو بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این کیهان به هرکسی که ساندیس خور نیست حمله میکنه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری به روحانی چیزی نگفته بود که به سلامتی به او هم گفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
هر کس که مخاطب این آدم قرار بگیره یعنی آدم حسابیه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر روحاني سلام بر خاتمي مرگ بر دروغگو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از افتخارات شيخ ما اين است
كه كيهان نسبت ه او ظنين است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسیار پاسخ عالی بود ممنون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حسين اقا داره با اين كارا براي روحاني راي جمع مي كنه
خوبه بعد اين همه انتخابات هنوز دست اقايون رو نمي خونيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حاج حسين دست بردار مردم ديگه دست شما را خوندن حناتون ديگه رنگي نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حاج حسین شریعتمداری برادر گرامی دست پخت تدبیر و بصیرت شما و امثال شما دولت نهم و دهم بود که شاهد ان هستیم اخوی سن شما مانند بنده زیاد بوده و بهتر است به جای سیاست بازی در فکر اخرت باشیم زیرا تاریخچه فعالیتهای شما در عرصه سیاست پر است از خطاهای عیان و البته از سر دلسوزی عزیزم هرکه را بهر کاری ساختند مگر اجبار در کارست که امثال من و شما بچسبیم به تحلیل سیاسی وقتی که از الفبای اولیه سیاست پشیزی نمیدانیم ومن الله توفیق
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من از كسي طرفداري ميكنم كه كيهان طرفدارش نيست .
شیما
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این یه مقاله کاملا مستند و درست بود از کیهان نه شخص اقای شریعت مداری ، قابل توجه دوستانی که دارن به ایشون حمله می کنند . همه مطالبش کاملا نقل قول و مستند بود . آقای روحانی باید بیاد جواب ادعا های واهی شو بده، دروغگویی هم حدی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بشین بابا ! آقای روحانی آنچه را که باید گفتند . خواه پند گیر و خواه ملال !
که ظاهرا همه تونو ملال گرفته !
زهرا
United States
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
والا اینی که تو این 8 سال ما دیدیم اصلا حدی نداشت شیما جان
هما1
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این مقاله ی کاملا مستند!!!!سندش کو؟؟؟؟؟تو جیب حسین آقاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حالا کجای حرف روحانی در مورد تاریخ رسیدن کشور به تکنولوژی های مختلف غیر مستدل بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اگه سندی واسه ی راست بودن ادعاهای شریعت مداری پیدا کردی من و کل خانواده و فامیل قول میدیم که به جلیلی رای بدیم ولی اگر سندی واسه ی راست بودنش پیدا نشد خدا خود بهتر می داند که جواب دروغ پراکنان را چطور بدهد
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دوروود بر روحانی .روحانی راستگو
mirza
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از امروز قصد دارم رای بدم!
اونم به روحانی
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خداوکیلی من که اهانتی ندیدیم!انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
قضیه کیهان هم شده قضیه اون جمله معروف در مورد آمریکا :
"اگر دیدید روزی کیهان و شریعتنداری از شما تعریف و تمجید میکند بدانید که راه را اشتباه میروید...."
زنده باد روحانی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
لطفا اصل جمله را هم بنویس. اگر دیدید که آمریکا و اسرائیل از شما تمجید می کنند بدانید که راه را اشتباه میروید. زمان آقای روحانی ایران عضو شورای حکام آژانس بود و در یک جلسه مربوط به پرونده هسته ای با اتفاق آرا بر علیه ایران قطعنامه صادر میشه یعنی ایران بر علیه خودش هم رای میده. خنده داره نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خوب پس معلوم شد باید به کی رای بدم هر کی این کیهان ازش بد بگه من به همون رای میدم
ناشناس
Russian Federation
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حسین شریعتمداری حالا خیلی اوضاع خوبه ؟!
بدان که روحانی رئیس جمهور آینده ایرانه کافیه اوضاع رو بسپاریم به امثال شما که یکی مثل احمدی نژاد رو تحمیل کنید به مردم و بعدش جا خالی بدید
این وضعیت نتیجه و ثمره مستقیم کار تو و امثال تو هست
پیشنهاد میکنم از دنیای سیاست خداحافظی کنی چرا که اصلا بصیرت نداری
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خمینی - هاشمی - خاتمی - روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بابا‏ ‏کجا‏ ‏بداخلاق‏ ‏بود‏ ‏کاندیدا‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏خوش‏ ‏اخلاقی‏ ‏ندیده‏ ‏بودم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اتفاقا انقدر خوشم اومد ازش که بعد خاتمی سابقه نداشت از یه سیاستمدار خوشم بیاد . فوق العاده باهوش و شجاع .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر دولت اميد و تدبير ، نسيم اميد ميوزد .
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بنظر بنده شریعتمداری بهتر است چند ماه به عقب برگرده و سخنان اصغرزاده در برنامه دیروز امروز فردا را بیاد بیاره تا شاید خجالت بکشد.
زنده باد دکتر حسن روحانی
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان از تک گویی ناراحت شده!!!!

انگار نه انگار که 8 ساله تمام رسانه ها علیه اصلاحات تک گویی میکنند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حالا كه شريعتمتداري و كيهان از روحاني بد ميگن من حتما به روحاني راي ميدم-ديگه شك ندارم كه روحاني كارش درسته-حداقل يه مدرك از خارج از كشور داره-
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بی سواد
تيرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بي سواد افتخارش به اينه كه ظرف 3 ماه ارزش پول ملي 1 سوم و 1 چهارم نشد. ولي كو تا تو بخواي اينچيزا رو بفهمي. برا تو كه بد نشد، دلار 3500 و صادرات مونوپول نفتي و پتروشيمي معلومه كه با صادرات با دلار 1000 تومني زمين تا آسمون فرقشه. تو فعلا خوش باش ايشالله كه صبح دولتت ندمد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چند خط اولش رو خوندم بقیش رو دیگه نخوندم ، یعنی مطمئنم که چرت و پرت نوشته
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
راست مي گه طايفه اين آقا(شريعتمداري)كاري كرده اند كه فقط بوركينافاسو ما رو تحريم نكرده و بس، و بلايي به سر اقتصاد آورده اند كه پول ملي تفاوت زيادي با كود حيواني نداره!
Iran
Kyrgyzstan
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
خیلی درست و بجا گفتی .
شهروندپیگیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فرارو جان ممنون. مدتی است به دنبال اخبار مربوط به مذاکرات هسته ای در زمان خاتمی بودم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بعضی ها همیشه طلبکارن حتی بعد از افتضاحی که با روی کار اوردن احمدی نژاد مرتکب شدن. بابا این جور موقع ها ادم حسابی عذر خواهی میکنه. یا اینکه حداقل ساکت می مونه. از تاوان دادن که خبری نیست. الحمدلله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ای بابا اینا فکر میکنن حق مطلق هستن ! حق که عذرخواهی نمیکنه !!!! والا بخدا ! پیامبر خدا هم انقدر ادعاش نمیشد ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اشكال نداره
اگر نظر آقايوني
مثل شريعتمداري
جز اين باشه بايد تعجب كرد
آخه اين دوستان كه تعدادشون هم
اندك نيست
از طرف مردم حرف ميزنند
تصميم ميگيرند
فقط تو رو خدا كاري نكنند
كه مردم رو به جنگي دوباره بكشونند
آخه شريعتمداري وامثالهم
ولي نعمت مردم هستند
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
الحق والانصاف که آقای شریعتمداری یکی از ملاکهای شناخت حق از باطل است.یعنی جاهایی که من واقعا شناختی از کسی ندارم می بینم شریعتمداری و کیهان در موردش چی میگن.اگر تخریبش کردن می فهمم انسان خوبیه و اگر تعریف و تمجید کردن می فهمم ریگی به کفش داره و سر در آخوری غیر از آخور ملت !
اقای شریعتمداری! من به نوبه خودم از صمیم قلب از شما سپاسگذارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نتیجه اخلاقی اینکه کیهان از روحانی ترسیده پس روحانی خیلی خیلی خوبه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این شریتمداری بخاطر این همه دروغ ها و اتهام زنی ها به دیگران در روز قیامت چگونه جواب خواهد داد
ناشناس 56
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان جونم، روحانی هم گفت این حرفا مال آدمای بیسواده و اونایی که اطلاعات غلط میدن، تو که باسواد بیدی چرا این حرفا رو از خودت در وکنی؟ به قول دکتر نیما افشار اساسا یه نفس عمیق بکش بعد هم آب یادت نره، میسوزی نه
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ناشناس جان 56 ،مدعیان با سوادی عین نادانیند درسال88بااین توهینها به ملت اگاه وهوشمندایران از سوی مردم اقبالی نداشتند وباادامه دادن همان روش اشرافیت به بن بست می رسند . عبرت ....إإإ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دکتر روحانی عزیز به حمداله و به کوری چشم دشمنان رای میاره
کمال
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی = هاشمی کوچک
دولت 8 سال دست اصولگرا ها بود حالا که نتیجه نداد اسمش رو عوض کردین شده انحرافی دیگه بسه ما به کسی همچون هاشی کبیر احتیاج داریم.
فقط عارف به نفع روحانی کنار بکشه روحانی اگه اتفاقی نیفته برندست
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رای در صندوق توسط مردم اگاه داده می شود نه در سایتها که اصلاطلبان دنبال شاهان هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حتی روایت است حسن روحانی ، شبهای سه شنبه در رستوران سوپر استار پارک وی با جین شارپ و جرج سورس دیدار میکرده ولی لباس مبدل میپوشیده و تنها کسی که میتونسته بشناسش حسین شریعتمداری بوده.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آی مردیم از خنده، دمت گرم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اقاي شريعتمداري تا كي مي خواي مثل كبك سرت رو زير برف كني و از قبول واقعيات سرباز بزني؟ دوره شما تموم شده و مردم پي به حقايق جامعه برده اند، پس اخر عمري برو كنج عزلت پيشه كن و از خدا طلب مغفرت،تا شايد...
ناشناس 56
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جمیعا فاتحه مع الصلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بهترين خدمتي كه مي شد به حسن روحاني كرد همين تخريب حسين شريعتمداري بود،دمش گرم،باز هم از اين كارها بكن كه تخريب تو كمپاني توليد راي براي هر كانديداست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد روحانی ، آقا مگه انرژی هسته ای واسه ما نون میشه ، بنده خدا ها ملت ما نون ندارن بخورن اونوقت کیهان و این روزنامه های متملق میگن هسته ایی ، ما نون میخواییم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از دید آقای شریعتمداری همه ایادی استکبار و صهیونیست هستند مگر این که خلافش ثابت بشه!!!
آخه توهم توطئه چقدر؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خدمت اقای شریعتمداری عرض کنم که چرا شما علیه هر کس که محبوب ملت است حمله می کنید . هاشمی را کنار زدی حالا نوبت روحانی است . قصد رای دادن نداشتم ولی با این اظهارات شریعتمدار به اقای روحانی رای می دهم
ناشناس
Canada
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
داره حماسه ایجاد میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مشخص شد كه روحاني آدم درستيه
پس زنده باد روحاني راي ما روحاني
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به نتیجه رسیدی إإإ شکر
ناشناس
United States
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حالا که شریعتمداری داره ازش میسوزه من به روحانی رای میدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
از بزرگترین افتخارات هر انسان سیاسی و به خصوص دکتر حسن روحانی است که روزنامه کیهان بدترین تخریبها را علیه آنها انجام دهد!
درود بر روحانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بخاطر احترام عمیقی که به آقای شریعتمداری دارم به آقای روحانی رای میدم
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری احساس خطر کرده ! چون دوزاریش از بقیه آقایون زودتر افتاده که اگر هاشمی و خاتمی از روحانی حمایت کنند ، باید دوباره 8 سال کیهان بره تو قرنطینه !!!
زنده باد خاتمی و هاشمی و روحانی !!!
معلمی از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من در بین عارف و روحانی شک داشتم .شکم بر طرف شد .آقای روحانی به فکر ما معلمین گرسنه نیز باش .هرچند میدانم همکاران من معترض میشوند چون همگی کرامت نفس دارند .اما بیش از همه این قشر از دولت شریعتمداری پسند ضربه خورده اند.درود بر کلید
نارسونک
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بابا این کیهانو ول کنید. کی به نوشته های این اهمیت میده!
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اين آقاي شريعتمداري نظرات مردم و منفي و مثبت ها رو ببينه يكم خجالت بكشه. در ديزي بازه ولي خوب خجالت هم خوب چيزيه
شریعت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حماسه کیهان
برنامه روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اي برادر عزيز آقاي شريعت مدار وضعيت و موقعيت زماني و مكاني جمهوري اسلامي رادر نظر بگيرد امريگا به افغانستان حمله كرد بعد به عراق حمله كرد درست است امريكا شكست خورد ولي اين دو كشور را ويران كرد موضع درست آن زمان و موضعگيري رهبري توانست كشور را ازجنگ ديگري نجات دهد . گرچه دولت بعدي كه آمد شرائط فرق كرد. چرا علي ع قيام نكرد مصلحت را ديد اما امام حسين قيام كرد زيرا مصالح وشرايط در زمان و مكان سبب تغيير در تصميم گيري است امامان ديگر قيام نكردند و امام ديگر كار هرامام ديگر را تاييد ميكرد حتي قيام امام حسين را. پس با توجه به شرائط زماني تصميم گيري مي شود اين را بدانيم ما معصوم نيستم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بابا به این حاج حسین حق بدید دیده حرفهای آقای روحانی با اقبال عمومی مواجه شده و امکان رای آوردنش زیاده داغ کرده مقاله نوشتن رو شروع کرده. درکش کنید بنده خدارو.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من بعد از آقاي هاشمي اصا نمي خواستم راي بدم ،ولي با اين تبلغاتي كه برادر حسين به شكل خوجوش داره براي آقاي روحاني انجام ميده متقاعد شدم كه حتما به ايشون راي بدم.مرسي برادر حسين.تقلبل لا
حامد
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حمله نه پاسخ
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وای حواسم نبود + دادم!
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری احساس خطر کرده ! چون دوزاریش از بقیه آقایون زودتر افتاده که اگر هاشمی و خاتمی از روحانی حمایت کنند ، باید دوباره 8 سال کیهان بره تو قرنطینه !!!
زنده باد خاتمی و هاشمی و روحانی !!!
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چون شريعتمداري را ميشناسيم پس نتيجه ميگيرم از هر كه بد گفت و انتقاد كرد او شخصي بهتر از اقاي شريعتمداري است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد حسن روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با این مقاله کلی به رای های روحانی اضافه شد....
سيد هادي اندرواژ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به علي قسم نمي خواستم به روحاني راي بدم ولي ديدم ازش بد گفت عزمم رو جزم كردم به حسن روحاني راي بدم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پس نتیجه میگیریم که شما الکی و چشم بسته رای میدین
علیرضا از یزد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به قول علما : " تعرف الاشیا باضدادها " دوستان اهل اندیشه می توانند شخصیت روحانی را از حمله کننده به ایشان بشناسند. عزیزانی که تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته اند، به نظرم روحانی خیر الموجودین است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی کار خوبی نکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
امید پناهی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فقط روحانی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خدایا به کوری چشم بعضیا کمک کن اراده ملت بر تمامی اراده ها غالب شود و رئیس جمهوری معتدل و مدبر همچون روحـــــانــــی انتخاب گردد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من در نوشته های کیهان جز منطق چیزی ندیدم و در پاسخ مخالفان کیهان جز شلوغ بازی و بی ادبی چیزس ندیدم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منطقش هم احمدی نژادی هستش مکتبی مردمی سومی را یادم رفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسَرم که نجوشم
تصمیمم را گرفتم،نه از باب مطالب آقای شریعتمداری که از شنیدن گفتار و لحن آقای حسن روحانی
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مشخص کن کدوم وری هستی مثبت یا منفیمونو بدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منم همین طور
قرار نبود رای بدم
ولی رایم قطعا دکتر روحانی خواهد بود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ازقدیم گفته اند کسی رو که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. پس خودتونو خسته نکنید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من قصد شرکت در انتخابات را نداشتم
اما حالا که دیگر واجب شد به روحانی رای دهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دوره خاتمی مصادف بود با حضور جمهوری خواهان جنگ طلب در آمریکا(جورج بوش) و همینکه نذاشتند جنگی در ایران اتفاق بیفته و نه تنها جنگ بلکه تحریم به شدت این روز ها ، نشان از تدبیر و کارایی دولت بود. ولی دوره احمدی نژادی که همبین آقای شریعتمداری سینه چاکش بود مصادف بود با حضور دموکرات ها در آمریکا(اوباما) که برخلاف جمهوری خواهان جنگ طلب نیستند، که با بی تدبیری و سیاست های غلط چنین تحریم هایی بر کشور اعمال شد که کمر مردم را شکست. و دل من از آن جهت می سوزد که در این 8 سال چقدر می توانستیم پیشرفت کنیم و نکردیم چقدر می توانستیم در جامعه بین الملل حرف برای گفتن داشته باشیم و نداریم...
