bato-adv
کد خبر: ۱۳۱۹۸۳

(تصاویر) لیلا حاتمی در جشنواره فیلم رم

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱
فرارو- هفتمین دوره جشنواره رم از روز نهم نوامبر در این شهر تاریخی برگزار شد.

به گزارش کافه سینما، جشنواره رم تنها پانزده فیلم را برای بخش مسابقه خود انتخاب می‌کند و سعی دارد با گزینش فیلم‌هایی که برای اولین بار در جهان در این جشنواره به نمایش در می‌آیند همچون کن و ونیز و برلین بر اهمیت و اعتبار این بخش بیافزاید.

 ریاست هیئت داوران جشنواره امسال را جف نیکولز، فیلمساز و فیلمنامه نویس برعهده داشت و لیلا حاتمی بازیگر ایرانی یکی از اعضای هیات داوری بخش اصلی مسابقه و بابک کریمی تدوینگر ایرانی مقیم رم نیز عضو هیات داوری بخش چشم انداز ایتالیا است.

عکس های زیر لیلا حاتمی را در جمع هیات داوران این جشنواره نشان می دهد.











برچسب ها: حاتمی جشنواره
ايدين
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
نتيجه ترويج دين طبق نظر بعضي هارو داريم ميبينيم
و نتيجه ترويج فساد در خيلي از كشورها مثل تركيه رو هم ميبينيم !
اى كاش كمى هم به نتيجه اعمال و افكارمون فكر ميكرديم
گلشيفته حاصل تفكرات امرانه برخيست
حجاب خانم حاتمى كه حجب واقعيست حاصل تفكر باحجاب ايشونه
و نه فشارهاى امرانه برخى كه فكر ميكنند به اسلام خدمت ميكنند!!!!!!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
دوستان، هم وطنان، عزیزان نظرم رو به دو قسمت تقسیم می کنم.امیدوارم منتشر بشه :
1.اونایی که شدیدا به بدحجابی این خانم اعتراض کردند. دوستان من اگر دقت کنید می بینید که ایشون تمام سعی اش رو کرده که اعتدال رو حفظ کنه. با چادر که نمی شده بره آخه. بعدشم اونجا خارج از کشور اسلامی هست.حتی اگر ایشون بی حجاب هم می شدند، ما حق بی احترامی نداریم.
2-دوستانی که از ایشون دفاع می کنن. ببینید ایشون به عنوان یک ایرانی در اون جشن حضور داشند و نباید طوری رفتار می کردند که ایرانی های داخل ایران ناراحت بشن اون هم در این شرایط که همه علیه وضع حجاب سینما صحبت میکنند.
نظر خود من هم اینه که ایشون در حد امکان حجابشون رو حفظ کردند و حضورشون در اونجا باعث افتخاره اما در راه برگشت به ایران باید حجاب بهتری داشته باشند انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
بنده خدا که لباسش پوشیده است.مشکل ما اینه که بجای اینکه در فکر تصحیح و تزکیه نفس خودمون باشیم در فکر تصحیح دیگرانیم.یک مسئله دیگه هم هست اگه جناب ده نمکی و سلحشور تشریف برده بودند هم این همه انتقاد وجود داشت؟پس بیایم تغییر و تصحیح رو از خودمون شروع کنیم.چشمهامون رو پاک کنیم و زیبا ببینیم.
سالار هدایتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
لیلا حاتمی نماینده زن فرنگی منورالفکری که مقهور و مبهوت غرب شده-اینو از سریال ها و فیلم هائی که بازی کرده می شه دید
امیر
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
یه ساعت تمام وقت گذاشتم نظرات رو خوندم
خیلی جالبه
فقط باید تاسف خورد واسه افرادی که تحجر را به اوج خود رسوندن
و تاسف به حال خودم که اصل خبر رو یادم رفت که ارزش هنر حاتمی رو فراموش کردم
کسی دقت نکرده حاتمی آلان چه آبرو والایی واسه کشور به ارمغان آورده
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اینها به درد همون غرب می خورند. بچه های ما می خواهند سبک زندگی اسلامی را از این آدمها بگیرند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
حيف كه اگر جواب بديم فرا رو اونا رو منتشر نميكنه.فقط اينو بگم كه تا وقتي امثال تو از حرص دارند سرخ و سفيد ميشند يعني كار امثال اين خانم درسته.تو درد دين نداري درد منافع داري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
امتيازات منفي را نگاه كن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سنگ بدگوهر اگر کاسه ذرین بشکست، قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود... با همین تفکرات ژوراسیکی این همه نخیه رو به غرب فراری دادین دیگه...
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
كاملا با نظرت موافقم
امتيازات منفي نشان دهنده باطل بودن حرف شما نيست
تو سقيفه هم 70000 نفر مولا علي را تنها گذاشتند و فقط 4 نفر رفتند و ايشان را تاييد كردند
پونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم ليلا حاتمي براي همه ما عزيزه و احترامشون سرجاش ولي ايكاش به عنوان نماينده كشورمون تو جشنواره با حجاب كامل يك زن مسلمون ميرفتن،چون براي يك زن حجاب زيباترين زينته
اي كاش خانوما اينو درك ميكردن
براي خود من كه حجاب بهترين زينته
حتي شهدامون گفتن خواهرم سياهي حجاب تو از سرخي خون من رنگين تر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
پونه جان حالا نميشه به عنوان يك زن ايراني رفته باشن؟
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
دوست عزيز منم با حرفات موافقم. اينها فقط اشاعه دهنده سبک زندگي غربي هستند و اين حجاب نصفه و نيمه هم از روي اجبار دارند.الگوگيري از اين افراد جامعه را به سمت جامعه غير ديني سوق مي دهد
ل
Germany
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانوم پونه. لیلا حاتمی که حجاب خوبی داره. چرا گیر بیخودی میدین؟
بقیه بازیگرا تئ داخل ایران بدتر از لیلا حاتمی در خارج ایران لباس میپوشن.
