کد خبر: ۳۲۵۶۱۷
نشریه برزیلی کوریه دامانا ادعا کرد که نیمار و پاری‌سن‌ژرمن مدت ها پیش به توافق رسیده بودند و ستاره برزیلی بارسا را فریب داده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
ورزش سه نوشت: نشریه برزیلی کوریه دامانا ادعا کرد که نیمار و پاری‌سن‌ژرمن مدت ها پیش به توافق رسیده بودند و ستاره برزیلی بارسا را فریب داده است.
 
چند روز پیش پروسه انتقال جنجالی نیمار بعد از کش و قوسهای فراوان به پاری سن ژرمن به پایان رسید اما این نشریه ادعا کرد که نیمار در ماه ژوئن و بدون اطلاع مدیران بارسا با فرانسوی ها به توافق رسیده بود و در این مدت تنها به فریب مدیران بارسلونا پرداخته است.
 
این نشریه اسنادی محرمانه دارد که طرفین در اواخر ماه ژوئن توافق کامل داشته و تیم 7 نفره شامل نیمار و مشاورانش با پرواز به پاریس این انتقال را قطعی کرده اند.
 
همچنین از سوی باشگاه پاریسی، آنتونیو هنریکه مدیر ورزشی جدید این باشگاه مسئول توافق بر سر جزئیات با این ستاره برزیلی بوده است. همچین یک گروه 6 نفره که هیچ کدام نیز فرانسوی نبوده اند به اضافه پدر نیمار از افرادی بودند که در این معامله کمیسیون دریافت کرده اند.
مجله خواندنی ها
حکایت
زیرِ پوستِ عجیب‌ترین پدیده قرن بیست و یکم در گفتگو با ناصر فکوهی

حکایت "گاو وحشی در چینی فروشی"!

محمد حسینی؛ مجری شوخ و شنگ یا خرابکار کوچک؟
گزارشی درباره "ری استارت"و فعالیت‌های تخریبی‌اش

محمد حسینی؛ مجری شوخ و شنگ یا خرابکار کوچک؟

چرا ترامپ از برجام متنفر است؟
سخنان ترامپ چه معنایی برای آمریکا و جهان دارد

چرا ترامپ از برجام متنفر است؟

چند رسانه‌ای
نیازمندیها
پذيرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر وزارت علوم و وزارت بهداشت در كمترين زمان و قيمت مناسب براي كسب امتياز در مصاحبه دكتري و ارتقاي رزومه ي علمي اساتيد و دانشجويان.
ویدیو
گزارش تصویری