bato-adv
کد خبر: ۱۱۵۷۴۴

با دیدن این عکس احساس بی‌غیرتی کردم!

حمید داود آبادی وبلاگ نویس و روزنامه نگار اصولگرا طی یادداشتی در شماره اخیر نشریه پنجره به برخورد نامناسب "گشت ارشاد" با بدحجابان شدیدا اعتراض کرد. داود آبادی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی نوشت: «واقعا اگر ما نخواهیم کسی این گونه دیگران را به اسلام ارشاد کند، باید چه کنیم؟»
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱

فرارو- حمید داود آبادی وبلاگ نویس و روزنامه نگار اصولگرا طی یادداشتی در شماره اخیر نشریه پنجره به برخورد نامناسب "گشت ارشاد" با بدحجابان شدیدا اعتراض کرد. داود آبادی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی نوشت: «واقعا اگر ما نخواهیم کسی این گونه دیگران را به اسلام ارشاد کند، باید چه کنیم؟»

یادداشت داود آبادی را در زیر می خوانید: 

زمستان 1363 تهران
اولین روزهای دی ماه زمستان سرد و برفی سال 1363 بود که متاسفانه مجبور شدم از جبهه دل بکنم. یعنی یکی از تلخ ترین ایام و بدترین تصمیمی بود که در طی زندگی، به خصوص در دوران جنگ گرفتم. نمی دانم چی شد که درخواست کردم بروم به "گشت امر به معروف و نهی از منکر".
چند وقتی بود که این گشت در سطح شهر تهران راه افتاده بود. یک ماشین نیسان پاترول سفید رنگ که 4 سرنشین مرد مسلح به مسلسل "ام.پی.5" در آن می نشستند و 4 سرنشین زن که در پیکانی سفید رنگ پشت سر آنان در شهر می چرخیدند و به ارشاد و هدایت مردم و بیشتر زنان، می پرداختند. مثلا اگر دختری موهایش بیرون بود، خواهران جلو می رفتند و به او تذکر می دادند. این که او با گذشتن از مقابل ما، دوباره به همان وضع درمی آمد، به ما ربطی نداشت! مهم این بود که جلوی ما آرایش نداشته و موهایش بیرون نباشد!

بعضی ها که از این گشت دل خوشی نداشتند، آن را به نام "گشت نکیر ومنکر" معرفی می کردند. بین خودمان هم نام گشت را خلاصه کرده و می گفتیم "گشت منکرات".

همان اول که با فرمانده عملیات روبه رو شدم، چهره اش بر دلم نشست. مرد درشت اندامی بود با کله ای نسبتا بی مو، ریشی مشکی و بلند. جالب تر از همه این بود که بر بالای آرم مخملی کمیته که بر جیب سمت چپ لباس سبزش داشت، مدالیوم آبی خوش رنگ آرم سپاه پاسداران را نصب کرده بود. آن طور که بچه ها و خودش بعدا گفتند، بسیاری از مسئولین کمیته به او گیر داده بودند که آرم سپاه را از لباسش بردارد، ولی محکم روی حرفش ایستاده بود و آن را برنمی داشت و می گفت:

- من کمیته ای هستم، درست؛ ولی سپاه عشق منه و به هیچ وجه این آرم را از روی قلبم برنمی دارم.

هر روز صبح که بسم الله می گفتیم و از زیر قرآن رد می شدیم تا برویم گشت، حاج جواد توصیه هایی می کرد. البته طی مدتی که آن جا بودم، توصیه های او برایم تکراری شده بود که یک بار همین را به خودش گفتم و جواب جالبی گرفتم!

برادر عزیز جواد حاج خداکرم به همه نیروها توصیه می کرد:
- به هیچ وجه من الوجوه با مردم، با روی اخمو و تند برخورد نکنید. نسبت به همه ولو با زننده ترین قیافه و ظاهر، احترام و ادب داشته باشید. اصلا و اصلا با کسی درگیر نشید. قرار هم نیست چنین چیزی پیش بیاد. مگه ما جنگ داریم؟ وظیفه ما فقط امر به معروف و نهی از منکره و بس. برخورد و مقابله و کارهای دیگه، وظیفه قوه قضائیه است. پس خوب حواستون باشه خدایی ناکرده دست روی کسی بلند نکنید که حق الناسه.

وقتی گفتم: 
- حاجی جون، شما هر روز داری اینارو می گی، خب بچه ها متوجه شدن و توی مخشون رفته ...
خندید، بر شانه ام زد و گفت: 

- عزیز من، مگه وظیفه ما امر به معروف و نهی از منکر نیست؟ خب اول باید از خودمون شروع کنیم. مگه ما هر روز توی تلویزیون و مطبوعات، معروف و منکر رو هزاران بار برای مردم تذکر نمی دیم؟ پس چرا شما هر روز راه می افتید توی خیابون، جلوی مردم رو می گیرید و مشکلات ظاهری و اخلاقی اونارو بهشون تذکر می دید؟ منم وظیفه ام اینه که هر روز به شما تذکر بدم و یادآوری کنم که یه وقت خدایی ناکرده، وظیفه شرعی یادتون نره و دست روی مردم بلند نکنید. چون با زدن و بگیر و ببند، نمی شه امر به معروف و نهی از منکر کرد.

راست می گفت. اون قدر روی اخلاق و برخورد خوب و زیبا با مردم تاکید داشت، که بین نیروها و به خصوص خواهرها که وظیفه شون حساس تر بود و مستقیم با زن ها و دخترها برخورد می کردند، چندتایی زبان انگلیسی بلد بودند و یکی دوبار هم پیش اومد که با مسافرین خارجی رو در رو شدند که آنها کلی از اخلاق قشنگ اینها خوش شون اومده بود.

"جواد حاج خداکرم" متولد 11 اذر 1334 در تهران، فرمانده عملیات منکرات، بعدها فرمانده ناحیه انتظامی قم شد و سرانجام روز 25 آبان 1376 درحالی که فرماندهی ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان را برعهده داشت، مظلومانه به دست اشرار، در زابل به شهادت رسید.

شهریور 1385
مدینه النبی – قبرستان بقیع
از صبح زود، چند تایی مرد بدعنق سبیل تراشیده ولی ریش بلند وهابی، که چفیه قرمز (درست مثل بعثی های عراقی در زمان جنگ) روی سرشون انداخته بودند، روی لبه های سنگی قبرستان بقیع و به خصوص مزار غریب و مظلوم ائمه معصومین (ع) ، و آن جا که گفته می شد مزار بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) است، می ایستادند. خدانیاورد اگر زائری چه ایرانی و چه غیرایرانی، نسبت به مزار ائمه اظهار ادب و احترام می کرد؛ کافی بود دست بر سینه بگذارد و کمی خم شود و زیر لب ذکری بگوید. آنها که اکثرا افغانی و یا تاجیک بودند و کاملا فارسی حرف می زدند، با پرخاش و حرف های زننده و تند، به مقابله برمی خاستند. اگر کتاب کوچک دعا دستش بود که دیگر واویلا داشت. 

از همان جا اشاره می کرد و چند پلیس یغور باتوم به دست، می ریختند سر زائر بیچاره و کشان کشان او را به مکانی در زیر محوطه قبرستان بقیع می بردند. مکانی با راهرویی دراز که بر سر در آن تابلویی با مضمون "اداره امر به معروف و نهی از منکر" نصب شده بود. و صد البته صدوهشتاد درجه با اداره امر به معروف و نهی از منکر ما فاصله داشت!

یک روحانی وهابی تندرو می آمد و همان جا برای خودش حکم صادر می کرد. اول با باتوم به جان زائر می افتادند و بعد از این که به ضرب و زور کتک خوب ارشادش کردند، چند تایی کتاب از دروس وهابی در رد عقاید شیعه - که توسط همان اداره اداره امر به معروف و نهی از منکر به فارسی چاپ شده بود - به فرد مضروب می دادند و با لگد از اداره می انداختند بیرون. پلیس ها که در خدمت روحانیون وهابی تندرو بودند،  ضمن اظهار خوشنودی از انجام وظیفه شرعی و دینی مثلا امر به معروف و نهی از منکر خود، سیگاری چاق کرده، قهوه ای عربی نوش جان می کردند و منتظر نفر بعدی می نشستند تا ارشادش کنند!

اردیهبشت 1391
تهران خودمان
وقتی به سخنان امام و آقا نگاه می کنم، می بینم یک جا ندارند که ملت ایران را بد بدانند و یا آنها را به دسته، قوم، طایفه، بخش و گروه تقسیم کرده و حساب یکی را از دیگری جدا کنند. امام که همواره مردم ایران را ملت خوبی می دانست که زمان امام حسین (ع) هم وجود نداشتند. آقا هم همیشه بر خوبی ملت تاکید دارد و صدالبته منظور ایشان از ملت، نه فقط من و توی حزب اللهی دوآتشه جبهه رفته نماز جمعه برو است و بس!

هفتادو پنج میلیون جمعیت با ادیان، اقوام و طوایف مختلف و مهم تر از آن، با اعتقادات و نگرش های خاص، همین ملت ایران را تشکسل می دهند که آقا این همه از خوبی آنان تعریف می کند. خود ما هم پز روشن بینی و بصیرت همین ملت را در برابر ملت هایی که در برابر ظلم دیکتاتورهایی چون صدام، بن علی، آل سعود، آل خلیفه و مبارک سر خم می کردند و ظلم را تحمل می کردند، می دهیم.

آقا، هیچ وقت در کلامش ملت ایران را به حزب اللهی و غیر حزب اللهی تقسیم نکرده است. وقتی ایشان ملت را به شرکت در انتخابات توصیه می کنند، نتیجه اش را در صحنه های حماسی انتخابات گذشته مجلس دیدیم. تازه آن حداقلی که صدا و سیما قادر به پخش آن بود!

در راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن، و از آنها مهم تر روز حماسه عظیم 9 دی 1388 همگان به چشم دیدند که همین ملت عظیم، علیرغم تفاوت های نگرشی و به خصوص ظاهری! چگونه در کنار هم و دوشادش یکدیگر، در دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمدند. چه بسا همان دختران جوان که امروز در کوچه و خیابان به کمین شان می نشینیم تا یقه شان را به خاطر چندتار موی بیرون افتاده بگیریم، همان روز 9 دی غیرتمندانه در خیابان انقلاب آمدند و فریاد دفاع از ولایت سر دادند، خیلی بیشتر از امثال ما غیرت به خرج دادند. چون آنها که دوربین های عکاسان و فیلمبرداران با تعجب فراوان شکارشان می کرد، خود به خوبی واقف بودند که حضورشان در این جمع، باعث خواهد شد تا مورد طعن و تمسخر عده ای قرار بگیرند؛ ولی همه اینها را به جان خریدند و پای دفاع از ولایت در برابر کسانی که دیروز ریش شان از ما بلندتر بود و ادعایشان گوش فلک را کر می کرد، و چه بسا القاب دکتر، مهندس، سردار و شهردار هم از انقلاب به غنیمت برده بودند، ایستادند.

آن روز، همه ما احساس غرور کردیم که همینان بصیرت یافته و حق را از ناحق تشخیص داده اند، و امیدوار شدیم که به همین بهانه، بیشتر با حقایق دین آشنا شوند و انشالله در آینده شاهد تصاویر مثبت، دل چسب، و زیباتری از همینان باشیم.

9 دی گذشت. انتخابات مجلس هم با آن همه تصاویری که سیما از حضور همانان و سخنان حماسی اکثرشان پخش کرد، گذشت. سخنانی که بسیاری از غنیمت خواران انقلاب که کفتارصفتانه از ثمرات انقلاب و خون شهدا خوردند و امروز دختر و پسر نازنازی شان سارا و دارای بابا جون، فرنگ را بر ایران ترجیح داده و در آغوش غرب می زیند. نه گفتند و نه دیگر توان بر زبان آوردن دارند! آن بچه ها، به خیال خام بابای خویش، رفتند تا درس بخوانند و دکتر مهندس شوند و روزی به درد این ملت بخورند! زهی خیال باطل. کدام آقازاده فرنگ چپیده را دیده اید که هدف و نیتش خدمت به ملت باشد؟ البته تجارت، بیزینس و حقوق ماهی 14 میلیون تومان در آکسفورد، جای خود دارد!

اصلا می دونید چیه؟ می خوایین بگین این جوگیر شده و از این حرفا، عیبی نداره. 

برای من تک تک ملت ایران، مسلمان و غیرمسلمان، حزب اللهی و غیر حزب اللهی، بی حجاب و باحجاب، سوسول و غیرسوسول، که شرافتمندانه زندگی خود را در همین آب و خاک می کنند و به دیگران خدمت می کنند، شرف دارند به حضراتی که با تکیه بر سابقه زندا ن قبل از انقلاب خویش و چهار تا مثلا خدمت بعد از انقلاب، دیگر ایران را جای خوبی بر ای زندگی تشخیص نداده و بچه های شان را فرستاده اند آن ور آب، و برخی نیز خود مفتخرانه تابعیت دوگانه انگلیس اخذ کرده اند!

راستی اگر بنا بر نهی از منکر باشد، این که برخی مسئولین مملکتی و چه بسا در پست های مهم و حتی کاندیدای ریاست جمهوری، در مقاطعی تابعیت دولت فخیمه بریطانیای کبیر! را دارند، مهم تر است یا تار موی بیرون از حجاب دخترک جوانی که تا امروز همین سیمای ضرغامی خودمان، نه تنها هیچ از دین برایش نگفته، که جدیدترین شیوه های رابطه محرم و نامحرم، آرایش، عمل بینی و گونه و .... را ترویج کرده است.

همه داستان از خیلی وقت پیش شروع شد. از وقتی که در خیابان شاهد برخوردهایی به نام نهی از منکر با جوان ها بودم. در نمایشگاه کتاب تهران که بزرگ ترین تحول فرهنگی کشور محسوب می شود، متاسفانه شاهد حضور انبوه و فشرده گشت های مختلف به عنوان و بهانه "ارشاد" بودم. و از همه بدتر، تصویر دخترکی که بر زمین انداخته شده و ... حتی دلم نیامد – بله شما بگید جرات نکردم – عکس او را بگذارم که مظلومانه بر زمین انداخته شده بود.

با دیدن آن عکس، رگ غیرتم بدجوری تکان خورد و احساس بی غیرتی کردم. یک آن با خودم گفتم: 
- آن روز که برای دفاع از اسلام، انقلاب و ملت ایران به جبهه رفتیم، شهید دادیم و تیر و ترکش خوردیم، مسلمان و مسیحی، یهودی و زرتشتی، شیعه و سنی و بی حجاب و باحجاب، تعیین نکردیم! همه را به یک چشم، هموطن و ناموس خویش دانستیم و در راه دفاع از آنها جان خویش بر کف گرفتیم.

تا این که دیروز شنیدم در ایستگاه متروی سرسبز تهران، دختر جوانی را به دلیل حجاب نادرستش، گرفته اند. مثل همیشه هم، با عزیزم، جونم و دختر گلم، طرف را تا خودروی ون ارشاد کشانده و در مقابل چشمان متعجب و عصبانی همین ملت ایران، بر سرش ریخته و جلوی دیدگان همه، به باد کتک گرفته اند که چرا به زبان خوش ماموران سوار نشده است؟!

از فرمانده محترم نیروی انتظامی این سوالات دارم:
- آیا در هر کدام از گشت های امر به معروف و نهی از منکر، مقام قضایی حضور دارد و به لحظه و آن، افراد را محاکمه کرده و حکم صادر می کند؟

- آیا ماموران امر به معروف و نهی از منکر، حکم قضایی برای اجرای حدود شرعی دارند؟ 
- و به راستی، کتک زدن دختری جوان توسط دو مامور چادری، جزو حدود شرعی محسوب می شود؟

سردار!
واقعا فکر می کنی با این عمل چه در مقابل دیدگان مردم - که معتقدم به عمد صورت می گیرد - و چه در بسا در خفا، چند درصد مردم جذب اسلام شده و سر بر احکام دین می سپرند؟
اگر با گوش جان بشنوی، مطمئنا لعن و نفرین های شاهدین و اهانت شان به نظام را خواهی شنید.
واقعا اگر ما نخواهیم کسی این گونه دیگران را به اسلام ارشاد کند، باید چه کنیم؟

حاج خداکرم کجایی؟!
می دونم داری از اون بالا بالاها بر بی غیرتی من می خندی! بخند که دنیا داره بهمون می خنده.

single
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
الان همین دخترا هستند که بی حجابیشون پدر این جوونا را دراوردند که ابن ها با اون لباساشون مردم اخفال میکنند
پس پرت کردن یه دختری که با بی حجابیش هم پدر خانوادشو دراورده که اوناهم به مرگ همچین دختری راضی اندو هم پدر جامعه رو اونو باید از برج میلاد پرب کرد زمین
ممنون.see you
فرزندخاک
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
آقا اشک مارو هم دراوردی...
مهدی /بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
در زمانی که موج سبز سر زبانها بود روزی همراه با خانومم که باردار بود داشتیم میرفتیم پیش دکتر . از قضا ورود ما به خیابان سنگی بوشهر همزمان بود با تجمع عده کمی حدود بیست نفر با روبانهای سبز در جلو بانک تجارت و در آنسوی خیابان.
اما چشمتون روز بد نبینه در حدود یک الئ دو دقیقه پس از ورود ما به خیابان راهها را بستند و من و بقیه مردم امثال من مجبور شدیم با پای پیاده بقیه مسیر را برویم که در یک لحظه دیدم حدود دویست مامور از دوطرف خیابان وارد شدند و شروع به زدن مردم با باتوم کردند .خانومم شروع به گریه لرزیدن از ترس کرد در یک لحظه دیدم یکی از کماندوهای نیروی انتظامی باتوم را بالا برده و قصد زدن خانومم را دارد که سریع متوجه شدم و برگشتم که باهاش درگیر بشم که یکی دیگشون رسید و دستشو گرفت و از اونجا دورش کرد.
حالا شما بگید هرکدام از شما اگه جای من بودید چکار میکردید؟ اگه نفر دوم نرسیده بود و اون عقده ای را با خود نمیبرد جز این بود که الان من هم جزء یکی از زندانیان سیاسی بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین شد که اجتماع بیست نفری عصر بخاطر عملکرد نیروی انتظامی در سر شب به اجتماع هزار نفری تبدیل شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بجای مبارزه با مواد و مخدرو دزدی نیروی انتظامی به برخورد با مردم و هموطنان خودش مشغوله واقعا جای تاسفه....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
لا اکراه فی الدین. قد تبین الرشد من الغی...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۵۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ای ول. یاد دوران جنگ و جبهه و بچه های با حالش بخیر. موندم که این گروه های تندرو جبهه ندیده ازکجا سر و کله شون پیدا شد و امور مملکت و گرفتند دستشون. موندم بجز بی آبرو کردن انقلاب و دفاع مقدس و فساد مالی هنر دیگه ای هم دارند یا نه.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من به این کامنت مثبت دادم و قبول هم دارم که این کار خیلی خیلی بد و مشمئز کننده است اما بپذیرید که کار این خانم هم نوعی بی غیرتی محسوب میشه من روی هر هموطنم غیرت دارم برای همین ناراحت میشم که یکسری با بی حجابی خودشون رو تو دید نامحرم قرار میدهم
مرتضایی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
فرق بچه های بی ادعای اون زمان جبهه ای که توی نهاد های نظامی انتظامی(کمیته و سپاه ) بودند . با اینهایی که غور نشده مویز شدند و اولا بینش بچه ها در عمل بود . و دو اصل اولیه امر بمعروف و نهی از منکر (بصیرت در دین و بصیرت در عمل بود ) در ثانی بچه ها تمام هم و غمشان این بود که با برخوردهاشون کسی را از دین زده نکنند با عمل به دیگران تذکر بدهند . یادم میاید اکثر بچه های جبهه ای نهادها حدالمقدور سعی میکردند تو گشت منکرات نباشند . چون تیغ دو لبه بود هم باید بیشتر از خودت مواطبت میکردی و هم باید مواظب بودی کسی از برخوردت ضد انقلاب نشه .چون اعمال بچه های پاسدار را همه به دین تسری میدادند .
اما الان را خدا بخیر بگذرونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اقا سجاد تا کی می خواهید قیم بقیه باشید تمام مردم دنیا بی غیرت هستند و فقط همین مردهای این مملکت غیرت دارن یا تعریف غیرت این قدر ساده شده !!زور گویی به زنان در پوشش شده غیرت ؟ پیدا بودن مو سر لباس شاد پوشیدن و و و خواسته ناحقی نیست اما این قدر براتون گفتن و خودتون هم تکرار کردین که فکر می کنید درست می گید غیرت روی هموطن را برای دزدی از بیت المال داشته باش اگه سختت نیست!!!
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ناشناس محترم ادم خوبه تو همه چیز غیرت داشته باشه باید برای یک مسلمون یا ایرانی خیلی درد اور باشه این صحنه هارو ببینه و یا حتی راضی باشه ناموسش در معرض دید هر کس و ناکسی باشه و نگاه هرز خود اونها رو بدرقه کنه
امین احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
به نظر می رسد نویسنده محترم دو طرف پرده یک تراژدی را باید خوب ببینند پرده اول دختری که دختری به خاطر بی مبالاتی یک مامور به زمین افتاده پرده دوم دختری که میتواند با پوشش خود نسلی از جوانان معصوم را که میخواهند سالم زندگی کنند را به زمین میزند جوانانی در این مملکت میخواهند هوای پاک داشته باشندبرای یک زندگی سالم متدینانه که این هوای پاک توسط آرایش های بزک شده این دختران آلوده میشود و فضا برای مومنان تنگ میگردد. کسانی که میخواهند خود و بچه هایشان دچار مسمومیت ناشی از این آلودگیهانشوند باید قبول کرد جامعه مانند کشتی است که اگر کسی بخواهد آن را به هوای نفس سوراخ کند همه غرق خواهند شد حتی فرزندان این نویسنده محترم پس نباید به خاطر یک اشتباه مامور کل طرح را بگوییم اشتباه است
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
دوستان عزیزم بخدا قسم این عکس رو که دیدم اشک از چشام جاری شد-جدآ تاسف آوره-واقعآخجالت آوره-فرض بر اینکه این خانوم با بدتریت نوع پوشش(که انگار نیست) باشه یا اینکه در برابر ارشاد خانم پلیس ناراحت شده سخنی ایراد کرده باشه اصلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ صلاح نیست با این شدت با یک دختر برخورد بشه-دوستان باور کنید امثال این خانم پلیس و حتی همین خانوم نگهدار و وارث خون شهداء عزیزمان و حتی این انقلاب نیستند-افسووووووووووووووووووووووووووووووس
خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
نظرات غیر قابل انتشارو ببینید !
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
منم غیرتی شدم و خیلی عصبانیم
و امیدوارم هر چه زود تر تمومش کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
حقش بوده بی غیرت!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اين جهان كوه است و فعل ما ندا
سوی ما آيد نداها را صدا

یک روزی همین کار رو با خودتون، آشناهاتون یا همفکران تون انجام می دهند و بهتون میگن حقش بود. اون موقع است که قیافه تون دیدنی میشه.
esi
Switzerland
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
آورین آورین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقايي كه اين مطلب رو نوشتي...
برات متأسفم
چون اين كامنت زير مطلبت چاپ شده و 125 تا هم موافق داشته
مسئولين بي غيرت سايت هم كه اينو تو ديد گذاشتيد براتون متأسفم
حالا مردي اينو بذار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آقا/خانم ناشناس
برای اینکه نظرات به صورت آزادانه منتشر شده برای فرارو متاسفی؟ واقعا این حق رو برای دیگران قائل نیستی که آزادانه نظرشون رو بیان کنن حتی اگه مخالف نظر شما باشه؟ در مورد توهین کردن هم هر کسی با توهین به دیگری فقط شخصیت خودش رو نشون میده. نگران چی هستی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
اگه جبهه رفتی رگ غیرتت برای خوردن زمین این دختر نمیخواد بجوش بیاد به خاطر بد حجابیش به جوش بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بدحجابی تقصیر زن ودختر مردم نیست بخاطر عدم شناخت نسبت به دین است واینکه مردمی که درتمامی قرون مردمی متدین ودیندار بوده اند دین زده شده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شاید این دختر بی حجاب باشد اما دروغ گو ودزد نیست واز دین مایه نگذاشته است و دین را دکان دنیای خود قرار نداده است .
دوستان ایران متعلق به تمام ایرانیان با هرفرهنگ دین وآئینی است نه فقط من وتو شیعه با تفکر خاص خودمان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ماجرای گریه حضرت علی برای زن یهودی رو شنیدی؟!!
حتما نشنیدی اون بی حجابه ولی تجاوز به اون و یا مانند ع-ر لعنت الله به ناموس مردم کتت زن یه طرف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
منفی هات را بشمار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو این دنیا بهشت زورکی به کسی نمیدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
شماها فقط بلدین شعار اسلام بدین
توی عمرت یکبار شده شرایط امر به معروف و نهی از منکرو بخونی و بفهمی که چطوری باید امر به معروف کرد یا نهی از منکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونایی که به مردم تجاوز می کنن راست راست می گردن اما کسی که موهاش بیرونه رو می کوبن زمین این اسلامه؟این نهی از منکره؟
ويلي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آقاي ناشناسي كه لعنت خدا ميفرستي به عمربن خطاب اگه شما دينداري منم برادران كارامازوفم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
میخوای بگی تو جبهه ای هستی و هرکی حبهه رفته بایستی مثل تو فکر کنه؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
دوران شما اصولگراها تموم شده!شما منحرفین جدید هستین.به محض اینکه یکی یا دوتا برخورد نامناسب رو می بینین یا می شنوین کل نیروی انتظامی رو زیر سئوال می برین.بحث برخورد یه کار برای اینکه هر فردی احساس کنه که توی مملکت قانونی هم هست!! نه هرج و مرج بعدشم کار فرهنگی اگه طی بیست سال اجرا بشه شاید یک درصد نتیجه بده اونم با رسانه های غربی غیر ممکنه که ننتیجه بده.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
عزیز یک کم آروم تر
اگر اهل کار فرهنگی هستی و فکر می کنی مسلمانی به شیوه و مسلک امیرالمومنین دقت کن
کجا در حکومت امیرالمومنین دختر یا زنی را بخاطر حجابش کتک زدند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
عامل بی حجابی حکومت محترمه که حجاب ناب فاطمه سلام الله روترویج نداده
امین
Australia
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پس دیگه کار فرهنگی تعطیل ، فقط کار انتظامی ...
واقعا متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
دوست عزیز از استان سیستان وبلوچستان ,محل شهادت حاجی خدا کرم و بسیاری از افراد بیگناه دیگر این نکته را میخوام بگم که:به خداوندی خدا هر روز شاهد دور شدن جوانها از فرامین اسلام هستم آیا ریشه یابی این مسئله کار سختیست .ریشه در همین عکسهاست که دل هر انسانی را به درد می آورد.شاعر میفرماید:
چون پرده دار به شمشیر میزند همه را کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند.
ddd
Malaysia
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
zendeh bad bar in nevkisandeh
حمید
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
مهم نتیجه ای که گرفتی. اینکه دیر به نتیجه رسیدی زیاد مهم نیست.بهت تبریک می گم به واسطه جراتی که به خرج دادی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
سلام به شمای با غیرت که نوشتی... چه بگوییم که جای سخنب نمانده است، با این کارها جوانان بیشتر و بیشتر از اسلام میگریزند و تنها شاهد اسلام گریزی جوانان پاک این مرز و بوم خواهیم بود. ای کاش این انرژی ها صرف مشکلات دیگر مملکت عزیزمان میشد.
ناشناس
United States
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
شیعه این نیست
ناشناس
Switzerland
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اسلام این نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اگر این نبود مراجع اعتراض میکردند.
عاطفه
United States
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حالا مگه وقتی مراجع در مورد گرانی و بیکاری و فاساد و دزدی مسئولان ساکت اند یعنی اسلام اینست؟ !!مراجع کلا رو سایلنت هستند. مراجع هم مراجع قذیم!
پرویز ایمانی
United States
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
درود درود و صد درود بر شما با این مطلب بسیار عالی
ناشناس
United States
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
بابا همین مونده تو بیای واسه این ملت دل بسوزونی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پَ نَ پَ تو بیا با احمدی نژاد باهم دل بسوزانید
به شما سپردیم همین شده
ازادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
سکوتی میکنم بالاتر از فریاد
ناشناس
United States
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
سکوت در جایی که باید فریاد زد جائز نیست.اگر همت و غیرت دارید فریاد خشم بزنید.تا گمان نکنند که کار درست را امجام میدن.سکوت رو همگان بلدند از ترس جان دم نزدن را هم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ماجرای معروف بیان حضرت امیر درباره خلخال از پای زن یهودی درآوردن را همه شنیده ایم که فرمودند اگر مسلمانی جان دهد جای ملامت نیست.
حال سوال این است که کسی که نه تنها جان ندهد بلکه بی تفاوت باشد مسلمان است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
من از همون اولش بهتون ميخندم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
متاسفانه بعضی ها با این کارها برای خودشون پست و مقام جمع می کنن اما غافل از اینکه تیشه به ریشه اسلام و مملکت می زنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
چه کسی به فکر مملکت ویا اسلامه؟!!!
بینا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
این هم شد امر به معروف یا منکر
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
حقشونه ، تو این مملکت باید با بدحجاب بدتر از این برخورد بشه اینجوری که خیلی کمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
حاضری خواهر و مادرت هم از یه نامحرم کتک بخورند
sima
United States
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دمت گرم بابا اگه یه کی باشه که ادم باشه تویی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تو مریضی مشکل داری والا از درد کشیدن مردم خوشحال نمیشدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
انشاالله با دزد و مال مردم خور و اختلاسگر و چپاولگر بیت المال و خود شما هم همین برخورد رو بکنن
reza
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
شماها اگه غیرت داشته باشین اجازه نمیدین خواهر و مادرتان بی حجاب وارد خیابان ها بشه ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
از دست امثال شما باید مردها هم با چادر و برقع بیان تو خیابون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
aشما هم اگه غیرت داشته باشید چشمتونو میندازید پایین دنبال حجاب و بی حجاب مردم نمیگردید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شما بهتره بری روانپزشک بگی مریض جنسی هستی که با دیدن خانم های مانتوویی با کمی آرایش تحریک جنسی می شی
سعید
Canada
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ببخشید خواهر و مادر من انسان هستند خودشون عقل دارند شعور دارند مثل من و صاحب حق. مگه باید از من دستور بگیرن چطوری بیان خیابون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
این رو راست گفتی برای حفاظت در برابر مریض هایی مثل شما باید زره پوشید
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
نیروی انتظامی بیاد حجاب ول کنه و آنهارا کاملا آزاد بزاره و خود بیحجابها امنیت خودشونو به عهده بگیرن و نیروی انتظامی به کارهای مهمتر برسه اگه این کارو بکنه روزی میرسه که همین بی حجابها که به پشتوانه حمایت نیروی انتظامی در مقابل مزاحمت پسرها گستاخ شده اند حساب دستشون میاد.نیروی انتظامی عزیز بیحجاب هارو به حال خودشون بزارین تا ارازل و پسرهای فشن به خدمتشون برسن یادم نمیره حمله پسرهای فشن و مو سیخ سیخی رو به چند دختر بی حجاب با کلاس رو در درکه اونجا فهمیدن حجاب برای چی توصیه شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
واقعا که طرز تفکر شما تاسف برانگیزه. به جای برخورد با مجرم که به قول شما همون پسرهای مو سیخ سیخی باید با خانم ها برخورد کرد؟ همینه دیگه نیروی انتظامی زورش به اراذل و اوباش نمی رسه به دختراها گیر می ده. چون نمی تونن از خودشون دفاع کنن
س
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
برای توهین به زن.. برای اینه پول و نیرو ی پلیس اینچا باشه اونوقت وسط میدان ازادی به یک دختر تجاوز بشه .. اره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو دبی ساعت 3 نیمه شب زن تنها و بیحجاب میتونه تنها تو خیابان راه بره بدون اینکه کسی حتی بهش نگاه کنه،ببین تو مملکتت چه اتغاقی افتاده که با بیرون بودن ناخن پای یک خانم امنیت اون زن به خطر میفته!
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
یا ایها الذیت آمنوا ! آمنوا !
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
واقعا اگر ما نخواهیم کسی این گونه دیگران را به اسلام ارشاد کند، باید چه کنیم؟
ممنون اقای داوود ابادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
رفتار خشن با یک دختر توسط مامور نه تنها موجب مهار وکنترل بد حجابی نمی شود بلکه موجب دین گریزی وکمک به توسعه افکار انحرافی و ضدیت با معروف وگرایش بیشتر به منکرات می گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
عجب روشنفکری بوده بابا وشماعجب شهامتی داشتین منتشرکردین توسایت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
در نظامی که همه چیز اجباریست این اتفاق ها کاملا عادی است یا باید سرمان را مثل کبک در برف کنیم یا سرمان را به زور لای برف می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
این کثیف ترین نوع بر خورد با بیحجابی است و دقیقا" ان چیزی است که دشمنان نظام میخواهند ای خدا اینها نمیفهمند که دارند چکار میکنند.این هم همان قمه زنی روز عاشورا است که اکنون موجب وهن شیعه در جهان شده
الف-ب-ج-د
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
آنان که انقلاب کردند حالا کجایند؟
امثال داوود آبادی ها انقلاب کردند،مطهری ها و شریعتی ها ارشاد کردند،شوشتری ها جنگیدند ، ..........جایشان را گرفتند.
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
عالی بود.
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
سلام
من تعجب میکنم از مسئولین هنوز نمیدونم جبر و زور چاره کار نیست . میدونید اکثر مردم دارن با این کارها هم از اسلام و هم از حجابی که تنها مختص به اسلام نبوده بلکه جزئی از فرهنگ باستانی ایران نیز هست بیزار شده اند . من فکر میکنم غرب خیلی خوب به خواسته هاش رسیده و تا حدودی شما شکست خوردین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
