bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۸۷۱۲
در چند هفته خیر قایق های تدروی سپاه با کشتی های جنگی آمریکا رودرو شده اند

ترامپ: رییس جمهور شوم، به قایق‌های ایرانی شلیک می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
فرارو- دونالد ترامپ جمعه نهم سپتامبرگفت، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، هر قایق تندور ایرانی که برای ناو شکن های آمریکایی در آبهای خلیج فارس مزاحمت ایجاد کند، هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش رویترز، نامزد حزب جمهوریخواه درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در یک تجمع انتخاباتی در «پنساکولا» در ایالت فلوریدا صحبت می کرد، گفته است، در صورت پیروزی وی، نیروهای نظامی آمریکا چنان تقویت خواهند شد، که هیچ کشوری جرات شوخی کردن با آن را نخواهد داشت.

این نامزد حزب جمهوریخواه در این سخنرانی خود توضیح داد که چگونه سیاست او در قبال مزاحمت های قایق های سپاه در خلیج فارس متفاوت خواهد بود.

به گزارش «هیل» دونالد ترامپ گفته است: «درباره ایران، زمانی که آنها بخواهند با قایق‌های کوچک خود دور ناوشکن‌های زیبای ما بچرخند و حرکاتی نسبت به مردم ما انجام دهند که نبایست به آنها چنین اجازه ای داده می شد، به آنها شلیک کرده و از (این) آبها بیرون انداخته خواهند شد.

طبق این گزاش جمعیت حاضر در این سخنرانی در واکنش به این اظهارات ترامپ شعار می دادند «به انها شلیک کنید.»

دونالد ترامپ روز جمعه گفته است: ما باردیگر در موقعیت رهبری جهان قرار خواهیم گرفت و از جایگاه و موضع قدرت و بزرگی مذاکره خواهیم کرد. اما مهم تر از مذاکره کردن، ما بار دیگر امن خواهیم شد.

دونالد ترامپ منتقد رویکرد دولت باراک اوباما در قبال ایران است. وی بارها پیشتر از توافق هسته ای با ایران انتقاد کرده است.

طی هفته های اخیر در چند مورد گزارش هایی از نزدیک شدن قایق های تندرو سپاه پاسداران به کشتی های جنگی آمریکا منتشر شده است.

مقام‌های وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعلام کردند که هفت قایق تندرو سپاه پاسداران روز یکشنبه هفته گذشته به یک کشتی جنگی ایالات متحده در خلیج فارس ایجاد نزدیک شدند و این کشتی ناچار شد برای برخورد نکردن با یکی از این قایق‌ها مسیرش را تغییر دهد. طبق این گزارش، یکی از قایق‌های سپاه تا ۹۰ متری این کشتی جنگی نزدیک شد.

این سومین اتفاق جدی در زمینه رویارویی قایق‌های تندرو ایرانی با ناوشکن‌ها و گشتی‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس ظرف چند هفته اخیر بود.

چهار قایق تندرو سپاه پاسداران روز دوم شهریور با نزدیک شدن به ناوشکن «یو‌ اس‌ اس نیتز» اقدام به رهگیری آن در نزدیکی تنگه هرمز کردند. یک مقام وزارت دفاع آمریکا این اقدام را «غیرحرفه‌ای» و «ناامن» توصیف کرد.

یک روز بعد، قایق‌های سپاه پاسداران به دو گشتی آمریکایی و یک کشتی کویتی نزدیک شدند که با شلیک اخطار روبرو شدند.


برچسب ها: ترامپ قایق ایران
bato-adv
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
به قايق چكار داري، به من شليك كن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
گیرم که 2 تا ناوشونم زدین.
راضی میشین ایران ویران بشه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
نه دیگه ما هیچوقت هیچ درگیری ای رو شروع نمی کنیم. اما اگه اونا بخوان شروع کنن کل ناوگانشون تو خلیج فارس نابود میشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
بنده خدا! طرف شغلش اینه که مملکت رو ویران کنه. حقوق می گیره واسه اینکار!
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
به نظرمن خیلی جدی نگیرید نه اونا ونه ما خواهان درگيرشدن هستيم .یه حرفی زده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
من که تو این کشور دربه در ومستاجرم جنگ هم بشه برای من فرقی نمیکنه چون همیشه دهمنومون سرویسه قبل از جنگ بعد از جنگ وسط جنگ خیلی وقته داغون شدیم
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
پوشك مخصوص اصلاحات رسيد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۳
حاج محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ما همه مرد جنگیم ترامپ آمریکایی بجنگ تا بجنگیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
جناب حواست باشه دونالد ترامپ شبیه باراک اوباما نیست. دوتالد ترامپ شبیه رونالد ریگان جمهوریخواه هست.
مگه رونالد ریگان چند تا از قایق های تندرو ما رو در خلیج فارس نابود نکرد؟؟ مگه ریگان چند تا از سکوهای نفتی ما رو در خلیج فارس نابود نکرد و باعث شهید شدن عده ای از هموطنان ما شد؟؟ مگه ریگان به کشنی های نفتکش ما در خلیج فارس حمله نکرد؟؟ مگه ریگان به هواپیمای ایرباس مسافربری ما در خلیج فارس حمله نکرد که باعث شهادت 290 مسافر ایرباس در خلیج فارس شد؟؟همه این جنایت ها رو دونالد ریگان در خلیج فارس انجام داد و مطمئن باشید اگر این ترامپ بر سر کار بیاد بدتر از این جنایات رو در خلیج فارس علیه ما انجام میده.
طهمورث
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بلا به نسبت هموطنان -سگ از دور پارس میکنه فکر میکنه ی قایق ایرانی را هدف قرار دادن ایرانیها اینقدر ترسو و مرده-اند جسدهای ناوهایتان را باید از خلیج بکشید بیرون -بشین همونجا هی پارس کن تا خسته شی به فرمایش مقام معظم رهبری اگه قبلیهای تو غلطی تونستن بکنن تو هم میتونی و حرف امام عزیز امریکا در خلیج فارس هیچ غلطی نمیتونه بکنه - ما 37 ساله متظر ی اشتباه شما هستیم ....
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
فرارو منتشر کن خواهشا