این باعث افتخار ماست که یک بازیگری به این قدرت و توانایی داریم که تو جشنواره های بین المللی دعوتشون میکنن. یعنی باعث افتخار هر ایرانیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم پونه!دیگه چیکار باید میکرد بدبخت؟برقع می پوشید؟! با مانتو شلوار و چادر عربی رفته طفلک!! ای باباااااااااااااااااا
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سلام با امتیاز منفی یه عده احکام الهی لغو نمیشود چه بخواهیم و چه نخواهیم خانم حاتمی خلاف دین مبین اسلام و فرهنگ غنی کشور عزیزمون رفتار کردند. برای ما ملاک رضایت پروردگار است نه شرکت در یک جشنواره نماینده واقعی ما خانم های با حجابی هستند که در کشورهای غربی با مشقت فراوان در حال زندگی و چه بسا جهاد می باشند. فرارو انتشار بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مشکل شماست که به غیر مشهد و قم نرفتی انگار. هر گوشه ی ایران یک سبک زندگی وجود دارد و امثال تو نمیتوانند برای 75 میلیون ایرانی سبک واحدی مشخص کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
این بنده خدا که حجاب خیلی مناسبی داره.
یالثارات الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
تقصیر خودمونه که وقتی آقای خاتمی فرهنگ این کشور رو به تاراج زد جلوشو نگرفتیم...
حالا هر به اصطلاح هنرمندی میره خارج و اسلام و ایران رو زیر سوال میبره...
اینا باید قبل از سفر مصاحبه کنن بگن مردم من مسلمان نیستم تا حسابشون از بقیه جدا باشه...
حالا خانم حاتمی حجابش از قبل بهتر شده ولی معمولا یه جمله در مورد بی حجابی رایجه
((اگر بی حجابی تمدن است حیوانات از همه با تمدن ترند))
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
نه بابا ، میگیم بیان از شما یاد بگیرن ....
محتسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
خانم حاتمی اصلا بازیگر خوب
اما این خانم یه مسلمون ایرانی
فکر نکنم عمق ماجرای خودشیفته رو فهمیده باشید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
جناب حق گو شما خودتون و دوستتون را زیادی تحویل میگیرید.شما ها کی هستید که خودتون رو با حضرت علی مقایسه میکنید. خاموش.خاموش.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
تفکرات عصر حجری وطالبانی باعث پرورش امثال گل شیفته میشود!به عنوان یک ایرانی مسلمان به خانم حاتمی درود میفرستم که خودشو نباخت واصالت وشرافت خودرا حفظ کرده است.موقعیت بین المللی وی از خودروفروشان خیلی بالاتره!غربیها هم براش احترام قائلند
یک زن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
از اسلام یه دیو ساختیدتا خواسته های خودتون رو بیان کنید؟ امر به معروف و نهی از منکر و یه پتک کردید و رو سر هر کس دوست دارید فرود میاریداسلام می گه اول خودتو ببین کدوم یکی از ما اشکالات خودمون رو دیدیمو رفع کردیم؟کاری کنید بچه هاتون از خودتون الگو بردارن چرا به مردم گیر می دید؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
به عنوان نماینده ایران نرفته به عنوان یک هنرمند ایرانی رفته نماینده ایران که باید از طرف وزارت اتخاب بشه اگه به عنوان یک هنرمند مستقل رفته که رفته هرجور که دلش بخواد لباس می پوشه تو احکام اسلام هم نیومده که یه سری آدم راه بیوفتن بقیه را مجبور به پوشش کن و حتا اجبار حجاب برای ایرانی های خارج از کشور قانون هم نیست بلکه فقط نشانه برداشت غلط و تند از مذهب است که عده ای خود را مکف می دانند برای بقیه تعیین تکلیف کنند ، همین شما ها خیل عظیمی از مردم را از مذهب زده کردید چون نمی دانید مذهب چیست؛ اگر خودتان میدانید که اکثریت با شما نیستند مشروعیت و با لااقل مقبولیت ندارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
چه ربطی به مشهد داره؟!
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
من با صحبت پونه موافقم می تونستن حجابشونو بیستر رعایت کنن.
البته ایشون و خیلی های دیکه اعتقادشون مشکل داره
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
حجاب فقط چادرنیست حجاب برتره بعدشم فک میکنی مسلمونای اروپایی وترکی و...چادرسر می کنن خیلی هم باحجابن ولی بلوزوشلوارمی پوشن هرپوششی بارعایت کردن اصول قابل قبوله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
نوشته خواهرم سياهي حجاب تو از سرخي خون من رنگين تر است...از این ور هم اسلام میگه کلا رنگ سیاه مکروهه...
amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
افرین بر حجاب تو عزیزم موفق باشی
دانشجوی سار کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
الگو زن مسلمان کیست؟ درود خدا و فرشتگان بر حضرت زهرا س و حضرت زینب س و حضرت مریم س حضرت آسیه و حضرت خدیجه کبری س
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم خوش تیپ مهربون
خدا حفظش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خیلی با اخلاق و دوست داشتنیه
abdoli
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
هیچ کس را برای نوع پوشش عقلایی که انتخاب کرده نمی توان مورد پیگرد قرار داد. حجاب در اسلام واجب است مثل نماز و روزه و .... اما اجبار به حجاب در اسلام مشاهده نشده است. همانطور که اجبار به نماز یا روزه مشاهده نشده است .
فریبرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سلامت و پاینده باشی، واقعاً خانمی برازنده هستی. رسوا شوند کسانی که نمیتوانند موفقیت این بانوی محترم را ببینند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اگر موفقيت اين است پس موفق ترين بازيگر زن ايراني گلشيفته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
دمت گرم فریبرزخان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
انگار شهید آوینی ، برای امروز ما سخن گفته :؛
اما حقیقت این است که کسب توفیق در جشنواره های خارج از کشور ارزشی را اثبات نمی کند. آنها به تکنیک محض جایزه نمی دهند و راهشان نیز با ما متفاوت است.
تکنیک و محتوا را نیز نمی توان از یکدیگر تفکیک کرد و چون اینچنین است، پر روشن است که آنها کدامین فیلم ها را خواهند پذیرفت.
کسی مخالف شرکت در جشنواره های خارج از کشور نیست، اما آنچه که اصلا در شأن ما نیست، شیفتگی و مقهوریت و مرعوبیت در برابر آنهاست.
امیدوارم تمام کسانی که عاشق خانم حاتمی هستن یه کم به جملات شهید آوینی فکر کنند و این قدر سطحی نگاه نکنند صرف شرکت کردن ایشون در جشنواره های خارجی و کسب جایزه های مختلف باعث افتخار نیست،بلکه میزان پایبند بودن ایشون به مبانی و ارزشها و احکام اسلامی ملاک است که متاسفانه در صنف بازیگران به ندرت دیده می شود خواهشا به خاطر علاقه به ایشون حتی اگر خودتون حجاب یا اعتقادات کاملی ندارید حمایت بیجا نکنید...بیایید باور داشته باشیم که باید جوابگوی خون شهیدان عزیزمان باشیم...
.

.
آیا فیلم هایی که به فستیوال های خارجی می روند نباید بویی از حقیقت انقلاب اسلامی و معتقدات ما داشته باشند؟ ...
فریبرز
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
دوست ناشناسی که از شهید آوینی مایه میگذارید، تا کی میخواهید دنیا را فقط و فقط از دریچه چشمان کم سوی خویش ببینید، ایشان چه کار غیر اسلامی انجام داده اند، مگر در حدود مرزهای ایران هستند که توقع دارید آنگونه که شما و هم مسلکانتان میخواهید، لباس بپوشند،حرف بزنند، فکر کنند و.....مگر ایشان نماینده دولت جمهوری اسلامی است ...گو اینکه از اسلامی که شما میخواهید چه باقی مانده!!! بگذارید من هم مثل شما نقل قول کنم که: سالار شهیدان میفرماید: لااقل اگر دین ندارید، آزاده باشید...!در ضمن ایشان به عنوان داور حضور دارند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
در جواب اين آقايي كه ياد گرفته اند و از قول افراد ديگر ميتوانند حرفهايشان را تحميل كنند عرض ميكنم كه درست ميگوييد بهتر است درب كشور را ببنديم و فقط براي يك عده خاص هي مسابقه بگذاريم و جايزه بدهيم ... هي مسابقه بگذاريم و جايزه بدهيم ..... تا ..... آخر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
دوست ناشناس من!
اینکه جملات شهید آوینی رادربرخورد با این قبیل مواردی سریعاً بیان مینمائید آیازمان حیات اون بنده خدا چقدربیانات آن شهیدمورد استفاده قرارمیگرفت.مشکل ما اینه که بفرموده رهبرمعظم انقلاب(درسفراخیر به خراسان شمالی) آیاالان درحال فعلی مشکل ما نوع پوشش خانمها میباشد؟بسیارمشکلات عدیده ای داریم که تاکنون لاینحل مانده وتاکنون عمق گودالهای ایجاد شده روزبروز دارد بیشترمیشود.از قبیل گرانی و...........چرا تا همچین مواردی بصورت خبروعکس منتشرمیشود سریع موضع میگیرید وواکنش نشان میدهید.این پوشش رو مابصورت روزمره درتهران وسایر نقاط کشورداریم میبینیم وجامعه این موضوع راداره میپذیره.خواهشا دایره دیدتون روگسترش بدید وبه حقایق بیشتری نیگاه کنید که جامعه ازکمبودش داره اذیت میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
آقا فریبرز مثل اینکه حرف منو نگرفتید من کی خواستم از شهید سواستفاده کنم؟؟؟؟من می خوام با صحبتای شهید راه درستو ترسیم کنم چون اگه از خودم حرف بزنم امثال شما زیرآب همه چیزو میزنید بنابراین باید به حرف بزرگانی هم چون شهید آوینی که دستی در هنر داشتند استناد کنم...واقعا چرا خودتونو به اون راه میزنید واقعا منظور منو(یا به عبارت دقیق تر حرف شهید رو) نفهمیدید؟؟خانم حاتمی هروقت به صورت تفریحی به خارج از کشور سفر کردن هرطور که می خواهند ظاهر شوند ولی وقتی به عنوان یک ایرانی داوری این جشنواره ها را به عهده می گیرند باید به مبانی نظام پایبند باشند.اگر شما می گویید ایشون نماینده ایران نیستن پس چرا شما و امثال شما گوش فلک رو کر کردین که ایشون باعث افتخار ایران و ایرانین؟؟؟و نکته بعدی که می فرمایید ایشون چه کار غیر اسلام ای انجام دادند واقعا تعجب هر انسان متدینی را برمی انگیزد!!فقط کافی است اسم ایشون رو در اینترنت سرچ کنید تا ببینید در جشنواره های خارجی با چه حجاب زننده ای ظاهر شده اند البته فکر می کنم تعریف شما از حجاب شخصیه نه بر اساس مبانی اسلامی و آیات قرآن چون حجاب ایشون به هیچ وجه با این مبانی سازگار نیست،سخن امام حسین رو هم فکر کنم برای اینکه حرفاتون خالی از عریضه نباشه آوردین چون اولا ربطی نداشت ثانیا خود امام حسینم این طرز حجاب و به تمسخر گرفتن ارزشها رو نمی پسندن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
فکر نمیکنید دیگه زمان اون رسیده که از روی نوع پوشش در مورد همدیگه قضاوت نکنیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
یاد فیلم مارمولک پرویز پرستویی افتادم "به تعداد ادمهای روی زمین راه برای رسیدن به خدا وجود داره"اما یه عده میخوان بقیه رو مثل خودشون کنند چراشو نمیدونم؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اون چه جشنواره ی در پیتیه که داورش اینه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
نكنه مي خواستي سلحشور و ده نمكي دعوت شن ....اونوقت جشنواره وزين مي شد نه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ببخشید.یادشون رفته بود اقای ده نمکی و سلحشورو دعوت کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
"این" خودتی. بانو حاتمی افتخار ایران زمینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
شما فرق در پیت و فرش قرمز رو متوجه نمی شی ، تفاوت ...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
ببخشيد شما رو دعوت نکردن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
شریفی نیا از قلم افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
اگر موفقيت اين است پس موفق ترين بازيگر زن ايراني گلشيفته است
ناشناس
Spain
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
زيبا، خانم ، دوست داشتني...
ناشناس
-
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
همیشه خدا نگهدارت.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
احياناً كه اين دفعه قلب كسي به درد نيومده؟!!
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
فتبارک ا... احسن الخالقین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
والله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
نازنین بانوی دوست داشتنی ما.(البته به کوریه چشم همه بد خواهان دگم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم ليلا حاتمي جزو بهترين و با شخصيت ترين بازيگران ايراني است و ما به ايشان افتخار مي كنيم
محتسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
بله بازیگر خوبیه و پدر خوبی هم داشته اما اون یه زن مسلمون ایرانی حجاب باید داشته باشه
ناشناس
Germany
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
من دیگه دارم از تعجب شاخ درمیارم. این خانم که تا حد امکان خودشو پوشونده. دیگه منظور شما از حجاب چیه؟! شما انتظار داشتی این خانم با چه سر و وضعی پا میشد میرفت به یه جشنواره خارجی خودشو به قول جوونای امروزی "تابلو" می کرد؟! آخه افراط تا کجا؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
دوست عزيز محتسب جان :
عكس خانم نيوشا ضيغمي را كه رفته براي بازيگري در سريالي براي تلويزيون ايران جايزه بگيره نگاه كن بعد با عكسهاي خانم ليلا حاتمي در خارج از كشور مقايسه كن شايد كمي انصاف نصيبتون بشه.
در ضمن اكثر خانمهاي تهراني حجابي بدتر از اين حجاب خانم حاتمي دارند.
اما از نظر اسلامي برخي فقها وجود دارند كه البته شايد شما آنها را فقيه ندانيد اما همين اندازه حجاب را اسلامي مي دانند.
در نهايت اينكه حد شرعي حجاب صرفا چادر مشكي وارد شده از ژاپن نيست. و اسلام مجموعه اي از تعاليم است نه فقط حجاب، شايد اين پوشش خانم حاتمي 10 درصد كمتر از چيزي باشد كه فقهاي مورد نظر شما فرموده اند اما متانت، وقار، رفتار مناسب و غيره را هم در نظر بگيريد كه همه از سفارشات مهم قراني در سوره نور مي باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
دوست داشتني و باعث افتخار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ممنون از همه کسانی که برای ایران افتخار کسب می کنند. لیلا حاتمی بانوی هنرمند و با شعور: بهت افتخار می کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
آقایان فرارو
از زدن اینجور عکس ها در سایت تان چه هدفی را دنبال می کنید؟
شما را به ترس از خدا توصیه می کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
الان شما گمراه شدی؟؟؟؟؟؟؟؟ چشه مگه این عکسا؟؟؟؟؟؟؟ اگه خیلی بده چرا نگاه میکنی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ما هم شما را " به ترس از خدا " توصیه می کنیم! ببینیم کی باید بیشتر بترسه من ایرانی ساده بدبخت شده یا خانم حاتمی محترم و یا ..... ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
خوب وقتی توی خبر نوشته همراه با عکس چرا نگاه میکنی ؟
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
آخه چرا از این عکسا میذاری.الان این بنده خدا رفته تو جدول و لا غیر...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
فردا یک سری کفن پوش میریزن تو خیابون که پوشش فلان خانم در فلان جشنواره چرا اینجوری بود؟!
بنده خدا خانم حاتمی دیگه چجوری باید لباس بپوشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
نه مهدي جان كفن پوشان خودجوش مخصوص دوره خاتمي بنده خدا بود ، الان خود جناب وزير و معاون سينمايي ايشان درس خودشونو خووووووووب بلدن .
مجاهد سوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اگه راست میگن مسائل خیلی خیلی مهمتر از لباس من و شما هست که نیاز به کفن پوشیدن و ... داره که باید بهش برسن.
ناشناس
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بانوی ایران زمین! بهت افتخار می کنیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
یک ایرانی اصیل
ناشناس
Uzbekistan
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
آخه کی به این کامنت منفی داد؟!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
از منفی که داده اند معلومه که از کجا و به چه منظوری به ایران آمده اند. زنده باد ایران و ایرانی واقعی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
می دونی بعضی ادمها از نسل مغلطه کارای زمان ارسطواند این منفی ها رو همونها دادن خودشون هم نمیذونن
فرزانه اردهالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ایشان انسان شریف و دوست داشتنی ای هستند. حیف است که پوششان مناسب شخصیتشان نباشد.
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مناسب شخصیتشان یعنی چی؟ چه ایرادی در لباس پوشیدنشان هست که مناسب شرافت انسانی است؟؟؟
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
یعنی اگر چادر میپوشید و صد من آرایش میکرد مناسب شخصیتشان میشد؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
بابا جرا این همه ایراد باید افتخار کنید یه بانوی ایرانی به عنوان داور رفته ادم باید دلش پاک باشه
مهسا شریفیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانوم حاتمی یکی از بهترین و با شخصیت ترین زنان هنرپیشه ایران هنستند. کاش در این جشنواره بین المللی لباسشون هم ایرانی و اسلامی بود. این همه طرح های زیبا و بی مانند حجاب اسلامی ایرانی داریم. کاش یکی از اونا رو می پوشیدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
حالا شما فك كن ايشون نماينده اون جماعت اكثريت هستند كه لباس با طرح مدنظر شما (كه نميدونم چيه) نمي پوشن و لباسشون رو به سليقه و نظر خودشون انتخاب مي كنن.
هنرمندشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مهسا خانم نه ایشون و نه هیچکدام از هنرمندان محترم ایران ادعای " قداست و طلبگی " نکرده اند و مثل هر خانم محترم ایرانی دیگر خود باید لباس مورد نظرشان را انتخاب کنند و نه من و نه شما " حق نداریم " به ایشان امر و نهی کنیم که چه کنند و چه بپوشند. هرچند که خانم حاتمی به تمام مقررات هم احترام میگذارند.
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مهسا جان کاش هنرمندان و سياستمداران درد اسلام و اسلامي بودن را داشتند
ناشناس
Germany
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
لباسش خوبه خانوم مهسا.
طرحشم ایرانیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
اگه خانم حاتمی شخصا به مسافرت رفته بود و نماینده ایران و ایرانی نبود می تونست هر لباسی که می خواد بپوشه ولی وقتی به عنوان یک ایرانی مسلمان ظاهر میشه باید حجابش در حد احکام شرعی باشه...بعد از خوندن این همه نظر واقعا از تمجیدهای بیش از حد از ایشون متاثر شدم چرا نمی خواهید بپذیرید که در یک کشور اسلامی زنده می کنید وباید تابع قوانین این کشور باشید خوبیهای خانم حاتمی سرجاش ولی خواهشا ان قدر از حجاب و حیای ایشون تعریف بیجا نکنید چون هممون می دونیم تعریف اسلام از حجاب چیز دیگه ایه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
لباسي كه هم ايراني باشه و اسلامي باشه ...اونوقت چه جوريه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خدا علی حاتمی رو بیامرزاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
زنده باد
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بازم 100 رحمت به این مثل نیکی کریمی و فراهانی جلف نیست
نسبت به حضور های قبلش خیلی بهتر شده پوشش
افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
آقا میثم هر گلی یه بویی داره. سلیقه هر آدمی تو لباس پوشیدن و آداب معاشرت متفاوته. نیکی کریمی و گلشیفته فراهانی هم از بهترین هنرپیشه های سینمای ایران هستند. قرار نیست با دیدن موفقیت یکی جوگیر بشیم و به بقیه طعنه بزنیم، فقط به این دلیل که از سبک لباس پوشیدنشون خوشمون نمیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
نیکی کریمی و گلشیفته فراهانی هنرپیشه های سینمای ابتذال غرب هستند نه سینمای ایران
نمیدونم گلشیفته دیگه باید چیکار بکنه تا شما بفهمید که .....
ناشناس
Germany
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
چه کسی حکم به ابتذال نیکی کریمی و گلشیفته فراهانی داده و اونها رو از سینمای ایران بیرون انداخته؟!! شما در چه جایگاهی هستید که چنین احکامی صادر می کنید؟ سخنگوی جامعه سینمایی ایران هستید یا معلم اخلاق جامعه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
کسی حکم به ابتذالشون نداده خدا دو تا چشم بهمون داده داریم ابتذالشونو می بینیم!!!!مثل اینکه شما خیلی از خبرا پرتی ..بروگلشیفترو یه سرچس تو اینترنت بکن می فهمی..البته شاید تو دیدگاه شما لخت شدن و کنار یه مرد اجنبی خوابیدن و ...ابتذال نیست.
ناشناس
Germany
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
بله خوشبختانه خوب متوجه شدید! هر انسانی دیدگاه خاص خودشو داره و باید به دیدگاه های متفاوت احترام گذاشت. ولی مشکل جامعه ما اینجاست که آدمهای همفکر شما (که قدرت اجرایی هم دارند) نظراتشون رو به بقیه تحمیل می کنند و برای کسانی که مطابق سلیقشون رفتار نمی کنند حکم ابتذال و اخراج صادر می کنند. دلیلش هم اینه که جز خودشون هیچ کسی رو صاحب نظر و دارای عقیده درست نمی دونند!!!
مهسا شریفیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانوم حاتمی یکی از بهترین و با شخصیت ترین زنان هنرپیشه ایران هنستند. کاش در این جشنواره بین المللی لباسشون هم ایرانی و اسلامی بود. این همه طرح های زیبا و بی مانند حجاب اسلامی ایرانی داریم. کاش یکی از اونا رو می پوشیدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ایشون به عنوان یک هنرپیشه ایرانی در این جشنواره شرکت کردند و لباسشون تا حد ممکن و تا جایی که قوانین حکومتی وضع شده برای پوشش در داخل ایران رو رعایت کرده باشند، ایرانی هست.
farid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
افتخار ما ایرانیها هستی لیلا جان
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
عزيزم عاشقتم، مايه افتخار ايران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خدا نگهدارش باشد
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ستاره بی چون و چرای سینمای ایران - لیلای سینمای ایران
خان حاتمی ما به شما افتخار می کنیم.
درود بر داور ایرانی جشنواره فیلم رم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مثل هميشه زيبا و باوقار. اين بانو موجب افتخار زن ايراني است. خانم حاتمي پاينده باشي
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
مگه مشکل لباسش چیه که اینهمه ایراد میگیرین؟حجابو لباسو تیپو شخصیتش عالیه و من ازش ممنونم و به کارش احترام میزارم.
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
چرای این بازیگران فاسد سینما رو جمع نمیکنند که باعث نابودی سینمای ایران شده اند.....
منطق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
فاسد؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورتون از فاسد چیه؟؟
شما چیزی دیدی؟؟؟؟؟؟
میدونی تهمت زدن گناه داره؟؟؟؟؟؟
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
منبع فساد جای دیگه است آقا فرزین. شما هنوز متوجه نشدی؟؟؟
لیلا حاتمی خانمی بسیار مودب - محترم و دوست داشتنی است. شما برو یک کمی فکر کن بعد دم از دیانت بزن. تهمت جرمی بسیار بزرگ است . خدا در قیامت بدادت برسد که گناهی بسیار بزرگ کردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
آقای ایرانی مسلمان خدا به داد خودت برسه که از فرهنگ ابتذال و بیحجابی حمایت می کنی!!!!چطوری می خوای جواب خون شهدا و حضرت زهرا رو بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی مسلمان
United States of America
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
ای ناشناس 13:05 / من نه حق کسی رو خورده ام - نه به کسی تهمت زده ام - نه دست روی کسی بلند کرده ام - نه با تمسک به زر و زور و قدرت بر منصب ریاستی نشسته ام و نه با مدرک دکترای جعلی حقوقی حرام گرفته ام و نه با قسم دروغ خورده ام و نه با پوشش و ظاهرم کسی را فریب داده ام و نه از خون شهدا سو استفاده کرده ام و نه ........ با اینحال از خدا میخواهم که در فردای قیامت بدادم برسد .
من اگر مستم اگر نه تو برو خود را باش
که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
زنده باشي ايراني مسلمان
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
به اقبال گفتند تو با این همه ادعا باز هم غربزده هستی چون دیدیم پیپ میکشی گفت این که چیزی نیست تو خانه ام دستشویی فرنگی هم دارم
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ازهنرمندان نامی ایران وباعث افتخارما
ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ساده - مردمی و دوست داشتنی.
نه مثل بیشتر هنرمندنماها با آزایشهای غلیظ و حال بهم زن و البته با حجاب کامل!!!
hamvatan
Hong Kong
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سرکار خانم حاتمی هنرمندی ارزشمند واقتخاری برای همه ایرانیها و واقعا دختر شایسته پدر هنرمندشان زنده یاد حاتمی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم حاتمی
پیروزی ، سربلندی و سلامتی شما و خانواده تان را آرزو مندم.
بانوی زیبا و باوقار ایران
پیشاهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
واتقوا الله واعلموا انکم الیه تحشرون...
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اونايي كه انتقادميكنند احتمالا تا حالا پاشون رو ازايران بيرون نذاشتن در زمان حضور امام درفرانسه خانمي باكت ودامن وروسري حضورشون آمد وپرسيد حجاب من چگونه است فرمودند باوجود مكاني كه هستيم نيكو است.حالا نميدونم ما مرجع تقليدمون شماها شدين؟
سارا
United States of America
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم حاتمی نام پدرش را جاودانتر نمود وبا رفتار درست وسنجیده خودشون باعث افتخار سینمای ایران هستند
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سلام
قضاوت مال خداست
کار خدا را به خدا بگذاریم

نظر شخصی من مورد پوشش فعلی این خانوم بسیار مثبت است

امیدوارم همیشه فرهنگ ایرانی و اسلامی مان را به شایستگی نمایندگی کنند
ناشناس
Australia
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ببينم اينايي كه ميگن ما چه كاره ايم كه در مورد ديگران امرو نهي كنيم ميشه بفرمايند كه پس امر به معروف ونهي از منكر رو گذاشتن واسه موقع دفن بنده هاي خدا بهتره بگيم ليلا حاتمي هم چو يه ايرانيه پس ناموسه همه ماست كاش نسبت به ناموسمون يكم غيرت داشتيم
آشنا
United States of America
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
امر به معروف و نهی از منکر شرایط داره . مهمتر از همه خودش آمر و ناهی باید آدم سالم و درستی باشه . ضمنا" شما فعلا" از ناموس مستقیم خودت تو همین خیابونا حمایت بکن بقیه و اونور دنیا پیشکش!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
سلام واقعا ما بد بختيم كه بعضي ها اينا الكوشون هستند اين است باسداري خون شهدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
نه تو خوبی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
فتو شاپ بودن عكس آخري محرزاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
البته با زدن این تصاویر و دادن نظرات این چنینی باید گفت که بهتر است شما و بازدیدکنندگان شما به همین مسائل بپردازید. و الا شما رو چه به سیاست؟!
سیاست
United States of America
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
راست میگی . ما هم شنیده بودیم که سیاست پدر و مادر ندارد. پس بهتره ما کاری بهش نداشته باشیم و باشد برای شما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
والا ما از اولش هم به سياست كاري نداشتيم اما امثال شما اينقدر دم سياست را داراز كرده ايد كه هر جا پا ميذاريم دم سياست زير پامون هست.البته سياست مداراني مانند شما و كوچك زاده و علا الدين بروجردي ديگه مادر زاد سياست مداريد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
دختر زری خوشکام دیگه نمرش بیسته حسادت نکنید زنده باد لیلا حاتمی فرزند خلف علی حاتمی.
نا مد ا ر
Germany
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
صحبت من حجا ب نيست ، بلكه مطلبى ست كه با يد يا د او ر ، شوم . اولا بك مؤ ضؤ ع را خواه نا خو اه با يد رو شن به كنيم . موضوع اينكه حجاب در كشو رمان با يد و بأيد جا يكا ه ، خود را بيا بد . خو د را بيا بد مؤ ضؤ ع حجا ب با يد خو د ، خو د را بياد . يعنى بد ون فشا ر إز سو ى نير و ها ى انتظا مى بر ز نا ن و د ختر ان . عز يز ان من ؛ حجا ب قبل إز اين كه بك مؤ ضؤ ع يو ششى با شد ، يك مؤ ضؤ ع رو أنى و فر هنكى ست . موضوع حجا ب موضو عى است كه با طبيعت بشر قد يم و بشر معا صر سر و كا ر دارد . يعنى قبل اينكه قا نو ن ؛ بخو اهد و يا بتو اند در مؤ رد ش قيمى بكند ، خو د حجا ب ، خو د قيم خويش بو ده واست . به اين معنا كه حجا ب يك امر كا ملا خصو صى ست ، نه انحصا ر ى . عز يز ان من ؛ ما در عصر ى حيا ت دار يم ، كه ا مر و زه قر أر است كه همه ى مر دم عالم خو د در سر نو شت خو د ، تصميم بكير ند . اين تصميم يك تصميم كا ملا بر ابر ، إنسانى و مر د مى است . بنا بر اين هر كسى كه به خو اهد تنها زنا ن و.... را در دا يره ى حجا ب خلا صه نما يد ،؛؟ ز يرا كه زنا ن و.... زن هستند . به أعتقا د من ؛ اين عمل روح بى عد التى و بى قا نو نى است . نا مد ا ر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
چقدر از این تریپ های روشنفکری بدم. می آد.
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
الان دقیقاً کی تریپ روشن فکری گرفته که شما رو آزرده کرده؟
ایرانی مسمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
از اینکه یک ایرانی به جایگاهی در دنیا دست یپدا کند خیلی خوشحال می شوم ، خواه این جایگاه علمی و خواه ورزشی و یا هنری باشد ؛ امام دوست داشتم در کنار ایرانی بودن ، مسلمان بودن خود را هم به نمایش گذاشته و خود را به عنوان یک زن ایرانی مسلمان به جهانیان معرفی کند .
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
یعنی دقیقا باید چیکار می کرد ؟؟ چیکار می کرد که نشان بده مسلمونه ... چادر سرش می کرد ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
شما نظرت چه جوري است در همين مطلب سه دفعه نظر داده ايي همه با هم فرق دارد " دم خروست رو قبول كنيم يا قسم حضرت عباست را " ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
حالا خدای نکرده گوش شیطون کر اگر چادر سرش میکرد گناه میکرد یا از شخصیتش چیزی کم میشد؟
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
همیشه دوست داریم.ممنون که موجب سربلندی ماهستی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
لیلا حاتمی افتخاریست برای زنان ایران .همیشه سلامت و موفق باشند .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
ما اشخاصی والاتر از خانم حاتمی داریم که باید به آنها افتخار کنیم .خواهش میکنم آدم به این کوچکی را الکی بزرگش نکنید .او باعث افتخار زن ایرانی نیست
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
نمونه بارز یک زن زیبا روشنفکر خوش پوش ،موقر ،موفق و هنرمند و تحصیل کرده ونجیب ایرانی

امثال خانم حاتمی هستند که نام و چهره ایران رو درجهان ارتقا میدن
خدا نگهدارش باشه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
میشه شما روشن فکر بودن را معنی کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
منظور از حجاب کامل چیه؟ یعنی حجاب خانم حاتمی توی این عکس ها و در مهد آزادی ناکامله؟ انصاف هم خوب چیزیه بابا!
الي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
.آخه چي كار دارين چي پوشيده ؟
هركي هر جور دوس داره لباس مي پوشه و به كسي ربطي نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
یعنی چی!!!!این چه حرفیه؟؟؟؟مگه رفته گردش؟؟نماینده یه ملت و فرهنگ و دینه ،باید پاسدار ارزشها باشه نه پایمال کنندشون،خواهشا یه سری به وصیت نامه شهدا بزنید،واقعا متاسفم براتون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
جناب ناشناس خانم حاتمي هيچوقت ادعا نكرده نماينده يك ملت و يا فرهنگ مي باشد.ايشان به عنوان يك بازيگر به اين جشنواره جهت داوري دعوت گرديده است .شما كه اينقدر به نمايندگي از طرف ملت حساس هستيد بهتر است به وضع نماينده ايران در برزيل كه در استخر مختلط ديده شده حساسيت نشان بدهيد
آخر الزمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
ايراني وججاب ايراني
مسلمان وحجاب اسلامي
اولا كه حجاب ايراني رو بايد در قبل از اسلام جستجو كرد
دوماً حجاب اسلامي رو بايد در قرآن وكلام انبياء يافت
سومان مخلوط حجاب ايراني واسلامي قبل انقلاب هم همين بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتره قبل از نظر دادن بگيد ايراني هستيد يا مسلمان
چون براي مسلمان اول حفظ دين مهمه بعد وطن البته براي مسلمانهاي آخر الزمان ايراني حتي قبول اينكه چرا مسلمان شده هم سخته
ميگن تو آخر الزمان حرف حق وديني قابل تحمل نيست
ابي عزيز واقعاً كه اگه كسي به ناموست بگه زيبا چه حالي داري؟
ناشناس
Germany
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
اگه فرارو اجازه بده که جواب شما رو بدیم باید یادآوری کنیم که مسلماً ما ایرانی هستیم و این یک واقعیت غیر قابل انکاره. ولی شما چه اصراری دارید ملیت رو در تقابل با مذهب قرار بدید و یا برای ملیت و مذهب امتیاز گذاری کنید و شماره یک و دو مشخص کنید و یا یکی رو به نفع دیگری از میدان خارج کنید و برای یکی ارجحیت بیشتری قائل بشید. به نظر من این کار بسیار خطرناکیه که میتونه در درازمدت برخلاف انتظار شما، کاملاً به ضرر گزینه مورد نظرتون تمام بشه.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
joori chaket mizanam!
joori chaket mizanam ke...
:D
بیتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
اون خانمه چقدر شبیه مهتاب کرامتیه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
تو لیلای مایی
بهترین ،باهوشترین،محجوب ترین هنرپیشه ی ایران ....
گلی جون یاد بگیر!
دخو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
من كه بي حجابي رو در تصاوير مشاهده نكردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
درود برليلاحاتمي شيرزن ايران زمين
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
به نظر من حجاب این خانم هیچ مشکلی نداره . مشکل اصلی نگاه اشتباه شماهاست که باعث تاسفه
مهتاب
United States of America
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
واقعا"خوشم اومداز پوشش عالی لیلا حاتمی
lميلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
تو وصيت نامه شهدا اومده كه دزدي نكنيد حق كسي رو نخوريد.شما كه دم از اسلام ميزنيد كدومشو رعايت ميكنيد.
تاسف مي خورم كل جهان به فكر پيشرفت هستن اونوقت شما هنوز توي حجاب گير كردين وهمينه كه الان ارزش ريال از دينار اعراب پايين تره.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
من وقتی فیلم جدایی نادر از سیمین را تماشا کردم خیلی خوشم اومد ولی وقتی این تصاویر ها را دیدم از لیلا حاتمی بدم اومد بهتر بود ایشون با یه حجاب کامل ظاهر می شدند تا همه به هنر ایشون پی می بردند و همیشه یادش توی دلها باقی می موند با این کار ها همه هنر شان را به باد میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
برین کنار لیلا حاتمی می خواد دنیارو نجات بده.
رئیس خوش تیپها
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
سایت خدای نکرده محترم فرارو چرا تصاویر دارای محذوریت شرعی را در سایت قرار میدهید و آن را تغییر میدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
خانم حاتمی بسیار با اصالت ظاهر شدن تعجبی هم نداره چون دختر مرحوم علی حاتمیه در صورتی که می تونست مثل خیلی ها اینطور نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
حالم از هرچی خبر مربوط به بازیگرها وفوتبالیست هاست بد میشه مگر ما بجز اینها ادم حسابی تو مملکت نداریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
چرا.آقاي احمدي نژاد!!!
سعید 31 ساله
United States of America
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
متاسفانه هنرمند واقعی در مملکت ما کم شده و افراد بی بند و بار خودشان را هنرمند می دانند
محمود 53 ساله
Germany
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
سلام آقا سعید. انشالله شما هم با بالاتر رفتن سن و کسب تجربه بیشتر با انصاف تر خواهید شد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
واقعا نمی دونم چی بگم؟!!!کاش دیگه ادعای مسلمانی نمی کردیم
parisa
United States of America
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
همین الانش خیلیا هستن تو ایران همین حجابم ندارن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
معنی حجاب چیست؟ فقط یه شال نصف ونیمه یا....
ali222
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
خیلی دوسش دارم خوشم میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
اینو با نیوشا ضیغمی مقایسه کن. کدو هنرمنده به نظرت؟ هنرمند واقعی محبوبیت داره.اینو میتونی از نظرات اکثریت بفهمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
چرا افراد را با هم مقایسه میکنید اگر خانم ضیغمی اشتباه کرده نباید اشتباه اورا با کار خانم حاتمی مقایسه کرد از خانم حاتمی یک توقع است و از ایشان نه در ضنمن خانم حاتمی میتوانست یک الگوی بهتری از پوشش را انتخاب کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ادم باید کور باشه که حجاب ایشون رو کنار اون همه برهنگی نبینه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
حجاب باید کامل باشه یا اصلا حجاب نداشته باشه این طرز لباس پوشیدن چه معنی داره؟
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ای کاش این داعیه داران اسلام علاوه بر " زن " به موضوعات دیگری هم توجه میکردند ! اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم و انتم تتلون الکتاب افلا تعقلون !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
حاجی انسان من از یک زن متولد شده ام به هیچ وجه پوشش خانم حاتمی را نمی پسندم اما کار فرارو در دستکاری تصاویر خانم حاتمی بسیار ناپسند و توهین آمیز است چرا تصاویر مشکل دار گذاشته میشود و بعد خط خطی میشود
ايرانى
United States of America
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
كسانى كه با پوشش خانم حاتمى مشكل داريد لطفاً سرى بزنيد به عكسهائى كه در مراسم تقدير از عوامل سريال ( راستش را بگو )هست تا بفهميد داريد بى دليل بهانه جوئى ميكنيد.و اتفاقاً بايد پوشش ايشان سر مشق بازيگرانى باشه كه توى ايران به اين شكل ظاهر ميشن واگه خداى نكرده روزى موقعيت خانم حاتمى براشون پيش بياد چطور ظاهر ميشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
جناب ایرانی و آقای انسان ما با پوشش ایشون مشکلی نداریم این نوع پوشش با مبانی شرعی مغایرت دارد فقط همین را گفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
همیشه موقر و متین..........
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
اگر چنین حضوری را در سطح اول مناسبات فرهنگی جهان نداشته باشیم، به نظر بیشتر به ضرر کشور می باشد. چون باعث شناساندن چهره مثبتی از ایران در دنیا بوده و به اصلاح دیدگاه مردم مخصوصاً مردم کشورهای غربی از میهن مان می شود.نباید نگاه تک بعدی داشت باید شناخت مان از ساختارهای دنیای امروزی را مورد بازبینی قرا داده و دراین رابطه بیشتر بیاندیشیم. البته برای بعضی ها آب در هاون کوبیدن است؛ حیف!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
تو اسلام علاوه بر حجاب توصيه شده از دروغ، تهمت، دزدي، خوردن مال يتيم، و ........ هم دوري كنيد. لطفا تعريف حجاب را هم براي ما مشخص كنيد. قسم مي خورم خودتون هم نمي دو ند دارين چي ميگين.
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
نباید به خودمون دروغ بگیم یا مسلمونیم یانیستیم.اگه نیستیم که تکلیف روشنه اگه هستیم که باید یک چیزاییو رعایت کرد.البته مسولیت ادمای مشهور بیشتره چون اسلام اینطوری بد تبلیغ میشه.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
لا اکراه فی دین
هیچ اجباری در دین نیست
حجاب و پوشش هر کسی به خود مربوطه
شما خواهران و برادران دینی نگران من و لیلا حاتمی نباشد ما رو تو قبر شما نمیزارن
پاینده باد ایران
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
چرامطالب بااهمیت مارامثل مسایل بازنشستگان/مشکلات اقتصادی/بیکاری/مشکلات سازمان ورزش و..رادرج نمی کنید
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ازشما"فرارو" خواهش میکنم فقط مطالب مهم وبااهمیت جامعه رادرج وبه نظرات وتوصیه های مردم بی حرمتی نفرمایید"حرف حساب مرم شنیدن دارد..لطفاًباتنگ نظری به این موضوع نگاه نکنیدتاوقتی فضابرای شنیدن حرفهای منطقی ومشکلات مردم مهیانباشدامیدی به بهبوداوضاع واحوال کشورمان وجودندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
باعث افتخاره که یک هنرمند ایرانی مثل خانوم حاتمی در جشنواره های معتبر دنیا به عنوان یکی از اعضا هیات داوری انتخاب می شن.قبل از اینکه الکی به مسائل خصوصی دیگران سرک بکشین باید به این هنرمند افتخار کنیم در ضمن باید بگم ایشون به چند زبان زنده دنیا مسلط هستن پس تمام نظرات منفی جز حسادت چیزی نمیتونه باشه
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
به جای اینکه اینقدر راجع یه حجاب لیلا حاتمی و دیگران حرف بزنید کمی درباره کارها و هنر این افراد نظر بدید. ی آدم تحصیل کرده تو این سن دیگه خودش تصمیم میگیره چی بپوشه و چطور رفتار کنه. ما باید یاد بگیریم به طرز فکر هم احترام بزاریم . شاید بشه به زور کسی رو با حجاب یا بی حجاب کرد ولی هرگز نمیشه بر تفکر انسانها حکومت کرد. این ی حقیقت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ما همه ایرانی هستیم با هر سلیقه و طرز فکری مهم اینه که همه ما متعلق به این مرز و بومیم ای کاش یاد میگرفتیم به همدیگه احترام بگذاریم و با مسالمت کنار هم زندگی کنیم نه اینکه به زور بخواهیم عقیده خود را به دیگری تحمیل نماییم
ناشناس
Australia
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
آخه این چه لباسیه که پوشیده؟ شبیه عزراییل شده!
بگو مگه مجبوری بری؟
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
زیبا و دوست داشتنی مثل زن نویسنده این مطلب!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
چرا همه ی کامنتا راجع به حجاب و ظاهر ایشون هست و اصلا بحثی راجع به علت حضور ایشون تو جشنواره و نقشی که اونجا دارند نمیشه؟چرا اینقدر ظاهربینیم؟
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
دوستانی که ادعای مسلمانی دارن بیشتر از همه ظاهربین هستن و با دیدن یه خانم که تازه حجابشم کامله دین و ایمونشون به خطر میفته.وگرنه همه ما به هنر خانم حاتمی افتخار میکنیم.فرارو انصافا اگه چاپ نکنی دیگه به سایتت سر نمیزنم.20 دفعه کامنت گذاشتم چاپ نکردی
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
بدون شک ایشان در آینده تبدیل به اسطوره ای بی بدیل خواهند شد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
منظورتان از اسطوره شدن چیه آیا واقعا ایشان شریط اسطوره شدن را داره؟ دقیق نگاه کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
الان همه مشکلات ما حل شده فقط مونده جماعت بیان و در مورد لباس یه بازیگر نظر بدن که چرا با احکام ما مغایرت داره؟!!فقط مشکل ایران لباس این خانومه؟!!وای بر ما!!وای بر مای که از احکام فقط حکم آن را قبول داریم-دوستان از این احکام اگر به اخلاق نرسیم پس چه چیزی برای ما می مونه-اینجا همه از احکام بهره برداری حداکثر می کنن و باعث شده هیچ کی دروغ نمی گه!هیچ کی تهمت نمی زنه!رشوه!اختلاس!دزدی ! تجاوز ! بی احترامی به حقوق انسانه وجود نداره!احست بر ما!فقط حکم پوشش مناسب این خانم محجوب ایرانی مونده؟وای بر ما
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین