bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۶۸۲
نمایندگان مجلس درباره حضور خاتمی در مراسم تحلیف

جعفرزاده: هاشمی و خاتمی افتخارات کشور هستند/ حقیقت پور: اگر خاتمی، روحانی را دوست دارد، نیاید!

«به نظر بنده اگر آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف حضور نداشته باشند برای جامعه بهتر است و شاید برای دولت آقای روحانی هم بهتر باشد که آقای خاتمی به مراسم نیایند.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
فرارو- یک نماینده مجلس گفت: «به نظر بنده اگر آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف حضور نداشته باشند برای جامعه بهتر است و شاید برای دولت آقای روحانی هم بهتر باشد که آقای خاتمی به مراسم نیایند.»

قرار است روز 13 مرداد مراسم تحلیف رئیس جمهور روحانی در مجلس برگزار شود. طبق سنوات گذشته مرسوم است مقامات سابق و نیز مهمانان خارجی به این مراسم دعوت می شوند. در این بین دعوت هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و به خصوص سید محمد خاتمی رئیس جمهور دوره اصلاحات به این مراسم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آیا مراسم روز تحلیف روحانی بدون حامیانش در انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد؟

حضور هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف خوب خواهد بود
غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «بنده حضور آقای هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف را مشکل نمی دانم. این حضور نشان می دهد که ما به سمت وحدت ملی پیش می رویم. لذا اگر رهبری معظم موافقت فرمودند حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف اشکالی را بوجود نمی آورد.»

وی ادامه داد: «بنده جزء تصمیم گیرندگان نیستم؛ اما این دو نفر افتخارات کشور هستند و مردم ثابت کردند که آقایان هاشمی و خاتمی را دوست دارند و لذا من فکر می کنم حضور اینها در مراسم روز تحلیف خوب خواهد بود.»

جعفرزاده گفت: «بنده به شخصه اصلا مخالفتی با حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مجلس برای مراسم روز تحلیف ندارم. آقای هاشمی را ذخیره انقلاب می دانم؛ ایشان فردی هستند که خدمات ارزنده ای به انقلاب داشتند و خیلی از کسانی که امروز به خود اجازه می دهند در مورد آقای هاشمی حرف بزنند شاید 5 درصد سوابق آقای هاشمی را ندارند.»

وی ادامه داد: «آقای هاشمی دوستدار رهبری، نظام و انقلاب هستند و خدمات زیادی برای پیروزی انقلاب در زمان شاه و نیز زحمات فراوانی در زمان جنگ کشیدند و بنده برای ایشان ارزش قائلم و خوشحال می شوم ایشان را در مجلس ببینم.»

وی در پایان تاکید کرد: «لذا بنده از موافقان حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف هستم.»

برای دولت روحانی بهتر است که خاتمی به مراسم نیایدحضور خاتمی هزینه بر خواهد بود
اما منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «آقای هاشمی احتمالا در مراسم روز تحلیف حضور خواهند داشت؛ چون این تصمیم گرفته شده که ایشان و آقای مهدوی کنی مهمانان ویژه مراسم باشند؛ اما درباره حضور یا عدم حضور آقای خاتمی باید بزرگان نظام تصمیم بگیرند.»

وی ادامه داد: «به نظر بنده اگر آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف حضور نداشته باشند برای جامعه بهتر است و شاید برای دولت آقای روحانی هم بهتر باشد که آقای خاتمی به مراسم نیایند.»

وی در بیان علت این امر گفت: «چون حضور آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف نشاندهنده چسبندگی ایشان به دولت خواهد بود و این چسبندگی ممکن است سایه خاصی روی دولت بیاندازد و تا دولت بخواهد این سایه را پس بزند احتمال دارد هزینه ای برایش ایجاد شود.»

حقیقت پور در پاسخ به این سوال که چرا تصور چسبندگی آقای خاتمی و دولت می تواند برای دولت هزینه بر باشد؟، گفت: «بالاخره عده ای نسبت به آقای خاتمی حساس هستند؛ نسبت به عملکرد ایشان در دوره مسئولیت ریاست جمهوری و نیز وقایع سال 88 انتقاد دارند و لذا با حضور آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف ممکن است نسبت به دولت جدید مکدر شوند و این فضایی که با روی کار آمدن دولت جدید ایجاد شده سنگین شود.»

حقیقت پور در پاسخ به این سوال که آیا جنابعالی هم چنین نظری دارید؟، گفت: «به نظر بنده اگر آقای خاتمی، آقای روحانی را دوست دارد در مراسم روز تحلیف حضور پیدا نکند.»

این نماینده اصولگرا در پاسخ به این سوال که موافقین حضور خاتمی در مراسم روز تحلیف معتقدند یکی از دلایل پیروزی روحانی در انتخابات حمایت خاتمی از ایشان بود؟، گفت: «آقای روحانی خود منکر این ادعا شدند و عنوان کردند وامدار هیچ جریانی نیستند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال که یعنی شما هم معتقدید حمایت آقای خاتمی تاثیری در پیروزی آقای روحانی نداشته است؟،گفت: «تاثیر داشته، اما تاثیر چشمگیر نداشته است. من نمی گویم تاثیری نداشته است.»

حقیقت پور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند حضور آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف به نفع وحدت ملی است؛ آیا شما مخالف این موضوع هستید؟، گفت: «به نظر من حضور ایشان برای دولت جدید هزینه بر خواهد بود.»

هیئت رئیسه مجلس و دولت جدید تصمیم می گیرند
اما سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «طبق روال گذشته دعوت روسای جمهور سابق به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید مرسوم بوده و لذا اگر همان مرسومات گذشته اجرا شود دعوت این دو فرد قطعی است؛ چون به هر حال ایشان روسای جمهور سابق ایران هستند.»

نقوی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مرسومات گذشته اجرا نشود که جنابعالی فرمودید اگر همان مرسومات گذشته اجرا شود؟، گفت: «ممکن است بر طبق روال گذشته عمل نشود؛ چون این رسم، قانون و قاعده که نیست.»

این نماینده اصولگرا در پاسخ به این سوال که چه مسئله ای می تواند باعث شود طبق روال گذشته عمل نشود؟، گفت: «نمی دانم. بنده تصمیم گیرنده نیستم. هیئت رئیسه مجلس و دولت جدید در این باره تصمیم می گیرند.»
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
روحاني بداند كه اگر كوچكترين هانتي به سيد ما صورت گير نمكي بخشيمش سيد بايد باشد راي ما به روحاني به خاطر سيد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پایان شب را انتظاری جز سحر نیست
خاتمی اگر در مراسم نباشد در دلها که هست.
Reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
راي روحاني بخاطر حمايت خاتمي حداقل 13 ميليون بود نه 4 ميليون كه البته 4 ميليون هم كاهش راي باعث مرحله دوم مي شدومشخص نبودكه روحاني رئيس جمهورشود.واقعيت اين است دوستان.
آریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
جامعه ما را ببین ، اقلیت دارن برای اکثریت نسخه می پیچند. بابا خاتمی باعث پیروزی روحانی شده چرا مثل کبک سرتون زیر برف کردین. نکنه می خواین بگین فتنه شده
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
راست میگی باید اسوه صداقت محمود و بیارن خاتمی خالی بنده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا اینقدر اصرار دارید خودتونو به حماقت بزنید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۲
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جناب منصور حقیقت پور ، جامعه شما يعني خودتان و يك عده كه مي سوزيد از انتخاب جناب روحاني
بهتر است شما و جامعه تان در مراسم وجود نداشته باشيد
خدايا ما را از كينه دور كن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
پارلمانه ما داریم؟
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ای کاش مردم دست از سر این ادعای پوچ مفید بودن خاتمی برای نظام بردارند. بله خاتمی انسان بسیار مفیدی بود اما نه برای نظام بلکه برای منکران نظام و هم او بود که گستاخی و پرده دری و بی حجابی و بی عفتی را در جامعه رواج داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ایول مهسا خانم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منم موافقم که سید به مجلس نرود
اول بخاطر اینکه حضرات روشون نمیشه به چشم سید بعد از اون همه تهمت نگاه کنند و دوم بخاطر اینکه ممکنه چنتا ارژانسی حین مراسم راهی بیمارستان شوند از شدت ناراحتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جناب ناشناس 1و2 اصلا شما منطق حالیتون میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا نه!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
احسنت بر مهسا خانم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چه امتیازی اقا منصور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
فقط ببینید خاتمی چقدر شخصیت بزرگ و تاثیر گذاری که اینهمه حساسیت روش زیاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مهسا جان مطمئنی حاج حسین نیستی ؟ اگه مطمئنی که نیستی می تونی فقط برای 7% (همانهایی که رای نیاورند) صحبت کنی . اگه هستی که خب موضعت همیشه معلومه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مهسا تو یکی ساکت.خسته کردین انقد بی حجابی بدحجابی به شما چه اخه.مردم مسئول زندگی خودشون هستن دست بردارین ازاین فکرای عقب مونده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مهسا خانم در بربريت فكري به سر مي برند. جايي كه شعور جايش را با احساس عوض كرده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
یه روز حسرت میخورن کسایی که بهش تهمت ها زدن

اتفاقا این سخنان سخنان کاملا درستی است. بعضی ها سعی دارند با استفاده از بعضی کار های اشتباهی که اقای احمدی نژاد در زمینه اقتصادی انجام داده است، همه کارهای او را زیر سوال ببرد و اتفاقا درست دست می گذارد روی نکاتی که ایشان به درست عنوان کرده است و می خواهد اصولگرایی را منزوی کند
احمدی نژادباهمه اشتباهاتش کسی است که پس از رفتنش دلهابرایش تنگ میشود

وای اگه دوران اصلاحات وتندرویها بخوادتکرار بشه.روزنامه های زنجیره ای آشوبهای خیابانی مساله زنان وحجاب و هزاران موضوع دیگه که باعث همه اونها همین افرادی هستند که صحبت ازاومدنشون به کابینه روحانیه
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اقای خاتمی حضورش تو قلبهای ما جووناست.در ضمن به این اقایون بگید بالای هشتاد درصد رای اقای روحانی بخاطر حمایت اقای خاتمی بوده.بهتره بیدار بشید دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مهسا خانم شما دین دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمي بسيار بيشتر از تمام نماينده هاي حاضر در مجلس براي كشور مفيد بوده و خواهد بود. برگزاري آبروندانه همين انتخابات هم از صدقه سر خاتمي بود و نه فحاشان به خاتمي.
روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
از عنایت آقایان هاشمی و خاتمی به بنده در جریان انتخابات کمال تشکر را دارم و راضی به زحمت ایشان نیستم
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من نمی دانم جناب مهسا اینکه خاتمی بی حجابی آورد یعنی چه مگر در آن دوران چادر از سر کسی می کشیدند در ضمن اگر خاتمی مفید نبود اینهمه طرفدار نداشت واینقدر محبوب نبود ودشمنان بی منطقشان چون شما اینقدر نمی ترسیدند
باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
افراد رو باید با حال فعلی آنها سنجید. خاتمی الان جزو کسانیه که حامی فتنه بود . اون موقع که داشت از فتنه حمایت میکرد به این فکر میکرد که یه زمانی رییس جمهور مملکت بوده و زشته که تابع قوانینش نباشه؟؟؟ اون این مطلبو فراموش کرد پس ما هم فراموش میکنیم که یه زمانی رییس جمهور بوده و حالا باید به مراسم تحلیف دعوت بشه. بنابراین خاتمی جایی در مراسم تحلیف نداره .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مهسا خانم
گستاخ و پرده در امثال تو و همفکرها تون هستید.
خاتمی گل یاس باغچه قلب ملت ایرانه.
خدا به حق این شب های عزیز همه تون رو رسوا و خوار کنه که اینطور به این سید عزیز تهمت می زنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
درود بر رهبر اصلاحات . رَواقِ مَنظَرِ چَشمِ من، آشیانه‌ی توست: کرم نما و فرود‌آ، که خانه، خانه‌ی توست
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حالا چون اسم یارو مهسا ست هی میگن آفرین، احسنت.
اگه اسمش تیمور یا هیبت بود، بازم ایول داشت.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چرا نميخواهيد اين واقعيت را قبول كنيد كه با نظر مثبت اقاي خاتمي بود كه مردم به روحاني راي دادند وگرنه روحاني رو كي مي شناخت حالا خاتمي رو تو مراسم شركت ندهند نماينده اي كه براي رييس جمهور سابق احترام قايل نيست براي مردم هم احترامي قايل نميباشد خدا به داد اين ملت برسد با داشتن اين چنين نماينده هايي
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مهسا خانم شما گستاخید که بی پروا و هیچ منطقی به سید بزرگوار می تازید.امیدوارم خداوند به حق این روزهای عزیز امثال شما ها رو به راه راست هدایت کنه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عده ای حساس هستند نسبت به حضور آقای خاتمی ؟
هستند که هستند ، مردم دوست دارند آقای هاشمی و خاتمی باشند اینها چه کاره هستند؟ ای بابا .......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مردم که فقط توی الف بچه نیستند.متوجه باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
لابد اين مثبت ها هم يه الف بچه هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای نا شناس، مردم 18 میلیونی هستند که به دکتر روحانی رای دادند، با علم به حمایت آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی از ایشان رای دادند، پس شما که در اقلیت و تفکر اکثریت جامعه رو حرف مردن نمی دونی، بچه ای، نه کسی که این کامنت رو گذاشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
سلام بابا بزرگ.نه پس مردم تویی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس معلوم است که خودت هم الف بچه هستی به همان دلیل که خودت گفتی اینجا هرکسی نظرش را می دهد شما هم می توانی بگویی مردم خاتمی را دوست ندارند ولی مردم نشان دادند با 18 میلیون رای که ماست سفید است و زمین می چرخد حالا شما قبول نکن مجلسیان باید و باید افتخار بکنند که هاشمی و خاتمی به مجلس بروند چون اینها به مجلس شان و شخصیت می دهند نه بر عکس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقاي ناشناس منفي مثبت ها رو بشمار و البته بي خيال اين دروغ بشو كه مردمي كه ميان اينترنت با مردم اصلي فرق دارند اونوقت ميفهمي!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
3 میلیون حساس هستند سعید با طرفداراش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس مردم حتما تو و امسال تو هستند تو متوجه باش
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
از مثبت ها تعداد الف بچه ها رو بشمار آقای بی ادب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مردم همین چند نفرند دیگه.
محمد
GERMANY
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
با توجه به مثبت منفی ها میشه در مورد ادعای ناشناس 15:24 قضاوت کرد.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اقای ناشناس جوابتو از مثبتا بگیر وخاموش باش
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس 15:24 چقدر شما باادب هستید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ناشناس! همين يه الف بچه ها فعلا برنده انتخاباتن. پس مواظب حرف زدنت باش داري با اكثريت صحبت ميكني
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس 15:24 اگه به نظر اکثریت نظر مردم گفته بشه که میشه شما وقتی تعداد مثبت و منفی ها رو می بینی می تونی بسنجی مردم یعنی چی! از لحن بیانت معلومه که می خوای بری خشکشویی کفنت آمادس
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
به نام خدا.

ناشناس 15:24 حرف شما درسته. مردم که فقط این جناب محمد نیست! مردم 18 میلیون دیگه هم هستن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقا بزرگ همونقدر که شما متوجهی واسه یه مملکت بسه !
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس درست صحبت کنه
آیرین
UNITED STATES
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس تو متوجه باش مردم محمد و من و این 819 تا مثبت اند نه تو اون چهارده تا منفی !!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس توجه کن ببین چقدر لایک خورده . میفهمی مردم کیا هستند . شما اقلیتی جانم. سید ما خیلی طرفدار داره
باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما به هفده میلیونی که به روحانی رای ندادن میگین عده ای و به هجده میلیون میگین مردم؟!!!!!!!!!!!!!!
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
در جواب ناشناس:مردم کسانی هستند که مثبت دادند و الف بچه هم از منفی ها مشخصه کیه
سيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
قطعا مردم تو هم نيستند ناشناس. سوختي از اينكه روحاني راي آورد.. بسوز خوبه برات...
عباس آبادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پ نه پ مردم توی میم بچه اند. متوجه نیستی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
یعنی چی که برای جامعه بهتر است. آقای خاتمی یکی از صاحبان رای اکثریت است. نکنه اقلیت برای اکثریت تصمیم می گیرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دوست عزیز بعد از این همه مدت نمی دانید عده ای خود را صاحب مملکت می دانند؟ کسانی که از رای واقعی مردم گریزانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر اینطوره خاتمیچرا به رای اکثریت ملت در سال88 احترام نگذاشت؟؟؟؟؟؟ باید سران فتنه 88محاکمه شوند
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
درود بر احمدی نژاد
با 24 میلیون رای مردم به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شد و یک مشت اقلیت به رای مردم هیچ احترامی قائل نشدند و همه را به باد تهت گرفتند.قابل توجه آقایان اصلاح طلب
عباس آبادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای ناشناس 2 جنای خاتمی در کدوم دادگاه مردمی مقصر شناخته شده. . قرار نیست شما یکی دو نفر همیشه بجای مردم حرف بزنیدکه !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چسبندگي!!!! از اون حرفهاست. متحجريني كه به زور مي خواهند بگند روحاني از ماست چسبندگي دارند يا آقاي خاتمي كه حمايتش يكي از مهمترين دلايل پيروزي آقاي روحاني بود؟! كاش اين حضرات ميفهميدند كه وقتش رسيده خودشان را اصلاح كنند وگرنه در اولين فرصت توسط مردم كنار زده ميشوند
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مردم خوب فهمیدند.
کاش شما می فهیمیدید. خاتمی اگر محبوبیت داشت برای عارف رای جمه می کرد نه برای روحانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر آقاي خاتمي دعوت نشود اين نشان دهنده اين است كه آقاي روحاني هم چون خاتمي بايد تداركاتچي باشد نه رئيس جمهور و اين موضوع خودرا در انتخابات بعد نشان خواهد داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
کاملاض سخن درستی است. اگر بنا باشد آقای روحانی راستا بیا راستا برو که تندروهای کشور ویران کن شاخش نزنند همین بهتر که انصراف دهد چون این کمترین ضرورت وتوقع مردم برای تغییر وضع اسفناک فعلی است وقتی از پس این حداقل برنیاد نتیجه کار از همین الان مشخص است
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عزیز برادر قبول بفرما خاتمی هر کاری که میتوانست انجام داد که تدارکاتچی نباشد.چه قبول کنند چه قبول نکنند خاتمی در در قلب ماست.
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ببینید بر سر چه مسایلی دعوا هست خدا عاقبت ملت را بخیر کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نه برادر من، از عقبه اش می ترسن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
وجود خاتمی به مراسم تحلیف اعتبار می دهد .این طور نیست که خاتمی ازمراسم تحلیف اعتبار بگیرد
sabab
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای دلسوز واقعا نبودن آقای خاتمی مسئله ی کوچیکیه!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مجلس جای خائنین نیست راشون ندید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مجلس جاي نمايندگان ملته ولي من نميدونم چرا اينقد اين ب اصطلاح نمايندگان ملت انتخابشون با ملت متفاوته
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
همه خائن هستند به جز شماو اون کاندید 3میلیونی تون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خائن کسانی هستند که با ندانم کاری وتوهم کشور را به این سرنوشت مبتلاکردند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ملت ایران در سال 92 به خائنین نه گفتند دوست خوب من خاتمی خائن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این "خود ملت" هست که تعیین می کنه چه کسی خائنه و چه کسی نه. چگونه؟ با رأی دادنش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ای ول به ناشناس اول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
پس شما خودت نرو مجلس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
لابد خائن بودن درمحمکه ی کیهان ثابت شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اینجا خائن کسی است که به جای رای مردم رای خودش را به کرسی بنشاند
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اين حرف شما كه اگر آقاي خاتمي به مراسم تحليف نيايد بهتر است خيلي احمقانه است لطفا مردمي كه به آقاي روحاني راي دادند را نادان فرض ننماييد
جغد شب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مگه خاتمی چه پست کشوری یا لشگری داره که بخواد بیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
استدلالتم مثل اسمته كه خودت رو خودت گذاشتي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اقای خاتمی پست مردمی دارد اقای جغد شب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
8 سال رییس جمهور ایران بوده!!! آقایون لشکری و کشوری!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بگو ببینم: عمو پورنگ و شریفی نیا و امثال او چه پستی داشتند که در سال 88 در مراسم تنفیذ شرکت کردند؟
علی
CANADA
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
افزادی که مانند جغد شب فکر مب کنند مخالف حضور خاتمی هستند و گرنه آدم با عثل سالم و درست حسابی که از این مزخرفات نمی گوید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
میدونی پستش چیه؟سپهدار قلوب مردمه.لنگش یکدونه توعقب مونده هایی مثل شما پیدا نمیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چرا نمی خواهید بپذیرید درایت خاتمی در انتخابات کشورراازنفرت به همدلی تبدیل کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی پستش در قلب و جان ملت جای دارد. اگر او نبود روحانی هم قطعاً هم نبود.
*ali*
UNITED KINGDOM
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
جغد شب!!
خخ خخ خخ خخ خخ
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه من جای جغد شب بودم بعد از دیدن این همه منفی از خجالت میمردم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نکته همینجاست، با اینکه آقای خاتمی هیچ پستی نداره ولی این جماعت از حضورش وحشت دارن. وقار و متانت این مرد حضور هر کسی را تحت الشعاع قرار میده.
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
راست میگی . خاتمی بعد از این که ریاست جمهوریش تموم شد هیچ پستی نداشته ولی میدونی چرا چون زالو صفت نیست که دنبال این باشه تا تمام خون مردومو بمیکه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اصلا به اینها چه ربطی دارد که کی دعوت میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جای تاسف است که اشخاصی مثل این آقا خود را نماینده مردم میداند و با پررویی تمام به محبوب ترین رئیس جمهور نظام آقای خاتمی تکلیف میکند که در مراسم تحلیف شرکت نکندو بطور ضمنی تهدید میکند که حضور ایشان برای روحانی هزینه بر است.امثال این آقا هیچ پیوندی با مردم ندارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آره جون خودت خیلی محبوبه..خیلی..... !فتنه گره
رای من روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
یک نگاه به مثبت و منفیا بنداز ...

البته شایدم راست بگی از احمدی جونتون شاید محبوب تر نباشه :))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
انقد محبوب هست که با یک جملش رییس جمهور یک کشور انتخاب میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
در پاسخ به: "آره جون خودت خیلی محبوبه..خیلی..... !فتنه گره "
خوب اگه محبوب نبود كه خون يه نفر مصل تو كه اين همه هم بيكاره و كامنتهاي يك جور مي گذاره، بجوش نمي آمد.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جناب آقای روحانی جدا منتظر تصمیم شما در روز مراسم تحلیف در مورد حضور آقای خاتمی خواهیم بود و دوست داریم شاهد حضور ایشان باشیم.تمام میهمانان یکطرف آقای خاتمی هم یکطرف.ایشان هستند که به مراسم وزن خواهد داد. دقت کنید مواضع رسمی شما از روز تحلیف مشخص خواهد شد.روز تحلیف است که رای دهندگان به شما متوجه خواهند شد انتخاب درستی کرده اند یا خدای ناکرده فریب خورده اند.کاری به قبل و بعد از آن روز هم ندارند.بنابراین مراقب باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خب مكدر بشن
كساي ك از مكدر شدن عده اي ب خاطر عزيز ملت ايران در مجلس ترس دارن نماينده افكار ملت ايران نيستن.
اگه خاتمي نباشه خيليا از آقاي روحاني مكدر ميشن.
خود آقاي روحاني از آقاي خاتمي تشكر ميكنه اونوقت ي فرد ب خودش اجازه ميده راس راس تو چش ملت نيگا كنه و بگه تاثير نداشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حضور سید بزرگوار خاتمی عزیز قوت قلبی برای دولت منتخب خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اتفاقا بهتر است از اول همه رو بازي كنند زمان تنگ نظري و زورمداري و .... گذشته ما بايد مواضعمان را شفاف بيان كنيم و اگر قرار است از كسي بترسيم فقط از خداوند و بس ديگه خسته شديم از اين فيلم بازيهاي سياسي كه فقط يك عده خاص كارگردان باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اذا اقاي خاتمي براي نظام هزينه داشت ذا اقاي احمدي نزاد ؟كساني كه به اقاي روحاني راي دادن به كفتمان ايشان كه بسيار شبيه اقاي خاتمي بود راي دادن نمايند كان مجلس اطمينان داشته باشيد حضور اقاي خاتمي انسجام ملي ووجهه. ي بين المللي ايران را افزايش مي دهد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای حقیقت پور شرکت امثال شما توهین به ملت فرهیخته ایران اسلامی و ورود اقای خاتمی به عنوان یک وزنه در جهان مایه افتخار ملت است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مخالفین حضور خاتمی مخالف وحدت ملی و منافع ملی هستند، فرصت طلبان رانت خوار و مروجین انحصار هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ببینید قدر وعظمت خاتمی مراسم تحلیف راتحت الشعاع قرار داده اونوقت بعضی کم خردان می گویندبودن یا نبودن خاتمی مهم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر ایشان عقل سالمی داشتند از محبوبیت خاتمی در دنیا در جهت تنش زدایی و تعامل با کشورهای دیگر استفاده می کردند نه اینکه سایه ایشان را با تیر میزدند!!!!
ننننن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به این آقایان نماینده بفرمایید مجلس ملک شخصی انها نیست بگذارید جامعه در آرامش باشند اگر خودشان با عده ای مشکل دارند به اسم مردم تمام نکنند مردم نماینده جنجالی و شلوغ کن نمی خواهند نماینده ی اهل تعامل و دلسوز و مشکل حل کن می خواند عقده های شخصی شان رابذارن برای سر کوچه منزلشون نه خانه ملت
شیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درود بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اتفاقا باید برود تا تکلیف ما با دشمنان ایشان روشن شود تا در انتخابات مجلس که چندی دیگر است مردم ودوست داران اصلاحات انسانهای متین ومعتدل را انتخاب کنند دورود برخاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای حقیقت پور عزت از خدا و ذلت از خداست تو کی هستی مگه توست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
البته با این جوسازی هایی که کردن دیگه فکر نکنم خود خاتمی هم تمایلی به شرکت داشته باشه، حتی اگه روحانی هم بخواد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بابا چهار ميليون راي كه اين همه ادعا نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اشتباه نکن خودشونم هنوز فکر نمیکردند چهار میلیون رای بیارن بابت همین شیر شدند
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من پیشنهاد میکنم مخالفین حضور نداشته باشند آب از آب تکان نخواهد خورد
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای روحانی کی منکر نقش آقای خاتمی شدن ؟
اقای حقیقت پور شما یبار مصاحبه های دکتر روحانی قبل انتخابات و مصاحبه شنبه شب بعد از انتخابات اقای روحانی رو گوش کن اول از اقای هاشمی و خاتمی تشکر کردن
عزت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بهتر است آقای خاتمی باشد جون به سود نظام است.
مبین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
تا نظام رو چی بدونید؟ الیس صبح بقریب! دیر نیست روزی که پرده ها بیفتد و شما بدانید و بفهمید که خاتمی چه بر سر نظام آورد!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خیلی وقته پردهها افتاده آقای مبین خان شما هنوز در خوابید و بیدار نخواهید شد چون رشته هایی که توی ذهنتون بافته بودند پنبه می شود.
اسدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اقاي خاتمي از سوي يك ملت نجيب دعوت شده اند دريك مراسم اگر تحمل حضور يك مخالف نجيب را نداشته باشيم چگونه ميتوان ادعاي پيروي از امام علي راكرد هركسي حساس است مراسم را ترك كند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من نمی دانم اینها چرا اینقدر از خاتمی می ترسند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای حقيقت پور ! چرا اينقدر از سيد محبوب وخندان آقای خاتمی هراس داريد؟چرا؟!!!!!!
سياست "خاتمی هراسی "را کنار بگذاريد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی باید بیاید.
اقایان هر کجاشون میسوزه همون جا رو اب بریزن
هه هه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حال كردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من که تصمیم گرفتم چون عارف معاون اول نشد کلید روحانی دست بکشم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مشکل، حضور فیزیکی شخص خاتمی نیست بلکه معنا و مفهومیه که از حضور اون استباط میشه. بعبارتی حضور وی نشانه غلبه اعتدال و عقل ورزی به افراط گری و بی عقلیست. این چیزیه که آقایون رو زجر میده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دقیقاً. شب پرستان از طلوع خورشید گریزانند. امثال آقای حقیقت پور نفعشان را در بحرانی بودن مملکت جستجو می کنند و از ارامش کشور بیم دارند شاید آنموقع دیگر جایی برایشان نباشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این خاتمی چیکار کرده که اینا اینقدر ازش میترسن از اینکه پیش خدا و مردم محبوبه دارن از حسودی میترکن اخه بدبخت اگه خاتمی نیاد میخوای شریعتمداری بیاد اونوقت این عزته ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حضور فیزیکی اقای شریعتمداری باعث سنگین تر شدن اعتبار این مراسم میشه مخصوصا جلوی کشورهایی مثل گینه نو،افغانستان،بیسائو
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بگو خب؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر خود آقای خاتمی هم ترجیح بدهند شرکت نکنند بنا باز بر مصلحت باز هم نشان
از ضعف و عقب نشینی از همین اول کار است. آقای روحانی باید در اولویت نظر و خواست و مصلحت اکثریت ملت که به ایشان رای دادن را قرار دهد...و با اقتدار در مقابل اقلیت اصولگرای ها که گویا هیچ ارزشی برای رای مردم و اکثریت قائل نیستند و 8 سال کشور و مردم و دانشگاها را با استبداد و تحجر زجر دادن و نابود کردن بایستد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
استانداری هم برات زیادبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شخصا اگر روحانی خاتمی را در ردیف اول کنار هاشمی در مراسم تحلیف نشاند کلا ته مانده امیدی که بهش دارم را از دست میدهم.
مخالفینش هم میفهمند که پشمی به کلاهش نیست و میشه بهش فشار آورد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگر خاتمی دعوت نشد مشروعیت روحانی زیر سوال میره و ثابت میشه روحانی هم واسه این مردم کاری نمیکنه
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
در مراسم تحلیف تمام روسای جمهور قبلی بایستی حضور داشته باشند.اگر اینجور باشه احمدی نژاد هم نباید حضور داشته باشد
درود بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نظرات آقای حقیقت پور نشان دهنده ظرفیت جناح ایشان در مواجهه و تعامل با یک جناح دیگر است! بنظر من علت این امر آنست که با طلوع آفتاب دیگر برای ستارگان مجال خودنمایی باقی نمی ماند!!! مثلاً این افراد ادعای مدیریت جهان را دارند!!!! بخدا اگر زورشان برسد همه مخالفانشان را از دم تیغ می گرانند!!!
نی نای نای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این بیاد اون نیاد این وزیر باشه اون نباشه مردم و نظرهای اونها هم کشک حالا کشک باشه یا نباشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
: جعفر زاد «به نظر بنده اگر آقای خاتمی در مراسم روز تحلیف حضور نداشته باشند برای جامعه بهتر است و شاید برای دولت آقای روحانی هم بهتر باشد که آقای خاتمی به مراسم نیایند.».............
اینکخه برای جامعه بهتر یا بدتر است نظر نمی دهم اما این اعترافات بهترین دلیل بر این می باشد که دفاع خاتمی از روحانی منجر به انتخاب روحانی شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به نظر من هم آقاي خاتمي در اين مجلس حضور نيابند بهتر است. چرا كه شان ايشان اجل از اين امور است.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بعضی ها بدجوری توی آمپاس شدیدند.خاتمی در قلب ماست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
أكثر رأي دهندگان به أقاي روحاني به درخواست جناب أقاي خاتمي رأي دادند چرا نمي خواهيد مطلب به اين واضحي را بفهميد واقعا نمي فهميد؟؟؟!!!!! حالا نبايد در مراسم تحليف حضور داشته بأشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چون نمي توان از مغزهاي شستشو شده انتظاري بيش از اين داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای حقیقت پور که در شناخت میزان محبوبیت آقای خاتمی بوئی از حقیقت نبرده اید برای دوره بعد بای بای
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حضور خاتمي خاري خواهد بود بر چشم دشمنان داخلي و خارجي و مخالفان اصلاح طلبي. اين مساله واضحه كه با بودن خاتمي پيروزي بزرگي نصيب اصلاح طلبان و سرافكندگي بيشتر براي اصولگرايان تندرو خواهد بود. اونها خوب ميدونند بودن خاتمي مهر تاييد بر اكثريت اصلاح طلبان در جامعه ميزنه و طبيعتا دوست ندارن كه خاتمي بيشتر رسانه اي بشه. ولي كسي كه از طرف خدا تو دل مردم عزيز و محبوب شده به اين كارهاي كثيف مخالفانش كاري نداشته و به راه خود ادامه خواهد داد. زنده باد خاتمي، زنده باد اصلاحات و زنده باد آزادي انديشه.
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی یعنی خار چشم افراطی ها و نور چشم مردم
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقاى روحانى بايد از خاتمى بعنوان ميهمان ويژه دعوت بعمل آوردچون انتخاب ايشان از طرف مردم بخاطر حمايت خاتمى وهاشمى بود.واگر خاتمى حضور نداشته باشد به ضرر نظام خواهد بود. چون نشان از فاصله حكومت از مردم خواهد بود
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اين كه خاتمي تو تحليف باشه يا نه جنگ زرگريه.همون انرژي رو بگذارن رو اين كه وزراي نزديكتر به اصلاحات انتخاب بشن مهم تره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اینهایی که با حضور خاتمی مکدر میشن را همه میشناسن کسایی هستن که هر چی توی این 8 سال بافتن از روز 24 خرداد به بعد رشته شد اصلا هم ناراحتی و کدورت آنها اهمیت نداره چون هر وقت مردم خوشحالند اینها ناراحت میشن پس خاتمی باید بیاد تا مردم خوشحال بشن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی عزیز این ملت است واکثر مردم اورا دوست دارند اگر جرات دارید یک رفراندم بگذارید اقای حقیقت پور
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه روحاني بدون خاتمي بياد چهار سال ديگه بهش راي نميدم. بي تعارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
موافقمممممممممممممممممممممممم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بي تعارف عزيزم
اگه روحاني نتونه وضع اقتصادي رو خوب كنه كه 4 سال بعد احمدي نژاد دوباره راي مياره
عارف هم كه معلوم شد هيچ جايي تو كابينه يازدهم نداره. اصلاح طلبي مرده
خيلي وقته كه مرده
ناشناس
GERMANY
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی باید به قول خودش وفا کنه (حرکت در جهت رای اکثریت)

حضور عارف هم اضافه کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نه بابا!!!!!!!!!!
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ورود خاتمی به مراسمات رسمی یعنی مرگ راستی و حقیقت...
یعنی دوران دروغ و نفرت اغز میشود...
وای خدااااااااااا
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شاید هم یعنی آغاز روشنایی
كسري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمي با تو چكار كرده خداااااا!!!!
برو آب بريز همون جا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اغز نه اغاز.برو اول فارسی یاد بگیر بعد جملات فلسفی بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حق با شماست این 8 سال اوج صداقت و راستی بود به طوری که مردم از این همه راستی و صداقت منزجر شدند!!!!!!!!!!!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نه داداش خیلی هم اهمیت نداره شما مهمش می کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سجاد شمامشکلتون این است که به توهم خودتون را معدل اسلام می دانید وهمین هم به اسلام ضربه می زند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
داداش يا واقعا نابينايي يا چشمهايت ايراد ديگري دارد كه همه چيز را وارونه مي بيني. در حال به چشم پزشك مراجعه كن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
معلومه يه كمي مونده تا خوردو خوراكتون قطع بشه
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی انتخاب کن
مکدر شدن دشمنانت
مکدر شدن دوستانت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بسیارمتاسفیم که بعضي از نمایندگان هنوزپیام مردم شریف وانقلابی ایران رادرک نکرده اند. یادشان باشدکه اگربارییس جمهورمنتخب مردم همراهی نکنندباهمین مردم طرفند
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من خیلی ها رو میشناسم بخاطر خاتمی به روحانی رای دادند.
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جناب خاتمي براي من شخصيت محترمي است اما منكر تاثير چشمگير ايشان در انتخاب جناب روحاني هستم اگر آقاي خاتمي از چنين پايگاه اجتماعي بزرگي برخوردار بود بايد عارف در صحنه مي ماند! عارف با تابلوي اصلاح طلبي وارد ميدان شد. او معاون اول دولت خاتمي بود و در جريان تبليغات انتخاباتي از ارتباط و نسبت خود با شخص خاتمي حداكثر استفاده را برد اما با مشخص شدن راي كم او چه در نظرسنجيهاي ميداني و چه اينترنتي مجبور كه كناره گيري به نفع گزينه اصلي جناب آقاي هاشمي شد... حداكثر نفوذ خاتمي در راي مردم 10 درصد است و اين با ميزان نفوذ جناب هاشمي قابل مقايسه نيست...
بی بی
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چند درصد از رای روحانی متعلق به اصلاح طلب هاست؟
من فکر می کنم حدود 30%
به نظرم بهتراست به جای دعوت تکه پاره کردن به فکر مملکت وملت مظلومش باشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
همه اینها از محبوبیت خاتمی می ترسن...

آقای روحانی بعد از پیروزی از آقای هاشمی و خاتمی تشکر ویژه کرد.

آقایان نامه ها را بخوانید.
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی مرد اخلاق و انسان وارسته ای است چه حضور داشته باشد یا نداشته باشد جای او در قلب همه ماست .درود بر خاتمی عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این یک امتحان بزرگ برای روحانی با داوری ملت است اگر روحانی با خاتمی به مراسم تحلیف برود این امیدواری وجود دارد که روحانی تحت فشار های نامربوط قرار نمی گیرد و می تواند برنامه های خود را پیش ببرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ای دلم خنک میشه هنوز از اسمشم می ترسن
بسیجی قدیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
روحانی در اولین قدم آزمون سختی در پیش رو دارد. روحانی اگر اعتماد و حمایت اکثریت جامعه و اکثریت قاطع نخبگان و دانش آموخته گان جامعه را می طلبد، حضور خاتمی در این مراسم ضروری است. اولین قدم روحانی تعیین کننده است.
reza
UNITED STATES
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
سالها دروغ بس است آیا شما از محبوبیت خاتمی اطلاع ندارید. ما به خاطر خاتمی به روحانی رای دادیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این رایی که روحانی داشت از هنر سر خاتمی و هاشمی بود وگرنه روحانی رای چندانی نداشت، واقعا که شما اصولگرا ها خیلی رو دارین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
پیروز انتخابات اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل بودند که برخلاف افراطی‌ها هیچ دیواری میان آن‌ها نیست. حلقه اعتدال آن‌ها را به یکدیگر پیوند داده است.
ناشناس
CHINA
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
حضور خاتمى در مراسم تحليف، ارزش اين مراسم رو بالاتر مى بره و حاضر نشدن ايشون براى خاتمى خسارتى به بار نمياره اما كينه توزى، كج انديشى و لجبازى مخالفان اصلاحات رو به خوبى به مردم نشون مى ده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
من نمی دانم فرارو از این که ملت روبروی هم قرار میده تا به هم بد بی راه بگن چه منظوری داره مصرو نمیبینید میخاید مردم همدیگرو بکشن راضی بشید
ققنوس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقای دکتر روحانی فراموش نکن که توی میتینگ ها و پوسترها از نام و عکس خاتمی استفاده می کردی،فراموش نکن که جریان اصلاحات به پیروی از خاتمی به شما رای داد،فراموش نکن که دکتر عارف به دستور خاتمی به نفع شما کنار رفت...فلذا حتما از این سید عزیز دعوت کن و به حرف افراطی ها بی تفاوت باش!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چرا باید تحت تاثیر یک مشت افراطی این بحثها پیش بیاید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
به نظر بنده اگر نظر اکثریت را بخواهیم هاشمی و خاتمی باید باشند چون نتیجه انتخابات نشان داد مردم کی را می خواهند اما اگه نظر مردم مهم نیست ان وقت هر کی را دوست دارند دعوت کنند
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شان و ارزش و منزلت خاتمی بسیار بیشتر از حضور در مجلس و میان نمایندگانش هست !

جانم فدای رهبر اصلاحات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خاتمی وقتش پره چندتا تشییع جنازه و جشن تولد و ختنه سوران و عقدکنان . دعوته
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
با سلام
هر چند معتقدم همه با هم یدواحد باشیم ولی باید جناب آقای خاتمی توضیح دهند که ادعای تقلب در انتخابات 88 ظلم بزرگی در حق کشور و مردم و نظام بود. ایشان و اقای هاشمی هر کدام 2 بار از همین طریق رئیس جمهور شدند آنوقت تقلب نشد ولی اگر غیر از این آقایان رای بیاورند .......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
امثال آقای حقیقت پور شما که هستید که برای مردم تعیین تکلیف میکنید آقای روحانی هم بدانند ما شما را دوست داریم شمارا رئیس جمهور عزیز کشورمان میدانیم در کارتان قصد دخالت نداریم شما وامدار کسی نیستید اما واقعیت است که کسی شناخت زیادی از جناب روحانی ندارد اگر رای آوردند فقط و فقط بخاطر گل روی سید خاتمی بوده و حتی نه هاشمی ، بخاطر خودتان که شده از سید خاتمی دعوت کنید اگر خودشان نیامدند یا نگذاشتند بیایند حرفی نیست شما دعوت کنید. بخاطر خودتان و 19 میلیون ایرانی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
درایران هیچ شخصیتی به اندازه خاتمی محبوبیت ندارد.ضمن اینکه هیچ شخصیتی به اندازه ایشان صداقت ندارد.اگرباورندارید می توانید نظرسنجی کنید.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بهتره که اینارو ملت بشناسند ودر انتخابات بعدی مجلس همه اشونو کنار بزارند پس از حالا شناساییشون کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
مردم دوست دارند سید باشه حالا اینا چه کاره اند که نمی خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ما به خاطر آقای هاشمی و آقای خاتمی به روحانی رأی ندادیم باید حتما باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بنازم به اين شخصيت كه سايه اش هم باعث زحمت تماميت خواهان است
میرصادق
FRANCE
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مطمئنا حضور خاتمی شانی برای او نیست بلکه سبب اعتبار بخشیدن به مجلس است و مجلس باید به این حضور افتخار کند.
فرشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
همانطور كه ديديد آقاي دكتر روحاني برخلاف اين كه يك عده حرف مفت زن ادعا كردن با گوجه وتخم مرغ از حضور استرا در مراسم تحليف استقبال خواهند كرد ايشان را رسما دعوت كردند و آقاي خاتمي را نيز اميدوارم دعوت نمايند ( طي ٨ سال كه دولت ومجلس و .... در دست خودشان بود نتوانستند اثبات كنند كه آقاي خاتمي در فتنه ٨٨ دخيل بوده پس همانطور كه شب قدر آقاي ناطق نوري فرمودنده دروغگويي منشا تمام گناهان است كه اينها مرتكب مي شوند )
مسلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
باسلام همه خوب می دونندحمایت آقای خاتمی وعارف واصولا طیف اصلاح طلب چه تاثیری برنتیجه انتخاب توسط مردم داشته حتی آقای حقیقت پور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما فراموش کردید یا خودتونو زدین به فراموشی !این آقا کسی بود که در انتخابات 88 به رای اکثریتی اهانت کرده وآن راتقلب شمرد واز سازمان های بین المللی خواست که بیایندو انتخابات سالم برگزار کنن حالا همه چی گل بلبل شده خوب این همون دولتی بود که سال 88 انتخابات برگزار کردخواهش میکنم این به تغییررویه توجه کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اقای حقیقت پور هر کسی از حرف رییس جمهور منتخب ملت جوری برداشت میکنه که داره به خودش تلقین میکنه !!!!!! وقتی ایشون میگن وامدار هیچ گروهی نیستم یعنی رییس جمهور یه عده خاص نیستم من رییس جمهور همه مردم ایرانم!!! تا کی میخواید به خودتون تلقین کنید اقای حقیقت پور؟؟؟؟؟
pouya
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ارزش مرد را نباید از تعداد دوستاش فهمید بلکه باید از تعداد دوشمنانش فهمید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خاتمی به کوری چشم دشمنان دوستت داریم و هر چه بگویید انجام خواهیم داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من فکرش را که می کنم خنده ام می گیرد که چقد سخت است قبول واقعیت برای اصول گرایان و اینکه اصلاح طلبان اینهمه جایگاه مردمی دارند.
اشنا
SWITZERLAND
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ایران وایرانی افتخارش خاتمی است احسنت به نماینده واقعیت گویی شهرمان جعفرزاده.ما ایرانیان بخاطر خاتمی پشتیبان هاشمی هستیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من نمی دانم این اصول گرایان به سرکردگی حسین شریعتمداری چرا اینقدر از سید بزرگوار خاتمی هراس دارند نکند ترس شما بخاطر جایگاه مردمی اوست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
درود بر خاتمی
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بنظرم آقای روحانی صلابت و مردانگی خودش رو در قرائت پیام تبریک و تشکر از دو مقام بلند و موثر نظام نشون دادند و میدهند اما باید از خاتمی کبیر خواست که دعوت ایشون رو اجابت کنه و پا رو تخم چشمای ما بزاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خاتمی عشق ماست !
جناب حقیقت پور ، اگر خاتمی از روحانی حمایت نمی کرد ، روحانی به دور دوم هم نمی رسید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ایران یعنی خاتمی و خاتمی یعنی ایران ، کسانی که به روحانی رای ندادند در هیچ مراسمی نباشند.
خبردار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خیال تندروها راحت باشد.
خاتمی بزرگوارتر از آنست که بخواهد با حضور خود در مراسم تحلیف سایه سنگین تنگ نظری و بهانه جویی تند روها رو متوجه آقای روحانی کند چون ایشان بیش از هر کس دیگری خواهان موفقیت دولت روحانی در حل مشکلات ایران زمین است.
lمحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خاتمی محبوبترین چهره سیاسی دردوران معاصر است وحضور یاعدم حضورش خدشه ای به اعتبار ومحبوبیتش نخواهد زد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یادشون رفته قبل انتخابات افتاده بودن به التماس واسه حضور مردم ! بازم موقع انتخابات میشه ها !!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای خاتمی یک شخصیت جهانی است اگر هم ایشان را دعوت کنند ببیند بریا جامعه وآقای روحانی مشکل آفرین میشود قطعا شرکت نخواهد کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نمی دانم چرا اینقدر از آقای خاتمی می ترسند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یه عده ای ناراحت میشن که بشن اگر آقای خاتمی نباشه 19 ملیون ناراحت میشن وحتما دولت روحانی کم کم پشتوانه مردمی را که می گوید از دست خواهد داد وبماند با همون یک عده ای
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام بنده اصلا نظر به رای دادن نداشتم .ولی وقتی بزرگانی مانند خاتمی بزگوار و محبوب اکثریت ملت گفتند به روحانی رای بدهید از نظرم برگشتم و رای دادم.و اگر خاتمی را به مراسم تحلیف دعوت نکنند متوجه خواهم شد روحانی تحت چه فشارهایی قرار دارد از طرف افراد غیر مردمی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه خاتمی نیاد احمدی نژاد هم نباید بیاد چون یه مملکت بهش حساسند
مجله فرارو