رییس جمهور لیست وزرا را تقدیم مجلس کرد
کد خبر: ۱۵۸۳۸۵
۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
رییس جمهور کشورمان دقایقی پیش لیست وزرای دولت خود را برای کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تقدیم علی لاریجانی کرد.

به گزارش فرارو، در پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان لیست نهایی وزرای دولت را تقدیم مجلس کرد. 

لیست اعلام شده از سوی حسن روحانی به مجلس به این شرح است: 

1- وزیر نفت: بیژن زنگنه

2- وزیر اقتصاد:  علی طیب‌نیا 

3- وزیر اطلاعات: سید محمود علوی 

4- وزیر نیرو: حمید چیت‌چیان 

5- وزیر دفاع: حسین دهقان 

6- وزیر صنعت، تجارت و بازرگانی:  محمدرضا نعمت‌زاده 

7- وزیر کشاورزی: محمود حجتی 

8- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:  علی ربیعی

9- وزیر راه و شهرسازی:  عباس آخوندی

10- وزیر آموزش و پرورش:  محمدعلی نجفی

11- وزیر بهداشت: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی 

12- وزیر ورزش و جوانان: مسعود سلطانی فر 

13- وزیر امور خارجه:  محمدجواد ظریف 

14- وزیر ارشاد: علی جنتی 

15- وزیر ارتباطات: محمود واعظی

16- وزیر علوم:  جعفر میلی منفرد 

17- وزیر کشور: رحمانی فضلی

18: وزیر دادگستری: پور محمدی 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 14
انتشار یافته: 600
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:41 - 1392/05/13
483
2351
پس دکتر عارف کوووووووو
روحانی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:52 - 1392/05/13
عزیزم مجلس باید رای اعتماد بده یا نه؟؟؟
فعلا تا دوسال این جور بمونه مجلس بعدی انشاالله اکثریت رو به اصلاح طلبا میدیم عارف و دیگر نور چشمامون اونوقت میان فعلا (((در اجاقی طمع شعله نمیبندم خردک شرری هست هنوز)))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:53 - 1392/05/13
واقعا نمی دونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:23 - 1392/05/13
وای بر تو روحانی که...
وای بر من که...
یادم می ماند...
ناشناس
| NETHERLANDS |
18:29 - 1392/05/13
میگی دکتر عارف کو؟!!عزیز من کار از این حرفا گذشته.وزیر کشور و عوض کنه عارف پیشکش.
ناشناس
| UNITED STATES |
18:34 - 1392/05/13
دکتر عارف پیشنهاد وزارت علوم و وزارت ارتباطات رو قبول نکردند. امیدواریم با برنامه ریزی بشن رئیس مجلس آینده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:40 - 1392/05/13
معاون اول
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:50 - 1392/05/13
عارف معاون اول خواهد بود عزیزم، این لیست وزرا بود. نمی خواد خودتو ناراحت جلوه بدی. تو دل امسال شماها از نبود عارف، قند آب میشه..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:50 - 1392/05/13
دوستان عزیر دکتر عارف برای انتخابات مجلس کاندید خواهد شد . این انتخابات یک برنامه ریزی بزرگ بود که دکتر عارف سر زبونها بیفته و برای مجلس رای بیاره و به یاری خدا رییس مجلس بشه . زوج رویایی روحانی عارف در دولت و مجلس کشور رو به عرش می رسونن . ببینید و تماشا کنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:53 - 1392/05/13
شما عجله نکن

فک نمیکنی شان عارف بالا تر از اون هست که مجلس بهش رای بده یا بازی در بیاره و رای نده!؟

منتظر اخبار باش......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:16 - 1392/05/13
حتما عارف خودش نخواسته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:17 - 1392/05/13
طبیبیان وزیر اقتصاد که نماینده اقتصادی اقای عارف در مناظرات بود در حقیقت بازوی فکری عارف در اقتصاد می باشد و لزومی به بودن خود ایشان نبود.
ناشناس
| UNITED STATES |
22:20 - 1392/05/13
یه حسی بهم میگه این کارش بی حکمت نیست...
عندلیب
| UNITED STATES |
22:27 - 1392/05/13
آقا یک شبه مملکت که گلستان نشده !! جوری انتخاب کرده که بتونه در برابر فشارها رای بگیره از مجلس ...صبور باشید ترو خدا ...برای یه وزیر نفت چند هفته است تهدید و تهمت ها شروع شده ... به امید مجلس بعد که اکثریت باشیم در ضمن آقای دکتر عارف خودشون پیشنهاد وزارت علوم و همینطور ارتباطات رو رد کردند. دلیلش هم واضحه چون با جایگاهی که بعد از انتخابات پیدا کردند و سرمایه اجتماعی که در حمایت از ایشون شکل گرفت نمی خوان خودشونو درگیر کارای اجرایی کنن و با فعالیتهایي مثل تشکیل حزب می خوان ایفای نقش کنن (مثل خاتمی). انقدر به دکتر روحانی بابت دکتر عارف خرده نگیرین!
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
22:54 - 1392/05/13
وزرای ارتباطات، راه و ورزش مدارک و سوابقشون هیچ ربطی به پستشون نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:54 - 1392/05/13
من که از روحانی نا امید شدم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:33 - 1392/05/13
وزیر راه که گفتین مدرکشون ربطی نداره به وزارتشون فوق لیسانس عمران و دکترای اقتصاد سیاسی دارند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:19 - 1392/05/14
آقا این آدرس تماس با ما دولته برین تو این قسمت اعتراضاتون رو بگید شاید صدامون رو کسی بشنوه .
http://www.dolat.ir/NSite/Inf
ormation/?info=2
هاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:55 - 1392/05/14
همین‏ ‏حد‏ ‏هم‏ ‏که‏ ‏گفته‏ ‏کفن‏ ‏پوشا‏ ‏دارن‏ ‏کفناشون‏ ‏رو‏ ‏اماده‏ ‏میکنن‏ ‏بیچاره‏ ‏روحانی‏ ‏باسلام‏ ‏وصلوات‏ ‏داره‏ ‏با‏ ‏اونا‏ ‏راه‏ ‏میات‏ ‏بهش‏ ‏فرصت‏ ‏بدید‏ ‏اوضاع‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏بدتر‏ ‏نشه‏ ‏کفن‏ ‏پوشا‏ ‏تعدادشون‏ ‏کم‏ ‏نیست
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:06 - 1392/05/14
فعلا باوزرای خاتمی هاشمی زمان راسپری نمایید تاعارف هم بیاید(حلقه دهه 70 و80) . البته نیازی به جوانتر هاهم نیست جانم إإإإإإ
ناشناس
| UNITED STATES |
05:56 - 1392/05/14
پور محمدی! پور محمدی! آخه پور محمدی!
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:39 - 1392/05/14
سهم خواهان کشور هم بحمدالله برای همه داره روشن میشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:39 - 1392/05/14
بشکنه این دست که نمک نداره ؟!!!
این بود جواب رای ما؟
روحانی واقعا مچکریم
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:40 - 1392/05/14
عارف کیه ؟! همون که تو انتخابات بود کشید کنار ؟ اون که به نفع روحانی نکشید کنار ! یکبار دیگه برید بیانیه کناره گیری ش را بخونید ! از اول هم روحانی قصد استفاده از عارف را نداشت و این رسانه های اصلاح طلب بودن که با فشار می خواستن عارف را معاون اول کنن تا به این ترتیب پیروزی روحانی را به خودشون نسبت بدن که موفق نشدن خوشبختانه ! ضمنا یه مصاحبه چند روز پیش کرده بود عارف در اون مصاحبه گفته بود دو بار با روحانی دیدار کرده ام اما هیچ پیشنهادی به من داده نشده است !!!
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:46 - 1392/05/14
چه خواستیم چه شد!!!!!!!! پیرترین دولت بعد از انقلاب !!! نا مربوط ترین مدارک تحصیلی وااااااااای
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:35 - 1392/05/14
روحانی انتظار نداشتیم...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:35 - 1392/05/15
آقا مهدی ما خوشحالیم که عارف تو دولت نرفته تا از این سرمایه برای انتخابات بعدی استفاده کنیم. در ثانی عارف گفته بود به من معاون اولی پیشنهاد نشده ولی همه می دونن که به ایشون دو وزارت خونۀ علوم و ارتباطات پیشنهاد شد که قبول نکردن. اگه پیشنهادی نبوده دو بار با روحانی دیدار نمی کرد بار اول برای تبریک رفتند، اگه پیشنهادی نبوده بار دوم برای چی رفتن؟!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:33 - 1392/05/15
به خاطر اصلاحات حاشیه ایجاد نکنید دوستان
کابینه روحانی اکثرا اصلاح طلب
دو مورد فقط اصولگرا
شعار روحانی اعتدال بود
پس حاشیه سازی نکنید
عارف هم وزارت را قبول نکردن
از روحانی حمایت کنیم
انتقاد و حاشیه امثال شریعتی به اندازه کافی درست میکنن براشون
با سکوت و حمایت از روحانی همه مشکلات آهسته و یکی یکی حل میشه
خاتمی و هاشمی هم حامی های سرسخت روحانی هستن
مثل زمان خاتمی که یکدفعه ایشون را تنها گذاشتیم ،با روحانی نباید این کارو بکنیم
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:58 - 1392/05/16
این است آخر و عاقبت رای معیشتی شما !!!
ناشناس
|
BAHRAIN
|
17:41 - 1392/05/13
395
1154
همه خوب به جز وزارت كشور

از عارف هم كه خبري نيست

البته نه كه همه همه خوب ولي به نبست دولت قبل عالين جز يكي دو سه نفر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:01 - 1392/05/13
وای اگه استاندار زنجان اصلاح طلب نباشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:32 - 1392/05/13
عرف حتما ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:47 - 1392/05/13
استاندار زنجان هم باید از اصولگرایان باشد نه فتنه گران منحرف
آرمان
| UNITED STATES |
20:12 - 1392/05/13
درود بر دکتر احمدی نژاد . خداحافظ دکتر عزیز
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
21:57 - 1392/05/13
وای اگه استاندار فارس اصلاح طلب نباشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:01 - 1392/05/14
وای اگرجهانگیری معاون اول نباشد
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:40 - 1392/05/14
تا دیروز داد همه ملت این بود که هیچکس سرجای خودش نیست.حالا دولت کابینه ای رو معرفی کرده که تحصیلات اشخاص با پستشون هیچ همخوانی بهم ندارند.
خدا به داد برسد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:47 - 1392/05/14
چرا همگی به وزیر کشور گیر دادین؟ وزیر بهداشت که با سلامتی مردم سرو کار داره را فراموش کردین؟آقای دکتر هاشمی بهترین وزیر بخش خصوصی خواهند بود و استعداد قابل تقدیر در توسعه اقتصادی این بخش دارند.بهتر است خود دکتر هاشمی اگه تونست پاسخ بده:
1- در 2 سال گذشته چند عمل جراحی در بخش دولتی ( بیمارستان فارابی) انجام داده اند و آیا حتی یک بیمار هم با تعرفه دولتی ویزیت فرموده اند؟
2- چند ساعت سابقه مدیریتی یا فعالیت در بخشهای درمانی- بهداشتی کشور داشتند؟ آیا حتی مدیر یک بیمارستان دولتی هم بوده اند؟
این آدم چجوری میخواد درمان را سرو سامان دهد؟
تدبیر و امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:42 - 1392/05/13
457
567
به نظر من کابینه معتدلی محسوب میشه. امید است مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب ملت همکاری کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:42 - 1392/05/13
347
370
تنها پورمحمدی کافیه که بگم بدجوری رودست خوردین ملت
پاسخ ها
علیرضا
| UNITED STATES |
02:45 - 1392/05/14
آخه پدر آمرزیده وزارت دادگستری جز تعیین بودجه قوه قضائیه و یه سری کارهای اداری چه وظیفه ای داره که میگی رو دست خوردین ملت؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:34 - 1392/05/14
کابینه فوق العاده حرفه ای هست
اما من نگرانم همینا هم رای نیارن...
جز 2 نفر یعنی کشور و دادگستری همه اصلاح طلبند!!
جهانگیری هم معاون اول شده
شرط میبندم اگه عارف هم رئیس شده بود همینا رو انتخاب میکرد.......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:05 - 1392/05/14
شما صاحب فکر نیستید روحانی چه کار کند من که یک اصول گرا هستم به روحانی رای دادم مگه روحانی به شما گفته بود اصلاح طلب است ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:47 - 1392/05/14
وزیر دادگستری از طرف رییس قوه قضاییه پیشنهاد میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:25 - 1392/05/15
ناشناس 10:05 روحانی نگفته بود اصلاح طلبه به خاطر سیاست و ذکاوتش بود، چون می دونست اصولگراها چقدر براش سنگ اندازی می کنند و نمی ذارن کار کنه، اصلاً بحث شخص نیست بلکه ما نگران تحقق وعدههای روحانی مثل توسعۀ سیاسی هستیم که با فردی مثل رحمانی رسیدن به آن دشوار است.
ی نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:31 - 1392/05/15
واقعا معنی شایسته سالاری رو فهمیدیم با وجود دکتر روحانی.اینا که بیشترشون وزیرای هاشمی بودن.بابا دمت گرم حالی از مردم گرفتیا.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:48 - 1392/05/15
علیرضا ولش کن بابا جیره خواره کیهانه هدفش تفرقه بوده
ناشناس
|
BAHRAIN
|
17:42 - 1392/05/13
107
480
اخه رحماني فضلي برا وزارت كشور خدايا جه بدبختي
پاسخ ها
عباس آبادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:04 - 1392/05/14
من رحمانی فضلی رو نمشناسم یکی کمک کنه بدونیم سوابق قبلیش چیا بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:16 - 1392/05/16
رحمانی فضلی معاون سیاسی صدا وسیما بوده در دوره اصلاحات حتما خبرهای اون موقعها رو یادتون هست واقعا رحمانی فضلی بیشترین ضربه راب ه اصلاحات زده وحالا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:42 - 1392/05/13
449
425
روحانی،برای خودم که به تو رای دادم،وبرای تو که خیانت کردی، متاسفم
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:12 - 1392/05/14
علی آقا، رده بالای شماها وزرای خاتمی وهاشمی را تحمیل نمودند دیگر چه می خواهید به فکر پیشرفت کشور باشید نه سهم خواهی إإإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:07 - 1392/05/14
شما هایی که در توهمید متاسفم مملکت به اصول گرا و اصلاح طلبان اختصاص ندارد مملکت مال مردم مسلمان است با هر طیفی نه طیف اقلیت خود باخته
shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:20 - 1392/05/15
ناشناس 10:07 نمی دونم تو این 8 سال شماها همه خواب بودید که بهترین مدیران و نخبه های مملکت رو طرد کردن، بعد از 8 سال از خواب بیدار شدید که مملکت برای همه هست. مردم مطالبه دارن و انتقاد، این که چیز بدی نیست. مثل دروان محمود جلوی انتقاد رو نگیرید که نتیجش می شه فلاکت امروزمون.
ی نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:37 - 1392/05/15
کی تحمیل کرده؟؟مگه آقای روحانی حق انتخاب نداشته.لطفا حرفای خنده دار نزنید.امیدواریم آقای روحانی بتونه سفرهای استانی رو حداقل انجام بده.
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:59 - 1392/05/16
آخی ... بمیرم ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:14 - 1392/05/18
شما ها از اصولگراها هم بدترید. بابا بگذارید یک کم کار کنه، بعد بگید خائن. با مجلس اصولگرا و احساسات ضد اصلاحاتی می خواستید چی کار کنه؟ خاتمی رو بکنه معاون اول؟
من هم برای تو که مثل دوران خاتمی پشت روحانی رو خالی می کنی متاسفم می شوم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:43 - 1392/05/13
402
215
کاملا فراجناحی........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:54 - 1392/05/13
تا جناح چی باشه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:43 - 1392/05/13
245
283
من از رایم بخاطر وزیر پیشنهادی کشور پشیمان شدم ...چون کسیه که مسئول برگزاری انتخابات و وای به حال ما...من پشیمان شدم ...واقعا ازت ناامید شدم جناب روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:36 - 1392/05/14
همچنین برای وزیر دادگستری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:51 - 1392/05/15
اقای مهدی احتمالا سن کمی داری ک همچین کامنتی رو نوشتی چون اگه بزرگتر بودی یادت میومد که با وزرای خاتمی چه کردند همین اصولگرایان
اقای روحانی نمی بایست اشتباهات گذشته رو تکرار کنن و بنابراین باید وزرایی رو میذاشتن که اتفاقات سالهای قبل تکرار نشه
یکم تاریخو مطالعه کنی متوجه میشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:15 - 1392/05/18
وزیر دادگستری رو قوه قضاییه پیشنهاد می ده.
پوریا
|
UNITED KINGDOM
|
17:43 - 1392/05/13
134
283
متاسفانه وزارت کشور مهمترین وزارتخونه هست که آقای روحانی بدترین انتخاب ممکنو داشتن...

امیدوارم به بقیه ی حرفاشون پایبند باشن!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:06 - 1392/05/14
باباجونا ... وزیر کشور که دست اون نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:51 - 1392/05/14
از ابتدا معلومه جه وعده هايي كه نداد.خدا به دادمون برسه
ی نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:38 - 1392/05/15
پس دست آقای هاشمی یا خاتمیه>>؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:52 - 1392/05/15
جناب پوریا متاسفم براتون لطفا سرنوشت وزیر کشور اقای خاتمی رو مرو کنید تا متوجه دلیل انتخاب اقای روحانی بشید البته اگر اهل مطالعه هستید و سواد دارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:43 - 1392/05/13
697
1304
آقای روحانی با حضور رحمانی فضلی خوب جواب رای دهنده هارو دادی!!

حرکت سر رحمانی فضلی هنگام اعلام اسمش در مجلس، توهین به ما بود که به شما به خاطر تغییر رای دادیم!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:59 - 1392/05/13
عزیزم صبر داشته باش . روحانی 3 شنبه خاتمی رو دیده . حتما سید عزیز هم در جریانه . اگه لازم بود خود سید واکنش میداد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:35 - 1392/05/13
پاسخ ناشناس 17:59

داری دل خودت رو خوش می کنی یا دل شکسته مردم رو؟؟!!

اگر سید عزیز اهل واکنش بود توی 8 سال رییس جمهوری خودش یک واکنشی نشون میداد!!!!
Admin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:10 - 1392/05/13
خیلی سخت نگیر اخوی...
اکثر قریب به اتفاق کابینه کارگزارانی و اصلاح طلب هستن...فقط یادت باشه که کی رفته و کی اومده،اگر یه نگاه به کابینه ی احمدی نژاد بندازی؛بایت این کابینه خداروشکر می کنی!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:12 - 1392/05/13
ناشناس 17:59 شما فکر کنم هنوز نفهمیدی که کار تموم شده و توصیه به صبر می کنی.
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:02 - 1392/05/13
ممکنه رحمانی توصیه لاریجانی باشه.
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:00 - 1392/05/14
ناشناس21:12 من همون ناشناس 17:59 هم ببین عزیزم .من هم موقعی که اسامی رو دیدم اعصابم خورد شد . ولی تو زندگیم یاد گرفتم هیچوقت ناامید نباشم . 4 سال پیش خیلی ها دیگه امیدی نداشتند ولی نگاه کن ببین احمدی نژاد امروز با چه وضعی رفت . ناامیدی همون چیزی که امثال شریعتمداری میخوانند .من نمیگم اعتراض نکنیم . اتفاقا باید اعتراض کنیم . اتفاقا به قول یه بنده خدایی کار ما تازه شروع شده .
موفق باشید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:07 - 1392/05/14
لطفا احساساتی نظر ندیدن کمی تعقل تدبیر و سیاست داشته باشین . مگه کشور داری الکیه که روحانی هرکاری خواست بکنه میدونید چقدر چونه زده لابی کرده بالاا پایین رفته تا بتونه این لیست نیم بند را بقبولونه . گزینه وزارت کشور روحانی اول یونسی بود قبول نکردن بعد شمخانی بودند قبول نکردند اخر سرمجبور شد به این فضلی تن بدهد منطقی باشین . همچنین ارشاد اول مسجد جامعی بود بازم قبول نکردن مجبور شد جنتی را بیاره تا دهانشون را ببنده . همچنین اطلاعات . پس کمی عقلانیت لطفا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:26 - 1392/05/14
lمن با ناشناس 00:07 كاملا" موافقم روحاني مجبور شده اينها رو معرفي كنه لااقل كمي بيانديشيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:07 - 1392/05/14
افرین به ناشناس 00:07 که این قدر درکت از سیاست یالاست . اونایی که احساساتی نظر می دن همونایی هستن که همیشه اصلاح طلبی رو با تند روی هاشون به بن بست می کشونن ! روحانی یه سیاست مدار عاقل هست ، اگر نبود الان رییس جمهور کشور اصولگرا بود دوستان ، با خوش بینی قالیباف !
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:25 - 1392/05/14
جناب آقای ناشناس ۰۰:۰۷ اگر روحانی قرار باشه مدام عقب نشینی کنه سر حقوق مردم که اوضاعمون تغییری نمی کنه و مردم هم الکی دور باطل زدند مردم به امید تغییرات بنیادین رای دادند مگر نه که پای صندوق رای ها خالی می موند کاری که شاید چهار سال دیگر اتفاق بیافتد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:19 - 1392/05/18
ما باید تا انتخابات مجلس صبر داشته باشیم. اصولگراها می خواهند نگذارند روحانی موفق باشه تا مردم نیان رای بدن که مجلس هم از دستشون در بیاد. ناامید کردن از روحانی از اولین کارهاشونه ببینیم مثل دوران خاتمی روحانی رو هم تنها می ذارید یا نه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:43 - 1392/05/13
3798
951
درود بر گروه پایداری که از حضور فتنه گران در کابینه جلوگیری خواهد کرد،

روحانی را مجبور کردن برخی از این معلوم الحال ها را انتخاب کند

رسایی، کوچک زاد و سایر نمایندگان حقیقی مردم، به داد روحانی محبوب برسید

فرارو آزاده باش و تایید کن، نمیترسم از منفیها
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:52 - 1392/05/13
متاسفانه امثال شما اگر از چیزی می ترسیدند الآن - به امید خدا - منقرض شده بودند!! ترس برای شما نیست، ولی کارهایتان ترسناک است، و ترسش برای مردم بیچاره!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:54 - 1392/05/13
ملت حقیقی شما یه نفرید ؟
خسته نباشید واقعاً !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:57 - 1392/05/13
تو نباید بترسی روحانی باید بترسه که با اعتماد مردم بازی نکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:58 - 1392/05/13
بايد از منفي ها بترسي چون نشون ميدي حرفت خريدار نداره
احد
| UNITED STATES |
18:06 - 1392/05/13
تو آزاده ای با این حرفات؟ معلومه نمیترسی، تو و هم دستانت که از خفت کشوندن ملت ایران تو این 8 سال نترسیدین، مسلما این منفی ها که چیزی به حساب نمیاد واست...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:11 - 1392/05/13
گروه پايداري بفكر روزهاي بدتر باشند...
روحاني كه به خاتمي باج نداد به شما اصلاً باج نخواهد داد. حتي اگر تمام وزرا اصولگرا باشند ولي تفكر اصلاح طلبي در رگ و پي رئيس جمهور باشد پايداري و مصباح به اهدافش نخواهد رسيد
ناشناس
| NETHERLANDS |
18:17 - 1392/05/13
بد جوابتون رو خواهیم داد . هنوز موج سواری بکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:32 - 1392/05/13
آفرین بر شما
سلام بر جلیلی، درود بر رسائی...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:42 - 1392/05/13
بوی سوختنتون داره میاد
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:50 - 1392/05/13
فقط فقط فقط فقط فقط پایداری
Admin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
20:12 - 1392/05/13
انشاءالله در انتخابات مجلس آینده رسایی، کوچک زاده و حسینیان هم از دور خارج می شوند؛اخوی الکی جوش نزن تاریخ انقضاتون تموم شده...
ناشناس
| ROMANIA |
20:31 - 1392/05/13
به لاریجانی چی باج نداد!!؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:08 - 1392/05/13
لعنت بر دورویی...
ایا پایداری همانهایی نبودند که به شعور مردم بی احترامی کرده و رای به روحانی را معیشتی خوانده نه رای گفتمانی.
حالا روحانی را محبوب می خوانند. افسوس...
سیروس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:35 - 1392/05/14
شما کاش یه خورده از خدا میترسیدی.
fahime
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:34 - 1392/05/14
یکی از مثبتا رو کم کنید به جاش 10 تا منفی بدین
اشتباهی مثبت دادم :-(
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:28 - 1392/05/14
ناشناس 18:32 به قول اوس محمودتون آب رو بريزين همونجا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:53 - 1392/05/14
رکورد منفی رو جابجا کردین ... جناب تبریک
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:39 - 1392/05/14
3049امین رای منفی بخاطر این نماینده هات که اسم بردی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:25 - 1392/05/14
گروه پایداری یا حزب باد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:44 - 1392/05/13
104
281
وزیر پیشنهادی کشور کمی به اوت بود! امیدواریم هماهنگ با سیاست های دولت و خواست ملت باشند و از تندروی ها در امور سیاسی کشور که متاسفانه سابقه و خاطره خوبی از ایشان در صداو سیما نیست، دوری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:43 - 1392/05/14
حالا مگه بقیه وزارت خونه ها خوبن. زمان همین نجفی ما مدرسه می رفتیم دیگه. همیشه خدا باید موهامون کچل بود. شلوار لی نپوش آستین کوتاه نپوش از جلو نظام. بدترین دیکتاتوری رو ما تو مدرسه تجربه کردیم حالم از مدرسه بهم می خورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:09 - 1392/05/15
ناشناس 00:43 اون دوران این شرایط تو کل جامعه حاکم بود و خیلی به شخص ربط نداشت، هر چند الان هم مدارس دست کمی از اون زمان نداره.
ایوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:45 - 1392/05/13
51
257
همه چیز خوب بود به غیر از رحمانی فضلی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:47 - 1392/05/14
و البته پورمحمدی
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:45 - 1392/05/13
128
992
وزیر کشور رو بد اومدی.
پس عارف کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:36 - 1392/05/13
یعنی وزیر دادگستری و فرهنگ رو خوب اومده؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:17 - 1392/05/14
وزیر دادگستری نخودی کابینه ست!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:11 - 1392/05/14
این دوستانی که سراغ عارف رو در کابینه می گیرند ظاهرا اصلا در جریان دعواهای سیاسی نیستن ، انگار از فردای انتخابات جلوتر نیومدن ! واقع بین باشید رفقا
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:45 - 1392/05/13
6
278
وااااااااااااااااااای رحمانی فضلی تندرو وزیر کشور بشه؟؟؟؟؟؟
خدایاااااااااااااااااااااااااا
آخه روحانی تو که اوایل صحبا از آقایون یونسی و انصاری و عارف و بانک و اطاعت و پزشکیان و .... میزدی چرا الان این افراد جاشونو دادن به رحمانی ها و جنتی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:31 - 1392/05/14
حسام عزيز يعني هنوز متوجه نشدي هركسي رو پيشنهاد داد آقايان قبول نكردند .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:42 - 1392/05/14
چی میشد اگه یکی دیگه رو پیشنهاد میدادی؟! :(
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:54 - 1392/05/15
جنس کامنت حسام و دوستانشون بیانگر اوج بی سوادیشونه که نمیدونن وزیر کشور نظام چه جوری انتخاب میشه و شرایطش با بقیه وزرا فرق میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:51 - 1392/05/16
اگه قراره دکتر روحای کشور را اداره کنه پس بهتره به نظر و انتخابش احترام گذاشت پس بیهوده خودتان را با حرف های الکی علاف نکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:23 - 1392/05/18
فکر کردید هر کی هر کیه که دکتر روحانی هر کی رو پیشنهاد بده رای اعتماد می گیره؟ اون هم از مجلس اصولگرا که گوجه پرت کردن افتخاره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:45 - 1392/05/13
89
288
با انتخاب این وزرا به نطر می رسه آقای روحانی مشی باج دادن را در پیش گرفته اونم به کسانی که اصلا قبولش ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:24 - 1392/05/18
شما بگو سیاست. می خواستی جلیلی بیاد و باج نده؟ بابا یک کم انصاف و تیز بینی داشته باش.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:46 - 1392/05/13
58
403
روحانی رحمانی فضلی . یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این دهن کجی به رای ملت . اعتدال یعنی این.
روحانی فیلم های تبلیغاتیت همش خاتمی بود. عارف به خاطر تو کنار کشید . تو مراسم تحلیف نیاوردیشون. اینم شاهکار آخرت رحیمی فضلی. ننگ بر تو که روز اول نا امیدمان کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:27 - 1392/05/18
مثل اینکه کوته بینی فقط برای اصولگرا ها نیست. برخی اصلاح طلب ها هم از ماجرا پرت اند. مگر رای اعتماد گرفتن و آرام کردن اوضاع بحرانی الکی و هردمبیل است؟ فکر کردی از همان اول می شود تغییرات به این بزرگی آورد؟ روحانی را هم مثل خاتمی رها کنید چون معلوم شد هنوز لیاقتش را پیدا نکردید. لیاقتتان همان جلیلی و پایداری.
لطفا منتشر کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:47 - 1392/05/13
6
260
اقای روحانی این چه وزیر کشوری است که انتخاب کردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:50 - 1392/05/13
211
97
در اولين آزمون اعتدال را رعايت كرد
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
00:54 - 1392/05/14
در وزارت کشور روحانی مردود شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:06 - 1392/05/14
اشتباهي مثبت دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:58 - 1392/05/14
اعتدال= دور زدن ملت

آقای روحانی نشان داد که شاگرد اول مکتب اقای هاشمی است!!
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:51 - 1392/05/13
71
300
حق رای دهنده ها نبود که امور داخلی مملکت به رحمانی فضلی (فرد مورد حمایت لاریجانی) واگذار بشه سوابق ایشان در سالهای گذشته کوچکترین سنخیتی با شعار توسعه اجتماعی و سیاسی روحانی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:00 - 1392/05/14
" با صدای رسا از حقوق ملت دفاع کردن......." همش شعار و تبلیغات بود وبس!

تا متوجه بشی هاشمی و روحانی با هات چه کار کردند 8 سال طول میکشه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:49 - 1392/05/14
ناشناس
ماهی گیری از آب گل آلود ممنوع
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:28 - 1392/05/18
شما سیاستمدار تر از خاتمی و عارف نیستید پس شما هم مثل عارف دعا کنید کابینه رای بیاورد.
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:51 - 1392/05/13
90
265
اینکه جناب خاتمی وعارف تو مراسم تحلیف نبودن خیلی جالب بود. اگه امثال من به خاطر آقای عارف و خاتمی به آقای روحانی رای نمیدادیم ایشون الان رئیس جمهور نبودن... تو مصاحبه هایی که با آقای عارف شده و از ایشون پرسیدن که معاون اول خواهند شد یا نه گفتن که از روحانی بپرسید یعنی اگه آقای روحانی میخواستند ایشون قبول میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:08 - 1392/05/14
سارا خانم ، دوستان ، حالا حالا ها مونده تا بفهميم هاشمي چه بلايي سر همه آورد!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:50 - 1392/05/14
دوباره میگی هاشمی؟
هاشمی چه بلایی سرتون آورده که اینقدر ازش کینه داری؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:03 - 1392/05/15
ناشناس 10:08 برای ما شخص مهم نیست بلکه ما دنبال پیگیری مطالباتمون هستیم روحانی با همۀ زرنگی مجبور شد باج بدهد، وای به حال عارف که اگه رییس جمهور می شد چون اصلاح طلب بود 10 برابر بیشتر از روحانی براش مشکل ایجاد می کردن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:30 - 1392/05/18
وقتی تو مجلس می گن اگه خاتمی بیاد با گوجه می زنیمش، تو انتظار داری بیاد و فقط حاشیه درست کنند برادران اصولگرا. حقا که از سیاست بویی نبرده اید.
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:51 - 1392/05/13
2
198
قرارگیری رحمانی فضلی در وزارتخانه ی کلیدی کشور گره هی در رگهای درشاهرگ دولت است که لاریجانی در دولت منتخب ما تحمیل کرد! امیدوارم باتدبیر روحانی عزیز چینش استانداران خواست رای دهندگان حامی روحانی تامین شود
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:20 - 1392/05/14
اهای سوار اتوبوس شوید ای استاندارها اصلاحی (البته روحانی فریب شما نخواهد خورد )
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:43 - 1392/05/14
اقا داود امیدوارم همینطور که میگی باشه !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:52 - 1392/05/14
نگران نباش
قبلی ها که پیاده شوند اتوماتیک آدم حسابی ها سوارند.
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:57 - 1392/05/14
ناشناس13.52 ازانتخاب وزرای تحمیلی معلوم است یعنی سالی که نکوست از بهارش پیداست جانم إ
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:51 - 1392/05/13
90
178
بابا عارف خودش قبول نکرده .
طبق جلسه ای که 15 تیر عارف با روحانی داشته گویا وزارت علوم و ارتباطات بهش پیشنهاد شده ولی خودش قبول نکرده .چون می خواهد حزب تشکیل دهد و دو سال بعد رییس مجلس شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:46 - 1392/05/14
دیده تعارف می کنه روحانی ته دلش نیست قبول نکرده
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:51 - 1392/05/13
14
143
خوب یکسر آقای احمدی نژاد را به عنوان وزیر اقتصاد و جلیلی را به عنوان وزیر امور خارجه و رحیمی را هم به عنوان وزیر ارتباطات و شریعتمداری را به عنوان وزیر اطلاعات انتخاب میکردی که خیال مردم بکلی راحت میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:31 - 1392/05/18
بی انصافی نکن. از همه بخوریم از خودی هم بخوریم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:52 - 1392/05/13
90
588
آقای روحانی، معامله با رای مردم!!

رحمانی فضلی به من یاد داد گول نخورم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:44 - 1392/05/14
یعنی بازم گول خوردیم؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:32 - 1392/05/18
اینقدر زود جا خالی کردید؟ حداقل میگذاشتید این دوره گذار رد شود. بی انصاف ها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:52 - 1392/05/13
93
568
این لیست رودست خوردن یک عده از افرادی را نشان میدهد که فکر میکردند آمدن روحانی یعنی خاتمی واقعا هنوز هم فکر میکنند که آقای خاتمی و روحانی همسویند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:24 - 1392/05/13
حتما روحانی با جلیلی همسویه نه؟
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:25 - 1392/05/14
خیلی از روحانی طلبکارید .می خواهید روحانی برده فکری شما باشد این اصلاح طلبی شماست إإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:03 - 1392/05/14
آزاد جان

معلومه که طلب کاریم بهش رای دادیم رییس جمهورش کردیم ازش مطالبه هم داریم حقمونه
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:02 - 1392/05/16
رای طلب نمی آورد بلکه همکاری برای رفع مشکل را دنبال دارد مگر اینکه برای معامله پای صندوق آمده باشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:34 - 1392/05/18
مطالبات که یک شبه نمی شه آخه. بابا انصاف داشته باشید. خم رنگ رزی نیست که!!
فشار اصولگراها مجلس پایداری کفن پوش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:52 - 1392/05/13
220
44
روحانی مچکریم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تدبیر و امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:53 - 1392/05/13
77
68
به نظر من کابینه معتدلی محسوب میشه. امید است مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب ملت همکاری کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:53 - 1392/05/13
5
155
بعضی شرایط رو باید قبول کرد، از سر ناچاری! مثلا یه نفر رو باید وزیر کنی وگرنه هیچکدوم وزرای دیگه رای اعتماد نمی گیرن؛ اون هم به عنوان مهم ترین وزیر! ما میفهمیم آقای دکتر روحانی الآن چه حالی داره و اونو درک می کنیم . . . و منتظر می مونیم.
محمد
|
SLOVAKIA
|
17:54 - 1392/05/13
219
15
نجفی افتضاح به بار میاره
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:54 - 1392/05/13
3
151
وزیر کشور رو بد اومدی.
پس عارف کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:28 - 1392/05/14
امان ازوزیر امورخارجه إإإإإإ
محمد
|
SLOVAKIA
|
17:54 - 1392/05/13
585
134
نجفی افتضاح به بار میاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:54 - 1392/05/13
116
34
خیانت به رای مردم شاخ و دم نداره
بایدم وزیر کشور کسی باشه ک سال 78 از هیچ حمله ای به خاتمی عزیززززززززز فروگذار نکرد ...حالا زود قضاوت نکنید.. تغییر کرده روشن فکر شده....
یه وخ فک نکنید بحث بزن ببند با دوس مجلیسیشه ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:54 - 1392/05/13
79
156
احمدی نژاد به خاطر عدم حضور مشایی نیامد. این حرکتاشو حال کردم.

قابل توجه بعضیها
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:32 - 1392/05/14
احمدی به صاحبان زر ،زور وتزویر باج نمی دهد جانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:54 - 1392/05/14
باج چی؟
احمدی دیگه الان کیه؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
17:56 - 1392/05/13
58
543
وزیرکشور فکر میکنم فاصله زیادی با عقاید روحانی داره،چرا؟؟
اسم عارف کجاست؟
پاسخ ها
مقداد
| SLOVAKIA |
21:33 - 1392/05/13
بای بای عارف سر کلاه رفته نه اینجور
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:35 - 1392/05/18
آقا مقداد سلام. فکر کنم تو استاد خاتمی و عارف باشی، درست نمی گم؟
مهدی924
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:56 - 1392/05/13
1005
202
به خاطر عدم انتخاب تندروهای سبز: روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:22 - 1392/05/13
اگه شمرده بلدي بشمار ببين چند نفرشون تو دوران خاتمي و هاشمي بودن !!! حتي يكي دو تا از اين ها نماينده موسوي در انتخابات 88 بودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:51 - 1392/05/13
شما سابقه وزرا رو چک کردی!؟
همه معاون وزرای اصلاح طلب بودن

مطمنا با این مجلس روحانی نمی تونه افراد بهتری رو معرفی کنه
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:56 - 1392/05/13
247
74
وزارت کشور ؟؟؟؟؟؟ بقیه خویند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:49 - 1392/05/13
خوبند چرا که باب میل فتنه گران نیستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:57 - 1392/05/13
32
501
همه می دونن وزیر کشور به زور تو این لیست اومدهو با نشون دادن چهدش در حال خنده! به همه فهموندن که نظرشون را تحمیل کردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:48 - 1392/05/13
از چاه احمدی نژاد راحت شدیم افتادیم تو چاه لاریجانیها!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:52 - 1392/05/13
تحمیل چیه؟؟از الان هر انفاق ناخوشایندی اسمش تحمیله؟
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:05 - 1392/05/16
امان از وزرای تحمیلی هاشمی وخاتمی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:58 - 1392/05/13
333
48
جهاد ادامه دارد....هینطوری یاد قالیباف افتادم.......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:03 - 1392/05/14
ایران سربلند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:55 - 1392/05/14
ایرانی سرافراز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:59 - 1392/05/13
268
311
والله که برای روحانی بسیار تلاش کردم وبخدابااین کابینه پشیمانم که چرارای دادم وبسیاری رابه پای صندوقهای رای برد م فکر می کنم روحانی فقط به فکر رای آوردن بود ازحالاترسیده وهرآنچه راکه افراطی ها گفته اند عمل نموده وای بحال مدتی بعد،بدان اولین رییس جمهوری خواهی شد که یک دوره ریاست نمود ،متاسفم برای خودم که دل به که بستم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:20 - 1392/05/13
يه بررسي بكنين خيلي كابينه خوبيه جز جندتا ولي ادماي خوب وبا تجربه اين من دارم بررسي ميكنم خوشم اومد وخوشحالم خيليهاشون وزيراي هاشمي وخاتمي ومعاونين اونان اين يعني نزديكي به ديدكاه هاشمي وخاتمي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:27 - 1392/05/13
عزیزم تا 2 ماه پیش . اکثر کامنت ها تو همین سایت فرارو منتشر نمیشد ولی حالا منتشر میشه .این یعنی این که فضا بهتر شده . اگه ما اصلاح طلبیم که هستیم هدفمون باید مهم باشه نه افراد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:11 - 1392/05/13
صبر کن عجله نکن . نمیدونم چه دردی گرفتید شماها چرا اینقدر عجولید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حاج حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:10 - 1392/05/13
ممنونم از زحماتت بازی دو سر برد بود ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:35 - 1392/05/13
دوست عزیز ی کم صبر داشته باش. چرا این قدر زود قضاوت می کنی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:33 - 1392/05/13
صبر کنید دوستان. چرا اینقدر زود قضاوت می کنید؟ بگذارید ببینیم چه می کنه این روحانی. صبر کنیم دوستان. می خواهید روحانی را هول بدید سمت اصولگراهای تندرو؟
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:37 - 1392/05/14
ارث پدر طلبکارید جانم این وزرای تحمیلی شما کم است إإإإ
ناشناس
| - |
08:41 - 1392/05/14
خوش به حال خودم که رای ندادم حالا پشیمان نیستم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:37 - 1392/05/18
می خواستی رای ندی تا جلیلی و قالیباف بیاند.
بعضی ها چه زود جا می زنند. مثل هشت سال پیش. پشت خاتمی رو امثال شما خالی کردید !!!!!!!!
تدبیر و امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:00 - 1392/05/13
150
144
به نظر من کابینه معتدلی محسوب میشه. امید است مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب ملت همکاری کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:00 - 1392/05/13
641
78
به همه به جز بیژن زنگنه رای بدبد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:21 - 1392/05/13
اتفاقا كاملا مخالف احمدي نزاده خوبه :) با سابقه وباتجربست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:42 - 1392/05/14
فقط زنگنه مدير لايقي است و بس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:42 - 1392/05/14
اتفاقا بهترین وزیر پیشنهادیش همون زنگنه است...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:00 - 1392/05/13
70
396
آخه وزیر کشور مسول انتخاباته. نمیشه که هر کسی رو سر صندوق گذاشت!
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:28 - 1392/05/13
من تنها نگرانیم همینه . کاشکی شمخانی رو وزیر میکرد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:50 - 1392/05/13
کل استاندارا و فرماندارها می افته تو دست لاریجانی!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:50 - 1392/05/13
حالا که منتخب اصلاحات رای اورده شما فتنه گرها چیزی جز نابودی کشور نداری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:09 - 1392/05/14
وزیر کشور گزینه لاریجانی هست برای دور بعدی که خیالش راحت باشه دور بعد حتما رییس جمهوره . انتخاب بدی نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:27 - 1392/05/14
اینم از اون حرفاست
الان وزیر کشور کی بود که روحانی انتخاب شد!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:02 - 1392/05/13
54
497
وزیر کشور باور کردنی نیست
چرا روحانی وزیر کشور رو از دوستان لاریجانی ها انتخاب کرد؟
احزاب، اجازه راهپیمایی و انتخاب استانداران و فرمانداران و ... زیر نظر وزارت کشور هست
اگه بخواد میتونه همه جور کارشکنی در دولت بکنه
به شخصه متاسفم برای این انتخاب و ما برای این چنین وزیر کشوری رای ندادیم
مهدي
|
-
|
18:03 - 1392/05/13
47
671
وزير كشور و دادگستري افتضاح بوود ..............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:22 - 1392/05/13
دادكستري رو قوه قضاييه نظر ميده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:26 - 1392/05/13
وزير دادكستري با نظر قوه قضاييه است ولي كشور افتضاحه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:51 - 1392/05/13
هم این دو و هم خیلی از وزرا خوبند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:03 - 1392/05/13
46
436
خوب یکسر آقای احمدی نژاد را به عنوان وزیر اقتصاد و جلیلی را به عنوان وزیر امور خارجه و رحیمی را هم به عنوان وزیر ارتباطات و شریعتمداری را به عنوان وزیر اطلاعات انتخاب میکردی که خیال مردم بکلی راحت میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:23 - 1392/05/13
كابينه خوبيه الكي وبدون بررسي نظر ندين ادماي خوب وبا تجربه و ومعاونين و وزراي هاشمي وخاتمي هم خيلي هستن بينشون كسايي كه با اومدن احمدي بيكار شدن ادماي خوبين
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:40 - 1392/05/13
آقای روحانی نشون داد هدف اصلیش جلب رضایت اتحادیه اروپاست

.نه مردمی که به او دل بستند اهمیتی ندارند

یاد دوران جانکاه ریاست جمهوری اقای هاشمی افتادم!
منصور
| SLOVAKIA |
21:36 - 1392/05/13
بترکد چشم حسود
یک دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:45 - 1392/05/14
احمدی نژاد وزیر اقتصادو خیلی خوب اومدی!
سر صبحی باعث انبساط خاطر شد ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:41 - 1392/05/18
ایرانی جان، شما لیاقتت همینایی هستش که اسم بردی. شوخی اش هم زشته !!!!
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:04 - 1392/05/13
225
153
به امید موفقیت دولت تدبیر وامید
انشاا... که موفق باشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:43 - 1392/05/13
يعني اينايي كه منفي ميدن اميد به موفقيت دولت كه در واقع همان سربلندي كشور هستش رو ندارند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:42 - 1392/05/18
معلوم شد هنوز لیاقت احمدی نژاد رو دارند.
بعضی ها زود خودشون را رو می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:04 - 1392/05/13
118
448
پشیمون از رای به روحانی هستم وقتی اسم مصطفی پور محمدی رو شنیدم.و دکتر عارف نیست خاتمی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
18:36 - 1392/05/13
وزیر دادگستری رو رئیس قوه قضاییه باید پیشنهاد بده به رئیس جمهور طبق قانون اساسی.
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:45 - 1392/05/13
اصلا شما از سیاست چیزی سرت میشه؟؟؟
وزیر دادگستری رو قوه قضائیه پیشنهاد میکنه، بعد هم شان خاتمی خیلی بالاتر از اینکه تو کابینه باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:05 - 1392/05/13
نبودن عارف و بودن پورمحمدی در کابینه رو می شه تحمل کرد بلکه فاجعه رحمانی است. عارف ظرفیت بزرگی است که باید از آن برای انتخابات مجلس استفاده کرد.
azime
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:00 - 1392/05/14
ما اخر نفهمیدیم شان خاتمی چیه تو تحلیف میگین شانش بالاتر از اینه که بیاد مجلس الانم شانش بالاتر از اینه که تو کابینه باشه پس کجا در شان ایشونه ؟ خودتو گول نزن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:12 - 1392/05/14
شان خاتمي رهبريه اصلاحاته. خاتمي هدايت كننده ي راي ماست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:12 - 1392/05/14
خطاب به ناشناس ۱۸:۴۵ -
من منظورم حضور سيد خندان در كابينه نبود بلكه منظورم حضور ايشون در مراسم تنفيذ و تحليف بود
ضمنا اقاي عارف همك بايد معاون اول ميشد


بهتره با احترام از هم انتقاد كنيم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:44 - 1392/05/18
شما که می گید چرا خاتمی در تحلیف نبود, شما دوست داشتی بیاد مجلس با گوجه بزننش؟؟؟ نه واقعا!!!!
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:07 - 1392/05/13
220
387
آقای روحانی با کابینه ای که تشکیل دادی، دیگر روی حمایت ما حساب نکن!
ضمن آنکه امیدوارم آقای خاتمی در آینده ای نه چندان دور شجاعت عذرخواهی از مردمی که به خاطر او به روحانی رای دادند را داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:51 - 1392/05/13
ولی روحانی عزیز روی ما حساب ویژه باز کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:03 - 1392/05/13
شما چه چور طرفدارایی هستید که بعید می دونم طرفدارای واقعی باشید. حالا ما برای خاتمی عزیز تعیین تکلیف می کنیم ما که از پشت پردهها خبر نداریم منم خودم خیلی گله دارم اما نه تا این حد، بزارید اظهارنظرها رو بشنویم بعد نظر قطعی بدیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:12 - 1392/05/13
شجاعت آقای خاتمی در تمامی عرصه ها مثال زدنی است !!!
ناشناس
| UNITED STATES |
23:01 - 1392/05/13
چرا انقدر تند میرید.این رفتارتون فقط بسود افراطیا واصولگراهاست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:45 - 1392/05/18
باز هم خودتونو جمع بستید...
از طرف خودت حرف بزن من که پشت روحانی رو مثل پشت خاتمی خالی نمی کنم/
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:08 - 1392/05/13
169
642
برادر روحانی رای شما در نزد مردم بسیار شکننده است و فعلا با نبودن عارف در کابینه و خاتمی در تحیف و فضلی در وزارت کشور تعداد منفی ها داره زیاد میشه و هر آن ممکن از چشم مردم بیفتی ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:42 - 1392/05/13
از اولین بیانیه اش در شب پیروزی انتخابات که کلمه اصلاحات رو ناجوانمردانه (با عرض معذرت ) از بیانیه اش حذف کرد از چشم من افتاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:16 - 1392/05/13
مگه با مثبت و منفي اين جور سايت ها رئيس جمهور شده كه اينطور نظر ميدي؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:58 - 1392/05/14
از چشم من که افتاد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:47 - 1392/05/18
مردمی که اینقدر رای شون شکننده است همون لیاقت احمدی نژآد رو دارند. بابا یک کم تحمل!!
هشت سال تحمل کردید به روحانی رسید آسمون پکید؟؟؟
برید طرفداری رو از اصولگراها یاد بگیرید که با هشت سال افتضاح دست از رایشون برنمی دارند اونوقت بعضی ها که از همه مسائل خبر ندارند، بعد از هشت روز حرف از ناامیدی می زنند....
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:08 - 1392/05/13
35
427
وزیر کشور رو بد اومدی.
پس عارف کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:43 - 1392/05/13
2 ریال بده آش ..................
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:59 - 1392/05/14
دیگه با 2000 هم آش نمی دن البته برای شما که مفتیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:09 - 1392/05/13
58
532
اقای روحانی با رای اصلاح طلبان امد ولی کابینه اصول گرا انتخاب کرد.
پاسخ ها
منصور
| SLOVAKIA |
21:38 - 1392/05/13
خودنت رو بکشید بیشتر از 2 میلیون نمیشید، الکی نگید اصلاحات اصلاحات
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:41 - 1392/05/13
آخه چرا میگید اصولگرا؟اینها که همه اصلاح طلبن.و نصفشون از وزرای خاتمی.موقعی که خاتمی اینا رو انتخاب کرد اشکال نداشت حالا که روحانی انتخاب کرده اشکال داره؟؟؟؟
تدبیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:06 - 1392/05/14
نامه انصراف عارف را بخوانید در ان مطلبی به حمایت از روحانی دیده نمی شود حالا اتوبوسی سهم می خاهید إإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:49 - 1392/05/14
آقا منصور، شما چند میلیونید؟ چرا واقعیتها رو انکار می کنید؟ بخش اعظم جامعه و مخصوصاً جوانان و روشنفکران تحولخواه هستند که نقش مهمی در هدایت و بسیج جامعه دارند نمونش همین انتخابات که همۀ معادلات رو بهم زد. بخش اعظمی هم بی طرف و به حزب رأی نمی دن و به شخص رأی می دن(می خواد اصولگرا باشه یا اصلاح طلب) و یک عدۀ قلیلی اصولگرا. همین حساب کتابا رو می کنید که شوکه می شید و شکست می خورید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:49 - 1392/05/18
آخه مغز متفکر!!! اصولگراها خودشون می گن این ها اصلاح طلب و کارگزاراند بعد شما می خواهید به زور اصولگراها رو به زور پیروز جلوه بدید/؟؟؟؟
هنوز لیاقت پیدا نکردید!!!
تدبیر و امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:09 - 1392/05/13
282
87
به نظر من کابینه معتدلی محسوب میشه. امید است مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب ملت همکاری کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:11 - 1392/05/13
43
473
آخر اصولگراها کار خودشونو کردن همه جا جاروجنجال راه انداختند که اصلاحطلبها سهم خواهی می کنند در حالیکه در نهایت خودشان از آب گل آلود ماهی گرفتن، آیا رحمانی و پورمحمدی بویی از اعتدال برده اند؟!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:11 - 1392/05/13
65
449
رحــــمـــانی فـــضــــلــــی؟؟؟؟
آقای روحانی دست شما درد نکنه
واقعا گل کاشتی
از همین اول اومدنت دلم داره برا محمود تنگ میشه...
دکــتــــر عـــــارف...
پاسخ ها
دانش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:41 - 1392/05/13
پورمحمدی..... خدایا به داد برس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:43 - 1392/05/13
واقعا دلتون برا احندی تنگ میشه؟شاید بهتر باشه که برگرده تا بیشتر از این اذیت نشین؟
تدبیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:11 - 1392/05/14
شما اصلاحی ها چه سهم دیگری نیاز دازید .البته محمود به زیادی خواهان باج نمی داد إإإ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:12 - 1392/05/13
238
40
وزراي خوب وبا تجربه اي هستن جز يكي دوتا اونم جون فراجناحيه قبوله :) همه با تجربه ان براي اين وضع تجربه خيلي مهمه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:12 - 1392/05/13
103
367
بسیار بــــــــــــــــــــــــد
واقعا متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:45 - 1392/05/13
من هم متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:53 - 1392/05/13
پورمحمدی و رحمانی بسیار بد و بقیه خوب هستند.
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:14 - 1392/05/14
تاسف شما را اذیت مکند جانم إإ
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:12 - 1392/05/13
189
54
افرادی رو که دوست نداره مجلس روشون نظر بده رو گذاشته برای معاونت ها و انتصاب ها.نگران نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:48 - 1392/05/13
نفست گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:33 - 1392/05/13
برو بچه تمام معاونین هم از بین معتدلین و اصولگرایان است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:11 - 1392/05/14
معاون اول انتخاب شده و عارف نیست
تدبیر وامید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:15 - 1392/05/14
انتظار تندروهای اصلاحی را داریدإإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:50 - 1392/05/18
از کی تا حالا معتدلین و اصولگرایان با هم مترادف شده اند؟؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:20 - 1392/05/13
11
24
از بین آن همه گزینه؛ آقای سلطانی فر با کدام تخصص وسابقه. این دهن کجی به اهالی ورزش است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:40 - 1392/05/15
سلطانی فر قائم مقام هاشمی طبا بوده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:21 - 1392/05/13
5
57
وزارت کشور رحمانی فضلی یعنی خیانت به رای مردم.
کاش رای نداده بودیم. شاید اگر جلیلی ریس جمهور می شد، وزیر کشور بهتری داشتیم.
روحانی مچکر نیستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:23 - 1392/05/13
3
83
آقای روحانی از مجلس نترس،از افراطیا نترس، برو از خدا بترس...
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:17 - 1392/05/14
ترسش از زیادی خواهان است که از اول انقلاب طلبکار بودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:15 - 1392/05/14
آقای روحانی از قهر ملتی بدون چاره ایی که به تو دل بستند نترسیدی!

حداقل از قهر خدا بترس!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:39 - 1392/05/15
آزاد، زیادی خواهان امثال شماها هستید که خواست مردم برای شما هیچ است و تمامیت خواه به تمام معنا هستید.
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:27 - 1392/05/16
ناشناس جانم ،این همه وزرای تحمیلی اقایان هاشمی وخاتمی نمی بینی که یک رحمان فضلی دردولت اعتدال را توان تحمل را ندارید باز می گویید زیادیخواه نیستیم سه روز از معرفی وزرا نگذشته که اینطور با رئیس جمهور ایران برخورد می کنید البته انتخاب من قالیباف بود حال از روحانی حمایت می کنیم تا به سلامت از این پیچ مهم عبور کنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:51 - 1392/05/18
همین شماها پشت خاتمی رو خالی کردید. بی لیاقت ها !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:23 - 1392/05/13
3
14
نعمت زاده رو عشقه .
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:28 - 1392/05/13
3
41
من به روحانی رای دادم ولی این فهرست با وجود کسانی مثل پورمحمدی، دهقان و رحمانی فضلی ناامید کننده است.
بقیه هم به استثنای زنگنه و نجفی زیاد کارنامه خوبی ندارند.
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:33 - 1392/05/16
قراردادنفتی(کرسنت )زنگنه با امارات را بخوان شاید نظرت عوض شود که روحانی ان موقع به آن اعتراض نمود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:31 - 1392/05/13
3
74
فضلی که دشمن اصلاحات است!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:31 - 1392/05/13
3
80
رحمان فضلی نشون داد آقای روحانی به آزادی احزاب اعتقاد نداره!!!
اذری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:33 - 1392/05/13
11
18
اکثرا وزیرای دوران اصلاحات و سازنگی هستند و این بد نیست البته فردا ببینیم اقای شریعتمداری با کیهانش چه نظری داره ولی اقای روحانی حتما برای عدم استفاده از عارف و چند نفر دیگر که قبلا اسمشان مطرح بوده حتما جواب قانع کننده ای خواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:39 - 1392/05/14
مثل اینکه رو نظرات شریعتمداری خیلی حساب میکنید و فحش دادناتون الکی هستش .یادتون باشه که اگر روحانی بخواد دوران سیاه هاشمی و خاتمی که کشور مدام درگیر حاشیه بود رو تکرار کنه امثال شریعتمداری یقه شونو میگیره .حالا هرچی میخواین بگید. تازه از همین لیستم دو سه تاشون رای اعتماد نمیارن
اصلاحات
|
GERMANY
|
18:34 - 1392/05/13
2
45
رحمانی فضلی که تو صدا و سیما بر علیه اصلاح طلبان برنامه ریزی میکرد اونم زمانی که اصلاح طلبان دولت کاملا دستشون بود به نظر شما الان که رفته جای مهمی مثل وزارت کشور تلاشش رو بر علیه اصلاح طلبان چند برابر نخواهد کرد؟
متاسفم برای این انتخاب روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:35 - 1392/05/13
3
20
آقای روحانی دستت درد نکنه دلمون رو بدجوری شکستی. امیدوارم که جواب قانع کننده ای برای این کارتون داسته باشید و بنا بر مصالح مردم عمل کرده باشید ونه لابی گریها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:36 - 1392/05/13
2
24
روحانی در مقام حرف:به زنان اهمیت میدهیم و امکانات برابر را فراهم میکنیم .روحانی در مقام عمل هیچ خانمی در کابینه نیستبرای خودم و هم خانمهای طرفدار ایشون متاسفم !!!!رحمانی فضلی هم که دیگه اوج نشان دادن ایشون به وعده هاشونه !!!"فقط شعار مهم نیست مردم به عمل نگاه میکننند حجت السلام دکتر ریس جمهور!!!!روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:20 - 1392/05/14
در کشور های جهان سوم سیاستمداران فقط با زبانشان مردم کشور هایشان را مدیریت میکنند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:31 - 1392/05/15
احمدی وزیر زن داشت نتیجه: بدترین دوران زنان در زمان ایشون بود. به نظر من ابتدا باید زنان در مدیریتهای کلان و معاونتها به کار گرفته شوند تا کم کم تبعیضها کمتر شود نه اینکه مانند زمان محمود، با وجود وزیر زن حتی حقوق محدودی که در دوران خاتمی بدست آوردیم، از دست دادیم.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:39 - 1392/05/13
15
23
وزیر دادگستری پور محمدی پس اصاح طلب ها کجا هستند ما به اصلاح طلب ها رای دادیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:40 - 1392/05/13
3
27
بابا وزیر کشور که معلوم بود!
پوور محمدی از کجا نازل شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:41 - 1392/05/13
17
22
خیانت به امید.
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:21 - 1392/05/14
دست رد به زیادی خواهان .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:22 - 1392/05/14
چیدن میوه ناامیدی نتیجه پیروی از سید محمد خاتمی است!
میخواستی به حرفش گوش نکنی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:02 - 1392/05/14
برو
من که تا آخر عمرم هر چی خاتمی بگه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:54 - 1392/05/18
خیانات در عرض چند روز. روحانی چند روز از دولتش میگذره؟ باید هم از دشمن بخوره هم از به اصطلاح دوست؟ صد رحمت به اصلگراها. شما ها لیاقتتون جلیلیه. لیاقت ندارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:42 - 1392/05/13
9
52
ما به رحمانی فضلی ها رای ندادیم آقای روحانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:23 - 1392/05/14
فعلا" 4 سال صبر کن بعد تو انتخابات 96 دوباره به روحانی رای بده تا شاید برای دوره بعدی .............
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:03 - 1392/05/14
2 سال صبر کافیه.
مجلس که درست شد اونوفقت ببین چی میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:43 - 1392/05/13
64
47
اينايي كه نق الكي ميزنن ( البته اگه از پچه هاي جبهه پايداري نباشن) برن يكم بررسي كنند
به جز دو نفر همه با خاتمي و هاشمي كار كردن و وزير اونها بودن
لذا كابينه به نظر حقير بسيار هوشمندانست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:24 - 1392/05/14
چرا فکر میکنی " حقیر " هستی؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:03 - 1392/05/14
نفهمیدی؟
نشانه تواضعه.
نانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:43 - 1392/05/13
19
59
عارف با انصرافش، به شهرت رسید. اگه می موند رأی نمی آورد. نهایتش با روحانی به دور بعد میرفت و بعد روحانی میبرد. انشاا... رئیس مجلس بعدی میشه یا دور بعد ریاست جمهوری.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:34 - 1392/05/14
مطمین باشید با این وزیر کشور امکان اینکه اصلاح طلب هایی مثل عارف وارد مجلس بشوند خیلی کمه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:43 - 1392/05/13
5
91
خشت اول چو نمود معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:06 - 1392/05/14
ایول زدی به هدف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:44 - 1392/05/13
11
17
می دانید روحانی چه کسی را وزیر اطلاعات کرده، کسی که از همین شورای نگهبان برای انتخابات مجلس صلاحیتش تأیید نشد! خود این یک جسارت محسوب میشه
پاسخ ها
تدبیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:24 - 1392/05/14
بله با این جسارت چه حالی دارد این ناشناس جان إإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:53 - 1392/05/14
نخیر تناقض محسوب می شه کسی که توی خبرگان هست ولی برای مجلس تأیید نمی شه!! اینم مثل تناقضهای دیگه که کسی پاسخگو نیست.
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:44 - 1392/05/13
1
131
برادران لاريجانى بلاخره تونستند از كابينه دكتر روحانى سهم خواهى كنند ، يكيشون پور محمدى رو آورد اون يكيشون رحمانى فضلى رو ، نميدونم اين اقايون لاريجانى چى از اين ملت ميخوان …
ولى در كل از دكتر روحانى بعيد بود زير اين حرف ها برن !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:59 - 1392/05/18
قوه قضاییه که سهم خواهی نداره، سهم اصلی و قانونیشو استفاده کرده برو ببین هیچ دولتی وزیر دادگستری رو خودش انتخاب نمی کنه....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:45 - 1392/05/13
3
86
خاتمی قویترین وزیرشو واسه کشور گذاشت یعنی عبدالله نوری!

آقای خاتمی اعتقاد کامل به آزادی احزاب داشت . آقای روحانی!!!
hadi
|
SERBIA
|
18:46 - 1392/05/13
3
130
از همین الان وا داده
آقا شما 18 میلیون رای پشتته از چی میترسی؟ از رسایی یا کوچکزاده؟
پاسخ ها
شبیه راز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:14 - 1392/05/14
از سی و دو میلیون رأیی که جلوشه میترسه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:15 - 1392/05/14
کدوم سی و دو میلیون؟؟؟؟؟
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:26 - 1392/05/14
از شماها جانم إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:05 - 1392/05/14
اشتباه لپی بوده
3.2 ممیزش افتاده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:02 - 1392/05/18
وا داده؟
این ادبیات اصولگراهاست.
در ضمن تو که نمیای تو مجلس دفاع کنی؛ چرا بیخودی از خودت مایه می گذاری؟
به خاتمی هم هی می گفتید برو جلو هوات رو داریم بعدش پستش رو خالی کردید. اینقدر قمپز در نکنید. بگذارید کارشو بکنه...
منوچهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:46 - 1392/05/13
46
9
با سلام زمان آقای هاشمی هم آقای بشارتی اصولگرا وزیر کشور بود. اصل وزارتخانه های اقتصادی هستند که دست آدمهای درست حسابی هستند.کابینه مانند زمان آقای هاشمی چیده شده اعتدال اعتدال تعامل با مجلس و گرووههای سیاسی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:55 - 1392/05/13
حالا مگه کابینه هاشمی خیلی خوب کار کرد؟ به همین زودی یادتون رفته؟ واقعا که حافظه تاریخی ندارید و این وضع حقتونه!
صبر
| CANADA |
07:01 - 1392/05/14
مهم اینه با همین وزیر خاتمی در اومد نکته اینه در کابینه نخست ایت الله نوری وزیر کشور بود که دور دوم مجبور به کناره گیری شد در کابینه اول خاتمی ام همین طور فایدش برا خاتمی چی شد لج حکومت و دولت پس منطقی فکر کنید و احساسی نباشید
محرمعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:47 - 1392/05/13
13
68
عارف نیست ............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:38 - 1392/05/14
صبح بخیر
نه عزیزم نیست
ته دیگاشم بردن ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:06 - 1392/05/14
جاش بالاتر از اینجاهاست.
afj
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:47 - 1392/05/13
9
20
تعبیربنده:جمع بزرگان
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:48 - 1392/05/13
2
20
به نظر بنده خوبه که دکتر عارف نباشه و ایشون برای انتخابات مجلس خودشو آماده کنه و رییس مجلس بشه . اون وقته که شاهد تعامل دولت و مجلس خواهیم بود و کشور پیشرفت خواهد کرد . درود بر عارف سلام بر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:19 - 1392/05/14
تو خیال خامیا کی میزاره عارف رییس مجلس بشه
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:28 - 1392/05/14
مثل مجلس ششم چه رویایی إإإ
محرمعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:46 - 1392/05/14
آزاد ,
مجلس ششم هرچی که بود بهتر از مجلس کفن پوش و بله قربان گو و دست و جیغ و الله و اکبر گوی الان بود !!!
مجلسی که احمدی نژاد هر چی خواست کرد و هیچی بهش نگفت ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:54 - 1392/05/13
6
35
با معرفی رحمانی فضلی حالا من موندم و سرکوفت های داداشم که چرا رای دادی و به کی رای دادی ؟!!!
پشیمونم پشیمون!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:04 - 1392/05/18
پشیمون باش. من که نیستم...
یک مدت دیگه از پشیمون شدنت پشیمون می شی.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:55 - 1392/05/13
2
12
فقط یه کم به عقب برگردید همین چند روز پیش چه کسایی اعضای هیئت دولت بودن کابینه که مختص به یک نفر یا یک فکر نیست متاسفانه اینقدر تک روی توی این مدت دیدیم که احساس می کنیم الان هم مثل قبل یک فکر تصمیم گیرنده است در صورتی که که مت در این کابینه نیاز به افکار متفاوت داریم ...کمی صبر برای ما خیلی خوب است...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:04 - 1392/05/14
اتفاقاً اشتباه همین جاست کابینه جای تضارب آراء نیست برخلاف مجلس که به شدت جای تضارب آراست. (مثلاً یک عده معتقد به توسعه سیاسی باشن یک عده نباشن و...)به همین دلیل کارشناسان می گویند تشکیل کابینۀ فراجناحی بسیار مشکلتر از چینش کابینه با افرادی همفکر هست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:55 - 1392/05/13
2
49
سلام بر خاتمی
درود بر هاشمی
روحانی دقت کن !
معرفی رحمانی فضلی خجالت اوره !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:30 - 1392/05/14
آقای خاتمی باید پاسخ گوی رفتار روحانی باشد

چون عارف را او مجبور به انصراف کرد
محرمعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:47 - 1392/05/14
آقای خاتمی کسی رو مجبور نکرد !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:05 - 1392/05/18
کمی صبر و تیزبینی !
وایستادید بیرون میگید لنگش کن !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:56 - 1392/05/13
2
80
روحانی کابینه ات هرچند مورد پسندم نبودبازم عیب نداره ولی اخه این پورمحمدی رو ازکجا اوردی.ازوقتی اسمشودیدم اعصابم به هم ریخته
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:57 - 1392/05/13
7
85
شیخ حسن باقی مردم رو نمیدونم ولی رای منو پس بده
حلالت نیست......لیست پیشنهادی شریعتمداری!
خوشم میاد با پررویی سید عزیزخاتمی و سید حسن رو علاوه بر عارف دور زدی با اون کلید کاغذیت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:40 - 1392/05/14
رای منم پس بده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:32 - 1392/05/14
من هم اعتراض دارم

همه رو در نظر گرفت جز 18 میلیون انسانی که بهش رای دادند!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:06 - 1392/05/18
می خواستی بری به جلیلی رای بدی.
وایستادید می گید لنگش کن.
نه لیاقت دارید نه صبر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:58 - 1392/05/13
1
56
چطور ممکن است تغییری بوجود آید درصورتی که همان استانداران و فرمانداران و بخشداران قبلی حضور دارند آقای روحانی مردم برای تغییر به شما رای داده اند از این به بعد هم شاهد عقب نشینی دیگر شما خواهیم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:59 - 1392/05/13
17
4
دوستان یه سری سوابق این افراد رو بخونن می بینن هموشون یه جوری به هاشمی وصل می شن!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط ای کاش وزیر اطلاعات رو با این همه سابقه درخشان عوض نمی کرد چرا که این وزارت خانه با امنیت مردم سر و کار داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:00 - 1392/05/13
46
14
عزیزان اگه روحانی افراد مورد نظر شما رو انتخاب می کرد که رای نمی آوردند. به عبارتی روحانی در مورد خیلی از این وزرا مجبور بوده. فرارو لطفا"چاپ کنید.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:01 - 1392/05/13
5
84
كاش اين جتني را انتخاب نمي‌كرد من به اسمش هم آلرژي دارم
ایمان
|
UNITED KINGDOM
|
19:03 - 1392/05/13
4
82
پور محمدی رو گذاشت لحظه آخر عوض کرد که تو هیاهوی مراسم تحلیف گم بشه ولی مردم میفهمن،آدمارو پشیمون نکن و ناامید ای دولت تدبیرو امید!!! واقعآ احساس بدی دارم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:11 - 1392/05/14
پورمحمدی اهمیتش از رحمانی که وزیر کشور می شن خیلی کمتره، اصل رو ول کردید به فرع چسبیدید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:34 - 1392/05/14
ما رو که گول زد ولی بعید میدونم اروپا و آمریکارو بتونه گول بزنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:03 - 1392/05/13
80
9
دوستانی که می گفتند احمدی نژاد نخبه ها را گذاشته کنار برید سطح سواد کابینه روحانی رو با کابینه احمدی مقایسه کنید
دوست داشتید می تونید سطح نخبگی را هم بررسی کنید

فکر کنم بهتره اسم این کابینه را بزارید کابینه هاشمی

خوبه احمدی نژاد که ما طرفدارش بودیم خودش مستقل بود از هیچ کس اجازه نمی گرفت حالا بعضی ها باید از ...... نفر اجازه بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:17 - 1392/05/14
ببخشید سطح سواد کابینۀ احمدی خیلی بالا بود!!! کابینۀ روحانی اکثراً افراد تحصیل کرده آمریکا و انگلیس و خبره در وزارت مربوطه هستند، 6 نفر از این 18 نفر سابقۀ وزارت داشتن و بقیه حداقل معاون وزیر بودن اما کابینۀ احمدی بدون هیچ گونه سابقۀ اجرایی حداقل تو همون وزارت خونۀ مربوطه، تازه غیر از این تحصیلات عالیه لازمه ولی عملکرد و کارایی برای وزارت واجب و ضروریه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:22 - 1392/05/14
مطمئنی از کسی اجازه نگرفت می خوای برات چند نمونشو بگم؟ اون موقع مثل الان جامعه حساس نبود هیچ کس هم نفهمید که چه اتفاقی افتاد، بعدشم دیدیم که چطور وزرایی که مورد علاقه و انتخابش نبودن رو زود برکنار کرد. از طرف دیگه اصولگراها روی جناح مخالف خیلی حساسترن تا هم حزبی خودشون.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:08 - 1392/05/14
دکتر مشائی
ناشناس
|
GERMANY
|
19:04 - 1392/05/13
2
79
وزرای پیشنهادی : دولت تدبیر و لاریجانی!!

لاریجانی جای امید قرار گرفت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
19:06 - 1392/05/13
4
37
نا امیدم کردی روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:08 - 1392/05/13
4
67
آقای روحانی گفت میخواهد دولت راستگویان تشکیل دهد.

به عنوان اولین قدم باید برای مردم و 19 میلیون آدمی که بهش رای دادن توضیح بده چرا رحمانی فضلی برای وزارت کشور انتخاب کرده؟؟

لابی در کار بوده؟؟
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:31 - 1392/05/14
چون از زیادی خواهان نیست به فکر کشوراست نه تندروها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:40 - 1392/05/14
اون حرفها مال دوران تبلیغات بود
می خواست از مردم رای جمع کنه که کرد !

تا 4 سال دیگه با مردم کاری نداره (دروه تبلیغات سال 96)
سجادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:18 - 1392/05/13
15
15
جناب دکتر روحانی
تبریکات قلبی مرا پذبرا باشبد.
همت تبریزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:44 - 1392/05/13
19
28
در رای مان اشتباه کردیم روحانی . از هم اکنون به اشتباه خودم اعتراف و از انتخاب شما پشیمانم ولی حیف ...........
پاسخ ها
تدبیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:33 - 1392/05/14
امان از کسانی که زیاد اشتباه می کنند وزیاد سهم می خواهند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:24 - 1392/05/14
اگه روحانی رییس جمهور نمی شد و کس دیگه ای انتخاب می شد به جای وزارت کشور برای کل کابینه باید ماتم می گرفتیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:59 - 1392/05/14
همت تویی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:09 - 1392/05/18
بعضی ها چقدر زور جا می زنند...
هنوز لیاقت پیدا نکردیم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:47 - 1392/05/13
26
2
سیدتون بدجور رو دست خورده.حالا فهمیدید برنده واقعی کیه. روحانی متشکریم بابت وزارت کشور که با همه وزارتخانه ها برابری میکنه. و با این کار تمام استاندارها یا شبیه به انها ابقا میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:40 - 1392/05/14
ذرود بر هاشمی سیاستمدار وشاگرد برحقش روحانی با هوش که همه رو دور زدند
ناشناس
| CANADA |
13:26 - 1392/05/14
قول میدم این نظرها مال پایداری هاست هرچند خودم عاشق ایت الله هاشمی و روحانی ام که میخوان بین سید و ایت الله اختلاف بندازند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:55 - 1392/05/13
5
36
به خدا سوگند که وزیر کشور تحمیلیه
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:35 - 1392/05/14
وزیر خارجه واصلاحات تحمیلیند جانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:56 - 1392/05/13
14
14
فراموش نکنیم که ما تو ایران زندگی میکنیم،بابا ما انتظار داریم خاتمی که همین الان از ممنوع التصویر خارج شده وزیر یا معاون اول بشه؟؟؟؟انتظارمون بیش از تصوره!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:27 - 1392/05/14
اولاً خاتمی هنوز از ممنوع التصویری خارج نشده؟ دوماً بحث وزارت خاتمی عزیز نیست بلکه بحث وزارت تحمیلی کشوره.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:57 - 1392/05/13
8
14
بابا مثبت و منفي رو کنار هم قرار نده فرارو ميخواي مثبت بزني منفي ميخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:58 - 1392/05/13
36
95
این بود حرکت در جهت رای حداکثر!!

من فارسی بلد نیستیم؟ یا چهرمون خول و چل میزنه؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:00 - 1392/05/13
8
13
اینجا چه خبره؟ بذارید بیاد. بذارید شروع کنه بغد راه بیفتید آیه یاس بخونید...کی ما آخه قراره درس بگیریم؟ چقدر عجولید...شما همون هایی هستید که به خاتمی تاختید که چرا چنین کرد و چنان، حالا دارید به اسم خاتمی داد و قال می کنید... این منفی ها مشکوکه...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
20:06 - 1392/05/13
19
37
از رایی که بهت دادم متاسفم روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:11 - 1392/05/18
متاسف باش.
همان بهتر که می رفتی به جلیلی رای می دادی تا علاوه بر متاسف بودن دو دستی می زدی تو سرت..
واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:08 - 1392/05/13
14
24
با آمدن روحانی منتظر یشیمانی زودهنگام سینه چاکانش باشید.
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:12 - 1392/05/13
6
13
شما چقدر ساده اید فکر میکنید الکی بدون اجازه بچه های بالا وزیر انتخاب نمیشه
باالفرض این اسامی مورد نظر و موورد علاقه شما از طیف اصلاحات یا هر جناحی اعلام میشد بازم مجلس بدون اجازه بچه های بالا رای اعتماد نمیداد ودر واقعه حاشیه درست کردن روحانی برا خودش بود
زرنگی روحانی اینجاست که افرادی رو که دوست نداره مجلس روشون نظر بده رو گذاشته برای معاونت ها و انتصاب ها
پاسخ ها
مردم سالاري ديني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:02 - 1392/05/14
دوست خوبم مي بينيد كه آقاي روحاني آقاي نهاونديان رو گذاشتند رئيس دفتر يعني نزديكترين فرد به رئيس جمهور. حتما مي دونيد كه نهاونديان هيچ قرابتي با اصلاح طلبها نداره و جزو چهره هاي نزديك به اصولگرايان و به طور مشخص آقاي لاريجاني است. مشكل شما دوستان اصلاح طلب اينه كه نفهميديد به چه كسي راي داديد.. آقاي روحاني اصلاح طلب نيست. گفتمان او اعتدال است و به مردم قول استفاده از معتدلين هر دو جريان ساسي كشور رو داده...
Admin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:17 - 1392/05/13
9
19
عجب آدمایی هستیدا؛دولت هنوز شروع به کار نکرده پشتشو خالی کردید؟؟؟!!!
یادتون نره کابینه قرار بود فراجناحی باشه...مطمئن باشید وزرا با نظر مستقیم خاتمی و هاشمی انتخاب شده،پس عجله نکنید و زود قضاوت نکنید!!!
به امید موفقیت ایران و ایرانی...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:08 - 1392/05/14
یعنی رحمانی فضلی انتخاب سید بزرگوار یا جنتی برو خجالت بکش و دروغ نگو
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:41 - 1392/05/14
پس وزرای تحمیلی بابا إإإ
ناشناس
|
GERMANY
|
20:21 - 1392/05/13
3
102
کسانی که میگفتند خاتمی اهل مماشات بود ولی روحانی اینطور نیست، لطفا پاسخ دهند..

خاتمی: عبدالله نوری
روحانی: رحمانی فضلی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:22 - 1392/05/14
دمت گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:43 - 1392/05/14
آفرین حرف حساب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:12 - 1392/05/18
کی گفته بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:36 - 1392/05/13
11
45
پشیمونم بهت رای دادم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:13 - 1392/05/18
لیاقتت همینه!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:41 - 1392/05/13
5
30
حیف از بزرگ مرد انتخابات آقای عارف !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:44 - 1392/05/14
باز خاتمی فرصت سوزی بزرگ دیگری کرد( با درخواست انصراف عارف)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:42 - 1392/05/14
ناشناس 10:44 خیلی مونده شماها متوجه درک و سیاست بالای خاتمی بشید ما و روحانی بزرگانی مثل خاتمی و هاشمی رو داریم و هیچ نگرانی نداریم. شما بهتره به فکر جبهۀ شکست خوردۀ خودتون باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:44 - 1392/05/13
3
23
دوستان ازن نتیجه قهر ما با صندوقهای رای مجلس هست. کوتوله ها با 200 هزار تا رای رفتن مجلس و خط و نشون کشیدند و روحانی چه باید می کرد؟
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:47 - 1392/05/14
ناشناس جان ،لیست دست رد مردم به اصلاح طلبان جهت ورود به مجلس و24میلیون رای 88را فراموش نمودی جانم إإ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:55 - 1392/05/13
170
4
احمدی نژاد برگررررررررررررررررد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:12 - 1392/05/14
چی شده؟
جیره و مواجب و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:14 - 1392/05/18
به نظر من با این پشت خالی کردن ها، بی راه هم نگفته!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:56 - 1392/05/13
3
21
قلبم به درد امد.پیرمون کردین. تنها در این روزها چیزی که آرومم می کنه جمله خاتمی که گفت باید به امید طلوع خورشید نشست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:45 - 1392/05/14
هر چی می کشی از حرفهای قشنگ این سید خندان است!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:15 - 1392/05/18
یه کم هم شما قلبتون به درد بیاد.
نشستید بیرون گود می گید لنگش کن. الکی است؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:14 - 1392/05/13
5
56
رای ما روحانی، کابینه ما لاریجانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
تدبیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:49 - 1392/05/14
کابینه تحمیلی خاتمی وهاشمی چه شود إإإ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:19 - 1392/05/13
9
11
نسبتا خوب
وزیر کشور رو بد اومدی.
پس عارف کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:19 - 1392/05/13
4
82
رحمان فضلی و پور محمدی و جنتی؟!؟؟ رای ما چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:35 - 1392/05/13
نکنه باز هم تقلب شده شما فتنه گر ها که رایی نداشتین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:58 - 1392/05/14
ناشناس 23:35 نه خیر تقلب نشده ولی بازندگان واقعی انتخابات نمی توانند قبول کنند مردم به آنها و امثال شما نه به این بزرگی گفتن و دست از دخالت و اعمال فشار بر نمی دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:20 - 1392/05/13
6
22
روحانی تو که به احمدی نژاد گفتی زکی
این طوری میخواستی راه سید بزرگ محمد خاتمی را بری لااقل احمدی از همون اول معلوم بو چی کار میکنه تو که همین الان زدی جاده خاکی
پاسخ ها
ازاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:52 - 1392/05/14
ناشناس جان این ره که تو می روی به .......است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:16 - 1392/05/18
روحانی رو با احمدی نژاد مقایسه کردی. نمی بخشمت.
عتدالیون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:23 - 1392/05/13
10
12
واقعا نمی دانم چه اصراری به استفاده از کسانی که چندین دوره وزارت کرده اند دوباره استفاده شود پور محمدی زنگنه حجتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:35 - 1392/05/14
زنگنه و حجتی بهترین هستن، حتماً می خواید تو این وضعیت بحرانی روحانی، اشتباه احمدی رو تکرار کنه و افراد بدون داشتن سابقه و تخصص به وزارت برسن؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:29 - 1392/05/13
6
19
کو پس عارففففففففففففففففففففففففف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیانت در رای ما؟ به خاطر شما کشید کنار .............
پاسخ ها
اینده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:53 - 1392/05/14
در نوبت است إإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:17 - 1392/05/18
حالا هی یک میلیون بار تکرار کنید کو عارف؟
دیگه خودم هم داره حالم بد می شه از این جمله بابا بذارید سیاست مدارها کارشون رو بکنند....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:31 - 1392/05/13
5
17
آقایان و خانمها اینقدر زود قضاوت نکنید ناسلامتی ما به آقای روحانی اعتماد کردیم و گفتیم حمایتش میکنیم، ایشون هم تجربه دارن و هم مشاورین بزرگی مثل هاشمی و خاتمی دارن، به اینان اعتماد کنید و بزارید کارها پیش بره و بر اساس نتایج نظر بدین، یه لحظه اینطور فکر کنید با بودن فردی مثل رحمانی فضلی هم به قوه مقننه تزدیک مشن و هم به قوه قضاییه و با این حالت چالشهای احتمالی کمتر میشه، در ثانی کدامیک از شما تا حالا صحبتهای رحمانی فضلی رو شنیده،
چرا جلو جلو قضاوت میکنید، من به عنوان یک کارمند دیوان محاسبات که صحبتهای ایشون رو چند بار شنیدم و دیدم به همتون میگم ایشان انسان بزرگوار و دانا و خیرخواه مملکتی هستن

یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:56 - 1392/05/14
شما اگر ایشان را (فضلی) را نمی شناسید دلیل بر این نیست که بقیه هم بی اطلاع باشند من سالهاست که مسائل سیاسی را دنبال می کنم امثال من هم زیاد هستند شما اگر کمی تحقیق کنی می فهمی آقای فضلی چگونه تفکری داشته. در ضمن اگر کمی اطلاع داشتی از اهمیت وزارت کشور مطلع بودی و اینگونه کامنت نمی دادی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:10 - 1392/05/14
دانا و بزرگوار و خیرخواه و البته تحمیلی
محمد
|
SERBIA
|
21:33 - 1392/05/13
6
53
فقط نجفی تو این لیست شایسته هست
شما که میگفتی در معاملات کثیف سیاسی شرکت نکردم آقای دکتر روحانی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:35 - 1392/05/13
منظورش با فتنه گران بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:41 - 1392/05/14
ناشناس 23:35 مشکل فقط اصلاح طلبان دیگه؟ پس چرا 8 سال حتی یک اصلاح طلب معاون وزیر هم نبوده کشور به این فلاکت افتاده، همین افکار اقتدارگرایانۀ امثال شما کشور رو به این روز انداخته. هر چند وضع کشور برای شما مهم نیست بلکه به کرسی نشوندن افکار تمامیت خواهانتون مهمه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:36 - 1392/05/13
27
11
بسیار عالی. روحانی دعای مردم پشت سرته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:37 - 1392/05/13
24
14
باشه پس دور بعد به جلیلی رای بده.حال میکنم مردم ما انقد ساده ان که زود گجوگیر میشن و تا یه افراطی خودجوش میاد و خودشو اصلاح طلبه پشیمون جا میزنه اینام دل به دلش میدن و به روحانی توهین میکنن.ما 8سال تجربه احمدی نژادو داریم و تحملش کردیم ولی روحانی هنوز نیومده بد شد!مشکل روحانی اینت که عوام فریب نیست.درضمن به نظر من 70% کابینش اصلاح طلبن و 30% بقیه هم سهم بقیه طرفدارای آقای روحانی از جمله خیلی از اصولگراهان که بهش رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:52 - 1392/05/14
واقعا، 70 درصد اصلاح طلب؟!، اینها کجا هستند که ما نمی بینیم! این افرادی که شما فکر می کنی اصلاح طلب هستند، مدیران آقای هاشمی هستند که در دوره خاتمی هم پست داشتند و اصلاح طلب محسوب نمی شوند، در ضمن همه ساکت بشینند تا ببینند که چی میشود وقتی می توانند نظرشون را ابراز کنند که بی تاثیر هم نیست؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:12 - 1392/05/14
وزیر کشور =بخش اعظمی از وعده های ایشان=اصولگرایی =تمام کابینه=ناامیدی ملت
tornado
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:41 - 1392/05/13
47
16
یعنی چی مگه درسته ؟؟! ریاست جمهوری حق استاد عارفه حالا دکتر روحانی شده باید اونو حداقل معاون اولش کنه که نکرده واقعا کــــــه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:36 - 1392/05/13
حقش بود کنار نمی کشید با 7 درصد رایش
رویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:54 - 1392/05/14
واقعا إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:43 - 1392/05/14
ناشناس 23:36 راست میگی؟ طبق کدوم نظرسنجی عارف 7 درصد رأی داشت؟ همون نظرسنجی که قالیباف برندۀ قطعی انتخابات بود؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:52 - 1392/05/13
4
23
پورمحمدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:53 - 1392/05/13
4
34
این هم جواب اعتماد مردم با هزار نیرنگ مردم را به پای صندوقها کشاندند و این هم کابینه ی اصول گرا .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:37 - 1392/05/13
نیرنگ کجا بود خودتان عارف را کنار کشیدید حسن روحانی در مناظره ها کی گفت من اصلاحطلبم
معتدل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:57 - 1392/05/14
حتما از سابقه وزرای پیشنهادی باخبر نیستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:49 - 1392/05/14
اون از زرنگیش بود که نگفت، اگه می گفت که وادارش می کردن بیشتر از این باج بده به شماها تا بذارید کار کنه!!!! اون زرنگتر از این حرفا بود نخواست شما تحریک بشید، هر چی نیرو دارید بزارید تا نتونه کار کنه مثل زمان خاتمی. ممنون روحانی که نگفتی با وجود گله ای که ازت به خاطر وزارت کشور دارم اما بهت اعتماد دارم. امیدوارم به وعدههای اصلاح طلبانت پایبند باشی.
ناشناس
| UNITED STATES |
09:19 - 1392/05/14
شما میبایست عاقل میبودی
alex
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:53 - 1392/05/13
6
37
پسر جنتی ..باجناق ناطق ..رفیق لاریجانی ..دکنر حداقل یکنفر و به احترام مردمی که بهت رای دادند انتخاب می کردی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:48 - 1392/05/14
خیلی با حال بود، احسنت.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:13 - 1392/05/14
میشه باجناق ناطق را معرفی کنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:49 - 1392/05/14
از اصول گرایان سنتی هیچوقت احترام به نظر مردم رو مطالبه نکن!
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:06 - 1392/05/13
5
19
کابینه ایشون ترکیبی از مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزرای دوره ی آقای هاشمی و خاتمین!!
تعدادیشون درسشونو پس دادن و نشون دادن کاری نمیتونن بکنن چرا دوباره انتخاب شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کابینه ی فراجناحی و معتدل بود؟؟؟؟؟
کجاست وعده هاتون؟کجاست آقای عارف؟
احمدی نژاد هم از اول اینجوری نبود و کم کم دیگه شد فقط شعار و حرف.......!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:52 - 1392/05/14
کدومشون درسشونو پس دادن؟ این همه کار کارشناسی شده تا بهترین انتخاب بشن. غیر از وزارت کشور و دادگستری(که نتیجۀ سهم خواهی بودن) بقیه خوبند.
پندار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:27 - 1392/05/13
22
15
دوستان لطفا احساسی برخورد نکنید. یه نگاهی به این لینک و گرایش هایِ سیاسیِ وزرا بندازید و فراموش نکنید چینشِ سیاسیِ فعلیِ کشور و تمایلاتِ مراکزِ قدرت چه وضعی داره. درک کنیم شرایط و محدودیت هایِ روحانی رو و در عینِ ادامه ی خواستِ مطالباتمون اجازه ندیم ناامیدی لطمه بزنه به حرکتی که با رای به روحانی شروع کردیم . . .
http://haashieh.ir/?p=1943
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:44 - 1392/05/14
آخه واعظی و سلطانی فر هم هیچ ربطی به جایگاهون ندارن!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:27 - 1392/05/14
واعظی فوق لیسانسش مخابراته، سلطانی فر هم قائم مقام هاشمی طباء بوده.
فلانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:28 - 1392/05/13
10
14
مدرک تحصیلی لیسانس هم داشتیم !!!
چقد دکترا تو کابینه اش کم ان !
اخه لیسانس و کارشناسی ارشد اونم تو رشته های در پیت و دانشگاهای ...ی به چ درد میخوره!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:38 - 1392/05/13
سن بالا اکثر وزرا اشتباه بود باید از جوانان استفاده می شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:57 - 1392/05/14
تجربۀ احمدی نژاد و استفاده از وزرای جوان و بی تجربه اون هم تو این شرایط بحرانی برای ما کافی بود، هر شخصی بدون کسب تجربه و آزمون پس دادن نمی تونه یک هو بشه وزیر یا معاون وزیر. حواسمون باشه مطالبات مردم خیلی زیاد شده و تحمل مردم کمه، پس فرصت برای آزمون و خطا نیست.
مقداد
|
SLOVAKIA
|
22:29 - 1392/05/13
14
11
میانگین سنی 58.08 سال است. ماشالله قدر جوون داریم. قحط الرجال اومده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:39 - 1392/05/13
سنی ندارن که تازه اول جونی شونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:59 - 1392/05/14
فرصتی برای آزمون و خطا نیست شرایط بحرانی کشور رو درک کنید لطفاً.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:24 - 1392/05/14
وزارت جای پختگی است نه ازمون و خطا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:51 - 1392/05/14
راس میگه ولله
سنی ندارن که
ما جوونا پیر شدیم
پیرمردا جوون
آخر الزمانه دیگه :)
اعتدال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:31 - 1392/05/13
20
18
باید صبر داشت و زود تصمیم نگرفت اگر حرکت در چارچوب قانون باشد همه چیز خوب پیش خواهد رفت-لطفا بر رای خود استوار باشید و به انتخابتان احترام بگذارید... مملکت ما از تصمیم گیریهای عجولانه و قضاوت زود هنگام رنج میبرد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:33 - 1392/05/13
8
26
بنظرم جز وزیر کشور ودادگستری بقیه خوب باشن لااقل امیدوارم خوب باشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:39 - 1392/05/13
این دو تا بهترین های دولتند و بقیه متوسط
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:01 - 1392/05/14
ناشناس 22:33 دقیقاً فکر می کنم اکثر رأی دهندگان به آقای روحانی با شما هم عقیده اند جز این دو نفر بقیه خوبند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:34 - 1392/05/13
30
53
چرا نظر+را که میزنی 4تا میره رای -یکی میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:21 - 1392/05/18
چهار نفر همراه شما مثبت می زنند و یکی همراه شما منفی می زند....
علي از تهران
|
UNITED STATES
|
22:35 - 1392/05/13
8
24
آقاي روحاني راي آقايان هاشمي ؛ خاتمي و اصلاح صلبان را گرفتي كه تغيير ايجاد كني نه اينكه اينچنين كابينه ايي كم وزن و بخصوص وزير كشوري كه در دوره اول احمدي نژاد6 ماه هم نتوانست در وزارت كشور دوام بياورد؛ آنهم در اين شرايط كه كشور نياز به فضاي باز سياسي و اجتماعي دارد حال اگر هنوز مصمم به استفاده از رحماني فضلي هستيد بايستي عرض كنم كه 4 سال بعد حتما در منزلتان خواهيد بود و شهامتي كه ازآن ياد ميكرديد كجاست؟ و درسخنرانيهاي متعدد و بويژه دراين دوروز اخير ؛خيلي زود وعده هاي داده شده به مردم را فراموش كرده و راي مردم را تزييني قلمداد نموديد و اين واقعيت تلخي است و بااقدام امروز نشان داديد 19 مليون راي را با اشاره ديگران كاملا ناديده گرفتيد كه اين رسم امانتداري مردم نجيب ايران نبود.
پاسخ ها
شوخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:05 - 1392/05/14
بد جوری در آن فاز گیر کردی یعنی وزرای تحمیلی زمان هاشمی وخاتمی را نمی بینی .وزیر امور خارجه با سابقه سال 88 رانمی بینی و.........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:37 - 1392/05/13
125
14
احمدی نژاد برگررررررررررررررررد
بهاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:46 - 1392/05/13
5
29
آخه این پور محمدی معلوم الحال دیگه چیه؟ هاننننننننننننننن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:22 - 1392/05/14
شما اول اداب خطاب قرار دادن را یاد بگیرید...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:02 - 1392/05/14
از اون بدتر رحمانی بقیه خوبند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:49 - 1392/05/13
27
35
دوست داريم خاتمي هم باشه
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:50 - 1392/05/13
3
53
بعد از روی کار آمدن دکتر روحانی باید چشممان به انتخابات مجلس باشد وبا شناسائی افرادی که سنگ جلو پای روحانی می اندازند و مانع تشکیل کابینه مطابق خواست اصلی ملت می شوند آنها را از مجلس بیرون بیندازیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:14 - 1392/05/14
ههههههههههههههههههههههههههه
بازی خوردیم عزیزم
هههههههههههههههههههههههههه
اصولگرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
02:48 - 1392/05/16
آفرین دوست اصلاحی ،عجب زوری داری جانم خواست اصلی ملت جلوگیری از ورود زیادیخواهان است که در یک سال قبل دست رد به شما دوستان جهت ورود به مجلس
فروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:55 - 1392/05/13
28
32
دکتر روحانی یادت باشه ،مردم به این دلیل به شما رای دادند ،خواستار تغییر و تحول بنیادین بودند،چه کابینه ای ؟کو عارف؟کو مسجد جامعی؟کویونسی؟کو صفدار حسینی؟کوکلانتر؟کو توفیقی؟کولاری؟کو...........چه امید و نشاطی در دل اکثریت خاموش طرفداران ایجاد کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:04 - 1392/05/14
خیلی از اینهایی که گفتی قرار بود تو کابینه باشند اما مجلس مدام پیغام می فرستاد که رأی ندارن، البته بجز وزارت کشور بقیه خوبن دادگستری هم خیلی مهم نیست.
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:58 - 1392/05/13
3
17
با ترکیب کابینه می شه اینطوری نتیجه گرفت که اولویت بیشتر روحانی سیاست خارجی و اقتصاد است چون وزرای خوبی انتخاب کرده اما در حوزه فرهنگ وزرای متوسط رو به پایین و در حوزه سیاست داخلی با انتخاب فضلی وزیری بسیار ضعیف انتخاب کرده و اولویت آخرش سیاست داخلی است. در ضمن من خیلی خوشحال که دکتر عارف تو کابینه نیست شان ایشون خیلی بیشتر از وزارت هست. الان عارف جزو سرمایه های اصلاح طلبان محسوب می شه که با انصرافش در انتخابات بین خیلی از مردمی که نمی شناختنش به عنوان انسانی با اخلاق و شریف مطرح شد. عارف می تونه رییس جمهور بعدی باشه حتی شاید 4 سال دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:25 - 1392/05/14
عارف به درد ریاست مجلس میخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:02 - 1392/05/13
6
50
چقدر شماها زود جا میزنید
از طرفدارای احمدی نژاد یاد بگیرید که بعد این همه گند زدن هنوز طرفداری اش رو میکنن ولی شماها هنوز روحانی نیومده و کاری نکرده چه قشقرقی راه انداختین

شما که 8 سال صبر کردین 8 ماه هم صبر کنید ببینید روحانی چه میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:46 - 1392/05/14
احمدی نژاد مگه طرفدار هم داره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:16 - 1392/05/14
احمدی یه خوبی داشت که پای طرفدارش مایستاد ولی ایشون نیومده کل اصلاح طلبها را پیچوند وایسادان پیشکشش
ناشناس
| GERMANY |
01:32 - 1392/05/14
رای ما خاتمی بود و هاشمی روحانی تو رده های بعدی بود
تیزبین
| - |
17:38 - 1392/05/14
زنده باد احمدی نژاد.دکترجان چاکرتیم به مولا
افشين
|
UNITED STATES
|
23:08 - 1392/05/13
13
21
آقاي روحاني خوب با راي ما بازي كردي و اينچنين كابينه اي معرفي نمودي بويژه وزير كشور و واقعا از اين بابت متاسفم كه خود و خانواده ام و تمامي فاميلم را تشويق به راي دادن به شما كردم انهم به خاطر گل روي خاتمي عزيز ؛ولي اين رسمش نبود دكتر
1111111111111111111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:12 - 1392/05/13
9
18
عدم حضور خاتمی در تحلیف-عقب نشینی از گزینه اصلی 5 وازتخانه علوم،ارشادو کشور،دادگستری واطلاعات-استقامت در انتخاب وزیر خارجه،وزیرنفت،وزیر اموزش-حضور حامی اصلی بخش خصوصی و نزدیک به پایداری-نطق نسبتا اصولگرایانه-عدم حضور دکتراحمدی نژاد و... مردم قضاوت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:24 - 1392/05/14
وزیر علوم اصلاحطلبه
محمد
|
UNITED STATES
|
23:12 - 1392/05/13
11
31
آقاي روحاني چيكار كردي با راي مردم ؟آيا لياقت مردم راي دهنده رحماني فضلي و پورمحمدي است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:21 - 1392/05/14
رای اصلاح طلبان را بتونی امار گیری کنی شاید 5 میلیون هم نباشد بابا مردم در تمام شهر ها و روستا ها رای اولشان روحانی بود پس کمی از توهم خارج بشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:16 - 1392/05/14
حتماً 18 میلیون مابقی رأی اصولگراها بوده ما هم می دونیم، شاید بخش اعظم مردم به حزب رأی نمی دن بلکه به شخص رأی می دن بلکه مهم اون موجیه که بدنۀ اصلاح طلبها ابتدا ایجاد کردن و با حمایت هاشمی و خاتمی به رأی 18 میلیونی رسید. کاری که اصولگراها توان آن را نداشتن چون بدنۀ اجتماعی قوی و روشنفکر محدودتری دارن.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:16 - 1392/05/13
65
80
تورو خدا ایتقد انتقاد نکنید برید ببینید سایتای اصولگرا چجوری دارن میسوزن از این وزرا .که این خیلی خوبه مطمئن باشید این وزرا مورد تائید خاتمی و هاشمی هستن . نذارید یه عده نا امیدتون کنن . اینا دارن کاری میکنن که ما پشت روحانی رو خالی کنیم
ابوا لفضل
|
UNITED STATES
|
23:18 - 1392/05/13
64
87
دكتر روحاني در عمل نشان دادي ميزان راي مردم و خواسته هاي مردم نيست بلكه هرچه ميل مبارك و اراده ديگران باشد ميزان است !!!! آنهم با انتخاب رحماني فضلي و پور محمدي
صالحي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:20 - 1392/05/13
19
69
به نظر من كه معتدل انتخاب كرده منم به خاطر اعتدال بهش راي دادم
عدم تدبير و اميد
|
UNITED STATES
|
23:21 - 1392/05/13
41
42
روحاني عزيز خيلي زود آزادگي خود را ازدست دادي با انتخاب وزراي كشور و دادگستري
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:48 - 1392/05/14
شعار روحانی آزادگی نبود . اعتدال بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:19 - 1392/05/14
مگه روحانی به شما قولی داده بود ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:24 - 1392/05/13
5
37
همه هی گیر به وزیر کشور میدن ولی وزیر دادگستری که خیلی اوضاع بدتری داره!خدا به دادمون برسه با این اوضاع دادگاهها و قضاوت و.....!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
04:13 - 1392/05/14
برای اینکه دادگستری وزارت خونۀ تأثیرگذار و مهمی نیست خوبه برای باج دادن، اما وزارت کشور خیلی مهمه برای توسعۀ سیاسی و کل کشور با انتخاب استاندارا و فرماندارا تحت نظر وزارت کشور میشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:03 - 1392/05/14
وزارت دادگستري بي اثر ترين وزارت خونه س
مجید دلبندم
| - |
17:41 - 1392/05/14
ناشناس 04:13 میشه لطفا این واژه توسعه سیاسی رو برام معنی کنی؟ آخه من زمان خاتمی خیلی کوچیک بودم چیزی حالیم نشد.
باشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:27 - 1392/05/13
56
22
این کابینه دولت است یا موزه.وزراخیلی سن بالایند .پس جوانها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:47 - 1392/05/14
همان جوانها مملکت رو به این روز رسوندند
arsalan zebardast
|
UNITED STATES
|
00:00 - 1392/05/14
4
18
پورمحمدی ای‌ وای آخه چرا؟
یاسمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:01 - 1392/05/14
4
13
انشا الله موفق باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:06 - 1392/05/14
41
67
به عشق روحانی به عارف سلام و درود میفرستم
مژگان
|
UNITED STATES
|
00:09 - 1392/05/14
3
47
آقاي روحاني آيا با انتخاب رحماني فضلي براي وزارت كشور ميتواني به وعده هاي داده شده در خصوص آزادي احزاب ؛آزاديهاي مدني و آزادي اجتماعات و آزاديهاي سيايس عمل كني ؛البته بعيد است كه چنين اتفاقي رخ بدهد لذا به خاطر آبروي خودتان هم كه شده در اين خصوص تجيد نظر كنيد و 4 سال بعدي خودتان را تضمين كنيد
پاسخ ها
ازاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:12 - 1392/05/14
بد جوری در رویا بسر می برید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:18 - 1392/05/14
منظورتان از ازادی چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
شعله
|
AUSTRIA
|
00:09 - 1392/05/14
92
86
دیگه رای نمیدم....احساس میکنم به شعورم توهین شده
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:58 - 1392/05/14
رای نده تا امثال جلیلی بیان رو کار
آرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
03:19 - 1392/05/14
با آرامش وتفکر میتوان خوب انتخاب نمود وخوب نظر داد واحساس طلبکاری را از خود دور نمود .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:23 - 1392/05/14
اتفاقا با این اوضاع من فقط منتظر انتخابات مجلسم
درود بر روحانی و عارف (رئیس مجلس بعدی)
ناشناس
| UNITED STATES |
09:21 - 1392/05/14
4 سال پیش هم همین رو میگفتید
احمد
|
UNITED STATES
|
00:33 - 1392/05/14
17
8
آقاي روحاني 19 ميليون راي پشت سرتان بود لازم بود گزينه هاي پيشنهادي خود را با حاميا نتان طرح ميكرديد نه اينكه با انتخاب رحماني فضلي و پور محمدي به وعده هايتان و مردم پشت كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:38 - 1392/05/14
38
106
اکثر افرادی که نظر نوشتن، یا به اندازه اپسیلون از سیاست درک ندارن یا سنشون زیر ۱۸ ساله چون مثل بچه های کودکستان قهر کردن!

درود بر دکتر روحانی! کابینه با نظر آقایان هاشمی و خاتمی و با توجه به شرایط مجلس انتخاب شده! البته شخص خودم به حضور آقایان علوی، رحمانی فضلی و پورمحمدی نقد دارم ولی بزرگان اینگونه صلاح دیدن!

نکته تأسف برانگیز این جلسه عدم حضور آقای خاتمی بود که البته با وجود نمایندگان!!! ملت!!! قابل پیش بینی بود!
فرارو منتشر کن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:21 - 1392/05/14
بچه نیستن عزیز
اصولگراها اومدن اینجا و دارن ما رو ناامید میکنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:47 - 1392/05/14
بالاخره یه کامنت منطقی دیدیم، واقعا چرا بعضیا این طور بدون فکر و تدبیر نظر میدن؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:43 - 1392/05/14
+++++++++++++++++++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:07 - 1392/05/14
127
3
سلام وزرا خیلی مسن هستند ترکیب دولت خاتمی هاشمی و مجمع تشخیص است .انشالله مجلس به وظیفه خود خوب عمل کند پیش بینی شریعتمداری واقعا درست بود روحانی در بعضی موارد واقعاً تحت فشار و رودربایستی این وزرا را انتخاب کرده و از رای عدم اعتماد مجلس به برخی از آنها خوشهال میشه و این رو کمک به خودش میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:46 - 1392/05/14
حداقل خودت یه + بزن!
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:29 - 1392/05/14
7
22
تفاوت روحانی با رییس جمهورهای قبلی این است که روحانی در حالی رییس جمهور شد که یک دیپلمات پخته بود و کار یک دیپلمات در رد و بدل شدن امتیازات برای پیشبرد اهدافش هست.مشی روحانی امتیاز گرفتن در ازای امتیاز دادن هست.فراموش نکنیم که روحانی همان کسی بود که به غرب امتیاز داد(تعلیق غنی سازی)تا امتیاز بگیرد(اینکه غرب امتیاز نداد خیانت خود غرب بود)
اینجا هم به اصولگرایان امتیاز داده و مطمئن باشید امتیازات بزرگی برای تحقق وعده هایش نصیبش میشود ان شاالله(این را هم مطمئن باشید دیگر کسی نمیتواند به روحانی خیانت کند...)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:17 - 1392/05/14
چه تحلیل ابکی مگر برای خودش کار می کند که امتیاز بخواهد رای گرفته برای عزت مردم و اسلام کار کند و لا غیر
توحید
|
UNITED KINGDOM
|
01:29 - 1392/05/14
1
35
دوستان زود قضاوت نکنید . اشکالاتی که در چینش کابینه هست مشخصه و نبود عارف ام نارحت کرد ولی به روحانی اک وقت بدیم یه چند ماهی کار کنه یادمون نره خاتمی از ما خواست که از روحانی حمایت کنیم پس پشت پرده حتما دلیلی موجهی برای بعضی گزینه های انتخابی هستش .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:15 - 1392/05/14
شما به جای عارف سهم خواهی نکنید عارف وکیل و وصی نمی خواهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:31 - 1392/05/14
1
22
لاریجانی گفت که بنده و نمایندگان هیچ شخصی رو به رئیس جمهور پیشنهاد ندادیم، در این رابطه لطفن حرکت سر رحمانی فضلی رو موقع خوانده شدن اسمش تحلیل کنید، با تشکر!
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:35 - 1392/05/14
9
6
از وقتی که لیست وزرای پیشنهادی را دیدم به ویژه رحمانی فضلی و پورمحمدی را، این مصرع ورد زبانم شده که:«مشوقه به نام من و کام دگران است». همین.
ناشناس
|
GERMANY
|
01:35 - 1392/05/14
65
54
تنها کسی که با پستش تغییر نکرد و مغرور نشد آقای خاتمی بود ، واسه همین به راحتی کنار رفت بدون هیچ مسئولیتی!!

آقای روحانی هنوز سر کار نیومده زیر قولش با مردم زد. قدرت آدما رو واقعا عوض میکنه.. باید خیلی بزرگ بود تا تغییر نکرد.
قاسم کلات نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:37 - 1392/05/14
2
11
امیدوارم اکثر وزرا رای اعتماد بگیرن و رای هیات دولت برای استاندارهاک اکثریت اصلاح طلب نقش اساسی ایفا کنن....
هنوز هم امید داریم.
ترمز رحمانی دست اصلاحاتی هاست
عارف هم رییس مجلس آیندمون..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:19 - 1392/05/14
دلم گرفت ه به خاطر نبودن عارف
مردم سالاري ديني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:50 - 1392/05/14
4
14
بعضي دوستان اصلاح طلبند و به آقاي روحاني هم به خاطر حمايت آقاي خاتمي رأي دادند اما اين دوستان توجه ندارند كه آقاي روحاني تو ايام تبليغان انتخاباتي گفته بودند كه اصلاح طلب نيستند و گفتمانشان اعتدال است و نه يك بار كه چند بار صراحتا به مردم قول دادند كه در كابينه خود از معتدلين هر دو جريان سياسي عمده كشور استفاده كنند و الان هم تا حد قابل توجهي به عهد خود عمل كرده اند. حالا دوستان با يك ديدگاه ديگه به ايشون راي دادند و توقع دارند ايشون آقاي خاتمي باشه و مانند آقاي خاتمي كابينه رو تنظيم كنه اشكال از خودشونه نه جناب آقاي روحاني. حضور چهار يا پنج چهره اصولگرا يا نزديك به اصولگرايان در كابينه مثل آقايان رحماني فضلي، پور محمدي، علوي، دهقان و نهاونديان در كابينه نه حاصل فشار اصولگرايان و مجلس كه حاصل عمل به وعده هاي انتخاباتي خود جناب دكتر است...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
17:49 - 1392/05/14
+++++++++++++++++++++
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:02 - 1392/05/14
اصلاً بحث شخص یا حزب نیست وقتی کسی که اعتقاد به شعار فضای باز سیاسی روحانی نداره چطور قرار وعدۀ دکتر رو عملی کنه؟!!! مثل رحمانی و جنتی برای اینکه اصولگرایان اصولاً اعتقادی به توسعۀ سیاسی ندارند.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:57 - 1392/05/14
1
30
خواهشا یه سری به خبر (سوابق همه مردان پیشنهادی رئیس‌جمهور یازدهم)که از سایت رجانیوز(سایت حامی جبهه پایداری)هست بزنید تا بدونید اونا هستن که دل خوشی از کابینه ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:53 - 1392/05/14
مگر ما باید ببینیم که پایداری یا اصولگرایان از کی خوششان می آید تا ما با او مخالف باشیم و بالعکس؟ حرف این است که روحانی رای و خواست رای دهندگان اصلاح طلب را در انتهاب کابینه در نظر نگرفت.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:08 - 1392/05/14
86
8
دم اون احمدی نژاد باز هم گرم که لاعقل 3 تا وزیر زن معرفی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:52 - 1392/05/14
در تفکر اصول گرایی سنتی زنان فقط به درد آشپزخانه میخورند و بس!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:16 - 1392/05/14
بزرگترین خیانت به زنان در زمان ایشون شده، اگه 3 تا هم وزیر زن داشته باشیم اما در سطوح دیگه فرصت لازم به زنان داده نشود هیچ پیشرفتی در فعالیت زنان ایجاد نمی شه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:38 - 1392/05/14
2
23
اینقدر زود پشت یکو خالی می کنین؟ منم از وزیر کشور و دادگستری ناراضیم ولی متاسف نیستم از اینکه رای دادم اونم الان کم شریعتمداری و الله کرم بهش توهن می کنن ؟ باشه دیگه رای نده بزار روحانی رو هم تنها بزار ولی از اخ و پیف تو به سید احمدی اومد از این کار مجلس از صافی اصولگرایی رد شد که الان نشه راحت به مجلس وزیر معرفی کرد .... فرارز ترو خدا منتشر کن خواهش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:53 - 1392/05/14
2
42
اینجا میایم همه گفتن چرا اصولگرا ها گرفتن! تو فارس میگن چرا اصلاح طلبا گرفتن!!!
این نشون میده میانه روئه چون معلوم نیس کیا گرفتن!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
03:03 - 1392/05/14
54
6
من عضو ستاد مركزي شمال بودم نميدونم به اين انتخاب اقاي روحاني چي بگم. مايوس شدم. لااقل با معرفي گزينه از طريق دنياي مجازي نظر خواهي مي كرد. بدجوري سرخورده شده ام.با اين وزير كشور و ارشادي كه انتخاب كرده است!!!!!!!!!!