bato-adv
کد خبر: ۲۸۶۴۰۲

حمله شدید پولادگر به ایرانی‌های تیم آذربایجان

رییس فدراسیون تکواندو می‌گوید که متاسف است برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و مثل مزدور به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
رییس فدراسیون تکواندو می‌گوید که متاسف است برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و مثل مزدور به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند.
 
محمدرضا پولادگر در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شکست مهدی خدابخشی برابر میلاد بیگی ملی‌پوش ایرانی تیم آذربایجان گفت: من متاسفم که در رسانه‌های ما از چند ماه قبل فضای سنگینی برای این رقابت به وجود آوردند و متاسفم برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و مثل مزدور به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند. پول چقدر ارزش دارد؟
 
پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند. آیا پول اینقدر ارزش داشت که باعث ناراحتی مردم ایران شوند و کسی مزدوری کند؟ من این‌ها را هموطنان خودم نمی‌دانم.
 
رییس فدراسیون تکواندو همچنین اعلام کرد: من بیشتر شرایط به وجود آمده را عامل باخت خدابخشی می‌دانم. بیگی هم در کلاس فنی ایران آموزش دیده است و توانست جلوی خدابخشی این گونه مبارزه کند. او به خاطر پول در میدانی که باعث شادی هموطنانش می‌شود زیر پرچم کشور دیگر مبارزه کرد. آیا او می‌تواند خودش را ببخشد؟
 
رییس فدراسیون تکواندو در خصوص بازتاب مدال برنز کیمیا علیزاده اظهار کرد: مدال خیلی ارزشمندی گرفتیم. ارزش این مدال از خیلی از مدال‌ها بیشتر است زیرا دختر مسلمان ایرانی این مدال را گرفت و به واسطه اینکه ارزش‌های دینی خود را اثبات کرده است و برای جهان غرب که به شدت روی حجاب زنان ایرانی و مسلمان حمله می‌کنند و پافشاری در بد بودن حجاب می‌کنند و آن را مانعی برای رشد و پیشرفت زنان مسلمان جهان می‌دانند، این رویداد پر از بیننده است و ما دیروز شاهد دو مسلمان از دو کشور جهان بودیم.
 
وی ادامه داد: این باعث افتخار است و ثابت شد که حجاب مانع صعود و پیشرفت ورزشکاران نمی‌شود. این از همه مباحث دیگر برای ما ارزشمندتر است.
 
وی درباره واکنش رییس جمهور و حمایت مسئولان دولتی گفت: از حمایت همه ممنونیم. قطعا افتخاری که توسط علیزاده کسب شده اوج انگیزه و هیجان است. خصوصا در قشر زنان ایرانی انگیزه زیادی به وجود آورد. امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه پیدا کند و جوانان ایرانی را باور کنند.
 
