bato-adv
کد خبر: ۱۸۵۶۴۱

(تصاویر) اولین سفر شاه به امریکا

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
فرارو- پس از آنکه با فشار امریکا ارتش شوروی در سال 1325 خاک ایران را ترک کرد هراس از نفوذ این کشور در ایران باعث شد امریکا سعی کند بیشتر به شاه نزدیک شود.

به گزارش سرویس تاریخ فرارو، هم‌زمان با گسترش روابط شاه و امریکا پس از پایان جنگ جهانی دوم در ۳۰ خرداد ۱۳۲۶ یک قرارداد ۱۰ میلیون دلاری فروش سلاح به ایران به امضا رسید. 

در ادامه شاه جوان که سفر دوره ای خود به چند کشور اروپائی را در سال 1327 انجام داده بود به دعوت هری ترومن رئیس جمهور وقت امریکا در آبان 1328 برای 45 روز به این کشور سفر کرد.

این سفر در حالی انجام می گرفت که در ۱۳ آبان ۱۳۲۸ هژیر وزیر دربار ترور و ابراهیم حکیمی به سمت نخست‌وزیر برگزیده شده بود.

محمدرضاشاه ۲۴ آبان از تهران رهسپار امریکا شد و ۲۵ آبان با استقبال ترومن سفر خود به ینگه دنیا را آغاز کرد؛ گفته می شود شاه برای جذب کمک های امریکا برای تداوم برنامه های خود در کشور به این سفر رفت و در جریان آن با بسیاری از مقامات امريکايي دیدار و از کارخانه‌ها و امکانات این کشور بازدید کرد.

در پایان این سفر رسمی، شاه و ترومن در اعلامیه مشترکی اعلام کردند، امریکا برای بازسازی ایران پس از ویرانی‌های جنگ جهانی در چهارچوب برنامه موسوم به "اصل چهار" کمک‌های مالی و فنی در اختیار ایران قرار می دهد.

تعدادی از عکس های سفر شاه پهلوی به امریکا در میان عکس های دوران ریاست جمهوری ترومن در موزه "هری ترومن" در کاخ سفید نگهداری می‌شود و در سایت آن قابل دسترسی است.














برچسب ها: شاه امریکا ترومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
کتاب نگاهی به شاه نوشته عباس میلانی نتیجه سالها تحقیق ومصاحبه است تمام جوابهای شما آنجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
مگه بیت المال برای همه نیست؟ چرا به طور مساوی بین مردم تفسیم نمیشه؟ هرکس خودش میدونه به مستحق کمک کنه یا نه... چرا؟؟ چرا؟؟ چرا؟؟ چرا؟!!!!!! ولقعا این تصمیم جای تعجب زیادی داره...
آقای روحانیرضایت مردم رو جلب کنید نه نارضایتی مردمو، اول تورمو کم کنید گرونی رو درست کنید و حداقل بعدش یارانه ها رو قطع کنید... عمر مفید مردم کشور تو این اوضاع مالی هر روز کمتر میشه ها...
نبود مشکل مالی و استرس رضایت مردمو به دنبال داره... اینو یادتون باشه جامعه ی بدون استرس سالمه و پیشرفت خوبی خواهد داشت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
زیان کسان از پی سود خویش / بجویند و دین اندر آرند پیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
شاه باید سال 52-53 یک انتخابات مجلس هرچند نیم بند ولی حزبی در کل کشور برگزار می کرد با توجه به اینکه دکترها بهش گفته بودند سرطان خون دارد و با علم آن روز دوام نمی آورد. بعد هم شاهزاده اش را می گذاشت جای خودش و کشور را هم موقتا می سپرد به دست شهبانو اینطور شاید می توانست مقداری از قدرت طوفان سهمگینی که در پیش بود را بگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
یادش گرامی باد که ایشان به این آب وخاک خدمات ارزنده ای کرد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خوبه که بعضی وقتا تاریخ یادآوری بشه.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
متاسفانه شاه خیلی به آمریکا وابسته شد و این افراط کار دستش داد .

اگر این همه به آمریکا بها نمیداد شاید تاریخ جور دیگری بود ...
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
متاسفانه اعلی حضرت فقید خیلی به آمریکا وابسته شدند و این افراط کار دستشون داد .

اگر این همه به آمریکا بها نمیدادند شاید تاریخ جور دیگری بود ...
تبريز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بفرموده خدا در قرآن: تذكر(يادآوري )نفع دارد براي مومنين.آنهايكه در خواب خرگوشي تشريف دارند متوجه فرق مزدوري و حريت ميشوند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
رسواگر فتنه شاه در ارتباط داشتن افراط کرد ولی بعد از انقلاب هم در ارتباط نداشتن افراط شده الان این میزان عقب افتادگی مملکت به خاطر همین موضوعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
الان كه وابستگي به روسيه و چين بيشتره!!!
ناشناس
Canada
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بلی. شاه خیلی وابسته شد ولی نه تا آنجا که آمریکا و اروبا او را غیر مشروع بدانند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اقارضا ازطرف خودت حرف بزن،ماعقب افتاده نیستیم بلکه سرعت رشد علمی مون11برابر متوسط جهانیه و به امید خدا مشکلات اقتصادیمون (که طبق آمار دولتمردان امروزمون 80درصدش داخلیه)روهم خودمون به دست خودمون حل میکنیم و بدون که آمریکا عاشق چشم وابروی مانیست....
فرارو لطفا منتشرکن
ناشناس
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
علی آقا اینکه میگن از نظر علمی پیشرفت کرده ایم وقتی درست است که در زندگی مردم اثر اقتصادی مثبت داشته باشد و گرنه خود گویی و خود خندی است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه در وابستگی افراط نکرد بلکه عروسک خیمه شب بازی آمریکا بود و هیچ اختیاری از خود نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بچه ها یارانه یادتون نره...
مهدی صفوت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
لطفا متن مصاحبه های شاه با رسانه های امریکایی رو منتشر کنید بدون سانسور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی آقا، رضا از طرف خودش حرف زده نه کس دیگه. مگر جایی گفت «به نظر مردم» یا «تاریخ» یا ...؟ یعنی در بخش نظرهای یک سایت هم نمیشه نظر داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی آقا
فمودی:
سرعت رشد علمی مون11برابر متوسط جهانیه

خب پس چراباید حتی یه واشر ماشین هم ازخارج وارد کنیم
این آمارها اصلا سندیت نداره و دلایل دیگه داره
علی آقا نکنه ... هستی؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
من به دوستانی که در مورد رشد بالای علمی در کشور صحبت می کنند باید بگویم که هیچ رشد علمی در کشور صورت نمی گیرد. من خودم دانشجوی تحصیلات تکمیلی بوده ام. اکثر اساتید جهت ارتقاء درجه علمی خود فقط به فکر مقاله ISI هستند و دانشجویان را وادار می کنند که هر طور شده مقاله بدهند. بسیاری از دانشجویان هم برای اینکه مسیر خروج از کشور برایشان آسان شود مقاله می دهند. آیا تعداد مقالات، رشد علمی است؟ متأسفانه سرمایه های کشور و کسانی که این مقالات را تولید می کنند برای ادامه زندگی به خارج از کشور می روند و کسی نمی گوید سرنوشت این افراد چه می شود. آیا این رشد علمی است؟ وقتی سرمایه ها را از دست می دهیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ببخشید رسواگر فتنه یا فتنه گر رسوا؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
روسها با فشار امریکایی ها از ایران خارج نشدند فریب حیله قوام خوردند
جواب علی آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی آقا اگه ما دانشجوی دانشگاه های درجه یک ایرانیم ما فقط کمیت مقاله علمیمونو افزایش دادیم ولی کیفیتش متفاوت از مقاله های اونوره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آره اولین سفر و آخرین سفر شاه رو با هم مقایسه کنیم خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
لطفا تائید کنید:

در جریان سفر قوام به مسکو او استالین را چنین فریب داد که در ازای خروج نیروهای ارتش سرخ از آذربایجان، قوام امتیاز نفت شمال را برای شوروی خواهد گرفت. پژوهش گران بر سر این که اولتیماتوم و فشار آمریکا و سازمان ملل متحد بر تصمیم استالین برای خروج از ایران بیشتر تاثیر داشت یا سیاست ورزی قوام اختلاف نظر دارند. با این حال به نظر می‌رسید که غرب علی‌رغم همه فشارهایش به شوروی برای خروج از ایران، هرگز به خاطر ایران وارد جنگ با شوروی نمی‌شد. شوروی که عرصه را تنگ یافت، بهتر دید که دست کم یک امتیار اقتصادی مهم از ایران بگیرد. ولی قوام چنین بهانه آورد که اکنون در ایران مجلس وجود ندارد و بدون مجلس نمی‌توان امتیاری به خارجی ها داد. از این رو شوروی را ترغیب کرد که از ایران خارج شود تا او انتخابات مجلس را بر‌گزار کند و به او تضمین داد که اکثریت مجلس آینده نیروهای وفادار به دولت قوام خواهند بود و امتیار نفت شمال را به شوروی خواهند داد.

در واقع اگر دیپلماسی قوام نبود روس ها از شمال ایران خارج نمیشدن
هومن
Turkey
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آقا رضا؛ الان هم ارتباط داريم اما ارتباط با كشورهاي دسته چندم درپيت مانند بوركينافاسو، گينه بيسائو و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
شاه الکی خوش ایران که ده بار از امریکا رودست خورد و عبرت نگرفت!!!
هومن
Turkey
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
جناب آقاي علي! اگر اينطوريه كه شما و دولتمردان مي‌گويند كه اين همه رشد علمي داشتيم، پس كو دنبه‌اش؟ پس چرا تو دنيا هيچ كس غير از چين و روسيه (آن هم به لطف نفت و گاز رايگاني كه در اختيارشان مي‌گذاريم) ما را تحويل نمي‌گيره؟! حتي كشورهاي فسقلي عرب؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اقای علی من نمیدونم با این سرعت تولید علم ؛ ما چرا در تولید وسایل اولیه باکیفیت عقبیم . سانتریفوژامونم که نسل اوله و سالهاست که دیگه تولید نمیشه . وضعیت علمی ما از خیلی نظرا شبیه وضعیت شوروی شده . از لحاظ تئوری خوبیم ولی از لحاظ تکنولوژی و کیفیت محصولات در حد بسیار عقب افتاده و ابتدایی . شوروی هم موشک به فضا میفرستاد و هزار جور ادعای ÷یشرفت داشت ولی مردمش داشتن از گشنگی میمردن . همه چیز باید به هم بیاد
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آقاي رضا خان!
در ارتباط نداشتن افراط كردن؟؟؟
يادت رفته ناو امريكايي هواپيماي مسافربري پر از انسانهاي بي دفاع رو چطور منفجر كرد و فرمانده ناو درجه افتخار از جرج بوش دريافت كرد؟
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
جناب "جواب علی آقا"
ما توي آزمايشگاه خودمون پيشرفته ترين انواع ترموسايكلر رو داريم و pcr انجام ميديم.
پس كيفيت كاراي علمي ما هم خوبه ولي تجاري سازي و صنعتي سازي كردنمون مشكل داره.
قابل توجه وزر علوم كه نشسته و فرت و فرت با داس و كمباين رييس دانشگاه عوش ميكنه.
جناب وزير علوم!
لطفا از كمباين پايين بياين و فكري به حال اين وضعيت دانشگاهها و صنعت بنماييد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خيلي جالب بود چقدر كيفيت عكس ها بالاست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فرارو دلش برای شاه تنگ شده!!! لیاقت شما همون شاهه که چندین کیف صددلاری از ایران باخودش برداشت و برد و بحرین و نفتشو بخشید وکلی از مردم رو به خاک و خون کشیدو به آمریکاییها کاپیتولاسیون داد و اطراف تهران رو باحلبی آباد پر کرد چه برسه به روستا ها.....
اگه جرات داری منتشرکن
محسن
United States of America
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی اقا یه کانتینر 100 دلاری هم برده باشه برده باشه 3000 میلیارد که نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ به علی:
علی جان برو یارانه ات رو بگیر. زیادی نارحت نشو. من استاد دانشگاهم و فقط به همین جواب برای شما بسنده می کنم: عزیز من پیشرفت علمی فقط به داشتن مقاله و چاپ کردن مقاله در بهترین ژورنال های دنیا نیست. شکی نیست که قدرت چاپ دانشمندان ایرانی در مقالات سطح بالا زیاد شده است. پیشرفت علمی یعنی اینکه نیجه پژوهش دانشمندان خدوم وطن برای رفاه ملت استفاده بشود که متاسفانه چون زیر ساخت و زمینه نیست قابل استفاده نیست.
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
محمدرضا دلش به اینها خوش بود و کلی خوش خدمتی کرد ولی اواخر عمر به آمریکا راهش ندادند(حتی جنازه اش را)!؟
نينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بحرين دويست سال بود كه دست انگليسى ها بود.شاه اولين كسى بود كه اعاى بحرين رو كرد .سازمان ملل هم اونجا رو به همه پرسى گذاشت.
اسكاتلند هم قراره همه پرسى بشه ديگه ما كه از انگليسى ها قدرتر نبوديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی اقاجان الان رشد ما خیلی بیش از این حرفاست قربانت برم ممکنه صدها برابر باشه مگه خبر نداری خزانه خالی شده و اقای زنجانی زندانی آزاد شد این خود بالاترین رشد و شگوفای عزیز جان تی قربان
ناشناس
Germany
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
من همیشه واسم سوال هست تو انقلاب سال 57 چند نفر شهید شدن !؟ چون همه شهدایی که ما میشناسیم شهدای جنگ هستند نه انقلاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس 21:43 شما تا حالا بهشت زهرا رفتی؟
محض اطلاعتون فقط در یک روز(17 شهریور) 100
شهید دادیم
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
9000هزارمیلیارد دلار نه 3000هزار میلیارد دلار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
رسواگر فتنه حرفي براي گفتن نداره؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مشغول ثبت نام توی سایت رفاهی بودن.. الان تشریف آوردن جهت گوهر پراکنی
مجتبی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فعلا رفته یارانه ثبت نام کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مگه بهش پول نمیدن یارانه برا چیشه
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
عمرا یارانه بگیره!به کسی که تویوتا سواره. که شامل نمیشه!
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
نخير. نشسته داره به حال شما تاسف ميخوره. يكم به خودتون هم اعتقاد داشته باشين و خود باور باشين
حسن روحاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
نه!
هنوز تو صف سبد كالا منتظره نوتش بشه
ناشناس
Germany
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چه هوای خوبی =)))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
استغفرالله ربی و اتوب الیه
شیطونه میگه بزنم سایتو حک کنم
نکن برادر
نکن با ما همچین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اونی که شما میگی هکه نه حک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
همون، برو سایت رو "حک" کن! "هک" نکنی یه بار!
آخه مال این حرفایی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خوب که به حرف شیطونی
نکنه پایداری هستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اعتماد بنفست رو برم! برو "حک کن" جیره خور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بیسوادها!!هک واژه انگلیسیه و فرقی نداره به فارسی چجور بنویسی
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
جناب باسواد! به طور كلي حق با شماست اما به دو نكته هم توجه كنيد:

1- چون كلمه‌ي حك در زبان فارسي معناي مستقل دارد در اينگونه موارد براي جلوگيري از ايجاد شبهه بهتر است از نگارشي كه قبلا در فارسي كاربرد و معناي مستقل نداشته يعني هك استفاده شود.

2- رسم‌الخط يك موضوع قراردادي است و خود به خود اصالت ندارد. وقتي عموم نويسندگان يك خط بر يك قاعده توافق مي‌كنند همان توافق مبناي عمل جمعي قرار مي‌گيرد و تخلف از آن به معناي اشتباه نوشتن است. در مورد واژه‌ي انگليسي hack اين واژه از ابتداي ورود به زبان فارسي به صورت هك نوشته شده و مورد توافق عمومي قرار گرفته و تخلف از آن به معناي غلط‌نويسي است.
حاج حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ناشناس: 18:38
با سواد جون پس کامپیوترم بنویس کامپیوطر، سایت رو هم ثایت، اینترنت رو هم اینطرنط، ماوس رو هم ماوث، مانیتور رو هم مانیطور، آنتی ویروس رو هم آنطی ویروث، کامنت رو هم کامنط، رتوش رو هم رطوش، فتوشاپ رو هم فطوشاپ، موزیلا فایر فاکس رو موظیلا فایرفاکث، کانکت رو کانکط، موزیک رو موظیک، داکیومنت رو داکیومنت و دسک تاپ رو دصک طاپ می شه نوشت. شما اینجوری ماس مالی کن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
هک درسته. اینو هر ... میدونه. بیسواد هم خودتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بی سواد، الیه نه، علیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به طور خود جوش میخوای حک کنی...اما بدون هک درسته..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بابا زشته، كمي مودب تر باشيم. جنبه مون رو ببريم بالا.
خير سرمون ماهايي كه به اينترنت دسترسي داريم و كامنت مي ذاريم قاعدتا بايد كمي فرهيخته تر و مو دب تر رفتار كنيم، اگه ما اينجور ادبيات نوشتاري داشته باشيم چه انتظاري از ديگران داريم؟
سال نو همه مبارك
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درسته هک مورد توافق عمومه ولی ازلحاظ قواعد فارسی مشکلی نداره!!در ضمن من به شما گفتم بیسواد!به خودم نگفتم که باسوادم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بی سواددددددددددددددددددددددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
معلومه هیچی از هک بلد نیستی. اصلا بلد باشی آی پیت و بگو یا یه آدرس بده بیام ببینم چقدر بلدی. حتما همین نرم افزارهای بدردنخوره بچه ها داری. شما رو به پاسخ حاج حسین ارجاع میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
بی سواد حک چیه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
هیییییییییییییی!!!!!! چی بگم آخه؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
عكس اين ديكتاتور را بيشتر بگذاريد تا دلمان روشن شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاشو برو زودتر برو برای یارانه ثبت نام کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تو سبد کالاتون نخود لوبیا هم بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چشمت باز کن که نیاز به عکس نیست
دایرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
استقلال آزادی جمهوری اسلامی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خیلی باحال گفتی ناشناس۱۳:۳۴
آرش
United States of America
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تعداد منفیها نشان دهنده نظر مردمه!
ناشناس
Germany
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آرش جان این نظر کاربرهای فراروست..نصف بیشتر مردم یا اصلا اینترنت نمیرن یا اگر هم برن واسه اینجور چیزا نمیرن
م.د
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
برو باهمین منفیا شاد باش، آخه خیلیا با منفی بیشتر حال میکنن تامثبت.
موفق باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آخ آخ آخ آخ گاد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
عباس معصومیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقا،آقا،.....
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقاااااااااا نگووووووو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
هد فامیل
آرامش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
از دوستی خیلی چیزها نصیب ملتها میشود ولی در دشمنی همه چیز از بین می رود
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آمریکا فقط خوبی مارو میخواد.اصلا تو جنگ تحمیلی آمریکا کاری باما نداشت.هواپیمای مسافربری رو هم امریکا ننداخت پایین.اون اصلا با ملتها کاری نداره.مردم پاچه ش رو میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حالا شیدا خانم شما خودتو زیاد ناراحت نکن .صحبتی که شما کردی دقیقا نظر آرامش را تایید میکند . دست شما درد نکند .خیلی خیلی متشکر .
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نمی دونم این برادران سایبری چرا با اسم خانم ها نظر می دهند
اقا شیدا را می گویم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اره مثلا مصر که 30 سال دوست آمریکا بود دیدی چقدر وضعشون خوب شد ،گازی که مال خودشون بود رو باید توصف وایمیستادن بگیرن!!
یامثلا عربستان چقدر گل و بلبله! اصلا چرا بریم راه دور...برو یه سری بزن ببین آمریکا عراق رو که هشت سال تحت تسلطش بود رو چطوری آبادکرد!
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
داستان دوستی خاله خرسه رو شنیدی؟
یعنی تا حالا نمی دونستی که نباید باهر کسی دوست شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
این شیدا خانم اصلا تاریخ را نخونده که روسیه باایران چه کرده
اصلا از جریان کاپیتولاسیون روسیه خبر نداره
اصلا ازجریان جگل خبر نداره
اصلا از جریان آذربایجان خبرنداره
اصلا از جریان بردن زنهای ایران به سفارت روسیه خبر نداره
اصلا از سلاح های روسی ارتش عراق در جنگ خبر نداره
اصلا خط اول همین خبر هم نخونده
اصلا اصلااصلا...
فقط از چیزی که خبر داره ساندیس هایی است که بابت کامنت دریافت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من نمیدونم چرا بعضی ها کاسه از آش داغ تر میشن.
من کسی رو میشناسم که مادرش رو تو اون هواپیما از دست داده ولی اینقدر از آمریکا تنفر نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شيدا نام مستعار "طوطي سخنگو" هست
ناشناس
Germany
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شیدا خانم وقتی ما خاکشو اشغال کردیم دیگه چه توقعی داریم؟؟؟
ناشناس
Germany
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خوشم میاد جواب ندارین هی بحث سایبری و خودجوش رو وسط میکشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
20:25 اورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقای ناشناس 20:25 و خانم شیدا
امام فرمود: نه شرقی نه غربی، لطفا درک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقا یا خانم شیدا، وقتی خودمان دیپلمات‌های آمریکا در ایران را 444 روز گروگان گرفتیم، وقتی خودمان هر چه ساختمان و اموال شرکت‌های آمریکایی داشتند مصادره کردیم، انتظار دارید در جنگ طرف ما را می‌گرفت؟
تازه، فراموش نکنید همین آمریکا و اسرائیل در جنگ کمک‌های تسلیحاتی به ایران کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ضمن احترام به همه دوستان بايد بدانيم هيچ كشوري دلش براي ما نمي سوزه و همه به فكر منافع خودشان هستند. لذا فرقي بين آمريكا و چين و روسيه و... وجود نداره.
مشكل از ماست كه منافع فردي رو به منافع ملي ترجيح مي ديم و دولتمردان باهوشي نداشته ايم.
خاله جون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
وضع رفاهی مردم به مراتب از الان بهتر بود و اعتبار و اقتدار ایران در بین کشورهای همسایه وخاورمیانه بسیار بالا بود که مثلا قطر بیاد پارس جنوبی رو غارت کنه عراق مجنون روبکشه بالا افغانستان دیپلماتهای ایران رو به شهادت برسونه پاکستان بشه مقر و جلیگاه تروریستهای که فرزندان ایران رو شهید و به گروگان بگیرن ووو...
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اقا رضا چرا شما ژاپن و کره جنوبی و برزیل و سایر کشورهارو که با امریکا رابطه دارن نام نمیبرید و ایلان هم پیشرفته هستن و در جواب شیما اینکه امریکایها در جنگ نقش داشتن نه به اندازه روسیه برید تحقیق کنید که 60 درصد تسلیحات نظامی که عراق نیاز داشت از طریق روسیه تامین میشد که با ان صدام مردان و زنان ایرانی را به شهادت میرساند صدام شهرهای ما رو با هواپیمای امریکایی مثل اف 16 بمباران نمیکرد 80 درصد هواپیماهاش روسی بودن که شهرهای ما رو بمباران میکرد مثل میگ و سوخو م صدام خانه های ایران عزیز رو با تانک امریکایی ویران نمیکرد با تانکهای روسی خانه ها رو بر سرزنان و بچه های ایران ویران میکرد با اسلحه امریکایی قلب جوانان ما تیکه پاره نمیشد با کلاشنیکف روسی تکه پاره میشد روسیه با ارسال تسلیحات میدونید چندین هزار نفر از هموطنان عزیزمان رو به خاکو خون کشید داغ پدر ومادرو بچرو بر دل چندین نفر گذاشت چندین نفرو جانباز کردن بعد ما میتونیم اینارو فراموش کنیم و با کشور روسیه ارتباط برقرار کنیم بعد نمیتونیم کارای امریکارو که من هم محکوم میکنم اونارو فراموش کنیم
رصواگرفطنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقاي رضا راه دور نرو . نگاه كن به صف دريافت سبد كالا نگاه كن به جيره اي بنام يارانه
رضا
Canada
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقا رضا (کتمنت 19.18اتفاقا من هم زمان صدام و هم زملن اشغال و حضور امریکا چندین سفر به عراق داشته ام.خدائی با اینکه جنگ و بمب گذاری بود اوضاع مردم و حتی نظافت و تمیزی شهر ها و هتل ها خیلی بهتر شده بود
م.د
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ای جانم آمریکا، عمرم آمریکا، نفسم آمریکا جیگرم آمریکا..آخی نااازی!!!! توروجون من یه موقع ناراحت نشی مردم پاچه ت و میگیرن، اصلا خودم میزنمشون. حالا یه بوس بده به عمو....
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اینکه کره و ژاپن پیشرفته هستن به خاطر تلاش شبانه روزی مردم خودشونه وگرنه امریکا اصلا برنمیتابه کشوری امپراطوریش رو زیر سوال ببره.درضمن هیچ کس طرفدار شوروی ملعون نیس.حمله ی عراق هم با حمایت امریکا و شوروی صورت گرفت.درهرصورت تانظام دنیا سکولار و نظام ما اسلامیه آش همین آشو کاسه همین کاسه س.
هومن
Turkey
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آقا رضا! شما كه اين همه مطلع و خبره مسائل بين الملل هستي، چرا كره جنوبي، مالزي، اندونزي و ده‌ها كشور ديگر كه با امريكا روابط حسنه دارند و نسبت به قبل پيشرفته‌تر شده اند را مثال نمي‌زنيد؟ اين كشورهايي كه نام برديد، از ديكتاتورهايشان ضربه خوردند نه از امريكا اخوي.....
يا علي
هومن
Turkey
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آقا يا خانم م.د؛ خيلي بي‌مزه بود. فكر كنم ديشب كنار خيارشور خوابيدي......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یاد کومور افتادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من ياد گينه نوي پاپوييي و آدم خواران دوست و برادر در سواحل چاد و سودان افتادم چه افتخاراتي. چي ميگه اين فرارو
ناشناس
Germany
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حداقل دست کوموریها به خون ملت ما(حادثه ایرباس)آغشته نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من یاد یه کسی ...که رفت سازمان مللل...ای وای..
سيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
حادثه ايرباس مال بعد از انقلابه
ناشناس
Canada
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
توی ماجرای ایرباس همونقدر که آمریکا مقصره حکومت ایران هم تقصیر داره. وقتی که هواپیمای مسافربری رو سپر پوشش هواپیمای نظامی بکنی، خودت مجوز شلیک رو صادر کردی.
ناشناس
France
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آمریکا بعد از جنگ جهانی طبق طرح مارشال به اروپا و هم پیمانان خود کمک مالی می کرد تا زمینه را برای بازار مصرف آینده کالاهای خود آماده کند. شاه فکر کرد همیشه می توان به آمریکا اتکا کرد البته با کودتای 28 مرداد شاید حق هم داشت.
دایرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فعلا" شدیم بازار مصرف کالاهای چینی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ميگم يه حرف از خودت بگو.خيلي تکراري شده اين حرفا.خيلي زياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اقا به خدا نظر مزخرف ندی نیمگن لالی. مجوری خودت رو مسخره خاص و عام بکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه دیکتاتور بود ولی در اون زمان کشور ایران پیشرفته ترین کشور خاورمیانه بود.ترک ها آرزوی ورود به ایران رو داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
کره جنوبی هم آرزو داشت مثل ایران بشه روزی....
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
انقدر پیشرفته بودیم که توی پایتخت مون هم پر از حلبی آباد بود!روستاها که بماند....! همه به ماحسادت میکردن!!
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آخه نکه پیشرفت کردیمو فقر نابود شد آقا رضا. کجا اموال ملی اینطوری غارت میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقا رضا از این حلبی آبادها الان هم بسیار داریم چه بسا بیشتر هم شده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نکنه آقارضا فکر می کنه حالا خلبی آبد نیست؟
نه نیست ولی بدترش کارتن خواب زیادتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
همینطور مالزی و برای افغان ها بالاترین افتخار سفر به ایران و تعریف خاطرات آن بود کتاب بادبادک باز رو بخونید
رسواگرفتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
قابل توجه آقا رضا:
نه كه الآن ديگه همه حلبي آبادها جمع شده و ديگه هيچ حلبي آبادي نيست و ديگه اينكه فاصله هاي طبقاتي از بين رفته و الآن تو خيابونهاي تهران ماشين هاي ميلياردي نمي بينيم و كاخهاي چند ده ميلياردي ديگه تو تهران ساخته نميشه و .... و ضمنا عدالت علوي برقرار گرديده و قاطبه مردم به فقر كشونده نشدن و هيج كس محتاج چندرغاز يارانه نيست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا رضا بازم بگم؟ بگم؟ بگم؟
رضا
Canada
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی آقای 19/22من واقعا نمیدانم که نخست وزیر ما را امریکا انتخاب میکرد یاکس دیگر.اما اینرا میدانم که در زمان هیچگاه یول بانکها نابود نشد. دوهفته قبل یکی از نمایندگان مجلس گفت که در دولت دهم 150 میلیارد دار مفقود شده.آیا میدانید این عدد چقدر است؟ شاه که واقعا نوکر امریکا بود وقتی فرار کرد بعد از سی سال حکومت میگویند 600 میلیون دلار دزدیده. شما مقایسه کن که در 8 سال 150 میلیارد را برده اند . و هیچکس پیگیری هم نمیکند. اگر این آزادی است باید همه بآن مجددا فکر کنیم
حقگو
Canada
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
این پسر و پدرش هردو نوکر انگلیس بودند. ایران رو تبدیل به خرابه کردند. جوانان مملکت رو فاسد و معتاد کردند. جلوی پیشرفت کشور رو گرفتن. اگه اینها نبودند مردم الان محتاج یارانه نبودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون چیزی که دلم می خواد بهت بگم رو فرارو مطمئنم چاپ نمی کنه!!! ولی خودت سعی کن یه حدس هایی بزنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من هم يه چيزايي رو زبونم دارم كه بهت بگم افسوس كه مشغول تنظيم فرم يارانه هستم بمونه بعدا بهت ميگم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خوب آخه عقل كل حداقل بنويس نوكر آمريكا.. عكسا مال آمريكاست.. اي خدا.. ما رو با كيا كردي 75 ميليون نفر؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ناشناس 13:26 یعنی دمت گرم فقط. کلی خندیدیم!! :))
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
این جمله ناشناس ۱۳:۲۶ یکی از بهترین و گویاترین نظراتی بود که در عمرم دیده ‌ام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
با قسمت اول حرفات موافقم.ولی بعدش نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حقگو اسم شما است يا مرام شما؟؟ الحق كه خيلي فانتزيه!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ناشناس 13:26 باید این حرفت رو با طلا 24 عیار بنویسند بهترین پاسخ بود .هزار تا لایک
رضا
Canada
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من در زمان اون شاه که معتقدم خودکامه بود با پاسپورت ایرانی بدون ویزا به 17 کشور که شامل 5 کشور اروپائی بود مسافرت کردم .آیا امروز ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا وكيلي نمره 20 ميبره اين پاسخ ناشناس 26/13 احسنت بر شما
مظفرالدین شاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
واسه همین شما رفتید کانادا؟؟؟؟؟ یادت باشه یارانتو ثبت نام کنی! می گن به خارجی ها دلار می دن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حقگو جان به نظرم لب مطلب رو ناشناس 13:26 گفتند. اسمت رو هم عوض کن اصلاً بهت نمیآد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ما هم منظور تورو نفهمیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حخگو مطمئني اونا بودند!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حرف حق جواب نداره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شماکه به 17 کشور سفرکردی یادت هست نخست وزیر مارو هم آمریکابرامون تعیین میکرد ؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اتفاقا انگلیس منافعش بارضا خان تضاد پیدا کرد هرچند اولش بهش نزدیک بود
ناشناس
Germany
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
جناب حقگو اطلاع داری که در ایران اسم کچل رو میزارن زلفعلی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حقگو شما اختلال حواس نداری ؟
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
افسوس که نمیشه حرفی زد و الا جواب زیاد دارم برات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقای حقگو، از شما میپرسم، آیا آمار اعتیاد و فساد در آن زمان بیشتر بود یا الان؟ آیا تولیدات، تأسیس کارخانه و سد و ... در آن زمان بیشتر بود یا الان؟ ... انصاف هم خوب چیزیه.
آیا قبل از انقلاب، می‌توانستند مرزبان ایرانی را دستگیر و اعدام کنند، و دولت با خواهش و التماس تلاش برای آزادیش کند؟
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس 13:26 میلیاردها+++++++++++++++++++++++++
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ايكاش ترتيبى بدند كه پول ما دوباره جزو ١٦ پول باارزش دنيا بشه، پاسپورتمون همون اعتبار رو پيدا كنه.بعد مثلا نخست وزير يا معادل اون رو ژاپنى ها برامون تعيين كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
جدی می فرمایی!! بله بله!
فهمیدم چی می فرماین!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این حقگو همونی که تو عکسهای مصدق اون خانمهای خبرنگار امریکایی رو لخت میدید
معلومه دیگه فکرش فقط +18 ست
کلآ حرفاشو جدی نگیرین طرز فکرش از ادم بدور ه
رصواگرفطنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شما آيا الان ثروت زيادي داريد ؟ جناب حق گو
021
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
حقگو؟!!
قبلاً که بچه بودیم به آدم کچل میگفتیم زُلف علی
این اسمت منو یاد او تضادها انداخت
ناشناس
Germany
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نوکری انگلیس بهتر از نوکری اونی که الان براش نوکری میکنی
ناشناس
Canada
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
رضا جان از کانادا!
آیا الان با گذرنامه کانادائی میتونی بدون ویزا به امارات (دوبی و ابوظبی) سفر کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درود بربصیرتتان جناب حقگو.خدابه شما خیر دهد با بیان حقگویتان.ناشناس13:26 ما هم خیلی حرف ها داریم امافرارو از فتنه انگیزی حمایت میکنه و نمیذاره.درضمن ازنظراتتون معلومه کی دعوای یارانه دارد با بی تدبیری
brother john
Romania
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
حقگو ، حق بگو !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
عجب طنز تلخي , خيليا كه بهت منفي دادن عمق مطلب رو نگرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چقدر هوا داره گرم میشه این روزا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
:)))))دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خيلي جالب بود چقدر كيفيت عكس ها بالاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
30 سال يارانه مردم را نداد اون دنيا چي جواب ميخواهد بدهد؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سبد کالا رو چی میگی ؛کوپن ها رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
الان همه چي آرومه من چقدر خوشحالم از يارانه هاي نقدي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خب زیادی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چرا مترجم نداره؟ يعني شاه بلد بود انگليسي صحبت كنه؟؟؟ من فكر ميكردم بلد نبود.
ناشناس
Germany
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
انگلیسی را نمی دانم ولی فرانسه را خیلی روان و عالی صحبت می کرد که دلیل آن هم اقامت چند ساله در سویس و تحصیل در مدرسه "له روز"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به انگلیسی هم تسلط داشت
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تا 7 زبان زنده دنیا تعلیم دیده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
این بنده خدا در خارج تحصیل کرده بود و یک خلبان ورزیده بود
خلبان باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشه

ضمنا اون وقتا علی آبادی نبود که برن ترجمه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
می دونست ام پی تی یعنی چی؟
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من فیلم مصاحبه ای از ایشان دیدم که کاملاً مسلط انگلیسی صحبت میکردند. در اون فیلم در پاسخ به تقاضای خبر نگار غربی برای ارزان کردن نفت به علت در سختی قرار گرفتن مردم غرب گفتند: مردم غرب باید بیشتر کار کنند تا بتونند نفت ما رو بخرند(یعنی نفت رو ارزون نمیکنیم) خبرنگار در پاسخ گفت: یعنی دوره ای رسیده که چشم تیره ها به چشم روشن ها میگویند که چه کاری باید بکنند؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقا اصغر !میدونی زمان شاه با دادن بحرین چقدر از نفتمون رو مفت ومجانی از دست دادیم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی آقا حالابااین نفتا که داریم چه سودی بردیم
سودش رامحصولی وزنجانی و ...بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی اقا سهم ما از دریای خزر که پس از فروپاشی شوروی از 50% به 11% رسیده را هم در نطر داشته باش
ناشناس
Germany
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس14:41 بعد از فروپاشی شوروی 4 کشور مستقل تشکیل شدن که با توجه به قوانین بین الملی به اندازه مساحتشون حق استفاده از دریای خزر رو داشتن در ضمن ما 20درصد دریای خزر رو در اختیار داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بله یه کلیپ از ایشون موجود هست که خبرنگار از ایشون سوال کرد که خلیج عربی یا خلیج فارس شاه لبخندی زد و به انگلیسی گفت ادبیات منطقه رو مطالعه کنید خودتون میفهمید! متاسفانه تو نقد اصلا منصف نیستیم فردای قیامت باید جواب بدیم صدا و سیما چند وقت پیش گفت شاه ایران سواد نداشته!!! این خیلی تعجب برانگیز بود برام! شاه بی سواد!!! با صداقت پیش بریدبهتر نیست؟
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس 1319 متأسفانه تصور شما صحيح نيست.

درياي خزر كه در گذشته بين ايران و شوروي قرار داشت به موجب قرارداد سال 1941 مقرر شد سهم ايران و شوروي هر كدام 50 درصد باشد.
بعد از فروپاشي شوروي تفاهمنامه‌اي بين قدرتهاي بزرگ امضاء شد كه به موجب آن روسيه وارث حقوقي شوروي باشد به اين معنا كه تمام امتيازات بين‌المللي شوروي (از جمله عضويت دائم در شوراي امنيت و حق وتو) به روسيه منتقل شود و متقابلا اين كشور انجام تعهدات بين‌المللي و قراردادهاي شوروي را تقبل كرد.

از جمله‌‌ي اين تعهدات، يكي هم قرارداد 1941 با ايران در مورد درياي خزر بود. روسها همان ابتدا با همدستي سه كشور ساحلي ديگر (تركمنستان و قزاقستان و آذربايجان) زير اين قرارداد زدند و گفتند ما همراه با ايران 5 كشور ساحلي هستيم و سواحل خزر بايد بين 5 كشور تقسيم شود و سهم هر كشور 20 درصد هست.

در دولت آقاي احمدي‌نژاد همين 4 كشور امتياز ديگري از ايران گرفتند و آن اين بود كه گفتند سهم هر كشور به اندازه‌ي طول ساحل آن از دور تا دور درياچه است و چون طول سواحل ايران به اندازه 11 درصد كل مي‌باشد پس سهم ايران از كل درياچه هم 11 درصد است.

در ايران نه رئيس‌دولتي كه مدام حقوق ملت ايران و عزت بين‌المللي را فرياد مي‌زد و نه وزارت خارجه‌اش كوچكترين اعتراضي ولو در حد يك بيانيه كه لااقل در تاريخ ثبت شود انجام ندادند.

كار به جايي رسيد كه در اجلاس سران 5 كشور ساحلي در تهران كه آقاي احمدي‌نژاد آن را و حضور پوتين را باعث افتخار خودش مي‌دانست، نور سلطان نظربايف رئيس جمهور قزاقستان با كمال وقاحت در مقابل خبرنگاران اعلام كرد قرارداد 1941 به تاريخ پيوسته است!

كسي كه در زمان انعقاد قرارداد، كشورش يكي از جمهوري‌هاي شوروي بود به خودش اجازه داد كه قرارداد را خودسرانه بي‌اعتبار كند و آن هم در تهـــــــران. گويي فرصت را مناسب ديده بود كه اين كار را در ايران و در زمان صدرات دولتي انجام دهد كه قادر به دفاع از منافع ايران نيست.

خوب است بدانيم كه روسها همراه با سه شريك ساحلي خود در دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات هم براي اين كار (كاستن از سهم ايران در خزر) خيز برداشتند كه هر با با واكنش قاطع ايران مجبور به عقب‌نشيني شدند اما بار سوم وقتي با يك دولت ضعيف و باج‌ده روبرو شدند فرصت را غنيمت شمردند و زهر خود را ريختند.

احمدي‌نژاد و دولتش بايد پاسخگوي اين خيانت ملي باشند.

فراروي عزيز. اين موضوع خيلي مهمه و همه بايد از آن اطلاع داشته باشند لطفا منتشر كن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
13:15 عزیز آخه چرا ماسمالی؟
یعنی قبل از فروپاشی شوروی قوانین بین المللی چیز دیگه بوده!
ناشناس
Germany
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تو بحرین هم مثل کریمه رای گیری شد و مردمش رای به استقلال دادند
brother john
Romania
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس 13/19 ، باهوش ! مساحت شوروی تغییری نکرده...! تقسیم به چند کشور شده. پس اگه قرار باشه به نسبت مساحت مالکیت رو تعیین کنن نباید فرقی با گذشته می کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ديدن اين تصاوير دل هر انساني را به درد مياورد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ما از كساني كه ما رو به اين روز دراوردند نميگذريم.همون بازنشستها پيش كسوتها منظورم رو كه ميفهمين؟؟؟ واضح بگم فرارو غ ق ميكنه.هرچند الانم چاپ نميشه
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدايا همه كساني كه به اين مملكت خدمت كردند رو بيامرز و كسائي كه خيانت ميكنند رو لعنت كن و رسوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
حمید آقا چرا فعل اولت ماضی بود، فعل دومت مضارع؟؟؟؟ نظر خاصی که نداشتی؟؟؟؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فرارو مواظب تبلیغات خودت باش حالت عکس گرفتنت یک جوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
این عکس ها رو فرارو مگه گرفته؟
یا اصلا فرارویی وجود داشت اون زمان؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یاد دانشگاه کلمبیا افتادم. . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه رو صدسال سیاه هم به دانشگاه کلمبیا راه نمیدادن
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه اینقدر سرگرم نوشتن قرارداد ها بود ور زدن نداشت
ناشناس
Germany
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقا مسعود منظورت امضای قرارداد استقلال بحرینه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آره فقط ا ن رو به دانشگاه کلمبیا راه میدن که افتخار آفرینی کنه!!!
ناشناس
Germany
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
الان راه دادن کسی به دانشگاه کلمبیا شد افتخار!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چرا اسم و رسم آدمایی رو که تو عکس هستن + تاریخ عکسها رو زیرش ننوشتین؟ تو منبعی که عکسها رو ازش گرفتین، این اطلاعات به طور کامل هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مردی که فکر میکرد زیاد میداند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
همه چیز را همگان دانند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خب زیاد میدانست. یک کارشناس خبره نفتی بود. خلبان بود. 6-7 زبان میدانست. نمیگم عقل کل بود، ولی مدرکش جعلی نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
و احمدی نژاد مردی که هیچی چیز نمیدانست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا بیامرزد خودش و پدرش را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فرارو فردا توقیفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
برای شما و دوستانتان هم باید طلب آمرزش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پدرش رو آره ولی خودش رو ..... چی بگم از بی عرضگیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا بیامرزدش دا نشگاه فنی کرمان بعد از 40 سال هنوز داره استفاده میشه اما پل جلوی دانشگاه ما ظرف 6 ماه ریخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا شما رو هم با اونا محشور کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دوستان فردا به این لینک سر بزنید حتما، می بینید + و - ها کم و زیاد شده یا اینکه نظرات کلا حذف شده، اینو به تجربه میگم
جالبه، نه؟
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فرارو خدا تو روهم بیامرزه !!
آرش
United States of America
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تعداد مثبت ها جالبه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بی عرضگی خودش که بماند چرا که ایران را دو دستی داد دست عنکبوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
برادرم بر بصیرتتان بفزایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خخخخ فرارو از فردا کرکرتو میکشن پائین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ ...
حامی جبهه پایداری
Germany
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یک مشت سلطنت طلب و کودتاچی در فرارو جمع شده اند
لیاقت شما همان سبد کالا و یارانه 10-15 دلاری از دولت تبخیر و امید است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
همش يك مشت؟؟؟!!
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شما كه قيمت دلار دستته بگو ببينيم يارانه‌ي دولت مهرورزان چند دلار مي‌شد؟ سبد كالا لياقت ماست؟ سيب‌زميني لياقت چه كساني بود آقاي لياقت‌شناس؟

اي دم احمدي‌نژاد گرم كه چنان كلكسيوني از افتخارات باقي گذاشت كه تا صد سال ديگه ما در مقابل هر كسي كم بياريم پيش شماها روسفيد هستيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
جبهه پايداري چي هست كه حامي اون باشي تو...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
گل گفتی
اینا سال88 نشون دادن که همون کودتا چی های نوکر آمریکا هستن
ناشناس
Canada
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سبزکها و فتنه گرها رو فراموش کردی پایداری جان .مردم هم تا زمانی خوبن که طرفدارت باشن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ناشناس ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون قسمت آخر جوابت عالی بود
بعد آقای پایداری چی لطف کن تو یکی حرف نزن چون پدرتون اگرباشاه مخالف بود باهاش مبارزه می کرد

ما که همه چی یادمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
18:16 عزیز دمت گرم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تک و توک افراد جبهه ی پایداری هم مملکت رو نا پایدار کردند .
تف ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فرارو مطالبی که توهین نیست و انصافاً حرف راست است را چاپ نمیکنی، بعد به کسی که مینویسه «سبزکها و فتنه‌گر ها» اجازه‌ی انتشار میدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درود بربصیرتتان.حضور شماباعث دلگرمی و افزایش بصیرت دوستان خواهد بود.همون یارانه و سبدکالا و تدبیرشان!!!!!
انتظار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
حامی جبهه پایداری
احمدی نژاد با وجود مخالفت اکثر کارشناسان اقتصادی 28 آذر ماه 89 کبریتی رو روشن کرد که الان پاشنه آشیل شده و ممکنه به انبار کاه برسه این شعله و اینکه هیچ چیز برای خاموش کردن آن وجود نداره فقط باید با بهت نشست و نگاه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اقای پایداری هنوز داری ظرفیت آزاد میکنی؟ یا همچنان ظرفیتت یبوست گرفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
گذشت زمان گوياي همه چيز است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اونقدر یک طرفه درباره شاه و عوامل حکومت گذشته قضاوت شده که الان هرجا درباره شاه و هویدا و...خبر و مطلب بذارید،بازخورد مردم اونطور که مورد دلخواه بعضیا هست،نیست.این نتیجه افراطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مثبت و منفی رو بستی که.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
هنوز نه، اما فردا بسته میشه
ایرانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نه، کار می کنه، من بهت منفی دادم
:)
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا لعنت کنه خودش و پدرش را که بیش از 60000 نفر را شهید کرد و در 17 شهریور 4000 نفر شهید کرد او نا جوانمردانه پدرم را شهید کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آمار شما درست نیست.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
کل شهدای انقلاب از سال 42 تا سال 57 حدودا 3000نفر بوده و در 17 شهریور هم کلا 80 نفر شهید شدند . واقعیت را با دروغگویی کتمان نکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
میدونی 4000 هزار نفر یعنی چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. برو سوال کن ....
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سرجمع 1000نفر بیشتر نبود آمار جنگ ایران و عراق رو آوردی؟
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به تعداد همه شهدا مثبت. اون موقع آمریکا ما رو کمترین رعیتش هم حساب نمیکرد. الان حاضر به مذاکره شده.
اون موقع شهر کوچک ما برق و آب بهداشتی نداشت چه برسه به روستاهاش که الان دارند.
این یه اصل روانشناسیه که آدمها خوبی های گذشته را بیشتر یادشون میمونه تا خاطرات تلخشون که فکر کنم درباره دیکتاتوری پهلوی ها هم خوشبینانه فکر کنیم اینطوریه.
انصاف هم خوب چیزیه ها.
فرارو لطفا منتشر کن.
saed
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بابا آمارو نپرون کل جنگ به قول مسئولین 200000نفر شهید نشدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
در میدان ژاله و اطراف, آیا 4000 نفر جا میشوند؟ کمی تامل در شنیده ها بد نیست. به قول اون بنده خدا شما یا شمردن بلد نیستید یا شلاق نخوردید.
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقای مانی
اون موقع همدلی بود الان چی؟
حادثه شین آباد رو یادت رفته؟؟؟؟
سیستان و بلوچستان رفتی؟ تا معنی آب آشامیدنی رو بفهمی؟ به روستای مادری من بعد این همه انقلاب تازه 2 سال پیش آب لوله کشی و گاز رفت... بعد 34 سال !!!! زمان کمی نیست ...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
امارو از كجا اوردي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خوب می خواست بجای شلوغ بازی تو خیابونا و تخریب اموال عمومی بشینه تو خونش تا بلایی سرش نیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون موقع اگر کسی اعتراض میکرد و کشته میشد بهش می گفتن شهید الان میگن مزدور و فتنه گرد ؟
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مرتضی جان!این دوستان فقط دم از روشنفکری میزنن و بقول خودشون با دیکتاتورها مشکل دارن!!!اما همین افراد از خاندانی حمایت میکنن که به فردی مثل دکتر مصدق هم رحم نکرد و قانون کاپیتالاسیون وضع کرد!!اهیچ منطقی هم ندارن و بحث کردن باهاشون اتلاف وقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مانی جان. اصل روان شناسی که برعکس میگین شما....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
محسن خان!حکومت منحوس پهلوی از سال1305 شروع شد و قتل عام مردم هم از همون موقع استارت خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
کمتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مالی جان یادت رفت بگی اون وقتا موبایل هم نداشتیم که الآن داریم
ضمنا یادت باشه همین رضا خان وقتی اومد سرکار ایران یک سانتی متر جاده اسفالت هم نداشت
وکره نیز 35 سال پیش در چه وضعی بود و حالا؟؟؟

عجب آدمایی هستین بااین آماراتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقا مرتضی
کمی عقل هم خوبه
اون وقت چندساله بودی؟
الآن چه امتیازاتی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
محسن و مرتضی هر دو از یک طیف و شاید یکی باشن که با برنامه نظر دادن، مرتضی یک نظر اغراق آمیز داده که هر کسی میدونه دروغه، دوستش یا خودش با اسم محسن بعدا اومده زیرش یه نظر با ارقام کمتر اما باز هم غیر واقعی حرف زده
على
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس ١٨:٥١ از سيماى ميلى هم پيش افتادى؟ اون هم هيچوقت به كشته هاى قبل از انقلاب نميگه قتل عام!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مانی خان تا سال 53 در امد ایران زیر 1میلیارد دلار بود واز سال 53 گه درامد نفت بالا رفت به گفته کارشناسان قدیمی وزارت نیرو طرح برق رسانی به روستاها تهیه شد اما به علت وقایع انقلاب فرصتی برای اجرای انها پیش نیامد
جهت قضاوت منصفانه کتاب نگاهی به شاه از غباس میلانی را دانلود ومطللعه کنید
رصواگرفطنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
همون كه فرارو منتشر نميكنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
قدر انقلاب روبدونید.اونموقع همه روستاها بدبخت بودندو فقط برای خود پایتخت و مرفهان بی دردخوشگذران آباد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
دلم برای جهالتت میسوزه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به صورت غیر قابل انتشاری حرف داره این عکسها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اصلن نظرت ارزشی نداره که بخوام وقتموهدر بدم آخه وقت برای یک آدم نخبه طلاست
اما برای شادی دل بچه های انقلابی میگم.
شما درگیر کار خودتون باشید و سرتون گرم باشه اما ما انقلابی ها هم بی کار نیستیم
ما بودیم که ارتشی به نام سپاه ساختیم که یکی از سردارانش فرمود: اگه هواپیماهای اسرائیلی به ایران حمله کنن مهم نیست به کجا و به چه میزان خسارت وارد می کنن بلکه مهم اینه که وقتی هواپیماها بر می گردند دیگر اسرائیلی وجود ندارد که بر روی آن فرود بیایند.
ما مشغولیم و شما هم مشغول باشید اما بدونید آینده (آینده کل دنیا) از آن ماست.
در ایران تمدنی بزرگتر از تمدن غرب در حال تولد است و به کوری چشمان آمریکا و اسرائیل دوستان آینده از ماست.
ما زیاد اهل حرف نیستیم و سکوتمون همین معنا رو داره اما اگر وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد دیگه خودت بقیشو بلدی
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون بالا رو فرش ایرانی چی نوشته ؟؟؟؟
عجب !!!!چقدر .......
mohammadreza
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نور به در و ديوار بباره!!!
تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
میتونست شاه باقی بمونه و ایران رو به سمت دمکراسی و رفاه در سطح آمریکا هم برسونه ولی جذبه قدرت و فرهنگ استبدادی ایرانیان باعث شد هم دستاوردهای مشروطه از بین برود و هم دیکتاتوری به سرنوشت همه دیکتاتوریها دچار بشه.از تاریخ عبرت بگیریم.(من ملی فکر میکنم فرارو برام سواله چرا منتشر نمیکنی!)
ناشناس
Canada
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
باید مکتبی فکر کنی .اونوقت فحش هم بدی چاپ میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دمت گرم ناشناس 19:47
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
شاه ما رو به سمت دموکراسی ببره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منظورت دموکراسی جنسیه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
صحنه انتظار دولت مردان آمریکا برای ورود ایشان به جورایی لذت بخش است و البته هییییییی(آه عمیق) چی بگم
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دقيقا همينطوره. براي اولين بار هست كه مي‌بينم يك رئيس جمهور امريكا از مهمان خارجي در فرودگاه استقبال مي‌كنه. تازه اين هري ترومن هست. كسي كه دستور بمباران اتمي ژاپن رو صادر كرد و طبعا روحيات ويژه‌اي هم داشته.
ياد زماني افتادم كه پوتين در ديدار با احمدي‌نژاد مدام مسخره‌بازي در مي‌آورد و يا گوشش رو مي‌خاراند يا به سقف نگاه مي‌كرد و عمدا قصد تحقير طرف مقابل رو داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به خاطر اینکه نفتمون دودستی تقدیمشون کرده بودیم وگرنه عاشق چشم و ابرومون نبودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ناشناس ۱۸:۱۱
نمی خواد به پوتین فکر کنی که خودش راابرقدرت می دونه
چرا نمیگی امیرقطر با تنبون و دمپایی جلو احمدی نژاد لم داده بود
یا اون سربازای برزیلی یا راه ندادنش به مجلس شام فائو یا ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
18:36 خدارو شکر که مصاحبش هست ...مصاحبه ی شاه با مجری امریکا یی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس 18:36 تو چقدر ساده ای!!در سال 13332 وقتی نفت ایرانم توسط دکتر مصدق ملی شد آمریکا چنان تحریمی کرد که حتی از تحریمهای الان هم سنگینتر بود و ایران حتی بشکه نفت هم نمیتونست بخره و تو حلب روغن نفت میرختن!!!یه کم واقع بین باش تو رو خدا
ناشناس
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ببخشید یه 3 اضافه زدم:1332
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
موقع فرار شاه در سال 57 هم لذت بخش بود؟؟!!!پاناما هم راش نمیداد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پس چرا بدون اجازه وارد تهران شدن بدون اینکه به دیدار شاه برن و شاه هم مثل نوکرا به دیدارشون مشرف شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پیمان جان چون آمریکا با رای مردم ایران همراهی کرد و راهش نمیدادن.چون مشروعیتش رو از دست داده بود.
آمریکا به رای مردم ایران احترام گذاشت.
چی بگم که بعدها پرچم آمریکا رو آتش زدند و باقی ماجرا ... .
به نظرتون چه کشوری از این قضایا بیشترین خیر رو برد ؟
جیگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اخه چرا ..چرا .. چرا ..چرا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مجانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آفرین به سؤال و آفرین به جواب.
ناشناس
Germany
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
افتخار میکنم با شما هموطنم دوستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
چون خون شهید 17 اسیر
چون استقلال چون آزادی
چون اقتدار ایثار اتحاد ملی
چون فقر جهل غرب زدگی
چون خون شهید دانش اسلام
چون شرف غیرت وطن
چون شاه گلوله دانشجو
چون ماه ماهواره گهواره
چون اشک مشک کشک
چون دوست دشمن میهن
چون آب کباب رباب
چون ننگ رنگ چنگ جنگ
چون خون جون نون
چون آب دوغ کشک اشک
چون عشق حسین حسین حسین حسین ...
جیگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
منم به شما افتخار میکنم ...منم به شما افتخار میکنم .....منم به شما افتخار میکنم ....ععههه !! ( جدی )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چین و روسیه (در نتیجه مصرف گرایی افراطی)یا آمریکا(علم و تولید!!!) ، انتخاب با شماست !!!!
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دوستى هميشه به نفع كشور بوده
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
البته نه با هر کس و ناکس!
دوستی با روسیه و امثال روسیه در هر شرایطی ضرره!
غربزده نیستم اینو تاریخ میگه. اینو نیروگاه بوشهر میگه که 35 ساله داریم پول میریزیم تو حلقوم روسها و هنوز هیچ!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
یک دوست!ای کاش تاریخ رو بهتر میخوندی!بعد انقلاب ایرانسراغ آلمان و ژاپن برای تکمیل نیروگاه رفت که اون نیمه کاره ول کردن و تقریبا20ساله که روسها اونو تحویل گرفتن که البته بدقولیشونو کاملا قبول دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
توشهر ما یه کانال آب رو که طولش به 30 کیلومتر میرسه باعرض 8متر وعمق 5متر راسراسر بتون کرده تا آب که میخواد به مزارع برنج نرسه قطره ایشم هدر نره اتفاقا رو این کانال یه پل ساخته که یکطرفست هرچیزی بگید از روی اون گذشته فقط 18 چرخ ارسطو نمیتونه بره زمانیکه از کنار این کانال میگذریم نمیدونم قدیمیا چرا زیر لب یه نفر خدا بیامرزی میدن شما نمیدونید اون کیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هاله ای چیزی دورش نبود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خر ملا نصرالدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اونی که جواب داده چقدر بی تربیت و وحشی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
واقع بینانه بخوام نظر بدم باید بگم هر حکومتی نقاط ضعف و قوتی دارد و هر نظامی را باید در زمینه تاریخی خودش مورد ارزیابی قرار داد . پهلوی ها مسلما برای ابادانی ایران تلاش زیادی کردند و تحولات مثبتی در همه عرصه ها و حوزه ها به وجود آوردند اما دو مشکل عمده داشتند که به سقوط هر دوشان منجر شد : 1- به شدت به قدرتهای خارجی بویژه انگلیس و بعد آمریکا وابسته بودند و 2- هر دو شان مستبد بودند و بی توجه به توصیه های ناصحان و با غفلت از نفوذ دین و مذهب در تاروپود اجتماع ، روند مدرنیزاسیون را در ایران چنان شتاب دادند که جامعه سنتی را به واکنشی انفجاری واداشت و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
رضا شاه به کدوم قدرت خارجی وابسته بود آقای واقع بین!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
به نظر می رشد پهلوی ها از قدرت به فساد رسیدند به همین دلیل سقوط کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه نیامد و به مردم نگفت که «صدای انقلابتان را شنیدم»؟ مخالفانش را از زندان آزاد نکرد و به نخست وزیری نگمارد؟ بعد از اون در تاریخ ایران سابقه ندارد که کسی در شرایط مشابه چنین کاری کرده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس23:22میشه بگی به کدوم قدرت خارجی وابسته نبود؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
يعني اون موقع ايراني اينطور احترام و عزت داشت كه براي يك مقام كشوري اينهمه استقبال بشه؟ پس چرا از ايشون انگشت نگاري نميكنند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هیچ کاسبی از مشتریش انگشتنگاری نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
17:33 عزیز پس بگو چرا روسیه از ما انگشت نگاری نمیکنه!!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
الان هم گینه بی صاحب از ما استقبال می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
غش غش غش............ خدا پدرت رو بیامرزه کلی خندیدم.
ناشناس
Azerbaijan
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تازه اونا هم اگه سیبیلشونو چرب کنیم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
بنظرت ایران از تیم موزامبیک میبره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
همیشه شاه های جوان آدمهای دوست داشتنی هستند.
اما وقتی طرف پیر شد دیگه نمیشه اونقدرها دوستش داشت.
سلطنت ده سال بیست سال بیست و پنج سال!!!!!!!!!
نه تا وقتی که یه پات لب گوره یه پات داخل گور!!!!
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
به نظر شما ٥٨ ساله پير حساب ميشه؟؟
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
زمان شاه ایران از امریکا باج می گرفت و امریکا را از کمونیست می ترساند ولی حالا...................
ناشناس
Germany
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
باج؟؟؟!!!!!!!!!!منظورت اعطای قانون کاپیتالاسیون؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پ ن پ، نه منظورش بخشش دریای خزر و قانون کشف حجابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس 21:13: فیزیک هالیدی رو خوندی؟ اون زمان هالیدی میومد در دانشگاه شیراز درس میداد.
ولی من نادان، اگر میدونستی فیزیک هالیدی چیه که از این حرف‌ها نمیزدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خودتو به اون راه نزن الان کلی پول هم بدی یه قطعه اف 16 هم بهت نمیدن اون موقع...........
pak67
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نه منظورشون f14 بهترین جنگده رهگیر تاریخ بوده که امریکا حتی به نزدیکترین متحدش تو خاورمیانه که اسرائیل باشه نداد,دلیلش هم روشنه منافع مشترک هر دو به یک ایران قوی برای جلوگیری از نفوذ کمونیست نیاز داشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
pak67 خب پس فهمیدیم آمریکاییها برای چی عاشق ما شده بودن؟؟!!
pak67
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اصولا منافع مشترک شکل دهنده ی مناسبات بین کشورهاست در همه ی زمینه ها اقتصادی فرهنگی نظامی و... رابطه ایران با امریکا هم بر همین اساس بود" نفع دوجانبه" و به همین دلیل هم بود که ایران بالاترین رشد اقتصادی رو در بین سالهای 42تا 55 در منطقه و اسیا دارا بود که حاصل مناسبات برد-برد با کشورهای صاحب تکنولوژی روز بود البته ما هم اجازه میدادیم که امریکا برتری استراتژیکش رو در خاورمیانه نسبت به بلوک شرق داشته باشه همین, خیلی ساده جوری که توان فهمشو رو داشته باشی گفتم.... در جواب به ناشناس
۱۷:۳۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
فیزیک هالیدی چیه؟؟؟؟؟
کپی پیست از روی مقالات و بقیه کتابا
بیا خودم دوتا فیزیک هایدی واست مینویسم ولی هیف که فرصت ندارم
چون دارم روی نظریه انشتین کار میکنم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تنها شاهی که دوبار از کشور فرار کرد!!عجب افتخاری!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اینجاست که روشنفکران جواب نمیدن به این موضوع و فقط منفی میدن
نينان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خيلى دوست داشتى ميموند، به قيمت ويران كردن ايران وكشتن صدها هزارنفر؟!!!
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدا لعنتش کنه
منیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
درست صحبت کن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
منیب خدا لعنت کنه پهلوی اول و دوم رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خدا لعنت کنه کسانی که باعث ویرانی این سرزمین شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درود بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
دیگه لعنت از این بدتر که خودش معلوم نیست تو کدوم گوری دفن شده و پدرشم همین طور
اما مزار مدرس و امام بزرگ ما زیارتگاهه!
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چه زیبا فرمود داریوش کبیر:
خداوندا این کشور را از دشمن،از خشکسالی و از دروغ محفوظ دار

و حالا به نظرتون از کدوماش محفظ موندیم؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خدارو شکر از همش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پس دعای داریوش اهمیتی نداشته واسه خدا
ناشناس
Germany
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس خوشم اومد فعلت رو معکوس به کار بردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
14:52 همین که شماها مستجابه الدعوه هستین کافیه! بقیه ادعایی نداشتن و ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
با اصولگرایان به همه اینها رسیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چی بگم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بگو مرگ بر شاه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مرگ بر شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
شاه که مرد و به گور شد
به بدترین حالت هم مرد
مرگ بر آمریکا
یار ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بعضی وقتا حسرت انقدر وجود آدمو پر میکنه که فقط آرزوی مرگ میکنه میدونید که چی میگم!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
گل گفتی و نفسهای عمیق و حسرت
جوان خوب ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
لطفا به هشتمین عکس نگاه دقیق کنید .... به عمق فاجعه پی میبرید. ایول داره دقت جوانان ایرانی در این موارد .... ع... .
ناشناس
Germany
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دیوی : ازت متنفففففرم شاهنشاه
ناشناس
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
در تمام طول سلطنتش کوپن های ما را خورد ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بیشتر اینایی که منفی زدن کلاه قرمزی رو ندیدن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
چرا اين قدر منفي بهش دادين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
منفي؟؟ اين ملت مثل اينكه كلاه قرمزي نگاه نميكنن..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نتیجه می گیریم خیلی از بینندگان فرارو امسال کلاه قرمزی ندیده اند
ناشناس
Germany
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این منفی ها منظور دوستمون رو نگرفتن
دیو کلاه قرمزی که همه چیزو برعکس میگفت فراموش کردید؟!
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نظر من خیلی خیلی غیر قابل انتشاره
ناشناس
Germany
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به درک
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ممنون از دلداریت حرفمون رو نمیتونیم بزنیم تازه حرف هم میخوریم!!! اگر محمد رضا عرضه هیچ کاری رو نداشت ولی لااقل تونست نرخ اجناس رو ثابت نگه داره و تورم رو مهار کنه فرارو این یکی هم رفت غیرقابل انتشار؟ خیلی مودبانه نوشتم حاوی توهین و افترا هم نیست!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دمت گرم نازنین. پیامتو اونایی که باید بگیرن گرفتن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
نازنین جون!! نرخ اجناس اون موقع با حقوق اون زمون متناسب بود!اگه فیلمهای قبل انقلاب رو هم نگاه کرده باشی همه از گرونی و تورم گله داشتن
saied
Hong Kong
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شک ندارم اگر ایران قدرت و نفوذ آمریکا را داشت تاریخ دنیا مسلما جور دیگری رقم می خورد
اهل دل حرفو گرفتن
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بینهایت +
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
برای ما که فرقی نکرده، تو این مملکت بخور بخور بوده و هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
عمیقا فرق فوکوله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بخور بخور داریم تا بخور بخور. یک زمانی غارتگر بیت‌المال به معاونانش 10 درصد تخفیف در خرید زمین 3-4 میلیونی می‌داد، یک زمانی رقم دزدی به چند هزار میلیارد میرسه. والا من راضیم، بخوربخور باشه، ولی نه اونقدری که چیزی به مردم نرسه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پوتین و دوستاش هم دارن تو روسیه بخور بخور می کنن ولی خداییش اوضاع روسیه خیلی با ایران فرق داره نه؟! ای کاش ایران هم مثل روسیه بود! روزی صدهزار بار خدا رو شکر می کردیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اي روزگار...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت
بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت...
ناشناس
Germany
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حالم از این یانکی ها بهم میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چینی ها و روسی ها رو دوست داری؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
حال منم از این روسکی‌های ودکا خور بیرحم به هم میخوره و نوچه‌هاشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
یانکی هایی که صد هزار نفر رو تو چند ثانیه تو ژاپن کشتند و بهش افتخار می کنند
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
كشتار ژاپن افتخارآميز نيست و كسي هم بهش افتخار نميكنه حتي خود امريكاييها. اما مطمئنا شما از ماجراهاي جنگ دوم جهاني و بخصوص ماجراي ژاپن اطلاعات صحيحي نداريد و نميدانيد كه در سالهاي قبل از جنگ در شرق آسيا چه ميگذشت. شايد در گذشته كه منابع خبري و اطلاعاتي كافي در اختيار نبود امثال شما هم قابل سرزنش نبوديد چون به طور يكطرفه در معرض بمباران اطلاعات ناقص قرار داشتيد ولي امروز به لطف اينترنت و عصر اطلاعات ديگه چه بهانه‌اي داريد؟

اين چند سوال را در نظر داشته باشيد. پاسخ بسياري از ابهامات ذهني شما در اين سوالها نهفته است.

1- نقش ژاپن در شرق آسيا چه بود.

2- ژاپني ها در چين و كره و فيليپين و سنگاپور و مالزي و اندونزي و جزاير سليمان و هنگ كنگ و ...چه ميكردند و چطور وارد آنجا شدند و در زمان اشغال به چه كارهايي مشغول بودند.

3- مگر امريكا در جنگ دوم اعلام بيطرفي نكرده بود و تا دو سال بعد از جنگ هم فقط تماشاگر نبود؟ چه شد كه پاي امريكاييها به جنگ باز شد؟

4- با تسليم آلمان در مي 1945 جنگ در اروپا رسما خاتمه پيدا كرد. ايتاليا هم به عنوان ضلع دوم متحدين قبلا تسليم شده بود اما ژاپن سه ماه بعد از ژاپن در ماه اوت تسليم شد. چرا جنگ در شرق آسيا همچنان ادامه داشت؟ در بين كشورهاي متحدين ژاپن تنها كشوري بود كه همچنان به جنگ ادامه ميداد و قصد پايان دادن به آن را هم نداشت.

5- متفقين بعد از پيروزي در اروپا و شكستهاي پي در پي ژاپن در شرق آسيا، از اين كشور خواستند پايان جنگ را بپذيرد و مانع از خونريزي بيشتر شود. امريكاييها حتي اعلام كردند كه يكي از دلائل آزمايش اتمي در صحراي نوادا هشدار به ژاپن است كه باز هم پذيرفته نشد.

6- در حاليكه در شرق آسيا امريكا تقريبا تنها كشوري بود كه به مدت 3 سال با ژاپن جنگيده و با تحمل تلفات فراوان ژاپن را مجبور به عقب‌نشيني از مناطق اشغالي كرده بود و همزمان در جبهه اروپا هم مي‌جنگيد. جنگي كه عمدتا با هدف كمك به شوروي كه پايتختش مسكو هم به محاصره ارتش نازي درآمده بود با اينحال بعد از پيروزي در جبهه اروپا، در ماههاي آخر، شوروي فرصت‌طلبانه به ژاپن اعلام جنگ و مجمع‌الجزاير كوريل را اشغال كرد و سوداي پيشروي به سمت توكيو را داشت.

7- برآورد شده بود كه اگر امريكا بخواهد با جنگ متعارف ژاپن را به تسليم وادار كند حداقل سه سال زمان لازم است و تلفات دو طرف حداقل 2 ميليون كشته خواهد بود. در اين شرايط بمباران اتمي به عنوان انتخاب بد در مقابل بدتر در دستور كار قرار گرفت.

8- در صورتي كه امريكاييها اقدامي انجام نميدادند احتمال اينكه ژاپن هم مانند كشورهاي شرق اروپا به چنگال كمونيسم بيفتد زياد بود. كاري كه شوروي چون نتوانست در ژاپن انجام دهد نهايتا همان خواسته را در كره انجام داد و كشور كره شمالي را به وجود آورد كه امروز سرنوشتش را داريد مي‌بينيد. تصور كنيد كه به جاي ژاپن امروز يك كره شمالي به مراتب بدتر داشتيم.

9- استفاده از سلاح اتمي نتايج غيرمستقيم ديگري هم داشت كه خروج شوروي از ايران يكي از آنهاست. ميدانيد كه كمونيستها براي آذربايجان چه نقشه شومي داشتند. در حاليكه امريكا و انگليس طبق توافق قبلي پس از پايان جنگ نيروهاي خود را از ايران خارج كردند. اما روسها پيمان‌شكني كرده و ارتش خود را در ايران نگهداشتند و تصميم داشتند الگوي مورد استفاده در آلمان شرقي را در ايران هم تكرار كنند.

10- همين هري ترومن كه عكسش را در اين عكسها مي‌بينيد در يك اولتيماتوم علني به شوروي نسبت به ادامه اشغال ايران هشدار داد. حرفهايي كه در مورد نقش احمد قوام‌السطلنه در خصوص خروج ارتش سرخ از ايران زده مي‌شود ارزش و اعتباري ندارد. خرسهاي كمونيست كه خودشان آخر حيله‌گري و حقه‌بازي بودند چگونه ممكن بود از يك پيرمرد زپرتي قاجاري رودست بخورند و آن هم در حاليكه به قدرت اهريمني ارتش سرخ متكي بودند. احمد قوام كه همواره سوداي سلطنت داشت و خود را براي پادشاه شدن از محمدرضا شاه لايق‌تر ميديد سعي كردن با دادن امتياز نفت شمال به روسها دل آنها و پشتيبانيشان را بدست بياورد ولي غافل بود كه معادلات قدرت در جاهاي ديگري رقم ميخورند و در اين ميان دسيسه‌بازيهاي او نقش بازي كودكانه را دارد.

11- توجه داشته باشيد كه عقب‌نشيني شوروي از ايران در فاصله يكي دو سال بعد از پايان جنگ و بر اثر اولتيماتوم امريكا در حالي صورت گرفت كه اين كشور پس از 70 سال از جنگ جهاني و حتي بعد از فروپاشي شوروي و عقب‌نشيني از اروپاي شرقي همچنان جزاير كوريل ژاپن را در اشغال دارد در حاليكه ژاپن هيچگاه به شوروي اعلام جنگ نكرده بود.

حرف آخر....تاريخ را درست بخوانيم. آن را تحريف و واژگونه نكنيم. تاريخ آينه‌ي عبرت براي امروز و فرداي ماست. حب و بغض‌هاي شخصي خودمان را به تن تاريخ نپوشانيم.

در صورت تمايل عبارت History of world war 2 را در اينترنت جستجو كنيد. به منابع فراواني دست پيدا خواهيد كرد كه مطالعه آنها شايد برايتان جالب و بسياري از مطالبش جديد و حتي عجيب باشد. ما به هيچ چيز بيشتر از آگاهي و اطلاعات صحيح احتياج نداريم. آگاهي آگاهي آگاهي

فراروي عزيز! گمان نميكنم مطلب حساسيت‌برانگيزي نوشته باشم. يك سري مطالب كلي كه به كسي و جايي هم برنميخورد. تايپ اين كامنت برايم كار ساده‌اي نبود. به نظرم نقش يك سايت خبري و تحليلي بيش از انتشار كامنتهاي دعوا و مرافعه و جنگهاي حيدري نعمتي بايد ميدان دادن به بحثهاي فني و تلاش براي بالا بردن آگاهي و قدرت تحليل مخاطبانش باشد. ببينم با اين كامنت چكار ميكني.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس03:01بنده هیچ علاقه ای به روسیه ندارم..تو هم بهتره اینقدر حرض چهارتا گاوچرون رو نخوری فشارت میره بالا
araz
United States of America
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
" 3- مگر امريكا در جنگ دوم اعلام بيطرفي نكرده بود و تا دو سال بعد از جنگ هم فقط تماشاگر نبود؟ چه شد كه پاي امريكاييها به جنگ باز شد؟"
نخیر جناب اصلا اینطور نیست که می فرمایید ،خواهش می کنم یکم منابع مطالعتون را که طبق گفته ی خودتون تو اینترنت زیاده وسعت بدین و فقط به تاریخ خیلی سطحی ذستگاه تبلیغات آمریکا تو جنگ جهانی دوم بسنده نکنید .امریکا در ظاهر بی طرف بود ولی سلاح های زیادی را به هیمن بریتانیا صادر می کرد که کاملا برخلاف اصل بی طرفی بود .
در کل جنگ جهانی دوم به ضرر امریکا نبود بلکه منفعت خالص بود وگرنه قبل از جنگ امریکا یه قدرت تراز اول نبود و رکود اقتصادی کمرش را شکسته بود ،راجع به ژاپنم حرف زیاده که اکثرا مثل آلمان هرچی متفقین تونستند نوشتن .....
به هرحال باید درست دید و احساسی برخورد نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس با پرچم آمریکا که اومدی داستان امیر ارسلان تعریف کردی
در جنایت کار بودن دولت ژاپن شکی نیست ولی دلیل نمیشه که زن و بچه رو بکشی با بمب اتم به خاطر جنایت حکومت ژاپن بچه ها و مردم عادی چه تقصیری داشتند
اگه اینطوره که تو میگی هرکسی می تونه بره یه مهد کودک همه رو بکشه بگه احتمال داره ابنها در اینده جنایت کار بشن اون موقع مقابله باهاشون سخته و تلفات کار بیشتره پس همین الان بکشیمشون خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس 17:31 با پرچم آمریکا من این ها را خیلی بیشتر از شما شنیدم ولی باز هم قبول نمی کنم که به بهانه پایان جنگ افراد بیگانه کشته شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
دوست عزیزمون ناشناس آمریکایی فجیع ترین جنایت بشریت رو توجیه کردن!
ای کاش مادرت و خواهرت و داداش کوچولوت اونجا بود و در عرض چند ثانیه تبخیر شدنشو با چشم خودت میدیدی تا انقد سنگ اربابتو به سینه نزنی هر چند که تو نفهم تر از این حرفایی!
برو به جمع آوری ادلت برس
راستی اگه برای عملیاتهای تروریستی ریگی و همکاران هم دلایلی پیدا کردی بیا و منتشر کن
دامن فرارو به سمت شماها کاملا بازه بازه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس آمریکایی چطور زور متفقیین به ژتپن نمیرسید؟!مگه ژاپن از آلمان نازی قویتر بود؟!!بعدشم مگه ایران بیطرف نبود؟پس چرا به خاک ما تجاوز شد؟؟!!اینایی که گفتی جرم حکومت ژاپن بود مردمش چه گناهی داشتن؟؟!!کاش یه کم منصفانه به این قضیه نگاه میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس محترم 17:31 از تحلیل کارشناسانه و مستدل شما ممنونم.
قطعا برادران شیفته ی روس پاسخی جز فرافکنی ندارند.
آراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آخه اون عکسو اگه دستکاری نمیکردین فاجعه پیش میومد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اتفاقا شاه چون میخواست دیگه اوبزان امریکا نباشد سرنگون شد. مرگ بر امریکا!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه سر نگون شد چون صدای مردم را نمی شنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه یک وابسته سیاسی بود
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
علیرغم اینکه مستبد و خود رای بود ، وضع اقتصاد بسیار بهتر از الان بود ( یادمان باشد که ریال ایران جزو سبد پولی بود و اعتبار پاسپورت ایران در جهان ممتاز بود)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه می خواست ژاپن رو جا بزاره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اعتبار ما مثل اعراب خلیج فارس فعلی یود!!ما رو فقط بخاطر پول و نفتمون میخواستن تا علممون ولی الان به خاطر علم و مهارتمون میخوان.اینو من از یک کارشناس ترکی تو بی بی سی شنیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
کارشناس ترک توی بی بی سی خخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
10:52 مطمئنی مارو میخوان؟
اونایی رو که میخواستن (مغزهارو) جذب کردن رفت.
ناشناس
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
الان واسه نفتمون هم نمیخوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ایران داره به یک ابر قدرت جهانی تبدیل میشه و آمریکا آب بریزه اونجایی که میسوزه!
شما هم انقد سنگشو به سینه نزنید
در واقع بزرگترین و سرسختانه ترین دشمن آمریکا ایرانه و این دشمنی در قلب مردم ایران جاریه و آمریکا هم اوایل انقلاب هیچ غلطی نکرد که حتی گروگانای خودشو آزاد کنه و الان دیگه جای خود داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
محمد رضا شاه مردی خائن و فاسد بود و گرنه فرار نمی کرد که ما را به این بدبختی بیندازد.
مش قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
قربون این صنعت مجاز یا ایهام در کلام و گفتارت !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پهلوی دوم به مردم خیانت کرد از اعتماد مردم سو استفاده کرد چون عمیقا ادم ترسوئی بود مجبور به فرار شد مثل همه دیکتاتورها.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نظرت عالی بود
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
گل گفتی اگه بفهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خاک تو سر تو و ممد رضا جونت در بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
مطمعنی بدبختی الانت به خاطر شاه بوده؟
زمان شاه دلار 7تومن بود حالا خودت بقیشو فکر کن دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شاه بی غیرت پخمه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آی گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دقیقا درست میگید بی غیرت بود چون با مردم احساس همدردی نمی کرد وپخمه بود چون جرات شنیدن صدای اعتراض مردم را نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
امیدوارم حکومت فعلی که بدنبال انقلاب مردم به خاطر نقاط ضعف رژیم سابق (دیکتاتوری سیاسی) به وجود آمد بتواند با درس گرفتن از تاریخ، ضمن تقریت هر چه بیشتر نقاط قوت رژیم قبلی ، نقاط ضعف آن را از بین برده و تبدیل به نقاط قوت کند. ولی متأسفانه ما خیلی کم حافظه ایم
زلزله آذربایجان
Germany
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نه غربی باز هم نه غربی!!!!!!!!!!!!!!!
امید میر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حرف من غیر قابل انتشاره..خودتون بفهمین چی میخوام بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
از اسمت معلومه
جنبش گوگوش تا سروش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اگه شاه اونطوری که دوستان میگن خوب بود پس چرا سرنگون شد ؟حامیاش اون موقع کجا بودن که نذارن سرنگون بشه کسی هست جواب بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اینا واسه خودشون یه چیزی میگن...زیاد اهمیت نده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آمریکا حتی شاه فراری رو به کشورش راه نداد!!
قابل توجه دوستان آمریکا از قبیل صدام و قذافی و ریگی و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یه سوال: رضا شاه چرا رفت جزیره توی آفریقا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
طرفدارهاش کجا بودن اون موقع؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نرفت .فرستادنش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
انسان جایز الخطاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
تبعیدش کردن خودش نرفت! چون ارتش ایران ضعیف بود و نتونست در برابر نیروهای متفقین مقاومت کنه. خب که چی؟! فکر می کنی همین الان نیروهای مسلح ایران می تونن آمریکا رو شکست بدن؟! دیگه اون زمان رو که همه می دونن ارتش نوپای ایران چه وضعیتی داشت! با این حرفها رضا شاه کوچیک نمیشه! دنیا درگیر جنگ جهانی بود و ایران هم خواه ناخواه درگیر شد! اگه شما امروز تونستی آمریکای تنها رو شکست بدی رضاشاه هم که تازه تونسته یود ایران مفلوک رو از دست قاجارها نجات و رنگ و رویی بهش بده، می تونست آمریکا و روسیه و انگلیس (متفقین) رو باهم شکست بده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
نگو رضا شاه بدم میاد آخر اسم این آدم بی سواد وحشی به نام شاه ایران باشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
از رضا قلدر که قلدرتر نیست کسی آخرش این شد!
اما مدرس مزارش زیارتگاهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
بعدا بزرگ میشی میفهمی 23:52 جان.
در ضمن بهتره سوال رو با سوال جواب ندی.
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
یکی از اشتباهات بزرگ پهلوی دوم کنار گذاشتن دکتر مصدق بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اگه مصدق بود که دیگه پهلوی دومی نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس14:46پهلوی دوم میموند ولی دیکتاتوری میرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دکتر محمد مصدق ربطی به پهلوی اول نداشت نخست وزیر پهلوی دوم بود .تاریخ بخوانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ناشناس 23:19 کسی مگه حرف پهلوی اول زد اینجا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
یکی از اشتباهات مصدق هم این بود که به آمریکایی ها اعتماد کرد!
درس بگیرین از تاریخ
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
من همه نظرات رو خوندم ولی شمادر مورد عکسهایی که 68سال اینده از اولین سفر اقایان خامنه ای / هاشمی رفسنجانی /خاتمی /احمدی نژاد /روحانی که برای نسلهای بعدی تو فرارو یا سایتهای دیگه چاپ میشه چه نظر و فکری دارید .ایا نسلهای بعد هم مثل امروز ما فکر خواهند کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
بلی
محمدرضا
Germany
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آقا.... آقا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
جناب رضا شاه پهلوی: بابت خدماتی که به این ملت و مردم کردید ازتون ممنونیم. و لی بابت کاستی ها و نابرابری ها و جورهایی که در زمان حکومتت بر عده ای از مردم روا داشتی تو را به خداوند واگذار می کنیم. در هر صورت خداوند رحمتت کند و انشااله از گناهانت درگذرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
کشتن امثال مدرس و سردار جنگل و کشف حجاب با زور لکه ننگ رضا قلدره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سايت فرارو ! با اين شيوه سانسور كم كم مخاطبان را از دست خواهي داد
مهربان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
یاد برخورد ماموران فرودگاه با ایرانیان افتادم درزمان شاه یادشبخیر
ناشناس
Germany
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بازم شعار ما همه بسیجیهای مخلث راه ولایت همان شعار خون خون تا پیروزی . راه ما راه شهیدان است .
تبسم
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
لعنت به شاه همجنس باز . گور به گور بشه ان شا الله . بره که بر نگرده . لعنت به هر چی شاه و شاه دوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تبسم جان خیلی از دستش دلخوری !!!
شاه آزار و اذیتت کرده؟؟؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این واقعا تهمته
اتفاقا همه میدونند شاه فقید عاشق غیر همجنس بود ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خدایا خودت رحم کن!!
همجنس باز؟!
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اولا"همجنس گرا نه همجنس باز ثانیا"مطمئن باش بر نمیگرده چون مرده ثالثا"تو که اسم دختر داری!!! رابعا"اب بدم خدمتت؟!
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ظاهرا شما خبر ندارید این بنده خدا مدت هاست رفته وبرنگشنه جون فوت شده اما در مورد همجنس بازی حتما شما با خبری وگرنه تهمت به مرده درست نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بیا پسرم. اینم سهمیه دانشگاهت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تبسم مي كنيم..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بره كه برنگرده؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
با چشای خودت دیدی؟
ناشناس
Germany
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
همجنس بازو از کجات در اوردی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اگه شاه جونتون الان بود مطمن باشید که دومین کشوری که هم جنس بازی رو قانونی می کرد پهلوی بود!
بس که چاپلوس و پاچه خوار بود آبروی ایران رو تو کل دنیا برد!
ایران الان برا خودش ابهتی داره که اسرائیل داره از ترس .... می کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خخخخخخ
همه چی داشتیم این هم جنس بازی رو نداشتیم که به همت تبسم اضافه شدههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
لعنت بر دروغگوی متملق و نادان!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
باور كردني نيست!!!
ناشناس
Slovakia
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ایران و امریکا میتونن دوستی بهتری از ایران و روسیه داشته باشند. شاه کلا 1 اشتباه کرد اون هم این که جوری حکومت کرد که مذهبیون افراطی و روشنفکران با هم متحد شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
شاه اشتباه کلا زیاد داشت
یکیش این بود که برای پیدا کردن دروازه پیشرفت همش رد آمریکا رو بو می کشید و اصلا به مردم خودش توجهی نداشت!
خوب شد که رفت
خوب شد که رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
چرا ما باید با روسیه دشمن باشیم؟؟؟؟
من نمیفهمم
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خیرالکلام ماقل ودل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سايت فراروشاه دوست هم بود نميدونستيم
انگار مخاطبين هم با ديكتاتوري بيشتر سازگارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
دوستان فقط دوس دارن اعتراض کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ما جان بر کفان همواره با چماقمان مخالفانمان را نابود میکنیم. فرارو منتظر باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ای کاش حرفایی رو همه میدونن میشد راحت زد
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ابهت مازندرانی رو دیدید؟
اون موقع همین آقا به ایرانمون عزت داده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
کاش اتهامات خلخالی به هویدا در زمان دادگاهی ایشان را هم می گذاشتید بخصوص وقتی می گفت برای توسعۀ کشور و آبادانی 5 سال 10 سال یا 12 سال کافی بود شما چرا کشور را به عقب راندید!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
میشه شما بگی چرا شاه هویدا رو به زندان انداخت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فرارو بزدل چرا از شنیدن حرف منطقی مخالف می ترسی و نظر منو منتشر نمی کنی فقط حرف های بی اساس مخالفین رو منتشر می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خودت خوندي چي نوشتي؟ بالاخره تو مخالف هستي موافق هستي؟ مخالف منطقي يا مخالف بي اساس يه بار ديگه جمله بنديت رو بخون.
رصواگرفطنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درسته كه آزادي بيان هست ولي سريع فيلتر ميشه خوب
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اگه اون مرحوم بود فرارو و دوستان هم فکر او یا وزیر بودند یا.....حداقل بادمجان دور قاب چین مثل حالا برای آمریکا!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خاک تو سر شاه وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
معلومه زیاد بازی کردی بصیرتت رفته بالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه و مبارک و ... فدای اقتصاد کشورهای صنعتی به ویژه آمریکا شدند. وگرنه فکر وضع از هیچ نظر بهتر نشده. مصر هم دیگه روی آرامش را نخواهد دید.
Mehbod
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
در این عکس ها یک چیز بیشتر نظرم را جلب کرد . شاه با اینکه جوان است ، رفتار و ظاهر ش بسیار متین و با وقار است و به عنوان ایرانی نگران و شرمنده رفتار و کردار نماینده کشورم نیستم !
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آفرين به اين دقت نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
قیافه یکی تو اقوام ما داره
ایران جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیده است کار که تاج کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
هی خدا نمیدونم چرا انقد وطن دوستان تمایل به استیلای کامل آمریکا بر ایران دارن و اسم خودشونم گذاشتن وطن پرست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پهلوی اول و دوم اراده سیاسی نداشتن اون که در جلوی متفقین بدون کمترین مقاومت شکست خورد و تبعید شد این یکی هم که دو بار فرار کرد در شان شاه یک مملکت نیست که نیروهای خارجی بیان و تبعیدش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
حالت خوبه؟
شوروی انگلیس ابرقدرت بودن ایران چه شانسی داشت؟!
از شمال شوروی کثیف حمله کرد سربازهای ایرانی هر چه در توان داشتن انجام دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
همچی میگی انگاری ارتش رضاشاه از مریخ اومده بود اون ارتش متشکل از همین مردم بود که بقول عزت الله انتظامی توی یکی از فیلماش وقتی باید میجنگیدن میکردن میرفتن قایم میشدن از بزرگی شنیدم که سربازها چادر سرشون میکردن فرار میکردن اونوقت رضاشاه با این آدمهای ترسو میرفت به جنگ متفقین تا دندان مسلح تنها تلاش او این بود که دستاوردهای آبادانی مملکتش رو نگه داره حتی به قیمت بی آبروییش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سادگی دوستان ما رو ببین تا چه حد است
آمریکا از دست نشانده خودش استقبال کرده تا اونو قدرتمند نشون بده دوستان حرف از شکوه و عظمت می زنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
احسنتم
ناشناس
Germany
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دلیلت منطقی هست
اما همین استقبال رو از اسرائیل نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خب دیپلماسی همینه دیگه
مگه همین الان کشوری خارجی میاد ایران فکر میکنی ایران برای طرف کاری نمیکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه از نظر اخلاقی مشکلات فراوان داشت و این عامل اصلی سقوط شد
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
ولی تونست تورم رو مهار کنه و نرخ اجناس ثابت بمونه
ناشناس
Germany
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مثلا؟!
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
از شخصیتی مشکل داشت خود خواه ومتوهم بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
من حاضرم طرف جانی و کافر باشه ولی به من شغل بده ، زندگی مردم تو رفاه باشه نه اینکه مدام از استرس سکته بزنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
نازنین جدای همه مسائل لطفا اون زمان و هرگز با حالا مقایسه نکنید. شرایط خیلی فرق فوکوله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هاااااااااااااای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فرارو کاش عکس آخرین سفر شاه به آمریکا رو هم میذاشتی که راهش ندادن فرستاندش تو جزیره های دور افتاده اون موقع هم اقتدار شاه دیدنی بود
فرارو این نظرمو دیگه منتشر کن
ناشناس
Germany
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
رفت مصر
انور سادات هم گفت شاه ایران اینجا در کنار دوستانش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اون شخصی که گفته رفت مصر یکم تاریخ بخون وقتی هیچ جا راهش ندادن رفت مصر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خب عزیزجان میخواستی چی کار کنن؟
تاریخ رو نمیشه نصفشو بگی نصف دیگشو نگی!
شما بهتره تاریخ بی طرف رو بخونی که دلایل آمریکا چی بود و چرا شاه اواخر سلطنتش تو ایران اونطوری کرد
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این علی که اینقدر آمار و ارقام پیشرفت کشور را می ده من فکر کنم علی فرهادی از آبادان باشه. علی آقا خودتی؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
چرا فرارو هر از چندی عکسی یا اسمی از این گور به گور شده میاره تا یاد نحسش زنده بشه؟ اگر کرمی نداره واقعا چرا؟
یه دعا می کنم همه شاه دوستان و فرارو آمین بگن: ان شاء الله همتون با شاه عزیزتون محشور بشین.
بلند آمین بگو اگر جرأت داری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آمین همشون با شاهشون محشور بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
دمت گرم هادی
این مدعیان ..... بقیشو بلد نیستم
خخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
انشاالله تو و کاسبان فتنه گور به گور شوید تا مردم از دست و زبان شما راحت بشوند متوهم!!!!!
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه کمر بسته ی امام رضا بود
پسته هایی که گونی گونی تو مدارس پخش میشد به جایی رسیدیم که جاش تو عیدم سر میزه خعلیا خالی شد!!!!!!!
1قرص آهن 1 لیوان شیر که نصفش آبه باصد تا دوزوکلک از بچه ها دریغ میشه!!!
فقط 1ذرشو گفتم بقیشو خودت بدون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
آره جون باباش با اون کشف حجاب!
اصلا اون موقع مدرسه بود؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پسته!!!!!!!!!شما احتمالا مدارس سلطنتی میرفتی وگرنه به ما آب داغ هم نمیدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
قربون دهنت
ای کاش و ای کاش که...
آخه چی بگم که سانسور نشه
فدای آزادی بیانت فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خادم را دوست دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
خادم آمریکا؟!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اون فرشه رو اونجا می بینید. الان تنها کالایی که هنوز توی آمریکا بهترین فروش رو داره فرشه. ببینید همراه با چه مقامی تبلیغ میشده. (جدای از اینکه شاه کی بوده ، از نظر موقعیتش در جامعه اون زمان)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه تا زمانی که به درد آمریکا میخورد واسشوم مهم بود وقتی که دیگه کارایی خودش رو از دست داد حتی راهش هم ندادن آمریکا چه برسه به استقبال با شکوه و تو اون وضعیت مرد
درسهای تاریخ همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مردم ایران هیچ وقت نمی تونن منطقی و متعادل باشند یا از این ور بوم می افتند یا از اون ور بوم . یا شیفته یکی میشن یا ازش متنفرند . این عشق و و نفرت می تونه ظرف چند دهه با هم جا به جا بشه ! با نگاهی به کامنت های بالا و مثبت و منفی ها این جوگیری و احساساتی بودن ملت ایران ثابت میشه و تا وقتی ایرانی جماعت اینه مملکت هم همینه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بادیدن این عکسها جگرم کباب شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
کدوم عکسا؟
عکس شاه مردنی بد ریخت سرطانی
خخخخخ
امان
Kazakhstan
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دربازیهای آسیایی تهران کره ایها از دیدن سالن آزادی انگشت بدهان شدن ولی بعد اونا بجایی رسیدن که بازیهای جام جهانی را برگزار کردن ولی ما سالن آزادیمون دوتا نشده زمانی که ما پیکان داشتیم کره ایها چی داشتن ولی الان اونا دوو وکیا صادر می کنن و ما پیکانو از چرخه تولید کنارگذاشتیم .دیرم شد میخام برم اگه بشه ثبت نام یارانه بکنم ببخشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
در همون موقع در بسیاری از استان های محروم ما مردم در زمستان با کمبود غذا رو به رو بودند و مثل الان کشور های افریقایی امریکا به ما غذای رایگان میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ورزشگاه یادگار امام با گنجایش80هزار نفر-ورزشگاه غدیر با گنجایش50هزار نفر و ...در ضمن کره ایها از سال 52 گوی سبقت رو از ما گرفتن بعدشم پیکان رو فقط مونتاژ میکردیم....عجله هم نکن چون وقت ثبتنام 24ساعته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مردم عجیبی داریم هم مصدق رو دوست دارند هم محمدرضا شاه پهلوی رو
ظاهرا تبلیغات سی ساله نتیجه معکوس داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ما رو باش با کیا شدیم 77 میلیون نفر کسانی که هم مصدق رو دوست دارن هم شاه رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
هر کسی عقل داره تو سر خودش ربات که نیستی هستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
کدوم مردم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
مردم خودشون چشم دارن مقایسه میکنن
زمان شاه کی بودیم و الان چی شیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
من اصلا به شاه و غیرشاه کاری ندارم ولی این کسایی که کامنتاشون منفی می گیره اگه یک نفر غیرآگاه بیاد و بگه خدابیامرزه پدر احمدی نژادو ذوق مرگ می شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
شاه تنها به جاهایی رسید که میتونست ازش نفت و گاز بیاره بیرون برای امریکا.مثل شهر خودم.البته دوستان انقلابی هم اون و صرف تهران و نمیدونم کجا میکنن. فرارو شما هم سانسور کن تا بصیرتت بره بالاتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فرارو من نمی تونم مثبت و منفی بدم ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ولي من بهت منفي دادم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
وابستگی شاه به امریکا همانند لمیدن درآغوش چین وروسیه کمونیست است. شاه با یک کشور با خدا ، به هرزگی مشغول بود ......... اکنون مدعیان با خدا ، بادوارباب ملحد وبی خدا به معاشرت مشغول ...

چگونه است که پابوسان پوتین وروسیه ، عمل خودر برای شفاعت به خداوندمی دانند اما نزدیکی شاه به امریکا عین گناه ونوکری است ؟؟؟؟؟
بله ..تفاوت دو نوکر در لباس دین است . یکی باردای تقدس دریا ی خزر می فروشد .ودیگری خلیج فارس را به نام آوازه ایران به جهانیان معرفی می کند . مردم ایران خادمین وخائنین را می شناسند
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
بهترین راه برای شناخت معلولین اینه که حکومت شاهنشاهی رو بهتر بدونن از حکومت بعدی!! شک هم نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
هیف مرگ بر تو ای شاه!
هیف خون های ریخته شده!
هیف 24 سال انقلاب!
تو اصلا ارزش اینها را داشتی؟
تو پدرت ارزش هدیه سر میرزا را داشتی؟
مرگ بر پهلوی
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
فرارو توچرا فیلتر نمیشی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اول مهم نیست واس شاه ها همیشه آخر مهمه
sasannn
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
يه سوال: اگركره زمين را يك مملكت درنظر بگيريم
و اگركشورهـاى قدرتمند رو افرادى درنظربگيريم كه در رأس يك مملكت هـستند,
وكشورهـاى ضعيف ترودولتمردانشان را راننده درنظر بگيريم, حالا:

بنظر شمادر جامعه ى امروزى اگرقراره دونفر بناچار راننده باشن,
يكنفر كه راننده ى سفير يا وزير يا وكيل يامدير ووهـمينجورى ازمقامات بالا تا پايين باشه, كارش پيش ميره و وضعيت بهـترى داره وشغلش منصب حساب ميشه وحامى داره هـمه جوره هـواشودارن ومشكلاتش سريعترحل ميشه و ميتونه مشكل ديگران رو ازطريق صاحب كارش حل كنه, (البته دركنارش به اجبارزورگويهـايي هـم بايدتحمل كنه) يا كسى كه راننده تاكسى حمل ونقل عموميه? خوب حالا اگر اين راننده آقاى وزير وسفيروو , باخدمت ٢٥ ساله ديگه نخواد به ارباب خدمت كنه تو روى ارباب بايسته وبه صراحت بگه خودم ديگه قدرتمندم ونيازى بتوندارم , من توانايى وامكانات براى هـمه جورپيشرفت رودارم وخيلى چيزهـاى ديگه !!!
درمقابل عكس العمل ارباب چيه!!!????
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد/نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

چو مهمانِ خراباتی به‌عزت باش با رندان/که دردِسَر کشی جانا گرت مستی خمار آرد
شاهين
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پدران من ! من که سنم به انقلاب قد نميده ولي اگه بد بختي ميخواستيد ! اگه تحقير ميخواستيد ! اگه فلاکت و تورم و گروني ميخواستيد ! اگه نبودن امنيت مالي و جاني ميخواستي به همين خدا بيامرز ميگفتيد !!!
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین