bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۹۰۱۱

(تصاویر) سوژه ویژه؛ دو زورگیر در لحظات اعدام

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
فرارو- حکم اعدام با طناب دار دو پسر جوان که چندی پیش از یک شهروند تهرانی زورگیر‌ی‌ کرده بودند، پس از طی مراحل قانونی و تایید در دیوان عالی کشور، بامداد یکم بهمن در ملاء عام اجرا شد.

علیرضا مافیها و محمد‌علی سروری که در آذر ماه سال جاری با همکاری 2 نفر دیگر و با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را مورد حمله و ضرب و جرح قرار داده بودند، بامداد امروز در ضلع شمالی پارک هنرمندان و در خیابان بهشهر به وسیله جرثقیل به دار مجازات آویخته شدند.

به روایت خبرنگار مهر از اجرای حکم اعدام دو زورگیر، ساعت 5 و 48 دقیقه صبح متهمان با خودروی پلیس آگاهی همراه قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی تهران وارد محوطه اجرای حکم شدند.
 
در حالی که وحشت در چهره دو پسر زورگیر موج می زد سعی می کردند خود را خونسرد نشان دهند. محمدعلی که 20 سال سن داشت با دیدن طناب دار دیگر نتوانست خودش را کنترل کند.

علیرضا در گفتگو با خبرنگاران خود را بی گناه می دانست و گفت: «قبول دارم اشتباه کردم اما نمی دانستم حکمم اعدام است».

در ادامه محمدعلی هم گفت: «من نیازی به پول سرقتی نداشتم و فریب دوست ناباب را خوردم».

پس از آن دو پسر اعدامی را بالای جرثقیل بردند و طناب دار را بر گردن آنها انداختند. پس از قرائت قرآن، نماینده دادسرای جنایی تهران شروع به قرائت حکم کرد و گفت: «11 آذر امسال یکی از شهروندان هنگام ورود به شرکتی در خیابان خردمند مورد حمله چهار زورگیر موتورسوار قرار گرفت که فیلم این زورگیری در اینترنت منتشر شد. دزدان پس از سرقت با ایجاد رعب و وحشت از محل گریختند. با شکایت شاکی چهار زورگیر دستگیر شده و پرونده برای محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده شد که شعبه 15 دادگاه انقلاب دو نفر از زورگیران به نام های علیرضا مافیها و محمدعلی سروری را به اتهام محاربه به اعدام محکوم کرد. با تائید حکم در دیوان عالی کشور، دو زورگیر خشن امروز به دار مجازات آویخته می شوند».

در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده بود، محمدعلی تقاضای آب کرد که ماموران بلافاصله برای او آب آوردند.

عقربه های ساعت 6 و 15 دقیقه صبح را نشان می داد که با دستور قاضی اجرای احکام حکم اعدام اجرا شد و دو پسر زورگیر با طناب سفید به دار مجازات آویخته شدند.

پس از 17 دقیقه اجساد آنها پائین کشیده شد و با تائید مرگشان از سوی پزشک، به پزشکی قانونی منتقل شدند تا پرونده زوگیری خیابان خرمند مختومه شود.

از آنجا که انتشار فیلم زورگیری خشن این دو جوان در پاییز امسال مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفته بود، اجرای حکم زورگیران نیز از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گرفت. در همین حال عکاسان خبری از خبرگزاری های مختلف صبح امروز با حضور در محل اجرای حکم لحظات ورود تا مرگ دو اعدامی را به ثبت رساندند. چهره و عکس العمل های دو جوانی که با خشونت در آذرماه امسال سعی در گرفتن پول از یک شهروند داشتند سوژه ویژه این عکاسان از خبرگزاری مهر، ایسنا، شبستان و فارس بود. 


















bato-adv
Z
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
واقعا متاسفم که تو کشورم کشتن آدما مثه آب خوردنه چطور دلشون میاد دو نفر بخاطر دزدی بکشن ای کاش یکم وجدان تو وجود این بی رحما بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
من با خیلی خلاف کارا رابطه داشتم از تنها چیزی که میترسن اعدامه دیگه حتی حبس وشلاق هم زیاد اثر نداره. حقشون بود. تو قرآن هم حکم همینه اگه قبول ندارین مسلمون نیستین
احمد كسروي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
....تو سربالا رفتي پاي جوبه ي دار!
انسان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش زیک گوهرند
چوعضوی بدرد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار ؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
بابا تو دیگه کی هستی
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
مفسدان بزرگ اقتصادي هم به نوعي اراذل اوباشن چرا آنها اعدام نمي شوند.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۵۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دست نيروي انتظامي و قوه قضائيه درد نكند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
فرارو می بینم که تعداد غیر قابل انتشارها بالا رفته چرا واقعیات رو به نمایش نمیزاری عزیزم جرئتشو نداری جمعش کن تو این کاره نیستی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
و لکم فی القصاص حیات یا اولی الباب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
عجب مردم عجيبي هستيم ما مردم ايران! وقتي همچين خبري پخش ميشه همه اولش ميگن بايد طرف رو اعدام كرد بايد با تبر گردنش رو زد و ... ولي روز اعدام همه مخالف اعدام ميشن و ميگن اشتباهه!
yasaman
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
الهی دست نیروی انتظامی بشکنه. چطور دلشون اومد این جوونهارو اعدام کنن ؟ باید بجای اعدام اینهارو از نظر روانی درمان کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کاش کسانی راهم که اختلاس های میلیاردی می کنند به داز مجازات می آویختید نه فقط کسانی را که از گزسنگی به شهروندان دیگر هجوم می آورندکاش ترازوی عدالت دیجیتالی نبود
ناشناس
Iraq
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
با این روش مشکلات اجتماعی را نمی توان حل کرد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
داداش فکر میکنی اگه ولشون میکردن دوباره این کار رو نمی کردن!!!!
سخت در اشتباهی وقتی داشتن زورگیری میکردن باید فکر حالاشون رو هم میکردن وقتی میخندیدن و فیلم رو در اینترنت گزاشتن باید فکر حالاشون رو میکردن حالا اون آدم بدبخت که مورد تعرض قرار گرفته چه گناهی کرده که باد اینتقدر میترسید.
**در کل اینا آدم نمیشن و باید نسلشون از روی زمین برداشته بشه.**
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
قطعا تنهابا این روش مشکلات اجتماعی حل نخواهد شد اما جزای عمل این ها همین بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اینطور که پیش میره تا چند وقت بعد درگیری لفظی هم محاربه و فساد فی الارض به حساب میاد. کجا زورگیری با سلاح سرد محاربه بوده ؟ کی این موضوع وارد قوانین جزا شده ؟ همین جوری الکی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر تو خیابون سر راه خودت یا خواهر یا برادر یا یکی از نزدیکانت رو با چاقو و قمه میگرفتن و صدبار مرگ رو به چشم خودت میدیدی دیگه این حرف رو نمیزدی
حتما باید بلا سرت بیاد تا دست از این نظرات روشنفکر مآبانه برداری؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کسانی از قانون بدشون میاد که همین قانون دمشون رو گرفته شما که زورگیری با سلاح سرد رو محاربه نمیدونی نکنه منفعت میبری؟
و الا هر کسی این قانون رو قبول میکنه چون مخل امنیت جرات نکنه مرتکب بشه
ناشناس
Malaysia
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اتفاقا کسی که با قمه ازش زورگیری کرده بودند خودش در دادگاه گفت که نمی خواهد اینها را اعدام کنند. از این بالاتر می خواهی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کسانی که فکر میکنند با این اعدامها دیگه زورگیری باقی نمی مونه که به قول خودشون جلوی خواهر و بردار و نزدیکانشون رو بگیره، خیلی احمقند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
دوست داری برا خودت پیش بیاد بفهمی یعنی چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
زورگيري زورگيريه سلاح سرد و گرم هم نداره كسي هم كه ترسش ازاين كار ريخت دفعات بعدي راحتتر انجامش ميده
نام آشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
آیاجرم کسانی که باعث بی ارزش شدن پول ملی کشور؛گرانی سرسام آورومحتکران و..؛ودرپی آن به وجودآمدن پدیده روزافزون فقروبیکاری درکشورگردیده اندازاین به اصطلاح اوباش واراذل کمتراست؟ پس چراعدالت"فقط"درمورداوباش واراذل به خوبی وسریع به اجرادرمی آید؟بقیه جرایم که عامل به وجودآمدن امثال این جرمها هستندجرم به حساب نیامده اند؟ماکه زورمان به شمانمی رسدلذابه خداواگذارتان می کنم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر حد اسلامي در خصوص اين سارقين اعمال بشه هيچ كسي فكر دزدي هم به سرش نميزنه(دزدي اول بريدن انگشتان دست دزدي دوم بريدن پا و دزدي سوم اعدام)همان كاري كه كشورهاي عربي انجام مي دهند.شما بگرديد ببينيد تو كشورهايي مانند عربستان و امارات و كويت و... كه اين احكام رو اجرا مي كنند دزد پيدا ميكنيد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
میدونستی قطع دست دزد 26 تا شرط داره دوست دانای من!!! و میدونستی زندگی بازی کامپیوتری نیست که game over شی دوباره زندگی کنی!!! این دوتا زندگیشون تموم شد در حالیکه میشد تربیتشون کرد!... مگه اینا هم بازی های من و تو نبودن!! ما چیکار کردیم واسشون!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
کاملا درست مثبت دادم
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
سلام در سوئد وسویس دزد نیست باید اقتصاد درست باشد وفرهنگ سازی شود
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
حامد تحصيلاتت چقدره؟
در حد سيكل بايد باشي من فوق ليسانس حقوق جزا و جرمشناسي دارم قطع دست براي سرقت بايد 15 شرط رو باهم دارا باشد نه اينكه سرقت در مرحله اول رو قطع دست حساب كنيم
الكي حرف نزن توي بحثي كه با جون آدم سروكار داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اگه دیگه دزدی نیست پس این هایی که دستاشون قطع میشه کین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
واقعا حکم اینها اعدام نبود حداکثردوسال زندان براهفت پشتشون کافی بود
آینه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
نه باید بهشون جایزه می دادند...این بهتر بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
که دوباره بیان بیرون هر قلطی خواستن بکنن کدوم مجرم تو زندان آدم شد. . . !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
تا تو زندون هر چی هم بلد نیستند یاد بگیرن..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
تو مو میبینی وقاضی پیچش مو / خدارو شکر قاضی نشدی
مهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه یه بار زورگیری سرت بیاد نظرت عوض می شه
دی دی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
فکر کردی تو زندان اینا اذیت میشن یا متنبه ؟ تازه حرفه ای میشند و باند بزرگتر تشکیل میدند !
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگه حین زورگیری طرف را میکشتند چی ؟ اگه از خودت دفاع کنی میکشنت پس این عمل سروع به اقدام به قتله و حقشونه. ممنون نیروی انتظامی
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
پسرجون غلط رو اینجوری(قلط) نمینویسن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اينها از چندين نفر ديگه هم زورگيري كرده بودند اگر قرار بود متنبه بشن تا حالا شده بودند
تربيت نااهل را چون گردكان بر گنبد است
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هستند کسانی که در زندان قرآن میخونند و چند جزو قرآن و حفظ میکنند
هستند کسانی که در زندان پشیمان میشوند و به زندگی آرام و مثبت فکر میکنند
بله همه مثل هم نیستند چرا فکر میکنید اونا در زندان بدتر میشدن
اگر بعد از آزادیشون (به فرض2سال) باز مرتکب همچین جرمی میشدن اونوقت بود که باید اعدام میشدن نه حالا بدون هیچ سابقه ای
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
علیرغم کوتاهی های بعمل آمده در حوزه امنیت کشور در این مورد بخصوص کار قوه قضائیه خوب بوده است و جای تشکر دارد به شرطی که مقطعی نباشد.
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
واقعا فکر می کنی که با اعدام این مشکلات حل میشه ؟!
پس باید توی اروپا که اصلا حکم اعدام وجود نداره امنیت خیلی پایین باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
خدایی هم هست.
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
هر روز خبر اعدام رو تو رسانه ها میبینیم . واقعا چرا ؟
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
هر روز خبر اعدام رو تو رسانه ها میبینیم . واقعا چرا ؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه.
البته کسایی هم که با اختلاس ورانت و...هرروزمردم رونگران تامین معاش زن وبچه می کنندهم بایدهمینطوراعدام بشند.
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کارشون خیلی بد بود ولی الان کاملا میشه پشیمونی رو تو چهرشون دید.کاش یه فرصت دیگه داشتن.
دلم برای جوونیشون سوخت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
همیشه سعی کن خودت را به جای قربانی بزاری بعد قضاوت کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آقای ناشناس یکی از همین قربانیها گفته بود که مجازات مناسب برای اینها اعدام نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
هر كسي دم اعدام از كاري كه كرده پشيمون ميشه مهم اينه كه بعد از اين همه خلافهاي قبليشون پشيمون نشدند
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
فرعون هم موقع غرق شدن از ادعايي خدايي پشيمان شد ولي خدا غرقش كردو شما هم هيچ وقت فكر نكن مهربانتر از خدا هستي
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اعدام راه حل نیست. همه این ارازل رو باید به اردوگاه کاراجباری فرستاد. این مجازات از اعدام کردن سختره و تبعات اعدام رو هم نداره.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
باید به انها فن یاد داد و یک کار پیدا کرد و دوباره به جامعه بازگرداند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اصلا کسی از خودش می پرسه چرا اینا زورگیر شدن ؟
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اصلا به هر دليل ميتونستن حداقل كارگري كنن يا ميخوان راه صد سالرو تو يه شب تموم كنن پول مفت ميچسبه نه؟
ناشناس بیکار
United States
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
برادر گفتی برن کارگری کنن بهتر از زورگیری هستش
یه کار بهم بده ماهی هم 300 هزار بدی هم قبوله تا نرم زورگیر شم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من خودم هزار تا مشكل اقتصادي دارم از اينها هم بدتر ولي به فكرم هم نميرسه كه با چاقو پول كسي رو وسط خيابون بگيرم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
زور گیرای اصلی رو بگیرید اگر راست میگید
دانشجو دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
آيا ريشه هاي فقر مالي و فرهنگي اين جوانان درمان شده است؟ به صورت ان ها نگاه كنيد...بزهكاري يك پديده ذاتي نيست بلكه عوامل محيطي مسبب آن هستند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ما هم فقيريم، ولي زورگيري نميكنيم...
علی
United Kingdom
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
شما فقیرید اما در موقعیت انها که قرار نداشتید شما فقیرید اما به سنتان نگاه کنید بچگی کردند قوه قضاییه میتوانست به جوانی انها رحم کند پس انسانیتتان کجا رفته
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ایا فقر اقتصادی وخود ما باعث رفتار انها نبودیم
میرزا اقا
Germany
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوست عزیز صحیح میگی در مدیریت کلان نقایص زیادی داریم اما دستهای سرد و یخ زده بچه های گل فروش زیر پانزده سال سر چهار راه ها یادت نره!!
اعدام اینها باید درس عبرتی باشه برای کسانی که کوتاهترین راهها را برای کسب درآمد انتخاب میکنند البته قانون هم با آنها همین کار رو انجام داد. کوتاهترین راه برای مجازات !!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
نه آدم از گشنگي ام بميره زورگيري نميكنه
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
چرا 113 کشور دنیا اعدام رو از قانونشون حذف کردند ولی ایران همچنان داره از اعدام استفاده می کنه
ناشناس
United States
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
چون مردم دوست دارن. از بازیای لیگ برتر جذابتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
این یکی فیلمش در اومد.. یکی دوساله به همین شیوه اون محل زورگیری شده..یک بارش..پارسال ساعت 5 بعد از ظهر در خیابان مدیری..روبروی دندان سازی
ناشناس
United States
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
یادم میآید در محله سابقمان همایونشهر پایینتر از تقاطع پل ستارخان شیخ فضل الله شخصی خلافکار بنام مجید باغی بود که همان موقع دهها مورد عمل شنیع لواط و سرقت در کارنامه اش بود اکنون 30 سال از آن موقع می گذرد و آن شخص همچنان به اعمال دهشتناک خود ادامه میدهد جا دارد اینگونه افراد هم شنا سایی و مجازات شوند(فرارو در صورت عدم چاپ حداقل به قوه قضاییه اطلاع بده)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اي فرارو اشكم را درآوردي!!
1-آنها قاتل نبودن و قصد آدم كشي هم نداشتن بلكه سرقت بود 2-بنابراين انجام عمل قصاص در مورد آنها صادق نيست چون مرتكب قتل نشده اند 3- برفرض اينكه اينكه اين افراد مفسد في الارض باشندچگونه با اين سرعت به اين قطعيت مي توان رسيد؟ آيا حكومت تلاش كرد براي اصلاح و آنها اصلاح نشدند؟ آيا با داشتن كانون و اصلاح و تربيت و مراكزي از اين قبيل آيا هيچ اميدي براي اصلاح آنها وجود نداشت؟ آيا حكومت در آنها ايجاد انگيزه نمود؟ ممكن بوده در زندگيشان راهنماي خوبي نداشته بودن اما حكومت كمك كرد تا راهنماي خوبي پيدا كنند؟ شايد اصلاح مي شدن؟ آيا هيچ اميدي به اصلاحشان نبود؟ چگونه به اين قطعيت رسيدند كه نمي شود آنها را اصلاح كرد؟ حربن رياحي نيز از لشگر يزيد به امام حسين پيوست! چگونه نمي توانيم دو نوجوان را اينگونه اعدام كرد؟ واي به حال ما اگر اميدي بود و ما تلاش نكرده باشيم و فقط صورت مسئله را پاك كرده باشيم.... زمانه و روزگار انسانها را تغيير مي دهد مثلا با يك ازدواج خوب.. يك كار خوب... چون هرچي بودن قاتل نبودن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
درست ما مشکلات زیادی داریم که باید درمان بشند ولی هرکسی که باعث وحشت جامعه بشند باید اعدام شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آقای محترم باید بدونی این کار تو همه حای دنیا اشد مجازات رو داره مخصوصا تو کشورهای غربی و پیشرفته....این که دولت و حکومت در پرورش این ها نقش داشتن کسی منکرش نیست ولی از لحاظ قانونی برای این افراد اشد مجازات لازمه ..این رو هم در نظر داشته باش که اگر طرف مقابل مقاومت می کرد, چه بسا به قتل هم منجر میشد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
در تائيد نظر حسين بحث تناسب جرم و مجازات است. مضافا سرعت عمل دستگاه قضائي در صدور راي و مجازات يعني احساسي عمل كردن اين دستگاه! واينكه حربن رياحي شميشرش از قمه اين دو زورگير بزرگتر و درنده تر بود. بايد فرصت جبران مي دادند با كنترل و نظارت... اگر نشد و چاره ي نبود... آنوقت مي توان گفت كه بله ديگه مفسد هستند....و..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ريشه چيست ؟ مديريت جهاني پيشكش . معضلات خودمان را چاره جويي كنيم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
واقعا دلم براشون سوخت......خدا کسی که مملکت رو به این وضع درآورده نیست و نابود کنه همه اینکارا بخاطر فقر و بیکاری هستش.اقتصاد مملکت خراب باشه تورم بالای 60درصد باشه معلومه که همه دزد و خلافکار میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دلم به حال شانس بدشون سوخت! چندتا دزدي و زورگيري و حمل سلاح سرد تو روز داريم و قسر در ميرن و اين دو تا... از كارشون دفاع نميكنم ولي عكس سوم اشكمو در آورد....خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه توروهم خفت می کردن بازم اشکت در میومد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کاش فقط تا پای چوبه دار می بردنشون که عبرت بشه آخه خیلی کم سن و سال بودن دلم سوخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه به زن و مادرت يا خواهرت با چاقو حمله ميشد اون وقت ميگفتي بدين خودم با دشتاي خودم بكشمشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اين جوانها محصول اين كشورند از كره ماه كه نيامده اند جو ميكاريم انتظار داريم گندم درو كنيم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دندونه پوسيدرو بايد كشيد
موسوی نسب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
کشیدن دندون پوسیده مال قدیم بود. الان سعی می کنند انقدر به دندون برسند که نپوسه. اگر هم داشت خراب میشد فورا" از یک متخصص کمک میگیرند تا اون رو درست کنه. آخه اصلاح بهتر از افساد و کندن ریشه هاست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
امیدوارم روزی این خبرو بخونیم
چند نفر که با رانت و اختلاس و احتکار سبب به وجود آمدن زمینه فساد و جرم در جامعه شده بودند اعدام شدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر خیلی مردید اختلاس گران 3000 میلیاردی رو بکشید گل طناب نامردا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اعدام در پارك هنرمندان !!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
هر چی سنگه واسه پای لنگه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دست نیروی انتظامی وقوه قضائیه درد نکنه انشااله که درس عبرتی برای بقیه باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اشتباهي مثبت دادم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
+
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
خدای من بچه ها را با چه امیدی بزرگ می کنیم عاقبتشون چی میشه؟! منکه برای آینده خیلی نگرانم.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
حقشان بود . قربان عدالت خدا
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
باید سنگ سار میشدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کسایی که منفی دادن وکلا مخالف اعدامند خوبه کمی خودشون رو جای خواهر مادر مردم بگزارند هنگامی که امسال این زور گیرها دار وندارشون رو میبرند واگر سر خودتون بیاد خوبه؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اینها که منفی دادند دقیقا با ان زور گیرها فرقی ندارند ائنها هم به طریق دیگر زور گیری می کنند
برادر مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من خودم رو جای خواهر و مادر مردم گداشتم دیدم خیلی سخته سرت با جسم سخت برخورد کنه و بمیری!!!
ناشناس
United States
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چرا امثال شماها نمی خواهند بفهمند که مجازات اینها با جرمشان همخوانی نداشت؟ می توانستند بجای اعدام به اردوگاههای کار اجباری و یا تبعید می فرستادند نه اینکه جانشان را بگیرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آخه دزدی چه ربطی به خواهر مادر مردم داره برادر... این به همه مردم ربط داره اون چیزی که به خواهر مادر مردم ربط داره و جزاش اعدامه تجاوز است برادر، با سخت ترین احکام هم حکم دزدی بیش از زندان ابد یا قطع ید نیست
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دلم سوخت .ان شاءالله خدا از تقصيراتشون بگذره و سختي اين جور مردن كفاره گناهانشون باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خداوند ببخشدشون که ناحق اعدام شدند برای آمرزششون دعا کنیم
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر از فردا زورگیری و سرقت و قتل و آدم کشی بیشتر نشد...! این اعدام ها چاره جلوگیری سرقت و زورگیری و... نیست .
سياوش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اميدوارم تمام كساني كه مخالف اعدام اين اراذل هستند يه روز اين اتفاق براي خودشون يا خانوادشون بيافته تا ببينيم باز هم نظر روشنفكريشون گل ميكنه يا نه خداييش از كي حمايت ميكنيد؟از يه سري دزد و اراذل واوباش؟يه خورده مغزتون رو به كار بگيريد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دمت گرم
سو و شون
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
نظر 14:37 که هنوز در ساعت 15:04 منتشر نشده که ناشناس دوم تاییدش میکنه !!! خیلی مردی!
احمد نصرتزهی
United States
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
آقا دمتون گرم واقعا گل کاشتید مخصوصا نیروی انتظامی.ولی اونی که ینفرو ترسونده بودو 50 هزارتومن دزدیده بودو دارش زدید ولی اونی که کارش معلوم نیست ولی پورشه سوار میشه رو هم میتونید اعدامش کنید؟اگه نمیتونید پیش خدا از همین جوونایی که اعدام میکنید شرمنده میشیدو رو سیاه.بازم دمتون گرم.دم دولت عدالت محورم گرم.دم خاوریم گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
جوانان سرمايه هاي مملكت ما هستند ومسئولين بايد فكري به حال اصلاح آنها بكنند نه اينكه ريشه ي آنها را بخشكانند
فرهمند
Sweden
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ای عدالت کجایی ؟؟؟!!!

تسلیت مارا بپذیر عدالت!!!

چرا از ما روی خود را برگرفته ای !!!

پس این عدالت گستری در اسلام است !!!

قمه و چاقو شش ماه تا دو سال ٫ ...

ای خدا !!!

نمیتونم جلوی اشکم را بگیرم٫ ...

وای بر شما !!!
ناشناس
United States
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
تاسف,این راه حل نیست فقط مسکن میتونه باشه.یک ماه پیش دختر وهمسرم داخل ماشین مورد زورگیری و ضرب وجرح با چاقو وشوکر قرار گرفتند,البته کیف روبردندو فرار کردند وگیر هم نیفتادند.با این وجود این روش حل معضل نیست.این جوانها تو این مملکت شکل گرفتند ومتاثر از کاستی های این جامعه چنین رفتاری کردند.واقعادلم برای این جوانها سوخت.شایدموافق نباشید ولی سخته....
خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
آقا دمتون گرم واقعا گل کاشتید مخصوصا نیروی انتظامی.ولی اونی که ینفرو ترسونده بودو 50 هزارتومن دزدیده بودو دارش زدید ولی اونی که کارش معلوم نیست ولی پورشه سوار میشه رو هم میتونید اعدامش کنید؟اگه نمیتونید پیش خدا از همین جوونایی که اعدام میکنید شرمنده میشیدو رو سیاه.بازم دمتون گرم.دم دولت عدالت محورم گرم.دم خاوریم گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند.
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگه پاپاشون 10 میلیارد داشت! بچه هاش الان تو زندان! کتاب ترجمه می کردن! چاپ کن جیره خوار...!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
کی نوبت زورگیرایی میشه که سرمایه های ملی روبه غارت می برند وباعث بدبختی جوونای ملکت میشن؟!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
سلام دست نیروی انتظامی درد نکنه اگه چند تا خلافکارو اینجوری تنبیه کنن درس عبرتی میشه واسه اون دسته خلافکارایی که هنوز گیر نیفتادن میشه خدا قوتتون بده
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به متهمان درجه اول 3000میلیاردی هم حکم اعدام دادن پس چرا اجرا نشد قاضی محترم قانون برای همه یکی است کمی هم خجالت بکشین شرم کننین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به نظر من اولا نميشه مجرم رو به حال خودش گذاشت و به مسائل ريشه‌اي پرداخت، و نه ميشه با اعدام اين مسائل رو ريشه كن كرد، اين كار بايد توامان انجام بشه ولي متاسفانه هيچكدوم نه درست و نه مستمر انجام ميشه
پویا
France
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
چی بگم؟واقعا چی دارم بگم؟توی نروژ یه نفر میاد 70نفر و میکشه شاید بیشتر کشته میان براش حبس میدن ولی تو ایران ما............نکتش اینجاست که چرا اینطوری میشه=چون بیکاریه فقره گرانی و.......... من کاره اینارو 100٪ اشتباه میدونم ولی با اعدام هیچی درست نمیسه باید مسائل ریشه ایی حل بشه
سليمي
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
برخورد جدي با برهم زنندگان امينيت جامعه كاري صحيح اما نميدانم چرا همه كارها با پاك كردن صورت مسئله ميخواهيم حل كنيم در اين چند ساله افراد متجاوز به حريم ، زورگيران اعدام ميشوند پس چرا ميزان جرم و تجاوز كم نميشود بلكه رو به ازدياد است چرا برخورد آسيب شناسانه و علمي با موضوع انجام نميشود.
farshad
United Kingdom
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
فرارو خیلی نظر دادم نذاشتی برای اخرین بارم دارم نظر میذارم .لیسانس عمران بهترین دانشگاه این کشورم با 14 سال سابقه.5ماهه حقوق نگرفتم.چجوری باید زندگی رو بچرخونم.از اون جوون علاف چه انتظاری داشتید؟
دزد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگر هرکس احساس بی پولی کنه یا فقیر باشه یه موتور ورداره با قمه بخواد روزیشو دربیاره همین دو زار امنیتی هم که داریم میره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
بنام خدا..به چهره این دو جوان ایرانی نگاه کنید.مخصوصأ ترس و وحشت چهره علیرضا! و آبی که از سر ترس و ندامت در لحظه آخر می نوشد.اگر اندکی هوش روانشناسی داشته باشیم و کمی منطقی و عقلانی و به دور از هیجنات و احساسات کاذب به موضوع توجه کنیم ، متوجه مق فاجعه میشویم.این دو جوان که یکی هنوز سبیلهایش هم به درستی در نیامده ،اگر چه اقدامشان قابل نکوهش و مستجب کیفر و جزاء بود ، اما واقعأ معلول کدام غلت اجتماعی و کم کاری هستند؟آیا اعدام سریع آنها به مانند پوتین های پاره سربازانی نیست که به جای عوض کردنشان ، با واکس زدن ه خود و هم آینده را فریب می دهیم؟مگر کشور ما اسلامی نیست؟ مگر مرام ما انسانی نیست؟ مگر نژاد ما آریایی نیست؟ اگر اسیر این هم شعارهای رنگارنگ انسانی هستیم ! ژس را باید در سال دهها جوان ایرانی بواسطه بی مسئولیتی ها ! بی تدبیری ها و آموزش و تربیت غلط و با این ترس وحشت به بالای دار بروند و دیگران هم نظاره گر و احیانأ با کف و سود مشوق!!؟؟ براستی اگر علیرضا با آن چهره وحشت زده فرزند شما بود چگونه قضاوت می کردید؟اعدام خوب است اما نه همه راهکار...به حال رزندان ایران زمین باید چشمها را شست! گرد و غبار غلت را زدود و... جور دیگری دید..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
متاسفانه بیکاری غوغا میکنه. مسئولین محترم به داد جوونای تحصیلکرده و بیکار برسید. با اعدام چیزی درست نمیشه. فکر معیشت جوونها باشید. تورم را هم اعدام کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اسید پاشها را هم اعدام کنین فکر کنم اسید هم سلاح سرد شده
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
بایدچپاول گران وزورگیران خاموش وادم نماهایی که پول مملکت مارابی ارزش کردنددرراس اجرای چنین احکامی قرارداده شوند.
تهراني
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اون پسر جوون تر رو حد اقل اعدام نميكردن همون كه درخواست آب كرده بود يه معصوميت خاصي تو نگاهش بود
موندم بگم درسته اين كار يا غلط موندم به خدا
معصوم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
همون معصمومه تو فیلم دزدی همونی هست که آخر سر یه قمه هم بصورت اون بدبخت زد. دست قاضی درد نکنه که این انگل های جامعه رو اعدام میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اون یکی قمه داشت اول چشاتو وا کن بعد حرف بزن
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تو رو به خدا اینقدر ادای روشنفکرها رو در نیارین این دو تا جانی کجا معصوم بودن خباثت از سر و روی هر دوشون میبارید
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
باید مثل کشور های جهان اول بررسی شود که چگونه بعضی از انسان ها خلافکار میشوند و منشا آن را نابود کرد مثل مسائلی چون فقر بی کاری و ... اعدام به نظر من راه حل خوبی نیست.
hamed
United States
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
من یک سوال دارم چرا این عکاس رو پخش میکنید
این تصاویر هیچ فرقی نداره با کسی که میرن اونجا برای دیدن لحظه اعدام
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
عکس ششمی جالبه پلیسه قاتله رو بغل کرده... فک کنم یه لحظه خودشو گذاشته جای اون

دوستانی که راجع به این قاتل ها قضاوت می کنن هم بهتره خودشونو یک لحظه بزارن جای اونا
اگه پدر مادر اونا رو داشتید اگه تو شرایط اونا بزرگ شده بودید اگه ژن خشونت طلبی اونها رو داشتید .... بله شما هم قاتل می شدید!! اکثر آدما مثل ماشینی می موننن که نمیدونن دارن چیکار می کنن!
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بیکسی آدم رو به چه کارها که نمیکشونه.
بیچاره در لحظات آخر زندگی با ناامیدی سرش رو گذاشته روی شونه جلادش.
خدا ببخشدشون و تمام اونایی رو که اینقدر عجولانه و برای اغراض سیاسی چنین حکم نامتناسبی رو دادند سر عقل بیاره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
حسن تو باغ نیستی ؟ حسن اونا قاتل نبودن ، زور گیر بودن
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
امیدوارم اسید پاش هم اعدام شود چون خیلی زیاد شده یک حربه جدید برای انتقامگیری از قانون میخام اسید پاش اعدام شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
باید تورم را درمان کرد جیب مردم را پر کرد بعد اگه دزدی کرد اعدامش کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
نابودی سرمایه ها. فقط حساب کنید چقدر خرج این ها شده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
امام علی(ع):وقتی فقر از در وارد می شود، ایمان از پنجره خارج می شود. اگر این جوانها شغل داشتن این کارهای خلاف را انجام نمی دادند بیکاری مادر تمام شرارتهاست(سرقت،زورگیری،غیبت،قتل،تهمت،کلاهبرداری و.......).دولت اول به وظیفه خود درقبال جوانها عمل کند بعد اگر جوانها چنین کارهای زشت و دور از انسانیت را انجام دادند اعدام کند.امیدوارم فرارو هم به وظیفه واقعی خود عمل کند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
عزیزانی که از این روش مقابله دفاع میکنن و میگن اگه همچین اتفاقی برای زن و بچ خودتون میافتاد بازم با اعدامشون مخالف بودین؟ جواب اینه که شکی نیست که این اتفاق برای هرکسی بیافته حتما جزو لحظات وحشتناک زندگیشه و شاید سالها اثرش روی سلامتی روانی و جسمی آدم باقی بمونه. ولی باید پرسید چرا یه جامعه باید به جایی برسه که مردمش به اینجا برسن؟ آیا اگه این دو جوان تحصیل کرده و شاغل بودن سرنوشتشون این بود؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
میشه اینها را توی یکی از جزایر غیر مسکونی خلیج فارس برای مدت 10 سال ولشون کرد تا قدر عافیت رو بدونند وبا دستگاه جی بی اس هم کنترلشون کرد که فرار نکنند ولوازم حداقل زندگی رو در اختیارشون قرار داد تا کشاوری کنند ودامداری مثل انسانهای اولیه وزورگیری یادشون بره
amir
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خدا وکیلی اونایی که مخالف این کار هستند یه لحظه خودشون رو بزارن جای کسی که ازش زورگیری میشه چه حسی بهتون دست میده؟ اگه قمه یکم پایینتر تو شاهرگ مردی که ازش زورگیری شده بود چی؟ دم نیروی انتظامی گرم فقط خدا کنه دوام داشته باشه
وکیل تسخیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آره اگه قمه یک کم پایینتر تو شاهرگ خورده بود و طرف خدایی نکرده مرده بود - کسی به این حکم ایراد نمیگرفت.
خدا ریشه اونهایی رو که مسبب واقعی این حوادثه بخشکونه که جوونهای ایرانی هر کدوم به راهی دارند از دست میرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خداوكيلي اگه دست و پاي شمارو هم ببندند و بدوني كه مي خواي اعدامت بكنند ببين چه حالي ميشي؟ فرق اون مقتول با كسي كه ميخواد اعدام بشه اينه مقتول نميدونه ميخواد كشته بشه ولي اعدامي ميدونه كه ميخوان بكشنش. . . و اين اصلا عادالانه نيست
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
شماهایی که دم از روشنفکری میزنی اگه خواهر و مادرو زن و بچه خودتو خفت کنن و با قمه نیم متری مرگ رو جلوی چشماش بیارن دیگه نمیای اینجا کامنت مخالفت با اعدام بزاری!!! اگه سر سوزن غیرت و تعصب توی وجودت باشه با دستای خودت خفشون می کنی
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
مخالم با این نوع برخورد قوه قضائیه البته که جرم شده و منکر مجازات انها هم نیستیم اما دفعه دیکه کسی خواست این کار را بکنه دیکه خط نمیندازه بلکه میکشه چون می دونه اخرش مرگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
موافقم با نظر فرشاد -کامران -حسین
مريم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
با نظر فرشا صد در صد موافقم اگر از الان به بعد بقول بعضي ها ارازل سر وقتمون بيان انون وقت سرمون از جا در مياد افراط و تفريط عوارض مرگباري در جامعه دارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
به کامنت اولی و مثبت و منفی هاش توجه کنید اول همه میگن اعدام زود حالا که صحنه اعدامو دیدن منفی میزنن عجب مردم جوگیرو احساساتی
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
مطمئنی " همه " میگن اعدام ؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
به صحبت های این دو نفر مراجعه کنید: به پولش هم احتیاچ نداشتم ولی اسیر رفیق ناباب شدم (یعنی حال کردم گردن کلفتی کنم قدرت نمایی کنم)
تو مملکت کی اجازه بده دو نفر قدرتشون رو به رخش بکشند و امنیت رو از همه سلب کنند سنگ رو سنگ بند می شه
این چه دلسوزی جاهلانه ای است که بعضی از ما گرفتارشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
شما هر نظری رو که به دیگران توهین میکنه منتشر میکنی اما جوابیه ها رو منتشر نمی کنی! واقعا متاسفم!
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
باید مثل سگ این بی غیرت ها رو میکشتن
حیف شد اینطوری
ناشناس
United States
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
با اعدام این دو نفر زورگیری دیگه تموم شد و همه چی آرومه
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
ترحم بر پلنگ تیز دندان بود ظلم وستم بر گوسفندان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اشکمو در آواردید
ساحل
United States
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چه هراسناک است
زیستن در گورستانی
که شانه ی جلادش
واپسین پناهِ اشکهای تو باشد...
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
عالی بود ساحل جان
ناشناس
United States
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
هزاران مثبت
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بذار دست امثال اینها بیفتی اونوقت میشی بابا شاعر عریان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
واقعا خیلی قشنگ بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من فقط از خداوند برای مادر این دوجوان طلب صبرمیکنم،تمام این اتفاقات جامعه نتیجه مادیگرایی ما ایرانیهاست،اگر درفرهنگ ما ثروت بیشتربه معنی رفاه بالاتر وطبقه اجتماعی بالاتر نبود همین جوان با کارگری هم میتوانست آبرومندانه زندگی کند درجامعه ای که پول احترام وپرستیز است وهیچکس به حرام وحلال آن توجه ندارد برای به دست آوردنش میانبر میزندواعدام نتیجه زحمات مادریست که بایتیمی کودکش رابزرگ کرده،امیدوارم مادر این دوجوان هرگز این تصاویر رانبیندد،
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اشکم در اومد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
شما اول اروپایی بشین بعد اروپایی فکر کنین اینا از او ن دسته ادمایی هستن که زندان رفتن واسشون کلاس میاره و تازه داداش داداش گفتناشون شروع میشه همون اعدام بهتره تا شاید کارنامه ای بشه واسه پدر مادراشون وبزرگترای مملکت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
شماهایی که اینقدر سنگدلانه اظهار نظر میکنید پاش بیفته خودتون از همه دزدترید
مهدوي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خدا را شكر كه اگر دولت نتوانست آمار بيكاري را كاهش دهد نيروي انتظامي و قوه قضائيه اين كار را به خوبي انجام ميدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خوبه که همه رو اعدام کنند نه فقط کسای رو که فیلمشون میاد تو تلویزیون
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
تنم لرزيد...
خدايا خودت همه مارو عاقبت به خير كن...
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
در مرگ آنها زندگي نهفته است، واين را نمي فهمند مگر آنها كه تعقل مي كنند.
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
درود خدا بر دلاورمردان قوه قضاییه وسبز پوشان نیروی انتظامی که با این قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد میکنند.
ناشناس
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چقدرتاحالااعدام شدن چنددرصد زررگیریهاوتجاوزبه عنف کم شده چراکسی نمی یادیه فکری کنه یک درصد این جرمهاکمتربشه
هرمعلولی یک علتی داردمشکلات اقتصادی ریشه 90درصداین زورگیری هاست مسئولین دراین زمینه هم کمی فکرکنند
عبدالله خاکی گنابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
برای مدتی زورگیران مثل موش می رند تو لونه شون باید ادامه داشته باشه درضمن اینها سر سفره پدرشون بزرگ نشدند داداش
میلاد91
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چرا چشماشونو نبستن ؟ اشکم دراومد ولی حقشون بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
جوری که اینا رو اعدام کردند عبدالمالک ریگی با اون همه جنایتش اعدامش ابرومندانه تر بود!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگه از اون موقع که تازه این کارا باب شده بود این جور آدما رو اعدام میکردن دیگه کسی جرات نمیکرد به حق کسی تعرض کنه و روی زن و بچه آدم قمه بکشن - باید قانون محکم پاش وایسته و این اشخاص از خدا بی خبر رو اعدام کنه تا درس عبرت بشه . خدا اجرتون بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اگر باز هم زرور گيري تكرار شد؟ اگرباز هم اعدام داشتيم !واين صحنه ها هرروز تكرار شد ايا قضاوت ها تغيير خواهدكرد؟؟؟
زجرکشیده این مملکت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
واقعا جای تاسفه جوان گرسنه و شرمنده مادر را اعدام نمی کنند بی پولی نکشید درد کشیده نیستید رنج ندید که با اعدام موافقید درک نمی کنید
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اخه اینا عمله اروپا هستند و روشن فکر!!!وظیفه دارند از عقاید انها پیروی کنند فرقی نمی کنه چی باشه!!!این همه ادم در سراسر دنیا توسط همین اروپاییها در روز کشته می شوند ولی اعدام ندارند!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اعدام بخاطر زور گیری ؟؟؟ !!!!!

اونم دو تا جوون ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بله اعدام به خاطر زورگیری اونم دو تا جوون سابقه دار خلاف کار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اونهایی که با بی تفاوتی و از سر ناآگاهی میگید که اعدام حقشونه برید تو اخبار وصیت نامه این دو رو که روز قبل از اعدام نوشتند بخونید. صد البته که کسی کارشون (قمه کشی) رو تایید نمیکنه اما بحث اینه که اینا یک گذشته ای داشتند و بر اساس اون گذشته که خیلی هاش رو هم خودشون تعیین نکرده بودند و تصادف یا سرنوشت بوده (هیچکدام پدر نداشتند، تو خانواده فقیر و با سطح آگاهی و جایگاه اجتماعی پایین بزرگ شدن، دوران کودکی بدی داشتن...) طبیعی بوده که مسیر زندگیشون به جاهای درستی ختم نشه. همه ما به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم تو شکل گیری چنین افرادی تو جامعه مقصر هستیم. امیدوارم چاپ بشه چون نظر قبلیم نمیدونم با چه منطق و دلیلی چاپ نشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اونهایی که با بی تفاوتی و از سر ناآگاهی میگید که اعدام حقشونه برید تو اخبار وصیت نامه این دو رو که روز قبل از اعدام نوشتند بخونید. صد البته که کسی کارشون (قمه کشی) رو تایید نمیکنه اما بحث اینه که اینا یک گذشته ای داشتند و بر اساس اون گذشته که خیلی هاش رو هم خودشون تعیین نکرده بودند و تصادف یا سرنوشت بوده (هیچکدام پدر نداشتند، تو خانواده فقیر و با سطح آگاهی و جایگاه اجتماعی پایین بزرگ شدن، دوران کودکی بدی داشتن...) طبیعی بوده که مسیر زندگیشون به جاهای درستی ختم نشه. همه ما به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم تو شکل گیری چنین افرادی تو جامعه مقصر هستیم. امیدوارم چاپ بشه چون نظر قبلیم نمیدونم با چه منطق و دلیلی چاپ نشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
yani harki faghire bere zoorgiri?
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من ميگم همه اينا رو ببرن تو بيابون براي جاده سازي كوه كندن مثل خر كار كنن تو زندان مفت خور پرورش ندن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
منم موافقم.اونجا واسشون از اعدام بدتر بود.ولی اینجوری ظالمانه بود.
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
ظاهرا شما از شکم سیری چنین نظری دادی داداش
تا کی اعدام؟ چرا مسئولین ما فکری نمیکنند چرا سازمانی تشکیل نمیشه چرا اینارو زندانی نمیکنند و روی اینها کار کنند تا درست زندگی کردن رو یاد بگیرند ما خودمون از صدتا صهیونیستی و قاتل زنجیره ای بدتریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اونهایی که با بی تفاوتی و از سر ناآگاهی میگید که اعدام حقشونه برید تو اخبار وصیت نامه این دو رو که روز قبل از اعدام نوشتند بخونید. صد البته که کسی کارشون (قمه کشی) رو تایید نمیکنه اما بحث اینه که اینا یک گذشته ای داشتند و بر اساس اون گذشته که خیلی هاش رو هم خودشون تعیین نکرده بودند و تصادف یا سرنوشت بوده (هیچکدام پدر نداشتند، تو خانواده فقیر و با سطح آگاهی و جایگاه اجتماعی پایین بزرگ شدن، دوران کودکی بدی داشتن...) طبیعی بوده که مسیر زندگیشون به جاهای درستی ختم نشه. همه ما به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم تو شکل گیری چنین افرادی تو جامعه مقصر هستیم. امیدوارم چاپ بشه چون نظر قبلیم نمیدونم با چه منطق و دلیلی چاپ نشد
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خود کرده را تدبیر نیست!!!!!!!!!!
اگاه گ
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1 از اعدام این دو جوان همه ناراحتند 2 شمابرای اگاهی دادن این نوع ادمها کاری کردید یا اینها شما را باور دارند 3 در تمام جوامع بی پدر وبی سواد وفقیر وجود دارد همه دست به قمه می برند 4 ایا کم هستند ادمهایی که نه پدرداشتند نه مادر وحتی درخانواده فقیر که به مقامهای علمی اخلاقی مالی رسیده اند 5 شاید این دو هزینه عبرت برای هدایت سایرین باشد
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اعدام بهترین راه حل برای اینهاست.خیلی ها هم تو بدترین شرایط زندگی میکنند اما ترس و ناامنی تو جامعه بوجود نمیارن ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اونهایی که با بی تفاوتی و از سر ناآگاهی میگید که اعدام حقشونه برید تو اخبار وصیت نامه این دو رو که روز قبل از اعدام نوشتند بخونید. صد البته که کسی کارشون (قمه کشی) رو تایید نمیکنه اما بحث اینه که اینا یک گذشته ای داشتند و بر اساس اون گذشته که خیلی هاش رو هم خودشون تعیین نکرده بودند و تصادف یا سرنوشت بوده (هیچکدام پدر نداشتند، تو خانواده فقیر و با سطح آگاهی و جایگاه اجتماعی پایین بزرگ شدن، دوران کودکی بدی داشتن...) طبیعی بوده که مسیر زندگیشون به جاهای درستی ختم نشه. همه ما به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم تو شکل گیری چنین افرادی تو جامعه مقصر هستیم. امیدوارم چاپ بشه چون نظر قبلیم نمیدونم با چه منطق و دلیلی چاپ نشد
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
سلام.به نظرم حرف خاصی در مورد اینها نزنیم.رفتن قعر جهنم ولی درس عبرتی بشه واسه منو شما.این اتفاقات واسه دیگران نیستهااااا واسه منو شماست.چشمتو باز میکنی میبینی که همین بلا ولی به یه شکل دیگه سر منو شما در اومده.مواظب رفتارمون باشیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من با اعدام این 2 نفر مخالفم ولی از امروز هر کسی رو که بخاطر زورگیری اعدام کنن حقه به قوه قضایه میدم جون با این تبلیعات و دیدن وشنیدن این جریان باید از این کار دست بردارد وتوبه کند از حالا عاقبت کارشون میدونند وبا این ریسک اعدام جلو می ایند وگیر افتادندحقشان است
محمد
United States
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
دیگه خیلی دیر شده اگر از همان روزهای شروع چند نفر زور گیر ـ مختلس ـ گران فروش ـ محتکر ـ رشوه گیر و ... را اعدام میکردند حال مملکتی امن و اسلامی داشتیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چرا؟...
واقعا چرا اینهمه خشونت؟ چرا زورگیری و ایجاد رعب و ترس؟
چرا اینهمه شدت عمل؟ چرا؟
ناشناس
United States
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
az hame badtar adamayi hastan ke didan edam vasashoon tafrihe va film migiran
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بين ديدن و شنيدن خيلي فاصله هست . اون هايي كه مخالف نظم اجتماعي هستند بروند تو يكي از كشور هاي اروپايي يك چنين غلطي انجام دهند . اگر زنده زنده آتش تون نزدن . ايران هم مثل مابقي كشور هاي جهان بايد در خفا مخلان نظم اجتماعي را به دار مجازات بكشد
مهران
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
جان را تو ندادی که بگیر انسان
من هرگز کارهای این اقایون رو توجیه نمیکنم و نمیگم که گناه ندارند!ولی حقشون اعدام نبود!!!نمیگم که آزادشون میکردن.نه نه1!!ولی حداقل مادر بیچارشونو داغ دار نمیکردن.مجازات سنگینی واسشون در نظر میگرفتن بهتر بود.نه آزادی نه اعدام.فقط زندان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
جرا جا نب دارانه عمل کردید به قرآن اگر همه نظرهارو تایید میکردید 10درصد هم موافق نبودند
من چند روزه نظر میدم یکیشو نذاشتید!!!
ولی می بینم که نظرات موافق حاوی توهین را نمایش دادید!!!
در حالی که نظرات من زیر سوال می برد اما توهین نداشت
این خیانت در امانت نیست؟ دزدی نیست؟ از چه می ترسید اگر مردش نیستید جمع کنید
چون این کار خیانت است که طبق سلیقه خودتان یا برای ملاحظه گزینش کنید
مگر نظرات مخالف اهل این کشور نیستند؟
مگر این حدیث را نشنیدی که کسی که به ظلم ظالمی راضی باشد یا سکوت کند ظلم را اعانت کرده و گرفتار همان ظالم می شود؟
اعدام این دو جوان ظلم بود ناحق بود
این آخرین نظرم بود دیگر به این سایت نگاه هم نمیکنم
میدانم نامرد و بزدلید
خداوندا به عدالتت سوگند همه ظالمان و اعانت کنندگان به ظلم را رسوا روسیاه خوار ذلیل در مزبله ها بمیران
ببینید در کدام صف هستید
شیطون
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خوب کاری کردن که اعدامشون کردن...دمشون گرم...دم ملت پر افتخار ایران گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
از شیطون بیشتر از این توقع نمیره
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
افرین بر شرف قاضی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من درس حقوق نخوندم ولی اگر حکم این دو تا اعدام بود پس حکم اونی که3000 میلیارد تومن پولو که سرمایه ملی همین جونی که به خاطر 30هزار تومن مجبور میشه دست به زورگیری بزنه چیه؟؟؟
اديب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
فرارو جان ترا خدا حداقل عكسهاى اين جوانان را ازتيتر حذف كنيدچون باعث تخريب وجهه نظام نزد جهانيان ميشود بخصوص چهره جوانى كه طلب آب كرده به ذهن انسان ذبح گوسفند را تداعی ميكند!!! پدر فقر وندارى بسوزه اگر از خانواده ثروتمند بودند سرنوشتشون تغيير ميكرد حتى جرمشون زورگيرى باسلاح گرم ميبود:فكرنكنيد كارشون را تأييد ميكنم نه اما ريشه يابى بشه تنها مقصران جرم اينها نيستنداگر براى جوانان كار و آينده مطمئن دركشور ايجاد شود يقينا زورگيرى نزدهمه تقبيح و زشت شمرده ميشود و بسيار اندك ميشودفراروى عزيز آيا مفسادن اقتصادى بنظر شما زورگيرى ازنوع پيشرفته نيست چرا همه 10%مفساد بقولجناب اژه اى كه بسختی كشف ميشوند 90%شون كه به ريش همه ميخندند همينها هم به اشدمجازات محكوم نشدند همان دادگاه 3هزارملياردى كه 6نفرشون به اعدام محكوم شدند چرا در اجرا حكمشون تعلل ميكنند اما 2جوان بسرعت اعدام و قوه قضاييه اينقدر افتخار به اقتدارش....براستى كدام زورگيران بيشتر به كشور وملت زيان ميرسانند؟ياحق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آفرين! احسنت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
قبول دارم اشتباه کردم اما نمی دانستم حکمم اعدام است
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اقا من دیگه مطمعا شدم که شما فقط مطالب کسانی که منفی می گویند می اوری ونه مطالب بچه مثبت ها را0 متاسفم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ماسفانه این دو جوان قربانی احساسات عمومی شدند.سیستم حقوقی ایران بیمار کش در حالی که باید بیماری را کشت.طبق قانون مجازات اسلامی این دو مستحق اعدم نبودند
اميرو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ديشب بهشون فكر ميكردم بخودم گفتم اينا حتما بايد اعدام بشند امروز بخودم ميگم حقشون اعدام نبود ما چمون شده ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
3 هزار میلیاردی ها چی شدن ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
فرارو اين با نمك كه براي همه كامنت ميذاره و شما هم نظرشو ميذاريد كيه باهاتون نسبت فاميلي داره حقوق بگيرتونه يواش يواش داري حماقت ميكني حواست باشه هر نفري كه تو سايت شماست با دهها نفر ديگه در ارتباط است واين اصلا براي يك سايت سياسي خوب نيست اگر قراره كه نظري بذاري يا نظر همه را بگذار يا گلچين نكن باب ميل خودت را تو ديد همه بذاري. اين نظر هم خواستي سانسور كن چون فقط براي خودت نوشتم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
با سلام اول اینکه دستون درد نکنه که اعدامشون کردید ولی ای کاش اون کسانی رو که میلیاردی هم اختلاس کردن روهم میگرفتید واعدام میکردید اون بیچاره ها هم فکر میکردن حقشونرو میتونند از مردم عادی بگیرنند بابا آخه خیلی ها دارن ایران رو غارت میکنند و هیچ خبری نیست از چوب جنگلهای شمال تا خرید زمینهای ساحلی وخاکریزی ان درجنوب و فروش به شرکتهای حمل ونقل آخه حکومت عدل علی دیگه مدینه فاضله است دیگه
ALI
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دم نیروی انتظامی گرم . اگر کسانیکه اعتراض می کنند خودشون مورد حمله تجاوز قرار می گرفتند دیگه از این حرفهای روشنفکرانه نمی زدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اون کسی که خودش مورد حمله آنها قرار گرفته در داد گاه نمی خواسته که اعدام بشن تو چرا کاسه داغتر از آشی؟
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
سلام اولا روش زورگیری نشون میداد باتجربه هستن و اولین بارشون نیست. روح ا.. داداشی رو هم با سلاح سرد کشتن! سابقه جرمم داشتن ! اینا آدم بشو نبودن اعدام حقشون بود! اینقد مزحکانه دل نسوزونید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
مضحکانه درسته
دل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اول سوادت و درست کن زبان مادری خودتو بخوبی آموزش ببین زبان پارسی رو پاس بدار بعد قاضی شو
ALI
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دم نیروی انتظامی گرم . اگر کسانیکه اعتراض می کنند خودشون مورد حمله تجاوز قرار می گرفتند دیگه از این حرفهای روشنفکرانه نمی زدند.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تصاویذ مسخره ای بودند اگه تیر بارونشون میکردن قشنگ تر بود
هادي
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بذاريد يه داستان كاملأ واقعي رو واستون تعريف كنم تا خودتون قضاوت كنيد. يه روز يكي از رفيقام كلي معترض بو كه چرا بايد كسايي رو كه زورگيري ميكن و تجاوز به عنف ميكنن رو اعدام ميكنن. ما هم بايد مثل كشورهاي پيشرفته دست از اين عقايد پوچ و بيهوده دست برداريم و ما با اين كارا وجهه مون رو بد ميكنم و از اين حرفا.... روز عاشوراي امسال كه خيابونا شلوغ بود همين رفيقمون با داداشش و خواهرشو و باباش و مامانش ميرن بيرون. بين راه يه پسرجوون كه فكر ميكنه خواهر اين بنده خدا تنهاست مياد يه متلكي ميپرونه به خواهرش ( مثل اينكه متلكش يه كم نافرم بوده) خلاصه سرتون رو درد نيارم..... اين رفيقم با داداشش و باباش وقتي ميفهمن قضيه چي بوده اون پسر جوون رو ميگيرن و به قصد كشت كتك ميزنن... حالا نزن كي بزن... بنده خدا 2تا دنده ش شكست؛دماغش انحراف پدا كرد ؛ 3تا دندونش رفت تو حلقش.... خلاصه اينكه اگه جمعيت جلوي اينا رو نميگرفتن، حكم اعدام رو همونجا رو پسره اجرا ميكردن.بله درست شنيديد! اين همون آدمي بود كه ميگفت واسه تجاوز به عنف نهايت بايد زندان در نظر گرفته شه!!! اكثر ماهم همينجوري هستيم، فقط بلديم اداي آدماي روشنفكر رو دربيارم و موقعي كه وقت عمل ميشه، از آدماي غارنشين هم غارنشين تريم! بازهم تأكيد ميكنم كه داستان كاملأ واقعي بوده.ميدونم كه دور و بر همه شما هم از اين آدما پيدا ميشن
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من خودمو تو این درجه نمیبینم که نظر بدم کاره درستی بود یا نه آخه نه قاضیم نه روان شناس.
فقط به عنوان یه آدم 24 ساله عکساشونو که میبینم سینم آتیش میگیره - یه ذره عصبی میشم - یه دره هم سنگ دل - احساس میکنم مهربونی دیگه نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شما فراروها نظرات هرکدام به دلتان بچسپد منتشرمی کنید وگرنه واقعیات جامعه وکسانیکه مسئول وبانی این زورگیریها هستند را منتشرنمی کنید وبدانید که شما نیز باید در روز قیامت پاسخگو باشید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
این آشغا ها رو باید کشت و به آنها رحم نکرد.به قول معروف: ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستم کاری بود بر گوسفندان .برادران نیروی انتظامی و برادران یگان ویژه و قوه قضاییه محتـــــــــــرم درود و سلام بر شرفتان .دولت محترم درود درود
گلي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اعدام اين دو جوان بسيار افراطي بود! متاسفم ... آيا امكان اصلاحشون نبود ؟!!
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
متاسفم برای مادر و پدر این دو جوان متاسفم برای طعمه های این دو قربانی متاسفم برای قربانیان شرایط بد اجتماعی ونهایتا برای خودم که فقط نظا ره گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
افزایش تضاد طبقاتی این مشکلات را افزایش می دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
1-آدمها ممكنه ذاتا خوب باشند اما اشتباه هم خيلي بكنند، مهم اينه كه اين اشتباه قابل جبران باشه(قتل نباشه) بايد به اين دو نوجوان فرصت جبران اشتباه داده مي شد.
2- اگه زورگيري حكمش قتله، ديگه از فردا زورگيران براي اينكه شناخته نشوند طرفشون رو مي كشند تا شناخته نشوند چون ديگه مي دونند اگرم نكشند حكمشون اعدامه. پس بهتره كارو تموم كنند كه لاقل شناخته نشوند.
سید علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خوش به حال ژان وار ژان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
1-آدمها ممكنه ذاتا خوب باشند اما اشتباه هم خيلي بكنند، مهم اينه كه اين اشتباه قابل جبران باشه(قتل نباشه) بايد به اين دو نوجوان فرصت جبران اشتباه داده مي شد.
2- اگه زورگيري حكمش قتله، ديگه از فردا زورگيران براي اينكه شناخته نشوند طرفشون رو مي كشند تا شناخته نشوند چون ديگه مي دونند اگرم نكشند حكمشون اعدامه. پس بهتره كارو تموم كنند كه لاقل شناخته نشوند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اعدام اینها کاملاً صحیح بوده. اگر از اول چنین مجازاتهایی اعمال می شد اکنون درجامعه اینهمه ناامنی نداشتیم . اغلب افرادی که دست به چنین کارهایی می زنند اعتیاد به مواد مخدر شیمیایی نیز دارند. باید قاچاقچیان مواد مخدر را شدیدتر از اینها مجازات کنند.
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
نعمتان مخفیتان الصحت والامان.دونعمت مخفی هستندصحت بدن وامنیت.دراین حدیث صحت بدن وامنیت مهم شمرده شده اند.اخیرابه امنیت اهمیت زیادی داده می شودکه جای تشکردارد.اماشمارابه خدااخلالگران بهداشت مردم ومسامحه کاران صحت بدن مردم راهم اینگونه برخوردکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دزد زر بستند و دزد دين رهيد / شحنه ما را ديد و قاضي را نديد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دقیقا توصیف وضع ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینا رو بخاطر 70-80 هزارتوان دزدی یه ماهه اعدام کردند خوب اونایی که 3000 میلیارد تومان دزیدند رو چرا اینقدر طولش میدن
زبان تلخ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگر ترساندن مردم حکم مهاربه و اعرام دارد و دستگاه قضایی سخت کوش ما در عرض 50 روز با تدبیر کامل حکم میدهد آقای مرتضوی که هفتاد میلیون را ترسانده و بعد از چهار سال با شجاعت و بخاطر تسکین افکار عمومی و در آستانه انتخابات شاید هشتم اسفند محاکمه شوند چه حکمی خواهند داشت.
yasin
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تو این سایت چرا اونایی که از مجرما دفاع میکنن و دلشون براشون میسوزه مثبت میگیرن ؟؟ اصلا چرا میشه 20 تا مثبت پشت سر هم تکراری داد؟؟ امتحان کنید
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگه می شد همین الآن 20 تا منفی بهت میدادم!! امتحان کردما!! ولی نشد!!
آل یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تا خالا جیزی به اسم IP به گوشت خورده؟؟؟
ببخشید حواسم نبود با کی دارم حرف میزنم!
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اگرمطالعه تاریخی درموردچنین افرادی داشته باشیدبراتان ثابت میشود که این افراد هرگز اصصلاح نخواهند شد بلکه روزبه روزحرفه ای ترمی شوند.......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من که خسته شدم از بس نظر دادم و هیچ کدومشو نذاشتین. عیبی نداره فقط اینو می خواستم بگم که ما ایرانیا لیاقت هیچ چیز خوبو نداریم چون همیشه داریم واسه هم می زنیم و خیلی وقت ها گذشت هیچی رو نداریم . واقعا برای خودمون متاسفم...
ناشناس
United States
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
چرا زور گیری کردن؟؟؟؟
مسئله این است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خیلی ها میگن اعدام اشتباهه.اما مشکل اینه که اینا اصلاح پذیر نیستن. ینی هرچی پول و آموزش خرجش کنی بازم چاقو کشه پس بهتره که تا چند نفر دیگرو مثل خودش کرده از رو زمین برشون داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
جایی که متهم به قتل و ایجاد شرایط وحشتناک کهریزک روز به روز سمتش بالاتر میره این دو تا بچه زورگیر رو اعدام میکنن!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ای کاش سر آن دزدان واقعی هم به سر دار میرفت
حبیب
Germany
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
لپ تاب من در تیرماه 90 ساعت 2 بعد از ظهر توسط 4 زور گیر موتور سوار سرقت شد. مقاومت کردم که باعث شد ازر ناحیه قفسه ی سینه و دست مجروح شوم. .... واقعاً الآن می فهم که اون بنده خدایی که مورد زورگیری قرار گرفته چی کشیده!! از یک طرف جونت در خطره از طرفی دیگه مال
ناشناس
United States
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دلم واقعا سوخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آنچه مهم است بدانیم این است که در این مملکت فقط همین دو نفر بودند که زور گیری می کردند. دیگر امنیت بر قرار شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
فرارو جرا از نظرم فرار می کنی و توی سایت نمی گذاری ؟ مگه حرف بدی زده بودم ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بازم به فرارو. اون سایته چیه اسمش بعد ازظهر ایران، نصف شب ایران یا نمی دونم چی چی ایران که نظرات مخالف خودش رو حذف می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من یه برادر دارم که تو جونیش چاقو کش بوده و لات ولی الان نماز خون شده و هیات میگره
زهرا
United Kingdom
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
توحش...توحش ...توحش
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من رو 1 بار زورگیر کردن به خدا انگار 1دفعه کل بدنم از کار ایستاد الان هم میگم باید اعدامشون می کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
دلم برای این دو جوون نمیسوزه،دلم برای قاضیانشون میسوزه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
ما چرا اینجوریم، وقتی که فیلم زورگیری شون پخش میشه می گیم عجب جانی هایی هستند بعدش که گریه هاشونو موقع اعدام می بینیم می گیم گناه داشتن . بالاخره مرز بین حق و باطل چیه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
با سلام
فقط اونایی که خودشون دستی توکارخلاف دارن (تازه ممکنه با این اعداما مخالف باشن )خداوکیلی تواین اعدامها زندگی وحیات موجوداست خودقرآن کریم گفته به نیروی انتظامی وقوه قضائیه تبریک می گم
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
رضا اینکه گفتی فقط اونایی که خودشون دستی تو کار خلاف دارن(تازه ممکنه با این اعداما مخالف باشن) که کاملا مشخصه حرف اشتباهیه
مجله فرارو