آفرین برادر به این غیرتت. آفرین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
قابل توجه دوستان. این عکس در اسرائیل گرفته شده و نه در ایران. چرا میخواهید مسئولین کشور را بدنام کنید، ما که میدانیم شما از استکبار دلار میگیرید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
مثل اینکه حالت خوب نیست.. اینجا نمایشگاه کتابه.. خودمونه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دوستان عزیز ایشون مزاح فرمودن
عاطفه
United States
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حتما شما هم از همین جامعه اسلامی خودمون ریال میگیرید که میگی اینجا اسرائیله!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تعطیلی !!!!!!!!!!!!!
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
عجب مزاح بی مزه ای!
لا اقل چند تا علامت تعجبی خنده ای چیزی بزار اخرش...
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
واقعا متاسفم.فقط همین رو میتوانم بگویم. به نظرم مسئولان دارن از مظلومیت ملت ایران سو استفاده می کنن. گرانی داره بیداد می کنه اما آنها به فکر حاشیه ها هستن. متاسفم متاسف
سنگ پا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
حرفاشون درست ممنون ولی دوتا نکته هست که بهتره بدونن : یکی اینکه این وضعیه که خودتون باعث و بانیش بودید و دوم اینکه نمی دونم چرا این عزیز و دیگر عزیزان هم فکرشون فکر می کنند اگر دوتا حرف به امثال هاشمی نزنن کسی مقالشونو نمی خونه.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
البته متاسفانه بدحجابی یکی از معضلات جامعه ما شده؛ ولی به نطر بنده باید از مراکز تولید و توزیع پوشاک، سینما و صدا وسیما و ... شروع کنیم و این شیوه جالب نبوده و تاثیر کم و بعضاً منفی خواهد داشت!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شما نظر ندی بهترهبرای حفظ شان خودت میگم
ع.ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
حقا درست ميگويي هر چه از عمر انقلاب ميگذرد مردم سودجو لاف زن تيشه بر ريشه اين انقلاب ميزننداسلام و دستورات ان هيچ مشكلي ندارند ما درست دستورات را اجرا نميكنيم زيرا زحمت زيادي براي ان نكشيده ايم و.....
کیا
United States
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
من از دیدن پیرمردی که سطل زباله ها را می گشت و جوانی که توجوی آب دنبال ته سیگاری می گشت که هنوز بهش بش پک زد و خوندن مطلب بیرون داروخانه 13 آبان همین سایت فهمیدم خیلی بی غیرتم. راستش هر روز حس بی غیرتی می کنم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
ایا اینه اسلام ؟ واقعا تاسف باره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
سلام
آقا شما دلت برا این مفسدای فی الارض نسوزه
دلت به حال ما محجبه ها بسوزه که انگار داریم در جو غریبی از اسلام زندگی میکنیم
اولا :از کجا مطمئنی که این مفسده فی الارض خودش نیفتاده؟؟؟؟؟؟؟
ثانیا:مگر از قبل حرمت و آبرویی برای خودش نگه داشته که منکرات آن را با انداختنش روی زمین از بین بردند
آقای محترم اینها دل سوزوندن ندارن
حرفهایتان خیلی ضد ونقیضند
یا علی مدد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من خودم یک خانم محجبه هستم و حجاب را فقط برای دل خودم انتخاب کردم نه به مصلحت جامعه وشغلم؛ دوست عزیز بدان که حق نداریم کسانی را که بد حجاب هستند را مفسد فی الارض بنامیم بهتر است بهتراست حجاب را بهتر تعریف کنیم حجاب در معنای ظاهری پوشش است ولی نگفته چه پوششی ! پوشش بظاهر محجبه خانم ها نیست
قاضي مرتضوي!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست
همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت
سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها
مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت
ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت
نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس
پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت
حافظا روز اجل گر به کف آری جامی
یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
کاش ما هم کمی نصایح مولا و پیشوایمان را سرلوحه زندگی خودمان قرار میدادیم نه اینکه اسم ایشان لقلقه زبان ما باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
واقعا وقتی کامنت های افرادی مثل تو را می خوانم به حال این ملت گریه میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شما دلت برای خودت بسوزه اگه واقعا محجبه هستی چرا دلسوزی میخوای.. نتیجه حجاب زوری امسال تو اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
لازم نیست زورکی حجاب داشته باشی دل کسی برای تو نمی سوزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
برو بابا همین شماها هستید که مملکت ما اینجوری شده دیگه . واقعا که نفهمید. منگل که به شما ها میگن درسته . آخه بدبخت تو کدوم کتاب نوشته که نهی از منکر اینجوریه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من قول می دم اونی که این مطلب را نوشته محجبه نبوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
برو بابا
تو برا ما مفسد فی الارضارو تشخیص میدی؟
مسفد فی الارض افرادی مثه تو هستن که همه رو به کیش خود می پندارن
بي بي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
نكنه خودت هم ميخواي از لباسا بپوشي !!!!!!!خوب چرا حجابتو به رخ اين و اون ميكشي!؟؟؟؟؟؟؟؟؟چراداريد فرافكني ميكني ؟
حتماً خودت يه خونواده خيلي مذهبي داري كه اين حرفو ميزني تورو خدا بامنطق حرف بزنيد و هر كس به فكر خانواده خودش باشه اينطوري هركسي كه به فرهنگ خانواده خودش رسيدگي كنه كشورمون گلستان ميشه.ما همه آدميم حيوون كه نيستيم كسي به خاطر چيزي كه ارزش نداره در موردش حرف هم بزنيم بياد چماق دستش بگيره.به قول رئيس جمهور محترم گه گفت ((....نه واقعاً مشكل ما نحوه لباس پوشيدن جووناي ماست؟؟!!!)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تو اگه انسان بودی خودتو ناشناس معرفی نمیکردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تو خوبی علی
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
علی خوبه.تو چطوری؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
شماها خوارجین مغزتون قدرت تحلیل هیچیو نداره.من جواب شماهارو با قران دادم پایینه(انعام 107)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
مسئله اینه که اینا خودشون هم توجیه نیستن! مامور قانون به نام قانون دستگیر میکنه و هر آدم با فرهنگی همونطور که به فرمان پلیس راهنمایی حرکت می کنه به فرمان گشت ارشاد که پلیس در حوزه امنیت اخلاقیه هم باید گوش کنه! و قبل از اون حتی اگه با قانونی مخالفه یک جانبه اونو نقض نمی کنه می تونه فکر و برهان خودش رو ترویج کنه امروز که دیگه کسی جلو حرف زدن دیگران رو نمیتونه بگیره مطمئنا اگه حرفی قانع کننده باشه طرفدار پیدا می کنه و به کرسی میشینه . بی حجابی معقول نیست هر چند بعضی برهان های طرفداران حجاب هم ضعیفند و دفاع بد هم کم نیست . البته برهان قوی برای بهتر بودن پوشیدگی بر برهنگی هست.
علیرضا-اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
شیر مادرت حلالت ، با غیرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
عجب دنیایی شده زنی که تو قران نوشته شده گناهه روش دست بلند کنی چطور تو ........
فرياد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
ظلم دوام نخواهد داشت
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
با اجازه سردارمخاطب، بنده جواب سئوال کننده را اینطور میدهم که اگر روزگاری قرارشد برای ارشاد به اسلام خواستن و نخواستن شما را ملاک بگیرند،
بشما خواهیم گفت که چکار کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
من خودم عقل و منطق دارم خودم میفهمم چیکار باید بکنم. نیازی هم به شما و امثال شما ندارم که به من بگین چیکار کنم.
ناشناس
United States
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
بحث منطقي را ارايه داده ايد. ايا كساني را كه خطاب كرده ايد جواب منطقي دارند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
هر چه یک حکومت، ارزش های خودش رو به زور به ملت القا کنه، نتیجه عکس خواهد داد. در تونس القای سکولاریسم، باعث مذهبی تر شدن مردم شد. در زمان شاه تو ایران هم همینطور. اگه دوست داریم مذهب در دل مردم و به اختیار اونا بمونه، باید به مخالفان مذهب هم اجازه صحبت بدیم.
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
شما مطمئن نیستی که اون دختر کتک خورده .شما مطمئن نیستی دو تا خانم چادری کتکش زدن... شما مطمئن نباش حرفات درسته...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ولی ما مطمئنیم که شما حالت خوب نیست الحق طالبان شما را کم دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بحثو فلسفی نکن!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
با سلام من موافق بد حجابی نیستم چون ما شیعه هستیم ولی موافق با بی حرمتی به مردم کشورم هم نیستم اگر دختر شما رو هم اینطوری میزدند اون وقت اروم میشستین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
خیلی مردی ،با غیرت واقعی شماهستی
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
حجاب رو رعایت کنند همین.کاملا حق شونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پس رضا خان هم که به بی حجابی اعتقاد داشت کار درستی میکرد که بزور حجاب را از زنان ایرانی می گرفت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
حق شما چیه
سرباز ولايت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
باسلام آقاحميد وتشكر از مطلب عقلاني واسلاميتان عرض كنم خدمت عزيزان كه وقتي كسي چيزي ندارد يهو به مقام ياقدرت ميرسدبه قول معروف مرد بعدازظهر ميشود غيرازاين نميشود اين ناجا كه تازه به قدرت رسيده است هردم يك بخشنامه مغايرقانون صادر ميكندطبق نص صريح قانون تمام وسائط نقليه بايدداراي بيمه نامه باشندولي آقايان دستوردادندبراي موتورسيگلتهابيمه نميخواهداين درحالي است كه به اقرارخودشان تصادفات جرحي وفوتي راكبان موتورها ازهمه بيشتراست تكليف اينها چه ميشود خدا ميداندهرروزگواهينامه هاراتغييرميدهندوحالاخودشان هم نميدانند چندنوع گواهينامه وجودداردبراي بازنشستگيشان هم فكركرده اند پليس+10 ياآموزشگاه يامعاينه فني ياتعويض پلاك ياكاردان فني والي ماشاالله درمملكت بيكارنيست كه بازنشستگان ناجا دوباره امتياز ميگيرند ومشغول خدمت مقدسشان ميشوندول كن بابا دل خودت به درد نياور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقا تغییرات روزانه نظام وظیفه را از قلم انداختی
زهرا
Kuwait
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
حرف دل ما رو زدی حرفی که تو حلقوممون خفقان شده بود من خودم یک جادریم تا بحال برخوردی با گشت نداشتم ولی بشدددددت با این نوع برخورد مخالفم به ولله اینان به مبارزه با اسلام رفته اند نه به ترویج آن کاش میشد میشد آمار گرفت که جند درصد جوانان ما حتی دین خود را از دست داده اند..الهی به امیدتو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
باید برخورد بشه همین مسخره بازیا و روشنفکر بازیها رو در آوردین که جامعه رو به گند کشیدین دیگه
من هم متوجه شدم تو بی غیرتی نیاز به اعلام نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
قربون حاجی با غیرت بشم!!!ایشالله نوبت ناموس شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو چی هستی؟ چرا از چشمای خودت میترسی
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
برو بابا...
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
تورو به خدا اين مطلب چاپ كن فرارو . اقاي داود ابادي عزيز چرا راه دور ميرين ؟ روزهاي انتخاباتو يادتون كه چه جوري از همين بد حجابا توي تلوزيون ملي براي تبليغات استفاده ميكنن ! اون وقت الان همين ناموسي كه به خاطرش جنگيديمو كلي شهيدداديم بايد خودمون به خاك بكشونمشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افرين افرين به شجاعت و قلمت اقاي داود ابادي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
لا اکراه فی الدین
معنی این ایه چیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