آقای شریعتمداری!
نمی دانم کی وقت آن میرسه که به جای تعصب ورزی و حمایت ها و حمله های کورکورانه، اندکی به "مردم " فکر کنبد، البته شاید هرگز چنین روزی نرسد. ولی بدانید من برای هدایت شما دعا میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
افرین دوست غزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیزم دو سال اول دولت نهم هنوز هم جورج بوش رییس جمهور بود. اگه قرار بود حمله کنن همون دو سال حمله میکردن. به اقای روحانی بگید که الکی ترسیده بود. ترسوها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب ناشناس منظور حداکثر دوره آقایان خاتمی و احمدی نژاد است که تعیین کننده سیاست های کلی است.
مسلما بوش در 2 سال آخر ریاست جمهوری خود کاری نمیکرد که افکار جهانی را به خاطر حمله به دولتی که هنوز شناخت کافی از سیاست های در پیش گرفته اش ندارد علیه خود کند. چرا که بوش در سال آخر خود( 1386 )به پایین ترین سطح محبوبیت خود (28 درصد)رسیده بود. و در مقابل بعد از حملات 11 سپتامبر (1380 ) محبوبیت 90 درصدی را داشت.
نتیجه اینکه احتمال حمله آمریکا در دوره خاتمی چندین برابر دوره احمدی نژاد بوده است
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آفرین
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باباااااااااا بیخیاااااااااااااااال
من می خوام به آقای رضایی رای بدم یعنی می خوای مجبورم کنی به آقای روحانی رای بدم ؟؟؟؟
ناشناس
United States
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حتما به روحانی رای بده تا چند روز آینده شاهد اجماع اصلاح طلب ها پشت سره روحانی خواهیم بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
به روحانی رای بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پیشنهاد می کنم آقای شریعتمداری باز هم افشا گری کنند چون در اون صورت خیالمون راحت میشه که آقای روحانی با رای بالا رییس جمهور میشه. منم نمی خواستم شرکت کنم ولی حالا که اینطور شد به آقای روحانی رای میدم
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
الآنم مطمعنم آقای روحانی رییس جمهور آینده است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان کارش حمله است.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقاي شريعتمداري به قول دوستت آب رو بريز اونجا كه ميسوزه!!!!!!!!
علیرضا احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رأی ما دکتر حسن روحانی . تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پس روحانی دست میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من از آقای شریعتمداری عاجزانه میخوام با تمام توان به حسن روحانی حمله و ایشان را تخریب کنند! مردم برای رأی دادن به ایشان مصمم تر میشوند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیزان هر کسی دو تا تیکه به احمدی نژاد میندازه که نشد انتخاب اقای روحانی تا حالا سابقه اجرایی نداشته و کارنامه متوسطی دارند کشور ما به یک مدیر قوی نیاز داره لطفا اینقدر احساساتی نشین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حتماً جلیلی؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جلیلی ؟!!!! خخخخخخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به نام خدا
در حق بودن آقاي روحاني همين بس كه يك نفر مثل شريعتمداري بهش حمله ميكنه...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حالا که شریعتمداری به روحانی حمله کرده حتما به روحانی رای میدم و به بقيه هم ميگم به روحاني راي بدن موافقاش مثبت يادشون نره
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ادب از که آموختی از بی ادبان , خدا به داد ما برسد که چنین شخصی بخواهد رییس جمهور ما بشود ,کیهان حقشو رو گذاشت کف دستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
منفی هاتو ببین و برو سوت بزن
سبز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بگم؟بگم؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ای ول حسن روحانی
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اونهايي كه مي خواستن راي ندن با حمله كيهان شريعتمداري به روحاني ، الان از بلاتكليفي درآمدند چون معلوم شد كه بايد به كي راي بدهيم كه از معضل فعلي كه شريعتمداري از آن دفاع ميكنه در بيايم من كه به دكتر روحاني راي ميدم كه پخته ترين وسياست مدارترين ومردمي ترين كانديداهاست
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منم به کوری چشم بعضی ها قرارنبود رای بدهم ولی به اقای روحانی رای میدهم.
سلام بر روحانی درود بر خاتمی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منتظر روزی هستم که خاتمی عزیز و رفسنجانی از روحانی حمایت کنند تا دوباره لرزه برتن آقای شریعتمداری و همفکرانش بیافتد.....
mohsen
United States
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی احمدی نژاده اصلاح طلباست
من حتما بهش رای میدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
لطفا ب اقای روحانی توهین نکن.
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درود بر حسن روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب شریعتمداری
شما و دولت مورد حمایتتون حالا کل فعالیتها را تعلیق کنید ببینیم می تونید پرونده را از شورای امنیت بکشید بیرون!!
البته تعلیق داوطلبانه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همه با هم با رأی به روحانی یک دوم خرداد دیگری خلق کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شریعتمداری ،چرا اینقدر حسودی ؟؟چا از گرانی مقاله نمی نویسی؟ مرد می خاد از تورم بنویسه..اگه مردی ،بنویس..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
همه دروغ میگن بجز آقای کیهان
كيهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد روحاني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
لطفا آمار نظر سنجيتون رو مواظب باشين هك نكنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آنها که میگویند دولت اصلاحات بد بود و بهانه تعطیلی انرژی هسته ای را در آن زمان بعنوان یک عملکرد بد دارند اولا خودشان طعم بی پولی و دختر دم بخت و حقوق کارگری را نچشیده اند طعم خجالت مرد از زنش که نتوانسته شامی جز تخم مرغ فراهم کند را نچشیده اند ، حالا هم که آقای روحانی جوابی منطقی داده اند اینگونه مینویسند . اگر خداترس هستید کمی هم به فکر مردم باشید بگذارید مسائل بدست نماینده واقعی مردم بیفتد و دست از فریبکاری بردارید چون ما مردم همچنان راحت فریب میخوریم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی فقط
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ادمها را از چیزهایی که درباره دیگران میگویند بهتر میتوان شناخت تا از چیزهایی که دیگران درباره انها!!!!!!!
ميترا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
هرکسي که کيهان ازش بد ميگه حتمن انقدر خوب بوده که خار شده توو چشم شريعتمداري! من نمي فهمم اين آدم از چي داره دفاع مي کنه!
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان کارش درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به کوری چشم دشمن زند باد روحانی
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
سلام بر خاتمی
درود بر هاشمی
زنده باد روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این چیزی که به اسم مقاومت در بحث هسته ای دنبال می کنید چی اسمشه؟ یه سوال دیگه نفعش برا ملت چی بوده؟ لطفا نفع ملموسشو بگو نه اینکه عزت ملی بالا رفته قبول نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
منم نمی خواستم رای بدم ولی حالا تصمیم گرفتم به روحانی رای بدم. ولی قبول کنید این کافی نیست باید اطرافیانم آگاه کرد و رای بیشتری جمع نمود.
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسم الله ...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آفرين من هم موافقم ياعلي ازتومدد
پریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چون شریعتمداری انتقاد کرده من حتما" به روحانی رای میدم
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پس معلومه وضعيت حسن آقا روحاني بهتر شده
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بهترين گزينه هماني است که کيهان مخالفش باشد.
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من به فردي راي مي دهم كه كيهان از او بد بگويد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
زنده باد روحاني
من تا حالا نميدونستم به كي راي بدهم ولي الان ديگه به ايشان راي ميدهم.
میرزا چخماق
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با حمله کیهان به روحانی عرصه انتخابات چون پرتاب منوری روشن شد....
پیش به سوی روحانی.....
درود بر شیرمردی که مخالفش کیهان باشد....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حاج حسین نامردی نکنی خدای نکرده الکی مخالفت کنی ها...
حلالت نمیکنیم...
ما عادت داریم کسانی رو دوست داشته باشیم که تو اونها رو بکوبی...
البته خدائیش تو هم امتحانت رو پس دادی....با هر کی مخالفت کردی مردم دوستش داشتند و خوب از آب در اومده.....
Meek
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
قربون دهنت، واقعاً کیهان باید یک حق تبلیغ سنگینی از آنها که میکوبد مطالبه کند.
اگر مراد تو ای دوست نا مــــــرادی ماست،
مرادخویش از این پس دگر نخواهم خواست.
کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
توضیحات روحانی فابل قبولتر است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حاج حسین آقا بزن روحانی رو. همینطوری بزن ایشالا تا روز 24 خرداد ضربه ها رو محکم تر کن که بهتر از این خدمت هیچ کس نمیتونه به روحانی بکنه!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کیهان تا قبل از احراز صلاحیت ها به هاشمی گیر داده بود و حالا به روحانی. ترا خدا بس است دیگه.8 سال مردم و مملکت را بیچاره کردی دست بردار دیگه. از چی می ترسی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
"اين نشاط علمي که اين چند سال اخير در کشور به وجود آمده"حتماً منظور همین مقاله های ISI قابل خرید از میدان انقلاب و یا از دانشگاههای پولکی که خروجیش هیچ تولید ثروتی تو مملکت نمی کنه منظورشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
والله تاقبل ازخوندن این مطلب قصدرای دادن نداشتم ولی بعدازاینکه فهمیدم کیهان شروع به اهانت کرده دیدم توی این انتخابات هم آدم گیرمیاد!کیهان جان زمینه حماسه سیاسی رو داری فراهم میکنی!فقط دکترروحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کجای این مطلب توهین بود ؟! حرفش را زده ، قبول نداری نداشته باش ! همه جی را تعطیل کردن بعد میگن نذاشتیم پرونده بره شورای امنیت !!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای شریعتمداری دیگه تموم شد دنبال چی هستی!؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من اولش مردد بودم که رای بدم یا نه که به این نتیجه رسیدم که وقتی عارف و روحانی تو صحنه وایسادن منم رای میدم بعدش مردد بودم به عارف رای بدم یا روحانی.بنا رو بر این گذاشتم هر کدوم رو که اقتدارگرایان بیشتر تخریب میکنن به اون رای بدم و حالا میبینم که آقای روحانی رو به باد تخریب گرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خودن نظرات آدم رو شگفت زده میکنه
یعنی واقعا این هم یه جور رکورده ها!
فکر نمیکنم آدمی دوست داشتنی تر و محبوب تر از شریعتمداری تو دنیا باشه!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من بیکارم و به دلیل بیماری قرص مصرف میکنم که متاسفانه این قرص کمیاب شده،به دلیل تحریم داروییمن حتی پول تو جیبی ندارم،زندگی سخته برای ما
به فکر مردم باشید
فقر بیکاری گرانی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
کسی که هی میگه این کارو می کنم اون کارو می کنم مطمئن باشید هیچ کاری نمی تونه بکنه-اخه مگه یک نفر می تونه این همه تغییرات در کشور ایجاد کنه ؟ یک کشور شامل افرادیه که در اون زندگی می کنن اگه ان مردم تو زندگیشون پیشرفت کردن کل کشور پیشرفت می کنه . اگه من شما یا هرکس دیگه امروزمون بهتر از دیروزمون بود اون وقت کشور پیشرفت می کنه نه با شعار های یک نفر دروغگو - من به شخصه کم ادعا ترین کاندید رو جلیلی دیدم که منطقی حرف می زد و تازشم رویکرد مقاومتی اون یک نقطه ی قوت برای اونه و فکر می کنم به احتمال 80 درصد جلیلی رئیس جمهور بشه
حامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
دوست عزیز ما نمیخوایم پیشرفت کنیم میخوایم پس رفت کنیمو برگردیم به 8 سال پیش....زنده باد روحانی
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقا من نمي خواستم راي بدم اما نوشته برادر حسين حجت رو برام تموم كرد كه بايد برم و به دكتر روحاني راي بدم! خدايش اگه روحاني 500 ساعت تو تلويزيون هم حرف بزنه به اندازه يك مقاله برادر حسين براش اثر تبليغي مثبت نداره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چون کیهان بهش حمله کرده؛ حتمن بهش رای میدم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای روحانی با سند و دلیل گفت که چرا اون دوره دوره طلایی بوده اما کیهان فقط چند تا گفته دو پهلو اورده خوب تحریم نشدیم و برنامه اتمی رو هم ادامه دادیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
روحانی داشت فاتحه انرژی هسته ای ایران را می خورد
بحث این نیست که به کی رای بدیم آیا این آقا انصافا در حق مردم ایران
کوتاهی نکرد. آقای روحانی آقای موسوی که در تیم مذاکرات هسته ای حضور داشت الان کجاست؟! من موندم چرا ما ایرانی ها اینقدر احساسی تصمیم می گیریم
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسوز کیهان البته از واقعیت
سامان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
درررررود بر کیهان
متاسفم واسه همتون جمیــــــــــــــــعا!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آفرین به تو و امثال تو ........فقط هاشمی قدیم و هاشمی جدید یعنی دکتر روحانی
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با این تحلیل کیهان من مطمئن شدم که باید به به جناب آقای روحانی رای دهم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
" مسئولان ما قانع شدند که 3 تا سانتريفيوژ داشته باشيم باز هم گفتند نمي‌شود" !!!

