bato-adv
کد خبر: ۲۳۱۵۵۳

روایت تنها بازمانده تصادف «بی‌ام‌و» در بزرگراه همت

تنها یک نفر زنده ماند. «آرمین بخشی» تنها بازمانده بی‌ام‌دبلیو فقط از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد تا تنهاترین شاهد تصادف هولناک خودروی دوستش باشد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
تنها یک نفر زنده ماند. «آرمین بخشی» تنها بازمانده بی‌ام‌دبلیو فقط از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد تا تنهاترین شاهد تصادف هولناک خودروی دوستش باشد.

 ٨ روز سخت و جنجالی از تصادف خودروهای لوکس در بامداد پایتخت گذشت. ٢ تصادف جداگانه در بزرگراه همت و خیابان شریعتی ٥ کشته بر جا گذاشت و تنها یک سرنشین از خودروی بی‌ام دبلیو به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

وقتی تصاویر و فیلم تصادف هولناک بی‌ام‌دبلیو کروک روی سایت‌ها و فضای مجازی قرار گرفت، به شایعه‌ها بیش از پیش دامن زد و قصه تلخ قضاوت‌ها یکی‌یکی از راه رسیدند. آنچه که در لابه‌لای تلکس‌های خبری، بررسی‌های جسته و گریخته کارشناسان راهنمایی و رانندگی و گزارش‌های میدانی به گوش می‌رسید، ملغمه‌ای از شایعات بود که تصویری مبهم از سکانس‌های قبل از تصادف را به تصویر می‌کشید. تصاویری که در فضای مجازی و روی صفحه‌های اینستاگرام و فیس‌بوک کاربران منتشر شد، حکایت از ٤ جوان مرفه‌ای داشت که در بامداد پایتخت با خودروی لوکس بی‌ام‌دبلیو در اتوبان‌ها می‌تاختند. با این حال شایعات برای کاربران مجازی دیر یا زود مختومه خواهد شد و درنهایت از همه این ماجرا آنچه باقی خواهد ماند، خاطره‌ای است تلخ در ذهن بازماندگان.

گفت‌وگوی «شهروند»  با پسر نجات‌یافته
نامش آرمین بخشی است، ٢٤ساله و تنها بازمانده تصادف بی‌ام‌دبلیو در اتوبان همت. آن بامداد دوشنبه که آمد، راحت آمد و سخت رفت، دوستی‌هایشان تمام شد و تنها سیاهی بر جا ماند. حالا پسر جوان همراه با شوک بعد از حادثه، در یک بیمارستان تخصصی بستری است، با این حال اما وضع جسمانی‌اش خوب است و تنها از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد. غم غریبی در صدایش احساس می‌شود و درحالی‌که عزادار دوستانش است به‌عنوان تنها شاهد تصادف در گفت‌وگو با «شهروند» جزییات حادثه را شرح داد.

از شب حادثه بگویید؟
حمیدرضا کمالی، شاهین حسین‌آبادی و حمید چشمه مثل من ساکن کرج بودند. ساعت ١٠ شب یکشنبه بود که برای معامله خودروی حمیدرضا راهی تهران شدیم. به میدان کاج سعادت‌آباد رفتیم و بعد از تنظیم قرارداد قصد داشتیم دوباره به کرج برگردیم. من در صندلی عقب سمت شاگرد نشسته بودم. سرعت خودرو در قسمت‌های کم‌تردد بزرگراه زیاد بود اما همه ما به رانندگی حمیدرضا اطمینان داشتیم و می‌دانستیم او بیشتر از این‌که نگران جان خودش باشد همیشه مراعات سرنشین‌های خودرو‌اش و مخصوصا موتورسواران را می‌کرد. در لحظه تصادف هم مطمئن هستم سرعت ما زیاد نبود، دوربین‌های بزرگراه ٩ کیلومتر قبل از محل تصادف سرعت خودرو را ١٧٦ کیلومتر بر ثانیه، ثبت کرده بودند.

از لحظه تصادف تصویری یادت هست؟
در لاین وسط بزرگراه همت درحال حرکت بودیم که ناگهان یک موتورسیکلت جلوی خودرومان پیچید، حمیدرضا به خاطر برخورد نکردن با او فرمان را به سمت چپ هدایت کرد اما لاین سبقت بسته بود. بعد از آن لحظه که همه چشم‌مان را به جلو دوخته بودیم چیز دیگری یادم نیست. این لحظات در تصویر دوربین‌های پلیس بزرگراه هم ثبت شده است.

به‌عنوان تنها شاهد تصادف، علت حادثه چه بود؟
آخرین تصویری که همراه دوستانم در جلوی خودرومان دیدم موتورسیکلتی بود که ناگهان مقابل خودروی ما پیچید. اگر واکنش سریع حمیدرضا نبود این امکان وجود داشت که حداقل خودش زنده می‌ماند. اما او با از خودگذشتگی قصد داشت تا آسیبی به سرنشین موتورسیکلت وارد نشود به همین خاطر مجبور شد خودرو را به سمت چپ هدایت کند که این حادثه هولناک رخ داد.