واقعا راست گفتی
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
اول جواد حاج خداکرم را با یک بنده خدای دیگه اشتباه گرفتم، کلی هم تعجب که این کجا و آن کجا!
خدا روحش را قرین رحمت کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
واقعا مقاله پرمحتوایی بود
متشکرم از شما
ولی به نظر من خیلی های دیگرهم برادر عزیز خبر دارند و به روی مبارک خود نمی آورند وگرنه چطور همه چیزهای کم ارزش تر از این را می دانند اما دم نمی زنند
درود بر غیرت تو و ننگ بر ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شايسته است طوري با هموطنان برخورد شود كه جاذبه اسلام ترويج شود نه اينكه اسلامي معرفي شود كه ديگران دين گريز شوند.
سونیا
United States
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خیلی وقته بی غیرت شدید خبر ندارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
شما راست می گی ما بی غیرت شدیم شما تو اون ور دنیا خیلی باغیریتید خواهر برادر به هم رحم نمی کنن اون وقت ما بی غیرتیم بوی گند و کثافت تون تمام دنیا رو گرفته اون وقت ما بی غیرتیم مرد ها رسما به هم می پرن اون وقت ما بی غیرتیم زن شب تا صبح معلوم نیست کجاست مرد هم واسه خودش معلوم نیست کجاست اون وقت ما بی غیرتیم شما راست می گی ما خیلی بی غیرتیم که امثال تو راجع به ما از اون ور دنیا نظر میده
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اون وره دنیا چیه بابا!!
احتمالا وی پی ان ایشون واسه امریکاست...بلاد کفر!!!!!!=لولو خورخوره...
كامبيز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
با زور و اجبار نمي شود كسي را مجبور به كاري كرد نتيجه اش خوب نخواهد شد مقصر دستور دهندگان هستند كه فقط ظاهر اسلام را مي خواهند...
امیر - مشهد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بابا من خودم یه بسیجیم والله بالله این رسمش نیست بخدا رسمش نیست.چرا دارید اسلام و بد جلوه میدید.اخلاق نیکو که پیامبر اسلام بخاطر همین اخلاق نیکو برگزیده شد چرا ما با بدرفتاری و اخلاق زشت داریم اسلام رو زیر سوال بمی بریم بخدا برخورد این گشت ها هم خوب نیست بیاید از افراد واقعا داری ایمان خالص تو این گشت ها استفاده کنیم کسانی که داری خلق نیکو و افردا داری صبر زیاد هستند اینا هم خواهران ما هستند بخدا بیشتر اینا اگر واقعا با گفتار نیک و برخورد مناسب تذکر داده شود تاثیر گار است تا تذکر از روی جهالت .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اقای محترم ! قطعا" چشمان شما در جبهه اسیب جدی دیده است !!؟ چرا که اصلا" مسئله چند تا تار مو مطرح نیست/ داستان خیلی اسفبار تر از این حرفهاست !؟متشکر از این که ما را با یک مشت مزدور سلفی و وهابی سعودی ها مقایسه فرمودید / افرین به غیرت شما !!! بزرگی هم در دهه هفتاد گفت مشکل اصلی جامعه بیرون بودن چند سانت از موی دختران/ رنگ مانتو و...نیست !!؟؟ بعد ها هم سیاست را اصل دانستند!! تا اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله شبیخون فر هنگی را اعلام فرمودند !!؟ بیش از 15 سال از ان تذکر می گذرد !! اما غلی رغم نارضایتی عمومی/ تذکر مراجع عالیقدر / اعتراض و راهپیمائی خانواده معظم شهدا و ایثارگران و... وضع متاسفانه بد تر هم شده است ؟ چرا که ادمهای با غیرتی مثل جنابعالی در جامعه کم نیستند !!!! رئیس جمهور محترم هم بار ها مخالفت خود را با گشت ارشاد اعلام نموده اند !!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقای حسین آقا؛ شما تصورمی کنی با این کارا ورفتارهای غیرانسانی آنهم در انظارعمومی،میشه مشکل اصلی روحل کردیاجلوی شبیخون فرهنگی روگرفت!!؟
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ریس جمهور محترم اون موقع رای میخواست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اهان یعنی الان ریس جمهور محترم خبر ندارن........نمیتونن جلوشو بگیرن ... این بود قدرت
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
درود بر شرفت حاجی...تا قبل از خوندن این مطلب زیاد باهات حال نمی کردم ولی الان اعتراف می کنم که:عاشقتم...!
رشید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
گفتی واقعا اما کو گوش شنوا......اگه با بچههای خودشون اینکاروکنن هم چیزی نمیگن......دمتگرم باوفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تمام مطالب و لحن صحبت های این حضرت آقای اصول گرای خیلی باغیرت رو که بریزی رو هم، نشون میده که ایشون بیشتر از اینکه از سردار احمدی مقدم و برخورد گشت ارشادش ناراحت باشه، از آقای رفسنجانی دلش خونه ! خب پسر گل مطالبت رو دو قسمت بکن یه جا از آقای رفسنجانی گله کن یه جای دیگه هم از گشت ارشاد ! چرا رطب و یابس رو بهم می بافی ؟
ناشناس
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
جانا سخن از زبان ما میگویی،خدا وکیلی من هم وقتی این عکس دیدم احساس پوچی بهم دست داد،بابا تورو خدا یکی یه کاری کنه ،به خدا این کارا بیشتر جواب معکوس میده جووونا از دین زده میشن با این حرکتا
سینا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
سلام منم تاسف میخورم احساس میکنم دختر م رو زمین افتاده وکو شرف و غیرت ایرانی ....شما اگه به مکه رفته باشید وهابی ها هم به زور ودشنه زنهارو وادار به حجاب نمیکنند بلکه اونها خود تصمیم به حجاب گرفته اند...وبه نظر من اسلام زورکی همون .لا اکراه فی الدین.یعنی(زور واجباری در دین نیست) روباید پیشه کنیم من اگر بابرداشت از این تصویر فرزندم را کتک بزنم واینگونه اسلام را به او نشان دهم مرتد خواهد شد وروی گردان
قاضي مرتضوي!!!
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
من هم مسلمونم و ميخوام چند تا امر به معروف و نهي از منكر بكنم :
1- امر به امانتداري و نهي از دزدي
2-امر به راستگويي و نهي از دروغ
3-امر به خدمت به مردم و نهي از خدمت به اربابان
4-امر به حفظ حرمت افراد و نهي از بي حرمت ها
5- امر به احترام به دين،زبان،قوميت و...مردم ونهي از بي احترامي به آنها
6-...........
قاضي مرتضوي!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
من دوست دارم بفهمم اون يك نفري كه منفي زده با كجاي اين حرفها مخالف بوده؟لطفن بيا و برام توضيح بده.متشكرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
عزيزم كه معلوم نيست مرقومه ات به چه نيتي درج شده ولي اين را بدان كه بايد دلمان به حال بي غيرتي مردان و همسران اين عروسكهاي خيمه شب بازي بسوزد و اين را بدان كه اگر شاهد اين بي حجابيها در سطح شهر هستيم به خاطر همين ديدگاههاي بچه گانه است كه اگر در اولين روزهايي كه اين عروسكهاي خيمه شب بازي و دزدان دين و ديانت مردم در جامعه ظاهر ميشدند برخورد قاطع در كنار فرهنگ سازي درست صورت ميگرفت و امثال شما هم با غيرت تمام جلوي اين جلوه گريها را ميگرفتيد الان شاد اين ماجراها نبوديم و هنوز هم دير نشده چون اينان در اقليت بوده و همين الن هم جزء مطرودين جامعه هستند و همه اين خودنماييها و تن فروشي ها هم از همين سرچشمه ميگيرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اقلیت؟کامنتها و منفی ها نشان میده کیا اقلیت و مطرود هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
یعنی فرهنگ فقظ مال شماست.. دلت به حال خودت بسوزه به حال دختری که یهش تو روز روشن تجاوز شده .... به حال دین زورکی که امسال شما اوردن تا همه از دین گریزان شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
با فحشای مغزی چه باید کرد؟ با تو چه باید کرد؟
يك دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو از چه جايگاهي زن ايراني رو به جرم اينكه لباسش با تو و امثال تو يكي نيست متهم به تن فروشي مي كني؟
بترس از اون روزي كه پرده در افتد!
اون روز مشخص ميشه چه كسي تن فروش واقعيه ...
الهه
United Arab Emirates
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خانم ناشناس كه گفتي بايد دل ما براي امثال توي محجبه بسوزه كه انگار داري تو جو غربي از ايلام زندگي مي كني! فكر كردي هنر كردي تو اين مملكت باحجاب موندي؟ پس اونايي كه تو مشورهاي اروپايي هنوز حجاب خودشون رو حفظ كردن بايد مثل تو رنجنامه بنويسند؟ چرا اينقدر تحمل امثال شماها اينقدر پايينه؟ چرا فكر مي كني چون مسلموني بايد همه به مسلموني تو احترام بذارن اما خودت به ديگران توهين كني؟ كي گفته بايد جامعه بر اساس شماها باشه؟ چرا اينقدر خودخواهين؟ تركيه رفتي؟ مالزي رفتي؟ اونا هم كشورهاي مسلمونين. اما نه مسلموناش مثل تو فكر مي كنن نه ازين مسخره بازيا سر مردم بي دينشون درميارن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
احسنت به این جواب دندان شکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آفرین بر شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آقای ناشناس نیمه محترم از جواب این خانم محترمه یاد بگیر بحث مسایل فنی راه کار خودرا دارد
محمد از کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ایا در صدر اسلام وزمان پیامبر در مدینه که هم مسلمان وهم یهودی با هم زندگی می کردند نیز گشتهای اینچنینی حضور داشتند ؟
آیا حضور آن گشتها باعث پیشرفت اسلام به سایر نقاط دنیا شد؟
دوستان با کما تاسف باید بگویم که حاصل تندروی بعضی از حضرات چیزی جز انزوای دینداران را در کشور در پی نخواهد داشت .
آیا دینداران ما جرات نماز خواندن در پارکها وتفرجگاه ها را دارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
عزیزان من بدحجابی چیه ؟!!!!!! ارشاد کجا بود؟!!!! یعنی فکر کردین که مسئولین مملکت نمی دونن این کارا نتیجه عکس می ده؟!! اینا همش سیاسته که مردم از گرانی و رنجی که می کشند منحرف کنند. فقط همین.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
تو زمان انتخابات امثال این خانم انگشت اغشته به جوهر را به دوربین نشون میدادند و لبخند میزدند !!!!!!!
سید مرتضی اعرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بخدا با این کارها جوانان را دین زده میکنید که واقعا"تو این چند ساله کردید و کی جوابگوی خارج شدن جوانان از دین را باید بدهد !!!!!؟معلوم نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
این بحث ها بی فایده است همانطور که بعد از 30 سال کسی نتوانسته بر پوشش مردم تاثیری گذارد نیروی انتظامی هم اگر قابل اصلاح بود تا حالا وضعش درست می شد.
به نظرم وزارت کشور برای یک راه پیمایی برای اعتراض مردم به رفتار نیروی انتظامی مجوز صادر کند تا حداقل معلوم شود این رفتار چقدر مورد حمایت مردم است.
میرزاعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
نمی دونستم جبهه رفته ها وشهید داده ها هم طرفدار بد حجابها هستند
که این را هم دانستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
انگار قضیه رو نگرفتی میرزااااااا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
میرزا خیلی چیزار نمی دونی.
بعدا شاید بفهمی.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
فکر کنم حضرت علی این حدیث رو واسه اروپایی ها گفته اند:
چنانچه در گوشه ای از قلمرو اسلامی خلخال از پای زن یهودی درآورند ، اگر مسلمانی از غصه بمیرد رواست.
!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شما که میگی " حماسه عظیم 9 دی" ، از کتک خوردن پسرا و دخترای مردم تو وقایع بعد از انتخابات غیرتی نشدی؟ از کهریزک و صد تا بازداشتگاه و زندان بدتر از کهریزک که هزار تا بلا سر مردم آوردن غیرتی نشده بودی؟ چرا الان یادت افتاد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بد حجابی یک بیماری است دکتر هرگز بیمار را کتک نمیزند باید بفکر درمان این بیماری بود بی هویتی، بیکاری ،فقر مالی وفرهنگی ،عدم ازدواج، تهی شدن جامعه از اخلاق، بد اخلاقی سیاسیون ،بی احترامی به حجاب در مراکز مختلف ،پذیرش کم حجاب در مراکز مختلف ،ترویج بی غیرتی در فیلم هاو........میتواند علت باشد درمان فقط در دختران خلاصه نمیشود همه جامعه باید اصلاح شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
به قول بزرگی، حجاب زنهای ما پلک مردان ماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
لطفا یکی تعریف حجاب رو برای من بگه با آدرس.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
حمید داود آبادی در جایگاهی نیست که از طرف کسی صحب کنه

ایشون نظر شخصیشون را گفتند و فرارو نیز نباید به این شکل بازتاب دهد.

قابل توجه مسئولین فرارو که مثل اینکه دارن یواش یواش .... آره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
الآن یعنی این کامنتی که نوشتی نظر شخصی تو نیست؟ چرا باید این رو هم مثل مطلب بالا بازتاب داد؟
فرارو کامنت این هیپوکریت رو پاک کن بفهمه دنیا دست کیه.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست /........ گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست بنده خدا مگر نشنیدی یکسری روایت بنام اسراییلیات هم وجود دارد که بگفته محققین نتنها هیچ کمکی بدین وایمان نمیکند بلکه مثل سم است معلوم نیست چه کسی بنام امر بمعروف ونهی از منکر دارد فقط ایجاد بدبینی در مردم بوجود میاورد اهای مسولین عزیز مگر میتوانید با زور براه راست هدایت کرد اگر نمیدانید پس بیاد داشته باشید امر بمعروف ونهی از منکر کار تخصصی وبسیار مشکلیست چرا بجای قوه قهریه از نیروهای حوضوی استفاده نمیکنید تا مردم بجای دیدن چهره خشن چهره لطیف ومهربان معممین جوان مارا ببینند بنظر شما بهتر نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
نمیدانم چند نفر از دوستان داستان موذن بد آواز مولانا را شنیده باشند که موذن در بلاد ترسایان اذان میخواند و با صدای نحسش ترسایان رااز اسلام بیزار کرده بود این عمل نیروی انتظامی در سرتاسر جهان منعکس میشود و ابزاری میشود در دست دشمنان تا نیات خود را عملی کنند بدون دردسر و باز خواست از طرف شهروندانشان البته بگذریم از هم میهنانی که با دیدن این تصاویرناراحت میشوند و تحت تاثیر تبلیغات دشمنان اسلام قرار میگیرند که میخواهند اسلام را دین خشونت و بی رحمی نشان دهند البته لازم هست که تمام دشمنان اسلام و نظام اسلامی از این عزیزان به خاطر تسهیل در اجرای نقشه هایشان تشکر کنند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خدا هم دیگر به داد این ملت نخواهد رسید !!!!!!!!!!!
در زمان حیات شیخ با یزید بسطامی ایشان همسایه ای داشتند مسیحی
روزی یکی از همین آقایان به اصطلاح اصولگرا از کنارش میگذشت که محکم بر سر آن مسیحی کوبید و گفت خاک بر سرت همسایه دیوار به دیوار بایزید باشی و مسلمان نشوی ، مرد مسیحی در جواب گفت اگر اسلام این است که تو داری نمی خواهم مسلمانی را و اگر این است که شیخ دارد نتوانم .
حال حکایت ماست.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
وقتي با عزيزم ، جونم سوار نميشه. چکارش کنن؟با بيل مکانيکي بلندش کنند بزارنش توي ون؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سعید جون شما سوار میشی؟
سعيد 31ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اين کار فرارو ، نمونه بارز تشويش افکار عمومي و مقابله و مخالفت با طرح حجاب و عفاف هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ببخشید قاضی سعید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
عفاف برای چشم
ناشناس
United States
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خيلي مردي . همين و بس .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
غیرت مرد تو این کشور.
شادی مردم تو این کشور جرمه
خندیدن مردم جرمه
خوب بگید برید بمیرید راحت دیگه
واقعا مشکل کشور مو ولباسای جوونای ماست؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
احسنت به نظرت . شجاعتت.. عقیده ات... قلمت.... معرفتت
بی غیرت کسیه که تحمل نظر و فرهنگ مخا لفو نداره ...نه تو ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
نمی دانم اسمش هرچه می خواهد باشد کمیته و گشت ارشاد و... هیچ کس حق ندارد به پوشش دیگران که یک امر شخصی است کار داشته باشد. حال بخواهد چادر از سر بکشد یا با زور بر سر بکشد فرقی نمی کند. چرا به جای امر به معروف تحمل و احترام به کسانی که با ما متفاوتند مورد توجه قرار نمی گیرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
همرزم خوبم در جایی که همسر شهید همت کتک جماعت مدعی اسلام را می خورد و من وتو فقط میشنویم و تاسف می خوریم دیگر جای غیرت کجاست تا برای آن دخترک بی حجاب .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
افرین به شجاعت و غیرتت.. بی غیرتی و اونایی باید بکنن که نون این بی غیرتی و میخورن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
در مصافی پیش آن گردون سرسر/دختر سردار طی آمد اسیر/پای در زنجیر و هم بی پرده بود/گردن از شرم و حیا خم کرده بود/چون نبی (ص) آن دخترک بی پرده دید/چادر خور را به روی او کشید/روز محشر اعتبار ماست او/درجهان هم پرده دار ماست او
این شیوه و سیره پیامبر گرامی اسلام با دختر اسیر شده است حال در این اندیشه ام که اینان کجایند؟!!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
سلام
به نظر من کسانیکه بر حجاب اجباری در جامعه تأکید می کنند چیز زیادی از فلسفه دین (در همین حوزه مورد صحبت) متوجه نشده اند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اگر اسلام با بی حجابی از بین میرود که هیچ اون موقع ۵۰۰ سال پیش از بین میرفت اما فقر آره اسلام رو از بین میبره بد جوری هم داره الان نفوذ میکنه ایمان ها رو سست میکنه بعد نیروی انتظامی سرگرم مبارزه با حجاب و ماهواره است ...بزرگترین خطا در حال حاضر رخ داده روی گشت ثارلله رو حسابی سفید کردین
واقعا تاسف باره
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
سلام : واقعاً حقشونه باید با بد حجابی ها این جور رفتار کنید ممنوع از شما موفق باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چشم منتظر دستور شما بودیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حق تو چیه... معلومه هیچ وقت حق انتخاب نداشتی من امثال تو زیاد دیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
قبل از انقلاب که نه گشت امر به معروف و نهی از منکری بود و نه سانسور سینما و تلویزیون والا به خدا مردم هم باغیرت تر بودند و هم با حجب و حیاتر و با حجاب تر،یک دوری به احوال خودمون بزنیم ببینیم چی شد و چه بر سر این ملت آوردیم که با این همه هزینه کردن در این راه هر روز از روز قبل بدتر میشویم؟اگر واقعا" کمترین خرد را هم داشتیم میفهمیدیم که این راه ها جواب نداده و نمیدهد اما اینکه چرا هنوز هم بر اینکار پافشاری میکنیم چه سودی برای چه کسانی دارد نمیدانم که امیدوارم مردم جوابم را بدهند؟
برادر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
برادر گرامي بهتر بود اول ميگفتي طرفدار آقاي احمدي‌نژادي و تهاجمت به نيروي انتظامي و رؤساي جمهور قبلي و .... در امتداد حرفهاي تبليغاتي ايشان براي رئيس جمهور شدن است. من هم قبول دارم كه حجاب يك انتخاب ناشي از تفكر ديني است و در غياب فرهنگ ديني حجاب كمرنگ ميشود ولي مخلوط كردن آن را با مسائل سياسي توسط شما قبول ندارم.
خب بله! انتظار همين بود كه بالاخره يكي از طرفداران آقاي احمدي‌نژاد با صراحت بميدان بيايد و بر رفتار ناجا بتازد. مگر آقاي دكتر از اول نگفته بود با اين شيوه مخالف است؟ و مگر آقاي علي مطهري هم نگفته بود كه او هم چندان موافق اين روش نيست ولي شيوه فرهنگي رئيس جمهور را هم در مخالفت علني با قانون، نمي‌پسندد؟!
حالا شما از اين موضوع اجتماعي سوء استفاده ميكنيد كه مباحث سياسي خودتان و طيف آقاي احمدي‌نژاد را مطرح كنيد؟ ميخواهيد رأي جوانان براي رياست جمهوري آينده را بگيريد؟ همانطور كه در انتخابات گذشته از سهام عدالت و .... سوء استفاده شد؟ اينكار شما بنظرم ناجوانمردي است!
شما و امثال آقاي رسايي هم خوب ميدانيد كه در تظاهرات 9 دي آنچه مطرح بود حمايت از تقدس عاشوراي حسيني (ع) و بازخواني به اتحاد ملي و امر به وحدت بود و به همين دليل بسياري از رأي دهندگان به نامزدهايي كه رئيس جمهور نشدند هم در آن شركت كردند . اما چرا در اين ميان پلاكارد مرگ بر فلان (برخي نامزدهاي رياست جمهوري) بلند كردند و تلويزيون ضرغامي هم آنها را نشان داد و جهت آن تجمع را منحرف كرد؟ چرا مناديان تفرق و مخالفان اتحاد، با دميدن در بوق «ساكتين فتنه» همين 9 دي را عنوان نشريه تفرقه افكنانه خود قرار دادند؟ تندروي اينان مثل تندروي هم‌طيفشان در رأس نيروي انتظامي است!!!
تندرويها بايد موقوف شود! موقع حضور عقل مداران و روندگان بر «صراط وسطي هي العليا» بر مسند هدايت اجرايي جامعه است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
همون زمانشم گشت ارشاد این برخوردها رو داشت حالا مال شما شایدبهتر بوده ولی دیگه ملت به هر بهونه ای به توسری خوردن عادت کردن یادمون نرفته اون سردار نیروی انتظامی که رییس مبارزه با بدحجابی بود چجوری دستگیر شد همینها رو دیدیم که خارج از کشور با وجود تمام تحقیرها و سختیها یه رویاست برامون ما نخوایم بهشت بریم به کی باید بگیم؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بهترین راه برای ایجاد تنفر از حجاب و اسلام همین کار شریفی هست که برادران نیروی انتظامی در پیش گرفتن، به نام الله به شیطان خدمت می کنند.
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بنام خدا
با سلام بر اهل ایمان
عبارت اصولگرا با این افکار همخوانی ندارد!.منکر از هر نوع آن مورد مقابلهء نظام اسلامیست و بدحجابی منکری بزرگ است که هیچ توجیهی برای مرتکب آن بجز مخالفت با حکم صریح شرع نمیتوان یافت.انسانهای بسیاری بواسطهء این منکر دچار فساد و حرام میشوند و...
حکومت اسلامی حق ندارد در مقابل ارتکاب منکر از هر نوعش بی تفاوت و ساکت باشد.اگر قصور کند نامشروع میشود و...
بندهء حقیر فقیر بجز امر بارتعالی و دفاع از اسلام عزیز به جبهه نرفته ام.سرباز امریکائی بمراتب از هموطن منافق یا جاسوس اسرائیلی باشرفتر است!!!
ملاک قانون است در تمام زمینه ها و بدون تبعیض.این یعنی اصولگرائی.یعنی اسلام.یعنی امام زمانی بودن.یعنی منطق.یعنی پیشرفت
نیروی انتظامی مظهر اقتدار است.لباس آن نیرو یعنی پرچم کشور!!!.هیچکس نباید جرات و قدرت مقابله و تخلف از حاکمیت و قانون داشته باشد...
درود بر هموطنام منصف و پاک ضمیر و مومنمان.یا حق
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ریاست نیروی انتظامی بابت این برخورد یا باید استعفا دهد یا عذز خواهی....خجالت آور هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حتما میکنه منتظر باش!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آخر بی غیرتی هستی تازه حالا حس کردی !!!
علی
Germany
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
این همه اصرار برای نفرت مردم از دین برای چیه؟ساختن یک نسل بیزار از دین خشن با چه هدفیه؟اسلام دین عطوفت نه دین خشونت،این وظیفه پلیس جمهوری اسلامیه؟تا وقتی مردم رو جای دزد و قاچقی می گیرنو می زنن آی آقایونه دزد 3000میلیاردی آقای م.ر،آقای م،ا،بخورید از مال این ملت اینجا به جای دزد مردمو می زنن،چشم بعضیا روشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
با همین رویه بزودی ژاپن اسلامی خواهیم شد و از نوع غیر اسلامیش سبقت می گیریم
برادر برخورد هایی از این بدتر هم اتفاق میافته
این حرف رئیس جمهور اصولگراست که :
بیایید بعد از 30 سال از بیرون نگاه کنیم ببینیم چه ساخته ایم ؟
آیا میتوان برای سایر کشور ها الگو بود ؟
منصور نوین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اصل و کلیت برخورد با بدحجابان در برای کسانی که کار فرهنگی رویشان جواب نمیدهد بسیار عالی است. ولی اینکه جایی ماموری خطا کند یا اشتباها به کسی که بدجاب بوده گیر داده شود بحث دیگریست که در این طرح هایی به این گستردگی همیشه ممکن است رخ دهد. وقتی کسی به زبان خوش سوار نمیشود باید به زبان زور سوارش کرد اگر راه کار دیگری دارید بفرمایید!!! اقای داوود آبادی اگه خیلی ادعای غیرتش میشه از بی حجابی توی تهران داغ کنه نه از برخورد با اینه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
امین
Australia
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
من نگرانم از اینکه عده زیادی با این برخوردها از اسلام فراری بشوند و ندانند چه در گرانبهایی است اسلام.
آقایان ، مثال رفتار شما ، رفتار متولیان کلیسا در قرون خفقان است.
آقایان ، بترسید از دخالت در امور مردم ، در قضاوت کردن مردم ، در بی اجازه نگاه کردن به مردم
دوستان ، بیایید در هر لحظه به یاد الله تعالی باشیم.
نه کاری برای این جوانان دست و پا مینکیم ، نه آرامشی ، نه تفریحی ، نه دل مشغولی ارزشمندی ، آنوقت فقط بر سرش میزنیم که تو جامعه را به فساد میکشی و باید ارشاد شوی و ما از تو بهتر و بیشتر می فهمیم... وای بر خود برتر بینان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سلام اقايان فرارو
لطفا تمام نظرات ارسالي را روي صفحه بگذاريد نه انهايي را كه ماموريد.
م م
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اگر یک زن بخواهد عریان وارد خیابون بشه با رفتار چندین خانواده رو بهم میریزه شما خواهری که موافق این پوشش هستی بدون این عملکرد میتونه زهن همسر فعلی یا آینه شما رو بهم بریزه اون رو درگیر روابط نامشروع تکثر گرایی جنسی بکنه و بدون اگر مردی از عریانی تو دفاع میکنه ناراحت تو نیست بلکه تنها به ارضاء کردن غرایض حیوانیش فکر میکنه و شمارو تا مرحله ی یک حیوان که تنها ارضاء اون باشه رو پایین آورده انتخاب با خودت هست مروارید درون صدف باشی یا تکه شیرینی که هر مگسی از اون استفاده کنه در مورد حکومت.حکومت موظف به حفظ شرایط ایمن برای همه است یه سر بو رو دادگاه خانواده و ببین که هم جنسای تو از چی شاکی هستن و زندگیشون به آخر رسیده .روابط نامشروعی که علت آزادی غربی در اکثر قسمت های جامعه بوده.
آریامن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اگر نگران بنیان خانواده هستین چطور از چند همسری مردان و ازدواج موقت دفاع میکنید اینها همش سفسطه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
همسر من وقتی برایمن عزیزه که 100 زن عریان ببینه و نخواد مگه ما حیوانیم که تا زن و مرد عریان ببینیم دیوانه شیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ببخشید کسی عریان نمی یاد تو خیابون شما دلتو خوش نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حالا کی خواست عریان بیاد بیرون ؟نکنه مانتوی رنگی رو عریانی می دونی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
به نظر من متن بالا توهین به مردها است یعنی مردها واقعا" انقدر ضعیف هستند؟
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
من نمیدونم حق با کیست.فقط میدونم زمونه بدی شده. یه زمون اگر کاری به کسی نداشتی کسی هم کار به کار تو نداشت. اما حالا مردم مثل قانون جنگل به جون هم افتادند. این وسط خودمون تلف میشیم اما دشمنان اسلام از آب گل آلود ماهی میگیرند. خدا کند حضرت مهدی ظهور کنند تا حق و نا حق مشخص بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
مصك
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
اينم نظر بدي نيست. من موافقم!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
به زور به دخترم مردم تو روز روشن در مرکز شهر تجاوز می کنن معلوم نیست اون موقع اینها کنجا تشریف دارن عجب امنیتی داریم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
وزارت فرهنگ کم کارترین وزارتخانه است.سخت ترین کارش دادن مجوز به فیلم هاوآهنگهاست.عوض برخورد خشن بااین خواهران،بایدفکری برای پیشگیری از این معضل کرد.برخوردوارشاداین چنینی،نتیجه معکوس خواهد داشت.این کار مثل استفاده از دیازپام برای یک بیماری ناعلاجه،فقط برای مدت کوتاهی دردرا میپوشونه ودرمانی درکارنیست.باید ریشه ای عمل کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
شما ها كجاييد وقتی آقای بهمن شریف زاده ،با تئوری پردازی های اصولی و با فهم دقیق در زمینه فقاهت و تبین انواع مواجهات در گزاره های دینی مجبور می شوندیک تنه در مقابل هجمه های رسانه ای مقاومت کنند ،کافی است هر کدام جمله در تائید سخنان ایشان بنویسیم تا برای همیشه پرونده این نوع برخوردها که ناشی از کج فهمی در مبانی فقاهتی و اخلاقی اسلام عزیز بسته شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
يك زن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اگر نگاه كنيم مي بينيم كه ما به لحاظ پوشش جزء چند كشور اول دنيا هستيم اما به لحاظ فقر ، فساد، بيكاري و خفقان و جرم و جنايت هم رتبه هاي خوبي داريم پس باز هم از زن هاي مظلوم براي رد گم كردن استفاده مي كنيم اين نمايش ها را نيروي انتظامي راه مي اندازد كه فكر مردم را از گراني و همه جيزهايي كه بالا نوشتم گمراه كند و فعلا هم توانسته است آفرين و مقطعي است.
اسكندر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اين آقا دلش خوشه عزيز دل برادر كافيست دوربيني در مكانهاي عمومي ،پاركها ومتر و... بگذارند تا انجه ديده ميشود ثبت شود تاببيني اينها چقدر بي حيا و پرده در و هنجارشكن هستند و مثل دو تا مرغ عشق و حيوانات اختلاط دارند آيا آنجا هم شما احساس غيرت ميكني
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اون به تو ربطی نداره تو خوشت نمیاد نکن والا به خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
ایه 107 سوره انعامو بخون متوجه میشی که خدا حتی به رسولش اجازه همچین کاریو نداده چه برسه به این جماعت...
عادلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
نیروی انتظامی با این عمل بیشتر در خدمت جریان انحرافی کمک میکند.
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سلام من خودم اونجا بودم طرف پاش پيچ خورد افتاد زمين هيچ كس دست بهش نزد انقد زود از روي عكس قضاوت نكنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
وای مردم از خنده.. اینو باش.. انگار خوابه.. این یک نمونه است هر روز اتفاق میافته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
از کی تاحالا کسی که پاش پیچ می خوره به عقب پرت مشه طوری که 2تا پاش می رن هوا؟
چرا دروغ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
حتما شما از افرد ارشاد کننده بودی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فکر میکنم کلا وجود زن تو ایران مشکل سازه! به نظر من با توجه به این همه حساسیت که از سوی هموطنان نسبت به زنان هست دو تا کار میشه کرد. اول اینکه کلا ایران رو دو قسمت زنونه و مردونش کنیم دورشون یه حصاری بکشیم که دیگه کسی نبیندشون همونجا بمونن تا عمرشون تموم بشه. دوم اینکه میشه زدو همشونو کشت! دیگه این همه سر کله هم نداره.
البته از کلیه بانوان عذرخواهی میکنم صرفا جهت شوخی بود .
يك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واي از دمي كه پرده برافتد چها شود!! وااااااااااي!!!!!!!!
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
تنها راه ترویج حجاب آشنایی مردم به مزایای حجاب و الگو قرار دادن اسوه نمونه حجاب و شناساندن آن به مردم است نتیجه این اعمال وحشیانه چیزی جز دین گریزی نیست چند نفر با این کار با حجاب شدند ؟ کسانی که این دکترین را ترویج نموده اند بیشترین خیانت را به اسلام و آرمانهای مترقی امام نموده اند .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فرمانده نیروی انتظامی که وقت نمی کنه تا کامنت ها رو بخونه تا ببینه نظر عموم مردم و حتی بیشتر حزب اللهی ها چیه. حداقل مشاورینش و رئیس دفترش بهش اطلاع بدن.
بعصی از بدحجابی ها فقط به خاطر دهن کجی هست ولی اکثرش به دلیل جوانی هستش
که درصورتی که جوان ها رو با برخورد نامناسب و ضرب و شتم از حجاب بیزار نکنیم خودشون درست میشن
آیا در مالزی که هر روز به تعداد با حجاباشون اضافه میشه زور و کتک و غیره استفاده میشه؟
یا اینکه جوانها خودشون اسلام را دوست دارن؟
با رفتار بد خودمان جوان ها رو از اسلام فراری ندیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فرمانده نیروی انتظامی که وقت نمی کنه تا کامنت ها رو بخونه تا ببینه نظر عموم مردم و حتی بیشتر حزب اللهی ها چیه. حداقل مشاورینش و رئیس دفترش بهش اطلاع بدن.
بعصی از بدحجابی ها فقط به خاطر دهن کجی هست ولی اکثرش به دلیل جوانی هستش
که درصورتی که جوان ها رو با برخورد نامناسب و ضرب و شتم از حجاب بیزار نکنیم خودشون درست میشن
آیا در مالزی که هر روز به تعداد با حجاباشون اضافه میشه زور و کتک و غیره استفاده میشه؟
یا اینکه جوانها خودشون اسلام را دوست دارن؟
با رفتار بد خودمان جوان ها رو از اسلام فراری ندیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سوره انعام آیه 107و 108
اگر خدا مى‏خواست، (همه به اجبار ايمان مى‏آوردند،) و هيچ يك مشرك نمى‏شدند; و ما تو را مسؤول (اعمال) آنها قرار نداده‏ايم;

و وظيفه ندارى آنها را (به ايمان) مجبور سازى! (107)

(به معبود) كسانى كه غير خدا را مى‏خوانند دشنام ندهيد، مبادا آنها (نيز) از روى (ظلم و) جهل، خدا را دشنام دهند!

اينچنين براى هر امتى عملشان را زينت داديم سپس بازگشت همه آنان به سوى پروردگارشان است; و آنها را از آنچه عمل مى‏كردند،

آگاه مى‏سازد (و پاداش و كيفر مى‏دهد). (108)
علی
New Zealand
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فرارو تو که نظرهای منو پخش نمی کنی، منم دیگه نظر نمیدم. متأسفانه حقیقت جامعه ما خیلی تلختر از این حرفهاست!
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
برادرا و خواهرای گرامی خودتونو خسته نکنید و بیخود با اعصاب خودتون بازی نکنید.
کدوممون خودمون رفتیم دنبال اسلامو مسلمونی که اینجوری برای هم یقه پاره میکنیم؟؟؟؟
مامان بابامون اسما مسلمون بودن مام شدیم بچه مسلمون...
از این ساده تر ؟؟؟؟
حالا هی ژست روشنفکر و مذهبی و غیرتی و ....میگیریم.
خدا خودش میدونه و میتونه به موقعش هممونو ادب کنه.والسلام.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واعظان کین جلوه در محراب ومنبر میکنند چون به خلوت می روند خود کار دیگر میکنند آمرین به معروف وناهین از منکر خوب است اول با شرائط این دو فریضه آشنا شوند وبعد اقدام کنند این برخوردها به جز بدبینی به اسلام ونظام هیچ فایده ای ندارد خداوند همه را هدایت کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
قانون جرایم مشهود به حضور قاضی اشاره نداره
اگه تو خیاون یه نفر دزدی کنه نیروی انتظامی باید برود دادسرا حکم بگیرد و برگردد و با آقا دزده برخورد کند یا هر گشت نیروی انتظامی یه قاضی همراه خودش ببره
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
حاجی سلام حرفات تا حدودی درسته یه پیشنهاد دارم برات
این جا هر کسی اظهار نظر می کنه شما هم اظهار نظر کنید چون بعضیا کار ندارند شما چی گفتید فقط جا پیدا کردن که......
همون طور که تو جنگ نمی گذاشتید که دشمن تو سنگر تون بیاد اینجا هم مواظب باشید
برخی همین جا نیاز به امر به معروف دارند بعضیا همین جا ممکننه به خاطر بعضی حرف های ناپخته منحرف شوند حاجی شما که اینها را می خونی پس اولین نظرتو درباره ی نظر من بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
از قدیم گفته اند هر چیزی رو خواستی بکوبی ازش بد دفاع کن اینم یه شیوه برای بد جلوه دادن دین هستش البته ناگفته نمونه که این افراد برای امرار معاش این شغل رو انتخاب کردن و در عمل اعتقادی به این کار ندارن.
ناشناس
Italy
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فرارو لعنت بر تو که سوالهی منو میترسی منتشر کنی.لعنت خدا برتو.خاک بر سر رسانه ای که از طرح 4تا سوال بترسه.
لعنت بر جیره خواری واقعا
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سلام . آقای داودآبادی خیلی احساسات به خرج دادی وبا قلمت خوب بازی میکنی اما :
اگر خوب به عکسی که گذاشتی نگاه کنی میبینی که اصلا یک مامور ناجا در کنار آن خانم وجود ندارد وحالت دست یکی از خنامها که در حال سوار شدن به داخل ون هست مشخص است که احتمالا بصورت سهوی توسط یکی از همین افراد این خانم افتاده .از طرف دیگر حالت افرادی که صحنه را میبینند هم نشان میدهد که عابرین به این موضوع اینطور که شما نگاه میکنی نگاه نمیکنند وموضوع چیز دیگری بوده . ضمن اینکه این عکس را نمیدانم از کجا گیر آورده ای اما بدان که من نه احساسات آن روزها طلائی امر به معروفت را قبول دارم نه این ژست روشنفکری امروزت را .
صالح
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سلام نمیدونم شما کی رفتی حج و اون وقایع در بقیع اتفاق افتاد اما من امسال مشرف شدم همه اون اداب زیارت و دعا رو انجام دادیم حتی کتاب دعا هم با خود برده و خوندیم هیچکس هم کاری باهامون نداشت
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
فرارو تو یک فشار شکنی یا واقعا میخواهی یک موضوع رو طرح و پیگیری کنی؟ لطفا جواب بده تا شاید بشه یه قدم جلو تر رفت.

ممنون
پورقدیم
فهیمه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
چیزی که منو آزار میده اینه که تمام اشتباه های اینا به پای اسلام گذاشته میشه
من روی قرآن مطالعه دقیقی داشتم
سعی کردم بدون توجه به ترجمه های انحرافی به اصل مطلب برسم
متاسفانه اون چیزی که خدا گفته با اون چیزی که برای ما تفسیر کردن و با اون چیزی که در عمل پیاده ش میکنن انقدر متفاوته که قلب آدم رو به درد و خونش رو به جوش میاره
اینها با کاراشون همه رو از اسلام منزجر کردن، اینه که منو میسوزونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
یاد امام وشهدا دل رو می بره کرببلا دل می برخ کرببلا
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
چی؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
مسئول محترم !!؟؟سایت فرارو : اکثرا" کامنت های را نمایش میدهی که با سیاست شما همخوانی دارد!! حتی برخی از کامنت های بی محتوا اما ظاهرا"موافق باشما را مثل (حصار کشیدن بین زنان و مردان و... ) یش از 5 بار ارائه کردی !؟ خسته نباشی !!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
من از فرمانده محترم نیروی انتظامی سوال ديگری دارم:
- آیا خانواه هر کدام از نيروهای گشت های امر به معروف و نهی از منکر، و مسئولين مملکتی، همگی چادری، و..... هستند و يا مثل همين مرده کوچه بازارند.
کمی فکر کنيم!!!!!!!!!!!
آل ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
بي غيرت واقعي همان مردمي هستند كه جلوي ديدگانشان دختر جوان مردم را ضرب وشتم ميكنند ودر عين بيخيالي تماشا ميكند و عكس وفيلم ميگيرد تا سوژه مزاح براي دوستانش تهيه كند .بي غيرت مردمي است كه نواميسش را اينچنين مورد هتك حرمت قرار مي دهند وتنها عكس العملش تاسف وسكوت است و هزاران بي غيرت ديگر راستي مردم ما را چه شده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
ابنا کفش هاشون پاشنش بلنده همین طوریش هم بد راه می رن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اتفاقا این یکی کفشش پاشنه نداره اصلا در ضمن کسی با پاشنه بلند اینجوری نمی خوره زمین بگرد یه بهونه دیگه پیدا کن
فدایان رهبر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
داداش دستتون درد نکنه با بی ابرو بازی بعضی ها ابروی اسلام داره میره اونایی که میخوان ازاد ازاد باشن بابی حجابی بگردن از اینجا برن همین پدر مادر من تو بودن که این مملکت را از دست رژیم طاغوتی شاه نجات دادن بازم همونا بودن که از ناموسشون دفاع کردن هشت سال ازادی در پرتو اسلام
مجله فرارو