آقای روحانی جواب دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آنگاه که کیهان خاموش می شود با حضور روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فقط روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رای من :روحانی.
درود بر حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بابا مردم اینقدر مثبت دادم.
چقدر طرفدار داشت این دکتر عزیزمون.
درود بر روحانی.با هم حماسه ای خلق کنیم که تو تاریخ ایران جاویدان شه.
درود بر حسن روحانی
اصول گرای انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
دنیا وآخرت فقط برادر عزیز و آگاه وانقلابی سریعتمداری بزرگوار....
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
زنده باد روحانی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
فقط روحانی....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شريعتمداري باز آتش بيار معركه شدي . اين بار حنات رنگ نداره.
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آقای روحانی خیلی دقیق و روشن ماجرای هسته ای را در آن برهه از زمان را توضیح داد و کیهان و شریعتمداری از روی خصومت حرف می زنند و آب به آسیاب دشمن ریخته و می ریزند...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
محور شرارت خطاب كردن ايران در حرف بود اون هم در دولت جنگ طلب بوش پسر. بايد ديد در عمل چه اتفاقي افتاد؟! در عمل با سياست خارجي مدبرانه و هوشمندانه دولت اصلاحات. دول اروپايي از آمريكا و سياستهاي خصمانه آمريكا ضدايران فاصله گرفتند و به سوي ايران آمدند و قراردادهاي بزرگ خوبي بين ايران و كشورهاي اروپايي امضا و اجرا گرديد از جمله رشد صنعتي چشمگير در عسلويه .. برخي طرحها در خودروسازي و جاهاي ديگر..
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
من مقاله را کامل خواندم ولی اصلا لفظ حمله را نفهمیدم. چرا تیتر نکردید انتقاد. به نظر من ما باید تحمل خود را بالا ببر یم.
صفا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آدم وقتی این همه نظرات +و-را میخونه افتخار میکنه به این همه حساسیت بخصوص که اکثرا هم جوان بنظر میرسندبا نظرات تند
البته من به آقای روحانی رای میدهم نه بخاطر اینکه متهم به سازشکاریه بلکه اساسا اتهامهای وارده راصحیح نمیبینم ازدوستانی هم که غیر ازاین نظر دارند دعوت به مطالعه بیشتر وبدون تعصب میکنم اگر هم حالش را نداشتید فقط یکبار دیگه متن کیهان را بخوانیدمیبینیدبخاطر عمل نکردن غربیهابه وعدههاشون ودیگر تخلفات حقوقی آنها آقای روحانی متهم شده ضمن اینکه تقدم تاخر وقایع هم درست عنوان نشده اینها راه مناسبی برای تخریب نیست ضمن اینکه این دون شان اخلاق حرفه ای ورسانه ایست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
از دو گزینه منسب به اصلاح طلب حمله کیهان به روحانی سبب میشود از دو گزینه منسب به اصلا حات مردم به روحانی رای دهند اما اگر روحانی میخواهد گام بعدی را هم محکم بردارد باید مثلا خاتمی را معاون اول و ایتالله را پدر معنوی با تعهدهای لازم به دو بزرگوار سبب شود اصلاح طلبان و اعتدالگرایان به ایشان رای دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سردار قلم الحق که به محبوبیت شبخ افزود. مرسی داش حسین !
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آقای شریعتمداری شما با این شم سیاسی بالا و این همه طرفدار باید کاندید رئیس جمهوری می شدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
رای من هم روحانی
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
فک کنم الان همه فهمیدن که با اومدن یار همیشگی هاشمی ترس بر اندام اینا افتاده
اولش فک نمیکردن اقبال عمومی روش بیاد ...الان که دیدن دکتر ترکوندشون موضع گرفتن
زنده باد هاشمی
زنده باد خاتمی
زنده باد روحانی
زنده باد سیاست همراه با تدبیر
lمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
زنده باد اصلاحات خاتمي هاشمي روحاني عارف،اميدوارم با روي كار آمدن اصلاح طلبان وضعيت اقتصادي ،سياسي و اجتماعي بهتر شود.بيائيد دست به دست هم دهيم مملكت خويش كنيم آباد
مجله فرارو