bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۷۹۰
این روزها احمدی‌نژاد در کار تطهیر "واقعیات" است!

آمال احمدی‌نژاد در آمار احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد در هشت سال ریاست جمهوری‌اش، ایران را با "آمالش" اداره کرد. هم به سودای "آمالش" به پیش تاخت و هم از وحشت بی‌محابا در پی "آمال" شدن، به عقب نشست. راز رفتارهای متناقض احمدی‌نژاد در درک "آمال" او است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

فرارو- محمد نوین؛ محمود احمدی‌نژاد در هشت سال ریاست جمهوری‌اش، ایران را با "آمالش" اداره کرد. هم به سودای "آمالش" به پیش تاخت و هم از وحشت بی‌محابا در پی "آمال" شدن، به عقب نشست. راز رفتارهای متناقض احمدی‌نژاد در درک "آمال" اوست.

صفر تا صد محمود احمدی‌نژاد میان "آمال" و "واقعیات" زیر صدم ثانیه بود. او با عقب و جلو کردن شتابان و مکرر ماشین دولت میان "آمال" و "واقعیات"، بسیاری از تعادل‌ها را بر هم زد و مردمان را به سرگیجه مبتلا کرد.

حال او در این روزهای واپسین در کار تطهیر "واقعیات" است!

احمدی‌نژاد می‌گوید: ما از روز اول می‌دانستیم که قرار است چه کاری انجام بدهیم. ما از روز اول در تمام بخش‌ها برنامه داشتیم و طبق آن برنامه عمل کردیم. البته انعطاف هم داشته‌ایم، ولی اصول را هم حفظ کرده‌ایم. در تمام لحظات دولت کار و برنامه برای اجرا وجود داشته است و ما حتی یک ساعت هم بی‌برنامه نبوده‌ایم.

دولت برنامه داشته است بدون شک چنین بوده است. اما مشکل در آن است که برنامه به واسطه استدلال متقن و اجماع کارشناسی به درد بخور و کارآمد می‌شود و اگر نه، برنامه بی‌مبنا و مبتنی بر "آمال" و آرزوها سودی ندارد.

با نوع نگاه اشتباه و افق دید محدود وخُرد، با فرض حس نیت، کار بی‌اندازه، زحمت بی‌فایده است چرا که با تعریف و شناخت نادرست تیرها به جای خوردن به هدف به جای ناجور خواهند خورد و در آدرس اشتباه  شبانه روز راندن، ما را به مقصدی نمی رساند و در ناکجا آباد فرو می‌برد.

با فرض اینکه سخن دولتیان صادق باشد و این دولت با برنامه بوده باشد و بیش از هر دولت دیگری کار کرده باشد، با نگاه به نتیجه عملکرد دولت شاید بزرگترین درس از "رخداد محمود احمدی‌نژاد" را بگیریم؛ «نگاه خطا، تعریف نادرست، مفاهیم نادقیق، اصول غلط، کار شبانه روزی را بر باد می دهد.» کارها با کار زیاد به سامان نمی رسد و "کار" در متن یک طرح و هدف کلی و صحیح، نتیجه بخش می شود. 

همان گونه که ساخت مسکن مهر مشکل مسکن را مرتفع نکرد و با افزودن بر نقدینگی، تورم لجام گسیخته را  به سهم خود تیزتر کرد و قیمت‌ها را چنان بالا برد که حالا همه دولت‌ها در ایران وام‌دار محمود احمدی نژاد خواهند بود! چرا که باید حاشیه‌ای، بیابانی پیدا کنند تا با ساخت مسکن مهرانه نیاز بازار را فرو نشانند. و تبعات اجتماعی و فرهنگی این شهرک‌های ساخته شده، بر حاشیه شهرها را حکومت تا ابد الاباد بر جان بخرد.

همانگونه که این روزها شاهد هستیم برخی از کارهای صورت  گرفته در دولت نهم و دهم، در دم آخر به صورت گل درشتی با لاک غلط‌گیر احمدی نژاد تصحیح می شود.

آمار احمدی نژاد با آمال‌اش می‌خواند و تئوری صدق احمدی‌نژاد، همخوانی آمال و آمار است. از این رو برای نشان دادن تناقض و خطای احمدی نژاد، باید او و هوادارنش را به واقعیت انضمامی ارجاع دهیم.

با فرض اینکه آمار وی واقع‌نما باشد، قهرا ما باید با وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطلوبی روبرو باشیم. وضعیتی که این آمارها برگرفته از آن است. اما با یک استقرای ساده، با گشت و گذار در بازار و در میان مردم و قوم و خویش و نظر افکندن به جیب خود در میابیم که وضعیت به هیچ رو مطلوب نیست پس ...

البته ممکن است محمود احمدی نژاد استدلال کند که وصعیت نامطلوب امروز حاصل تحریم‌ها است. اما درست در همین زمان تناقضی دیگر از پرده برون می‌افتد. چگونه می توان روزی با استراتژی تهاجمی قطعنامه دریافت کرد و با ادبیاتی تهاجمی قطعنامه‌ها را کاغذ پاره خواند و روزی دیگر تحریم‌ها را کارساز دانست و در استراتژی نرم، خواهان رابطه با آمریکا بود.

آمار احمدی نژاد با "آمال‌"اش می خواند نه "واقعیات" امور، چرا که ترک لنگرگاه عقلانیت به سودای "آمال" در امور حکومت، در افتادن در امواج سهمگین حوادث را در پی دارد، همانگونه که ایران در دوران احمدی‌نژاد در تصادف و حادثه به سر برد و از بی‌قاعدگی و بی‌قانونی رنج کشید!
 
برچسب ها: احمدی نژاد آمال
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
فکرکنم آقای احمدی نژاد بد جوری داغت کرده که دلت خیلی پره تو خودت به عنوان یه ایرانی اگه توانایی داشتی خودت رو میکشیدی بالا تا بتونی یه کاری انجام بدی برای این مردم اگه توانایی داری حتی یکی از کارای که آقای احمدی نژاد اجام دادند رو انجام بدی یا علی بسم الله خدا رو خوش نمیاد قلمی که اینقدر ارزشمند با این حرفهای بیهوده ات بی ارزشش کنی آقا اگه مسلمونی گور جای تنگیه باید جواب بدهی اگه شیعه علی هستی هر کسی رو تو قبر خودش میزارن شما مواظب اعمال خودت باش نمخواد هم دایه مهربان تر از مادر برای این مردم بشی خوب بگو خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
تاثیرش در زندگی خانواده من از یزید هم بدتر بوده است ولی ظاهرا برای خیلی ها خوب بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
حاضرم از گرسنگی بمیرم ولی احمدی نزاد نباشد چون بی ادب بود
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
آقای حمید گفته بودی: «وقتی آدمای کوچیک میخوان برای انسانهای بزرگ تیتر بزنند و مطلب بنویسند خوب بهتر ازاین نمی توانند»
یاد اون حدیث از مولا افتادم که میگه: "سپردن کارهای بزرگ به آدم های کوچک،عامل انحطاط وسقوط حکومت ها است"
وقتی آدم های کوچک برای کشور و ملتی بزرک تصمیم بگیرند وضع از این بهتر نخواهد شد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۳
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
واقعا متاسفم که ایشون کاملا یک طرفه و جانبدارانه حرفهایی رو زد که خیلی از اونها با واقعیت تناقض داشت!تیتر فرارو واقعا درسته که ایشون با آمالش کشور رو گردوند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
فرارو اگر تو خودت خیلی منصفی چرا یه بار هم از خوبی های احمدی نژاد نگفتی؟ مگه این آدم یزیده؟
هما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کشور را گردوند یا ملت را بیچاره، انگشت به دهان و دست به سر کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سعید جان اینکه برای تو خوب بوده دلیل بر این نیست که برای کل خوب بوده باشه چشمات را باز کن و بقیه مردم را هم ببین در ضمن در مورد یزید بودن این ادم تاریخ و مردم تاریخ بهتر قضاوت خواهند کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مگه خوبی هم داره؟ آقا سعید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا مرگم! دستم لغزيد منفي شد!
ي زحمت خودون يكي از منفي ها كم به مثبت ها بيفزاييد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من که با مسکن مهر صاحب خونه شدم منی که تا 8 سال پش ارزوم بود روزی خونه دار شم.خدا پدرشو بیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
متاسفانه ایشان زمانی قدرت را در دست گرفتند که همه به صورت یک دست از ایشان حمایت میکردند. انگار همه هیپنوتیزم شده بودند و هر گونه صدای مخالف ایشان را سرکوب میکردند. اینگونه بود که کار به اینجا رسید.
فقط احمدی نژاد در این میان مقصر نیست، بلکه به فرموده رهبری کسانی هم که در مقابل نادانی سکوت می کنند به همان اندازه مقصرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
با همان پول هشت سال پیش میتوانستی یک خانه توی شهر بخری نه سوراخ موشی که تو حاشیه شهر بهت دادند و حواست به این نکته نبوده برادر
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام خدمت دوست گرامی . لطفا دقیقا موارد تناقض را ذکر بفرمائید و کلیات نگویید ؟ من همچنان منتظرم .
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کاملا با سعید موافقم
ناشناس
Canada
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احمدی نژاد یک کار درست خوب در این هشت ساله کردهکه یادش رفت آمار اونو بده اونم اینه که چهره واقی بضی ها یا بهتر بگیم خیلی ها رو (چه دوست و چه دشمن) به ملت نشون داد
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس 14:43 منكر خوبی خانه‌دار شدن نيستم ولی من هم مانند خيلی‌های ديگر سال 81 با پرداخت 2.5 ميليون در قالب طرح‌های «اجاره به شرط تمليك» خانه‌دار شدم؛ اين‌قدر هم سر و صدا نداشت و سيل ويران‌گر نقدينه‌گی ايجاد نكرد كه اقتصاد را ويران و شركت‌های پيمان‌كار را پول‌دار كند.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
وقتی بنزین ده تومنی شصت تومن شد کسی زبان نداشت وقتی سکه سه هزار تومنی نود هزار تومن شد و... اونم موقعی که در دنیا آرامش اقتصادی بود حالا که تمام دنیا وضعیت اقتصادی خوبی ندارن ضمنا حقوق از آن زمان تا حالا پنج ترابر شده شماهم مثل نامزدها هستین که از خود هیچی نمیگفتند و فقط سیاه نمایی میکردند
ناشناس
France
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
بهتر بود بجال استفاده از کلمه آمال که برای خیلی از ایرانیها قابل فهم نیست از کلمه آروز استفاده می شد.استدلال و تحلیل جالبی بود
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
خوب بوده چون صادراته غیر نفتی ما از 6به56میلیون دلار افزایش داشته چون 6سال(84تا90) قیمت دلارو ثابت نگه داشته چون الان رشد علمی ما 14برابر دنیاست چون یه نشریه که با بانک جهانی همکاری داره پیش بینی کرده رشد اقتصادی ایران با این برنامه ها از سال2015جزئ 5 کشور اول جهانه چون الان ما جزئ 20 کشور اقتصادی جهانیم در ضمن 8 سال احمدی نپاد 6سالش(2007تا2013)رکود اقتصادی بوده که تو این سالها آمریکا(بهترین اقتصاد دنیا)هم گاهی رشد اقتصادی منفی داشته چون....بازم بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
باز هم مرتضی حیدری مثل ماست نشسته بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اخ گفتی حرص ادمو درمیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مثل بلوک سيمانی خشک وبی روح بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
عوضش این بار در مقابل حرفای احمدی نژاد نیششو تا بنا گوشش وا نمیکرد . یادتون رفته قیافشو روزای اول که با احمدی نژاد حرف میزد ؟
فروتن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
از خبر نگارهای بقیه کشور ها یاد بگیرند. دریغ از یک سوال چالشی؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
چرا خیلی کار مهمی کرد حیدری اینبار کمتر نیشهاشو باز کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
هرکسی بدون شانتاژ با احمدی نژاد روبرو میشه چیزی برای گفتن نداره .نه حیدری نه فرارو نه بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
يك درخت جاش مي ذاشتن بهتر بود حداقل فضا رو بهتر مي كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگر اين مصاحبه با زبان روزه بود که فاتحه روزه اش خوانده شده بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
در مقابل ظلم هائیکه احمدی نژاد در حق ایران، مردم ایران در این نسل و عصر و نسل های آینده و حق الناس عظیمی که بر گردنش است و در دنیا و آخرت باید جوابگو باشد، باطل شدن روزه اش که واقعاً هیچ است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
آقا رو باش روزه... مگه گرسنه موندن نشان روزه دار بودنه؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
هر کس همراه اینان است روزه دار است و هر کس مخالف روزه اش باطل این تفکر اقایان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
فعلا كه فاتحه ي مارو خونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
توصيف كارهاي احمدي ن‍ژاد مثل اين است كه ايشان راننده اتوبوسي است كه عده اي را سوار كرده و با سرعت راه ميره و روغن عوض ميكنه و قطعات عوض ميكنه و سوار و پياده ميكنه شب و روز عرق ميرزه و ....فقط و فقط نمي داند مسيرش كجاست فقط حركت مي كند اما به ناكجا آباد
در اين مسير افرادي را زير ميگيره و بي جهت از اتوبوس به پايين هل ميده و مدعي است با اين اتوبوس به كمك ملت هاي جهان خواهد رفت و به همين دليل متوهم شده و مدال شجاعت ميگيره و مدال ميده و....آنهايي كه متوجه هستند كه ايشان هدف را گم كردند و دارند بيراهه مي روند انتقاد مي كنند كه از مسير خارج شدي و فكر ميكني داري تو خط حركت مي كني ولي بعضي ها مي گويند مسير آنست كه ايشان مي رود ولو شده با تمام توان اتوبان ديگري همزمان در همان مسير ايشان بدون مطالعه ساخته شود كه نشان داده شود كه داره تو اتوبان راه ميره
شما ببينيد تفاوت درك از كجا تا به كجاست !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
در یک کلام اداره مملکت به سبک دن کیشوتی!
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
آره شعاردادن راحته و همون قضیه آمال احمدی نژاد در این مقاله هستش!! کلا آدم های هم تیپ احمدی نژاد دوس دارن یه پیله از شعار دور خودشون بکشن و از آمال و خیال پردازی های خودشون لذت ببرن. ولی افسوس که وقتی از پیله بیرون میان با یک واقعیت تلخ روبرو میشن: این که بعد از اون همه هزینه و اتلاف وقت، هیچ بالی برای پرواز ندارن!! و بدتر این که همه گند کاری هاشون رو سر مردم پایین دست خراب میشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
راه عوام فریبی رو خوب بلده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عوام هم دیگه گول حرفاش رو نمی خورند . چن .ون یه نگاه به دخل و خرجشون می انداز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
استاد تمام عوامفریبی و آمار سازی آرمان خواهانه است! خدایا! دیگر همچین کسی را بر سرنوشت ملتی مقدر مفرما ، حتی بر منکران و کافران....
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
در پاسخ به ناشناس دوم که گفته: «وام هم دیگه گول حرفاش رو نمی خورند»
این حرفو جدی گفتی؟ 4 سال پیش باید به ای نتیجه می رسیدی داداش. فک نمیکنی یه کم دیره؟! اوضاعی که تو این 4 سال واسه ایران درست کرده تا 30 سال آینده هم دامن گیر همه ما خواهد بود. یک کلام ایشون کاری رو در حق ملت ایران در 4 سال انجام داد که آمریکا و انگلیس و .... 35 سال نتونسته بودن انجام بدن! واقعا محشره
پارسا
United States of America
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ای بابا چی میشه گفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بله که دولت از همون روز اول برنامه داشت برنامش این بود که مردمو روز به روز بد بخت تر کنه . من نمی دونم یکی نیست به این احمدی نژاد بگه تو با چه رویی میای جلوی مردم این حرفارو میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
haji jan rihani ton ro ham mibinim
avale besmellah usa kole nafte iran ro tahrim kard
in agha hasht sal mamlekat ro mesle mard ba in hame tahrim kard hala mibinim ke in rihaniton chetor mitone hassh sale bad ro davom biyare
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
روزها را شمارش معکوس کنیم ...برای پایان کابوسی 8 ساله!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
روحانی مچکریم
بهی
United States of America
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
باورم نمی شه که داره تموم می شه
:) 8 سال از بهترین سال های زندگیمون به فنا رفت
فرشيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آرمانگرايي بدون ديدن واقعيتها به توهم مي انجامد ايشان نيز توهم زدند و اقتصاد كشور را نابود كردند
سید جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احمدی نژاد با جادوی زبانش در سال 96 مردم را و خصوصا عوام را مسحور خواهد کرد او در زبان بازی و عوام فریبی روحانی را در جیبش قرار می دهد اگر فکری برای او نشود چهار سال دیگر رییس جمهور است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه جرات داره بیاد اگه شورای نگهبانم تاییدکنه مردم به پسرعمه زا رای میدن ولی به این رای نمی دن حتی باتقلب هم نمی تونه نماینده مجلس بشه چه برسه ریس جمهور
ناشناس
Canada
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
زبونتا گاز بگیر
محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
احمدي نژاد رئيس جمهورنبود رجايي ثاني بود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
هشت سال به اسم اصولگرایی آمار توهم انگیز شنیدیم.عقلای قوم خون دل خوردند و سکوت کردند یا اگر سکوت را شکستند آنچه نباید دیدند.
جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
واقعا که باید نامش رو تو کتاب گینس ثبت کرد (البته بعنوان پر رو ترین)
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عرض ادب و احترام . همه مخالفین آقای احمدی نژاد این قدر بی ادب و بی انصافند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
بی ادب تر از خودش ،خودش بود....._ممه را لولو برد...آّب بریز آنجات که سوخت...قطعنامه دانتان پاره باد...دو کلمه بشنو از ننه عروس....و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مسكن. مهر. !!!؟؟؟؟
مهر كي ؟ از جيب كي ؟ بدون زير ساختها. و تامين منابع يعني ترويج حاشيه نشيني ؟ يعني خواندن فاتحه شهرسازي و معماري ... يعني يك كار لمپني التقاطي كه تا سالها قادر به زدودن. تبعاتش نخواهيم بود ...و و و
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه مرده اعلام کنه که چند % از مسکن مهر را روستاییها خریده اند و حاشیه نشین شهرها شده اند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ترویج حاشیه نشینی بسی بهتر از ترویج کارتن خوابی است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مشک آن است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید و یا
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احسن به این تحلیل منطقی. بلاخره یکی توضیح داد که کار زیاد بی هدف و بدون کارایی منطقی نیست و مملکت را به مقصد نخواهند رساند. کار زیاد بدون بهره وری صرفا اتلاف زمان، سرمایه ها و انگیزه ها را به دنبال دارد.
اما متاسفانه بعضی ها بدون توجه به واقعیت امر کار زیاد با هزینه گزاف را هنوز هم در این دولت یک موفقیت می دانند!.
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوست عزیز لطفا توضیح دهید که چه کار بی هدفی در این دولت صورت گرفته است . آیا این که صادرات غیر نفتی ما رشد چشمگیر داشته است کار بی هدف است ؟ آیا این که بیشترین رشد علمی را در دنیا داشته ایم کار بی هدف بوده است ؟ آیا نتایج خیره کننده در میادین ورزشی کار بی فایده بوده است ؟ آیا کار عمرانی و زیر ساختی نظیر راه ها و تونل ها کار بی فایده است ؟ نمی دانم ! شاید شما و مخالفین آقای احمدی نژاد اساسا هر کار دولت را بی فایده می دانید و منظورتان از کار بی فایده هر کاریست که این دولت انجام داده است . وگرنه در این دولت در همه حوزه ها چندین برابر همه دولت ها کار شده و پیشرفت داشته ایم . کمی تعصب را کنار بگذاریم . یا علی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوست عزیزم پوریا جان، به قول یک بزرگی "شما ماستتو بخور"
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پوریای عزیز، امیدوارم نظرم دیر نشده باشه واسه چاپ. من هم مثل شما و تمام کسای دیگه این امار رو دارم. اما چرا نمیرید دنبال صحت و سقمش؟ صادرات غیر نفتی: قسمت اعظم صادرات غیر نفتی میعانات گازی از مجتمع های پتروشیمی عسلویه و پارسیان است. البته در دو سال اخیر تحریم باعث شد که میزان صادرات غیر نفتی رونق پیدا کنه که اونم اگه تحریم نبود آش همون اش بود و کاسه همون کاسه. در بحث ورزش: ای کاش پای صحبت ورزشکارا می نشستید تا ببینید که چقدر براتون حرف دارن. بسیاری از بچه هایی که الان تو ملی هستن (غیر از فوتبال) با تلاش خودشون و هزینه شخصی به اینجا رسیدن بعدا وارد تیم ملی شدن. مثل همون کاری که دانشگاه ازاد داره میکنه و تیمهای خوب میده بیرون اما هیچ کدومشون رو خودش از صفر به اینجا نرسونده.
عمران: در بحث عمران توی کلانشهرها دولت آنچنان حرفی واسه گفتن نداشت. نمونش مترو ها، آزادراهها، بزرگراهها، مجتمع های ورزشی و... توی شهرهای کوچک من خبر ندارم. البته تو این بحث این دولت خیلی از خدمات رو به اسم خودش تمام کرد مثلا راه آهن شیراز_اصفهان که تا زمان ایشون 40% پیشرفت فیزیکی داشت یا فاز اول پالایشگاه پارسیان. توی آمار اینهارو صفر در نظر گرفتن.
زیر ساخت: توی بخش اطلاعات و فن آوری که اصلا حرفشو نزن. اپراتور سوم که در زمان خاتمی کلیدش خورد تو دوره ایشون متوقف شد و بعداز هفت سال رایتل معرفی شد. سرعت اینترنت هم که معلومه. وضعیت زیرساختهای کشاورزی هم واویلاست. از صدقه سر ایشون انواع و اقسام میوه جات آمریکایی و اروپایی ریخت تو بازار. محیط زیست که خدا بیامرزدش. ورود ایشون به دلیل عدم مارش پاشی روی صحرای اردن ریز گردها ریختن تو مملکت. دریاچه ارومیه نابود شد. سد گتوند خورد به لایه های نمکی. هیرمند ناپدید شد. مجتمع های بزرگ نیشکر از بین رفت و... زیر ساختهای صنعتی که الان اکثرش شده چین. یه سر تشریف ببرین شهرک صنعتی و با چشم خودتون ببینید. اما در بحث علمی: متاسفانه همه خیال میکنن که در علم سرآمد روزگاریم ولی یه نگاه به آمار واقعی نمیکنن. از 100% مقالات علمی ما تنها 40% مربوط به رشته شیمی هست (رشته شیمی بدترین بازار کار رو داره). در بحث دروس علوم پایه یکی از بدترین ها در دنیا هستیم. تازه با این همه سر و صدا باز ما حتی تو منطقه خودمون اول نیستیم بلکه ترکیه اوله.
ملت ما ملت فهیم هست اما چون دروغ زیاد شنیده باور راست ها خیلی سخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
وقتی یادم میفته سال 84 با چه امید و اطمینانی بهش رای دادم حالم بد میشه واقعاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
هنوزم آدمهایی که با سطحی نگری فریب حرفها و فیلمهای انتخاباتی رو میخورن کم نیستن. ما کی میخواهیم موقع رای دادن به عملکرد گذشته آدمها نگاه کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
من خاك بر سر كه هر دو دوره خامش شدم
بهی
United States of America
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
باورم نمی شه یکی از رای دهنده ها شناخته شد :| چون همه می گفتن ما به این رای ندادیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کابوسی بود که هر چه کنیم به این زودیها از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد متاسفانه!!!!
آرمیتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ای کاش کمی منطقی بودیم . چرا در مورد این دولت که این گونه شبانه روزی زحمت کشید بی انصافی می کنیم . چرا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
همه ي روانشناساي عالم جمع بشن نمي تونن خلايق رو كابوس درماني كنن
محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
آرميناي عزيز مطمئن باش كساني كه ازاحمدي نژادناراضي هستدازخداهم راضي نيستندواينهاهمانهاي هستندكه مرتب بوسيله راديوهاي بيگانه پرميشوند
حاجی جفرسون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای احمدی نژاد:
اون ممه رو لولو برده،حنات دیگه رنگ نداره،فقط نمی دونم در دولت آقای روحانی بازم قراره ایشون بیاد با مرتضی حیدری روزی دو ساعت شبکه یک حرف بزنه؟
پس بگو چرا نمایشگاه بین المللی رو بخشید ضرغامی.
خدا رحم کنه.این محمودی که من میشناسم دانشگاه که هیچ تلوزیون هم زده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
رهبری بارها فرموده اند که مردم باید در جریان زحمات و اقدامات شبانه روزی این دولت قرار بگیرند .
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
همه با هم: روحانی مچکریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
در رباطه با قدامات احمدی نزاد من فقط به برسی مسکن مهر که الحق تمام توان مالی کشور را در اون ریخت می پردازم آنهم با یک مصداق واقعی
در پرند و پردیس تهران تعداد زیاغدی مسکن مهر ساخته شده و عیان هم هستند درسته این آمار ممکنه اغراق بشه ولی بهر جهت وجود دارند.
سوال جدی اینجاست که مخاطب مسکن مهر پرند و پردیس چه کسانی هستند؟؟
مگر غیر از اینست که مخاطبین پرند، مثلا اسلام شهر و جنوب غربی تهرانند؟؟
خوب بهمین طریق مگر مخطبین پردیس هم افسریه و مشیریه اون طرفا هستند.
خوب دستتون درد نکنه اون خونه ها ساخته شد که این اقشار تامین بشند
خوب بعد از احداث این همه مسکن علیالقاعده نباید قیمت خرید و اجارره مسکن در این مناطق افزایش ناهنجار پیدا می کرد در صوریتکه اینطور نیست
قیمت ها در اون مناطق وحشتناک بالا رفته
خوب چرا؟؟؟
پس می توان ادعا کرد که طرح مسکن مهر به اهداف خود نرسیده که هیچ بلکه بخاطر تزریق پول به جامعه و ایجاد تورم لجام گسیخته در همان موضوع اصلی خود یعنی کنترل قیمت مسکن هم ضد هدفش عمل کرده
این نتیجه کار احساسی و بی برنامه کردنه.و اون گفته احمدی نزاد واقعا درسته که البته با کمی ویرایش جزیی، ایشان حتی یک ساعت هم با برنامه کار نکردند
ستایش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
این دولت چیزی جز اطاعت از قانون انجام نداد . براساس اصل سی‌ویکم قانون اساسی «داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی» بوده و «دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمند‌ترند بخصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.».
رهبر انقلاب : در زمینه‌ى خدمات اقتصادى، ده‌ها هزار خانه و مسکن ساخته شد و در اختیار مردم قرار گرفت. این آمارها، آمارهاى بزرگى است؛ آمارهاى مهمى است. مسکن روستائى ساخته شد . ، جاده‌ها ساخته شد، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها ساخته شد. این‌ها طلیعه‌ى دهه‌ى پیشرفت و عدالت است. ما گفتیم این دهه، «دهه‌ى پیشرفت و عدالت» خواهد بود؛ این طلیعه‌اش است.» ۹۱/۱/۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
در منطقه فولاد شهر اصفهان که یکی از الوده ترین اب و هواها را دارد و حدود دو سه کیلومتر طول بین اتوبان سه راهی نجف اباد فولاد شهر ساختمانهای مسکن مهر به عرص 100 الی 300 متر فقط سفت کاری شده و بین این شهرک جدید که کوچکتز از فولاد شهر 40 ساله نیست و شهر اصفهان بیش از 100 روستا وجود دارد که اب و برق وم فاضلاب و مدرسه و بهداشت را همگی یکجا دارند و قیمت واحد های مسکونی در این روستاهای به شهر بسیار نزدیک بسیار کمتر از ان ا÷ارتمانهای 4 طبقه لانه زنبوری ببدون سرویس حمل و نقل و اب و بیمارستان و مدرسه و فاضلاب است حالا شما بفرمایید دولت روحانی چه هزینه ای برای تکمیل این واحدها باید پرداخت کند و در انصورت ایا کسی در این مناطق ساکن خواهد شد
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدایا این این شش روز کی تموم میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شش روز نه.......فقط 5روز!!!
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شش روز ديگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شد 4 روز . نبوووووووووووووووووووود ؟؟؟؟؟؟؟؟
mjs
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
بابا خوشحال باشيد. فقط 2 روز مونده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
بابا کجای کاری تموم شد فردا تحلیفه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
کما تموم شد، حالا کی تونیم ببینیم؟ کی می تونیم بشنویم؟ کی می تونیم دوباره راه بریم؟ کی حافظه مون بر می گرده؟ و .... خدا می دونه.
نمی خوام نا امیدتون کنم ولی عوارض بیماری خیلی بیشتر از خودش طول می کشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای احمدی نژاد برید شهرستانها ببینید که فقر ، بیکاری و ... بیداد میکنه !!!! اینقدر آمار غلط به مردم ندهید لطفا"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خوبه ایشون که مدعی مدینه فاضله می باشد .با چند تا از همان 58 اقتصاد دان منتقد بنشیند وپاسخگو باشد .اینطوری عوام فریبی کردن که کاری ندارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا کنه این روحانی هیچوقت مصاحبه هاشو با این حیدری انجام نده.با اون خنده های ملیحش حرصمو درمیاره
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بهتره کمی تعصب را کنار بذاری تا کمتر حرص بخوری . همیشه به دنبال حقیقت باش . همیشه
عباد گچسارانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کاش می گذاشتند به جای حیدری صامت بجای درد و رنج 8 سال بیکاران و کسانی که آب شدن زمان ملت را با بغض نظاره می کردند بر ایشان می شوریدم حیف که رفت و حیف از حیدری که اینگونه در تاریخ ماند. و حیف از من که فردی با 8 سال من بازی کرد و کاری از دستم نیامد .اما ترا به خدا جلو دانشگاهش را بگیرید و نگذارید این خرابی به علم و مدرک برسد.
محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
شمامشكلي بااحمدي نژادنداري مطمئنم شمامشكلت باعدالت باانصاف وصداقت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
واقعا، چرا چشمهای غبار گرفته تان را باز نمی کنید. عدالت! انصاف! صداقت! می شود عدالت را تعریف کنید. گرفتن ابزار ماهی گیری و دادن ماهی! توسعه تنبلی، رانتخواری، دروغ گویی، تهمت زدن و ....... اینها انصاف و صداقتی است که دمی می زنید!
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
آقای محمدی یه سوال: شغلت چیه؟ کجا زندگی میکنی؟ بگو ما هم بیایم اونجا تا از این عدالت و انصاف بهره مند بشیم.
احتمالا جزو اون سه هزار نفری هستی که خون 75 میلیون نفرو می مکند. درسته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اخه چرا اینقدر جو گیرین مردم من که وضعم نسبت به 8 سال پیش فرقی نکرده .درسته گرونی شده ولی با مسکن مهر صاحب خونه شدم.والا زماته هاشمی و خاتمی هم خبری نبود الانم این شلوغ بازی های سیاسی ضداحمدی نژاد برای اینه که با هیچ گروهی کنار نیومد و استقلالشو حفظ کرد.
لطفا همه ی واقعیات رو ببینید نه فقط بدی ها رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
با یک گل بهار نمیاد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من دو ساله برای مسکن مهر ثبت نام کردم هنوز خونمو نگرفتم تا حالا 6 میلیون هم بیشتر از قیمت اعلام شده گرفتن الانم معلوم نیست کی اماده بشه
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کاملا حق با شماست . احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حق با شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
درامد این8سال دولتم فراموش نکنید
رفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
خوب راست می گی آدرس این خونه ای که گرفتی بده خدا وکیلی ما میایم اگر درست بودمن از همه ی حقوقم که در این دولت آمالی و آمارچاق کن می گذرم واعلام می کنم که حرف شما درست است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احمدی نژاد واقعا" راست می گوید و از همان اول برنامه داشته است.
برنامه اش هم با هماهنگی بوده است.
احمدی نژاد رییس جمهور نبود بلکه مامور بود تا سه وظیفه مهم را انجام دهد:
1- آزاد سازی یارانه ها
2- آزاد سازی نرخ ارز
3- آزادسازی قیمت حامل های انرژی

و بحق خوب برنامه را جلو برد. حداقل هشتاد درصد آن را پیش برد.

ساده نباشیم.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
الان دقیقا خودتو وصف کردی. ساده شمایی عزیز دل برادر با این حرفات...
ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حقیقتا دولت آقای احمدی نژاد زحمات فراوانی کشید . کمی منصف باشیم . همین !
ناشناس
Germany
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
یک برنامه دیگر هم داشت.پیاده کردن هاشمی و اصلاح طلبان از کشتی نظام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چه سود! يكي اين ها رو به آقاي ضرغامي بگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من فکر میکنم ایشون فقط یک ایراد به کارشون وارده !اونم اینه که حرف(ل) را با حرف (ر) در گزارش به مردم اشتباه تلفظ می کردن!!وبه قول فرارو آمارشون همون آمالشون بود!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حق با شماست . این دولت آرزو داشت تا بیشترین خدمات را به مردم ارائه بده . اما دولت های قبلی آرزو داشتند بیشترین خدمات را از مردم بگیرند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
آقای احمد
دشمن دانا بهتر از دوست نادان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
فرارو جان وراجی نکن
اگه سند داری رو کن و با آمار و ارقام مستند حرف بزن
و گرنه ساکت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
همیشه فرارو با عباراتی زیبا در مورد این دولت سیاه نمایی کرده و هر کار این دولت را تخریب کرده است . اگر اشکالی به آمار آقای احمدی نژاد هست بیان کنید . مثلا بگویید که سازمان آمار بر علیه ایشان بیانیه دادند . ( مثلا ) نه این کهبدون هیچ سندی فقط دولت را تخریب کنید . البته دوست عزیز بهتر بود شما هم ادب را رعایت می کردید . التماس دعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
به نظر میرسه یه عده از غیر مردم، در مقابل کامنتهای مردمی مبارزه میکنند. جدیدا این فضا ایجاد شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ایشون آمال ملت رو پایمال کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بده بستان احمدی نژاد وضرغامی؛ زمین میدم تلویزیون بده...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
به خدا انقدر ناراحتم که نشستم دارم گریه می کنم. افسردگی گرفتم. من از این وضع گرونی سکته می کنم. دخترم تب داشت یه ویزیت رفتم اومدم 55 هزار تومان پول دادم!! ای خدا ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
خب عزیز من برگشتنه از دکتر شام بیرون نمیخوردیدکه با شامتون بشه55 هزار تومان...
آخه چطور حساب کردی55 هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
جناب دوست !!! امیدوارم هیچ وقت مسیرت به دارو خونه نیفته من خودم نسخه 48 هزار تومنی برا یه حساسیت معمولی داشتم + 15هزار حق ویزیت و 4500 هم واسه تزریق دادم این شد : 67هزارتومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
جناب "دوست" به بركت دولت احمدي نژاد لابد از بيمه هاي آنچناني بهره ميبري.
با بيمه خدمات درماني يا تامين اجتماعي راهت بيافته به دكتر ميفهمي هزينه ها چقدر بالاست!
سواي هزينه دارو پيدا نميشه برو داروخانه قرص "ديمن هيدرانات" براي سرگيجه معمولي يا "شياف" براي تب معمولي گيرت اومد كلاتو پرت كن بالا.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
جناب «دوست» احتمالا این بنده خدا مثل شما بیمه بانک یا نیروهای مسلح نداشته. شما ببخش و به دل نگیر شوخی کرد بنده خدا. حال مردم ما بیشتر از این که گریه داشته باشه، خنده داره. میشینیم به بدبختی های همدیگه میخندیم. ایول مرامتو . بهتره اسمتو از «دوست» عوض کنی بذاری رفیق، لوطی و ...
شنگل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
باعرض سلام

ازمردم امضاءجمع کنید واز رییس جمهور بخواهید تا به پرسشهای واقعی مردم پاسخ درست بدهد
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
شنگل جان یه پیشنهاد واست دارم: برو به جای امضا جمع کردن، کل تاریخ ایرانو زیر و رو کن، اگه یک مورد پیدا کردی که مسولان روراستبه مردم جواب داده باشن ، اون وقت برو تا دلت میخواد امضا جمع کن و امیدوار به پاسخ باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا کنه این روحانی هیچوقت مصاحبه هاشو با این حیدری انجام نده.با اون خنده های ملیحش حرصمو درمیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوستان من نگران انتخابات مجلس هستم . رییس مجلس شدن برای این شخص خیلی راحته ....ببینید و تماشا کنید
رضوانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اگر کسی باشد که حق را به حق دار بده باید ایشون بابت همه ی بوالهوسی ها وتصمیم گیری های احساساتی اش و هدر دادن بهترین فرصت تاریخی برای ساختن ایرانی آبادباشد چون می توانست با هفتصد هشتصد میلیارد دلاردرآمدنفتی طی 8سال ایران را به اندازه 90سال گذشته آباد کند ولی نه تنها نکرد بلکه به بسیاری از بخش ها صدمه وارد کرد. صنایع وکشاورزی فلج شدوایران بازار مصرف چین وماچین شد
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عرض سلام و احترام . در طول تاریخ ایران همیشه پر کار ترین و خدوم ترین افراد مظلوم ترین افراد بودند . طبیعیست که وقتی شخصی پا در کفش امثال آقای هاشمی می کند در سایت ها اینگونه او را تخریب کنند . در نگاه این سایت ها هر کاری این دولت کرد بد بود . هر کاری ! حتی کار هایی که دولت هاشمی و خاتمی جرات فکرکردن به آن را هم نداشتند . و احتملا هر کاری حسن روحانی می کند خوب است و یه صلاح ایران . هر کاری ! خودمانیم انصاف که نداریم و تعصب داریم اما عقل که داریم . نداریم ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما تا حالا چند کامنت اینطوری با اسمهای مختلف در جاهای مختلف گذاشتی؟ داری از چی دفاع میکنی؟
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آزار احمدی نژاد
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
جناب ایرانی عزتمند !!!! یه نگا به دور و برت بنداز. اصلا این دکتر محمود شما بیست ، اورجینال ، همه چی تموم ، اصلا آی فون 5 (از اونایی که رسایی داره ) !! خوبه ؟؟؟ تو فقط به حال و روز اقتصادی این ملت نگا کن تو رو خدا .ملاک ما اینهاس .ملاک ما نون شبه که شده دونه ای 700 تومن .. ملاک ما..... ولش کن بابا حوصله ندارم برات بنویسم ... آقای عقل کل !!!
ایرانی عزتمند
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عرض ادب . تورم تنها یکی از پارامتر های یک اقتصاد است . در این دولت شدیدترین تحریم طول تاریخ به ایران تحمل شد که در هیچ دولتی سابقه نداشت . شما بینید ما بیشترین رشد علمی را در دنیا داشته ایم . در این دولت بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران در المپیک به دست آمد . برای اولین بار به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کردیم . بهترین نتایج تیم های والیبال - بسکتبال و تکواندو در این دوران به دست آمد . برای اولین بار موجود زنده به فضا فرستادیم . چرخه کامل سوخت هسته ای را به دست آوردیم و هزاران جهش دیگر . خودمانیم آیا این ها پیشرفت نیست ؟ تعصب را کنار بگذاریم ! آیا هدفمند کردن یارانه ها یا سهمیه بندی سوخت کارهای موفق این دولت نبوده است ؟ به امید دولت کریمه حضرت مهدی (عج ) . التماس دعا . یا علی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خودتو خسته نکن مهرداد جان! این آقایون خودشون خیالشون راحته فقط مردم باید مقاومت کنن و هیچی نخورن! حرفم میزنی میگن «ما برای خربزه قیام نکردیم»
خیلی دوست دارم او شخصی که این حرفهای ... میزنه فقط یک ماه خودشو جای یک کارگری بزاره که داره با حقوق ۵۰۰ هزار تومن و اجاره نشینی و هزار بدبختی دیگه زندگی میکنه، بعد ببینم باز از این .... میگه!
آقایون ! تا زمانیکه وضع اقتصادی مردم درست نشه و رفاه نسبی برای اکثریت (و تلاش برای رسیدین اکثریت به همه) ملت مظلوم ایران فراهم نشه، همه شعارهاتون و آرمانهاتون و ... کشکه! بفهمید لطفا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ایرانی عزتمند مشکوک نمیزنه؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
دوست عزیز در مورد موفقیت های ورزشی باید عرض کنم در برهه کنونی که نزدیک به 20 میلیون نفر جوان دهه شصتی هستیم ( از جمله خودم ) و این دهه شصتی ها به سن بازدهی رسیده اند یعنی در حال حاضر بیشترین جمعیت مستعد رو در همه زمینه ها داریم پس اون چند تا مدال و... طبیعیه و حتی شاید بایستی بیشتر از اون هم مدال کسب می کردیم . در مورد تحریم ها هم دلیل شما عذر بدتر از گناهه . عامل تحریمها خود آقای رییس جمهور و اظهارات خودخواهانه ایشون بوده نه چیز دیگه .. هدفمندی یارانه ها هم کاملا شکست خورد به اعتقاد همه کارشناسان و اقتصاددانان و خود مردم .... نکته مثبت این رییس جمهور مسکن مهر و سوخت بوده که اونم نصفه نیمه بوده . موفق باشید
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یرود بر احمدی نژاد شجاع و دوست داشتنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
چند نفر راه افتادند که کمی جو را عوض کنند به نفع احمدی نژاد ولی حقیقتاً موج اونها رو میبره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
همون يرود كه نوشتي
ناشناس
Canada
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا را شکر کمتر ازیک هفته بیشتر نمانده اما با میراثی که از خود به جا گذاشته چه کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
چند نسل حكومتش بخاطر ميراثش ادامه داره
امير
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دلم براي كشورم مي سوزه
دلم واسه خودم واسه جوونيم واسه همه جوونايي كه با كارهاي اين آقاي به اصطلاح دكترررر, بدبخت شدند
واسه قشر ضعيفو كارگري كه به نون شبشونم محتاج شدن
اما از حق نگذريم ماله كشي رو به نحو احسن انجام مي ده
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عرض سلام . نباید فراموش کنیم که در دولت آقای احمدی نژاد شدید ترین تحریم تاریخ به ایران تحمیل شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نتیجه مستقیم اقدامات ایشون و لج بازی بعضیهاست! کشوری که یه دونه پیج نمیتونه بسازه، وقتی زیرساختهای اقتصادیش داغونه، وقتی بعد ۵۰ سال نمیتونه یک مدل جدید ماشین طراحی و بسازه و هزاران مورد مشابه،‌ هسته ای میخواد چکار؟!!!

حالا این هیچی، به نظر من بزرگترین ضربه ای که ایشون به ایران زد که تا انتهای تاریخ قابل بخشش نیست، نابودی منابع آبهای زیر زمینی و روزمینی ناشی از سیاستهای نابخردانه دولت ایشان بود که نسلهای آینده رو هم درگیر میکنه، این دیگه که به تحریم ربطی نداره که!
دیگر نقش منفی دولت ایشان، که باز هم قابل بخشش نیست، رواج دروغگویی و بازی با عقاید میلیونها نفر بود که اعتقادات را سست و بنیاد فرهنگی جامعه ما که بر این عقاید است، ویران ساخت! ببینید که حال و هوای ماه رمضان و مراسم عاشورا چگونه است و آن را با سالهای گذشته مقایسه کنید!
ما اگه ۸ سال با آمریکا میجنگیدیم این اندازه ضرر نمیکردیم!
به قول اقتصاد دانها اگه بخوایم تحلیل هزینه و منفعت دولت ایشون رو بکنیم، هزینه های ایشان چند صد میلیارد، میلیارد، میلیارد بیش از منفعت ایشان بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
تحریمها که 1سال وضع شده و8ماه اعمال شده.شما درامد این 8سالو نمیبینی اما 8ماه تحریمو میبینی.دکتر که این تحریمارو کاغذ پاره ای بیش نمی پنداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
این را نمی توان بهانه ی ندانم کاری هااو کرد دلیلش هم در متن آمده
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
دوستان عزیز : اولا هر مقدار قیمت نفت بالا برود قیمت صادرات نیز بالا خواهد رفت یعنی اگر 10 دلار به قیمت نفت اضافه شود به همان مقدار اجناس وارداتی نیز گران خواهد شد . ثانیا حجم کارهای عمرانی این دولت بی سبقه بوده است و بخشی از این در آمدها صرف کار های عظیم عمرانی شده است که در دولت های قبل نمونه نداشته است . ثالثا ما در دنیا بیشترین رشد علمی را داشته ایم که برای رسیدن به آن میلیاردها دلار به شرکت های دانش بنیان کمک شده است . رابعا در ورزش بهترین مربیان دنیا را با ایران آوردیم و بهترین نتایج تاریخ ورزش ایران را درالمپیک و میادین جهانی گرفتیم که همه این ها احتیاج به هزینه های گزاف دارد . خامسا تمام در آمدهای مازاد نفتی وارد صندوق ذخیره ارزی می شود و دولت بدون اجازه مجلس حق برداشت ندارد . سادسا در بخش فرهنگی فاخر ترین فیلم های سینمایی ایران ساخته شد نظیر ملک سلیمان . برای اولین بار یک فیلم ایرانی اسکار گرفت . سابعا تحریم هایی که به این دولت تحمیل شد به هر دولتی تحمیل می شد از پا می افتاد مثل تحریم بنزین - تحریم خرید نفت - تحریم بانک مرکزی و ... .
نباید با الفاظ زیبا و به کار بردن کلیات که مثلا این دولت اقتصاد را نابود کرد - یا مردم را بدبخت کرد یا ندانم کاری کرد - یا به قانون عمل کرد - یا دزدی کرد - عوام فریبی کرد و چهره دولت را در نزد مردم خراب کرد . بیاید دقیقا توضیح دهید و مستند . آمار های آقای احمدی نژاد از سازمان آمار گرفته شده اگر منبع رسمی دیگری دارید اعلام کنید . دراین ماه رمضان کمی هم خدا را در نظر داشته باشیم و صرفا به خاط این که این دولت در ابتدا پیرو رهبری بود یا این که دنباله رو مبانی اصولگرایی و انقلاب اسلامی بود و جهت گیری های غلط دولت های قبلی را اصلاح کرد این قدر این دولت را با الفاظ زیبا و عوام فریبانه تخریب نکنیم . کمی منصف باشیم . کمی !!!
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
آرمان جان هر کس بره تو خیابون وایسه و به همه فحش و ناسزا بگه، میگیرن کتکش می زنن، تحریمش می کنن، منزوی میشه و ... هیچ کس هم دلش به حال خانواده اون نمسوزه!! همون کاری که احمدی نژاد چند بار در سازمان ملل کرد و چوبشو ما داریم می خوریم. شجاعت بیش از حد به حماقت ختم میشه.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
آقای آرمان کدام آمار؟؟؟
بیاییم قبول کنیم که آمار در ایران بی شباهت به یه جک نیست....اصلا معلوم نیست پدر و مادرش سازمان ملی آماره یا بانک مرکزی؟؟؟ یادم نمیاد یه بار آمار این دو با هم همخوانی داشته باشه...از اینها گذشته هردوی انها، سازمان ها و نهاد های دولتی هستند که دست بردن در آمار اونها توسط دولت دور از ذهن نیست...وقتی دو تا NGO واسه ارائه امار نداریم چه انتظاری می تونیم داشته باشیم؟؟
وقتی بانک مرکزی رشد اقتصادی ایران در سال 92 رو 5 تا 6 درصد اعلام میکنه و سازمان تجارت جهانی اونو منفی 1.3 درصد تخمین میزنه...به چه اماری استناد میشه کرد؟؟؟؟
مدیر چغادک نیوز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
با سلام لطفا" این خبر را در سایت خود درج نمایید
اعتراض مردم به ساخت پروژه بزرگ فاضلاب نیروگاه اتمی بوشهردربندرگاها


http://choghadaknews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=4297:choghadaknews&catid=21:topnews
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما مثل قوم بنی اسراییل هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
نه داود جان ما بنی آدمییم وعقلمان می گوید که این آقا به جای واقع نگری برمرکب احساسات سوارودر آسمان خیال خود پرواز می کرد و در آخرهای حاکمیتش پایین آمد وزمینی به مسایل نگاه کرد که دیگر دیرشده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
تا ما شنیدیم داوود جان این قوم در نبود موسی گوساله پرست شدند یه ذره به رفتار خودتون رجوع کنید قوم بنی اسراییل رو واضح می بینید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما از جزء مدافعین طراحی شده هستید؟ همشون هم اسامی معلومی دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
مگه ايشون موسي بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
چرا یه بار هم از خوبی های احمدی نژاد نگفتی؟ مگه این آدم یزیده؟

عرض سلام . نباید فراموش کنیم که در دولت آقای احمدی نژاد شدید ترین تحریم تاریخ به ایران تحمیل شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
عذر بدتر از گناه میاری برادر جان !!! عامل تحریم که خود آقاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
عامل تحریم که خود آقاس!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
من بیست و هشت سالمه، تا حال نشده بود برای رسیدن به لحظه ای، به رویایی، به هدفی اینقدر لحظه شماری بکنم، هر روز را خط می زنم تا این معجزه ی مکارانه به پایان برسد، درود بر شنبه 12 مرداد 92...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
درود بر تو . 18 میلیون نفر منتظر این لحظه هستند
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ما دهه شصتیا همه جوونیمون تو دروره ریاست جمهوری این آقا تلف شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مطمئن باش اگه به دور دوم میکشید اونایی که به غیر ازجلیلی رای داده بودن به روحانی میدادن یعنی 18 میلیون نه،36میلیون منهای 4میلیون جلیلی
بگو خب
ناشناس
Germany
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
عرض سلام و احترام . . در نگاه اول هر کاری این دولت کرد بد و ناهنجاربود . ولی وظیفه آقایان مجلسی چه بود. آقایان سهم خودشان را گرفتند و به ریش من شما خندیدند. اگر انصاف نداریم اما عقل که داریم . ؟!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اقای احمدی نژاد کاری کرد که برای همیشه تو یاد و خاطره مردم میمونه...خدا وکیلی هیچکس مثل ایشون و تیم اقتصادی ایشون نمیتونست تو این دو سال اخر اقتصاد مملکت رو اینجوری فلج کنه..دوستانی که از این اقا حمایت میکنن بگن که این اختلاس تاریخی تو دولت چه کسی اتفاق افتاد؟؟؟بدترین تحریمها تو دولت چه کسی اتفاق افتاد؟؟؟کی با حرفاش رابطه ایران رو با دنیا تیره و تار کرد؟؟؟کی توهم هاله نور رو زد و اون ابرو ریزی رو راه انداخت؟؟؟کی تو تبلیغات دور اول گفت پول نفت باید سر سفره های مردم دیده شود بعد که اومد زد زیرش گفت من نگفتم.؟؟کی با استفاده از اسم رجایی رای اورد؟؟کی بود که گفت تحریمها ما رو قوی تر میکنه؟؟؟کی بود که گفت ما از تحریمها استقبال میکنیم انقدر اروپاییها تحریم کنن تا خسته شن؟؟حالا اومده داره میگه با وجود تحریمهای سنگین ما فروش نفت نداشتیم پس چی شد اقای قوی؟؟؟؟؟؟خداییش اخر سنگ پای قزوین هستن ایشون چون وقتی گوجه شد 1200 گفتن چرا گرون شده گفت برید از محل ما تو نارمک ارزونتر بخرید..جای هیچ دفاعی نذاشته ما که حلالش نمیکنیم چون خیلی ضربه خوردیم
ديوانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
باسلام
چرا وقتي كه فرصت داريم درست عمل نكنيم تا مجبور شويم در پايان مأموريت ، به دروغ و ارائه گزارشهاي خلاف واقع متوسل شويم . اميدوارم همه مسئولين در زمانيكه فرصت دارند به جامعه و دين خود خدمت كنند تا در پايان ماموريتشان در پيشگاه خداوند و مردم روسفيد باشند و مجبور نباشند در زمان خداحافظي به يزرگترين گناهان يعني دروغ گفتن به پردازند.
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
در جواب دوستی که گفتند در زمان احمدی نژاد شدیدترین تحریم را داشتیم تقصیر احمدی نژاد بود وقتی میگوید قطعنامه ورق پاره هست وقتی با دولتهای زورگو مثل خودشان رفتار می کند توقع دارید شدیدترین تحریم را نداشته باشیم
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
وقتی که محمود اون حرفو زد یاد قذافی افتادم که اساسنامه سازمان ملل رو پاره کرد، و صدام که توافق نامه الجزایر با ایران رو پاره کرد. جمود فکری و تفکر دیکتاتوری که شاخ و بال نداره
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
درود بر سید محمود احمدی نزاد.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما هم كه به تبعيت امار دروغ مي دي سيد هم شده
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
عرض ادب . همه مخالفین آقای احمدی نژاد این قدر بی ادب و بی انصافند ؟
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
نه ما با دروغ گویی مشکل داریم. ایشون کی سید شدن؟ نکنه این لقب هم مستقیما بهشون وحی شده از اون بالا؟
شادمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
توروخداعادلانه قضاوت کنید:آنچه که اعیان است چه حاجت به بیان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
«وجَعلنا مِن بین ایدیهِم سَدا و مِن خَلفِهم سَدا، فاغْشَیناهُم فهَم لایبُصِرون»؛» برابرشان دیواری کشیدیم و در پشت سرشان دیواری و بر چشمانشان نیز پرده?ای افکندیم تا نتوانند دید».
مصداق موافقان سرسخت احمدی نژاد که منتقدان رو کافر می خونن!!
مهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
هرملتی لایق همان حکومتی است که براو حکومت می کند
وقتی کسی هم باشد که از احمدی نژاد تعریف کند و تمام سیه روزیهایی که برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد را نبیندبایئ برای ایران گریه کرد
زري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
به نظر من كه شما همه كم لطفي مي كنيد هم طرفداران احمدي نژاد هم مخالفانشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اين همه اولين اولين كرد اين احمدي نژاد كه انگار اگر هر كس ديگري رئيس جمهور شده بود نمي توانست به اينجا برسد. بابا اين كار هايي كه انجام شده در طول 8 سال تازه كم هم هست و بايد خيلي بيش از اينها پيش رفت مي كرديم . نمونه آن يك آزاد را شمال را نتوانست كامل كند.بيخودي سر ملت منت مي گذارد كه اين كار ها را براي اولين بار كرده ايم. يك نيروگاه هسته اي هم هنوز بطور حسابي راه اندازي نشد ه است و اين همه ادعا!!!
پیرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پس چرا توی دولت های قبل چنین اتفاقی نیفتاد ...؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
يك كلام با روحاني طوري حكومت كن كه در پايان مجبور به ......نشي
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
دوستان عزیز : اولا هر مقدار قیمت نفت بالا برود قیمت صادرات نیز بالا خواهد رفت یعنی اگر 10 دلار به قیمت نفت اضافه شود به همان مقدار اجناس وارداتی نیز گران خواهد شد . ثانیا حجم کارهای عمرانی این دولت بی سبقه بوده است و بخشی از این در آمدها صرف کار های عظیم عمرانی شده است که در دولت های قبل نمونه نداشته است . ثالثا ما در دنیا بیشترین رشد علمی را داشته ایم که برای رسیدن به آن میلیاردها دلار به شرکت های دانش بنیان کمک شده است . رابعا در ورزش بهترین مربیان دنیا را با ایران آوردیم و بهترین نتایج تاریخ ورزش ایران را درالمپیک و میادین جهانی گرفتیم که همه این ها احتیاج به هزینه های گزاف دارد . خامسا تمام در آمدهای مازاد نفتی وارد صندوق ذخیره ارزی می شود و دولت بدون اجازه مجلس حق برداشت ندارد . سادسا در بخش فرهنگی فاخر ترین فیلم های سینمایی ایران ساخته شد نظیر ملک سلیمان . برای اولین بار یک فیلم ایرانی اسکار گرفت . سابعا تحریم هایی که به این دولت تحمیل شد به هر دولتی تحمیل می شد از پا می افتاد مثل تحریم بنزین - تحریم خرید نفت - تحریم بانک مرکزی و ... .
نباید با الفاظ زیبا و به کار بردن کلیات که مثلا این دولت اقتصاد را نابود کرد - یا مردم را بدبخت کرد یا ندانم کاری کرد - یا به قانون عمل کرد - یا دزدی کرد - عوام فریبی کرد و چهره دولت را در نزد مردم خراب کرد . بیاید دقیقا توضیح دهید و مستند . آمار های آقای احمدی نژاد از سازمان آمار گرفته شده اگر منبع رسمی دیگری دارید اعلام کنید . دراین ماه رمضان کمی هم خدا را در نظر داشته باشیم و صرفا به خاط این که این دولت در ابتدا پیرو رهبری بود یا این که دنباله رو مبانی اصولگرایی و انقلاب اسلامی بود و جهت گیری های غلط دولت های قبلی را اصلاح کرد این قدر این دولت را با الفاظ زیبا و عوام فریبانه تخریب نکنیم . کمی منصف باشیم . کمی !!!
پیرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
ممنون آرمان ...
rahimy
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
دست تو نمک نداشت ای ظلم ستیز / مظلوم ترین رییس جمهور شدی. بعنوان یک استاد دانشگاه که مطالعات زیادی در تاریخ اسلام داشته ام احمدی نژاد را رهرو واقعی مولا امیر المومنین (ع) یافته ام و خاک پای دکتر را توتیای چشمم می کنم و حتما اگر بتوانم خود را به دانشگاه ایشان منتقل می کنم. ملامت صاحبان زر و زور و یا افراد فریب خورده و دنیا طلب نباید در عزم و اراده ی مردان خدا تاثیر بگذارد.
mjs
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
زودتر برو پيش دكتر جونت. مثل اينكه از اون خيلي بهت رسيده. خلايق هرچه لايق.
طه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
انشالله که این دنیا و اون دنیا باهاش محشور شی ...
خدایا ما رو از شر قوم جاهل دور بدار
امثال شما ها 1400 سال پیشم دختر زنده به گور میکردن شک نکن!
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
«وجَعلنا مِن بین ایدیهِم سَدا و مِن خَلفِهم سَدا، فاغْشَیناهُم فهَم لایبُصِرون»؛» برابرشان دیواری کشیدیم و در پشت سرشان دیواری و بر چشمانشان نیز پرده?ای افکندیم تا نتوانند دید».
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
زیباکلام: روحانی 90 درصد اصولگرا و 10 درصد اصلاح‌طلب است


منبع: صادق زیباکلام در مصاحبه با روزنامه هفت صبح
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
جای تاسف است استادی که ادعای مطالعات زیاد تاریخ اسلام رادارد . آدمی راکه حکومتش همراه بادروغ گفتن خلاف قانون عمل کردن آبروریختن وحمایت کردن ازکسیکه رهبری وتمامی مراجع بااومخالفند و...... بوده رهرو حضرت علی (ع) بداند بیچاه دانشجوئی که استادی مثل شماراباید تحمل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
رئیس جمهور شجاع نترس ایران تا بحال به خودش ندیده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
دوستان قدری انصاف داشته باشید اگر یکی از آمارهایی که احمدی نژاد داد غلط بود لطفا به طور مستند به آن اشاره کنید... با توجه به این آمار خدماتی که این دولت ارائه کرد با هیچ یک از دولتهای قبل قابل مقایسه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
تنها 1 مرد در ايران وجود دارد و آن محمود احمدي نژاد است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
دوستان قدری انصاف داشته باشید اگر یکی از آمارهایی که احمدی نژاد داد غلط بود لطفا به طور مستند به آن اشاره کنید... با توجه به این آمار خدماتی که این دولت ارائه کرد با هیچ یک از دولتهای قبل قابل مقایسه نیست.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
مستند میخوای؟
به گزارش دولت تورم سال گذشته 20 درصد بوده ولی مرکز آمار گفت بالای 33 درصد.
آمار بیکاری تک رقمی ادعای دولت رو برو تو خیابونا ببین چند درصده؟
آمار گرونی ها رو دس کن تو جیبت ببین چقدره؟
بازم بگم یا کافیه؟ مستندش هم قراره تو آفرقا با حضور عوامل اصلی ساخته بشه بیاد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
حالا تا حالا هر چه بوده بهش میگن گذشته از حالا به بعد اگر روحانی اسلامی فکر کند فاتحه ملی فکر کنددیگه اسم کشور مان در یاهو وماکروسافت بیایید دنبال گرفتن جهان وساختن سازمان ملل دیگر نباشد میشه امیدوار بود ونام سلطان حسن نام نهاد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
دوستان قدری انصاف داشته باشید اگر یکی از آمارهایی که احمدی نژاد داد غلط بود لطفا به طور مستند به آن اشاره کنید... با توجه به این آمار خدماتی که این دولت ارائه کرد با هیچ یک از دولتهای قبل قابل مقایسه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
هر چقدر هم که ازش بد بگید. با اینکه کلی به ملت فشار وارد شد ولی خودتونم می دونید که هیچ کدوم از آقایون در این موقعیت سیاسی و اجتماعی و تحریم ها عمراً بهتر از احمدی نژاد نمی تونستن کار کنن. ماه رمضان است، خوبه کمی انصاف داشته باشید و اینقدر تهمت بهش نزنید.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
آره مثل مکانیکی که میزنه عمدا ماشینو داغون می کنه تا بگه من بلدم درستش کنم!!
بعث همه اون چیزا که گفتی خودش بوده آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
حرف و حديث ها عليه اقاي احمدي نزاد روي كينه توزي است والا ايشان كار كرده و دنيايي هم براي خودش مثل ديگران ندوخته است .
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
ممنون آقاي نوين بابت مطلب زيباتون.
اما يه نكته فراموش شد.نقش صدا و سيما تو نشان دادن آمال به جاي آمار.
من به صدا و سيما بي اعتماد شدم
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
ولی من بعد از حلزون بی اعتمادیم بیشتر شد!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
این نظر این آقا به صورت کلی مردود است شاید در برخی جهات درست باشه انصاف خوب چیزیه کلام رهبر انقلاب کاملتر از همست چون از روی نفس نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
من طرفدار هیچ طرفی نیستم. به احمدی نژادم رأی ندادم که فکر کنم رودست خوردم. با روحانی هم رأی ندادم. اما تو همه حرفا و انتقاداتی که این 8ساله از دولت شد، حالا که دیگه تموم شد، فکر میکنم که؛ کشورمون وقتی ساخته میشه که مردم مطالبه کنن. همونطور که میبینیم در برابر هر آمار احمدی نژاد، مردم حرف برای گفتن دارن و به اصطلاح مو رو از ماست میکشن بیرون و هیچ چیزی رو روی هوا قبول نمیکنن. به نظرم در عین اینکه باید بر مدار عقل و خرد بود و از دایره انصاف دور نشد، اما باید مردم مطالبه به حق کنن. اگه مطالباتمونو همونطوری که این 8 سال گفتیم، ادامه بدیم و دنبالش باشیم، و به هیچکسی بی دلیل خوش بین یا بدبین نباشیم، به نظر من کشورمون داره به سمت خوبی میره. این 8سال هرچی بود با همه نفع و ضررش به نظرم، طلیعه یک فصل جدیدی از عقلانیت در کشوره. بیاید همه با هم در فضایی آکنده از صلح و برادری و خرد و عقلانیت، مو رو از ماست بیرون بکشیم تا کسی جرأت نکنه که بر احساساتمون سوار شه و ... خودشو برونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
يك كلام هم از مادر عروس
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
وقتی آدمای کوچیک میخوان برای انسانهای بزرگ تیتر بزنند و مطلب بنویسند خوب بهتر ازاین نمی توانند
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
وقتی آدم های حقیر می خواهند برای ملت و کشوری بزرگ تصمیم بگیرند بهتر از این نمی توانند.
آریانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
احمدی نزاد راست میگه که برای ساعت به ساعت این هشت سال برنامه داشته اما نه برای عمران و آبادانی ایران بلکه برای چپاول ثروت عظیم سر زمینمون . خدا رو هزاران بار شکر که سایه سنگین خودش و دار و دسته اش از اداره ایران عزیز کم شد.
علی
Germany
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بنظرم از فردا همه کاستی ها به حساب اقای روحانی خواهند گذاشت. اولین کار جناب روحانی باید دادن یک امار واقعی و گزارشی از وضع موجود به مردم باشد. هرچه از گذشته افتتاح کردند به حساب خود گذاشتند و هرچه در اینده افتتاح شود میگویند ما ان را ساختیم. امان از بعضی زرنگیها.
بچه باز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
اينا رو نگيد سال 62 با صد تومن 3 دولار مي گرفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
دستشون درد نکنه همه نقص دارن گل بی خار خداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
دوست و دشمن پيش وجدان خودش ميداند که هيچ کس دکتر محمود احمدي نزاد نميشود و همه منتظر 4 ساله ديگه هستند که دوباره شجاعت احمدي جهان را خيره کند
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
همانگونه که این شجاعت 8 سال مردم ایران رو خیره کرد؟ تا جایی که چشم همه از کاسه دراومد. از چی داری دفاع می کنی؟ از نفرتی که تو دل مردم دنیا نسبت به ایران ایجاد شده؟
معمولا اون چیزی که همه رو خیره می کنه یا سرابه یا طبل تو خالی!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
هر نظری به نفعتون نیست قابل انتشار نیست ای تحمل حرف مخالف
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
اتفاقا از فرارو تشکر داریم چون همه نظرات رو منتشر کرده. شاید شما نظرت توهینی چیزی داشته خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
درود بر دکتر احمدی نژاد
ناشناس
Sweden
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
به عبارت بهتر حامیان روحانی هیچ چاره ای جز انکار احمدی نژاد و آمارهای رسمی ندارند چون می دانند روحانی حتی قادر به انجام یک‌دهم فعالیتهای احمدی‌نژاد نیست. اساسا هر چیزی احمدی‌نژاد بگوید باید دروغ ناميده شود! اگر 24 میلیون رای بیاورد دروغ است اما اگر روحانی لب مرز نصف آرا را بیاورد واقعی است! اگر احمدی نژاد به بودجه اعتراض کند قانون‌شکن است و اگر روحانی اعتراض کند اسمش کار کارشناسی است! خلاصه اگر آماری احمدی‌نژاد بدهد دروغ است و اگر روحانی انکار کند اعلام واقعیتها است! خلاصه کنم! دستور از بالا است! از آن سوی آبها.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
بازم تو نظر دادی؟
ببخشید اون چه که لب مرزه، رای روحانی نیست، اقتصاد و سیاست و همه چیز کشوره که در مرز سقوط قرار داره. البته که هیچ کس قادر نیست در عرض چند سال کشوری مانند ایران را این گونه فلج کند که دولت دهم کرد!! حتی آمریکا و تحریم هایش!!
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
کسی که با رفسنجانی باشه دیگه تهشو بخون
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
درود بر احمدی نژاد گل
سیاوش
United States of America
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
خب با تمام این اوصاف که احمدی نژاد گل سر سبد بود و بعد مورد غضب قرار گرفت که بحق هم باید زودتر قرار میگرفت و بخاطر مصالح یا هر چیز دیگری تحمل شد آیا وقت اون نشده که از اینهمه بی برنامه گی و توهمات فانتزی که داشت و ملت رو گرفتار تورم بی نظیری کرد که با درآمدهای نجومی نفتی باید ایران گلستان میشد در محکمه یی مورد سوال قرار بگیره و عذر خواهی کنه و حتی شماتت بشه و محاکمه بشه ؟
مجله فرارو