bato-adv
کد خبر: ۲۸۵۴۱۱
علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه:

چرا توریست فاسق باید به مشهد بیاید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مشهد شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
فرارو- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مشهد شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.
 
به گزارش فرارو، سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: سنت ما همه ساله در جمعه مقارن با میلاد امام هشتم(ع) این است که در نماز جمعه، سخن از حرم امام رضا(ع) مطرح است، به همین منظور در سخنرانی قبل از خطبه‌ها، آقای بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی حضور یافتند. گزیده اظهارات نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وی می‌خوانیم:
  • ایشان جریان مدیریت آستان قدس  رضوی و این حریم مقدس را توضیح دادند، این سازمان و این عظمت و این ساختار از برجسته‌ترین دستاوردهای این انقلاب اسلامی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 30 سال، دستاوردهای انقلاب و مدیریت روحانیت در این عرصه مشخص است.
  • همچنین با مدیریت جدیدی که به‌وجود آمده، ما شاهد تحول در آستان قدس رضوی هستیم و امکانات این آستان در خدمت محرومت‌زدایی کل کشور قرار گرفت و در مدت کوتاهی مردمی از دوردست با هزینه آستان قدس رضوی به حرم منور مشرف شدند.
  • کل این شهر متعلق به حرم امام رضا(ع) است، این شهر به هرجا که توسعه پیدا کند، حرم امام رضا(ع) همه این شهر است. این هویت و ماهیت این حرم باید حفظ شود؛ برادران و خواهران، مشهد شهر زیارت است.
  • چرا توریست فاسق و فجور باید به این شهر بیاید؟ اینجا شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.
  • در همه دنیا نمونه این مدیریت را داریم، مگر شهر واتیکان دارای مقیاس‌های قداستی نیست و همه جریان‌ها، قداستش را حفظ نمی‌کنند؟ ما باید بدانیم که در شهر امام رضا(ع) زندگی می‌کنیم، در شهر امام رضا(ع) نمی‌شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته‌فکر چانه‌زنی کرد. شما اگر کنسرت میخواهی جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟
  • هر روز کمپین جدیدی برای کنسرت راه می‌اندازند، این‌ها اردوکشی در مقابل امام رضا(ع) است، در یک جلسه باید تکلیف این شهر مشخص شود و همه مدیران و ساکنان بدانند این شهر آن‌قدر دلداده و عاشق دارد که نمی‌گذارند شما در برنامه‌ریزی و عیاشی آزاد باشید.
  •  همه طراحان ورود توریست که می‌خواهند توریست خارجی جذب کنند، دور این شهر خط قرمز بکشند، این شهر متعلق به امام رضا(ع) است، آن‌هایی که اینجا می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند باید بدانند که اینجا جای این کارها نیست. آیا در خانه امام رضا(ع) ما نباید بتوانیم این‌ها را رعایت کنیم؟ باید چانه بزنیم که کنسرت باشد یا خیر؟
  • آن‌هایی که متولی ساخت‌و‌ساز هستند بدانند مشهد، جزیره کیش نیست. مشهد شهر امام رضا(ع) است، اینجا به‌نحوی ساخت و سازها را تغییر ندهند که عده‌ای فقط بخواهند اینجا خوش بگذرانند، حداقل 60 درصد هتل‌های ما خالی است و بعضاً زوار زیر باران و آفتاب می‌مانند.
  • یکی از اقدامات آستان قدس رضوی، ایجاد شهر زائر و زائرسراها است که کلنگ زنی آن انجام شد، شما مشهدی‌ها مهماندار امام رضا(ع) هستید. عزیزان مشهدی، اگر فرهنگ رضوی نهادینه شود انقلاب هم پیش می‌رود در غیر این صورت دشمن طمع می‌کند.
  • چندین سال از رحلت امام خمینی(ره) می‌گذرد و شاهد هستیم که نوار صدای پیرمردی مفلوک را پخش می‌کنند و با کمال جسارت، یک تشکیلاتی هم ادعا می‌کند که ما پخش‌کننده این نوار بودیم. امیدواریم که دستگاه قضایی سریع این مسئله را پیگیری کنند چراکه این اعلام جنگ با بنیاد انقلاب است.
  • همان کسانی که می‌خواهند بیایند در این شهر از بعضی مزایای اقتصادی‌اش استفاده کنند و چون ایمان ندارند، اینجا را پایگاه لذایذ نفسانی خود و تفریحاتشان قرار بدهند، آنان هم باید بدانند اینجا جای زندگی‌شان نیست؛ ما شهید دادیم، خون دادیم و انقلاب سرپا کردیم تا اسلام حاکم شود، در خانه امام رضا نتوانیم اسلام را حاکم کنیم؟ در خانه امام رضا از زن بی‌حجاب رنج ببریم؟ در خانه امام رضا چانه‌بزنیم که آیا کنسرت باشد یا نباشد؟ شهدا برای چه رفتند؟ از خود این شهر چقدر شهید داده شد که ما در شهر، خانه و حرم امام رضا برای این مسائل چانه‌بزنیم و با هم بحث کنیم؟
  • در فتنه 88 هم همین‌ها در دانشگاه تهران عکس امام(ره) را پاره کردند؛ این اعلام جنگ قطعی با این انقلاب است و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی برخورد قاطع کنند. باید برخورد قاطع شود تا بعد از این، جرأت گستاخی به امام(ره) را عده‌ای پیدا نکنند و اگر در سال 88 با آن‌هایی که عکس امام راحل را پاره کردند، برخورد قاطع می‌شد اکنون شاهد این مسائل نبودیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما بچه مشهدیم از قبل و بعد از انقلاب تا یادمون هست نامی از علم الهدی نبوده که حالا مدعی مردم شدند
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
کنسرت دادن کار خیلی زشتیه ولی این همه فساد و تن فروشی کار خوبیه لابد . حتما برادران دوست و عزیز عراقی بیان زیارت هر کاری هم دلشون خواست بکنن میشن توریست زیارتی . همه چیز شده فقط ظاهر سازی
بسیجی فدایی رهبری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقای علم الهدی بهتر است در مورد برگزاری کنسرت از مقام معظم رهبری استفتا کند تا به عنوان نماینده ایشان، این همه به نظام و رهبری و اسلام مظلوم جفا ننماید. مردم بیچاره مشهد و خراسان که می خواهند با خانواده های خود وقت فراغت خود را به طور سالم و مشروع پر کنند چه گناهی کرده اند که گرفتار امثال شماها شده اند؟؟؟؟؟
یک شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
این اظهار نظر ایشان فرار به جلو است. او می خواهد وجود مسائل دیگررا ربط بدهد به موضوعی دیگر و تازه طلبکار نیز بشود
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واقعا عکس امام ره پاره شد؟؟ چرا فرد را نگرفتن و اعلام کنند که کی بوده با اینکه فیلم داشتند/
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۹
همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
شما نماینده ی همه مردم مشهد هستید؟ شما کارشناس گردشگری هم شدید؟ همه ی ملت باید همونطوری باشن که شما دوست دارید؟ خوشا به حاله انهایی که تاریخ ازشون به نیکی یاد کند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگه به اختیار حاج آقا باشه باید پارک آبی مشهد رو هم جمع کنن.!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
نه ظاهراً ايشان اعلام خودمختاري كردند . ماها داغ هستيم متوجه نشديم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به پاراگراف دوم بیشتر توجه کنید
رضوی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
از حق نگذریم!

مشهد حرم امام رضاست

ما مردم نباید راضی شویم به حرمت شکنی و بی احترامی به مشهدالرضا
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ماهواره !!!!!!!!حجاب اجباري!!!!! از مالزي ، اندونزي ، تركيه و حتي همين افغانستان ياد بگيريد كه حجاب اختياري و مسائلي همچون تجاوز و .... بسيار بسيار پايينتر از ايران است. زمان پيامبر اسلام هم حجاب خانمها اجباري نبود. كاسه داغتر از آش ؟؟؟!!!!! خداوندا ايران را از دست اين افکار تند ایمان بر باد ده برهان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خداوندا حرم امام رضا را از دست جاهلان و ......... برهان.
ناشناس
Kuwait
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بعد از فوت آقای طبسی حاج آقا اسب رو برای شاهنشاهی خراسان زین کرده
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایشان نمایندبخش بزرگی ازمردم مشهدهستندوحرفی خلاف منطق نزدند.درکلان شهربزرگ ومذهبی مشهدنبایدنمادهاوآثاری وبرنامه هایی اجراشودکه خلاف موازین شرع مقدس ودستورات مذهبی خاصه شیعه باشدهمانطورکه درجزیره لختی هاشما نمی توانید اذان بگویید درمشهدهم نبایدصدای لحو اعب بلندباشد.ودراین شهرکسانی ساکن شوندکه یا مریدامام هشتم باشندیاحداقل حرمت نگه داشتن رابلدباشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حرف ایت الله علم الهدی کاملا درسته .بحث خود کنسرت با بحث حواشی اون کاملا فرق داره .
این کنسرت ها سوای محتواشون ، تبعات اجتماعی و اخلاقی هم دارن .
بی حجابی ها و اختلاط ها و .... در کنار همین کنسرت ها به وجود میاد .
این اختلاط حتی اگه تو عزاداری امام حسین باشه حرامه و باید ازش جلوگیری کرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
از این به بعد میگیم بیان از شما اجازه بگیرن !!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دمش گرم ....
خوب زد تو پر و بال بعضی ها .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فعلا که دارن از ایشون اجازه میگیرین و نظر ما مردم هم یه دوزاری ارزش نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
با همین دمش گرماتون مملکت رو به جهنم تبدیل کردین اینقدر که دم حضرات گررررمه
ول کنید ما رو خدا تقصیر ما چیه با این قوم توی یک کشور به دنیا اومدیم؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
من هم موافق هستم در شهرهاي مذهبي كنسرت ممنوع ، هر كي مي خواهد كنسرت ببيند بيايد استاني ديگر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
با توجه به وجود حداقل يك امامزاده در هر شهر و زيارتي بدون تمام شهرهاي ايران كلا كنسرت كنسه
نجاری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بخشید هموطن گرامی، اینطوری بخواهیم فکر کنیم اساسا کنسرت در همه جای این کشور باید ممنوع باشد نه فقط در مشهد؟!
خوب در شیراز، تهران (ری)، قم و ...
در کجای این کشور ما حرم مقدسه از امام (ع) یا یکی از نوادگان ایشان (امازادگان) را نداریم که بگوییم آنجا موسیقی آزاد است؟!!
به نظرم مشکل اینها نیست، اساسا مشکل اینست که برخی هنوز نتوانستند قضیه موسیقی را هضم کنند که جایز است و اشکالی در آن نیست و بهرحال هنوز نتوانستند فقه پویا را بپذیرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واقعا متاسفم. فساد در شهرهای مذهبی به دلیل کمبود تفریح سالم بیداد میکنه
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فساد همه جا هست و زبطی به کنسزن نداره
اقایون به فکر اشتغال این جوونا باشن .
که لااقل خواستن برن کنسزت پول داشته باشن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مثل اینکه تمام این آقایون را باید در یک شهری جمع کنیم و تخت پادشاهی هم بدهیم مثل واتیکان!!!تا مردم یه نفسی بکشند!! البته اگر مردم گذشت کنند!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
خوبه حداقل اسم واتیکان رو شنیدید. ولی مقایسه شما کاملا مع الفارق هستش. از یک تریبون رسمی باید سعی شود دقیقتر صحبت شود، مردم ایران دوست ندارند عوام فرض شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
ما هم شهید دادیم و جنگیدیم قرار نیست هر کی هر جور دوست دارد برای خودش قانون وضع کند.
اسکندری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
خدایا ما ایرانیان چه گناهی به درگاه تو کردیم که...؟؟؟!!!
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چند قرنیست که کتاب نمی خوانیم و تاریخ نمی دانیم و تنها یک غرور بی معنی از همه چیز بی دانش حرف میزنیم. ما سزاوار بدتر از این ها هستیم.
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بیچاره برو به فکر کار و اشتغالت باش این کنسزت واست زندگی نمیشه.
فساد در جامعه بخاطر این بیکاری هاست نه عدم برگزاری کنسزت در مشهد
مشهد انقدر پارک آبی داره که وقت زیارت نداشته باشه
مژگان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بزرگ ترین گناه که نمک نشناسی هست رو مرتکب شدیم
سعید مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
خدا کند حرف های شما درست باشد ما بعنوان دوست دار ا مام رضا از شهر مشهد چیز هایی می بینیم و می شنویم که فساد و خود فروشی بیداد میکند ان وقت موسیقی سنتی این مملکت چطور باعث فساد و غیره میشود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
اين آقا حكم تبعيد مردم مشهد را صادر كرده
ايشان ميگويد هر كي به كنسرت علاقه منده بره يك شهر ديگه زندگي كنه

ايشان ميگويد مشهد كيش نيست كه از اين غلطها بكنيد

واقعا آيا در دين اسلام و مذهب شيعه بين شهرها تفاوتي وجود دارد؟؟!!
يعني بعضي كارها در بعضي شهرها حرام و در بعضي حلال است؟؟!!
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
یعنی مردم مشهد امام رضا رو بخاطر کنسزت رها میکنن؟؟؟؟
من کاری به این حاجاقا ندارم ولی همه میدونیم جوکنسرت چی هست.خداروشکر درقم تابحال کنسزتی نبوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
تاسیس ایالت خود مختار خراسان را به ایشان تبریک می گویم!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقا جان حرف خوب را اگه دشمن هم بزنه باید قبول کرد ، اینکه کنسرتها بعضا تبدیل به ابتذال شده هیچ شکی نیست ، بنابراین باید شان معنوی و مذهبی مشهد حفظ بشه حالا چه امام جمعه بگه یا نگه !! حرمت را خود مردم نگه دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شما مشهدی هستی که اظهارنظر میکنی.
به فکر اشتغال ما جوونای مشهد باشید.دختران و پسران بخاطر بیکاری دارن فساد میکنن نه کنسزت
یاامام رضا خودت به دادمون برس با این جماعت
ناشناس
Switzerland
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
به چه حقی محل زندگی رو ایشان تعیین میکنند. به عنوان یک مشهدی معتقد عرض میکنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خوب خودتون به ایشون رای دادید .
از ماست که بر ماست .
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شما برو با وی پی ان که پرچمش داره داد میزنه چقدر معتقدی یه گشتی تو سایتهای غیرمجاز بزن خودت رو ناراحت نکن آقای معتقد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مشکل از 69 ات هس که فک می کنی هر کی خارج از ایرانه همش تو کارهای از نظر شما غیر مجازه
اون ذهن مریضت رو ببر به دکتر نشون بده شاید بشه درستش کرد که هر چی ما میکشیم از تراوشات اذهان بیمار شماست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
حاج آقا چرا سیاست شما همیشه یک بوم و دو هواست ؟! چرا در دوره دولت پاکدست که در آن زمان مورد تایید جابعالی هم بود جلوی اجرای پروژه بزرگ تفریحی سیاحتی پدیده که توسط یاران غار دولت پاکدست پایه ریزی شد را در شهر مقدس مشهد را نگرفتید که حالا یادتون افتاده که حرمت شهر مشهد باید حفظ شود ! حالا که طبل رسوایی این پروژه دولت پاکدست هم همانند دیگر اقدامات ایشان نواخته شده ، به فکر افتاده اید؟ اون زمان یادتان نبود مشهد ، کیش نیست شهری است زیارتی تا یه عده مردم بیچاره هم متضرر نشوند !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
بالاخره روزی خواهد رسید که جناب امام جمعه مشهد را توریستی ببیند شما اگر راست میگویید به بهانه گردشگری توریست رابیارید پیش امام رضا (ع ) و مسلمانش کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
چطور میشه به مردم صفت فاسق اطلاق کرد ؟ مگه تدین و دینداری انحصاری است در قشر معینی از جامعه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
ایشان طی چند سال اخیر با سخنان غیر منطقی و تند خود بسیاری از جوانان را دچار تردید کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
تو کنسرت می‌خواهی، برو یک شهر دیگر زندگی کن" من نمیخواهم و طبق میل من عمل خواهد شد چرا که من خود قانون هستم.
هومن
Germany
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
کیست که ندونه همه این کارها برای فشار به دولت از جهات مختلف هست ! کجای اسلام کجای شرع کجای دین کجای اخلاق اجازه داده به این آقا به مردم لقب فاسق و فاجر بده ؟! باشه توریست نیاد مشهد ولی این همه مردم که تو مشهد (ظاهرا باید بگیم کل آستان خراسان ! ) زندگی میکنن شهروند مشهد نیستن فقط شما چند نفر خاص شهروند هستید ؟!
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اینقدر غافلند که نمی دونند این فشار ها نتیجه برعکس داره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
زنده باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
این اوصیکم به تقوای ا... که اول خطبه ها میگن، دقیقا خطاب به کیه؟!!!!!!
ناشناس
United States
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
ما که هرچی بگیم غیر قابل انتشاره پس فقط لبخند می زنیم و عبور می کنیم.
ناشناس
Germany
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
عجب !! مشهد ، ملک شخصی شما بود و خبر نداشتیم !!!!!!
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
نه ملک شخصی شماست و حتما شما صاحبش هستی.
انقدر فضای توریستی و پارک آبی هست که شما فقط یکبار وقت بکنی بری زیارت امام
گفت نذاره برگزار بشه تا شما یه زیارت بری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
انكه به عشق غريب الغربا به مشهد مي ايد نه نياز به توصيه هاي ايراني 69 دارد نه امام جمعه كه زيارت كند يا نه
بعد از ان مگر تفريحات سالم حرام است كه در كنار استفاده از فضاي معنوي حرم رضوي به انها نيز پرداخته شود . امام جمعه محترم اگر قدرت وتواني دارد بهتر است به جذب مجاورين حداقل به همان مراسم سخنراني خودش در هر جمعه بپردازد كه متاسفانه با موضع گيري هاي نسنجيده و گاها افراطي تيشه به ريشه اعتقادات جوانان مي زند .
SBM
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایرانی 69 کسی که بخواد بره زیارت زیارتشو میکنه کسی هم که نخواد بره زیارت نمیره احتیاج نیست که حاج اقا مردم فاسق بشماره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
مگر مشهد جزو خاک ایران و تابع قانون وضع شده نیست ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
تاسیس ایالت خود مختار خراسان را به ایشان تبریک می گویم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
لطفا نیشابور را از خراسان رضوی جدا کنید . ما نمیخواهیم در این خود مختاری باشیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
استان خراسان و مشهد هم قسمتی از کشور ایران است که همه با یک قانون اداره میشود. مگر دوران ملوک الطوایفی است که هر استانی برای خودش یک پادشاه و حکمران سوا داشته باشد و قوانین شخصی خودش را در آنجا پیاده کند؟
اگر اینطور باشد که سنگ روی سنگ بند نمیشود و هرج و مرج و بی قانونی و هر کی هر کی همه جا را فرا میگیرد!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
مشهد و کیش هر دو قسمتی از این کشورند که هر دو تحت یک قانون هستند بنابراین اگر در کیش کنسرت هست در مشهد هم باید باشد
حمید رضا 110 ن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
گشتم در دیوار حرم من که ندیدم
جایی بنویسد که گنهکار نیایید...
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خیلی زیبا بود.....سلام بر امام رضاع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
شما مگر در آنجا حکومت مستقل تشکیل داده اید که آنجا را سرای ایران میدانید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
جدی جدی این حرف ها رو زده!!!
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بله هموطن....متاسفانه جدی جدی همیشه از اینوع حرفها میزنه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
آخه مگه شما صاحب و مالک مشهد و حضرت امام رضا هستی؟
اون وقتی که اون همه مراکز تجاری و تفریحی و پدیده و غیره می ساختن کجا بودی؟ هزاران مشهدی زیرپای سرمایه داران و همچنین طرح های توسعه حرم له شدن و صدا ازتون درنیومد.
امام رضا هنوزم مظلومه که امثال شماها خودتونو به اون حضرت منسوب می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
حظ بردیم
ناشناس
United States
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خدا شفات بده!
ناشناس
United States
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
دقیقا چند عکس پاره شد؟ یه دونه بیشتر بود؟ حالا اونو به حساب همه میزارید حتی کسانی که روحشون هم از اون قضیه خبر نداره و فقط میخوان یه کنسرت برن؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
چرا بین ائمه جمعه فقط صحبت های ایشان را پخش میکنید.
زمان انتخابات مردم باید جواب این طرز فکر را می‌دادند که الان شاهد این حرف ها نباشیم.
ناشناس
Italy
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
نخست اینکه شهر واتیکان مجموعه کوچکی هست در دل شهر بزرگ رم! نه اینکه شهری کلا مجزا با قوانین خاص. دوم اینکه درهای واتیکان به روی همه از جمله توریست ها باز هست، هر روز هزاران توریست از کلیسای جامع سن پیترز در مرکز واتیکان دیدن میکنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واتیکان کشور مستقله
ناشناس
United States
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگه از واتیکان مثال میزنین، در واتیکان هم کنسرت و کر برگزار میشه، اونهم مختلط.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
استانداری را بدهند به غلم الهدا همه همه مسولیت به عهده ایشان
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
چطور زمان احمدی نژاد برگزاری کنسرت حلال بود؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
چه کسی به این آقا اجازه این همه جسارت به حاکمیت ملی را داده است؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
آن کس که نداند و نداند که نداند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
خداييش چرا در مملكت اسلامي همش از بيحجاب و فاسد و ... حرف ميزنيم. بابا هممون مسلمانيم. نماز و روزه ميخونيم. چرا با حرفاتون به اين مردم مسلمان توهين ميكنين. فساد از فقره نه حجاب. اطراف حرم را نگاه كنين. چقدر گدا وجود دارد. اين مايه ننگ يك زيارتي و مسلمانه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
حاج آقا به نظر شما خود آقا امام رضا نظر شما رو در مورد این قوانین ریاضتی که برای مشهدی ها قرار دادین قبول داره ؟
نيما
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
عجب!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
فرارو چرا از اين شخص مي ترسي و كامنت ها رو سانسور مي كني؟
مهدی بصیرتیان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
زنده باشند ایت الله علم الهدی که حرف دل پنج میلیون مشهدی و هشتاد میلیون ایرانی را زدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
گلم الان شما یک تنه اون پنج میلیون مشهدی هستی؟ یا هشتاد میلیون ایرانیه؟
ممد بندری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
زنده باد بهار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
د مشکل شماها همین خود همه پنداری هست عزیز. چقد تکبر و غرور؟!!!
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
یا من و امثال من اشتباه میکنیم که متشرع هستیم و موسیقی ملیمون رو حروم نمیدونیم یا این سید بزرگوار و امثال ایشون
بالاخره یکی باید بیاد و حرف آخر رو بزنه
من نمیدونم جواب نوجوونم رو چی بدم
از سایر علما تقاضا دارم یک اجماعی روی این قضیه بکنند و نتیجه نهایی رو اعلام کنند تا مردم از تردید بیرون بیارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
احتمالاً ایشون اون هشتاد میلونیه هستند
SBM
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
وقتی تریبون دست اقلیت باشه خودشون اکثریت میپندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1-ایشان محدوده خود (ونه امام رحمت علی ابن موسالرضا(ع)) را چند کیلومتر میدانند؟
2-زیارت مشجع امام رضا (ع) تاثیر بسیاری بر توریست ها میگذارد آیا ممکن است که حضرت علم از آنجا به جای دیگری نقل مکان کنند؟
3-اینهمه قتل و حوادث متفاوت که از مشهد گزارش میشود متعلق به کدام قسمت ناآرام است؟
4-.
5.
.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
انصافاً ملت فهیم مشهد در عمل خوب جواب کوبنده به این افراطی ها داده اند.
استارتر33
United States
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
آیا در مورد این خبر چیزی میشه گفت که قابل انتشار باشه؟
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بگو سلام...همه چی خوبه!!!
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
نظر مردمی هم که تو مشهد زندگی میکنن کشک!!
اصلا بی خود میکنن نظری داشته باشن!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
هر روز کمپین جدیدی برای کنسرت راه می‌اندازند، این‌ها اردوکشی در مقابل امام رضا(ع) است، در یک جلسه باید تکلیف این شهر مشخص شود و همه مدیران و ساکنان بدانند این شهر آن‌قدر دلداده و عاشق دارد که نمی‌گذارند شما در برنامه‌ریزی و عیاشی آزاد باشید.


ببین چه راحت مردم رو دو دسته میکنند و تفرقه میندازند و روبروی هم قرار میدهند! هرکی رفت کنسرت روبروی امام رضاست؟! ما کنسرت هم میریم، نماز و روزه هم به جا میریم، مکه و کربلا هم میریم، محرم عزاداری هم میریم. ما متعادلیم! نه افراط نه تفریط فقط تعادل!
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دمت گرم.....
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
تندرو ها بی منطقند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
اگه برای زیارت امام رضاست فقط، خیالت راحت بقیه ظرفیت هتل هات هم بزودی خالی خواهد شد. ضمنا شما برای مردم تصمیم نگیر حاجی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
قسم میخورم وقتی کتکور دادم از مشهد برم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دوست عزیز در شهرت بمان و نگذار حقت را به عنوان یک ایرانی ساکن مشهد برای مسایل حلال و قانونی نادیده بگیرند
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هموطن عزیز....بمون....مشهد شهر شماست..و اینده از شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
عجب یک نفر برای 5 میلیون تصمیم میگیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
عججججججججججججججججججججججب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
لطفا بدون سانسور کامنتمو منتشر کنید!! مگر ایشون حاکم خراسان هستند که هرروز در مورد هر چیزی که خوششان نمیاد دستور میدن؟؟ کشور قانون داره ( البته اگر قبول کنیم همه در برابر قانون باید تمکین کنن) اگر اینطور که این آقا پیش میره و کسی جلوشو نگیره فردا در هر استانی یک نفر مثل ایشون شروع به اعمال نظر و قانون خودش میکنه و اونوقت دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
خدایا ما را عاقبت به خیر کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
حالا این سخنان کمی تند را فرارو منتشر کرده الان کاربران اش شروع می کنند به توهین کردن! ؛ مستدل نظر بدهید بدون توهین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ببین دیگه چقدر آش شور شده که خود این بابا هم بهش اعتراف کرده
یک مشهدی
United States
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
"در شهر امام رضا(ع) نمی‌شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته‌فکر چانه‌زنی کرد. شما اگر کنسرت میخواهی جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟ "
من که قانع شدم!. این ادب و متانت در گفتار جای تقدیر دارد. از بالا به مردم نگاه کردن نتیجه ای جز کوچک پنداشتن مردم در پی نخواهد داشت.

ایام ولادت امام رضا بر همه شما مبارک باد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
قصاص قبل از جنایت! از کجا میدانید که فاسقند؟!
ابن غلام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آهههههههه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
کاش جاده ی بین ما یکطرفه نبود تا ماهم جواب می دادیم.
کاش....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به چه دلیل جنابعالی برای همه تکلیف روشن میکنی .رنج بردن شما ارتباطی با سایر ین ندارد .
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فکر کنم بزودی سینماها و کلیه مراکز تفریحی در مشهد تعطیل شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حرمت شهر مقدس مشهد باید نگه داشته شود بقیه جاهای ایران را مگر از اینها گرفته اند که گیر سه پیچ داده اند به شهر آقا امام رضا
ناشناس
United States
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
لطفا مردم مشهد رو خالی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایشان بهتر است سیره ی امام هشتم علیه السلام را مطالعه کنند و از ایشان درس مهر و عطوفت بگیرند.

رفتار حضرت با غیر مسلمانان ، از سر مهر و مدارا بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جالبه که ایشون هیچ مشکلی با وجود فقر و فاصله طبقاتی وحشتناک در مشهد ندارند؟ از نظر ایشون وجود این همه ریخت و پاش در شهری که در اون مردمی از فقر رنج می کشند رنج آور نیست اما حضور بی حجابان در اون شهر رنج آوره؟
کاش می فهمیدیم این جمله رو که ملک با کفر باقی می ماند و با ظلم نه . اون وقت شاید دلایل بهتری برای رنج کشیدن پیدا می کردیم، هر چند گاهی نفهمیدن به صرفه تره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جالبه که ایشون هیچ مشکلی با وجود فقر و فاصله طبقاتی وحشتناک در مشهد ندارند؟ از نظر ایشون وجود این همه ریخت و پاش در شهری که در اون مردمی از فقر رنج می کشند رنج آور نیست اما حضور بی حجابان در اون شهر رنج آوره؟
کاش می فهمیدیم این جمله رو که ملک با کفر باقی می ماند و با ظلم نه . اون وقت شاید دلایل بهتری برای رنج کشیدن پیدا می کردیم، هر چند گاهی نفهمیدن به صرفه تره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حاج آقا خانه امام رضا خانه همه هست حتی یک خانم بی حجاب چون امام برای وصل آمدند و شما برای فصل
من گناهکار شما را به توبه از بهتان و نا امید کردن مریدان از امام فرا میخوانم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فقط متاسفم یعنی زمان احمدی نژاد کنسرت نبود
حقشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
"شما اگر کنسرت میخواهی جای دیگری زندگی کن"
بنده هنوز نفهمیدم! بالاخره کنسرت مشکل شرعی دارد یا ندارد؟! و ترازوی سنجش آن چیست؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فقط میشه گفت واقعا میزان رای ملت است. سخنان ایشون این رو ثابت میکنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مشهد كلش واس شماست؟؟!!
ناشناس
New Zealand
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چرا در خانه امام رضا باید سر گشنه رو زمین گذاشته بشه؟ چرا در خانه امام رضا، ضامن آهو، حیوان شکنجه شده و بیمار باید وجود داشته باشه؟ چرا در خانه اما رضا باید بیت المال مردم به فنا بره؟ چرا در خانه امام رضا باید طرح های شهری غیر ضروری و مخرب آثار تاریخی هر روز بیشتر و بیتر بشه؟ چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اینا به حاج اقا ربطی نداره فقط موی دخترا و لباس و کنسرت و تفریح به حاج اقا مربوطه دزدی و گرسنگی و فحشا از روی فقر ربطی نداره به این جماعت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حرف حق، اینها آزاد باشن میگن داخل صحن امام رضا هم باید آزادی باشه و کنسرت بزاریم! اینهمه شهر عاشق کنسرت بفرمایید 24 ساعته کنسرت بزارین
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
یه چی می گی ها !
مردم مشهد فقط می خواهند که در شهر شون کنسرت مجاز داشته باشند. چی کار به حرم داره این قضیه ؟!
مثل این میمونه که بگی تو هیچ کجای مشهد کسی حق نداره فوتبال بازی کنه چون اگر اینا رو ول کنیم می خواهند توی حرم گل کوچیک بازی کنند !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مشهد خانه سه میلیون انسان است که به امام رضا عشق می ورزند و امام مربوط به 70 میلیون آنها باید انتخاب کنند چه بشود شما یکنفری از اسم و نام آمام رضا و اعتقاد مردم سو ّ استفاده نکن به اندازه کافی مردم را به دین بدبین کردید
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حاج آقا مشهد جزء نقشه ایران و تابع مقررات حکومت است ، حکومت ایالتی و ولایتی درست کردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
پیشنهاد می کنم تصمیم گیری را به صورت همه پرسی در اختیار مردم مشهد قرار دهند. رای گیری انجام بشود که کنسرت می خواهند و یا نه و همین طور سایر مسایل تفریحی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگر این را هم میگفت که چرا در شهر امام رضا باید اینمهمه فقیر و گدا و معتاد و بی خانمان و...باشد ، میشد گفت صداقت دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقاي اعلم الهدي از بي حجابي فقط رنج ميبرند ، ولي فقر ، فساد ، اختلاس و ارتشاء و ............... هيچيك باعث رنج ايشان نميشود !!!!!!!
دينداري و غيرت ديني ايشان در حجاب و حرمت كنسرت خلاصه ميشود والسلام
ناشناس
United States
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
کنسرت برای مردم شهر بزرگ مشهد هم برگزار می شود .ربطی به زائر ویا گردشگر ندارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هیچی نمیشه گفت این جملات رو هر کس خودش باید بخونه و اه بکشه مردم مشهد براتون غصه می خورم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
در امام رضا بر روی همه باز است جناب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
موافقم با صحبت ها. کاری به شخص ندارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
من سکوت را ترجیح میدهم
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واقعا ايشان چه حقي دارند كه به مردم مشهد بگويند برويد جاي ديگري زندگي كنيد؟ حتي خود امام رضا (ع) هم اگر زنده بودند اين حرف را نمي زدند. اين حرفها مردم را از دين زده مي كند و نتيجه اي جز تمسخر نخواهد داشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بافتن آسمون به ریسمون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
سوال اصلی اینجاست که ایشان بخ چه دلیلی معتقدند که برگزاری کنسرت موسیقی مجاز در شهر مشهد مصداق "عیاشی" است. یعنی مردم ایران در دیگر شهرها مجوز عیاشی را می گیرند ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فقط بگو مرگ بر انگلیس
رضا 110
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
لطفا از قول امام رضا حرفی نزنید ای کاش کمی به سلوک ایشان عمل میکردیم امام رضا امام مهربانی نیست نه امام تندروی و زیاده خواهی
وارونه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
باشه قبول كرديم , ولي جون هركسي كه دوست داري تكليف دزدي و اختلاسها رو هم با اين قاطعيت مشخص كنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فکر کنم چند وقت دیگه واسه رفتن به ایالت مستقل مشهد باید ویزا بگیریم.
reza
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مشهد پر شده از عرب - هر جا میری بیشتر حضور عرب هست تا هموطن ایرانی معلوم نیست اونجا چه خبره ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هیچی مثلاً تبلیغ ایران و شیعه! تا حالا چندین بار رفته ام به مشهد یکبار دریغ از ژتون ناهار امام رضا! ولی به عربها هر روز ژتون میدهند یک عرب این را بخودم گفت!
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
قربون حرم امام رضا ع....هزینه ها زیاد شده ....قبلا با یه بلیط قطار ارزان قیمت میتونستی بری مشهد مقدس ..الان حتی بلیط قطار هم گرونه.....هر ایرانی ارزو داره چند وقت یه بار نزد اقا بره و درد دل کنه....
فرهاد امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
برادر من شما اگه دلت برای زائر امام رضا سوخته فکری هم به حال کاسب ها . مغازه های اطراف حرم بینداز که هرچی جنس بنجول چینی و بدرد نخوره قالب میکنن به زائر امام رضا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مردم خراسان مگه به قانون اساسی و رییس جمهور دیگه ای رای میدن که شرایطشون با بقیه کشور فرق کنه؟
مشهدی
United States
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واقعا برداشتمون از اسلام چیه که هرکس که نظرش با شما نباشه فاسق هست
شما تو این جمله شهرهای گردشگری هم مراکز عیاشی نامبردید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگر حرف ایشان درست باشد چرا ایشان بعنوان یک مرجع تقلید تا حالا در مورد و وجود مراکز عیاشی در شهرهایی مانند کیش و اصفهان و ... اعتراضی به مسئولان نکرده اند!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
می شود عده زیادی را برای مدت کمی گول زد، می شود عده کمی را برای مدت زیادی گول زد، اما هرگز نمی شود عده زیادی را برای مدت زیادی گول زد.
از عاقبت خود بترسید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
+++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خب پس مشهد جای دزدان وغارتگران حقوق مردمه.لطف می کردین از اونایی که حقوق مردمو تو پدیده ومیزان پایمال کردن رو هم پیگیری می کردین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شاید اونجا سهامدار عمده هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مگر مشهد ملک شخصی شماست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت .؟ ؟
حجت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
فکر می کنم باید میانه رو باشیم رهرو این نیست گهی تند وگهی خسته رود رهرو اینست که آهسته و پیوسته رود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مردم مشهد می تونند به کریمی قدوسی شکایت کنند. حتما حتما به عنوان نماینده فهیم! مشهد پیگیری می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حرفتان را بلد نيستيد چطور بزنيد داريد همه را از دور خودتان و دينتان مى تكانيدفرهنگ براى شما فقط عزاداريست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حضرت آیت ا.. این جماعت این حرفها حالیشون نیست چون مبانی فکریشون چیز دیگست .باید با زبون دیگه ای باهاشون حرف زد. به اذن ولی فقیه طومارشون رو درهم میپیچیم..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
طومارچین عزیز، بچین که خیلی خوب طومار شادی و زندگی مردم را چیدید و موفق هم شدید.
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هموطن....ایرانیان از قدیم موحد بودند و خداپرست...در حال حاضر هم اکثریت شیعه در کنار هموطنان اهل تسنن و عزیزان اقلیت دینی زندگی میکنند....
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شاه هم همین فکرها را می کرد،دیدید چه شد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما منتظر زمان طوامار چینی هستیم! ببینیم کی طومار چه کسی رو بچینه!!!!!!!!
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شماها یه عمره که طومار همه رو درهم پیچیدید و شادی و زندگی معمولی رو از مردم این مملکت گرفته‌اید. الهی همون امام رضا جوابتون رو بده.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
برگزاری کنسترت که عیبی ندارد....حدا هم در قران از حرام بودنش حرفی نزده (با توجه به اینکه قران یک کتاب کامل محال است اگر موسیقی ایراد داشت خدا یادش رفته باشه بهش اشاره کنه)
ولب بدحجابی قضیش به طور کامل فرق میکنه.....اگر گناه بدحجابی زیاد بشه فساد هم در اون منطقه زیاد میشه و هزاران مشکل به همراهش میاد...به هرحال الان دیگه با زور نمیشه کاری کرد..مذهی های ما باید کمی از خشکی دربیایند و جوانان را به خود جذب کنند
منتشر کن فرارو لطفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حاج اقا می داند افراد زائر اغلب از کشورهای عربی دنبال فسق وفجورند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
كامنتهاي انتشار يافته 72
غير قابل انتشار 103
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
منم جزء103 نفر بودم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
من مطمئنم که خود امام رضا هم برای با حجاب و هم برای بی حجاب امامی رئوف هستند، جانم فدای امام رضا علیه السلام، اینا کسایی هستند که اعلام خودمختاری از ایران کرده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
کامنت کفرآمیزی بود. راجع به آمریکا هر چی عشقته تجلیل کن و قربون صدقه برو اما اجازه نداری راجع به سیرت خاندان عصمت و طهارت فتوا بدی. افتاد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ناشناس 11:04 شما بهتره این جملات رو به جناب علم الهدی بگید. ایشون قبل از این دوست کامنت گذار از قول ائمه حکم دادند. افتاد؟
ک م
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
11:04 ایشون فتوی نداد
گفتن امام رضا ع امام همه شیعیان هستند.
مگه اینکه شما فرقه جدیدی در مذهب باشی که نتونی بفهمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ناشناس 11.04 ظاهرا برای شما نیفتاده!!!! که امامان معصوم به همه تعلق دارند و فقط مال شما نیستند می ترسم از اون روزی که واقعیت وجودی هر جماعتی معلوم بشه نمی دونم بعضی ها چطور می خوان جوابگو باشن
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مشهد به خاطر وجود مبارک حضرت رضا(ع) مشهد شد! اونهایی که ادعا دارن مشهدی هستند و باید تصمیم بگیرند بدونن از صدقه سری امام رضا(ع) دارن زندگی میکنند
به جای حرمت شکنی بهتره کمی فکر کنند
شهرهای مذهبی رو نباید اجازه داد با این بهونه های کودکانه به محل فساد تبدیل کرد! حالا اون فساد کنسرت باشه یا دزدی و اعتیاد و ....
درود بر علم الهدی که اجازه نمیده با بهونه های اسرائیلی این شهر به سمت فحشا بره
SBM
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چرا فکر میکنی کنسرت برگزار کرد یعنی فساد. و هر کی رفت کنسرت فاسده یکم با عقل فکر کنید لطفا . فاسد کسی هست که دستش تو جیب بیت المله و 8سال گند میزنه به مملکت
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
این "نباید" رو قانون بهتون گفته یا شرع؟!
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حضرت آیت الله
لطفا جلوتر از رهبری نظام حرکت نکنید و الا تاریخ تکرار خواهد شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چرا یک رای گیری از آزادی های اجتماعی نمیکنید ببینیم ایا کشور مال 80 میلیونه یا مال چند ده هزار نفر ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
با این صحبت خیلی از حرفها ثابت شد . مثلا اینکه در ایران رئیس جمهور اختیارات زیادی نداره ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایکاش ایکاش و ایکاش ائمه جمعه از بین افراد فرهیخته و اندیشمند انتخاب می شدند
هدایت
United States
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
پیشنهاد میکنم تمامی رستوران ها، سالن های ورزشی و حتی بیمارستان ها و آتش نشانی ها را هم تعطیل کنید چون همه این ها میخواهند مردم فلک زده را خوشحال کنند.
با تشکر از شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
"توریست فاسق و مراکز عیاشی"
از شما ما انتظار نداشتیم این جملات را بگویید مخصوصا برای مردم ایران که این همه در مشقت و ناراحتی بودند و الان که یک مقداربه راحتی رسیدند سزاوار این سخنان نیستند. ما افرادی هستیم که با شعار مرگ بر شاه جلوی تانک شاه ایستادیم آیا فاسقیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آره ما چون كلا ميخوايم زندگي كنيم اصلا بايد بريم يه كشور ديگه چون كشور خودمون متعلق به خودمون نيست
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بیایید کمی منصفانه فکر کنیم نمیتوان شکر و نمک را با هم قاطی کرد و شربت درست نمود. متاسفانه در کنسرت های ما رعایت حداقل شئونات هم نمی شود. باید اول قدری شعور پیدا کنیم و بعد شور ایجاد کنیم . شور خالی، هیجان و هوس زود گذر است ولی شو ر با شعور ماندگار است . ایشون در بارگاه امام رضا خدمت می کنند و مطمئنا مثل شما و من فکر نمی کنند قدری به هم و به اندیشه های هم احترام بگذاریم. هوی و هوس ها بسیار زود گذرند و ناپایدار و اما معرفت و شناخت وسیله ای ماندگار برای رسیدن به قرب الهی است . ایشون حسب دریافت و احساس وظیفه این حرف ها را می زنند و لازم هم نیست که اینقدر موضع گیری کنیم قدری تامل کنیم و به خود بیایئم . والسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
برادر من ایشان می توانست با کلمات که در شان یک روحانی است این صحبتها را می کرد.آیا مردم ما فاسفند آیا مردم ما عیاشند همین مردم جلوی شاه و صدام ایستادند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اون روز که تبلیغ پروژه شاندیز از تلویزیون پخش می شد و رکوردهاش رو به رخ رغبا می کشید شما امام جمعه نبودی؟ تو شاندیز مگه حرم می ساختند؟ پارک آبی و هتل های سر به فلک کشیده چطور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
واي بر مردم مشهد كه همچنين فردي را دارند ولي اين بگم زمان اين افراد رو به اتمام است.
نیکان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقای علم الهدی مگر کشور ، حکومت و قانون مستقلی را در مشهد تشکیل داده است که به زبان حاکمیتی سخن میگوید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگر وضع اینطوری نبود که انتشاریافته 128 تا باشه و غیر قابل انتشار 204 تا، هر کس به خودش اجازه نمی داد به مردم برچسب فاسق و عیاش بزنه. جالبه که توهین در متن خبر مسئله ای نداره اما انتقاد در نظرها چرا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
غیر قابل انشار 204 چه خبره اونور...............................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اون روز که تبلیغ پروژه شاندیز از تلویزیون پخش می شد و رکوردهاش رو به رخ رغبا می کشید شما امام جمعه نبودی؟ تو شاندیز مگه حرم می ساختند؟ پارک آبی و هتل های سر به فلک کشیده چطور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جناب حسن روحانی که در انتخابات دم از حقوق شهروندی میزدی، اینهمه توهین شده به مردم از دیوث و فاسق و عیاش و ... عکس العملی نشون دادی؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مدعی العموم باید شکایت کند....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حسن آقا! شما سال دیگه رای هم حتما میخوای دیگه نه؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
انا لله و انا الیه راجعون
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به گفته ایشان تو مشهد حکومت اسلامیه تو ایران جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
متاسفانه شهرمشهدشده مرکز چپاول وغارت مسافرین وزوار ازتاکسی ران ومغازه داروهتلدارو....... خوبست یک فکری برای این معضلات هم بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اگر وضع اینطوری نبود که انتشاریافته 128 تا باشه و غیر قابل انتشار 204 تا، هر کس به خودش اجازه نمی داد به مردم برچسب فاسق و عیاش بزنه. جالبه که توهین در متن خبر مسئله ای نداره اما انتقاد در نظرها چرا.
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جناب اقای علم الهدا

با یک دنیا پوزش ، واقعاً همه چیز را شما اشتباه فهمیده اید ، چرا این بنده حقیر سالهاست مطالبی از شهر شما دیده ایم و شنیده ایم که هیچ ربطی به برگزاری کنسرتهای دولتی و با مجوز ندارد ، چرا که اگر این کنسرتها برگزار می شد چه بسا آن همه فسق و فجوری که در شهر شما همان شهر امام رضا (ع) بود نمی بود و کلاً شهر سالمتری می داشتید.موسیقی هنر است و و روح را صفا و جلا می دهد و روح را پاک می کند و جان را نیرو ،
آقای علم الهدا بنده حقیر چیزهایی از شهر شما دیدم که در هیچ شهر خارجی نبوده که کلاً مسلمان نیستند ، پاکی و نجابت و سلامت و وقار یک جامعه به اصولی ربط دارد که با برگزار نکردن کنسرت حل نمی شود ، درد جای دیگری است که شما آن را مباح می دانید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به شما قول میدم از این به بعد گسترش موسیقی و هنر در مشهد شتاب خیلی زیاد و غیر قابل باوری بگیره. ایشون بالاترین خدمت رو جهت اشاعه موسیقی در مشهد و استان خراسان با این حرفاشون انجام دادند البته خودشون خبر ندارن.
وطن دار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقای علم الهدی گفته اند مشهد شهر زیارتی است نه گردشگری
سوال از آقای علم الهدی این است توسعه فضاهای گدشگری مشهد ازجمله پارکهای آبی شهر رویایی و......همه در زمان دولت امام زمانی قبل انجام شده که با تاییدات خاص آقای علم الهدی وامثال ایشان بوده است حال تازه متوجه شده که مشهد شهر زیارتی است چرا آن موقع که باید اعتراض میکردی نکردی؟
این صحبتهای امروز شما شدیدا بوی جناحی میدهد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به نظر من مشکل اساسی مردم، بیکاری و بحران اقتصادی است که دولت بایدراه حلی برای برون رفت از آنها در نظر بگیرد نه توسعه کنسرت و مسائلی از این دست. جوانان و خانواده ها نان لازم دارند، نه شنیدن سازه های موزون و دیدن حرکات موزون.
من کاری به هیچ یکی از دو جناح ندارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مردم به همه چیز احتیاج دارند هر کس به اندازه ظرفیتش
ناشناس
-
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هیچکس نمیتونه کسی دیگه رو براهی ببره که دلش نمیخواد... .و این صحبتا کمتر تاثیر رو داره.بیایم یه کاری انجام بدیم : کلاهمونو قاضی کنیم که برای کارای اشتباهمون و تموم لجبازیا مدیون خون شهیدامون نشیم و مدیون کسی که میره سوریه و عراق برای رفاه ما میجنگه تا ما راهشو ادامه بدیم.یا علی مدد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آیا آماری از تعداد پروازها از مشهد به سواحل تفریحی را حاج می دانند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایشون رسماً اعلام استقلال دارن میکنن از ایران و خودشون رو حاکم خراسان میدونه! واقعا جای تاسف داره توکشوری که دم از آزادی و دموکراسی زده میشه یه روحانی با الفاظ رکیک و توهین آمیز مردم شهر خودش رو خطاب میکنه و در لابه لای حرفاش میگه همینه که هست هرکه نمیخواد هررری ، امیدوارم مقام معظم رهبری خودشون دخالت کنند و جلوی ترویج این افکار طالبانی و داعشی رو بگیرن که دین و ایمان مردم این کشور بیشتر از به باد نره و با پیچاندن گوش ایشون یادآوری کنند قانون اساسی مهمترین رکن جمهوری اسلامیه و هیچ فردی بالاتر از قانون نیست تا ایشون اعلام استقلال نکن و خراسان و رو جدا از این مرز و خاک ندونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
پول نفت -دزدی ها - اختلاس ها رو با یک پاسپورت معتبر بدید همه میرن شر کم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
گستاخی از حد گذشته همینمون مونده که یه اشغالگر بیاد هممونو از سرزمینمون بیرون کنه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دمت گرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
يادم مياد وقتي حزب رستاخيز را درست كردند شاه با غرور گفت هركه نميخواهد عضو شود ميتواند ازين مملكت برود ،
حالا ايشان هم همين را ميگويد ، خانه و زندگي و شغل و پدرمادر را رها كنيم برويم جاي ديگر كه چيه ؟ ميخوام كنسرت ببينم اقا نميزاره !
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مگه مشهد اعلام خود مختاری کرده؟؟؟؟
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مگه مشهد اعلام خود مختاری کرده؟؟؟؟
استاد دانشگاه
Germany
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما عده ای از مردم مشهد هیچ تعلق خاطر و تعلق عقیدتی به آقای علم الهدی نداریم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ایشون نظرات خودشون را میخوان به زور تحمیل کنند بعد از گذشت بیش از 100 سال از انقلاب مشروطه آقایون متوجه نیستند کشور با قانون اداره میشه نه نظرات شخصی اگر واقعا فکر میکنند در مشهد نباید کنسرت برگزار شود راه دارد آنهم تصویب قانون در مجلس است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
جناب علم الهدی شما فقط وظیفه هدایت داری و لاغیر! اینکه مردم راه بهشت را انتخاب میکنند یا جهنم، به خودشان مربوط است!
البته خدا خودش عالم است که راه کدامیک به سمت بهشت است و دیگری جهنم!!
حتی خداوند قادر مطلق که به هر کاری تواناست مردم را در این انتخاب آزاد گذاشته ! شما و بزرگتر از شما که دیگر جای خود دارید!!!
شما را به خدا دست از سر این مردم بردارید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دو روز دیگه کلا از کشور جدا شین که راحت باشین!!!
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
یک زمانی ائمه جمعه امثال مرحوم آیت الله طالقانی بودند....الان....
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
خدا ابوذر زمان مرحوم طالقانی رارحمت کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
قرار بود آقاي سالار عقيلي كنسرت داشته باشند همه ميدانند كه محتواي كنسرت ايشان ارزشمند و مورد تائيد صدا و سيماست نام وعزت ايران را با صداي بلند در سراسر دنيا به گوش جهانيان رسانده است.
حالا حاج آقا عصباني شده اند و به مردم كيش فرموده اند اگر به دنبال كنسرت هستيد از مشهد جاي ديگر برويد. كلام ايشان در تمامي رسانه ها منعكس شده است
ايشان نماينده ولي فقيه هستند و بايد با حساب و كتاب حرف بزنند تا عواقب بدي بدنبال نداشته باشد.
ايشان مخالفينش را سوسك معرفي مي كنند و با چهره خشمگين خود از دين با محبت اسلام سخن مي گويد متاسفانه نميداند كه مردم سخن خوب را زماني در يافت مي كنند كه گوينده اش با نرمي و با احترام بيان كند.
در زمان گذشته مردي بود سركه فروشي خيلي خوش اخلاق و همسايه اي داشت عسل فروش اما خيلي بداخلاق
سركه فروش با لحن زيبا اقدام به فروش ميكرد اما عسل فروش با لحن خشن و تند
سركه فروش خوش اخلاق در نصف روز تمامي محصول خود را مي فروخت اما عسل فروش بخاطر لحن تندش همچنان در كوي برزن راه مي رفت اما خبري از خريدار نبود.
الان داستان كه متاسفانه برخي با لحن تند و رفتار اقدام به معرفي اسلام مي كنند و هيچ نتيجه اي نمي گيرند.
دشمنان دين و قران بخاطر اينكه جوانان را از دين اسلام هراسان كند گروه كثيف داعش را بوجود آوردند. حال كه دين گريزي را داعش عهده دار شده دينداران عزيز ما نبايد با رفتارشان جوانان را از اسلام فراري دهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اين آقا با اين سخنان مي خواهد خودش را مطرح كند ولي سواد لازم را ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
با سلام و تشکر بی پایان از حاج آقا علم الهدی
ایشون یک تنه در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام ساز و آواز ایستاده اند. خدا حفظشون کنه
حالا هم که یه مرد با خدا پیدا شده و حقایق ناب اسلام رو پرورش میده مورد هجمه قرار گرفته
ali
Germany
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
قابل توجه مسئولان امنینی و سایر مسئولان کشور. و دادستان محترم مشهد که تا اسم کنسرت میاید بدنشان با لرزه درمی اید. ایا انتهای این سخنان و اهانتها را نمی دانید. ؟ ایا نمی دانید که دشمنان ایران در کمین اند تا در ایران هم میان مردم دودستگی ومیان قومیتها و اقوام چند دستگی براه اندازند تا ایران چون افغانستان و عراق و سوریه و لیبی ویمن مردم را به جان هم و برادر کشی براه اندازند. ایراد این سخنتان افراطی و توام با تهمت و اهانت که از اهانت به رئیس جمهوری گذشته .و به نفرت پراکنی به میان مردم رسیده جز تفرقه افکنی میان مردو ایران هیچ سود دیگری ندارد و چون مقام مذهبی ومقام انتصابی دارند هیچگونه برخوردی هم به نام مصلحت نظام انجام نمی پذیرد کار به جای باریک کشیده نشود و کشور را با خطر مواجه نگرداند . در نامه ای آقازاده ای از مقامات بالای اصولگرایان با مخاطب قرار دادن اقای لاریجانی در قوه قضائیه به قاضی القضات 24 ساعته توسط دادستانی احضار و تفهیم اتهام شد. اما چگونه است کسانی که اقای روحانی را غیر اصولگرا میدانند ایشان را عمرو عاص مینامند دادستان محترم خم به ابرو هم نمی اورند حالا ایشان علم الهدی ست باشد اما حسن عباسی که مقام بالای روحانی ندارندچه؟ یا رئیس کیهان یا....؟ قانون قانون است برای شما فقط برای کوبیدن جناح مخالفتان . ایا در 37 سال گذشته موردی داشته ایم از محاکمه اصولگرایانی که در قدرتند و گفته هایی به مراتب رادیکالتر از اصلاح طلبان زده و اعمالی صد برابر تخلف بارتر از انان کرده اند در دادگاه ویژه روحانیت ؟ هنوز محاکمه اقای نوری و کرباسچی در یادها زنده است. با این برخورد دو گانه از مردم چه انتظاری دارید؟ شاه گفت هرکه نمی خواهد بیاید پاسپورتش را بگیرد و به کشوری دیگر برود چگونه همین روحانیت از این حرف پله ای برای مخالفت مردم ساختند. حالا چگونه همین روحانیت خود همان حرف را تکرار و میگوید از شهر من بروید ظاهرا بعد از نمایندگی ولی فقیه فکر کرده اند پادشاه و حکمران خراسان شده اند. اما چرا سایر روحانیت به این مواضع حتی اعتراضی خصوصی هم به ایشان نداشنته اند. معنی تین حرف جدا کردن مردم از هم با عنوان ضد امام رضا و خادم امام رضا انهم مردمی احساساتی .زنگ خطر به جان هم انداختن مردم نیست؟ اگر کنسرت خمب است همه جاست. و اگر بد باز همه جا. امید است مقامات به هوش باشند و بی رودر بایستی تا مبادا ایران ویرانستان گرد د که آن زمان نه مشهدی برای اقای علم الهدی و روحانیتی باقی میماند نه نظامی و نه کشوری و نه مردمی در جوارهم و برادرانه.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
از امروز به بعد بنده وجود «حکومت سلطنت مطلقه خراسان (آل علم الهدی) را به رسمیت می شناسم...شما هم خود دانید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چرا با فقر و فساد دور حرم برخورد نمیشه با درآمد نجومی آستان قدس؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به نازم غیر قابل انتشار ها ررررروووووووووووووو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
درخواست میکنم
از بازتاب دادن سخن های ایشون اجتناب کنید
اطمینان دارم که این آقا به هر شیوه و قیمتی از دیده شدن و مطرح شدن لذت میبره
جمود فکری ایشون رو میشه با نادیده گرفتن حرف هاش و بها ندادن خنثی کرد
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین