bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۵۷۴۵

مشروح حمله شریعتمداری به هاشمی‌ و دولت

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
فرارو- حسین شریعتمداری، در سرمقاله روزنامه کیهان به شدت به هاشمی رفسنجانی حمله کرده و اظهارات او را سخیف خوانده است. وی همچنین، دولت روحانی را در مذاکرات هسته ای و تحقق وعده هایش، ناکام خوانده است.

هاشمی در روز سه شنبه در یک همایش، مهم‌ترین پروژه دولت را تیم مذاکره‌کننده دانسته و گفته بود: ببینید که دلواپسان چه بر سر اینها آورده‌اند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند.
مدیر مسئول کیهان مدعی شده که آقای هاشمی رفسنجانی همسو با آقای روحانی تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌ است. حال آن که امروزه تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، به تعبیر شریعتمداری؛ اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است.

در ادامه این سرمقاله آمده که هاشمی رفسنجانی و در موارد بیشتری حسن روحانی، سعی می‌کنند برای ناکامی خود در مذاکرات و بر زمین ماندن وعده‌هایی که داده بودند، علت و عواملی بیرون از حوزه مسئولیتی خود بتراشند و در این راه تا آنجا پیش بروند که حتی منتقدان خود را با نتانیاهو، همزبان معرفی می‌کنند.

شرح حمله شریعتمداری به هاشمی را در زیر بخوانید:

۱- «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت». 

در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»! 

۲- با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه‌ای سخیف است که نمی‌توان باور کرد، این اظهارات بی‌پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد. یعنی آیت‌الله هاشمی با آن سوابق چند ده ساله و حضور در مسئولیت‌های بلندپایه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا اصرار دارد در توافق پیش‌روی به ایران امتیازات فراوانی بدهد! ولی نتانیاهو از اینکه آمریکا با ایران از در دوستی درآمده و دشمنی‌ها را کنار گذاشته، عصبانی و ناراحت است؟!... به یقین آقای هاشمی رفسنجانی در دورترین افق‌های ذهن خود نیز بر این باور نیست. پس ماجرا چیست؟! بخوانید!

۳- تأسف‌آور است، ولی قابل انکار نیست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز با رفسنجانی دهه‌های اول انقلاب تفاوت فراوانی دارد. ایشان دیگر به عنوان یکی از استوانه‌های نظام شناخته نمی‌شود، بلکه جایگاه پیشین خود را - به هر علت! - از دست داده است و از سکوی بلند «شخصیت سیاست‌ساز و استوانه نظام» به «عضویت یک گروه سیاسی» تنزل یافته است. این «افول» البته که برای دوستداران انقلاب و نظام تأسف‌آور است و مشاهده ایشان در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی که هر روز به رنگی درمی‌آیند و بیشترین دشمنی‌ها را نسبت به وی روا داشته‌اند، سخت و ناگوار است ولی... 

اکنون باید توجه داشت که وقتی به اینگونه اظهارات آقای هاشمی از دریچه جایگاه قبلی ایشان نگاه می‌شود، تعجب‌آور به نظر می‌رسد و حال آن که اظهارات مورد اشاره از جایگاه بلند قبلی نیست بلکه - با عرض پوزش- اکنون دیگر اظهارات ایشان به عنوان اظهارنظر یک عضو از اعضای یک حزب سیاسی قابل ارزیابی است.

۴- آقای هاشمی‌ رفسنجانی همسو با آقای روحانی، تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌اند و حال آن که امروزه اگر از خسارت‌های فراوانی که تحمل کرده‌ایم، امتیازات نقدی که داده‌ایم و تحقیرهایی که تحویل گرفته‌ایم صرفنظر کنیم، تمامی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است، یعنی دقیقا آنچه که آقایان در دولت جدید اصرار بر نفی آن داشتند.

اظهارات اخیر جناب هاشمی، تلاش بی‌فایده‌ای برای تغییر صورت مسئله است. ایشان و در موارد بیشتری آقای روحانی، سعی می‌کنند  برای ناکامی خود در مذاکرات و بر زمین‌ ماندن وعده‌هایی که داده بودند، «علت» و «عواملی» بیرون از حوزه مسئولیتی خود بتراشند و در این راه تا آنجا پیش می‌روند که حتی منتقدان خود را با نتانیاهو، همزبان معرفی می‌کنند! 

۵- آقای هاشمی و دوستانشان در دولت بیشتر از آن که در پی عمل به وعده‌های خود باشند، سخنرانی و مصاحبه و همایش به مردم تحویل داده‌اند و اکنون که یکسال و چند ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، با انبوهی از وعده‌های بر زمین مانده روبرو هستند، و متاسفانه به جای این که از تجربه ناکام گذشته پند بگیرند و مسیر حرکت خود را به سوی منافع ملی و رسیدگی به امور ضروری و حیاتی مردم تغییر دهند، به فرافکنی روی آورده و موانع فرضی می‌تراشند. 

۶- و اما تهمت بزرگ همنوایی منتقدان با اسرائیل، اگرچه کودکانه و خنده‌دار است ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث  آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند، در پی تطهیر! خود برآمده باشند! 

آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ... 

حالا باید پرسید؛ کدام اقدام اصحاب و سران و همراهان فتنه ۸۸، مستقیما و آشکارا در خدمت به اسرائیل نبوده است؟! و...
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
دذود بر ایت ا... همیشه بموقع حضور دارد.. این هوش سیاسی امثال شریعت مداری را اذیت میکنه و چنین بی محابا مطلب می نویسند...
نکته ای به دولت.. اگه دل به مدیران دولت قبل خوش کردید اشتباه است. کاملا .. چرا برخی وزرا و استانداران برای ماندن دارن تیشه به ریشه دولت میزن..چرا مدتهاست باعث دل سردی بدنه اجتماعی طرفدار دولت شدن...قطعا در زمان لازم همان ها کنار شریعت مداری و احمدی نژاد هستند نه ایشان بلکه مثل ایشان.. افسوس فایده ای نداره... اقای وزیر کار حواس تون باشه .. فقط همین چند روز نیست..
محم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
شریعتمداری که خودش رو مرکز ثقل هوش سیاسی کشور میدونه بهتره ببینه نخبگان جامعه در مورد او و همفکرانش چی فکر میکنند، با همه محدودیتها انتخاب آقای روحانی با 18 میلیون مردم امیدوار به اصلاح کشور بهترین دست رد به امثال شریعتمداری است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
الان هسته ای چه ربطی به عاشواری 88داره دقیقا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
به آقای شریعتمداری پیشنهاد می کنم دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند تا عیار شون به خوبی سنجیده شود.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
حسین خان وطن فروش کسانی اند که با نتانیاهو در مخالفت با سیاست های دولت مردمی ودر مخالفت با مذاکرات هسته ای همنوا هستند آقای حسین خان تو چه عددی هستی که هاشمی را دیگر از اسطوانه های نظام نشماری بله لابد به اسطوانه بدلی مانند احمدی نژاد معتقد هستی که این چنین بی رحمانه ریشه های مردم و نظام را مورد هجوم قرار می دهی، آیا شک داری که همه بدبختی ما از سیاست های فلاکت بار احمدی نژادی است که به ایران هراسی و اسلام هراسی و شیعه هراسی و همسایه هراسی دامن زد؟
آقای حسین خان مگر ندیدی رییس جمهور شما وزیر خارجه اش را در حین ماموریت برکنارکرد؟
مگر ندیدی که در دوره مسوولیت او بیمار را از بیمازستان پرت کردند؟
مگر ندیدی که ریسس جمهور شما مطالب شنود شده را در مجلس شورای اسلامی پخش کرد و به اعتبار نظام لطمه زد که طبق اصول مصرح قانونی باید محاکمه و مجازات شود؟
آیا ندیدی و نشنیدی آن همه فضائل و مناقب محمود خان را؟
پس ببین که دلواپسی تو از سر کژ بینی توست!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۳۶
ناشناس
Canada
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من وقت نگذاشتم که این مطلب را از این نویسنده بخوانم، چون کاملا قابل پیش بینی‌ است و منطق و سیقش مانند صحبتهای آقای نتانیهو است که چند مطلب موثق را قاطی چندین مطلب غیر موثق میکنه و همیشه به صورت شخصی‌ با یک سری افراد و... مساله داره...ولی‌ در مورد آقای هاشمی‌ همین قدر می‌‌دانم که ایشان و تحلیل‌های ایشان در زمان اوج خود، یکی‌ از عوامل و بزرگترین کمک به سیاستهای ایران ستیزی و ایران هراسی دشمنان این مرز و بوم است... جائیکه در نماز جمعه می‌فرمود، که ما یا مسلمانها فقط نیاز به یک بمب اتمی‌ کوچک داریم تا فلان کشور را از روی نقشه محو کنیم...یعنی‌ واقعاً با همین تحلیل‌های اشتباه وضع مملکت را به این جا رساندیم، و حالا که به حاشیه رانده شدیم، نعل وارونه می‌زنیم ...آن مطلب حتی به مراتب از صحبتهای مدیر جهانی‌ نیز برای ایران ستیزی بیشتر به کار نتانیهو آمد!
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من خوندم عین نتانیاهو حرف تازه ای نداشت.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از سادگی و خیانت امثال تو این مملکت اینطور شده ابوموسی اشعری
salman
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو""" اینهمه سانسور نظرها چه معنی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونهم واسه کیهان """ کیهان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بایدکنگره امریکا نویسنده این مطالب رابرای سخنرانی برعلیه سران جمهوری اسلامی دعوت می کرد وبرای تکمیل سخنان نخست وزیر صهیونیست بعداز سخنرانی نتانیاهو ایشان سخنرانی می کردند ونکته آخر باید به ایشان گفت که شما درحدواندازه ای نیستی که خواسته باشی نسبت به آقای هاشمی وروحانی اظهارنظرکنی شما ازموفقیت دولت تدبیروامید ترس وناراحتی داری
حامد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به حامد 14:01
اصولگرایان؟! بت پرستان و کفار!؟ چه ربطی به هم دارند؟؟؟ اصلاح طلبان این زمان (البته فتنه گرانشان) همان هایی هستند که در آن زمان می گفتند «لا خبر جاء و لا وحی نزل...» نه خبری هست و نه وحیی نازل شده است! این حرف رو کی الآن میزنه؟ سروش! سروشی که تئوریسین اصلاحاته...
اصولگرایان آن زمان، سلمان بود و ابوذر و مقداد و عمار یاسر و... که یک لحظه پیامبر را تنها نگذاشته و به خاطر شکم و اسم و رسم، دم از برداشتن تحریم ها در مقابل دست برداشتن از اصول مسلم و آرمان های خود نمی زدند....
حامد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو با اینکه هر روز بهت سر میزنم اما این انصاف نیست که حرفای هاشمی رو با تیتر انتقاد و حرفای شریعتمداری رو با تیتر حمله ارائه بدی! این از اخلاق انسانی - اسلامی به جای خود - به دور است
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
بله دوست عزیز۲۲:۵۰، باید از موفقیت این سیاست نگران بود، شدید هم نگران بود...همه هدف این است که تندروها، با جلو انداختن تفکّر منافع ملی‌ به نام آقای ظریف و روحانی، و بد نام کردن کسانی‌ که بیشتر به فکر منافع ملی‌ ایران هستند و نه به فکر اشخاص و جریانات سیاسی، با دادن تعهدات سنگین به ۵+۱ به نام آنها عملا مسیر را برای همین تفکرات تندرو هموار کنند تا دوباره مانند همیشه به فکر و رای خود کشور را بیشتر درگیر شعارهای ظاهری ضدّ استکبری نمایند و راه هر گونه حرکت را به نفع منافع واقعی ملت ایران که حرکت در مسیر توسعه واقعی و تامل با دنیا است برای سالها به بندند و از آنجا که نگرانی طرف خارجی‌ را هم بٔر طرف کردند، بیشتر یکه تازی کنند...
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
واقعا این که میگن فتنه شده مغازه برای کاسبی بعضی‌ها راسته. اینا هرجا کم میارن میگن فتنه فتنه. واقعا اگه این فتنه نبود آیا اینا الان وجود خارجی داشتن یا فقط حیات نباتی داشتن؟؟؟
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
کامنت نویس ناشناس این چیزی که به آیت الله هاشمی نسبت دادی از چندین جهت مخدوش است. اما مکارانه عده ای را فریب می دهد . تو از فرزندان احمدی نژاد نیستی
فرجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری حد خودتو بدون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آزادی بیان به این میگن

ههههههههه

اصلاح طلب های دروغگو
صدر رحمت به احمدی نژاد

فرارو چرا اصلی مقاله رو نذاشتی ترسیدی؟؟
فرجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آزادی بیان؟ کدوم آزادی بیان جناب ناشناس 10:05
اسم این آزادی بیانه؟ یا مخالفت بی جهت با نظر و آرای اکثر مردم ایران؟
خیلی کاره سختی نیست بعضی از کشورها برای انجام کارهای کوچک رفراندوم برگزار می کنن و تصمیم گیری می کنن
چرا ما برای این مسئله بسیار مهم و حیاتی رفراندم برگزار نکنیم؟ تا نظر اکثریت اعلام شه
حداقل معلوم میشه چند درصد با افکار آقای هاشمی موافق هستند و چند درصد از مردم مثه آقای شریعتمداری فکر می کنن
نترسیم! حقیقت تلخ است اما بهتر است با آن مواجه شویم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این حسین آقاتون که در زمان احمدی نژاد که قیمتها لحظه به لحظه بالا میرفت ، در زمان اختلاس سه هزار میلیاردی ، در زمانی که هر روز یک تحریم جدید علیه ایران صورت میگرفت ، در زمانی که تیم مذاکره جلیلی هر بار که بر میگشت یک تحریم جدید علیه ایران انجام میشد .....
چرا ساکت بود؟

چرا به رجزخوانی های احمدی نژاد برای دنیا در سازمان ملل میگفت شجاعت؟
در حالی که همین الان بیشتر این تحریم ها نتیجه رجز خوانی های احمدی نژاد است و مردم عادی دارند تاوان آن را میدهد و نه خود احمدی نژاد.
احمدی نژاد با پولی که معلوم نیست از کجا آورده از الان شو انتخاباتی راه انداخته به جای اینکه به خاطر تحریمهایی که او بر ملت ایران تحمیل کرده از مردم عذرخواهی کند.

چرا در زمانی که معلوم نیست مازاد پول نفت 100 دلاری در زمان احمدی نژاد کجا رفته این حسین آقا در این مورد سکوت میکنه؟

چرا درباره همصدا شدن تمام دنیا با اسراییل در زمان احمدی نژاد سکوت میکنه و درباره انزوای شدید اسراییل در زمان روحانی هیچ چیز نمیگه؟
چرا دیروز در روزنامه اش درباره تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط 56 نماینده دموکرات و دولت آمریکا چیزی نگفت؟

بله...کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی که خودش رو زده به خواب نه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصل مقاله رو میزاشت که آبروی خیلیا میرفت چون حرف درستی در جوابش ندارن مجبورن به خاکی بزنن.
مجمد
France
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اوفکر میکنه درافتادن با بزرگان اورابزرگنمایی میکنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس 10:05 دمت گرم

این اصلاح طلب ها ذره ای تحمل نقد ندارند
اکر تو اونها را نقد کنی میگن حمله کردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصلاح طلب ها نقدپذیر نیستن یا اصولگراها که با یه انتقاد کوچیک روزنامه توقیف می کنن؟
عشق ما اصلاحات.............بدونید و بسوزید و بسوزید و بسوزید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کلا برخی ها حقیرتر از اونی هستن که بخوایم جوابی به اون بدیم...... هرچند روزنامه هایی که به ایشون جواب میدن توقیف میشن. حالا خودت بگو کی انتقاد نمیپذیره؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر سردار قلم حاج حسین عزیز
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تحمل اصلاح طلبان را در مناظره های توی دانشگاه ها ببینید! همش هو می کنند صوت میزنند و جیغ و فریاد.... البته این در تاریخ نظائیر زیادی داشته است؛ پیامبر زمانی که دور کعبه سخن می گفت اصلاح طلبان آن زمان نیز صوت و کف می زدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ههههه آزادی بیان با ممنوع البیان و تصویر کردن. ها ها ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
++++++++++++++++++++++
فرجاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اشون خودشون رو همه کاره و تنها دلسوز ایران میدونن!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دمش حاج حسین گرم...خدا حفظش کنه
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دلواپس که بودن، آن پاس هم شدن : )))
فاطمه خانم
United States
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حالا خوبه تودانشکاه دانشجو ها حالشو گرذفتن اینقدر وقیح و پرو هست که از رونمیرفت ...باز جو یعنی خود خودشه..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سخن هاشمی دیقا همان حربه ای است که شریعتمداری خواسته های مردم را امریکایی جلوه می داد و می گفت سخن معترضان همنوا با اسراییل است لذا محکومند خلاصه این به آن در
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کی باید بفهمین ای گروه اندک کامنت گذاران بی مزد و مواجب فرارو بخداااااااا قسم شماها تو کل کشور 500هزار نفر هم نیستین. اگه رای به روحانی رو دلیل میدونید بدانید که اونوقت روحانی با یه دروغ اومد و مردم بخاطر اون وضعیت موقت بهش رای دادن وگرنه به جان خودم اگه الان رای گیری بشه روحانی کلا یه ملیون رای هم نداره. مردم میدانند و میفهمند پس الکی دلتونو خوش نکنین. زنده باد احمدی و تفکرش
عدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین آقا . با جریان اصلی مردمی کنار بیایید. دست و پا زدنهای اینجنینی فقط نفرت از شما و محبوبیت جبهه مقابلتان را حتی بیش آنچه سزاوارش باشند افزون میکند. نمونه خاتمی عزیز را ببینید که پس از ممنوع التصویری چطور محبوبیت اش افزون شد. تعز من تشا و تذل من تشا. خدا شما را هدایت کناد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خطاب به علی 19:08: اگه تو کل کشور 500 نفر بیشتر نیستیم پس چرا خاتمی دو دوره رئیس جمهور بود؟ چرا انتخابات پارسال رو فراموش کردی؟
اتفاقا جناب روحانی بیاد بازم رای میاره چرا؟
چون نرخ ارز رو کنترل کرد ارزی که در دوران دولت بی عرضه شما سر به فلک زده بود.
چرا؟ چون سیاست خارجی ایران بسیار بهبود پیدا کرده است.
حساب کن که سیاست خارجی دوران احمدی نژاد به چه حدی خراب بوده که اصولگراها - میگم اصولگراها - انتقادات شدیدی به او داشتند.
و حرف آخر: حد خودت رو بدون نه من و نه خیلی های دیگه خوشمون نمیاد که از طرف ما حرف بزنی نظر خودت برای خودت...... اگه جوابی داری ارائه بده و در غیر اینصورت: سکوت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری حد خودت را بداند این قدر بی ادبانه حرف نزن مردم خوب می فهمند که هاشمی چه گفته است .نشانه تحلیل درست هاشمی این است که جیغ شمارا درآورده واین قدر بی تابی می کنید خدا استوانه ها انقلاب را تا ظهور امام زمان حفظ نماید
به حامد 14:01
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
و اصولگراهای آن زمان جلوی ایشان ایستادند (بت پرستان و کفار)... اینو چطور؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
برادز محترم آقای حسین شریعتمداری
حقیقت تلخ است. بیهوده جوش نیارید. رفتارتان را اصلاح کنید
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایشان با هرچیز و هرکس که ربطی به اصلاح و اصلاحات داشته باشد مخالفند!
حتی اصلاح سر!!!!
بیست و سیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصلاح و اصلاحات مخالف اسلام و انسانیت و آزادی بیان و دموکراسی است!
بهتر است مردم ایران به چیزی که ما میگوییم اکتفا کنند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مرگ بر اصلاحات، مرگ بر فتنه گر!
اسلام باید برای این کشور تصمیم بگیرد نه اصلاح!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
وقتی هیچ چیزی سر جاش نباشه باید هم داش حسین از این افاضات داشته باشه .
بیست و سیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقا درست صحبت کن لطفاً! ایشان یکی از بازجوهای خـــــوب مملکت اسلامی ما هستند!
حسین
Germany
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حرف حق تلخه برادر حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
معلومه تا زمانیکه امثال شریعتمداری تو این مملکت هستند دشمن نگرانی از اختلافات داخلی نداره چون یکی خیلی بهتر از اون رو انجام میده.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دم آقای هاشمی گرم، خوب میدونه چه بگه که بعضیا رو بسوزونه!
آب! آب! آب برسونید!!!!! ســــوخت!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فقط تلخه!؟ دارن آتیش میگیرن!!!
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شریعتمداری اون دنیایی هم وجود داره.قبول نداری؟ یکم فکر کن.همه چیز این دنیا نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کوروش خیلی رو داری بخدا . شما و امثال هاشمی مگه خدا رو هم میشناسید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
علی آقا! حتما مشایی خداشناسه...!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سالها اون مردی که زیاد حرف می زد سعی کرد برای یکبار هم که شده با یک مقام آمریکایی سر یه میز بشینه و عکس یادگاری بگیره ولی کسی تحویلش نگرفت و حاج حسین هم ساکت بود اما حالا درد ایشان از اینه که همه دنیا اعتدال و تدبیر روحانی و هاشمی رو پسندیدند
حاجی به قول رفیقت آب رو همونجا بریز که می سوزه !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
معلومه هاشمي بدجوري زده تو خال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هم زده تو "خال" هم زده تو "حال".... :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
عجیب نیست از هاشمی خوشم میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعتمداری زنگ بزنم آتش نشانی؟!!!!!
درود بر هاشمی که همیشه میزده تو خال و الان هم اینطوره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آب آب برسونید به برادر حسین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
زنده باد حسین آقا شریعتمداری مرد واقعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نون الف مرد واقعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
توهم..... توهین.... مغلطه..... و مزخرف.
اینها دلایل شما برای این حرف تان است؟(خطاب به ناشناس 8:48)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مطمئناً منظورت محمد شریعتمداریه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر هاشمی
ای کاش یکی پیدا می شد تمام متنای و پیش بینی های آقای شریعتمداری از 10 سال قبل رو بررسی می کرد و تناقضاتش رو در می آورد آخریش همین که نفت 200 دلار می شه بود تا اونجایی یادم میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
.... و چه زیباست زندگی در ایران آرام و پرصلابت بدون امثال شریعتمداری ها .... یکی به این آقا بگه " مبارزه تنها فریاد زدن و چنگ و دندان نشان حریف دادن نیست، گاهی سخن منطقی به همراه لبخند نه تنها حریف را شکست داده بلکه او را مجبور به احترام به شما میکند، چرا که شما با این کار او را با افکار عمومی دنیا مقابل هم قرار میدهید" ..... آخه مگه ما شیعه علی(ع) نیستیم برادر؟
ناشناس
Netherlands
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اگر دریافتی مبالغ از بیت المال توسط ایشان و همچنین تیراژ کیهان روشن بشود خیلی از مسائل این شخص معلوم الحال شفاف میشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شیخ ما که ثابت کردیم به هیچ کس جز به مقام ولایت تعهدی نداریم و منافع هیچ کشوری رو به منافع سرزمینمون ترذجیح نمیدیم و از آمریکا و اسرائیل بیزاریم ولی شما :
1.سال88 در جهت منافع اسرائیل در مقابل همه اون حوادث تلخ سکوت کردید و فرزندانتون هم همه جوره این شورش ها رو حتی بعد از اتفاق تلخ عاشورا ادامه دادند .
2.امروز هم همه جوره پای توافقی ایستاده اید که شاید عده ای ساده لوح باور کنن که برد برد است ام شما خوب میدانید برای ایران دو سر باخت است هم انرژی رو از دست میدیم و هم تحریم ها ابقا میشه .
اینجاست که میگن کافر همه را به کیش خویش پندارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
اگر منافع هیچکسی رو به منافع کشورت ترجیح نمیدی، پس نباید از هیچ کشوری متنفر باشی. چون تنفر و دشمنی با دیگران به معنی از دست دادن همه یا بخشی از منافع هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من سخن آقای هاشمی راتایید نمیکنم ولی خود آقای شریعتمداری ید طولایی دراینگونه سخنان دارد رطب خورده کی تواند کند منع رطب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
Germany
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسين شريعتمداري با چه كساني همراه است:
احمدي نژاد
مرتضوي
زنجاني
.............
ناشناس
Netherlands
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بی سواد..........!!! متاسفم یرات حسین جون....!!!
ناشناس
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
واقعا از تمام این بحث ها گذشته به نظر شما تعامل باید کرد یا تقابل؟ کدوم یک عاقلانه تر است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر حاج حسین با بصیرت
و
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مصطفی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این حاج حسین بابصیرت سال 72 هاشمی را سر دار سازندگی خطاب کرد و شعار مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است را سرداد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقا مصطفی اصفهانی
لطفاً بی مطالعه صحبت نکنید.
کیهان جدی ترین روزنامه منتقد دوران سازندگی بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حال کنونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصفهانی جان حالت خوبه ما که پیشگو نیستیم هر کس بر اساس عملکردش درزمان خاص قضاوت میشه مثلا عده ای بودند در آغاز اسلام که به اسلام خدمت ها کردند ولی بعدها عملکردشون چیزدیگه ای شد در ابتدامورد حمایت و محبت پیامبر بودند ولی ایا این حمایت و محبتباید باعث میشد که ازتمام خطاهای اون چشم بپوشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مصطفی جان
آنچه گفتی از کمالات ایشان است
چون ملاک حال فعلی افراد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصفهانی جان انسان همواره در حال آزمایش است چه بسا افرادی که در بسیاری ازازمون ها سربلند بودن ولی عاقبت به خیر نشدند و لغزش کردند و برعکس مثلا حر فرمانده سپاه یزید بود اما در لحظه آزمایش سربلند بیرون آمد و جان ها فدایش باد ولی شمر در حالی که جراحتی که در رکاب حضرت علی بر پایش بود هنوز وجود داشت بر سینه امام (علیه السلام)نشست و سرش رو برید بصیرت یعنی بتونی تمایز ها را بفهمی نه این که با یک قاعده خشک پیش بری یه صحبتی ریگی در بازجوییش گفت اون هم این بود که من هر چزشدم در اثر تعصبم شدم یه نصیحت دوستانه : دلبسته هیچ کس نباش جز معصومین و اجزه نده افراد با حرکت نمایشی درجهت خواسته های تو خودشون رو تطهیر کنند از تو سوئ استفاده بشه
مجمد
France
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس معنی با بصیرت راهم فهمیدیم > بصیرت شناس نه ای جان من خطا اینجاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بله ملاک حال فعلی افراد است
و چه خوب شد که آقای هاشمی بیدار شدند و فهمیدن افراط کشور را به بیراهه خواهد برد و در دلها جا گرفتند
که با این همه تخریب در تریبونهای افراطیان از صدا و سیما گرفته تا روزنامه های زنجیره ای باز هم درون قلب ها هستند
حتی اگر ممنوع التصویر و خبر هم شوی باز هم در قلب ها هستی و بر قلبها حکومت خواهی کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
یک عده حر حر می کنند. آقا جان اول که حر میخواست جلو جنگ بگیره. دوم حر قلبا قلبش با امام بود که این رو میشه از گفتگوی اولیه با امام فهمید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ولایت فقیه راضی نیست نقش ستون پنجم زمان جنگ را بعضی به اسم دین و ولایت ایفا نمایند.
برگ طلایی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
پيامبر صلى‏ الله ‏عليه‏ و ‏آله :

از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما آن را ناخوش مى ‏داريد، از پراكندگى در آنچه باطل است اما خوشايند شما مى ‏باشد، بهتر است. خداى سبحان به هيچ يك از گذشتگان و باقى ماندگان بر اثر تفرقه و جدايى خير و خوبى عطا نكرده است.
برگ طلایی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
امام على عليه السلام :

انصاف، اختلافات را از بين مى ‏برد و موجب الفت و همبستگى مى ‏شود.
آدم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
انصاف مربوط به همون دوره است، امروز منافع حرف اول را میزند!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آدم!!! معلومه نه سواد درستی داری نه درک مناسب...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب "آدم" آبروی هرچی آدمه رو برد...!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تریبون مجلس و کیهان باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
و20:30
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اگه حمله نمیکرد جای تعجب داشت والا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تریبون مجلس و کیهان باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بذار اونقدر بگن که به گور برن.
مهم نظر ماست که تغییر نمیکنه و نفرت از اختلاسگران در اون جا داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اتفاقا حرف های آنها باعث استواری هرچه بیشتر اعتقادات ما میشود.
اینجاست که میگن عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.
سيدحسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مسئولين سايت فرآرو!:استفاده از واژه ي حمله
براي منتقد انقلابي"بی طرف و دلسوزي مانند جناب آقاي شريعتمداري"
به دور از ادب و نزاکت ميباشد...
حرف حق همواره براي افراد باطل تلخ است...
شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دقیقا همینه حرف حق تلخه به خصوص برای برادر حسین حامی همیشگی احمدی نژاد با اون همه شاهکارهایی که داشت . کیهان آنقدر شهامت نداشت که وقتی رحیمی رو به زندان بردن توی صفحه اولش تیتری راجع به این قضیه بزنه.... حالا اینجا که رسی شده حرف حق زن؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فقط توجه کنید: انقلابی، بی طرف، دلسوز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جلب که شما ها خودتان را محق میندانید البته تاریخ مثل شماها زیاد داشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جواب نمیدیم دلیل این نیست که نمیفهمیم.....
چون مخاطبان بسیار کوچکتر از اونیه بخوایم جوابش رو بدیم.
تا حالا فکر کردین که اگه آقای شریعتمداری راست میگه پس چرا مردم کیهان نمیخونن؟ با وجودیکه بیشترین تیتراژ رو داره؟ تازه از سهمیه اجباری ادارات چیزی نگفتم ها....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شبیخون بگه یا پاتک؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من با دیدن کلمه بی طرف دارم میرم خودکشی کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
کسی شریعتمداری رو به خاطر حرفهاش ننداخته زندان. شریعتمداری نظرش رو درباره ی هاشمی گفته فرارو هم داره نظرش رو درباره ی شریعتمداری میگه. ما هم به عقل خودمون قضاوت میکنیم که کی درست تر میگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
"پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی" توهین آمیزتره یا "حمله"؟(که واژه ی "حمله" معمولا برای "منتقدان" به کار میره: "حمله ی منتقدان به فلان فیلم"،...)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
احسنت به هاشمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این حسین آقاتون که در زمان احمدی نژاد که قیمتها لحظه به لحظه بالا میرفت ، در زمان اختلاس سه هزار میلیاردی ، در زمانی که هر روز یک تحریم جدید علیه ایران صورت میگرفت ، در زمانی که تیم مذاکره جلیلی هر بار که بر میگشت یک تحریم جدید علیه ایران انجام میشد .....
چرا ساکت بود؟

چرا به رجزخوانی های احمدی نژاد برای دنیا در سازمان ملل میگفت شجاعت؟
در حالی که همین الان بیشتر این تحریم ها نتیجه رجز خوانی های احمدی نژاد است و مردم عادی دارند تاوان آن را میدهد و نه خود احمدی نژاد.
احمدی نژاد با پولی که معلوم نیست از کجا آورده از الان شو انتخاباتی راه انداخته به جای اینکه به خاطر تحریمهایی که او بر ملت ایران تحمیل کرده از مردم عذرخواهی کند.

چرا در زمانی که معلوم نیست مازاد پول نفت 100 دلاری در زمان احمدی نژاد کجا رفته این حسین آقا در این مورد سکوت میکنه؟

چرا درباره همصدا شدن تمام دنیا با اسراییل در زمان احمدی نژاد سکوت میکنه و درباره انزوای شدید اسراییل در زمان روحانی هیچ چیز نمیگه؟
چرا دیروز در روزنامه اش درباره تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط 56 نماینده دموکرات و دولت آمریکا چیزی نگفت؟

بله...کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی که خودش رو زده به خواب نه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
احسنت این تحریمها اگر نباشد امثال بابک زنجانی ها(بسیجی اقتصادی)و عوامل ناشناس پشت سر اینها چه جوری میلیاردها دلار رو دور بزنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
56 نماینده مجلس امریکا رفتن بیرون هولا هولا هولا !!!!چه موفقیتی کشور رو فروختین رفت !!!!هولا
ادم مفسد اقتصادی باشه ولی وطن فروش نباشه جیغ کف هولا هولا .........
صد سال بعد مشکلات اقتصادی نتیجه رجز خوانی احمدی نژاد است !!!!!!!!
مرغ رو گرون میکنین که مرغ ته مونده انبار رو مردم برن بخرن !!!!! هولا هولا
اما در مورد پول حالش رو ندارم بنویسم........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
9:58 شریعتمداری که بابکزنجانی رو نمیگذاشت سرش حلوا حلوا کنه همین جناب هاشمی بودن که تقدیر میکردن ازشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس 09:58
میتونیم میخوریم به تو هم ربطی نداره
هر اصلاح طلبی هم رییس جمهور بشه قدرت دست ماست شما هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آدم مفسد اقتصادی باشه ولی وطن فروش نباشه............. باید تاسف خورد به این نوع تفکر پوچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب خاوری رو یادت رفته؟ رحیمی رو چی؟
(به ناشناس 12:02)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
روحانی مثل شما و همفکرانتون عمل نکرده که با شعارهای توخالیتون تمام حیثیت نظام را با انرژی هسته ای گره زده اید.صدها میلیارد دلار ( با احتساب ضررهای ناشی از تحریم ) ثروت این ملت مظلوم را ریختید پای پروژه ای که برای استفاده از ان باید اجازه بگیرید.
زمان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی درست میگه واله درست بلا درست گهمی
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
در مورد جین شارپ و جورج سوروس چیزی نگفت ایندفه نگران سلامتیش شدم!
مه افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اقای شریعتمداری شما به کار خودت برس ودر کار دیگران دخالت نکن سرت تو کار خودت باشد و در کار دیگران دخالت نکنی--و..........و
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چرا کاملشو نذاشتی تفسیرشما مهم نیست برداشت ما مهمه جناب فرارو
ناشناس
China
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هر چی به انتخاب رئیس مجلس خبرگان نزدیک تر می شه، این آقایان دلواپس تر و جری تر می شند. خدا بهشون تحمل قبول شکست بده!!
sam
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعت مداری عزیز می دونم این روزا حالت اصلا خوب نیست.
به قول جناب روحانی بعضیا نونشون تو تحیریم و جنگ.
رهبر انقلاب هم آقای روحانی و مذاکرات رو تایید کرد اون وقت شما چی میگی؟
شما کجای این انقلاب و جنگ و سازندگی کشور بودی.
sam
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعت مداری عزیز می دونم این روزا حالت اصلا خوب نیست.
به قول جناب روحانی بعضیا نونشون تو تحیریم و جنگ.
رهبر انقلاب هم آقای روحانی و مذاکرات رو تایید کرد اون وقت شما چی میگی؟
شما کجای این انقلاب و جنگ و سازندگی کشور بودی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین اقا این یکی را راست گفته خودتو ناراحت نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چرا اینجوری سر و ته بریده حرف های شریعتمداری رو نوشتی؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از خدا جوييم توفيق ادب
بى ادب محروم ماند از لطف رب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سردبیر کیهان تلاش برای توافق هسته ای قابل تقدیره شما با تلاش برای در حاله نور رفتن و مملکت را به نابودی کشاندن خودت و همفکرانت را ثابت کردی قبلا...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مگه دروغ گفتند؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اين فقط حرف آقاي هاشمي نيست. حرف اكثر ملت ايرانه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تو خودتو جای اکثریت ملت ندون از خودت مایه بزار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
با توجه به مثبت و منفی ها مشخص است که حرف اکثریت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اقا رضا واقعا مردم از دلواپسي بيجاي دلواپسان خسته شده‌اند هاشمي درست ميگه ما دل به امريکا نبسته‌ايم از مکرش هم ايمن نيستيم چون يقينا آقاي کري براي گرفتن امتياز مذاکره مي‌کند آقاي ظريف هم مي‌فهمد جان کري چنان عدالتي داره که در نماز بشود به او اقتدا کرد آقا رضا يادت مي‌ايد در فوت هوگو چاوز چه القابي برايش به کار رفت قدر آزرم خوب است ولي تحليهاي شما با عالم واقع فاصله داره
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
رضا جان شما بیا این پایین یه نظر بنویس تا ببینی چند نفر شبیهتن. این مردم چند سال دیگه دیدن دارن که میبینم روزی رو که کینه و نفرت از امثال شما شده عامل هزاران هزار درگیری روزانه و مرگ و میر وحشیانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حرفه اکثر نه حرف همه ملت ایران بجز تک انگشتان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حرف همه ملت ایران بجز چند نفر انگشت شمار
پسر شیک پوش
United States
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس 9.44 میلیونها++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حرف ناشناس 9:44 حرف اکثر ملت ایرانه......
البته حق همیشه برای افراطیون تلخ بوده
همراه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جالبه ، حسین آقا داره کم کم از به نتیجه نرسیدن مذاکرات طلبکار میشه ، یادش رفته قبلا راجع به مذاکرات چه نظری داشته ولی مردم یادشون نرفته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر هاشمي رفسنجاني كه تا هست انقلاب زنده است
تخریبچی
South Africa
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
و حقیقت چه تلخه ... حالا چرا به شریعتمداری برخورده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بانظر اقای شریعتمداری راجع به اقای ن هاشمی وروحانی مخالفم
خودم و خودت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
امروز صبح داشتم فکر می کردم اگر بجای آقای روحانی به فرض سعید جلیلی انتخاب شده بود و ما ایرانیان (70 میلیون) نفر در چه وضعیتی بودیم و آینده فرزندانمان چگونه بود؟ حتی فرزندان آقای شریعتمداری؟ آخر آقای شریعتمداری چرا اصرار دارید گره ای که به دست باز می شود را با دندان باز کنید؟ و به جای حمایت از دولت چوب لای چرخ بگذارید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما اصلا ببین میخواد گره رو باز کنه ؟؟؟!!!
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای خوم و خودت باید عرض کنم که در آن صورت فقط خودم و خودت بدبخت و بیچاره و درمانده می شدیم وگرنه امثال شریعتمداری و بچه هایش که بار خودشون را بسته اند و اگر حتی روزانه 5 بشکه نفت صادر کنیم آن هم بشکه ای 1 دلار اینها دیگه گرسنه نمی مانند.
محیطی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چه سعید جلیلی می بود و میرفت دعای عاشورا میخاند و چه ظریف که میرود و مذاکره میکند فرقی باهم ندارند. جناح حاکم در هر دو صورت کار خودش را میکند و نتیجه برایش مهم نیست. مهم بیضه گرامیست که باید حفظ شود..!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو معلومه که حرف حسین شریعتمداری و سرمقاله اش بسیار متقن و متین بوده است که تو با یه تیتر تند و خلاصه جهت دار در جهت تخریب حاج حسین دلاور برآمده ای....واقعا خدا از سر تقصیراتتون بگذره با این غرب زدگی که در خونتون موج می زنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
قسمتی از سرمقاله کیهان:
اما تهمت بزرگ همنوایی منتقدان با اسرائیل، اگرچه کودکانه و خنده‌دار است ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند، در پی تطهیر! خود برآمده باشند!
آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...
حالا باید پرسید؛ کدام اقدام اصحاب و سران و همراهان فتنه ۸۸، مستقیما و آشکارا در خدمت به اسرائیل نبوده است؟! و....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما سواد رسانه ای نداری. برو سایت الف هم ببین. اون هم تیتری شبیه به این را زده است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این چیزها سواد رسانه ای نیست؛ سیاهی و بار زیادی مکر و حیله است که علی علیه السلام از آن به عنوان نکرا یاد کرد؛ بنده بلافاصله قسمتی از یادداشت کیهان رو در همین پاسخ صحبت خودم قرار دادم ولی نکرا و حیله فرارو اجازه تایید نمیده...باید به واقع از این دانش ها به خدا پناه اورد
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من نمیدنم سواد رسانه ای چه ربطی داره به علی علیه السلام. برادر من چرا از اسم امامان و عزیزان به هر جهتی برای اثبات هر چیری استفاده می کنید!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
غرب زدگی بهتر از جوزدگی برخی معلوم الحال است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جمع کن یه مشت پول اضافی داره برای جنگ انداختن و سود بردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از تعداد منفی ها خجالت بکش اگر عرضه شو داری
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
کم من عقل اسیر تحت هوی امیر؛ چه بسیار عقلهایی که در سلطه هوای نفس خود هستند. برادر عزیز نیما جان، امامان و ائمه برای قاب گرفتن و بر روی طاقچه گذاشتن نیستند بلکه سیره و گفتار آن ها برای ما حجت است. وقتی علی علیه السلام می گوید عقل در ذیل هوای نفس است؛ هوای نفس می تواند همین راحت طلبی های شما باشد که حاضرید برای آن عزت و اقتدار خود را زیر سوال ببرید..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لطفا هر کسی به اندازه جایگاهش اظهار نظر کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
همین حرف شماست که مملکت رو به این وضعیت کشانده... حرفی که حق ویژه فهم و شعور را تنها برای عده ای قائل می شود... از همان موقع که گفتند مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است... هرکسی حق دارد حتی نظر اشتباه خود را اعلام کند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس 10:17 خود شما حرفتان را "حق مطلق" میدانید و مخالفان احمدی نژاد رو خس و خاشاک خواندید باز میاید از ما ایراد میگیرید؟
بابا شما دیگه شاهکارید جمع کنید این بند و بساط رو ما خودمون زغال فروشیم.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چطوره در بقیه موارد اگر موضع فردی از اصلاح طلبان و یا جریان اصلاحات جوری باشه که حمایت جهانی و یا آمریکا و اسرائیل پشتش باشه این خود دلیلی بر خائن بودن و وطن فروش بودن و منافق بودن و ناحق اصلاح طلبانه ولی در این مورد که موضع پایداری چی ها و شریعتمداری ها با موضع اسرائیل و کنگره آمریکا یکیه این امر ناشی از انقلابی بودن اصولگرایانه؟!!
بعد از سی و خورده ای سال وقتی معیار قضاوت درباره گفتار واعمال و رفتار، پذیرش یا عدم پذیرش اون توسط غرب و اسرائیل باشه بالاخره یه روز گند کار درمیاد. حق همیشه حقه. معیارش اسرائیل و آمریکا نیست. اگر حرف حقی حمایت اون ها رو هم داشت نشانه ناحق بودنش نیست. ای مردان سیاست کاش به جای شما درخت می کاشتند! نفعش برای اخلاق و بشریت و کره زمین بیشتر بود!
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کاش اقای شریعتمداری یه نظرسنجی میذاشتن راجع به خودش و ایت اله هاشمی رفسنجانی تا حساب کار دستشون بیاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سلام و درود خدا بر هاشمی رفسنجانی.

هاشمی پاینده باد دشمنش شرمنده باد
ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر حاج حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ببخشید اشتباه منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دمش گرم حرف حق تلخه بله. مخصوصا وقتی از دهن شریعتمداری بیرون میاد دست خیلی هارو رو میکنه و کام خیلیهارو تلخ میکنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
توهم.........
شجاع از خطه ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اشتباه مثبت دادم.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از خواب بیدار شو حاج حسین دوره
احمدی نژاد تموم شده دیگه این حرفا خریدار نداره
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین آقا بهترین مهره شما احمدی نژاد بود با حرف های شما خودتان خوب می دانید که چه بلای سر این مردم بیچاره آوردید تو را به خدا کمی از خدا شرم کن تو وامثال تو از مردم خجالت نمی کشند .
محبوبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تو کی رنج و عذاب تحریم ها را برای مردم عادی فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من خفت زیر بار زور رفتن رو بیشتر فهمیدم.
دلیر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
رنج کشیدن اگه با شرف و عزت باشه افتخار داره.
مثل گرگ آزاد و گرسنه باشی بهتر از اینه که مثل سگ دم تکون بدی و تکه نونی برات بندازن.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من حاضرم مثل سگ دمی تکان بدهم و خدمت کنم تا لقمه نانی گیرم بیاد و در عوض موجودی سودمند و مثبت باشم تا اینکه چون گرگ درنده و خونخوار
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای ناشناس شما وضع مالیت خوبه به فکر خفتی، شما احتمالا از مونایی که هشت سال پول نفت صد دلاری صاف رفت تو جیبت وگرنه تو حال اونی که الان میگن باید روزی یه وعده غذا بخوره رو نمیفهمی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ذلت مفسد اقتصادی بودن و لکه ننگ انداختن بدتر است از خفت زور.......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چون ایشان خود سیرند برای مردم عادی میبینن....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دلبر شکمت سیره ها
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بخدا دیگه داره پاشو خیلی از گلیمش دراز تر میکنه. حالا اگه یه روزنامه به این توهین کنه فوری توقیف میشه اما ایشون میتونه حتی به نزدیک ترین یار امام هم توهین کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دمت گرم حاج خسین کارت درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایول.
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خسته نمیشید ازین که این همه تنفر مردم از امثال شما تموم نمیشه؟
ناشناس
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فحاشی دروغ تهمت مباهته هنر نامردانی از قبیل حاج سورس بازجو است بجز این هنری نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شب دراز است و قلندر بيدار هنوز مرکب نامه تبريک احمدي نژاد به اوباما به مناسبت پيروزيش در انتخابات رياست جمهوري خشک نشده لذا براي ما حناي دلواپسي رنگي نداره آبغوره دلواپسي گرفتن اشکي نداره جناب شريعتمداري توده مردم حرف شما را باور نميکنند به امريکا و رفع تحريمها هم دل نبسته‌اند پادشاه عربستان مرده و هنوز نفت از پنجاه دولار تا 200 دولار خيلي فاصله داره
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این دولت داره سنگهایی را که بعضیا تو چاه انداختین رو در میاره ... ضمنا هاشمی راست گفته دیگه مگه نمیبنید اسراییل و عربستان چقدر خودشونو به آب و آتیش میزنند که توافق نشه ... در داخل هم بعضیا همون کارا رو میکنند متاسفانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فراروی عزیز از شما بعیده ( آیت الله هاشمی )
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فراروی گلم
اینقدر سانسور کن تا صبح دوولتت بدمد !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سانسور چی فارس نیوزه شما هم میخوای سانسور نشی برو اونجا گلم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو سانسور رو از دولت قبلی یاد گرفته جای تعجب نیست...!
علی
Norway
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
احسنت بر حاج حسین انقلابی و دلاور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر خاتمی محبوب.........
بچرخ تا بچرخیم.
يك فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بنازم به تأثير كلام معمار انقلاب هاشمي كبير كه خواب را از چشم دشمنان و بدخواهان ملت ربوده است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو جان یه وقت از این همه سانسور خسته نشی همه مخالف شریعتمداری بودن دیگه . آزادی بیانت منو خفه کرده .یه وقت کسی به هاشمی نگه بالا چشم مبارک چند عدد مو به نام ابرو روئیده است .باشه خوش باش تو هم با این روش سخیفت .
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
یه سر به فارس نیوز و برادراا بزن بعد بیا اینجا ..د ..د کن
به ناشناس 10:59
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کم مونده افراطیون بیان به ما آزادی بیان یاد بدن...!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما هم در ظاهر فراموش کردی که نتانیاهو گفته بود احمدی نژاد و همفکراش با اون حرفی که زد بزرگترین دستاورد اسرائیل در برابر ایران بوده؟ مگه مردم این کشور حق ندارن واسه سرنوشت خودشون دست به یک اعتراض ساده خیابانی بزنند؟ مردم خودشون شعور دارند. این شمایید که با موج سواری به یه جایی رسیدید . کاش اون حرفها زده نمیشد تا تاریخ مشخص میکرد که باز هم با مردم بی پناه این کشور چگونه برخورد میکردید! اینا همه بهونست برادر! وگرنه من ایرانیم، خاک این وطن مال منه و باز هم میگم نه غزه نه لبنان که هیچی حسابمون نمیکنن و محموله تسلیحاتی که میفرستی پس میفرستن و همچنان جانم فدای ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بنازم به این افکار عزیزم همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند وتجربه نشان داده در کشور ما ضرورت وجود دشمن برای بقای کسانی که در صورت صلح و آرامش موجودیتشان بی معنی می شود الزامی است .به نظر اینجانب اصلاح طلبان بزر گترین عامل دوا م حکومت جمهوری اسلامی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خیلی ادم باید احمق باشه که فکر کنه دشمنش بیاد بگه عواملش در کشوری که باهاش درگیره کیا هستن! خیلی باید احمق باشه ادم خیلی ها!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصلاح طلبان سوخته اند و تمام شده آقای ناشناس الان را بفرما که چطور مخالفان داخلی همصدا با اسرائیل از توفق بد حرف می زنند چطور شد یک جمله ایشان را با آب و تاب منتشر می کنید و دلواپس بودن ایشان ناراضی بودن ایشان از توافق آمریکا با ایران را باز تاب نمی دهید ببینید اصلاح طلبان بیشتر به این ملت و مملکت ضربه زده اند یا اصول گرایان دولت آقای خاتمی مملکت را با نفت زیر 10 دلار اداره کرد و صندوق ذخیره ارزی با میلیاردها دلار پول تحویل دولت بی کفایت احمدی نژاد داد . دولت راستگویان که از همه ناراست گو بود چه به روزگار این مملکت و ملت آورد چرا چشم خودرا به روی واقعیت بسته اید و دهان خودرا باز کرده اید هر چه خواستید بار دولت روحانی و یا آقای خاتمی می نمایید این بدبختی فعلی ایران ناشی از سیاست غلط دولت احمدی نژاد و حمایت های غلط اصول گرایان و تند روها از دولت وی است تا کی می خواهید داستان کهنه و تاریخ گذشته تعریف کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ما هم یادمان نرفته که دولت بی کفایت شما با اون سخنان مزخرفش در سازمان ملل باعث چند "میلیارد دلار" به اسرائیل شد.
دقن کنید از مشایی هم چیزی نگفتم.....
حالا خودت بگو کی مهره و نوکر اسرائیله؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
پس آقای شریعتمداری اعتراف می کنند که اقای هاشمی حیثیت سیاسی دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای هاشمی چرا عصبانی شدی؟؟؟
بعد از یکسال مذاکره مخفیانه و تعطیل کردن هسته ایی کشور و وعده های نسیه و افزایش تحریم ها و ذلت کشور حالا دستتون خالیه دارید جیغ بنفش سر میدید
تورم صفر درصدتون رو باور کنیم یا افزایش قیمت آب وبرق و گاز بنزین و مرغ کیلویی 8000 تومان و شیر ولبنیات و میوه و هزاران چیز دیگه
همفکرهای شما که عرضه مملکت داری هم نداشتند کلا داخل رو ول کردید چسبیدید به مذاکرات حالا مذاکرات هم گره خورده وامصیبتاه 2 سال دیگه به چه بهانه میخواهید رای جمع کنید
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما یا معنی تورم رو نمی دونی یا این هشت سال قبل رو با دلارای 1200 تومنی که واسه واردات کالاهای اساسی میگرفتی رفتی پاریس خوش گذروندی که بدونی اون چیزی که امروز داره اتفاق میفته میراث زمانیه که قیمت برق یهو 3 برابر شد و شما به خاطر 45 هزار تومن رفتی رای دادی به رفیق یار و غارت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جنگ و صلح از شون و وظايف رهبري است اگر مذاکره شده به فرمان و رضايت ايشان بوده شماها مردم را چه فرض کرديد يعني اتفاق به اين بزرگي در کشور بيفته و ايشون بيخبر باشه يا قدرت جلوگيري و دفاع از منافع ديني مذهبي و ملي را نداشته باشه؟ اين توهين به رهبري است فراروي محترم خودت متوجه هستي چه پخش ميکني؟چه عرضه عرضه راه انداختي برادر دلواپس فکر کردي مقابل يک دايناسور ايستادن با دست خالي و اقتصاد تک محصولي خيلي عرضه ميخواد و الله از قديم ميگفتن عقل چيزه خوبيه من مي‌دانم در مرام امثال تو عقل را حجت نمي‌دانند ته هم بدون با بوسيدن مادر پير چاوز مانور مهرباني شما باور ميشود؟ مديريت جهاني تو همين بود که زاري کنيد اوباما در سازمان ملل با شما مناظره کنه تا نشد چنان به چاوز چسبيديد که بر خلاف شرع او را خواستيد بياوريد حرم امام رضا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تعطیل کردن هسته ایی کشور

خنده داره حرف زدنتون بی سواد ها ، هسته ی آلبالو یا گیلاس ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
همه این مصیبت ها ویرانه های آقای احمدی نژاد است و به این زودیها هم ترمیم نخواهد شد حضرت والا آنوقت که نرخ دلار لحظهای افزایش می یافت کجا بودی نرخ دلار و سایر ارزها در عرض کمتر از یک ماه به سه برابر افزایش یافت چرا جیکتان در نمی اومد حالا چه شده کاسه داغتر از آش برای ملت ایران شده اید شما اگز منصف بودی آن زمان فریاد می زدی نه الان وقتی نفت بالای 100 دلار بفروش می رفت چرا صدات در نیامد که احمدی نژاد این همه دلار را کجا خرج کردی به حساب چه کسی واریز کردی حالا قیمت مرغ از 6500 تومان به 8000 تومان رسیده صدات در اومده چرا در تورم بالای 50 درصد احمدی نژادی خفه شده بودی الان زبان باز کردی چرا وقتی برای نهی هلوکاست که هیچ ربطی هم به ایران نداشت اقای احمدی نژاد تمام سران کشورهای کرسنه را به تهران دعوت کرد و مبنای تحریم علیه ایران را پایه ریزی کرد خاموش بودید چرا ادعای آحمدی نژاد در دیدن هاله نور خاموش بودی ؟ اول یک سوزن به بزن بعد یک جوال دوز به دیگران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما اصلا تورم 45 درصد و رشد اقتصادی منفی 6، دلار 4 برابر، قیمت های 4 برابر،بنزین 100 که شد 700-400. نان 25 تومنی که شد 150. رکود، اختلاس های کلان و 800 میلیارد دلار گمشده رو باور کردی یا نه؟حالا وجه سیاسی و ارتباطات بین المللی و ... فاکتور بگیریم. مثل اینکه دستاورد عظیم همفکرای شما بوده
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بیست وسی نظرش چیه؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آب در لانه مورچه گان ریخته اند
آب در سوراخ دلالان تحریم ریخته اند.
آب در لانه کارچاق کنان ریخته اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اب در مرغ منجمد ریخته اند اب در سبد کالا ریخته اند اب جوش را ریخته اند چایی نداریم!!!!
دمت گرم حاج حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آب را به جام اسرائیل ریخته اند.
آب به جام کاسبان تحریم ریخته اند.
آتش به اقتصاد کشور زدند.
در مجلس ادعای دوستی با اسرائیل سر دادند
و.......
مردم را ......... فرض کرده اند.
به ناشناس 18:09
محمد تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تند رو ها شمشیر را از رو بسته اند کاری به احاد مردم ندارند که چه بر سر آنها میآید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لامبورگینی چند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی بیراه نگفته
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
حضرت نبی مکرم اسلام برای مکارم اخلاق بعثت یافت
حسین جان 50 سال بد گفتی 20 سال هم خوب بگو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو تو هم مثل خبرآنلاین شدی چرا مقاله رو کامل نگذاشتی؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شب دراز است و قلندر بيدار هنوز مرکب نامه تبريک احمدي نژاد به اوباما به مناسبت پيروزيش در انتخابات رياست جمهوري خشک نشده جناب شريعتمداري توده مردم حرف شما را باور نميکنند و براي حل مشکلات خود فقط به امريکا و رفع تحريمها هم دل نبسته‌اند پادشاه عربستان مرده و هنوز نفت از پنجاه دولار تا 200 دولار خيلي فاصله داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
یکی به مردم بگه واقعا" اینا (حاج حسین و حاج اکبر ) دعواشون سر چیه؟

ارتباطش به مردم چیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هیچی. نادان نمیری یه وقت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لعنت خدا بر همنوایان با نتانیاهو

لعنت خدا بر آنان که نتانیاهو به وجود آنها امید بسته است!

لعنت خدا بر آنان که نتانیاهو امیدوار است در ایران به قدرت برسند

لعنت خدا بر آنان که آب به آسیاب نتانیاهو می ریزند

لعنت خدا بر آنان که مورد حمایت نتانیاهو هستند!

لعنت خدا و پیامبران و صالحان بر آنان

مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل

و مرگ بر همه آنان که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل اند

و مرگ بر آنان که مورد حمایت دشمنان اسلام اند
در هر لباس و در هر مقام و مرتبه ای

فراروی حقیر اگه کسانی رو که ازشون حمایت می کنی مصداق این لعن ها نمی دونی شرف داشته باش و منتشر کن
خدا خودش مصداق این لعن ها رو می دونه
مردم هم خوب می دونن!
شرف داشته باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بیشمار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بهت منفی دادم چون اخر جمله ات گفتی فراروی حقیر
تازه فهمیدم چقدر این جملاتت را ازروی احساس حقارتت نوشتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آره تو فقط بلدی مرگ بگویی چون چیز دیگری یادت نداده اند حضرت آقا آرزوی مرگ برای کسی کردن عاقبت خوشی ندارد می دونستید 36 سال است که از شعار مرگ استفاده می کنید چه بدست اورده اید عزت , احترام , روابط خوب بین المللی , ثروت , اعتبار , آسایش , آرامش , سرمایه و کسب و کار خوب , اقتصاد پویا , کار ,, شغل , آبرو چه بدست اورده اید من بگویم شعار تو خالی تورم گرانی بی اعتباری بین المللی تحریم بیکاری اعتیاد قاچاق مواد مخدر فحشا دزدی اختلاص رشوه خواری این ها محصول شعار مرگ بر آمریکا است
اوستا
Uzbekistan
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خدا وكيلي اين آقاي شريعمتداري تا حالا يك جمله مثبت دركارنامه به ثبت رسانيده است
موسي
Turkey
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اي بابا اين دعواهاي زرگري رو تموم كنيد! همه ميدونيم پشت پرده چه خبره!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لعنت خدا بر همنوایان با نتانیاهو

لعنت خدا بر آنان که نتانیاهو به وجود آنها امید بسته است!

لعنت خدا بر آنان که نتانیاهو امیدوار است در ایران به قدرت برسند

لعنت خدا بر آنان که آب به آسیاب نتانیاهو می ریزند

لعنت خدا بر آنان که مورد حمایت نتانیاهو هستند!

لعنت خدا و پیامبران و صالحان بر آنان

مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل

و مرگ بر همه آنان که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل اند

و مرگ بر آنان که مورد حمایت دشمنان اسلام اند
در هر لباس و در هر مقام و مرتبه ای

فراروی حقیر اگه کسانی رو که ازشون حمایت می کنی مصداق این لعن ها نمی دونی شرف داشته باش و منتشر کن
خدا خودش مصداق این لعن ها رو می دونه
مردم هم خوب می دونن!
شرف داشته باش
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حاج حسین بیا در روزنامه کیهان بنویس باید رفراندوم شود تا معلوم شود شما درست میگویی یا دیگران و شاید یک محک خواهد بود برای بقیه حرف های شما اگر رای اوردید من تا اخر عمر روزی 5 عدد از روزنامه شما میخرم اگر درست نبود خودت مودبانه خودت را باز نشسته کن و استراحت کن
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بدجور تن دلارهایی که 1200 تومن میگرفتند و خرج کار اقتصادی میکردن میلرزه، یعنی کاسبان تحریم و فتنه کی دستشون پیش این مردم عامه رو شه و دیگه روسیاه بشن خدا میدونه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من هم به کمک آقای لعنت کننده ناشناس آمده و می گویم « لعنت خدا بر انان که با نتانیاهو همزبان شده اند .
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
می خواذ بگه من هم مثل هاشمی هستم نه عزیزم تو هاشمی هاشمیه مغز متفکر ایران.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چرا این دلواپسها پست مستقل نمیذارن تا منفی بارون شن؟ چند نفرن که کار وشغلشونه همین ومزایا وفیش حقوقی دارن وزیر پستها کامنت میذارن تا نشه منفی داد بهشون!! همشون دغل بازن...
ناشناس
Germany
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ده درصدی ها در حال بال بال زدن و ورافتادن هستند چون پیشرفت تیم روحانی را می بینند. امثال آقای شریعتمداری حاضرند برای پیشبرد منافع خود 90% ایرانیان را از میان بردارند. اگر یارانه روزنامه شریعتمداری برداشته شود ایشان باید با دوره گردی امرار معاش کند چون هیچ تخصص دیگری ندارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
8 درصد عزیزم
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بدجور تن دلارهایی که 1200 تومن میگرفتند و خرج کار اقتصادی میکردن میلرزه، یعنی کاسبان تحریم و فتنه کی دستشون پیش این مردم عامه رو شه و دیگه روسیاه بشن خدا میدونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری چه دوست داشته باشی وچه بدت بیاد اکثریت مردم موافق شما نیستند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
متاسفانه امثال شریعتمداری دیگر توان ارتزاق ندارند و مجبورند تن به توافق هسته ای بدهند تا باز هم پولی به جیبشان بیاد و شلتاق کنند اما طنز داستان زمان پس از توافق است که هم از طرفی شادمان که دوباره دلارهای نفتی سرازیر میشه توی جیباشون وهم طلبکارانه خواهند گفت دیدید گفتیم آمریکا قابل اعتماد نیست و بدگویی علیه روحانی و .. را آغاز خواهند کرد تا دولت را به زعم خویش ساقط کنند که اگر روحانی جسور باشد پس از توافق باید دست این غارتگران را که با شعار و فریب امثال بابک و.. را ساخته اند از سرکشور کوتاه کند!
ناشناس
United States
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مگر شما مخالفان خود رو بارها و بارها با بیگانگان همسو ندانستید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من سخنان نتانیاهو را خواندم.به نظر دلواپس بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اقاي شريعتمداري تو معتقدي روحاني و هاشمي دنبال بهانه اي هستند كه كه ناكاميهاي خود را توجيه كنند.خوب ما حرف تراقبول ميكنيم.پس لطف كن اين بهانه را دست انان نده....اينروزها كمتر حرف بزن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هزاران+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هیج کس برای من هاشمی نمیشود حضرت ایت الله خامنه ای
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
پس نماز جمعه سال 88 رو یادت رفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خس و خاشاک رو هم یادمون نرفته........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حرف رو بنداز صاحب اش برميداره!! عكس العمل جالبي بود
اوستا
Uzbekistan
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خدا وكيلي اين آقاي شريعمتداري تا حالا يك جمله مثبت دركارنامه به ثبت رسانيده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بالاخره در دنیای سیاست امثال حسین شریعتمداری هم باید یه چیزی بگه تا بدونند زنده است . و الا هاشمی وکجا و این مدیر مسئول روزنامه ای که هیچ کس جز طیف خودشون اون رو نمیخونه کجا ؟ نمیدونم چرا آزادی بیان فقط برای کیهان،رسالت،وطن امروز و این دست روزنامه های مخرب افکار عمومی است ؟؟؟
عمو مهربان
United States
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سلام .دوستان عزیز ببینید احتمال موفقیت مذاکرات هسته ای چطور دلواپسان را نا راحت کرده اگر به امید خدا مذاکرات به نتیجه برسد این گروهک چه خواهند کرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی را من بزرگ کرده ام. امام(ره)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1. وقتی نوشته های ایشونو میخونم به چند نتیجه میرسم: کلا همه مخالفین ایشون اشتباه میکنند، نمی فهمند، اطلاع ندارند، سوتی می دهند، سخیفند، ساده لوحند، وابسته اند، دزدند، هوش ندارند و ...
فقط آسمون باز شده و ایشون به عنوان اسطوره هوش، بصیرت، مچ سوروس گیری، و ادبیات فاخر بر ملت ایران نازل شده اند.
2. جالبه ایشان انقدر خودشون رو مهم و بزرگ تلقی می کنند که به خودشون اجازه قضاوت درباره استوانه نظام بودن یا نبودن هاشمی رو میدن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به جای همه این حرفا اگر یک بار رفراندوم انجام بشه و نظر ملت درباره امثال شریعمتداری و طیف همفکر با تفکر او مشخص بشه، تکلیف همه روشن تر میشه!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای هاشمی زد تو خال!!!!!
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از دفتر مدیر مسئول کیهان بوی سوختگی میاد
نسل انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هیچ کس برای من هاشمی نمی شودرهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که سایه شان برسرمامستدام باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی درست گفته .دلواپسان قوم بنی اسرائیل هستند . با اون بهانه جویی هاشون . خب مثل نتانیاهو مخالف مذاکرات هستند .خدایا اینها (دلواپسان ) را سر جاشون بنشان .بلند بگو امین
کارگرزحمتکش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
همین اقای حاج حسین دراین چندسال حرفش این بودکه هروقت عوامل داخل بااسراییل وامریکاحرفشان یکی شدبدانیددارندفلان وبهمان میکنندخوب حاجی حالاچی که باتندروهای جنگ طلب امریکایی واسراییلی تویک کاسه میخوریدخدایش اگه زمان محمودبودوچندتااصلاح طلب سرحرفی بااونااشتراک داشتن چه میگفتی
یوبوس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
صهیونیست .داعش .شریعتمدارپیوندتان مبارک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ریگی و فتنه گر پیوندتان مبارک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
احمدی نژاد و اختلاس پیوندتان مبارک
امیر
United States
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمدار در لابلای بافته های ذهنی خود می زید و تصمیم می گیرد و حتی با همان بافته ها برای دیگران هم حکم صادر می کند. ممکن است از نظر ایشان احمقانه باشد اما فعلا جامعه آمریکا دو قطبی شده است و آیا این دو فطبی با همه بزرگیش یک بازی است؟ آمریکا نمی خواهد به ایران امتیاز بدهد بلکه فقط می خواهد به ایران حمله نکند. این اقلی ترین تفسیر من است . اما نتانیاهو در پی حمله به ایران است. ظاهرا نظام فکری شریعتمدار و نتانیاهو از نظر سیستمی خیلی شباهت دارد هر چند که در دو قطب ظاهرا مخالف ایستاده باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین شریعتمداری تو هر مسئله ایی خودشو صاحب فکر واندیشه میدونه.ولی خیلی از مردم برای حرفاش تره هم خورد نمیکنن.تندرو بی اخلاقی که به خودش حق میده که از همه انتقاد کنه ویه انگ فتنه گر و جاسوس اسرائیل وامریکا به طرف بچسبونه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اي مگس عرصهء سيمرغ نه جولانگه توست
alio
Germany
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعت مداری 33 سال است شما هر صغیر و کبیری را که به درستی گفت الف در کیهان و غیره جاسوس و موسادی و سیایی و امریکایی و اسرائیلی خواندید و آنان حتی نمی توانستند زبانی تکذیب کنند چه رسد در جراید. حالا یکی بر اساس واقعیات ملموس ایران و اینکه چرا منافع دلواپسان با اسرائیل یکی شده به شما بر خورده و سر مقاله و روزنامه و رادیو و تلویزیون و همه را به صف کرده و همانی را که چند دهه به دیگران می گفتید حالا که دیگران به شما و دلواپسان می گویند بد است اخ است اخر عدالت که اتوبان یک طرفه نیست
alio
Germany
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بعضی دوستان جواب شریعتمداری را عین آزادی بیان می نامند . اخر برادر آزادی بیان برای همه سلایق است نه فقط یک جناح. شما همین آقای رسایی را در نظر بگیرید از تریبیون مجلس آزادانه هر اراجیف و هتاکی فحش و تهمت و ناسزای سخیفی که دلش می خواست به آقای هاشمی و خانواده اش که از رادیو هم مستقیما پخش می شد نسبت می داد و هیچیک از این خاندان از همان محل و سایر جراید حق پاسخگویی نداشت. حالا هاشمی یک کلمه و نه دشنام و هتاکی یا بی احترامی نظری را داده حالا شما با دلیل بیا ثابت کنید که ایشان اشتباه کرده است اما به جای جواب باز همان توپخانه هتاکی را براه می اندازد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسين اقا اب بريز ان جاي كه مي سورزه ، اين پيشنهاد من نيست پيشنهاد معجزه هزاره سومه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
پاچه لیسی فرارو برای حاج اقا خالی بند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آخه چرا با آزادی بیان مخالفین. میخوای همه نظرات موافق شما باشه؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جا این کارا لیست نمایندگانی که پول گرفتن رسانه ای کن.کسانی که دم از مرگ و توافق نکردن میزنن یا به نان تو آب زدن خوردن راضی هستند یا هم که ماشالله از صدقه تحریمها بارشون رو بستن.چشماتونو باز کنید.مردم خسته شدن.مردم تو عذاب هستن 38 سال مرگ فرستادین چی شد.شدیم صادر کننده مرگ بر..... و.... بسته دیگه خجالت بکشید تو مردم برید ببینید چه خبره با سیلی صورتشون رو سرخ... آقای شریعتمداری بیا با حقوق ماهی 700 هزار زندگی کن ببینم نا داری باز مرگ بر اینو آت بگی یا....
ناشناس
Germany
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نمی دانم چرا هر وقت به نتانیاهو حمله و توهین می شود شریعتمداری عصبانی می شود.
alio
Germany
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب رضا 10.34 اتفاقا بحث همه همین است که کسی از جانب مردم حرف نزند و حرف خود و جناح خود را حرف اکثریت مردم قلمداد نکند. این همه نمایندگان جناح تندرو در مجلس و خارج از مجلس از زبان خود به نام اکثریت مردم حرف می زنند و کسی ایرادی نمی گیرد حالا دوستی در یک کا منت نوشته حرف هاشمی حرف مردم بوده . این را تاب نیاوردید حالا اگر این دوست کامنت گذار نماینده پارلمان بود چه می کردید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
واقعا حال کردم، دم حاج حسین گرم، حرف حقیقت آنقدر تلخ بوده که جناب فرارو هم مقاله کامل را منتشر نکرد، حاج حسین زدی تو خال، واقعا حال کردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حال میکنی برای خودتا. خوشبحالت. حال کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرارو، همین که شما سوختی، کفایت می کند. آب را آنجا بریزید که می سوزد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تو از اون آقا بهتر نمیشی ادب هم چیز خوبیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فعلا که شما سوختین. هاشمی یه حرف زد چرا اینقدر داغ کردین
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعتمداری تیز هوش : اگر گفته های نتانیاهو در کنگره را بازی سیاسی می دانید پس شاید حمایت او از جنبش سبز هم بازی سیاسی باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حمایت ریگی از جنبش سبز چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ادعای دوستی با اسرائیل در مجلس توسط یار دیرین معجزه هزاره سوم چی؟
کمک چند میلیارد دلاری به اسرائیل با سخنان احقانه اون یارو در سازمان ملل چطور؟!!!!!
ما هم یادمان نرفته.................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری اگر نتانیاهو از اصلاح طالبن تعریف کرد!از ریس جمهور قبلی که مورد تایید جنابعالی هم بود که بیشتر در اسراییل تعرف کردند."رییس دولت نهم و دهم بهترین سرباز اسراییل در خاورمیانه هست" این جمله وزیر دفاع وقت اسراییل بود.این جمله در تمام سرویسهای خبری انزمان گزارش شد. واقعا متاسفم براتون آقای شریعتمداری خیلی رو میخواد ادم اینجوری صحبت کنه. امیدوارم فرارو منتشر کنی!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از شریعتمداری بیشتر از این انتظار نداشتیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اگر تحریم ها بر داشته نشود ، مردم دخل هر چی دلواپس میان !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
داعش اصلاح طلب !!!ذات اصلاح طلبی خشونته!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ذات برخی ها هم دزدی.......عربده کشی
و عقده
ببخشید دکتری جعلی از آکسفورد رو جا انداختم!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مگه شریعتمداری چه جایگاهی بین مردم داره که خبر ازش میزنی فرارو
نادری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ما از شریعتمداری حرفی بدل نمی گیریم
یعنی جدی نمی گیریم

موقع عید هم هست روزنامه کیهان برا پاک کردن پنجره عالیه
دست تیم تحريره درد نکنه

ببخشید شیشه پذیرائی مونده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هر چه كه به انتخابات داخلى مجلس خبرگان نزديك تر شويم ، موج حمله عليه اقاى هاشمى شدت بيشترى خواهد گرفت.
behrad
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین آقا! نتانیاهو!
پیوندتان مبارک!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بابا این روزنامه را اینقدر به افتضاح نکشانید این روزنامه سابقه مبارزاتی زیادی دارد تحویل اهلش بدهید و......؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تازه حاج حسین یادش رفته که فایزه رفته بود ساندویچ خوری. او که در راستای اهداف اسراییل کاری نکرده بود که.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای حسین شریعتمداری مرد بزرگی است و نباید بخاطر این سخنان از ایشان دلخور شد ، به هر حال هر کسی ممکن است گاهی اوقات فراموش کند که قرص هایش را سر ساعت بخورد !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ما همه ایرونی هستیم..صلوات بفرستین...اختلاس از کمیته امداد آخه..حسین شریعتمداری شررررررررررررررره:))))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ای وای برما که یک مدیرمسئول به این راحتی همه چیزمیگه.دلواپسند دیگه.ی ماشین سمندبه من دادند درجا خراب بود.ول کنیداین کشمکشهارو بذاریددست اندرکاران باهدایت ورهبری فرزانه نظام مملکتمون رابه سرحدمنزل ومقصودبرسانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین شریعتمداری خود تو فتنه گری
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعت مداری:تو واقعا اینجوری فکر میکنی یا داری مسخره بازی در میاری؟
بابا خجالت بکش،تو به چه حقی به کسی که دست چپ امام خمینی بوده و یکی از ارکان اصلی این نظامه و حتی خود رهبر انقلاب هم در خیلی از کارها از این مشورت میخواد اینجوری حرف میزنی؟
چرا اینقدر خودتو اصلاح کن
موحد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شریعتمداری تاسف تاسف.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین اقا رئیس دفتر حافظ منافع اسرائیل در ایران. ببین کی گفتم اینو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این آقا سخنران خوبی هستند ولی از اقتصاد هیچی نمی دانند ویا اگر می دانند خودشان را به عناد زدند .تعجب می کنم ایشان مبلغ بودجه سال آینده را ندیدند با این بودجه وپروژه های روی زمین مانده از دوران احمدی نژاد , وضع مملکت عیان است .لطفا واقع بین باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فقط یک چیز : افسوس و صد افسوس برای ایران ... افسوس و صد افسوس برای عقب ماندگی های سال های اخیر . برای نابود شدن زیر ساخت های اقتصادی . تعطیلی کارخانه ها . افزایش آمار طلاق . .... افسوس برای ایرانی که می تونست صدها پله از کشورهایی مثل کره جنوبی بالاتر باشه. بله فقط باید بگیم : افسوس
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
با سلام.در جانبداری یک طرفه فرارو از اصلاحات همین بس که هرچی میخواهیم منفی بزنیم نمی زنه.من شک دارم به مثبت و منفی این سایت.
ناشناس
United States
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مال من که خوب کار میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
من امتحان کردم منفی رو زد. این چه بهانه بچه گانه است. قبول کن آقا قبول کن. حرص الکی نخور فقط بپذیر که ...
محمد تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تند روه ها در ایران = با مرگ بر همه غیر آنهایکه مثل آنان فکر میکنند .

تند رو ها همیشه طالب جنگ هستند اصلا بدون جنگ این ها نمی توانند به حیات خود ادامه دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین بازجو بیا تو انمتخابات شرکت کن ببینیم چقدر رای میاوری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسين شريعتمدارى كه معلوم الحاله. ولى بد نيست عقبه مذهبى و سياسى و مبارزاتى اقاى هاشمى و روحانى رو بذارين تو يه كفه ترازو و عقبه حسين شريعتمدارى رو هم تو كفه ديگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این آقا سخنران خوبی هستند ولی از اقتصاد هیچی نمی دانند ویا اگر می دانند خودشان را به عناد زدند .تعجب می کنم ایشان مبلغ بودجه سال آینده را ندیدند با این بودجه وپروژه های روی زمین مانده از دوران احمدی نژاد , وضع مملکت عیان است .لطفا واقع بین باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
امثال شریعتمداری کاری کردند که اگه روشنترین حقایق ثبت شده در مورد اسرائیل و صهیونیستها رو هم بگی یا مسخرت کنند یا جدی نگیرند
دانشجو سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دلواپسان عاشق انزوای کشورند
عاشق شعار و سر و صدایند
علاقمند مبارزه خردگریزانه اند
دوستدار دور زدن تحریمها با هزینه های چند برابرند
فقط مشت و لگد ، فشار و ممنوعیت تصویر و ...را عامل اقتدار می دانند.
دغدغه عجیبی به یکصدا دارند.
اعتقاد تمام عیاری به روسیه و چین دارند
فساد مالی را ناچیز می شمارند
و ...
ناشناس
United States
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر حسین شریعتمداری که از هیچکس جز خدا نمیترسه و حرف حقشو با دلایل زیبا و منطقی بیان میکنه و هیچ کس هم توان پاسخ به منطق ایشون رو نداره و فقط در مقابلش دادو بیداد میکنن.درود بر همه دلسوزان این مملکت
ناشناس
United States
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر حسین شریعتمداری که از هیچکس جز خدا نمیترسه و حرف حقشو با دلایل زیبا و منطقی بیان میکنه و هیچ کس هم توان پاسخ به منطق ایشون رو نداره و فقط در مقابلش دادو بیداد میکنن.درود بر همه دلسوزان این مملکت
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کیانا وحدتی
باور نمی کنم که از میانتان رفتنی شدم موجی به سوی نور بودم ؛ به ساحل شب ماندنی شدم باور نمی...

جزئیات بیشتر...



دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست _ جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است
گر ببینی ناکسی بالا نشیند غم مخور _ روی دریا کف نشیند قعر دریا گوهر است
mohammadi
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
انطور که بنظرما می رسد هرچند مخالفانی که به روند مذاکرات هسته ای خوشبین نبودند از ابتدای مذاکرات در دولت تدبیر وامید حساسیت بیش از حدوحصرو ایرادات غیر ضروریی نسبت به نحوه ونتایج مذاکرات داشتند که کمی هم اغراق امیز بود ولی از زمانیکه رهبر معظم انقلاب بر روی توافق خوب مبتنی بر تامین منافع ایران روی اصول مشترک ومنطقی وبر اساس توافق همزمان سیاسی وفنی وانهم توافق کلی وجزئی را در یک مرحله طرح و بیان نمودند مخالفان نظر مغایر با روند مذاکراتی که در حال حاضر جاری است را نکرده اند و فعلا موضع جدیدی نگرفته اند به این معنی که این دلواپسی ادعائی که به مخالفان نسبت داده میشود در زمانی مطرح میشود که وجود خارجی تا حدودی ندارد وقابل قبول بنظر نمیرسد
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری شما وکیل مردم ایران نیستی شما جایگاهی در دل های اکثریت مردم ایران نداری و حق نداری سخنگوی مردم باشی اگر از این پس قرار است جسارتی بکنی و اتهامی بزنی فقط بگو خودت و خودت و خودت و مدعی العموم چرا جلوی شما رو نمی گیره!شما چکاره ای به شخصیت منحصر به فرد آیت الله هاشمی رفسنجانی جسارت می کنی.الهی که قلمی را که باهاش جسارت و توهین می کنی بشکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعت مداری:تو واقعا اینجوری فکر میکنی یا داری مسخره بازی در میاری؟
بابا خجالت بکش،تو به چه حقی به کسی که دست چپ امام خمینی بوده و یکی از ارکان اصلی این نظامه و حتی خود رهبر انقلاب هم در خیلی از کارها از این مشورت میخواد اینجوری حرف میزنی؟
چرا اینقدر خودتو اصلاح کن
محمد 2016
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دوباره اینجا مرد توهم زد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود و سلام ما بر هاشمي سرمايه بزرگ ايران
ناشناس
United States
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شریعتمداری عروسک کوکی بیش نیست توسط افرادی که ازمحبوبیت هاشمی هراس دارند کوک می شود واین گونه لجن پراکنی می کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریتمداری را همه می شناسن بجز دلواپسان خودتون را زیاد اذیت نکنید حرفهای اون برای خودش و دور بریاش خوشایند بزار اونم حرفشو بزنه بابا کی خریدارش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین جون هواپسه کاسبیتون کساد شد
تو وسایر کاسبان فتنه وتحریم فکر دیگری برای کاسبیتون بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آیت الله هاشمی حرف دل ملت ایران را بیان کرده، بآيد پیوند نامبارک جناب شریعتمداری و نتانیاهو را به دشمنان ملت تبریک گفت و برای تفکر داعشی داخلی تاسف خورد!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از رهبری تقاضا داریم ایشان- شریعتمداری- را از این پست عزل فرمایند. واقعا چقدر رهبری در برابر ایشان صبور هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی فقط پرونده ودزدی های بچه هاش را در ست کنه
نمی خواد نظر بده چون عمو حسن خودش بلده که چطور مخفی کاری بکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من از آیت الله میخوام دوباره تو خال بزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بیانات اقای شریعتمداری حاکی از عقل کل بودن ایشان است!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مرگ بر فتنه گر عاشورا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تحلیل های سخیف کیهان یاد اور تحلیل های استاد عباسی است البته با چاشنی وقاحت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
معلومه که کجاسوخته .....
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایراد اتهام وانتساب القاب ناشایست به اشخاص ..... نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بسمه تعالی
با سلام وعرض ادب از قدیم گفته اند : تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد خدای تعالی را شکر که جناب آقای شریعتمدار این گونه در مورد سخنان خوب ودلسوزانه ومنطقی آقای هاشمی رفسنجانی حرف می زند. به تعبیر قرآن ذلک مبلغهم من العلم این سخنا آقای شریعتمداری سند بلاهت ایشان در تاریخ خواهد بود. بلاهتی آشکار مایه تاسف است نگاه استالینیستی آقای شریعتمداری پدر مملکت را در آورده است. پر گویی ،گزافه گویی ،پیچیدتن به پر وپای انسان های فرزانه از کارهای متعارف ایشان است حقیر نمی دانم ایشان چگونه به حضرت عزراییل (ع) جان خواهد داد. پاسخ تهمت هایی که به بسیاری از افراد زده ا چگونه خواهد داد؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نظر آقای شریعتمداری به هیچ وجهی درست و منطقی نیست.و متاسفانه با کینه و بغض شخصی و گروهی به مسائل سیاست داخلی و سیاست خارجی می نگرد. این قبیل افراد میخواهند از چهره های انقلابی و محبوب مردم ارزش زدای کرده و محبوبیت آنان را در جامعه تنزل بدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
حاج حسین افشا کن تا بیشتر اتش بگیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
من کامنت نمی گذارم ولی این بار ناچار شدم نمی دانم این جمله چند بار وتوسط عده ای خاص تکرار شده فکر کنم میلیونها بار .به راستی خسته نشدین. ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند،. ما که حالمان به هم خورد .طور دیگری حمله کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
آقای شريعتمداری کلا داری بی نمک میشی حواست جمع کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
از عصبانیت شما ها معلوم شد که ایت الله به هدف زده . مرحبا هاشمی عزیز به اینها باج نمیده
salam
Canada
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
برادر حسین،
اولا" ،حیف از این اسم
دوما"، وقتی دوستت با دوستاش پولارو هاپولی میکردن این قدر نگران نبودی .
ثالثا"، بترس از روزی که این دنیا یا اون دنیا باید تقاص کاراتو پس بدی
بلوج
United States
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
هیچ کاره مملکت بازگفت مردم باباتوازجلیلی حمایت کردی مردمت اونهایندای نگومردم مردم.جمع کنیدبرویدمردم شماهارانمی خواهند
پيمان
Canada
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
وقتي برادر حسين و دار و دسته ميخوان از ماجراي ٨٨ ياد كنن هميشه اشاره اي هم به شعار نه غزه و نه لبنان ميكنن و به نظر مياد سرنخ اون شعار بي ربط رو كه باعث به انحراف رفتن اعتراضات شد رو به خوبي نشون ميدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
برادر حسین تو شیرینی مطبوعات هستی خدا به تو عمر نوح بدهد تا بیشتر حال کنیم هر چقدر سن شما بالاتر میره خودت را بیشتر به جهنم نزدیک میکنی
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
یکی به من بده اینجا چه خبره. قابل انتشار 251،غیر قابل انتشار 250 و در دست بررسی 40 ...آنوقت جمع برخی از نظرات....1118....؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
این آقا دیگه واقعا" شورشو در آورده. باید جلوشو گرفت. من موندم چرا هیچ کس باهاش کاری نداره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
البته اون نقل قول از برتولت برشت بيشتر در مورد خودتان صدق مي كند چرا كه هنوز متوجه نشدي مي تواني هميشه سريكي كلاه بزاري و يكبار سر همه كلاه بزاري ولي نمي توني هميشه همه را رنگ كني
بدجوري عادت به لجن مال كردن ديگران پيدا كردي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
البته اون نقل قول از برتولت برشت بيشتر در مورد خودتان صدق مي كند چرا كه هنوز متوجه نشدي مي تواني هميشه سريكي كلاه بزاري و يكبار سر همه كلاه بزاري ولي نمي توني هميشه همه را رنگ كني
بدجوري عادت به لجن مال كردن ديگران پيدا كردي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
آقای شریعتمداری منصوب ولایت و قطاعی از انوار ولایت است ایشان با نور خود که منبغث از ولایت است تاریکیهای سیاست را روشن می کند وظیفه شرعی هر بسیجی است که فرمایشات ایشان را نصب العین کند
مجله فرارو