bato-adv
کد خبر: ۲۳۳۶۱۲

تیم تراکتورسازی و حق بر اطلاعات درست

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرارو- محمد منصوری بروجنی؛ همه کسانی که جمعه‌شب در حال تماشای آخرین بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر بودند، با صحنه عجیبی روبرو شدند، تیمی که در چند دقیقه قهرمانی را با نایب قهرمانی عوض کرده بود، شادی می‌کرد، هوادارانش به زمین ریخته بودند و گزارش‌گر تلویزیونی تبریزی داشت توضیح می‌داد که چه جشن بزرگی باید برای این نایب قهرمانی برپا شود! نمی‌توانم این واقعیت را پنهان کنم که در آن لحظات از قهرمان شدن سپاهان خوشحال بودم، اما برای چند دقیقه.

دقایقی بیشتر نگذشت که روایتی عجیب از این اتفاق منتشر شد. تصاویر بعدی از سرمربی مغموم تراکتورسازی که پیش‌تر در حال شادی بود، مویدی بود بر این خبر؛ کسانی از قطعی ارتباط تلفنی و اینترنتی در ورزشگاه سو استفاده کرده بودند و به مردم و کادر فنی تراکتورسازی به دروغ خبر تساوی سپاهان در بازی هم‌زمان را داده بودند. نتیجه؟ تراکتورسازی در دقایق پایانی بازی به جای آن که به آب و آتش بزند برای گل پیروزی، در لاک دفاعی فرو رفت و باز هم فرصت نخستین قهرمانی را از کف داد.

یک تصمیم‌گیری بر پایه اطلاعات نادرست؛ آیا شهروندان در این باره حقی ندارند؟ تصمیمات افراد بر پایه اطلاعات آن‌ها صورت می‌گیرد و زمانی که کسی مبتنی بر اطلاعات نادرست تصمیمی اتخاذ کرده باشد و این اطلاعات نادرست با سو نیت به وی ارائه شده باشند، خود نباید تاوان آن را پس بدهد. پس از این اتفاق جست‌وجویی درباره حق بر اطلاعات درست کردم و به  اصل پنجاه و هشتم قانون اساسی ونزوئلا بر خوردم: «... هر انسانی حق بر اطلاعات بی‌طرفانه، درست، غیرتبعیض‌آمیز و بدون سانسور را دارد». همین طور اظهارات یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در مراسم روز خبرنگار سال گذشته: «دریافت اطلاعات درست حق مردم است».

این بی‌عدالتی‌ آشکار را می‌توان بر اساس مفاد قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که در سال 1388 تصویب شده، تحلیل کرد. در ماده 21 این قانون آمده است:‌ «هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی که در نتیجه انتشار اطلاعات غیرواقعی در باره او به منافع مادی و معنوی وی صدمه وارد شده است حق دارد تا اطلاعات مذکور را تکذیب کند یا توضیحاتی در باره آنها ارائه دهد و مطابق با قواعد عمومی مسؤولیت مدنی جبران خسارت های وارد شده را مطالبه نماید». تیم تراکتورسازی و هواداران آن، به وضوح قربانی انتشار نادرست اطلاعات شده و حق درخواست جبران خسارت دارند، چه خسارات مادی ناشی از عدم قهرمانی تراکتورسازی و چه خسارات معنوی از دست دادن شادی قهرمانی.

به نظر این حق نمی‌تواند مشمول ماده 16 و 17 این قانون راجع به استثنائات آزادی انتشار اطلاعات باشد. چرا که ماده 16 و 17 از  امکان عدم انتشار اطلاعات درست سخن می‌گویند، نه امکان انتشار اطلاعات تحریف‌شده. قانون تحت هیچ شرایطی انتشار اطلاعات تحریف‌شده را مجاز ندانسته است. علاوه بر آن ماده 5 قانون، از تکلیف کلیه نهادهای بخش عمومی کشور نسبت به انتشار غیر تبعیض‌آمیز اطلاعات سخن می‌گوید. اتفاق رخ داده در ورزشگاه یادگار امام به وضوح تبعیضی علیه این هفتادهزار شهروند کشور بود: در حالی که همه از اطلاعات درست خبر داشتند، این شهروندان به علاوه بازیکنان و کادر فنی در یک اشتباه غوطه‌ور بودند.

به یکایک هواداران تیم تراکتورسازی و البته مسئولان این تیم توصیه می‌کنم بر اساس تکالیف ناشی از قانون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات به مراجع قضایی مراجعه کرده و جبران خسارات وارده را از کسانی که با ارائه اطلاعات غلط موجب رقم خوردن این اشتباه شدند، خواهان شوند. باید در یک روند قضایی دقیق روشن شود که چه اتفاقی در ورزشگاه یادگار امام تبریز افتاده و راه عادلانه و قانونی جبران خسارات وارده چیست؟ جبران مادی خسارت، تکرار بازی، یا تنبیه خاطیان؟ پاسخ پرسش‌های اخیر فقط و فقط در یک رسیدگی قضایی قابل تبیین است. علاوه بر این مسئولان تیم تراکتورسازی بر پایه این حق قانونی، می‌توانند به مراجع حل اختلاف در رشته فوتبال مراجعه کنند و حق خود را احقاق کنند.

در گام آخر، آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری نیز در قبال این واقعه مسئولند. ورزشگاه یادگار امام از املاک دولتی است و مسئولیت اداره آن با قوه مجریه است. ایشان باید در قبال این واقعه تحقیق کنند که کدام مسئولان دولتی در انتشار این اطلاعات غلط دخیل بوده اند؟ و علاوه بر آن چرا در یکی از اماکن عمومی تحت مدیریت ایشان، انتشار آزاد و صحیح اطلاعات با اخلال روبرو شده است؟ چرا در این ورزشگاه هیچ گونه تمهیدی برای دسترسی همگانی به اطلاعات فراهم نشده تا مانع از سو استفاده عده معدودی از عدم دسترسی شهروندان به اطلاعات درست شود؟ آقای روحانی چندی پیش آیین‌نامه اجرایی قانون دسترسی آزاد به اطلاعات را منتشر کرده است و اینک یک چالش واقعی برای اجرای این قانون برای ایشان پیش آمده است. امیدوارم ایشان پیش از همه برای بازخواست مسئولان اجرایی دخیل در این اتفاق پیش‌‌قدم شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
سلام : با تمام تلخی ها،بلاخره باختیم ، باید علت باخت رو هم در جای دیگر باید جستجو کرد ،با اخراج یک نفر سرنوشت یک تیم چرا باید عوض بشه ، من کاری به درست و غلط بودن ندارم
دانیال
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
من طرفدار تیم تراکتور بودم ولی با این حرکات که طی این چند روز دیدم،واقعا حال آدم گرفته میشه،میدونم فقط اصفهانی ها طرفدار سپاهان بودند و کل ایران طرفدار تراکتور ولی واقعا جای تاسفه که با این بهانه های مسخره ی تیم رو به سخره گرفتند،آخه این حرفا چی میزنید که اینترنت و موبایل قطع بوده،اصن چه ربطی داره،تیم تا آخر بازی میکنه،یا قدرت حمله داره یا نداره،اینکه من منتظر برد و باخت و یا مساوی یه تیم دیگه باشم،واقعا مسخرس،
وأضواء
Germany
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
بابا چرا اينقدر موضوع راپيچيده ميكنيد كي خبركذب رابه نيمكت داده كي به پسرمربي خبررا داده وهمين طوربرسيد به سرنخ بعدش باادعاهاي بي أساس خودتون داريد به شعور خودتون توهين ميكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
تراکتور قهرمانه تو دل همه ی ماها قهرمانه قهرمانه واقعی تراکتوره ،یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراکتور سوینر...
ماها جشن قهرمانیشم گرفتیم
خسته نباشین بچه ها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
به جای حمله به این و اون 3-1 رو حفظ میکردید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۴۶
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دروغ گفتن به مردم عادی شده...فاجعست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
توجیه توجیه و باز هم توجیه

این توجیه مسئولا تراکتور است. درست مثل قلعه نویی.
بهتر است بگویی توجیه کردن اشتباهات برای مردم عادی شده است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است. بی دلیل موضوع را دولتی و سیاسی نکنید.
مجتبی
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دولت راستگویان!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
؟؟؟؟؟؟؟ یعنی الان چه کسی به مردم دروغ گفته؟ آیا حادثه اتفاق افتاده در تبریز، دروغ عده ای از مردم به خودشان نبوده؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یعنی ببین چقدر خنده داره باختشون رو توجیه میکنن.
میگه وسایل ارتباط جمعی از دقیقه 87 در ورزشگاه یادگار امام قطع شده بود. آخه آدم عاقل بر فرض که همینی که میگی درست باشه. تو با خودت فکر نکردی که تا دقیقه 87 سپاهان دو هیچ جلو بوده اونوقت در عرض سه دقیقه دو دو مساوی شده؟
و آیا فکر نکردی که با فرض دو دو مساوی بودن احتمال داره باز سه دو برنده بشه؟

ملت رو خداییش چی فرض کردین؟
با این حرفتون دارین به شعور هوادارای تراکتور توهین میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
این یه شبهه بزرگ و بدگمانی عمیق ایجاد میکنه
باید بازی مجددا تکرار بشه تا اگر این اتفاق افتاده انسجام ملی بازیچه یک عده که برای منافع خودشون به کثیف ترین شکلها عمل میکنن ، نشه

تا این وسط این اتقاق نشه ضرب المثل تبعیض ، نشه دستاویز یک عده دیگه که از آب گل آلود ماهی بخوان بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
علیرضا منصوریان تایید کرد که ناظر فدراسیون به نیمکت تراکتورسازی نتیجه بازی سپاهان و سایپا را اشتباه گفته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در ساعات پایانی روز جمعه مدیرعامل نفت تهران برای روشن شدن حقایق دست به افشاگری زد. او در مصاحبه با ایسنا گفت:«اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.
کوروش
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
احتمالا برق همه جا رو توی تبریزقطع کردن که یهو همه چی با هم قطع شده ... برق،تلویزیون،آب،گاز،اینترنت،رادیو ... خخخخخخ جمع کنید باووووو ... مردم رو چی فرض کردین !!!؟؟؟؟ سرنوشتتون رو خودتون رقم میزدین ... نه اینکه به امید مساوی بمونید ....
دایی جان ناپلئون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
کارکارانگلیسی هاست
سیاوش
United States of America
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فکر میکنم خیلی خوبه ماهیت واقعی این قضیه روشن بشه. اگر این صحت داشته باشه یک کلاهبرداریه آشکار صورت گرفته. یک دروغگویی خائنانه. قضیه خیلی فراتر از فوتبال هست. نباید انقدر آشکارا اخلاق و راستی به چالش کشیده بشه و کسی هم حرف نزنه.
سپاهان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما دارین قهرمان نشدنتونو توجیح میکنید
مگه گزارشگر خبر نداشت دوم شدید؟
مگه اون تو ورزشگاه نبود؟؟
پس چرا میگید هیشکی خبر نداشت!!!!؟
فوتبال دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هرچند که با اصل حرف "سید" موافقم ولی در مورد بازی این تیمها بنظرم اگر فوتبال ما اساس درست و درمونی داشته باشه و ضمنا" اونطوری که میگن " حرفه ای " باشه باید تا ثانیه آخر بازی رو جدی گرفت و بر اساس شانس و بازی تیم دیگه تصمیم گیری و بازی نکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
سخنگوی ورزشگاه بگه چجوری از نتیجه تساوی اگاه شده تموم شد رفت.
ایرانی بدبخت شده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بله حق کاملا" با شماست. ولی میدونی مسئله مهم مملکت ما این روزها برد و باخت تیم های " حرفه ای " فوتبال است وگرنه بطور مثال هزینه 30000 یورویی برای غرفه جشنواره کن و خالی گذاشتن آن که اصلا" مهم نیست!
ملت غافل خوابزده ( بعضا" چرتی ) نعمتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
این بی‌عدالتی‌ آشکار را می‌توان بر اساس مفاد قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که در سال 1388 تصویب شده، تحلیل کرد. در ماده 21 این قانون آمده است:‌ «هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی که در نتیجه انتشار اطلاعات غیرواقعی در باره او به منافع مادی و معنوی وی صدمه وارد شده است حق دارد تا اطلاعات مذکور را تکذیب کند یا توضیحاتی در باره آنها ارائه دهد و مطابق با قواعد عمومی مسؤولیت مدنی جبران خسارت های وارد شده را مطالبه نماید». تیم تراکتورسازی و هواداران آن، به وضوح قربانی انتشار نادرست اطلاعات شده و حق درخواست جبران خسارت دارند، چه خسارات مادی ناشی از عدم قهرمانی تراکتورسازی و چه خسارات معنوی از دست دادن شادی قهرمانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دولت راستگویان
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
همههه وسایل ارتباطی قطع بوده گزارشگر بازی از کجا خبر داشته؟ عجیبه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اقا چرا شلوغش میکنید
طرفدارای تراکتور اشتباه کردن
همه اون کسانی که از تلوزیون بازی رو می دیدن، متوجه شدن که سپاهان قهرمان شده
حال هی آسمون ریسمون ببافید
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
کسی که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی ک خودشو زده به خواب نه .شما دارین برای خیانتی که به ما شده توجیه میارین.جام بخوره تو سرتون مشکل ما خیانته که تبدیل به بغضی میشه که ترکیدنش واسه همه درد داره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اگر گزارشگر از جو داخل ورزشگاه خبرداشت نمی گفت به علت نایب قهرمانی شادی می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
همون کسانی که این توطئه رو چیده بودن و ارتباطات رو در ورزشگاه قطع کرده بودن و به نیمکت و مربی دروغ گفته بودن و با داور صحبت کرده بودن!!!! همونا هم گزارشگر رو توجیه کرده بودن که بگه جشن نایب قهرمانی!!!! من به علت بیماری خونه بودم ولی برادرم تو ورزشگاه بود وقتی اومد و صحبت کردیم و از وقایع ورزشگاه گفت یقین کردیم که کاملا خائنانه و با برنامه ریزی این ظلم رو در حق تبریز و تراکتور کردن خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
همش تقصیر احمدی نژاد است با این ورزشگاهی که درست کرده
احسان 425
Germany
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بازی تراکتور و نفت خیلی نامردی بود . اولش اخراج بعدم این . من تو ورزشگاه بودن اصلا گوشی آنتن نمیداد . اینترنتم نبود . آخرش همه فکر میکردن سپاهان مساوی شده ! آقای فغانی هم اون دنیا باید جواب پس بده. کارت زرد آندو دقیقا مثل کارت پولادی تو جام ملتها بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
پس چطور گزمرشکر تلویزیون که در ورزشگاه حضور اشت از قهرمانی سپاهان خبر داشت ؟عصر حجر که نیست بخوان چاپار بفرستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اگه تو ورزشگاه بودین عمرا منفی میدادین
جفری1
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
احسان جان گیریم فرمایش شما صحیح گوشی ها آنتن نمیدادن اما بنده که خوزستان بودم وبازی تراکتور را تماشا میکردم وبا سوت پایان مشاهده کردیم تراکتوریها در عین حال تعجب شادی میکردند. گوشی آنتن نمیداد پس گزارشگربازی میگفت تراکتور نایب قهرمانی جشن میگیرد. چطور گزارشگر بازی نتیجه سپاهان را میدانست ولی بقیه تماشاچیان از بی آنتنی صحبت میکنید تصور بنده این بود که از نایب قهرمانی خوشحالید به هر حال بنده که شاهد بازی از اول تا آخر بودم منم متاثر شدم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به خاطر اینکه گزارشگر نتیجه رو از تلویزیون میدید. تماشاگران یا نیمکت که تلویزیون نداشتند
احسان 425
Germany
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خوب گزارشگر که تو روند بازی نقش نداره . از نیمکت یهو همه شادی کردن ! تراکتور داشت آخرا وقت تلف میکرد! اگه تراکتور حمله میکرد شاید گل می زد شایدم نفت تو ضد حمله میزد به هر حال قهرمانی نمی رفت اصفهان !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ناشناس 01:05
اولا گزارشگر نتایج رو از تلویزیون میدید. دوما همون افرادی که تونستن وسایل ارتباطی رو قطع کنند در نتیجه میتونن تمام تلویزیون ها به جز تلویزیون گزارشگر هم قطع کنند
داود
Germany
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما که میگید ناظر بازی گفته نتیجه سپاهان مساوی شده، خوب ناظر بازی هم کنار زمین بوده، اونم اینترنت و موبایلش قطع بوده. از کجا فهمیده که بازی سپاهان مساوی شده؟ از همونجا که اون فهمیده تراکتوریها هم نتیجه واقعی رو میفهمیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای مجید شما که میگید وسایل ارتباط جمعی قط بود تو ورزشگاه چطور پس فقط تلویزون گزارشگر وصل بود؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مجید جان آخه مدعین که تلویزیون و رادیو هم علاوه بر نداشتن آنتن و اینترنت قطع بوده! اگر تماشاگران عزیز غلو نکنن و شاخه و برگ ندن ما هم حرفشونو باور میکنیم! تا اینجای قضیه بنظر من اومده که شایعه از خود سکوها شروع شده. حالا یا برای ایجاد تشنج یا باور نکردن از دست رفتن قهرمانی یا هر علت دیگه ای!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فغانی یار 13سپاهان و تاج یار 14
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
معذرت میخوام ما در عهد بوق زندگی میکنیم؟ الآن دست هر بچه ای یه تلف همراهه.یعنی هیچکدوم ااز عوامل تیم تراکتور هیچ وسیله ارتباطی همراه نداشتن؟معذرت میخوام یعنی گوشامون مخملیه؟ نفت هم که مساوی هم میکرد قهرمانی رو از دست میداد.اونا دیگه چی میگمن:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای نابغه!! آنتن ها قطع، یعنی گوشیها از دقیقه 80 به بعد کار نمی کردن!!!!
ناشناس
Netherlands
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای عزیز مثل اینکه نمیدونید کلا وسایل ارتباطی مثل موبایل و اینترنت قطع شده بوده
ناشناس
Germany
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
موبایلا تو کل ورزشگاه قطع بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
http://fararu.com/fa/news/233614/%D9%82%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D9%87-%DB%B8%DB%B7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مصاحبه مدیرعامل نفت رو بخون که گفته تمام وسایل ارتباطی قطع شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بابا بخدا به پیغمبر موبایل و .. همشون قطع بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
وجدانا خیلی ناراحت کننده بود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آیا رادیوی موبایل هم کار نمیکرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
پس گزارشگر چطوری از نتیجه سپاهان خبر داشت؟اون بنده خدا خودش هم تعجب کرده بود که چرا مردم خوشحالی میکنند
ناشناس
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
الان همه گوشی ها رادیو دارن، رادیو که دیگه قطع نبود که!
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما مث اینکه متوجه نشدی آنتنهای موبیل قطع بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تو توی ورزشگاه رادیو گوش میدی !!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خوبه بازی تو تبریز بوده اینجور میگید اگه خدای ناکرده مهمان بودید خواستار اعدام داور می شدید بابا تیموریان فحش داده حقشم اخراج بوده بازی هم مساوی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای ناشناس47:10اگه نتیجه بازی سپاهان برا تیمم مهم بود و بقول دوستان وصایل ارتباط جمعی به شکل مشکوکی قطع بود چرا رادیو گوش نمیدادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یعنی همه به کنار! اونی که گفته *یعنی رادیوی موبایل هم کار نمی کرد* یه طرف!
آقاااا سیگنال های وسایل ارتباطی قطع بوده! آقا قطع بودهه!!!
سرچ کن:
signal jammer
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اگه تیمم نتونسته باشه نتیجه ای که باید رو بگیره بله. سالهای قبلم تو همین اصفهان همه از رادیو نتیجه بازی های حساسو پیگیری میکردن
راجا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عجیب ترین حادثه قرن رقم خورد باتوجه به این عصر اطلاعات مگه میشه واقعا قابل باورنیست تیمی با این همه امکانات اینترنت نداشته باشه
حداقل ورزش 3 بود نتایج زنده که داشت یکی میتونست بدنه بقیه چندچندهستند.امان از جهل جهل و باز هم جهل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیزم میگه تو استادیوم همه چیز رو عمدی قطع کردن! نه آنتن موبایل بوده و نه اینترنت!!
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دوست عزیز، فکر کنم زیادی اعتماد به نفس دارید!
اتفا نکه عجیب و مهم اینه که چکونه مافیا توانستند اون آدم رو در عصر اطلاعات بی خبر نگه دارن؟!!
omid2
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دوست عزیز به گفته دوستان زیادی تلفن و اینترنت در ورزشگاه قطع بوده. تماشاگران و بازیکنان تراکتور باور داشتن که قهرمان شدن. من خیلی تعج کرده بودم از شادی تراکتوری ها. همه جا فساد فراگیر شده و به نظر در حق این تیم ستم شده.البته من تراکتوری نیستم ولی حرف حق رو باید زد
علی
Saudi Arabia
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
برادر جاهل کسیه که ندانسته قضاوت کنه، همه چی تلفن، موبایل، انترنت قطع بود. بعدش گوینده ورزشگاه اعلام کرد نتیجه سپاهان مساوی شده، تیم تراکتور هم دفاع می کرد که نتیجه رو نگه داره اگه می دونست سپاهان برده به اب و آتیش میزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به اون بالایی هم گفتم به شما هم میگم موبایل و اینترنت تو ورزشگاه قطع بود باور کن قطع بود و گرنه بین اون همه تماشاگر حداقل چند نفر زنگ میزدن میپرسیدن
فرشاد
United States of America
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یعنی شما تو اون استرس حرف گوینده ورزشگاه رو ول می کنی می ری سراغ اینترنت؟؟؟؟ می ینم دشمنان آذربایجان به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت می کنند
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
موبایل آنتن نمیده قبول
اینترنت قطع شده قبول
بابا یه رادیو کوچیک که بوده تو ورزشگاه! الان دیگه همه گوشیها رادیو هم دارن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای فرشاد دشمنان آذربایجان یعنی چی درست شاید حق تیم محبوب شما خورده شده ولی تراکتور فقط تو تبریز هوادار نداره بعدش هم اول همه ما ایرانی هستیم بعدش ترک یا لر یا عرب و ....
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من از این که یکی کامنت گذاشته و بی خبر بوده ناراحت نمیشم، از این که ۱۴۰ نفر (دو برابر منفی ها) بهش مثبت دادن واقعا کف می کنم! یعنی این خبر ضریب نفوذش بین مردم ۱ از ۳ ه؟!‌ یعنی واقعا این همه مثبتی که به این کامنت داده میشه همشون از بی اطلاعیه؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
رادیو
رادیو
رادیو که بود :))) خوشم میاد خودتونو به ندیدن میزنید!
ناشناس
Spain
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تلفن ثابت هم قطع بود؟ گزارشگر ورزشگاه از کجا میدونست که تراکتور نایب قهرمان شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
با فرشاد موافقم..زیااد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شلوغ نکن اقای نویسنده،
میخوای یه بحران سر هیچی به وجور بیاری؟
حالا تراکتور قهرمان بشه یا شپاهان چی به شما میرسه؟؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تا نوک دماغتو می بینی... مسئله بزرگ تر از این حرفاست. این اقدام به خاطر کنترل خشم تراکتوری ها از باخت بوده. قضیه اصلا فوتبالی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با رد قطع شدن ابزارهای ارتباطی در جریان دیدار تراکتورسازی و نفت"، گفت: اینکه گفته می‌شود در جریان دیدار روز گذشته دو تیم، موبایل و اینترنت قطع شده بود، به هیچ عنوان درست نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اشتباهی مثبت زدم..پوزش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
سلام
منم امشب واسه خودم شام درست نکردم
تقصیر روحانیه!
با زنم دعوام شد
تقصیر روحانیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تقصیر احمدی نژاد بود!!!!!!!!!!!!!!
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نه عزیز تو استقلالی هستی و ناراختیت از باخت 4 بر یکه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تقصیر احمدی نژاد نبود، ولی تقصیر کسایی که از دورۀ اون تا حالا روی فوتبال و خیلی چیزای دیگه چنبره زدن!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
قطعا فکر کردن برای شما راحت ترین کاره! متهم این قضیه نیروهای برقراری امنیت در ورزشگاه هستند نه دولت یا سپاهان و غیره
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دلار سه برابر شد تورم دست نیافتنی شد واحدهای تولیدی یکی یکی ورشکست شدند اقتصاد مملکت فلج شد فساد و رانت و رشوه خواری چنان فراگیر شد که دیگه جایی برای لاپوشونی و کتمان نگذاشت! تقصیر آستینم بود جناب ناشناس 8:19
تقصیر آستینهامون بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
كلاً همه چيزو سياسي برخورد ميكنند. واقعا كي ميخواد اين كسايل حل بشه!! اونايي كه مقصرند بايد علنا مجازات بشوند. به چه حقي به خودشان اجازه ميدهند با احساسات ميليونها طرفدار تراكتور اينگونه توهين كنند.
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
میلیاردها!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
تیم تراکتور باید پاسخگو باشه دقیقا
ناشناس
Latvia
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دکتر روحانی باید دستور برخورد شدید با مسولانی که اینکارو کردن بدن
چون واقعا کار خارج از عقلانیت بود و باعث متشنج شدن جو ورزشگاه و توهین به شعور مردم حاضر در ورزشگاه شدن و حاصلی جز اب به اسیاب رسانه های تجزیه طلب ریختن نبود و باعث شد انها ذهن جوانان اذربایجان را بتوانند بیشتر منحرف کنند
به نظرم کاری مثل خیانت بود چون خیلی غیر عقلانیه که همه ارتباطارو قطع کنی و بعد از بلندگو اعلام قهرمانی کنی
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دخالت مستقیم دولت در فوتبال ممنوعه یادتون رفته دسته گل جناب احمدی نژاد که ایران رو تا مرز تعلیق برد؟ فدراسیون فوتبال نهاد دولتی نیست و نباید باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
باید با تیم تراکتور برخورد شود این ها فقط برای توجیه باخت کشور رو دارند به آشوب می کشند و به این مساله بعد امنیتی دادند ضمنا تراکتور خودش داره به خاطر این که به یه بازیکن خارجی بدهکاره کنار پرسپولیس از طرف فیفا جریمه میشه اونم با کسر امتیاز در نتیجه این الم شنگه اینا فقط به خاطر همین مشکلاتشون بوده
ناشناس
France
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیزم برو خبرارو بخون هم شبکه موبایل هم اینترنت هم تلفن ورزشگاه هم تلویزیون داخل رختکن ها از دقیقه 80 قطع بوده تازه از بلندگو اعلام قهرمانی کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ورزشگاه حتما برای اینکه صندلیهاش رو نشکنید این سیاست رو به خرج داد.
کاری با این چیزا که کی برده و کی خورده ندارم ولی در واقع این از فقر فرهنگی در ورزشگاههای ایران حکایت داره که هواداران جنبه باختن رو ندارن. و باید سرشون شیره مالید تا نزنن صندلیها ررو بشکونن. و این خخیلی بده.
ناشناس
Germany
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
نا شناس 2:51 آیا همه صندلی هارا شکستند! یک عده همیشه در هر تیم خیلی روی تیمشان حساسند و زود احساساتی شده و چنین کار هایی می کنند.اما قرار نیست کل طرفدار های یک تیم را که تنها درصدی از ان ها همیشه در ورزشگاه ها هستند را زیر سوال ببرید.
نیما
United States of America
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اگه در ورزشگاه موبایل آنتن نمی داده و اینترنت قطع بوده، قطعاً خود مسئولین شهر تبریز در این کار دست داشته اند، و تقصیر رو گردن داور و ... نیندازید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تازه حالا فهميدند چه سوتي بدي دادند با اين خوشحالي بي جاشون دارند ماست مالي ميكنند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حرف بدون پایه و اساس بیجاست، مطالعه کن بعد حرف بزن ، مثلا میتونی این خبر رو از همین فرارو بخونی :علیرضا منصوریان تایید کرد که ناظر فدراسیون به نیمکت تراکتورسازی نتیجه بازی سپاهان و سایپا را اشتباه گفته است.
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ناشناس 00:52:
چه سوتی دادن؟!
صدهزار نفر تو ورزشگاه همه باهم سوتی دادن؟!!
مجبور نیستی نظر بدی وقتی چیزی نمیدونی یا حداقل مطمئن نیستی جناب همه چیز دان..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بهناز جون من كه ديدم يكي از اون بچه ها لباسشو درآورد و دويد بعد هم يك تعدادي جوگير شدند پريدند تو زمبن بقيه سرجاشون داشتند با تعجب نگاه ميكردند كه اينها دارند براي چي شادي ميكنند ؟ فيلمش هم موجوده بخدا
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقای منصوری عزیز، از تحلیل عادلانه و صمیمانه تان متشکرم
علت این تشکر این است که متاسفانه یک تعداد تنگ نظر که فوتبال ایران را در قبضه خود گرفته اند، با کوته بینی خود، با چنین تقلب های بچگانه و آشکاری، همدلی و وحدت ملی کشور را نشانه رفته اند، نمی دانم خوشحالم که وجدان بیداری هم هنوز وجود دارد و هستند ... البته می دانم که در عین حال اراده ای برای جبران چنین بی عدالتی هایی وجود ندارد!
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هیچ اراده ای وجود نداره
الان ماجرای آب های مسموم سپاهان توی بازی با پرسپولیس معلوم شد؟ نه !!
مهندس پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
چرنده این دلیل
معذرتاااااااااااا
دلیل باخت مربی و دروازه بان والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تیم نهم حق اضهار نظر نداره
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مگه گزارشگر مانیتور جلوش نبود توی ورزشگاه.
اینها حرف مفته تازه سپاهان نیمه اول گل زده بود.
و گزارشگر تبریزی هم در گزارشش ذکر کرده بود.
برید دنبال درمان باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من از رادیو گوش میدادم ، خود گزارشگر رادیو هم گفت سپاهان مساوی کرده ، دلیلی برای دروغ کفتن نیست ، مطمئن باشین این اتفاق دیروز برای ما بود فردا هم سر شما میاد ، دروغ و لک نهادینه شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقا نفت جلوی ۱۰۰ هزار نفر توی ده دقیقه دو تا به تراکتور زد! چرا سایپا نزده باشه؟!! عجبا !
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
وقتی خود گزارشگر می گه واسه نایب قهرمانی شادی می کنند یعنی خبر نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به نظر من مشکل از خود تیم تراکتور آغاز شده ینی چی اینترنت نبوده....دیگه مثلن یه تیمی مث تراکتور نمیتونه از نتیجه تنها تیمی که میتونه قهرمانی را ازشون بگیره با خبر بشه واقعا بهانه گیری بی پایه و اساس هست
ناشناس
France
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
احسنت به سایت فرارو بخاطر سرعت عمل و این مقاله عالی که نشون داد رسالت خبریشو درست انجام میده
باید تاسف خورد برای مسولانی که اینکار برنامه ریزی شده رو انجام دادن با قطع راههای ارتباطی در ورزشگاه و بعد اعلام خبر دروغ و باید هرچه زودتر دلایل این کار زشت و تحریک امیزشون مشخص بشه چون با این کار غیر منطقی شون یک خوراک رسانه ای خوب برای رسانه های تجزیه طلب اذربایجان و راحت نفوذ کردن به ذهن جوانان اذربایجان فراهم کردند که اونها با صدسال کار تبلیغاتی نمیتونستن بکنن و واقعا باید به شدت برخورد بشه
درحالیکه این بازی میتونست بدون حاشیه و با نایب قهرمانی تراکتورسازی و با رضایت تموم بشه ولی نادانی بعضی افراد مثل بنزین روی اتش شعله ورش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یک بازی فوتبال چه ربطی به تجزیه طلبی داره... واقعا اگه مردم اینقدر سطح فکری پایینی دارن باید .... بگذریم...
ناشناس
France
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی با بیان این که تیمش را قهرمان می‌داند، از پشت پرده اتفاقات عجیب رخ داده پس از پایان بازی سخن گفت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، پس از اتمام بازی تراکتورسازی و نفت تهران اتفاق عجیبی در تبریز رخ داد و بازیکنان و هواداران تراکتورسازی به نشانه قهرمانی در لیگ برتر به شادی پرداختند.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت این اتفاق گفت: اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه از وضعیت مبهم بازیکنان و کادر فنی تیمش در ورزشگاه یادگار امام سخن گفت: ما اکنون در رختکن هستیم و به ما گفته‌اند که تا شرایط امنی برقرار نشود، نمی‌توانیم خارج شویم. در رختکن هم قفل است و از بیرون خبری نداریم.
قلندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
من بیرون ورزشگاه بودم درست هشت الی نه دقیقه اینترنت گوشیم قطع بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
جناب راجا بر طبق نظر افراد حاضر در محل کلیه امکانات ارتباطی اعم از تلفن همراه ، اینترنت در 10 دقیقه مانده به اتمام مسابقه قطع شده بود!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در اینکه تراکتور و نفت به راحتی قهرمانی راازدست داند شکی نیست ! ولی مردم را ... فرض نکنید ، زشته ! حداقل گزارشگر تبریزی که از اتفاق 100 درصد طرفدار تراکتور بود از نتیجه بازی سپاهان خبر داشت که در نیمه اول رقم خورد بود و به رختکن تیمها هم سر زده بود و با مدیر عامل نفت هم مصاحبه کرده بود ؟! بی کفایتی یا شاید هم ... مسئولین و کادر فنی تراکتور را به پای ریس جمهور ، آزادی اطلاعات و ... نیندازید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نفت توی ده دقیقه به تراکتور دو تا زد
چرا سایپا نزده باشه؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
گزارشگر تبریزی به طرز عجیبی نسبت به تیم شهرش تعصب داره بد نیست با ایشون یه مصاحبه کنن که قضیه از چه قراره که بین چند ده هزارنفر آدم فقط ایشون میدونستن تراکتور نایب قهرمان شده! یعنی مسئول بلندگوی ورزشگاه یه اتاقی که یک عدد تلویزیون توش باشه نداره و میاد تو زمین و سکوها پیگیر نتیجه میشه؟ عجیبه!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
به رئیس جمهور چه ربطی داره؟
مرندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تاسف تاسف تاسف تاج قهرمانی را به اصفهان داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
باختن گریه نداره!
قلندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ناشناس باختن گریه نداره نژادپرستی گریه داره
ریاکاری واطلاعات دروغ گریه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
از کجا معلومه یک تیم ده نفره تو 5دقیقه بتونه یک تیم یازده نفره را شکست بده شاید دفاعش باز میشد و نفت گل میزد این حرفها یه نوع بهانه جوئی است .
پویان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خوب در این صورت نفت حق اعتراض داره
باربد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اتفاقا باشگاه و مربی نفت هم از همین شاکین، چون این خبر باعث دفاع چند لایه ی تراکتور می شد و تنها نتیجه ای که سپاهان رو قهرمان می کرد مساوی بود و نفت اگه به گل می رسید، قهرمان بود.
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در این صورت هم سپاهان قهرمان نمی شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خودت داری میگی شاید نفت گل می زد!!!
یعنی نفت قهرمان میشد!!!
یکم منصفانه تر فکر کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خب در این صورت نفت هم حق اعتراض داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بابا ، اگه نفت هم برنده میشد میگفتید فغانی دستش با نفت تو یک کاسه بوده که آندو رو اخراج کرده! باختن گریه نداره!
ناشناس
Liberia
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
باید هرچه سریعتر دلیل اینکار که فقط باعث متشنج شدن بیشتر ورزشگاه و جودر اذربایجان شد مشخص بشه چرا که کاری بود که از قبل مشخص است بشدت تحریک کننده و خطرناک است و ممکن است عواقب بدی در منطقه داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
جالبه كه با اين همه تاكيد بر قطع بودن مبايل و اينترنت توي ورزشگاه باز هم و باز هم بعضي ها كامنت ميذارن كه مي تونستن از اينترنت نتايج رو دنبال كنن!!!!! جاي تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تو رو خدا خنده دار حرف نزنید دیگه.
اون گزارشگر که داشت گلوی خودشو جر میداد و یک طرفه گزارش میداد تو ورزشگااه که ااز نتایج باخبر بود.
جمعش کنید بااین توجیه های بچه گانه و عوام فریبانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ما که خونه بودیم میتونستیم عقل کل !!! اون 100 هزار نفر که تو ورزشگاه بدون اینترنت و تلفن و تلویزیون بودن چی ؟؟؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ناشناس 9:05 اما گزارشگر که از خونه خودش شما یا ما گزارش نمیکرد از داخل همون استادیوم گزارش میکرد! حداقل قبل از پریدن به این بنده خدا نظرشو با دقت میخوندی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تلویزیون قطع نبود گزارشگر بازیها رو از شبکه 3 می دید حتی در دقایق آخر بازی دفاعی تراکتور رو می دید گفت به هر حال نایب قهرمانی از مقام سوم بهتره .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
عقل کل صدا سیما یه فرستنده مخصوص خودش را مستقر کرده بود وارتباط آنها ازطریق ماهواره بود نه آنتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در اتفاقات ورشگاه یادگار امام،بوی پول میاد ... یک پول هنگفت به بعضیها واسه قهرمان شدن سپاهان ...
البته امیدوارم اشتباه کرده باشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مطمئن باش اشتباه کردی که هیچ بلکه توهم زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اشتباه نکردی..همینه
قلندر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اشتباه نکردی داورهرکارتونست کرددید نمیشه تراکتور دوتا جلوهست وچاره ای جز اخراج یه بازیکن مهاجم رو نداره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نتیجه ی مساوی نفت را هم از قهرمانی محروم می کرد پس شرایط برای هر دو تیم یکسان بوده و شرایط به وجود آمده پس از بازی قابل توجیه نیست.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
با سلام
راجا اینو میخواستم بدونی دقیقا زمانی زندگی میکنیم که اگر بخوان در لحظه میبرنت عهد بوق!!!!! زیاد به خودت فشار نیار... تراکتور برنده جام هست از نظر من که یک تبریزی هستم...با احترام برای وطنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آخه برادر , ناظر بازی و مسئول لیگ چطوری میتونه شبکه موبایل , تلویزیون و تمام امکانات ارتباطی شهر بزرگی مثله تبریز رو از کار بندازه. اگه این امکانات قطع شده حتما مسئولین استان و شهر تبریز این کار رو کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
گزارشگر تبریزی پس از بازی میگفت جشن نایب قهرمانی تراکتور او می دانست سپاهان برده چطور دیگران نمی دانستند چرا دروغ میگید ظاهرا اقای فردوسی پور نتوانست اجازه پیروزی تراکتور زا از سپاهان بگیره بله علت همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اجازه دست فغانی بود عزیز اینقدر کج فهم نباش
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیز دل من!!! تلویزیون رو میشه توی خونه دید نه ورزشگاه و استادیوم. مدیر عامل نفت میگه که تلفن، اینترنت، رادیو و تلویزیون قطعععع شده بوده و 5 دقیقه بعد از اتمام بازی تراکتور و نفت ارتباط برقرار شده. اوکی؟!!!!!!!!! بازم خیلیا میگن مجری میدونست پس چرا اونا نمیدونستن!!!!! عجباااااااااا
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خیلی عجیبه ... من هم وقتی دیدم دقایق آخر بازی دروازبان تراکتور داشت وقت بازی رو تلف می کرد،تعجب کردم
فکر کنم این اتفاق در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه بود !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دقیییقا‌!‌من هم دیدم داره وقت تلف می کنه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اقایراجا ورزش 3 چرا گزارشگر نبریزی بصراحت گفت جشن نایب قهرمانی تراکتور او می دانست سپاهان برنده بازی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ولی گزارشگر رادیو گفت سپاهان مساوی کرده و تراکتور قهرمانه!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
جسارتا گزارشگر رادیو محلی یا سراسری؟ قصد ندارم حرفتوئنو زیرسوال ببرم باید ببینیم این شایعه تساوی از کجا شروع شده؟ با حرف شما ممکنه تماشاگرها از رادیو شنیده باشن و شایعه پخش شده و به گوش نیمکت تراکتور رسیده؟
مسعود اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تراکتور و نفت سرنوشتشان دست خودشان بود جای گله گزاری نیست سپاهان با خوش شانسی محض قهرمان شد نفت و تراکتور به مراتب شایستگی بیشتری برای قهرمانی داشتند
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خیلی عجیبه ... من هم وقتی دیدم دقایق آخر بازی دروازبان تراکتور داشت وقت بازی رو تلف می کرد،تعجب کردم
فکر کنم این اتفاق در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه بود !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بابا با خیمه ای که نفت زده بود اگه تراکتور وقت تلف نمیکرد برنده نفت بود
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
والله این حق خوردن هو کاملا عادی شده آقایونی که با یه جا به جایی قهرمان تو لیگ شاید بیشتر از تیم قهرمان سود بره تو جیباشون اونجا نشستن پس غم تغییر نتیجه سهله غم اینکه تیم اول رو هم بتونن بفرستن دست یک نمیخورن
کی فهمید تو بین 70 میلیون ایرانی که چرا آندو اخراج شد؟؟؟
ناشناس
Kazakhstan
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ظاهرا فحش داده و کارت زرد گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بازی باید تکرار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مگر تاج و فغانی مرده باشند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نتیجه ی مساوی نفت را هم از قهرمانی محروم می کرد پس شرایط برای هر دو تیم یکسان بوده و شرایط به وجود آمده پس از بازی قابل توجیه نیست.
ناشناس
Germany
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اون کسی که به نیمکت نتیجه غلط رو میداده باید معلوم بشه!
ناشناس
Moldova (Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من طرفدار استقلال هستم و این بازی رو هم دنبال میکردم واقعا من خودم خجالت کشیدم که اونهمه طرفدار و بازیکنان تیم تراکتورسازی با این دروغ مسخره شدن و الکی تو زمین شادی کردن و دور افتخار زدن و علاوه بر نرسیدن به جام قهرمانی از شادی بیخودشون هم سرخورده شدن و بنظرم اسمشو فقط میشه گذاشت توهین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من از رادیو گوش میکردم و گزارشگر رادیو هم وقتی شادی عجیب تماشاگرانو دید گفت ظاهرا سایپا مساوی شده و تراکتور قهرمانه !!فریب مردم نهادینه شده !!
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یعنی گزارشگر رادیو هم تو ورزشگاه بوده و از نتیجه خبر نداشته؟ پس منظورتون گزارشگر محلی بازی نفت و تراکتورسازیه! چرا بازی سپاهان رو از شبکه سراسری رادیو دنبال نمیکردین؟ معمول اینه که یه بازیو ببینی و بازی دیگه رو از رادیو دنبال کنی! نه اینکه به این استناد کنی گزارشگر همین بازی داره میگه اون یکی بازی مساوی شده!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نتیجه ی مساوی نفت را هم از قهرمانی محروم می کرد پس شرایط برای هر دو تیم یکسان بوده و شرایط به وجود آمده پس از بازی قابل توجیه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
طوطی یک حرفو چندبار میگن
امین رئالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خنده دار ترین توجیه! پس چرا تماشاچیها بعد از سوت بازی صندلی ها رو میکندن تو زمین میریختن؟ پس چرا گزارشگر بازی نتیجه بازی رو گفت و گفت تراکتور نائب قهرمان شده؟ مگه امواج تلویزیونی قطع نبوده؟!!! باید مسئولین با این جوسازان که فوتبال رو میخوان با توهم توطئه به مشکلات امنیتی تبدیل کنند برخورد جدی کنه و ریشه اون رو پیدا کنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بیا ماچت کنم فرارو بخاطر این خبر
ناشناس
Italy
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اینکار باعث تحریک یه عده جوون احساساتی شد و باید اول از همه مدیرکل تربیت بدنی اذربایجانشرقی بخاطر این افتضاح استعفا بده تا یکم از ناراحتی هوادارا کم بشه نه اینکه بیاد قضیه رو ماسمالی کنه و بگه ما دنبال منبع شایعه هستیم
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عذر بدتر از گناه
آیدین
Netherlands
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
علیرضا منصوریان: آخر بازی یک کار غیرحرفه‌ای و کثیف انجام شد گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازی را به هم زده‌اند. مردم تبریز حلالمان کنند ...
منصوریان پس از تساوی 3 بر 3 مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: به همه خسته نباشید می‌گویم از نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه بازیکنان ما قهرمان لیگ هستند آنها با تمام وجود بازی کردند قبل از بازی به تونی اولیویرا گفتم یا شما ما را می‌برید یا ما شما را و یکی از ما قهرمان می‌شود اما 6، 7 دقیقه آخر بازی یک کار غیرحرفه‌ای و کثیف انجام شد گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازی را به هم زده‌اند.
وی ادامه داد: نتوانستیم از 6 دقیقه وقت اضافه خودمان سود ببریم ای کاش اول بازی یا تراکتورسازی گل چهارم را به ما می‌زد و یا ما می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم کار غیرحرفه‌ای را عملیاتی کردند. یک نفر دستش را بالا برد و گفت بازی 2، 2 شده است.
وی در مورد اینکه آن شخص چه کسی بود گفت: نمی‌دانم همه جا را من تراکتوری می‌دیدم. فقط دیدم دست یک نفر بالاست و به علامت 2 بر 2 کار کثیفی بود البته من به سپاهان تبریک می‌گویم و به اصفهان که قهرمان لیگ شدند 2 سال است که سرنوشت حسین فرکی را تیم نفت رقم می‌زند.
منصوریان با اشاره به شرایط مسابقه گفت: بازی 3 بر یک باخته را به تساوی کشاندیم ای کاش این کار زشت انجام نمی‌شد که یا تراکتورسازی بازی می‌کرد و دو گل می‌زد و یا ما به پیروزی می‌رسیدیم آنها فکر می‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آنها وقت تلف کرد من هم به تونی اولیویرا در پایان بازی بابت قهرمانی تبریک گفتم این اتفاقات غیرفوتبالی رخ داد مردم تبریز حلالمان کنند.
ناشناس
Canada
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما که با مساوی هم قهرمان نمی شدی چی میگی؟ می تونستی یک گل دیگه میزدی اول می شدی. متاسفم که شما هم مثل قلعه نویی فقط توجیه می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ر؛ کسانی از قطعی ارتباط تلفنی و اینترنتی در ورزشگاه سو استفاده کرده بودند و به مردم و کادر فنی تراکتورسازی به دروغ خبر تساوی سپاهان در بازی هم‌زمان را داده بودند. نتیجه؟ تراکتورسازی در دقایق پایانی بازی به جای آن که به آب و آتش بزند برای گل پیروزی، در لاک دفاعی فرو رفت و باز هم فرصت نخستین قهرمانی را از کف داد. ظاهرااین دونفر آخر این قسمت از متن رو نخونده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقاجون خوندیم به خدا. ولی خود تراکتور میزبان بوده. این یعنی خودشون مقصرن.
کمی انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقایون این فوتبال اگر " حرفه ای " است نباید با این حرفها از هم وابرود.
فرض کن همه میخوان تو رو گول بزنند تو هم که حرفه ای است ماشاالله! میشینی گول اونا رو میخوری و بعدم میگی تقصیر اونا بود که من رو گول زدن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
چه کسی شبکه موبایل ، اینترنت و باشگاه تراکتور سازی را در دست دارد؟
ناشناس
France
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مدیرکل تربیت بدنی اذربایجانشرقی اقای شروین اسبقیان که از دوره احمدی نزاد و سال 85مونده و در این دولت تغییر نکرده باید بخاطر این افتضاح و کار غیر عقلانی استعفا بده تا از تبعات این کار جلوگیری بشه چون اصلا نیازی به این کاره و توهین به شعور یک ملت در محدودیت خبررسانی و اعلام خبر دروغ نبود و هوداارا خودشون شعور داشتن که بدونن بازی فوتبال برد وباخت داره و نه اینکه بیاد ماسمالی کنه و بگه ما دنبال منبع شایعه هستیم
از دقیقه 80 همه وسایل ارتباطی و تلویزیون ورزشگاه قطع بوده یعنی شما نفهمیدی موبایلت قطع؟یا تلویزیون قطع شده ؟اصلا برات مهم نبود که نتیجه سایپا و سپاهان چی میشه که بخوای جشن قهرمانیرو تو تبریز برگزار کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
سپاهان قهرمان دمت گرم. حق به حق دار رسيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اشتباهی مثبت دادم هزار تا منفی منظور کنید
ایرانی بدبخت شده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عجب ملت جالبی هستیم ما ایرانیها.چه خوب شد که این اتفاق در فوتبال افتاد تا بعضی از ما از بحشی از حقوق مصرح خود آگاه شویم:
دسترسی آزاد و صحیح به اطلاعات !!!
جواد از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
گرفتین ما رو؟موبایل نبود. تلفن هم نبود؟ تلویزیون هم نبود؟
باز یه حادثه مهاباد با بهانه گیری و اطلاعات غلط،
راه بندازین.
محمد
Netherlands
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما انقدر تعصب کورتون کرده که متوجه نمیشید که اینترنت و تلفن و ... قطع بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
رادیو که بود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
واقعا باعث شرمندگیه که نیمکت تراکتور به این راحتی فریب میخوره.یعنی یه رابط معتمد توی این تیم نبود.تو تصاویر وقتی بازیکنها شروع به خوشحالی غمبارشون بعد از بازی میکنن یه عده از تماشاگرهای روبه روی جایگاه در حال اعتراض و صندلی پرت کردن هستن و به نظرم اونا میدونستن سپاهان برده ولی نیمکت این تیم بزرگ آرزوی همه آذری ها رو به باد داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
وقتی ناظر فدراسیون میگه چرا باید شک کرد؟
ناشناس
Spain
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ناظر فدراسیون نگفته. بچه مربی خودتون گفته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مگر تیم تراکتور سیستم و نظم خبر گیری ندارد خوبه که به مسولین این تیم امنیت مملکت را نسپردند و الا داعش الان تهران بود
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حرکت خیلی خیلی خیلی ایرانی اصیل اصیل بود بخدا، فقط همین
علیرضا ارشادی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
منصوری جان هرچند که چنین موضع حق مدارانه از تو بعید بود ولی دمت گرم..جنس اتفاق تبریر از نوع رئالیسم جادویی بود چیزی رو که مارکز به عنوان قصه ارائه میده ما در ایران هر روز زندگی می کنیم.ما در جایی زندگی می کنیم که یه دختر مدرسه ای با وسایل ابتدایی آشپزخانه انرژی هسته ای میسازه و رئیس جمهور سابق اش هاله نور می‌بینه و... به همین خاطر اتفاق تبریز برای من غیرمنتظره نیست.دوستانی هم که این ماجرا رو باور نمی کنن میتونن با مراجعه به تجربیات چند سال گذشته احتمال وقوع این حادثه رو درک کنن. یک نکته دیگه اینکه آرزو می کنم قبل از تبریزی ها اصفهانی ها به این پیشامد اعتراض کنن کاش اصفهانی ها سردمدار این اعتراض بشن تا هم شرافت خودشون رو آلوده این بی شرفی نکنن و هم اینکه نشون بدن سر مسایل بنیادی باید همه پشت سر هم باشن چون همان منطق جادویی که تو فوتبال سرتبریز رو برید می‌تونه سر مسایل حساس تر سر اصفهانی ها و همه ایران رو ببره..باز دم بچه های فرارو و منصوری گرم..خسته نباشید..
راجا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بنده قصد توهین به هیچ شخص یا کسی نداشته و ندارم وعاشق کشورم با هر قوم و شهری هستم ولی منظورم از جهل ندادن امکانات به باشگاهها و مردم که حق طبیعی آنها هست با توجه به پولی که تماشاگران میدهند در ازای ان از خدمات و امکانات لازم برخوردار شوند. در این عصر دیگرنمی شود به شعور کسی توهین کرد چون همه می فهمند مگر کسی بخواهد خود را به ندانم کاری بزند یا مجبور به بی شعوریش کنند که اون دیگر به هیچ وجه قابل درمان نیست وتا اید نخواهد بود . من عاشق ایران وتبریز واصفهان و کل ایرانم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تراکتور اگه مسی ورونالدو وکل ستاره ها را بیاره بازم نمی گزارند فهرمان بشه
به این تیم دل نبندین
سیدمهدی
Saudi Arabia
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اخه ناظر یه حرفی بزنه چطور کل تیم تراکتور وعواملش حتی با رادیو وتلفن خبر نداشتن؟
رو چه منطقی خودشون عقب نشستن ضمنا زورشو نداشتن که حمله کنن چون ده نفره بودن دقایق اخر بازی هم مثل دقایق بعد اخراج اندو بود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من به عنوان یه طرفدار سپاهان شوکه و البته خوشحالم اما هضم اتفاقات استادیوم تبریز یه کم سخته و اصولا نمیشه قبول کرد که هیچ وسیله اطلاع رسانی نبوده و اصلا منطقی نیست.به نظر اطرافیان خود باشگاه تراکتور و تدارکاتشون خیلی ساده و ضعیف عمل کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اینکه مسئولات استان قطع کردند کل وسایل ارتباطی رو چه ربطی به سپاهان داره؟
دکتر ساقی رامهـــرمزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
با درود بر گردانندگان وبگاه و کاربران گرامی ؛ این کار زشت و ناپسند توهین به جایگاه والای انسانیت است . هم میهنان فرهیخته ی تبریزی نگذارند دهن کجی کنندگان به خرد و آگاهی آنها بی کیفر بمانند اگر چه نتیجه دگرگون نمی شود ولی پیگیری و به کُرسی نشاندن سخن حقشان حیثیتی است. با آرزوی پیروزی تبریزی های قهرمان . رامهــرمز خوزستان دکتر ساقی رامهــرمزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
این ها همش داستانه / با دست خودتان جام را دادید به سپاهان شاکی هم شدید
saman
Italy
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیزان و سروران من...جدا از نتیجه و تکلیف قهرمانی مهمترین مهم این است که مسبببین این حادثه شناخته شده و به سزای عملشون برسن...موضوع پیچیده است و باید کل شواهد را بررسی کرد...متاسفانه در فوتبال هم مثل سایر قسمتهای جامعه، فساد و دغل و دروغ به صورت سیستماتیک نمود پیدا کرده..توهین به شعور مردم آذربایجان و عزیزان در استادیوم محکوم و از اینکه این مساله در دنیا مثل بمب مضحک خبری در حال پخش شدن است احساس شرم می‌کنم....
مشهدی
Germany
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دوستان ِ تبریزی راس میگن - واقعا دسترسی به اخبار نداشتن -توی ورزشگاه موبایل و اینترنت قطع بوده حدود یک ربع.
ناشناس
United States of America
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حق بر اطلاعات درست یعنی چی بااین سوادت خب بگو حق دسترسی به اطلاعات درست
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اگه همه چیز قطع بوده ، گزارشگر بازی از کجا می دونست که تراکتور نایب قهرمان شده ؟!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
یعنی تو تعجب نکردی که چرا با وجود از دست دادن جام خوشحالی می کنند.... برای فهمیدن حتما لازم نیست این قدر پیچیده فکر کنی... او چیزایی که واضحه رو ببین عباس!
مخالف
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اصلا حق تراکتور نبود قهرمان بشه. تیمی که بهترین بازیکنش توجیه نشده که توی بازی به این مهمی نباید کارت قرمز بگیره. تیمی که نتونسته یه نفر رو مامور پیگیری نتیجه بازی رقیبش بکنه اصلا شایسته قهرمانی نیست فقط سبب خنده و مسخره مردم شدند. حق سپاهان و نفت بود
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
باختن تراکتور نتیجه کارای جالبه دروازه بان معرکشون بود !
این دروغها از طرف مدیریت تراکتور نشات گرفته خواستن با جوسازی یه چیزی گیرشون بیاد ! متاسفانه اینجا هر کی از راه درست نتیجه نگیره میخواد با جار و جنجال نتیجه بگیره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
البته من اصلا فوتبال نگاه نمیکنم سوالم اینه که اونهمه مردم اومدن ورزشگاه که یک تیم چون احساس میکنه پیروزه' برای خودش وقت کشی کنه?این بیحرمتی نیست?متاسفم از آسیبی که همواره به این ورزشگاه به بهانه های واهی ایجاد میشود
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
سلام یعنی رادیو قطع بود؟تلویزیون قطع بود؟ بابا دوم شدید دیگه دنیا تموم نشده که. برزیل تو خونه حذف شد.جذابیت فوتبال تو همینه. چند روز دیگه میگید سایپا تبانی کرده باخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من گزارش بازی را از رادیو ورزش گوش میکردم
گزارشگربازی در ورزشگاه از شادی مردم تعجب کرده بود و نتیجه بازی سپاهان سایپا را اعلام میکرد گیج شده بود پس قطع شدن اینترنت کذب محضه
فایل صوتی این گزارش هم در رادیو هست برند گوش بدهند جوسازی الکی نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
منم از رادیو گوش میکردم ، گزارشگر از شادی مردم و بازیکنان تعجب کرده بود ، چون خبر نداشت بهشون دروغ گفته شده باهوش !!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ناشناس 10:52 با مسخره کردن هوش یکی دیگه شما که باهوش نمیشی؟ میشی؟ تو پستهای بالا دوستان گفتند از رادیو بازی گوش میکردن و نتیجه بازی سپاهان رو مساوی اعلام کرده! بالاخره باید مشخص بشه درسته و یا نه و اینکه از کدوم شبکه رادیویی شنیدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فارس/ اسکوربورد ورزشگاه يادگار امام تبريز قطع بود.
شايعه شده بود که روي اسکوربورد ورزشگاه امام تبريز نتيجه بازي سپاهان و سپايپا مساوي درج شده بود اما اين در حالي است که اسکوربورد اين ورزشگاه قطع بود و کار نمي‌کرد.
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من مشهدی هستم واصلا هم علاقه ای به تراکتور ندارم ، ول مطمئن باشین تصمیم در مرجعی بالاتر از فدراسیون گرفته شده . از نظر من تراکتور قهرمانه
jkj
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
این حرفا همه ش چرت و پرت و بهوونه ست.... پس گزارشگر تبریزی از کجا گزارش میکرد؟؟ حتما تو اصفهان بوده؟؟؟از کجا نتیجه رو میدونست؟؟ چرا نائب قهرمانی تراکتور رو تبریک گفت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دروغ يكى از اتفاقات رايج در اين جامعه شده است . واقعا متاسف شدم كه به اين حد رسيده است .
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اصلا چه ربطی به آزادی دسترسی به اطلاعات و رییس جمهور و دولت داره. فدراسیون فوتبال یه نهاد مستقله که اگر دولت در کارش دخالت کنه فیفا فدراسیون رو معلق می کنه، ضمن اینکه هنوز هیچ خبر موثقی از اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده به دست نیومده ،هرکسی یه چیزی میگه وقضاوت فعلا ممکن نیست چون شلوغ بازاریه که حقیقت گم شده. صرف نظر ازهمه اینها هر تیم سی بازی در لیگ انجام میده وهیچ فرقی بین بازی اول و آخر نیست، امتیازات یک تیم هم مجموع امتیارات همه ی بازیهاشه ،فقط بازی آخر نیست که تعیین کننده است، تراکتور با اختلاف یک امتیاز قهرمانی رو از دست داد ،آیا این یک امتیاز رو در بازی های دیگه نمی تونست بگیره تا امروز حسرت قهرمانی رو نخوره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مثلا الان این چه تدبیری بود که دولت به خرج داد؟
اینطوری که مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی بیشتر تو ذوقشون خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فکر کنم دور بعد احمدی نژاد بیشترین رای رو در تبریز بیاره.
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حالا چرا مثبت با منفی دادن تو این سایت هنگ کرده و اجازه اظهار نظر نداریم همه چی شده ........جلو رای دادن رو هم گرفتن یعنی اینهمه از تراکتور می ترسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شازده ، فیلتر شکنت رو خاموش کن بعد تئوری توطئه بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فرض کنیم موبایل ها آنتن نمی داد یعنی یک موبایل تو ورزشگاه رادیو نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تلفن ثابت نبوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
چرا !! همه تماشاگران و بازیکنان تلفن ثابتشونم میبرن ورزشگاه ولی یادشون رفت استفاده کنن !!
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
منظور تو ورزشگاهه! عجیبه که مسئولین تبریزی استادیوم تلفن ثابت هم نداشتن که نتیجه درستو از بلندگو پخش کنن!
فوتبالدوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به جای توجیه نیاوردن امتیاز لازم برای قهرمانی یه کم انصاف داشته باشیم. تراکتور باید بازی خودش رو انجام می داد چه کار داره بدونه در اصفهان چی می گذره !؟ منصوریان هم همینطور. چکار داشتی بدونی در اصفهان چه خبره ؟ تو با تیمت باید تراکتور را می بردید تا قهرمان می شدید به بازی سپاهان چه کار داشتی !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به نظر من فدراسيون فوتبال بايد معلق بشه تا تكليف معلوم شه
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
کی معلق کنه؟ دولت؟ اگر دولت باز مثل دوره احمدی نژاد در امور فدراسیون دخالت کنه کل فوتبال ایران در خطر تعلیقه! یادتون که نرفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فرض این که به تیم تراکتور خبر داده بودند که بازی مساوی شده، مگر بازی سپاهان با بازی تراکتور همزمان نبود، توی اون چند دقیقه که تراکتور دفاع می کرد احتمال اینکه سپاهان به سایپا گل بزنه بود، پس به نظرم اصل خبر درست نیست و خبر درست تر اینکه به خاطر جو ورزشگاه علیه تیم داوری و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالا به این نتیجه رسیدن که اعلام کنن نتیجه مسابقه مساوی شده بلکه جو ورزشگاه را آرام کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تحلیل ابتداییتون درسته ولی بعدش نه! هر احمقی میتونه تصور کنه که اون جمعیت در صورت قهرمانی منتظر استیج و سکوی قهرمانی و شادی خواهند بود و در این اثنی به هر حال دروغ مشخص خواهد شد و این یعنی فاجعه بدتر برای ورزشگاه! پس معقول و اصلا معقول نیست که مسئولان ورزشگاه چنین کرده باشند. گزارشگر هم در ورزگاه بود و چیزی از بلندگو اعلا منشده بود معلومه.
یا یک مغرض این کار را برای تشنج کرده یا اینکه تراکتوری ها نمیخواستند قبول کنند که شکست خوردند و دروغی که آشکار بوده را خودشون گفتند و خودشون هم باور کردند. من خودم اصالتا تبریزی هستم ولی با گول زدن خودمون که نمیتونیم سر کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بنده فرض رو بر این گذاشتم که چنین خبری در آنجا پخش شده باشد، مسلما از دید هر شخص عاقلی صدمه خوردن به تعدادی صندلی و نهایتا خودرو و این قبیل چیزها بهتر است تا صدمه خوردن به یک شخص (مثل داور) اگر اون جمعیتی که داخل زمین برای شادی وارد شدند برای مضروب کردن داور یا هر شخص دیگری وارد می شد مسلما فاجعه ای رخ میداد که قابل مقایسه با از بین رفتن امکانات فیزیکی استادیوم نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دروغ !! كي ؟ من ؟ !
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من طرفدار تراکتور نیستم، ولی واقعا حقشونو ضایع کردند.
اردبیل
Germany
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اولین چیزی که به خاطر بنده آمد تحریف سخنان محمد مرسی در تهران بود بخاطر مصلحت (هرچند من از مرسی سلفی متنفر بوده و هستم)
lمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ما سپاهانیم حالا حالا قهرمانیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
درود بر سپاهان
بهتر از سال بعد ديگه براي رتبه دوم همهم تيمها تلاش كنن
ما قهرمانننيييم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
با تاج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آخه اگه قطع بوده پس چه جوری فهمیده بودند مساوی شده?
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آخه باهوش مگه مساوی شده بوده ؟ خب اومدن عمدی دروغ گفتن دیگه!
ناشناس
Germany
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مسئولای فدراسیون گفتن
ناشناس
Netherlands
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
باهوش از بلندگو اعلام کردند یعنی دروغ گفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اقای نخبه ناظر بازی گفته بود
فرشاد
Germany
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تو نابغه ای پسر نابغه.
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
:)))))
یه انسان عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مصاحبه مدیرعامل نفت و منصوریان رو بخونین تا بدونین که اونا هم تائید کردن که همه وسایل ارتباطی قطع شده بود و به نیمکت تراکتور اعلام شده بود که بازی سپاهان مساوری شده به همین خاطر سرمربی تراکتور به تیمش دتسور عقب نشینی داده بود
مبارک تاج و رفقاشون ولی خیلی نامردیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اینجا ایران...سال 2015
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نه اینترنت بوده نه تلفن ثابت بوده گزارشگر هم منیتور نداشت ه هیچهیچ تلویزیونی هم وجود نداشته تراکتور می دانسته که سپاهان در شش دقیقه اخر قادر به گل زدن به سایپا نبوده فردوسی پور هم اجازه پیروزی تراکتور را از سپاهان در صفحه تلویریون نگرفته تراکتوریها هم چهاده یازیکن داشتند در مقابل نفت 8 بازیکن داشت همه این موارد دلالت بر صحت بسیار بسیار زیاد ادعاهای تراکتود دارد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خوشحالم تراکتور قهرما نشد ...
سيدعلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اگراظهار نظرهاي جناب منصوريان درست باشد ،بايد خداراشكر كرد كه ازبه نتيجه رسيدن يك تباني درورزش كشور ناخواسته ويا خواسته ،جلوگيري شده است .
باباکوهی
Belgium
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اسم این استادیم هم ناموزون است مگر احمد آق ورزشکار بود ویادستی در فرزش داشت،بهتر است برازنده هست که این استادیوم نامش به ناصر حجازی تغییر یابد.
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
قهرمانی حق تراکتور بود. تاج فغانی رو اجیر کرده بود تا قهرمانی رو از تراکتور بگیره. سه امتیاز تو اصفهان از تراکتور گرفت و دو امتیاز هم دیروز. کسی که معروفه به مافیای فولاد از این بیشتر انتظار نمی ره. فغانی و تاج انشاالله دوران شما نیز بگذرد. شما منفورترین افراد در تاریخ فوتبال ایران هستید. از دیدگاه مردم با وجدان قهرمان واقعی تراکتور بود هرچند که جام با حیله و نیرنگ در اصفهان بالا رفت. یادآوری می نمایم که از دقیقه 87 اینترنت، موبایل و همه وسایل ارتباطی قطع شده بود. آیا این یه حادثه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شايعه شده بود که روي اسکوربورد ورزشگاه تبريز نتيجه بازي
سپاهان و سپايپا مساوي درج شده بود اما اين در حالي است
که اسکوربورد ورزشگاه تبریز خراب بود و اصلا کار نمي‌کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در پاسخ به دکتر ساقی رامهرمزي

الان ینی چه?,من هم دکترای مهندسی دارم، باید اعلام کنم? این چه جور سخن و قضاوت است هنوز چیزی معلوم نیست ، از کجا معلوم این کار خود مسئولان تیم تراکتورسازی نبوده باشد. تازه کی گفته اینها به منزله برد و قهرمانی تراکتور است?
ناشناس
Spain
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خجالت بکشید. با این کارا نمی تونید جر زنی کنید. گزارشگر تبریز که از دقیقه هشتاد شروع کرد به گفتن اینکه نایب قهرمانی هم خوبه و از دقیقه هشتاد و هشت نایب قهرمانی تراکتور رو تبریک گفت. چرا از اون نپرسیدید؟ بعد اونوقت چطوری ارتباطاتو قطع کردن؟ رادیو هم نبود؟
اینکارا خوب نیست. البته حالا گریه نکنید نایب قهرمانی هم خوبه. پرسپولیس استقلالتونم که توی لیگ برتر موندن و سقوط نکردن. دیگه چی می خواین؟ یه چیز دیگه هم اینکه سپاهان شیره! پنجمین قهرمانی هوووووووووووه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فوتبال سیاسی یعنی همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
همون ما حقمونه تو جام جهانی پنالتیمونو جلو آرژآنتین داور نگیره؛
حقمونه بریم جام ملت ها داور الکی بازیکنمونو اخراج کنه و عرب ها جلوی ما شادی کنن؛
وقتی خودمون اینجا حق هموطنمون رو می خوریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اطلاعات غلط و قطع راه های ارتباطی برای دستیابی به اطلاعات درست
اینها همه باعث صلب اطمینان بیش از پیش خواهد شد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
چرا منفي؟ يعني تعصب سپاهانيتون اينقده كه حرف حق رو هم منفي ميدين؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حالا به فرض که قطع کرده بودن از کجا معلوم تراکتور قهرمان میشد اونا که ده نفره بودن گفتم همینطوری داشت حمله ميکرد
سیدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هر اتفاقی هم که افتاده مسئولش خودشونن کنترل ورزشگاه امام که دست سپاهان نبوده؟
احتمالا از ترس اینکه برای داور مشکلی ایجاد نشه چون احتمالداشته تماشاگرا بیان داخل وداور حتیزنده هم نذارن با این کار بد از یه کار بدتر جلوگیری کردن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیز دل من!!! تلویزیون رو میشه توی خونه دید نه ورزشگاه و استادیوم. مدیر عامل نفت میگه که تلفن، اینترنت، رادیو و تلویزیون قطعععع شده بوده و 5 دقیقه بعد از اتمام بازی تراکتور و نفت ارتباط برقرار شده. اوکی؟!!!!!!!!! بازم خیلیا میگن مجری نتیجه رو میدونست پس چرا بازیکنا و تماشاگرا نمیدونستن!!!!!
خدای نکرده اگر زندون باشی از بیرونش خبر نداری. چرا؟ چون ارتباط با بیرون نداری. خیلی ساده هستش!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آخر در این روزگار مگر میشود همه راههای ارتباطی را قطع کرد آیا از کسانی که در بیرون زمین بودند حتی یک رادیو نداشتند که آخرین اخبار را بگوش کادر فنی تراکتور برسانند.
ارشام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به نظر من این طرفداران تراکتور سازی بودند که با تعصب کورکورانه، فحاشی، بر هم زدن جو ورزشگاه، ممانعت از ادامه بازی، وادار کردن داور به نواختن سوت پایان قبل از اتمام وقت تیم نفت را از قهرمانی که شایسته ان بود دور کرد. سپاهان کلک زده یا نه کار خودش رو کرد و به بردی که نیاز داشت دست یافت این تراکتور سازی بود که با لشکرکشی هوادارانش سعی در پیروزی به هر طریقی داشت که نشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
همون ما حقمونه تو جام جهانی پنالتیمونو جلو آرژآنتین داور نگیره؛
حقمونه بریم جام ملت ها داور الکی بازیکنمونو اخراج کنه و عرب ها جلوی ما شادی کنن؛
وقتی خودمون اینجا حق هموطنمون رو می خوریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
دقيقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آخ کدام ادم عاقل و مربی با تجربه ای از یک شایعه باور میکند سپاهان ار دقیقه 88 به بعد دوگل خورده باشد؟
آخ کدام مربی عاقلی از هر کسی اطلاعات میگیرد.
شما حق داشتن اطلاعات صحیح را دارید ولی باید در انتخاب منبع هم عاقل باشی . هرکس به شما هرچه کفت باور میکنی ؟
امین رئالی
Germany
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
داداشام همه موبایلها رادیو هم دارن بخدا !...گزارشگر هم تو استادیوم میدونه تیمشون نائب قهرمانه...واقعا مردم رو چی فرض میکنن یه عده؟ قهرمانی سپاهان مبارک محرم و شریفی عزیز و مردم اصفهان
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دیشب بعد باخت استقلال آن هم ناجوانمردانه خیلی ناراحت بودم وچشام برای بازی های دیگر به صفحه تلویزیون خشک شده بود و بعد از اینکه تراکتور 3-1 جلو افتاد گفتم ای خدا چرا آدم هایی که در مقابل من دلسوخته مشت گره می کنند و... باید قهرمان شوند ، اشک در چشمانم حلقه زده بود که تیموریان شد بلای تراکتور و مانع قهرمانی تیمش و رحمتی به لیگ 1 سقوط کرد بالباس قرمزش. اینجا بود که دوباره بغضم ترکید و آه ما استقلالی ها دامنشان راگرفت. انتخاب تو رو به قرآن بچاپ.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خوبه بازی تو تبریز بوده وبه گفته آقایان گولشون
زدندمسئولین تراکتور سازی مقصر اصلی هستند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هر موردی بوده مسئولین تیم تراکتور سازی در اون دست داشتند
بازی توی تبریز بوده وهمه چیز دست تبریزی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
آره راست میگی ها!!! اصلا به فکرم نرسیده بود این! عجب مخی هستی تو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
برای من این سوال هست که مسابقه همزمان برگزار شدن مگر معنی آن بیخبر بودن از نتایج تیم مقابل نیست ؟ لطفا یکی جواب بدهد ممنون....
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
جدای از این فاجعه ای اتفاق افتاد. سپاهان به ناحق به قهرمانی رسید. واقعا حق تراکتور بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بابا بیاید کمی بدور از تعصب به قضیه نگاه کنید.
اخراج به نفع نفت بود پس نفت باید داور را خریده باشد.
چطور یک مربی باور میکند سپاهان در دو دقیقه دوگل از سایپا خورده باشد
نفت که باید می برد چرا نبرد؟
بازی دست نفت بود و تراکتور نمیتوانست حمله کند
گفته منصوریان نشان میدهد که ظاهرا حاضر بوده به خودشان یک گل بزند تا سپاهان قهرمان نشود که این دور از جوانمردی است.
چرا یک تیم حرفه ای ویک مربی حرفه ای باید حرف هرکسی را باور کند.
فرض کنید تاج به مربی تراکتور این خبر را داده باشد آیا این هم ادم باید از یک ادم ناشناس یا غیر مطمئن خبر بگیرند
شاید هم حق سپاهان بود قهرمانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
کلا ما ملت الکی خوشی هستیم. به آرژانتین می بازیم خوشحالی میکنیم. بیانیه لوزان در میاد کف میکنیم. کلا ما به باختهامون افتخار میکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
علی الظاهر پس اولیویراکه از نیمکت اخراج شده بود این خبر رسانی را انجام داده و حاضر به مصاحبه وتوضیح هم نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
نه دوست عزیز کار استکبار جهانیه!
Mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مرگ بر تجزيه طلب
مرگ بر فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
حالا منظورت از تجزيه طلب كي بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
پسر اوليويرا به نيمکت گفت بازي سپاهان مساوي تمام شد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي با بيان اينکه آنتونيو (پسر سرمربي و عضو کادر فني تيم تراکتورسازي) به نيمکت تيم خبر تساوي را اعلام کرد، گفت: آنتونيو به ما گفت بازي سپاهان و سايپا مساوي شده و البته ظاهرا يک نفر از مسئولان برگزاري به او چنين خبري را داده بود.

ايوب ذوالفقاري درباره مساله اعلام خبر تساوي سپاهان و سايپا در ورزشگاه يادگار امام تبريز، اظهار کرد: بعد از اخراج آنتونيو، او به همراه شهرياري مسوول روابط عمومي تراکتور به روي سکوها رفت. در اواخر بازي بود که آنتونيو با دستش به من اعلام کرد که بازي سپاهان و سايپا با تساوي دو بر دو به پايان رسيده است. در همان زمان ظاهرا اينترنت ورزشگاه را هم قطع کرده بودند. گويا يک نفر از مسئولان برگزاري به او گفته بوده که بازي دو بر دو تمام شده است.
همش که شد ظاهرا
ظاهرا !!????!!!
با ظاهرا کسی قهرمان نمیشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هدف از این که بازی ها همزمان برگزار میشه اینه که هر دو تیم بازی خودشون رو انجام بدن. دلیل نمیشه که این اتفاق نتیجه بازی رو عوض کنه. ولی قبول دارم به تماشاچیا ظلم شده و باهاشون بازی شده یه جوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تا كي ما مردم اشتباهات خودمون را به گردن اين وان مياندازيم ،تراكتور بازي برده را با اشتباهات بچه گانه مدافعان ودروازه بانش مساوي كرد ،معمولا تيمهايي كه ده نفره ميشن با دفاع منطقي و حساب شده نتيجه را به نفع خودشون حفظ ميكنند اما سرمربي تراكتور فقط جو گير شده بود ،اين حرفها و توجيه هاي الكي هم بي پايه واساس هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حتما می خواهید بگید رادیو هم قطع بود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ترکتور سازی باید به فیفا شکایت ببره... این که قرار باشه دیگرانی خارج از جو ورزشگاه و فوتبال اینجور مصلحت سنجی ها داشته باشند پذیرفته نیست... هیچ فکر کردین این اقدامات قرون وسطایی چه بلایی سر اعتماد مردم تبریز می اره؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ترکتور سازی باید به فیفا شکایت ببره... این که قرار باشه دیگرانی خارج از جو ورزشگاه و فوتبال اینجور مصلحت سنجی ها داشته باشند پذیرفته نیست... هیچ فکر کردین این اقدامات قرون وسطایی چه بلایی سر اعتماد مردم تبریز می اره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مسئولان تبریز جوابگو باشند که چرا اینترنت و ارتباطات رادیویی و تلویزیونی و مخابراتی استادیوم قطع میشود . مگر میشود همه باهم قطع شوند . چرا با احساسات مردم تبریز بازی میکنید. اما با این اوصاف الویرا هم نباید به فکر تساوی میبود . همیشه قهرمانی با برد شیرینتر است . اقای الویرا ریسک بدی کردی . ترسو بودی ترسو . بفهم.
sepahan
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
برا اینایی ک نظر میدن متاسفم!!اخه گزارشکر مگه تو ورزشگاه نیست؟؟؟
مگه اون نمیدونس قهرمان نشدن!!
چرا میگین وسایل ارتباطی نبوده!!
اون که میدونست اخه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بهتر تراکتور قهرمان نشه من خودم ترکم ولی تو این سه سالی که تراکتور رفته آسیا جز ابرو ریزی چی کار کرده فقط آبروی ملت ایران جلو آسیایی ها با بازی ضعفش و اون همه تماشاگر برده کسی که با تیم دومش تو آسیا حاضر بشه تا بازیکناش برای لیگ خسته نشن لیاقتش همینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تو غصه ملت ايران رو نخور. غصه سپاهانتو بخور
sepahan
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
برا اینایی ک نظر میدن متاسفم!!اخه گزارشکر مگه تو ورزشگاه نیست؟؟؟
مگه اون نمیدونس قهرمان نشدن!!
چرا میگین وسایل ارتباطی نبوده!!
اون که میدونست اخه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
غامل باخت تراکتور اندو بود و دروازه بان تین تیم.
سپاهان در تبریز هم تراکتورا شکست داده بود
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تراكتور كه سپاهان رو بارها در اصفهان برده. در بازي آخر دوتيم هم پنالتي بگفته كارشناس نود اشتباه بود بنفع سپاهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقا هر تیمی باید تا ثانیه های آخر کار خودش ا بکند. اینها همه توجیه از نوع ایرانی اش است که چون گفتند سپاهان مساوی کرده است ، به دروغ، پس تراکتور حمله نکرده !!!!!! من خودم آذری زبان نیستم ،اما به شدت به آذربایجان شرقی ارادات دارم و دوست داشتم تراکتور قهرمان شود و در عین حال ، این را فقط یک توجیه بی خردانه میدانم . هر تیمی باید تا آخر مبارزه کند و مربی اگر مربی باشد باید این را به تیم بگوید و با تدبیر جای خالی بازیکن اخراجی را پر کند.
اصفهان نصف جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
براي نجات جون داور و بازيكناي نفت اين كار ضروري بود. اگه اولش تماشاگرا فكر نيمكردن قهرمان شدن وقت نميشد بازيكناي نفت و داور رو فراري بدن و تماشاگراي عصباني ميريختن سرشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بابا نصف جهان! حالا تنهایی به این نتیجه رسیدی یا سازمان لیگ و آقای تاج کمکت کردن؟!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هرجند من استان فارسي هستم و تبريزي نيستم اما خيلي دوست داشتم تراكتور قهرمان بشه و اين خيلي نامرديه كه به خاطر اينكه جلوي شكستن صندلي ها را بكيرن سر مردم رو كلاه بذارن و با احساساتشون بازي كنند
قهرمان واقعي تراكتوره
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
هرجند من استان فارسي هستم و تبريزي نيستم اما خيلي دوست داشتم تراكتور قهرمان بشه و اين خيلي نامرديه كه به خاطر اينكه جلوي شكستن صندلي ها را بكيرن سر مردم رو كلاه بذارن و با احساساتشون بازي كنند
قهرمان واقعي تراكتوره
ناشناس
Germany
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حالا به فرض که قطع کرده بودن از کجا معلوم تراکتور قهرمان میشد اونا که ده نفره بودن گفتم همینطوری داشت حمله ميکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تراختور برنده جام بود ولی نامرد ی خیلی ها باعث شد اینطور شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
همزمان کردن بازیهای نهایی در دنیا به این علت است که تیمها به دلیل عدم اطلاع از نتیجه بازیهای دیگر تبانی نکنند : ولی در ایران اعتراض می کنند که چون ما از نتیجه بازی دیگر بی اطلاع بودیم یا اطلاع غلط داشتیم بازی خودمان را برای برد انجام ندادیم!! بله انتشار اطلاعات غلط زشت است ولی زشتتر از آن عدم بازی جوانمردانه است. حتی اگر در هشت دقیقه پایانی نفت و تراکتور فکر می کردند نتیجه بازی دیگر مساوی است و شخصیت قهرمانی داشتند باید این احتمال را نیز می دادند که آن نتیجه در آن هشت دقیقه عوض شود و از حداکثر توان خود برای برد استفاده می کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بابا جوانمرد!
خوشم میاد همه ایران الان جوانمردن و یرپلی بلدن! خدا قوت جوانمردِ بازی جوانمرد شناس! خسته نباشی دلاور!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من خودم حاضربودم تو ورزشگاه تماشاگرها اطلاعی نداشتن دقیقا چند چنده تا اینکه اهنگ تراکتور رو پخش کردند واعلام قهرمانی و دور ،دن باپرچم رو شروع کردن وهمه ریختم زمین،حلا کی گفته اولین بار شایعه رو خدامیدونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
چطور تیم ملی ایران می تونه تو بازی با عراق وقتی پولادی به حق یا ناحق اخراج شد دو بار بازی باخته رو ده نفره مساوی کنه ، تیم تراکتور نمی تونه ؟

حالا همه چیز قطع بود ، پاهای بازیکنای تیم که قطع نبود تا از دو گل برتریشون دفاع کنند !!

همه اش بهانه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
فعلا که فولاد سپاهان برد بازی را !!! بروید برای سال دیگر فکر کنید !!!
husein
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
بخدا باز دارن تراکتوریها را فریب می دهند مصاحبه خالد شفیعی را در رابطه با بازی بخوانید .مشکل اصلی بخاطر ناداوری فغانی پیش امدانجا که با دادن دو کارت زرد الکی موجب اخراج اندو شد .فغانی بهترین کار را برای بزیر کشیدن تراکتور انجام داد و گرنه اگر اندو اخراج نمیشد هزار تا از این اخبار نیز نمی توانست سپاهان را قهرمان کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
افسوس که فرصت اخر تیم نفت به هدر رفت . فقط تیم نفت شایسته قهرمانی بود . شایدهم اگر نفت قهرمان میشد بازم تراکتوریها میگفتند تقصیر فدراسیون بوده که تیم نفت قهرمان شده . میدونید که کلا در ایران رسم بر این است که اگر موردی بر خلاف انتظار باشد همه را مقصر میدانیم حتی افرادی که در مناطق مرزی زندگی میکنند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
قهرماني يا حق نفت بود يا تراكتور. سپاهان با رانت قهرمان شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مگر بازی های همزمان انجام نمی شود که این اتفاق ها نیفتد. یعنی بنا نبوده کسی از نتیجه بازی های دیگر مطلع باشد تا تبانی کند. حالا دنیای اطلاع رسانی معمولا نمی گذارد مردم بی اطلاع بمانند بحث دیگری است. اگر در لحظه اخر سپاهان گل دیکری می زد چه می شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
مگر بازی های همزمان انجام نمی شود که این اتفاق ها نیفتد. یعنی بنا نبوده کسی از نتیجه بازی های دیگر مطلع باشد تا تبانی کند. حالا دنیای اطلاع رسانی معمولا نمی گذارد مردم بی اطلاع بمانند بحث دیگری است. اگر در لحظه اخر سپاهان گل دیکری می زد چه می شد؟
آرش کمانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دوستان اینجا ایرانه !!! و هر اتفاقی تو هر لحضه ای ممکنه بیفته چون همه چی با سیاست قاطی شده حتی ورزش و زبان مادری و فرهنگ و خلاصه همه چی دست یه عده خاصیه که فقط اونا تصمیم میگیرن چی بشه و چی نشه !!! دوست من تو ورزشگاه بوده و تمام مسائل رو به چشم خودش دیده بود و تعریف و تصدیق میکرد
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
دوستان من ورزشگاه بودم وواقعا متاسفم همه چیز ازواکنشهای نیمکت تراکتوردقیقه 87 شروع شد که باتوجه به اطلاعات کذب تا کنار زمین اومدن وبه بازیکنا گفتن سپاهان 2-2شده همزمان کلا وسایل ارتباط جمغی ورزشگاه بطورخودجوش !!!! قطع شدازواکنش نیمکت همه فکرکردن تراکتورقهرمان شده داخل زمین ریختن بلندگوی ورزشگاه گفت ازتماشاگران عزیز درخواست می شود جهت اجرای مراسم؟؟؟داخل زمین راخالی نمایند!!! وحتی عوامل کاور استیج قهرمانی را نیز برداشتن دراین زمان درکمال بهت تماشاگران موبایلها وصل شد ومن احسنت گفتم برسناریونویس این ماجراووااسفا برساده انگاران...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خیلی ببخشید رادیو هم قطع بوده؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
همه چي قطع بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
خخخخخخخخخخخخ زمین کجه وگرنه من رقص بلدم باختن گریه داره نه دروغ یاد بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
دروغ رو كه فدراسيون تحت حمايت سپاهان گفته. ناظرش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
وزیر ورزش باید استعفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
تلویزیون قطع نبود گزارشگر بازیها رو از شبکه 3 می دید حتی در دقایق آخر که بازی دفاعی تراکتور رو می دید گفت به هر حال نایب قهرمانی از مقام سوم بهتره .
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
قهرمانی فرمایشی سپاهان پشیزی پشیز ارزش ندارد
شیخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقایان، نتیجه اشتباه به تراکتور گفتن، دلیل بر این نیست که به تراکتور بی حرمتی شده. یک بی اخلاقی بزرگ اتفاق افتاده، قبول دارم. اما مساله اینه که تیم تراکتوراگر بر مبنای اخلاق عمل میکرد، باید بازی خودشو می کرد و تلاش برای پیروزی نه اینکه بخاطر اینکه از بازی سپاهان مطمئن بوده، وقت کشی کنه. پس، دوم شدن تراکتور تقصیر بی اخلاقی خودشه. تنها نفت بود که هم بر مبنای اخلاق عمل کردو هم متضرر شد متاسفانه. لطفا این نوع نظر رو بلد کنید. واقعا تراکتور چوب بی اخلاقی خودشو خورد.
یارو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
آقا این تیتر شما اشکال نگارشی نداره ؟ من که قسمت بعد از , و , رو نفهمیدم ! در ضمن زیاد حرص نخورید ۱۰۰ سال دوم درست میشه .!
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
موبایل و تلوزیون تبریز دست سپاهانی ها بوده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ناظر فدارسون دست سپاهاني ها بوده. فرارو لطفا فرار رو بجلو نكن با اين كامنت ها
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
به شعور مردم آذربایجان توهین شده والان هم در کامنت ها توهین می شه باید مسئولین ورزش پاسخگو باشند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
این چه وضع هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ورزشگاه حتما برای اینکه صندلیهاش رو نشکنید و به داور بیچاره صدمه نزنید این سیاست رو به خرج داد.در واقع این از فقر فرهنگی در ورزشگاههای ایران حکایت داره که هواداران جنبه باختن رو ندارن. و باید سرشون شیره مالید تا نزنن صندلیها ررو بشکونن. اگر نفت گل سوم را هم میزد دیگر چه بهانه ای داشتید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
نفت گل سوم رو كه زده بود. لطفا بازي رو نديدي حرف نزن
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
عزیزان بعد از شادی تیم تراکتور گوینده ورزشگاه گفت تماشاگران برن رو سکوها تا مراسم قهرمانیو برگزار کنیم .
نامردی از بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
فايل صوتي هم موجوده از اين صحبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من كه توي كتم نميره!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
كتت تنگه احتمالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حالا بالفرض همه چی قطع ...فوتباله باید تا اخر اینا بازیشونا اونطور که باید انجام میدادن...هر کی اومد کنار زمین یه چیزی بگه اینا باید فوری قبول کنن...گزارشگرم که داشت زنده تموم بازیا را میدیدوگزارش میکرد اینا همش توجیه...جو زده شدن ملت..میندازین گردن این و اون....
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
حالا رییس مافیا کیه؟
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
نمیخواهن قهرمان از تبریز باشه
جوانمرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
در ابتدا مثل همیشه از سایت بر حق فرارو تشکر میکنم و اینو بدون اغراق میگم که سایت مبتنی بر حق است.ببینید حقیقت همیشه تلخه.وقتی داور به آندو کارت قرمز داد شاید هیچکس تو ورزشگاه ناراحت نشد چون به قهرمانیشون اطمینان داشتن ولی وقتی دیدن نفت خیلی خوب داره بازی میکنه و گلهاروجبران کرد تازه یادشون افتاد خب دنبال بهانه باشیم.تاکتیک افتضاح و اشتباهات لک نتیجه رو تغییر دادن نه هیچ چیز دیگه.طرفداران تراکتور تونی شده واسشون بت درحالیکه بازی رو به خود تونی باختن.یاد بازی فینال والیبال ارومیه و پیکان افتادم که تو گیم پنجم ارومیه 5 اختلاف داشت با پیکان و جلو بود و همه ارومیه ها خوشحال بودن ولی وقتی پیکان جبران کرد یادشون افتاد باید دنبال بهانه باشنو و همون تکرار حرف قدیمی که نمیزارن ترکها قهرمان بشنو از این حرفا.درحالیکه همین تراکتور پارسال با خوش شانسی محض قهرمان حذفی شد.فقط یه بار برید بازی صبا و راه آهن رو با تراکتور ببینید متوجه میشید که تراکتور 6 امتیاز از داور در این دوبازی گرفت.فوتبال ورزشه اونو با سیاست قاطی نکنید کی میخواییم اینو یاد بگیریم؟جنبه باخت رو هم داشته باشیم.وقتی تو برنامه نود تو نظر سنجی پرطرفدارترین تیم ایران نظر سنجی رو قبول نداشتن همون موقع فهمیدم که اینا دنبال حقیقت نیستن دنبال خواسته خودشونن در حالیکه هر عقل سلیمی میدونه پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیان.بعدشم نتایج ضعیف تراکتور در آسیا نشون میده که این تیم تو ایران فقط حرف واسه گفتن داره اونم با زور هوادار و ایجاد جو بدبینی و غیره.طرفداران تراکتور فوتبال حرفه ای شده یاد بگیرم ما هوادارهام حرفه ای باشیم.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
احسنت !
واقعا" نظر بسیار قشنگی دادید جوانمرد.حالا اگر تراکتور قهرمان شده بود هیچکدام از این بهانه ها ردیف نمی شد.هواداران تراکتور باید بدانند که با حماقت بازیکن باتجربه شان یعنی آندو تیموریان نتیجه سه بر یک برده را با تساوی عوض کردند.اینقدر توجیه نکنید.صد دقیقه دیگر هم اگر بازی ادامه می یافت تراکتور دیگر قادر به پیش افتادن نبود.این وسط اگر اتفاق غیرمعمولی هم افتاده به نظر من بیشترین ضررش به نفت تهران وارد شده است.
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اسم شما با شخصیت شما جور در نمیآد. نوشته هایتان برخلاف اونیه که میخوای بگی. تا امثال شماها تایید کننده ظلم هستید . هر روز شاهد چنین رفتارهای زشت از طرف افراد بی مسئولیت هستیم .امروز بر علیه تراکتور . فردا یکی دیگه
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
رئیس فدراسیون= اهل کاشان
نائب رئیس= اهل اصفهان
تیم قهرمان= اصفهان
سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بردیم با حواس جمعی - باختیدباحواس پرتی
سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بیشتردقت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
احسنت
سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
سال دیگردرتبریز قهرمان می شویم
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
به نظر من این طرفداران و نیمکت نشینان تیم تراکتورسازی بودند که با تعصب

کورکورانه ، فحاشی ، توهین ، بر هم زدن جو ورزشگاه و . . . . . سبب شدند که

ارزش های واقعی تیم نفت زیر سؤال برود.

آخر سر هم که صندلی ها را خورد کردند و به درون زمین پرتاب کردند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تکرار بازی تراکتور ونفت صورت گیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
يك سوال:
فلسفه بازي همزمان پس چي هست؟؟؟
تراكتوريهاي عزيز باختتون را توجيه نكنيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
در كشوري كه سخنان رييسجمهورسانسور ميشود يا با تاخير پخش مي شه ريس جمهور چه كار ميتونه بكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
این از عادتهای تراکتوریهاست که وقتی میبرن میگن ما شیریم وقتی هم میبازن میگن نذاشتن ما ببریم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
یاصفهانیها باید از فدراسیون بروند حزب که نیست مثلا ملی است و باید از همه جای ایران در آن مسئول باشد. من هم بودم تیم شهر خودم را قهرمان میکردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
عزيزاني كه ميگن تو 10 دقيقه كاري نميشه كرد بايد توجه كنن كه دوتا گل سپاهان به تراكتور (مخصوصا پنالتي اشتباه فغاني به نفع سپاهان) در همون ده دقيقه زده شده. دوتا گل پيكان به تراكتور هم تو ده دقيقه زده شده.
جبران يك گل براي نفت يا تراكتور سازي خيلي آسون بود اگه هردوتيم انتحاري بازي ميكردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ورزش برای ایجاد دوستی و نشاط است . بلاخره تیمی که نتیجه برد را به هر علت ، با مساوی عوض می کند . و حرفه ای ترین بازیکنش با حرکتی نامتعارف باعث اخراج خودش می شود .چه باید گفت . اصلا پیش بینی همه تا همین قبل از بازی آخر، قهرمانی این تیم خوب تبریز بود .
اميدوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
بهرحال هر چه بود گذشت اما يك نكته مهم و اساسي و قابل توجه براي همه ما باقي ميماند و آنهم 1- شايعه سازي 2- شايعه پذيري 3- تعجيل در اقدام بر اثر شايعه. ما ايرانيان در برخي مواقع آنچنان خودمان را در تور شايعه قرار ميدهيم و بدتر از آن بر اثر شايعه پذيري آنچنان اقدامات احساسي انجام ميدهيم كه باوركردني نيست. عزيزان بياييم اين نقيصه را با فرهنگ سازي مناسب و بمرور اما با سرعت بر طرف نماييم و الا هم در مسائل شخصي، فردي، كشوري، منطقه اي و بين المللي بايستي تاوان هاي بسيار سنگيني را بپردازيم لذا در مقابل پذيرش يك خبر حداقل بويژه مواردي كه به عرض و آبروي افراد و يا.. مربوط ميشود: اولاً بايستي ببينيم ناقل چه كسي است. ثانياً آيا خبرش موثق است.ثالثاً .. با تمام اين تفاصيل ليگ برتر تمام شد و تيم سخت كوش تراكتور نتوانست به قهرماني دست پيدا كند، دنيا كه تمام نشده در آينده بايستي جبران نمايند و نتيجه و تكليف بازي را بايددر ميدان مبارزه تعيين كنند نه اينكه بگذارند شايعات و شايعه سازان براي آنان تصميم گيري نمايند اينجانب از تراكتور در زمان مرحوم حسين فكري خاطره خوبي دارم و اميدوارم اين تيم هميشه با بازيهاي زيبا و مردانه اش به فوتبال كشور عزيزمان ايران هويت بيشتري ببخشد و هواداران خوب اين تيم بزرگ درگير حاشيه سازي شايعه سازان نشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
ماسپاهانيمو حالا حالا قهرمانيم.........
امیر
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
http://90tv.ir/news/99521/%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C%D8%AE%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86%D8%B4%D8%A3-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
سياست اصفهاني ها به سياست تبريزيها چربيد-همين-شلوغش نكنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
مردم ايران فوتبال پاك ميخواهند نه فوتبال باندي و اصفهاني فوتبال بايد از سلطه كامل اصفهاني ها بر ليگ و فدراسيون دربياد چند تا همشهري اصفهاني مينشينند براي فوتبال كل كشور تصميم مي گيرند نتيجه ميشه توهين وتمسخر و بازي دادن مردم
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تراکتور حقش دوم نبود باید سوم می شد.
farshad
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
حافظه ملت بعضی وقتا ضعیف میشه. یادتونه که در سالهای اخیر سپاهان همیشه جزو سه تیم برتر ایران بوده. به غیر از سال قبل. چرا؟ چون علی دایی جریان تبانی سپاهان و داوران(محسن قهرمانی) رو روکرد وسپاهان پنجم شد. امسال هم تا هفته 25 تورده 5 جدول بودن که دست به دامن فغانی وبازکنای حریف و خلاصه مسائل پشت پرده شدن. باورش سخته خیلی سخته که سالم وبی حاشیه وداخل زمین قرمان شده باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
یعنی تراکتور سازی با ین دبدبه و کبکبه و با این تعداد و جیره خوار اطلاع از نتیجه بازی نداشتند و اما گل خوردن بی مورد آنها چه ربطی به سایر مسایل دارد
مجله فرارو