bato-adv
کد خبر: ۳۰۲۲۳۷

تحلیل مطهری از شعارها در تشییع هاشمی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مسئولان نظام به شعارهای مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شد.

به گزارش ایسنا، علی مطهری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شعارهای مردم در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد که مسئولان نظام باید زودتر مساله حصر خانگی رهبران معترضان سال 88 را حل کنند.

به گزارش ایسنا، در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جمعی از حاضرین با سردادن شعارهایی از کاندیداهای معترض انتخابات ریاست جمهوری سال 88 یاد کردند.
برچسب ها: مطهری هاشمی تشییع
ستارخان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
أزادشون ميكنيم بزودي أندكي صبر سحر نزديك است
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ظاهرا به دلواپسان خیلی گران آمده که اینطور به این صفحه هجوم آوردن و پشت سر هم نظرات مشابه و .... می گذارن . بالاخره باید درامد مزدوریشون رو حلال کنن
اورموی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مخاطب بینام 9.45 : محض اطلاع جنابعالی عرض کنم پیروی از امام حسین ( ع) باید عملی باشد نه به شعار ما از بچگی مخلص ائمه اطهار بوده وهستیم هرچند سنی هم هستم ، به عشق سرور آزادگان هر تاسوعا درحد وسعمان خیرات میدیم تهمت وافترا به کسی که نمیشناسید گناهی نابخشودنیست ! ازشما وکسانیکه سعی دارند زیر بال جناح حاکم موج سواری کنند بیزارم. کسانیکه از روی کج فهمی سعی دارند بین مردم خودی وغیر خودی بسازند بیزارم . ازکسانیکه سهوا یاعمدا درمقابل اصلاحات ورفع مشکلات جامعه سنگ اندازی میکنند بیزارم .اگر درمتن جامعه باشید حتما میدانید که مردم از منافقین و رفتار منافقانه بیزارندمن هم بیزارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
واقعا جالبه,کامنت ها با تعداد مثبت و منفی ها نمیخونه.
کلی دلواپس هجوم اوردن به فرارو. ولی خدا رو شکر مردم هوشیارن.
Saeid
Canada
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فتنه گر واقعی احمدی نژاد و حامیانش بوده و هستن.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۴۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
معلومه دیر هم شده مردم باشخصیت نجیبانه میگن خواسته هاشونو
ناشناس
China
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جمعی از حاضرین. اگر این است مردم, جمع دیگری هم خواسته ی دیگری دارند! به نظر شما کدوم رو باید قبول کرد هان؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اصلاً مگه چند نفر بودن اونایی که شعا میدادن!!!
Bitter Boy
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شمایی که گفتی چند نفر بودن اونایی که شعار میدادن، به نسبت مثبت و منفی همین پست دقت کنی میفهمی چند نفر بودن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سلام
روحانی حصرو برا انتخابات تو آب نمک خوابونده
ناشناس
China
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
khob khste nabashi. tooye in site entezare digary dashtid dar mored mostabt ha be hamchi nnazary??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
راستی اگه الزایمر سیاسی ندارید،9دی رو یاد بیارید که چطور تو سوراخ موش خزیده بودید.یادتون باشه وقتی ملت نسبت به چندتا مچاله سیاسی خشمگین بشن فتنه گران برده امریکا رو تو زباله دونی میندازن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ولی توده مردم شعار این چندنفر رو تکرار و همراهی نکردن
پیام داره عزیزم
ناشناس
Poland
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بله حصر را تمام کنند بفرستنشون دادگاه ، به هر حال هر حکمی دادگاه داد اجرا بشه حالا حبس ابد یا حبس خانگی باشه یا....

به هر حل یه تعداد عدم کشته شدند که زیاد بی‌ ربط به این حضرات نبوده
هاشم
Turkey
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اونایی که می‌گن مگه چند نفر بودن! ظاهرا خیل عظیم مردم رو به چشمان مبارکشون ندیدن و گوش‌هاشون هم چیزی نشنیده که البته این عده همیشه در خواب هستند و توقعی ازشون نیست. اضافه بر این که جنبش سبزی‌ها بخاطر کیک و ساندیس هم نیامدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اینا اردوغانو میخوان که هم رو همون روز اول قپونی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مردم خواستار اعدام سریعتر اینها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تعدا مثبتا را در مقابل منفیا عشق است
ناشناس
Netherlands
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
پیشنهاد می شود برای شمارش تعداد حاضرین، مقایسه ای با شرکت کنندگان در مراسم مرحوم آقای مهدوی کنی بشود. (هرچند که آقای مطهری در این خصوص ملاحظه کردند)
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
کو گوش شنوا؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
محصورین ظاهرا" 3 نفرن ولی در واقع 4 نفرن . کسیکه ممنوع التصویر مصاحبه عروسی عزا و .... میشه یعنی چی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به نظر من هم بايد زودتر اعدامشون كنن تا تكليف همه فتنه گرها ، زودتر روشن بشه.
چقدر به مملكت صدمه زدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری جان!کاش خودت هم صدای مرگ بر منافق علیه خودت را می شنیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
آشوبگران صهیونیستی آمریکایی انگلیسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تا كي مي خواين واقعيت جامعه رو نپزيرين و صداي ملتو با توهين و وخشيگري جواب بدين.
يكم فقط يكم از خدا و آخرت بترس
رستمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
7 سال بعد از دفن و خاکسپاری و پوساندن کفن جنبش سبز هنوز با اندک جرقه ای خواست اکثریت طبقه متوسط که قریب به یک دهه از صحنه کشور حذف شده اند و این حال و روز امروز کشور نتیجه حذف این قشر از صحنه سیاسی اقتصادی کشور است ، نمود پیدا میکند. براستی چرا خودتان را گول میزنید؟ چیزی دفن و خاکسپاری نشده است و تا حل نشود وضعیت بهبود پیدا نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به قول محمود جونتون آب رو بريز اونجايي كه ميسوزه !
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطمئنن مزاح کردن رفیقمون از بلاد کفر ؟!!
من که مثبت دادم بهش
ناشناس
Germany
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
توهین نکن برادر رانده شده از ملت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آقای رستمی برید و ببینید که چه گروهی بعداز ریاست جمهوری رفسنجانی بدترین بی اخلاقی ها رو به ایشون کردند و این رویه ی زشت رو رواج دادن
هاشم
Turkey
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این عادت شما اقتدارگراهاست که تحمل مخالف خودتون رو ندارید و بهشون انگ صهیونیست و امریکایی و توطئه گر و... می‌چسبونید. بالاخره روزی از خواب غفلت بیدار می‌شین فقط امیدوارم دیر نشه و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
مرسوی و.......بایداعدام شوند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نظرات گویای واقعیت موجود در جامعه است.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ناشناس 07:47 : نظرات تو این سایت ملاک نیست . شما نظرات همه مردم تو راهپیمایی ها ، سایتهای دیگه و حتی همین مراسم دیروز که خواستار اعدام سران فتنه هستن را مرور کنی بد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حامد جان وقتی 4% خودشونو اکثریت میدونن انتظار زیادی هم ازشون نمیره.. فقط کینه ملت هر روز بیشتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آقای حامد همون طور که نظرات در سایت ها و فضای مجازی قابلیت استناد صددرصدی نداره،راهپیمایی های مد نظر شما قابل استناد نیست.چون یه طیف خاص در اون شرکت میکنند.هروقت همه افراد بدون ترس تونستند عقایدشون و اعلام کنند اون وقت حق دارید قضاوت کنید مردم خواهان چه چیزی هستند
كمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حامد جان اينكه شما با طرز فكرتان داريد اينجا و در اين سايت كامنت ميذاريد يعني جاييكه نشان دهنده همه مردم نيست دو حالت دارد:
1- يا جايه ديگه ايي پيدا نمي كنيد و همه جا مثل همين جاست.
