bato-adv
کد خبر: ۱۳۶۱۰۶

واکنش رسایی به شکایت دادستان از وی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نطق بنده در راستای ایفای وظیفه نمایندگی‌ام بوده و هیچ بخشی از آن متضمن توهین به کسی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نطق بنده در راستای ایفای وظیفه نمایندگی‌ام بوده و هیچ بخشی از آن متضمن توهین به کسی نیست.
 
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول نشریه «9 دی» در گفت‌وگو با فارس، درباره بازتاب‌هایی که نطق هفته گذشته وی داشته اظهار داشت: نطق مذکور بازتاب‌های مختلفی داشته؛ از تقدیر و تشکرهای مردمی که می‌گویند این حرف‌ها در دلشان بود تا برخی انتقادات و هجمه‌ها از جمله هک شدن سایتم.

نماینده مردم تهران گفت: نطق بنده در راستای ایفای وظیفه نمایندگی‌ام  بوده و هیچ بخشی از آن متضمن توهین به کسی نیست.

وی ادامه داد: البته قبول دارم که نطق صریحی داشته‌ام که ظاهراً همین ویژگی آن برخی را آزرده است والا محتوای نطق بنده مطالبی است که یا در مصاحبه‌های دادستان کشور آمده و یا توسط خود آقای هاشمی یا خانواده ایشان ذکر شده است.

رسایی درباره  اعلام جرم و شکایت دادستان تهران از وی به دادگاه ویژه روحانیت گفت: حتما به بیانیه دادستان تهران پاسخ می‌دهم هر چند اینکه دستگاه قضایی به خاطر رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از طرف خانواده وی در فشار است مسئله پنهانی نیست همه این را می‌دانند.

مدیر مسئول ٩دی گفت: البته این که دادستان تهران از بنده بابت نطقم شکایت کرده احتمالاً حکایت از غفلت و عدم توجه وی نسبت به اصول قانون اساسی دارد چون اصل ٨٦ قانون اساسی به صراحت می‌گوید که این اقدام آقای دادستان جرم است نه نطق بنده.

رسایی درباره تصمیم کارشناسان حقوقی هیئت رییسه درباره قرائت پاسخ هاشمی به این نطق گفت: طبق قانون اگر نطقی متضمن توهین باشد طرف مقابل می‌تواند جواب دهد ولی نطق بنده متضمن توهین نیست و تشخیص این موضوع با هیئت رییسه است نه با کارشناسان حقوقی و اساسا ما در آیین نامه چنین جایگاهی نداریم.
محقق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
با سلام ایشان اگر در یک باند نبود هیچ کس او را نمی شناخت و افرادی که از نردبان بالا می روند اگر پله پله نباشد زمین می خورند. ملت اجازه نمی دهد در زمانی که مقام معظم رهبری نظر مبارکشان سکوت و آرامش است چنین اتهاماتی که در شان نظام نیست ایجاد شود. ضمنا رسیدگی به امور رجال سیاسی و درجه اول مملکت با تشخیص مقام معظم رهبریست و لا غیر. با احترام
محقق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اصولا اگر رسایی در باندی نبود هیچکس ایشان را نمی شناخت . انسان هایی که نردبان را پلکانی بالا نمی روند ناخواسته منهدم می شوند.
sarbaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
بنام خدا
بدون شك مفاهيم و عمق گفتار آقاي رسايي و جريان زلال ولايت مداراني كه پشت عناوين دهان پر كن پنهان نشده اند و خود را " استوانه" هاي نظام نميخوانند در انتخابات رياست جهموري آتي معلوم مي شود!
اطلاعات موثق و بلا شك آقاي رسايي به همان اندازه موثق است كه دود سياه از خيمه راس الفتنه- خاندان هاشمي- به هوا بلند شده است.اي كاش چند بار ديگر بخش پاياني وصيت نامه آن پير سفر كرده- امام خميني (ره)- را بخوانيد كه فرمود " ملاك حال افراد است" و نيز فرمود " من بواسطه سالوسي و تظاهر به مسلماني برخي اغفال شدم" تا عمق فتنه بهتر شناخته شود.
امام فرمود اگر سپاه نبود كشور هم نبود و امروز سپاه و بسيج خار چشمان هاشمي و خاندانش و نوچگانش شده و همينقدر بدانيد اگر نبود منويات آقا- رهبر معظم انقلاب- در كنترل و مهار فتنه گران ،و اجتنباب از حادثه تاريخي عزل منتظري ساده لوح، طبق مستندات متقن، فيلم و تصاوير و... كه اتفاقا در دست نيروهاي ولايتمدار درون حاكميت است و سالها زحمت و شهداي گرانقدري پاي دستيابي به آنها هزينه شده است، امروز بساط هاشمي و نوچگانش بسته ميشد.شك نكنيد در فتنه بعدي و در صورت عرض اندام هاشمي و البته بدون" نقاب" خواهيد ديد كه مردم و نظام چه برخوردي خواهند كرد چرا ديگر فرصت استغفار و ندامتي در كار نخواهد بود.هاشمي زنده است چون رهبر معظم انقلاب نمي خواهد بر جنازه منتظري دوم ،ذكر عاقبت به شريش را به عموم متذكر شود.
فرزندان برومند امام و رهبري منتظر انتخابات پيش رو و يك يا حسين(ع)ديگر براي پالايش نظام از حلقه هاي زر- زور و تزويرند.بدانيد كه نسل 2 و 3 و 4 كه عرصه داران ميدان مديريت و كار و تلاشند هاشمي برايشان شناخته شده نيست!! با زور رسانه و دميدن" مسيح مهاجري" نيز اين عنصر زنده نمي شود.....ما از سال 72 هاشمي را رفتني ديديم و چنين شد....
موسوي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دوستاني كه كامنت گذاشته ايد آيا نظرتان در مورد توهين هاي علي مطهري به رئيس جمهور از تريبون مجلس هم همين است؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
بنده از اقای هاشمی خوشم نمیاد ولی در شان یک مسلمان انهم یک نماینده مجلس نیست که توهین ان هم علنی اصلا با ولایتمداری رسایی همخوانی ندارد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
رسايي يا كوچك زاده رئيس جمهور آينده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
بلا به نسبت! زبونت رو گاز بگیر! بگو قلمبگان بصیرت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
ول کن بابا .....چی داری میگی؟؟؟ ایران عزیز خیلی خیلی بزرگ تر از این حرفاس....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
تعریف جدید توهین و افترا از آقای رسایی که خود را مافوق قانون و شرع میداند! این سخن ایشان درست مصداق ضربالمثل "مرگ خوب است اما برای همسایه". آقای رسایی اینکه دیکر نمی شود خودتان بیرید و خودتان بدوزید و خودتان گفته های خودتان را تفسیر کنید گفتار از شما تفسیر از دیگران باید بپذیرید و برای گفته های خودتان هم در باره هر کس که باشد اسناد آن را جهت اثبات موضوع ارائه کنید. آبرو و شخصیت انسان و شخص جنابعای خیلی گرانتر از آنست که بتوانیم قیمتی بر روی آن بگذاریم مخصوصاً رعایت این مهم از اشخاصی چون شما که در لباس روحانیت می باشید و دائماً توصیه های اخلاقی به دیگران دارید خیلی ضروری است و شما باید الگوی دیگران باشید نه اینکه پیشقدم برای هتک حیثیت دیگران وبعد انکار آن و فرافکنی موضوع به دیگران و یا دادستان و...
ناشناس
Germany
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
رفسنجاني آدم عليه السلامي نيست رسايي هم دستش برا همه رو شده ديگ به ديگ مي گه روت سياه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
اين آقاي رسايي هر توهيني و تهمتي ميزند و سپس مي گويد اينها توهين نيست پس نه تعريف بود مردم و دادستان متوجه نشدن !!!خودت رو به نادانی ميزني يا داغ بودي حرفي زدي تا عده ايي خوششان بيايد اگر مردي سر حرفت باش تا معلوم بشه حرفات توهين بوده يا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
فعلا که مطهری داره توهین میکنه.
به همه ملت ایران .
با حمایتن از فتنه گران.
با دادن فحش رکیک در تریبون رسمی مجلس به نماینده مردم
با.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
تو خود هم قانونی وهم مقسر آن وهم اجراکننده آن آقای رسایی ؟ اندکی صبر سحر نزدیک است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
نه خیر ایشان فقط نماینده است.
این کارش هم در چارچوب نمایندگی بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آقاي رسايي يك بار بدون پيشينه ذهني، سخنان خود را بخوانيد يا اينكه فكر كنيد يكي از اصلاح طلبها اين جملات را درخصوص يكي از وابستگان جناحي خودتان گفته باشد چه فكر مي كنيد آيا از آن جيغ هاي بنفش نمي زنيد . شما جدا از جناح بندي هاي سياسي يك روحاني هستيد فردي هستيد كه پيشينه سمتهاي فرهنگي داريد خيلي از گفتار و حركتهايي كه براي افراد عادي اشكال ندارد براي روحانيون اشكال دارد چه برسد به ... !
ناشناس
Germany
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
عقب نشيني به سبک رسايي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
سلام
خداوکیلی فرمایشات جناب رسایی درددل خیلی ها از یک ملت پشت درب قوه قضائیه مانده بودکه برای کمترین جرم ونداشتن وثیقه درزندان حبس کشیده اندتا بی گناهیشان ثابت شده است. تبعیض تابه کی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خداوکیلی؟؟ منظورت اینه که رسایی وکیل حدا هم هست حتما... ماشالله در فضیحت کم نمیارین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خداوکیلی آقای رسایی به خاطر مردم این حرفارو زد؟؟؟یا به خاطر انتخا.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آخه برادر شما عدالت رو تو حرف های این بابا جستجو می کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دوست عزیز در نظر داشته باش مهدی هاشمی 80روز بازداشت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
کور خود بینای مردم
ناشناس مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
هرچی دلت میخواد میگی بعد اسمشو میذاری وظیفه نمایندگی ،صراحت کلام و.... اقاجان برای شما از صمیم قلب متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
همون جوری که مطهری از فتنه گرها حمایت میکنه و هرچی می خواهد میگه ؛ آن وقت اسمش رو می ذاره وظیفه نمایندگی! !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
ایشان خیلی روش زیاده و هر جور توانسته به دیگران توهین کرده و بعد هم گفته به وضایف نمایندگی ام عمل کرده ام. البته مهدی هاشمی قطعا جرمش باید مورد رسیدگی کامل قرار بگیرد و لی این باعث نمی شود آقا یرسایی اختلافات شخصی خودش باایشان را از تریبون مقدس مجلس پیگیری کند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
عزیزم بهتره بگی عقده های وانشدنی از دوره های پیشین توی گلوش مونده بوده وخوب با گنده بک هاشون چند بار مچ انداختند ، این بزرگمرد با یه تهدید به روکردن سوابق، گنده بکها رو پراکند کرد! حالا دیده خودشه وخودش واسه اینکه کم نیاره و بلاخره نمایندگی ودولتمداری و... کلا همه دارن تموم میشن فکر کرده یه چیزایی بگه بعدا اگه نوه ها پرسیدن چیکار کردی با اونهمه تحقیر خودخواسته در قبل، بگه منهم تلافی کردم در مجلس با این حرفهای گنده گنده!! ولی خوب بگذریم که بابتشون کلی عذرخواهی هم کردم ورضایت اون مرد بزرگ رو هم گرفتم وملت هم بهم خندید ولی مهم اینه که حرفهامو زدم!! چماقداران هم حمایت کردند اولش ولی وقتی دادستان داشت میومد همه در رفتند! میگن این دادستان دیگه سعید جون خودمون نیستش!
ناشناس
Germany
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
روحانی چی بودچی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
کی تقدیر کرده؟حتما کوچک زاده بوده دیگه !!!!
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
چند تا نظر بايد خدمت شما بفرستيم تا منعكس كنيد تاريخ مصرف اقاي رسايي تمام شده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
سوال از آقای رسایی؟
توهین را با رسم شکل توضیح دهید؟(3نمره)
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
تاریخ مصرف برخی ها بزودی تمام میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
تهمت به یک مومن مصداق زنا با محارم است!
bashir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
الله و اعلم فقط ایکاش آقای رسایی واضح وآشکار بگویند عمله چه کسی اند وآیا با این نطق دست اندرکار شروع فتنه ای دیگر مانند فتنه88 هستند یاخیر.به جای پاسخگویی گل کاری های هفت ساله شیپور جنگ واختلاف را از آن طرفش میزنند.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
اگر مدرك داريد رو كنيد مگر مملكت ما قانون ندارد كه آقايان بيايند به جاي قوه قضائيه تصميم بگيرند آقاي لاريجاني رياست محترم قوه قضائيه بايد جواب دندان شكن كه به احمدي نژاد داد به آقاي رسايي هم بدهد تا كسي جرات نكند افترا و تهمت بزند به ديگران آن هم به مرد شماره دو نظام ......آقاي رسايي و امثالهم چرا به فرمايشات مقام عظماي ولايت گوش نمي دهيد و مي خواهيد جو را متشنج كنيد و مثل دوره قبل راي بياوريد اينبار خانواده معظم شهدا بسيجيان ومردم بيدارو امت خوب ايران هوشيار است و گول حرف هاي نا مربوط شماها را نسبت به خادمين نظام را نمي خورند و برويد توبه كنيد اگر اعتقادي به توبه داريد واين حرفهاي زشت از يك روحاني بعيد است كه بزند درپاراگراف 5فرمودندند برويد بدون پيشينه ذهني صحبتهاي خود را مطالعه كنيد تاسف مي خورم براي كساني كه به شما راي دادن بايد به افكار و منش آنها هم شك كرد اگر هنوز هم از شما دفاع مي كنند به بد اخلاقي ها و با اين لحن بد صحبت نموديد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
رسایی یه حرفی زده. خوب یا بد. نباید پای سایر قوا به این موضوع باز بشه و مصونیت قانونی ایشون باید لحاظ قرار بگیره. مبادا یه لولوخورخوره به نام دادستانی هم اضافه بشه به سایرین. ممکن در ادوار بعد با استناد به همین حرکت جلوی هر حرفی وایسه. طبق آیین نامه مجلس باید حل شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
1- معلوم است که این اقا اصلا بویی از ادب و احترام نبرده است وگرنه نمیگفت من توهین و بی احترامی نکرده ام باید گفت این مسایل در ادبیات او و هم فکرانش امری عادی است 2- کاش این رسایی از مردم برای پیشبرد منافع خود و همقطارانش از هزینه نمیکرد و نمیگفت حرف مردم را گفته ام- از خدا بترسید از این همه تهمت و افترا بترسید
SAEID
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
يك روحاني بايد بلد باشه چه جوري حرف بزنه.اينها مثلا الگوي اخلاق سايرين هستند.هاشمي كم زحمت براي اين كشور نكشيده كه اينجوري مورد هجمه قرار ميگيره
سرگردان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
راستی آقای رسایی در زمان مدیریت ارشاد اسلامی قم موضوع بن کتاب چی شد. 8 میلیارد تومان !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
بنده نه از آقای هاشمی و نه از خانواده ایشان خوشم نمی آید ولی آقای رسائی دیگر شورش را درآورده , البته امثال آقای رسائی محصول سیاستهای غلط آقای هاشمی و دوستام میباشند که در حال حاضر یقه خود آقایان را چسبیدند.
ناشناخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
وقتی شیر پیر میشه شغال نیز عرصه ای برای عرض اندام پیدا می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
یعنی کار به جایی رسیده است که هر کسی که معلوم نیست چهار پنج سال پیش کجا بوده است اقای رفسنجانی را که عزت و حرمت اش نزد امام راحل بر هیچکس پوشیده نیست را مورد خطاب اینهمه الفاظ رکیک قرار دهد
سعید
United States of America
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آخه مرد خوب متن شما چیزی که کم داشت 4تا فحش مستقیم....بعد میگی توهین نکردم....هر چی فحش غیر مستقیم بود تو متن شما بود....
فقط متاسفم برا کشورم که همچین نمایندگانی داره.....بنده خدا پسرش رفت زندون هیچی نگفت اما شما بازم تخریب....
مستقل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آیابررسی وپیگیری مشکلات اقتصادی ,اجتماعی, بیکاری, گرانی ...... ومؤاخذه واستیضاع مسئولین امرکه بدون شک حاصل بی تدبیری آنان است,جزء وظیفه نماینگی نیست؟آیامشکلات مذکور که کمر مردم را خم کرده وعلت العلل وموجد بسیاری از آسیبهاوناهنجاریهای اجتماعی شده اهمیتی برای این فرد ندارد واز وظائف نمایندگی نمی باشد؟باعث تعجب است که چرا موضوع رسیدگی به پرونده یک متهم این همه برای ایشان مهم شده وخواب را ازچشمانش ربوده!؟رسیدگی به اتهام فرد متهم مربوط به قوه قضائیه است نه وظیفه نمایندگی .ایشان چرا پرونده اختلاس معروف را این همه پیگیری نمی کند!!یاللعجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
صبح كه از خونه زدم بيرون خيلي حالم گرفته بود، اما وقتي اين خبر رو روي كيوسك مطبوعات ديدم خيلي شارژ شدم.
البته مهم نيست كه با اين مرد نفرت انگيز و تهوع اور برخورد بشه يا نه، مهم اينه كه دادستان با اين بيانيه توي دهنش زده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
حالا چرا از قرائت جواب میترسه؟
hesam
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
اقاي رسايي كدوم موكلت از شما اينو خواسته آيا ميدوني مسائل اقتصادي دمار موكلينتو در اورده چرا دهنتو بستي حرف نميزني چرا فقط شما واون آقاي كوچكي دنبال تفرقه در ميان مردم هستيد چرا اين همه ناهنجاري در جامعه وجود دارد حرف نميزنيد 8 سال براي اين مملكت جز ويراني دارو دسته شما چكار كرده ايد به چه رويي ميگي من وكيل مردم هستم آيا واقعا اصلا شما موكلي هم بصورت واقعي داري من كه براي شما وامثال شما باورم نميشه اصلا كسي بهتون راي داده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//بماند
ناشناس
Germany
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
تو چه کاره مملکتی زمانی که هاشمی با شاه میجنگید توکجابودی راست میگویی چند حقوقف میگیری برا مملکت ومردم چه کارکردی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
جناب وکیل الدوله تا حالا راجع به اختلاس بیمه و دکترای قلابی موکل هایت و اختلاس 3000میلیاردی چیزی شنیدی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آقای رسایی - وظایف شا قانونگزاری است نه توهین به افراد و قوه قضائیه - واقعا" باید تاسف خورد به افکار و نظرات شم - بنده قبلا" مرید شما بودم ولی اکنون ثابت شد اشتباه می کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
البته اقای رسایی تندروی کردند .شخصیت اقای هاشمی باید حفظ شود و اموزه های دین اینطور است .دادستان محترم وبزرگوار هم در حال حاضر که اقای رسایی پشیمان هستند وایشان هم روحانی و از یاران انقلاب هستند با عطوفت ورافت اسلامی کنار بیایند.
Mehbod
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
کجایی آقای زیبا کلام ! ببینی که پیش بینی ات در باره آقای رسایی در حال به حقیقت پیوستن است !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
جناب وکیل الدوله تا حالا راجع به اختلاس بیمه و دکترای قلابی موکل هایت و اختلاس 3000میلیاردی چیزی شنیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
از نظر حقوقی توهین به برخی شخصیت ها مثل رییس مجمع تشخیص مصلحت جرم میباشد ودادستان میتواند پیگیری کند وسخن رسایی غلط میباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
باز هم قضیه کی بود کی بود من نبودم داره میشه.آقاجان لااقل بذار یه چند وقتی بگذره بعد بزن زیر همه چیز.این که قانون باید برای همه یکسان اجرا شود حرف صحیحی است ولی اینکه این حرف درست را با بیان زشت و غیر منطقی همراه با افترا به دیگران لوث کنی کار سخیفی است.اگر آقای مهدی هاشمی خطاکار است باید صبر کرد تا محافل قضایی به آن رسیدگی کنند ولی اینکه در این میان به پدرش هم یکسری افترا زده بشه خوب لااقل مدارک بده و آنها را اثبات کن که اگر نتوانی مجرمی حالا می خواد نماینده باشی یا روحانی باشی یا یک انسان عادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
حرف های حجت الاسلام رسائی نه تنها مصداق توهین نیست که انجام وظیفه نمایندگی ایشان در مجلس محترم شورای اسلامی است جناب رسائی از شما و یارانتان مخصوصا" جناب کوچک زاده شجاع می خواهیم که در امر وکالت و نمایندگی خود از هیچ کدام از این حاشیه ها نهراسید که مردم پشتیبان شما دلیر مردانی است که قطره ها را به دریا پیوند میدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
اقای رسایی جز راست نباید گفت ..هر راست نباید گفت ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
یکی پیدا نمیشه توی مجلس جلوی امثال رسایی و کوچک زاده رو بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Australia
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خدابخیرکرداندازمامسلمانهایی که مفسر اسلاممان امثال رسایی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
مردم دائما دارن از آقای رسایی تشکر میکنن تو هر مصاحبه این مورد رو یا دآوری میکنه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خداوند امثال هاشمی راحفظ کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آقای رسایی نماینده مردم آیا مشکل اصلی مردم که از گرسنگی میمیرند
(
http://fararu.com/fa/news/136080/تصاویر-زندگی-اسفبار-خانواده-5نفره-در-خرابه
)
این است خدا وند شما و کلیه روحانیون متخلف از اخلاق را هدایت نماید.
مالک
United States of America
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
توی این مملکت کسی حق نداره علیه هاشمی و خانوادش انتقاد کنه فکر کنم با با مگه چی گفته این شیخ حرف حق زده دیگه چرا بعضیها بدشون میاد نمیدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
در قانون اساسی هم صراحتاَ آمده است. در قانون اساسی اصل 39 می‌گوید: «هتک حرمت و حیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر، بازداشت، زندانی و یا تبعید شده، به هر صورت که باشد ممنوع و موجب مجازات است»
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
پوشيده نيست كه پرو‍‍ژه انتخاباتي آقاي احمدي نژاد توسط رسايي شروع شده است مثل دو انتخابات گذشته با اسم رمز هاشمي كليد خورده است . ولي آقاي رسايي خودتي ! جاي اخلاق و انسانيت كجاست؟
از روستای سار کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ! خدایا رسایی را اندکی عقل و اخلاق و حریت و هدایت عنایت فرما!
نوستراداموس
Germany
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
از قدیم گفتن زبون بادبزن جیگره حالا ایشون یک شکری خوردند دنیا که به اخر نرسیده .چایتان را بخورید سرد میشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
این بابا این کارا رو میکنه که اسمش سر زبونها باشه بر ه تو تیتر اخبار
نا شناس
United States of America
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
والله بخدا کسانی مثل رسایی هستند که به رسانه های بیگانه جرات میدهند راجع به دولتمردان کشورمان هر حرفی را بزنند
جمشید محمدی
Germany
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
بد نیست یکی به این جناب تازه به دوران رسیده بگوید : انوقت که هاشمی نقش چهار ستون را برای انقلاب و جنگ و نظام ایفا میکرد و مهدی هاشمی در نوجوانی در خط مقدم جبهه ها بود شما کجا شرف حضور داشتی ؟ تر کها ضرب المثلی دارند که میگوید : داغدا کی گلیب باغدا کینی قووا ! یعنی : از کوه آمده میخواهد باغدار را بیرون کند!!!! واقعاً نیم جو رو بهتر از صد من زر است .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
چه جالب .....حالا شد اقای هاشمی و خانواده ایشان.....حتما 2 روز دیگه می شه جناب اقای هاشمی و خانواده محترمشان.....سریع رفت تو کار ماس مالی...من ناخواسته گاهی صحبت های ایشان را شنیده ام..مثال برنامه هفته پیش هفت ...کبر و غرور و احساس قدرت و منیت در رفتارش سر به فلک می کشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اقای رسائی درست میگه انانی چنین مجلسی درست کنند چنین وظیفه ای هم دارند
امید ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
درود بر هاشمی
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
آقاي رسايي كمي هم از بن هاي كتاب در زمان ارشاد قم بگو .
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دعوا سر پول و پله هست
مجله فرارو