bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۲۸۴

ترقی: حضور خاتمی در تحلیف مهم نیست

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
حضور یا عدم حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف رییس جمهوری یازدهم یکی از مواردی است که این روزها مورد بحث است. 

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: "حضور خاتمی در مراسم تحلیف اهمیتی ندارد." در ادامه گفتگوی عصر ایران با ترقی را می خوانیم:

حضور یا عدم حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف یکی از مباحث روز فضای سیاسی است.
اینکه یک شخص در تحلیف شرکت کند یا نه، لزوما نمی‌تواند بحث مهمی باشد و بهتر است ذهن خود را معطوب به مسایل جدی کنیم.

به هر حال خاتمی در انتخابات به عنوان یکی از همراهان مهم رییس جمهور منتخب بود.
مراسم تحلیف تا به حال روال مشخصی نداشته است و معمولا رییس جمهور جدید و قبلی حاضر می‌شدند. حتی اگر احمدی نژاد هم نیاید، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. البته بهتر است مجلس برای این مراسم مهم قانونی تصویب شود تا این مشکلات به وجود نیاید.

البته احتمال شائبه سیاسی هم وجود دارد.
بحث من این است که حضور آقای خاتمی در مجلس برای تحلیف رییس جمهور منتخب نباید در ادبیات سیاسی مطرح شود. آقای خاتمی می‌آید یا نمی‌آید.

اما سیاسی کاری و اعمال محدودیت برای کسی که هشت سال رییس جمهور بود، با اعتدال مطرح شده تناقض دارد.
مگر آقای خاتمی نماد اعتدال است. شما در شرایطی این حرف را می‌زنید که ایشان نماد تندروی است.

به هر حال ایشان یکی از نزدیکان رییس جمهور منتخب است. سؤال این بود که با توجه به فضای اعتدال به وجود آمده بهتر نیست سیاسی گری به حداقل برسد.
شعار اعتدال را آقای دکتر روحانی داده است و مجلس هیچ مسؤلیتی در قبال این مساله ندارد. اصولا این قوه مجریه است که مسؤلیت اجرایی دارد و باید در اجرای برنامه‌هایش اعتدال را در نظر داشته باشد.

مدیریت هر قوه ای به خودش ربط دارد و در قوه های مقننه و قضاییه نمی‌توان شعار اعتدال داد و به همین دلیل این شعار روحانی قابل تعمیم به بقیه قوا نیست.

درباره میهمانان خارجی چطور؛ چه ساز و کاری باید رعایت شود؟
میهمانان خارجی طبق روال باید با دعوت دولت باشند. دولت هم به طور رسمی اعلام کرده است که از همه کشورها برای حضور در مراسم تحلیف دعوت به عمل آورده است.

حتی انگلیس و آمریکا؟
وقتی دولت می‌گوید «همه» یعنی نمایندگانی از این دو کشور هم دعوت شده‌اند.

اما حتی احتمال بازگشت جک استرا حاشیه‌هایی را به وجود آورده است.
همه میهمانان به دعوت جمهوری اسلامی در تحلیف حاضر خواهند بود و به همین دلیل نباید به مسایل اینچنینی دامن زد.

یکی از نمایندگان از استقبال با گوجه از سفر احتمالی جک استراو  خبر داده است.
این رفتارها در شان ایران نیست و به همین دلیل نباید به چنین مسایلی دامن زد. استراو اگر به ایران بیاید، میهمان ایران خواهد بود و در فرهنگ ما میهمان محترم است.

حضور نمایندگانی از انگلیس و آمریکا به لحاظ سیاسی چه تبعاتی خواهد داشت؟
از هر لحاظ به نفع جمهوری اسلامی است که تحلیف رییس جمهور جدید با حضور میهمانانی از آمریکا و انگلیس انجام شود.

چطور؟
تحلیل واقعی از حضور آنها در تحلیف آقای حسن روحانی این خواهد بود که آمریکا و انگلستان از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند و دولت رسمی جمهوری اسلامی و گفتمانش را پذیرفته‌اند و این حضورشان برای آنها در قبال جمهوری اسلامی تکالیفی را به وجود خواهد آورد و دیگر نمی‌توانند به انکار اصول جمهوری اسلامی اقدام کنند.
علی عسک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
حضور اقای خاتمی ضروری است انکه لازم نیست حضور یابد دار و دسته شماست اقای ترقه!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
آقا بخدا جدی جدی !!!! آقای ترقی ببخشید شما ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
اين ترقي اصلا كي هست؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
والله خيرالماكرين
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
گفته‌اند که شرف‌المکان بالمکین ارزش هر جایگاه به کسی است که در آن قرار گرفته است. بنابراین خاتمی عزیز به مکان ها ارزش می دهد نه مکان هابه خاتمی. اما شما از مکان ها ارزش می گیرید. شهید رجایی هم سخن جالبی دارد که انسان بایدبه ابلاغ (حکم ریاست) ارزش بدهد نه ابلاغ به انسان
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۸
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
این شمایی که مهم نیستی!
والا اقای روحانی بخاطر حمایت مستقیم سید بزرگوار بود که رای اوردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی شأنش بالاتر از این حرفهاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
این ترقه کی هست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی مسئولیت دولتی نداره. ازلحاظ قانونی نمیشه بیاد
اقا جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
والا
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خاتمی کارشو کرده و ضربه شو به آدمایی مثل ترقی و حسینیان و رسایی وارد کرده حالا میخاد تو مراسم تحلیف باشه یا نباشه او محبوب قلوب اکثریت ملت ایران هست و این خط و نشان ها هم بخاطر حسادت به همین محبوبیت اوست
انشا.. دو سال بعد سید محمد خاتمی رییس مجلس ایران هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
حرف مفت نزن.خاتمی باعث سقوط رای روحانی شد نه رای آوردن ایشون
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگر سید برزگوار شما نفوذ داشت برای آقای عارف رای جمع می کرد نه برای آقای روحانی.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بنام خدا
پس چرا سال88 این" سید بزرگوار" با اینکه حلقوم خود را پاره کرد، توفیقی نیافت؟!
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای ترقی با تمام وجود میگم: لطفا ساکت شین . سر جایتان بنشینید. این خیلی خیلی خیلی مودبانه بود
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آقاي ترقه!ببخشيد ترقي سلام!!خوبي؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ببین ترقی در مورد خاتمی درست حرف بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاقا حضور آقای خاتمی بسیار مهم و مغتنم است،بر خلاف نظر شما ایشان نماد اعتدال هستند و تندروی را از اظهار نظر شما میتوان استنباط کرد.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حالا تو حرص خاتمی رو نخور، به مسائل مهمتر برس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای خاتمی نماد یک ایرانی دلسوز معتدل است
اقای ترقی سعی کنید مودب باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
یک ایرانی آماده وطن فروشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
به خدا اعصابم خورده احساس فریب خوردن میکنم آن از لیست وزرا که یه خانم توش نیست اینم از نبود سید بزرگوار در تحلیف ما رای دادیم که تندرو نباشه اما انگار انها جاهای دیگه زورشون میچربه خدا کجا فرار کنیم اخه
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
مهمتر از جنسیت کارایی افراد می باشد ، احمدی نژاد هم 3 وزیر زن پیشنهادداده بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگر خاتمي نگفته بود واله اگر به روحاني راي مي دادم
ناشناس
NETHERLANDS
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
به این ماه عزیز قسم من هم فقط و فقط به خاطر آقای خاتمی به روحانی رای دادم.
زنجانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
موافقم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
هشتاد درصد رای مردم بخاطر حمایت ایشون از اقای روحانی بود
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
و خیلی های دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
من هم به همچنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
منم همین طور
esmail
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حضور خاتمي براي ما خيلي مهمه
اخلاق و ادب سياسي حكم ميكنه ايشون بايد باشن
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
به نظر من هم باید باشد
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اقای ترقی خودش کافیه. بقیه؟ مهم نیست
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حاکمیت باید خیلی افتخار کند اگر آقای خاتمی بخواهد در این مراسم شرکت کند.
هر چند آقای خاتمی انسانی نیست که شیفته حضور در هر مراسمی باشد ، مثل بعضی ها !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
فرارو تو را به خدا این نظر را نمایش بده تا یه خورده دلم خنک بشه.
آقای ترقی! بدجوری داری
میسوزی. قابل درکه! اما اشکال نداره؛ 8 سال شما مردم را سوزاندید حالا 8 سال ما مردم شما خودخواهان را میسوزانیم. خاتمی تیری به چشم دشمنانش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
برای ما که به رییس جمهور منتخب رای دادیم، خیلی خیلی مهمه
برای اونهایی که به آقای جلیلی و افراد متفرقه رای دادن معلومه که مهم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاقا" حضور خاتمی خیلی مهم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نه اصلا مهم نیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اینا با خودشون نمی تونن کنار بیان ، سر اومدن خاتمی به یه مراسم جنجال می کنن، بعد می گن می خوان با دنیا نعامل کنن!!! در به همون پاشنه می چرخه، 8 سال دیگه ملت و سر کار میزارن
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آخه قحطی آدم حسابی میرید از این فرد نظر میپرسید.راجع به خاتمی که هرکسی شایستگی اظهار نظر ندارد.
ناشناس
NETHERLANDS
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آفرین.اسم بزرگ خاتمی به دهان هر کسی نباید برده شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ممنون. صدها و صدها مثبت +++++++ . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فکر میکنم که قحطی آدم اومده که یکی مثل تو داره نظر میده!
فريبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
پس حضور حضرتعالي مهم است ؟ كشور نياز به همدلي و آرامش دارد چرا شما هنوز دنبال افراط هستيد . از اينكه در گذشته هاي دور در شهر مشهد به شما راي دادم براي خودم متاسفم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاقا وجود سید خندان لازم.

خاتمی دوست داریم.
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی دوست داریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شعار اعتدال را آقای دکتر روحانی داده است و مجلس هیچ مسؤلیتی در قبال این مساله ندارد.

یعنی مجلس معتدل نیست ؟ تند رو است؟ عقب مانده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
رگ حسادت اين اقايان روز بروز متورم تر ميشود .... خاتمي را که محبوبيتش در بين جوانان و نخبگان و دانشجويان و هنر مندان کاملا روشن است و هر جا که ميرود چراغي مي افروزد........نمي توانند تحمل کنند .ادبيات سياست بازان ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
برای تو مهم نیست، تو هم که خودت کلا مهم نیستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترقي به خاتمي مي گويد تندرو؟
رهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بابا بزرگش نکنید طرقی در مقابل سید قطره است در مقایل دریا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نگو که منظورت از دریا سیدتونه؟!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
همه ماانسانها باید بهم احترام بگذاریم اما واقعا این آقای ترقی درکجای این مملکت قرار میگردد اصلا چه سودی برای ایرانیان ومسلمانان دارد تاحالا چه گره ایی ازمشکلات بیشمار ما مردم عادی باز کرده ایشان حتی یک کلمه از دل ما عوام صحبت نکرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بحث بودن یا نبودن خاتمی رو خودتون گنده کردین ! حالا طلب کارم شدین !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چقدر خاتمی عزیز ما تاثیر گذاره که اسمش هرگز از زبان مخالفینش مثل این یارو ترقی(یا بهتر بگم تنزل) نمی افته
درود بر سید محمد خاتمی
تاریخ بشری ، تنزل ها رو به عنوان نقاط کور و منفی در حافظه خودش حفظ خواهد کرد حتی اگر اسمشون "ترقی" باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دقیقا" همینه افرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
نظر شما هم همینطور جناب ترقی اصلا مهم نیست !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
یک کلام حرف حساب. دمت گرم.
ناشناس
AZERBAIJAN
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شان و منزلت جناب آقای خاتمی بسیار فراتر از این است که بخواهد در مراسمی تشریفاتی حضور یابد. اگرچه حضور وی تقویت کننده دولت آینده بوده و باید مورد استقبال قرار گیرد.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
4 سال خاتمی نبود خیال همه ماها راحت بود حالا هم اومده یه سری آدمای بی ادب مثل شماها دورش جمع شدید و به بهانه اعتدال هرچه دلتان می خواهد می گویید.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای ترقی! شما با تندروی هایی که داشته ای برای ملت ایران مهم نیستی، نه آقای خاتمی عزیز که امید ملت ایران است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حتما حضور تو مهمه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حضور خاتمی در مراسم تحلیف اهمیتی ندارد..... !! اين جملات گوينده نشان از سوزش است و بس!
ناشناس
TURKEY
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
همه مهمانانتان یک طرف سید بزرگ و عزیز ما هم یک طرف خاتمی یعنی شعور وعشق با هم
ناشناس
NETHERLANDS
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اصلا مراسم تحلیفی که خاتمی توش نباشه مراسم تحلیف نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
كسي نيست بگه تو سر پيازي يا ته پياز!!!!!! كه اين حرفارو ميزني؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی فراموش شدنی نیست. آقای ترقی و اعوان و انصارش هر کاری هم که بکنند نمی توانند خاتمی و نقش خاتمی را در صحنه سیاسی ایران کمر نگ کنند. درود بر خاتمی.
خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اسم وتاثیر خاتمی درانتخابات 92 می درخشد
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اين بنده خدا كه با اين لحن نگفته چرا فرافكني ميكنيد؟ خب درست ميگه نبايد حضور شخصي اينقدر تاصرگذار باشه. ما بخاطر مسائل احساسي دوست داريم تا خاتمي باشه ولي خاتمي الان سمت رسمي نداره. به چه عنواني بياد تو مراسم؟ بعنوان دوست؟ حامي؟ رهبر اصلاحات؟ .....چي؟ .......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
به عنوان رییس جمهور پیشین ایران
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای روحانی می تونه لیستی از نزدیکانش رو که در نظر داره برای مراسم حضور داشته باشن به مجلس ارائه کنه
نگرانیه دوستان دقیقا از همینه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نبايد حضور شخصي اينقدر تاصرگذار باشه.
این که الان گفتی یعنی چه ؟ !!!!!!!!!!!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به عنوان شخصیت بزرگ سیاسی ایران و نیز رییس جمهور اسبق کشور.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به چه عنوان ؟ میگم برات : کل دنیا اگه اگه اگه فقط یک درصد ایران رو به دید مثبت نگاه کنن همه ش از صدقه سر خاتمی و بس ! دنیا ایران مترقی رو با اسم و رسم این مرد میشناسه آقا مجید ! اسم خاتمی بیاد پسوندش صلحه ! آرامشه ! منطق و دیپلماسیه !
گذشته از همه این حرفا ! انگیزه درصد بالایی از همین مردم حماسه ساز 24 خرداد که واسه نظام آبرو خریدن همین آقای بی سمته ! خاتمی یه اشاره کرد حماسه شد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
تاصر گذار؟؟؟ از کجا آوردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای ترقی اگر آقای عسگراولادی هم دعوت نشن بازم مهم نیست؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آنقدر تنگ نظرید نمیتونید محبوبیت خاتمی و تحمل کنید واسه همین ادعا میکنید بودنش اهمیتی نداره !!!. این ادبیات یک سیاستمدار نیست !!!. ولی خاتمی عزیز تو دل ماها جا داره اینو بدونیددددددددددد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تو وحرفهاي تو اصلآ مهم نيست.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بدون که ما به عشق خاتمی در انتخابات شرکت کردیم پس به اندازه دهنت حرف بزن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
"در قوه های مقننه و قضاییه نمی‌توان شعار اعتدال داد "
.
.
.
عجب حرف بی ربطی!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی زلزله محبوب هرچی دله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاقا خیلی مهم است
و این پیام را به مردم و دنیا ابلاغ می کند که آیا می خواهیم و می توانیم در مسیر اعتدال و تدبیر گام برداریم یا نه یا هنوز در گیر حواشی هستیم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
درود بر خاتمی مرد امید وشور جوانان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترقي ترقي سوختي ؟ برو آب بريز آونجا كه محمود جونت گفت ساكت شي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دیگه بیشتر از این کامنت نمیداری این یه ترفنده که حساسیت نام سید بزرگوار کم نشون بدی در ضمن من قبل از کامنتهای منتشرشده کامنت گذاشتم اما چاپ نشده تو غیر قابل انتشارها نیس این یعنی چه؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
موافقم این فرارو مثل دوران انتخابات داره بودار عمل می کنه، تحریمش کنیم دو زاریش میفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بعضي وقتها دلمون براي تيكه هاي احمدي نژاد تنگ ميشه مثل "آب رو بريز اونجا كه ميسوزه"
رادين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
جنابعالي چطور نماد اعتدال هستيد يا نيستيد.؟ حداقل مفهوم اعتدال از ديدگاه شما رو بدونيم يعني چه؟
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
lمگر حزبی به نام موتلفه هم داریم!پس چرا هیچ وقت در انتخابات نتیجه قابل قبولی بدست نمی اورند؟ایا وزن و عیار سیاسی تمام اعضای موتلفه در سراسر ایران زمین با نام سید محمد خاتمی برابری می کند!؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تمام موتلفه با خیلی از کوچکتر ها هم قابل مقایسه نیست چه برسه به سید خندان و محبوب ما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاقا باید اقای روحانی همین اول با دعوت رسمی از خاتمی جواب کیهان و کیهان فکران رو بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شعار اعتدال را آقای دکتر روحانی داده است و مجلس هیچ مسؤلیتی در قبال این مساله ندارد.
یعنی مجلس معتدل نیست؟ تند روه؟ کند روه ؟ عقب مانده است؟
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اين نبودن شماهاست كه مهم نيست
و بودنتان مايه مصيبت جامعه
ولي كي كه بفهمه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خوب نیست به بزرگمردی همچون آقای ترقی توهین بشه.ایشون اگر از هرکدام ازکاندیدها حتی آقای غرصی حمایت میکرد لااقل 51ملیون رای میاورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
:)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ياد اصغر ترقه افتادم
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای مترقی. سید عزیز ما در دل مردم جا دارد. و خود یک امت است .بهتر است به پایگاهی که خودت و حزبت در ندارد کمی فکر کنی
فرزام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بازم که دارید شعار میدهید بابا این مردم چند بار جوابتان را بدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شعار اعتدال را آقای دکتر روحانی داده است و مجلس هیچ مسؤلیتی در قبال این مساله ندارد...
اصول گراهابالاخره به بي مسوليتي خودشون اعتراف كردند
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حجه الاسلام سیدمحمدخاتمی؛ نماد و شاخص فرهنگ و فرهیختگی و شرف و درایت ایران زمین ..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترقی مهم نیست. اصولگرایی مرد.
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
گل اندودن خورشید محال است،محال!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شما چه کاری که تشخیص میدهید حضور دکتر خاتمی مهم اشت یا نیست دست از سر ما مردم وردارید بگذارید مملکت رنگ ارامش بگیرد شما که حقوق چند میلیونی با کلی مزایا میگیرید از ما گرسنه ها چه خبر دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترس از حضور خاتمی ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حضور ترقی مهم است تا در اونجا ترقه در کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
:)) خیلی خوب بود
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
گل گفتی
گندم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سید عزیز ما چه تو این مراسم باشه چه نباشه ، فرقی نداره ، هر روز واسه ماها عزیز تر میشه
ebrahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
انکه در چشم مردمان خار است، خوار است نه انکه دردل مردمان است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
گل گفتی ! همه این حرفا که اینا میزنن باد هواست . حقیقت تو دل این مردمه . هشت سال کشتن خودشونو که خرابش کنن نتونستن !!!
اگه همه دنیا بخوان و خدا نخواد هیچ اتفاقی نمی افته . از این ببعدشم همینه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای خاتمی چه تو مراسم تحلیف باشه یا نباشه محبوب دلها است .شما برو برا دل بیمارت فکری بکن پر از کینه و نفرت است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
هوی ترقی و امثالهم ! یادت باشه خاتمی (البته از نوع خوب ومحمدش) چه در مراسم باشه و چه نباشه خاتمی است و چیزی از ارزش و محبوبیت او کم نمیکند . در قلب 18 میلیون به علاوه 14میلیونی که رای نداده اند جای دارد وشاید هم سایر مردم ایران.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ارزش خاتمی با بودن یا نبودن در جایی بالا و پایین نمیشه. بلکه این خاتمی است که با بودن در جایی به ان مجلس اعتبار و ارزش می دهد.
ناشناس
NETHERLANDS
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چقدر زیبا بیان کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تو این ماه رمضونی، بینی و بین اللهی دروغ ننویسید، نظر های غیر قابل انتشار=0، همه می دونن دروغه!
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فرارو رو ترسوندن چه
گناهی داره بیچاره .گفتن اگه در مورد خاتمی اینقدر بیشتر کامنت بذاری تخته می شی ! الان انتخاب که بدبخت اصلا همین قدر هم نمی ذاره بازم فرارو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقای ترقی تو کی هستی که بخواهید درباره آقای خاتمی نظر بدهید! واقعاً خجالت نمی کشید؟! شرمتان باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
امید است حالا که کلید پیدا شده قفلها عوض نشده باشند.....!
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ببخشید یعنی همه ی این نظرها 2 تا مثبت داره؟
پس یعنی هیچکدوم از اون 60,70 نفر زحمت یه مثبت دادن به خودشون ندادن؟
یعنی میخواید بگید خاتمی 2تا طرفدار داره؟
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگر خاتمی به عنوان مهمان مخصوص رییس جمهور انتخاب نشه(که این امکان وجود داره) من رایمو پس میگیرم و از همین الان تا ته قضیه رو میخونم که چطور فریب خوردم
شعله
AUSTRIA
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
پ ن پ ترقی مهمه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
روم سياه روم سياه عذر ميخوام آقاي ترقي يک کوچلو اگر صلاح دانستيد خجالت بکشيد البته شان شماها بالاتر از اين حرفهاست ولي به خاطر همون کميته امدادي ها هم که شده کمي ايثار بفرماييد و قربه الي الله يک خجالت کوچلو بکشيد اگر خاتمي کمک نميکرد حماسه سياسي مورد نظر رهبري تحقق پيدا ميکرد ؟
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تو مهم نیستی .ما به خاطر سید محمد رای دادیم تا وقتی هم که ایشون بخواد پشت روحانی می ایستیم .
به کوری چشم خیلی ها سید محمد خاتمی مهمترینه ...
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
*** سید محمد خاتمی ********
این نام را به خاطر بسپارید
او محبوب ترین است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ساکت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
مثلا" چه مشکلی داره حضور ایشون؟
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اون جاش خیلی جالبه که ایشون می گه : "مدیریت هر قوه ای به خودش ربط دارد و در قوه های مقننه و قضاییه نمی‌توان شعار اعتدال داد"!!
یعنی ایشون به صراحت میگن که مجلس اعتدال نمی خواهد. یعنی رای مردم به هیچ!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی گل سرسبد مجالس است اما شما چطور آقای ترقی کی می خواهی مثل یک مسلمان نیکو سخن بگویید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
لابد حضور شما همیت داره؟
کی می خواهی ترقی کنی؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقایان هاشمی، خاتمی و ناطق نوری باید در مراسم تحلیف باشند!
آقای ترقی شما هم اینقدر خودتو خسته نکن، آقای روحانی ربطی به جریان شما نداره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگر خاتمی نیاید چیزی از شان و منزلتش نزد مردم ایران کم نمی شود ولی اگر بعضی منتش را بکشند و از ایشان خواهش کنند قدم رنجه کند شاید مردم کمی راجع به گذشته این قوم گذشت کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
هیچکس فکرنمیکنم حمایت خاتمی از اغتشاشات وفتنه88 رو یادش بره. این رأفت نظامه که فعلا محاکمه اش نمیکنه. هرکشوری بود و اینکارها رو میکرد تاحالا نابودش میکردن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خیلی میسوزی؟بیچاره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
ما به عنوان علاقمندان خاتمی از شما (که به غلط خود را معادل نظام می دانید) می خواهیم هرکسی را که حطاکار می دانید در جلسه علنی دادگاه محاکمه کنید . چون اگراین کار را نکنید به خون شهدا خیانت کرده اید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ازلحاظ قانونی چون مسئولیتی نداره نمیشه بیاد.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از دست خاتمي داريد ميميريد.متاسفم براتون.خجالت هم خوب چيزيه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
من فكر مي كنم ترقي و همفكرانش در جمعيت موتلفه كمترين اقبال عمومي را دارند اينا هميشه زير سايه ديگران بودند حتي احمدي نژاد هم اينارو بحساب نيتورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خاتمی خیلی طرفدار داره اقای ترقی مثل اینکه هنوز این مطلب رو متوجه نشدید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حسادت کورشان کرده چرا که خود میدانند با وجود دشنامها و تهمتهایی که نثارش کردند همچنان محبوبترین است .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترقی بشین سر جات تاریخ مصرف تو تمام شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگربه اندازه ارزنی درک و شعورسیاسی وجود داشته باشد اهمیت حضور خاتمی را در مراسم تحلیف انکارنمی کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اقای ترقی شما مهم نیستی همین که میگی خاتمی حضورش مهم نبست یعنی خیلی مهمه ! خاتمی نمادفرهنک ادب تقوی ومهربانی بزرگواری هستند وبتونه یک مسلمان واقعی هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ترقی امیدوارم دیگه هیچ وقت در عرصه سیاست نبینمت
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
تعداد زیادی را می شناسم که به خاطر خاتمی در انتخابات شرکت کرده اند اقای طرقی خیلی ....
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگه خاتمی مهم نیست لابد حسین شریعتمداری مهمه!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
"حضور خاتمی در مراسم تحلیف اهمیتی ندارد....تو چه کاره ای.....و لابد بودن تو اهمیت داره.
لیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خاتمی با حضورش در انتخابات 92 بهش اعتبار و ارزش داد در بین مردم . اگر این نظام رای داره از صدقه سر خاتمی ست و بس !
شما هم عاقل ! باشید و از این فرصت آماده ! به نحو احسن استفاده کنید !
یا شجاعانه اعتراف کنید که از محبوبیتش میترسید !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
جالبه خاتمى نماد تندرويه اونوقت ترقى حتما نماد اعتدال هستند. خاتمى ابروى ملت ايران در بين الملل هست اينرا فراموش مكن ترقى جان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
ترقی نون اینجور حرف زدناشو می خوره
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
ایران =خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بابا این طرفدارهای خاتمی هم بدتر از این نیروهای لباس شخصی خیلی تندرو هستن...من اصولا اقای ترقی و همفکرانشان را قبول ندارم ولی این حرفش حرف بدی نیست ... یادمون باشه آقای خاتمی الان هیچ سمتی ندارن که در جلسه تحلیف بخوان حضور داشته باشن ...
salman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چرا بعضی کبکها اینقدر سرشان را زیر برف نگه میدارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
salman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چرا بعضی کبکها اینقدر سرشان را زیر برف نگه میدارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 56
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگر مبتکر گفتگوی تمدنها نماد تندروی است شما آقایان نماد سرعت ماخ روی هستی!!!!!!!
کلام وحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
در قرآن آمده است کینه ورزی باعث خروج از مسیر حق می شود آقای ترقی این تذهبون؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
ترقی کیه که نظرش در این مورد مهم باشه. اینا ورشکسته های تاریخی اند. دست و پایی که میزنن سکرات قبل از احتضاره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منتظر باشید تا انتخابات مجلس آینده، ریشه شما رو هم مردم فهیم و اعتدال طلب ایران قطع می کنند به حول قوه الهی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بسه دیگه خسته شدیم از افکار شماها ترقی.شریتمداری.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
هرچقدر آقای دکتر عارف عزیزو تو کابینه راه دادن این سید مهربون ودوست داشتنی رو هم تو تحلیف راه میدن!!!!احساس میکنم بازم ازمون سو استفاده کردن!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
این بنده خدا که هشت ساله دچار توهم قدرت سیاسی شده و فکر می کنند خودش و حزبش کسی هستند شایسته است تا پایان عمر در خواب غفلت بمانند. فهم ایشان قادر به شناخت شخصیت اقای خاتمی که افتخار شیعه و ایران اسلامیاست نیست
یک فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آقای ترقی کاملا حرفات قابل درکه.
خاتمی دارای محبوبیتی است که برای اغلب آقایون اصول گرا غیر قابل تحمله!!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
من موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
تو کی هستی که بگویی مهم است یا نه . برای اکثریت مردم که خاتمی را دوست دارند مهم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
فقط اینو می دونم خاتمی 8 سال دوره ریاست جمهوریش برای ما امنیت و اسودگی رو داشت پس سنبل اقتدار این تحلیف می تونه باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
تو مهم نیستی
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
ان شاا... خداوندبزرگ خودش شر شماها رو از سر این مردم کوتاه کنه. خاتمی کجا و افراد سودجو و حقیری مثل شما کجا. خدا عمر با عزت به سید بزرگوار عنایت کنه ان شاا... . با دقت به نظرات و + و - ها دقیقا میتونید جایگاه خودتونو بفهمید البته اگر بخواهید بفهمید.
آدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
حضرت ترقی شما اگر صلاح دونستید ازنهبندان ته خراسان جنوبی کاندید شوید تا میزان محبوبیت جنابعالی مشخص شود من طرفدار آقای خاتمی نستم ول این را میدانم با کم انگاشتن شخصیت افرادی که در سطح اجتماع دارای پایگاهی در میان مردم هستند با اهانت به آنها چیزی حل نمیشود
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
پس لابد حضور شما مهم است !اقای ترقی
مجله فرارو