bato-adv
کد خبر: ۱۶۳۳۴۵

توکلی: عزل دانشجو خطای استراتژیک دولت بود

توکلی با یادآوری نتایج انتخابات خرداد ماه با بیان اینکه اکثریت 90 درصدی هم اگر در انتخابات ایجاد می شد حق نداشت که دیکتاتوری اکثریت به راه بیندازد و دولت تنها باید به عهد خود که خدمت به مردم است وفا کند، خطاب به طرفداران دولت گفت: شما که اندکی بیش از 50 درصد رای آورده اید به بهانه صدای اکثریت، نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شما است تحمیل کنید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
توکلی با یادآوری نتایج انتخابات خرداد ماه با بیان اینکه اکثریت 90 درصدی هم اگر در انتخابات ایجاد می شد حق نداشت که دیکتاتوری اکثریت به راه بیندازد و دولت تنها باید به عهد خود که خدمت به مردم است وفا کند، خطاب به طرفداران دولت گفت: شما که اندکی بیش از 50 درصد رای آورده اید به بهانه صدای اکثریت، نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شما است تحمیل کنید.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، درخصوص ماجرای عزل فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: منافع ملی اقتضا می کند هر دولتی که با رای مردم سر کار می آید اگر منصوبین دولت قبل را برای تامین هدفی که برای آن نصب شده اند، مناسب نداند، فرد مناسب تری را برای تصدی آن پست در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت اگر در این زمینه منطقی عمل کند هیچ انتقادی به آن  وارد نیست، گفت: اما جانشین آقای دانشجو یعنی آقای میرزاده از نحوه مدیریت و کار رئیس معزول دانشگاه تعریف می‌کند و تصریح می کند که هیچ ایرادی به مدیریت وی وارد نیست و حتی از او ابراز رضایت هم می‌کنند و در مقابل می گوید این برای رعایت پیام انتخابات 24 خرداد است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: این اقدام یک خلف وعده و نقض عهد دوستانی است که مدعی بودند در مسیر اعتدال حرکت خواهند کرد و تصمیماتشان بر مبنای منافع مردم اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: برکناری مدیری که به اذعان جانشین، هیچ اشکالی بر مدیریت وی وارد نبوده تنها به بهانه سیاسی هماهنگی با پیام انتخابات 92، یعنی منافع گروهی و باندی را بر منافع ملی و مصالح مردم ترجیح داده ایم و من متاسفم که این اقدام به نام دولت تمام می شود که حتما مضر به اهداف ذکر شده از سوی آن خواهد بود.

توکلی با یادآوری نتایج انتخابات خرداد ماه خطاب به طرفداران دولت با بیان اینکه اکثریت 90 درصدی هم اگر در انتخابات ایجاد می شد حق نداشت که دیکتاتوری اکثریت به راه بیندازد، دولت تنها باید به عهد خود که خدمت به مردم است وفا کند، گفت: شما که اندکی بیش از 50 درصد رای آورده اید به بهانه صدای اکثریت، نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شما است تحمیل کنید.

وی ادامه داد: بیان چنین سخنانی را برای کشور خوب نمی دانم و به دلایلی که برشمردم آن را خطای استراتژیک دولت می دانم و معتقدم به نفع دولت است که جلوی این دست اقدامات طرفداران و اطرافیان خود را بگیرد چرا که بر خلاف عقلانیت و تدبیر و اعتدال و منطق کارشناسی است.

توکلی هم چنین درباره عزل و نصب های روزهای اخیر در دانشگاه آزاد گفت: اگر فرد و یا افرادی با این زاویه ای که نقد کردم وارد عرصه اجرا شوند طبیعی است که اشتباهاتشان در زیر مجموعه خود تکرار شود.

نماینه مردم تهران درباره اظهارات سرپرست وزارت علوم درباره عزل رئیس دانشگاه آزاد گفت: من هنوز با آقای توفیقی در این باره صحبتی نکردم اما ظاهرا در رسانه ها گفته اند که در جریان این برکناری نبوده اند. ایشان به عنوان سرپرست وزارت علوم عضو هیات امنای دانشگاه آزاد هستند و چطور از چنین تصمیم مهمی در حوزه مسئولیت خود اظهار بی اطلاعی می‌کنند.

توکلی در پایان افزود: در هر صورت این اظهار بی اطلاعی سرپرست وزارت علوم چیزی از مسئولیت ایشان در وقوع این خطای استراتژیک کم نمی کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سلام داداشی، باد آورده را باد می برد. شما نیز منتظر باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
برادر عزیز و ارزشی جناب آقای توکلی ، دروغ یکی از زشت ترین اعمال است که سرچشمه همه گناهان است وقتی گزارش بازرس نهاد ریاست جمهوری در دولت سابق می گوید که ایشان سی مورد تخلف سنگین دارد چطور شما می گویید مدیریتش عالی بوده است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اشتباه بود....................
گيتي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
نه اينكه نصبش نبود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اگر جواب آقای توکلی را دارید, چرا جواب نمی دهید؟فقط بی احترامی می کنید.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۵۷
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آخی...شما هم ناراحت شدید آقای استراتژیک!
ناشناس
GERMANY
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
من سوال دارم که نصبش چه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
معیار اندازه گیری و قیاس جناب توکل خیلی جال است

آقای توکلی ، شما با همین معیار دکترای اقتصاد دارید و از فرمول های اقتصادی سخن می گویید؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
هرچه بود عزلش بهتر از نصبش بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
روزه ی سکوت یا حمایت قاطبه ی اصولگرایان در تحمیل آقای دانشجو بر هیات امنا دانشگاه آزاد،خطای استراتژیک مدعیان اصولگرایی بود و پیام حماسه ی حضور مردم در 24 خرداد، واکنش به رفتارهای غیر اصولکرایانه مدعیان . آقای استراتژیک ،اصولگرایی را از فرزند شهید مطهری یاد بگیرید .وعده ی ما انتخابات بعدی مجلس.ان شاءالله .
11111111111111
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دوست عزیز اقای میرزاده حیا داره و خیلی از مسائل رو نمیگه این دلیل بر مدیریت بی نقص اقای دانشجو نیست ضمنا وزیر علوم یک رای داشته و اون رو هم داده منظور ایشان این بوده که اگر اراده ای برای برکناری دانشجو بوده خبر نداشته
حامد
JAPAN
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عوض گله نداره.
آقایان باید بدانند یک روزی که دور هم نیست قدرت از دستشان خارج خواهد شد بایستی به فکر آنروز باشند/
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای استراتژیک حرف زدن با سفسطه را دوست دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عزل سیاسی به فضای علمی دانشگاه ضرر می زنه. اینها نشان دادند که برای رسیدن به منافع خود و سیاسی کاری از هیچ چیزی دریغ نمی کنن. آدم یاد روز های دوم خرداد می افته
بچه ننه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
یه نکته خیلی جالب: هر وقت توکلی به نفع منفعت طلبان(اصلاح طلبان سابق) سخن میگوید،کامنت گذاران او را شجاع،منصف و عزیز میخوانند و هر وقت به ضررشان باشد او را فحش میدهند!؟ قبول ندارید سری به آرشیو بزنید.
رضا تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دوستان این مواضع را تا زمان انتخابات مجلس فراموش نکنند و گول مظلوم نمایی و روشن فکرمآبی های بعضیا رو نخورند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای دکتر، فراموش کرده اید که دکتر روحانی روز اول فرمودند کسانی که اتوبوسی آمدند اتوبوسی هم خواهندرفت؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
توجیه نکنید دانشجو باید قبل از احمدی نزاد عزل می شد این را همه میدانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
این دانشجوی یه دانشجوی دیگه است نه وزیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اين صحبت خطاي استراتژيك اقاي توكلي هست بيشتر . دوره بعد انتخابات راي ٥٠ درصد ديگه به شما و اقاي حداد عادل و رسايي و ...را ميبينيم .
کارمند بنیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
کاش نگاهی به تغییرات در بنیاد شهید هم می انداختید . تغییراتی که انجام شده به جز ریاست بنیاد و نماینده ولی فقیه که تغییرات به جایی بودند، تغییرات درون سازمانی امید بهبودی را نمی دهد و افرادی با سابقه ای طولانی و کارنامه ای بسیار ضعیف به پستهای بالاتر منصوب شدند در حالیکه در بدنی میانی سازمان افرادی با توانمندی بالاتر وجود دارند
سسس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
عوض عوض داره گله نداره !!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تو هم باید برکنار بشی، آدم همیشه منتقد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
از همین میترسند! انشاالله دو سال دیگه.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
موافق نیستم.
زیرا توکلی فرد توانمند و به نسبت با سوادیست.
گو اینکه این حرف او جای انتقاد دارد و حرف معقولی به نظر نمی رسد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چزا موقعي كه احمدي نژاد مديران را بر كنار مي كرد صداتون در نيامد حالا شديد نماينده!!!!!!!؟
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دقیقا همین آقای ظریف نعمت زاده ها و ترکان ها را می انداخت بیرون کسی حرفی نمی زد. اینان از ادب جناب میرزاده دارند سو استفاده می کنند باید مثله قماش اینا بگم بگم را مینداخت
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما سکوت لطفاً !
هنوز حمایت های بی دریغ جنابعالی از دولت محمود در دوره اول، و رنگ عوض کردنتان در دوره دوم دولت قبل رو فراموش نکردیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آفرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توکلي، شما بعد از سالها تجربه و سياسي کاري فرق بين حدود نوزده ميليون راي آقاي روحاني و چند ميليون راي کانديداهاي متعدد ديگر را تشخيص نميدهيد.اونوقت آنها را با اکثريت مقايسه ميکنيد!!! تازه اگر انتخابات به دور دوم کشيده ميشد از کجا معلوم که بين طرفداران کانديداهاي ديگر برخي به سمت آقاي روحاني متمايل نشوند؟؟؟
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي عقل كل ، در صد آرا را بر اساس كل شركت كنندگان در انتخابات مي سنجند نه در مقايسه با ديگر كانديداها
ناشناس
NETHERLANDS
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
حاج مهدی من فکر میکنم شما بهتره یکم هم روی ریاضیتون کار کنید. گفتمان اصولگرایی از تندرو تا میانه روی آن در این انتخابات شکست سنگینی خورد و من فکر میکنم به امید خدا این آخر راه برای این گروه خشکه مذهب دگم باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بقول یکی اینها تعدادشون کمه اما صداشون زیاده هی بیچاره ملت این مدت چی نکشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
من از ریاضیات اصولگرایان متعجب هستم! دایم می‌گویند که اکثریت اندکی بیش از ۵۰ درصد و توجه به این ندارند که در سمت باخته همه بازندگان را دارند باهم جمع می‌زنند! کانه روحانی یک طرف بود و بقیه کاندیداها همگی طرف دیگر! کانه اگر روحانی بود و یک رقیب آن یک رقیب به تنهایی جمع آرای همه کاندیداهای دیگر را به خود اختصاص می‌داد. این خطای ریاضی معمول و متعمدانه اصولاگرایان است که میراثی است شوم از ریاضیات نفرت انگیز احمدی نژادی که هر چیز را هر طوری که منافع شخصی و احیانا هوای نفس لعنتی‌ات دوست داشت محاسبه کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بقیه کاندیدا ها تقریبا همگی اصول گرا بودن...از لحاظ سیاسی حرف توکلی درست است...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عالی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خلاصه هر چور مقایسه کنید دکتر روحانی امارش بالا بود
نادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
شما چرا همیشه عادت دارید هر حرفی میزنید پاچه احمدی نژاد را هم بگیرید اظهار نظر یک نماینده منتقد و مستقل مانند توکلی چه ربطی به ریاضیات احمدی نژاد دارد از این تفکر پوپولیستی و مخرب دست بردارید و انصاف داشته باشید نه توکلی فرد کوچکی است نه احمدی نژاد بی منطق و بی حساب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
در پاسخ به آن دوستی که می گفت بقیه اصولگرا بودند
1- آرائ باطله هم اصولگرا بودند
2- آرائ آقای قالیباف همگی اصولگرا بودند یا عملکرد ایشون در تهران برخی اصلاح طلبان را هم دور ایشان جمع کرده بود
3- رضایی مستقل آمده بود
4- رای اصلی اصولگراهای هم طیف ایشون در رای جلیلی خلاصه می شد.
5- از همه مهمتر حدود 15 میلیون رای نداده اند که قطعا اصول گرا نبودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
هیات امنا بهترین کار ممکن رو انجام داد.تو این 18 ماه دانشگاه ازاد رو نابود کردن.جناب توکلی هم از اینکه دوستاش(معاون دانشجویی و...) مجبورن از دانشگاه ازاد برن ناراحت می باشد.
یک شهروند ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
برای جناب توکلی ارزش بسیار قائلم ولی چطور ایشان می توانند شخصی که بازرسی دولت دهم (آقای احمدی نژاد) دو صفحه اتهام به آن وارد کرده را موجه و تازه دولت تدبیر و امید را متهم به سیاسی کار ی نماید. نامه بازرسی دوازدهم مرداد 92در دسترس همگان است .
ناشناس
MALAYSIA
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ببخشید دستم اشتباهی رفت منفی دادم :(
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
منفی دادم فقط به خاطر جمله اولت
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
توکلی جان خوبی؟؟؟
اگر این دولت یکی از مدیراشو عوض کنه میشه دیکتاتوری اکثریت اما اگه اون دولت که نظرش به نظر بعضیا نزدیکتر بود اتوبوسی اساتید غیر همفکر و دانشجوها رو از دانشگاه اخراج ومحروم از تدریس و تحصیل میکرد دیکتاتوری نیست؟!!!
آقای دیکتاتورشناس کجا بودی تا حالا؟!!
توکلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آفرین شهاب جان ، بسیار بجا گفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هزاران هزار مثبت....
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
عزل دانشجو را آنقد بزرگش نکنید.
اینو برادرش نه تنها برکنار بلکه باید محاکمه شوند.دنبا بهانه برا خطا پیدا کردن از دولت هستین.اصلا دانشگاه آزاد یه موسسه غیر انتفاعیه چه ربطی به دولت داره
دولت قبل اشتباه کرد وارد این بحث شد.
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چه جوری شده که سه برادر دانشجو همزمان بر اساس شایستگی به وزارت علوم و دانشگاه ازاد و ... رسیدن. بر اساس شایستگی بوده لابد؟
اینا بر اساس شایستگی به اینجا نرسیدن اقای توکلی.
تاج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دمت گرم مهندس.
يه وقتي به بعضيا نميشد بگي بالاي چشت ابرو
ولي حالا ديگه ""يه وقتي"" گذشته.
رانت خواري بسه.
بايد اينو مي گفت كه شما راضي بشين.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
این دولت تا حالا فقط یک اشکال داشته اونم تغییر ساعت کاری بوده که کل تهران مجبورن صبح اول وقت با هم بریزن تو خیابون و هر تهرانی روزی دو ساعت اضافه تر وقتش و زندگیش تو ترافیک تلف میشه. امید که به حالت اول برگرده.
ناشناس
AUSTRALIA
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اینو به خطاهای دولت اصولگرا ببخشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
يه خورده انصاف داشته باش اگر دانشجو برادر كامران نبود اصلا رييس دانشگاه آزاد ميشد؟
ايمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
به نظر بنده يكى از نقاط عطف دولت جديد همين كار است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شماهارو هم باید اخراج کرد
ناشناس
NETHERLANDS
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
انشالله دو سال دیگه همه اینها رو میریزیم از اونجا بیرون تا افرادی با لیاقت و نمایندگان واقعی به مجلس راه پیدا کنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
يعني راي همه بعلاوه راي اونايي كه راي ندادند همه مربوط به شما ها بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا انصاف ؟؟
ناشناس
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
حتی آراء باطله مال اینا بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این حرفها یعنی چی؟؟؟ دانشگاه آزاد چه ربطی به دولت داره، هیت امنا داره،

بهتره برید این حرفها رو به هاشمی و سید حسن خمینی بزنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
وا... حرف حساب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دانشگاه آزاد نه تنها ربطی به دولت نداره، به مجلس هم ربط نداره. ولی آقایون الکی الکی ربط میدن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي دانشگاه آزاد را غصب كرديد بعد ميگيد بركناري رئيسش تو يه روند دموكراتيك خارج از اعتدال بوده!! غصب دانشگاه آزاد خارج از اعتدال نبوده!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
"شما که اندکی بیش از 50 درصد رای آورده اید به بهانه صدای اکثریت، نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شما است تحمیل کنید."
جناب توکلی گویا فراموش کرده اند حدود 15 میلیون در انتخابات قهر کرده بودند که قطعا اگر رأی میدادند روحانی نزدیک 30 ملیون رأی داشت ، ثانیا اقلیت مدنظر شما همان 4 میلیون رأی بود نه بیشتر!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خودتونم دیگه آقای توکلی باید بروید دوران شما ها به سر آمده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي ، حتما آقايان جهت روشن شدن اذهان عمومي بالاخص شما ايرادات آقاي دانشجو را خواهند گفت

دوسال ديگر هم همان اذهان عمومي، تكليف مجلس و جنابعالي را روشن خواهند كرد

ضمنا هيچ گونه انتقادي از شما در زمان بركناري آقاي جاسبي از دانشگاه آزاد نشنيده بوديم

ضمنا آرزو دارم نام برادران دانشجو را هيچ موقع ديگر نشنوم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی:

آقای میرزاده یک تعارفی کردند شما چرا خام میشوی؟؟؟
در دولت نهم و دهم اتوبوسی میاوردند و میبردند جیکی از کسی در نیومد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
تعارف بود شب نره خود کشی کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اولا کیفیت رای این بالای 50درصد رای از بقیه ارا بیشتر است وبدنه حمایتی بروکراتیک وتحصیل کرده کشوردست طرفداران اقای روحانی است
ثانیا فقط 2گروه از اصولگرایان حامی اقای سعیدجلیلی و دکتر ولایتی با سیاست هایی که اعمال شده وخواهد شد منافی دارد
ثالثا این سیاست ها بهتر از کسانی که قبلا ادار ه امور ر ا به دست گرفته بودند اداره می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این آقایون چه چیزی رو از دست دادند که اینقدر ابراز ناراحتی میکنند؟؟؟!!!
آبادی وطنم آرزوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی چیزا
:)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
می بینم که اقای توکلی هم زبان باز کردند. چطور درمورد عزل و نصب های دولت گذشته ساکت بودند وصدایشان در نمی امد؟زمانی که دولت گذشته حتی همفکران خود را به دلیل مخالفت کوچک بر کنار میکرد چرا ساکت بودید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب آقاي توكلي ، سفسطه نكنيد . اين تصميم هيئت امنا بوده چه ربطي به دولت جديد داره ؟؟؟ دنبال موضوعي براي كوبيدن دولت هستيد . معلومه !
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
"دانشجو"ها کلا ستاره دار بودن و مفید به فایده بود که هر سه زودتر بروند
کارشناس ارشد علوم سیاسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مثل اینکه آقای توکلی هم مفهوم سیاسی اقلیت واکثریت را میفهمد!عزل دکتر جاسبی خطای استراتژیک نبود؟!قاعده بازی سیاسی این است که بابکارگیری افرادی نزدیک به گفتمان دولت ،شعارهای دولت تدبیر وامید تحقق پیدا کند.بنظر میرسدباانتساب افراد هوادار کاندیدای رقیب رییس جمهور منتخب ،رییس جمهور تعداد زیادی از هواداران خود را در آینده از دست بدهد،چرا که انتساب افراد رقیب وقتی به گفتمان تدبیر وامید اعتقاد نداشتند وبه روحانی رآی ندادند،به چه نحوی میخواهند برنامه هایی که اعتقاد نداشتند اجرایی کنند؟ لذا آقای روحانی بنظر می رسد در این راستا نیز تدبیر کند.
هو البصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اولا عوض کردن دانشجو کاملا سیاسی بود .ثانیا این توکلی یه روز چپ است و یه روز راست!!!
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
انتصاب دانشجو سیاسی نبود جناب هوالبصیر؟؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
به به آقای توکلی!!! اقتصاددان بزرگ و مشوق طرح تثبیت قیمت ها و ...!!!
دولت شما که به زور دانشگاه آزاد رو با هزار جور دسیسه وبا همکاری کامل مجلس غصب کرد هیچ خطا و جرمی مرتکب نشده بود .در ضمن اونهایی که منتظر مرحله دوم انتخابات بودند رو به خودتون نچسبونید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توکلي پارسال دوست امسال آشنا مگر زمان انتصاب کذايي آقاي دانشجو با آن همه حاشيه نبوديد حضرات کفن پوش جلوي مجلس چه ميکردند
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
وقتی که دولت یه نهاد غیر انتفاعی را تصورف کرد خواب تشریف داشتید؟ دانشجو حقش بود. خدا را شکر که آموزش عالی از سلطه خاندان دانشجو آزاد شد
كامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي ، قرارنبوده دانشگاه آزاد ماهيت دولتي به خود بگيرد ، آقاي احمدي نژاد بوده كه براي رسيدن به مقاصد خود ، اقدام به اينكار كرده است واتفاق امروز بازگشت به مسير واقعي است.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
وقتی 6 نفر از 8 نفر رای به رفتن میدهند جای حرف وحدیث و درگیر کردن افکار مردم صحیح جناب توکلی .بهتره بفکر مشکلات اقتصادی مردم باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
هرکس رای خودشو داره موقعی که خانوم راستگو بدعهدی کرد این اقایون اصولگرا گفتن هرکس رای خودشو داره اما حالارای گیری رو قبول ندارن
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خانم یا آقای ناشناس ۱۷:۴۱بسیار به جا و مناسب پاسخ دادید
متشکرم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
با سلام
ژست هاي اقاي توكلي هميشه جالب بوده. اما بايد گفت در انتخاب آقاي دانشجو چرا شاهد اين گونه اظهار نظرات عالمانه ايشان نبوديم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
الان هم خود ایشون مشکلی با قضیه ندارند از قضا ته دلشان خوشحال هم شده اند ولی دوستان فشار آورده اند و دنبال ایجاد سر و صدا هستند از ایشان هم خواسته اند همراهی کنند.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مگه همینجوری رئیس نشده بود؟خیلی خوب کاری کردن که عزلش کردن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اگر اين خطاي استراتژيك بود عزل نكردن احمدي نژاد توسط شما و همكاراتون چيه اسمش! خيانت
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اقاي توكلي تورا خدا تو ديگه مونده بودي! باباتو بامردم بودي تواين 8سال خودت را خراب نكن
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اگرآقای توکلی انسان منطقی وباانصافی میبودباید به وقت قلع وقمع مدیران وکارشناسان ازکارگزاران واصلاح طلبان درطول8سال گذشته نیمچه انتقادی میکرد که نکرد.حال چه شده که باجابجایی چندمدیر که اقتضای تغییردولتهاست همه دادانصاف وقانون ومداراسرمیدهند؟
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي مديريت آقاي فرهاد دانشجو رابامديريت قبل ازايشان هم مقايسه كرده ايد؟آيا نظر آقاي فرهاددانشجورا نسبت به مديريت قبل ازايشان را شنيده ايد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
باید با تیپا پرتش میکردن بیرون. بنظرم خیلی باهاش محترمانه برخورد کردن.
به داش احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
نحوه انتصابشان چه نوع خطایی بود؟ پارتیسیسم/ رانتیژیسم/احمدیسم
نظام آموزشی سندرم دانشجویسم گرفته بود بذارید خوب شه دیگه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خبرگزاری مهر مصاحبه 2 روز پیش توفیقی و در کنار این خبر گذاشته !!

اهداف این افراد کاملا مشخص است

9 نفر عضو هیت هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
نصبش چي؟ حكم انتصابش چي؟
چرا اينقدر براتون مهمه؟ دانشگاه آزاد هم مثل يك دانشگاه غيرانتفاعي ديگه.... چرا اينقدر تو سر و مغزتون ميزنين؟!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
وقتی مردم راضی اند ، نمایندگان مجلس چه منافعی به شون می رسیده که ناراضی اند از این تغییر؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چی شده اقای توکلی رنگ عوض کردید ؟ چند روز قبل از برکناری و بعد از برکناری سایت الف بشکن می زد و لحظه به لحظه با هیجان خبر مخابره می کرد حالا باد از کدوم طرف وزیده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
داس براي اتوبوسي ها و كليد براي كار درست ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جوجه را آخر پائيز مي شمارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما به سوختن ادامه بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خطاي استراتژيک روي کار آوردن ايشون بود پدر جان.
سلیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بی راه نمی گه. نباید مثل احمدی نژاد عمل کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ایا دانشگاه آراد دولتی است؟ چون دولت قبلی به زور براردان دانشجو را آنجا گذاشت دانشگاه دولتی شد؟ آقای توکلی باید انصاف داشته باشد. درست است به جناح راست متمایل است ولی حق گویی اولین قدم مسلمانی است..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آب؟ سوختن؟ لولو؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ممه شو یادت رفت داداش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این اقای توکلی موقعی که احمدی نزاد با تغییر پی در پی قانون دنبال تعویض ریس دانشگاه ازاد بود کجا تشریف داشتند
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ایشان همیشه همین دور و بر هستند! جای دوری نمیروند،میترسند را را گم کنند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بعضی مواقع این آقای توکلی مواضع بسیار خفنی میگیره که آدم متعجب می شه. این چه دفاعی است برادر.
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی حداقل یکی از موارد و بندهای بازرسی دفتر ریاست جمهوری را میخواندید شما اگر اصولگرا هستید اصولگرا نباید برای شما حزب باشد هر آنچه اصول را زیر سئوال میبرد باید حذف شود از پول ملت بنفع خودشان استفاده کردند از تدلیس بالاتر است بنوعی خیانت است حالا شما وام دار بعضی از آقایان پایداری هستید شما از محمود احمدی نژاد دفاع کردید لطف کنید دم از اسلام نزنید مطمئن باشید اگر هاشمی میآمد آرا بالاتر از 30میلیون بود شما همفکرانت آچمز مشدید
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خیلی هم کار بجائی بود
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
روحانی مچکریم.. جناب توکلی ..دانشجو بازوروارددانشگاه شد ولی باحکم قانون اخراج شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مشکل ایران
هرکسی فقط خودش را می بیند.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دانشجو همونطوریکه اومد همونطور هم رفت .
moosa
UNITED STATES
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اینکه انتصابات خانوادگی لغو میشه ناراحتی داره آقای توکلی؟ کل وزارت علوم رو واگذار کرده بودن به این خانواده
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دانشجو نیز با سیاستهای احمدی نژادی روی کار آمده بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ما ملت ايران از اين تغيي راضي هستيم و خدا را شاكريم . هيچوقت انتخاب دانشجو و امثال شماها انتخاب ما نبودي و نخواهيد بود . اين را در انتخاب آينده به شما نشان خواهيم داد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تو بازهم نظر دادی.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
"استراتژیک" نبود!!! شما هم حالا هی مته به خشخاش بذار!
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ولی عجب استراتژی ی استراتژیکی بود!
ح ح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
توکلی جان اینا تعارفات عرفی هستند... از شما بعیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی 95 درصد مردم از روحانی حمایت میکنند.فقط طرفداران جلیلی با عزل دانشجو مخالفند که 5 در صد جامعه هم نیستند.
ناشناس
-
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ما مثل شما اصولگرایان نیستیم که مسولان گذشته را لجن مال کنیم ما تعارف می کنیم و شما جدی می گیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما هم کم کم به آلبوم خاطره ها باید بپیوندید جناب توکلی ... با ملت نیستید!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی شما چرا اینهمه جامه میدرید ؟ مگر در بوق و کرنا نمیکردید که باید دکتر جاسبی برکنار شود چون مدیریت فامیلی یر دانشگاه آزاد راه انداخته ؟ چطور ازز مدیریت فامیلی دکتر دانشجو در مدتی کوتاه بر دانشگاه آزاد چیزی نمیگوئید چطور در مورد نامه رئیس ببازرسی ریاست جمهوری دولت دهم در مورد تخلفات دکتر دانشجو در دانشگاه آزاد چیزی نمیگوئید ؟ اصلا کجا دکتر میرزاده گفت مدیریت دکتر دانشجو خوب بوده ؟ بهتره سخنان دکتر میرزاده در اولین روز حضورش در دانشگاه آزاد را بخوانید ایشان از مدیریت و فداکاری دکتر جاسبی برای دانشگاه آزاد خیلی حرف زدند ولی کلمه ای از مدیریت خوب دکتر دانشجو نگفتند اگر مدیریت دکتر دانشجو خوب بود چطور دهها تشکل دانشجوئی بزرگ و تاثیر گذار دانشگاه آزاد از آن استقبال کردند ؟ من خودم دانشجوی دانشگاه آزادم وضعیتی که در یکسال و نیم اخیر در دانشگاه آزاد حاکم شد امنیتی و فاشیستی بود .
فرزین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی موقعی که احمد آقا اراده خودش رو به هیات امنا تحمیل میکرد کجا بودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خواهشاً‌ شما ديگه سكوت كنيد با اون افتضاحي كه در رأي اعتمادها بوجود آورديد...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اصلا "خطا" نبود، اونم "استراتژیک"!!!

شما هم هی مته به خشخاش میدارید! این جابجایی به سلیقه و مداق بعضی ها خوش نیومده، همین!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
من خودم دانش آموخته دانشگاه آزادم ولی حالا نمی دونم چطور شده که ریاست دانشگاه آزاد این همه برای آقایون مهم شده این قدر جار و جنجال واسه این قضیه راه انداختند که برای بعضی وزارت خونه ها نشد نکنه این وسط یه منافع و پوله هنگفتی از بودجه این دانشگاه مطرحه که اینقدر حساسیت دارن همه گروههای سیاسی . اگه اینطوره واقعا جای تاسفه چون این پولا باید صرف یهبود خدمات و کیفیت آموزشی و امکانات بشه که اگه نشه خدا به دادشون برسه که کلی حق الناس گردنشونه .
مرسی فرارو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
برو بابا! شما هنوز از سال 80 که 21 به 4 باختی داری می‌سوزی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی خیلی راحت با حمایت از برخی ها داری کاری می کنی که 100 سال دیگر هم در هیچ انتخاباتی رای نیاوری
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
عزل دکتر دانشجو چه ربطی به دولت داشت؟ مگر دانشگاه آزاد زیر مجموعه دولت است که دولت رئیسش را عزل و نصب کند؟
دانشگاه هیئت امنا دارد و ای هیئت تصمیم به عزل ایشان گرفت. شما حتما باید یک تیری به سمت دولت پرتاب کنی ؟ خدا شفا بدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بوی سوختنی می آید ملت آب بریزید!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
با این استدلال جنابعالی، بفرمایید جاسبی چه ایرادی داشت که احمدی نژاد دانشجو رو جایگزینش کرد؟! مگه احمدی نژاد و دانشجو میگفتن کار جاسبی ایراد داره؟ چطور اون موقع صدات درنیومد؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
همچین میگه چیزی از مسئولیت ایشان کم نمیکنه که انگار دادگاه هم تشکیل دادند و حکم هم صادر کردند.هیئت امنا با اختیارات قانونی دست به این کار درست و به موقع و به جا زده ، این عصبانیت شما و آقای حداد و علم الهدی و هم فکران عصبی ی شما مثل این است که برای پسر همسایه کوچه بالائی همسر اختیار کرده باشند شما از ته کوچه پائینی بروید و بگوئید این عروس رو ما تا"یید نمیکنیم! اصلا" شما رو به عروسی دعوت نکرده اند که حالا ادعا هم دارید آقایان.
مسعود
UNITED STATES
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خدا شاهده برخوردی که برادران دانشجو در مورد تصدی دانشگاه ازاد داشتند اینقدر زشت،زننده وسرشار از عقده وحقارت بود که تا این لحظه تحمل کردن این موضوع بسیار بسیارناشی از سعه صدر ایت الله هاشمی هست وگرنه باید با ذلت و خواری دانشجو رو مینداختند بیرون.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی ؛کاش نسبت به اتفاقات کلان وویرانگر این هشت سال هم کمی حساسیت داشتید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ایشون بره سهم خودشو بگیره هشت سال دوران احمدی نژاد چکار کردن برای مردم جز بدبختی مردم وفقارت وفضاحت وتورم وگرانی ورانت واختلاس چه چیزی برای مردم رقم زد برن به جهنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب اقای توکلی تحلیل شما در صورتی صحیح است که ماجرای انتخاب آقای دانشجو به شکلی صحیح و بدور از انحصارگرایی و فامیل بازی بوده باشد اینکه آقای جاسبی باید تعویض می شد جای هیچ شکی نداشت ولی جایگزین ایشان هم کم جای بحث نداشت شاید اگر در مان بار اول به جای دانشجو شخص دیگری که شبه ای نداشته باشد انتخاب میشد امروز این جابجایی زودهنگام پیش نمی آمد
آقای دانشجو هم از وقتی فهمید رفتنی است سعی کرد موجه بشد و در خدمت دانشجویان وگرنه برنامه های دیگری داشت
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اقای توکلی چرا دانشجو دوتا از برادراش کرد وزیر ؟ این چه شایسته سالاری است؟؟؟؟؟؟؟
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی منافع شما در ماندن آقای دانشجو در پست ریاست دانشگاه آزاد چیست؟ واضح و روشن بگویید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ديگر به اندازه سر سوزن به توكلي اعتقاد ندارم كارش به ميخ وبه نعل است در زمان احمدي نژاد چند گاهي از سياست اقتصاديش انتقاد ميكرديد كه اين را همه ميدانستند يك ليسانس اقتصاد هم اين چيزها را ميدانست و شما از سر اظطرار به احمدي نژاد راي داديد و گناه تو و امثال تو با آب زمزم هم پاك نميشود
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ولی من به عنوان یک نماینده کار درست قبولش دارم همیشه حرفش را رک می زند اهل سیاسی بازی نیست بخاطر همین بیشترین حملات طرفداران احمدی نژاد به او بود خدا خیرش دهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جان مادرت حرف نزن!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تعارفات ناشی از ادب و متانت جانشین دانشجو رابه حساب شایستگی آقای دانشجو نگذارید. لطفا به نظرات دانشجویان و اساتید هم توجه بفرمائید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چشم ديدن هيچ يك از اطرافيان محمود را در پست هاي دولتي نداريم چون كاري كه احمدي نژاد با مردم ايران كرد بدترين دشمنان نكردند بفهم اين را اقاي توكلي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ایمان بیاورید به آغاز فصل نو؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
داداش ؟! احمدجان ؟! یارو میکنی یا بی خیال شو الان دیگه همه فهمیدن اوضاع از چه قراره ؟! ال لکی حرف بزنی ضایع میشی؟!
نیکنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
هر کس سد راه اراده و هدف ملت بشه باید از مسئولیت برداشته بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بعضی مواقع حرفهایی می زنه این توکلی که آدم نمی دونه چی بگه!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
سلام
جناب اقای دکتر ترا به روح شهدا بس کنید به فکر مردم عزیزتان و حل مشکلات انان باشید چرا بس نمی کنید ؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مگه همینجوری رئیس نشده بود؟خیلی خوب کاری کردن که عزلش کردن.
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
یکی نیست بگه مثلا دانشجو چکار کرده درباره رییس دانشگاه علامه کلی ادعا بود اما علیه ایشون چیزی نبود فقط غیر از اینکه باید همه با تقکر دولت یکی بشن اخه این حرفه که میزنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مثل اینکه تخلفات بیست ماده ای ایشون را ندیده ای! البته این تخلفات از طرف دولت قبلی اعلام شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تابلوست میخــــــــــواهید به دکتر توفیقی رای ندهیـــــــــــد دارید مقدمه چینی می کنید.
آخه از خوشحــــــــــالی و نشاط دانشـــــــــــــــجو هراس دارید
بهههههههله
مهمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
كلن اين آقاي توكلي هميشه ناراضيست !!!!!!!!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خطای استراتیژیک شمایید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تکلیف اتوبوسی ها معلومه، اقای توکلی، نماینده ملت!!!!!!
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
عزل و برکناری دکتر دانشجو، خواست و مطالبه ی عمومی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد بود. والسلام.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مجلسی مادامالعمر لطفا سکوت کنید
اکباتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اگر تغییر یک نفر وابسته به جناح آقای توکلی دیکتاتوری است پس کارهای دولت اصولگرا و حذف اغلب یاران امام توسط اقلیت اصولگرا چیست؟ رد صلاحیت یک از استوانه های نظا یعنی هاشمی رفسنجانی که مورد اقبال عموم قرار گرفته بود چیست؟و... از این دست ما زیاد داریم . دوستان اصولگرا بهتر است با این اظهار نظرها خود را ضایع نکنند
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی تو بدنه دولت اینقدر آدم فهمیده هست که به آسیب شناسی امثال شما احتیاج ندارییییییییییییییییییییییم
شما برو فکر یه کاری باش برا خودت که دو سال دیگه امثال شما تو مجلس نخواهید بود انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این اصلاحی ها از تکفیری ها بدترند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ها چیه وقتی که از احمدی نژاد انتقاد می کرد به به و چهچه راه میانداختید و صدای مردم نماینده واقعی مردم بود
حالا دیگه جیز شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ما رو باش كه شما رو كمي باانصاف مي دونستيم! آخه نمي پرسيد كه نصب دانشجو زورگويانه و فقط جهت تخريب هاشمي بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آخی شما توقع داشتی که وزیر چی بشی؟ ببخشید
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی هشت سال بود که دوستانتان در خطای استراتژیک اوضاع کشور را به اینجا کشانده اند.آیا آنها هم اراده ی سیاسی اکثریت مورد نظر جنابعالی نبودند ؟! آیا همه اش خدمت به همه ی مردم بود یا یک قسمت خیلی خاص از مردم و باندها و بازی های سیاسی ؟! همان اقلیتی که شما از آنها نام می برید از منتقدان جدی دوستان شما در دولت قبلی و جناح سیاسی مورد نظرتان بودند.بهتر است صادقانه به مردم بگویید حضرتعالی و دوستانتان برای آن کرسیئی که کسب کردید چه کار کرده اید ؟ به گمانم پروژه ی تلخ کردن کام مردم از شیرینی حماسه ی سیاسی به شدت در حال شکل گرفتن است.اجازه دهید حداقل دولت مستقر شود بعد حملات خود را طبقه بندی کنید.من امیدوارم هیأت امنای محترم اشکالات اساسی و سهل انگاری هایی که در زمان فرهاد دانشجو صورت گرفته را به جای نجابت و نگفتن و احترام نگاهداشتن افراد ،آنها را برای مردم علنی کنند تا مردمی که فرزندانشان به طور عینی از فضای دانشگاه آزاد و وعده و وعیدهایی که حضرات داده بودند و هیچ گونه توجه و عملی نشد را هم به سمع و نظر کسانی چون جناب توکلی و دوستانشان برسانند که اینچنین غیر فنی و عامیانه با مسائل حساس و تاثیر گذار این ممکلت برخورد نکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تکلیف اتوبوسی ها معلومه، اقای توکلی، نماینده ملت!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
"نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شما است تحمیل کنید."
شما اصولگرایان در 8 سال گذشته این تحمیل ها را کردید. گدامیک از مدیران آقای خاتمی را سر پستش باقی گذاشتید و ادعا هم دارید! رطب خورده کی منع رطب کند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما ديگه حرف از خطاي استراتژيك نزن كه هرچي مي كشيم از دست شما و تفكرات سراسر اشتباه شماست. ملت هم امثال جنابعالي و رسايي و... را بخوبي شناخته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
درود بر توکلی اصول گرا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اکثریت واقلیت مفاهیمی هستندکه در قاموس سیاسی کشور جایگاهی ندارند ودکتر توکلی هم این موضوع رامیدانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ازابتدای انقلاب تاکنون جزنق زدن هنری نداشته این آقای توکلی
Admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
من که می دونم از کجا داری می سوزی بزرگوار!!!
برادران دانشجو همگی بدون بلیط سوار اتوبوس شده بودن که دکتر روحانی همه شونو بصورت کاملا قانونی پیاده کرد؛این که گله نداره اخوی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
وملت هم یک خطای استراتژیک کدند که اگر درانتخابات مجلس شرکت می کردند الآن یکی مثل تو و حداد ورسایی و... آقابالا سرشون نبود
ایران خودرویی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
در شرکت ایران خودرو کسانی که 4 سال پیش با تغییر مدیرعامل ازین شرکت رفته بودند اکنون با تغییر مجدد بازگشته اند و دارند شرکت را شخم میزنند و قصد دارند حتی در رده های رییس قسمت ، همه را عوض کرده و از برخی مسئولین قبلی انتقام ب گیرندو این عمل را نیز از معاونت نیرومحرکه آغاز کرده اند . متاسفانه آنچه مهم نیست کیفیت و ارتقا و پیشرفت ایران خودرو است و فقط جابجایی باندها انجام می شود . خواهشا رسیدگی و پیگیری نمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
تکلیف اتوبوسی ها معلومه، اقای توکلی، نماینده ملت!!!!!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خودت هم به زودی از مجلس بیرون میری! عارف رئیس مجلس اینده پیش به سوی اینده.....
یک اصلاخ جلب واقعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
فرارو حیا کن اینترنت را رها کن. مرگ بر فراروی بی غیرت طرفدار فتنه و اصبل طلبان. عرضه داری منتشر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
هوووووووووووووو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
ادب مرد به ز دولت او!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هماهنگ با شمردن منفی ها اب رو هم بریز اونجا!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
نصب دانشجو خطاي محرز و عناداشكار احمدي نزاد با هاشمي بود لذا عزلش قابل پيش بيني و از ضروريات بود
شیرازی
UNITED STATES
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی، آقای میرزاده رعایت ادب کرده و از جنس شما نیست که کسی‌ را بد کند. عدم جواب آقای دانشجو به نامه بیست و چند بندی اتهام دولت آقای احمدی نژاد علیه ایشانکافی‌ است برای چندین بار بر کنار کردن ایشان، جناب آقای استرتژیک فهم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی بسه
خجالت بکش
دولت قبل حق هر کاری داشت!!حتی منحل کردن سازمان برنامه و بودجه..
حالا هیئت امنا تصمیم گرفتند یک دست نشانده رو عوض کنند !!! نکنه منفعتی در مدیریت دانشگاه آزاد آقای دانشجو داشتید..
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دوست عزیز ؛ با اصل حرفت و استدلالت موافقم ولی بهتر نیست که از ادبیات آن ها هرچه بیشتر فاصله بگیریم و از عباراتی مثل "خجالت بکش " و... استفاده نکنیم؟
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب دکتر شما هم یکی به نعل یکی به میخ!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی چرا فکر می کنی بیشتر از همه می فهمی؟ اگر آقای میرزاده از نحوه مدیریت و کار رئیس معزول دانشگاه تعریف می‌کنه،از تواضعشه برادر!!!!!!!!
رامين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
در انتخابات نمايندگي مجلس من به ايشان راي نخواهم داد !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
من اصلا بهش رای ندادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این اخوان دانشجو درزمان جنگ کجا بودند که یکدفعه زمان محمود خان سرو کله شان پیدا شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
من آخرش نفهمیدم این آقای توکلی کدوم طرفیه .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
کساني که از دهه شصت ايشان را مي شناسند نمي دانند ايشان کدام طرفي است! آن وقت شما چند سالته که مي خواهيد بدانيد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خودشو کلا یه طرف حساب میکنه.
بلوط
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب توکلی عزیزمگرامدن اقای پروفسوردانشجوقانونی بودکه رفتنش غیرقانونی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب ستراتژیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
راستي مرکز پژوهشهاي مجلس را از ت گرفتند آخه!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
توکلی در جهت باد نظر میدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
در جهت مطرح شدن خودش
rasa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خوشم میاد اقای روحانی اصلا توجهی به این حرفا نمی کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مثل احمدی نژاد عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دوستانی که نوشته اند توکلی در دوره احمدی نژاد ساکت بود یادتان رفته پدر محمود احمدی نژآد را در اورد البته امروز حقش است که توسط شما اصلاحطلبها تخریب شود توکلی انروز که احمدی نژاد را تخریب می کرد فکر نمی کرد خودش هم توسط شما ها اینگونه تخریب خواهدشد مطهری هم و لاریجانی و خیلی های دیگر هم باید منتظر تخریب شدن توسط اصلاحطلبان باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ما اصلاحطلبان الکی کسی رو تخریب نمیکنیم مگر اینکه طرف واقعا مخرب باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توکلی رااگرصدبار در زمزم بشویند باز توکلی است م ما اصلاح طلبان به این آقا هیچ گاه اعتماد نداشته ونداریم ونخواهیم داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اصلاح طلبان در دوران خاتمی گند زدن وحالا باز دوباره . خدا بخیر کنه
همت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي خيلي ارادتمنديم....
كلن خيلي با دورانديشي شما حال ميكنم....
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اقاى توكلى اينقدر توجه ندارند كه اقاى مير زاده از سر أدب و به رسم جوانمردى در زمان تحويل گرفتن مديريت، از مدير قبل از خود تعريف كرده اند، وأين دليلى بر شايستگى اقاى دانشجو نخواهد بود،؟
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
24سوال محمود اینا از دانشجو رو مگه یادت نیست. همونام میخواستن عوضش کنن. حالا این وسط میرزاده از دانشجو بد نگفته دلیل بد نبودن دانشجو نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما اون ده ملیونی که انتخابات شرکت نکردند رو که جزو خودتون حساب نمیکنید، هان؟ انصاف داشته باش توکلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اصلا من به قاليباف راي دادم ولي در مجلس حتما خودم و گروهمان به حزب اعتدال و توسعه راي مي دهم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقای توکلی

علت عزل آقای فرهاد دانشجو همان 24 موردی است که بازرس ویژه رئیس جمهور در زمان آقای احمدی نژاد در نامه ای که شما هم اطلاع دارید به آنها اشاره کرده است.
به عبارت دیگر علت برکناری آقای فرهاد دانشجو سوء مدیریت و سوء استفاده از امکانات دانشگاه آزاد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
فقط فرزندان هاشمی باید باشند . والسلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
توکلی تا دیروز می گفت به توفیقی رای میده، حالا پروژه حزبیش معلوم شد:
روز رای اعتماد به وزیر علوم، توکلی به عتوان مخالف: من برای رای آوردن توفیقی کار کردم ولی تا دیدم این خطا رو انجام داد دیگه بهش رای نمی دم!!!
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
رییس یک دانشگاه چقدر اینها را عصبانی کرده عملکرد دولت قبلی در عزل و نصب ها یادشان رفته؟؟؟البته خوب است انتقاد کنند بگذارید از این فضا استفاده کنند ولی چه خوب سازننده باشد نه بیانگر جریان خاصی
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
به شما چه ربطي داره آقاي توكلي! اين همه خطاب استراتژيك رخ داده و شما لال بودي
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بسه بسه هرچی داریم میکشیم از شماها میکشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
یادتان باشد که دیگر به توکلی و امثال ایشان رای ندهیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
به کوثری هم رای ندید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خوب بود یکم این دلسوزی ها را در دولت قبلی هم می کردید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جراشماکه اینقدر دلسوزید یکبار برای همیشه قانونی تصویب نمیکنید ودانشگاه رابصورت دولتی دربیاورید تابهتربشوددرامدهاو اموال انراکنترل کرد
باقرزاده ساری
UNITED STATES
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
با عزل دانشجو تازه یک ذره بوی اعتدال به مشاممان رسید. آقای توکلی کاری نکن مه از رای های که به شما تا به حال دادم پشیمان شوم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
آقاي توكلي من جاي شما بودم اصلا نظر نميدادم همين شما بوديد كه از محمود حمايت كرديد كه به گفته خودتون كشور را به قهقرا برد پس لطفا ساكت عزيزم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما سکوت لطفاً !
هنوز حمایت های بی دریغ جنابعالی از دولت محمود در دوره اول، و رنگ عوض کردنتان در دوره دوم دولت قبل رو فراموش نکردیم! درضمن سخنان موافق وزرا که هیچ مخالفی بیان نکرد را فراموش نکردیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
يک نظر و 3 بار تاييد ميکني نظر ما خار دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خوب اگر از اول نادرست و غصبی بوده چه!
سيد على
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اقاى توكلى شما چرا؟!باور كنيد جامعه از شما اين همه سطحى نگرى را نميپذيرد ؟شمارا بخدا تا دير نشده است بخود اييد !؟
ناشناس
CHINA
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
جناب توکلی مگر تو چند درصد رای مردم تهران را داری ؟؟؟؟ حالا انشالله انتخابات بعدی معلوم میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بابا جناب میرزاده یک تعارف زد از آقای دانشجو تعریف کرد تو چرا جدی میگیری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
نگران نباش این دفعه مردم فهیم ایران خود شما را از خانه ای که مربوط به ملت ایران است و سالها به ناحق غصب کردید بیرون خواهند انداخت داکتور جان .
ناشناس
-
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقاي توكلي مي خواستم بگم رئيس جمهور را بركنار نكردند كه اينقدر حرص ميزنيد رئيس يه دانشگاه را عوض كردند همين.ارزش داره اينقدر ناراحت شوي؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای توکلی خاموشی به سخن نادرست است.بهتر است خاموش بنشینی
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
منافع کی ها به خطر افتاده با این عزل حاج آقای توکلی ؟؟؟!!!
از شما کاملا بعید بود این حرفها.خوب می دانید که دانشجو با رانت وزارت برادرش شد عضو شورای شهر و با همین رانت و البته قلدری دوستانش هم شد رئیس دانشگاه آزاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توکلی خودش را معیار درست وغلط می داند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مدير محترم سايت فرارو لطفا همه اين كامنت ها را كپي كن به آقاي توكلي و حداد بفرست تا بفهمند مردم چه مي گويند و در مقابل جبهه گيري آنها چه عكس العملي دارند شايد بفهمند كه با مردم نبايد لج كرد
بيژن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
برادر بزرگوار جناب آقاي توكلي نصب آقاي دانشجو به زور دگنگ بود چرا آن موقع حاشيه بر عروه الوثقي نزدين؟
محمد
UNITED KINGDOM
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
چرا وقتي احمدي نژاد تند تند مدير عوض ميكرد اشتباه استراتژيك نبود برادر احمد!حالا زبون در كردي يا ناراحتي از راي مردم!
فارغ از تحصيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
با همه ديدگاه هاي بعضا خوب آقاي توكلي اما از بعضي اظهار نظرهاي ايشان آدم دچار شگفتي مي شود آمدن احمدي نژاد بشتر خطاي استراتژيك بود يا تعويض ريس اتوبوسي يك دانشگاه حضور اينان به راستي كه افسانه سه برادر بود
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توصیه من به آقای توکلی این هست که بیش از این با صحبتهای مغرضانه خودشون ماهیت شخصیت خودشون رد آشکار نکنند و با حمایت از کسانی که منفور ملت هستند و در حق ملت خیانت کردند خودشون رو تبدیل به یکی از اونها نکنند.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای توکلی. حمایت شما از آقای احمدی نژاد چه خطایی بود؟؟؟؟ انصافا فاجعه استراتژیک شما نبود؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
فاجعه "اضطراری" بود!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اينم نشسته كسي كاري بكنه بياد نظر بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
جواب توكلي اينه منافع ملی اقتضا می کند هر دولتی که با رای مردم سر کار می آید اگر منصوبین دولت قبل را برای تامین هدفی که برای آن نصب شده اند، مناسب نداند، فرد مناسب تری را برای تصدی آن پست در نظر بگیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هرچند بحث آقای توکلی رو قبول ندارم ولی متاسفانه برخی افراد هم که باآقای میرزاده برگشتن اصلا صلاحیت نداشته و تخلفات زیادی داشتن
rahman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دانشگاه آزاد مدیریتش سخته ،سرپرست جدید خداکنه رست بگه که میخاد دانش بنیان ایجاد کنه و منابع مالی و درامدی دانشگاه رو تغییر بده........
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای توکلی، اولا مگر رای گیری انجام نشده!؟ بر اساس همین "رای" ای که از آن صحبت می کنید آقای دانشجو منصوب شده بودند. ثانیا اینکه فهوای کلام شما عجیب شبیه سخنان آقای حدادعادل هست.
مجتبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
يكي به آقاي توكلي بگه دانشگاه ازاد ، يك دانشگاه غير دولتي است نبايد بابت تغيير رئيسش دولت را محكوم كرد . اگر خيلي دلسوز دانشگاه ازاد هستيد يه فكري به حال خانواده هاي دانشجو ها بكنبد تا هزينه تحصيل بچه هاشان را تأمين كنند.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دولت اعتدال!!!!! دولت تدبیر و امید!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از اعتدال خوابش رو ببینی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توکلی حقته باید بکشی چه نامردی به احمدی نژاد بیچاره که نکردی... سلام ودرود خدا بر احمدی نژاد پاک...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خطای استراتژیک حضور توکلی و کوچک زاده و..... در مجلس شورای اسلامی است. مردم تهران در دور بعد بهوش باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هرجا منافعت اقتضاء نکند حرافی میکنی یادت رفت که علیه زنگنه چی گفتی ولی مجلس بهش رای داد اصولگرایی را از مطهری یاد بگیر
نعمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
شما بخاطر طزح تثبیت قیمت ها که کاملا سیاسی بود و مملکت را به این حال و روز انداخت باید محاکمه شوی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقاي توكلي اتوبوسي آمدن وبليط هم نگرفتن بايد پياده شدعزيزدل برادر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توكلي هميشه معترضه چه احمدي ن‍اد باشه چه روحاني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای توکلی اگر باور دارید که دانشجو شایسته تر از میرزاده بوده است چه خوب بود دلایل تان را می آوردید.در ضمن گویا تابحال در این مملکت نبوده اید!خیلی وقت است آب خوردن هم سیاسی شده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عجب استدلالی !!!!! رئیس جدید آدم با معرفتی است ، در حد تعارفات یک حرفی را زده است وگرنه معلومه ارزیابی مدیریتی دانشگاه این بزرگی در چند روز اول تصدی رئیس جدید امکان پذیر نیست و ............
اشترانكوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
توكلي خراب كردي داشت ازت خوشم ميومد بابا من دانشجوي دانشگاه آزادم بيا سري بزن ببين بي نظمي .... چكار كرده كمتر كسي از برادران دانشجو راضي هستد .بيا باسيل مردم باش .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقتي توكلي دانشگاه آزاد يك دانشگاه غير دولتي است ؟!! داراي هيئت امنا و ... شما چرا اينكار را به دولت دكتر روحاني و دولت تدبير و اميد وصل مي كنيد.
ناشناس
MALAYSIA
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
وقتی طرف را عزل می کنی و بعد پرونده کارهایش را رو می کنی می گویند بی اخلاقی کردی. وقتی هم طرف را با سلام و احترام ظاهری عزل می کنی و آبرویش را نمی بری یکی مثل توکلی پیدا می شود می گوید این که خوب بو اصلا چرا عزلش کردی. در ایران هر کاری بکند باز هم جلوی زبان آدم ها را نمی توانی بگیری.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مرحبا بر نماینده فهیم و هوشیار مردم تهران جناب آقای احمد توکلی همیشه انتقادات آقای توکلی بجا و از سر دلسوزی و فراجناحی است در این هشت سال نیز از دولت اصول گرا و برخی اقداماتش انتقاد سازنده میکرد و از اینکه دولت احمدی نژاد به مناطق محروم رسیدگی میکرد از این کار دولت حمایت و دفاع میکرد توکلی ضد سرمایه داری و حکومت آقا زاده ها بوده و هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای توکلی توبه کن در خیانت احمدی نژاد به مردم و کشورش شما هم شریک هستید.
مجله فرارو