bato-adv
کد خبر: ۱۹۶۵۸۵
روحانی در همایش روز صنعت و معدن:

والله، بالله، تالله سالهای 84 تا 92 دیگر تکرار نخواهد شد

رئیس جمهور در همایش روز صنعت و معدن با تاکید بر اینکه مذاکرات برد- برد تنها با خارجی ها نیست، تصریح کرد: دولت با بخش خصوصی، تولیدگران، قانونگذاران باید مذاکرات برد- برد داشته باشد تا ببینیم مشکل از کجاست. ما نیاز به سرمایه طبیعی، سرمایه انسانی، اجتماعی داریم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
فرارو- رئیس جمهور  در همایش روز صنعت و معدن با تاکید بر اینکه مذاکرات برد- برد تنها با خارجی ها نیست، تصریح کرد: دولت با بخش خصوصی، تولیدگران، قانونگذاران باید مذاکرات برد- برد داشته باشد تا ببینیم مشکل از کجاست. ما نیاز به سرمایه طبیعی، سرمایه انسانی، اجتماعی داریم.
 
حسن روحانی رئیس جمهور در همایش روز صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: بسیاری از کشورها صنعتی شده اند چون در کنار آبهای آزاد بوده اند و در منطقه جغرافیایی خاصی قرار گرفته اند که کشورهای مختلف را به یکدیگر متصل می کنند.

گزیده‌ای از اظهارات روحانی در همایش روز صنعت و معدن را می‌خوانیم: 
  • بسیاری از کشورها به خاطر توسعه انسانی، دانشگاههای بزرگ، دانشکده های صنعتی و محققان و تلاشگران صنعتی شده اند اما کشوری که توسعه انسانی، بزرگترین مخازن گازی جهان را دارد و جزو کشورهای بزرگ دارای مخازن نفتی است و همچنین 2 هزار کیلومتر به آبهای آزاد در شمال و جنوب متصل است و نابغه و صاحب نظر، دانشجو و استاد و مراکز تحقیقاتی دارد چه طور هنوز نمی توانیم بگوییم ما صنعتی شده ایم، اشکال کجاست؟
  • اگر حمایت در کنار رقابت نباشد، حمایت مخرب است. چرا بسیاری از صنایع ما بعد از 40 سال قدرت رقابت ندارند و تمام نامه ها به رئیس جمهور در این چند ماه این است که اگر دو مرکز بزرگ برای صنعت وجود دارد مبادا مرکز سومی تاسیس شود.
  •  مذاکرات برد- برد تنها با خارجی ها نیست، دولت با بخش خصوصی، تولیدگران، قانونگذاران باید مذاکرات برد- برد داشته باشد تا ببینیم مشکل از کجاست. ما نیاز به سرمایه طبیعی، سرمایه انسانی، اجتماعی داریم.
  • باید به هم و به آینده اعتماد داشته باشیم. باید ثبات و امنیت را در آینده کشور ببینیم. باید مطمئن شویم دولت، دولتی نیست که در یک جلسه بدون مشورت و بدون مطالعه تصمیم گیری کند. باید مطمئن شویم این دولت توانمند است و قادر است ثبات و آرامش بازار را نگه دارد.
  • در موضوع تورم می بینید دولت به آنچه قول داده و اعلام داشته، عمل کرده است. اگر گفته است تورم قابل مهار است در سال 92 و آغاز سال 93 شاهد این هستیم که تورم نقطه به نقطه به 14.7 درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه را از 44 درصد به زیر 15 درصد رسانده ایم.
  • شرایط برای تولید مناسب تر شده است ما دیدیدم بخاطر برخی مشکلات تحریم ها توانست متاسفانه در برخی از بخش ها حتی در صنعت خودرو اثر بگذارد و امروز قدم هایی که در این زمینه انجام، بررسی شده و برخی از تحریم ها برداشته شده است.
  • همچنین برخی تحریم ها برداشته خواهد شد و کاسه تحریم ها شکسته شده و هیچ بند زنی قادر نیست کاسه شکسته را به حالت اول برگرداند. ما به راهمان ادامه می دهیم و به همه دوستان، به همه ارزشمداران و عزیزان با زبان روان و آرام عرض می کنیم ما انقلاب را می شناسیم، ارزش ها را می دانیم و عزت ملی را پاس می داریم. خیلی غصه نخورید ما می دانیم چه کار می کنیم.
  • وزارت خارجه ما و تیم مذاکره کننده کاملا تخصص لازم را برای حرف زدن در برابر 6 قدرت روبرویمان می داند. سبک و سیاق مذاکره را می دانند و تجربه کافی را دارند. می دانیم سخت است اما راه را تا موفقیت نهایی به حول قوه الهی ادامه می دهیم.
  • روابطمان را با کشورهای همسایه نزدیک و نزدیک تر می کنیم، اگر یکی دو همسایه داریم که هنوز آنها تمایلی نشان نداده اند ما علامت لازم را برای ایجاد رابطه خوب به آنها داده ایم. ما می خواهیم با همسایگانمان روابط برادرانه با حسن همجواری صمیمانه داشته باشیم و این را به نفع کشور، همسایگان و ملت های منطقه می دانیم.
  •  والله، بالله، تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد.  
  • دولت یازدهم خود را خادم مردم می داند و هیچ تصمیم فردی بدون مشورت آن هم مشورتهای چند باره اتخاذ نمی کند. اگر دولت اشتباه کرد آنهایی هم که فریاد بزنند و اشتباه دولت را بگویند هم احترام و تواضع می کنیم و هم دست آنها را می بوسیم.
  • بانکها باید برای کمک به تولید کمربندها را ببندند. بنگاه های کوچک که توان سرمایه گذاری ندارند در بازار سرمایه باید به بانک متکی شوند و بانکها نیز قدم به قدم دست از بنگاهداری بردارند و واسطه میان مردم و بنگاه های اقتصادی باشند.
  • بازار سرمایه باید فعالتر شود. البته ما نیز زمینه را برای ورود سرمایه گذاری خارجی آماده می کنیم چرا که سرمایه داخلی برای صنعتی شدن کافی نیست و ایرانی ها نیز باید سرمایه خارجی خود را به داخل بیاورند و دولت نیز آنچه که لازم است برای تشویق، کمک و تقویت انجام خواهد داد.
  • امروز هیچ اختلاف نظری میان قوا و سیاست های کلی ابلاغی رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی نیست و هدف ما شکستن رکود و ایجاد رونق اقتصادی و صنعتی کردن کشور است.
  • در سال 91 ما رشد منفی 6.8 درصد داشتیم و در سال 93 رشد ما مثبت خواهد بود و در مسیر رونق حرکت خواهد کرد.
برچسب ها: روحانی همایش معدن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
باید دید مردم در چه شرایطی ناچار به قبول احمدی نژاد شدند.
(هاشمی) بنظر میرسه شرایط به سمت ظهور احمدی نژاد دیگری به پیش میرود(روحانی مجری اوامر هاشمی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
درود بر روحاني كبير، حداقل با بيان دلمون رو خوش مي كنه در عمل اين دلواپس ها همه جا دارن چوب لاي چرخش ميذارن.
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
این دولت روحانی داره چراغ خاموش موتور روشن همه چیزو گرون می کنه نمی خواد آقای روحانی قسم بخورید به وعده هاتون عمل کنید !!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
با سلام چرا اینقر شورش را درمی اورید همین ما ملت اکثریت بودیم که خاتمی رای دادیم وهمین مردم بودیم که به احمدی نژاد رای دادیم وهمین مردم به روحانی رای دادیم .حال 3 سال دیگر ببینیم به جه کسی رای خواهیم داد.دمکراسی وانتخابات یعنی اینک مردم عملکرد هارا کنترل کنند ونظارت داشته باشند .ضمن اینکه انصاف راهم باید داشت .من نظرم این که همه دولت ها تلاشهای خوبی داشته اند .وضعفائی هم .مهم این که گول شعار وحرفای قشنگ دوراز واقعیت را نخوریم .
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
يعني حضرت علي حق نبود كه حاضر به قسم نشد يا امام صادق عليه السلام براي مهريه همسر كه پرداخت كرده بود دوباره پرداخت كرد حاضر به قسم نشد مشكل شما عدم شناخت و حب نفس كه هر چه دوست شما رييس جمهور مورد علاقه شما بگويد ok ميباشد ببخشيد جو زده شدم!!!!!!!!!!!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۰۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
"...خیلی غصه نخورید ما می دانیم چه کار می کنیم..."

برای جلوگیری از دلواپسی بعضیا!!!
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شما برای توزیع یک سبد کالا مجبور به عذرخواهی شدی حالا میفرمایید در موضوع هسته ای میدانیم چه میکنیم؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
معلومه که دیگه مردم نمی توانند با 10 میلیون خانه بخرند
معلومه که دیگه نمیشه انتظار داشت زیرساخت های کشور توسعه پیدا کنه
معلومه که دیگه نمیشه رتبه اول رشد علم در دنیا را داشته باشیم
معلومه که دیگه نمیتونیم توی المپیک رتبه بالا بیاریم و تیم های والیبالمون و کشتیمون اینطور بدرخشه
معلومه دیگه نمیتونیم بزنیم توی دهن آمریکا و باید تو سری خور باشیم
معلومه که احمدی نژاد دیگه تکرار نمیشه
بجاش سیاسی بازی در دانشگاه ها و جنگ روانی در فضای عمومی و کار نکردن در حوزه اقتصادی و نگه داشتن زوری قیمت ها رو داریم که آبرومون نره.
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بله ، شما می‌دانید چه کار می‌کنید، سال دوم هستیم و هیچ یک از وعده‌های شما عملی‌ نشد، اگر تسلیم ژنو نبود، همین تورم ۲۷ درصدی نیز نبود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
چرا رئیس جمهور از تورم نقطه به نقطه صحبت میکنه و حرفی از اصل تورم نمیزنه؟؟؟؟
نکنه داره راه محمود رو میره
اینا که دولت راستگویان بودند
احمودی نژاد هم همین ها رو میگفت شما میگفتید دروغگویه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ایران آزاد، 12:26 و 12:28،

جهت اطلاعتون باید گفت خوشبختانه مردم ثابت کردند که شعور سیاسیشون خیلی بالاتر از این حرفاست که دوباره زیر بار طرز فکر کوته بینانه و تحجر طلب دار و دسته ی افراطی ها و جریانهای انحرافی حامی اونها برن.
ذره بین !
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوستان گرامی فقط به آمار مثبت و منفی یه نظری بیفکنند بد نیست شاید متوجه شوند که دیگر دوران فریب و غوغاسالاری و الرعب و بالنصر گذشته به مدد اینترنت و ماهواره و سایر وسایل ارتباط جمعی که بزرگی فرموده : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری. تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم. از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری؟ (حضرت حافظ)
دلواپسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خدایا دارم میسوزممممممممممممم
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای ذره بین لطفا یک تحلیلی، شعر و هر چیز دیگری نیز ارائه دهید که چگونه پایین‌ترین میزان پاس یک تیم در تاریخ جام جهانی‌ متعلق به ایران در بازی با آرژانتین بود، نتیجه را واگذار کردیم، حتی ۲ دقیقه نتوانستیم حفظ توپ کنیم ، ولی‌ از سوی اکثریت دوستان به عنوان بهترین بازی تاریخ ایران شناخته شد و حتی بابت آن به خیابان‌ها ریختیم ولی‌ همین عزیزان در بازی با بوسنی، تیم محبوبشان را به زمین سرد کوبیدند و دروازبان محبوب خود را شرمنده و فراری از صافه اجتماعی!!!... عزیز حقیقت ما مردم این است، چون ظریف لبخند می‌زند یا آقای روحانی دکتری انگلیس دارد و سخنور، پس هر که منتقد آنها بود مگس!! ولی‌ همین فردا روزی ناگهان هر که موافق آقای رهنی باشد از دید ما میشود مگس، ما هیچوقت کارکرد افراد را با استدندردها و وظایف مقایسه نمی‌کنیم، این میشود که ۸ سال کسی‌ میاید رئیس جمهور میشود که امر ٔبر خود او نیز مشتبه میشود و خود را دارای هاله نور فرض می‌کند، و هست و نیست مملکت را به باد میدهد، چون ما مردم نمی‌خواهیم از تاریخ درس بگیریم و افراد را با مسئولیتها بشناسیم نه با لبخند و تالله!!!! آقای قالیباف گفت که دو سال وقت نیاز است که شرائط را آرام کند، رای نیاورد، ولی‌ آقای روحانی گفت که ۳ ماهه وضعیت را رام می‌کند، رای آورد، ولی‌ اگر ۳ سال هم برسد حتی نخواهد توانست به اندازه ۱۰ درصد آقای قالیباف در حوزه کاری خود که حالا دولت است تاثیر داشته باشد!.. ما مردم این هستیم!
ذره بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست گرامی و ناشناس : نخست آنکه نقل قول متن کامل شعر حافظ شرط امانتداری است مگر آنکه قبلا از ایشان جهت ویرایش و حذف کلمات اجازه نامه ی کتبی داشته باشیم که من چنین اجازه ای تداشتم اما قصد توهین به هیچ کس در میان نبوده و نیست و اما ددر مورد اینکه فرموره اید ما ایرانی ها مردمانی بدون حافظه ی تاریخی و شناور در سطح و به لحاظ درک و بینش کم عمق هستیم حق به جانب شماست و می توان میلیونها مصداق دیگر هم برای این همه آورد که شما و همفکرانتان را خوش نخواهد آمد اما مسئله اینها نیست ! مسئله این است که بالاخره ایا ما باید قائل به نظر جمع باشیم و نظر اکثریت یک ملت یا یک گروه مخاطب یا خوانندگان یک مطلب را بپذریمی وآن را ملاک قضاوت بدانیم یا نه ؟ اگر اری که بحثی نیست این شما و این نظرات عموم در فضای مجاز و واقعیت . اما به نظر من ملاک رای اکثریت است حتی اگر اکثریت 100 در 100 هم در اشتباه باشند ..چاره ای جز این نیست . ضمن آنکه ملاک قضاوت ما حال امروز افراد است و ای بسا فردا روزی خود من منتقد جدی آقای روحانی شدم اما در حال عملکرد ایشان با توجه به دامنه ی توانایی ها و اختیارات محدودشان قابل دفاع است.
شاد باشید
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی عزیز من بعنوان یکی از افراد این ملت به شما درود میفرستم و درباره پاکی و نیت خیر شما برای سربلندی ایران کوچکترین شکی ندارم. فقط خواهشم از شما بزرگوار اینست که برای ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود طاقت فرسای فعلی خیلی بر روی بورس و محوریت دادن به آن اصرار نکنید چرا که سرمنشا رکود فعلی اقتصاد ایران همین بورس و جمع شدن نقدینگی برای سفته بازی در آنست. که البته این جریان به خیال محار تورم از دولت قبلی شروع شد اما از آنجا که برای جذب مردم بسیار شدید و افراطی رشد داده شد تا حدودی به بن بست رسیده و دخالت کردن حمایتی از آن فقط وضع را از این که هست بدتر میکند. فرارو جون هر کی برات عزیزه درج کن چون دلم میخواد رئیس جمهور محبوب که واقعا" آرزوی موفقیتش رو دارم این نظر رو ببینه یا حداقل بهش بگن.
ریزبین
United States of America
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست گرامی و ذره بین: با تشکّر از اصلاح نظرتان و اینکه بالاخره قبول کردی که هر کسی‌ که از آقای روحانی یا ظریف انتقاد دارد لزوما و حتما طرفدار معجزه هزاره سوم و هاله نورش نیست، ولی‌ باز متوجه نشدم منظورتان از همفکران بنده چیست، آیا اگر من و همفکران بنده از کارکرد آقای ظریف که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ با دولت هزاره سوم همکاری کرد و فقط زمانی‌ این همکاری را قطع کرد که آقای احمدی نژاد عذر ایشان را خواسته بود، انتقاد داشته باشم، همفکران بدی هستیم؟!... اما در مورد اینکه نظر اکثریت باید ۱۰۰ در ۱۰۰ مورد توافق باشد من نیز موافقم، چون در چنین جامعه یی مطمئن باشید نظر مردم با لبخند و یا سخنوری عوض نخواهد شد که امروز مدافع آقای روحانی باشید و فردا منتقد او، در چنین جامعه یی نظر مردم ٔبر طبق قانون خواهد بود و وقتی‌ اکثریت از روی شناخت و سابق افراد در عمل به قول و قرار خود به کسی‌ رای بدهند به قانون رای داده‌اند و طبیعی‌ است که قانون توسط اقلیت نیز مورد احترام خواهد بود، و در پایان برای اینکه متهم به ناشناس بودن نشوم به مانند شما اسم ریزبین را برای خود انتخاب می‌کنم،خرم باشید!
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خدا رو شکر طرفداران قالیباف هم نظراتشون رو ابراز می کنند از دو قطبی شدن جامعه متنفرم
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کیمیا خانوم ، ما طرفدار آقای قالیباف نیستیم، طرفدار منافع ملی‌ ایران فارغ از شخص هستیم، همانقدر که اعتقاد داریم آقای خاتمی دلسوز و مدیر زمان بود، اعتقاد داریم که آقای قالیباف نیز مدیر و دلسوز وطن و مدیر موفق بود، شاخص منافع ملی‌ ایران است نه اشخاص
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای ریز بین همه کسانی که اینجا نظر می ذارن مدعی دفاع از منافع ملی اند و من مدعیات همه اونها رو باور می کنم اما با همدیگه اختلاف در راه رسیدن به منافع ملی رو دارند،من این اختلاف نظرها رو ارج می گذاریم و معتقدم بحث و تبادل نظر می تونه حقیقت رو بهتر آشکار کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
عزیز ناشناسی که از ینگه دنیا پیام میذاری باید اینجا باشی تا بفهمی تحریمهای ناجوانمردانه که در نتیجه سیاستها و جاه طلبیهای نابخردانه دولت قبل دامنگیر مردم شده چه تاثیری بر زندگی آنها داشته بعد افاضه بفرمایید و دلواپس موضوع هسته ای بشید.شما که اونجا هستید چکار به ما داری؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست عزیز15:39، فقط دو نکته:

اول اینکه چرا شما دوست عزیز توجّهی به جوهر مطلب و اصل آن نمیکنید و فقط برای شما مهم است که این افاضات! از کجا و توسط چه کسی‌ نوشته شده

دوم اینکه شما دوست عزیز و همه عزیزانی که در ایران زندگی‌ میکنند اگر این فرصت را داشتید که در ینگه دنیا زندگی‌ میکردید متوجه میشدید که چه اندازه میهن و هم میهن در خارج از کشور عزیز تر و سرنوشت آنها برای من ایرانی‌ مقیم خارج مهمتر است، به خصوص که اگر دهاه سال در اینجا زندگی‌ کرده باشید و ٔبر خلاف آقای ظریف(ٔبر اساس مصاحبه خود ایشان) خود را محبوس در نمایندگی‌ ایران نکرده باشید و از بیم آنکه با خانوم و بچه‌ها در فعلا جا یا رستوران یا فستیوال فرهنگی‌ که در ایران غیر قابل قبول است دیده نشوید اصولاً شرکت نکرده باشید و تمام دوستان و همکاران شما فقط از همان همکاران نمایندگی‌ نباشند ، متوجه خواهید شد که چه اندازه باید ناراحت بود که جوانان و مردم میهنتان با وجود ذخائر غیر قبل تصور خددادی حتی از کشورهایی با درآمد پایینی همچون تایلند، ترکیه، مالزی، اندونزی و سطح زندگی‌ پایینتر و امید کمتری به آینده دارند و به راحتی‌ مدیران خارجی‌ کشورتان بازی اینها را میخرند و به راهی‌ که آنها ریل گذاری کردند وارد میشوند. البته این علاقه به میهن برای برخی‌ غیر قابل درک است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خطاب به ایران آزاد و اسامی دیگه ای که باهاش نظر گذاشتن:
جالبه شما جماعت پرمدعا و پر رو تعداد نظراتتون بیشتر از تعداد - هاتونه، همیشه هم همین طور بوده بیشتر از کوپنتون حرف زدین، اما دیگه نخواهیم گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چه طور آمار بازدید از تعداد لایک های کامنت اول کمتره مگه هر کس بیش از یک بار می تواند لایک کند
حاميحامي
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
جنابروحاني عزيز همانطور که به دولت قبل انتقاد داشتيم به شما هم داريم دولت قبلي دولت قبليش رو مي کوبيد شما هم دولت قبلي تا اينجا هيچ اتفاق ويژه اي حس نکرديم رکود اقتصادي و هرج و مرج پابرجاست به جاي انتقاد يه فکري کنيد بين وزراتون تلاف زياده هر وزيري سرخود کار ميکنه اوضاعمون هم توي بحث هسته اي زياد خوب نيست با اين قسم خوردنها کار پيش نمي ره واقع بين باشيد مردم در رنجند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
وعده های روحانی عملی نشد. امیدوارم حیثیتمون به باد نره
اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
روحانی متشکریم از اینکه بلدی خوب صحبت کنی و بلدی به وعده ها عمل کنی/ روحانی متشکریم
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
"والله، بالله، تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد."
این همه قسم جلاله یرای چیست؟ همین کسانی که به شما رای دادند به احمدی نژاد بیشتر رای دادند. ضمنا به غیر از برخی کاستیها(که در جنابعالی و دولت کم نیست) با همه ی سختیها جلو آمدیم و الان در بین 20 اقتصاد بزرگ دنیاییم(به نقل از الجزیره)
رای دهنده بدبختی که یک ساله منتظر جواب ازمون استخدامی مونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یک مورد عمل به وعده ها رو ذکر کنید.
من یک سوال ساده پرسیدم لطفا جواب دهید.
تورم که همه اقتصاددانها پیشبینی کرده بودند تا پاییز 93 به عدد تعادلی خود میرسه و همچنین نرخ ارز.
لطفا فقط یک مورد را نام ببرید
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سالهای ۸۴تا۹۲ هم خوبی داشته هم بدی! کلا تکرار نمیشه؟ خوبیش تکرار نمیشه؟ بدیش تکرار نمشه؟
بورس رو که خراب کردی دکتر!!
چیزشاخی هم ندیدیم جز رکوووووود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب آقای پدرام، در گزارش الجزیره آمده اگر روحانی به همین روال ادامه دهد طی چند سال آینده ایران جزو 20 اقتصاد بزرگ خواهد بود، منبع iranjib.ir
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب پدرام خوابی و یا خودت رو به خواب زدی؟ واقعا دفاع از عملکرد اقتصادی احمدی نژاد خجالت آوره. ما جزو بیست اقتصاد برتر جهان بودیمممم؟؟؟ حالت خوبه ؟ نرخ رشد منفی بیش از 5 درصد افزایش بی سابقه بیکاری زلزله های مربوط به دلار که زنان خاته دار رو هم دلار فروش کزده بود رسیدن تولید نفت به یک چهارم فسادهای گسترده چند میلیارد دلاری طرح مسخره مسکن مهر که قرار بود مسکن رو ارزون کنه ولی چند برابر کرد؟ بدهی های شدید دولتی و .... ما رو به اقتصاد بیستم تبدیل کرده بود؟ با کاستی هایی؟!!!؟؟؟
نینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وقتی کشوری از نظر جمعیت و مساحت در ردیف بیست کشور اول دنیا باشه بطور معمول بین ۲۰ قدرت اقتصادی هم قرار میگیره , حالا کشور ما با این همه ذخایر طبیعتا باید جزو پنج کشور اول باشیم.
اونچه که باعث مباهاته قدرت اقتصادی یا تولید ناخالص ملی نیست, بلکه درآمد سرانه است که باید در توازن با تولید ناخالص ملی باشه.آیا درامد سرانه ما هم در ردیف بیستم هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ولله بالله تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد. این جملات جمله هایی است که تاریخ هیچوقت فراموش نخواهد کرد. تیم روحانی در همین مدت کوتاه آنقدر عالی عمل کرده که من می تونم این جمله را باور کنم و بابت این به رایی که دادم افتخار می کنم. روحانی چهره ی عقلانیت و خرد ایرانی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
درود بر رئیس جمهور مردمی دکتر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ریس جمهور فقط قشنگ صحبت کرده تا حالا وگرنه کاری تا اینجاپیش نرفته
تمام حوزه ها مسکن تولید ارز بورس در رکود و سقوط هستند
ناشناس
Germany
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وعده رئیس جمهور سقوط قیمتها بود
حالا شما میگی سقوط بده/؟
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
رکود تو یک ساله گذشته بوجود اومده؟
وقتی روند سرمایه گذاری کاهش پیدا میکنه اقتصاد میره تو رکود شما رشد اقتصادی بررسی کنی متوجه این موضوع و دلیل رکود فعلی خواهی شد!!!
بورس یکساله خرابه؟
اولا بررسی کنید بورس چرا 2 سال گذشته اونقدر خوب بوده؟سال اول نرخ ارز باعث رشد سود آوری پتروشیمی ها و پالایشگاها و کلیه صنایع که فروش ارزی داشتند افزایش پیدا کنه در نتیجه بورس رفت بالا سال دوم هم بخاطر امید به تغییر رفت بالا... الانم به زبان بورسی بازار الان دارهp/e i اصلاح میکنه مقدار p اصلاح شده اما E باید عملی باشه که با توجه به عمق رکود در دولت قبل مسلما زمانبر خواهد بود
کسانی که نمیدون رکور،بورس،اقتصاد و... چیه و فقط ادعا میکنه مجبور نیستن نظر بده به خدا مشکتی پیش نمیاد
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دمت گرم مجتبی جون!! اعصاب آدم رو خراب می کنن اینایی که موضوع بورس رو بیخودی گنده می کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آها!!! خيلي ممنون مجتبي جون كه توضيح داديد تو بورس چه اتفاقي افتاده من كه اصلا نميدونستم ركود چيه!!!!
واقعا مديونتم!!!
اما يه سوال...الان چي داره اصلاح ميشه؟ ميشه كمي هم در اين مورد توضيح بديد..اينكه اقايون دارند خودشون رو ميكشند تا بورس رو جمع و جور كنند؟
شما كه نميدونه اصلاح يعني چي هم مجبور نيستي نظر بدي!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
shahab خان اگه سر بي كفايتي وزير اقتصادتون و روساي بورس سرمايت نصف شه اونوقت بورس براي شما هم گنده ميشه و اعصابت خرابتر....تازه وقتي سهم خوب رو تو قيمت خوب بخري نه وقتي باد كرده حالت بدتر هم ميشه...الان دارند جون ميكنند تا بورس رو درست كنند ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اگر مردمی بود ، استقبال لرستان اینطوری نبود. بدون تعصب میگم احمدی نژاد و خاتمی در میان مردم محبوبیت داشتند ولی ایشون بیشتر رای منفی به اصولگرایان را دارد تا رای برای خودش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
روحانی نژاد!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
باعث و بانی های تحریم ها که ماشالا ماشالا خوبم حمایت میشن و کسی حق نداره بگه بالای چشمشون ابروست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
محاکمه شون هم که به تنفس ابدی رفته!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خیر ، آقای روحانی، مشکل برنامه نیست، مشکل مدیریت است که برنامه حاصل آن مدیریت است، واقعاً درست میفرمایید که رساندن ایران با چنین پتانسیل‌هایی‌ به جایی‌ که که امروز است، فقط از پس مدیران معجزه هزار سومی‌ یا مدیرانی مثل شما ٔبر میاید که درد را تشخیص میدهند ولی‌ برای عافیت طلبی و مصلحت گرایی سکوت میکنند.
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نمی دونم به این نظر مثبت بدم یا منفی :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب آقای روحانی ، ماجرای انتصابات سال 1384 در ادرات به تعبیر شما با داس ولی به تعبیر ما هجوم قوم تاتار را تداعی می کرد ! قبول نداشتن قوانین و دستور های غیر قانونی و انتصابات احساسی و البته به دنبال آن سوء استفاده های بی شمار و ...
ما هم آنچه را دیدیم بیان کردیم و الان هم باز همان قضایا تو شهر ما تکرار می شود ! شاید شما بگویید اون سالها تکرار نمی شود ولی ما دم خروس را بیستر باور می کنیم !
انتصاب فردی که 15 سال تمام دور از محیطی بوده به مدیر کلی یک دستگاه حساس از اون سالها حکایت ندارد ! و ....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی، هیچ کس نیز نمیتواند ذخیره سوخت ۲۰ درصد ایران را برگرداند، و حالا از ما دویدن و از آنها طاقچه بالا گذاشتن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مهم شکمه یه عده ای که باید پر بشه
انرژی هسته ای که امید بخش پیشرفت های علم و فناوری کشور ماست مهم نیست. نظر مردم مهم نیست.
با ارباب دنیا باید راه اومد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ذخیره سوخت 20 درصدی را برای چه و با چه هزنیه ای میخواستید . به قیمت جنگ و درگیری یا به قیمت تحریم دارو و دانشی که چه خوشم بیاید چه نیاید در اختیار آنهاست و ما را به آنها تحریم کرده اند.
هیچ عاقلی به خاطر یک چیز همه چیز را فنا نمی کند.
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای امیر، با شما موافقم، سوخت بیست درصد و حتی غنی سازی ، اگر کشور دارای مدیر و برنامه اقتصادی بود، برای پیشرفت اقتصادی اهمیتی ندارد، ولی‌ وقتی‌ با عدم شناخت از موازنه قدرت جهانی‌ ، آن را به صورت نمادی از عزت و قدرت اقتصادی کردیم، ‌واگذاری آن تقریبا فقط برای خرید زمان و جلوگیری از فرو پاشی اقتصادی، این پیغام را به طرف غربی میدهد، که اوضاع بسیار پس است و با کمی‌ فشار بیشتر، میتوانند همه گونه امتیازی را از ایران بگیرن، چه غرب، چه چین و روسیه، بی‌ جهت نیست که حتی روسیه و چین نیز از مواضع طرف غربی حمایت میکنند، همه میخهدن از این شکار که با پای خود به تله افتاده، سهم ببرند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
12:28
فعلا از برکت تحریم ها این شکم زالو صفت ها و کاسبان تحریم هاست که داره پر میشه و شکم مردم عادی داره به پشتشون می چسبه.
در ضمن نظر مردم مهمه چون به روحانی رای دادن ونه جریان تند و افراطی که امثال شما ازون حمایت می کنین.
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
پرونده هسته ای مربوط به کل نظامه نه دولت،و مشکل ما با آمریکا هسته ای نیست.کدوم عاقلی باور می کنه داعش بدون چراغ سبز آمریکا درپشت مرزهای ما حکومت تاسیس کرده،باید به تنش زدایی با دنیا ادامه بدیم،اما رستگاری ما فقط با تکیه بر مردم،حفظ حقوق شان و کرامت انسانی اونها میسر میشه
جواب کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خوب شما کاندید می شدید به جای روحانی همه به شما رای می دادند !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
صدات از جای گرم در میاد
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شما مدرک انرژی هسته ای داری؟ چرا راجع به یه چیزی که هیییییچچچچچییییی ازش نمیدونی اظهار نظر می کنی؟ مثلا چرا قابل برگشت نیست؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
shahab عزیز آیا آقای ظریف یا عراق چی‌ مدرک دکتری هسته‌ای دارد که مسول این پرونده شده، دوم اینکه از نظر فنی‌ همه چیز امکان پذیر است، البته ایران میتواند دوباره به غنی سازی ۲۰ درصد به پردازد، ولی‌ وقتی‌ جوی را که به وجود آورده‌اند و ایران نیز بدون اینکه خود بخواهد به آن دامن زد، عملا ٔبر گشت به غنی سازی ۲۰ درصد یعنی‌ تحریم ۱۰۰ درصدی نفت ایران و اقتصاد ایران، و اگر ایران به خواهد از npt به صورت دوتلبأنه خارج شود یعنی‌ دادن حق استفاده به شورای امنیت و ۵+۱ برای استفاده از بند هفتم شورای امنیت و حمله نظامی مورد تایید سازمان ملل، بله دوست عزیز از نظر فنی‌ و مهندسی‌ حتی امکان ٔبر داشتن و تراشیدن کوه البرز نیز هست، ولی‌ وقتی‌ همه جوانب را با هم بیندیشیم یعنی‌ محال و غیر ممکن، حال بد از این مذاکرات و توافق ژنو ٔبر گشت به غنی سازی ۲۰ درصد گذشته از سخنان تبلیغی آقای ظریف یعنی‌ بهترین هدیه به اسرائیل و مخالفان تندرو ایران در آمریکا و رقبای منطقهای ایران مانند ترکیه، عربها و روسیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وقتی نون نداشته باشیم بخوریم ذخیره 20 درصد که هیچ 90 درصد هم بدردمون نمیخوره.
بصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
فکر کن صدها تن سوخت 20% با حتی بالاتر داشتی. الان باید کلی هزینه بشه که از آنها محافظت کنی . نیروگاه هسته ای درست و حسابی که نداریم , بمب اتم هم که شرعا حرامه ؛ خوب چه خاکی به سر این همه هزینه غنی سازی و اورانیوم غنی شده بریزیم. به بهای همین غنی سازی سالها تحریم شدیم ؛ کشورمان به کویر تبدیل شده ؛ رودخانه ها و دریاچه ها خشک شدن ؛ جنگل ها نابود شده و صنعت مملکت به گل نشسته ؛ بیکاری و نامیدی و حسرت شده آینده جوانان مملکت. اگر واقعیت را نمی بینی تقصیر نداری یا شستشوی مغزی شدی ویا به سودت نیست. از خواب بیدار شو فکر سر بلندی مملکتت باش و نه منفعت جناحت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سوخت 20 درصدی نماد قدرت ما بود. چون که صد آمد نود هم پیش ماست . اگر احمدی نژاد حمایت میشد اقتصادمان هم رشد میکرد. الان پول خودمون رو هم نمیدن تا شکم ملت سیر شود
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آقای بصیر ، شما درست میفرمائید، استراتژی اشتباهی‌ بود که از اول کشور را به این کانال یعنی‌ غنی سازی بدون اطلاع آژانس انرژی اتمی‌،و بعد زورآزمایی ٔبر سر این غنی سازی رساندیم ولی‌ حالا ما داریم همان اشتباهت استراتژیک را در تاکتیک انجام میدهیم، خود ذخائر ۲۰ درصد هیچ ارزش بالایی‌ برای توسعه اقتصادی و یا بحث مدیریت اقتصادی و فرهنگی‌ کشور ندارد ولی‌ بحث این است که حالا که با اشتباه استراتژیک آن را چنین مهم و حیاطی برای اقتدار کشور کردیم، رها کردن آن بدون گرفتن امتیاز هم سنگ، نتیجه یی نخواهد داشت الا اینکه از ما اصرار که چرا زیاده خواهی‌ می‌کنید و از آنها انکار و اصرار که چرا ایران امتیاز نمیدهد و به درستی این را نشان ضعف ایران و تحریم‌ها را موفق می‌دانند، متاسفانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
روحانی با اشاره به وضعیت کشور گفت: والله،بالله،تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد......اقای احمدی نزاد مخاطب این سخنان تو هم هستی چرا سکوت چه بلایی بر سر این کشور اوردی که اینگونه سوگند یاد میکنند که روزگار تو روزگار معجزه هزاره سوم و خلاصه اصولگرایان تکرار نخواهد شد ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
هیچ بلایی .. ایشون طبق قانون نمی تونست کاندیدا بشه و شما اصولگرایان هم کسی رو نداشتین که بتونه اندازه احمدی رای بیاره .. احتمال تکرار سالهای گذشته خیلی هم زیاد هست .. اینها همچین حرف میزنن که انگار تونستن کاری کنن که احمدی رای نیاره توهم دارن .. احمدی رقیب شما نبود جناب روحانی وگرنه بازهم شما رئیس یکی از ادارت تحت مدیریت هاشمی بودی و امروز او رئیس جمهور بود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
فکر کنم آقای روحانی هنوز پیغام آقای کری را که به صورت مقاله آمده ، ملاحظه ننموده اند و یا فرموده اند، ولی‌ اینجوری دارند از واقعیت امروزین ایران که همه چیز در اقتصاد دولت آقای روحانی به نظر موافق ۵+۱ بستگی دارد، شانه خالی‌ میکنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دولت تدبير عادت كرده همه چي رو بندازه گردن دولت قبل.... اين دفه هم اينقدر رو دارند اگه شكست بخورند بازم ميگن مقصر دولت قبله!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
خوون میدیم ولی نمیذاریم پدر معنوی ما را بکوبند.مرگ بر مخالف احمدی نژاد مردمی نژاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
---------------------------------------------------------
مگه كاري جز اين بلدن.
اينو ديگه همه فهميدن كه هر كاري نتونن انجام بدن ميگن مقصر دولت قبله.
راستي تو قضيه هواي تهران هم كه رسوا شدن.
اون از بنزين يورو چهار كه يورو دو هم نبود و از بنزين‌هاي داخلي هم آلوده‌تر و اين هم از هواي تهران.
--------------------------------------------------
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خیلی سخت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست داریم دکتر.درود بر اعتدال
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شاید به همین دلیل است که از سوی ایران ، وزیر خارجه کشور در تمام جلسات حضور دارند ولی‌ از سوی ۵+۱ فقط رؤسای دفاتر یا مدیرکلها و نه حتی معاون وزیر خارجه شرکت می‌کند! این واقعاً مایع تاسف است که نشان میدهد که تا چه اندازه ایران به دنبال تمام شدن مذاکره است و آنها نباید عجله داشته باشد، مرسی‌ تدبیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دیپلمات ایران رو هم راه نمیدن
اهمیت پاسپورتمون که ترکیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جهت استحضار:
رئيس تيم مذاكره كنندگان ايراني : دكتر ظريف وزير امور خارجه ايران
رئيس تيم مذاكره كنندگان 5+1:اشتون وزير امور خارجه اتحاديه اروپا
!!!!!!!!!!!!
لطفا درباره حرف هايي كه مي زنيد فكر كنيد
حمیدti
United States of America
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
همین طرزتفکر امثال ادمهای مثل شماهستن که ایران مارو به این روز دراوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
12:29
اهمیت پاسپورتمون رو که مموتی ترکوند، شک داری؟؟؟؟
ذره بین !
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
این واقعا مایع!! تاسفه که شما فرق( مایه تاسف )رو با مایع دستشویی ! نمی دونی ولی حقوق می گیری که کامنت تبلیغ مایع دستشویی بنویسی
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
12:44
شما یا نمی‌دانید یا خود را به ندانستن می‌زند، اگر اشتون مهم است پس چرا در توافق ژنو، ۶ وزیر خارجه شرکت داشتند؟!... چون میدنستدن که بزرگترین امتیاز‌ها را دارند از ایران می‌گیرن، و در برابر به دولت ایران زمان میدهند که کجدار و مریض تورم ۳۰ درصدی را حفظ کند و مشکلات را به فردا بیندازد که حل آنها بسیار مشکل تر خواهد شد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
13:27ظريف و اشتون رئيس دو هيئت مذاكره كننده هستند كه از نظر سطح سياسي در يك سطحند.
توي مذاكرات يا هر دو تا هستند و يا نيستن كه در اين صورت عراقچي با معاون اشت.ن مذاكره ميكنه.
موقع امضاي توافق و جمع بندي وزراي 5+1 اومدن.
فكر كنم خيلي شفاف پاسخ دادم!!!
حالا بحث مغلطه كردن شما جداست
درباره اينكه ايران چي بدست آورد و غرب چي، بحث زياد شده!!
اين كه ما تو چه موضع و موقعيتي داريم مذاكره مي كنيم و اونا تو چه موضعي و يا اينكه اصلا ما چرا ما امروز توي اين جايگاهيم يه خرده فكر كني مطمئنا به جواب ميرسي چون سخت نيست!!
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
14:48
دوست عزیز، فقط یک سوال، آیا خانوم اشتون بدون هماهنگی‌ با اعضای گره ۵+۱ میتواند تصمیمی بگیرد و با ایران معاهده امضا کند یا خیر مجبور است ابتدا با آنها هماهنگی کند و در واقع زیر مجموعه آنها است؟!... اگر بفرمایید که بله ایشان میتواند با ایران توافق کند یعنی‌ اصولاً از سیاست خارجی، سازمانها و جایگاه اتهادیه اروپا و وزیر خارجه آن یعنی‌ اشتون اطلاعی ندارید، و اگر پاسخ شما منفی‌ باشد این به این معنی‌ است که وزیر خارجه ایران خود را با کسی‌ هم سطح دانسته که بدون اجازه حتی وندی شرمن نمیتواند هیچ سند یا توافق نامه‌ای را امضا کند، چه خوب است تعصب نداشته باشیم و حقیقت را به پذیریم، حالا شما اسم حقیقت را مغلطه بگذارید!
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خوشم میاد هی یه چیز کاااااملا بی اهمیت پیدا میکنین که بهش گیر بدین. الان مشکل اینه که چرا وزیراشون نیومدن یا اینه که کار ما تو مذاکره پیش بره؟ بعدهم ناشناس 15:04 یک نفر از جانب 6 نفر نمیتونه امضا کنه نمیشه برا هر موردی همه وزرا بیان و حرف بزنن این بسیار واضحه ما هم اگر متحدی داشتیم ( که به حمدالله نداریم) مجبور بودیم برای تیممون یک مسئول و مذاکره کننده ارشد انتخاب کنیم. فقط بگردین یه چیز ریز پیدا کنین که برای تحلیل های مسخرتون از اوضاع بهش استناد کنین وگرنه سطح طرفین مذاکره کننده چه ربطی به بزرگی امتیازهای داده شده داره؟ بعد انگار یادتون رفته که مموتی توی اجلاس های در حد وزیران و معاونان شخصا با فک و فامیل شرکت می کرد؟ کلا مگه خفت و خواری موند در عرصه بین الملل که در زمان دکتر مموتی نصیبمون نشه؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خوب shahab عزیز ، آقای احمدی نژاد و دوستان او همین کارها را کرد و نورمهای جهانی‌ را در نظر نگرفت که مملکت را به اینجا رساند، آقای ظریف نیز راه آقای متکی‌ و احمدی نژاد را در پیش گرفته، اتفاقا این حرکت بسیار در عالم دیپلماتیک معنی‌ داره، اگه خانوم اشتئون هم سطح وزیر خارجه است پس چرا به نمیندقن ۵+۱ دیدار می‌کنه، اتفاقا در کشور به همین نکات ریز به قول شما غیر مهم توجه نمی‌شود که کارمان به اینجا رسیده، مگر نه ایران و ژاپن هر دو ماشین میسازند ولی‌ چرا ماشین ایرانی‌ حتی در ایران طرفدار نداره ولی‌ ماشین ژاپنی در دنیا طرفدار داره، چون ژاپنی به حتی محکم بستن یک پیچ کوچک هم اهمیت میده چون اگه دو تا ۳ تا پیچ مثلأ در جلوبندی به صورت کامل محکم بسته نشده باشد، جلبندی آن ماشین بعد از چند ماه پایین میاید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شما مثل اینکه نه روزنامه میخونی نه اخبار میبینی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ناشناس 1229 دمت گرم بسیار عالی گفتی . چقدر اعتبارمون بالا رفته !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
بابا شما اون پرچمتو لااقل عوض کن داداش. انگلیس که بدجوری باهاش مشکل دارین که! و دیگه اینکه از اتفاق رورزگاری که رئیس جمهور ایران سرزده بره ترکیه و آنگولا و یه سری کشورهای ذره بینی و اونجا به جای رئیس جمهور با تیم پرواز و کارمندای هواپیمایی عکس بگیره گذشت. پاسپورتمون هم که لابد خدمت شرفتون مستحضر هست که این رئیس جمهور باهاش چه کرد که از افعانستان هم پایینتر شدیم. بعله خرابیی که این آقا در 8 سال برا یایران ایجاد کرد 100 سال کار لازم داره. حالا مونده بقیش هم روشن بشه. فعلا که ایشون از مردم شاکیند و از شکایت ما شکایت کردند!!!
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
درود بر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی! لطفا در مورد آزادیهای سیاسی و اجتماعی بیشتر و سریعتر اقدام کنید. مردمی را که به شما رای دادند از خود ناامید نکنید.
ناشناس
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تا آخرین لحظه عمرم با دولتم ومنتخبم هستم.زنده باد ایران وایرانی
مارال
United States of America
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دولتت برات چی کار کرده دقیقا؟ تفاوتش با دولت احمدی نژاد چیه واقعا... فقط حرف و حرف و حرف...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مارال

جهت اطلاعت
اینکه نقاب از چهره ی خیلی ها که چهره ی نامردمی شون رو پشت شعارهای تند و افراطی پنهان کرده بودن برداشت،
اینکه فسادهای چپ وراست و خانمان بر انداز این مفسد ها رو رو کرد،
اینکه پرونده ی 3000 بورسیه ی غیر قانونی رانت خوار رو افشا کرد،
اینکه آرامش رو که حق مردمه میخواد به مملکت برگردونه ( ولی وابسته های به دولت پاکدست و دلواپس های افراطی در مقابل اون ایستادن)
اینها قابل حمایت نیست؟
اگر بگی نیست معلومه که از کدوم قماشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مارال دنبال مفت میگردی. نه عزیز پهن هم دیگه رایگان نمیدن.فقط دنبال این باش که گرونتر نشه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این کارنامه ای که ارائه می دهید مبنی بر اینکه این را رو کرد و آن را افشا کرد به چه دردی می خورد وقتی آنهایی که به اصطلاح "افشا" شده اند راست راست می گردند و بعضا هنوز مسئولیت دارند؟ کدام آرامش برگشته است؟ حتی اگر واقعا کارهایی را که به او نسبت می دهید انجام داده باشد (که نداده) باز هم قابل حمایت نیست.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
در جواب مارال.
یه تفاوتش اینکه در یک جلسه 2 ساعته نزدیک به 200 طرح رو تصویب نمی‌کنند!!
یه تفاوت دیگه هم اینه که خودشون رو مسوول مدیریت جهان نمی‌دونند!
دوست داری بقیه‌اش رو هم بگم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کاهش تورم به تنهایی امتیاز محسوب نمی شود،بلکه بر عکس می تواند هفزایش بیکاری و کاهش سطح درآمدی خانوارها را به دنبال داشته باشد همانطور که در این مدت ده، یازده ماهه چنین بوده است. آقای روحانی شما بیشترین مشوق مردم بودید برای سرمایه گذاری در بورس. الآن بورس چه وضعی دارد؟ اکثر تولیدی ها و کارخانجات در بدترین وضع ممکن بسر می برند و هر روز آمار بیکاری واقعی بیشتر می شود. آقای روحانی تا خیلی دیر نشده سیاست های اقتصادی دولت باید تغییر کند و وزرای اقتصادی شما که در عمل ثابت کرده اند توانایی ساماندهی اقتصاد شکننده کشور را ندارند هر چه زودتر برکنار شوند.هر چند فرارو این کامنت ها را منتشر نمی کند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
هنوز واحدهات و کامل پاس نکردی. رئیس جمهور نمیاد برای تعریف خودش باشه آماری بده که هزاران متخصص میتونن ردش کنند. شما ناراحتیت از بورسه. پول و پول و پول مفت و بی خیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کارخونه ها رو که 8 سال پیش تعطیل کردن.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
نیست که محمود با افزایش تورم شغل ایجاد کرد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
والله، بالله، تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد. امیدوارم فقط حرف نباشه. من هنوز تغییر را حس نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
احساس نکردی؟اون روزی که دلار شب یه قیمت داشت روز 200 تومن بالاتر میرفت. تو یکماه 4 برابر شد.8 سال کشور و نابود کردن شما منتظری دلار بشه 1000 تومن بنزین بشه 100 تومن یارانه بشه 100 هزارتومن و اجناسم بشن یک سوم. توقعت بالاست یا دلواپسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
من تغيير رو حس كردم بدبخت‌تر شدم همين.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تو گیرنده های احساست ضعیفه وگرنه تا حالا باید هم احساسش میکردی هم مشاهده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
14:24 مگه دلواپسی که منافعت در خطر افتاده باشه. نتونی راحت وام بگیری. نتونی راحت بورسیه شی. نتونی راحت هپولی کنی
دوستدار خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقا جدیدا کامنت نویسان مواجب بگیر زیاد شدن !!!! ساعتی چقدر میگیرید ما هم بیایم؟
دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دوستدار خاتمی و سایر دوستان،مثله اینکه متوجه منظور بنده نشدی دلار هرچی که شده من کار ندارم. روند گرونی ادامه داره،ازادی های مدنی تفاوت نکرده فشار بازم بیشتر شده. امار بدرد مردم نمی خوره . ولی من راضیم بازم محمود رو نمی بینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شنيده بودم تو اين سايت يه عده چشم بسته از دولت حمايت مي‌كنن. شايدم پول خوبي مي‌گيريد.
هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آوارگی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در تابستان
http://www.goftogoonews.com/Pages/News-_-30193.aspx
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تو تابستان باز بودن خوابگاهها هیچ توجیهی نداره شما هم بیخود قیل و داد نفرمایید بروید شهرتان و اونجا کار مطالعه تان را انجام دهید
ناشناس
Germany
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
روحانی بهت اعتماد داریم و ازت متشکریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
درست مثل رجز خوانی ها و کاغذ پاره خواندن در دوره گذشته حالا هم انقدر بگید که دوباره تحریم ها رو از قبل هم سفت تر کنند.
رهگذر
Kazakhstan
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقا روحاني اين چه وضعيه توي بورس چرا بايد مردم بيچاره 50 درصد ضرر سياست هاي اشتباه رو بدن لطفا پاسخگوووو باشيد لطفا از مسئولين اقتصاديتون بازخواست كنيد و جواب بخوايد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تا بانک ها هستند و منافع عده ای رو تامین می کنند چرا باید پول ها به بورس بیاد و تولید رو حمایت کنه و توزیع عادلانه داشته باشه؟
آخه چرا؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب حقوقدان بيا از مردم بدبختي كه كشونديشون تو بورس حمايت كن.
خسته شديم ديگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
رهگذر همش به گردن این و اون نیانداز. قبول کن خودتم مقصری. شمایی که می دیدی شاخص کل بورس در ایران بحدی رشد کرده که چندین برابر بالاترین شاخص های جهانی شده و هر روز در صدر اخبار از فتح قله های جدید و رتبه اول شدن در بورسهای جهانی با آب و تاب سخن میگفتن ، باید احتمال روزهایی مثل الان رو هم میدادی. شما حتی یک کشور رو تو تموم دنیا نمیتونی پیدا کنی که دولت با ورود به بازار بورس بخواد برای سهامدارسود تضمینی ایجاد کنه. عزیز من وقتی نمیری پولت رو بدی زمین که سرمایه جاودانیه میری سهام پراید و ماکارونی میخری خوب معلومه یک زمانی هم ضرر میکنی. مگه میشه بورس تا قیامت هی بره بالا؟!!!!! شاید این نظر رو فرارو منتشر نکنه چون خیلی به مذاق کارگزار های بورس خوشایند نیست اما یک واقعیته که نمیشه منکرش شد.
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سالهای 84 تا 92 گذشت ؟ فقط سالها گذشت عوامل و حامیان آن سالها حضور پر رنگ دارند.
اقتصادخوانده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ترا به خدا آقاي روحاني شما از تورم نقطه به نقطه در سخنانت استفاده نكن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
هنوز یکسال نشده خوب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
احسنت
ناشناس
New Zealand
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تالله یعنی‌ چی‌؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب رئیس جمهور فارسی را پاس بداریم
ناشناس
Spain
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
قسم جلاله هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
12":21 روشنفکر قرن 21
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
3 قسم جلاله هستند : والله بالله و تالله ..
منتها چونت ما در محاوراتمون 2 تای اول رو مثل نقل و نبات استفاده می کنیم شما نشنیدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مردم هم نمی خواهند همچین دورانی تکرار شود.روحانی دوست داریم ما را از دست گرونی نجات بده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مدیران احمدی نزادهنوز در ادارات استانها در راس کرند چرا استانداران اینها را عوض نمیکنند ؟
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آرزوم اینه ک اون سالها دیگه تکرار نشه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقاي رئيس جمهور شما با علم به اينكه هیچ بندزنی نمی‌تواند کاسه شکسته تحریم را به حالت قبل برگرداند رئيس جمهور شده ايد نميگوييم بند بزنيد لااقل كاري كنيد بيشتر از اين آب از اين كاسه بيرون نزند. تيم ضعيف شما در حوزه اقتصاد(نمونه حال و روز بورس)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سال هاي دوران سازندگي كه تورم به مرز 50 درصد رسيد چطور؟ تكرار نخواهد شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
رئیست بهت یاد داده؟خودت که به سنت نمیخوره بدونی اون دوران چه خبر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کامنت نویسان مواجب بگیر پیداشون شده باز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
حرف حساب جواب نداره.
س ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اون دوران کشور بحران های پس از جنگ رو می گذروند و تورم بالا در مقایسه با دوره نهم و دهم که در اوج قیمت نفت و فروش اون بودیم ولی به مرز فروپاشی اقتصاد رسیدیم غیر طبیعی به نظر نمیاد...الان فهمیدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
حالا خوبه آقای احمدی نژاد اون سال ها خودش در دولت سازندگی استاندار بود !
واقع بين
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خب اگه كاسه تحریم ها شکسته شده پس چرا مذاكره مي كنيد ، چرا حقوق مردم در قبال انرژي هسته اي كوتاه مي آئيد . از همين امروز بگيد مذاكره بي مذاكره و اونها بدنبال شما بدوئن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اقا جان قسم مکروه به خصوص تو ماه مبارک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
..تکرار نحواهد شد. پس خدا حافظ پرايد 6 مليوني ..اذراي 42 ميليوني...
بورس در امدزا در دوران تحريم ...خداحافظ
ناشناس
Germany
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
واقعا مثل خود معجزه بعضیها خیلی رو دارند. آقاجان برای پرایدو... که خود مموتی مراسم خداحافظی گذاشت ورسوندش به 22 میلیون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
حالت خوبه؟ سال 84 تا 92 پراید 6 میلیون بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
يه عده نشستن فقط دارند با مخالفان و كساني كه از سياست هاي خام دولت ضربه خوردند كل كل مي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
فعلا که بورس ترکیده ، قیمت ها که تغییری نکرده فقط طلا اومده پایین ، مسکن که رفته بالاتر ، یارانه ها هم که مثل گذشته هست ، سوخت هسته ای هم که به فنا رفته ، تحریم ها هم که برداشته نشده ، معوقات بانکی هم که جمع نشده ، پول های بلوکه شده هم که برگشت نخورده و... کم شعار بدید جناب رئیس جمهور
دوستدار خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
قیمت ها تغییری نکرده؟؟؟؟ از این که تغییری نکرده ناراحتی؟ حتما باید هر روز تغییر کنه؟ نکنه انتظار داری ارزون شه؟ تنها زمانی که تو 100 سال اخیر تورم منفی بوده دهه بیست اونهم بخاطر نجات از قحطی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مرسی
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یک کلام ختم کلام ........

روحانی مچکریم ............
حمیدرضا رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تسهيل کار در ماه مبارك رمضان توصیه ای است که پیامبر اعظم علیه السلام در خطبه شعبانیه بیان داشتند و فرمودند:

وَ مَنْ خَفَّفَ فِى هَذَا الشَّهْرِ عَمَّا مَلَکَتْ یَمِینُهُ خَفَّفَ اللَّهُ عَلَیْهِ حِسَابَهُ

هرکس در این ماه کارهای مستخدمان خود را سبک گرداند، خدا در قیامت حساب او را آسان کند.
ناشناس
Germany
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
معنی این حرف اینست که مثلا مغازه دار برای شاگردش آسان بگیرد نه اینکه کارمندی که از بیت المال حقوق میگیرد ساعت کارش کم شود آنهم با 17 دقیقه کار مفید روزانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اقای روحانی و طرفداران ایشون آیا خبر دارید دولت تدبیر و امید بورش نابود کرده؟ خبر دارید میلیونها نفر رو این دولت به خاک سیاه نشونده؟ یا باز هم میگید مچکرید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نه بابا اينا فقط يه عده هستند كه مطالبو نخونده فقط ميان مثبت مي‌دن يه عده بيكار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
قیمتهای بورس کلا غیر واقعی بودند و حباب که سهله مخزن گاز بود.
یه سوال از اونهاییکه میگن بورس رو خراب کردی: شما که اینقدر بورس رو میشناسی چطور میشه یه کارخانه ضرر بده ولی سهامش هی رشد کنه .
سنگی که احمدی نژاد تو چاه انداخت اقتصاد آمریکا الان نمیتونه ایران رو نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ناشناس 14:37 بسه ديگه حمايت كوركورانه بسه.
همه مي‌دونن بورس بالا و پايين داره ولي اين ديگه نوبره كه همه سهم‌ها با هم سقوط آزاد كردن.
قيمت يه آدامس شيك از سهام بانك صادرات گرون‌تر.
براي نمونه قيمت بعضي از سهام‌ها:
هر سهم بانك صادرات: 90 تومان
هر سهم سرمايه‌گذاري ملت: 54 تومان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ناشناس 14:37 حرف شما کاملا" صحیحه. انشالله دولت فعلی با پشتوانه مردمی که داره زمینه خروج تدریجی مردم از بورس و تزریق سرمایه به بخش های حقیقی و اشتغالزای اقتصاد مثل مسکن رو ایجاد کنه تا شاهد شکوفایی و رشد اقتصادی باشیم به کوری چشم بدخواهان و مغرضان.
ناشناس
Germany
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مخالفین منفی بده حمله های کامنتیشون روشروع کردن،بهشون مجال ندین.
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی فقط و فقط به فکر مردم سرزمین تان باشید که این 8 سال گذشته بد زجری را تحمل کردند
مارال
United States of America
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی عزیز... به شما رأی دادم و برات احترام قائلم ولی قبول کن هیچ کار خاصی نتونستی بکنی. حالا شاید نخواستی شاید هم نتونستی... ولی در هر حال تنها کاری که می تونی بکنی گفتن حرفهای قشنگه... وعده هاتو یادت بیار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ان شاء الله تا آخر این ماه پرونده ی هسته ای بسته خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بهتر از توهینهای مموتی..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
قطعا رای ندادی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقا این کامنتها مشکوکه فرارو به نظر میاد یه عده پول میگیرن کامنت بزارن
دیپلماسی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
به جون هرچی مرد احمدی بر می
گرده
ذره بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
باش تا صبح دولت ات بدمد ...بزک نمیر بهار می یاد ...کمبزه با خیار می یاد...آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت .....شتر در خواب بیند پنبه دانه ....سلام ما رو هم به اقای احمدی نژاد و بهمنی و جمشید بسم ال...برسونید
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
به جون هر چی مرد اگه جرات داره بازم برگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اون ممه را لولو برد و خورد ! شما همین جا منتظر باشید شاید اون محبوبتان گذرش از سر کوچه تان افتد!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
فرارو همه سايت‌ها نامه‌ سرگشاده 6 ميليون سهامدارو چاپ كردن در تعجبم كه چرا شما چاپ نكردي؟؟؟!!!!
مشكوكم مشكوكم به تو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ديپلماسي ،احمدي برمي‌گرده با قدرت هم بر مي‌گرده
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
گل گفتی عملکرد دولت روحانی آنقدر ضعیف و بی اثر است که همه از تاثیر گذار بودن دولت احمدی در معادلات داخلی و خارجی سخن میگویند و هنوز هم دولت نهم و دهم را نقد میکنند چون دولت یازدهم تا کنون دستاوردی نداشته و در اقتصاد نیز برنامه های دولت دهم را اجرا میکند چون دولت برنامه ریزی ندارد فقط بر روی دستاوردهای دولت قبل مانور می دهد و سرعت اجرای برنامه ها را کم و زیاد میکند همان برنامه هایی که در زمان احمدی نژاد میگفتند کارشناسی نیست از قبیل هدفمندی یارانه ها پرداخت یارانه تولید سبد کالا نظام مالیاتی اصلاح نظام بانکی و .......
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یک کلام ختم کلام ........

روحانی مچکریم ............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای رییس جمهور من از شما حمایت میکنم ولی این همه قسم یعنی چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یعنی حریفا ! میزبانا! میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد
sina
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
« والله، بالله، تالله سالهای 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد»! این حرفها که اعلام انزجار از گذشته است خیلی شبیه حرفهای کسی است که در سالهای 84تا92 بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده بود و امروز یکی پیدا شده که او را تخطئه کند و ممکن است پس از 3 یا 7 دیگر شخصی بیاید و این چنین درباره دولت دکتر روحانی فرمایش کند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
روحاني متشكريم ازاينكه صحبتهايتان به دل مي نشيند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
همینکه یکی اومده جواب گروه تندرو مفت خور دلواپس و میده جای شکر داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وزير اقتصاد بايد استيضاح بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نمره من به آقای روحانی 20 واقعا" خدا نگهدار و یاورش باشه انشالله. ولی به وزیر اقتصاد نمیدونم چه نمره ای باید داد؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خوب قسم خوردن لازم نیست معلومه که تکرار نمیشود . روحانی که نمی تواند جای احمدی نژاد محبوب باشد . روحانی 50.1 درصد رای آورد ولی احمدی نژاد 65 درصد . معلومه که تکرار نمیشود . محبوبیت شکننده روحانی به شدت کاهش پیدا کرده و مردم فهیم ایران دقیقا می دانند چه اتفاقی افتاده است . نگرانی مردم و علما مخصوصا رهبر عزیز انقلاب از اقدامات فرهنگی(ضد فرهنگی) دولت ، گستاخ شدن آمریکا و غرب به خاطر سیاست کدخدا منشی روحانی و عملکرد منفعلانه دولت در بخش هسته ای ، وضعیت اسفبار حجاب ، سبد بی تدبیری کالا ، نرخ گرانی های لجام گسیخته ، وضعیت بد دانشگاهها ، حضور فتنه گران در بدنه دولت و... دست به دست هم داده و محبوبیت نسبی و لب مرزی روحانی را شکسته است که نمونه اش را در ماجرای ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها همه دیدیم . خلاصه ، روحانی ! متاسفیم َ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
براوو مهدي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
همینکه میگی حضور فتنه گران......، معلومه مال چه گروهی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
احسنت مهدی وعده ما 96
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
احمدی نژاد با هاشمی به مرحله ی دوم رفت و 65 درصد از رای رو در حالی آورد که رقابت بین دو نفر بود نه 6 نفر! خودتو گول نزن اخوی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
:))))))))))))

نصف اینایی که گفتی ، دستپخت محمود و شرکا هست. خداییش جای سنگ پای قزوین باید بگن حامیان احمدی نژاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خنده دار بود ممنون.
بالاشهری سوسول به از پایین شهری پر ادعا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
احمدی محبوب ااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
کسی که خواب است را می شود بیدار کرد ولی آقا مهدی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد!
س ر
United States of America
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
روحانی دولتی رو تحویل گرفت که که نرخ رشد اقتصادی رو سال 84 از 5 درصد به منفی هفت درصد در سال 91 رسوند...همین برات کافیه که دیگه کمپلت ساکت شی و حرف از حجاب و سبد کالا و وضعیت بد دانشگاه ها نزنی که خندمون می گیره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ایران ازاد
اخه ان کارها تخصص ریس منتخب شما بود . او ممه را هم لو لو برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
انسان واقعيتها راباچشم مي بيند وآنها راتاييد ميكند .من كه در بازار آرامش رامي بينم وهر لحظه درود خدا به آقاي روحاني مي فرستم .
ذره بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وقتی اقای روحانی می فرمایند اون سالها دیگه تکرار نمی شه بد نیست یادمون باشه که تو سال 84 یه نفر که لقب اش (( دزد گیر )) بود اومد سر کار و تو دوران 8 ساله دزدگیری اش عجیب ترین اختلاس ها و دزدی های تاریخ اتفاق افتاد ....چه سالهایی پر نکبتی بود ...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
كي مي‌خواد جلوي دزدي تو بورس رو بگيره؟؟؟
خدايا كمكمون كن ديگه گول عده‌اي فريبكار رو نخوريم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
از اختلاس 650 میلیون یورویی این دولت چه خبر؟
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
والله، بالله، تالله:
دیگر به دوران عزت جهانی و تسلیم زور نشدن بر نمی گردیم.
دیگر به پیشرفت های ورزشی به خصوص در المپیک بر نمی گردیم.
دیگر به رشد علمی سریع در دنیا به خصوص در رشته های نانوتکنولوژی ، بیوتکنولوژی ، سلولهای بنیادی و فضایی بر نمیگردیم.
دیگر به دوران رشد بورس برنمی گردیم
دیگر....!!!!!
هه هه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
و در آخر اینکه : دیگر به عقب بر نمی گردیم ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اگر یه ذره تو محیط دانشگاهی بودی و جهان و پیشرفتش و میدیدی روضه نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی و سلول بنیادی و فضایی و .... نمیخوندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
داغونمون كردي داغون.
سهامدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نکنه تو هم از اونهایی هستی که مزایا شامل حالت شده ناقلا نه !!!!!!!!!!!!
دوران عزت شما خودفروشی برخی برا پر کردن شکم بچه هایشان بود!
پیشرفت ورزشی شما و علمی شما از بورسیه غیر قانونی 3000 فرد سفارشی و دوربرهاتونه نه !!
نه اون سالها چه روحانی بخواد و یا شما دیگه تکرار نمی شه !!!
اون عزت و اون پیشرفت و اون بورس بدرد ملت ما نمی خوره ! عقلانیت مورد نیاز جامعه ماست حا لا این عقلانیت را روحانی می تونه حاکم کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و سلول بنیادی مگه چقدر کاربرد داره؟ یه نگاه به صنعت خودروی جهان کن بفهمی پیشرفت یعنی چی
يغما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دكتر شما خيلى قشنگ حرف ميزنيد ولى تو عمل هيچكس مثل دلواپس ها نيست !!
صبح تصميم مى گيرن ظهر داغون مى كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
داغون نه داغان
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یک کلام ختم کلام ........

روحانی مچکریم ............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ملتی که دلخوش حرف هستن
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
والله، بالله، تالله:
دیگر به دوران عزت جهانی و تسلیم زور نشدن بر نمی گردیم.
دیگر به پیشرفت های ورزشی به خصوص در المپیک بر نمی گردیم.
دیگر به رشد علمی سریع در دنیا به خصوص در رشته های نانوتکنولوژی ، بیوتکنولوژی ، سلولهای بنیادی و فضایی بر نمیگردیم.
دیگر به دوران رشد بورس برنمی گردیم
دیگر....!!!!!
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
منظورشما رشد علمی در اشپز خونه بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مرگ هم بهتر ازدوران 84تا92بود
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دکتر جان دوستت دازیم ولی به وعده هات عمل کن دلار مثلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقاي كليد دار وقت كردي نامه سهامدارا رو هم بخون بگو خب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
در باغ دولت دگران بود مدتی

این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جمعی از فعالان بازار سرمایه با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهوری محترم خواستار توجه بیشتر دکتر روحانی به وضعیت نابسامان بورس شدند.

در بخش از این نامه آمده است: آقای رییس‌جمهور ما فعالان بازار بورس نسبت به رفتار دولت در قبال بازار سرمایه اعتراض داریم و از حضرتعالی تقاضا داریم در جلسه‌ای حضوری به حرف‌های ما گوش داده و به ابهامات موجود پاسخ بدهید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

آقای دکتر روحانی
سلام علیکم

آقای رییس بدون مقدمه عرض می‌کنیم که آیا از آنچه در این شش ماه بر بازار سرمایه می‌گذرد خبر دارید؟

آقای رییس شاید لازم باشد کمی به عقب برگردیم، به روزهای آخر پاییز ۹۲، در آن روزها حضرتعالی و سایر اعضای دولت و برخی دوستان مجلسی به همراه صدا‌و‌سیما و سایر رسانه‌ها آنقدر از روزهای خوب بورس گفتید و افق روشن ترسیم کردید و... تا خیلی از سرمایه‌ها جذب این بازار شدند و ناگهان اقدامات دولت و تیم اقتصادی آن برعکس شعارها شد و اولین و مهم‌ترین عامل و مسبب ریزش بازار اقدامات دولت بود.

در حالی که بعد از دعوت مردم به بازار (که حضرتعالی نیز در چند نوبت از طریق رسانه ملی این امر را انجام دادید) تیم اقتصادی‌تان با اعمال سیاست‌های عجیب و اعلام وجود حباب در بازار و مهمتر از آن عرضه سهام در قیمت‌های بالا به مردم از طریق سازمان خصوصی‌سازی بازار را به خاک سیاهی نشانده است که شاید به این زودی‌ها نتواند روی پای خود بایستد.

آقای دکتر سوالات و مطالب مهمی در ذهن فعالان بورس نقش بسته که پاسخگویی شفاف به آن کمترین خواسته ما فعالان بازار سرمایه می باشد.

دلیل دعوت از مردم برای حضور در بورس و به دنبال آن فروش سهام دولتی به قیمت‌های بالا و دخالت‌های خاص برای ریزش بازار چه بود؟ آیا دولت دامی برای فعالین بورسی تدارک دیده بود؟

وعده‌های توخالی که چندین بار برای حمایت‌های دولت از بازار اعلام گردیده و به سرانجام نرسیده، دلیلش چیست؟ به عنوان نمونه آقای وزیر از صندوقی ۵۰۰۰ میلیاردی صحبت کردند که نه تنها عملیاتی نشد، بلکه باعث شد بازار وضعیتش بدتر هم بشود.

آقای رییس‌جمهور!

عدم شفافیت بازار، بی‌تدبیری و بی‌اعتنایی مدیران به شرایط موجود و حتی برخی رفتارهای تعمدی بر عمق ریزش بازار افزوده است.

آقای روحانی‌!

در حالی که اکثر سهام بازار ریزش‌های بالای ۵۰ درصدی را تجربه کرده‌اند، آقایان در آمارهای‌شان به شاخصی جعلی استناد می‌کنند که اصلا بیانگر وضعیت بورس نیست.

آقای رییس‌جمهور؛ قانونا دولت به خاطر دخالت در روند بورس و بدتر از آن تشویق مردم به خرید سهام مقصر است.

آقای روحانی!

شاید هیچ گروهی به اندازه فعالان بازار سرمایه از انتخاب شما خوشحال نشدند و شاید اگر قابل سنجش باشد، شاید بالاترین آمار رای برای شما از فعالان بورسی باشد و قریب به یقین هیچ بخشی هم به اندازه ما آسیب‌ندیده است.

آقای روحانی قریب به اتفاق فعالان بازار حداقل سی درصد سرمایه خود را از دست داده‌اند و در برخی موارد این رقم به بالای ۵۰ درصد هم می‌رسد.

آقای رییس‌جمهور؛ ما دنبال شفافیت هستیم و روشن شدن برخی ابهامات، مثلا امید واهی که آقایان با داستان تزریق ۵۰۰۰ میلیارد به بازار دادند ولی عملا اتفاقی نیفتاد و وضعیت بازار را خراب‌تر هم کرد چه بود؟

آقای رییس‌جمهور؛ آن چیزی که دارد از بین می رود علاوه بر سرمایه ما فعالان اقتصادی، اعتماد است، اعتمادی که اگر از بین برود نتیجه‌اش همان می‌شود که در دعوت دولت و صداوسیما و ... از مردم برای انصراف از یارانه روی داد.

آقای رییس‌جمهور؛ بورس ایران در این مدت به اندازه پول‌های بلوکه‌شده ایران نزد کشورهای غربی افت داشته ولی کسی پاسخگو نیست.

آقای روحانی؛ ما خانواده شش میلیونی فعالان بازار سرمایه این را حق خود می‌دانیم که با شما جلسه ای داشته و وضعیت بازار را بدون رنگ و لعاب‌هایی که آقایان استفاده می کنند، شفاف به عرض برسانیم. خاطرتان باشد در شعارهای انتخاباتی تان قول دادید که پاسخگو باشید و به وعده های داده شده عمل کنید.

آقای رییس‌جمهور ما سهامداران حقیقی درخواست دیداری حضوری و بدون واسطه با حضرتعالی را داریم و براین خواسته مصریم و آن را حق مسلم خود می‌دانیم تا آنچه بر بازار سرمایه در این مدت رفته است را مستند و مشروح به عرضتان برسانیم.

آقای رییس‌جمهور ما فعالان بازار بورس نسبت به رفتار دولت در قبال بازار سرمایه اعتراض داریم و از حضرتعالی تقاضا داریم در جلسه‌ای حضوری به حرف‌های ما گوش داده و به ابهامات موجود پاسخ بدهید.

یاحق
با تشکر
جمعی از فعالان بازار سرمایه
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوستان گرامی. هر چند ثبات از شاخصه های ضروری در هر بازار است و وظیفه دولت ایجاد و پایش این ثبان است، ولی آیا وقتی به یک باره سرمایه برخی از شما یک شبه و بر اثر سیاست های غلط 200 تا 300 در صد رشد کرد را به یاد ندارید؟ کمی انصاف داشته باشید و به پشت نگاه کنید. آیا بخش عمده ای از این سرمایه ها از هرج و مرج و بی ثباتی در بازار های مختلف از جمله بازار سرمایه بوجود نیامده؟ یادتان است یک شبه شاخص بورس ناگهان چه رشدی میکرد؟ کمی منصف باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
پولمونو پس بديد.
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست عزیزی که توی بورس ضرر کردی کجای دنیا بورس یک بازار همیشه سودده و بدون ضرر بوده؟ ورود هیجانی مردمی که با اخبار رشد سرسام آور شاخص برای اولین بار اقدام به خرید و فروش سهام کردند درحالیکه کوچکترین تجربه یا علمی در این زمینه نداشتند مسلما" به چنین روزی می انجامید. در قضیه بورس دو دسته مقصرند: یکی اقتصاددانانی که فکر میکردند با جذب سرمایه ها به بازار بورس جلوی دلال بازیهای تورم زا در بازارهای جانبی همچون دلار و مسکن گرفته میشود غافل از اینکه این جذب نقدینگی تا به آنجا پیش رفت که بازارهای حقیقی و جانبی را کاملا" خالی از نقدینگی و بشدت راکد کرد. مقصرین دوم افرادی هستند که بدون بررسی هاس همه جانبه سرمایه خود را تماما" تبدیل به سهام کردند به امید اینکه سودهای کلان و بادآورده بدست بیاورند. آنهایی که زودتر اقدام به این سفته بازی کردند سودهای کلانی به جیب زدند اما افرادی که در اوج رشد حبابی شاخص خرید کرند ضرر دیدند درست مثل کسانی که سکه طلا را در قیمتهای یک و نیم میلیون به بالا خریدند. بورس جایی نیست که بشود برای سود تضمین شده حمایت بعمل آورد و این خود بازاره که داره بعد از یک هجوم احساسی عکس العمل نشون میده و خودشو با واقعیات وفق میده. رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی هیچ نقشی در زیان برخی سهامداران نداشته و اگر توضیحی وجود داره باید مسئولین حیطه اقتصاد کلان و تئوریسین های مشوق بورس پاسخگو باشند. درود بر روحانی و آرزوی موفقیت برای دولت یازدهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جمعی از ...
منظورشان اینه که دولت بورس را در اختیار گرفته و یا شاید برای اینها ( جمعی از ...) یارانه بورس یدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ریس جمهور فقط قشنگ صحبت کرده تا حالا وگرنه کاری تا اینجاپیش نرفته
تمام حوزه ها مسکن تولید ارز بورس در رکود و سقوط هستند
ناشناس
Germany
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
مهم این است که معاون اول احمدی نژاد( همان دولت پاکدست) به اتهام فساد و اختلاس در شرکت بیمه ایران محکوم شد !!! و انشالله که چنین دولتی تکرار نمی شود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
افراطيون در اين مملكت مانند سم مهلك مي باشند و نمي گذارند اين مملكت سروسامان گيرد زيرا منافع آنان در آشوب و بلواست و كسي هم ياراي مقابله با آنان را ندارد زيرا در همه جا نفوذ دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جشن ملی میگیریم .اندکی صبر سحر نزدیک است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
با وجود یکسری تغییرات عملا الان هم در همان شرایط قرار داریم متاسفانه
حامد
Germany
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سه سال دیگه بهت میگیم که 84 تا 92 تکرار میشه یا نه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شما فقط 4 میلیون رای داری خیلی زور نزن
حامد
Germany
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ناشناس 15:57 ، 25 میلیون رای یادت رفته ؟ بازم میگم که سه سال دیگه عزا و ماتم میگیرین و دوباره چاره ای جز شورش و آشوب ندارین که این دفعه تو نطفه خفتون میکنیم انشاءالله.
ناشناس
Germany
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
یعنی دوباره اختلاسهای چند میلیاردی ، معاون های پرونده دار ، دست های نامشروع در سودهای نفتی و... دوباره تکرار می شود ولله ، بالله ، تالله تکرار نشود بهتر است !!!!
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
براوو حامدجان موافقم بات
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
این چهار سال شما هم دیگر تکرار نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
حالا می بینیم آقای روحانی حالا حالا ها هستند حسود!!!!!!!!!!
سعید
United States of America
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
وجدانا فقط کاری کنید این مردم هم مثل کشورهایی که دارای منابع خدادای هستند کمی احساس آرامش کنند. فقط کمی. خواسته زیادی است؟!
این کار میسر نیست مگر اینکه با مدیریت مناسب جلوی کسانی که به بهانه تحریم ، منافع ملی رو دور زدند یا میزنند رو بگیرید.
یه استاد داشتیم که می گفت:" هر چی داریم و نداریم از مدیریت است".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ریس جمهور فقط قشنگ صحبت کرده تا حالا وگرنه کاری تا اینجاپیش نرفته
تمام حوزه ها مسکن تولید ارز بورس در رکود و سقوط هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
پول میگیری هی تکرار میزنی یا چشمت نمیبینه چندباره نظرت تایید شده
ناشناس
Germany
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اصلا ارز ، مسکن و بورس به حوزه ها چه ربطی داره !!!!!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کاملاً صحیح است، روزهای بدتری رو پیش رو داریم!
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
می شه بفرمایید براساس چه فاکتوری این اظهارنظر را می فرمایید؟خیلی جالبه بعضی از آدمها دوست دارند چشماشونو روی واقعیت ببندند،البته این کار باعث تغییر واقعیت نمی شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
کی تظمین میکنه ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
درود بر روحانی. زنده باد خاتمی . ننگ بر افراطی گری و تفکر طالبانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بلاخره میبینیم تکرارمیشه یا نه !!!!
بدتر میشه ک بهتر نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نه به بدی 8 سال قبل.
چراغعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آنچه درعمل انجام میشه و مردو می بینند مهمه و الا حرف زدن و با کلمات بازی کردن را همه بلدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ببین دی چراغ جان. عمل بدون هدف و هدف بدون مشورت و بیان دیدگاه که نداریم. مهم دروغ و توهین نکردنه
ناشناس
Germany
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چراغ جان !! مه آفرید اعدام شد ، بابک زنجانی توی زندانه، خاوری فرار کرده کانادا، معاون اول رئیس جمهور هم در حال محاکمه است !! چطور شما ادعا دارید کاری صورت نگرفته !!! منتظر پرونده های نفتی و دانه درشت ترها هم هستیم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اینقدر بورس بورس بورس نکنید . اونموقعی که ندونسته واز روی طمع ورزی میری تو صف خرید سهام و سرت کلاه میره به دولت چه ربطی داره ؟! لااقل اینو بدون که سرمایه گذاری تو بورس . بقالی نیست که تندو تند سود ازتوش دراد . خرید سهام اولا" تخصص میخواد وثانیا"صبر برای سرمایه گذاری بلند مدت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
عزيزم همين دولت سرمون كلاه گذاشت و وعده و وعيد داد تا پول‌ها تو بورس بلوكه بشه.
اگه يه پرس و جو بكني و اطلاعاتت رو زياد بكني بدون كه حرفه‌اي ترين‌‌ها هم حداقل 40 درصد از اصل پولشونو تو ضررن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اولا" حرفه ای نبودن ثانیا" اگه گوش کردن به حرف دولت باشه باید به همه حرفاش گوش میکردی و نمیرفتی تو صف یارانه بگیر ها !! کلاه رو خودت سرت گذاشتی نه دولت !!!
نازنین
Kazakhstan
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
84تا92 سالهای کابوس ملت بود در عوض 76تا 84 دوره طلایی ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ملت ملت نکن بابا
دیپلماسی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
این چهار سال ناتمام باد انشالله......
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
چی به شما می رسه اگر دولت سقوط کنه؟متاسفم برای شما که حاضری منافع مردمت رو فدای خواسته های گروهت کنی
شرم بادبر افرادی که پیشرفت ایران رو نمی خوان
اون پسوند اسلامی رو هم بردار،اسلام بقدر کافی از دست امثال شما ضربه خورده
ناشناس
Germany
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
این 4 سال ناتمام باد انشاالله یعنی خدا کنه این سال هیچ وقت تموم نشه.......
اینقدر تندرو بازی در نیارید.... دیگه شورش رو در آوردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
کیمیا جون مگه شما در زمان دکتر احمدی نژاد همه چیز رو فدای منافع گروهی نکردید. چیزی که عوض داره گله نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی حرف و شعار بس است آن چیزی که مردم می بینند همان و ضعیت و گرانی و تورم آن دوره است و همان سیاستهای غلط سیاسی و اقتصادی همان دوران مثل جلوگیری از کاهش ارز و رانت که هر دو دولت برای در آمد خود از جیب مردم بچاره تامین می کند و افزایش قیمت حاملها انرژی و بنزین، گمرکی و مالیاتها،کالاها،همه چی.. ...در سیاست داخلی هم وزیر کشور اصولگرا و احمدی نژادی و فرمانداران و استانداران احمدی نژادی او گویا همه چی و ادامه همان دوران خفقان است...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
"والله، بالله، تالله آمارهای مربوط به تورم دروغه همون طوری مه احمدی نژاد آمار دروغ میداد نکنه اینم ورژن 2014احمدی نژاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اگر كله گنده ها دلواپسيشون را ابراز ميكنند تعجبي نداره اما اين بخشي از مردم تحت چه افكاري اين نظريات را ميدند ؟ حتما باور ندارند كه جايگاه ملي و اقتصادي ما بايد الان كجا باشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
از وضعیت بورس مملکت معلومه تکرار نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
باد آورده رو باد میبره عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ملاک همه چیز مگه بورسه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
من طرف هیچ کس نیستم اما زمان احمدی نژاد لااقل این بورس یکم رو به صعود بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
همين سهامدارها دوره‌ انتخابات حمايت كردن و الان پشيمونن
ناشناس
Germany
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
همه اقتصادانان معتقدند عوارض و عواقب سیاستهای دولت احمدی نژاد سالیان سال آثار نامطلوب خود را بر جای خواهد گذاشت!!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
فقط حرف عمل صفر همه جا را قفل کردهای دوره احمدی نزاد از نظر رونق اقتصاد ادی دیگر تکار نمیشود قسم شما در این رابطه صحیح میباشد با حلوا حلوا شکم سیر نمیشود
ناشناس
Germany
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چه جوری با اختلاسهای میلیاردی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تا زمانی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل و نظام برنامه ریزی احیا نشود این حرفها شعاری خواهد بود
امیر
Germany
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
حسن جان شما که این همه قسم زمین و اسمون و خدا و پیغمبر در مورد مسائل اقتصادی میخوری که وضعیت مثل قبل نیست(که باز اونم معلوم نیست در اینده چی میشه)یکم از این قسم هاتو واسه ازادی های مدنی,شهروندی,سیاسی و...بزار و جون مادرت فقط شعار نده باور کن ما جوونای این مملکت سن نوح نداریم تا بهتر شدن این مملکتو ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
حضرات جبهه پایداری و دیگر عوامل خبری و تبلیغاتی ایشان خووب در زمان انتشار سخنان رییس جمهور فعال می شوند!! خیلی هم وقت دارند و تا دلشان می خواهد هم می نویسند! فرارو هم که با آن تیتر ، که به نظر خودش یکی به نعل زده، میخ را فراموش نکرده طومارهای بی پایان پر از بی انصافی و دروغ و البته حسرت! ایشان را با دست دلبازی منتشر می کند... اما زهی خیال باطل، پنبه دانه می خورند اخوان... ما ملت بیداریم و والله بالله تالله نمی گذاریم ننگ 84 تا 92 تکرار شود...فرارو حالا اگر مردی منتشر کن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
فرارو جان خودت این فقط هزاران مثبته بی هیچ حاشیه لطفا چاپش کن.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
خب تو چت روما به هم خبر میدن و با هم قرار میذارند و میریزن تو سایت. منافعشونم تامینه
علیرضا م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی این نیش و کنایه ها به دولت قبل رو ول کن یه فکری به حال اوضاع عراق و "داعش" کن غربی ها ما رو سرگرم مذاکرات هسته ای کردن بعد این داعش در منطقه نزدیک ما درگیری ایجاد کنه و خطری برای امنیت ایران در سال های بعد باشه.
موسی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
84-92
دوران سیاهی،نکبت،تباهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
البته از دید همفکران خودت!
بقیه مردم نگاه همه جانبه و منصفانه تری دارن مشکلاتی بود اما نه به این سیاهی که شما تندروهای اصلاح طلب میگید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
با سلام ، با نظر ناشناس 15:26 ، جناب مرتصی و ناشناس 16:44 موافق هستم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
این دولت بخاطر یک بی نظمی در بخش سبد کالا عذر خواهی کرد ولی دولت قبل در قبال میلیاردها اختلاس عذر خواهی که نه حتی طلبکار مردم هم شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اختلاس 650 میلیون یورویی رو ندیدی کی این دولت از آن عذر خواهی کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
قسم به سه اسما الهی ایمان قوی میخواهد تکرار آن توسط دوستان دل وقلب روشن میخواهد بیخودی قسم وذکر الهی را نبرید اگر روحانی قسم میخورد اعتقاد قلبی واراده اش را نشان میدهد امیدوارم به لطف یزدان موفق وسربلند شود کمی صبر کنید آینده روشن خواهد شد
ناشناس
Germany
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سربازی الکی رو به سربازی حرفه ای تبدیل کنید، که تو جنگ آتی الکی مثل جنگمون با عراق، سربازا مثل برگ پاییز کشته نشن، هرکدومشون یه جون، یه انسان و یه فردی از چند خونوادستا...... کم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقای روحانی شاید ان روزگاران تکرار شود با این وزرای شما و این ابقاهای عوامل سالهای گذشته . شما یا نمی خواهید واقعیت را قبول کنید یا وزرای شما مانند وزرای دولت های نهم و دهم به شما آمار دروغ می دهند . هنوز بسیاری از فرمانداران و مدیران اجرایی کشور عوامل دولت محمود هستند و شما خوشبینانه سکان هدایت کشور را به همان ها سپرده اید . لطفاً کمی هم مردم را باور کنید و مردم را با سواد بپندارید . شما با مدیران دولت گذشته کشور را اداره می کنید و مردم این را نمی خواهند . شاید این عقده ای شود و مردم دوباره تصمیمی مهم گرفتند و ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
طبیعی هم هست چون انسان همیشه رو تعالی است و باید باشه و از اشتباهات گذشته درس میگیرد.
به همین دلیل : والله، بالله، تالله سالهای 76 تا 84 هم دیگر تکرار نخواهد شد !
همدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
به نظرم تورم را باید در جامعه صادق و بی ریای لایه های روستائیان ارزیابی نمود . آیا این دولت بهاری هم دارد؟
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دولت مردان عزيز هميشه ازتو رم موادغذايي ومصرفي روزمره صحبت ميشود ولي ازخدمات دولتي حرفي به ميان نميايد برانمونه خدمات بستي يك نامه معمولي بيشتاز از١٨٠٠تومان به ٨٥٠٠تومان هزينه اش تغيركرده بقيه اشخودتان حساب كنيد افزايشي بيش از٥/٥برابر مي بينيم يانرخ جاباكهي هاي دولتي روزنامه ها هم ٢/٥برابري يعني اكهي ٢٥٠٠٠تومان شده٦٠٠٠٠تومان ايااينها تورم بحطاب نمايد بابا مردم ازاينهمه تورم ورم
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
افزایش امتیاز آب و برق و گاز که 500درصد افزایش یافته را به خدمات دولتی اضافه کن افزایش 100درصدی قیمت انرژی برق و گاز و بنزین که فقط از طرف دولت بوده و در زمانی که رکود اقتصادی حاکم است و قدرت خرید مردم خیلی پایین آمده چرا صورت میگیرد دولت کنترل قیمتها را باید از خودش شروع کند از سال 84 تا 90 قیمت بنزین 100 تومان ثابت بود و گازوئیل لیتری 16تومان و سایر خدمات دولتی نیز در چهارچوب سیاست تثبیت اقتصادی ثابت بود چون اقتصاد دانان میدانستند افزایش این قبیل کالاها و خدمات دولتی اثر روانی زیادی بر تورم دارد اما مشاوران اقتصادی دولت آقای روحانی چگونه به او مشاوره میدهند ؟
الف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آن آقایی که گفته دیگه احمدی نژاد تکرار نمیشه اتفاقا حرف درستیه، هرگز در هیچ شرائطی در این مملکت احمدی نژاد تکرار نخواهد شد.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بزرگواران دقت کنید که تعداد رای دهندگان به برادر جلیلی مشخصه این حدود 4 میلیون چقدر سرو صدا میکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
عزيزم اين‌هايي كه سر و صدا مي‌كنن فريب‌خوردگان اين دولت هستند كه رأي دادن و پشيمانن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
8:37 حتما خیال میکنی حالا پشیمانیم چرا به جلیلی رای ندادیم؟بقیشم که از روحانی بهتر و زبده تر و حرفه ایی تر و کار کشته تر که نبودن. چه حوزه سیاسی چه پشتوانه دولت های خاتمی و هاشمی. پس بخاطر پول با روان مردم بازی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
از تعداد رای های معین 2 برابر بیشتره
علیرضا م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
چهار میلیون؟ یک میلیون هم زیادیشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
گر کمی صبر کنید خواهید دید نظر مردم چیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آپارتمان در مناطق بالا متری ده میلیون ، حقوق بنده با بیست سال سابقه و فوق لیسانس یک میلیون و هفتصد تومن
سال هشتاد و پنج حقوق من سابقه کمتر نهصد تومن بود آپارتمان در همان مناطق متری سه و دویست بود حالا این اقتصاد یعنی چه ؟
ناشناس
Germany
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
باید دید از سال 85 تا 92 چه اتفاقی افتاده که این همه تورم بر اقتصاد کشور تحمیل شده است .البته سال 88 مردم میگفتند : تورم را ننجون مهدی فهمید ، احمدی نژاد نفهمید!!!!
esi
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
با زبان روزه از روحانی بعید بود این همه قسم بخوره
البته متوجه نیست با این صحبت ها بیشتر خودشو خراب می کنه ...
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
زمان بله زمان همه چیز را روشن می کند !!!مردم دست اخوت به فرد یا گروه خاصی نبسته وهر کسی را که علاقمند باشند خواهند آورد . با این مدیرانی نفوذی دست اندر کار فتنه 88،دوباره امکان تکرار هست !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شمابه فکرمدیران نفوذی زمان احمدی جونت باش که دستشون ازمعاون گرفته تاپایین به انواع پرونده های فسادبانکی وارزی واختلاس آلوده بود دلواپس دروغین
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جناب آقای دکتر روحانی لطفا مدیران دولتی دولت قبلی را جایگزین کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جناب آقاي روحاني با تمام ارادتي كه خدمت شما دارم. انتقاداتي هم دارم فرموديد: "سالهاي 84 تا 92 ديگر تكرار نمي شود " البته تكرار كه مي شود يك نمونه كوچكش همين شير است كه دولت شما نتوانست از پس يك شير بر بيايد و اجازه ندهد كه مبلغ آن گران شود چه برسد به چيزهاي ديگر . آقاي روحاني كمرمان شكسته از بار اين همه گراني چرا فكري نمي كنيد چرا اجازه مي دهيد كه هر كس در اين مملكت هر كاري كه دلش مي خواهد بكند . شير را گران مي كنند و خودرو را گران مي كنند و ............شما كجاييد آقاي روحاني در كنار همه زحماتي كه براي سياست خارجي كشور مي كشيد سياست هاي داخل را هم در يابيد ما كه مثل دولت قبل هنوز همان گراني ها را داريم كمرمان شكسته اميد به زندگي نداريم بس است دگر بس است كمرمان شكسته است
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بنده در کارخانه ائی مشغول کار هستم که تا قبل از دولت نهم و دهم رونق چندانی نداشت بطوری که تا مرز تعطیلی کامل پیش رفت اما بعد از اسقرار دولت نهم و دهم با بر نامه های دولت در بخش مسکن (بافت فرسوده و مسکن عدالت محور مهر ) و با مدیریت و پرسنل دل سوز. کارخانه با بالاترین رندمان تولید در طول حیات خود بکار ادامه داد بطوری که همان کارخانه زیان ده به سود دهی رسید و این امر تا اوایل سال 92 ادامه داشت . بنا بر این خبر رئیس محترم جمهور جناب آقای روحانی برای ما نه تنها خبر خوشی نیست بلکه یک کابوس است ضمنا مگر نه اینکه میزان رای ملت است پس این پیش داوری چه معنائی دارد . هر چند امیدی به چاپ این مطلب ندارم ولی باز هم بنا به وظیفه مطلبم را میفرستم اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
راستش من تو دوران احمدی هر چی طلای زن و بچه ام بود فروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
انشا الله کابوس احمدی نژاد دیگه تکرار نشه
تيام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
ميگم دقت كردين اين تندروهاي اصول گرا اكثرا املاشون ضعيفه؟ بخواي كامنتهاشون رو تصحييح كني خيلي هاشون بيست نميشن. اگه سراغ انشا بري كه ديگه هيچي....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
جناب آقاي روحاني هميشه شعار دادن آسان است اما عمل انسانهاست كه همواره در اين دنيا و البته آن دنيا راهگشاست تا وقتي مردم احساس ميكنند كه مثلا مخابرات يا برق تا سرت را بچرخاني سرت كلاه گذاشته و هيچوقت حق شما را به شما اعلام نميكند چه برسد به آنكه آنرا پس دهند يا تا وقتي كه دولت براي گرفتن ماليات زورش فقط به توليد كنندگان ميرسد و دلالها بدون هيچ كاري و زحمتي و نشاني سود سرشار چند برابري ميبرند و هيچ اثري از خود براي پرداخت ماليات نميگذارند شما خودتان اگر سرمايه اي داشته باشيد دنبال توليد با دردسرهاي فراوان و مشكلات فزاينده ميرويد يا به دنبال دلالي بدون دردسر كه با يك خط تلفن و بي هيچ دغدغه سود چند برابر توليد كننده در يك چشم بهم زدن نصيبتان شود ميرويد؟
غ ری به
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
از کیه اینجا وایسادین؟ 10؟


واااااااااای یعنی اگه یه بار دیگه این دوران تکرار بشه من یکی مهاجرت می کنم . تو یه کشور آفریقایی هم زندگی کنی بهتره تا دوباره اون دوران رو تجربه کنی
هادی کاظمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این طرز صحبت رییس جمهور نفی گذشته است که قطعا دور از منطق می باشد. آقای احمدی نٰژاد هم همین روند رو داشتند و این ادبیات در شان رییس جمهوری که نماینده همه ملت می باشند نیست. انتقاداتی که داریم را می بایست در شرایط منطقی و مستدل بیان کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
به امید خدا یکسال دیگر دولت شبانه روزی کار کند، شاید بتواند رشد اقتصادی منهای 6 درصدی دولت مهر و عدالت را به « صففففففففر» برساند!!!
در مورد عظمت خدمات و دستاوردهای دو دولت قبلی دیگه نیاز به گفتن چیزی نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سال 96 بهت نشون می دهیم که تکرار می شه یا نه.
خج جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
شتر در
waran
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آقای وزیر و آقای رییس جمهور، شما در زمستان پارسال به صورت مستقیم مردم رو به سرمایه گذاری در بورس دعوت کردید و از آینده روشن این بازار به مردم گفتید... لطفا توضیح دهید چرا پس انداز مردمی که با پیشنهاد شما وارد این بازار شده باشد در عرض 6 ماه کمتر از نصف شده باشد؟؟

وزیر اقتصاد چه شاگرد اول باشد و چه بهترین اقتصاد دان باید این مهم رو توضیح بده...
برخی سهم ها قیمتشان یک سوم شده است که در چهل سال اخیر در هیچ کشوری در دنیا سابقه نداشته است!!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
دیگرنباید درتاریخ ایران زمان ریاست احمدی نزاد تکرار شود یادمان نرفته درتورم بودیم انهم 43درصد.اقای روحانی ازشماهم میخواهیم تورم رامهارکنید.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
نهي از قسم راست از ائمه به ايشان نرسيده!!!!!!در ضمن اگر مردم به او راي دهند تكليف اين قسم چي ميشه؟!!!!!!!!!براي ارزشهاهم بله بدون قسم يك كارى بكنيد!!!!!!!!!
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
نظر دوستان فرارو جالبه فقط مخالفت يا موافقت ميكنند به حق و حكم خدا واين مسايل كاري ندارند!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
با این وزرای شما مطمئن باش دور آینده احمدی نژاد 30 میلیون رای می آورد.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
البته که این دولت نمی تواند سازندگی وفعالیت دولت قبل را داشته باشد.هرگز چنین جیزی تکرار نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
قربون شعار و ملت هميشه در صحنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
البته 84 تا 92 تکرار نمی شود نیاز به قسم خوردن نیست!
قیمت شیر و میوه و... به قیمت اون سالها برنمی گرده که حتی گرانتر هم میشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
درود بر احمدی نژاد ساده زیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
این بیچاره میدونن که حرفشون خریدار نداره واسه همین میان در پاسخ بقیه حرفشون رو میزنن که با منفیایی که میگیرن آبروشون نره...جوابشون رو ندین تا وقتی که دل و جیگر پیدا کنن و مستقل نظر بدن
نفرتی تی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
ایشاالله و ماشالله چی ؟؟؟؟
مجله فرارو