2- يا اگر پيدا كنيد آن چنان محل ساكت و آرام و خارج از اعرابي هست كه شما اونجا رو ول كردي اينجا نظر ميدي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
وقتی تریبون دست یک مشت همفکر باشه ، معلومه که خیلی ها دچار توهم خود بزرگ بینی می شن. اگر تریبونها عادلانه توزیع بشه ، خیلی ها جرات بیان مزخرف را نخواهند داشت. چون بلافاصله پاسخ خود را دریافت می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بله موسوی باید به خاطر اونهمه اختلاس و دزدی و تحریم در دولتش اعدام بشه !
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بابا بنده خدا منظورش مورسی رئیس جمهور پیشین مصره که اون هم به اعدام محکوم شده. خودتون ببینید می خواسته بنویسه مورسی
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
کاندیدای معترض یافتنه گران ۸۸کدوم کشور اعتراضشون روبادورزدن قانون اون کشور واردوکشی. خیابونی وخسارت به اموال عمومی وبردن کشور به لبه پرتگاه نشون میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اموال عمومی؟؟ آیا اختلاس پول بیت المال جزء اموال عمومی محسوب نمیشود. قانون کشور؟ آیا تهمت زدن قبل از اثبات جرم آن هم در رسانه بقول خودشون ملی جزء قانون است؟
شهاب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از کامنتهای مثبت و منفی که گرفته ای تشخیص بده حداقل کجای کارید! خواست اکثریت با خواست شما اقلیت چیز دیگریست
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چيزي كه شما اردوكشي خيابوني نام ميبري، يكي از حقوق اساسي هست كه قانون اساسي به مردم داده. هرچند كه اين حق مسلم در طول سي و اندي سال گذشته از مردم سلب شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
برادر یا خواهر عزیزی که پشت سر هم نظر مخالف میذار....خدا قوت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کدام کشور اعتراض آرام را به خاک و خون می کشه؟ چطور همفکرای شما مجالس و مراسم دارای مجوز رو تعطیل بکنن ، اما مردم عادی و صاحبان مملکت حق اعتراض نداشته باشن؟ منطق چیز خوبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مردم که شاهد بودن شما برادرها چه طور شیشه می شکستید و آتیش می زدید و کاملا هماهنگ تلویزیون پیداش می شد/ بس کنید دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چقدر خوبه یک بارم شده ای پی اقایان پیگیری بشه معلوم بشه این دسته فعال از کجا هستند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جالب اینجاست با اون همه رسوایی که ایجاد کردند دم از مردم هم میزنند.کدوم مردم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
توبه کنند، جواب خون های ریخته شده را بدهند، مساله حل می شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نیست که بقیه خیلی مسایل را قانونی ÷یگیری می کنند. نمونه اش وحشی بازی هایی که درآوردند و به ضرر کشور شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کسانی که خون ریختند امثال مرتضوی بودند که بعد ها پولتون رو هم بالا کشیدند و سازمان دولتی شما رو فروختند به مالزی! و الان هم جرات ندارید بهشون تو بگید !
زور زدن سر دو تا پیر مرد تو خونه راحته اما خیلی زور داری برو حقتو از مرتضوی بگیر ببینم چند مرده حلاجی !!
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فقط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حامیان اختلاس کنندگان و عوام فریبان باید از انتقام الهی بترسند وتوبه کنند .
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
اگه فقط ١٠ درصد از مسؤولان مثل ايشان بودن، كلي از مشكلات حل ميشد.
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
گل گفتی پسر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
این بنده خدا در مورد گل افساید بازی رئال و بارسا هم واکنش نشان میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما چی؟
اورموی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ناشناس محترم 23.17 اگر منطقی فکرکنید اولا اقای مطهری نماینده جمع زیادی از مردم نجیب ایرانند وحق دارند بلکه تکلیف هم دارند راجب مسائل مربوط به مردم هرچی که باشه نظر بدن ، دوم روی کلمه جمهوریت مداقه بفرمائید یعنی حضور،اعلام نظر وخواست عموم مردم واگر به خودمان حرمت قائلیم باید حرمت دیگران را که باما دراین جامعه عضوهستند وزندگی میکنند راهم نگهداریم ، اصل همزیستی انسانمداری هم در تمام کشورها همینه اگر نتونید نظراتی که با شما ومنافع یا خواستتان درتغایر یاتضاد هست را تحمل کنید میشوید دقیقا چیزی مشابه تکفیریها که جز خودشان را تکفیر میکنند واین امر بسیار خطرناکی هست
بينام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
متوجه نشدم حالا تكفيري بنظر شما عده اي از مردمند كه بيش از 80 تا 90 درصد مردمند يا شما فتنه گراني كه تا لحظه اي فرصت را براي عرض اندام كردن فراهم ميبينيد از هيچ كوششي دريغ نميكنيد ؟ همين شما نبوديد كه در روز عاشورا علم مخالفت با عزاداري را برافراشتيد ؟ اين يعني چي؟ مگر تكفير غير اينهم معني ديگري دارد ؟ خداوند هدايتتان كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بینام
شماها بیشتر به هدایت خدا احتیاج دارید.. خودتونو زیادی خالص و پاک می بینید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
80،90 درصد مردم؟؟الله اکبر از این همه ادعا
در جریان هر اعتراضی عده ای فرصت طلب وجود دارند که بی توجه به ماهیت اعتراض و فقط برای برآوردن منافع خودشون با مردم همراه میشوند.یه نگاهی به انقلاب57 هم بندازید ردپای این گروهها رو به وضوح میبینید.بخش عمده ای از افرادی که شما به اونها به عنوان فتنه گر می تازید به مبانی دین اعتقاد دارند و پایبند ارزش ها هستند.
در ضمن شما که صحبت از بی حرمتی در عزاداری کردید میشه بفرمایید چه کسانی بودند که قبل از همه و در شب عاشورای 88 به عزاداران حسینیه جماران حمله کردند و عربده کشی راه انداختند و مراسم را بهم ریختند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
10:50
جدا خیال می کنید شما چند نفرید؟
مدام اینجا نشستید حرفای صد من یه غازتون رو تکرار می کنید.بجای این حرفای بی پایه و اساس یه کم تامل کنید.اونهایی که شما دارید ازشون دفاع می کنید و براش یقه جر میدید بازی خورده امریکای وحشی و اسرائیل جنایتکار و انگلیس خبیث بودند چقدر اعتقاد به ارزش ها داشتند؟حتی هم فکران خود شماها که در سال88 در اون شبه کودتا شرکت کردند و سربازی و سرباری و بردگی خودشون رو برای اجانب به اثبات رسوندند به مبانی دین اعتقاد داشتند؟به مسجد و مردم و عاشورا حمله کردند ادمهای معتقدی بودند؟شما ننگ اون اغتشاشات رو که ابروی نظام رو در سطح جهان بردید پاک کنید.هیچ کاری به اندازه اون عمل زشت و پلید لجن های سبز اموی ابروی انقلاب رو به سخره نگرفت.به خودتون بیاید اینقدر حرفای تکراری که بارها پاسخش داده شده رو تکرار نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شعار چندتا خس و خاشاک جدی نیست. همین که سران فتنه دارن نفس میکشن، باید کلاهشونو بندازن هوا.
نیما
Germany
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مراقب باشید و بهوش که خیلی زود دیر می شود و این آتش زیر خاکستر ممکن است نفس امثال شما را ببرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مگر خس و خاشاک اینهمه ترس دارد؟
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
خس و خاشاک آتش زیر خاکسترن...
این آتش اگه دامن شماهارو نگرفت کلاهتونو بندازین هوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
عدالت اسلامی اینه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دیدید که فتنه گرا درست میگفتند.
موسی
-
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما هم مثل مرشدتون احمدی نژاد که حرف مفتش توی سازمان ملل ، باعث بدبختی مردم ایران شد ، فقط بلدید حرف مفت بزنید. اگر وجود و جراتش رو می داشتن ، تا به حال توی دادگاه غیرعلنی حکمشون صادر شده بود. اما خودشون می دنن برای اینکارها عرضه ش رو ندارن. شما هم الکی شعار نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
3 میلیون خس و خاشاکه ؟ 10 برابرش هم نتونستن و گرنه میومدن
اورموی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ناشناس محترم 23.17 اگر منطقی فکرکنید اولا اقای مطهری نماینده جمع زیادی از مردم نجیب ایرانند وحق دارند بلکه تکلیف هم دارند راجب مسائل مربوط به مردم هرچی که باشه نظر بدن ، دوم روی کلمه جمهوریت مداقه بفرمائید یعنی حضور،اعلام نظر وخواست عموم مردم واگر به خودمان حرمت قائلیم باید حرمت دیگران را که باما دراین جامعه عضوهستند وزندگی میکنند راهم نگهداریم ، اصل همزیستی انسانمداری هم در تمام کشورها همینه اگر نتونید نظراتی که با شما ومنافع یا خواستتان درتغایر یاتضاد هست را تحمل کنید میشوید دقیقا چیزی مشابه تکفیریها که جز خودشان را تکفیر میکنند واین امر بسیار خطرناکی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
هر وقت موسوی و کروبی رسما از آشوبی که به راه انداختن رسما توبه کردن، اون موقع آزادشون کنید برن دنبال کارشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
توبه آنها دیگر بعد از این نه برای خودشان و برای کسانی که خواهان ابراز توبه از سوی اینها هستند دردی را دوا نمی کند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کسانی که مسبب چنین وضعی هستن باید محاکمه و مجازات بشن. در کجای قانون از حصر و توبه و این چیزا صحبت شده؟ خوشم میاد که قانون اساسی و قوانین جزایی و ... رو بوسیدید گذاشتید کنار ، چون برای حصر و بهانه ی توبه ، هیچ مستند قانونی وجود نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اگرچه طبق شنیده ها ، در حصر بهشون خوش میگذره و دارن از بیت المال خوب ارتزاق میکنن، ولی در صورت عذرخواهی از ملت جای گذشت هم وجود دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
گذشت شما مال خودتان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از دکل کی ارتزاق می کنه؟ از املاک نجومی چطور؟ شما انقدر چشم تنگید که معتقدید خوراکی زندانی هم حکومت نده؟ خدار ... رو شناخت ، شاخ بهش نداد!
مسیح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ان شاء الله از این خوشگذارانی ها نصیب هیچ کس نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مردم صاحب کشورند و حق ذاتی دارند هر زمان اعتراض کنند هیچ موردی برای عذر خواهی وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
هشت میلیون آدم نه دی خواهان اعدام این دوتا شدن و نظام بهشون تخفیف داد و حصر با خورد و خوراک مفت و مجانی براشون تعیین کرد. این جای تشکرشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
8 میلیونو خوب اومدی شادمون کردی:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به فرض محال8 میلیون!!!
قبول داری آخر آخرش همینین؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
8 میلیون از کجا آوردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
8 میلیون:))))
اگر اون تعداد مدنظر شما 8میلیون بود،یا این مقیاس تعداد معترضان سال 88 به 80 میلیون میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فکر می کنید ، 8 میلیون نفر رو می تونید به خیابان بیارید؟ بسم الله.
به شرطی که مردم هم بتونن فرداش بیان نظر بدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
من به خواست اون 8 میلیون احترام میذارم به شرطی که شما هم قبول کنی مخالف حق اعتراض داره ولو 3 نفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این مردمی که مطهری ازشون حرف میزنه روی هم رفته و در بهترین حالت ممکن 10هزارتا میشدن؟ لذا مطهری بهتره پیگیر چند خواسته ملی تر مثل رکود و تورم و معیشت و بیکاری و فیش های نجومی مدیران و کوچک شدن سفره مردم و کم شدن درآمدها و بی اعتباری پاسپورت ایرانی و افزایش واردات از چین و کاهش ارزش پول کشور و گرانی های یواشکی و مستمر آب و برق و گاز و بی تعهدی دولت در قبال تحویل مسکن مهر و .... بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
پس اختلاس ها چی؟ اونها را باید چه کسی پیگیری کند! احمدی نژاد عکس خانم موسوی را به دلیل تخلف اثبات نشده در تلویزیون نشان داد! ولی شماها تا الان هم حاضر به افشاگری تخلفات اون نیستید! بگویید چرا؟ آیا این بی قانونی بالاتر از از بیقانونی که در مورد بالا ذکر شد و ثابت نشده کمتر است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما راست میگین... پس چرا صدا و سیمای بیچاره مجبور شد کل مراسم رو با آهنگ پخش کنه؟!!!! بعدم فکر نمیکنم شما تو این سیل جمعیت تونسته باشین همه جا رو ارزیابی کنید!!!!! برای همین میگن رسانه و شبکه اجتماعی ابزار قدرتمند اطلاع رسانی هستند... حتی اگه حضور هم داشتین اگر دوست دارین بدونید دیروز اونجا چه خبر بود اخبار رو از رسانه ها پیگیری بفرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
خیلی جرأت دارید فقط نشانشان بدهید شما که از تصویر آنها هم میترسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کاری نداره یه رفراندوم بزارین تعداد شما و ما مشخص میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فقط بخشی از مردم نبودند
بسیاری از مردم بودند
اگر می توانند دادگاه علنی برگزار کنند تا همه چیز روشن شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مگر اونها گناهکار نیستند پس چرا از برگزاری دادگاه برای آنها واهمه است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری هم خوب تونسته با حرف زدن از رفع حصر کروبی و موسوی، از مردم ساده اندیش و بی تحلیل تهرون رای جمع کنه.. آخر زرنگی ه این بشر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
پس خودتم اعتراف میکنی که تعداد مردم مخالف نظر شما زیادن و تونسته رای جمع کنه :))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دوست ناشناس زرنگی نیست حرف حق است که متاسفانه به مذاق شما خوش نمیاید چون برایتان تلخ است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
خودت هم جرأت داری از این زرنگی ها بکن، کسی جلو شما رو نگرفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ناشناس 10:29
بله ما قبول داریم که تعداد شما توی تهران زیاده
آقای موسوی هم چون دیده بود توی تهران و چندتا شهر دیگه بیشتر طرفدار داره خیال کرده بود که برنده میشه.
ولی مشارکت حداکثر 40 درصدی شما تهرانی ها و مشارکت بالای 90 درصدی شهرهای کوچیک و روستاها رو در نظر نگرفته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سران فتنه 7 سال زیادی نفس کشیدن. باس همون اول میفرستادنشون اون دنیا پیش ترانه موسوی و سعیده آقایی که بعدا معلوم شدن زنده ان.خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تعرفه پرداختی به شما در سال 95 چقدره؟ قبلا ساعتی 7 تومن بودید ظاهرا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
واقعا نمیشه به این حرفای مفت جواب داد/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دلسوزانه خطاب به مسئولان عرض می کنم ان ها را ازاد کنید. اتش زیر خاکستر را شعله ور نکنید
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نه بابا ، آتش زیر خاکستر یا آتش سطل زباله ها ؟؟ خخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شاید مرگ آنها در این حالت شبهات زیادی را ایجاد و وجه نظام را مخدوش نماید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری رو نباید زیاد جدی گرفت. حالش چندان مساعد نیست. توقع داشتی بچه حزب اللهی هایی که تو مراسم تشییع بودن، تو این گیر و ویر تشییع، شعار مرگ بر موسوی بدن تا بفهمی که خواست ملت چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
علی مطهری زیادی احساس قهرمان بودن بهش دست داده. داداش جوگیر نشو. همین که سران فتنه از 9 دی تا الان زنده ان خودش کلی ه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دوست عزیز سران فتنه نه بلکه گروهی از مردم همین کشور که خواست شان با خواسته های شما کمی تفاوت دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
10:37
اکثرمردم هم نظرشون با شما نمی خونه خوش خیال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
هر وقت اومدن پول اتوبوس های خوشگل شهرداری رو که آتیش زدن رو دادن، میگم که یه کوچولو از حصرشون کم کنن. باحال بود.نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تو چقد باحالي پسر.يك شكم خنديدم.لووس بي مزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نا شناس 00:52 و 00:53 و 00:54 خسته نباشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
خود گو... خو خندی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حال و تغيير رنگ صدا و سيما اين دو روز برام عجيبه ! ديدن اينهمه چاپلوسي و تملق و ريا در اين چند روز توسط صدا و سيما واقعا حال آدم رو بد ميكنه .
صدا و سيمايي كه حتي تا يك ساعت بعد اعلام درگذشت مرحوم هاشمي رفسنجاني ( توسط خودش ) هنوز تكليفش مشخص نبود ميخواد واكنش پرشور نشون بده يا بدون اعتنا بعنوان يك خبر عادي (مثل سانسور سخنراني ها و اخبار مربوط به مرحوم در اين چند سال اخير ) رد بشه !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این تغییر موضع شاید ناشی از شادی پنهانی بعلت راحت شدن از دست مرحوم رفسنجانی باشد که یارای مقابله با او را نداشتند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به نظر میرسه مطهری نیاز به ارشاد بچه های بالا داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
علی جون این قدر حرص سران فتنه رو نخور، شیرت خشک میشه داداش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
همیشه واسم سوال بوده که بعضی از کسایی که ادعای حزب اللهی بودن دارن،چرا انقدر بی ادب و بد اخلاقن؟
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جناب اگر مديريت رسانه بلد بودي مي فهميدي اكثر نظرات مخالفي كه مي دهند( به قول شما حزب اللهي ها ) همين دوستان رسانه اي شما هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از بچه های حزب الله جز تواضع و فروتنی و ادب نخواهی دید.این افراد زود حرصی میشن و کسی که زود حرصی میشه و در مقام جدل و انتقامه یعنی شیطان براحتی اون رو تحت تاثیر قرار داده و این یعنی از ضعف ایمان برخوردارند و نتیجه اینکه حزب اللهی نیستند کلا دارن نامش و یدک میکشن یا شاید علاقمندن اما نمیتونند راهش و برن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
همیشه در آفساید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
یارو احساس کرده تنها فلسفه حیاتش از زندگی در آوردن برادر چیز و آقای دوله خلیج العربیه از حصره. داره بهشون خوش میگذره خداوکیلی. همه چیزشون مفت و رایگانه. از این حال و هوا درشون نیار مومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
انشاءا... پدر جنابعالی هم تشریف ببرن حصر ، حال کنن و بهشون خوش بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
همون داخل حصر بپوسن بهتره. کشور نیاز به آرامش داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما تقصیر ندارین بعلت همین فکرهای خام تون است که کشور را به این حال و روز انداختین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
برو جمع کن آقا...
همه تصاویری که هست، با موبایل است و دور و اطراف دستگاه ضبط که 10 نفر هم داد بزنن، انگار کلی دارن شعار میدن.
والا ما که بودیم، نهایت محدود بود به اطراف چهارراه کالج جمع های محدود و چند نفره! الباقی جمعیت اذکاری میگفتند که مرحوم هاشمی بسیار به آنها نیازمند بود...
بهترین حالت برای سران فتنه، همین حصر است؛ و الا هزینه ای که به نظام و مردم وارد کردند، در صورت عدم توبه، سزایی جز اعدام ندارد...
بعد همین آقای مطهری هم آن وقت نمیتواند ماجرا را جمع کند. الان میگوید هر اتفاقی بیافتد، همه باید به قانون تمکین کنند، ولی آنهایی که سال 88 تمکین به قانون نداشتند، بعدش هم نخواهند داشت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما که بودی , اونم دیدی که بلندگو چه مرارتی تحمل میکرد که صدای کسی نرسه به گوش بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
پس چرا این اعدام را زود به اجرا نمی گذارند تا شما کمی شاد بشوید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
واقعا شما چند نفر چقدر می گیرید که تو همه جا کامنت میذارید
حسن شجاع بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
برای مطهری و امثالهم که توده های مردم را که از فتنه گران بیزارند وخواستار محاکمه آنها هستند را نمی بینند ولی اقلیت ضد انقلاب را می بینند متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مهم آنست که بخواسته اقلیت هم توجه کنی چرا که اکثریت حاکم است و نادیده گرفتن خواسته های اقلیت ظلمی است در حق آنها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بی خیال کلا شما 4 درصد کارتون تمومه
رجا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آقای مطهری آیا فتنه گران توبه کرده و از مردم معذرت خواهی کرده اند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
احمدی نژاد چی! بخاطر جشن جنجالی اش و تخلفات اش کی قرار است از ملت عذر خواهی کند!
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تا مساله حصر حل نشه، آشتی ملی هم رخ نمیده، قضایای سال 88 هم به شکل یه دمل چرکین زیر پوست جامعه باقی میمونه،
غرض ورزها و متعصبین پارازیت زیاد میندازن ولی توجیهاتی مثل اینکه حصر خانگی رافت اسلامی بوده حتی یه بچه رو هم قانع نمیکنه
نظام باید اینوری یا اونوری یه بار برای همیشه موضوع رو حل کنه و تبعاتشم بپذیره.
بصیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سایت با گردانندگان دارای قلوب مریض و مرد حاشیه ساز متخصص و تشریح کننده همه مسایل
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری ! من دیروز اونجا بودم ، این مردمی که میگی کیا بودن که ما ندیدیمشون و فقط چنتا کلیپ ازشون دیدیم ؟؟!! تازه خیلی زیاد هم که بودن میشدن 1000 نفر اونم تو جمعیت دو و نیم میلیون نفری . حتی اگه 100 هزار نفر هم بودن بازم تو سیل خروشان ملت بزرگ ایران هیچی حساب نمیشن. ضمنا من هم جزو همین مردم هستم و خواسته ام اعدام سران فتنه هست ، چرا نمیگی به خواسته من و میلیونها مثل من توجه بشه؟؟؟؟ چون مرد نیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آره شما میلیونها نفرین:)))))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این 2.5 میلیون نفر چرا در مراسم مهدوی کنی نبودن؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این مردمی که میگه منظورش کیاس؟؟ خب اگه اینطوره منم جزو همین مردم هستم و خواستار اعدام سران فتنه ، پس چرا نمیگی خواسته من و میلیونها مثل من هم پیگیری بشه ؟؟؟؟!!!
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
واسه همه دنیا دیگه اظهر من الشمسه که کی دروغ گو بود موسوی هشت سال جنگ خودشو ثابت کرد اگر ریگی به کفشش داشت همون موقع مشخص میشد
ناشناس
Germany
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
طبق قانون اگرکسی خلافی کرده بایدجرم وی دردادگاه صالح اثبات وبااستنادبه قانون محاکمه بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تحلیل مطهری؟؟؟!!!! این بابا در مورد همه چیز نظر میده و خودشا همه کاره میدونه ، از مسائل پزشکی،فنی مهندسی،دامپزشکی ، ورزشی گرفته تا لوله کشی،دیوار کشی و ....... . خخخخخخخخخخخخخخخخخ
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اخوی ، مردمی که اونجا بودن خواستار اعدام سران فتنه بودن ، هیچ نظری نداری؟ صد نفر میگفتن سران فتنه را آزاد کنید ولی دو میلیون نفر میگفتن اعدام کنید ، شما اون دو میلیون نفرا بیخیال شدی و چسبیدی به اون صد نفر؟؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حداقل اسمتو ننویس ضایع:))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
به ازای ثبت هر کامنت چقدر پورسانت میگیری برادر؟بیمه و مزایا هم داره دیگه انشاالله؟
بگو اگه درآمدش خوبه ما هم به ارتش سایبری بپیوندیم:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دوست عزیز! فارغ از این اعداد نامعقولی که گفتی به این نکته مهم توجه کن که اون مثلاً دو میلیون نفری که ازشون دم می زنی، بدون هیچ استرسی می تونستن عقیده شون رو فریاد بزنن، ولی اون صد نفر واسه یه شعار دادن آروم، باید صد بار از ترس عواقبش بمیرن و زنده شن... و کم هستن کسانی که این جرات رو به خودشون بدن. اکثریت حاضرین دیروز از همین افراد بودن که فقط خواستن با حضورشون خواسته های برحقشون رو فریاد بزنن، یه سری با دل و جرات هم بینشون بودن که نظرشون رو صریح بیان کردن، مثل اون خانم میانسال و افرادی که شعارهای رفع حصر سر دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سلام معنی خواسته نجیبانه رو هم فهمیدیم داعشی های وطنی مردم یادشون نرفته مجلس عزای حسین رو بهم زدن اونوقت میگن یاحسین. حسین شرتون رو کم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
داعشی های وطنی رو خوب اومدی عاقلان دانند نظرات کدوم طرف به داعش و تکفیری ها نزدیکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از بین اون همه شعار های مختلف فقط همینو شنید؟
ناشناس
-
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
یک عده فرصت طلب که فرصت را مناسب یافتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
باید فرصت اعتراض برای تمام مردم در تمام اوقات فراهم باشه وگرنه این نظام دیگه جمهوری نیست و مشروعیتی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
توبه كنند تا كثافتكاري هاي احمدي نژاد و يارانش را تاييد كنند خير از اين خبر ها نيست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بله باید محاکمه و به اشد مجازاتشان برسند . حالا که نظام با آنها رافت داره چند نفر مثل مطهری از این موقعیت استفاده می کنند و ....
یک هموطن
United States of America
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
همه بودن.جای اون سه عزیز خالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
من طرفدارشون نیستم ولی واقعا فقط این سه نفر نبودن و جاشون خالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مملکت دولت داره، رهبر داره،حساب کتاب داره، فکر نکن طرف مقابل هیچی نمیگه یه وقت کم آورده نه آقای مطهری اون حرمت رهبری رو نگه میداره و الا مثل سال هشتاد و هشت ظرف دو روز طومار همه تونو بهم میپیچید...
ایران دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مرگ بر فتنه گران و حامیان جاهل آنها...
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حضوراكثريت موافقين و مخالفين وضع فعلي درمراسم تشييع بخاطر آقاي هاشمي وبرگزاري مراسم نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چی میگی این وسط؟؟ پس بخاطر عشق به شما و رخ زیبای شما بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چقدر هاشمی مظلومه چه قبل وفاتش که بخاطر یک عده مورد تهمت ها قرار گرفت و چه بعد از وفاتش که دارن یار کشی می کنند. مطمئنن هاشمی به موسوی از شما که حتی نمیشناختینش بهش نزدیک تر بود که حالا یک عده شدن کاسه داغ تر از آش
صوفی چگونه گردد گرد شراب صافی؟....گنجشک را نگنجد عنقا در آشیانه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
همان عده ایی که با کفش پشت سر آیت الله نماز جمعه خواندند؛ دیروز هم به جای صلوات و فاتحه پشت سرش کف و سوت زدند و شعار دادند.
باز هم امت حزب الله آبروداری کرد و حرمت آیت الله را نگه داشتند و با احترام تشییعش کردند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
امت حزب الله واقعا لطف کرد بعد از این همه توهین و بی حرمتی،تونست دو ساعت جلوی بداخلاقی خودش رو بگیره
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آخه برای شعار یه تعداد انگشت شمار هم مگه میشه تحلیل داشت؟؟؟؟؟!!!
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ظاهرا آقای مطهری فراموش کرده اند که نماینده ملت هستند نه نماینده 2 نفر
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اینا که منفی دادن خودشون هم قبول دارن که تو سیل خروشان ملت هیچی حساب نمیشن و فقط دو نفر حساب میشن.خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
برخی کامنت های این مطلب نشون میده دوستان دلواپس از حضور میلیونی دیروز به هیچ وجه درس نگرفته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اینها عادت دارند همه چیز را به نفع خودشان مصادره کنند.
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
من در تششیع شرکت کردم، کاشکی این افرادی که شعارهای هنجار شکن میدادن یه صلوات نثار روح تازه گذشته میکردن، این افراد فقط برای مقاصد سیاسی اومده بودن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مرجان تو همون حامد بالایی نیستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ایراندوست ، یاس ، مهدی ، محدثه ، جاسم ، مرجان ، مسلمان
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطمئنا مقام معظم رهبری بیشتر از هرکسی به امور واقف هستند .خداوند به ایشان عمر با عزت عطا فرمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از جمله اتفاقات خیر در مراسم دیروز این بود که ابعاد شناخته نشده ای از یه شخصیت رونمایی شد و اون سردار قاسم سلیمانی بود. خیلی ها از جمله خود من، دیروز با شنیدن این اظهارات پر معنا قاسم سلیمانی براشون جایگاه دیگه ای پیدا کرد. احسنت به سردار با این فهم و درک سیاسی و اجتماعی!
خسرو گارس چی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
با سلام و احترام
آقای علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حایز اهمیت است .

با توجه به سخنان حناب عالی ...

نتیجه :
1- روزنامه کیهان ( تیتر صفحه اول ) و خیلی از شخصیت های سیاسی با هرگونه نظری نسبت به مرحوم آقای هاشمی فسنجانی روز تشییع فقط به خوبی ها ی آن مرحوم توجه کردند .
2- اینجانب نیز مانند عده ای دیگر از مردم شعارهای یک عده 70 نفره را با بقیه شعارها را شنیدیم ، موضوع فقط تشییع ان مرحوم بود و نه سیاسی کردن موضوع دیروز ؟؟؟

نکته :
الف ) می توانیم به هر صورتی مراسم دیروز را نگاه کنیم از جمله نگاه مهدی خزعلی .........

ب ) موضوع حصر هیچ ارتباطی با موضوع مراسم روز گذشته ندارد .....تنها شما نبودید شعارها را شنیدید ؟؟؟؟

سوال :
جناب عالی فرموده بودید : می خواهیم به اتفاق نمایندگان برای موضوع حصر نزد رهبری برویم ........این کار را حتما انجام بدهید .

پیشنهاد :
لطفا سخنان خودتان را بگذارید بعد از این چند روز عزاداری برای آن مرحوم ؟؟؟؟....چون آن مرحوم در وجود خودشان نسبت به خیلی از مسایل نظر داشتند اما سکوت معناداری می کردند ضمن آنکه از جناب عالی بسیار شجاع تر بودند .


با تشکر - گار س چی


با تشکر - گار س چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جرات نداری نام موسوی را ببری نخست وزیر امام خمینی و نخست وزیر 8 سال دفاع مقدس !!!
فرارو خیلی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از عاقبت لیدرتون درس بگیرید و دست از لجبازی و کینه بردارید. معترضین نه آشوبگران . من با چشمهای خودم رفتار این آشوبگرانو از نزدیک دیدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شلیک سرباز به مردم و جنایت کهریزک رو هم دیدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اقای مطهری حل مشکل بیکاری،فساد،حقوق های نجومی خواسته مردم نیست؟یا این خواسته ها مطابق با خواسته جنابعالی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
و البته اختلاسهای نجومی، دکل گمشده و پولهای نفت مفقود شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بیکاری ، فساد و حقوق های نجومی از آثار عملکرد دولت احمدی نژاد بوده عزیز من. نمی گم اینا گل و بلبلن ولی عدم شفافیت و کنار گذاشتن آدم حسابی ها تاوان سنگینی برای کشور داره.
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
قرار نیست که هر کس شعار داد بگیم که حق با اوست .
حصر خانگی کمترین مجازات است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چرانسیب احمدی نژادنشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نخست وزیر امام زمانی رسید که با ادعای تقلب مملکت را به آشوب کشید و خون ده ها نفر را به هدر داد!
این نخست وزیر محترم حاضر به تمکین در برابر قانون نشده و حتی بازشماری آرا را مقابل دوربین های تلویزیون قبول نکرد!
این نخست وزیر کاری کرد که همه دشمنان قسم خورده مردم و ایران از سلطنت طلب ها گرفته تا منافقین جنایتکار با هم متحد شدند وشیرینی حضور مردم در انتخابات را به تلخی و درگیری تبدیل کرد!
نمایندگان ایشان در جلسه با رهبری تصریح کردن که تقلبی صورت نگرفته و دلیلی برای آن ارائه نکردند!
این همه خسارت به ایران و خون های ریخته شده تاوان سنگینی دارد، توبه حداقل کاری است که باید انجام دهند؛ هر چند خون های ریخته شذ با توبه هم پاسخ داده نمی شود!
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فتنه گر واقعی احمدی نژاد و حامیانش بوده و هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
میلیاردهامثبت
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مگه چند نفر بودن که این شعارها رو میدادن... من از منقدین سرسخت هاشمی بودم و هستم ولی آمدیم به پاس کارهای خوبش، مجاهداتش...و آمدیم چون رهبرمان آمده آمده بود....این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده شعار همه حضار بود...ما دوست داشتیم هاشمی باشد و در مرگ کسی خوشحال نبودیم ولی آنهایی که شعار ساختار شکنانه دادند همانهایی بودند که زمانی هاشمی را عالیجناب سرخپوش لقب دادند... کمی به عقب برگردید تا حقایق روشن شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بزرگواروقتشه که بیدارشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شما همتون هم نمی اومدید اتفاقی نمی افتاد .... "همتون"
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
درود بر مطهری و لعنت بر غارت گران بیت المال
سیدعباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
زنده باد مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چرابه کسی که مخالف نظرشماست فتنه گرمیگید همه چی ازاحمدی نژادشروع شد احمدی نژادهمه روبه جون هم انداخت
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اصلا شما بفرما يك نفر داره فرياد ميزنه آيا نبايد به حرفش گوش داد انگار شما مال قرون وسطا هستيد كه هر كسي حرف ميزنه بايد خفه اش كرد مطمئن باشيد اين بلا حتما سر خودتان خواهد آمد قرار نيست هر كسي هر جور دلش ميخواد ديگران رو به بند بكشه زندون كنه و هر اسمي رو رو اون بزاره فتنه گر اون كسي بود كه بين مردم تفرقه انداخت و يه عده رو خاشاك ناميد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مگر كور بوديد ديديد كه احمدي نژاد 8 سال مملكت را ويران كرد مگر فتنه از اين بالا تر هم وجود دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
قربون دهنت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اینا بیدار نمیشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
باسلام به آقای مظهری درمورد وضع جامعه از نظر اقتصاد و وضع مردم بیچاره ها حرف بزنه که نون شبشو ندارند .درمورد رکود به مسولین گوشزد کنه .این اقایان یه خلافی کردن دارند محوکیتشو میکشد چرا اون جوانانی که توسط طرفداری فتنه گران شهید شدند حرفی نمیزنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بازم این علی آقا جوگیر شد. بابا مسائل مهمتری تو این کشور هست. به جای حرف مفت و بدون فایده از رفع حصر، به فکر کارآفرینی و اشتغالزایی باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
خوبه این لغت کار افرین رو هم درست کردن که یه چیزی دوستان برای گفتن داشته باشن
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
منتظریم ساله دیگه رفقای داش محمود بیاین یه جا مشکلات مملکت علی الخصوص مشکلات امثال تو رو حل کنن و همه شاغل و مرفه شیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چه خبره فرارو؟؟دلواپسها بهت حمله كردن!اين يه عمل برنامه ريزي شدس؟؟
ناشناس
Germany
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
داره مردم عادی رو با اینا رو در رو میکنه. در حقیقت ماها شدیم آینه که دلواپسا بیشتر زشتی خودشون ببینن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ای کاش مطهری به جای تحلیل شعار دوهزارتا آدم، تشییع کنندگان میلیونی رو هم میدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کسانی که از ریاست احمدی نژاد بر مسند ریاست مجمع تشخیص مصلحت دم می زنند، کور خواندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مموتی و ریاست مجمع؟ کی مخش معیوب شده این و گفته؟ مصلحت نظام بدست مموتی!!!!!!!!!
علی بصیرت پور
Germany
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آنها آزاد نخواهند شد تا اینکه خبر ناگواری از یکی از آنها بشنویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
امیدوارم اینطور نشه چون صبر مردم هم حدی داره...
فراموش شده
Canada
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بنده جانباز بسیجی دفاع مقدسم دیروز به چشم خود دیدم مردم ز فرصتهای بدست آمده در مسیر راهپیمائی با احتیاط کامل که معاندان سو استفاده نکنن نظر و دیگاههای خودشان را به مسئولین تاکید میکرند و نمی خواستند ماهیت مراسم که تشییع مرد اخلاق و سیاستمدار منصف میباشد را تحت شعاع قرار دهند وگرنه اگر درز صحنه دیگری بود و اعلام میشد آزادانه میتوانند حرف خود را بزنند دیگر قابل پیش بینی نبود قدر مردم را باید دانست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چه خبره فرارو؟؟دلواپسها بهت حمله كردن!اين يه عمل برنامه ريزي شدس؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کامنتها با در نظر گرفتن مثبت و منفی ها خیلی جالبه یک عده دلواپس کاملا خودجوش اومدن برای مصادره تشییع جنازه دیروز ما هنوز یادمان نرفته مرحوم هاشمی را با چه عناوینی خطاب میکردید حالا شدید علاقمند به هاشمی؟! وقاحت شما حد و مرزی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بالاخره توی یه جمعیت دویست سیصدهزارتائی حالا چند صد نفر هم برای دلخوشی مطهری و محصورین فتنه شعار دادن، مهم اینه که توی تشییع کنندگان پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی صحنه‌های زشتی مشاهده شد. خناسانِ ایام حیاتِ مرحوم، حرمت جنازه ایشان را نگه ‌نداشتند. آنجا که در سرتاسر خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران، سکوتی برای اقامه‌ نماز میت حاکم بود، عده‌‌ معدودی نماز را رها کردند و شعار یاحسین میرحسین می‌دادند!
بالای سر جنازه‌، جماعتی سرود یار دبستانی می‌خواندند! پشت ماشین حامل جنازه، عده ای شعار رفع حصر سر می‌دادند!
می‌گفتدند:
هاشمی خاتمی بهانه ست
اصل نظام نشانه ست
گاه گاهی هم که فرصتی می‌یافتند با خودزنی‌ قصد ایجاد درگیری داشتند... خلاصه تمام تلاش‌شان را برای هتک جنازه انجام دادند. همه‌ این صحنه‌های زشت این جماعت اندک یک طرف، سعه‌ صدر و صبر حزب الله یک طرف...
جماعت حزب‌الله که حفظ حرمت جنازه را بر پاسخ‌گویی به چرندیات سبزکی‌ها ترجیح دادند، دلسوزان اصلی آیت الله بودند... هرجا شعار سیاسی داده می‌شد، حزب‌الله الله اکبر گویان و با ذکر لا ٳله ٳلا ٲلله آب سردی بر آتش خناسان می‌شد... حزب‌الله ادب کرد و دلخوری‌هایش از مواضع دوپهلو و دشمن شاد کنِ آیت الله را کنار گذاشت تا هتک حرمتی رخ ندهد.
بالاخره هاشمی بنده خدا از شماها سعی کرد حمایت کنه آخرش همین شد که آدمهایی امثال شما بیان پای جنازه و تشییع و هتک حرمتش کنند وتعداد تشییع کننده هاش بشه همینی که دیدیم بالاخره طرفداری شما ها رو بکنه همین بلاهاهم سرش میاد دیگه جماعت غیر حزب اللهی که دنبال دنیاشون هستن معلومه که برای آخرت خودشون و هاشمی ارزشی قائل نباشن
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اي كاش يه آماري هم ازتعدادبلنگوها ي چندباندي رامي داديدو هدف استفاده بيش ازحد آنرادرمراسم بيان مي كرديد.
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آمارتعدادبلندگوهاي داراي چندباند راازقلم انداخته ايد.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری بس کن.
خودشون هم تو حصر راحتن.
جو نده لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ایمان، مرجان، ناشناس، حامد، ووو شما دور کاری میکنین چقدر بهتون میدن؟
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
در اين مورد خيلي راحت ميشه از مردم نظر خواهي كرد ! چرا اينكار را نكنيم؟
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
یک زمانی رهبران فعلی جامعه برعلیه شاه کار میکردند و یا زندانی میشدن یا تبعید . این چند نفر بنده خداها هیچ کدوم از این کارها رو نکردن و صرفا به خاطر اعتراض به نتیجه انتخابات چندین ساله در حصر هستند . خب آرا رو دوباره بازشماری میکردید . کسی حرفی داشت مگه ؟ خودتون باعث عصابنیت قشری از جامعه شدید که صداشون همیشه سانسور میشد . این نظام با اینکارها نتیجه ی عکس میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چه خبره فرارو؟؟دلواپسها بهت حمله كردن!اين يه عمل برنامه ريزي شدس؟؟
ناشناس
Germany
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کامنتا رو دیدم .مثل اینکه این جمعیت بدجور سوزونده دلواپسان و تخریب کنندگان هاشمی رو .تا یک هفته خواب و خوراک ندارن .اب بریزید اونجا که میسوزه .
فراموش شده
Canada
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بنده جانباز بسیجی دفاع مقدسم دیروز به چشم خود دیدم مردم ز فرصتهای بدست آمده در مسیر راهپیمائی با احتیاط کامل که معاندان سو استفاده نکنن نظر و دیگاههای خودشان را به مسئولین تاکید میکرند و نمی خواستند ماهیت مراسم که تشییع مرد اخلاق و سیاستمدار منصف میباشد را تحت شعاع قرار دهند وگرنه اگر درز صحنه دیگری بود و اعلام میشد آزادانه میتوانند حرف خود را بزنند دیگر قابل پیش بینی نبود قدر مردم را باید دانست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
فرارو خجالت نمیکشی کامنتای مثل همه این جوجه سایبری رو پشت سر هم میذاری.فکر میکنی مردم نمیفهمن؟! این آتش زیرخاکستریه که وقتی روشن بشه امثال این کامنت نویس باید دنبال سوراخ موش بگردن.کم مونده بیاد بنویسه بیش از دو میلیون رای به لیست هاشمی هم واسه این ساندیس خورا و داعشی های وطنی بوده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
با هر منطقی که نگاه کنی درس وپند گرفتن از تاریخ به ویژه برای صاحبان قدرت بسیار سودمند است نمونه اش از شاه قبلی ایران اریا مهر شاهنشا که صدای مردم دیرتر شنید ولی سودی نداشت
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این یک نصیحت برادرانه است به مسئولین مملکت ،تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال:
این زخم کهنه را از سال 88 تاکنون باز گذاشته اید.دیروز مشخص شد که با نادیده گرفتن مساله و پاک کردن صورت مساله مشکلی حل نمی شود.تا دیر نشده اقدام کنید وگرنه ممکن است بعدها آنقدر دیر شود که مورد اعتماد ترین سیاستمداران این مملکت مثل سیدمحمد خاتمی که دیروز نگذاشتید از حق شهروندی خود برای حضور در تشییع جنازه یار دیرین امام حاضر شود هم نتوانند برایتان کاری کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
والا من که هرچی آدم تندرو دور و برم میشناختم نرفته بودن واسه مراسم تشییع. قطعا اکثر جمعیت حاضر از حامیان آقای هاشمی بودن و عقیده و شعارشون یکی بود. از همه مهم تر این که دعوت رئیس دولت اصلاحات تاثیر خیلی خیلی زیادی تو حضور گسترده ی مردم داشت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
ببخشید من تو نظر قبلی به خاطر اشتباه تایپی کلمه ی "دور و ور" رو نوشتم "دور و بر" لطفا این رو اصلاح کنین تا سو استفاده نشه. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حامد خجالت بکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حرف دقیق و درستی زده است چند سال است که می گوید .کو گوش شنوا
تا دیر نشده باید این کار انجام شود.
روح آیت الله رفسنجانی شاد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
یک نگاه خیلی ساده به نسبت مثبت و منفی ها رابطه 90% درصد دز برابر 10% را نشون میده، چیزی که توی بقیه رای گیریهای آزاد هم میشه نسبتش را دید.
جالبه که گاهی اون 10% به خودشون اجازه میدن که از کم بودن تعداد اون 90% درصد صحبت میکنن.
پدرام
Germany
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بنظر ميرسد مسئله اي كه بسادگي قابل حل و فصل است بدليل برخي لجبازيها و عدم مديريت صحيح رفته رفته ميرود تا به ايجاد يك دوقطبي عميق در جامعه منجر شود كه نتيجه اي جز فاجعه ، از هم گسيختگي اجتماعي و هدر دادن سرمايه ملي و از همه مهمتر ايجاد تفرقه در صفوف ملت نخواهد داشت همانگونه كه تدبير و دورانديشي مسئولين در اين خصوص ، ميتواند وحدت را كه لازمه بقاء و امنيت كشور است به صفوف مردم بازگرداند .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دوستان به صورت نظام مند در حال نظر مخالف دادن هستن، فقط یه فکری به حال مثبت منفی که به نظراتتون می خوره هم باشین تا کلا ما باور کنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
درود بر مطهری دلیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری درود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سران فتنه كساني هستند كه تورم 45% و رشد اقتصادي -6% تحويل دادند آنوقت نفت را با 130دلار مي فروختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مردم فراموش کارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
"... یک عده دلواپس .... هنوز یادمان نرفته مرحوم هاشمی را با چه عناوینی خطاب میکردید "
هنوز یادمون نرفته که اولین بار روزنامه های دوم خردادی در دوران اصلاحات با بدترین الفاظ و تعابیر مرحوم آقای هاشمی را مورد هجمه و اهانت قرار دادند و اکبر گنجی ها در مورد ایشان چه ها ننوشتند و چه ها نگفتند!!
حالا همان جماعت مدافع و دلسوزی آقای رفسنجانی شدند!!
مریم
Germany
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
هنوز مردمی هستن که آزادی هم نوعشونو به منفعت طلبی ترجیح میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
این روزها از محمود خبری نیست
چرا دیگه بگم بگم نمیکنه
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
میلیونها نفر در ایران خواهان رفع حصر هستند که امری ضداخلاقی و نیز خلاف قانون است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اگر این نظام جمهوری هست مردم هر زمان و در هر مکان و به هر دلیل که بخوان میتونن اعتراض مسالمت امیز بکنن اگر جمهوری نیست که پس به تمام شهدای "جمهوری" اسلامی خیانت شده و این نظام نامشروعه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
تعجب من اینه که این اخلال گرها اگه اینقدر کم بودن چرا تلویزیون صدای کل مراسم رو صامت نشون می داد. احتمالاً یادشون نبوده میشه از تکنولوژی فیلم ناطق استفاده کرد. وقتی جامعه ای به رشد و توسعه کشورش بی تفاوت شد و به کما رفت اون جامعه فقط زنده است ولی زندگی نمی کنه. خیلی ها هستن که می تونن مملکت رو احیا بکنن ولی برای چه کسانی ؟ برای کسانی که می خوان سوارشون بشن؟ شما جای اونها باشین چکار می کنین؟ مرحوم هاشمی آدم دانایی بود. ولی یه عده هستند که هنوز هم هنوزه فکر می کنن امام حسن از ترس با معاویه صلح کرد. اینها هیچوقت نمی فهمند و نخواهند فهمید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
وقتی بچه ها قضیه حصر را میشنوند علتش را میپرسند بناچار میگیم مسببش احمدی نزاد است میگویند خدا لعنت کند مسببین را
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
آقای مطهری به جای تحلیل برای شادی روح آن مرحوم فاتحه ای قرائت فرمایید.!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اونی که زحمت کشیده این همه کامنت مخالف داده که فقط یه نفره رو تو سال 96 با یک تکرار میکنم نات اوت میکنیم.منتظر باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
من هم بانظر مطهري موافقم مگه اونا چه فرقي بابقيه ملت دارن كسي كه يه سنگ پرتاب كرده يايه سطل زباله آتيش زده بايد مجازات بشه و لي اينا كه فتنه و آشوب به پا كردن تو يه خونه با امكانات كامل زندگي كنن! قابل توجه قوه قضاييه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
چرا باید بدون هیچ مجازاتی رها شوند اینها باعث شکسته شدن اقتدار ایران عزیز شدند وهمچنین موجب کشته شدن تعدادی از مردم کوچه وخیابان شدن .یعنی باید از کنار این خیانت وجنایت باید به راحتی بگزریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مطهری شناخته شده هستید برا ملت.
همیشه یکی به میخ می زنی کی به نعل....
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شماکه ازاعتمادبه نفس کافی درحد۸۰تا۹۰درصدبرخورداریدهمه پرسی برگزارکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
کجا تعداد اندک بودن.......
80درصد جمعیت هوداران جنبش سبز بودن ..........
یعنی بیش ازیک میلیون شعارمیدادن یعنی این تعداد اند اک بود......
شعارهای خودجوش بود.....
اگه همین فردا بگن حامیان موسوی کروبی جمع شن فلان جا بیش از8میلیون تو تهران جمع میشن......بدون تبلیغات درتلویزیون......
از روز می ترسم که کشور به آشوب کشیده بشه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
عده ایی از آزادی و سخن گفتن مهندس میر حسین موسوی و کروبی وحشت دارند .
تصور غلطی است که کسی با اصل نظام مشکل داشته باشد.
مطهری :متشکرم
مجله فرارو