یه زمانی بود شرف و غیرت و ته مانده ای عشق به میهن در مردم وجود داشت البته الان هم وجود داره اما به این بچه ها که هنوز سبیل در نیاوردن و برای آمریکا و شلیک کردن به قایق های ایران ذوق می کنن و به نظر ضد آمریکا منفی می دهند یک توصیه دارم عزیز دلم کینگ و یا کوئین آینده لیدر و یا کولیدر عزیز مخالف گشت ارشادی؟چرا عقده ات رو اینجا به شکلی منفی خالی می کنن؟هیچ می دونستی این حالتی که در وجود شما هست مریضی است که از یک چیز دیگه ناراضی هستی یکجای دیگه اون رو بروز میدی؟این خاک و ناموستونه که دارید بهش منفی می دهید فردا روزی آمریکا وارد کشورتون بشه سرباز آمریکایی به همین تویی که منفی میدی با قنداق تفنگ چنان بکوبه که از صورتت خون فوراه بزنه و یا با پوتین چنان لگدی بهت بزنه که همونجا بغضت بترکه!پس بفهم داری کجا و به چی منفی میدی منی که دارم این نظر رو می نویسم یه نفرم که به شدت از این همه فساد و رانت خواری و اوضاع بد فقر و بیکاری ناراضی ام و به هیچ یک از دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب هم اعتقادی ندارم اما دلیل نمی شه عقده خودم رو سر خاک و ناموسم خالی کنم سعی کن اعمالت از رو کینه و مریضی نباشه اکثر نظر دهندگان فرارو از همین منفی ها می شود یک عده بیماری روحی هستند که مثلا از بسته شدن کنسرت ناراحتن میان اینجا برای ناو آمریکا ذوق می کنن!
والا منم مخالفم اینم یه عده فرای قانون کنسرت ها رو می بندن اما بزرگ بشید این ره که می روید به ترکستان است،یعنی وای بر اون کسی که ادعای آزادی بیان حقوق بشر آزادی دموکراسی و هزار و یک چیز دیگه داره اما شعور حمایت از نیروی نظامی کشورش در برابر نیروی نظامی خارجی رو نداره اصلا چنین فردی لیاقت نفس کشیدن هم نداره چه برسه به دموکراسی از ته قلبم برای اونهایی که از قلدری و زورگویی آمریکا خوششون میاد و خوشحالشون می کنه متاسفم و بدانند آنها را اصلا لایق نام ایرانی بودن نمی دانم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ناشناس 12:12
اینهمه داری ریگان ریگان میکنی اون هنرپیشه کابوی گاوچرون مال سی سال پیش بود. یعنی قدرت نظامی ما همون قدرت سی سال پیشه با این قیاس مضحکت؟ خدا به اون خداست قدم از قدم اشتباه بردارن اول داغ تل آویو رو میذاریم ناف دلشون بعد یک ناو غرق نشده برای نمونه براشون نمیذایم. اونم تو نیم ساعت. این آمریکایی که اصلاحاتیا اینقدر شیفته و واله اش هستن یه قدرت پوشالی و بشدت ضربه پذیره و نیروهای مقتدر سپاه خیلی خوب پاشنه آشیلشو بلدن و میدونن چطور سریعا" بزانو درش بیارن و به غلط کردم گفتن بندازنش. شما هم مطمئن باش ترامپ و گنده تر از اونشم هیچ غلط زیادی نمیتونه بکنه و این اراجیف فقط خوراک شعار تبلیغاتی داره و بس. مرگ بر آمریکای ملعون کثیف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اقای ترامپ و سایر دولتمردان و زنان امریکا!
تا سبزهای حامی منافع شما در ایران اسلامی هستند شما خیالتون جمع باشه.منتظر حضور شما در تهران هستند تا با اومدنتون هم آزادی براشون بیارید و هم شکم های خالی شون رو سیر کنید.چرا که شما خداوندگان روزی ده این جماعت عقب افتاده هستید.
باور نمی کنید؟پیشنهاد می کنم یه سری به سایت های اصلاح طلب بزنید و بنگرید که چگونه هواداران و سینه چاکان شما در برابر کامنت های مخالف تون،انجام وظیفه می کنند و این از تعداد منفی های داده شده کاملا مشخصه و از طرف دیگه در برابر کامنت های مربوط به شهادت هموطنان شون در سوریه،چگونه منفی میدهند؟
البته ما این دسته افراد رو ایرانی نمیدونیم اونهایی که تکلیف شون رو در مزدوری و خیانت و وطن فروشی میدونند از هر دسته و گروهی که باشند،غیرت ایرانی در وجودشون نیست.
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم/از آن به که کشور به دشمن دهیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
جناب سبز "فرارو منتشر کن خواهشا
یه زمانی بود شرف و غیرت و ته "
عین این 83 منفی (تا حالا) برای جناب عالی با اون طرز تفکر مریضته که شما و امثال شما خوب یاد گرفتید چی روبه چی ربط بدید و با دین و غیرت و احساس مردم بازی کنید.
ما مخالف جنگ با هر کله خر هستیم و جای آدمای امثال جنابعالی سنگ ته چاه انداز هم تو این مملکت نیست و حق اظهار نظر هم ندارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقای سبز شما خیلی اشتباه می کنید که فکر می کنید باید نظر بدید که کی حق نفس کشیدن داره یا نداره
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
14:23
14:26
من با امثال شما سینه چاکان آمریکا که چشمهای خودتون رو بر تمام ظلم ها و حق خوری ها و استفاده های ابزاری آمریکا از سازمان ملل و حقوق می بندید و صرفا به خاطر کینه هایی که دارید هر چیز که تنها اسم آمریکا توش اومده رو منفی می زنید اصلا و ابدا کاری ندارم و اتفاقا من حق دارم اظهار نظر کنم که کسی که به کشورش هیچ تعصبی نداره و برای هدف قرار داده شدن قایق های ایران ذوق می کنه اصلا حق زندگی در ایران را نداره ایران جای کسی است که خودش را ایرانی بداند و برای کشورش حداقل اندازه یک علف هرز ارزش قائل باشد در ضمن شمایی که نوشتی مخالف جنگ با هر کله خری هستی اگر چشمات رو خوب باز می کردی و از حال و هوای رادیو فردا بیرون میآمدی می فهمیدی در نظر هیچ جمله ای در حمایت از جنگ نیست بلکه حمایت از نیروی نظامی کشورمان در برابر حرف های مفت نیروی قلدر خارجی است کجای کامنت من در مورد موافقت با راه انداختن جنگ بود؟
دوستان از حال و خوای بی بی سی و رادیو فردا بیایید بیرون یک نفس عمیق بکشید و اون مغزتون رو که شستشو کردن کمی نرمال کنید بعد نظر بدهید.
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
فرارو بحث را قطع نکن بگذار منطق این دوستان برای همه آشکار شود.

نکته دوم اینکه همین شما فرارویی ها به اکثر نظرات من با همین نام سبز بالای دویست تا مثبت می دهید چون در اون مواقع کامنتم به نفع شماست و شما می پسندید البته من نظر خودم را می نویسم و به مثبت و منفی شما کاری ندارم اما خواستم بدانید شما چقدر دو رو هستید و چقدر دنبال منافع شما که عده ای رو به خودرای بودن محکوم می کنید خودتان آن قدر خود رای هستید که حد ندارد از نظر شما همه باید همیشه همان نظری را بدهند که شما می پسندید اگر نه می شویم مریض و حق نظر دادن هم نداریم شماها همان عده ای هستید که در صفحه یواشکی به هر نظر مخالفی فحاشی می کنید من امثال شما مدعیان دروغین دموکراسی رو خوب شناختم وقتی بر علیه احمدی نژاد کامنت می ذارم بالای دویست تا مثبت می زنید وقتی یک حرف حق در حمایت از نیروی نظامی کشور می زنم این شکلی ترش می کنید.
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۱۳:۵۳
متاسفم برات چشمهات رو باز کن و ببین کامنت من با نام سبز در حمایت از نیروی نظامی ایرانه

مشکل بزرگ ما در ایران همینه منی که با اسم سبز کامنت گذاشتم هم از مدعیان دموکراسی و آزادی خواهی دارم بد و بیراه می شنوم هم از اونهایی که ضد آمریکا هستند دلیلش هم اینه که شما مردم ذهنتون فقط در چهارچوب دو حزب اصلاح طلب و اصولگرا بسته و زندانی شده و هرکس خارج این بازی های سیاسی باشه دشمن شماست به راستی که جهل تنها صفتی است که برای شما می شود در نظر گرفت شماها نمی توانید یک نفر را ببینید که فراجناحی عمل می کند و حرف می زند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقای سبز به شخصه با عقاید و طرز تفکر شما و دوستانتون مخالفم. حالا شما هر جوری می خواهی در مورد من فکر کن، بچه سسول... ترسو... آمریکایی دوست... جیره خوار... وطن فروش... شستشوی مغزی شده.... ماهواره ای....سبزی... اصلاح طلب...ساده لوح...خود فروخته... ...رادیو فردایی...نوکر بی بی سی و... هر چیزی که به فکرت خطور می کنه... چرا من با تحلیل های شما قانع نمی شم...مشکل کجاست؟؟؟ چطور می تونید من (یکنفر) رو قانع کنید؟چطور می تونید این آدمایی که مثل من دارن منفی می دهند جذب کنید. یک چیزی بنویسید که قانع بشویم.
ناشناس
Germany
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
من قبلا مثل بقیه آدمای شست و شوی مغزی شده ای که از همه کارای آمریکا دفاع می کردن بودم ولی بعد از مطالعه کردن الآن اونو دشمن شماره 1 صلح و دمکراسی می دونم. عزیزان این ادعای حقوق بشری که آمریکا را انداخته شعاره داره از حقوق بشر استفاده ابزاری می کنه. فکرش رو بکنین یه نفر می خواد یکی دیگه به حقش برسه مسخره نیست؟؟؟؟؟ ما تنها چیزی که می خواهیم اینه که تو معادلات جهانی منافع ملی ما هم در نطر گرفته بشه فکر می کنین مثلا آمریکا می زاره؟؟؟؟ یه چند تا مستند از زندگی دکتر مصدق ببینین می فهمین چه آدم فهیم و جلوتر از زمان خودش بود. به صورت دمکراتیک هم انتخاب شده بود. تو ملی کردن صنعت نفت تنها حرفش هم این بود که با این قیمتی نفت رو از ما می خرین منافع ما تامین نمی شه داشت با دولت ایزنهاور هم سر قیمت نفت مذاکره می کرد اونا هم همزمان داشتن طرح عملیات آژاکس رو می ریختن. ایران دمکراسی بود آمریکا تصمیم گرفت بده؟؟؟؟ یه کسی که به صورت دمکراتیک انتخاب شده بود رو برداشت بجاش یه دیکتاتور رو گذاشت حالا هم شده پرچم دار دمکراسی؟؟؟؟ مسخره نیست؟؟؟؟؟ هر کی هم منتظره تا آمریکا یا تفنگ براش آزادی بیاره بره افغانستان اونجا آمریکا با تفنگ آزادی برده. بره عراق اونجا آمریکا با تفنگ آزادی برده. بره لیبی اونجا آمریکا با تفنگ آزادی برده.
حالا هم دارن میگین کارای ما تو خلیج فارس تحریک آمیزه. آمریکا 800 تا پایگاه خارجی داره 43 تا اطراف ماست. ما نیروهامون رو بردیم تو مرزای اونا یا یه کشور دیگه ای یا اونا؟حالا کارای ما تحریک آمیزه؟؟؟؟ بودجه نظامی ما 12 میلیارد دلاره بودجه نظامی آمریکا 596 میلیارد دلاره یعنی 50 برابر ما. آمریکا خودش اینهمه پول خرج ساخت سلاح می کنه اونوقت به ما میگه موشک بالستیک نسازین این منطقیه؟؟؟؟؟ وقتی در جواب کشورایی که این کارشون احساس خطر می کنن می گن"سرتون به کار خودتون باشه" یا "هر کشوری خودش معیارهای امنیتی خودش رو تعیین میکنه" خیلی خوب ما هم همین کارو می کنیم. چرا همین کار برا ما مجاز نیست؟؟؟؟
یه مشت دارن توجیح می کنن می گن ما مخالف جنگیم. آمریکا که خودش رو پرچم دار دمکراسی و رهبر دنیای آزاد می دونه و مخالف جنگه چرا اینهمه خرج ساخت سلاح می کنه؟؟؟ این تناقض رو چه طوری توجیه می کنین؟؟؟ خوب شما که اعتراض دارین حداقل اندازه همون آمریکایی ها وطن پرست باشین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقای سبز
مطمئنم شما سنت به جنگ نمی خوره و جنگ را از قاب تلویزیون میلی دیدی که یه بچه مثل آب خوردن هزار تا افسر را اسیر می کنه یا فوت میده ناوها دود میشن
نخیر عزیزم
جنگ به این سادگی هم نیست
بنده در جنگ 8 ساله به عنوان داوطلب شرکت داشتم و اینو خوب درک می کنم که تبعات اجتماعی و روحی و روانی جنگ بسیار بیشتر از کشته ها و خرابی های مستقیم جنگ است
اینجا مجالش نیست ولی مطالعه ات را بیشتر کن
مطمئنم دفاع از میهنت فقط در حد همین کامنتهاست نه بیشتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
جالبه که مأمورین کامنت گذار سایبری روی این خبرها فعال میشند و تابلوه که چه خبره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اقای کامنت گذار سبز!
خطاب بنده از اون جماعت سبز شما نبودید،مگر اینکه خودتون رو جزء همون دسته مرتجع محسوب کنید در غیر این صورت ضمیر مرجع خودش رو پیدا می کنه. همون جنبش به اصطلاح سبزی که بردگی و جان نثاری خودشون رو در سال های گذشته در برابر خواسته های سلطان جنایات جهان یعنی امریکای جهانخوار و سگ نجس هار منطقه یعنی رژیم وحشی صهیونیست اثبات کردند،در برابر نظام و ملت ایستادند و حوادث تلخ و تاسف بار سال88 مخصوصا عاشورای همون سال رو خلق کردند،اینها که با اعمال وقیحانه شون لبخند رضایت رو لبان اربابان نشاندند و هنوز هم در سرسپردگی و مزدوری و تعظیم اوامر اونها کوتاهی نمی کنند.مراد اینها هستند.شما زیاد به دل نگیر اقای سبز.
لطفا منتشر کنید تا بنده خدا از سوء تفاهم در بیاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ترامپ بسیار متوهمتر و دیوانه تر از ریگان است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بعضی ها از یک درگیری محدود برایسرکوب داخل مانند تجربه ترکیه استقبال میکنند اما باید بدانند در جنگ حلوا قسم نمیکنند جنگ شروع شود پایانش با خدا است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
کامنت قبلی رو به نمایش بذارید تا رفع سوء تفاهم برای این اقای سبز بشه.
ناشناس
United States
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
معنی منفی ها رو نفهمیدی. منفی به جنگ و کشت و کشتاره. تو هم متل ترامپ فقط جنگ، جنگ می کنی، اما نمیدونی جنگ چه مصیبتیه. یه نگاهی به دور و برت بنداز، مثلا سوریه. اونوقت اینقدر مثل ترامپ دیوانه جنگ جنگ نمی کنی.
زرد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
آقای مثلا سبز به ظاهر محترم ...!
اگه عقل امثال تو ، ذره ای بر احساسات بچه گانه ات می چربید ، وضع هموطنانمان اینچنین مفتضح نبود و مشکلاتشان بسیار کمتر بود ...
چرا ملت باید تاوان تفکرات بچه گانه شماها را بدهد ...!؟؟؟
چون امثال تو خواستار جنگ و نابودیست ، مردم باید قربانی احساسات شما شوند ...!!!؟؟؟
چرا ما باید غرامت تفکرات امثال تو را بدهیم ...!!!؟؟؟
با تفکرات امثال تو ، همین وطنی هم که ظاهرا سنگش را به سینه می زنی ، کاملا نابود خواهد شد...!!!
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
مدیونی منتشر نکنی

واقعا عده ای از کامنت گذاران مریض هستند طرف نوشته ماموران کامنت گذار سایبری فعال شدند اون یکی با اینکه من ده بار نوشتم من به هیچ عنوان از جنگ حمایت نمی کنم و جنگ طلب نیستم باز اومده نوشتم فکار بچه گانه ات و همینطوری پشت سر هم یه بند غر زده که ما چرا باید تاوان افکار شما را بدهیم خخخخخخخخخخخخ
احساس می کنم عقده گوش و چشم اینها رو کلا مسدود کرده من یه آدم عادی هستم 600 هزار تومان اجاره خونه میدم اونم من نمیدم از حقوق مستمری پدرم خدابیامرز پرداخت می کنیم الانم یه هفته است از نیازمندی های همشری دنبال کار می گردم خدا شفاتون بده ...
ده بار تو کامنتهام نوشتم من از جنگ حمایت نمی کنم اینها انگار چشماشون رو می بندن همینطوری داد میزنن غر غر غر غر خخخخخخخخخخخ،رو نظرات دیگه ام میان میگن درود بر تو نمی دونم خداییش حرف حق و گفتی...شما یک عده دیکتاتورهای خود همه مردم بین هستید که بدجوری تحت شستشوی مغزی بی بی سی و امثالهم قرار گرفتند اون قدر توهم که فکر می کنید من مامور کامنت گذارم!
متاسفم براتون.
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
با خوندن کامنتهای از روی هوا و حرف های تکراری بدون منطق که بدون توجه به حرفهای من در کامنتهام زده می شه به این نتیجه رسیدم آنهایی که با شما با زبان زور حرف می زنند کاملا حق دارند چون شما اصولا زبان نفهمید و هرکه هر حرف منطقی که می زنه شما مثل طوطی همان حرفهای رادیو فردا و بی بی سی رو تکرار می کنید.عزیزم می خوای کامنت بنویسی نفس عمیق بکش عقده هات رو هم در نوشتن نظر دخالت نده حرفهای بالاترین رو هم فراموش کن اون چشم بند رو هم از روی چشمهات باز کن همه کامنتهای من رو کامل بخون بعد وروروروروروروورورور تند تند همون حرفها رو دوباره تکرار کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
میدونم دیره برای کامنت اما کاش بنویسی :
ایا ما توان مقابله نطامی با آمریکا را داریم ؟ اگه بگی آره من حوصله ندارم با چنین کسی بحث کنم . آتاری و پلی استیشن نیست و زمان قدیم هم نیست که تن به تن باشه حرف رشادت بزنیم . یه دگمه رو فشار میدن تهران میره روی هوا . به همین آسونی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
17:58
با وجود این همه ادله و بینات روشن وقتی میگی قانع نمیشم باید عرض کنم که شما مشکل اساسی دارید.شما مصداق این بیت هستید:
چندین چراغ دارد و بیراهه میرود/بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش.
میپرسی مشکل کجاست که ما قانع نمیشیم؟این سوال رو از خودتون بپرسید وقتی حقیقت مثل روز روشن هست چه مشکلی در وجود شماها هست که قانع نمیشید؟اکثر اینهایی که اینجا کامنت گذاشتن در مذمت جفنگیات این نامزد ریاست جمهوری امریکا،ادله خودشون رو گفتن اما دریغ از یک استدلال منطقی از جانب شما و حامیان تون..اخرش برمی گردید می میگید ما رو قانع کنید.وقتی شما حرف رو نمیفهمید ما چی رو قانع بکنیم؟نکته اینجاست که شما نمی خواهید قانع بشید نه اینکه ادله و براهین دوستان قانع کننده نباشه.بیش از این هم نباید از شما انتظار داشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
تازه یه عده ای در سال های نه چندان دور میگفتن:نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.این شعارها رو که از یاد نبردن؟همین جماعت سبز که این شعارها رو میدادن لابد در میدان عمل هم نشون خواهند داد چند مرده حلاجن.مگه تو سوریه همین دسته نیستن که دارن دفاع می کنن؟مگه همین دسته در برابر داعش نمی ایستن؟پس جه غم داریم وقتی امریکا حمله کنه اینها در برابر امریکا حتما خواهند ایستاد.اوه خدای من فراموش کردم نوکر هیچ وقت در برابر ارباب نمی ایسته.وای وای وای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
خود فروخته های ترسو که اسمتون مثلا ایرانیه برین تو همون امریکا زندگی کنین(هر چند که از همون امریکا هم فقط عیاشی رو میپسندید)
محمود م
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بشین بابا حال نداری
مهدی بصیرتیان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تو غلط می کنی که به قایق های ما شلیک کنیو فقط و فقط یکبار از این غلط ها کنید تا ببینید که چطور خلیج اسلامی فارس را به گورستان شما تبدیل خواهیم کرد.از ان سر دنیا کشتی هایشان را برداشته اند و آمده اند به خلیج اسلامی فارس و یک چیزی طلبکار هم شده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
این خلیج تا حالا خلیج فارس اسمش بود و یک نام جعلی هم کشورهای عربی بهش داده بودند ولی خلیج اسلامی فارس اولین بار است که میشنوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خلیج اسلامی رو دیگه از کجات دراوردی مومن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خدمت دوستانی که براشون این اسم عجیبه بگم که این اسم رو دکتر احمدی نژاد اولین بار استفاده کردن تا اینجوری دل کشور های همسایه و عربی رو بدست بیارن تا توی کنفرانس ها و جلسات منطقه ای درجه سه دعوت بشن !!! البته نشدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
مثبت اشتباهی یکی کم کن من از شماها نیستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تو بیا اینجا هم یکی مثل تو یعنی همون مموتی هست و شباهتتان فقط در جنون و جویای نام بودنه

بیایید که بشریت برای نابودی داره لحظه شماری می کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
خب اگه شما هم میتونید برید اون ور دنیا کسی جلوی شما رو نگرفته که.همه مجازن توی اب های بین المللی رفت امد کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آخه من نمیدونم چرا با قایق تندرو هایی که ما باهاشون تو انزلی رو دریا میگردیم میرن نزدیک ناو های آمریکایی میشن انگار یکی سنگ دستش باشه بخواد کسی که مسلسل دستشه رو تهدید کنه ، حالا اگه اوباما رییس جمهور نبود و یکی دیگه بود نمیذاشتن یه قایق تو کل خاورمیانه بمونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
یا خیلی فیلم هالیوودی می بینی یا کلا از دنیا بی خبری .
قایق های تندرو ایران اصلا اون چیزی نیست که تو تو شمال سوارشون میشی پسر خوب که اگه اینجوری بود قطعا امریکا واسه نزدیک شدن دو تا قایق به کشتی هاش اینقدر داد و بیداد نمیکرد .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
علی بشین خودتو مسخره کن بچه جان. سپاه نبود الآن معلوم نبود خودتو خونوادت تو چه فلاکت و اشغال دشمنی بسر میبردی. بی غیرتی و آمریکاپرستی تا کجا. مثلا" تو ایرانی هستی؟ مرگ بر اون آمریکای کثیف و عزیز دلت. قایقهای ما با اقتدار تو خاورمیانه میمونن بچه جان اونی که نباید بمونه جریان برانداز نرم و اصلاحاتیتونه که 96 خاموش شده رفته پی کارش. جریانی که با طرفدارانی مثل تو مدام داره نقاب از چهره منافقانه و فتنه گرش میره کنار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ترامپ بیاد ما هم احمدی نژاد داریم 96 بیاری خدا وآگاهی ایرانیان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
شما که می دونین قایق های ایرانی چه شکلین ؟ بابا خود نیروی دریای بهش می گه قایق نکنه فکر کردی ناوشکنه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
دمت گرم ترامپ
اوباما خیلی دیگه ماست شده
بیا یه جنگ درست حسابی آخرالزمانی راه بندازیم
حداقل اختلاس ها رو فراموش می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
زدی تو خال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
نمی دونم چرا
ولی همش فکر می کنم یه عده تو ایران مخصوصا این کارها رو می کنن تا مردم آمریکا رو متمایل به ترامپ کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
مثل روسها!!!
نون خوردن از خون مردم حکایت دلواپسان است!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
مثل اینکه هنوز بهش نگفتند که ناوهاشون دیگه یک تکه آهن پاره لگن بیشتر نیستند که اگه درگیری بشه ظرف یکساعت با موشک به زیر دریا میروند
فرماندهان نظامی آمریکائی بهش یادآوری کنند
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خوش به حالت
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اولا مرگ بر آمریکا. دوما یه کم منطقی باشید اگه ناو اونا آهن پارست قایق تندرو ما چیه اونوقت؟؟؟؟ 80 تا هواپیما رو ناوشون تو خلیج فارسه میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اون احمقها باید از اون سر دنیا لشگرکشی کنن با صدها میلیارد دلار هزینه مثلا" با ما بجنگن. تازه با کمال وحشت تو باران سیل آسایی از موشکهای فوق پیشرفته ساخت خودمون مواجه میشن که با دادن تلفات و خسارتهای کمرشکن نمیدونن از کدوم طرف فرار کنن و چجوری دست به دامنمون بشن. این سایت یه مشت سوسول آمریکاپرست اصلاحاتی داره زور بهشون داره ببینن آمریکا عمرا" حریف ایران نیس. خوب برین آب یخ استفاده کنین همونطور که ناوهای مورد اصابت قرارگرفته و منهدم شده آمریکا جونتون آتیشش با آبهای سرد خلیج فارس خاموش و قلپ قلپ غرق میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
داداش اگه این توان را داشتند مطمئن باش اقدام میکردند این را از کارشناسان نظامی منطقه بپرسید و خودشون هم میدونند موشک های نقطه زن ایرانی در چند لطضه کوتاه میتونند این آهن پاره ها رو به ته دریا ببرند دوران ناو هواپیمابرها دیگه تمام شده این را همه دنیا میدونند الا این عرب های منطقه آمریکا هم برای اینکه هزینه نگهداری بالای این نیروها و تجهیزاتشون را بندازه گردن عرب ها این مانورها را میده تا اونا را بترسونه که همواره حامی بخواهند و اونها هم اینجا باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
13:37 حق با شماست، بنظر منم ترامپ زیاد چرت و پرت میگه، ولی دوست عزیز بعد حمله موشکی ما، اگه خدای نکرده دیوانه شن و از بمب های هسته ای استفاده کنن چی؟ شما ضمانت میکنی هار نشن؟ از این دیوانه همه چی برمیاد.همینجوری نمیشه یه حرفی بزنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
اگر در کشورمان ، خیلیها متوهم نبودند ، شاید می توانستیم به جهان سومی بودنمان شک کنیم ... !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
متن شما الان به زبان اسپانیولی ترجمه شد تا امریکا های بفهمن، آخه یه بنده خدایی می گفت زبان آمریکایی ها اسپانیایه همونی که گفت انگلیس یه جزیره است غرب آفریقا ... شما احتمالا نسبتی باهاش داری؟ آخه اون یک دفعه گفت تحریم کاغذ پاره ان بعد شد تحریم های ظالمانه! الانم شما می گی آهن پاره خدا به خیر کنه والا ... فرا رو تا اینقدر دیگه می تونی منتشر کنی دیگه نه ! بگو که می تونی تو می تونی ... ممد امریکایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
کل موشکها و تسلیحات ما در مقابل ارتش و تجهیزات نظامی امریکا هیچه هیچ.
حداقل در مورد این یکی کُری نخون.
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
زرررررررررررررشک
چی داره
مزه داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اینها از آن سر جهان اینجا چه می کنند ؟
ناشناس
United States
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
در اواخر جنگ ایران و عراق اعراب از امریکا خواستن که امنیت تنگه هرمز رو تامین بکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ناشناس 13:21 اونوقت الان هم جنگ ایران و عراقه که هنوز اینجا مانور می دن؟؟؟
اگر ناوهای ایرانی هم الان تو خلیج مکزیک بودن، همین نظر ها رو می دادین؟؟؟ یا نه ... کلا حریم و مرز و وطن و اینا بی معنی شده؟؟؟؟
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ترامپ شخصیت ترسو ،متوهم ودوگانه ای نسبت به موضعات دنیاداره .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
هی از این طرف جوی به آن طرف جوی فهوش دادن بدرد نمی خوره بیایید دو طرف داغ دلی از هم خالی کنم شاید از آن پس کمی ساکت شدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اگه یه مگس دور کله آدم وز وز کنه چه کار باید کرد!!!
ناشناس
China
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ماشالله به شعورت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
گوگولی قایق تندرو مگس نیست عین رتیل میمونه بزنه طرف سیاه شده رفته اون دنیا. محض اطلاع بنفشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
رتیلم بزنه یکی رو بکشه یکی دیگه میزنه تو سر رتیل میره اون دنیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
توی سر یه رتیل میتونه بزنه ولی توی سر هزاران رتیل گمان نکنم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
"توی سر یه رتیل میتونه بزنه ولی توی سر هزاران رتیل گمان نکنم"

از سم یا امشی استفاده می کنند برای هزاران رتیل... میگن اسمش بمب اتمه...
ناشناس
Germany
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اگر بشی فعلا که تو همه نظرسنجی ها عقبی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
توی آمار صدا و سیما بله عقب هست ! رییس جمهور 8 ساله یک کشوری تو خاورمیانه بود! اولش کسی فکر نمیکرد رییس جمهور بشه ،شوخی شوخی شد و مردم کشورش جدی جدی به خاک سیاه نشستن!!!!
ناشناس
Germany
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
الآن داشتم نظرای بالایی کامنت خودم رو می خوندم تا رسیدم به کامنت خودم
ناشناس 13:00 و بقیه ای که منفی می دین به قول اون کاربر با اسم سبز شماها براتون تعریف نشده یکی مخالفتون باشه و تو دایره اون جناح سیاسی که باهاش مخالفین قرار نگیره
ضمنا آمارای من از سایت های realclearpolitics و 538 نت سیلور هست نه از صدا و سیما
فرارو منتشر کن خواهشا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
چی میگی گاوچرون یانکی؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
فرارو پس چرا فقط نظرات موافق یک دیدگاه را چاپ میکنی و نظرات متفاوت را سانسور میکنی؟ میترسی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بعضیا فکر میکنن حالا چون ناو امریکاست براش فرش قرمز پهن کنیم ودست تکون بدیم . کمی حساب دستش بیاد بدک نیست بخواد بیاد ابهای ما وقلدری کنه احتمالا اشتباه محاسباتی هست . پشه ای فیلی را از کار میندازه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
هم خودت هم کارشناسان نظامی دنیا و هم سران پشت پرده آمریکا میدونند که این اتفاق نمی افته و اصولا دیگه مال این حرفها نیستید. البته بعضی وطن فروشان و غربزده های داخلی از این موضوع ناراحتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
نه خودت خودت را خیلی بزرگ ببین و نه دشمن را خیلی کوچک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
کازینودار و این حرفها!! برو بگو بزرگترهای پشت سرت بیان جلو عیاش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خیلی بیست گفتی.
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ترامپ یه اصلاح طلب آمریکاییه
مثل هم مسلک هاش در ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
البته اصلاحاتیا جرئت تهدید کردن خارجیارو ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقا بیا یه حرکت بزن یا اینوری یا اونوری دیگه,بابا خسته شدیم از بس هم از دوست و هم از دشمن حرف و وعده شنیدیم!
آقا یه جنگ راه بندازید این دنیا رو خراب کنید بره دیگه.
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
من جنگيدن با هيچكس را از طريق سلاح مخرب فيزيكي نمي‌پسندم چرا كه تنها لحظه قابل مديريتش، همان لحظه شروع است! و پس از آن ديگر معلوم نيست كه چه خواهد شد. ولي اگر قرار به شروع يك جنگ زرگري مديريت شده براي اهداف خاص و مقطعي باشد! ترجيح مي‌دهم اين جنگ با آمريكا باشد و نه عربستان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
یاد و خاطره ناوچه های سهند و سبلان را گرامی میداریم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اونها بیشتر از تو منتظر همچین چیزی هستن.
که بتونن تا چندسال روش مانور بدن و حواس ما رو پرت کنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
دوستان لطفاً در این مسائل احساسی برخورد نکنید. کمی فکر کنید و منطق داشته باشید.
آقایانی که الان دستور می دهند قایق ها به سمت ناو جنگی بروند و مزاحمت ایجاد کنند، از جنگ سود میبرند و به طبل جنگ می کوبند. مطمئن باشید کسی که هزینه اصلی رو میده مردم کشورمون هستن.
جنگ به نفعمون نیست و باعث بدتر شدن اوضاع میشه.
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
نگرانم برای ایران...
امیدوارم مردم آمریکا ترامپ را انتخاب نکنند که اگر این گاوچرون بیاد شرایط تحریم و جنگ سخت تر از گذشته دوباره تکرار میشه...
ما میخواهیم زندگی کنیم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
به نظرم نگران نباش!!!
اگر هم انتخاب شد، ریاست جمهور محترم می رن یه برجام شماره 2 رو فتح می کنن، کل مشکلات رو یه شبه برطرف می کنن بر می گردن....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
در پاسخ به با بصیرتان: اگه درگیری دریایی پیش بیاد دفعه اول نیست که این اتفاق میفته و سابقه داره. و سابقه شم اونطوری که شما بنا دارید کل جهان رو گورستان کنید نبوده!
عليرضا
Australia
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اين بابا شبيه محمود خودمونه، حرفهاش رو خيلي جدي نكيريد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
برای یه عده که اینقدر احساساتی هستن متاسفم،در این که آمریکا به ما خیلی ظلم کرده شکی نیست،اما بی فکری بعضی ها به امریکا این امکان رو داده و میده،امریکا اون سر دنیاست و از جنگ هیچ آسیبی نمی بینه.این ماییم که در کنار یه مشت کشور های دشمن دوست نمای داغون زندگی می کنیم،ترامپ مغز اقتصادیش کار میکنه ،دیونه هم نیست.پس بهشون بهانه ندیم که تازه بدهکار هم باشیم.
محمد ماکویی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
کسی از اینستاگرام ترامپ خبر ندارد؟!
ناشناس
Germany
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
علم دارند٫ پول دارند٫ تکنیک دارند٫ زور دارند. ما در اطراف خاورمیانه جه میکنیم؟ آنها هم همینکار را در سطح جهان میکنند. همکاریشان مثل ما کابردی است!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
منطقی ترین نظر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
متاسفم برای اون افرادی که فقط بلدن شعار بدن و چیزی به نام منطق در وجودشون نیست
ما همین الان باید چند سال در سوریه و عراق بجنگیم که داعش رو نابود کنیم
داعش یک گروه تروریستی با کمتر از 100 هزار نیرو و بدون نیروی هوایی و توپخانه و اتشبار سنگین اون هم اگر مجددن تقویت نشن شاید بعد از سه سال نابود بشن
اون وقت یه عده میان و برای امریکا شاخ و شونه میکشن ! شما فکر میکنی اونها با ما درگیر بشن متحدانشون کمکشون نمی کنند .
اگر امریکا اغازگر جنگ باشه خیر ولی اگر ما تحریکشون کنیم مطمئن باشید کلیه اعضای ناتو پشتش می ایستند و اگر فکر میکنید روسیه و چین هم از ما حمایت میکنند مطمئن باشید لطیفه است . همین الان هم با اکثر کشور های منطقه مخصوصا اعراب در جنوب مشکل داریم . فکر میکنید اونها اعلام بی طرفی میکنند ؟ ! هر کدومشون از یک طرف شروع به کندن قسمتی از خاک ما میکنه د. در شرق هم با دیدن این که ایران در گیر نبرده طالبان دوباره شعله ور میشه و مرز های شرقی ایران رو از ما جدا میکنه ( فکر میکنید پاکستان و افغانستان توانایی کترل طالبان رودارند؟) که ندارند و بماند که این گروه به شدت از ما ایرانی ها متنفر هست
مطمئن باشید اگر جنگی بروز کنه فقط بین ما و امریکا نخواهد بود تعداد دشمنان بیشتر از اینهاست . ما میتونیم یک جبهه رو در یک سمت کامل مرزی مدیریت کنیم ولی چندین جبهه در چندین مرز ؟! مطمئنن غیر ممکن هست
میلیاردها کیلو هم غیرت داشته باشیم بدون ابزار لازم شروع به جنگ با خودکشی هیچ فرقی نداره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اين سخن شما رو دوست عزيز بعضي ها بايد چندين بار بخونن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ای خدا خیرت بده. کاش این نظرات برای اون کسایی که همینطوری بی منطق دنبال شر میگردن فرستاده بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اینقدر اظهارنظرت بچه گانه و سطحی و مضحکه گمون نکنم بیشتر از سیزده سال داشته باشی. سیزده خزان بنفش اصلاحاتی که از عمرت گذشته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
متاسفم برای جناب عالی با این طرز تفکرت.نترس خیالت جمع جنگی اتفاق نمیفته.تازه اون امریکای کثیف از اون سر دنیا لشکر کشیده اومده تو ابهای ما چه غلطی بکنه؟حالا ما گاهی قدرت مون رو به رخش بکشیم میترسی جنگ اتفاق بیفته؟
اون امریکا هم اونقدر عاقل هست که خودش رو درگیر جنگی نکنه که ادامه اون از دستش خارج بشه.ظاهرا مشاوران رئیس جمهور اینده امریکا بهش میگن که در صورت جنگ چه پیامد هایی در انتظارشون خواهد بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
آمریکا بدون متحد هم ، به تنهایی و به سادگی ، توان نابودی کامل ایران و حتی خاورمیانه را دارد . خیلی هم بعیده در اون شرایط ، کشوری به ما کمک کند . در واقع ، اگر درگیری بشود ، ما هیچ شانسی نداریم . این تعریف از بیگانه نیست ، فقط یک واقعیته که خیلیها نمی خواهند بپذیرند .هر نوع تحریک و رجز خوانی ، ممکن است به نابودی کامل ایران و حتی فراتر از آن منجر شود . خواهشا عاقلانه رفتار کنید و زندگی مردم بیگناه را بازیچه احساساتتان قرار ندهید .
احتیاط شرط عقل است ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ناشناس 07:37
شما یا از شدت عشق آمریکا همه چی رو بنفش می بینی یا زیادی call of duty بازی میکنه. آمریکا جون جونیت جرات داره پا پیش بذاره ببین چه سناریوی وحشتناکی در انتظار خودش و نوزاد حرومزادش اسراییله. وقتی همه چی رو با یه عینک بنفش اصلاحاتی ببینی میشه طرز فکر شما.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ناشناس 11:00
يك لحظه تصور كن در صورت جنگ احتمالي، آمزيكا از بمب اتمي و هسته اي استفاده كنه اون وقت چه فاجعه اي اتفاق ميفته؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
جالبه یه عده اومدن رجز میخونن که مطمعنم تاحالا یک شناور نظامی رو از نزدیک ندیدن خخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تو چی جناب کارشناس؟ غرق شدن یک شناور رو بعد از اصابت موشک قوی دیدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
بعنوان یه سرباز زمان جنگ میگم . درسته وطن پرستی درخون ما است و تا آخر پای همه چیز میایستیم . اما لطفا در مورد مقابله نظامی با آمریکا شوخی نکنید . نمیتونیم . زورمان نمیرسد زمان جنگ های گلادیاتوری نیست که 48 ساعت نکشیده تمام زیر ساختها نابود میشه . واقع بین باشید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
من که هیچی رو ندیدم! ولی خوندم که اثرات بمب اتمی چیه!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
هم وطنان فراموش نفرمائید ، ناوهای بین المللی وقتی وارد قسمت ایرانی ابهای بین المللی میشوند ، ایران واکنش نشان میدهد ، آب بین المللی محل عبور است ، نه محل حضور و رصد کردن. قایقهای ما طبق قوانین بین المللی حق دارند در منطقه حضور داشته باشند و طبق هیچ قانون بین المللی به صرف اینکه قایقهای ما در صد متری یک ناو امریکایی حاضر شده اند ، دلیل نمیشود ناو امریکایی غلط زیادی بکنه.
ببین چقدر پر رو هستند ، " به علت حضور قایق ایرانی ناو امریکایی مجبور به تغییر مسیر شد"!!! چرا اینقدر ظلمها و گردنکشی های دشمن بنظرمون منطقی است.
چرا فکر نمیکنیم ناو امریکایی تو غلط میکنی وقتی قایق ایرانی جلوی مسیرت هست ، تغییر مسیر ندی.
چرا برای خودمون این حق را قائل نیستم که اگه یه ناو امریکایی در آبهای ایران مستقر شده قایق های ما بروند جلوش بایستند.؟؟!!
آیا آمریکا تحمل میکنه ناو ما بره تو صد کیلومتری نیویورک در آبهای بین المللی مستقر بشه ، آیا اگه قایق گارد آمریکا نزدیک ما شد و ما شلیک کردیم ، کسی تائید میکنه که منطقی و درسته؟؟؟
به هوش باشیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
شما تو تیز هوشان درس خونده اید!؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
قبل از اینکه هر چیزی تو دنیای حقیقی اتفاق بیافته باید تو دنیای ذهن ما ممکن بشه...
بعضی ها حتی جرات "عزت مند" بودن رو تو دنیای خیالشون هم به خودشون نمی دن....
توی آبهای بین المللی هم که همه حق برابر دارن، آمریکایی ها برابر ترند!!!!
یعنی الان ترامپ احمق گفته قایق های ایران رو می زنم باید ملت ایران همه حتی با کامنت بزنن تو دهنش ، نه اینکه به هموطن خودشون به خاطر اینکه بهش گفته غلط کردی! منفی بدن!!!!!
آخه ترامپ چه حقی داره که به قایق های تند رو سپاه در آب های بین المللی شلیک کنه ، حتی اگر نزدیک ناوهای آمریکایی شده باشه!!!! مگه آبهای بین المللی ملک باباشونه!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
چه غلطا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ترامث ما هم همین را می خواهیم تا این منطقه را قبرستان ناوهای شما بکنیم . انشاالله تمام امریکا را زیر پایمان له خواهیم کرد این فرموده خمینی کبیر است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ماذا فاز یا اخی؟!!!!
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
عزیزان انشالله که هیچ موقع جنگی شروع نشود ،کشور و ملت ما از جنگ خسارات زیادی دیده اند ، جنگ در هر حالتی منفور و زشت است ، ولی در طول تاریخ ملت ما اثبات کرده است که در برابر ظلم کوتاه نیامده ، آقای ترامپ برای تبلیغات و جلب نظر رای دهندگان این شعارها را می دهد،در جنگ هر دو طرف متضرر می شوند یکی کمتر یکی بیشتر ، ایران دیگر آن ایران 30 سال پیش نیست ، آمریکا هم دقیقا این موضوع را می داند، حمله به ایران بدون شک صدمات زیادی به کشور ما وارد خواهد کرد ، ولی درمقابل عواقب حمله به ایران برای آمریکا و متحدانش در منطقه بسیار سنگین تر خواهد بود.
متاسفانه بعضی فکر می کنند آمریکا سرور دنیاست ولی چنین چیزی صحت ندارد ، کمی تاریخ را مطالعه کنید ، جنایت های آمریکا در ویتنام ، افغانستان ، عراق و . . . را بخوانید ، آمریکا فقط به فکر منافع خود می باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
جنایاتشون رو در ویتنام و افغانستان و عراق خوندیم که میگیم الکی الکی باعث وقوع جنگ نشید.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
قابل توجه اذلال طلبان ترسوی وطن فروش ، ارباب شما هیچ غلطی نمیتونه بکنه و اگه میتونست تا الان میکرد ، شما ترسوهای وطن فروش بهتره از مواضع کشور خودمون دفاع کنید و نمیخواد نوکر بی جیره و مواجب آمریکای وحشی کودک کش بشین.همه میدونن که خلیج فارس برا ایرانه و ناوهای آمریکا مانند پرکاهی روی آب دیده میشن که به راحتی به قعر دریا فرستاده میشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بعضیها همچین میگن ایران، ایران 30 سال پیش نیست، انگار آمریکا، امریکای 30 سال قبله،
گرچه پیشرفته ترین جت جنگی ما همون اف 14 40 سال قبله امریکاست که الان اونها گذاشتن تو موزه،
نکنید این کارها رو و مملکت رو به فنا ندین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
نه ترس عزیزم نه ترس!!!!
اگر یک هزارم درصد، آمریکا شانس برتری نظامی و برد جنگ با ایران رو داشت ، فرصت حمله به عراق و افغانستان رو برای نابودی "جمهوری اسلامی" از دست نمی داد!!!!
نترس!!!
اون قدرت نظامی داخلی که تو ازش خبر دار می شی، اونا جلوتر خبر دارن ازش ... اگر برتری به ایران به این آسونی ها بود که نظر شماست، تاحالا "جمهوری اسلامی " رو از روی نقشه محو کرده بودن و شده بودیم افغانستان شماره دو......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
مرگ بر تو و سیاستت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آی نفس کش ... مرگ بر آمریکا و حامیان مزدورش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
امروزه تنها سلاح بازدارنده سلاح هسته ای با قابلیت نصب روی کلاهک موشک است بهمین دلیل دیگران هرکاری توانستند کردند تا ایران به سلاح هسته ای نرسد. کشوری که این قابلیت رو داره قادر کشور دیگه رو در کمتر از یک ساعت در صورتیکه بخواد نابود کنه . بقیه سلاحها کاربرد ویرانگر ندارند و بیشتر برای مقابله با حملات محدود بکار میروند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
کامنت ها از خود خبر بهتر بود :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اگه جنگ شروع بشه اون موقع ما جرتون میدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
برو ببینم چیکار میکنیییییی
ناشناس
United States
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
جمع نبند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
بی ادب . از تو جنگجو در نمیاد برو کشتی کج .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بله بله کاملاً درسته. ما از آمریکا قوی تریم و میزنیم باباشو در میاریم. اما سوال اینجاست که دوستانی که روی منابع کشور چنبره زدن و خانوادشون در رفاه کامل هستن حاضر هستن ریسک کنن و وارد این درگیری بشن؟ البته خیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بسیاری اگر جنگ دیده بودند هیچوقت ارزوی جنگ نمیداشتند بزرگترین ضربه به امریکا توسط ایران ابادی ایران است و لا همچنانکه دینمان اجازه هر گونه شروع جنگی را به ما نداده اجازه تحریک دشمن دیوانه را هم نداده است
ناشناس
Latvia
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
عده ای عشق ماجراجویی و شهادت تا کشور رو درگیر جنگی ویرانگر نکنند ولکن نیستند. بابا اخه وقتی اینا دارند در مسیر بین المللی تردد میکنن چرا میرید سراغشون؟ کمی مسئولیت پذیر باشید.
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
بزن ترامپ جون بزن خیسم کن آبم کن ترم کن همین تو یکی تو سر ما نزده بودی که اونم از آبان ماه می زنی ما کتک خوریمون ملسه
مرتضی جلالی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
حالم از ترامپ بهم میخوره ؛ فدای یک نفس رهبرم آقا حضرت امام خامنه ای بشم که امریکای متعفن رو خوب میشناسه که میفرمایند امریکا اصلا قابل اعتماد نیست و دشمن نظام و مردم ایرانه . این اظهارات ترامپ رو تحویل اون امریکا دوستان در کشور بدید و بگین تمام سیاستمداران ما بخدا اگه یک درصد از اون درک و فهم سیاسی رهبر عزیزمون رو داشته باشن ؛ بگید که روزی هزار بار خدارو شکر کنید که سایه یک همچنین رهبر فرزانه و عاقل و دوراندیشی بالای سر ملت ایران هست ؛ رهبر عزیزم امام خامنه ای انشالله همیشه سلامت و پاینده باشی و سایه ات بالای سر ما باشه .... ؛ این رو هم در اخر بگم امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیتت بمیر ( امام خمینی قدس سره )
اورموی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
مادر برحه حساسی هستیم ملت ایران راضی به شروع جنگ باهیچ کشوری نیست اما در دفاع از حریم میهن کسی تعلل نخواهد کرد.کاربران محترم نسبت به هم راءفت داشته باشیم اجنبی اگر بیاد به موافق و مخالف رحم نمیکنه. خیلیاتوکشورهای همسایه مدتهاست توی فکر تعرض چندباره به نوامیس،تاراج اموال وقتل عام هموطنانمان هستند قوای کشور هرچه مقتدرتر باشند این خواب پریشان با خود کثیفشان بگور خواهد رفت.ونهایتا حرف دل هر پدیده ای باید حد ومرزی داشته باشد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
دقت کنید دنیا براساس اینکه چی درسته و چی غلط اداره نمی شه. درست اینه که اینجا خلیج فارس است و غلط اینکه آمریکاییها در آن حضور دارند. واقعیت اینه که دقیقا قانون جنگل برقرار هست. به فرموده ی پیامبر "شکست نخورد قومی مگر این که در خانه ی خود با دشمن روبرو شد" این دوستانی که خیلی پر شور دم از جنگ با آمریکا می زنند و نتیجه رو به نفع خودشون واریز می کنند، بیشتر احساسی نظر دادند. به هیچ وجه وزن تکنیکی و تسلیحاتی و مهارتی ما در حد نیروهای ناتو نیست، تعارف هم نداریم. البته پیشرفتهایی خوبی داشتیم و قابلیت های دفاعی رو سعی کردیم به دست بیاریم اما اقدامات تحریک آمیز در خلیج فارس دست آخر به ضرر ماست به دو دلیل! اول تمامی رقبای منطقه ای و کشورهای متخاصم با ما رو پشت سر آمریکا به صف می کنه. دوم به دلیل ایجاد خسارت‌های سرزمینی (که آمریکا از آن مصون است) ما رو فلج و اقتصاد کشور رو زمینگیر خواهد کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
امیدوارم نجات پیدا کنیم ...
ناشناس
-
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
درافتادن با کدخدای جهان کار درستی نیست فلاکت و بدبختی ملت بیشتر می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
کدخدای جهان!!!!!؟ خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
آمریکا در چه فکریه؟!!
گل پسر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ممكن است همه فرماندهانناوهاي امريكائي مثل هم نباشند و روزي اين ماجرا جوئيها بي نتيجه براي كشور گران تمام شود ژاين دانستن قدرت نظامي امريكا مانند انكار كردن روشنائي خورشيد است اگر جاي اوباما مك كين بود معلوم نبود الان وضعيت چگونه بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
نه به جنگ
ناشناس
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
سلام سایت فرارو چرا هروقت پیام میذارم چاپ نمیکنیدوتبعیذ قایل میشید
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
نیازی به جنگ نیست نفت و گاز ایران تحریم بشه میشیم مثل عراق
برنامه نفت در برابر غذا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
فقط میتونم بگم قدرت نظامیه خیلی از کشورهایه مدعی جنگ با آمریکا به پای قدرت نظامی ژاپن دوره جنگ جهانی دوم هم نمیرسه اونا هم دیدن نتیجه شاخه شونه کشی علیه آمریکارو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
امیدوارم عده ای مردم کشور را به سمت خوردن برگ درختان نبرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
به قول خودشون که میگن:
The dog that barks doesn't bite
سگی که پارس میکنه گاز نمیگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
اره درسته اما سعی نکن دوست عزیز یک شیر زخمی رو امتحان کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
حس و حال جنگ نیست. کلا با این جیب خالی ما ، اصلا حس و حال هیچی نیست. هموطنان جنگ دوست عزیز که تو کامنتها کلی از درگیری حمایت می کنین ، خودتون تشریف ببرید جنگ. ما هم براتون دعا میکنیم. موفق باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
آها یعنی اگه جیبت پر بود حس و حال جنگ یا بهتره بگم دفاع از سرزمین رو داشتی؟
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
برای اتش بیاران جنگ همواره یک سوال مطرحه که واقعن خارج از منطق و توخالی هست
"امریکا در خلیج فارس چه غلطی میکنه؟!
این سوال مثلن قرار هست ما رو در مسند حق نشون بده در حالی که جواب این سوال رو با دو سوال ساده میدم
سوال 1 نیروی دریایی ایران در دریای چین چه کاری دارد
ناو های ایران در اقیانوس ارام چه کار میکنند
ناوگروه ایرانی در دریای سرخ چه کار میکنند
کشتی های جنگی ایران در اقیانوس هند چکار میکنند
ناوهای ایران میتونند به راحتی از 60 کیلومتری مرز ابی امریکا در کالیفرنیا و یا نیویورک عبور کنند و هیچ کسی هم حق ندارد بگوید چرا
این جزو قوانین بین الملل کشتیرانی تجاری و نظامیست . هر کشتی قادر است در محدوده ابهای بین الملل تردد داشته باشد و کسی هم حق ندارد به ان بگوید چرا این محدوده شامل خلیج فارس و تنگه هرمز هم میشه
سوال 2 چرا روسیه از فاصله کمتر از 40 کیلومتری شمال ایران اقدام به شلیک راکت از ناو میکند ؟ شما که ماشالله این همه دلاورید چرا به روسیه گیر نمیدید ؟!چرا نمیگید روس ها در خزر چه غلطی میکنند اون هم در بخش جنوبیش که نزدیک به ایران هست ؟ نمیتونید بگید چون کاملن طبق قوانین بین الملل هست
در ضمن پس از حملات ایران به نفتکش های کشور های عربی در جنگ خلیج فارس اعراب از امریکا خواستند که امنیت نفتکش هاشون رو در منطقه تامین کنه که ناشی از اشتباهات گذشته خود ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
کامنت های این پیج به من سرطان داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
شهدا عند ربهم یرزقنونند ولی مرگ برای شما ترسناک است
ناشناس
Sweden
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
به خدا با این ماجراجوییای بی مورد جنگ راه بندازید من یکی از جام جم نمیخورم.
مجله فرارو