وی در خصوص سجاد مردانی نیز گفت: مردانی بسیار آماده است و یکی از شانس‌های مدال ماست. امیدواریم که با انگیزه برای کشورمان کسب مدال کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
قابل توجه آقای پولادگر جاویدان در تکواندو؛
"رضا مهماندوست کناره گیری خود از تیم ملی را اخراج تلقی و آن را توطئه رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو دانست. وی اظهار داشت: «من هرگز پول اضافه نخواستم؛ همان پولی را خواستم که سایر همتاهایم در تیم‌های ملی کشتی و وزنه‌برداری از کمیته ملی المپیک می‌گرفتند. من هیچ جایی استعفای مکتوب ندادم. فقط شفاهی گفتم تا پولم را ندهند سر تمرینات نمی‌روم. تازه این جمله هم در زمان تعطیلی تمرینات تیم ملی مطرح شد اما آقایان اسمش را گذاشتند استعفا و برکنارم کردند، چون مشکل این بود که نمی‌خواستند پول‌هایم را بدهند، من از وزیر ورزش می‌خواهم به داد برسد و از زیر دست خود برایم احقاق حق کند».
وی چندین بار تأکید کرده است: «تا زمانی که پولادگر و تیم همکارانش خط و مشی تکواندو را تعیین می‌کنند، به تیم ملی بازنمی‌گردد»او اظهار داشت: «مسئولان فدراسیون تکواندو در زمان بستن قرارداد من فریب داده‌اند و از پولادگر و ذوالقدر نمی‌گذرم».
آقای پولادگر لطفاً به هموطنان مهاجرمان، انگ وطن فروشی نزنید. هرچند که مطمئنم با دیدن مسابقات "ریو" متوجه برتری های فنی آنها شده اید زودتر از فدراسیون خداحافظی کنید تا شایسته سالاری در تکواندو، برقرار گردد. والسلام
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
تا وقتی سیستم مالی ورزش کشور به شدت فاسد و غیر شفاف ،باید منتظر همچین مبارزه های از این بیشتر هم باشیم،با بودجه مالی یک باشگاه فوتبال میشه چندین فدراسیون رو تا سطح اول جهان بالا ببریم،انصاف نیست بعضی از ملی پوشان غیر فوتبالی برای امرار معاش اولیه زندگی لبو فروشی کنن و مدال بیارن اونوقت فوتبالی ها ۳۰سال هیچ جامی نگرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اقاي خداشناس وطن دوست يادت رفته بچه هاي معلول مهماندوست چي شدن؟ حقوقشو دادين؟ بي خيال دست از سر اين مملكت بدبخت برداريد جون بچه هاتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اینها توجیه عملکردتان هست. هزاران دانشجو در این کشور رشد پیدا کرده اند ولی حالا در آمریکا و کانادا و کشورهای اروپایی خدمت می کنند ... وقتی برا نگهداری افراد برنامه ریزی ندارید دیگه از بی غیرتی حرف نزنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
وقتی ورزشکار کشور دیگر با ملیت ایرانی مسابقه می دهد ! مزدور نیست!! مهاجرت راهی برای زندگی بهتر و شرایط بهتر است وقتی حکومت در فدارسیون ها جاری است نه مدیریت انتخابی چه توقعی داریم! ضمن اینکه یکی از راه ای جذب سرمایه خارجی فروش خدمات ورزشی به خارج کشور است و تاسف برای پولادگر
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۵
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
يه سر اين ماجرا، امثال خود آقاي پولادگر هستند كه باعث اين مهاجرتها مي‌شوند......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
تکواندو کار ها باید نظر بدهند که در جریان ماجرا هستند؛ شما اکثر نظر دهندگان فرارو، دلتون از جای دیگه پره چرا بحث رو سیاسی می کنید؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
این بهانه ها دلیل نمیشه کشور ات را به یه کشور دیگه بفروشی! البته برای بعضی ها اصلا مهم نیست!
نظرات مردم را درباره همین خبر در سایت های غیر اصلاح طلب ببینید!
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
خجالت بكش اقاي پولادگر . نخبه كشي و حق خوري ويژگي ادمهاي سياسي هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دوستان مدافع مهماندوست! دلیل خوبی نمی آورید برای خیانت و پشت کردن به کشور!
ناشناس
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولاد گر شما چرا اجازه دادی ورزشکار پیروز این میدان جذب سایر کشورها شود؟؟
مسلما جوانی که همه امیدش به موفقیت در ورزش هست و میخواد به وسیله آن زندگیش را بهبود بدهد، مبارزه و موفقیت در رشته ورزشی را به عرق ملی و غیرت و موضوعات اینچنین ترجیح میدهد...
آرش عسلو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر اگر بیگی از امکانات ایران استفاده کرد و پیروز شد چرا ورزشکاران تحت نظر شما از شکست آنها عاجز بودند؟ زمانی که با هادی ساعی و ذوالقدر حق فرزندان معلول مهماندوست را پایمال کردی واژه خیانت برایت نامانوس بود. حال با کمال ناباوری انتظار تبانی داری. آقای متشرع آیا تبانی خیانت در حق کشوری که این مربی را به استخدام درآورده نبوده و نیست؟
یعنی از نظر حضرتعالی مربیان خارجی که در کشور ما هستند در برابر تیم های وطن خود می باید شرایطی فراهم نمایند تا ایران به آنها ببازد. واقعا برای طرز تفکرتان متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
غیرت چیزی که با هیچی توجیه نمی شود. برخی ایرانیها غیرت ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اهمال کاریه خودشون را به پایه دیگران مینویسند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
حداقلِ حداقل اینه که مهماندوست مربی آذربایجان شده و کارش کاملا حر‌فه‌ای و عادیه!!!
بماند آزارهایی که به مهماندوست در ایران شد!!
محمد هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
سلام
جناب پولادگر شمام باید جاتون رو کم کم به جوانترها بدهین زیاد حرص نخورید ... باید دید عقبه این اتفاق چی بوده و زود قضاوت نکرد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
پولادگر جان و ذوالقدر محترم، چوب خدا صدا ندارد، آه کودکان مظلوم آقا رضا گریبانتان را گرفته،حالا روزهای خوشتان است، میخواستی قدرشو میدونستی، خیانت و حق کشی و حسادت نمیکردی، مگه فدراسیون ارث پدریتان است، درود بر غیرت رضا که بعد از مسابقه اظهار داشت از اینکه بر هموطنم پیروز شدم ناراحتم،پس انتظار داشتی تبانی کنه؟دارندگی و برازندگی،شما را که با چسب سه سوت به صندلی ریاست نچسبانده اند،بسلامت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
جای تاسفه که تجربه در کشور ما بی ارزشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقاي پولادگر شما لطفا سكوت كن و اصلا حرف نزن. يادمون نرفته چه بلايي سر مهماندوست آوردين كه اون بنده خدا با دو تا بچه معلول از كشور خودش رفت و ديدين كه غريبه ها قدر مربيان ارزشمند ما رو بيشتر از ما مي دونستن. همه ش بخاطر مديريت غلط امثال شما بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دقیقا.... دل مهماندوست رو خون کردن... طفلک تو خرج درمان بچه هاش مونده بود... بی لیاقتی و باندبازی خودتون رو گردن بقیه نندازین و فرار رو به جلو نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقا شرمنده دستم اشتباهی خورد منفی دادم لطفا منفی رو کسر یکی به مثبتها اضافه بفرمایید!
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
نفس بعضی ها از جای گرم بلند میشه... افرادی مثل سامان طهماسبی (کشتی گیر) که من آشنایی داشتم باهاش، واقعا از لحاظ مالی محتاج بودند و با وجود پیگیری های خودشون مسئولین هیچ توجهی نکردن.
اگر مشکل مالی برای آقایون پیش اومد و باز هم تو ایران ماندند اون موقع دم از ایرانی بودن بزنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
چرا در مورد افرادی که مثل مزدور و با پول مردم رفتن خوش گذرانی در صورتی که مربی بعضی ورزشکارا رو نبردند صحبتی نمیکنید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند. آیا پول اینقدر ارزش داشت که باعث ناراحتی مردم ایران شوند و کسی مزدوری کند؟ من این‌ها را هموطنان خودم نمی‌دانم.
-----
شعار نده برادر گلم,,خوب کرد رفت
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
همینو بگو... حاضری جونتو بدی ولی حاضر نیستی جات رو بدی!!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
برای فرار از مسئولیت چه چیز هایی را دست آویز قرار می دهد رئیس فدراسیون تکواندو باید جحوابگوی عملکرد فوق العاده ضعیف ملی پوشان باشد و با فرافکنی دیگران را متهم نکند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر لطفا یه سوزن هم به خودت بزن! چرا شما مربی درجه یک ایرانی آقای رضا مهماندوست را بخاطر 5 میلیون حقوق ماهیانه راهی دیار غربت کردی، او نخبه و نابغه ای بود که شایستگی اش را با قهرمانی ایران در دنیا نشان داد، حالا نباید توپ را به زمین دیگران بیندازید و سرپوش بر بی تدبیری خود بگذارید. اتهام وطن فروشی و بی غیرتی به رضا مهماندوست کمال بی انصافی است چرا که او دانش و مهارتش را در اختیار کسانی قرار داده که قدرش را می دانند ضمنا او با فروش خدماتش به بیگانگان باعث شده ارز وارد مملکت شود. آیا شما خدمات فنی بفروش رفته ایشان را در حد یک پراید و سمند داخلی نمی دانید؟ تا کی ما باید صادرکننده نفت خام باشیم آیا کار رضا مهماندوست در راستای اقتصاد مقاومتی است یا شما که با رفتارتان به فرار نخبگان کمک می کنید؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
منم شما رو هموطن خودم نمیدونم.
باید تو شرایط امسال مهماندوست قرار بگیرین تا اونوقت معلوم بشه چند مرده حلاجی.
خود خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دستم اشتباهی به منفی خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بجای ناله و نفرین نگهدارید این عزیزان را
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما اگه رييس فدراسيون خوبي بودي، با عملكردت نمي گذاشتي امثال اين ورزشكاران از كشور فراري بشوند و زير پرچم كشور ديگري مبارزه كند!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
این اقا باید برکنار بشه
ورزش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر همه میدونند که چطور شد به اینجا کشید
الان دیگه اخبار دقیقه ای در دسترس هست
"پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند"
امثال شما نیاز نیست که جان بدید شما لطف کنید سکان رو به آدم لایق تر بدهید
ناشناس
Singapore
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دست پیش رو گرفتند پس نیافتند
ناشناس
Germany
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اتفاقا استاد پولاد گر خیلی هم به کارشون تسلط دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
خخخهه استاد?????????
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اگه اینجا به ورزشکارا ارزش قائل میشدین که حاضر نیشدن برن زیر یه پرچم دیگه کشتی بگیرن
مشکل از خودتونه آقای پولادگر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
از زندگی قهرمانان قبلی عبرت گرفتند و رفتند براشون ارزش قایل بشین تا این اتفاق نیقته خدا پشت وپناهشون باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
عرضه داشتی نگهشان می داشتی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
علت اینه تو ابن مملکت به افراد مستعد توجه نمیشه و به جاش به بعضیا که بی پتانسیلن توجه بیش از حد میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
لطفا" بخاطر گندهائی که زدید فرار به جلو نکنید!!
مزدور افرادی هستند که باعث فراری شده نخبه های مملکت میشن..
کسی که دو تا فرزند معلول و مریض داشت که نمیتونست مخارج را تامین کنه و حتی یکی از فرزندان خودش را از دست داد , انتظار داشتی با شکم گرسنه برای مملکت خودش افتخارآفرینی کنه؟؟
در مملکت من توقعات فقط یکطرفه هست.
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
نفس بعضی ها از جای گرم بلند میشه... افرادی مثل سامان طهماسبی (کشتی گیر) که من آشنایی داشتم باهاش، واقعا از لحاظ مالی محتاج بودند و با وجود پیگیری های خودشون مسئولین هیچ توجهی نکردن.
اگر مشکل مالی برای آقایون پیش اومد و باز هم تو ایران ماندند اون موقع دم از ایرانی بودن بزنن.
ورزش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر همه میدونند که چطور شد به اینجا کشید
الان دیگه اخبار دقیقه ای در دسترس هست
"پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند"
امثال شما نیاز نیست که جان بدید شما لطف کنید سکان رو به آدم لایق تر بدهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
با این روش و ادبیات نتیجه ای عاید نمی شه ، باید نگاه کلی داشت ، باید بررسی کرد که چه اتفاقات و چه نوع مدیریت اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باعث مهاجرت انبوه و میلیونی ایرانیان شده .
الان نزدیک 7 میلیون ایرانی کشور خود را طی 4 دهه ترک کرده اند ، یعنی از هر 11 ایرانی یکی در خارج از ایران است ، یعنی فاجعه ، و اکثر آنها تابعیت کشورهای دیگر را پذیرفته اند ، در بین آنها جمعیت زیادی از نخبگان علمی ، اقتصادی و اخیرا ورزشی هست ، یعنی همه آنها برای پول و بی بند و باری و ... و مواردی از این دست که مسئولین ما چندین دهه است دائم تکرار می کنند به خارج از ایران رفته اند ؟
این نوع برداشت و نگاه نهایت ساده نگری است ، باید دلایل اصلی را بی پرده و شفاف بررسی کرد و دنبال علت بود . البته اکثر مردم علت ها را می دانند .
amir
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر تمام نمایش آقایان آشورزاده و خدابخشی همین بود میلاد بیگی نابودگر بود یا خدابخشی آشورزاده هم به یه حریف دسته چندم باخت آقای مردانی می بازه بی شک عیب از شما هست با امثال مهماندوست ها چه کردید کیمیا هم چند سال دیگه همینه که الان هستند کوچ شما تجربه لازم نداشت پس عیب خوتون و صعف ریاستتون رو گردنه بیقیه نندازید چراکه تابعیت یه مسئله عادیه ببینیم چه کریدم که همه رو داریید فراری میدید
یاعلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
وقتی که مهماندوست و میلاد بیگی و امثالشون داشتن از کشور می رفتن شما لازم نبود جون بدی فقط یه بخشی از فیش حقوقیتو بهشون میدادی. یه اتاق از کاخی که توش زندگی می کنی رو در اختیارشون میگذاشتی. همونم لازم نبود. پیگیری می کردی حقوق معوقه شونو بگیرن. بله آقای رئیس میلاد بیگی بعد از برد برادر ایرانیش گریه می کرد نه شادی...اونا وطنشون رو نفروختن
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولاد کر لطفآدست از این شوینیزم ایرانی اسلامی خود بردارید ومیدان را به اهلش بسپارید .وجدانآاکر ورزشکار شما پیروز می شد .همین را می گفتید یا باز هم فریاد وفحاشی شما همراه با رجز خوانی .افتخارات خودتان را به رخ جهانیان می رساندید کمی انصاف داشته باشید .وخودتان را سرزنش واصلاح نمائید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اون کسانیکه پول مهماندوست رو ندادن تا فرزندانش جلوش پر پر بشن خودشون رو میبخشند؟؟!!
شما ها باعث فراری دادن امثال بیگی و مهماندوست هستید!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شرم بر کسانی که با باند بازی باعث می شوند که یک ورزشکار از کشور برود

فساد در فدراسیون و نحوه مدیریت آن بیداد می کند. چرا یک ورزشکار باید استعداد های خود را قربانی چسبیدن یک مدیر رانتی بکند؟!

آنها که ماندند چه خیری دیدند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دنبال این باشید که چرا جوانان تن به فرار از کشور میدهند امثال این آقایان عرصه را برای جوانان تنگ کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر همین حب پول باعث شده که شما ناتوانی خود را بر یک ملت تحمیل نمایید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
این صحبتهای اقای مهماندوست در دنیای ورزش حرفه ای بیشتر به جک شبیه است. مثلا ما فوتبالیستهای زیادی داریم که در کشورهای دیگر بازی کردند و چیز بعیدی نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بنده ی خدا می خواست ارادت خودش رو به ایران نشون بده که از باخت ورزشکار ایرانی ابراز تاسف کرد. حرف بدی نزد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
ورزش حرفه ای با ملی تفاوت داره. دقت کن
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
جناب پولادگر زیاد تند نرین، اگه پول ارزش نداره خب بهش پول میدادین نمیرفت. به شما چه ربطی داره که رفته؟ اینم دقیقا مثل قضیه فرار مغزهاست که امثال شماها در منصبهای دیگه باعث میشن نخبه ها مهاجرت کنن
مژگان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اینکه تو ایران شایسته سالاری نیست و به ورزشکارا و مربی ها درست و حسابی رسیدگی نمیشه درست
حتی اینکه یه مربی بره یه کشور خارجی مربیگری بکنه هم درست، چون لزومی نداره ملیت خودشو عوض کنه
ولی یه ورزشکار چطوری، واقعا چطوری می تونه ملیت خودش رو عوض کنه و مقابل هموطنش و شاید همه ملتش قد علم کنه؟
مگه ما ها تحت فشار اقتصادی نیستیم؟ مگه ورزشکارای قبل از اینا تحت فشار نبودند؟
یعنی من میخوام بدونم وطن فروشی انقدر آسونه؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
کمتر شعار بده سرکار خانم. همان خط اول نوشته ی شما جواب همه ی آسیب های ماست. مگه یک ورزشکار حرفه ای چند سال می تونه عمر خودش رو هدر بده به پای باندبازی و رفیق بازیهای یک عده؟
کلا عمر حرفه ای یک ورزشکار به قدر دو یا سه المپیکه، تمام شد و رفت.
ورزشکاران ایرانی همانند سایر نخبگان مهاجرت می کنند تا زندگی عادی خودشون رو مثل همه ی مردم دنیا از سر بگیرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
خانم محترم. ورزشكاري كه جواني اش را براي آينده اش فدا ميكند ني تواند بي حرمتي را قبول كند.
من بعنوان يك ايراني صددرصد اعتقاد دارم كه در ايران چيزي به نام شايستگي معنا ندارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
خدا برا هیچ ورزشکار و نخبه ای شرایطی رو فراهم نکنه که از وطنش بره. هیچ احدی با دل خوش از ایران نمیره همشیره
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
مژگان جان نظر نده شما- نظر نده بابا
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
موافقم باهات مژگان جان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اولا که اقای مهمان دوست کار حرفه ای خودشو انجام داده و سالم کار کردن نشانه انسانیت ایشان است دوما اگر ورزشکاری از ایران مهاجرت میکنه ضعف مدیرت اون حوزه است. که اقای پولادگر بر مدیریت تکواندو ادعای مالکیت جاودانه دارند!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
حق باانهاست چون به کی روش چقر پول می دهند ولی ورزشهای دیگر هیچ
محمد ماکویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
انصافا راست می گوید.اگر ورزشکاران دیگر کشورها هم به همین گونه عمل کرده و حضور در تیم ملی کشور ما را تجربه نمی کردند امروز متهم به بی غیرتی نبودند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اينكه يه ورزشكار يا مربي بره كشور ديگه حرفه اي بازي كنه عيب نداره ولي ظاهرا براي بيگي شرايط حضور در تيم ملي بوده و به خاطر پول بيشتر رفته. بهتره تابعيت ايراني او لغو بشه اگه واقعا اون كشور رو بيشتر از ايران دوست داره.
مهماندوست هم البته حق داشت بره و اين عجيب نيست كه يه مربي بره و در كشور ديگر حرفه اي كار كنه. اين دو تا با هم فرق دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اقای پولاد گر من فکر می کردم شما یک ادم منطقی هستید ولی متاسفانه الان فهمیدم اشتباه کردم اگر مربیان تیم ملی ایران افراد مانند میلاد زکی پوز را انتخاب کردندولی انها به خاطر پول بیشتر به کشور اذربایجان رفتند حرف جنابعالی درست است ولی به خاطر باند بازی های که در ایران حاکم است به تیم ملی انتخاب نشدند مجبورند برای امرا معاشبه کشور های دیگر بروند ووقتی هم با ان کشور قرار داد بستند نامردی است که خیانت کنند اخرین نمونه اش اگر پرویز هادی کشتی گیر125 کیلو
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
با کمال احترام عرض میکنم به شما هیچ ربطی نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
لازم نیست جانت را بدهی تا مردم خوشحال شوند تو از مقامت کناره گیری مردم خوشحال می شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
عوض كردن مليت يك ورزشكاره كه به نظر زشته وگرنه مهماندوست كارش مشكلي نداره.
به نظر مياد مياد بيگي به خاطر پول بيشتر رفته تابعيت رقيب رو گرفته و اين كار از نظر اخلاقي درست نيست. بيگي اگر شايسته بود مي تونست تو ايران ملي پوش بشه و تلاش كنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
كار مهماندوست با ميلاد بيگي فرق داره. يكي مربي حرفه اي است و يكي وطن فروش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر
صبر کن دو تا مدال بگیری بعد به این و اون بپر .
سرور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
من به آقاى مهماندوست كارى ندارم زيرا حق يك مربى است كه در هر جاى دنيا مربى گرى كند، اما فاجعه زمانى اتفاق مى افتد كه كسى مانند ميلاد بيگى به دليل اول نشدن در رنكينگ ايران و تنها به همين دليل، مليت خود را تغيير مى دهد و عده اى هستند كه از اين كار دفاع مى كنند. خبر همين فراديد در مورد دختر ژاپنى در ايران را بخوانيد، به درستى به اين موضوع اشاره كرده كه مردم ايران هيچ كار نمى كنند و مدام غر مى زنند كه هيچ چيز خوب نيست! بلى من هم كاملا موافقم كه پول و إمكانات كشور به عدالت تقسيم نمى شود اما كداميك از ما وقتى به مقامى رسيده ايم و مى توانستيم كارى انجام دهيم، انجام داده ايم و همين انصاف را كه از آن دم مى زنيم رعايت كرده ايم؟ كداممان سعى كرده ايم كه راه درست را برويم و توجيه نكرده ايم كه ديگران مى خورند، پس من هم مى خورم؟ چند نفر اين زنجيره مسموم را قطع كرده اند كه اكنون انقدر گلو پاره مى كنند؟ فاجعه اين نيست كه ميلاد بيگى وطن خود را به پول فروخته است، در تاريخ اين سرزمين و همه جاى دنيا، بوده اند كسانى كه وطن را به پول فروخته اند. فاجعه آنجايى است كه ما انقدر بى غيرت شده ايم كه نه تنها براى دگرگون كردن اين وضع هيچ گامى بر نمى داريم كه تازه وطن فروشى در ازاى پول را هم با بى مسووليتى برخى مديران توجيه مى كنيم. اين فاجعه است. من يك دوست هندى دارم و يك خويشاوند نصبى آلمانى، هر دوشان اين حرف آن خانم ژاپنى را زدند، همه اينجا غر مى زنند اما هيچ كارى نمى كنند و منتظر دولت اند. رفتار فرهنگى را هم دولت بايد به ما ياد بدهد؟ در چه زمانى از تاريخ اين خاك وطن فروشان به جاى دورى گزيدن مردم از آنها اينچنين از موضع حق توجيه شده اند؟ حتى در بدترين شرايط؟ حمله اسكندر؟ جنگهاى با روم؟ حمله اعراب؟ حمله چنگيز و تيمور؟ ما كى انقدر بى غيرت شديم؟ فرارو جان لطفا نشر كن. مرورگر من بخش پاسخ به ديدگاه ها را پشتيبانى نمى كند و من ناچارم نظر جداگانه بگذارم ولى اين توجيه ها بدتر از آنها، مثبتهايشان مرا عميقا متاسف كرده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
باشه تو درست می گی ، اما :

- کی ما را بی غیرت ( البته به نظر تو ) کرد ؟

- کی ما را باری به هر جهت و غرغرو کرد ؟

- کی فرهنگ کار و تلاش را با یکشبه ره صد ساله رفتن خود و خانواده و ایل و تبارش در جوانان ما نابود کرد ؟

- اون نسلی که جنگ کرد بچه های همان دوره ای بودند که می گفتند بد است و چه و چه است ! اینهائی که اینها بار آوردن چه گناهی دارند ؟ ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که شود هستی بخش ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
علت رفتن اونا اینه که امثال شماها مسئولیت بر عهده دارید. تو این مملکت هر جا بری همین وضعه. طرف با پارتی سر کار اومده با ظاهرسازی و شعاردادن سر کار میمونه تا جایی برای انسانهای آزاده نباشه. فساد و بی اخلاقی سر تا پای این مملکت رو فراگرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
هر ايراني موفقي هر كجاي جهان و با هر پرچمي باعث افتخاره همه ما ايراني هاست...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
این آقا داره تاکتیک فرار رو به جلو را اجرا می کنه و دست پیش گرفته

آقا شما باعث شدید که افرادی از ایران بروند
تو باشی ببینی بچه ات بر اثر بی پولی داره از دست میره چکار می کنی؟
دروغگویی و القاء حس وطن پرستی تا کجا؟؟؟

کاش تو هم اون درد را درک می کردی که طرف بچه اش بخاطر ناداری جلوی چشمش پرپر شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
فقط تو ورزش نیست .همه جا اینجوریه
درک اینکه منابع انسانی جز سرمایه مملکت و سازمان هست خیلی هم سخت نیستا
اینم نمونه اش
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
چه کلمه بی ادبی موزدور ؟؟؟ متاسفم برای شما آقای پولادگر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر شما اگر یادتان رفته ما یادمونه حق مهمانپرست را ندادید پولی که میبایست خرج فرزند معلولش میشد و باعث شد فرزند وی بمیرد شما چی ؟شما خودتون را میبخشید؟
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بعد از المپیک لندن و نتایج ضعیف تیم تکواند، آقای مهماندوست واقعیت ماجرا را که همانا دخالتهای رئیس فدراسیون تکواندو در انتخاب نفرات بود را بر ملا کرد ،خاطرم هست توی برنامه تلویزیونی مهماندوست شرایط دشوار مالی و بیماری فرزندش رو هم گفت،اون زمان همین آقایان از یک قهر عادی که بدلیل عدم پرداخت مطالبات به حق آقای مهماندست بود ،سوء استفاده کردند و گفتند ایشون استعفا داده ،انتظار داشتند مهماندست کاسه گدایی دست بگیره و بیوفته به پاشون ،غافل از اینکه، مهماندوست با رفتنش خیلی چیزها رو اثبات کرد.بقول شاعر: خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.این نتایج اولش حقانیت و لیاقت مهماندوست را اثبات کرد و دو مش بی درایتی برخی از اعضای کادر فدراسیون تکواندو را بسخره گرفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما زیاد جوش نزن اخوی. اینقدر هم میدان ورزش رو سیاسی نکن. ببین چه کردید که ماجرا اینطوری شده.
امیرحسین عزیزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
جناب پولادگر
لطفا با این حرفاتون سو مدیریت خودتون رو مخفی نکنید.
شما باید جواب بدید که چرا تکواندوکار رنک ۱ ما به هموطن خودش که الان تو آذربایجان بازی میکنه با این نتیجه باخته.
هیچ ورزشکاری از سر دلخوشی نمیره زیر پرچم کشور دیگه بازی کنه.
کار رو بای تکواندوکار و مربی به جایی رسوندید که رفتن.
از سال ۷۹ تا حالا ریاست کافی نیست؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دقتی ورزشکاری استعدادش در کشور خودش توجه نمیشود آیا حق ندارد برای آن دفاع کند؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
پس ليلا رجبي هم كه اصليت بلاروسي داره مزدوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
فرق می کنه
به خاطر پول تغییر تابعیت نداده، ازدواج کرده
masood
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
برعکس آقای پولادگر بنده به این عزیزان خسته نباشید میگویم. چرا که وقتی یک عده افراد بی مسئولیت در مقابل بعضی از ورزشکاران می ایستند و فکر می کنند مملکت و تمامی مردم ایران باید گوش به فرمان این آقایان باشند. مردانی که می دانند به انها ظلم شده و به نام یک ایرانی ولی با پرچمی دیگر حاضر می شوند توانایی و پایمال شدن حقشان را به رخ بعضی ها بکشند اینها مردان بزرگی هستند. خودمان را فریب ندهیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دوره شعارهای وطن پرستانه و یقه پاره کردن گذشته .
گند کاری های شما که عمريه چسبیدید به صندلی هاتون باعث شده بزارن برن. عقل سلیم میگه برای پرچمی تلاش کن که حداقل شرایط مناسبی برای خانوادت ایجاد کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
مشکل اصلی همینه، که عرق ملی از بین رفته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر! انصافاً خودت چقدر به این حرفهایی که زدی اعتقاد داری؟! آیا این حرفها از روی عصبانیتت به خاطر نتیجه بد در المپیک نیست؟ مربیگری در کشورهای دیگر نه تنها ایرادی ندارد بلکه برای کشور خوب هم هست.
می ماند ورزشکار، آیا یک ورزشکار حق ندارد به عنوان یک انسان در مورد زندگی خودش تصمیم بگیرد؟ آیا شما مالک این ورزشکاران هستید؟ آقای پولادگر آیا فکر نمی کنید حرفهای شما آکنده از بوی تفکر دیکتاتوری است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
جناب پولادگر شما براي آقاي مهماندوست چه كار كرده ايد به غير از اينكه حق و حقوق قانوني او را در سال 91 به او ندهيد درست در زماني كه مشكل مالي داشت و فرزندش بيمار بود در بدترين شرايط او را تنها گذاشتيد و اخراجش كرديد آيا شما به وظيفه خودتان درست عمل كرديد؟ اصلا شما چه كاريد مي‌رويد قرآن بالاي سر بهداد سليمي ميگيرد؟ دقيقا شبي كه فردا آن روز عاشورزاده 19 ساله مسابقه دارد!!! همان ملتي كه شما با پولشان به ريو رفتيد خوب ميدانند دل چه كسي براي ايران ميتپد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر ما مصاحبه های آقای مهماندوست را به یاد داریم این مربی خوب رو که کلی افتخار برامون آورد و شما فراریش دادی رو فراموش نکردیم. بهتره برای خودت تاسف بخوری که حتی حق و حقوق ایشون رو پرداخت نکردی. این بنده خدا بچه اش بابت بی پولی مرد. اگه پدر (یک پدر واقعی) باشی میفهمی که اون کسی که باید شرمنده باشه شمایی، نه این بنده خدا. واقعا شما و امثال شما چی بر سر جوانان ونخبگان این مملکت اورده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
سال ها است که میلیاردها تومان به بیت المال مسلمین به دلیل مهاجرت دانشمندان ایرانی به خارج ( فرار مغزها) ضرر وارد می شود که این مورد مطرح شده مشتی است نمونه از خروار . آنهایی که باعث این هدر رفت ثروت های ملی می شوند در پیشگاه مردم و خداوند مسئول هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
فرار استعدادها و مغزها که می گوییند یعنی همین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای پولادگر آیا انتظار داشتی به عمد به ورزشکار شما می باخت؟!! پس اخلاقیات چه می شد؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
به این میگن فرار به جلو !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دوستان مدافع مهماندوست! دلیل خوبی نمی آورید برای خیانت و پشت کردن به کشور!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
فعلا که تریبون دست شماست و خودتون هرچی میخواید میگین آقای پولادگر. بزار اونها هم از خودشنو دفاع کنن بعدا انقدر دم از جان دادن و ... بزن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اقای پولادگر
امثال شما ورزشکارای از این دست را پله میکنید برای بالا رفتن خودتون و اسم و رسم پیدا کردن
زحمتا را ورزشکار میکشه، پول و پوز دادنش مال شماست
اگه یکم به این ورزشکارا رسیدگی کنید حاضر نیستند زیر پرچم ی کشور دیگه برن
اگه شما هم شرایط اونها را داشتید صددرصد می رفتید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما با این دیدگاه قرون وسطایی باید استعفا بدهی آقای پولادگر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آقای درودگر شما حق نداری اینجوری قضاوت کنی. معنی فقر و نداری و بدبختی رو میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این اشکال از ورزشکار نیست ، اشکال از سیستم کشوری هست که باندبازی و فساد در اون بیچاره کننده است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
واقعا شرم آوره آقای پولادگر
می باخت ، مردانه و انسانی بود؟ مردانه مبارزه کرد و نماینده ما را برد، کجای کار ایراد دارد؟
شما که حجت الاسلام هستید باید بیشتر مواظب کلامتان باشید.
ضمنا باخت تکواندوکاران را با این فرار رو به جلو توجیه نکنید و به فکر رفع آن باشید.
باخت آقای عاشورزاده اتفاقی بود؟ من می گویم خیر. در این مسابقات عموما جمع امتیاز دو نفر مبارزه کننده به 15 یا 20 می رسید ولی آقای عاشورزاده چند امتیاز گرفت؟ گفتند میخواسته انرژی اش را حفظ کند، این دیگر عذر بدتر از گناه است، جوان 18 ساله کوهی از انرژی است چه نیازی به تقسیم انرژی آنهم اینگونه دارد؟ مگر ورزشکار 30 و 35 ساله است؟ چرا فقط 4 امتیاز گرفت؟ فکر نمی کنید که کوچ بد بود؟ فکر نمی کنید که طی 1.5 سال گذشته آقای عاشورزاده دیگر آن ورزشکار قبلی نبود؟ نمودار عملکرد ایشان را بررسی کنید. قصد نقد عاشورزاده نیست ، بلکه نقد مدیریت شماست، شما آقای مهماندوست را با آن وضع فراری دادید و همه مردم نیز ناراضی بودند.
عذرخواهی کن و استعفا بده، مطمئن باش چیزی از تکواندو کم نمی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
ما که ورزشکار نیستیم ولی کسی که ورزشکار هست و عمرشو روی ورزش گذاشته و دوره ورزش قهرمانی اش هم خیلی کوتاه هست نمیتونه منتظر بمونه که به اردو دعوت بشه یا نشه و اون دوره طلایی رو از دست بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما اقای پولادگر به جای توهین و فهاشی میتوانستی افراد لایق را به میدان بفرستی این نشان از بی لیاقتی شماست که ورزش ما چوب حراج را به خود زده بهتره برای شاد کردن ملت ایران هرچه زودتر استعفا دهید تا فردی شایسته برمسند این کار نشیند.
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دراین مملکت بددهنی وشعار شرط مسئول شدن میباشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دوران قهرماني كوتاهه ، اوضاع مالي خوب نيست ، مديريت فدراسيون بده و تكواندو كشور رو خراب كرده ، مربيان اينجا به درد نخورن ، زندگي خودشون و اصلا به خودشون مربوطه و به ما چه مربوط
خوووووب
اگه موقع مبارزه ديروز ، ته ته دلاتون احساس بدي نداشتين كه هيچ ولي اگه داشتين اين دلايل كه همه متين هستن فقط توجيه و بس
مجله فرارو