فکر می‌کردی نجات پیدا کنی؟
چیزی از بعد از تصادف یادم نیست. اولین تصویری که بعد از به هوش آمدن دیدیم حمید چشمه بود. او در کنار من روی تخت بیمارستان بستری بود. هنوز نمی‌دانستم چه بلایی سر ٢ دوست دیگرم آمده است و به خاطر داروهای بیهوشی و دردی که داشتم دوباره به خواب رفتم. تا این‌که بعد از به هوش آمدن متوجه شدم حمید هم به کام مرگ فرو رفته و حمیدرضا و شاهین در دم جان سپرده‌اند.

الان حالت چطور است؟
تنها آرنج دست راستم دچار شکستگی شده و لگن سمت راستم ترک برداشته است. خدا را شکر حالم خوب است و تنها به خاطر پلاتین‌هایی که در دستم گذاشتند یک بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

خط بطلان به شایعات مجازی
درحالی‌که شایعات بر سرعت خودروی بی‌ام‌دبلیو دامن می‌زدند و هر کاربر شبکه‌های مجازی کارشناس تصادفات شده بود اما علی کمالی برادر مرد قهرمانی که در این حادثه پشت فرمان خودرو نشسته بود عکسی را در اختیار «شهروند» قرار داد تا صحتی باشد بر حرف و حدیث‌های بی‌اساس که در فضای مجازی دهان به دهان چرخید.

علی کمالی در رابطه با سرعت خودروی بی‌ام‌دبلیو گفت: «در خودروهای جدید کیلومتر شمار به کامپیوتر خودرو متصل است و وقتی برق خودرو قطع می‌شود کیلومتر در همان عقربه‌ای که قرار داشته است متوقف خواهد شد. وقتی خودروی تصادفی برادرم را تحویل گرفتیم عقربه کیلومتر خودرو روی ١٠٩ قرار داشت، درحالی‌که شایعات از سرعت خودرو روی ١٨٠ تا ٢٠٠ خبر می‌داد. این موضوع نشان می‌دهد که با توجه به تسلط حمیدرضا در رانندگی خودروی او قطعا در شب حادثه دچار نقص فنی بوده است و به احتمال زیاد قبل از برخورد با گاردریل یا رینگ شکسته شده یا فرمان قفل کرده است. به دلیل پیچیدگی این موضوع هنوز کارشناسان درحال بررسی جعبه فرمان خودرو هستند تا علت حادثه در این تصادف مشخص شود. با این حال امیدوارم مردم قبل از اعلام نظر کارشناس تصادفات قضاوت‌های ناعادلانه‌شان را کنار بگذارند تا مرهم  این داغ بزرگ که خانواده حمیدرضا تحمل می‌کنند،  باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا رحمتشان کند
من می گم به جای این بحث ها بیایید از این اتفاق درس بگیریم بشخصه خیلی بد رانندگی می کنم باید خودم رو اصلاح کنم تازه من قهرمان رانندگی نیستم و این همه ادعا دارم
خدایا همه ما را به راست هدایت کن
مثلا يك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
روزي نيست كه در اين شهر من از دست اين موتورسوار ها هنگام رانندگي يا پياده روي عاصي نشده باشم .موتورسوارها در اين شهر آزادي مطلق دارند هرجور و از هركجا با هر سرعتي خواستند رانندگي مي كنند و احدي راپاسخگو نيستند.راستي چرا موتور سوار هاي اين شهر مجوز دارند جلوي هر راننده اي بپيچند و راننده ها حواسشان شش دنگ جمع باشد كه به انها نزنندآيا عبور از خط ويژه اتوبوس عبور ممنوع و تردد در پياده رو ها كه محل عبور زنان و كودكان و سالخوردگان است حق مسلم موتورسوار هاست؟اميدوارم مسئولين فكري به حال اين بزرگترين ناهنجاري شهر تهران بكنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدایشان بیامرزتشان ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شهرداری باید خسارت کامل را بگیرد تا خانواده ها هم به بچه ها تذکر بدن دست و قانونی برونن
ناشناس
United States
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ساعت 10 شب اومدن تهران که خودرو قولنامه کنن؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شتر سواری دولا دو لا نمیشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا رحمتشون کنه چون بهر حال از جوانهای این مملکت بودند.
ولی دلیلی که آوردند خیلی بچه گانه هست چون قطعا راننده برای جمع کردن ماشین ترمزشدید گرفنته که تازه تو این وضعیت سرعت به 108 رسیده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
استدلال برادرش غیر منطقیه. اون چیزی که کیلومتر نشون میده سرعت در لحظه قطع شدن برقه نه سرعتی که اونها داشتن . سرعت اونها مطمئناً خیلی بیشتر از اینها بوده که بعد از ترمز گرفتن و ضربه به خودرو تازه رسیده به 109 کیلومتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا رحمتش کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خداوند متعال رحمتشان کنند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
برادر مرد قهرمانی که !!!البته خدا بیامرزدش ولی شاید روزنامه شهروند یه طوری یه جوری با این مرحوم یه اتصالی چیزی داشته که مقاله شو به وکالت از ایشون نوشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
مگر نخوندی خبر را
برای نجات جان موتورسوار متخلف فرمون را کج کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
برو بابا، ثبت سرعت 207 کيلومتر در ساعتش رو چي ميگي؟؟؟؟ حماقت ماست مالي نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
مجید جان عزیز جان شهروند همیشه مدعی هموطن همیشه طلبکار بنده خدا قهرمان اتومبیل رانی بوده قربونت برم اینو توی خبرای قبلی زده بودن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
"علی کمالی برادر مرد قهرمانی که در این حادثه پشت فرمان خودرو نشسته بود" !!!؟؟؟ حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه همت 90 کیلومتر هست. در ضمن با فرض صدق گفته های این آقا قطعا برق خودرو بعد از خاموش شدنش که اون هم قطعا پس از تصادف و کاهش سرعت اتفاق میافته ، میتونسته رخ داده باشه. مگر اینکه این ماشین هوشمند میدونسته داره تصادف میشه یهویی روی 109 قفل کرده. آخ برادر بیامرز در هر صورت، سرعت غیر مجاز برادر قهرمان شما دو نفر رو بجای اون یهک موتور سوار به کام مرگ برده. ظاهرا باید خونواده اون موتور سواره بیان تشکر و قدردانی هم بکنن.!!!!!!!!!
موسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا جوانان این مملکت را از آسیب حفظ کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آقای محترم نویسنده:
نه کاری به شایعات فضای مجازی دارم. نه از فوت و مجروحیت هموطن و همنوعم خرسند.
ولی اگر با دید یک کارشناس ترافیک به تصاویر حادثه نگاه کنید پی به احساسی بودن نگارش و ادعا های این دوستمون می برید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کارشناس ترافیک هم تا اینجا صحبت های شاهد واقعه را تایید کرده.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پول داشتن و دادن به روزنامه اینجوری واسشون نوشته دیگه :D
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بچه بالاشهر
سپید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کرج بالاشهر محسوب میشه ؟؟؟؟
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
به هر حال خدا بیامرزتشون ...
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ببخشید اونوقت سرعت 109 کیلومتر برای اتوبونهای داخل شهری سرعت مناسب و پایین حساب میشه!!!!!!
برادر من حداکثر سرعت 80 تا ست!نه صدو ده تا....
خود موتورسواره هم که نیست بنداز گردن او،خدا شکر که بلایی سر اون نیومد چون شاید اون نون اور یک خانواده بوده و موتور تنها وسیله امرار معاشش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اتوبون؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
و جالب اینجاست قبلش گفته سرعت 9 کیلومتر قبل از تصادف 176 بوده که سرعت بالایی نیست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
استدلال شما: طرف پولداره پس مقصره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
عزیز من چون طرف مثلا فقیره موتور باید بشه وسیله امرار معاش؟ اینهمه موتور چیکار میکنن اصلا تو اتوبان؟ کاری به این حادثه ندارم اما در اکثر موارد تصادف که یک موتور هم حضور داره موتور یک جوری مقصره. چون اکثر این افراد قوانین رو بالکل به سخره میگیرن. موتور وسیله امرار معاش نیست. موتور جاش تو اتوبان نیست. شما حق نداری جون بقیه به خطر بندازی چون مثلا فقیری. و در نهایت اتوبان جای سرعت 176 کیلومتری هم نیست.
برادر محترم راننده مرحوم. خودرو برادر شما در زمان تصادف و پس از ترمز شدید 109 کیلومتر حین برخورد سرعت داشته این یعنی سرعت خودرو قبلش خیلی خیلی بیشتره بود.
در ضمن در فوت این اقایون غیر از موتوری و خود راننده باید به گاردهای اطراف اتوبان ها هم اشاره کرد. چه گاردریل هایی که استحکام لازم رو ندارن (ارزان سازی شدن تا سازنده های بیشتر بخورن!) چه مثل این ادمهای بدشانس که گاردریل تموم میشه یکهو و بلوک سیمانی شروع میشه. خودرو متاسفانه شاخ به شاخ با بلوک سیمانی میشه و پشت خودرو بلنند میشه.
ادراه محترم راه ها خون این چند جوون گردن شما هم هست.
گارد ریل ایمن نیست. سر گاردریل باید تو زمین باشه.گارد ریل تو دنیا در حال حذف شدنه و نصب گار ریل ها تون فقط نمایشه چون نه استحکام داره نا کارکرد.
نمونه دیگه اش برخورد اتوبوس اسکانیا و سقوط به دره که همین چند روز پیش رخ داد و طبق معمول گارد ریل "نتونست" جلو خروج خودرو از مسیر رو بگیره.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حرفتون هم درسته هم غلط
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اتوبان همت 110-100 تاس وقتی رانندگی میکنی تابلو ها رو هم ببینی بد نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پلیس تو تلویزیون گفت ۱۷۶سرعتش بوده,خودمون هم چشم داریم دیدیم,سرعت بالا بود,اما پلیس در مورد یه موتور سوار که جلوش پیچیده باشه چیزی نگفت,از طرفی برادر مرحوم میگه ماشین خراب بوده,شاهد عینی میگه موتور سوار پیچیده,پلیس میگه سرعت بالا بوده,توی ایران همه چیز open ending داره,خودت باید نتیجه گیری کنی,یعنی هیچی علمی نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
open ending
very nice
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پلیس تو اخبار دهن کجی کردن آنها به دوربین راهنمایی را نشان داد که چطور داشتند اشاره می کردن که ما دوربین را دیدیم. یعنی خودشون هم می دونستن دارن خلاف میکنن. حالا چون مرده اند یک عده می خواهند بگویند که آنها قدیس بوده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با ارزوی روحی ارام برای درگذشتگان ولی سرعت 180 کیلومتر تخلف بزرگی در بزرگراهی که محدودیت سرعت 100 کیلومتر از اول سال برایش گذاشته شده است و ایشان به جای از خودگذشتگی برای عدم برخورد باموتور باید سرعت مطمئن را میرفتند که باعث این اتفاق تلخ نشوند...سرعت بالا مساوی با اسیب و مرگ چه با پراید در 100 کیلومتر و چه ب ام و با 180 کیلومتر...!
ناشناس
United States
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
١٧٦ کیلومتر بر ثانیه!!؟
مگه تیر در کرده؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ثانیه نه صدم ثانیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ساعت نه ثانیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بزرگراه خلوت بوده ساعت 2 نصف شب
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
جناب مهرداد واحد سرعت اتومبیل کیلومتر در ساعت است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اقای مهرداد واحد سنجش سرعت کیلومتر بر ساعته.
176 کیلومتر در ثانیه یعنی 633600 کیلومتر بر ساعت!
ماشالله با سواد ملت ما. هم نویسنده هم خواننده. جالبه همه سایتا های کپی پیست کن هم غلط نوشتن!
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خودت هم میدونی ما هم میدونیم که هیچ کدومتون وضعیت عادی نداشتین . جاهایی که پلیس باید اقدام کنه نمیکنه جریمه چیه دادگاهی باید بشین شما تا اخر عمرت هم رانندگی نکنید
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شما از کجا میدونی ؟!

بگو ما هم بفهمیم
چقدر اسونه تهمت زدن !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
از کجا فهمیدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خخخخخ کاش پلیس را هم در جریان این کشفیات پوارویی قرار دهید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دوربین‌های بزرگراه ٩ کیلومتر قبل از محل تصادف سرعت خودرو را ١٧٦ کیلومتر بر ثانیه !!؟
176 کیلومتر بر ثانیه !؟ مگه سوار میگ 25 شدند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
میگ هم اینقدر تند نمیره. این نزدیکای سرعت نوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کاش بتونیم احساسات و هیجاناتمونو کنترل کنیم و با فکر حرف بزنیم و قضاوت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا رفتگان را مورد رحمت خود قرار دهد.اما سرعت 176 كيلومتر بر ساعت(نه بر ثانيه!)در اتوباني كه حداكثر سرعت مجاز 80 كيلومتر بر ساعت است تخلف نيست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با از خود گذشتگی آسیبی به موتورسیکلت وارد نشود !!!
چه حرف خنده داری !!! شما بیجا کردید که جون ملت رو بخطر میندازید که با نکشتن موتوری بیچاره از خود گذشتگی کردید !
مگر شماها کی هستید ? بیچاره ها معلوم نیست چجوری پولدار شدن فکر کردن همه کاری میتونن بکنن !!!
پر رویی هم حدی داره ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ هزارتا لايك هم كمه واسه اين كامنت
ناشناس
United States
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
نه تورو خدا 1 میلیارد لایک هم کمه!!!
من نمی دانم اینهایی که نظر می دهند و هزاران لایک و مثبت را لایق یک نظر می دانند چه با خود می اندیشند؟
شما به سهم خودت اگر با نظری موافقی موافقتت را اعلام کن نه اینکه از طرف هزار نفر یک نظر را تایید کنی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با از خود گذشتگی علاوه بر خودش2 نفر جوان دیگرو هم کشت !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خب مشخصه وقتی برق باطری قطع میشه که تصادف اتفاق افتاده! یعنی وقتی با گاردریل تصادف کرده و تقریبا کلی از سرعتش گرفته شده!
تو فیلم همه چیز کاملا مشخصه!
اون سرعت 109 بود؟
از چی دفاع میکنید، خدابیارمرزتشون ولی سرعت زیاد علت اصلی بوده، بی احتیاتی موتورسوارم بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دقیقا. مسلما تا برق قطع بشه و عقربه ثابت بشه کلی زمان گذشته و تازه سرعت اومده رو 109
حمید م
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
راننده ای که قانون رو رعایت نکرده چطور تبدبل شد به یک راننده قهرمان!!!!!!قهرمان کسی هست که به حقوق دیگران احترام بذاره..انحراف به چپی که این ماشین داشت با اون شدت برخورد دلیل بر بالا بودن سرعت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
نمی فهمی تخلف موتورسوار دلیل تصادف بوده
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با ۱۰۹ کیلومتر اینطوری شده؟؟؟عجججججب
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
از خدا می خواهم
هم از این عزیزان از دست رفته
و هم از ما که دچار قضاوتهای ناعادلانه و نادرست قرارگرفتیم
به لطف و مهربانی و رحمانیت خودش؛ بگذرد و همگی ما را ببخشاید ....
باید بدانیم و بیاموزیم که قضاوت انسانها کار ما نیست
بلکه
تنها و تنها منحصر ا" متعلق به خداوند عظیم الشأن است که آگاه و ناظر به تمام لحظه ها و تمام امور از ورائي، ماوراست
. چون ما فقط یک لحظه را و یک اتفاق را میبینیم و اوست که تمامی لحظات و تمام قبلها و یعدها را آگاه و ناظر است ....
خداوند در قرآن کریم هم به پیغمبر خود می فرماید
وظیفه ی تو رساندن رسالت و پیام من به انسانهاست و قضاوت آنان مسئوليت تو نیست و آن را بمن بسپار ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
«دوربین‌های بزرگراه ٩ کیلومتر قبل از محل تصادف سرعت خودرو را ١٧٦ کیلومتر بر ثانیه، ثبت کرده بودند»! بعد می‌فرمایند سرعتشان زیاد نبوده؟!!!! یعنی 176 کیلومتر سرعتی عادی به حساب میاد؟! از این که راننده حرفه‌ای بوده، می‌شه نتیجه گرفت که ماشین نقص فنی داشته؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
"...در لحظه تصادف هم مطمئن هستم سرعت ما زیاد نبود، دوربین‌های بزرگراه ٩ کیلومتر قبل از محل تصادف سرعت خودرو را ١٧٦ کیلومتر بر ثانیه، ثبت کرده بودند."
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دوست عزیز بنده یک راننده متوسط هستم و قرمان رالی هم نیستم و ماشینم هم سمند مدل قدیمیه تا حالا هم مکررا موتور و دیگر وسیله ها جلوم پیچیدند ولی چنین حادثه ای برام اتفاق نیفتاده ؛ چون سرعت رو و فاصله مجاز رو رعایت میکنم و نیازی هم نیست که فداکاری کنم و قهرمان باشم . ثانیا سرعت 9 کیلومتر قبل از حادثه نزدیک 180 کیلومتر بر ساعت بوده و به قول برادر راننده پس از قطع برق خودرو سرعت 109 کیلومتر بوده است . خوب بدیهی است که در یک سانحه راننده سعی میکنه سرعت خودرو رو کم کنه و تازه بعد از کم کردن سرعت و تصادف و قطع برق سرعت خودرو شده 109 کیلومتر - البته طبق اظهارات شاهد ایشان در لاین وسط بوده اند و لاین سرعت پر بوده پس سرعت رو کم کرده و کنترل از دستش خارج شده و به گارد ریل کویبده . ثالثا کی دیده که رینگ بشکنه اونم رینگ بی ام و . اگه هم قبل از تصادف سکسته باشه به راحتی قابل شناسائی هستش . لطفا سعی نکنید قهرمان سازی کنید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اظهار نظر برادر متوفی غلطه. سرعت بعد از ترمز و تغییر مسیر تا 109 کاهش پیدا کرده و در ابتدا بسیار بالاتر از این بوده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
109 زیاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
وقتی که موتور رو دیده زده رو ترمز و سرعتش رو کم کرده . خدا می دونه چقدر سرعت داشته که موقع تصادف و از کار افتادن برق خودرو ، سرعتش رسیده بوده به 109 کیلومتر در ساعت ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کورستون از کجا تا کجا بود؟
ناشناس
United States
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
من با کسانی که خودروهای گران قیمت دارند هیچ مشکلی ندارم. و از این که در ایران کسانی توان خرید چنین خودروهایی را دارند خوشحال هم می شوم. اما قطعا سرعت این خودرو سرعت مجاز حرکت در بزرگراه همت نبوده. همانطور که دوربین ثبت کرده سرعت خودرو 9 کیلومتر قبل از تصادف 176 کیلومتر در ساعت بوده که 2 برابر سرعت قانونی برای بزرگراه همت است. هنگام قطع برق خودرو که حتما زمان تصادف بوده سرعت 108 بوده که باز هم 20 کیلومتر از سرعت مجاز بیشتر است!! اولا بزرگراه همت سراسر تحت پوشش دوربین کنترل سرعت است و این یعنی راننده به فلاش دوربینها و عکس گرفتن و جریمه سرعت اصلا توجهی نمی کرده و صرفا فقط گاز میداده! ثانیا اینکه یک موتوری، یا یک ماشین یا یک عابر ناگهان جلوی خودرو شما بپیچد امری طبیعی است که یک راننده در تهران کاملا با آن آشناست و از این رو سعی می کند با سرعت مطمئنه رانندگی کند و این اتفاق چیز جدید و غریبی نیست که این راننده حرفه ای نتوانسته پیش بینی کند... فقط امیدوارم این درسی باشد برای دیگران که با هر وسیله نقلیه ای اول قوانین را رعایت کنند و خیابان را از آن خود ندانند و دیگر برای نیروهای انتظامی زحمت کش، که با این رانندگان برخورد قاطع تری صورت دهند تا راننده ای به خود اجازه ندهد به خاطر اینکه مشکل مالی ندارد و جریمه ها برایش رقمی نیست هر خلافی دوست دارد انجام دهد... اگر قوانینی تصویب و اجرا شود که این رانندگان بعد از شناسایی و تکرار خلاف،از رانندگی به صورت مادام العمر منع شوند و برای به خطر انداختن جان دیگران مشمول حبس و جریمه های سنگین شوند ، دیگر شاهد این فجایع نخواهیم بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
عزيزم البته دوربين بزرگراه سرعت شما رو قبل از اين تصادف 176 كيلومتر در ساعت ثبت كرده بود و معلوم بود كه دوستان مرحوم شما در حال جولان دادن با سرعت بالا در معابر شهري بوديد. لحظه تصادف هم از لاين كند رو به لاين تندرو لايي كشيديد و اين بخاطر پيچيدن موتورسوار به جلوي شما هم نبود. بهر حال اميد است كه شما و بقيه حداقل از اين حوادث درس بگيريد و اگر براي جان خود ارزش قائل نيسيتد براي ديگران اين ارزش را بگذاريد و زندگي آنها را سياه نكنيد
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
باسلام
جامعه ما دچار یک بی هویتی شده این ها هم نشانه هایش است. چند وقت قبل با همسر و فرزند کوچکم داشتم از روی خط عابر خیابان رد می شدم یکی از هم ماشین ها با سرعت غیر قابل تصور از کنار مون رد شد وقتی اعتراض کردم برگشت و گفت اگه می کشتم دیه تون رو می دادم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
برادر قهرمان!!!!به جاي اينكه در فكر عزاداري باشه به دنبال اعاده حيثيت از دست فرمون قهرمانه!!! ميگه ماشين نقص فني داشته نميگه ايراد كار از برادرم بوده تازه اگر به فرض محال ،ماشين خارجي مدل بالا نقص فني هم پيدا كنه بايد گفت واي به حال آن راننده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قهرمان؟؟؟؟؟؟؟ آقا گفته سرعتمون زياد نبود!!!! 176 کمه؟ تو مقياس شما چی زياد حساب میشه؟ 1176 بود، خوب بود؟ این دیگه خیلی جالبه!! توی فیلم مشخصه چی شده. موتورسوار بیچاره داره راه خودش رو میره، بعد یه آقایی با سرعتی خیلی بیشتر از بقیه ماشینها (که احتمالا هیچ ماشینی کمتر از 80-90 در آن بزرگراه نمی رفته و میشه حدس زد که سرعت آقای بی ام و حداقل 140-50 بوده) از پشت سر می رسه و طرف با «فداکاری» تنها کاری که نمی کنه موتوری رو نمیکشه. واقعاً خدا يه خرده روی این آدمای از خود راضی رو که فکر میکنن فقط خودشون تو این دنيا هستن کم کنه و البته خدا موتوری رو هم خیلی دوست داشته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ملت ما مرده پرست اند. بدترین آدم هم اگه بمیره قهرمان می شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ابتدا میگم خدا ایشان را بیامرزد و به خانواده هایشان صبر دهد، اما به نظر میرسد باتوجه به اینکه سرعت ماشین 9 کیلومتر قبل، 176 بوده، احتمال سرعت بالای 190 هم تا 1 کیلومتر مانده به تصادف ، بعید نیست. و ترمز که 1 کیلومتر قبل گرفته نمی شود بلکه در سرصحنه اتفاق می افتد.
یه همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
هموطنان عزیز
یه سوال
آیا اگر این چهار نفر سوار موتور بودند و یه بی ام دبلیو ، جلوی آنها می پیچید ....

بازهم همینطور قضاوت میکردید ؟!؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دقیقا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
نه دیگر بستگی داره که فقیرتر باشه حق هم با همونه.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و آرزوی سلامتی برای این دوست ازخطر جسته از طرف خودم و مراجعه کنندگان به سایت فرارو از اطلاع رسانی سایت وزین فردا تشکر میکنم که اجازه داد حرف های بازمانده تصادف و نقل قول برادر راننده متوفی نیز شنیده شود و من مطمئن هستم که این دوستان درست میگویند زیرا رانندگان موتور سوار به هیچ قانون راهنمایی و رانندگی پایبند نسیتند و من مطمئن هستم آن راننده موتور سوار نیز دچار عذاب وجدان خواهد شد که سبب فوت سه نفر از عزیزان این کشور شده است
ناشناس
United States
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شما فیلم تصادف را ببین بعد نظر بده لطفا!
راننده بی ام و از لاین راست به هر دلیلی ( شاید به خاطر یک موتور سوار متخلف)منحرف می شود و با سرعت سر سام آوری به گاردریل کوبیده می شود. این یعنی راننده بی ام و که باید با سرعت حداکثر 90 کیلومتر در ساعت در لاین چپ حرکت کند چندین خلاف مرتکب شده و شما به موتور سوار گیر داده اید!! من نمی گم موتور سواران خوب می رانند ولی ماشینها و مخصوصا رانندگی این مرحوم هم دست کمی نداشته، فقط فرقش این است که فکر نمی کرده بلایی به سرش بیاید و همیشه فکر می کنیم بلا مال دیگران است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قهرمان؟؟؟!؟!؟!؟
a
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پهلوان ، نه قهرمان
پهلوان نه ، قهرمان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
چرا انقدر به این شکاف اجتماعی دامن میزنید ؟ عمدن و عامدن به این تنازع شهروندی میدمید همه و همه ! جامعه شکل جنگ داره هر روز همه با هم دشمن تر - انتقام بدبختیشون رو از هم مگر میخان بگیرن ؟
روزی چند تا موتوری از پایین شهر باعث مرگ دیگران میشن ؟ یا خودشون یا عابر پیاد توی پیاده رو یا سرنشین ؟ چرا کسی چنین حمله تبلیغاتی علیه این لشگر قاتلین نکرد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حساب دو دو تا چهارتا است سرعت ماشین 9 کیلومتر قبل 176 کیلومتر بر ساعت بوده یعنی 0.05 کیلومتر بر ثانیه ایشان 9 کیلومتر را با این سرعت در 180 ثانیه یعنی 3 دقیقه طی می کند یعنی پلیس سه دقیقه پیش از رویداد عکس آن ها را گرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
باید توجه کرد اینگونه رانندگی های باسرعت بالا باعث کاهش ضریب امنیت کلیه اتومبیل ها و سرنشینان انها در محدوده راننده عشق سرعت میشود و جان انسانهای بی تقصیر دیگری را نیز تهدید میکند.پس سعی در توجیه فرشته جلوه دادن راننده نفرمایید. پلیس میبایست گواهینامه این گونه راننده ها را برای همیشه باطل و انها را جهت محاکمه به قوه قضاییه تحویل نماید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
به نظرم تمام مدالهای شجاعتی که احمدی نژاد داد را پس بگیرن و بدن به این بابا!
متخصص
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آستانه مرگ در این مدل خوردو 170 کیلومتر در ساعت است . این عدد برای پژو 405 -110کیلومتر در ساعت است . قطعا این خودرو با این سرعت پس از برخورد به مانع کیسه های هوایی باز شده داشته وکشنده نمیباشد فقط پراید با 109 کیلومتر میکشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حداثر سرعت در بزرگراه همت نود كيلومتر است باز هم راننده خلاف قانون عمل كرده است خدا بيامرزد
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دقیقا" یادم است که این تصادف را همان شب در اخبار 20:30 نشان داد و سرعت را هم 176 کیلومتر اعلام کرد و همان موتور سوار هم بود ولی اون موتور سوار جلوش نپیچید بلکه داشت را خود را میرفت چون سرعت اینها خیلی زیاد بوده ترسیدند به ماشینهای جلوئی و موتور سوار بزنند تغییر لاین دادند و با گاردریل برخورد کردند . عقل سلیم هم میگه که موتور اگر بخواهد جلوی اینها بپیچد حداقل باید 200 سرعت داشته باشد که اینکار امکان پذیر نیست و یا بعید است .
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
به هر حال اتفاق تلخی بود که رخ داده است. خداوند کمک کند تا هیچ پدر و مادری داغ فرزند نبینه و به پدر مادر اون سه جون نیز صبر دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با آرزوی سلامتی برای ایشان و رحمت برای درگذشتگان سرعت 176 کیلومتر برای اتوبانی که همه نهایتا با 100 کیلومتر میروند بسیار بالاست و در ضمن دوست عزیز که از این حادثه جان سالم بدر بردی بهتر نیست که قبولی کنی راننده که خدا بیامرزدشان مرتکب کار خطر ناکی شده اند و اشتباه کرده اند همه ما اشتباه میکنیم چون انسانیم ولی پسندیده است که اشتباهمان را بپذیریم تا حد اقل از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود شاید این باعث شود جان دیگری در آینده در امان بماند ولی توجیح کردن فقط به دیگرانی که خطرناک رانندگی میکنند یاد میدهد که میشود همیشه دلیلی آورد
با آرزوی سلامتی برای ایشان
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اون علامتی هم که واسه دوربین نشون دادین به خاطر از خودگذشتگی بود؟
بمو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
من انجا بودم سرعتشان بالا وحواسشان به جلو نبود وراننده با افراد پشت سر نگاه وصحبت میکرد نظر کار شناس پلیس هم همین خواهد بود.(عدم توجه به جلو وسرعت خیلی زیاد )
صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
این روایت نشان داد باز ندارها عناصر اصلی کم عمری ایرانیها هستند نه داراها که این همه در بوق کرنا کرده اند کسی دنبال واقعیات تلخ جامعه نیست نسخه ها پیش از تشخیص درد نوشته شده است وای بر نخبگان
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ببینم اگه این بنده خدا ها با پراید یا پیکان تصادف میکردند و این اتفاق می افتاد بازم تو فرارو یا هر جای دیگه صحبتش بود .
بیخود نیست که میگن پول شهرت میاره
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
سلام
گزارش خوبي هست ولي توجه داشته باشيد سرعت در لحظه برخورد 109 بوده يعني قبل از ترمز وبه قول ايشان كنترل اون خدا بيامرز كه ظاهر"هم رانندگي اش خوب بوده ، قطعا" سرعت در حدود همان 176 بوده است. بنده با توجه به تخصصم اگر مشخصات لاستيك-آسفالت ،خط ترمز يا احيانا" فرو رفتگي گارد ريل وميزان تخريب خودرو را داشته باشم ميتوانم سرعت خودرو رو محاسبه كنم
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
سلام. به جزييات ديگه کاري ندارم ولي موتور سوار تو فيلم هم ديده ميشه... سرعتشون هم قبل از تصادف خيلي زياد نبوده...
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا رحمتشان کند.....
اما فداکاری وقتی است که ایشان سرعتش مجاز باشد، نه اینکه با 170 براند بعد مقصر موتورسوار باشد و ایثار راننده باعث مرگش شود. عدم رعایت سرعت باعث مرگش شده.!!
دوما کیلومتر ماشین در لحظه ای که بقش قطع شود ثابت می شود. این ماشین پس از برخورد و کاهش سرعت قطع شده و کیلومتر ثابت شده. این ها را به خاطر حمایت از شعور خودم نوشتم. ممنون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قطعا سرعت موتور سوار بيشتر بوده كه جلوي او پيچيده است
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خدا اين بنده خدا رو رحمت كنه
راست و دروغ قضيه به ما ربطي نداره ولي بايد تاسف خورد به حال افرادي كه عقده اي بازي در ميارن!!!!!!!!!!!!!!!!!

ضمنن حضور موتورسواران در اتوبان مصيبت عظمي شده واسه رانندگان چرا برخوردي صورت نميگيره!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه تردد در بزرگراه ممنوع نيست اگه نميشه ممنوع كرد لااق فقط از لاين سمت راست استفاده كنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا برخورد جدي نميكنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شايد به خاطر از خود گذشتگي بيش از حد دوستان بوده كه كمربند نبسته بودند!!!

چندتا جوان بي احتياطي كردند حالا هم بايد قبول كنند نه توجيه با كلمات احساسي

حالا مرفه بودند يا هرچي بجاي خود حداقل به قوانين رانندگي و حفظ جان خودتون احترام ميزاشتيد
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ضمن همه احترامی که برای بازماندگان قربانیان این حادثه قائلم، باید بگویم پ ن پ خواستی با همون سرعت 200 تا خاموش کنه؟؟؟ خوب طبیعیه که بعداز برخورد سرعتش کم شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اما عکس العمل پلیس:

بنده بدلیل خواب آلودگی و برخورد با سگ چپ کردم همراه با زن وبچه. در حالی که بنده را با سر و کله شکسته سوار آمبولانس می کردند پلیس مشغول نوشتن جریمه 50 هزار تومانی بود. یک لحظه حس کردم گوشت قربانی شده ام.
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین